Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...545
    zsotyesz80 2017/07/24 20:11 (54431)
    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha valaki járt már így!
    Van egy 2008-as 2.0D V50-em. 272.000 km-nél belejött egy mély morgó rezonáló hang olyan 2000-es fordulat fölött.Sajnos nem jövök rá hogy mi az a hang.
    Több szerelőtársamat kérdeztem de ők még nem hallottak ilyet.
    Úgy gondolom típus hiba lehet mert javítunk egy ugyan ilyet és abba is ugyanez a hang jött bele majdnem ugyan ennyi km-nél és sajnos még arra se jöttünk rá hogy mi lehet.
    A turbót már kicseréltem újra mert elég jól lógott a tengelye és az olajat is jól köpte de a hang ugyan úgy megmaradt. Plussz elég jól füstöl ha elnyomom gázt,pedig dfp-es és folyadék is van benne.
    Ha valaki tapasztalta ezt a hibát és meg lett a megoldás örülnék ha megosztaná velem mert eléggé idegesít a hang hogy nem tudom hogy mi az.
    Választ előre is köszönöm.
    V60 2017/07/24 20:10 (54430)
    Kedves márkatársak! A segítségeteket szeretném kérni, mivel sajnos szeretett V60-om egy szerencsétlen baleset folytán (4 autó ütközött, én voltam a 3.) elől-hátul összetört. Mivel német rendszámos, így a biztosítás miatt idekint megtörtént a kárfelmérés, ami alapján az autó gazdasági totálkáros. A kárszakértő szerint meg tudnám Mo.-on javíttatni az itt megítélt pénzből (ami kb 3500 euro). A kérdésem: hol tudnám a legolcsóbban bontott alkatrészeket beszerezni, és nem utolsósorban ki az aki közel gyári állapotára tudná újra hozni?

    A segítségeteket előre is köszönöm!!!
    Yilane 2017/07/21 19:12 (54429)
    Köszönöm szépen. A gond csak az, hogy mivel holnap indulunk nyaralni, nem tudom, mennyire kockázatos így elmenni vele. De más lehetőség nincs, úgyhogy szerintem nekivágunk. Szerencsére csak a Balatonig megyünk

    (Közben gondolkoztam rajta, és az jutott eszembe, hogy talán a váltóolaj "öregedett el." Azt nem cseréltettem még, és bár mi csak kb. 30 000 km-t tettünk bele, nem tudhatom, hogy az előző tulaj mikor cserélte. Vajon okozhat ilyen hibát a "túlhasznált" váltóolaj egy Powershift váltóban? Tudom, a szerviz a biztos pont, csak gondoltam, hátha akad itt olyan, akinek van ilyen tapasztalata vagy tudása.)
    inrock 2017/07/21 18:54 (54428)
    Halló Kollégák,

    szerintem legegyszerűbb, ha egy szervizben is előadod ezt a témát, lehet hogy kapásból mondják mit kell javítani rajta. Így távolból csak találgatni lehet.
    Yilane 2017/07/21 06:13 (54427)
    Sziasztok!

    A lassan 3 éve nálunk lévő, 2010-es V50 (2.0D, duplakuplungos automata)-nel most tapasztaltam először problémát. Először autópályán menet közben kiírta, hogy a koromszűrő megtelt. Ami nem gond, csak ugye éppen autópályázást javasolnak a tele koromszűrő kiégetéséhez. Arra gondoltam, hogy talán elfogyott a koromszűrőbe való folyadék, és ez a gond. Így lehet?

    A másik hiba az autópálya után jelentkezett (előtte nem): váltásoknál a fordulatszámmérő egy-két másodpercig egészen szűk tartományban (50-100 rpm) ingadozott elég gyorsan két érték között, a váltási határ (2000 rpm) környékén, és érezhetően nem gyorsult megfelelően az autó. Ha pedig emelkedőn gyorsítottam, akkor a ford. szám a mutató szerint nem egyenletesen, hanem ugrálva emelkedett. Nagyobb gázadás mindkét esetben megszüntette a gondot (bár ezt csak néhányszor tudtam kipróbálni). Autópályán gond nélkül tudtam menni 150-160 ööö 130 km/h körül.

    A koromszűrő-hiba kiírása és a fordulatszámos hülyéskedés egy autópályás oda-vissza úton odafelé, majd másnap visszafelé is megtörtént. Mindkét úton alaposan meg volt pakolva az autó (5 felnőtt, 1 vizsla, plusz még némi csomag). Viszont amikor a kettő között mentem egy rövid utat városon belül (szintén telepakolva), hidegen indítás után, akkor nem éreztem, igaz, ott max. 50-nel mentem.

    A két dolog összefügghet? És tudok valamit tenni házilag ellenük? (Úgy, hogy nem értek az autószereléshez... bár azt hiszem, így feltéve a kérdést az már a választ is magában hordozza XD)
    inrock 2017/07/20 18:08 (54426)
    Halló Kollégák,

    és hogy jött össze ennyi probléma?
    Wildhorse 2017/07/20 14:39 (54425)
    Megvolt a C70 nagyszervize....szó szerint.....

    - hengerfej javítás
    - motoron tömítések cseréje (szinte az összes)
    - vezérműszíj és egyéb sallangok cseréje
    - szűrők, motorolaj cseréje
    - vízhűtő csere
    - futóműben egy rakat cucc cseréje (toronyszilent, kormányösszekötő stb.stb.)

    Nem olcsó ámde drága...cserébe most már rendben van. Azaz nem.... lesz még egy automata váltó felújítás.
    Wildhorse 2017/07/17 10:28 (54424)
    András 55 írta:
    Sziasztok.Sajnos meghalt a gyujtáskapcsolóm(V50 1.6D)Tudtok javasolni hozzáértőt Budapest vagy környékén?Aki esetleg be is tudja szerezni hozzá az alkatrészt.Vagy ilyet csak márkaszervizben csinálnak?Ha jól tudom csere után programozni kell,bár nem vagyok hozzá értő.


    ABC sorrendben:
    Márkaszervizek, vagy Seres Károly ( www.autoseres.hu/ ), vagy Udvari László (udvariautomobil.hu/)
    noper 2017/07/16 20:01 (54423)
    Sziasztok

    Van egy 1.5 éve álló 1992-es 940-esem. Tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki ért ilyen régebbi típushoz is? El szeretném adni, de előtte átnézetném még.

    köszönöm


    noper
    csabas60 2017/07/15 19:46 (54422)
    Sziasztok !

