Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...550
    inrock 2018/07/02 18:16 (54923)
    Ja, és Volvo specifikus szerelőt keress fel, aki a Volvós szoftverrel ki tudja olvasni a pontos hibakódokat. Minden más kiolvasószoftvert felejts el, ezekkel nem tud rendesen kommunikálni az autó, értékelhetetlen amit kiírnak.
    inrock 2018/07/02 18:12 (54922)
    Halló Kollégák,

    sajnos nincs az aktív fórumozók közt szerelő, szóval kénytelen leszel egyet felkeresni.
    JamborG 2018/07/01 19:55 (54921)
    Sziasztok!
    Újdonsült Volvo tulaj vagyok kb 2 hónapja. Az autóm egy S40-es, 2011-és évjárat. A hengerekkel akadt némi gubanc, ezek a hiba üzenetek:
    Henger befecskendezés lökettérfogat max. szint tanulás (3 henger esetében) és
    Részecske felfogó hatékonysága a küszöbérték alatt. Az auto leszabályozta a teljesítményt.
    Tudnátok abban segíteni, hogy ez mit jelent pontosan és mennyibe fog ez nekem kerülni?
    Előre is köszönök minden segítséget!
    Üdv
    Geri [img]https://www.volvowiw.hu/images/fbfiles/images/EFB62257_935F_498A_AA1B_385D629034F1.jpeg[/img]
    gegee 2018/06/25 10:16 (54920)
    adivolvo, ha aktiv vagy még és olvasod, ment üzenet! kösz előre is...
    inrock 2018/06/24 09:04 (54919)
    Halló Kollégák,

    ilyen új autóval nincs tapasztalatunk. Azt szoktuk mondani, hogy vidd el márkaszervizbe állapotfelmérésre, ott kiderülhetnek az okosságok.
    Gábor S80 2018/06/23 14:56 (54918)
    Sziasztok.

    Segítségetek, hozzáértéseteket, tudásotokat szeretném kérni autóvásárlás előtt állunk, a kiszemelt alany egy 2017-es XC60 D3 Geartronic R-design. Elvileg 27 000km van benne. Mik lennének azok a dolgok amiket feltétlenül meg kell kérdeznem, néznem, hogy kiderüljön, ha kamukáznak? Illetve ha valakinek van ilyen autója attól várom a tapasztalatokat. köszönöm előre is mindenkinek.
    inrock 2018/06/21 19:23 (54917)
    inrock 2018/06/21 19:23 (54916)
    Halló Kollégák,

    én az új V40-re várok.
    gegee 2018/06/20 23:35 (54915)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/06/20/megjott_az_uj_s60_az_elso_amerikai_volvo/

    Remek.Majd ott az usákoknál talán lesz is majd vevőköre.Ott úgyis minden csak kétharmadába kerül, úgy "könnyű"...
    gegee 2018/06/20 23:32 (54914)
    Na, ez jó tipp, nem is tudtam, hogy van csatorna.Persze, miért ne lenne...
    inrock 2018/06/20 17:46 (54913)
    Halló Kollégák,

    áá, nem olyan egyszerű az Van ez a személyiségi jogok, meg mittomén. GDPR május 25-től...
    Mások is szerepelnek a felvételen. Mondjuk csak van valami, hogy aki ilyen helyre megy, az számoljon azzal, hogy levideózhatják, fotózhatják.
    És Tamás is elég rendesen közvetített élő videót facén keresztül
    Amúgy felmész a jutyúbra, és megnézed a Volvo WiW csatorna újabb videóit.
    gegee 2018/06/20 06:00 (54912)
    inrock írta:
    Meg lehetett gyorsulni, gyorsulást felvenni. Az okostelefonom (2 hete vettem ) egész jó videót csinál.

    Na, hát akkor lássuk az eredményt!
    inrock 2018/06/17 12:47 (54911)
    Halló Kollégák,

    ja, megvolt az OVT, délelőtt folyamatosan esett, de nem tántorította el a Volvósokat, hogy eljöjjenek. Délután kisütött a nap, aztán már lehetett mászkálni a kocsik közt. Meg lehetett gyorsulni, gyorsulást felvenni. Az okostelefonom (2 hete vettem ) egész jó videót csinál.
    gegee 2018/06/17 04:36 (54910)
    Na jó, de új 60-as csak alig 1-2 hónapja van...
    Na mindegy.Úgyis vagy alkalmazkodunk, vagy másikat veszünk.A gyár meg vagy ehhez alkalmazkodik, vagy mást kezd majd gyártani.

    Egy Coelho veszett el bennem.


    ---

    Mi van/volt a Volver találkozóval?Valami beszámoló, képek, akármi?
    Nyomjátok!
    inrock 2018/06/16 08:52 (54909)
    Halló Kollégák,

    az új 60-as alig kisebb, mint a 90-es. De már régóta nem értem a számozást az Volvónál. Pl az aktuális V40-et is inkább V30-nak kellene hívni. Az új XC40 viszont rendben van ilyen szempontból.
    gegee 2018/06/16 00:08 (54908)
    Nekem az még mindig hihetetlenül hangzik, hogy a 70-es sorozatot csak így mexüntetik...A 60-as túl kicsi, a 90-es az túl drága és átlag méretű embernek nagy is, gondolom.
    Nem tudom elhinni, hogy ne legyen köztük semmi.
    Meg hogy ez miért jó.
    inrock 2018/06/15 17:57 (54907)
    Halló Kollégák,

    azt írják itt
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/06/15/a_volvo_megvillantja_az_uj_s60-ast/
    , hogy az S60 után már csak az S40 jön. Hát nem tudom, azért illene kombit is csinálni hozzá.
    gegee 2018/06/14 19:54 (54906)
    gegee írta:
    És még egy kérdés: ez a fan klub jelentősen különbözik a volvo (i)wiw-től?
    Ott nagyobb a pörgés?Mozgalmasabb az élet, mint a wiw faszbúkján?
    Van értelme ennyi felé elaprózódni a hazai volveresnek?

