Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...550
    Northface 2018/04/16 12:51 (54823)
    @Kék Villám, küldtem neked egy PM-et. Illetve kettőt.
    Kirby 2018/04/16 09:00 (54822)
    16-ban vettük a 99-es V70 tdi-t garantált 264.000-rel, azóta tényleg csak karbantartásra kellett költeni, arra mondjuk nem sajnáltam, de nagyon szeretem a gépet, erős, nyomatékos, 90%-ban pályán használom, egyszerűen oda termett, kényelmes, nagy, jól pakolható egy szóval szeretem:)
    Kék Villám 2018/04/15 23:55 (54821)
    Tegnap este lefekvés előtt néztem meg a két videót. Húúú! Bizsergető. Reggel úgy ébredtem, hogy lehet nekem is kellene egy ilyet keresnem? 20 éves 170e km TDI. Sose pusztul el. Aztán belegondoltam, hogy van egy 17 évesem csak egyel újabb verzióból és kézi. Meg kicsit több km. Inkább életben tartom azt.:DDD Most már csak szaladgálósnak, gyerekeket vinni edzésre, meg asszonynak bevásárolni.

    Találtam egy komplett ülés garnitúrát ajtókárpittal 70e. Csak a 2004-2007 közöttiekbe való. Elvileg be lehet tenni a régebbibe is csak sínt kell cserélni elől. Csinált már ilyet valaki?
    inrock 2018/04/15 10:45 (54820)
    FM2000 2018/04/14 20:40 (54819)
    "mélytengeri szörny" sok extrával
    40 v 2018/04/14 17:16 (54818)
    Helló volvosok eljött az idő hogy lecseréljem a v 40 et egy másikra egy 50esre 2008 v 50 2000 dieselt nézegetek. Arra lennék kiváncsi mire kell odafigyelni ennél a típusnál esetleg mi a véleményetek róla előre is kösz.
    inrock 2018/04/14 09:24 (54817)
    Halló Kollégák,

    már el is telt 1 év... nahát.

    Hazai = régiswift? Opel, Audi, MB?
    FM2000 2018/04/13 19:55 (54816)
    S60R = bye-bye:

    Hiányozni fog.
    1év és 14.000 hibamentes km-t töltöttem el vele 8.9 l/100km átlagfogyival.
    Közel 7 év izmozás után a volvo márkának is búcsút intek 850T5, V50D5, S60R típusok használatát, élményét követően (az 5 henger a pokolban is 5 henger
    Most egy "hazai terméket" állítok fedél alá.

    üdv,
    Myki
    reset 2018/04/11 21:24 (54815)
    Szia,

    Hosszútávú tapasztalatom nincs ezzel a motorral, 1,5 hónapig hajtottam egy S60 T3-at, amíg a V70-ben motorcsere volt. Nekem kevéskének tünt ez a motor a kasznihoz (pedig nem vagyok egy Fittipaldi, a 2.5T fogyasztása nálam megáll 9 liter alatt vegyesben) és emiatt szerintem jobban erölködik ezáltal talán hamarabb is megy tönkre.

    Úgy általában egyébként én sem hallottam sok jót a Ford-féle turbós motorokról (1.6-os ill. az 1999 köbcentis 200 ló körüli), de konkrét típushibát nem tudnék mondani (állítólag sokat esznek a teljesítményükhöz képest).

    Ha tudsz németül, a motor-talk.de elég jó támpont lehet.

    Szerintem, ha ismert az elöélete és tényleg végig szervizelve volt, valamint az Ivanicsnál sem találnak semmit és még elégnek is érzed az erejét, vágj bele. :o)

    Üdv
    reset
    Wwilsonpuppy 2018/04/11 20:07 (54814)
    Kedves Volvósok!

    Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ajánlanátok-e megvételre a Ford 1.6 ecoboost 150 lóerős motorjával szerelt Volvo V60 T3-as autót? Röviden a kocsiról: 2012-es, magyar márkaszervizben vásárolt és végig ott is szervizelt, egy tulajos autó. A km garantált, az autó leinformált: 200.000 km. Az elmúlt 40.000 km során márkaszervizben cserélték a komplett vezérlést, a nagy nyomású benzinpumpát, és a turbót. Az autón minden kötelező karbantartást elvégeztek. Tényleg szuper állapotban van.