    Egy kis segítséget szeretnék kérni. Volvo s60 2003 szervó olaj és szervo csere volt. Szerintem túl sok olajat tett bele a szerelő. Mennyi olaj kell bele a benne lévő mérce szerint.

    Kettő jelölés van az ellenőrző pálcán. Hidegen gondolom a COLD FULL szinten kell lenni. Melegen meg a HOT max szinten. De most hidegen is a HOT max szinten van benne az olaj mennyisége.

    válaszokat előre is köszönöm.
    gegee 2017/07/15 11:59 (54421)
    index.hu/mindekozben/poszt/2017/07/15/na_ezert_kell_fedelzeti_kamera_minden_autoba/

    Mocskos férgek...Állítólag a ruszkiknál van sok ilyen b@rom, még a mozgó kocsikra is ráugranak, hátha sikerül kiperelni egy kis gempát.Azért is jön onnan annyi dashcam-os videó.
    András 55 2017/07/14 18:07 (54420)
    Sziasztok.Sajnos meghalt a gyujtáskapcsolóm(V50 1.6D)Tudtok javasolni hozzáértőt Budapest vagy környékén?Aki esetleg be is tudja szerezni hozzá az alkatrészt.Vagy ilyet csak márkaszervizben csinálnak?Ha jól tudom csere után programozni kell,bár nem vagyok hozzá értő.
    gergo44 2017/07/13 10:41 (54419)
    Koszonom, inrock!
    inrock 2017/07/12 19:33 (54418)
    Halló Kollégák,

    jó kérdés... az aktív fórumozók közt úgy tudom nincs V60 tulaj. Hacsak nem ír valaki privátban. A márkaszervizes átvizsgálást nagyerőkkel támogatjuk.
    Járj utána, hogy a többi autónál milyenek a szervizköltségek, Volvonál nem lesz olcsó.
    gergo44 2017/07/12 13:40 (54417)
    Tisztelt szakerto Holgyek es Urak,

    egy 3-4 eves Volvo V60 D6 vasarlasat fontolgatom nehany mas hybrid gepjarmu mellett, es tapasztalataitokra lennek kivancsi.

    Ahogy latom, a V60 Hybrid az egyetlen komoly plugin-es csaladi auto jelenleg a piacon, de a magas ar miatt erosen gondolkodom a kompromisszumosabb alternativakon is Pl 1-3 eves Toyota Auris Touring Sports vagy Peugeot 508 SW hybrid valtozatban.

    A Volvo mindent tud, amit szeretnek, de arban joval magasabb az alternativaknal (osszehasonlitaskepp: a 3-4 eves Volvo V60 ara magasabb mint egy vadi uj Auris TS), es realisan egy ~80e kilometert futott, 3 eves gepjarmuvet tudnek megvasarolni -- ezzel mar boven kimaxolva az erre szant keretet.

    Erdeklodnek, hogy van-e barmi tipp, amire erdemes figyelni? Szakszervizben termeszetesen atnezetem a gepet vasarlas elott. Pl a papiron 80e kilometert futott gep a valosagban gondolom lehet tobb, kozeleg valami nagyobb szerviz stb. Milyen extra koltsegekre erdemes szamolni a vasarlas utan es azt kovetoen? A kocsit ~10 evre tervezem -- korabbi (nem Volvo) tapasztalatok alapjan kb. 10-15 evesen kerul olyan allapotba az auto, hogy mininmum felevente a szerelonel kotok ki valamilyen aprobb/nagyobb hibaval. Bar bizom benne, hogy egy Volvonal ez jobban alakul

    Halas koszonettel:
    Gergo
    FM2000 2017/07/11 21:26 (54416)
    2.5 turbo automatával.

    Barmennyit megehet, erosen jobblabfuggo.
    Minimal fogyira ugy keszulj, hogy orszaguton 7 ala nem lehet vinni ennyi kobcentivel automata benzines gepet.
    Reggeli csucsos varos akar 15l, nalam 12 korul megallt sok rugdalassal.
    Most 7.37 lett 761km atlaga az S60Rnek, 90-100 tempoval, elozesekkel, terhelten, hazauton sietosen.

    Figyelj arra h se hidegen se melegen ne fustoljon, motorfek uzem utan nagygazra se nyomjon kek fustot. Jaro motornal huzd ki a nivopalcat, akkor jo ha nem jon fust...
    Automata: kapcsolasok finomsaga hidegen es uzemmelegen. Ha rukverc, ne gondolkodjon sokat es ne usson nagyot.
    inrock 2017/07/09 10:07 (54415)
    Halló Kollégák,

    a futásteljesítmény elérte azt a szintet, ahol az automatával (ha még nem javították előtte) már kezdődnek a gondok. Javítani lehet, csak nem mindegy mennyit fizetsz esetleg. Ha tudod, vidd el márkaszervizbe, teljes állapotfelmérésre az autót, külön kérd, hogy a váltóra alaposan nézzenek rá.
    peterszi 2017/07/08 14:22 (54414)
    Sziasztok!

    5. Volvó jönne a családban, segítsetek légyszíves.

    Paraméterek:
    - 2005-ös
    - 258ezret futott
    - S80 Automata, 2,5 turbós benzines.

    Tudtok tanácsot adni, hogy mire figyeljek kiemelten? Váltó, motor?
    Fogyasztási adatokat tud esetleg valaki adni?

    Az automata váltó esetében mire számítsak? Szervízköltség? Hibalehetőségek, problémák.

    Köszi a segítséget.
    gegee 2017/07/08 01:40 (54413)
    Jaja, nagyon kezdenek belehúzni a fiúk...

    De ez is jó, úgy általánosan:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/07/nemet_autohirdetes_es_a_valosag/
    inrock 2017/07/07 18:50 (54412)
    gegee 2017/07/06 06:04 (54411)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/07/05/minden_volvoban_lesz_elektromos_hajtas/

    Nagyon keményen tolják a szert...

    Az első kép helyszíne, ahol az xc90 töltődik, itt van:



    LINK



    Sajnos pont nem lehet az árkád alól kinézni, mert a hülye gugli sofőr nem ment tovább...

    Pedig pont látszódna az a hengeres bástyájú ház (egy picit azért kilóg).De a vékony lécekkel borított másik ház elárulja a helyszínt.Illetve föntről is fel lehet azért ismerni.
    Aki szereti a Guglimapsz Utazási Irodát az ingyenes idegenvezetéssel, barangoljon bátran, egy érdekes, modern városrész ez...És ingyen van, továbbá nem marad kint senki az utazási iroda csődje miatt...
    gegee 2017/07/06 03:42 (54410)
    inrock 2017/07/05 19:16 (54409)
    Halló Kollégák,

    támogatom, vegyenek csak benzinest!

