Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...548
    gegee 2018/06/14 19:49 (54904)
    gegee 2018/06/14 19:37 (54903)
    És még egy kérdés: ez a fan klub jelentősen különbözik a volvo (i)wiw-től?
    Ott nagyobb a pörgés?Mozgalmasabb az élet, mint a wiw faszbúkján?
    Van értelme ennyi felé elaprózódni a hazai volveresnek?
    gegee 2018/06/14 19:34 (54902)
    És itt van a háttér a hivatkozott blogról, mekkora király!

    gegee 2018/06/14 19:32 (54901)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    kamion vs XC70:
    totalcar.hu/belsoseg/2018/06/14/volvo_xc70_a_teherauto_ellen/

    Szerintem nem nagy valami. Nyilván jót tett neki, hogy kipördült a kamion elől, de amúgy nem értem a cikkíró pánikhangulatát.


    Azér' ez nem kis dolog szerintem. Cirka 60-60, egymással szemben és ekkora tömeg-túlerő, a manusz meg lehet karcolásokkal megúszta.
    Volvo az életért, továbbra is!
    Szerintem ez nem félátfedés, hanem az usák módszer, amikor éppen csak van vmennyi átfedés (most nem jut eszembe a neve...) és abban nagyon jó a Volver.
    Hát, csak így tovább.
    gegee 2018/06/14 19:28 (54900)
    Wildhorse írta:
    gegee írta:
    Volvo Fan Club?Azmiaz?

    Facebook csoportosulás. Fizetős klubot továbbra sincs értelme indítani.



    Kis érdekesség: Volvo Plussz néven valaki próbálkozik, de egyszerűen nevetséges az egész: "hamarabb kapsz időpontot a szervizben" "% kedvezvény" . ........vicc. Nincs sok esély klubot alapítani ilyenekre.

    Ez a legjobb: "szerviz partnereink rögzítik az elvégzett munkát, a beépített alkatrészeket, a kilométeróra állását,"
    Aztán ha nem kérsz számlát a NAV pont így kapja el a szervizest.... Akik számlát adnak azok meg úgyis elvégzik ezt.


    Jajó.F@$2búkom az továbbra sincs, itt nem hozzák a szolgáltatók, messze lakunk a főúttól és kábelt kéne behúzni hozzá...
    inrock 2018/06/14 17:58 (54899)
    Halló Kollégák,

    kamion vs XC70:
    totalcar.hu/belsoseg/2018/06/14/volvo_xc70_a_teherauto_ellen/

    Szerintem nem nagy valami. Nyilván jót tett neki, hogy kipördült a kamion elől, de amúgy nem értem a cikkíró pánikhangulatát.
    Wildhorse 2018/06/14 13:18 (54898)
    gegee írta:
    Volvo Fan Club?Azmiaz?

    Facebook csoportosulás. Fizetős klubot továbbra sincs értelme indítani.



    Kis érdekesség: Volvo Plussz néven valaki próbálkozik, de egyszerűen nevetséges az egész: "hamarabb kapsz időpontot a szervizben" "% kedvezvény" . ........vicc. Nincs sok esély klubot alapítani ilyenekre.

    Ez a legjobb: "szerviz partnereink rögzítik az elvégzett munkát, a beépített alkatrészeket, a kilométeróra állását,"
    Aztán ha nem kérsz számlát a NAV pont így kapja el a szervizest.... Akik számlát adnak azok meg úgyis elvégzik ezt.
    Wildhorse 2018/06/14 13:14 (54897)
    Én úgy tudom hogy megszűntették, mert valaki(k) elkezdték hekkelni a rendszert és valótlan információkkal zavarták a navigációt. De simán lehet, hogy ez városi legenda.....
    Kranked 2018/06/11 18:21 (54896)
    Sziasztok,

    nagyon régen jártam itt, örömmel látom, hogy él még a fórum.
    Valaki nem tudja esetleg, hogy a Sensus navigációban hogyan működik a TMC? A navi program tudja, mégsem működik. Lehet, hogy a rádión is be kell állítani a közlekedési jelentések olvasását?

    Kíváncsi vagyok, valaki már jutott e valamire ezzel.

    Köszönöm,

    szép estét!
    inrock 2018/06/07 18:01 (54895)
    Fú a reklámok
    inrock 2018/06/07 18:01 (54894)
    Halló Kollégák,

    én!
    gegee 2018/06/07 14:40 (54893)
    Volvo Fan Club?Azmiaz?
    gegee 2018/06/07 14:39 (54892)
    Wildhorse 2018/06/06 22:00 (54891)
    inrock írta:
    Június 9-én a Tököli Reptéren 10-től Országos Volvo Találkozó (továbbá Lóerők Éjszakája, guglizz rá nyugodtan). Itt nem reklámozza Paci, de fészen fent van az infó. Reméljük addigra jó lesz a géped.

    Iszonyatosan be vagyok havazva
    OVT-vel nincs is időm foglalkozni érdemben. Asszonykám és a Volvo Fan Club viszont tolják előre ezerrel.
    Wildhorse 2018/06/06 21:58 (54890)
    Hétvégén Volvo tali! Ki jön?
    gegee 2018/05/29 13:37 (54889)
    Hehe, elkezd visszanyalni a fagyi a német nepperekre:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/05/28/nemet_autokereskedo_a_dizelre_meg_sem_csorren_a_telefon/

    Most lenne jó dízelt venni...
    Csak éppen én is a kitiltásoktól tartok, fákk.Meg aztán eddig is kibírtuk benzinesben...
    De ha pendliznem kéne, akkor lehet, belevágnék.Főleg, ha nagyon vidéken élnék, és nem kéne sehol se nagy városba behajtani
    gegee 2018/05/28 00:24 (54888)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/05/27/alig_birja_gyartani_a_volvo_annyira_veszik_az_xc40-et/

