Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...891011121314...570
    gegee 2020/11/11 16:21 (56177)
    Ossza el mindenki a kommentjeimet kettővel.
    gegee 2020/11/11 16:20 (56176)
    Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
    Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
    Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül... ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
    Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
    Majd referálok, ha van újdonság.

    Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.
    gegee 2020/11/11 16:20 (56175)
    Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
    Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
    Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül... ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
    Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
    Majd referálok, ha van újdonság.

    Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.
    gegee 2020/11/11 15:17 (56174)
    Öregecskedő Volverek!
    Most már tudom, hová tűntek el az utakról a 9-eskék, 7-eskék.


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=2rmF_2JCB5s
    inrock 2020/11/10 18:12 (56173)
    Halló Kollégák,

    a legközelebbi márkaszervizbe, nem? A vásárolt helyére azért elég furcsa lenne.
    gegee 2020/11/09 19:34 (56172)
    Apropó.Itt nálunk most ez van műsoron, kb 2 millió autó érintett.
    .
    alapjarat.hu/aktualis/2-millio-autot-kenytelen-visszahivni-volvo
    .
    Mi is kaptunk levelet, csak épp az a baj, hogy oda kéne visszavinni a kocsit, ahol újként megvették annó.Az a cég meg csak egy kis területen szolgáltat és kb 4-500km lenne oda vissza az út...
    Bár végül is lehetne akár négyezer km is oda-vissza, ha kicsit pechesebb helyen laknánk, szóval ez még nem is olyan nagyon sok, loller.

    Valahogy majd keresünk egy közelebbi megoldást.
    gegee 2020/11/09 19:23 (56171)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor


    Uhh, köszönöm szépen.Azért ez elég bruti.
    gegee 2020/11/09 19:22 (56170)
    Egy kis érdekesség, és egy Volverből mászik elő!
    .
    vimeo.com/290549799
    .
    Cirka 10 éve láttam egy ilyet utcán, aszittem lepetézek, hogy ilyenek már léteznek.

    Akkor volt kb 1 millió forint átszámítva.Sose legyen rá szükség, de ha mégis, van már megoldás.
    Persze, aki Trabant Hycomat Kombival jár, annak jó eséllyel kevésbé pálya, és biztos vannak még ilyenek.
    inrock 2020/11/09 16:19 (56169)
    Halló Kollégák,

    régebbi Volvók légzsákja is bajos?
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/11/09/volvo_visszahivas_robbano_legzsakok_miatt/
    inrock 2020/11/08 10:27 (56168)
    Halló Kollégák,

    a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor
    gegee 2020/11/08 09:55 (56167)
    De jó, én csak egyszer akartam...
    gegee 2020/11/08 09:54 (56166)
    Ja, új videó, mert hogy nem cikk, baxxák meg...
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/11/07/tibi_muhelye_a_volvo-dizel_megmentese/
    .
    Ha valaki végig tudja hallgatni, bekopácsolná ide pár szóban, hogy mi az az jellegzetes probléma ezekkel a Volver-dízelekkel?
    Előre is köszönöm.
    gegee 2020/11/08 09:54 (56165)
    Ja, új videó, mert hogy nem cikk, baxxák meg...
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/11/07/tibi_muhelye_a_volvo-dizel_megmentese/
    .
    Ha valaki végig tudja hallgatni, bekopácsolná ide pár szóban, hogy mi az az jellegzetes probléma ezekkel a Volver-dízelekkel?
    Előre is köszönöm.
    gegee 2020/11/08 09:51 (56164)
    Jó, csak a vevő elvárja, hogy 15-20 milliókért a seggéje is legyen fényesre nyalva, illetve tudhassa magát a legnagyobbnál is nagyobb biztonságban...
    Ezért gondolnám a baleseti nyomonkövetéseket kötelezőnek.
    De lehet, hogy tényleg túl sokat várok...
    inrock 2020/11/06 19:13 (56163)
    Halló Kollégák,

    ja, de ez legyen a vevő problémája
    gegee 2020/11/06 11:57 (56162)
    A Volvo típusú autókat megvenni is eléggé drága mulatság...
    inrock 2020/11/02 16:23 (56161)
    Halló Kollégák,