    Azért kérdezlek meg Titeket, mert Fordos szerelőtől olyan véleményt kaptam, hogy Ő nem javasolja ezt a motor, mert voltak problémák vele pl. hengerfejes, egyéb mechanikai problémák.

    A motor porszáraz, olaj, hűtővíz tiszta, a klíma csendes, a kettős tömegű lendkerék nekem jónak tűnt stb., nekem furcsa volt az alapjáraton ez a tipikus közv. benzin befecskendezéses zörgő, ciripelő hang.

    Ha megvásárolnám, akkor fogok rajta csináltatni egy dióbeles tisztítást a kokszosodás miatt (megelőző jelleggel). Természetesen vásárlás előtt kérek egy átvizsgálást az Ivanicsnál. Vagy esetleg más szervizt ajánlanátok?

    Szóval megvehető ezzel a motorral az autó ?

    A válaszokat előre is köszönöm!
    gegee 2018/04/10 18:19 (54813)
    Northface írta:
    Még a V70 is megvan, várja a következő gazdáját.

    Egy ilyen csoda követi:



    Húú, szép, Óceán rész, szigorúan magyarosan mondva...
    Northface 2018/04/10 05:00 (54812)
    Jaja, nekem is a 163ast ajánlották. Szépen jár, halk, mint egy benzines. Nekem nagyon bejön, plusz ugye automata. Baján találtam, Belgiumból behozott autó, 12 évig egy tulajnál, végig szakszervizben szervizelve, tavaly júliusban komplett váltó cserével.

    Nekem is TDI v70 volt az előző, 7 évig használtam, 170 ezret mentem vele - azaz még meg is van, nem kapkodnak utána, de akad 1-2 jelentkező. Folyamatosan szervizelve az is, tip-top kívül-belül, pedig 400 ezer van benne.




    Kék Villám írta:
    Azaz, nekem is az jön be. Az utolsók már visszapillantós indexesek és van első/hátsó jelzőfény valamint a tároló a kézifék mögött rolós és nem felhajtós. Kihagytam valamit? Tetszik nekem is az OR, de benzines nem turbós gondtalan motorra vágyom, olyan meg nem volt belőle. Hol találtad ezt a szépséget?

    Úgy hallottam a 163 lovasak a legjobbak. Mármint nincsenek túlhúzva, keveset fogyasztanak és nincs agyon terhelve környezetvédelmileg.

    519e. Audi dízel. Kimegy a világból, egyszerű és nagyszerű. Ezzel együtt is itt a vége a dízel korszaknak. Még vettem egy pdtdi Sharant, hasonlóan időtálló, de asszem nem lesz már több dízelem.
    Kék Villám 2018/04/09 21:19 (54811)
    Azaz, nekem is az jön be. Az utolsók már visszapillantós indexesek és van első/hátsó jelzőfény valamint a tároló a kézifék mögött rolós és nem felhajtós. Kihagytam valamit? Tetszik nekem is az OR, de benzines nem turbós gondtalan motorra vágyom, olyan meg nem volt belőle. Hol találtad ezt a szépséget?

    Úgy hallottam a 163 lovasak a legjobbak. Mármint nincsenek túlhúzva, keveset fogyasztanak és nincs agyon terhelve környezetvédelmileg.

    519e. Audi dízel. Kimegy a világból, egyszerű és nagyszerű. Ezzel együtt is itt a vége a dízel korszaknak. Még vettem egy pdtdi Sharant, hasonlóan időtálló, de asszem nem lesz már több dízelem.
    Northface 2018/04/09 19:14 (54810)
    Ez az utolsó XC-k egyike még ezzel a kasztnival, és a régi D5-ös motorral (163 lovas). Mennyi van a V70-ben? TDI?
    Northface 2018/04/09 19:12 (54809)
    Full ülést. Huzattal nem is volt kedvem cseszekedni, a darabosabb műveletek híve vagyok:D


    Kék Villám írta:
    70-ért ajánlanak ajtókárpitokkal. Csak messze van, nem járok arra.

    Bőr huzatokat vagy komplett ülést vettél? Nekem a szivacs is oda van benne. Olyan kagylós már az ülés, hogy csuda.