    Hmm.A menedzsment meg felvesz vasvillás embereket, hogy forgassák a sok gempát a padláson, nehogy bepenészedjen...
    gegee 2018/05/26 06:17 (54887)
    Az meg hogy a civil autót is fel kéne nyomni, hát meg lehet próbálni, de sztem csak tetézi ezzel az ember a bajt.Hisz attól az még rendőr (már ha télleg az) mert mi, egyéb közlekedők esetleg nem látjuk.A rendőr meg nyilván utána mehet szabálysértéssel együtt, hiszen azért rendőr.
    De ettől még az egész valóban gusztustalan, remélem lesz akkora a botrány idővel, hogy meghátrálni kényszerülnek...
    gegee 2018/05/26 06:11 (54886)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    azzal egyetértek, hogy civil autóból mérnek, nem kell állatkodni, oszt kész.
    De, hogy tolnak!!!! Balesetveszélyes helyzetet idéznek elő... Nincs kisgyerekem, de ha ilyen helyzetben odalépnék neki, nehogy "megöljön" az idióta, majd utána lekapcsolna, biztos az lenne az első reakcióm, hogy hívom a 112-t, előadnám a sztorit, autó rendszámával egyetemben, majd megkérdezem a diszpécsert, hogy milyen módja van annak, hogy a bent ülő rendőrök holnaptól az utcaseprők táborát erősítsék. És csak a második reakcióm lenne, hogy leengedném az ablakot, és megengedném a rendőrnek, hogy előre köszönjön
    De mivel se gyerekem nincs, meg nem vagyok egy nehezen vaduló típus, így szépen megvárja, amíg befejezem az előzést. De lehet bele is fékezek koccra (nyilván nem, annál jobban féltem az autómat), aztán majd azt mondom, hogy egy nyúl szaladt át előttem, vagy mittomén.


    Ááá, nem szabad ezt így felfogni, simán el kell engedni a gázpedált, szépen visszalassulni és beállni a külsőbe.Majd a hátsó gyökér idegeskedik helyettünk is, ha rendőr, akkor is.De ez, hogy "reflexből gyorsítasz", (ahogy a faszbúkos gyerek írta) az röhej, részemről már csak azért se, had pukkadjon meg a hátsó...
    inrock 2018/05/24 18:38 (54885)
    Június 9-én a Tököli Reptéren 10-től Országos Volvo Találkozó (továbbá Lóerők Éjszakája, guglizz rá nyugodtan). Itt nem reklámozza Paci, de fészen fent van az infó. Reméljük addigra jó lesz a géped.
    inrock 2018/05/24 18:33 (54884)
    Nahát pont ez az! Veszélyeztetik a másikat, KRESZ-re fittyet hánynak, stb, stb...
    Azért is írtam, hogy az első lépés nálam a 112 felhívása, és a helyzet ecsetelése lenne. A rendőrnek meg azt mondanám, hogy jelentsen fel, ha akar valamit, majd találkozunk a bíróságon, az meg eldönti, hogy mennyire szabályos "tolni".
    inrock 2018/05/24 18:30 (54883)
    Halló Kollégák,

    akkor bizony fel kell keresned egy szerelőt.
    pana-papa 2018/05/23 20:43 (54882)
    Helló inrock!

    Gondolom arra hírre reagáltál, hogy pl fekete Audiból levillognak és gyorsításra késztetnek (direkt nem azt írtam, hogy kényszerítenek) majd megállítanak és megbüntetnek. Ezzel csak két baj van, mivel nem használt megkülönböztető jelzést, rá is ugyan úgy vonatkozik a KRESZ, azaz ott helyben őt is fel lehet jelenteni gyorshajtásért, másrészt a követési távolság be nem tartásáért, közúti közlekedés veszélyeztetéséért is eljárást lehet indítani ellene. (rendőr voltam, de továbbtanultam)
    pana-papa 2018/05/23 20:02 (54881)
    Üdv inrock!

    Köszi a tanácsot, de jól meggondolt önvédelemből nem vagyok fenn a fészbukon.
    pana-papa 2018/05/23 19:54 (54880)
    Bocsi, egy rész kimaradt.

    Az injektor.hu-n rengeteg tanulságos leírás van különböző motor problémákról. (Tisztelt moderátor, remélem ez nem számít reklámnak) Ott az egyik esetleírásban az elképzelhetetlen motor gondok oka a rossz testelés volt, ezért ellenőriztem a testelést. Először csak bekapcsolt gyújtással, de álló motorral mértem az akku feszültséget úgy, hogy a közös mérőpont az akku + pólusa, a másik két mérőpont az akku - pólusa, majd a motor testje volt. A feszültségkülönbséget felírtam. Ezt követően beindítottam a motort és a mérést az előző módon megismételtem. Az összeadott feszültségkülönbség 0,05 V, azaz öt század volt, így szerintem a test hiba kizárható. Ha bárkinek ezzel kapcsolatban ellenvéleménye van, azt is szívesen meghallgatom.
    inrock 2018/05/23 19:48 (54879)
    Hát sajnos itt nincsenek szerelők, próbálkozz a fészbuk csopotban. Annyit azért elmondok, hogy szerelő segítségét kell majd kérned, annál is inkább, mivel a Volvók csak a gyári hibakódkiolvasó-szoftverrel hajlandóak értelmesen kommunikálni, a többi által jelzett kódot felejtsd nyugodtan el.
    inrock 2018/05/23 19:45 (54878)
    Halló Kollégák,

