Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...545
    inrock 2017/09/15 17:58 (54531)
    Halló Kollégák,

    nem tudom közismert-e, lévén már július 1-től tart, szeptember végéig: akciós szoftver magyarosítás a márkaszervizekben 2002-es modellévtől.
    Csoki 2017/09/15 14:05 (54530)
    egy baráti beszélgetésnél mesélt valaki egy zuglói volvo gururól :)bingo Seres Károly. Köszi inrock
    inrock 2017/09/14 18:48 (54529)
    Halló Kollégák,

    lásd #54513
    Csoki 2017/09/12 21:21 (54528)
    A legfontosabbat még meg se kérdeztem. Jó szerelőt Budapesten tud e valaki ajánlani aki kifejezetten Volvoval foglalkozik? Sorry hogy ennyit kérdezek de előtte teljesen más vizeken eveztem
    Csoki 2017/09/12 20:04 (54527)
    Igen ezekre a válaszokra számítottam kb... de köszönöm
    inrock 2017/09/12 18:32 (54526)
    Halló Kollégák,

    guglizol bontót a közeledben, ennyit tudunk mi is. Gyári fejegység mellé transzmittert használhatsz, ha nem tetszik a transzmitter, akkor bizony fejegység csere.
    Csoki 2017/09/12 16:12 (54525)
    Kérdeznék még egyet.Az s60-asnál a könyöklőnél van egy tároló rész aminek a teteje ilyen billenős műanyag lap. Na ez el van törve és mint hallottam kb az összes ilyen autóba tropa... Tipp hol keríthetnék ilyet(Volvo Hungary nem jó válasz túl olcsón adják )?
    Csoki 2017/09/11 23:36 (54524)
    késő van már a magyar se megy... egységhez
    Csoki 2017/09/11 23:34 (54523)
    Sziasztok!

    Szeretnék segítséget kérni. 2003-as s60-nál tudok-e a gyári audio egységgel valami mp3 lehetőséget csatlakoztatni?
    szabo.davidd 2017/09/11 20:48 (54522)
    Sziasztok!

    Vásároltam egy '95-ös kombi 850-es Volvo-t. Az autóhoz kaptam egy rendes original kulcsot, illetve két távirányítós bicskakulcsot. Van záró, nyitó és némító gomb rajta. (Sajnos csak az egyik van felprogramozva) Amikor megvettem, zárás gombra zárt minden ajtót és élesítette a riasztót (szerintem utólag beszerelt), nyitásra ugyan ez, csak fordítva. Ezen kívül volt egy olyan tulajdonsága a kocsinak, hogy ha az ember 8mp-ig állt a féken, lezárta az összes ajtót, és csak motor leállításkor nyitotta ki automatán.

    Sajnos történt azonban, hogy az autó úgy lett elindítva, hogy a távirányítóval előtte be lett riasztva (bentről lett bezárva). Azóta a távirányító csak a központit nyitja-zárja, a riasztó meg sem mukkan, a LED-je nem világít, és ez a fékes tulajdonság is eltűnt.

    Van valakinek valamilyen tippje, merre lenne érdemes elindulni?
    gegee 2017/09/11 20:43 (54521)
    gegee 2017/09/11 20:42 (54520)
    Yilane írta:
    Ez igaz lehet. Én is benzinest szerettem volna venni (még ha nem is az általad említett okból). Csak számomra az is szempont volt, hogy legyen erős (20 év autózás után szerettem volna végre egy olyan autót, amelyik nem csak az adott tömeg mozgatásához szükséges minimális erővel és nyomatékkal bír - 1.6 kilőve). Négy hónapon át figyeltem a hahu-t, és ez alatt egy (egy) darab 5 évesnél fiatalabb, 1,6-nál nagyobb benzines V50 volt csak fenn, az is az 1,8-as, állítólag nem a legjobb motorral. Így lett 2.0D.

    Igen, ezzel nincs nagyon mit kezdeni, ha nincs a piacon a kívánt típus.Mikor még a Paszikánk volt a Volver előtt, akkor odahaza jártunkban néztem a többi Paszikát (elnézést, tudom, s3gghülye vagyok, de mexerettem ezt a szót... ), és egy darab nem volt kb ezer kocsi közül, amelyik 1.8T20V lett volna.Szinte csak az 1.9TDI-k voltak, meg hébe-hóba egy-két
    1.6 szívó benzines.Na, akkor nyugodtam meg, hogy ezt a mi kocsinkat biztos nem fogják Magyarországon ellopni... Ismeretlen, nem létező típus.
    gegee 2017/09/11 20:36 (54519)
    Ezt én magam is kb így látom.Örülök, hogy nem vagyok vele egyedül...
    A sikeres ember a 8-10 éves dízelét eladja, nem pedig veszi...
    Bocs...
    Idősebb korú gépeknél meg már kiegyenlítődik a para-mennyiség, ott már mindegy, hogy benzin vagy dízel.
    Yilane 2017/09/08 12:07 (54518)
    Ez igaz lehet. Én is benzinest szerettem volna venni (még ha nem is az általad említett okból). Csak számomra az is szempont volt, hogy legyen erős (20 év autózás után szerettem volna végre egy olyan autót, amelyik nem csak az adott tömeg mozgatásához szükséges minimális erővel és nyomatékkal bír - 1.6 kilőve). Négy hónapon át figyeltem a hahu-t, és ez alatt egy (egy) darab 5 évesnél fiatalabb, 1,6-nál nagyobb benzines V50 volt csak fenn, az is az 1,8-as, állítólag nem a legjobb motorral. Így lett 2.0D.
    inrock 2017/09/07 18:47 (54517)
    Halló Kollégák,

    jó pár éve Toxic kolléga számolgatta, hogy dízelt venni csak vadiújként szabad, mivel (benzinessel összehasonlítva) a fogyasztáson megspórolt lóvét beleöntheted egy későbbi nagyjavításba, és akkor van a kiadás egálban a benzinessel.
    Viszont ezt már nem tudja érvényesíteni a második, többedik tulaj.
    Yilane 2017/09/07 08:58 (54516)
    Szia!

    Szerencsére a hatszámjegyű mezőny alacsonyabbik felében maradt, de nekünk most ez is sok volt.

    Amit Zoli mondott, abból az jött le, hogy így 230 000 km környékén egyik alkatrész halála sem meglepő, szóval továbbra sem érzem azt, hogy rossz vétel lett volna az autó (kopp-kopp-kopp). A nálunk töltött három év alatt most először volt vele probléma, és már hét éves. Reménykedem
    gegee 2017/09/07 06:26 (54515)
    Yilane írta:
    A V50 saga vége happy (?) enddel

    Szóval ott tartottunk, hogy koromszűrő csere. Hááát, nem ilyen kiadásra számítottunk így nyaralás után, de mit lehet tenni.

    Amikor érdeklődtem, mikor mehetek az autóért, Zoli mondta, hogy a szűrő nem magától romlott el, mert az új szűrő is pillanatok alatt megtelt. Egy-két nap alatt az is kiderült, hogy... na vajon mi? Aki porlasztócsúcs-halálra gondolt, az most fogyasszon el ízlés szerint egy virtuális Sport-szeletet/sört/bort/steaket. Cserélni kell őket.