    Northface írta:
    Hello, 65-ért vettem full bőr bézs szettet, jobb kormányosból, házhoz hozták. Elméletileg még az ülésfűtést is be lehetne üzemelni, mert fűthető. Egymagam cseréltem ki, nem mondom, hogy nem volt szívás de megérte. Ennek már 3 éve, hibátlan, semmi baja. Csak azóta eladó sorba került az autó:)

    Nézegesd folyamatosan a jófogást, lehet jókat kifogni.

    Kék Villám 2018/04/09 17:09 (54808)
    Ez valóban bitang szép. A mi V70-ünket is szívesen cserélném egy ilyenre. Vagy csak egy fiatalabbra. Szívó benzines ill. Bi-Fuel modelleket néztem, nem is nagyon drágák. 10-11 év körüliek érdekelnek, a V70-II sorozat vége.

    Vagy életben tartom ezt, de most már nagyon kell rá költeni. A karosszéria is le van pattanva, minden elemen karcok, néhol egy-két pici horpadás is, de jóval többe lenne rendbe hozni, mint az autó értéke...
    Kék Villám 2018/04/09 17:05 (54807)
    70-ért ajánlanak ajtókárpitokkal. Csak messze van, nem járok arra.

    Bőr huzatokat vagy komplett ülést vettél? Nekem a szivacs is oda van benne. Olyan kagylós már az ülés, hogy csuda.

    Northface írta:
    Hello, 65-ért vettem full bőr bézs szettet, jobb kormányosból, házhoz hozták. Elméletileg még az ülésfűtést is be lehetne üzemelni, mert fűthető. Egymagam cseréltem ki, nem mondom, hogy nem volt szívás de megérte. Ennek már 3 éve, hibátlan, semmi baja. Csak azóta eladó sorba került az autó:)

    Nézegesd folyamatosan a jófogást, lehet jókat kifogni.

    Norby 2018/04/08 20:36 (54806)
    Sziasztok
    2015 os Volvo v40 be ki tud gyári kihangositot utólag beszerelni ?
    Northface 2018/04/08 17:11 (54805)
    Még a V70 is megvan, várja a következő gazdáját.

    Egy ilyen csoda követi:

    inrock 2018/04/08 11:19 (54804)
    Halló Kollégák,

    de rég jártál itt Mi van a V70 helyett?
    Hajtó 2018/04/08 09:55 (54803)
    Köszönöm a tanácsot. Utánaolvastam kicsit Udvariéknak és nem találtam rossz véleményt, ellenben többen is ajánlották, és más fórumokon is dicsérték őket. Úgyhogy kedden megy átvizsgálásra a paripa aztán meg valószínűleg nagyszervizre is.

    Még egyszer köszi a mindenkinek a tanácsokat.
    Kirby 2018/04/08 06:42 (54802)
    Én is nagyon tudom ajánlani udvariékat, teljesen korrekt szervíz, nekem még régi tdi V70-esem van, de simán értenek hozzá, tényleg olyanok, mint a gyári szervíz csak kedvezőbb árakkal.
    Northface 2018/04/07 17:23 (54801)
    Na szóval:

    Northface 2018/04/07 17:22 (54800)
    kép
    Northface 2018/04/07 17:21 (54799)
    Northface 2018/04/07 17:15 (54798)
    Hello, 65-ért vettem full bőr bézs szettet, jobb kormányosból, házhoz hozták. Elméletileg még az ülésfűtést is be lehetne üzemelni, mert fűthető. Egymagam cseréltem ki, nem mondom, hogy nem volt szívás de megérte. Ennek már 3 éve, hibátlan, semmi baja. Csak azóta eladó sorba került az autó:)

    Nézegesd folyamatosan a jófogást, lehet jókat kifogni.


    Kék Villám írta:
    Sziasztok,

    Régen olvastam és írtam már itt, látom kezd elnéptelenedni a topik. Mindenki átszokik FB-ra? Na mindegy, hátha.

    Hűséges családi csapatszállítónk azóta már a 6. százezrét gyűjtögeti komótosan, viszont elfáradt a vezetőülés. Nagyon:

    Próbáltam felújítóst kérdezni, nagyjából az autó értékéért újra tudják húzni.

    Bontott, lehetőleg jobb kormányosból származó ülés kellene nekem, full bőr fekete V70 II-höz. Hol találok?