    hát itt ugye arról van szó, hogy egyből kimennek a baleset helyszínére, és "azonnali" információkat szereznek az esetről. Feltételezem más országokból is szereznek infókat utólag, de minden országban fenntartani egy ilyen akciócsoportot elég drága mulatság lenne.
    gegee 2020/11/01 21:17 (56160)
    Meg még egy mára:
    .
    www.automotor.hu/hirek/otven-eve-vizsgal-kozuti-baleseteket-a-volvo/
    .
    Nagyon szép dolog ez, de amennyibe kerülnek ezek a kocsik, vizsgálhatnák az egész őshazában is a baleseteket.Vagy inkább a teljes EU területén...
    gegee 2020/11/01 21:15 (56159)
    Igen, így van.Ha én mondjuk egy szénerőműs cég vagyok, összeállok egy propelleres szélerőmű-céggel, vagy árapályos kompániával és mindjárt tök jó az emisszióm, környezetbarátságosságom.
    Vicc, hogy ilyet meg lehet csinálni...
    inrock 2020/10/31 14:42 (56158)
    Halló Kollégák,

    hát nem tudom. Ez így komolytalanná teszi az egész szabályozást.
    Wildhorse 2020/10/31 14:28 (56157)
    Inrock, Gegee ....vagyok néha
    látom csapatjátok
    gegee 2020/10/31 00:15 (56156)
    Ez meg a másik érdekes:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/30/a_volvoval_szovetkezik_a_ford_a_szen-dioxid-birsag_elkerulesere/

    Mi a bánat lesz ez, töltött káposzta újra felmelegítve?
    inrock 2020/10/30 16:36 (56155)
    Halló Kollégák,

    naház, ez érdekes, hogy a franciáknak most jut eszükbe nyavajogni a Polestar jelvény miatt.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/30/a_citroen_akadalyozza_a_polestar_forgalmazast/
    gegee 2020/10/19 23:34 (56154)
    Így van, baromi messze van ez még, szerencsére.
    És itt van a megoldás is, pont ugyanígy fog járni a sebességkorlátozó ketyere:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/19/mar_kituningoltathato_a_sebessegkorlatozas_a_volvokbol/

    Kapcsoló lesz rá kötve, hogy vizsga, rendőr, stb idejére ismét aktív legyen.Aztán meg újra off.
    Appjuk fh@szát, azt; a napirajzos ábra szerint...
    inrock 2020/10/19 17:02 (56153)
    Olvastam. Ehhez csak ezeket kellene megcsinálniuk előbb még:
    Az autó felismeri a kereszteződést, és tudja hogy ezzel az előző korlátozás megszűnik.
    Párhuzamos útvonalakra vonatkozó táblákat figyelmen kívül hagyja. Pl. a gyáli és soroksári autópálya csomópontnál van egy jó szakasz, ahol a lehajtó rész tulképp egy 2*1 sávos út, 80-s korlátozással. Ha én megyek az autópályás szakaszon 130-cal, és elkezd pittyogni, rezegni, lassítani, az nagyon mókás lesz.
    A lehajtó számát nem ismeri fel sebességkorlátozásnak.

    Így ~fél év modern autós autókázás után ennyi...
    inrock 2020/10/19 16:54 (56152)
    Halló Kollégák,

    nagyzene van benne? Nem úgy tűnik, de anélkül nem ér semmit
    gegee 2020/10/19 09:10 (56151)
    index.hu/kulfold/2020/10/18/europai_bizottsag_gyorshajtas_autogyartas/

    Még egy indok az új autók ellen.
    Nem azért, mert száguldozni akarok a sétálóutcában, csak egyszerűen, engem ne figyeljen már a big bráhner ennyire, a q életbe.

    Illetve ha már nem lesz másmilyen kocsi, első dolgom lesz a tápvezetékére kapcsolót kötni...
    gegee 2020/10/18 16:23 (56150)
    Ideális nyári autó, nekem nem kéne más a pesti 43 fokban, esküszöm...

    Klíma nélkül is jó!
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=DWO0gyJf4A4
    gegee 2020/10/16 17:22 (56149)
    Igen, erősen hülyegyerekek, marha bátran tolták...
    gegee 2020/10/16 17:20 (56148)
    Nekem a mostani V70-nél, ha fel akarnám hajtani a szélvédőről a lapátot (pl. télen, hogy ne fagyjon oda, stb), akkor a motorháztető széle miatt nem lehet, csak egy olyan 15 centire,de onnan meg visszahúzza a rugó...Mikor ezt először megtapasztaltam, aszittem megőrülök.Aztán később a neten megtaláltam, hogy van a karnak szervizállapot-pozíciója, felmászik függőlegesbe, és onnan már ki lehet hajtani...