    Ha azt mondanám, jól esett a hír, nem bontanám ki az igazság minden szeletét... De ha muszáj, akkor muszáj. Pár nap múlva Zoli szólt, hogy mehetek végre az autóért. Aztán amikor már indultam volna, szólt, hogy inkább mégse, mert észrevette, hogy gyorsításkor füstöl. Óbazz... kezdtem letargiába zuhanni. Újabb néhány nap alatt meglett az ok: a fél motor tele volt korommal (szívócső, pillangószelep, minden). Ezt már "csak" tisztítani kellett.

    Ma mentem érte, és nagy örömmel újra beülhettem a kormány mögé. A könnyed, felszabadult érzést valószínűleg fokozta annak a tekintélyes összegnek a hiánya, ami már nem húzta a zsebemet.

    Hát, ennyi volt. Most a zsíroskenyér felett imádkozom, hogy egy ideig most béke és nyugalom legyen a motorháztető alatt


    Úúúhh, bazza meg, ez komoly lehetett.
    Maradt hatszámjegyű, vagy belecsúszott a hétbe?
    Na, ezért fosok én dízelt venni, használtan meg aztán pláne, idegentől meg aztán végképp pláne...
    Nem tudna olyan keveset fogyasztani, hogy egy ilyet visszahozzon...
    furedinagyistvan 2017/09/06 00:43 (54514)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    több ajánlott is van, guglizz rájuk:
    Nagy Zoltán, WRCViktor, Seres Károly, Udvari automobil.
    Illetve a márkaszervizekkel is próbálkozhatsz, pl Székesfehérvár hozzád közelebb van.


    Rendben, köszi az instrukciót.
    inrock 2017/09/05 20:54 (54513)
    Halló Kollégák,

    több ajánlott is van, guglizz rájuk:
    Nagy Zoltán, WRCViktor, Seres Károly, Udvari automobil.
    Illetve a márkaszervizekkel is próbálkozhatsz, pl Székesfehérvár hozzád közelebb van.
    Yilane 2017/09/05 16:48 (54512)
    A V50 saga vége happy (?) enddel

    Szóval ott tartottunk, hogy koromszűrő csere. Hááát, nem ilyen kiadásra számítottunk így nyaralás után, de mit lehet tenni.

    Amikor érdeklődtem, mikor mehetek az autóért, Zoli mondta, hogy a szűrő nem magától romlott el, mert az új szűrő is pillanatok alatt megtelt. Egy-két nap alatt az is kiderült, hogy... na vajon mi? Aki porlasztócsúcs-halálra gondolt, az most fogyasszon el ízlés szerint egy virtuális Sport-szeletet/sört/bort/steaket. Cserélni kell őket.

    Ha azt mondanám, jól esett a hír, nem bontanám ki az igazság minden szeletét... De ha muszáj, akkor muszáj. Pár nap múlva Zoli szólt, hogy mehetek végre az autóért. Aztán amikor már indultam volna, szólt, hogy inkább mégse, mert észrevette, hogy gyorsításkor füstöl. Óbazz... kezdtem letargiába zuhanni. Újabb néhány nap alatt meglett az ok: a fél motor tele volt korommal (szívócső, pillangószelep, minden). Ezt már "csak" tisztítani kellett.

    Ma mentem érte, és nagy örömmel újra beülhettem a kormány mögé. A könnyed, felszabadult érzést valószínűleg fokozta annak a tekintélyes összegnek a hiánya, ami már nem húzta a zsebemet.

    Hát, ennyi volt. Most a zsíroskenyér felett imádkozom, hogy egy ideig most béke és nyugalom legyen a motorháztető alatt
    furedinagyistvan 2017/09/05 13:23 (54511)
    Bp ill. környéki is jó lenne, ha tapasztalat alapján tudsz adni tanácsot. A netről kerestem, találtam, de nem tudom megbízhatók-e? Várok ajánlást. Köszönöm!
    gegee 2017/09/04 18:38 (54510)
    40 éves a Répa úr!
    Munkásságának ránk vonatkozó fejezetei közül egy:

    totalcar.hu/tesztek/s60awdvers/

    GCI 2017/09/04 14:41 (54509)
    Sziasztok


    Fájó szível de cserélem az autómat. 2002-es(2001-12-20) S80 2.4 szívó benzin manual váltó YV1TS61P221248535

    Km 252.000

    Családi egyterű kell most pár évig nem lesz VOLVO a tulajdonomba. Majd ha felnő a gyerek
    visszaugrok egy XC90-be.

    Jövő héten viszem friss műszakira, utána rakom ki a hirdetést.
    Ha bárkit is érdekel kérlek írj a csabazozo@gmail.com-ra.

    Irányár: műszaki előtt 850.000 Ft Műszaki után 9-950.000 Ft
    gegee 2017/09/04 00:27 (54508)
    szabo.davidd írta:
    Szia!

    Köszi a választ, őszintén szólva megnyugtattál. A lábtér nem para, én 170 centi/ 70 kg vagyok, mögöttem szinte akárki elférne, és 80%-ban csak ketten utazunk (ha négyen megyünk, asszonykák ülnek hátul, ők pedig aprók)

    Ami engem is nagyon megragadott benne, az a csomagtér, szóval még egy üdítő dolog a válaszodban.
    Szinte biztos, hogy külföldi behozatal lesz, itthon az Mk2-es szívóbenzinesekből alig találni valamit.
    Jelenleg nem jut eszembe semmi, ha csak nem az a kérdés, hogy nem tudsz-e eladót odakint, amibe érdemes lenne belemenni


    Na, akkor el fogtok férni!
    Nem tudok ismert gépet, csak amit a net dobna ki.
    És hát ja, ilyen ez a szívóbenzines dolog.De most már azért a magyar is kezd gondolkodni, hogy a másfél literes fogyikülönbségből nem adja ki a nagynyomású befecsirendszer, meg a kettőstömegű cseréje, főleg ha 13 ezer km-t megy egy évben...
    Még a németeknél is erőse4n csökken a dízelpártiság, pedig az már nagy szó...
    inrock 2017/09/03 21:10 (54507)
    A kollektív tudatból (mi vagyunk a Borg!) nem rémlik Balaton környéki szerelő, Budapesten, és környékén vannak.
    furedinagyistvan 2017/09/03 15:38 (54506)
    Sziasztok Márkarársak!
    Kimondottan váltószerelőt, vagy szerelőt, aki mechanikus váltót javít, tudtok ajánlani? Továbbá itt Balatonfüred környékén hozzáértő szerelőt tudtok ajánlani? Nenrég vettem 2001, S40 és nincs tapasztalatom, akihez pedig eddig vittem az előző kocsjaimat, a Volvo hallatára megszédült...
    Várom javaslataitokat. Előre is köszönöm! István
    szabo.davidd 2017/09/03 10:23 (54505)
    Szia!