    Bár mondjuk idekint is külön vannak a s/v/xc-sek, a 300-asok, a 700/900-asok, stb., szóval itt sincs máshogy.Más kérdés, hogy az őshazában kicsit nagyobb a létszám, nyilvánvaló okokból...
    gegee 2018/06/14 19:50 (54905)
    * volveresEKnek?
    gegee 2018/06/14 19:49 (54904)
    gegee 2018/06/14 19:37 (54903)
    És még egy kérdés: ez a fan klub jelentősen különbözik a volvo (i)wiw-től?
    Ott nagyobb a pörgés?Mozgalmasabb az élet, mint a wiw faszbúkján?
    Van értelme ennyi felé elaprózódni a hazai volveresnek?
    gegee 2018/06/14 19:34 (54902)
    És itt van a háttér a hivatkozott blogról, mekkora király!

    gegee 2018/06/14 19:32 (54901)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    kamion vs XC70:
    totalcar.hu/belsoseg/2018/06/14/volvo_xc70_a_teherauto_ellen/

    Szerintem nem nagy valami. Nyilván jót tett neki, hogy kipördült a kamion elől, de amúgy nem értem a cikkíró pánikhangulatát.


    Azér' ez nem kis dolog szerintem. Cirka 60-60, egymással szemben és ekkora tömeg-túlerő, a manusz meg lehet karcolásokkal megúszta.
    Volvo az életért, továbbra is!
    Szerintem ez nem félátfedés, hanem az usák módszer, amikor éppen csak van vmennyi átfedés (most nem jut eszembe a neve...) és abban nagyon jó a Volver.
    Hát, csak így tovább.
    gegee 2018/06/14 19:28 (54900)
    Wildhorse írta:
    gegee írta:
    Volvo Fan Club?Azmiaz?

    Facebook csoportosulás. Fizetős klubot továbbra sincs értelme indítani.



    Kis érdekesség: Volvo Plussz néven valaki próbálkozik, de egyszerűen nevetséges az egész: "hamarabb kapsz időpontot a szervizben" "% kedvezvény" . ........vicc. Nincs sok esély klubot alapítani ilyenekre.

    Ez a legjobb: "szerviz partnereink rögzítik az elvégzett munkát, a beépített alkatrészeket, a kilométeróra állását,"
    Aztán ha nem kérsz számlát a NAV pont így kapja el a szervizest.... Akik számlát adnak azok meg úgyis elvégzik ezt.


    Jajó.F@$2búkom az továbbra sincs, itt nem hozzák a szolgáltatók, messze lakunk a főúttól és kábelt kéne behúzni hozzá...
    inrock 2018/06/14 17:58 (54899)
    Halló Kollégák,

    kamion vs XC70:
    totalcar.hu/belsoseg/2018/06/14/volvo_xc70_a_teherauto_ellen/

    Szerintem nem nagy valami. Nyilván jót tett neki, hogy kipördült a kamion elől, de amúgy nem értem a cikkíró pánikhangulatát.
    Wildhorse 2018/06/14 13:18 (54898)
    gegee írta:
    Volvo Fan Club?Azmiaz?

    Facebook csoportosulás. Fizetős klubot továbbra sincs értelme indítani.



    Kis érdekesség: Volvo Plussz néven valaki próbálkozik, de egyszerűen nevetséges az egész: "hamarabb kapsz időpontot a szervizben" "% kedvezvény" . ........vicc. Nincs sok esély klubot alapítani ilyenekre.

    Ez a legjobb: "szerviz partnereink rögzítik az elvégzett munkát, a beépített alkatrészeket, a kilométeróra állását,"
    Aztán ha nem kérsz számlát a NAV pont így kapja el a szervizest.... Akik számlát adnak azok meg úgyis elvégzik ezt.
    Wildhorse 2018/06/14 13:14 (54897)
    Én úgy tudom hogy megszűntették, mert valaki(k) elkezdték hekkelni a rendszert és valótlan információkkal zavarták a navigációt. De simán lehet, hogy ez városi legenda.....
    Kranked 2018/06/11 18:21 (54896)
    Sziasztok,

    nagyon régen jártam itt, örömmel látom, hogy él még a fórum.
    Valaki nem tudja esetleg, hogy a Sensus navigációban hogyan működik a TMC? A navi program tudja, mégsem működik. Lehet, hogy a rádión is be kell állítani a közlekedési jelentések olvasását?

    Kíváncsi vagyok, valaki már jutott e valamire ezzel.

    Köszönöm,

    szép estét!
    inrock 2018/06/07 18:01 (54895)
    Fú a reklámok
    inrock 2018/06/07 18:01 (54894)
    Halló Kollégák,

    én!
    gegee 2018/06/07 14:40 (54893)
    Volvo Fan Club?Azmiaz?
    gegee 2018/06/07 14:39 (54892)
    Wildhorse 2018/06/06 22:00 (54891)
    inrock írta:
    Június 9-én a Tököli Reptéren 10-től Országos Volvo Találkozó (továbbá Lóerők Éjszakája, guglizz rá nyugodtan). Itt nem reklámozza Paci, de fészen fent van az infó. Reméljük addigra jó lesz a géped.