    Tudnak azért alkotni ezek a derék vikingek.
    inrock 2020/10/16 16:56 (56147)
    De háromszögük kettő is van.
    inrock 2020/10/16 16:55 (56146)
    Az korrekt :DDDDD Még a forgalomba is kimentek vele. Rendőr, ha meglátja nem lövi szitává?

    Övet nem kapcsolták be...
    inrock 2020/10/16 16:49 (56145)
    Halló Kollégák,

    csak annyi, hogy lekapja a karról a festéket a motorháztető. Illetve viszont.
    Annyira dúrva egymásba metszése nincs a két ojjektumnak, mert akkor nem lehetne felnyitni a tetőt, vagy letépné a kart.
    Azért meglepő volt, mikor először megtapasztaltam, hogy egy Volvonál ilyen is lehet.
    gegee 2020/10/16 13:10 (56144)
    Lemásolták Prokiékat!

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=LuquTLzV3J4


    A kommenteken itt is szakadok, aszondja az egyik, milyen 850, talán inkább 425!
    Meg hogy halvförsäkring kell rá (ez a félbiztosítás a teljes cascohoz képest 50%-on térít kábé, azért hívják így...)

    Elvitték egy vizsgáztatóhelyre is, de ott használati tiltást kapott, milyen meglepő.
    Proki Trabcsákja, az Orr rendelkezett hátul két bolygókerékkel, mint a nagyobb kukásdobozokon, viszont ezen meg van szikroszkóp, vagyis egál.
    gegee 2020/10/16 11:42 (56143)
    BUSTED! Wasted! Haaaaaa!

    Jajj, de nagyon kár, hogy nem fut Win10-en...
    gegee 2020/10/16 11:39 (56142)
    Mi csak tippelgetni tudunk, nem látjuk, de majd csak meglesz a megoldás.
    Az a felhajtós-beakadós dolog durva lehetett.Ennyire nem gondolkodnak a mérnökék?
    gegee 2020/10/16 11:36 (56141)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=J0iA3nCehng

    GTA Sweden!

    XC90 zsernyákautókkal üldözik a lopott dobozost.
    Q jók a kommentek is.
    inrock 2020/10/15 16:44 (56140)
    Halló Kollégák,

    de zika a jobboldali lapátról ír, a motorháztetős beakadásos móka pedig a bal kart érinti.
    Nekem fogalmam sincs mi lehet a jelenség.
    monohisztor 2020/10/15 16:02 (56139)
    Én értem, mire gyanakszol. Kérdés, hogy az a lapát ilyen típusú-e, vagy esteleg olyan egyben ívelt, önmagától felfekvő fajta.
    Nekem is van egy tippem, bár nem nagyon valószínű, hogy ez lenne az ok. Ismert dolog, hogy a 2002-es évjárat körül típushibája volt az S40/V40 modelleknek, hogy felnyitáskor a motorháztető beleakadt az ablaktörlők tövénél a tengely végét lezáró "sapkába" és meggyötörte. Ettől esetleg a tengely elferdülhetett... ismétlem, kevés esélyt látok erre, de hátha?
    gegee 2020/10/14 18:54 (56138)
    Tényleg érdekes.Esetleg még azt nézném meg, hogy a lapátnak vannak ilyen kisebb karjai, hogy több ponton is rányomódjon az üvegre és ezek ilyen kis szegecsféléken tudnak elfordulni, mozogni.Szóval ezek a szegecsek nem sérültek-e vagy nem koszosak-e-é, és ezáltal nem dolgozik rendesen a kar...?
    Remélem érthető azért...
    zika69 2020/10/13 22:58 (56137)
    Lapáttal egyben mindent.
    Nem látok semmi vetemedést. Kihajtva a rúgó is szépen dolgozik, vissza is szépen hajlik.
    Nem is értem....
    Alaphelyzetben szépen fekszik.
    inrock 2020/10/13 17:03 (56136)
    Hát ja. Én még mindig nem értem miért nincs aktuálisan egy 40-es/50-es méretű autója a Volvónak.
    inrock 2020/10/13 17:01 (56135)
    Halló Kollégák,

    ilyennel még nem találkoztam az első ablaktörlőknél. A kar jól fekszik egyéb helyzetekben, nincs megvetemedve?
    gegee 2020/10/13 10:35 (56134)
    Visszatérve Csikós cikkére, még az a töltési procedúra, hát bakker, és ez egy prémiummárka?
    Meg ránéztem az árakra is, a sima benzineseké is olyan szintű, hogy normál ember, aki nem politikus meg bűnöző, az lefordul a székről.
    40-esből már csak ikszcé van, 9-től indul, de az valszeg elég kicsi lehet.Ami meg jó nagy, 60-as, 90-es, az meg kb megfizethetetlen most is, meg mondjuk 5-6-7 év múlva is, amikor mondjuk cserélnünk kéne autót.13-16 plusz millás járgányok ára meg nem fog lemenni kettő-kettőfél körülre, csak olyan idősen, amikor már eszébe nem jutna megvenni az embernek.