    Köszönöm a tippeket!
    Hajtó 2018/04/07 15:31 (54797)
    Villám neked is köszönőm a tippeket. Megnézem amiket ajánlottál.
    Kék Villám 2018/04/07 12:03 (54796)
    Én tizen éve a Soroksár és Dunaharaszti határában lévő bontóba hordom (lengyelcar.hu). Igazából már jó néhány éve nem bontanak csak forgalmaznak bontott alkatrészeket, utángyártottat és gyári újakat is. Ez utóbbit az Ivanicstól szerzik be napon belül. Szinte mindent meg tudnak csinálni, a motor és adagoló kérdésre spéci szerelőm van Szadán, aki meg a VW/Audi dízeleket vágja nagyon. Ez mondjuk már sok volvóst nem érint, mert kezdenek kikopni a 2,5D D5252T modellek.
    Hajtó 2018/04/06 11:54 (54795)
    Köszi a tippet, megvizsgálom a helyet aztán meglátjuk. Nem igazán ragaszkodom a márkaszervizhez, de azért szeretném gyári alkatrészekkel javíttatni, meg jó minőségben. Ahol ezeknek a kritériumoknak megfelel a szerviz az bármi lehet akár kerti is.

    Ha valakinek van még ötlete, ajánlása jó szervizel kapcsolatban azt nagyon megköszönöm..
    Kék Villám 2018/04/06 10:21 (54794)
    Sziasztok,

    Régen olvastam és írtam már itt, látom kezd elnéptelenedni a topik. Mindenki átszokik FB-ra? Na mindegy, hátha.

    Hűséges családi csapatszállítónk azóta már a 6. százezrét gyűjtögeti komótosan, viszont elfáradt a vezetőülés. Nagyon:

    Próbáltam felújítóst kérdezni, nagyjából az autó értékéért újra tudják húzni.

    Bontott, lehetőleg jobb kormányosból származó ülés kellene nekem, full bőr fekete V70 II-höz. Hol találok?

    Köszönöm a tippeket!
    inrock 2018/04/05 18:08 (54793)
    Halló Kollégák,

    Pacinak van jó tapasztalata az Udvari Autóval, ez kvázi márkaszerviz, ha számít neked.
    De én pl "kertiszervizbe" hordom a gépet.
    Hajtó 2018/04/05 17:36 (54792)
    Sziasztok!

    Szeretném a segítségeteket kérni!
    Lassan másfél éve van egy 2009-es évjáratú V50 2,4i szerkezet a birtokomban. Igyekszem rendszeresen karbantartani és remek állapotát megőrizni. Nagyon kevés kilométerrel vettem, de én sokat használom így már több szerviz időszakot is megélt mellettem. Mivel mindig egy helyen volt a kezdetektől szervizelve ahonnan újonnan vásárolva is lett ezért én is a Volvo Hungáriához hordtam.

    Sajnos borzalmas tapasztalatokkal lettem gazdagabb egy-egy szervizt követően.
    Kiszámlázott, de el nem végzett munkálatoktól, a hanyag módon összeszórt szerelésen át, a lespórolt anyagokig, és nem éppen korrekt ügyfélkezelésig sok mindent említhetnék.

    Miután a most következő egy nagyobb szerviz lenne (vezérlés csere stb.) az eddigi tapasztalatok miatt már nem viszem többet ebbe a szervizbe az autót.
    Nagyon szeretném egy korrekt, szakmailag, a megfelelő szinten álló, precíz munkát a kezéből kiadó szervizzel javíttatni az paripát.
    Ha valakinek lenne javaslata, hol tudják kielégíteni földöntúli igényeimet azért nagyon hálás lennék!

    Előre is köszönöm a segítséget,
    Üdv,
    Tibor

    ui.:
    Ha valaki a Volvo Hungáriától van, ne vegye személyes sértésnek, mert nem annak szántam, mindössze a tapasztalataim osztottam meg.
    inrock 2018/03/31 09:30 (54791)
    jcigi 2018/03/30 10:07 (54790)
    Köszi!
    Megnézem
    inrock 2018/03/30 09:38 (54789)
    Halló Kollégák,