    Köszi a választ, őszintén szólva megnyugtattál. A lábtér nem para, én 170 centi/ 70 kg vagyok, mögöttem szinte akárki elférne, és 80%-ban csak ketten utazunk (ha négyen megyünk, asszonykák ülnek hátul, ők pedig aprók)

    Ami engem is nagyon megragadott benne, az a csomagtér, szóval még egy üdítő dolog a válaszodban.
    Szinte biztos, hogy külföldi behozatal lesz, itthon az Mk2-es szívóbenzinesekből alig találni valamit.
    Jelenleg nem jut eszembe semmi, ha csak nem az a kérdés, hogy nem tudsz-e eladót odakint, amibe érdemes lenne belemenni
    inrock 2017/09/03 10:18 (54504)
    A baj leginkább az, hogy amikor jó idő van huzamosan, azaz süt a nap ezerrel, akkor pedig azért nem érdemes lemosnom, mert nincs az udvarban árnyék. Pillanatok alatt megszárad az autó, hiába adjusztálom kefével, és csak annyi lesz, hogy a por nem egyenletes elrendezésű lesz, hanem hullámos
    inrock 2017/09/03 10:15 (54503)
    Halló Kollégák,

    hát érdekes... elég nagy átverés lenne, ha az XC60 száguldozásával promótálná a Volvo az XC40-et de méret alapján tényleg mintha XC60 lenne.
    gegee 2017/09/03 09:00 (54502)
    szabo.davidd írta:
    Sziasztok!

    A jelenlegi gépjárművem műszaki állapotából adódóan eljutottam az elhatározásra, hogy ideje váltani. Amióta jogosítványom van, foglalkoztat a gondolat, hogy igazán egy Volvoban érezném jól magam. A fennálló (és a továbbiakra tervezett) helyzetem illetve a szubjektív véleményem alapján a V70-es típus áll hozzám a legközelebb. Éves szinten 10-15 ezer km-nél nem vezetek többet, így - bár a magyar használt autó piacot felmérve kisebbségben vannak - a benzines motorok felé hajlok (megvallom, ebben közrejátszik a diesel változatok esetleges magasabb szervízelési költségével szemben álló félelmem). A 140 lóerős "belépő" szívó benzinest maximálisan megfelelőnek találom az ígényeimhez mérve.

    Felmerült a külföldről behozott autó lehetősége is (sajnos a hahut vizsgálva egy, a fenti kritériumoknak megfelelő autóra sem mondanék igent). Sajnos nem vagyok nemesember, így számomra csak a használt autó jöhet szóba.

    Az elképzelésem:
    Volvo V70 Mk2 2.4 140 Le (B5244S2) manuális váltóval.
    2001-2004 közötti évjáratra gondoltam. Az autó vásárlására 1 millió forintot tudnék fordítani. (Nyilván ebben a későbbi, kezdeti szervízköltségeket nem számoltam bele).

    Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a vázolt koncepció mennyire állja meg a helyét, érdemes-e ennyi pénzért ilyen autót vásárolni, megbízható-e ez a motor? Ezen kívül szívesen fogadok minden észrevételt, tanácsot, ezeket előre is köszönöm.

    Tisztelettel: egy (remelélem) leendő "társatok".


    Hella.
    Jó helyen kopogtatsz.
    Nekünk pont ugyanezen fajta gépsárkányunk van, de szintre centire az utolsó szóig.
    A "fapados, fűnyírómotor" olyan stabil, mint egy svájci atomóra...
    Tényleg, de tényleg semmi baj nincs vele nekünk.215 ezernél jár, (remélem először... ) százezernél vettük 6 évesen, most a 15.-ben van.Ami negatívum, hogy mögöttem a hátsó ülésnek gyakorlatilag nincs lábtere.Jó, igaz, kicsikét nagydarab vagyok, de az autó is nagydarab, szóval ettől még kéne legyen hely benne.
    Persze átlag méretű emberek elférnek elől is, hátul is.
    Fogyasztás, ha nem teszem be a lábujjamat se városba, akkor 7-9 körül, száguldozástól függően.Tempomatos 90-nél országúton, hosszabb távon (értsd többszáz km egyszerre) bekacsinthat 7 alá is kicsivel.Városban persze messze nem ideális, Pesten biztos becsipegetne 12-13-at is.Motorerő általában elég szokott lenni, persze ha öten vagyunk csomagokkal, már nem fog hatalmasat gyorsulni, illetve kellhet visszaváltani is.Az autó üresen is 1600 kiló.Egy T5 nyilván jobban megy, de hát a fenntartása is lehet drágább.Ha csak közlekedni kell, normálisan, akkor bőven jó ez is.
    A kötelező cserélendő, kopó-fogyó dolgokon kívül semmi baj nincs vele.
    Ezért cserébe azt kell tenni, hogy ne a legalját vedd az ársávból, illetve nézd meg, hogy honnan vásárolsz.Illetve minimum csináltass állapotfelmérést.Az egymilliós árat nem tudom kezelni, nem odahaza élek.Bár mondjuk itt is ilyesmi árakon van az, amit érdemes lehet megvenni.Ha tudsz, nézz körül külföldön is, szélesedjenek a lehetőségek.
    Csomagtartó elég jó nagy, ez még kocka formájú, ikeás költöztetődobozból befér 3 is egyszerre, hátsóülés-lehajtás nélkül.Ha lehajtom, 6 darab a mennyiség, plusz még mellé, fölé lehet szórni a sok sz@rt. .
    Családi autónak babakocsi mellé is jó lehet.
    Ha jól tudom, van a típusból kisfékes meg nagyfékes is, a mienk kisfékes, ráfér a gyári 15-ös kerék, olcsón van rá jó gumi is, gazdaságos ebből as szempontból is.
    Cserébe az értékvesztése volt horribilis, de ez a mai évjáratokat nem annyira érinti már.
    Mondom, nézesd meg alaposan, mert azért a használt kocsi állapota erősen függ az előző tulajoktól.Illetve te már nem hatévesen fogod ennyiért megvenni.
    Ha van kérdés, nyomjad bátran.
    gegee 2017/09/03 08:25 (54501)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hurrá


    Más: ma a lehető legfölöslegesebb módon sikerült 1130Ft-t elköltenem. Céges "piknik" volt Pesten, de reggel szemerkélt az eső, nem mosattam le a port az autóról. Mondom majd hazafelé. Már a körúton láttam néhány cseppet a szélvédőn, de gondoltam nem vészes A soroksári Auchannál levő mosóban mosattam, mikor kigördültem már folyamatosan szemerkélt. Utána autópályán persze hasítottam a vizet mintállat. De legalább most csak vizes lett, nem poros.


    Haha...
    Az ilyesmi nálam is sztenderd állapot, mosatás után max fél napig bírja eső nélkül...Hogy rohadna meg!
    Már meg sem lepődöm, sőt, az lenne a furcsa, ha nem így lenne.
    Ha az ember arra várna, hogy mikor lesz hosszabban esőmentes az időjárás, akkor sose volna tiszta a kocsi, még csak percekre sem.
    gegee 2017/09/03 08:21 (54500)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nem tűnik kicsinek az XC40:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/09/01/pihenteto_elmeny_lehet_a_volvo_xc40-es/


    Szerintem a videóban az XC60 látszódik, a Tottakár is aszondja, hogy eddig még semmit nem mutattak az XC40-ből...Vagy?
    szabo.davidd 2017/09/02 22:49 (54499)
    Sziasztok!