    Úgyhogy valszeg másik típust kell majd nézni.Szomorú.Persze tudom, a többi gyártó termékei is lassan beteg szintre emelkednek.
    De addig is, Volvozzunk, amíg lehet.
    gegee 2020/10/13 09:50 (56133)
    Nincs Esnegyvenem, még csak messziről se látok ilyeneket.Nem lehet ez a kar rugóerejének a problémája?Csak gumit cseréltél, vagy lapátot is, netán kart is?
    gegee 2020/10/13 09:47 (56132)
    totalcar.hu/tesztek/2020/10/13/volvo_v60_t6_twin_engine_2020/

    És itt van még egy villanyvolver, kellett nekünk beszélgetni róla...
    zika69 2020/10/12 16:41 (56131)
    Sziasztok,
    Volvo s40 2002 körüli évjáratnál találkozott már valaki azzal a problémával, hogy a jobb oldali ablaktörlő lapát gumija a működési út 2/3-tól már nem ér hozzá az üveghez, elemelkedik tőle. Cseréltem másikra az is ugyan így.
    Lehet régebb óta így van, most tűnt fel igazán, de nem tudom mi történhetett.
    Elég érdekes.
    inrock 2020/10/07 17:42 (56130)
    Halló Kollégák,

    ha jól tudom itthon is csak forgalmas helyeken van töltés, pl autópálya mentén előfordul.

    Itt meg egy új cikk. Nem mindegy, hogy milyen módszerrel mérik az autók hatótávját.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/07/a_polestar_2_valodi_hatotavja_pedig.../
    gegee 2020/10/07 10:03 (56129)
    Na, kicsit túrtam a netet, hát végül is vannak e-kutak, tehát tényleg én járok szar helyeken...
    A nagyvárosok belső részeiben még akár azt is mondanám, hogy van sok töltőállomás, akár több száz is, összesen.(Persze egy kérdés, hogy ezekből mennyi lehet szabadon adott esetben.)De amint elhagyjuk a belvárost, vagy az egész települést, durván, drasztikusan csökkennek a számok...Hozzánk a legközelebbi is több kilométerre van, valahogy nem igazán lenne motiváló tényező minden tankolásnál ennyit slattyogni, buszozni, stb.
    És a lexebb az, hogy még parkolási díjat is kell fizetni (lehet, nem mindenhol) a töltés idejére, aranyos, nem?

    Holott én szívem szerint 5 perc alatt végeznék...
    Most van a Tottakáron megint egy Ídéhárom teszt Répa kartárs tollából, épp csak gyenge 16 millió forintba kerül egy Golf méretű autó.Biztos ezrek fognak rohanni venni, kettesével is.De a Volverek is simán 15-20-ak szoktak lenni.
    Egyenlőre nekem úgy tűnik, ez az egész villanyautós bohóckodás, a kocsik vételára, az áramdíj, parkolás, rettenet hosszú tankolás, stb miatt nem több, mint a gazdagok szórakozása.De biztos nagyon begyepesedett a gondolkodásom.
    El nem tudom képzelni, hogy 15 éven belül ilyen autónk legyen.
    Utána meg már nem leszünk célcsoport az autógyártóknak.Mindegy, valahogy majd túléljük.
    gegee 2020/10/07 09:26 (56128)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/06/lesz_kisebb_volvo_de_csak_elektromos_hajtassal/
    Én csak az utolsó mondatba kapaszkodnék bele.Nem tudom, odahaza, magyarban' mennyi ilyen elektromos kút, töltő van úgy általában, de itt kint az őshazában baromira nem része az utcaképnek.Eddig talán ha egy kezemnyi helyen láttam ilyet, de még ez sem biztos.A cikkben meg 2025 lenne egy fontos dátum.A 2020-as évnek nagyjából már faresz, vagyis maradt alig 4 év.Valahogy q-ra nem látszódik, hogy hogyan, hol és miből lesznek majd e-autó töltő állomások dögivel, ahol akár 10-20-asával is lehet majd töltikézni...