    azzal egyetértek, hogy civil autóból mérnek, nem kell állatkodni, oszt kész.
    De, hogy tolnak!!!! Balesetveszélyes helyzetet idéznek elő... Nincs kisgyerekem, de ha ilyen helyzetben odalépnék neki, nehogy "megöljön" az idióta, majd utána lekapcsolna, biztos az lenne az első reakcióm, hogy hívom a 112-t, előadnám a sztorit, autó rendszámával egyetemben, majd megkérdezem a diszpécsert, hogy milyen módja van annak, hogy a bent ülő rendőrök holnaptól az utcaseprők táborát erősítsék. És csak a második reakcióm lenne, hogy leengedném az ablakot, és megengedném a rendőrnek, hogy előre köszönjön
    De mivel se gyerekem nincs, meg nem vagyok egy nehezen vaduló típus, így szépen megvárja, amíg befejezem az előzést. De lehet bele is fékezek koccra (nyilván nem, annál jobban féltem az autómat), aztán majd azt mondom, hogy egy nyúl szaladt át előttem, vagy mittomén.
    pana-papa 2018/05/23 19:26 (54877)
    Üdv a hozzáértőknek!
    Új vagyok és előre is elnézést kérek, hogy nem olvastam végig az elmúlt időszak 574 oldalát, de segítséget kérnék, hogy merre induljak el? Adott egy Volvo S80 MII, D5 185 Le, 400 Nm. Tavaly még ment, mint a rakéta, aztán jött a tél, amikor a normális ember úgy tolja, mintha tojásokon járna. Aztán eljött a jó idő és a vas most úgy megy, mint a beteg szamár. A 185 lóból jó, ha megvan 85, a nyomatékból meg kb. a fele. Időközben nem vettem észre hirtelen változást, szerintem csak úgy szép lassan fogyott el az erő. Diagnosztikával kiolvasva turbó túltöltés hibakódot ad, illetve turbó nyomás túl nagy. (Autocom, Delphi, Würth Wow másként nevezi) Elektronikához nem vagyok hülye, rendelkezem az előbb felsorolt diagnosztikai eszközökkel, oszcilloszkóppal (10 MHz-es), multiméterrel, viszont nem tudom, hogy a turbó nyomás szenzort, a vákumos turbó szelepet hol keressem? Ráadásul 2 hét múlva műszaki vizsgás lesz a jármű, fogalmam sincs, hogy ilyen állapotban megfelel-e a környezetvédelmi normának? Minden segítő hozzászólást megköszönnék.
    gegee 2018/05/23 17:21 (54876)
    Cimbora, ez az amire itt q-ra nem fog tudni neked senki se választ adni.A lámpatörlő baja lehet vezetéxakadás, kontakthiba, motorleégés (az elektromotoré), vezérlőeletronikai probléma, meg még a bánat tudja mi minden.El kell vinni egy szervizbe, ahol rá tud nézni valaki műszerrel, meg van egy kis tapasztalata is és ki tudja bontani.
    Ez sajnos ilyen.
    Épp írom, hogy nekem is van egy csomó hibaüzenet, van is időpont foglalva.
    Majd számolj be róla, hogy mi lett a megoldás, hogy mindannyian okosodjunk.
    gegee 2018/05/23 17:15 (54875)
    totalcar.hu/tesztek/2018/05/23/bmw_x2_volvo_xc40_osszehasonlito_2018/

    Beteges árcédulák ezek, lassan teljesen kezd elgurulni a gyártók gyógyszere, még a szögletes fajta is.
    Csak úgy belegondoltam, hogy a még valószínűleg évekig tartó suv-láz miatt mondjuk 10-15 év múlva ezek lesznek az átlagautó, hát a hátam borsózni fog majd.Már mint azért, hogy ez a sok csilliárd elektronikus rézfánfütyülő lóf@llo$z ha majd elkezd elromolgatni, akkor ki fogja ezeket megjavítani, illetve fenntartani tudni...?
    (Jó, persze, nem pont a Volver, meg a Bömbike lesz az átlag, de a túlelektronizáltság biztos jellemző lesz minden autóra...)

    A mi lassan 15. évében járó V70-nünk is elkezdett megbolondulni, a fedcomp szinte minden indításnál más hibaüzenetet ír ki, épp csak a master boot recordot nem hiányolja...A vas üzemel gyönyörűen, mint eddig ugyanúgy, de így vizsgán nem engedik át.
    Remélem nem lesz a javítás egy gazdasági totalcar...
    És ez a mienk egy full fapad alapverzió.Akkor a maiak hogy fognak összeomlani majd?
    Lehet, visszatérünk a biciklikhez, szekerekhez...
    atta20 2018/05/23 15:21 (54874)
    Sziasztok! Szeretnék kérdezni két dolgot. Egyik, hogy mik lehetnek az okai annak, hogy 2004-es s60-as volvonál a gyári baloldali lámpatörlő kar nem működik csak a jobb oldali...illetve azon kívül, hogy sok minden miatt, miért nem indul el vajon nekem a gyári állófűtés? Működött egyébként, de egyszer csak gondolt egyet és nem.

    Igazából ott a gond, hogy le sem teszteli a rendszer...bekapcsolom és mindjárt azt írja ki, hogy KI
    gegee 2018/05/23 03:48 (54873)
    Mit szóltok a legújabb botrányhoz?

    index.hu/belfold/2018/05/22/facebookon_terjed_a_magyar_rendorok_legujabb_szivatasa/

    Valahogy nehéz elképzelni ezt, persze nem zárható ki.
    Q nagyot tudnának bukni a zsernyákok, ha valaki felveszi egy hátsó dashcammal ezt az előadást.
    Vagy mondjuk a Véda lekamerázza őket...
    Németeknél ilyen tolásokért pont a rendőrök osztogatják az ötszáz ojrós büntetéseket, nagyon helyesen.
    Azon meg, hogy "reflexből gyorsítasz" , már csak röhögni lehet...
    gegee 2018/05/23 03:13 (54872)
    Emberek, soha, soha ilyen sz@r hulladék rendszert ne vegyetek, aminél nem lehet kikapcsolni a kulcs jeladási funkcióját...Vagy mondjuk minimum időzíteni.
    Csakis fizikai, fém kulcsszárat mindenhova!

    www.origo.hu/auto/20180522-igy-lopjak-el-masodpercek-alatt-az-ellophatatlannak-hitt-autot-video.html

    Az egész egy mesterségesen keltett igény, aminek szinte semmi valóság-alapja nincsen.
    Mármint, hogy jajj, tele van a kezem, hogy veszem elő a kulcsot...
    Egy kis előre gondolkodással minden megoldható.
    Eddig kb 26 év alatt levezettem úgy félmillió km-t és EGYSZER SEM okozott ez problémát.