    A jelenlegi gépjárművem műszaki állapotából adódóan eljutottam az elhatározásra, hogy ideje váltani. Amióta jogosítványom van, foglalkoztat a gondolat, hogy igazán egy Volvoban érezném jól magam. A fennálló (és a továbbiakra tervezett) helyzetem illetve a szubjektív véleményem alapján a V70-es típus áll hozzám a legközelebb. Éves szinten 10-15 ezer km-nél nem vezetek többet, így - bár a magyar használt autó piacot felmérve kisebbségben vannak - a benzines motorok felé hajlok (megvallom, ebben közrejátszik a diesel változatok esetleges magasabb szervízelési költségével szemben álló félelmem). A 140 lóerős "belépő" szívó benzinest maximálisan megfelelőnek találom az ígényeimhez mérve.

    Felmerült a külföldről behozott autó lehetősége is (sajnos a hahut vizsgálva egy, a fenti kritériumoknak megfelelő autóra sem mondanék igent). Sajnos nem vagyok nemesember, így számomra csak a használt autó jöhet szóba.

    Az elképzelésem:
    Volvo V70 Mk2 2.4 140 Le (B5244S2) manuális váltóval.
    2001-2004 közötti évjáratra gondoltam. Az autó vásárlására 1 millió forintot tudnék fordítani. (Nyilván ebben a későbbi, kezdeti szervízköltségeket nem számoltam bele).

    Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a vázolt koncepció mennyire állja meg a helyét, érdemes-e ennyi pénzért ilyen autót vásárolni, megbízható-e ez a motor? Ezen kívül szívesen fogadok minden észrevételt, tanácsot, ezeket előre is köszönöm.

    Tisztelettel: egy (remelélem) leendő "társatok".
    inrock 2017/09/02 18:44 (54498)
    Halló Kollégák,

    hurrá


    Más: ma a lehető legfölöslegesebb módon sikerült 1130Ft-t elköltenem. Céges "piknik" volt Pesten, de reggel szemerkélt az eső, nem mosattam le a port az autóról. Mondom majd hazafelé. Már a körúton láttam néhány cseppet a szélvédőn, de gondoltam nem vészes A soroksári Auchannál levő mosóban mosattam, mikor kigördültem már folyamatosan szemerkélt. Utána autópályán persze hasítottam a vizet mintállat. De legalább most csak vizes lett, nem poros.
    Szellszi 2017/09/02 14:30 (54497)
    Sziasztok!

    Jó hír, végül valóban az akksi volt. Kicseréltem és most minden remek újra

    Köszi!
    inrock 2017/09/01 18:07 (54496)
    inrock 2017/08/31 21:29 (54495)
    Hát talán egyszerűbb az akksival próbálkozni elsőre.

    Igen, teljesítse a minimum Ampert (a több azért jobb), aztán már csak szimpátia, és pénztárca kérdése, hogy mekkora kapacitásút raksz bele a választhatók (megfelelő fizikai méret, és póluskiosztás) közül.
    Szellszi 2017/08/31 21:20 (54494)
    Sziasztok!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni.
    Egy S60 2.5T AWD (2004) boldog tulajdonosa vagyok, és eddig semmi komolyabb problémám nem volt, de ma...

    Ma reggel próbáltam elindítani az autót és nem sikerült.
    Először a központi zár sem nyitott, csak a riasztót kapcsolta ki, aztán harmadjára a zárat is nyitotta.
    Utána beültem és próbáltam indítani, de csak ilyen csattogó hangot sikerült kicsikarni az autóból. (nem a motor felől jött)
    Nem forgott a motor semmit, aztán a második próbálkozás után kiírta, hogy kikapcsolta ideiglenesen a kipörgésgátlót.
    Aztán próbáltam hibakódot kiolvasni az ELM327 kütyüvel, de nem adott vissza semmit.
    Ezután már azt is kiírta, hogy fékhiba és hogy álljak meg. (mondanom sem kell, mozgásról szó sem volt).
    Végül egy utolsó indítási kísérletnél már láthatóan halványodott a műszerfal világítása.

    Este lementem újra, a helyzet ugyanez. Indításnál a lámpát is felvillantotta egy pillanatra (pedig ki van kapcsolva) és olyan mintha a hang a záraktól is jönne (mintha azt próbálná mozgatni). Közben az utastér világítás rendesen működött, a műszerfal-világítás is rendben világított.

    Szóval két gyanúsítottam van: vagy az akksi, vagy valami zárlat.
    Ha esetleg találkoztatok már ilyennel, vagy van valamilyen ötletetek, azt szívesen veszem és megköszönöm!

    Itt egy videó az indítási kísérletről:
    dl.szellszi.hu/inditas.mp4

    Valamint néztem új akksit, de sehol sem találok méretet (még a kézikönyvben sincs), milyen kéne bele. Azt gondolom, hogy ez:
    Magasság: 190 mm
    Hossz: 278 mm
    Szélesség: 175 mm

    Ezt meg tudná erősíteni valaki esetleg?

    És még egy utolsó kérdés az akksival kapcsolatban, a kézikönyv csak az indítóáram-felvételt írja (520-600A), de Ah-t sehol sem.
    Ha olyat veszek ami 640A, akkor az nem probléma, igaz, csak az, hogy azt a minimum 520A-t tudja teljesíteni?

    Előre is köszönöm szépen a válaszokat!

    Szellszi
    inrock 2017/08/31 09:48 (54493)
    Halló Kollégák,

    a Belme-re gondolsz?
    gegee 2017/08/31 07:03 (54492)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/08/30/keveset_futott_volvo_422_ezer_kilometerrel/

    Csak a szokásos...
    Hogyaszondja:"és eleve mennyire katartikus élmény olyan autót vásárolni, amit újkora óta Magyarországon használtak és szervizeltek. "

    Nem tudom, én valahogy az ellenkező véleményen vagyok...
    A sok el nem végzett, csak tulajnak kiszámlázott szerviztevékenység, az utak állapota, a közlekedési morál, a kocsik 100%-ának óratekerése, de nem is folytatom.Lehet, még Fekete-Afrikából is hamarabb vennék autót...
    peterszi 2017/08/30 20:46 (54491)
    Sziasztok!

    Debrecenben van egy megbízható Volvo szerető/szerelő srác.
    XC90 D5 hidrotőke gond van, szerelő kellene.

    Tudja valaki az elérhetőségét? SOS lenne!
    wwwandrewww 2017/08/28 14:22 (54490)
    Üdv!

    Bont valaki V70/II-t bézs belsővel?
    Kéretik jelentkezni!
    noparaplusz@gmail.com
    inrock 2017/08/27 13:15 (54489)
    Halló Kollégák,

    működőképesnek tűnik, igazából semmi extra: a csiszolópapírral polírozza a lakkfelületet, utána a fényesítőkrémben lehet valami varázslás, viaszolni pedig megint nem nagy truváj.
    Mondjuk eddig nem láttam ilyet, hogy helyi polírozást alkalmaz, nem pedig teljeset.

    A viaszt leszedi a gépi mosó, de én már régóta viaszos programra fizetek elő, így szép, csillogó autóval hagyom el a mosót.
    wwwandrewww 2017/08/27 10:25 (54488)
    Volvo Sirius alufelni garnitúra eladó.
    Normális szerkezeti állapotban, kupakokkal együtt.
    30/528-75-75
    gegee 2017/08/27 03:01 (54487)
    Most az ilyen flex, reszelő, turbohajszárító (=hőlégfúvó) és hasonló poénkodásokat el is lőttem, innentől kezdve komoly válaszok jöjjenek csak...
    gegee 2017/08/27 02:59 (54486)
    Na, közben talán már értem, szóval a homályosságot már eltünteti a polírozás és a wax csak egy extra réteg, aminek a felhordását néha meg kellhet ismételni...
    Asszem, kipróbálom egy kis felületen először.

