Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...545
    gepsys 2017/06/12 21:34 (54331)
    gepsys 2017/06/12 21:33 (54330)
    gepsys 2017/06/12 21:33 (54329)
    gepsys 2017/06/12 21:32 (54328)
    gepsys 2017/06/12 21:32 (54327)
    gepsys 2017/06/12 21:31 (54326)
    gepsys 2017/06/12 21:31 (54325)
    gepsys 2017/06/12 21:30 (54324)
    gepsys 2017/06/12 21:30 (54323)
    gepsys 2017/06/12 21:30 (54322)
    gepsys 2017/06/12 21:29 (54321)
    gepsys 2017/06/12 21:29 (54320)
    gepsys 2017/06/12 21:28 (54319)
    gepsys 2017/06/12 21:27 (54318)
    gepsys 2017/06/12 21:27 (54317)
    gepsys 2017/06/12 21:26 (54316)
    inrock 2017/06/12 19:39 (54315)
    Tyűű, ez de jó kép
    inrock 2017/06/12 19:31 (54314)
    Halló Kollégák,

    hát ja, olyan mindenféle
    Bár úgy veszem észre, hogy évről évre kevesebb a kocka, és több az S/V. Vagy csak manapság több fiatal jár, mint az IKEA-beli időkben, akiknek nyilván már nem kockájuk van? Hmmm.
    Mindenesetre volt ott 3 igen jó állapotú 960-as.
    Gézabának is frankó belsejű autója van.

    És az Ivanics kihozott egy vadiúj XC90-et, és V40-et.
    snakepeti 2017/06/12 17:38 (54313)

    Kb 400 km-et mentünk, átlagban 10,2-es fogyasztàssal, friss mûszakival. Èlvezetes volt nagyon.
    snakepeti 2017/06/12 17:33 (54312)

    Üdv Urak, a hètvègèn nálunk is túra volt.
    gepsys 2017/06/12 14:55 (54311)
    gegee!

    Van 260db képem, ha érdekel, adj egy mail címet és elküldöm a letöltő linkjét. Kb. 3 giga.
    gegee 2017/06/12 04:17 (54310)
    Nyomjatok fel képeket a taliról.
    Megint olyan mindeféle típusok vegyes heppeningje volt?
    gegee 2017/06/12 04:15 (54309)
    inrock írta:
    Ja, eljutottam a "feltételes mód" megértéséhez
    Na, akkor nem lesz egyhamar V70R-ed.


    Na jó, akkor csak átment...
    gegee 2017/06/12 04:14 (54308)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    de a V70R nem hátul hajt
    Hanem elöl. És a haldex rendszerén keresztül adagolja hátra a nyútonmétereket, ha elöl besokall.


    Azért fogalmaztam úgy, hogy HA hátul kaparna...
    gegee 2017/06/12 04:13 (54307)
    kalapka 2017/06/11 21:20 (54306)
    Sziasztok,

    Köszönet a színvonalas találkozóért!
    Jó programok, jó hangulat!

    Jövőre veletek, újra!
    FM2000 2017/06/10 19:41 (54305)
    FM kolléga, gyorsulás eredménye = 0

    sajnos csak ma délelőtt jutott eszembe h ma OVT van.
    reggel még az eredeti gyújtótrafóim is megújultak,
    kiscsaládom a domonyvölgyi lubickolást választotta.
    hazafele azért sikerült leszakítani az első lököst a sissykastély előtt, parkolóba orral álltam be és magas volt a szegély. hazaértünk, rendbe szedtem, most öröm meg bódottá.

    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    köszönjük az OVT szervezést


    FM kolléga, gyorsulás eredménye
    inrock 2017/06/10 18:08 (54304)
    Halló Kollégák,

    köszönjük az OVT szervezést


    FM kolléga, gyorsulás eredménye
    inrock 2017/06/08 19:47 (54303)
    Ja, eljutottam a "feltételes mód" megértéséhez
    Na, akkor nem lesz egyhamar V70R-ed.
    inrock 2017/06/08 19:46 (54302)
    Halló Kollégák,

    de a V70R nem hátul hajt
    Hanem elöl. És a haldex rendszerén keresztül adagolja hátra a nyútonmétereket, ha elöl besokall.
    gegee 2017/06/08 04:37 (54301)
    FM2000 írta:
    S60R

    Gps 140-es temponal 8.5-9 kozott ker, orszaguton siman elvan 7 literbol, csak kerulni kell a trepnis gyorsitast.


    Te, hát ez kurvajó, a mi alap-fűnyírómotorosunk is kb így eszik, talán picit kevesebbet, de nem jelentősen...
    Ha meg elgurul a gyógyszer, az nyilván zabálósabb...
    Ha hátul kaparna, és épp kocsit keresnék, erősen elgondolkodnék egy V70R-en...


    Tegyél rá egy 1.6 DRIVe feliratot, poénból/rejtőzködésnek...
    gegee 2017/06/08 04:27 (54300)
    Trickee írta:
    Sziasztok!

    Hasznos, építő jellegű tanácsot szeretnék kérni bárkitől aki kellőképpen, érdemben tud segíteni.
    Régóta szeretnék egy szép családi Volvót magamnak és úgy tűnik elérkezett az idő. Úgy fest a dolog, hogy egy V40-esre lesz elég a keretem. Nincs tapasztalatom ezzel az autoval kapcsolatban. Édesapamnak van egy V70-ese 2.4D és azt imadtam akárhányszor beleültem és vezettem és ez az oka, hogy beleszerettem a márkába. A kérdésem/kérdéseim pedig ezek lennének:

    -milyen motorral? 1.6, 1.8, 1.9T, 2.0T (mindenfelekeppen benzinest szeretnek)
    Nem versenyautot szeretnék de félek, hogy az 1.6os tul lomha lesz, viszont attol is félek, hogy a turbós motorra a gatyám rá fog menni. Elég sokat járok autoval. Évi 30-40 ezer km. Sok vidéki út, de a városban is gyakran kell ide-oda szaladgálnom.

    -mire kell odafigyelni vásárlásnál?
    Mint mondtam, nem igazán értek hozzá, plusz jómagam nem vagyok a legnagyobb autószerelő mágus. Ezt azt megcsinálgatok, kicserélek, de komolyabb dolgokhoz bevallom nem értek.