    Köszönjük szépen az autógyáraknak, akik "kifejezetten a mi, felhasználók kérésére" fejlesztik ki ezt a sok sz@r, drága és pocsék megoldást...
    Hétszentség, hogy beperelném a gyártót a csávó helyében...
    gegee 2018/05/23 03:03 (54871)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    de a gyártószerszám fixen adja az autó külső méreteit. Acélból, meg mittomén. Befelé meg könnyűszerrel játszhatsz kárpittal, meg egyéb rugalmas anyagokkal.


    Hát tessék kétféle gyártószerszámot használni, a kutya úristenit neki!

    Legyártanak sorozatban x-ezer magasabb tetőt és kész, utána vissza lehet cserélni.Azok mehetnek a raktárba.
    Kettő az még nem olyan sok...ha huszonkettő féle kellene, az valóban vállalhatatlan.
    Ehh..
    maxi67 2018/05/20 08:28 (54870)
    S60 hátsó hangszórót hogy lehet kivenni,kérem segítsetek.
    inrock 2018/05/19 09:38 (54869)
    Hát ja, Európában, meg Amerikában, de pl a kínai, indiai piac még mindig bődületesen tud fejlődni. Én ezt olvastam
    inrock 2018/05/19 09:31 (54868)
    Halló Kollégák,

    de a gyártószerszám fixen adja az autó külső méreteit. Acélból, meg mittomén. Befelé meg könnyűszerrel játszhatsz kárpittal, meg egyéb rugalmas anyagokkal.
    gegee 2018/05/18 22:38 (54867)
    Én valahogy olyanokat olvasok, hogy az igény az csökkenőben.Mert hogy a legtöbb helyen a fiatalokat már nem érdekli az autózás, nem a kényelmet, sportosságot látják, hanem az állandó problémát, hogy épp csak akkor kell fizetni az autó miatt, ha hala vagy ha áll a kocsi.Vagyis egyfolytában...
    Nem mondom, hogy ebben nincs igazuk.
    Meg hogy a plusz kitermelhető mennyiséget a palaolaj megjelenése okozza...
    De tényleg majd meglátjuk.
    gegee 2018/05/18 22:28 (54866)
    Jaja, hát de szar lesz majd...
    Már csak az kéne, hogy egy kicsikét olcsítsanak a végáron, hogy a Zemberek meg is tudják venni és ne kelljen ingatlant beszámítani...Bökje meg, hogy tízről indul alapból.


    Amúgy meg nem értem a tetőablakos kocsik gyártását.A műszaki berendezés által okozott dudor miért befelé van, hogy csökkentse a belső méretet?
    Amikor dudorodhatna kifelé is, ahol korlátlan a hely és a lőtéri kutyát se zavarná...Mi ez az istenverte f@$$ág?
    Ki a brémet érdekelné, hogy a tetőablakos verzió magasabb mondjuk 5 centivel?
    A mérnököknek a s3ggükben van az esze?!?!
    inrock 2018/05/18 19:40 (54865)
    Meglátjuk mi lesz. Pár hónapja olvastam, hogy a világ becsült kőolajtartaléka egyre nő. Pedig a fogyasztás is egyre nő, de egyre több kitermelhető cuccost találnak a technológiai fejlettségnek köszönhetően.
    inrock 2018/05/18 19:37 (54864)
    gegee 2018/05/18 08:48 (54863)
    Azt is ki merném óvatosan jelenteni, hogy autótörténeti mérföldkő lesz ez az 1-2 évtized, amikor szénhidrogénről átállunk elektronokra...
    gegee 2018/05/18 08:46 (54862)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    közeledik a dízel vége.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/05/16/az_s60_lesz_az_elso_volvo_dizel_nelkul/


    Jaja, valszeg érdekes 15-20 évnek nézünk elébe.Már mint hogy hogyan oldják meg a nagy km-igényű közlekedést.Taxi, fuvarozó, speditőrcégek, stb.
    Én aszondom, mindenki maradjon a s3ggén és termeljünk mindent helyben, amit csak lehet.
    B@romságnak és erősen környezetszennyezőnek, árdrágítónak gondolom ez a q sok szállítgatást...Persze lehet, nincs igazam.
    serv 2018/05/16 20:46 (54861)
    serv 2018/05/16 20:43 (54860)
    inrock 2018/05/16 18:37 (54859)
    inrock 2018/05/15 18:37 (54858)
    inrock 2018/05/14 18:32 (54857)
    Halló Kollégák,

    gegee 2018/05/14 12:07 (54856)
    haha, én is így gondolnám, hogy a maiak már biztos nem mechanikusak, csak azt nem tudom, visszamenőleg mióta van/lehet ez...
    Érdekesség, (nekem legalább is az volt), hogy pár hete vettem bringára km-órát és már "wifis" a jeladója, be$2@rásss...
    Mármint a villán lévő egység drót nélkül kommunikál a kormányon levő computerrel.Ezzel is spóroltak 60-70cm vezetéket.Cserébe a jeladónak is kell elem. Egyértelmű a fejlődés!
    inrock 2018/05/13 11:05 (54855)
    Halló Kollégák,

    kizártnak tartom, hogy hátrafelé menjen az óra tolatáskor. Pláne miközben számítógép számolja a métereket, nem mechanikus tekergő
    gegee 2018/05/13 00:23 (54854)
    Egy egész jó cikk a Tottakáréktól:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/05/10/az_oratekeresek_97_-a_megszunhetne_de/


    "Lengyelországban a fogyasztók elvárják, hogy egy 10-15 éves, külföldről behozott autóban ne nagyon legyen több 200 ezer kilométernél. Ez a mentalitás Magyarországon is teljesen általános." illetve "A tanulmány számokkal támasztja alá, hogy a később csatlakozott tagországokban sokkal nagyobb az igény a relatíve fiatal, alacsony óraállású, de mégis olcsó használt autókra. "
    Na, ezt az istenverte f@$$ágot kéne kiverni az emberek fejéből, de minimum egy 15 kilós kalapáccsal...
    És akkor már nagyot léphetne előre a témakörben az igazsáxolgáltatás, mert az egésznek az alapja, indítéka szűnne meg.