    Korrekt vállalás ez a 2019, meg az irány is.
    gegee 2017/07/05 17:57 (54408)
    www.automotor.hu/hirek/ket-ev-mulva-mar-csak-hibridelektromos-volvok-lesznek/

    Haha, épp tegnap futottam bele, hogy 2020-ra Stockholmban a dízelek ki lesznek tiltva, illetve meg lesznek pótdíjjazva rendesen, főleg a belvárosi részekben.Meg azt nyilatkozta ez a cégvezér, hogy a stockholmiak helyében ő már nem venne dízelautót...
    Hmm...
    Etyibatyo 2017/07/03 14:56 (54407)
    arpadtamas 2017/07/02 18:58 (54406)
    Szeretnék segítséget kérni, illetve kapni! V 40-es (2001)bal első ablakemelőmben szétmállott a gumikarika. Lehet-e külön beszerezni ilyen alkatrészt valahol? Köszönöm a segítséget!
    gegee 2017/07/01 23:32 (54405)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hát 14Misit én se költenék el egy autóra
    Viszont itt (kiszamolo.hu/igy-valassz-autot-magadnak/) azt mondja az okosember, hogy 3-6 havi nettó fizetés összegét szabad csak autóra költeni. Felnéztem a hahu-ra, háááát ~10 éves V70-est tudnék venni, vagy hajszálnyit fiatalabb V50-et. Ami azért - mint ebben az országban jól keresőnek számító IT-s ember - elég gyengusz.


    Igen, az egy jó kis blog és én is egyetértek ezzel az ökölszabállyal.
    A kommented második felével úgy szintén...
    gegee 2017/07/01 23:29 (54404)
    Egyébként én sem hordom suckszervizbe, de ha automatám lenne, (főleg ha nagyobb értékű) akkor azt a fődarabot biztos oda vinném, mert már egyszer bactam rá automatával.
    Ezek után vallom is, hogy automatát vagy újat, mert akkor van rá gari, vagy kurv@régit, harminc éveset, ahol rögtön ki lehet cserélni/fel lehet újítani és mivel egy ilyen gép filléres árú áru, futja is a váltócserére.
    Ha meg mégis a kettő között, akkor meg vállalom a lutrit.
    Persze ez csak én vagyok, ettől még más gondolkozhat máshogy.
    gegee 2017/07/01 23:21 (54403)
    Villon írta:
    gegee írta:
    gegee írta:

    Akinek ez sok, vegyen egy Opelt, bakker.


    Mármint az ötvenezer...


    Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
    Mint tudjuk a Volvo sem tesz bele csodaszert. Mikor a Szentesi autónál csináltattam az időszakos olajcserét (ezek után utoljára) és 50.000. -et legomboltak csak az olajra, amiről kiderült, hogy a legolcsóbb hulladék volt, ami az általad említett Oplebe talán jó lenne de én semmiképp sem tenném egy S80 D5-be, majdnem elsírtam magam.

    Tehát ha valaki abban a hitben él, hogy mindíg a szakszervíz a legjobb választás, mert ők aztén tudják, hogy való bele... az sajnos téved.
    Nem a spórolás vezérel, hanem, hogy az autó üzembiztos legyen és megbízható.
    Ezelőtt sok évvel évekig voltam kapcsolatban szakszervízekkel és tudom, hogy legritkább esetben kapta az ügyfél azt, amit 2-3x áron kifizetett. Minden féle szemetet beletesznek az autóba, márha veszi a fáradságot, hogy kicseréle (pl. pollenszűrő, amit kifizetteket de véletlen elfelejtették kicserélni).
    Fontos leszögeznem, hogy vannak kivételek és akinek nem inge ne vegye magára.
    A szentesi Autót senkinek sem ajánlom, mert hazudnak, azt hiszik, hogy minden ügyvél béna és bármi hülyeséget rá lehet sózni és szemetet adnak.
    Pl. megkérdeztem, hogy mennyiért cserélik ki az olajat a váltóban. Közölték, hogy kb. 24e. az olaj és egy 20-as a munkadíj. (Itt jegyezném meg, hogy a 4l olajjal (24e. Ft.) csak max 50%-os frissítést lehet elérni és ez távolról sem nevezhető olajcserének!!!) Ez volt egy VOLVOL márkaszervíz.
    Visszatérve a válaszodra csak azt szerettem volna tudni, hogy milyen követelményeknek kell megfelelni az oljanak, hogy az ember nyugodt szívvel beletegye az autóba.
    Egyébként a minap megkaptam a választ egy volvo automatákra specializálódott szervíztől, miszerint ezekbe a legjobb a Castrol ATF Multivehicle folyadék. Szóval ha valakinek ilyen gondja adódna, hát itt a válasz.
    A szimpatikus hozzászólónak pedig azt üzenem, hogy ne nyugtasson meg az a tény, hogy te szakszervízbe hordod, ha csak nem ismered őket elég jól és nem látod, hogy mit tesz bele az autódba.


    Oké, ez igaz, aláírom, hogy Magyarországon sajnos nem lehet maradéktalanul megbízni még egy márkaszervízben sem...És tényleg senki ne vegye magára, nyilván van ilyen is, meg olyan is.Én, ha eljátszanák a bizalmamat, akkor tutira kivinném legalább Bécsbe, ha egy komolyabb gépem lenne.Illetve azt tenném bele, ami a könyvében le van írva, illetve amit a gyár ajánl.Már csak azért is, mert akkor lehet ütni a fejüket, ha valami mégsem okés.
    Ha sértő volt a kommentem, bocs, nem ez volt a cél.Nekem úgy jött le, hogy valaki sír mert drága az olaj egy drága kocsiba.Ha mégsem ez a helyzet, akkor szorri, még egyszer.
    Jó Volvózást!
    Etyibatyo 2017/07/01 19:11 (54402)
    Persze csak a lényeget hagyom le: természetesen azt használsz amit jónak gondolsz, de ne egy forrás legyen a tuti, nézz utána alaposabban, hogy mit ajánl a gyár és ez legyen a mérvadó.
    Ha már ennyire igényes vagy akkor ne lépj át a lényegen, a két olaj között kb 2000Ft a különbség/liter,( ha nem tudsz jó forrást felkutatni..)
    ( természetesen tudom, hogy mennyi kell, de ezt nem cseréled sűrűn.. )


    Szerintem.
    Etyibatyo 2017/07/01 19:04 (54401)
    Majdnem azonos de néhány alacsonyabb spec kiesik.És még mindig JWS3309
    Etyibatyo 2017/07/01 19:00 (54400)
    Szia!