    Iszonyatosan be vagyok havazva
    OVT-vel nincs is időm foglalkozni érdemben. Asszonykám és a Volvo Fan Club viszont tolják előre ezerrel.
    Wildhorse 2018/06/06 21:58 (54890)
    Hétvégén Volvo tali! Ki jön?
    gegee 2018/05/29 13:37 (54889)
    Hehe, elkezd visszanyalni a fagyi a német nepperekre:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/05/28/nemet_autokereskedo_a_dizelre_meg_sem_csorren_a_telefon/

    Most lenne jó dízelt venni...
    Csak éppen én is a kitiltásoktól tartok, fákk.Meg aztán eddig is kibírtuk benzinesben...
    De ha pendliznem kéne, akkor lehet, belevágnék.Főleg, ha nagyon vidéken élnék, és nem kéne sehol se nagy városba behajtani
    gegee 2018/05/28 00:24 (54888)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/05/27/alig_birja_gyartani_a_volvo_annyira_veszik_az_xc40-et/

    Hmm.A menedzsment meg felvesz vasvillás embereket, hogy forgassák a sok gempát a padláson, nehogy bepenészedjen...
    gegee 2018/05/26 06:17 (54887)
    Az meg hogy a civil autót is fel kéne nyomni, hát meg lehet próbálni, de sztem csak tetézi ezzel az ember a bajt.Hisz attól az még rendőr (már ha télleg az) mert mi, egyéb közlekedők esetleg nem látjuk.A rendőr meg nyilván utána mehet szabálysértéssel együtt, hiszen azért rendőr.
    De ettől még az egész valóban gusztustalan, remélem lesz akkora a botrány idővel, hogy meghátrálni kényszerülnek...
    gegee 2018/05/26 06:11 (54886)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    azzal egyetértek, hogy civil autóból mérnek, nem kell állatkodni, oszt kész.
    De, hogy tolnak!!!! Balesetveszélyes helyzetet idéznek elő... Nincs kisgyerekem, de ha ilyen helyzetben odalépnék neki, nehogy "megöljön" az idióta, majd utána lekapcsolna, biztos az lenne az első reakcióm, hogy hívom a 112-t, előadnám a sztorit, autó rendszámával egyetemben, majd megkérdezem a diszpécsert, hogy milyen módja van annak, hogy a bent ülő rendőrök holnaptól az utcaseprők táborát erősítsék. És csak a második reakcióm lenne, hogy leengedném az ablakot, és megengedném a rendőrnek, hogy előre köszönjön
    De mivel se gyerekem nincs, meg nem vagyok egy nehezen vaduló típus, így szépen megvárja, amíg befejezem az előzést. De lehet bele is fékezek koccra (nyilván nem, annál jobban féltem az autómat), aztán majd azt mondom, hogy egy nyúl szaladt át előttem, vagy mittomén.


    Ááá, nem szabad ezt így felfogni, simán el kell engedni a gázpedált, szépen visszalassulni és beállni a külsőbe.Majd a hátsó gyökér idegeskedik helyettünk is, ha rendőr, akkor is.De ez, hogy "reflexből gyorsítasz", (ahogy a faszbúkos gyerek írta) az röhej, részemről már csak azért se, had pukkadjon meg a hátsó...
    inrock 2018/05/24 18:38 (54885)
    Június 9-én a Tököli Reptéren 10-től Országos Volvo Találkozó (továbbá Lóerők Éjszakája, guglizz rá nyugodtan). Itt nem reklámozza Paci, de fészen fent van az infó. Reméljük addigra jó lesz a géped.
    inrock 2018/05/24 18:33 (54884)
    Nahát pont ez az! Veszélyeztetik a másikat, KRESZ-re fittyet hánynak, stb, stb...
    Azért is írtam, hogy az első lépés nálam a 112 felhívása, és a helyzet ecsetelése lenne. A rendőrnek meg azt mondanám, hogy jelentsen fel, ha akar valamit, majd találkozunk a bíróságon, az meg eldönti, hogy mennyire szabályos "tolni".
    inrock 2018/05/24 18:30 (54883)
    Halló Kollégák,

    akkor bizony fel kell keresned egy szerelőt.
    pana-papa 2018/05/23 20:43 (54882)
    Helló inrock!

    Gondolom arra hírre reagáltál, hogy pl fekete Audiból levillognak és gyorsításra késztetnek (direkt nem azt írtam, hogy kényszerítenek) majd megállítanak és megbüntetnek. Ezzel csak két baj van, mivel nem használt megkülönböztető jelzést, rá is ugyan úgy vonatkozik a KRESZ, azaz ott helyben őt is fel lehet jelenteni gyorshajtásért, másrészt a követési távolság be nem tartásáért, közúti közlekedés veszélyeztetéséért is eljárást lehet indítani ellene. (rendőr voltam, de továbbtanultam)
    pana-papa 2018/05/23 20:02 (54881)
    Üdv inrock!

    Köszi a tanácsot, de jól meggondolt önvédelemből nem vagyok fenn a fészbukon.
    pana-papa 2018/05/23 19:54 (54880)
    Bocsi, egy rész kimaradt.

