Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

Volvo WiW Matrica

Volvo WiW matrica rendelése
>> itt lehetséges <<

A matricák a rendezvényeken viszont továbbra is ingyenesek :)


Újra Volvo az Alkonyatban!
FacebookIWIWSatartlapGoogle bookmarkMyspace bookmark

twilight31013_2_1

 

Az „Alkonyat” napjaink legnépszerűbb filmjeinek egyike. A világszerte június 30-án debütáló új részben a főhős, Edward Cullen ismét egy Volvo-t vezet!

- Volvo WiW hírszerkesztő

Az internet több mint kétmillió találatot hoz a Volvo/Twilight/Eclipse (Volvo/Alkonyat/Napfogyatkozás) keresőszavakat begépelve. Az érdeklődés elképesztő, a rajongók még a főhős autójának minden apró részletét is kibeszélik különböző fórumokon.

„A lehetőség, hogy egy ilyen sikeres film partnerei lehetünk, csodálatos dolog. Mióta Edward Volvo-t vezet a regényben, részvételünk a filmben hiteles és ésszerű is” –vélekedik Oliver Engling, a Volvo Cars projektmenedzsere.

Az eredeti regényben a főhős egy S60R-t vezet, de mire a forgatásra került sor, az S60R-t már nem forgalmazták. Először egy C30-ban láthatjuk Edward Cullent, majd a két további epizódban egy-egy XC60 volánja mögött tűnik fel.

twilight33268_1_5

 A C30 szerepeltetése a filmben nem várt sikert hozott a Volvonak: meglendült a C30 eladása, elsősorban a tengerentúlon. Miután a második rész (Alkonyat: Újhold) bemutatásra került, a kereskedők szerint megnövekedett az érdeklődés az XC60-ra, sőt egyesek kifejezetten azért mentek be a Volvo szalonokba, hogy gyermekeikkel fotózkodjanak az „Alkonyat autó” mellett. A fiatalok egyre inkább elismerően nyilatkoznak a Volvo-ról (sokan a „király” szóval jellemzik), a szülők pedig elkezdtek érdeklődni a svéd márka modelljei iránt, hála gyermekeik rajongásának...

„Mindemellett természetesen nagyon örülünk annak is, hogy a Volvo imidzse pozitívan változott a tinédzserek között, akik talán néhány éven belül potenciális vásárlóink is lesznek. Vonzónak és a tömegből kitűnőnek találják a márkát” –mondja Oliver Engling.

A Volvo Cars az új rész bemutatója előtt egy héttel debütál „Lost in Forks” (Elveszve Forksban) online játékával, amiben egy XC60-at kell navigálni Forks városában, hogy a nyomokat követve a legrövidebb úton jussanak el a Cullen házhoz.

Látogass el Te is június 22-től a „Lost is Forks - Elveszve Forksban” weboldalára a www.volvocars.com/lostinforks -ra!


Hozzászólások (0)Add Comment

Szólj hozzá Te is!
smaller | bigger

security code
Írd be a képen látható karaktereket


busy