    Bocsánat, hogy beleszólok!

    De a Castrol Atf Multivehicle olaj rendelkezik vagy sem Volvo jóváhagyással??
    Ha, találtál egy ilyen doksit légyszíves szúrd ide, köszi.
    Néhány apró eltérés van: Sűrűség 15 fokon, viszkozitási index 40,100 fokon, lobbanáspont..
    ennyit találtam hirtelen.
    Persze a Te váltódba, TF80-SC, teljesen jól használható, de nem az ajánlot.

    Üdv!
    inrock 2017/06/30 18:37 (54399)
    Halló Kollégák,

    jelentkezzetek ingyenes teljesítménymérésre
    totalcar.hu/magazin/technika/2017/06/30/mennyi_ero_maradt_az_autodban/
    inrock 2017/06/29 18:57 (54398)
    Halló Kollégák,

    hát 14Misit én se költenék el egy autóra
    Viszont itt (kiszamolo.hu/igy-valassz-autot-magadnak/) azt mondja az okosember, hogy 3-6 havi nettó fizetés összegét szabad csak autóra költeni. Felnéztem a hahu-ra, háááát ~10 éves V70-est tudnék venni, vagy hajszálnyit fiatalabb V50-et. Ami azért - mint ebben az országban jól keresőnek számító IT-s ember - elég gyengusz.
    Villon 2017/06/29 15:38 (54397)
    gegee írta:
    gegee írta:

    Akinek ez sok, vegyen egy Opelt, bakker.


    Mármint az ötvenezer...


    Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
    Mint tudjuk a Volvo sem tesz bele csodaszert. Mikor a Szentesi autónál csináltattam az időszakos olajcserét (ezek után utoljára) és 50.000. -et legomboltak csak az olajra, amiről kiderült, hogy a legolcsóbb hulladék volt, ami az általad említett Oplebe talán jó lenne de én semmiképp sem tenném egy S80 D5-be, majdnem elsírtam magam.

    Tehát ha valaki abban a hitben él, hogy mindíg a szakszervíz a legjobb választás, mert ők aztén tudják, hogy való bele... az sajnos téved.
    Nem a spórolás vezérel, hanem, hogy az autó üzembiztos legyen és megbízható.
    Ezelőtt sok évvel évekig voltam kapcsolatban szakszervízekkel és tudom, hogy legritkább esetben kapta az ügyfél azt, amit 2-3x áron kifizetett. Minden féle szemetet beletesznek az autóba, márha veszi a fáradságot, hogy kicseréle (pl. pollenszűrő, amit kifizetteket de véletlen elfelejtették kicserélni).
    Fontos leszögeznem, hogy vannak kivételek és akinek nem inge ne vegye magára.
    A szentesi Autót senkinek sem ajánlom, mert hazudnak, azt hiszik, hogy minden ügyvél béna és bármi hülyeséget rá lehet sózni és szemetet adnak.
    Pl. megkérdeztem, hogy mennyiért cserélik ki az olajat a váltóban. Közölték, hogy kb. 24e. az olaj és egy 20-as a munkadíj. (Itt jegyezném meg, hogy a 4l olajjal (24e. Ft.) csak max 50%-os frissítést lehet elérni és ez távolról sem nevezhető olajcserének!!!) Ez volt egy VOLVOL márkaszervíz.
    Visszatérve a válaszodra csak azt szerettem volna tudni, hogy milyen követelményeknek kell megfelelni az oljanak, hogy az ember nyugodt szívvel beletegye az autóba.
    Egyébként a minap megkaptam a választ egy volvo automatákra specializálódott szervíztől, miszerint ezekbe a legjobb a Castrol ATF Multivehicle folyadék. Szóval ha valakinek ilyen gondja adódna, hát itt a válasz.
    A szimpatikus hozzászólónak pedig azt üzenem, hogy ne nyugtasson meg az a tény, hogy te szakszervízbe hordod, ha csak nem ismered őket elég jól és nem látod, hogy mit tesz bele az autódba.
    gegee 2017/06/29 04:41 (54396)
    Hát végül is, nézőpont és anyagi helyzet kérdése.
    Nekünk Magyarországon esély nem volt Volvót használni, amire tellt volna az én nem vettem volna meg; (lásd Woody Allen vs. klubtagság... ) a 14 milla meg kb az ufó kategóriája lett volna realitásban.
    De ha lett is volna ennyi, biztos nem egy kocsira szórtam volna el, hanem mondjuk két lakásra...
    Manapság mondjuk már árnyaltabb a dolog, mikor egy Ford Fóka is tisztességesebb felszereltségben simán lehet 6 guriga felett; de szerintem még mindig nem a népautó-szint.
    inrock 2017/06/28 19:34 (54395)
    Halló Kollégák,

    pár napja poénból konfiguráltam egy felszerelésügyileg nem eleresztett XC60-at, T5-ös motorral, 14Misi lett a vége.
    Régebben pedig egy V70-et, abba elég sok mindent bejelöltem, aminek értelmét láttam, az is 14Misi körül volt. Mint "újautó" annyira nem is drága.
    gegee 2017/06/28 02:18 (54394)
    Urak, ajánljatok már lécci polírozó szakembert, kezdenek gyűlni az ilyen parkolói háború okozta rányitások, karistolások a gépsárkányon, meg vannak előző tulaj általi kis körömlakkor javítások; szóval kéne valaki aki ezeket kisimítja, eltünteti.
    Budapest, Kecskemét illetve ezek közt/közelében lenne az ideális.
    Kösszentem, ha van info.
    (Tudom, gugli a barátom, de én most olyat keresek, aki tapasztalati úton ajánlott, kipróbált szakember.)
    Privátba is jöhet, ha ide esetleg nem szabad...
    gegee 2017/06/28 02:11 (54393)
    Részben Volvo ez is:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/06/27/megis_angol_marad_a_lotus/

    Szerintem svéd és angol munkások ezreiből szakadhatott ki a megkönnyebbült sóhaj, hogy nem változik a fizetésük egyik napról a másikra egy marék rizsre per nap...Vagy "el-lehet-menni"-re.
    Le a kalappal a kínai góré üzleti felfogása mellett.
    gegee 2017/06/28 01:52 (54392)
    gegee írta:

    Akinek ez sok, vegyen egy Opelt, bakker.