    Illetve kérdezném, hogy az ujjakról átkerült faggyú, stb zsiradék, ami lehet hogy csak simán természetes dolog, hogy lehet leszedni az ajtókeretekről?
    Sajnos elég durván lerakódott, eddig semmilyen kézi mosóban nem tudták (nem akarták?) leszedni.Télleg még baromi erősen dörgölve sem jön le.Igaz ezek a foltok már némelyik több éves...Ahogy kézzel becsukja az ember az ajtót a keretnél fogva, simítva.
    Eddig másik kocsijainknál nem láttam még ilyet, még a Wartburgon se anno.
    Tényleg pocsék a fényezés anyaga.Belga Volvert ne vegyetek.
    gegee 2017/08/27 02:40 (54485)
    Urak, csinált már valaki ilyesmit?
    Mennyire tartós a dolog?Konkrétan az érdekelne, hogy ezt a waxfélét, ami az utolsó lépés, egy autómosás esetleg simán leviszi és akkor ott maradnak a matt foltok ocsmányul és lehet újra meg újra waxolni.Bár lehet, hogy még mindig szebb mint a karistolás...
    Valami borzalmasan sz@r a kocsink festékanyaga, most nyáron volt egy nem is túl vastag madárszar, nem is volt még nagyon ráégve, adtam is neki vizet egy benzinkúton a vödörből, és a teljesen puha kefével is sikerült egy seregnyi körkörös karistot felvinni.Ha nem is ment le a színig, de üvölt rajta napsütésben.Meg a 15 évnyi parkolói harcok is hagytak nyomokat az ajtókon.Szóval lenne mit csinálnom, de bizonytalan vagyok.Vagy mégsem?


    Ja és a link, ami olyan link, mint a véres hurka:



    Valakinek tapasztalat?
    Makosx 2017/08/24 10:47 (54484)
    Seres Károly
    Kirby 2017/08/22 13:04 (54483)
    Volvo v70 tdi-ben cseréltetek váltóolajat, 2,1 liter megy bele.
    Megnéztem a gépkönyvet, annyit ír a manuálisra, hogy volvo 97308.
    Vettem is fuchs titan sintofluid 75w-80-at 3 litert, viszont egyik srác elbizonytalanított, mert: amit vettem, az gl5-ös olaj, és ilyen volvo 97308 minősítéssel van gl4 és gl4+ minősítésű is. Állítólag ha szart teszek bele akkor megmarhatja a váltó alkatrészeit...
    peto0603 2017/08/20 11:45 (54482)
    Üdv volvo tulajok!
    Egy kis segítségre vagyis okításra lenne szükségem!
    Ha valaki tudja hogy lehet vida dice-el modulokat illeszteni egymashoz
    azt megköszönném ha megírná!
    Egy s60 d5 ecm cserét kellene csinálnom.
    S80D 2017/08/19 12:42 (54481)
    Hello!
    Wildhorse tőled szeretnék kérdezni mégpedig régebben felajánlottad, hogy hiba kiolvasást tudsz csinálni és azt szeretném kérdezni, hogy szereléssel is foglalkozol e? Sajnos egy régi problémám még mindig fen áll és nem jutottam 1-ről a 2-re vele amit korábban is írtam " ECM-0005 Engine coolant temperature (ECT) sensor-Signal too low " és ezt a hibát 99%-ban balra kanyarodásnál dobja be, VIDA program hiba megszüntetésére adott javaslatokat követve cseréltem hőgombát, kiszereltem az ECM modult és a hőgomba vezetékét végignézve majd műszerrel az ereket kicsengettem nincs e test hiba de semmi, hiba fen áll most is. Utolsó tippem az ECM modul hiba lenne, esetleg valami forrasztási hiba a nyáklapján de ez csak tipp. Ebben szeretnék segítséget kérni!
    Köszönöm!
    inrock 2017/08/17 18:03 (54480)
    amuller 2017/08/15 15:22 (54479)
    Na erdekes, de turbo csere volt.
    Ami meg erdekesebb, hogy a valto is finomodott, es az inditas is gyorsult.
    (Valtaskor azterzem nem esik be a fordulat annyia, esezert nem "rant" akkorat. Sokkal luxusabb erzes.
    FM2000 2017/08/14 20:55 (54478)
    S60R tapasztaltok

    Hali, 4 honap es 6500km megteve mar van nehany info a jarmu hasznalhatosagarol. Fordulokor borzaszto, ezt megerositem. Vilagos bor belso, szep csak koszolodik ha farmerben ulsz benne. Nem szellozik, beizzad a hatad, odatapad a valagad. Kenyelmesnek kenyelmes, meg elektromos beallitasu. Tetoablak kibukosan szuper, elhuzva zaj van. Szelloztetes melegben orszaguton: tetoablak bukora, hatso ket ablak ket ujjnyira le. Hangrendszer csak cd-t jatszik, aux in nincs, mp3at felejtsd el. Valto klattyanos erzetu, ez valakinek zavaro lehet. Gazpedallal nehez finoman banni, ettol 1ben rangatos hatasu a megindulas. A V50D5 automatanal megszoktam a sikkes kigyorsitasokat varosban. Gyari program lett visszaallitva, mert a tuning progival 2-4e kozott hasznalhatatlan volt 2tol magasabb fokozatban. Rangatott, ki lett cserelve gyertya trafo tcv szelep, penzkidobas volt az egesz. Gyari progi orom bodotta. Aktiv futomuvet idaig comfort modban hasznaltam, mert advancedben hasznalhatlan a gep ugy raz. Sport modra alltam ra,a szlovak 800kmes utat igy nyomtam le a hetvegen. Ha tudod tartani a min 60at vissza sem kell valtani 6.bol abszolvalhato a videki etap. Fogyasztas igen tag hatarok kozott kepes valtozni. Etapokon 6 - 40 liter/100km kozott barmi osszehozhato. Orszaguton hosszutavon a 7 tarthato. Varosban 8-15, 9-10 a jellemzo. Autopalyas tempora inkabb a folyamatos belso savban kozlekedesre gondolok, 8,5-9 tarthato, de ha megelegszel allando 100zal 6.8, 120szal pedig 7.6 osszehozhato. Klima hatekony es nem is tesz sokat az etvagyhoz, orszaguton 0.6liter plusz. Auchan98 uzemeltetesre kivalo. Az intercooler mar nem tul hatekony, hamar elmelegszik, iden cserelve lesz egy hatekonyra. Osszessegeben nem volt rossz vetel 12 evesen, mindene mukodik, teljesen egeszseges benyomast kelt a hasznalata, es nem utolsosorban az 5henger benzin turbo kigyorsitasoknal erezteti az soforrel hogy nem szarral gurigazik
    Yilane 2017/08/12 08:41 (54477)
    Sziasztok!