    Az injektor.hu-n rengeteg tanulságos leírás van különböző motor problémákról. (Tisztelt moderátor, remélem ez nem számít reklámnak) Ott az egyik esetleírásban az elképzelhetetlen motor gondok oka a rossz testelés volt, ezért ellenőriztem a testelést. Először csak bekapcsolt gyújtással, de álló motorral mértem az akku feszültséget úgy, hogy a közös mérőpont az akku + pólusa, a másik két mérőpont az akku - pólusa, majd a motor testje volt. A feszültségkülönbséget felírtam. Ezt követően beindítottam a motort és a mérést az előző módon megismételtem. Az összeadott feszültségkülönbség 0,05 V, azaz öt század volt, így szerintem a test hiba kizárható. Ha bárkinek ezzel kapcsolatban ellenvéleménye van, azt is szívesen meghallgatom.
    inrock 2018/05/23 19:48 (54879)
    Hát sajnos itt nincsenek szerelők, próbálkozz a fészbuk csopotban. Annyit azért elmondok, hogy szerelő segítségét kell majd kérned, annál is inkább, mivel a Volvók csak a gyári hibakódkiolvasó-szoftverrel hajlandóak értelmesen kommunikálni, a többi által jelzett kódot felejtsd nyugodtan el.
    inrock 2018/05/23 19:45 (54878)
    Halló Kollégák,

    azzal egyetértek, hogy civil autóból mérnek, nem kell állatkodni, oszt kész.
    De, hogy tolnak!!!! Balesetveszélyes helyzetet idéznek elő... Nincs kisgyerekem, de ha ilyen helyzetben odalépnék neki, nehogy "megöljön" az idióta, majd utána lekapcsolna, biztos az lenne az első reakcióm, hogy hívom a 112-t, előadnám a sztorit, autó rendszámával egyetemben, majd megkérdezem a diszpécsert, hogy milyen módja van annak, hogy a bent ülő rendőrök holnaptól az utcaseprők táborát erősítsék. És csak a második reakcióm lenne, hogy leengedném az ablakot, és megengedném a rendőrnek, hogy előre köszönjön
    De mivel se gyerekem nincs, meg nem vagyok egy nehezen vaduló típus, így szépen megvárja, amíg befejezem az előzést. De lehet bele is fékezek koccra (nyilván nem, annál jobban féltem az autómat), aztán majd azt mondom, hogy egy nyúl szaladt át előttem, vagy mittomén.
    pana-papa 2018/05/23 19:26 (54877)
    Üdv a hozzáértőknek!
    Új vagyok és előre is elnézést kérek, hogy nem olvastam végig az elmúlt időszak 574 oldalát, de segítséget kérnék, hogy merre induljak el? Adott egy Volvo S80 MII, D5 185 Le, 400 Nm. Tavaly még ment, mint a rakéta, aztán jött a tél, amikor a normális ember úgy tolja, mintha tojásokon járna. Aztán eljött a jó idő és a vas most úgy megy, mint a beteg szamár. A 185 lóból jó, ha megvan 85, a nyomatékból meg kb. a fele. Időközben nem vettem észre hirtelen változást, szerintem csak úgy szép lassan fogyott el az erő. Diagnosztikával kiolvasva turbó túltöltés hibakódot ad, illetve turbó nyomás túl nagy. (Autocom, Delphi, Würth Wow másként nevezi) Elektronikához nem vagyok hülye, rendelkezem az előbb felsorolt diagnosztikai eszközökkel, oszcilloszkóppal (10 MHz-es), multiméterrel, viszont nem tudom, hogy a turbó nyomás szenzort, a vákumos turbó szelepet hol keressem? Ráadásul 2 hét múlva műszaki vizsgás lesz a jármű, fogalmam sincs, hogy ilyen állapotban megfelel-e a környezetvédelmi normának? Minden segítő hozzászólást megköszönnék.
    gegee 2018/05/23 17:21 (54876)
    Cimbora, ez az amire itt q-ra nem fog tudni neked senki se választ adni.A lámpatörlő baja lehet vezetéxakadás, kontakthiba, motorleégés (az elektromotoré), vezérlőeletronikai probléma, meg még a bánat tudja mi minden.El kell vinni egy szervizbe, ahol rá tud nézni valaki műszerrel, meg van egy kis tapasztalata is és ki tudja bontani.
    Ez sajnos ilyen.
    Épp írom, hogy nekem is van egy csomó hibaüzenet, van is időpont foglalva.
    Majd számolj be róla, hogy mi lett a megoldás, hogy mindannyian okosodjunk.
    gegee 2018/05/23 17:15 (54875)
    totalcar.hu/tesztek/2018/05/23/bmw_x2_volvo_xc40_osszehasonlito_2018/

    Beteges árcédulák ezek, lassan teljesen kezd elgurulni a gyártók gyógyszere, még a szögletes fajta is.
    Csak úgy belegondoltam, hogy a még valószínűleg évekig tartó suv-láz miatt mondjuk 10-15 év múlva ezek lesznek az átlagautó, hát a hátam borsózni fog majd.Már mint azért, hogy ez a sok csilliárd elektronikus rézfánfütyülő lóf@llo$z ha majd elkezd elromolgatni, akkor ki fogja ezeket megjavítani, illetve fenntartani tudni...?
    (Jó, persze, nem pont a Volver, meg a Bömbike lesz az átlag, de a túlelektronizáltság biztos jellemző lesz minden autóra...)