    Mármint az ötvenezer...
    gegee 2017/06/28 01:51 (54391)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    új XC60:
    totalcar.hu/tesztek/2017/06/27/volvo_xc60_d5_awd_r-design/


    Jaja, állati sárkány, kár, hogy Magyarországon a vételárához el kell adni néhány ingatlant... Beteg...
    gegee 2017/06/28 01:45 (54390)
    Wildhorse írta:
    Miért nem jó az amit a gyár ajánl?
    Értem, hogy drága, de az tuti jó hozzá


    Csatlakozom, csak a gyári ajánlás szerintit raknám bele.Már csak azért is, mert ha megmihálylik a váltó, mert sajnálja a kérdező az esetleges ötvenezer forintot az olajra; akkor nem ötvenezer lesz a kár, hanem ötszázezer...
    Akinek ez sok, vegyen egy Opelt, bakker.
    inrock 2017/06/27 18:57 (54389)
    Egyébként rájöttem miért olyan furcsa nekem az új S/V90. Szóval elképesztően jól néz ki, van benne valami visszafogott brutalitás, de oldalról nem igazán kirívó a dizájnja. A régebbieket a csónakforma miatt bármilyen szögből meg lehetett ismerni, most meg igazán csak elölről, és hátulról jellegzetes, nekem is meresztenem kell a szememet, ha észre akarok venni egy elhúzó 90-est.
    inrock 2017/06/27 18:52 (54388)
    Wildhorse 2017/06/27 14:06 (54387)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,


    haha, ja! Kérdi a srác tőlem, "ez S-es?". Én: "ööö, V-s". Gondoltam, hogy fogalma sincs mit kérdez, aztán kiböktem, hogy 40-es, hátha úgy tudja miről van szó. De addigra odaértél Te "csak állj a többihez, majd meglátod hol vannak".


    Látod? nincs túlbonyolizálva
    Saci tesója volt amúgy
    Wildhorse 2017/06/27 13:43 (54386)
    gegee írta:
    www.automotor.hu/hirek/arra-keri-a-volvo-a-markakereskedoiket-ne-hagyjak-magukat-elgazolni/

    Bzmg, ezt nem hiszem el, hogy vannak ekkora istenbarmai...


    Jaja..... vannak rá próbabábuk, azokkal lehet játszani. Mi is játszottunk anno ilyennel .....persze ki is lyukadt, mert a bábu alsó karimájára rácsúszott azért az autó és a fekete műanyag megpuhult a napon - kilyukadt.
    Wildhorse 2017/06/27 13:39 (54385)
    Miért nem jó az amit a gyár ajánl?
    Értem, hogy drága, de az tuti jó hozzá
    Wildhorse 2017/06/27 13:37 (54384)
    Ha minden igaz ezt a videót keresed:
    hogimura 2017/06/26 16:41 (54383)
    Sziasztok!
    Volvo S80 D5 2005 a váltókarban lévő kis kapcsológomb eltörött,beszereztem azt gondoltam könnyen ki cserélem,de van benne egy rugó ,de mivel a gomb eltörött a rugó is elmozdult a helyéről.Valaki le tudná rajzolni a rugó helyzetét hogyan kell a gomba elhelyezni.
    Van egy elképzelésem,hogy a stift ami a gombot és a váltókart rögzíti egymáshoz arra kellene a rugót ügyese felrakni de nem sikerül.Automata váltó javító szett kapcsológömb
    csatolom a képet!
    Köszönöm a válaszokat.
    jocoka83 2017/06/26 15:46 (54382)
    Köszi, megpróbálom, ez is nagy segítség, a környékünkön nagyjából nincs egy értelmes ember aki hozzá tudna szólni a klímákhoz.

    A hőmérsékleti jeladókat kizárnám, nem automata klímára van állítva, szóval az elvileg ilyenkor nem játszik, ha jól gondolom.
    Villon 2017/06/26 15:13 (54381)
    Szia,

    Indítsd be az autót, majd kapcsold be a klímát. Az 1,6D nél azért van némi hely a motortérben, úgyhogy próbálj meg benyúlni és megfogni a vastagabbik (szívóoldali) csövet, ami jön ki a beltéri egységből (ELP) és közvetlen megy a klímakopresszorhoz. Ha ez alapjáraton is 1-2 perc után jéghideg és a kompresszorból kijövő előremenő (vékonyabb) cső pedig forró, akkor a kalorikus kör működik. Ebben az esetben nagy valószínűséggel a légterelőlapátok vannak rossz pozicióban. Vagyis a léptetőmotorok nem állnak jól és így a hideg levegőhöz meleg levegőt kever.
    Ennek okai lehetnek:
    - hibás belső vagy külső hőmérséklet jeledó,
    - kontakthibás poti,
    - a lapátok állásának jeladói,
    - etc.

    Ha nem hideg a cső, akkor viszont a kalorikus részben van a gond.
    PL. nem szállít a kompresszorod, nem működik a kondenzátor (a vízhűtő előtti hűtőborda). Ez egyébként egy alapos magasnyoműsú mosással orvosolni lehet.

    Remélem tudtam segíteni.
    Villon 2017/06/26 14:52 (54380)
    Sziasztok,

    Van egy Volvo S80 II 2,4 D5 (185LE) autóm és most járok 182.000 Km-nél.
    Szeretném az olajat a váltóban (6 sebességes Geartronic TF-80SC) lecserélni. Már mindenféle fórumokon utánna olvastam, hogy mi lenne bele jó, de legtöbb helyen azt láttam, hogy a Mobil ATF 3309-es olaj jó bele.
    A volvo full szintetikus olajat tesz a váltóba ez viszont csak részszintetikus és az EXXON oldalán is az áll, hogy ez az 5 gangos váltókba ajánlott. Van valakinek ezzel kapcsolatban valami tapasztalata vagy tud valami hasznos infót, hogy milyen olajat lehet a váltóba tenni és hol érdemes azt megvenni, mert a Volvonál 4 l váltófolyadék bizony 25.000. Ft-ba kerül és ez csak a frissítéshez elég, a cserére nem.
    Ami még szóbajött az a Castrol ATF TQD III. Esetleg ez is jó lehet bele?

    A válaszokat előre is nagyon köszönöm,
    Szép napot,
    gegee 2017/06/23 23:51 (54379)
    jocoka83 2017/06/23 21:34 (54378)
    Sziasztok!

    Kérdezni szeretnék, remélem Ti tudtok választ, vagy legalább egy támpontot amerre elindulhatok.
    Szeretett V50 1.6D-mel a következő problémával szembesültem így nyár elején. A klímát használva az nem akar igazán hideget fújni /frissen töltve, nyomáspróbázva, takarítva/. A kétzónás klíma jobb oldala melegebbet fúj, vagyis szinte langyos levegőt, míg a bal oldal hüvöset, bár nem annyira hideget, mint amennyire kellene a beállított hőfokhoz képest. A hőfok mindkét oldalt ugyanannyira állítva. /korábban észleltem minimális kontakt hibát, vagy legalábbis annak véltem, a hőfokszabályzó tekerőjén/

    Ötlet esetleg?