    -érdemes e vennem egy 14-18 éves Volvót, tudjátok e javasolni, nem fogom e megbánni?!
    Van két kislányom akiket biztonságba es kényelemben szeretnék tudni. Valamint gyakran járok vidékre és én is szeretnék egy kis kényelmet és nyugalmat magamnak. Tehát az a kérdés, hogy a V40től ezt megkaphatom e ha találok jót?!

    Elnézést a hosszú bejegyzésért, de nagyon jól jönne a segítség ezért hálás vagyok/leszek bárkinek aki kisegít akár itt akár privát üzenetben! Előre is köszönöm!

    Üdv, Ádám!


    Hejhalla.
    Ami a legfontosabb, hogy mindenképpen nézesd át megbízható helyen, vásárlás előtt.
    Ez belekerül valamennyi pénzbe, de nagy szopórollerektől kímélheti meg magát az ember.
    A másik, hogy ha nem az ársáv legaljáról vásárolsz, az hosszabb távon visszajöhet előnyként.Nekünk a 6.-13. évek közötti tapasztalat egyértelműen pozitív, inkább úgy mondom, kiváló; igaz, ez nem jelenti, hogy 14-18 közt is az lesz, de azért mindenképpen mutat valamit
    Ha megeléxel szívómotorossal is, akkor még az esetleges turbóproblémákat is megspórolod.
    Ha tudsz, külföldiában is nézz körül, megérheti, ha nem is pénzben, de állapotban, piaci választék nagyságában jó eséllyel.
    Gyere te is vissza fotóval, ha megvetted!
    kimreg 2017/06/07 21:58 (54299)
    Sziasztok,

    keresek valakit, aki lecserélte a gyári két dines rádiót valami komolyabbra. USB-s, bluetooth-os megoldás érdekelne.

    Az autó: V50 2005 Basic audió rendszerrel

    Köszi!
    kimreg 2017/06/07 21:54 (54298)
    Sziasztok,
    Lenne egy Volvo V50 2.0d 2005 autó ami hátramenetbe kapcsolaskor csipog egyet. Ez a tolatóradar egység lenne? Nincs benne hátul szenzor. Valaki tudna segíteni hogy honnan tudhatom meg tényleg van e benne előkészítés vagy hogy korábban volt benne.
    Szeretnék hozzá kabelkorbacsot és szenzort is venni ha úgy lenne működőképes radar..

    Köszi!
    Kirby 2017/06/07 21:43 (54297)
    Szomszéd utcában lakik egy V70, ugyanúgy I-es karosszériás, mint az enyém.
    A rendszáma IEN....., ha valaki magára ismerne vagy ismeri, írjon rám, tele van volvowiw-es találkozós matricákkal:)
    Trickee 2017/06/07 10:22 (54296)
    Köszönöm szépen!
    FM2000 2017/06/05 20:41 (54295)
    S60R

    sikerult lenyomni vele szlovakiat, most nem finomkodtam vele, 8.1 lett az atlag, fontos tapasztalat, hogy padogazas gyorsitas eseten a lovakat etetni kell:-) 80-160 padlo = kb 1l byebye. Gps 140-es temponal 8.5-9 kozott ker, orszaguton siman elvan 7 literbol, csak kerulni kell a trepnis gyorsitast. Elmentem tesztelni itt a kornyeken, 15km 7liter benzin bye...
    FM2000 2017/06/05 20:29 (54294)
    En 5 hengeres diesellel nyomtam, es ilyenre akartam valtani, csak lemradtam a tutirol. 2.4 benzin = inyenc vagy, udv a klubban. Sosem fogod banni ha ilyenre nyergelsz at, max a benzin ktg fog fajni, de labfuggo mit hozol ki belole. Markaszervizben sok penzt el lehet kolteni egy ilyen gep karbantartasara, csak ezt sosem fogod tudni ervenyesiteni a vetelarban. Ha magad szerzed be az alkatreszt, sokat sporolhatsz, nem fog sokkal tobbe kerulni, mintha egy 1.6 asztrat tartanal. Olajat cserelj 10e km.kent. es kimegy a vilagbol. Nyilvan sok mulik azon hogy hasznalta az eddigi gazdaja. Faceliftes modellt vegyel, ha van ra lehetoseg. Azon kikuszoboltek tobb problemat is.

    Sping07 írta:
    Sziasztok!

    Szeretném lecserélni jelenlegi autómat egy volvo v50 2.4 benzines típusra. Évente átlagban 15.000 és 20.000 km utazom, és ezt 80%-ban pályán, a maradék 20% pedig városban. Zömében 8-12 éves típusokat néztem.
    Megköszönném, ha írnátok egy-két tanácsot, hogy mire figyeljek oda? Típushibák? Fenntartása? Ezeken kívül minden egyéb más tanácsot szívesen fogadok.

    Előre is köszönöm a válaszokat!

    Üdv!
    inrock 2017/06/05 18:24 (54293)
    Halló Kollégák,

    ajánlott a V40, 2001-es modellévtől, 1.8, vagy 2.0 benzinessel (de nem az 1.8 Mitsu GDI-vel, hanem a Volvoval). Turbótól nem tudom kell-e félni, nekem nem volt még olyanom, de nem szokott panasz lenni rá. A T4 (1.9T) nem ajánlott.

    Ami várható ennyi évesen: elfáradnak a hátsó rugók, ha telepakolod a csomagtartót, akkor látszik, hogy dúrván leül a hátulja -> csere újra -> sokáig jó.
    Motor környékéről ütemes "harkály kopogás" hallatszik -> egy VVT alkatrészt kell kicserélni, ez annyira talán nem olcsó (nem tudom pontosan, vadi újra érdemes csak cserélni), 2001 előttiekben nincs ilyen (illetve azokban pollenszűrő sincs).
    A gyári szervizrendszer nem említi, de hasznos 4-5 évente kormányszervó-olajat, hűtővizet, váltóolajat cserélni. Szerintem vételkor ezt meg is ejtheted.
    Ne vedd meg a legelsőt, amibe belebotlasz.
    Trickee 2017/06/05 11:58 (54292)
    Sziasztok!