    A mi lassan 15. évében járó V70-nünk is elkezdett megbolondulni, a fedcomp szinte minden indításnál más hibaüzenetet ír ki, épp csak a master boot recordot nem hiányolja...A vas üzemel gyönyörűen, mint eddig ugyanúgy, de így vizsgán nem engedik át.
    Remélem nem lesz a javítás egy gazdasági totalcar...
    És ez a mienk egy full fapad alapverzió.Akkor a maiak hogy fognak összeomlani majd?
    Lehet, visszatérünk a biciklikhez, szekerekhez...
    atta20 2018/05/23 15:21 (54874)
    Sziasztok! Szeretnék kérdezni két dolgot. Egyik, hogy mik lehetnek az okai annak, hogy 2004-es s60-as volvonál a gyári baloldali lámpatörlő kar nem működik csak a jobb oldali...illetve azon kívül, hogy sok minden miatt, miért nem indul el vajon nekem a gyári állófűtés? Működött egyébként, de egyszer csak gondolt egyet és nem.

    Igazából ott a gond, hogy le sem teszteli a rendszer...bekapcsolom és mindjárt azt írja ki, hogy KI
    gegee 2018/05/23 03:48 (54873)
    Mit szóltok a legújabb botrányhoz?

    index.hu/belfold/2018/05/22/facebookon_terjed_a_magyar_rendorok_legujabb_szivatasa/

    Valahogy nehéz elképzelni ezt, persze nem zárható ki.
    Q nagyot tudnának bukni a zsernyákok, ha valaki felveszi egy hátsó dashcammal ezt az előadást.
    Vagy mondjuk a Véda lekamerázza őket...
    Németeknél ilyen tolásokért pont a rendőrök osztogatják az ötszáz ojrós büntetéseket, nagyon helyesen.
    Azon meg, hogy "reflexből gyorsítasz" , már csak röhögni lehet...
    gegee 2018/05/23 03:13 (54872)
    Emberek, soha, soha ilyen sz@r hulladék rendszert ne vegyetek, aminél nem lehet kikapcsolni a kulcs jeladási funkcióját...Vagy mondjuk minimum időzíteni.
    Csakis fizikai, fém kulcsszárat mindenhova!

    www.origo.hu/auto/20180522-igy-lopjak-el-masodpercek-alatt-az-ellophatatlannak-hitt-autot-video.html

    Az egész egy mesterségesen keltett igény, aminek szinte semmi valóság-alapja nincsen.
    Mármint, hogy jajj, tele van a kezem, hogy veszem elő a kulcsot...
    Egy kis előre gondolkodással minden megoldható.
    Eddig kb 26 év alatt levezettem úgy félmillió km-t és EGYSZER SEM okozott ez problémát.

    Köszönjük szépen az autógyáraknak, akik "kifejezetten a mi, felhasználók kérésére" fejlesztik ki ezt a sok sz@r, drága és pocsék megoldást...
    Hétszentség, hogy beperelném a gyártót a csávó helyében...
    gegee 2018/05/23 03:03 (54871)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    de a gyártószerszám fixen adja az autó külső méreteit. Acélból, meg mittomén. Befelé meg könnyűszerrel játszhatsz kárpittal, meg egyéb rugalmas anyagokkal.


    Hát tessék kétféle gyártószerszámot használni, a kutya úristenit neki!

    Legyártanak sorozatban x-ezer magasabb tetőt és kész, utána vissza lehet cserélni.Azok mehetnek a raktárba.
    Kettő az még nem olyan sok...ha huszonkettő féle kellene, az valóban vállalhatatlan.
    Ehh..
    maxi67 2018/05/20 08:28 (54870)
    S60 hátsó hangszórót hogy lehet kivenni,kérem segítsetek.
    inrock 2018/05/19 09:38 (54869)
    Hát ja, Európában, meg Amerikában, de pl a kínai, indiai piac még mindig bődületesen tud fejlődni. Én ezt olvastam
    inrock 2018/05/19 09:31 (54868)
    Halló Kollégák,

    de a gyártószerszám fixen adja az autó külső méreteit. Acélból, meg mittomén. Befelé meg könnyűszerrel játszhatsz kárpittal, meg egyéb rugalmas anyagokkal.
    gegee 2018/05/18 22:38 (54867)
    Én valahogy olyanokat olvasok, hogy az igény az csökkenőben.Mert hogy a legtöbb helyen a fiatalokat már nem érdekli az autózás, nem a kényelmet, sportosságot látják, hanem az állandó problémát, hogy épp csak akkor kell fizetni az autó miatt, ha hala vagy ha áll a kocsi.Vagyis egyfolytában...
    Nem mondom, hogy ebben nincs igazuk.
    Meg hogy a plusz kitermelhető mennyiséget a palaolaj megjelenése okozza...
    De tényleg majd meglátjuk.
    gegee 2018/05/18 22:28 (54866)
    Jaja, hát de szar lesz majd...
    Már csak az kéne, hogy egy kicsikét olcsítsanak a végáron, hogy a Zemberek meg is tudják venni és ne kelljen ingatlant beszámítani...Bökje meg, hogy tízről indul alapból.


    Amúgy meg nem értem a tetőablakos kocsik gyártását.A műszaki berendezés által okozott dudor miért befelé van, hogy csökkentse a belső méretet?
    Amikor dudorodhatna kifelé is, ahol korlátlan a hely és a lőtéri kutyát se zavarná...Mi ez az istenverte f@$$ág?
    Ki a brémet érdekelné, hogy a tetőablakos verzió magasabb mondjuk 5 centivel?
    A mérnököknek a s3ggükben van az esze?!?!
    inrock 2018/05/18 19:40 (54865)
    Meglátjuk mi lesz. Pár hónapja olvastam, hogy a világ becsült kőolajtartaléka egyre nő. Pedig a fogyasztás is egyre nő, de egyre több kitermelhető cuccost találnak a technológiai fejlettségnek köszönhetően.
    inrock 2018/05/18 19:37 (54864)
    gegee 2018/05/18 08:48 (54863)
    Azt is ki merném óvatosan jelenteni, hogy autótörténeti mérföldkő lesz ez az 1-2 évtized, amikor szénhidrogénről átállunk elektronokra...
    gegee 2018/05/18 08:46 (54862)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    közeledik a dízel vége.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/05/16/az_s60_lesz_az_elso_volvo_dizel_nelkul/