    Vagy minden új Volvert kertes házas tulajnak akarnak majd eladni?

    Érdekes lesz ez az egész.Persze, lehet, hogy csak én nem járok a megfelelő helyeken.
    gegee 2020/10/07 09:19 (56127)
    A patkányom néha kettőt kattint az akaratom ellenére is (örexik, szaródik elfelé) de itt régebben volt egy funkció, ami tiltotta a két egyforma komment megjelenését...Jelesül a fórumszerver adta a hibaüzenetet ilyenkor.Na mindegy.
    inrock 2020/10/06 16:20 (56126)
    Halló Kollégák,

    biztos sokszor nyomkodtad azt az elküldés gombot
    gegee 2020/10/06 16:11 (56125)
    Jééé, hogy lett belőle kettő?
    gegee 2020/10/06 16:10 (56124)
    Hehh, pont láttam egy ilyet pár napja az autópályán, de nem volt (még) lerobbanva, haladt.
    Próbáltam körbe autózni, hogy mi a fax lehet a típusa, de sehogy nem látszott a hátulján felirat, vagy bármi segítség (este volt már és az útra is figyelnem kellett).
    A rendszámát viszont felírtam, és itthon a neten ki tudtam keresni adatbázisból, onnan tudom, hogy ez volt.
    Nagyon érdekes, szép fényei vannak az autónak, aszittem, valami ázsiai újdonság.
    OLyan közepes fajta a mérete, nem tűnik túl nagynak.
    Hát, ha ilyen szépen indul a modell karrierje, akkor hamar beleállhatnak a mutatók a földbe...
    Kétszer nem lehet a bizalmat eljátszani.
    gegee 2020/10/06 16:10 (56123)
    Hehh, pont láttam egy ilyet pár napja az autópályán, de nem volt (még) lerobbanva, haladt.
    Próbáltam körbe autózni, hogy mi a fax lehet a típusa, de sehogy nem látszott a hátulján felirat, vagy bármi segítség (este volt már és az útra is figyelnem kellett).
    A rendszámát viszont felírtam, és itthon a neten ki tudtam keresni adatbázisból, onnan tudom, hogy ez volt.
    Nagyon érdekes, szép fényei vannak az autónak, aszittem, valami ázsiai újdonság.
    OLyan közepes fajta a mérete, nem tűnik túl nagynak.
    Hát, ha ilyen szépen indul a modell karrierje, akkor hamar beleállhatnak a mutatók a földbe...
    Kétszer nem lehet a bizalmat eljátszani.
    inrock 2020/10/04 09:27 (56122)
    gegee 2020/09/24 17:08 (56121)
    Jaja, igazi magyar valóság...
    inrock 2020/09/23 18:00 (56120)
    gegee 2020/09/23 11:25 (56119)
    gegee 2020/09/22 16:45 (56118)
    Ááá, nem olyan eccerű az, sajnos nincs hozzá elég erős kocsi; ami meg van, az is elöl kapar, nem az igazi...
    inrock 2020/09/21 18:32 (56117)
    Hát akkor a közelgő télen ezt ki is próbálhatod
    Felveszed, felrakod jutyúbra, hadd okuljunk.
    inrock 2020/09/21 18:31 (56116)
    Halló Kollégák,

    ez nem is volt kérdés, hogy mi hajtja
    peye 2020/09/21 12:23 (56115)
    Szia, elől tágas, remek, nagyon kényelmes, hátul is elférek a pók-lábaimmal, de ott én nemigen fogok ülni 4 személyes egyébként is, de elég széles...
    ...meg más sem nagyon
    A 18"-os kerekeket visszacserélem a gyári méretre/17"/, így eladósorba kerülnek a 18"-osak, jó állapotú nyári gumival együtt.
    gegee 2020/09/21 09:50 (56114)
    peye írta:
    Jajj, bocsi, a rendszámra céloztál , még szoknom kell, szerda óta van nálam...
    Jól van, csak leesett...

    Grat a vashoz!
    Nem nagyon kicsi belül?
    gegee 2020/09/21 09:47 (56113)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=iM5FCtsMWsM

    Egy éppen csak óvatosan módosított Volver.Kábé szántani lehetne vele, meg vagonokat tologatni a pályaudvaron, esetleg uszályokat mozgatni a kikötőkben...
    Van angol felirat, szépen olvasható.
    A motortérből enni lehetne, de szerintem a csávó adna egy tockost, ha valaki összeb@szná kajazsírral.