    Hasznos, építő jellegű tanácsot szeretnék kérni bárkitől aki kellőképpen, érdemben tud segíteni.
    Régóta szeretnék egy szép családi Volvót magamnak és úgy tűnik elérkezett az idő. Úgy fest a dolog, hogy egy V40-esre lesz elég a keretem. Nincs tapasztalatom ezzel az autoval kapcsolatban. Édesapamnak van egy V70-ese 2.4D és azt imadtam akárhányszor beleültem és vezettem és ez az oka, hogy beleszerettem a márkába. A kérdésem/kérdéseim pedig ezek lennének:

    -milyen motorral? 1.6, 1.8, 1.9T, 2.0T (mindenfelekeppen benzinest szeretnek)
    Nem versenyautot szeretnék de félek, hogy az 1.6os tul lomha lesz, viszont attol is félek, hogy a turbós motorra a gatyám rá fog menni. Elég sokat járok autoval. Évi 30-40 ezer km. Sok vidéki út, de a városban is gyakran kell ide-oda szaladgálnom.

    -mire kell odafigyelni vásárlásnál?
    Mint mondtam, nem igazán értek hozzá, plusz jómagam nem vagyok a legnagyobb autószerelő mágus. Ezt azt megcsinálgatok, kicserélek, de komolyabb dolgokhoz bevallom nem értek.

    -érdemes e vennem egy 14-18 éves Volvót, tudjátok e javasolni, nem fogom e megbánni?!
    Van két kislányom akiket biztonságba es kényelemben szeretnék tudni. Valamint gyakran járok vidékre és én is szeretnék egy kis kényelmet és nyugalmat magamnak. Tehát az a kérdés, hogy a V40től ezt megkaphatom e ha találok jót?!

    Elnézést a hosszú bejegyzésért, de nagyon jól jönne a segítség ezért hálás vagyok/leszek bárkinek aki kisegít akár itt akár privát üzenetben! Előre is köszönöm!

    Üdv, Ádám!
    snakepeti 2017/06/04 21:40 (54291)
    A hátsó sárvédô sarkát a kerèknél, a küszöb elejét, meg van pár apróság a tankajtónál, az antenna körül, meg az ajtók alján. De nem vèszes ahhoz képest hogy osztrák autó.
    inrock 2017/06/04 21:34 (54290)
    Mit kellett lakatolni?
    snakepeti 2017/06/04 21:19 (54289)
    snakepeti 2017/06/04 21:19 (54288)
    snakepeti 2017/06/04 21:18 (54287)
    snakepeti 2017/06/04 21:18 (54286)
    snakepeti 2017/06/04 21:12 (54285)
    snakepeti 2017/06/04 21:06 (54284)
    snakepeti 2017/06/04 21:00 (54283)
    snakepeti 2017/06/04 20:59 (54282)
    Üdv Urak! Na megvolt az elsô nagyszerviz az öreg Volvettin, hát èg ès föld.. összes fèk, lengôkarok, rugók, telók, komplett kipufogó csere volt. Hát az uttartás óriásit változott, megszünt minden bizonytalanság, ès vègre megjött az igazi 2.5 T hang.
    Nagyon megszerettem ebben a pár hónapban, maximálisan elègedett vagyok vele. Most jön a kasztni rendberakása, a lakatolás már megvolt, hamarosan megy a fènyezôhöz.
    inrock 2017/06/04 12:55 (54281)
    Halló Kollégák,

    felnéztem a facse nyitóoldalára, lesz 10-én OVT
    Na meg mit találtam? Volvowiw jutyúb csatorna. Fel is iratkoztam lendületből. A V90CC-ről pedig nyugodtan jöhetnek a videók!
    kimreg 2017/06/03 14:43 (54280)
    Sziasztok,
    Lenne egy Volvo V50 2.0d 2005 autó ami hátramenetbe kapcsolaskor csipog egyet. Ez a tolatóradar egység lenne? Nincs benne hátul szenzor. Valaki tudna segíteni hogy honnan tudhatom meg tényleg van e benne előkészítés vagy hogy korábban volt benne.
    Szeretnék hozzá kabelkorbacsot és szenzort is venni ha úgy lenne működőképes radar..

    Köszi!
    inrock 2017/06/03 11:19 (54279)
    Juteszembe! FM2000 kolléga nemrégiben még aktív V50-es volt, majd ő jól megmondja a tutifrankót.
    inrock 2017/06/03 11:18 (54278)
    Halló Kollégák,

    jah, tizeskulcs Nem gépész vagyok, na.

    OVT elvileg egy hét múlva lesz, de Paci még nem csepegtetett infókat. Talán a facsén igen, de én ott nem vagyok fent.
    gegee 2017/06/03 04:22 (54277)
    Jaja, nem szokták hangosan kutyázni a típust.Nézz rá a Népítéletekre is, persze érdemes az ott olvasottakat elosztani kettővel, néha hárommal is; de kiindulásnak jó lehet.
    Ha megvetted, kérünk ide fotót!
    gegee 2017/06/03 04:19 (54276)
    inrock írta:
    Ja, és nem hiszem, hogy energia menedzsment vagy mi van benne.
    Az egészhez csak egy csavarhúzó kell.


    Tízeskulcs!
    Ma délelőtt már nem röffent be szegény, mikor menni akartam venni.Szerencsére délután jöttek hozzánk vendégek, és elugrottunk a hiperbe, mert csak az volt nyitva.
    Ha nem jöttek volna vendégek kocsival, eléggé sz@rban lettem volna.
    Szóval ha már elkezdi ezt a játékot, meneküljön mindenki vásárolni...

    ***

    Ehhez mit szól a nagyérdemű:

    www.facebook.com/automotor.hu/videos/1531196546932113/

    Vagy nagyon tud a csávó, vagy nagy mázlija van...
    Gondolom, a szovjeteknél történt...

    ***
    Apropó, éves Volver-tali mikor lesz?Vagy volt már kihirdetve?
    gegee 2017/06/03 04:13 (54275)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    az érdekes, hogy pöccre indul az autó, miközben akksi problémára utal amit leírtál.
    Amúgy az Amperórába nem kell belefétisülni Kb azt mondja meg, hogy ha 1A-t veszel ki folyamatosan, akkor hány óra múlva merül le, vagy másképpen, a ráírt Ampert folyamatosan kivéve 1 óra alatt merül le.
    (szóval pl 74Ah esetén: 1A - 74h alatt, vagy 74A - 1h alatt)
    Inkább az indítóáramot ne add alább.