    Mint írtam, elmentünk nyaralni a kissé furcsán viselkedő V50-nel Hál'Istennek csak a Balatonra... Lefelé menet is éreztem, hogy gyorsításnál (akkor még azt hittem, hogy a Powershift váltó váltásainál) kicsit rángat, és megint kiírta a részecskeszűrő megtelt hibát, de alapvetően jól ment. Két hétig bele sem ültünk, aztán hazajöttünk... majdnem. Eleinte oké volt, aztán jött a részecskeszűrő megtelt hibajelzés. Aztán kigyulladt a Check Engine lámpa... hoppá. Tempó visszavesz 100-120 közé. Gyorsításnál, emelkedőn egyre érezhetőbben rángatott. Aztán kiírta, hogy motorjavítás szükséges. Leizzadás, aztán Székesfehérvárnál lementünk a pályáról, és kényelmes, 40-50-es tempóban döcögtünk el Diósdig a 7-esen. Szerencsére úgyis másnapra volt időpontom Zolihoz, úgyhogy eldöcögtünk a műhelyig, és ott hagytuk az autót. Mondjuk az érdi és diósdi emelkedőkön a maradék kevés hajam fele is kihullott, olyan iszonyatos rángatással ment csak fel. Na, azóta kiderült, hogy a részecskeszűrő a hibás. Megtelt, és nem tudja kiégetni magát, illetve nem is hagyja kiégettetni, szóval kuka. Zoli szerint gyanús, hogy a 120 000-es cserét "elfelejtették" elvégezni (most 230 e km van benne). Talán jó tanulság lesz valakinek
    inrock 2017/08/10 18:43 (54476)
    Hátőőőő... lehet a gumival van valami, ami a centrírozón nem jön ki, mivel ott egyenletesen szétnyomja belülről a levegő, az úton viszont folyton alakváltozik.
    Igazából nem értek hozzá. Nekem is ezt csinálja a nyári gumi (7 éves), és az egyenestartásával sem vagyok megelégedve, miközben a most-lesz-kétéves télivel semmi baj.
    inrock 2017/08/10 18:39 (54475)
    Halló Kollégák,

    nem, automatában nincs kettőstömegű Ellenben valami dúrva hiba lehet ott Szerviz nézze meg alaposan.
    amuller 2017/08/10 16:33 (54474)
    Az enyem benzines, automata (Powershift). Abban is van kettostomegu?
    Redokee 2017/08/09 19:56 (54473)
    inrock írta:
    A rezonálás szerintem is rossz centrírozás lesz.

    Sajna nem.. vagy nem értenek a centírozáshoz. Először én is erre gondoltam, és vittem gumishoz, de azt mondta jó.

    Utána Volvo márkaszerviz, ahol szintén azt mondták, hogy jó. A kerékcsapágyat is említettem, hogy lehet rossz, de azt mondták, nem, teljesen jó, meg még valami nemtudom milyen pálcát néztek meg a futóműben hogy esetleg az, de az is jó.

    Fékek szerintük egyenletesen vannak kopva, max a tárcsával lehet gond, de még az sem cserélendő...

    Hát, hihetetlen komolyan...
    inrock 2017/08/09 18:07 (54472)
    Halló Kollégák,

    az elsőnél valószínűleg "elejti" az üzemanyagot a rendszer, nálam is előfordul néha. Illetve érdemes az akkura is ránézni, hogy fel van-e rendesen töltve.

    Második: kettőstömegű kezd haldokolni?
    amuller 2017/08/09 17:12 (54471)
    Sziasztok!

    Hetfon viszem szervizbe a kicsit (V60, 2.0T), de azert itt is megkerdem hatha tudtok mondani rola valamit.

    Az egyik jelenseg, hogy ritkan, hosszab allast kovetoen (kb 1 het) az inditas hosszabb ideig tart. Nem sokaig, meg szepen indul, de az oninditozas (ami nem lassu vagy lassabb) az mondjuk nem 1mp-ig tart mint szokott, hanem mondjuk 2mp.
    Mi okozhatja, ill. minek az elojele lehet?

    II.
    A masik kerdesem, amit szinten neha csinal, hogy leallitasnal olyat rant a motor, hogy megerezni az utasterben.

    Valaszokat elore is koszi!
    Wildhorse 2017/08/08 17:17 (54470)
    Hmmm szép. És ha jól látom már elindult az öreg Volvo-k ára felfelé. Ennyiért a '99-es S80-asomat sem tudnám eladni.
    wwwandrewww 2017/08/08 09:17 (54469)
    kovacsgergo 2017/08/07 18:42 (54468)
    Köszönöm! Fehérvári vagyok, úgyhogy az Ivanicshoz viszem szoftverezni itt is.
    inrock 2017/08/07 18:04 (54467)
    A rezonálás szerintem is rossz centrírozás lesz.
    inrock 2017/08/07 18:03 (54466)
    Halló Kollégák,

    valószínűleg inkább javítani kell valamit, mint szoftvert frissíteni, de ezt a szervizben ki tudják deríteni. Ha már úgy is ott vagy, akkor persze mehet egyből a szoftverfrissítés az egész kocsira. Ha BP érdekel, akkor Ivanics, DunaAutó, Galéria a márkaszervizek.
    kovacsgergo 2017/08/07 14:55 (54465)
    Az elsőre én kerékcsapágyat mondanék, a másodikra pedig vagy felni ütést, vagy centrírozási hibát (ha csak nem a gumi hibás). A fék szerintem foghat jól attól, hogy egyenetlenül kopik és rángatja a kormányt, csak kellemetlen...
    Redokee 2017/08/07 14:07 (54464)
    Sziasztok!

    Ötletet, tippeket kérek szépen

    V50, 2011 év végi, 185e km.

    Télen kezdett feltűnni, hogy hátulról nagy gumi zaj jön be, gördülési zaj vagy nem tudom, korábban nem érzékeltem. Szerviz szerint téli gumi, majd a nyári jó lesz. Tavasszal át lett cserélve nyárira, az is prémium (Continental, Premiumcontact5). Ennek is van zaja... Nem értem. Ha egyenesen megy a kocsi hallani, ha kanyarodok, akkor mintha elmúlna, amint egyenesbe kerül, megint. Futómű be van állítva. Műszaki vizsga most volt, plusz ezt is mondtam nekik, átnézték, hibátlan a futomű, semmi nem cserélendő. (Márkaszerviz!)

    Másik:

    80-120 km/h között rezonál egy kicsit a kasztni meg a kormány is. Ebben a tempósávban erősebb fékezéskor nagyon rezonál a kormány. Ez mi lehet? Alatta, fölötte nem. Itt a fékekre gondoltam, márkaszerviz azt is nézte, plusz mérték is a műszaki miatt, patent minden, a fékerő mindkét oldalon egyforma, a betétek is jók még. Mi a fene lehet? Megyek autópályán 110-120, rezonál picit a kormány meg a fenekemen is érzem, napellenző is rezonál, 130-140 és onnan felfelé kisimul...

    Sosem hagyott még ott, de tele vagyok ilyen rejtélyes apróságokkal...
    Janó_bá 2017/08/07 08:48 (54463)
    reset írta:
    Sztem márkaszervíz (én mindig oda hordom a kocsijaimat, úgyhogy nem tudom, van-e más lehetöség beszerezni a hivatalos szoftverfrissítést). Elvileg a váltó vezérlöszoftverét kell csak frissíteni, de ha már ott vagy, érdemes mindent frissíttetni.