    Kár, hogy nem tette-vette magát kicsit, csapatva mondjuk egy tó jegén.
    Apropó, érdekes lenne mondjuk az is, ha kiderülne, hogy lehetséges-e egy tó jegén gumit füstöltetni, hátsókerék-hajtással?
    Mondjuk a jég vastagsága végtelen , de minimum 25-30 centi (annyi simán jó már), van hozzá mínusz 25 fok, és van egy ilyen picit piszkált 740 lóerős vas.A kerék a fordulatszámával felolvasztja a jeget és elkezd melegedni, vagy pedig ha fel is olvasztja, az olvadt vizet elpörgetve a jég mindig is visszahűti...?
    Igazán megcsinálhatná mondjuk a Mythbusters vagy bármi hasonló tudományos műsor.

    (Tovább gondolva, lehetne a környzeti hőmérsékletet is változtatni, mondjuk +20 fokban is nézni (kitavaszodik), illetve a fordulatszámmal is játszani.Lehet, hogy mondjuk 7-8000-s fordulat nem elég, de esetleg 28 ezer már igen.)Remélem olvassák a kommentet a Natgeónál vagy hasonló helyeken...
    Ja, és ott a Tecső ajánlóban jobb oldalon akadnak még egyéb, másik ilyen gyöngyszemek is.
    peye 2020/09/20 18:31 (56112)
    peye írta:
    C30, 1984 cm3, 5 henger, 6 sebesség, 130 KW, 9 éves
    természetesn diesel, 400 Nm nyomaték...
    peye 2020/09/20 18:12 (56111)
    Jajj, bocsi, a rendszámra céloztál , még szoknom kell, szerda óta van nálam...
    peye 2020/09/20 18:09 (56110)
    C30, 1984 cm3, 5 henger, 6 sebesség, 130 KW, 9 éves
    peye 2020/09/20 18:07 (56109)
    Szia, ahogy a gazdája is (56098)hozzászólásban!
    gegee 2020/09/20 14:53 (56108)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/09/18/muszaki_vizsga_csalas_nkh/

    Ez igen, úgy látom, otthon lassan inkább visszafelé forog a technika fejlődése.
    640x480 as kamerák, meg minél kisebb felbontás, hogy ne kelljen tovább kicsinyíteni?,
    Hát what the fuck??
    És mire jók az ilyen fotók?Azon kívül, hogy mire háromig számolok...
    Az ember esze megáll, az a kevéske is.
    gegee 2020/09/20 10:30 (56107)
    Igen, úgy nézegettem én is, de nem jöttek fel számomra ismerős dolgok.
    gegee 2020/09/20 10:28 (56106)
    alapjarat.hu/veteran/amerikai-femdoboz-lehetne-de-szerencsere-sved-1958-volvo-pv-544

    Öregecskedő bogárhátú kotla.
    Nagyon szépek tudnak lenni.
    És valóban, nem félnek használni ralliversenyeken sem.
    Nagy ritkán még a közutakon is előfordulnak, Amazonokkal együtt.
    inrock 2020/09/20 09:57 (56105)
    Halló Kollégák,

    érdekes. A V-ket simán bele lehet passzírozni a megfelelő S kategóriába, de aki mondjuk nem ismeri a márkát annak lehet nem fog sikerülni.

    A leírás pedig elég szegényes. Oké, hogy ezek a típushibák, de mennyire jellemzőek? Mennyi km, év után lehet számítani rájuk?
    gegee 2020/09/20 08:26 (56104)
    Hejjhó, egy régi kollega.
    Micsoda ez, így ennyiből, bevallom nem derül ki.
    C30 vagy újabb V40?
    Viszont köszönni azt szépen tud az autó.
    Illedelmes.
    gegee 2020/09/20 08:23 (56103)
    Asztaqrva, köszönöm...