    WRCViktor, Nagy Zoli, Udvari Automobil. Ráguglizol, vagy fészen megkeresed őket.
    jcigi 2018/03/30 09:18 (54788)
    Bocsánat, az előző kissé kuszára sikeredett. Szóval Koccanás miatt szükségem lenne (S60) lámpatestre, sárvédőre, lökésgátló....
    Budapest, vagy kőrnyéke lenne főként érdekes.
    jcigi 2018/03/30 09:14 (54787)
    Sziasztok!
    Némi töréskár miatt keresnék megbízható bontóst találni az S60-asomnak.
    Tud valaki ajánlani? (Budapest- Budapesttől kelet)
    inrock 2018/03/29 18:01 (54786)
    Halló Kollégák,

    ha esetleg valaki nincs fészen, akkor június 9.= OVT. Szokásos tököli reptéren.
    gegee 2018/03/28 01:19 (54785)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    de hova süllyeszted a kombitetőt, amikor lenyitod kabrióba?

    Hát ugyanoda, ahová a szedántetőt/kupétetőt...
    Jó, egy picit nagyobb, de azt meg lehet oldani.
    És amikor nyitott, akkor nem kell, hogy működjön a kombiajtó, hiszen 3 méterről is bele lehet hajigálni mindent...
    gegee 2018/03/28 01:16 (54784)
    Snekker írta:
    Nem tudom miért számoltam válaszra, én csak egyszerű halandó vagyok.

    Meg, mondjuk nem derült ki, hogy mi is ez a konverter?Illeszt valamit valahová, de mit és hová?Így a legjobb szándék mellett is nehéz segíteni.Bocs.
    inrock 2018/03/24 12:36 (54783)
    Halló Kollégák,

    amint látod, nem nagy az aktivitás itt...
    Yilane 2018/03/24 09:00 (54782)
    Szerintem azért nem, mert a fórumot olvasók közül senkinek sincs az, amit keresel. Viszont van a Facebook-on egy Volvo adok-veszek nevű csoport, ott néha elképesztő dolgokat keresnek - és találnak. Javaslom, hogy ott próbálkozz.
    Snekker 2018/03/23 20:14 (54781)
    Nem tudom miért számoltam válaszra, én csak egyszerű halandó vagyok.
    inrock 2018/03/23 18:33 (54780)
    Halló Kollégák,

    de hova süllyeszted a kombitetőt, amikor lenyitod kabrióba?
    gegee 2018/03/23 17:08 (54779)
    Apropó, a Volvo miért nem csinál kombikabriót?Ami lenyitva kabrió, felcsukva viszont kombi formájú... Sőt, két plusz bukókeret-merevítővel tetősín is rakható lenne rája...
    Ha a koczka WTCC kombi-versenyautó lehetett, akkor ez is lehetne...

    A típus pedig lehetne VC40-VC60-VC90.
    gegee 2018/03/23 17:02 (54778)
    Yilane írta:
    Nagyon szépen köszönöm, ezen el fogok gondolkozni Szép napot neked!
    Esetleg még annak néznék utána a helyedben, hogy V40-é, vagy Ford Fókáé nem passzol-e-é esetleg valamennyire...Neked is szép napot.Ha sikerül valami, nyomjál infót!
    Yilane 2018/03/23 06:32 (54777)
    Nagyon szépen köszönöm, ezen el fogok gondolkozni Szép napot neked!
    gegee 2018/03/23 06:12 (54776)
    Yilane írta:
    Hmm. ha találnék valami elfogadható árú beszerzési forrást, akkor talán feltetetném A márkaszervizekben valószínűleg aranyrudakból készült tetősínt tesznek fel, legalábbis az ajánlott ár alapján. Amerikai webshopot már találtam, de onnan szállítással, vámmal ÁFÁval meg tréfával aligha lenne olcsóbb. Európán belül viszont érdekes lehet. Tudsz esetleg egy jó online boltot?

    De hogy legyen egy link is:

    www.bildelsbasen.se/se-sv/Volvo/VOLVO-V50/2008_2012/Kaross/Takreling-&-Takr%C3%A4cke/Alla/

    takreling a keresőszó...
    Ezek asszem mind bontott cuccok.
    gegee 2018/03/23 06:09 (54775)
    Yilane írta:
    Hmm. ha találnék valami elfogadható árú beszerzési forrást, akkor talán feltetetném A márkaszervizekben valószínűleg aranyrudakból készült tetősínt tesznek fel, legalábbis az ajánlott ár alapján. Amerikai webshopot már találtam, de onnan szállítással, vámmal ÁFÁval meg tréfával aligha lenne olcsóbb. Európán belül viszont érdekes lehet. Tudsz esetleg egy jó online boltot?