    Illetve még a káeurópai bérszínvonal is ludas a dologban.Magyarországon, ha adsz egy húszezrest az illetékesnek, akkor el lehet simítani a dolgok jó részét.Kint hiába ad bárki is egy százeuróst, a technikus majd hülye volna reszkíroztatni ennyire kevés pénzért a havi nettó kétezer-kétezerötszáz eurós bérét, állását.Többhavi bérnyi összegű kenőpénzt (amin már esetleg elgondolkozna a vizsgáztató...) meg egyszerűen nem bír el egy átlagos használt autó árára rakódó eladáskori "árrés"...

    Ami még durva de erősen az az exxocialista országokban a "durva tekerés" mennyisége, a legtöbb helyen 80% körüli.A magyar 52% is valszeg erősen alul van becsülve.
    A svéd 3-7-14%-nak viszont vadul örülök...

    Amit még fontosnak tartanék, hogy sehol se lehessen bejegyeztetni durván visszaesett km-óra állásokat, mint a cikkben is az egyik ábra mutatja.
    Hirtelen sokat tolattak vele, főleg az országhatárok környékén, mi?
    Persze az is igaz, hogy a normál esetként tönkremenő km-órák cseréjére valamit ki kellene találni.Hiszen a régen kifutott típusokhoz ha akarna az ember, akkor se lehet új műszert kapni.De ez már legyen az okosok dolga.Cserében én 100%-ban hajlandó vagyok alkalmazkodni egy garantált rendszerhez.



    Lényeg a lényeg, meg kell oldani valahogy, bárhogy, hogy az eladónak érdeke legyen tiszta autót árulnia, mert csak úgy kaphat érte valamire való pénzt.Így a neppereknek is csak két alternatíva maradna: vagy kiszorulnak a piacról, vagy beállnak ők is a rendszerbe korrektül.
    Hajrá, egységes, európai Car-pass!

    És egy hülye kérdés a végére: ha valaki elkezd tolatni, akkor tényleg visszafelé számol a km-óra?
    Az a baj, hogy én tolatáskor is előre, vagyis hátrafelé nézek, mert papírkutya vagyok; nem pedig az órát bámulom...
    Valaki kipróbálta már?
    gegee 2018/05/12 19:27 (54853)
    Osztán vat is disz kicsiöe kerörek izéö?

    Szóval ez minek a mije?
    Akik itt írogatnak, azok kevésbé szerelgetnek és fordítva; szóval, ha gyors válasz kell, szerintem kérdezd meg máshol is...
    gegee 2018/05/12 19:21 (54852)
    Itt van kicsit bővebben.
    Ez a ferdeszemű ipse valami nagypályás cápa ezexerint.

    www.portfolio.hu/vallalatok/hatalmas-autoipari-sztori-bukott-ki-li-shufu-kinai-milliardos-keveri-a-lapokat-a-hatterben.285146.html

    Majd meglássuk, ahogy a vak is mondta.
    inrock 2018/05/11 20:12 (54851)
    sisti 2018/05/11 06:57 (54850)
    üdv.segítséget szeretnék kérni. ilyen rugót keresek:
    inrock 2018/05/03 19:51 (54849)
    Halló Kollégák,

    hát talán neten vehetsz használtan, az ismert websopokból, esetleg márkaszervizben.
    Vagy, ha fekszik az angol:
    volvo.custhelp.com/app/homeV3
    Előbb az évet választod ki, aztán a típust, majd a megjelenő listából az Owner's Manual-t.
    hooks 2018/05/03 12:27 (54848)
    üdv a fórumnak! vettem egy 2004-es V70 d5-öt. bonyolultabb, mint a (majdnem) fullos puntóm, lenne valakinek átolvasásra magyar nyelvű kezelésije?
    gegee 2018/04/30 13:07 (54847)
    Nagyon szép dolog ez a gesztus, ha valóban megcsinálják, rendbe rakják a Volvert a manusznak, de valahogy részemről félő, hogy a fenntartása meghaladja majd a lehetőségeit...Persze ne legyen igazam.A 144 gondolom egy fakocka bonyolultságával bír, szemben ezzel a szinte "bejáratós" autóval.
    inrock 2018/04/30 09:41 (54846)
    inrock 2018/04/29 09:18 (54845)
    Halló Kollégák,

    hááát... mondanám, hogy ennyi idős autónál mindenre kell figyelni. Szerintem kérdezd meg a fészbuk csoportban, ott aktívabbak a tulajok.
    Zoli89 2018/04/28 16:29 (54844)
    Sziasztok!

    Ahogyan a nick nevemből kiderül Zolinak hívnak, Budapesten mozgolódom leginkább.

    Segítségeteket szeretném kérni, nyár végén szeretnék venni egy 850R/S70R-t, ha nagyon nem találok, akkor 2.3 T5 lenne az áldozat. Mire kellene figyelni, milyen típushibák vannak? Azt tudom, hogy nem nagyon rohadnak, illetve mivel erős autók nyilván meg kell nézni nagyon.
    Ha valakinek belefér időben, energiában szívesen össze is futnék vele egy jó kávé melleti beszélgetésre. Illetve, ha valaki a fenti időpont környékén szeretné eladni az autóját vele is szívesen beszélnék.

    Köszönöm
    Zoli
    inrock 2018/04/26 18:50 (54843)
    Halló Kollégák,

    a menetstabilizálóval van valami, gondolom kikapcsolt. Keress fel valami szervizt, ami kideríti mi a hiba, lehet csak kontakthiba van valahol. De olyan szervizt keress, ahol értenek Volvóhoz, az általános, pl Bosch kódkiolvasó itt nem ér semmit.
    Dearpi 2018/04/25 20:35 (54842)
    Ja és hogy lehet törölni ? Köszi előre is
    Dearpi 2018/04/25 20:33 (54841)
    Sziasztok ! Kérdésem lenne .Megjelent egy info a kijelzön ,,DSTC reifenregel.aus " Ez mit jelent?
    inrock 2018/04/24 18:02 (54840)
    inrock 2018/04/23 18:47 (54839)
    Halló Kollégák,