    Hogy mi lehet ebben a ráció???
    gegee 2020/09/20 08:21 (56102)
    tipushiba.hu/auto/volvo/

    Éééérdekes, hogy semmi V nincs köztük...
    peye 2020/09/19 01:41 (56101)
    Szia, cserélődik, az öreg Alfredet megörökli a fiam...
    inrock 2020/09/18 17:01 (56100)
    Halló Kollégák,

    hajrá, hajrá! Cserélődik/bővül a géppark?
    peye 2020/09/17 20:30 (56099)
    Igazából ezt akartam feltenni, a nap fotója nekem...
    peye 2020/09/17 20:26 (56098)
    Sziasztok, ezt nem tudom magamban tartani:
    inrock 2020/09/17 17:44 (56097)
    Mármint, hogy ezt donornak vette, de kiderült, hogy jobb állapotban van, mint a másik.
    inrock 2020/09/17 17:00 (56096)
    Halló Kollégák,

    eddig mindennel együtt 1,1M-t költött rá, a szerviz még adott egy 650k-s ajánlatot neki. A poén, hogy a bátyja szereli, aki autószerelő. Állítólag. Bár ez az autó állapotán nem látszik meg. Túlhasznált fékolaj, alig fogó kézifék, stb.
    Illetve ezt donornak vette. Milyen lehet a másik autó?
    gegee 2020/09/17 01:04 (56095)
    Most olvasom, jobb hijján...Durván ekéződnek a kommentek.
    Ha tényleg milliós a számla, és még azzal is csak elkezdte a felújítást, akkor valóban kár vele foglalkozni.Idekint vizsgás, működőképes gépek is vannak ennyiért, csak haza kell vinni.Öthengeres biztos, T5 nem feltétlen azonnal vagy bárhol...De egy 2.4T, 2.5T is jó lehet azért.
    Na mindegy, ű dúga, ((c) Matula bácsi@Tüskevár)
    inrock 2020/09/16 20:48 (56094)
    Halló Kollégák,

    S70 a MűhelyPRN-ben.
    Háááááát...

    [video]https://www.youtube.com/watch?v=s0MukNyPz3A[/video]
    gegee 2020/09/13 18:05 (56093)
    Jaja, szép képek, meg jó infoanyag.Ez a kocsi kegyetlenül pici, ha ennek a férfi Andreának (bróhaha!) a mellkasáig ér, akkor egy igazi dalia lehet a csávó...

    Van egy fotóm valahol, valami autóstalálkozón lőttem, egy ilyen P1800 szinte eltörpül egy Kotkoda Octavia kombi mellett.Konkrétan szerintem bele is férne.

    És nem a mostaniba, hanem vagy 2-3 évvel ezelőtti generációba, mert akkori a kép.Ha megtalálom, berakom ide.Minden bizonnyal az lehet a háttérben, hogy a 70-es években még nem léteztek nagydarab emberek...
    inrock 2020/09/12 19:00 (56092)
    inrock 2020/09/10 16:25 (56091)
    Halló Kollégák,

    kitartónak kell lenni, majd eljön az az autó is, ami jó neked
    BoZen 2020/09/09 23:24 (56090)
    No, mindegy.
    Egyébként itt nem lehetne jobban tematizálni a topicokat? Lehet az élet is felpezsdülne, ha nem egy ömlesztett 56-57e-es hozzászólás áradatot kellene "visszaolvasni".


    Hogy tegyek is a felpezsdítésért...
    A héten 4 C30-ast néztem meg Bp és környkén.

    1. 2007-es 2.0D, vonóhorog, vadonatúj fékek. (tárcsa, betét) Mondta az eladó, hogy rángatott a próba körön, így inkább lecserélték. Az előző tulaj "terepen" használta, folyton felakadt vele, így egy XC60-ra cserélte le... Az alsó rács helyére valami csirkeháló volt felcsavarozva... Felmerül a kérdés, ha így nem vigyáztak rá, hogyan használták a vonóhorgot?

    2. 2010-es 1.6D, Nagyon tetszetős, fékek lassan csereérettek, felfüggesztés elől szép, gumiharang, mint az új. Sok extrával. Csakhogy látszik, hogy az első lökhárító nincs a helyén. Kicsit félre van csúszva és a kerékjáratokban is 1-1 csavar nem az elemet fogja, hanem alatta van. Hátul szintén a lökhárítón egy csúnyán foltozott lyuk lehet, mert csak mélyedés maradt...

    3. Épp szervizben volt a gép...

    4. Benéztem ,mert nem 2.0D, hanem 2.0Benzin. Bár egy rosszul felragasztott "5"-ös, gondolom a T5-re utalt volna. Az viszont nem 2 literes. A féktárcsákról le volt köszörülve a kb 3 mm-es váll az első felfüggesztés rendesen rohadásnak volt indulva...