    Szevasztok!
    Szerintetek a márkaszervizben elvégzett szoftver frissítés eltűntetheti az "emission system service required" hibajelzést is? Melyik a hivatalos márkaszerviz? Mennyiért frissítenek kb.?
    kovacsgergo 2017/08/06 20:15 (54462)
    Köszönöm! Ez lesz az első lépés. Milyen áron "mérik" ezeket a frissítéseket?
    inrock 2017/08/06 18:39 (54461)
    Szoftver az csak márkaszerviz.
    reset 2017/08/06 17:47 (54460)
    Sztem márkaszervíz (én mindig oda hordom a kocsijaimat, úgyhogy nem tudom, van-e más lehetöség beszerezni a hivatalos szoftverfrissítést). Elvileg a váltó vezérlöszoftverét kell csak frissíteni, de ha már ott vagy, érdemes mindent frissíttetni.
    kovacsgergo 2017/08/06 16:24 (54459)
    Nagyon köszi a tippet, szerintem ezzel fogom kezdeni! Azért furcsállnám a szeleptömb és hasonló dolgokat, mert ezen kívül tökéletesen müködik, nem ég a check engine sem, és tényleg ahogy mondod, a legtöbbször teljesen hétköznapi, komótos gyorsításnál volt.
    Ezt csak márkaszervízben tudom kérni? Vagy a váltós szakiknál? Illetve ez magának az egész computernek a frissítése, vagy csak a váltóé?
    reset 2017/08/06 13:26 (54458)
    @kovacsgergo: nekem 2002-es V70 (benzines automata) csinált annakidején hasonlókat (jellemzöen 50km/h környékén, komótos gyorsításnál) - szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megér, olcsóbb, mint felújíttatni.
    kovacsgergo 2017/08/06 09:47 (54457)
    Köszi! Igen, ez a 3 liter ez csak a "frissítés", amit gyors leengedéssel-utántöltéssel szoktak csinálnj, ez megtörtént már idén kétszer, de terveztem rendes cserét is, valamint az előző gazdánál volt legalább 2 teljes csere. Óra szerint 275.000 km van benne, ha nem is pont ennyi van benne, nagyságrend ennyi lehet kb, úgyhogy tudom, hogy a km indokolhat ilyen problémákat sajnos. De létezik olyan, hogy " normális" összegű javítás? Úgy értem, hogy ez mindenképpen 6 jegyű végösszeg, vagy azért vannak olyan automata váltó problémák is, amik kisebb léptékűek? Persze, mindenképpen váltóshoz viszem!
    inrock 2017/08/06 09:28 (54456)
    Ja, hogy már volt felújítva? Ö... nem biztató.
    inrock 2017/08/06 09:27 (54455)
    Halló Kollégák,

    jó helyen jársz, de nem tudom mennyire aktívak manapság ilyen melegben a hozzáértő emberek
    Én nem vagyok az, de amit a sokéves fórumozásból összeszedtem az, hogy a cserélt 3 liter kevés. Teljesen szét kell szedni a váltót, és így lesz valami 6 liter (váltója válogatja). Amúgy mennyit futott az a gép? 200k fölött már várható az automatán egy nagyjavítás (nagypénzből), mindenféleképp váltóspecialistához vidd.
    kovacsgergo 2017/08/06 00:09 (54454)
    Sziasztok!

    Nem tudom, hogy jó helyen teszem-e ebben a topikban fel a kérdésemet, ha nem, elnézést mindenkitől!
    2002-es D5-ös automata s60-asom van. Egy-két hete a váltóm sajnos elkezdett egy olyat produkálni, hogy néha 2-esből 3-asba váltáskor tovább pörög (kb. 2200 környékéig) és utána nagy rántással-rúgással vált 3-asba. Mostmár érezni szoktam, hogy ez következik, el szoktam venni a gázt, ha tudom, de akkor is ugyanúgy ránt egy nagyot. Az esetek többségében és más fokozatokban is úgy váltogat, mint a kisangyal, de sajnos ez a probléma fennáll néha és eléggé megijesztett, mert mindenhol rémtörténeteket hallani arról, ha egy automata váltót javíttatni kell. Az autó 3. éve van nálam, már majdnem 100.000 km-t mentem vele azóta. Idén már kétszer frissítettük az olajat a váltóban, ez mindkét alkalommal az alul leereszthető 3 litert jelentette, Liqui Moly olajjal. Az előző tulaja gondos volt, egyszer már újittatta is elvileg a váltót. Székesfehérváron lakom, itt tervezem megnézetni egy helyi váltószervizben.
    Az lenne a kédésem, hogy mivel itt sok okos és hozzáértő ember van, valaki ismerheti-e ezt a hibajelenséget, vagy ez kizárólag szétszerelve állapítható meg? Mekkora lehet a baj? Mert sajnos most olyan helyzetben vagyok, hogy félek a költségektől egy kicsit.
    Nagyon köszönöm előre is!
    Tiber 2017/08/02 22:53 (54453)
    Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni! Van nem olyan rég egy Volvo V40 es 2.0i 140 le 1997 es gyártásu autom! Az alapjárattal vannak gondjaim! Első inditás után tökéletesen be áll szépen kb.850 re! Elindulok vele megyek kb 5-6 km -t az alpjáratom 1100-1200 körűl van! Megyek tovább ismét jó! Klímával ez az érzék kb 600 körűl van állandóan! Mi lehet a baj! Alapjárati motor folytószelepház is takarítva volt! Vákumcsövek rendben vannak! Mi lehet a baj? Előre is köszönöm a segitséget!!!
    gegee 2017/08/01 22:17 (54452)
    Jah, most sasoltam.Csak éppen arról volt szó, hogy a számokból hosszútávon a 40, a 60 és a 90 marad meg.Erre visszahozzák az 50-et?
    A cikkben szereplő C70 meg gondolom C30 akart lenni, mint pici autó.
    inrock 2017/08/01 18:14 (54451)
    Wildhorse 2017/08/01 00:09 (54450)
    bahh
    gegee 2017/07/31 15:25 (54449)
    totalcar.hu/tesztek/2017/07/30/volvo_780_coupe_1989/

    Na jah, elhiszem...

    "A váltóban úgy készül a D fokozat, mint otthon a tökfőzelék, rántással."

