Vitatéma
aerdesz, 2019. július 27. szombat, 13:33
aerdesz
@verylittle Nekem a mult heten csereltek gyarilag felujitott fojtoszelepet (S60 2000 2.4) Elotte es most utana is hasonlo tunetekkel kuzdunk. Van, hogy lefullad, van, hogy magara talal az alapjarat, de altalaan erosen ingadozik. Talaltal megoldast?
 
Cajga, 2010. július 11. vasárnap, 08:59
Cajga
Autó: 2004-es S60 D5
Hiba: Az eredeti felső motortartó bak (régi típus) gyakran tönkremegy.
Infó: Én SWAG-ot vettem és amikor kicsomagoltuk a Zolival, láttuk, hogy az eredeti (új típusú, ami nem romlik) volvo-t csomagolják be miután lecsiszolták a volvos számokat...
 
verylittle, 2009. május 29. péntek, 09:47
verylittle
A napokban friss olajat (Castrol Magnatec 5W-40), illetve az összes létező szűrőből újat kapott a vas, és levizsgázott műszakiból. :D
Valamint felderítésre került egy néhány hete előjött hiba is. Leírom, hátha tanulságos lesz valaki számára.
Tehát, én annyit érzékeltem, hogy alapjáraton és alacsony fordulattartományban dadog a motor (de a fordulatszám nem ingadozik!), néha le is fulladt, világít a motor visszajelző lámpája, és megemelkedett az átlagfogyasztás kb 3-4 literrel. Hibatároló-kiolvasásnál a következő kódokat dobta: 280A Lambda szonda nem elfogadható jel, 2810 Lambda szonda fűtés hiba felismerve, 644A Vezérműtengely-állítás téves pozíció.
Kb. másfél napnyi vizsgálódás után kiderült, hogy a vezérműtengely jeladója jó és a lambda szonda is, azonban mégse tudja rendesen beállítani a vez.m.tengelyt... Legnagyobb örömömre a végén kiderült, hogy (ha jól értettem) a hidraulikus szelepvezérlés kábelkötege a ludas, ennek cseréje mindent megoldott, és még nem is került sokba. Ezúton is köszönet Mohácsi Istvánnak és Csordás Bélának! Bátran ajánlom őket mindenkinek!
 
Greg54, 2009. május 01. péntek, 20:18
Greg54
Gyárból kijövet az autó vezérlése elég konzervatív módon van megírva(chipben eltárolt befecskendezés, gyújtás térkép, adatok). Legtöbbször 95 oktánszámra: ami valójában még annyi se, hisz az autót mindenféle éghajlatra, körülményekre kiadják egységesen és ugye annak működnie kell -40, +50° on, rosszab karbantartás mellett is, ezért mondhatni konzervatív ez a gyári "térkép". Ha viszont Te direkt kihegyezed 100as oktánszámra akkor kapod csak meg igazán az előnyeit. Ezzel a gyári chippel csak épphogy javulni tud. Ill ha már reagált rá az autó akkor az szerencse.
Persze olyan is van ami gyárilag megköveteli a 98ast.
 
patu200, 2009. május 01. péntek, 18:21
patu200
"Amúgy meg kéne írni rá rendesen a chippet"
ezt leforditanad egy autohoz mersekelten erto halandonak is?:)
Szoftver friiistes ez,vagy mi?
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>