    Előre is köszönöm a segítséget.
    gegee 2017/06/22 00:30 (54377)
    gegee 2017/06/22 00:29 (54376)
    Valahogy sejtettem, hogy kinti magyar... de miért nem írogat, hogy ott, feléjük hogyan állnak a Volverek szénája/i...?
    Wildhorse 2017/06/21 09:47 (54375)
    gegee írta:
    Azt akartam még kérdezni, hogy ez bug vagy featúre?

    valszeg egy kiba nagy bug..... remélem az indiai kollégák végre megoldják a fórummotor upgradet, mert egyelőre csak ez az egyetlen ok, hogy még nem friss az oldal.
    gepsys 2017/06/21 09:46 (54374)
    gegee írta:
    Na, ez volt az, fake?



    Ló uraság, nem tudtam feltölteni a wiwes saját mappába, aszonta, hogy

    CC PHOTO UPLOAD SECURITYI ERROR...


    Oda évek óta nem lehet feltölteni

    Ez egy kint élő, magyar srác autója
    gegee 2017/06/21 03:03 (54373)
    Azt akartam még kérdezni, hogy ez bug vagy featúre?
    gegee 2017/06/21 03:02 (54372)
    Na, ez volt az, fake?



    Ló uraság, nem tudtam feltölteni a wiwes saját mappába, aszonta, hogy

    CC PHOTO UPLOAD SECURITYI ERROR...
    gegee 2017/06/21 02:48 (54371)
    Wildhorse írta:
    Az első 4-5 típust és a veteránokat irányba raktam. Ezután a többieket egy nem-Volvós kolléga instruálta:"állj a tesód mellé"

    Úgy tűnik megvolt a hordaszellem

    Naaa, hát ez sirály. Fegyelmezettség rulez
    gegee 2017/06/21 02:46 (54370)
    gepsys írta:
    Szívesen!
    Jövőre rész vehetnél Te is
    Svédből senki, Boncz Dani rakta fel az autója régi rendszámát. Britet nem vágom
    Mindenki facen vereti, azért nem kommentel senki.


    Jó volna biza, talán jövőre...
    Volt egy britt gép is, egy piros S60, nagyon szép volt...Lehet, az is fake volt?
    Nekem nincs péniszkönyv-regem, mert ide nem ér el a szolgáltatás, gyenge a jel, messze lakunk a bekötőúttól is...
    gegee 2017/06/21 02:43 (54369)
    inrock 2017/06/20 19:38 (54368)
    Halló Kollégák,


    haha, ja! Kérdi a srác tőlem, "ez S-es?". Én: "ööö, V-s". Gondoltam, hogy fogalma sincs mit kérdez, aztán kiböktem, hogy 40-es, hátha úgy tudja miről van szó. De addigra odaértél Te "csak állj a többihez, majd meglátod hol vannak".
    Wildhorse 2017/06/20 15:50 (54367)
    Wildhorse írta:
    Az első 4-5 típust és a veteránokat irányba raktam. Ezután a többieket egy nem-Volvós kolléga instruálta:"állj a tesód mellé"

    Úgy tűnik megvolt a hordaszellem




    horda csorda
    Wildhorse 2017/06/20 15:49 (54366)
    Az első 4-5 típust és a veteránokat irányba raktam. Ezután a többieket egy nem-Volvós kolléga instruálta:"állj a tesód mellé"

    Úgy tűnik megvolt a hordaszellem
    gepsys 2017/06/20 15:00 (54365)
    Szívesen!
    Jövőre rész vehetnél Te is
    Svédből senki, Boncz Dani rakta fel az autója régi rendszámát. Britet nem vágom
    Mindenki facen vereti, azért nem kommentel senki.
    gegee 2017/06/20 14:11 (54364)
    Wildhorse írta:
    gepsys írta:


    Így utólag visszanézve a képeket nagyon pedáns volt a parkolás mindenki részéről. Szépen beállítak típus szerint .....


    Miért, ez tök spontán volt?Nem volt irányítás?
    gegee 2017/06/20 14:10 (54363)
    Kösz Gépsys, lejöttek a képek, megsasoltam.
    Ki volt ott svédből?
    Ki volt ott brittből?
    Ezek az emberek miért nem kommentelnek?

    Továbbra is q szépek a britt versenykocsi-zöld gépek, csodás volt a két S70.
    Most csak ennyit tudok mondani...
    gegee 2017/06/19 19:13 (54362)
    Egy szokatlanul értelmes cikk az origóról, már, ha lehet ilyet mondani:

    www.origo.hu/auto/20170516-miert-nem-tartosak-a-mai-autok.html

    Említik benne az autólízinget is.Van esetleg itt valaki, aki expert mondjuk a privát autólízingben?
    Mondjuk csak a példa kedvéért, legyen egy Ford Fóka, ötmilliós új áron, a lízingdíj meg mondjuk 80-100e forint havonta.Cserében vállalom, hogy nem kerül a tulajdonomba, és fizetem 3 évig.Ha én beleugrok egy ilyenbe, akkor ebben a lízingdíjban benne van minden, de télleg minden a kötelező biztosítástól az olajcserén át a baleseti adóig?Jól értelmezem?
    Vagy itt is vannak jellemzően apró betűs részek, ahol taglalják, hogy ez se, meg az se, meg amaz se...?Milyen buktatók lehetnek?
    Ha ellopják, akkor semmi gond (nekem a lízingbevevőnek) mert kapom a másikat, a lízingcéget meg kártalanítja a biztosító?Ha saját hibás balesetem lesz, mondjuk egy koccanás (mondjuk lökhárítócsere, kis kalapálás, fényezés, 150 ezerért), akkor csak begurulok a szervizbe, megcsinálják mindenféle plusz pénz nélkül és kész?Mert hogy ezeket én mind kurva keményen elvárnám de vastagon, ha kifizetek három év alatt mondjuk háromfelet tulajdonjog nélkül...Tud valaki okosat ebben?
    Wildhorse 2017/06/19 15:49 (54361)
    gepsys írta:


    Így utólag visszanézve a képeket nagyon pedáns volt a parkolás mindenki részéről. Szépen beállítak típus szerint .....
    Wildhorse 2017/06/19 15:47 (54360)
    Simon Andrej írta:
    Tengermély tiszteletem!