    Bontó?
    Én csak itt az őshazáról tudok nyilatkozni, egy gyors kuglizással az jött le, hogy 1000-1500 sek közt vannak bontott gyáriak, szépek.Ez idekint nem olyan extrém sok (most vettem külső tükörlapot ami végre jó a kocsinkhoz, az 2-500 korona körül van, egy kopasz üveglap, meg némi műanyag és fűtőszál a hátán), plusz a szerelés.
    De nem lehet ezt házilagosan csinálni?Oké, nem lesz olyan szép, mint a gyári, meg biztos valahol minősíttetni kell (vizsga?) de szerintem egy megfelelően erős profilvasból ki lehetne alakítani, hozzácsavarozni a tetőhöz belülről, szépen, a kárpit alatt oszt készen is van.
    A gyári sem komolyabb eresztés, szerintem.
    És utána már minden felrakható.
    De csak okoskodom a fotelből, semmi tapasztalatom nincs sajna...
    De nem is igazán értem, egy kombiról hogy hagynak le egy tetősínt?
    Én már szedán autókra, sőt, kabriókra is raknám, annyira jó dolog...
    gegee 2018/03/23 05:52 (54774)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/03/22/milyen_kombit_kapsz_egy_tizesert/

    Valóban q szép, odab@$2... Az a baj, hogy az ára is.
    Egy ilyen kockás ülésű, világos belsejű gépet kérek, valami alap benzinmotorral 130-150 ló körül, 2000 ccm-mel, automatával, klímával és okésak vagyunk.

    De amíg tizenmilliókba kerül, addig inkább egy lakást vennék annyi pénzből.
    De nem siránkozom, nagyon jó nekünk a tizenöt éves V70, nálunk öregedett meg, ismerem minden porcikáját.Kicsit szűkös hátul a lábtér, de valahogy kibírjuk.Soha nagyobb bajunk ne legyen, mint hogy ilyen kocsival kell járni...
    Snekker 2018/03/22 23:37 (54773)
    Üdv Urak!

    Keresek '92-es 960-hoz convertert, ha esetleg porosodik valakinél vevő lennék egy hibátlan állapotúra. Vagy ha valaki tudja, hogy a haverja faterjának a barátnője férjének van, úgy is érdekel. Üdv: Snekker
    Yilane 2018/03/22 15:52 (54772)
    Hmm. ha találnék valami elfogadható árú beszerzési forrást, akkor talán feltetetném A márkaszervizekben valószínűleg aranyrudakból készült tetősínt tesznek fel, legalábbis az ajánlott ár alapján. Amerikai webshopot már találtam, de onnan szállítással, vámmal ÁFÁval meg tréfával aligha lenne olcsóbb. Európán belül viszont érdekes lehet. Tudsz esetleg egy jó online boltot?
    gegee 2018/03/22 14:34 (54771)
    Tetősínt felrakatni nem pálya?Én pl abban szoktam megfogódzkodni is , és helyre rakni magam beszálláskor...
    gegee 2018/03/22 14:32 (54770)
    Uhh, azért ez q bosszantó tud lenni, főleg, ha magába zárta már a második kulcsot is...

    Elsőnek megkeresném a kpzár/riasztó biztosítékját és kihúznám a vérbe...Addig, amíg nincs jobb megoldás.
    Hogy micsoda hibajelenségek léteznek, az ember esze megáll, az a csekélyke is...
    gegee 2018/03/22 14:27 (54769)
    Haha, tudsz élni...
    Amúgy valóban röhejes, hogy akár néhány évesekek között, akár az itteni újak közt is alig van benzines.
    A 40-es sorozatban akad, de akinek az kicsi, az vegyen dízelt szerintük.
    Háppersze, bazz...
    Ha nem megyek évi 20 ezret se, mi a faxnak nekem a dízel?
    Nem beszélve hogy itt Stokiban is jön az extra dugódíj a dízelekre, asszem 2020-tól, vagy 22-től...Nem értem.Így nehéz lesz következőnek is Volvert venni.
    Yilane 2018/03/21 18:52 (54768)
    Sziasztok!