    Jaja, valszeg érdekes 15-20 évnek nézünk elébe.Már mint hogy hogyan oldják meg a nagy km-igényű közlekedést.Taxi, fuvarozó, speditőrcégek, stb.
    Én aszondom, mindenki maradjon a s3ggén és termeljünk mindent helyben, amit csak lehet.
    B@romságnak és erősen környezetszennyezőnek, árdrágítónak gondolom ez a q sok szállítgatást...Persze lehet, nincs igazam.
    serv 2018/05/16 20:46 (54861)
    serv 2018/05/16 20:43 (54860)
    inrock 2018/05/16 18:37 (54859)
    inrock 2018/05/15 18:37 (54858)
    inrock 2018/05/14 18:32 (54857)
    Halló Kollégák,

    gegee 2018/05/14 12:07 (54856)
    haha, én is így gondolnám, hogy a maiak már biztos nem mechanikusak, csak azt nem tudom, visszamenőleg mióta van/lehet ez...
    Érdekesség, (nekem legalább is az volt), hogy pár hete vettem bringára km-órát és már "wifis" a jeladója, be$2@rásss...
    Mármint a villán lévő egység drót nélkül kommunikál a kormányon levő computerrel.Ezzel is spóroltak 60-70cm vezetéket.Cserébe a jeladónak is kell elem. Egyértelmű a fejlődés!
    inrock 2018/05/13 11:05 (54855)
    Halló Kollégák,

    kizártnak tartom, hogy hátrafelé menjen az óra tolatáskor. Pláne miközben számítógép számolja a métereket, nem mechanikus tekergő
    gegee 2018/05/13 00:23 (54854)
    Egy egész jó cikk a Tottakáréktól:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/05/10/az_oratekeresek_97_-a_megszunhetne_de/


    "Lengyelországban a fogyasztók elvárják, hogy egy 10-15 éves, külföldről behozott autóban ne nagyon legyen több 200 ezer kilométernél. Ez a mentalitás Magyarországon is teljesen általános." illetve "A tanulmány számokkal támasztja alá, hogy a később csatlakozott tagországokban sokkal nagyobb az igény a relatíve fiatal, alacsony óraállású, de mégis olcsó használt autókra. "
    Na, ezt az istenverte f@$$ágot kéne kiverni az emberek fejéből, de minimum egy 15 kilós kalapáccsal...
    És akkor már nagyot léphetne előre a témakörben az igazsáxolgáltatás, mert az egésznek az alapja, indítéka szűnne meg.

    Illetve még a káeurópai bérszínvonal is ludas a dologban.Magyarországon, ha adsz egy húszezrest az illetékesnek, akkor el lehet simítani a dolgok jó részét.Kint hiába ad bárki is egy százeuróst, a technikus majd hülye volna reszkíroztatni ennyire kevés pénzért a havi nettó kétezer-kétezerötszáz eurós bérét, állását.Többhavi bérnyi összegű kenőpénzt (amin már esetleg elgondolkozna a vizsgáztató...) meg egyszerűen nem bír el egy átlagos használt autó árára rakódó eladáskori "árrés"...

    Ami még durva de erősen az az exxocialista országokban a "durva tekerés" mennyisége, a legtöbb helyen 80% körüli.A magyar 52% is valszeg erősen alul van becsülve.
    A svéd 3-7-14%-nak viszont vadul örülök...

    Amit még fontosnak tartanék, hogy sehol se lehessen bejegyeztetni durván visszaesett km-óra állásokat, mint a cikkben is az egyik ábra mutatja.
    Hirtelen sokat tolattak vele, főleg az országhatárok környékén, mi?
    Persze az is igaz, hogy a normál esetként tönkremenő km-órák cseréjére valamit ki kellene találni.Hiszen a régen kifutott típusokhoz ha akarna az ember, akkor se lehet új műszert kapni.De ez már legyen az okosok dolga.Cserében én 100%-ban hajlandó vagyok alkalmazkodni egy garantált rendszerhez.



    Lényeg a lényeg, meg kell oldani valahogy, bárhogy, hogy az eladónak érdeke legyen tiszta autót árulnia, mert csak úgy kaphat érte valamire való pénzt.Így a neppereknek is csak két alternatíva maradna: vagy kiszorulnak a piacról, vagy beállnak ők is a rendszerbe korrektül.
    Hajrá, egységes, európai Car-pass!

    És egy hülye kérdés a végére: ha valaki elkezd tolatni, akkor tényleg visszafelé számol a km-óra?
    Az a baj, hogy én tolatáskor is előre, vagyis hátrafelé nézek, mert papírkutya vagyok; nem pedig az órát bámulom...
    Valaki kipróbálta már?
    gegee 2018/05/12 19:27 (54853)
    Osztán vat is disz kicsiöe kerörek izéö?