    Valaki az OVT-n mondta nekem ,hogy fel vette azt a gyorsulást amikor 2db 760 gyorsult.
    Esetleg ha rám írna és elküldené nekem azt nagyon meg köszönném.
    Minden jókat!



    tű a szénakazalban
    Wildhorse 2017/06/19 15:39 (54359)
    Valami turpisság tuti van a kocsival. Gondolom nem ok nélkül nem raktak rá vizsgát.
    Ott elég szigorú ha jól tudom.
    Wildhorse 2017/06/19 15:38 (54358)
    peye írta:
    Ja igen, és kellene rendszámtábla tartó, vagy csak keret mert az az emberi hulladék-selejt, felrakta a sajátját
    Körbe szig.szalagoztam...úgy néz ki mint egy halottaskocsi előlről...


    Remélem ma meglesz a válasz
    gegee 2017/06/18 02:50 (54357)
    Jó, százból talán nem, de kétszázból már lehet.
    Még az is lehet, hogy vizsgán is átmegy, csak a tulaj nem akarta befizetni az éves adót...
    gegee 2017/06/18 02:42 (54356)
    Hehh, elképesztő, ezt már nem hiszem el, még hogy tizenötezer...

    www.blocket.se/stockholm/Volvo___v70_73816704.htm?ca=11&w=1




    (Se kutyám, se macskám, tök vadidegen az egész...)



    Ennyiért itt új bicikliket árulnak, meg használt robogókat.
    400e km, nincs rajta vizsga de azt írja működik, motor és váltó okés.Vannak kisebb sérülések a kasznin, hát na, zágson.De bzmg 200e forint...

    2002-es, benzin 140 ló, nem kell valakinek akár alkatrésznek?
    Egy P-rendszámmal, vagy tréleren egy százas még, és otthon van.
    Ha pont ilyen színű lenne a mienk, meg lenne helyem hová rakni, már szaladnék is érte.
    Döbbenet, hogy lassan már ingyen adják ezeket...
    Kiss Zsolt 2017/06/17 16:59 (54355)
    Sziasztok!
    Kérnék egy kis segítséget! Új vagyok itt. Van egy 2002-es V70-m D5-ös motorral.
    Megelégedéssel használom már 12 éve. El jött az ideje egy alaposabb rekonstrukciónak. Kérem ajánljatok, ha lehet Békés megye közelében egy hozzáértő mestert aki megbízható és érti a dolgát!
    Köszönöm előre is a segítséget!
    gegee 2017/06/17 10:27 (54354)
    gepsys írta:


    Véleményem szerint, azért nincs sok kocka itthon, mert nem raktak a 8/9-es, S/V70 szériákba kis motort, a nagy motortól, meg a magyar ember fél... Ha lenne 1.6-os 850 vagy 940, szerintem 3-4x több járkálna az utakon, mert olcsók és megbízható autók. Viszont, pont ezért van rengeteg 40-es szériás, mert abból volt 1.6-1.8, meg 1.9 dízel. Azokból is ritka a 2.0, 2.0T, vagy a T4. Egyszerűen a magyar mentalitás, felfogás miatt.
    Nálatok kint, ezek már öreg, ótvar autók. Max. 1-2 fanatikusnak van, gondolom. Kicsit más szinten élnek az emberek ott, mint itthon.
    Szerintem...



    Igen, ez mondjuk simán lehet.A rohadék otthoni lehúzás minden körének a köbcenti az alapja.Vagy legalább is az volt még mikor otthon éltünk: az átírás, a biztosítás, az adó, meg még ki tudja.Nem csoda, ha mindenki kis motoros autót keres.
    Nem tudom, volt-e azóta változás.
    Itt kint egy kis autó és egy nagy autó között éves adóban mondjuk egy-két napi munkabér a különbsége, vagyis elenyésző.A biztosítás az elég egyedi-egyéni, ki hol lakik, hány éves, milyen kocsit hajt, tudtommal ez otthon is így van, ezzel nincs is bajom.Átírás meg egyszerűen nincs, illetve nincs neki díja.Be kell küldeni a régi forgalmi egy részét postán és jön az új tulaj nevére, címére az új forgalmi oszt jónapot.Otthon is ezt kéne, ha lenne egy csöpp eszük, nem kéne üfsz-irodákat fenntartani, elég volna fele annyi ügyintéző, stb, a hejha(tóság) költsége a töredékére csökkenhetne.
    Szerintem még úgy is örülne az egyszeri magyar honpolgár, ha az illeték megmaradna, de nem kéne időpontot foglalni, szabadságot kivenni, sorba állni, stb....De persze ezzel nem legitimálom a magyar rendszert, sőt, halál az egész igazságtalan népnyomorító lehúzásra.

    Idekint meg hogy én nem nagyon látok koczkákat, annak is betudható, hogy ez az ország leggazdagabb része, mármint a főváros és vidéke áfész; ahogy nagyjából minden más országban is.
    A harmadik ok meg, hogy már az S/V70-ek ára is kezd erősen leesni.Nem hazudok, ilyet mint a miénk (2003-as V70 benzines alapmotor) már lehet kapni 15-20000 koronáért, ami mondjuk 1500-2000 ojró. Ami egy alsó-középszar havi fizetés nettóban.Mármint EGY havi...És ezen kocsik fotói a hirdetésben nem egy lepukkant, leélt gépet ábrázolnak, nincs láthatóan körbetörve, meg a belseje szétszakadva, csak van bennük mondjuk 300-400 ezer km.
    Akkor meg minek venne egy nem autóbuzi család régebbit, mikor már/még egy ilyen, relatíve modern kocsit is meg tud venni, azzal együtt is hogy egy kicsit rendbe kell tenni esetleg.Szóval sok oldala van ennek az érmének...
    Ami régi Volvert mégis látni, azok egy része gyönyörű, valszeg erősen fantaszta/autóbuzi tulajjal; a maradék meg simán járós autó, amit jó eséllyel azért nem dobnak ki, mert még mindig működik...
    De kifejezetten bontószökevény nem szokott lenni köztük, pl. ötféle színű, rozsdás karosszériával, repedt üvegekkel, füstölő kipuffal, szövetig járt gumikkal.Szerencsére ilyen nincs.Lehet, az évenkénti vizsga is szerepet játszik ebben.
    Persze azért itt is vannak érdekes emberek, relatíve jó környéken lévő házak kertjében rozsdás kocsikat felhalmozó elvarázsolt figurák.Majd rakok is fel képeket.
    De ezek a gépek már nem járnak ki az utcára.
    inrock 2017/06/17 10:08 (54353)
    Halló Kollégák,

    az illető inkább rakja fel a jutyúbra, mindenki örömére

    (Én is csináltam néhány videót, de a fényképező 640*480-as felbontását, és minőségét nem szívesen tenném közszemlére)
    gegee 2017/06/17 09:15 (54352)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/06/16/attores_az_autok_oratekerese_elleni_harcban/

    Éljen éljen, minden egyes árnyalatnyi fehéredésnek csak örülni szabad, az ótvar magyar használtató-piacot illetően.
    Simon Andrej 2017/06/16 11:04 (54351)
    Tengermély tiszteletem!