    Tetősín nélküli, 2010-es Volvo V50-hez tudtok valamilyen jó minőségű tetőcsomagtartót ajánlani? Néha azért szükségem lenne rá. Levehető vonóhorog bezzeg van az autóhoz, de ahhoz meg utánfutóm nincs
    inrock 2018/03/17 09:34 (54767)
    Halló Kollégák,

    műszerész, riasztós ember nézze meg, itt sajnos nincsenek szerelők.
    Vagy tedd fel a kérdést a fészbuk csoportban.
    Szivacs 2018/03/15 21:48 (54766)
    Sziasztok, Volvo V50 1.6 D évjárat 2009. Az auto teljesen jo, jo akksi,jo motor, tölt indul stb... viszont ahogy bezárom beriaszt. Ha nem zárom be csak ugy hagyom akkor is. Az összes ajto rendesen be van zárva a központi zár is végig zárja. 2 kulcs van hozzá mindkét kulccsal ezt csinálja. Most nyitott ajtóval hagytam így nem riaszt. A kérdésem. Hogyan lehet kiiktatni a riasztót? Ha van válasz annak örülnék.
    inrock 2018/03/11 19:56 (54765)
    Halló Kollégák,

    hát... vidd el olyan szervizbe, ahol láttak már Volvót. És van Volvo specifikus kiolvasó szoftverük, nem valami általános Bosch, meg mittomén.
    Itt a fórumon kb senki nem szerelő.
    gidagabi 2018/03/11 01:53 (54764)
    Sziasztok!
    A segítségeteket szeretném kérni.
    Kettőstömegű lendkereket cseréltünk kompletten kuplungszettel együtt a 2002-es évj.S60 2,4 D5 autómon,ekkor új főtengelyszimmering is került bele,de valami "bibi" került a gépezetbe,mert a váltó és a motor között elég rendesen csöpög,szinte folyik a motorolaj,
    nem tudom hogy az új szimmeringnél vagy netán a lengkerék csavarjainál folyhat-e mert úgy emlékszem azokat nem tömítettük de ami még nagy baj,hogy a próbaúton b.4-5km után leállt a motor és azóta nem indul,hibaolvasáskor vezérműtengely hibát hozott ki,ami minden indítózás után újra visszajön hibának,emiatt cseréltem benne vezérműtengely jeladót és főtengely jeladót is,de ugyanúgy nem indul,olyan mintha üzemanyagot sem kapna,csak minden indítózáskor"röffen" egyet,de az új vezérműtengely jeladóval még annyit sem csinál,a régit visszatéve ugyanaz a jelenség.Üzemanyagszivattyú működik,mert a porlasztókig eljut a gázolaj,hol lehet a hiba,mit kellene még megnéznem rajta? Szeretném hogy legalább járjon a motor mielőtt erőt gyűjtünk a váltó újra leszereléséhez.
    Segítségeteket előre is köszönöm!
    inrock 2018/03/09 18:53 (54763)
    Ja, XC40-et is konfiguráltam, hát a fényezésben van fehér, fekete, meg néhányféle szürke. Viszont van több benzines választék. Azt is jól felszerelve 11 fél jött ki. Remélem lesz kint OVT-n, vagy látok hamarost belőle a forgalomban.
    inrock 2018/03/09 18:50 (54762)
    Halló Kollégák,

    dúrván jól néz ki Konfiguráltam is magamnak egyet, az egyetlen elérhető benzinmotorral (T6+AWD+8 fokozatu automata, így egybe', csak dízelnél lehet variálgatni). Beleraktam minden jóságot, ami kellhet, de fölöslegesen nem szórtam a pénzt. Tizenhat fél Majd használtban, szigorúan a fészliftes verzió, amiben nincsenek már gyerekbetegségek.
    gegee 2018/03/09 10:09 (54761)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/03/09/a_volvo_amire_erdemes_volt_varnod/

    Bróhaha, bazz, sírva röhögök...!