    Nem vagyok túl vidám az első kört illetően...
    inrock 2020/09/08 17:44 (56089)
    Halló Kollégák,

    jó kérdés, egyszer sikerült megtalálnom a beszélgetős részt benne, fogalmam sincs hogyan.
    Szóval én is csak követem, és ha az idővonalra felraknak egy videót, vagy hírt, akkor azt látom.
    BoZen 2020/09/08 10:08 (56088)
    Igen, az hamar leesett, hogy (sajnos) a hagyományos fórumok haldoklóban vannak.. Pedig itt sokkal tematizáltabban lehetne kivesézni egy-egy kérdést.

    Apropó péniszkönyv! Ott csak like-olni tudtam az oldalt, de regisztrációhoz visszadob ide. (Ahol már regisztrált vagyok) Hogyan tudok ott bekapcsolódni a "vérkeringésbe"?
    gegee 2020/09/07 01:43 (56087)
    Hejhalla.Csak ügyesen.Nagyon ne számíts itt közösségi életre, Inrockkal ketten vagyunk általában ügyeletben, meg néha betévednek páran.De ez ne szegje kedvedet, illetve a volvowiw péniszkönyv oldalán talán nagyobb a nyüzsgés.
    inrock 2020/09/06 09:08 (56086)
    Halló Kollégák,

    üdv a klubban

    A C30 a Ford érában született, mint az S40/V50. Első körben ezeket olvasd el okulásként:
    totalcar.hu/tesztek/2020/07/21/hasznaltteszt_volvo_v50_16_d_2008/

    www.autonavigator.hu/vt/volvo/v50/
    BoZen 2020/09/05 21:07 (56085)
    Sziasztok,

    Viszonylag új vagyok itt (úgy 1 napos) ellenben remélem, hosszú és gyümölcsöző lesz a kapcsolatunk leendő C30-asommal és a közösséggel.
    Mivel még most kezdtem elszánt keresésemet, szívesen fogadok minden építő tanácsot, hogy mire figyeljek az új szerelem kivàlasztásánál.
    gegee 2020/09/03 23:54 (56084)
    P1800: az irányvonal jó, de az árával egy kicsit elszaladtak, bökje meg...

    Bringások: azt nem értem, miért kell szüttyögni relatíve szűk kombiautókkal, mikor lehetne kis- és közepes furgonokkal is menni.Mármint, az volna logikus, csak éppen idióta szabályokkal tiltva van.De ennek mi értelme?
    Na mindegy, úgyse itt fog kiderülni...
    inrock 2020/09/03 16:34 (56083)
    Halló Kollégák,

    nem gyengén tolják ezek a bringások

    Ez meg csak úgy kéne:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/09/03/modern_sportkocsi_keszult_a_volvo_p1800-asbol/
    gegee 2020/09/03 01:25 (56082)

    Kísérőkocsi a magyar idei túrdöflancon...Hoppá.Kábulat.
    gegee 2020/08/31 02:20 (56081)
    Népítélet, nesze neked Ikszcéhatvan...:

    nepitelet.hu/autok/volvo/xc60_2017/szep_probalkozas/

    Hát, ha ezek tényleg ilyen szarok, ennyi pénzért, akkor még úgysem veszek mint eddig.
    Inkább egy 855 T5R kettőfélért, meg a maradék kápé az XC60 áráig...És mindenki boldog.

    A Tc mai népítéletéből van, akar ott még másik vadiúj/friss szoftverhibás kocsi is.Asszem sose lesz ilyen vezetéstámogatós rendszerű gépünk...Csak arra szoktam gondolni, ha az úton baleset, dugó vége, akármi van, és mondjuk nem satuzni akarok, hanem kikerülni, akkor az ilyen sávtartó rohadás elkezd nekem a kikerülés ellen visszakormányozni?Mert hogy nyilván nem az indexeléssel fogok törődni elsődlegesen...Hát, ott gyújtanám fel az egészet, meg az gyártó/importőr cég székházát is...
    Az meg qrva idegesítő lehet, hogy minden egyes motorindítás után ezeket a szarokat folyton ki kell nyomkodni.
    inrock 2020/08/29 10:35 (56080)
    Halló Kollégák,

    elképesztő, ahogy próbálja kézzel, és a saját súlyával visszatartani a teherautót
    gegee 2020/08/29 04:50 (56079)
    gegee 2020/08/27 11:50 (56078)
    Jó, a halászháló nem feltétlen palack, de szemétnek mindenképp az, na.
    Go to topOldal: 1...891011121314...570