    hogy itt is meglegyen:
    totalcar.hu/tesztek/2018/04/22/volvo_s60_2.5_t_awd_2006/
    MiQ 2018/04/23 09:06 (54838)
    Szervusz!
    Nekem bézs van, de mindkettő első. Ülésfűtéses is. Ajtókárpit is van.
    inrock 2018/04/20 18:52 (54837)
    inrock 2018/04/20 18:52 (54836)
    Halló Kollégák,

    szépen kanyarítja a gépnek
    gegee 2018/04/20 17:46 (54835)
    Izé, elnézést, nem akarok hegyibeszédet tartani, meg minden, de miért vesz meg valaki olyan kocsit, amiben létezik bármilyen alkatrész ami "megfizethetetlenül" drága?
    Igen, sajnos vannak ilyenek, hogy eszetelnül drága, akár a kocsi értékéhez mérhető.
    Nekem is q-ra teszik a xenon fényereje, meg a manapság árult új autók zseniális lámparendszerei is, de eszem ágában nem lesz megvenni, hogy ha netán megfogok egy fácánt, őzet, jávorszarvast, akkor el kelljen adni a lakást, hogy a kocsit ki tudjam fizetni...Sajnos ezt előre kellett volna mérlegelni.
    Ha meg nincs gempád rá, akkor valóban nem marad más esély, mint a visszabutítás.A bontókban sem lesz harmadáron ilyen cucc, amelyik működik is...Azok se hülyék...
    És azon se csodálkozom, hogy Magyarországon nincs még egy ilyen lámpa...
    Tényleg bocs, meg minden, de ez kikívánkozott belőlem.
    És hogy valami konstruktív is kijöjjön, én külföldön néznék körül, olasz, svéd, amerikai webshopok, bontók, ebay, ilyesmi.Kérdés, hogy mennyire lehet pontosan behatárolni az alkatrészt.
    Én épp most jártam úgy egy filléres tükörlappal, hogy évjárat, motorkód, alverzió, üzemanyag, annyjaneve, vércsoport, minden stimmelt, mégis téves cuccot küldött a webshop.És másik webshopra ránézve azok is ugyan azt a téves alkatrészt küldték volna.
    (Valszeg a gyárban történhetett valami slendriánság, éppen azt szereltek bele, amit találtak a sarokban... )
    Nem küldtem vissza, mert a postaköltség több lett volna...
    (Végül találtam bontót, pont a közelünkben, ahol volt raktáron, meg tudtam nézni vásárlás előtt is.)
    Szóval hajrá-hajrá, kívánom, hogy sikerüljön, de lehet, nem lesz ez egyszerű...
    gegee 2018/04/20 17:10 (54834)
    www.automotor.hu/hirek/csendben-csuszkalas-a-hoban-avagy-a-polestar-1-futomuhangolasa/

    Egy kis hazai...
    Kurvaszép az a vidék ott fent, jártunk arrafelé február végén.Máris mennék vissza ismét...
    Northface 2018/04/19 13:39 (54833)
    Feltéve, ha megveszed a gyárit. Ha valami egyebet, akkor azzal meg megszívod:)
    Northface 2018/04/19 13:37 (54832)
    Turbónyomás szabályzó szelep. És kb a bontott 25 ezer, az új azért combosabb:)


    Pupak84 írta:
    Sziasztok. Tervezzük egy 2004-es 2.4D 163Le automata, S80-as vásárlását. Az eladó elmondta, hogy a turbo szelep szabályzó nem megfelelően működik. Kipróbáltam az autót és valójában nem ment nagyon, mikor kicsit oda akartam lépni neki. Állítólag ez egy 25-30 ezer Ft-os alkatrész. Találkozott már valski hasonlóval? Mire figyeljek még a vásárlás előtt?
    Köszönöm a válaszokat! Üdv
    inrock 2018/04/18 18:34 (54831)
    Halló Kollégák,

    vidd el márkaszervizbe állapotfelmérésre, talán 20k körül van az ára, de ott elég sok mindent megvizsgálnak.
    Egyébként meg egyetérek Villám kollégával. A "csak 25k-ba kerülő" alkatrészt szépen megcsináltatja az eladó, utána annyival többért megveszem a gépet.
    Hajtó 2018/04/18 17:55 (54830)
    igen, én is gondoltam erre a megoldásra is, de sajnálnám "butítani" a felszereltséget. Esetleg most van egy halvány remény... Egy bontóban lehet hogy most találtam. Holnap kiderül, megyek megnézem aztán hátha..
    Kék Villám 2018/04/18 16:52 (54829)
    Turbós dolgok könnyen lehetnek erős tételek. Hivatalos szerviz mit mond?

    Először csináltassa meg, aztán megveszed, nem?

    Olyan ez, mint a klíma: csak fel kell tölteni, 8-10e-ből megvan. Ja, akkor miért nem töltötte fel? Mert lyukas a klímahűtő (is, meg le van égve a kompresszor...)?:DDD
    Northface 2018/04/18 08:12 (54828)
    Hát lehet, hogy én elgondolkoznék azon, hogy hagyom a fenébe a xenont, 2 mezei lámpatestre lecserélem, és nem lesz többet ilyen parád. Mindig is féltem a xenontól, féltem a nivomatos lengéscsillapítótól, meg minden ilyen cucctól, ami ha elromlik drága - és nem kikapcsolható extra.

    De megértem a helyzetedet, én egy rohadt fekete csomagtérrolót nem találok sehol az XC70-hez, csak a sötétszürkét.
    Pupak84 2018/04/17 22:01 (54827)
    Sziasztok. Tervezzük egy 2004-es 2.4D 163Le automata, S80-as vásárlását. Az eladó elmondta, hogy a turbo szelep szabályzó nem megfelelően működik. Kipróbáltam az autót és valójában nem ment nagyon, mikor kicsit oda akartam lépni neki. Állítólag ez egy 25-30 ezer Ft-os alkatrész. Találkozott már valski hasonlóval? Mire figyeljek még a vásárlás előtt?
    Köszönöm a válaszokat! Üdv
    Hajtó 2018/04/17 21:08 (54826)
    Igen valóban így volt és a segítségetekkel találtam is megfelelő szervizt.
    (ezúton is köszönöm mindenkinek az ajánlásokat és a tippeket)

    Most viszont egy alkatrész beszerzése okoz problémát. A fent említett fényszóróból szerintem az én autómban lévő két darab van az egész országban. )) Csak és kizárólag újat lehet belőle beszerezni 280-300 000,- forintos áron.
    (ez kb. az autó értékének negyede, egy fényszóróért) Utángyártott nem létezik belőle, és valószínűleg az elmúlt két napban az ország összes bontójával beszéltem és nincs ilyen alkatrésze senkinek.