    Szóval ez minek a mije?
    Akik itt írogatnak, azok kevésbé szerelgetnek és fordítva; szóval, ha gyors válasz kell, szerintem kérdezd meg máshol is...
    gegee 2018/05/12 19:21 (54852)
    Itt van kicsit bővebben.
    Ez a ferdeszemű ipse valami nagypályás cápa ezexerint.

    www.portfolio.hu/vallalatok/hatalmas-autoipari-sztori-bukott-ki-li-shufu-kinai-milliardos-keveri-a-lapokat-a-hatterben.285146.html

    Majd meglássuk, ahogy a vak is mondta.
    inrock 2018/05/11 20:12 (54851)
    sisti 2018/05/11 06:57 (54850)
    üdv.segítséget szeretnék kérni. ilyen rugót keresek:
    inrock 2018/05/03 19:51 (54849)
    Halló Kollégák,

    hát talán neten vehetsz használtan, az ismert websopokból, esetleg márkaszervizben.
    Vagy, ha fekszik az angol:
    volvo.custhelp.com/app/homeV3
    Előbb az évet választod ki, aztán a típust, majd a megjelenő listából az Owner's Manual-t.
    hooks 2018/05/03 12:27 (54848)
    üdv a fórumnak! vettem egy 2004-es V70 d5-öt. bonyolultabb, mint a (majdnem) fullos puntóm, lenne valakinek átolvasásra magyar nyelvű kezelésije?
    gegee 2018/04/30 13:07 (54847)
    Nagyon szép dolog ez a gesztus, ha valóban megcsinálják, rendbe rakják a Volvert a manusznak, de valahogy részemről félő, hogy a fenntartása meghaladja majd a lehetőségeit...Persze ne legyen igazam.A 144 gondolom egy fakocka bonyolultságával bír, szemben ezzel a szinte "bejáratós" autóval.
    inrock 2018/04/30 09:41 (54846)
    inrock 2018/04/29 09:18 (54845)
    Halló Kollégák,

    hááát... mondanám, hogy ennyi idős autónál mindenre kell figyelni. Szerintem kérdezd meg a fészbuk csoportban, ott aktívabbak a tulajok.
    Zoli89 2018/04/28 16:29 (54844)
    Sziasztok!

    Ahogyan a nick nevemből kiderül Zolinak hívnak, Budapesten mozgolódom leginkább.

    Segítségeteket szeretném kérni, nyár végén szeretnék venni egy 850R/S70R-t, ha nagyon nem találok, akkor 2.3 T5 lenne az áldozat. Mire kellene figyelni, milyen típushibák vannak? Azt tudom, hogy nem nagyon rohadnak, illetve mivel erős autók nyilván meg kell nézni nagyon.
    Ha valakinek belefér időben, energiában szívesen össze is futnék vele egy jó kávé melleti beszélgetésre. Illetve, ha valaki a fenti időpont környékén szeretné eladni az autóját vele is szívesen beszélnék.

    Köszönöm
    Zoli
    inrock 2018/04/26 18:50 (54843)
    Halló Kollégák,

    a menetstabilizálóval van valami, gondolom kikapcsolt. Keress fel valami szervizt, ami kideríti mi a hiba, lehet csak kontakthiba van valahol. De olyan szervizt keress, ahol értenek Volvóhoz, az általános, pl Bosch kódkiolvasó itt nem ér semmit.
    Dearpi 2018/04/25 20:35 (54842)
    Ja és hogy lehet törölni ? Köszi előre is
    Dearpi 2018/04/25 20:33 (54841)
    Sziasztok ! Kérdésem lenne .Megjelent egy info a kijelzön ,,DSTC reifenregel.aus " Ez mit jelent?
    inrock 2018/04/24 18:02 (54840)
    inrock 2018/04/23 18:47 (54839)
    Halló Kollégák,

    hogy itt is meglegyen:
    totalcar.hu/tesztek/2018/04/22/volvo_s60_2.5_t_awd_2006/
    MiQ 2018/04/23 09:06 (54838)
    Szervusz!
    Nekem bézs van, de mindkettő első. Ülésfűtéses is. Ajtókárpit is van.
    inrock 2018/04/20 18:52 (54837)
    inrock 2018/04/20 18:52 (54836)
    Halló Kollégák,

    szépen kanyarítja a gépnek
    gegee 2018/04/20 17:46 (54835)
    Izé, elnézést, nem akarok hegyibeszédet tartani, meg minden, de miért vesz meg valaki olyan kocsit, amiben létezik bármilyen alkatrész ami "megfizethetetlenül" drága?
    Igen, sajnos vannak ilyenek, hogy eszetelnül drága, akár a kocsi értékéhez mérhető.
    Nekem is q-ra teszik a xenon fényereje, meg a manapság árult új autók zseniális lámparendszerei is, de eszem ágában nem lesz megvenni, hogy ha netán megfogok egy fácánt, őzet, jávorszarvast, akkor el kelljen adni a lakást, hogy a kocsit ki tudjam fizetni...Sajnos ezt előre kellett volna mérlegelni.
    Ha meg nincs gempád rá, akkor valóban nem marad más esély, mint a visszabutítás.A bontókban sem lesz harmadáron ilyen cucc, amelyik működik is...Azok se hülyék...
    És azon se csodálkozom, hogy Magyarországon nincs még egy ilyen lámpa...
    Tényleg bocs, meg minden, de ez kikívánkozott belőlem.
    És hogy valami konstruktív is kijöjjön, én külföldön néznék körül, olasz, svéd, amerikai webshopok, bontók, ebay, ilyesmi.Kérdés, hogy mennyire lehet pontosan behatárolni az alkatrészt.
    Én épp most jártam úgy egy filléres tükörlappal, hogy évjárat, motorkód, alverzió, üzemanyag, annyjaneve, vércsoport, minden stimmelt, mégis téves cuccot küldött a webshop.És másik webshopra ránézve azok is ugyan azt a téves alkatrészt küldték volna.
    (Valszeg a gyárban történhetett valami slendriánság, éppen azt szereltek bele, amit találtak a sarokban... )
    Nem küldtem vissza, mert a postaköltség több lett volna...
    (Végül találtam bontót, pont a közelünkben, ahol volt raktáron, meg tudtam nézni vásárlás előtt is.)
    Szóval hajrá-hajrá, kívánom, hogy sikerüljön, de lehet, nem lesz ez egyszerű...
    gegee 2018/04/20 17:10 (54834)
    www.automotor.hu/hirek/csendben-csuszkalas-a-hoban-avagy-a-polestar-1-futomuhangolasa/