    Mesterem, ez vili, én is ampervadász féle volnék tanult szakmát illetően.
    Csak azzal nem volt tapasztalatom, hogy egy 2.4 motornak mennyivel nagyobb az energiaigénye, mint a korábbi 1,4-1,6-1,8 literes motorokénak, amiket ismertem.
    Végül pont egy 62-es lett az egyforma méret, bár fért volna nagyobb is, de a rögzítőfuratok eléggé nagy távokra voltak, nem akartam rizikózni.
    Sikerült megvenni, átcserélni, szikroszkóp se volt, most bootol újra rendesen, öröm é bodottá...
    Remélem, most megint nem kell nyúlni az akksihoz 13 éven keresztül.
    inrock 2017/06/02 19:44 (54274)
    Remélhetőleg jönnek majd a V50-es kollégák, némi infóval szolgáltatva, a mostanság aktívak nem V50 tulajok, de nem egy problémás típusként ismert.
    Azt érdemes szem előtt tartani, hogy a szervizköltsége nagyon nem összemérhető egy régi swifttel.
    inrock 2017/06/02 19:41 (54273)
    Ja, és nem hiszem, hogy energia menedzsment vagy mi van benne.
    Az egészhez csak egy csavarhúzó kell.
    inrock 2017/06/02 19:39 (54272)
    Halló Kollégák,

    az érdekes, hogy pöccre indul az autó, miközben akksi problémára utal amit leírtál.
    Amúgy az Amperórába nem kell belefétisülni Kb azt mondja meg, hogy ha 1A-t veszel ki folyamatosan, akkor hány óra múlva merül le, vagy másképpen, a ráírt Ampert folyamatosan kivéve 1 óra alatt merül le.
    (szóval pl 74Ah esetén: 1A - 74h alatt, vagy 74A - 1h alatt)
    Inkább az indítóáramot ne add alább.
    Sping07 2017/06/02 13:22 (54271)
    Sziasztok!

    Szeretném lecserélni jelenlegi autómat egy volvo v50 2.4 benzines típusra. Évente átlagban 15.000 és 20.000 km utazom, és ezt 80%-ban pályán, a maradék 20% pedig városban. Zömében 8-12 éves típusokat néztem.
    Megköszönném, ha írnátok egy-két tanácsot, hogy mire figyeljek oda? Típushibák? Fenntartása? Ezeken kívül minden egyéb más tanácsot szívesen fogadok.

    Előre is köszönöm a válaszokat!

    Üdv!
    gegee 2017/06/02 09:33 (54270)
    Ahh, köszönöm, de nekem sajnos nem pálya, külföldiában toljuk, bár másfél hónap múlva megyünk haza, de nem akarom addig húzni...
    Másnak viszont jól jöhet még az infó.
    gegee 2017/06/02 09:31 (54269)
    Kirby 2017/06/01 22:52 (54268)
    Nem sikerült beszúrni, szóval lestiakku.
    Kirby 2017/06/01 22:51 (54267)
    Októberben cseréltettem ki náluk az akksimat, bátran merem ajánlani, korrekt áron adják az akksit, értenek is hozzá, bemérik az előzőt is, ha kell csere díjmentesen:

    Én a fogarasin voltam, hétvégén is vannak.
    Ja nekem ugye dízel van és egy legnagyobb méretű, nagy indítóáramút nyomtak bele, pikk-pakk.
    gegee 2017/06/01 22:00 (54266)
    "Nem vettem ki, így viszont egy oldalára nem látok rá, meg az aljára sem."
    viszont a többi oldalán, ami látszik, semmi egyéb info nincs, még csak matrica sem, a fentiekhez képest...
    gegee 2017/06/01 21:57 (54265)
    not noRmal...
    gegee 2017/06/01 21:56 (54264)
    Hej, urak.
    Lehet, hogy baj van a gépsárkányunkkal...
    Indításkor nem mindig, de egyre többször "elhalkulnak" a fények a műszerfalon, meg elállítódik az óra is (--:-- állapotúra), lehet, hogy akksit kell cserélni?
    Bár a motorindítás nem tűnik gyengébbnek, vagy hosszabbnak, időben.
    Rögtön, elsőre kb 2 sec után beröffen, ahogy az eddigi 8 év alatt.
    És ahogy nézem, még az is elképzelhető, hogy gyári benne az akksi?
    Kék matricás plecsni van rajta Volvo Göteborg, Sweden felirattal, jól saccolom?
    Micsoda egy fostaliska gép ez, a gyári akksi 13 év után már el is kezd szarakodni?!?!
    Hát hová lesz így a világ?Pfhejj...Sose vegyetek Volvot...

    Ami a marha fura, hogy nincs rajta amperóra érték.Nem vettem ki, így viszont egy oldalára nem látok rá, meg az aljára sem.
    Amit ír: 12V, 520A indítóáram, és valami Reserve capacityi (SAE) ami 100 min.
    Ez utóbbi nem tudom mi lehet, 100 percig tudja leadni az indítóáramot?

    Vajon mekkora lehet amperórában...? Fizikai mérete elég kicsike, olyan 55-ös lehet.
    2.4 szívó benzin, 140 lónak elég annyi?Azért igyexem nagyobbat venni, ami még odafér a helyére.

    Extra különleges óvatosság kellhet az akksicseréhez?Gondolom ilyen energiamenedzsment nincs még ezeken a gépeken.
    Valami Bömbikénél olvastam, hogy ehhez is be kell vinni márkaszervizbe, mert így meg úgy.Lassan izzócseréhez is szakmai végzettség kell...
    Írjatok valamit hamarjában, mert 7vg-n , max jövő 7 elején valszeg meg kell ejtenem...
    FM2000 2017/06/01 19:39 (54263)
    Na, csak megmértük az S60R-et mit tud gyári és stage1 állapotban.
    100-as benyával hozza a 300Le-t és a 400nm-t, viszont a 400nm 3000-tól van és csúcs érték, 5600-ig az átlag 380nm.
    stage1 program verzió 516nm csúcs, 326Le, 4300-as fordulaton már megvan a 300 paripa. 6000 felett alig van különbség, az intercooler viszont egyértelműen gátat szab, padon a szuper ventillátorok ellenére nagyon elmelegszik a beszívott levegő hőmérséklete a csúcsteljesítmény közelében, ma eleve 30-32 fok volt. Tehát a max telj. simán lehetne akár 10-20 lóerővel több is, ha lenne egy hatékony cooler.
    Ja, a comfort és az advanced mód között nincs különbség max teljesítményben.
    inrock 2017/05/30 18:49 (54262)
    Halló Kollégák,

    - nagyzene
    - izompóló.