    Úgyhogy csak a remény maradt hogy hátha a Volvo közösségben valakinek van egy ilyen elfekvőben....
    inrock 2018/04/17 20:03 (54825)
    Halló Kollégák,

    nade, a hónap elején kerestél bontót, szervizt, akkor válaszoltunk. Olvass csak vissza
    Hajtó 2018/04/17 12:23 (54824)
    Sziasztok!

    A segítségeteket kérném egy égető alkatrész beszerzéssel kapcsolatban.

    Sürgősen szükségem lenne egy 2009-es Volvo V50-eshez egy xenon, de nem kanyarkövetős jobb első fényszóróra.
    Sajnos az új megfizethetetlen számomra, és ebből nem létezik után gyártott, így marad a használt, de sehol nem kapok.
    Ha valakinek esetleg van egy elfekvőben, vagy van ötlete hol lehetne jó eséllyel beszerezni azért nagyon hálás lennék!!
    Köszönettel.
    Northface 2018/04/16 12:51 (54823)
    @Kék Villám, küldtem neked egy PM-et. Illetve kettőt.
    Kirby 2018/04/16 09:00 (54822)
    16-ban vettük a 99-es V70 tdi-t garantált 264.000-rel, azóta tényleg csak karbantartásra kellett költeni, arra mondjuk nem sajnáltam, de nagyon szeretem a gépet, erős, nyomatékos, 90%-ban pályán használom, egyszerűen oda termett, kényelmes, nagy, jól pakolható egy szóval szeretem:)
    Kék Villám 2018/04/15 23:55 (54821)
    Tegnap este lefekvés előtt néztem meg a két videót. Húúú! Bizsergető. Reggel úgy ébredtem, hogy lehet nekem is kellene egy ilyet keresnem? 20 éves 170e km TDI. Sose pusztul el. Aztán belegondoltam, hogy van egy 17 évesem csak egyel újabb verzióból és kézi. Meg kicsit több km. Inkább életben tartom azt.:DDD Most már csak szaladgálósnak, gyerekeket vinni edzésre, meg asszonynak bevásárolni.

    Találtam egy komplett ülés garnitúrát ajtókárpittal 70e. Csak a 2004-2007 közöttiekbe való. Elvileg be lehet tenni a régebbibe is csak sínt kell cserélni elől. Csinált már ilyet valaki?
    inrock 2018/04/15 10:45 (54820)
    FM2000 2018/04/14 20:40 (54819)
    "mélytengeri szörny" sok extrával
    40 v 2018/04/14 17:16 (54818)
    Helló volvosok eljött az idő hogy lecseréljem a v 40 et egy másikra egy 50esre 2008 v 50 2000 dieselt nézegetek. Arra lennék kiváncsi mire kell odafigyelni ennél a típusnál esetleg mi a véleményetek róla előre is kösz.
    inrock 2018/04/14 09:24 (54817)
    Halló Kollégák,

    már el is telt 1 év... nahát.

    Hazai = régiswift? Opel, Audi, MB?
    FM2000 2018/04/13 19:55 (54816)
    S60R = bye-bye:

    Hiányozni fog.
    1év és 14.000 hibamentes km-t töltöttem el vele 8.9 l/100km átlagfogyival.
    Közel 7 év izmozás után a volvo márkának is búcsút intek 850T5, V50D5, S60R típusok használatát, élményét követően (az 5 henger a pokolban is 5 henger
    Most egy "hazai terméket" állítok fedél alá.

    üdv,
    Myki
    reset 2018/04/11 21:24 (54815)
    Szia,

    Hosszútávú tapasztalatom nincs ezzel a motorral, 1,5 hónapig hajtottam egy S60 T3-at, amíg a V70-ben motorcsere volt. Nekem kevéskének tünt ez a motor a kasznihoz (pedig nem vagyok egy Fittipaldi, a 2.5T fogyasztása nálam megáll 9 liter alatt vegyesben) és emiatt szerintem jobban erölködik ezáltal talán hamarabb is megy tönkre.

    Úgy általában egyébként én sem hallottam sok jót a Ford-féle turbós motorokról (1.6-os ill. az 1999 köbcentis 200 ló körüli), de konkrét típushibát nem tudnék mondani (állítólag sokat esznek a teljesítményükhöz képest).

    Ha tudsz németül, a motor-talk.de elég jó támpont lehet.

    Szerintem, ha ismert az elöélete és tényleg végig szervizelve volt, valamint az Ivanicsnál sem találnak semmit és még elégnek is érzed az erejét, vágj bele. :o)

    Üdv
    reset
    Wwilsonpuppy 2018/04/11 20:07 (54814)
    Kedves Volvósok!

    Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ajánlanátok-e megvételre a Ford 1.6 ecoboost 150 lóerős motorjával szerelt Volvo V60 T3-as autót? Röviden a kocsiról: 2012-es, magyar márkaszervizben vásárolt és végig ott is szervizelt, egy tulajos autó. A km garantált, az autó leinformált: 200.000 km. Az elmúlt 40.000 km során márkaszervizben cserélték a komplett vezérlést, a nagy nyomású benzinpumpát, és a turbót. Az autón minden kötelező karbantartást elvégeztek. Tényleg szuper állapotban van.

    Azért kérdezlek meg Titeket, mert Fordos szerelőtől olyan véleményt kaptam, hogy Ő nem javasolja ezt a motor, mert voltak problémák vele pl. hengerfejes, egyéb mechanikai problémák.