    Valaki az OVT-n mondta nekem ,hogy fel vette azt a gyorsulást amikor 2db 760 gyorsult.
    Esetleg ha rám írna és elküldené nekem azt nagyon meg köszönném.
    Minden jókat!
    peye 2017/06/15 19:59 (54350)
    Lehet, hogy Pacinak is lesz még otthon, szinte szomszédok vagyunk...
    peye 2017/06/15 19:58 (54349)
    Köszi, valahogy megkeresem az öreget...
    inrock 2017/06/15 19:39 (54348)
    Gézabá'. Épp az OVT-re is csinált egy raklapnyit.
    inrock 2017/06/15 19:39 (54347)
    Halló Kollégák,

    szerintem ez tipikusan olyan hiba, amit nem lehet távolról gyógyítani. Márcsak azért sem, mert az eltárolt hibakód a megoldás kulcsa. Ehhez bizony Volvót jól ismerő szakember kell.
    peye 2017/06/15 08:19 (54346)
    Ja igen, és kellene rendszámtábla tartó, vagy csak keret mert az az emberi hulladék-selejt, felrakta a sajátját
    Körbe szig.szalagoztam...úgy néz ki mint egy halottaskocsi előlről...
    peye 2017/06/15 08:04 (54345)
    Köszi...
    kaga 2017/06/14 21:57 (54344)
    Sziasztok!
    Most regisztráltam. V50 1.6 D került hozzám nemrégen. A segítségeteket szeretném kérni.
    Probléma: "minder motorvermogen"- kevesebb teljesítmény. Ezt az üzenet jelenik meg a kijelzőn. A fordulat nem megy 2000 fölé, és néha leáll a motor is. A leállás után fél perccel újra be lehet indítani.
    Találkozott már valaki ilyen problémával? Esetleg tudja valaki a hiba okát?
    Előre is köszönöm!
    inrock 2017/06/14 20:11 (54343)
    Halló Kollégák,

    üdv újra a fedélzeten
    Hát szomorú hír
    peye 2017/06/14 14:20 (54342)
    Sziasztok...rég jártam itt.
    Csak jelzem, hogy csatlakoztam-nem önszántamból-, a hülyének nézettek, az átvertek, megkárosítottak csapatához, akinek összebarmolták az autóját...mindezt kb. 2 hetes "munka" elvégzés helyett 2,5 hónap alatt tudták összehozni.
    inrock 2017/06/13 18:14 (54341)
    Alapvetően nem nyomja agyon a meló, beszéltem vele... szerintem ő inkább a facsén aktív.
    inrock 2017/06/13 18:11 (54340)
    Fúúú, ezt a képet jól elkaptad

    (Értsd: nem látszik az autómon az orbitális kosz A gépi mosó, ahova szoktam vinni, felújítás miatt zárva volt. Na akkor elkezdtem aggódni. Átmentem a teszkóhoz tankolni, látom van ott kézi, magasnyomású mosó. Hát, nem volt elég apróm, hogy végignyomjam mind a 4 programot:) )
    gepsys 2017/06/13 13:47 (54339)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hát ja, olyan mindenféle
    Bár úgy veszem észre, hogy évről évre kevesebb a kocka, és több az S/V. Vagy csak manapság több fiatal jár, mint az IKEA-beli időkben, akiknek nyilván már nem kockájuk van? Hmmm.
    Mindenesetre volt ott 3 igen jó állapotú 960-as.
    Gézabának is frankó belsejű autója van.

    És az Ivanics kihozott egy vadiúj XC90-et, és V40-et.


    Véleményem szerint, azért nincs sok kocka itthon, mert nem raktak a 8/9-es, S/V70 szériákba kis motort, a nagy motortól, meg a magyar ember fél... Ha lenne 1.6-os 850 vagy 940, szerintem 3-4x több járkálna az utakon, mert olcsók és megbízható autók. Viszont, pont ezért van rengeteg 40-es szériás, mert abból volt 1.6-1.8, meg 1.9 dízel. Azokból is ritka a 2.0, 2.0T, vagy a T4. Egyszerűen a magyar mentalitás, felfogás miatt.
    Nálatok kint, ezek már öreg, ótvar autók. Max. 1-2 fanatikusnak van, gondolom. Kicsit más szinten élnek az emberek ott, mint itthon.
    Szerintem...

    gegee írta:

    Gépsysnek is kösz a képeket.


    Nagyon szívesen!
    gepsys 2017/06/13 13:26 (54338)
    Válaszoltam is!
    gegee 2017/06/13 12:07 (54337)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hát ja, olyan mindenféle
    Bár úgy veszem észre, hogy évről évre kevesebb a kocka, és több az S/V. Vagy csak manapság több fiatal jár, mint az IKEA-beli időkben, akiknek nyilván már nem kockájuk van? Hmmm.
    Mindenesetre volt ott 3 igen jó állapotú 960-as.
    Gézabának is frankó belsejű autója van.

    És az Ivanics kihozott egy vadiúj XC90-et, és V40-et.


    Hmm, gondolom egyre jobban esnek ki az utcaképből is, meg a köztudatból is a koczkák.Kár értük.Itt felénk is egyre kevesebb van, talán ha havonta látok párat.
    Géza bával mi van, tele van melóval, hogy nem ír már évek óta ide?

    Gépsysnek is kösz a képeket.
    gegee 2017/06/13 11:56 (54336)
    Hejjhó.
    Irtam privátot.
    Köszönöm előre is.
    gegee 2017/06/13 11:51 (54335)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/06/11/a_skodasoknal_nincs_boldogabb/

    Bent a Volver még a tízben.
    De kik azok a britek?
    snakepeti 2017/06/13 00:38 (54334)
    Ide jövôre èn is megyek!
    snakepeti 2017/06/13 00:37 (54333)
    inrock írta:
    Tyűű, ez de jó kép

    Köszi
    gepsys 2017/06/12 21:35 (54332)
    Remélem, nem probléma, hogy feltettem ide a képeket.
    Albumba sajnos nem tudom.

    Saját képeim egyébként.
    Go to topOldal: 12345678...545