Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

Volvo WiW Matrica

Volvo WiW matrica rendelése
>> itt lehetséges <<

A matricák a rendezvényeken viszont továbbra is ingyenesek :)


Volvo DRIVe:Zürich-Göteborg 3,1 l/100km!
FacebookIWIWSatartlapGoogle bookmarkMyspace bookmark

drive2

A Volvo Cars számos DRIVe modellel szerepel a legkülönfélébb megmérettetéseken, és a vezetők elvárásait eddig mindig sikerült felülmúlni. Így történt ez a közelmúltban is, amikor három Volvo V50 DRIVe modellel, három két fős csapat indult útnak.

Egy férfi, egy női és egy vegyes csapat. Mindannyian a Zürich és Göteborg közötti 1535 kilométeres távot tették meg egyetlen tank üzemanyaggal.

A feladatot mindhárom csapat kevesebb mint 3,2 liter/100 km-es átlagos üzemanyag-fogyasztás mellett teljesítette. Ez akkor vált világossá, amikor megérkeztek a célállomásra Göteborgba, ahol a Volvo Cars főhadiszállása is található. A három nap után, 24 órányi vezetéssel a Claudia Fortes és Christoph Saur kettőséből álló vegyes csapat diadalmaskodott. 47,59 liter gázolajat használtak fel, ami 3,1 literes átlagot jelent 100 kilométerre. Ez 21 százalékkal alacsonyabb, mint a Start/Stop funkcióval felszerelt Volvo V50 DRIVe hivatalos üzemanyag-fogyasztási értéke. A résztvevők mind hétköznapi vezetők voltak, akiket Svájc legnagyobb napilapja, a Blick olvasói közül választottak ki. Mindhárom csapat 3,2 liter alatt tartotta a 100 kilométerre jutó üzemanyag-fogyasztást. A vezetők 70–80 kilométeres óránkénti átlagsebességgel haladtak.

volvo_driv-e_logo_web

„Elég hamar hozzászoktunk, hogy megelőznek bennünket, különösen a német autópályán, hiszen lassabban vezettünk” – mondta Claudia Fortes. „De megérte! Igazi kaland volt gazdaságosan vezetni.”

V70 DRIVe

Nemrégiben egy másik svájci, Felix Egolf Lucerne-ből Frankfurton, Hamburgon, Koppenhágán és Göteborgon keresztül egészen a Stockholm közelében fekvő Enköping-ig vezetett egy Volvo V70 DRIVe típussal. 1905 kilométert tett meg egyetlen tank üzemanyaggal, 3,79 liter/100 km-es átlagos fogyasztással, ami 22,6 százalékkal a 4,9 liter/100 km-es EU norma alatt van. Felix Egolf 80,1 kilométeres óránkénti átlagsebességgel vezetett.

„A tesztem jól mutatja, hogy milyen gazdaságosan lehet vezetni a Volvo V70 DRIVe típust” – mondta el Felix Egolf. „Viszonylag gyors tempó mellett is 5 liter/100 km alatt maradhat a fogyasztás, ha betartjuk a sebességkorlátozásokat. Hosszabb utakra nagyon kényelmes ez az autó: csodálatos ülései vannak és a belső zajszint is alacsony. Nem fáradtam el, pedig 8–10 órákat vezettem naponta” – tette hozzá.

További tesztek

Sok más DRIVe teszt mellett a Göteborgs-Posten svéd napilap szintén elvégzett egyet. A kiadvány november 11-i autós mellékletében tették közzé a Volvo XC60 DRIVe tesztjének eredményeit. Johannes Collin autós újságíró a következőket írta: „A leginkább figyelemreméltó az, hogy tank teletöltése után 1400 kilométert is megtehetünk, mielőtt újra meg kellene állni tankolni!”

A brit média a London melletti Marlow városából induló és egészen Olaszországig tartó öko-vezetési tesztnek vetette alá a Volvo S80 és V70 DRIVe modelljeit. A résztvevőknek itt is sikerült egy tank üzemanyaggal teljesíteni a teljes távot. További részletek:

http://www.globalpost.com/webblog/wheels/marlow-milan-one-tank-the-volvo-drive-story

Tények:

A Volvo Switzerland DRIVe Challenge 2009 eredményei Zürich–Göteborg (1535 km)

1. helyezett

Vegyes csapat: (Christoph Saur, Claudia Fortes)

Üzemanyag-fogyasztás: 47,59 liter; 3,1 liter/100 km

CO2-kibocsátás: 82 g/km

2. helyezett

Férfi csapat (Jürg Rutz, Marco Sonderegger)

Üzemanyag-fogyasztás: 48,03 liter; 3,13 liter/100 km

CO2-kibocsátás: 83 g/km

3. helyezett

Női csapat (anya és lánya, Brigitta és Manuela Kopf)

Üzemanyag-fogyasztás: 48,94 liter; 3,19 liter/100 km

CO2-kibocsátás: 84 g/km

Hozzászólások (3)Add Comment
Géza bá
...
Írta: Géza bá, 2009 November 19,
Zürichtől Göteborgig túlzottan sok emelkedő nincsen. Üres kocsival 70-80 km/órás sebességgel kocogva, főleg ha nagyon forgalom sincs az úton, lehetséges ennyit fogyasztani. De 3 napig tartott! Ezt normál esetben egy nap alatt letolja az ember!
Lényeg-a-lényeg, nem életszerű ez a fajta teszt.
ícsí
...
Írta: ícsí, 2009 November 19,
1500 km-t 1 nap alatt? Megnézem én azt, 2 nap mindenképp kell, annak semmi értelme hogy 24 órát vezessen az ember...
Géza bá
...
Írta: Géza bá, 2009 November 20,
Én sem azt mondom, hogy arról álmodozik az ember, lenyomjon 1500 km-t egy nap alatt. De simán meg lehet csinálni. Én többször is megtettem már főleg télen, megpakolva, síboxal a tetején, Franciaországba meg vissza. Egész más ugye, ha menned kell, mert versenyre mész és nem várnak meg, ha nem érsz oda és bizony nem fizetnek egy éjszakával több szállást.

Szólj hozzá Te is!
smaller | bigger

security code
Írd be a képen látható karaktereket


busy