    Nincs kérdésem
    gegee 2017/05/30 18:11 (54261)
    Nem Volvo, de jó!
    A batyuf@$z... Percek óta röhögök, vagy ötször kellett megnézni egymás után...

    www.automotor.hu/extra/driftelni-akart-a-sarban-az-audival-a-vegeredmenyt-latni-kell-video/
    cseta 2017/05/29 08:10 (54260)
    Most csak marketing 10k a magyarosítás:
    www.ivanics.hu/volvo-menu-magyarositas-akcio
    FM2000 2017/05/28 14:04 (54259)
    á, csak hobbi volt.
    beleástam magam, ennyi.
    akkoriban tudtam erre időt és lovettát fordítani, aminek persze csak én örültem.
    alapvetően annak hiszek, amit megmértem, szeretem tudni mi mennyi valójában.

    Ma csaptam egy 40es karikát az S60R-el, kőbánya-újlipótváros-csepel-kőbánya vonalon, nem volt forgalom, just cruisin üzemmód. 8.0/100km. Baromi jó az OBDuino, a lusta fedélzeti computer ami MPG-t mér meg mérföldet, értelmét vesztette, szerencsére nem ugrottam bele anno a 25e forintos magyarításba. A duino instant mutat minden infót, a pill.és átl.fogyasztást, az elfogyasztott üzemanyagot századliterre pontosan, amit nyilván még kalibrálnom kell (több tankolást). Tud olyat is, hogy külön méri az álló helyben járó motor által elfogyasztott centilitereket is, sok városozás esetén érdekes infó lehet eu is. Tök jól lehet látni, mennyit zabbant hidegen az első km-eken (hogyan csökken), vagy ha lerúgdosod neki egy élménykörön (25-35l/100km), ahol egy 0-100 vagy 402m-en is megmérhető a lenyelt benzin századra pontosan (vagy mint azt a fejlesztő elárulta, van egy rejtett mód is, ahol a negyedmérföldes gyorsulás adatait is meg tudja mérni a kütyü). Azért sokkoló is tud lenni ez a forintosítás, ahogy tegnap örömködtünk néhány km-t, aztán több liter távozott a tankból

    OBDuino rulez!
    gegee 2017/05/28 04:45 (54258)
    FM2000 írta:
    2011ben minden versenyre egy 1tengelyes treleren huztam a fabia kombimmal. 125km-t ment osszesen. 2010ben labon kozlekedtem, 3-4000km ment a motorba, 70-80as tempo mellett 10litert evett 100on. Kalaptarto ala befert 2db 21l-es kanna, abba dugtam a szivattyu csovet utcai modban. Szoval 5-10e km volt max az elettartam, visszavett suritessel. 2011ben 13.6:1 suritessel ment, kellett is neki a repcsibenzin, ez mar inkabb uzemoras motor volt, az ontott furt huvely volt a gyenge lancszem. Aki 2012ben versenyzett a 120as skodaba beepitett motorommal, 2x is elrepedt neki a huvely.



    Hmm, kemény lehetett.Akkor te ilyen motorisztikai szakember vagy, netán fejlesztőmérnők, ilyesmi?Vagy csak van egy baromi nagy rutinod bizonyos szintű technikához?
    gegee 2017/05/28 04:38 (54257)
    FM2000 2017/05/27 18:57 (54256)
    a muraszombati egy utcai verseny,rossz minosegu burkolattal, 2009ben itt a favorittal is gyoztem. Kulfoldon mindig jo erzes volt gyozni egy skodaval. A favival csinaltam olyat 2008ban, hogy hajnalban elindultam csehorszag keleti reszen rendezett versenyre, ott helyben atszereltem versenykonfigra,megnyertem, visszaszereltem mindent, estere hazaertem 640km... szep emlekek.
    FM2000 2017/05/27 18:57 (54255)
    A ferkaval egy idot mentem, amugy a linkelt videon azert nevet a baratom, mert 150es temponal elrepult a hatso muanyag szelvedom...
    FM2000 2017/05/27 18:41 (54254)
    2011ben minden versenyre egy 1tengelyes treleren huztam a fabia kombimmal. 125km-t ment osszesen. 2010ben labon kozlekedtem, 3-4000km ment a motorba, 70-80as tempo mellett 10litert evett 100on. Kalaptarto ala befert 2db 21l-es kanna, abba dugtam a szivattyu csovet utcai modban. Szoval 5-10e km volt max az elettartam, visszavett suritessel. 2011ben 13.6:1 suritessel ment, kellett is neki a repcsibenzin, ez mar inkabb uzemoras motor volt, az ontott furt huvely volt a gyenge lancszem. Aki 2012ben versenyzett a 120as skodaba beepitett motorommal, 2x is elrepedt neki a huvely.

    Ma viszont orom volt meg bodotta, az S60R megkajalta az OBDuino kutyumet, ki tudom jeleztetni vegre a fogyasztast l/100km-ben, elfogyasztott uanyag mennyiseget, van katalizator,hutoviz,beszivott levego es kulso homerseklet adatom, elogyujtas ertek, sebesseg adat, es meg vagy 30fele adat, sajnos turbonyomas es olajhomerseklet nincs.
    gegee 2017/05/27 12:47 (54253)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nekem engedi teljesképernyőre tenni.

    Jééé, igen?
    Akkor majd még ügyeskedek.
    Nekem olyasmit mond, hogy további tudnivalókért kattintson ide meg ide, ahol a böngésző helpje jön csak fel.És csak az eredeti link marad, ahol meg mindig engedi.
    Azt hittem ez valami jogvédelmi-hidralika-mittudoménmi...
    inrock 2017/05/27 10:14 (54252)
    Halló Kollégák,

    nekem engedi teljesképernyőre tenni.
    gegee 2017/05/27 04:46 (54251)
    Beteg!
    Skoda 1GB...
    Ott volt a háttérben valami Ferka is, azt nem ette meg?