    Már-már Csikósi magasságok...
    Janó_bá 2017/07/31 10:10 (54448)
    Sziasztok!
    A szervízben mindig kicserélnek valamit és eltűnik az "emission system service required" hibajelzés. Megyünk egy kört és nem jön vissza. Haza megyek és másnap reggel már újra kiírja az "emission system service required" őrültséget. Kinek volt már ilyen hibajelzése? Sikerült-e megszüntetni és hogyan? Féléve próbálják a szerelők megtalálni az okát sikertelenül. Az autó kiválóan működik, de félek hosszabb útra indulni nehogy elfedjen egy komolyabb hiba jelzését. Hálásan megköszönök bármilyen infót.
    Janó_bá
    peto0603 2017/07/31 08:59 (54447)
    Üdv!
    Valaki probálkozott már autómata váltó átépítéssel manuálisra egy s60 d5öt?
    inrock 2017/07/30 10:38 (54446)
    Én bíznék a gyári helyreállításban, de biztosan meg is lesz az ára.
    "Gazdasági totálkár" ugyebár a megfelelő kifejezés erre
    inrock 2017/07/30 10:36 (54445)
    V60 2017/07/29 21:56 (54444)
    Köszönöm a tippet! Valószínűleg az utóbbi fog történni, sajnos... Pedig nagyon beleszerettem... Wildhorse írta:
    V60 írta:
    Kedves márkatársak! A segítségeteket szeretném kérni, mivel sajnos szeretett V60-om egy szerencsétlen baleset folytán (4 autó ütközött, én voltam a 3.) elől-hátul összetört. Mivel német rendszámos, így a biztosítás miatt idekint megtörtént a kárfelmérés, ami alapján az autó gazdasági totálkáros. A kárszakértő szerint meg tudnám Mo.-on javíttatni az itt megítélt pénzből (ami kb 3500 euro). A kérdésem: hol tudnám a legolcsóbban bontott alkatrészeket beszerezni, és nem utolsósorban ki az aki közel gyári állapotára tudná újra hozni?

    A segítségeteket előre is köszönöm!!!



    Közel gyári állapotba kizárólag szakszerviz tudja megtenni. Esetleg vidd el az Ivanicsékhoz - nekik saját fényező kamrájuk van. Szóval nem kell messzire menni, ha garanciális gond van.

    Olcsó bontott alkatrész....nehéz ügy. Ha elöl-hátul tört akkor inkább kukába dobnám, mert másodjára nem biztos, hogy ugyanúgy megvéd
    inrock 2017/07/29 13:11 (54443)
    állta --> állat
    inrock 2017/07/29 13:11 (54442)
    inrock 2017/07/27 15:37 (54441)
    Halló Kollégák,

    nekem ez igazából csak egy általános hibajelzésnek tűnik. A gyári hibakód szerintem nem így néz ki.
    Wildhorse 2017/07/27 15:35 (54440)
    Hááát a gyári szoftvert és a profi szakembert nehéz lesz így távolról überelni

    Másik profi szakember?
    Janó_bá 2017/07/27 09:23 (54439)
    Wildhorse írta:
    Janó_bá írta:
    Sziasztok!
    "emission system service required" Kinek volt már ilyen hibajelzése? Sikerült-e megszüntetni és hogyan? Féléve próbálják a szerelők megtalálni az okát sikertelenül. Az autó kiválóan működik, de félek hosszabb útra indulni nehogy elfedjen egy komolyabb hiba jelzését. Hálásan megköszönök bármilyen infót.
    Janó_bá


    Van gyári szoftvere az illetőnek, amivel ki tudja olvasni a kocsit? Az van egy gyanúm kidobná, hogy mivel van gond.
    Melyik szerviz ez?


    Van gyári szoftver és nagyon profi hozzáértő szakemberek. Már néhány alkatrész is kicseréltek. Szerintük ez a hibajelzés ezer és ezer dolgot is jelenthet. Csak ötleteket kérek, hogy mit vizsgáljunk meg tüzetesebben. Nagyon köszönöm a segítséget. Janó_bá
    inrock 2017/07/26 19:24 (54438)
    inrock 2017/07/26 19:24 (54437)
    Halló Kollégák,

    S40 használt"teszt", és vásárlási útmutató.
    Wildhorse 2017/07/26 10:47 (54436)
    V60 írta:
    Kedves márkatársak! A segítségeteket szeretném kérni, mivel sajnos szeretett V60-om egy szerencsétlen baleset folytán (4 autó ütközött, én voltam a 3.) elől-hátul összetört. Mivel német rendszámos, így a biztosítás miatt idekint megtörtént a kárfelmérés, ami alapján az autó gazdasági totálkáros. A kárszakértő szerint meg tudnám Mo.-on javíttatni az itt megítélt pénzből (ami kb 3500 euro). A kérdésem: hol tudnám a legolcsóbban bontott alkatrészeket beszerezni, és nem utolsósorban ki az aki közel gyári állapotára tudná újra hozni?

    A segítségeteket előre is köszönöm!!!



    Közel gyári állapotba kizárólag szakszerviz tudja megtenni. Esetleg vidd el az Ivanicsékhoz - nekik saját fényező kamrájuk van. Szóval nem kell messzire menni, ha garanciális gond van.

    Olcsó bontott alkatrész....nehéz ügy. Ha elöl-hátul tört akkor inkább kukába dobnám, mert másodjára nem biztos, hogy ugyanúgy megvéd
    Wildhorse 2017/07/26 10:45 (54435)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    és hogy jött össze ennyi probléma?


    Az egész azzal kezdődött, hogy nyomta kifele a hűtővizet. Udvari Laciék megállapították, hogy hengefej lesz. Aztán egyszercsak megszűnt a probléma (8 hónapon át semmi jelenség), majd a nagymelegben ismét elkezdte.

    Szóval az alapfeladat a hengerfej javítása volt, de 15 éves az autó így Lacival egyetértve minden a hengerfejre menő tömítésből újat raktak fel, illetve amit akkor érdemes kicserélni azt kicserélték: vezérműszíj csere már közel volt a cseréhez, amúgy is le kellett venni, vissza már újat raktak. Vízpumpát kötelező ilyen hiba után cserélni. Az olajcsere + szűrő szerintem alaphogy ilyenkor cserélve legyen.
    A kiegyenlítő tartály és a hűtő sajnos nem bírta ki - gyakorlatilag elfosta magát a nagymelegben, mert nagy volt a nyomás. Szóval az is csere lett.


    A futóművön pedig mindig van mit cseréni a ramaty utak miatt......


    Igényesen meg lett csinálva a kocsim, ez a legnagyobb öröm.
    Wildhorse 2017/07/26 10:37 (54434)
    Janó_bá írta:
    Sziasztok!
    "emission system service required" Kinek volt már ilyen hibajelzése? Sikerült-e megszüntetni és hogyan? Féléve próbálják a szerelők megtalálni az okát sikertelenül. Az autó kiválóan működik, de félek hosszabb útra indulni nehogy elfedjen egy komolyabb hiba jelzését. Hálásan megköszönök bármilyen infót.
    Janó_bá


    Van gyári szoftvere az illetőnek, amivel ki tudja olvasni a kocsit? Az van egy gyanúm kidobná, hogy mivel van gond.
    Melyik szerviz ez?
    Janó_bá 2017/07/25 09:15 (54433)
    Sziasztok!
    "emission system service required" Kinek volt már ilyen hibajelzése? Sikerült-e megszüntetni és hogyan? Féléve próbálják a szerelők megtalálni az okát sikertelenül. Az autó kiválóan működik, de félek hosszabb útra indulni nehogy elfedjen egy komolyabb hiba jelzését. Hálásan megköszönök bármilyen infót.
    Janó_bá
    gegee 2017/07/24 23:31 (54432)
    Szerintem örülj hogy nem Bömbikéd van és nem egy exjugó országba mégy nyaralni...:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/21/a_bmw_kiirta_hogy_engine_failure_es_mar_langolt_is/

    Kib@$zott durva dolgok ezek...
    Olyan patáliát csinálnék, ha nem kapnék totál kártérítést, hogy leesne Münchenben a céglogó a hengeres székházukról... :-|
    Go to topOldal: 12345678...545