    Egy kis hazai...
    Kurvaszép az a vidék ott fent, jártunk arrafelé február végén.Máris mennék vissza ismét...
    Northface 2018/04/19 13:39 (54833)
    Feltéve, ha megveszed a gyárit. Ha valami egyebet, akkor azzal meg megszívod:)
    Northface 2018/04/19 13:37 (54832)
    Turbónyomás szabályzó szelep. És kb a bontott 25 ezer, az új azért combosabb:)


    Pupak84 írta:
    Sziasztok. Tervezzük egy 2004-es 2.4D 163Le automata, S80-as vásárlását. Az eladó elmondta, hogy a turbo szelep szabályzó nem megfelelően működik. Kipróbáltam az autót és valójában nem ment nagyon, mikor kicsit oda akartam lépni neki. Állítólag ez egy 25-30 ezer Ft-os alkatrész. Találkozott már valski hasonlóval? Mire figyeljek még a vásárlás előtt?
    Köszönöm a válaszokat! Üdv
    inrock 2018/04/18 18:34 (54831)
    Halló Kollégák,

    vidd el márkaszervizbe állapotfelmérésre, talán 20k körül van az ára, de ott elég sok mindent megvizsgálnak.
    Egyébként meg egyetérek Villám kollégával. A "csak 25k-ba kerülő" alkatrészt szépen megcsináltatja az eladó, utána annyival többért megveszem a gépet.
    Hajtó 2018/04/18 17:55 (54830)
    igen, én is gondoltam erre a megoldásra is, de sajnálnám "butítani" a felszereltséget. Esetleg most van egy halvány remény... Egy bontóban lehet hogy most találtam. Holnap kiderül, megyek megnézem aztán hátha..
    Kék Villám 2018/04/18 16:52 (54829)
    Turbós dolgok könnyen lehetnek erős tételek. Hivatalos szerviz mit mond?

    Először csináltassa meg, aztán megveszed, nem?

    Olyan ez, mint a klíma: csak fel kell tölteni, 8-10e-ből megvan. Ja, akkor miért nem töltötte fel? Mert lyukas a klímahűtő (is, meg le van égve a kompresszor...)?:DDD
    Northface 2018/04/18 08:12 (54828)
    Hát lehet, hogy én elgondolkoznék azon, hogy hagyom a fenébe a xenont, 2 mezei lámpatestre lecserélem, és nem lesz többet ilyen parád. Mindig is féltem a xenontól, féltem a nivomatos lengéscsillapítótól, meg minden ilyen cucctól, ami ha elromlik drága - és nem kikapcsolható extra.

    De megértem a helyzetedet, én egy rohadt fekete csomagtérrolót nem találok sehol az XC70-hez, csak a sötétszürkét.
    Pupak84 2018/04/17 22:01 (54827)
    Sziasztok. Tervezzük egy 2004-es 2.4D 163Le automata, S80-as vásárlását. Az eladó elmondta, hogy a turbo szelep szabályzó nem megfelelően működik. Kipróbáltam az autót és valójában nem ment nagyon, mikor kicsit oda akartam lépni neki. Állítólag ez egy 25-30 ezer Ft-os alkatrész. Találkozott már valski hasonlóval? Mire figyeljek még a vásárlás előtt?
    Köszönöm a válaszokat! Üdv
    Hajtó 2018/04/17 21:08 (54826)
    Igen valóban így volt és a segítségetekkel találtam is megfelelő szervizt.
    (ezúton is köszönöm mindenkinek az ajánlásokat és a tippeket)

    Most viszont egy alkatrész beszerzése okoz problémát. A fent említett fényszóróból szerintem az én autómban lévő két darab van az egész országban. )) Csak és kizárólag újat lehet belőle beszerezni 280-300 000,- forintos áron.
    (ez kb. az autó értékének negyede, egy fényszóróért) Utángyártott nem létezik belőle, és valószínűleg az elmúlt két napban az ország összes bontójával beszéltem és nincs ilyen alkatrésze senkinek.

    Úgyhogy csak a remény maradt hogy hátha a Volvo közösségben valakinek van egy ilyen elfekvőben....
    inrock 2018/04/17 20:03 (54825)
    Halló Kollégák,

    nade, a hónap elején kerestél bontót, szervizt, akkor válaszoltunk. Olvass csak vissza
    Hajtó 2018/04/17 12:23 (54824)
    Sziasztok!

    A segítségeteket kérném egy égető alkatrész beszerzéssel kapcsolatban.

    Sürgősen szükségem lenne egy 2009-es Volvo V50-eshez egy xenon, de nem kanyarkövetős jobb első fényszóróra.
    Sajnos az új megfizethetetlen számomra, és ebből nem létezik után gyártott, így marad a használt, de sehol nem kapok.
    Ha valakinek esetleg van egy elfekvőben, vagy van ötlete hol lehetne jó eséllyel beszerezni azért nagyon hálás lennék!!
    Köszönettel.
    Go to topOldal: 12345678...550