    Na jó, de akkor ez egy üzemórás motor volt, nem?Vagy elment mondjuk százezret generál nélkül?
    A beágyazott videó fullscreen nézetének letiltása miért jó?
    A feltöltő csinálja ezt, vagy maga a TeCső?
    Mostanában rengeteg helyen futok bele és nem értem.
    FM2000 2017/05/26 20:16 (54250)
    Skoda 1000MB 1969

    sajnos csak egy elpattogós rajtot mértünk meg, amúgy 4.8 alatt futotta a 100-as sprintet:
    timeslip.hu/reszletes.php?car=0644
    ez skoda felicia blokk volt 1567ccm duplakarbikkal, utolsó stádiumban 145le@6600rpm repülőgép benzinnel, 605kg! volt a versenysúly vezető nélkül.
    az alábbi videón csak 125 le-t tudott, mert rossz 4leömlős fojtott rendszerre váltottam, később a nyitott rendszerrel 18-20 lóerőt erősödött!

    belsőkamerás rossz minőségben:

    2011 év végén elbontottam...a szopóroller 855turbo lett helyette, V50D5, most meg S60R.
    Érdekes, hogy a 855turbo 2.3 16T konfiggal érzetre erősebb volt az R-nél.

    gegee írta:
    FM2000 írta:
    Szia, anno a skoda favoritom 1.5ös dupla weber fekvő karbis motorja 135 le tudott es csak 650kg volt a bódé. Utcai gumival kettesben sem tudott megtapadni. Timeslip.hu fent van a merese az utolso elotti konfignak, 5.7s a sprintje.
    S60R siman megy a 40 otosben, 50 hatosban,vvti, nyilvan csak kruzolasra jo, de elobb utobb jon egy elerendo jelzolampa, vagy egy lassu jarmu es johet a térugrás


    Őrület...
    Még miféle ilyen beteg gépeid voltak?
    Te preparáltad ki ennyire, vagy valaki más?
    Nem kellett volna egy ilyen kocsival rallizni, de erősen?!?!
    inrock 2017/05/26 19:54 (54249)
    Halló Kollégák,

    S60 Polestar az utcai autók közül a leggyorsabb.
    Mármint csak volt leggyorsabb.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/05/26/a_volvo_futott_egy_rekordot_a_nordschelifen_de_nem_mondta_el_senkinek/
    Kirby 2017/05/25 10:07 (54248)
    Sziasztok,

    volvo v70 I-essel kapcsolatban lenne kérdésem.
    Nincsen hátul isofix rögzítési pont, nyilván 1999-ben még nem is létezett. Ahogy néztem neten, a II-es karosszériáshoz kapható utólagos szett, amit be lehet szerelni, viszont I-eshez semmit nem találtam.
    Valakinek ötlete ezzel kapcsolatban? Előre is köszi.
    gegee 2017/05/25 05:11 (54247)
    FM2000 írta:
    Szia, anno a skoda favoritom 1.5ös dupla weber fekvő karbis motorja 135 le tudott es csak 650kg volt a bódé. Utcai gumival kettesben sem tudott megtapadni. Timeslip.hu fent van a merese az utolso elotti konfignak, 5.7s a sprintje.
    S60R siman megy a 40 otosben, 50 hatosban,vvti, nyilvan csak kruzolasra jo, de elobb utobb jon egy elerendo jelzolampa, vagy egy lassu jarmu es johet a térugrás


    Őrület...
    Még miféle ilyen beteg gépeid voltak?
    Te preparáltad ki ennyire, vagy valaki más?
    Nem kellett volna egy ilyen kocsival rallizni, de erősen?!?!
    gegee 2017/05/25 05:07 (54246)
    inrock írta:
    Az jutott eszembe, hogy 10 év múlva mi lesz az egérmozival
    Gondolom modern IPS LED panel van benne, de hát az sem örök életű. A sokadik tulaj meg cserélje ki egy specialistával, vagy márkaszervizzel, nemjóárasítva.


    Hát ja, nem beszélve, hogy addigra már valami totál más képernyőket használunk majd, és ilyesmi nem lesz se égen, se földön.
    Manapság cseréljen ki valaki egy itron/nixie csöves számkijelzőt, sok sikert...
    gegee 2017/05/25 05:01 (54245)


    Haha, az Origósok is megtalálták a kiselefántot...
    FM2000 2017/05/24 21:31 (54244)
    Szia, anno a skoda favoritom 1.5ös dupla weber fekvő karbis motorja 135 le tudott es csak 650kg volt a bódé. Utcai gumival kettesben sem tudott megtapadni. Timeslip.hu fent van a merese az utolso elotti konfignak, 5.7s a sprintje.
    S60R siman megy a 40 otosben, 50 hatosban,vvti, nyilvan csak kruzolasra jo, de elobb utobb jon egy elerendo jelzolampa, vagy egy lassu jarmu es johet a térugrás
    kalapka 2017/05/24 19:56 (54243)
    "Összességében érdekes egy paripa, jó érzés birtokolni,"

    Jól megfogalmazott összegzés! Így fogalmaztam volna magam is, ha megkérdeznek a "Volvo" érzésről!
    Talán ez az ami mindenkit elvarázsol!




    FM2000 írta:
    üdv!