    A motor porszáraz, olaj, hűtővíz tiszta, a klíma csendes, a kettős tömegű lendkerék nekem jónak tűnt stb., nekem furcsa volt az alapjáraton ez a tipikus közv. benzin befecskendezéses zörgő, ciripelő hang.

    Ha megvásárolnám, akkor fogok rajta csináltatni egy dióbeles tisztítást a kokszosodás miatt (megelőző jelleggel). Természetesen vásárlás előtt kérek egy átvizsgálást az Ivanicsnál. Vagy esetleg más szervizt ajánlanátok?

    Szóval megvehető ezzel a motorral az autó ?

    A válaszokat előre is köszönöm!
    gegee 2018/04/10 18:19 (54813)
    Northface írta:
    Még a V70 is megvan, várja a következő gazdáját.

    Egy ilyen csoda követi:



    Húú, szép, Óceán rész, szigorúan magyarosan mondva...
    Northface 2018/04/10 05:00 (54812)
    Jaja, nekem is a 163ast ajánlották. Szépen jár, halk, mint egy benzines. Nekem nagyon bejön, plusz ugye automata. Baján találtam, Belgiumból behozott autó, 12 évig egy tulajnál, végig szakszervizben szervizelve, tavaly júliusban komplett váltó cserével.

    Nekem is TDI v70 volt az előző, 7 évig használtam, 170 ezret mentem vele - azaz még meg is van, nem kapkodnak utána, de akad 1-2 jelentkező. Folyamatosan szervizelve az is, tip-top kívül-belül, pedig 400 ezer van benne.




    Kék Villám írta:
    Azaz, nekem is az jön be. Az utolsók már visszapillantós indexesek és van első/hátsó jelzőfény valamint a tároló a kézifék mögött rolós és nem felhajtós. Kihagytam valamit? Tetszik nekem is az OR, de benzines nem turbós gondtalan motorra vágyom, olyan meg nem volt belőle. Hol találtad ezt a szépséget?

    Úgy hallottam a 163 lovasak a legjobbak. Mármint nincsenek túlhúzva, keveset fogyasztanak és nincs agyon terhelve környezetvédelmileg.

    519e. Audi dízel. Kimegy a világból, egyszerű és nagyszerű. Ezzel együtt is itt a vége a dízel korszaknak. Még vettem egy pdtdi Sharant, hasonlóan időtálló, de asszem nem lesz már több dízelem.
    Kék Villám 2018/04/09 21:19 (54811)
    Azaz, nekem is az jön be. Az utolsók már visszapillantós indexesek és van első/hátsó jelzőfény valamint a tároló a kézifék mögött rolós és nem felhajtós. Kihagytam valamit? Tetszik nekem is az OR, de benzines nem turbós gondtalan motorra vágyom, olyan meg nem volt belőle. Hol találtad ezt a szépséget?

    Úgy hallottam a 163 lovasak a legjobbak. Mármint nincsenek túlhúzva, keveset fogyasztanak és nincs agyon terhelve környezetvédelmileg.

    519e. Audi dízel. Kimegy a világból, egyszerű és nagyszerű. Ezzel együtt is itt a vége a dízel korszaknak. Még vettem egy pdtdi Sharant, hasonlóan időtálló, de asszem nem lesz már több dízelem.
    Northface 2018/04/09 19:14 (54810)
    Ez az utolsó XC-k egyike még ezzel a kasztnival, és a régi D5-ös motorral (163 lovas). Mennyi van a V70-ben? TDI?
    Northface 2018/04/09 19:12 (54809)
    Full ülést. Huzattal nem is volt kedvem cseszekedni, a darabosabb műveletek híve vagyok:D


    Kék Villám írta:
    70-ért ajánlanak ajtókárpitokkal. Csak messze van, nem járok arra.

    Bőr huzatokat vagy komplett ülést vettél? Nekem a szivacs is oda van benne. Olyan kagylós már az ülés, hogy csuda.

    Northface írta:
    Hello, 65-ért vettem full bőr bézs szettet, jobb kormányosból, házhoz hozták. Elméletileg még az ülésfűtést is be lehetne üzemelni, mert fűthető. Egymagam cseréltem ki, nem mondom, hogy nem volt szívás de megérte. Ennek már 3 éve, hibátlan, semmi baja. Csak azóta eladó sorba került az autó:)

    Nézegesd folyamatosan a jófogást, lehet jókat kifogni.

    Kék Villám 2018/04/09 17:09 (54808)
    Ez valóban bitang szép. A mi V70-ünket is szívesen cserélném egy ilyenre. Vagy csak egy fiatalabbra. Szívó benzines ill. Bi-Fuel modelleket néztem, nem is nagyon drágák. 10-11 év körüliek érdekelnek, a V70-II sorozat vége.

    Vagy életben tartom ezt, de most már nagyon kell rá költeni. A karosszéria is le van pattanva, minden elemen karcok, néhol egy-két pici horpadás is, de jóval többe lenne rendbe hozni, mint az autó értéke...
    Kék Villám 2018/04/09 17:05 (54807)
    70-ért ajánlanak ajtókárpitokkal. Csak messze van, nem járok arra.

    Bőr huzatokat vagy komplett ülést vettél? Nekem a szivacs is oda van benne. Olyan kagylós már az ülés, hogy csuda.

    Northface írta:
    Hello, 65-ért vettem full bőr bézs szettet, jobb kormányosból, házhoz hozták. Elméletileg még az ülésfűtést is be lehetne üzemelni, mert fűthető. Egymagam cseréltem ki, nem mondom, hogy nem volt szívás de megérte. Ennek már 3 éve, hibátlan, semmi baja. Csak azóta eladó sorba került az autó:)

    Nézegesd folyamatosan a jófogást, lehet jókat kifogni.

    Norby 2018/04/08 20:36 (54806)
    Sziasztok
    2015 os Volvo v40 be ki tud gyári kihangositot utólag beszerelni ?
    Northface 2018/04/08 17:11 (54805)
    Még a V70 is megvan, várja a következő gazdáját.

    Egy ilyen csoda követi:

    Go to topOldal: 12345678...548