    S60R városi tapasztalatok

    1 hónap használat, 400km csak Budapest. El-elrúgtam, próbálgattam, 13l/100km 100-as benzinnel. Most alacsony fordulaton visszafogottan használom, így 10l/100km tartható, de ez a minimál érték. 40-től már sokszor 5-ben van, egyáltalán nem hiányzik, hogy toljam neki, "just cruisin" Alapvetően nem kényelmes vele a városi közlekedés, 1-esben a megindulás kellemetlen,kicsit jobban nyomom a gázt és már ránt, nehéz sikkesen indulni, a többi fokozatban már szebben viselkedik. Comfort-Sport-Advanced üzemmódok kiválóan működnek, a két véglet üzemmód között teljesítménybeli különbség is van, érzetre 30-40 lóerő is. Egyszer majd megmérem. Gyorsulásra legalább már tudja a régi Skoda Favoritom szintjét. Advanced mód nem való városba, iszonyatosan pattog az autó és érzékeny a gázpedálra. Sport mód tényleg egy aranyközépút.
    Kapott új nyári gumikat, a gyertyák, a motor és a fékolaj, valamint az összes szűrő cserélve lett. Így nyugodt vagyok. Volt jónéhány durva fékezésem vele, az első fékbetétek azóta nyikorgással jelzik, hogy sok volt nekik. Állítólag gyárit kéne vadászni belőlük. A fékhatástól eleve nem ájultam el, itt inkább az a poén, hogy versenymódban sem fogy el.
    Összességében érdekes egy paripa, jó érzés birtokolni, egyelőre használni szeretném, még nem tudom mi lesz a sorsa.
    inrock 2017/05/24 19:48 (54242)
    Az jutott eszembe, hogy 10 év múlva mi lesz az egérmozival
    Gondolom modern IPS LED panel van benne, de hát az sem örök életű. A sokadik tulaj meg cserélje ki egy specialistával, vagy márkaszervizzel, nemjóárasítva.
    inrock 2017/05/24 19:45 (54241)
    Halló Kollégák,

    már majdnem meglepődtem, hogy mi lelte a Volvósokat, de aztán látom, hogy 850 tribute. Mindenesetre jól néz ki.
    gegee 2017/05/24 12:26 (54240)


    Odab@$z??Oda!
    Nem tudom, ez a mocskosítás vajon festék-e vagy fólia, de innentől kezdve nem kell külső mosatást csinálni többet...

    Innen jön: skepple.net/volvo-v90-850-weathered-btcc-tribute/
    Ez meg a főoldalukról.
    gegee 2017/05/24 01:40 (54239)
    FM2000 írta:
    üdv!

    S60R városi tapasztalatok

    1 hónap használat, 400km csak Budapest. El-elrúgtam, próbálgattam, 13l/100km 100-as benzinnel. Most alacsony fordulaton visszafogottan használom, így 10l/100km tartható, de ez a minimál érték. 40-től már sokszor 5-ben van, egyáltalán nem hiányzik, hogy toljam neki, "just cruisin" Alapvetően nem kényelmes vele a városi közlekedés, 1-esben a megindulás kellemetlen,kicsit jobban nyomom a gázt és már ránt, nehéz sikkesen indulni, a többi fokozatban már szebben viselkedik. Comfort-Sport-Advanced üzemmódok kiválóan működnek, a két véglet üzemmód között teljesítménybeli különbség is van, érzetre 30-40 lóerő is. Egyszer majd megmérem. Gyorsulásra legalább már tudja a régi Skoda Favoritom szintjét. Advanced mód nem való városba, iszonyatosan pattog az autó és érzékeny a gázpedálra. Sport mód tényleg egy aranyközépút.
    Kapott új nyári gumikat, a gyertyák, a motor és a fékolaj, valamint az összes szűrő cserélve lett. Így nyugodt vagyok. Volt jónéhány durva fékezésem vele, az első fékbetétek azóta nyikorgással jelzik, hogy sok volt nekik. Állítólag gyárit kéne vadászni belőlük. A fékhatástól eleve nem ájultam el, itt inkább az a poén, hogy versenymódban sem fogy el.
    Összességében érdekes egy paripa, jó érzés birtokolni, egyelőre használni szeretném, még nem tudom mi lesz a sorsa.


    Hahh, érdekes, köszönjük.
    Ez a 40-nél ötödik, ez nem káros a motornak?
    Nekem 50 kell a harmadik, de még így is nagyon keveset forog, 1800-1900 körül, minimális fékezésnél is vissza kell rakni másodikba...Jó, ez csak egy fűnyíró 2.4/103kw motor.

    Meg ez a Skoda Favorit gyorsulás... Mi volt abba a gépben, sugárhajtómű?
    A piszkált D50-ed után simán elhiszem...

    Örülök, hogy megadsz neki mindent.

    Apropó, fékhatás, kérdezném mindenkitől, bárkitől: azt hogy kell csinálni, hogy a faketárcsa ne hullámosodjon meg néhány ezer km után?
    Utóbbi pár esetben akárki akárhol akármilyet cserét az autóinkon (akkor még megvolt a Zasszonyé...), mindig mindegyik sz@r lett egy idő után...A drága pont ugyanannyira, mint az olcsó.
    Manapság már nem tudnak faketárcsát gyártani?
    gegee 2017/05/24 01:12 (54238)
    PSTP írta:
    Mindenkinek más az igénye, más a pénztárcája.
    Ha valaki megteheti, tegye meg, vegye meg.

    Jelen pillanatban én sem vagyok az új autók híve, drága, pár év alatt megfeleződik az ára, sőt, magasabb kategóriában még jobban esik.

    Ahogy írtad, ki lehet fogni nagyon jó autókat 3-4 millióért, ez a Te igényednek megfelelő - kb. nekem is -, de azért, mert nekünk nem telik 20 millás S90-re, még nem kell általánosítani.


    gegee írta:
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    senki nem linkelte még az új XC60 tesztjét?

    totalcar.hu/tesztek/2017/05/19/menetproba_volvo_xc60_2017/

    Nekem tetszik!
    (a műszerfal közepén az egérmozi elvből nem, de hát így jártam)


    Hát ja, biztos q jó, nekem is tetszik de feleslegesen drága egy ilyen kocsi.
    Az új 13-tól indul...
    A negyedéből is lehet kapni egész jó kocsikat, akár Volvereket is.
    A hahun meg a 8-10 évesek is 4-5 millák...
    Mert a hülye suv-divat...
    Annak való egy ilyen, aki hitel nélkül tud venni 80-ért egy házat.
    Meg aki luxuskurvák s3ggéről szívhatja a kokaint.
    Egy ilyen kocsin a gumicsere normális gumikkal húzósabb mint egy alsóközép családi nyaralás.Ehh.Még érni kell hozzá.
    De ha már érett lennék, akkor is anyázkodnék ha más nem, az éves értékvesztésén.
    Bahh...


    Nem kárhoztatok én senkit, csak azt próbáltam véleményezni, hogy egy ilyen gép még használtan , tizenévesen is lehet erőn felüli.de így igaz, aki veheti, vegye.
    gegee 2017/05/24 01:07 (54237)
    Hehh, bezzeg az elefánt belesz@rik holmi ítéletidőbe...


    Olvasom, meg látom, hogy mi van Pesten, gondolom, a fél város qrvaanyázott, asszem én is rekedtre káromkodtam volna magam...
    Ekkora sz0páscunamit, szó szerint...
    Azt a pár hülyét nem értem mondjuk, akik behajtottak ilyen aluljárós helyekre, mint pl. a Dózsa Gyuri vasúti híd alatti része (Podmaniczky meg Vágány utcák vége...), ahol állt a 80 centis víz...Mégis mit gondolhatott a b@rma, hogy majd ő megmutatja?
    És azért azt nem hiszem el, hogy egy perc alatt lett az aluljáróba ekkora víz és nem tudott elmenekülni.
    Én akár a rendőr szeme láttára is visszafordultam volna akár a záróvonalon is.A bírság sosincs akkora mint a kocsi értéke...

    Ja, meg májusi eső aranyat ér, mi?!?!Azt a b@rmot is csókoltatom a harapós lóval, aki ezt kitalálta...
    Nálunk itt a hónap elején meg hófúvás volt, amikor Pesten meg 26 fok...
    Ilyen ez...kinek mi jut.
    FM2000 2017/05/23 20:44 (54236)
    üdv!

    S60R városi tapasztalatok

    1 hónap használat, 400km csak Budapest. El-elrúgtam, próbálgattam, 13l/100km 100-as benzinnel. Most alacsony fordulaton visszafogottan használom, így 10l/100km tartható, de ez a minimál érték. 40-től már sokszor 5-ben van, egyáltalán nem hiányzik, hogy toljam neki, "just cruisin" Alapvetően nem kényelmes vele a városi közlekedés, 1-esben a megindulás kellemetlen,kicsit jobban nyomom a gázt és már ránt, nehéz sikkesen indulni, a többi fokozatban már szebben viselkedik. Comfort-Sport-Advanced üzemmódok kiválóan működnek, a két véglet üzemmód között teljesítménybeli különbség is van, érzetre 30-40 lóerő is. Egyszer majd megmérem. Gyorsulásra legalább már tudja a régi Skoda Favoritom szintjét. Advanced mód nem való városba, iszonyatosan pattog az autó és érzékeny a gázpedálra. Sport mód tényleg egy aranyközépút.
    Kapott új nyári gumikat, a gyertyák, a motor és a fékolaj, valamint az összes szűrő cserélve lett. Így nyugodt vagyok. Volt jónéhány durva fékezésem vele, az első fékbetétek azóta nyikorgással jelzik, hogy sok volt nekik. Állítólag gyárit kéne vadászni belőlük. A fékhatástól eleve nem ájultam el, itt inkább az a poén, hogy versenymódban sem fogy el.
    Összességében érdekes egy paripa, jó érzés birtokolni, egyelőre használni szeretném, még nem tudom mi lesz a sorsa.
    PSTP 2017/05/21 10:37 (54235)
    Mindenkinek más az igénye, más a pénztárcája.
    Ha valaki megteheti, tegye meg, vegye meg.

    Jelen pillanatban én sem vagyok az új autók híve, drága, pár év alatt megfeleződik az ára, sőt, magasabb kategóriában még jobban esik.

    Ahogy írtad, ki lehet fogni nagyon jó autókat 3-4 millióért, ez a Te igényednek megfelelő - kb. nekem is -, de azért, mert nekünk nem telik 20 millás S90-re, még nem kell általánosítani.


    gegee írta:
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    senki nem linkelte még az új XC60 tesztjét?

    totalcar.hu/tesztek/2017/05/19/menetproba_volvo_xc60_2017/

    Nekem tetszik!
    (a műszerfal közepén az egérmozi elvből nem, de hát így jártam)


    Hát ja, biztos q jó, nekem is tetszik de feleslegesen drága egy ilyen kocsi.
    Az új 13-tól indul...
    A negyedéből is lehet kapni egész jó kocsikat, akár Volvereket is.
    A hahun meg a 8-10 évesek is 4-5 millák...
    Mert a hülye suv-divat...
    Annak való egy ilyen, aki hitel nélkül tud venni 80-ért egy házat.
    Meg aki luxuskurvák s3ggéről szívhatja a kokaint.
    Egy ilyen kocsin a gumicsere normális gumikkal húzósabb mint egy alsóközép családi nyaralás.Ehh.Még érni kell hozzá.
    De ha már érett lennék, akkor is anyázkodnék ha más nem, az éves értékvesztésén.
    Bahh...
    gegee 2017/05/21 04:27 (54234)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    senki nem linkelte még az új XC60 tesztjét?

    totalcar.hu/tesztek/2017/05/19/menetproba_volvo_xc60_2017/

    Nekem tetszik!
    (a műszerfal közepén az egérmozi elvből nem, de hát így jártam)


    Hát ja, biztos q jó, nekem is tetszik de feleslegesen drága egy ilyen kocsi.
    Az új 13-tól indul...
    A negyedéből is lehet kapni egész jó kocsikat, akár Volvereket is.
    A hahun meg a 8-10 évesek is 4-5 millák...
    Mert a hülye suv-divat...
    Annak való egy ilyen, aki hitel nélkül tud venni 80-ért egy házat.
    Meg aki luxuskurvák s3ggéről szívhatja a kokaint.
    Egy ilyen kocsin a gumicsere normális gumikkal húzósabb mint egy alsóközép családi nyaralás.Ehh.Még érni kell hozzá.
    De ha már érett lennék, akkor is anyázkodnék ha más nem, az éves értékvesztésén.
    Bahh...
    gegee 2017/05/20 17:22 (54233)
    A fax se tudja, de lehet, hogy ezeknek a Miskáéknak többet hiszek, mint a többször is lebukott, csaláson kapott ADAC-nak...
    Pedig ugye német-vs-francia...


    totalcar.hu/magazin/technika/2017/05/16/az_igazsag_kopott_gumi_ugyben/
    gegee 2017/05/20 17:19 (54232)
    Go to topOldal: 12345678...545