    Bár végül is igaza van, véhetvenes az, ha már az igazi gyártását leállították.
    Megint kell menni a szalonba, üléspróbát venni.Annó az előzőhöz volt szerencsém egy napra, meg egy olyan 100 km erejéig, hááát, q-ra szűköcske volt, még a V70-nél is jelentősen...
    Yilane 2018/03/07 05:39 (54760)
    Már megint elbénáztam, szóval: új Polestar
    Yilane 2018/03/07 05:38 (54759)
    Hát ezek most nagyot mennek. Bár szigorúan véve már nem Volvo, de gondolom, a Polestar azért maradhat
    inrock 2018/03/05 18:42 (54758)
    Halló Kollégák,

    az első bekezdésben levő tesztet ("itt olvasható" link) se hagyjátok ki
    Yilane 2018/03/05 17:29 (54757)
    Yilane 2018/03/05 17:28 (54756)
    Tadaam!
    inrock 2018/03/02 18:39 (54755)
    Halló Kollégák,

    az otthonos megjegyzés találó
    pincsi 2018/03/01 23:53 (54754)
    Megnéztem egy pár bemutatót az új Volvokról, és azt kell mondjam, hogy idézzem az egyik úriembert, aki tesztelgette a verdákat, hogy az Audi-Mercedes-BMW 3-as most kezdjen el gondolkozni azon, hogy itt lenne az ideje valami újat mutatni, valami igazán nagyszerűt, mert a Volvo komolyan maga alá gyűri ezeket a modelleket. És a legigazabb az volt, amit egy Volvo értékesítő mondott: "egy Volvos nem azért megy be a szalonba, hogy autót vegyen, hanem hogy otthonra leljen..." És igaza van. Sajnos nem volt szerencsém még egyik újabb modelbe sem bele ülni, de így, még videók alapján is azt kell mondjam, hogy ezek a svédek most megtalálták az arany középutat, mind vizuálisan és, ha nem is dübörgő hardverrel, de kellően masszív menettel vértezte fel az új katalógusa gyöngyszemeit! Le a kalappal!
    BerczeliS 2018/02/26 19:56 (54753)
    Szia,

    Mi a feleségemnek nemrég vettünk egy 1.8-as benzines C30-at (2009-es Summum felszereltség). Előtte elvittük a székesfehérvári Volvo Ivanicsba egy teljeskörű átvizsgálásra (25.000,- forint volt), aminek a végén még az aknába is levittek megmutatni az apró horzsolást a bölcsőn. Szerintem az állapotfelmérés nem varázsszer, de az árát mindenképp megéri.
    inrock 2018/02/26 18:35 (54752)
    Halló Kollégák,

    ha egyszerre mész sokat, ahogy írod, akkor (akár) a dízel is szóba jöhet. Azért írom igazából, mert nem tudom, hogy találsz-e egyáltalán benzinest. Ha lehet, a nagyobb hengerűrtartalmút válaszd, dízelben mindenféleképp.

    Ha megnézted az autót, és azt mondod magadnak, hogy ez jó, akkor ajánlott elvinni egy Volvo szervizbe, átvizsgálásra. 15k körüli ára van (volt?), de sok későbbi pénzkiadástól menthet meg. Persze még vásárlás előtt. Ha húzza az eladó a száját, akkor az az autó felejtős.

    Nem baj, ha több autót is megnézel, olyat is ami hirdetés alapján nem bejövős, lesz mihez viszonyítani később.
    iamszabo 2018/02/26 17:01 (54751)
    Sziasztok,

    Egy Volvo c30-as vásárlása előtt állok, mint első autó. Leginkább csak hétvégi kirándulásokra, bevásárlásra lenne használva, tehát amikor használom akkor nagyobb távokat tennék meg vele.
    Elég nagy a dilemmám, hogy melyik motor típussal lenne érdemes vásárolni. A keretem olyan 1.800.000Ft lenne rá szóval leginkább a facelift előttire eshet a választás.
    Amik szóba jöhetnek 1.6 benzin vagy 1.6, 2.0 dízel.
    Mivel túl sokat nem fogok vele közlekedni ezért nem biztos, hogy érdemes a dízel és kicsit félek is attól, hogy ha meghibásodik nagyon sokat kellene rá költenem.
    Van bármilyen jó tanácsotok a motor választást illetően? Illetve mi másra érdemes figyelni a vásárlásnál?
    pincsi 2018/02/26 08:04 (54750)
    Oh, szóval ez is opcionális kiegészítő. Értem. A tempomat, ha nem is megy, nem fogok háborogni. Csak én hülye, a próba körnél nem próbáltam ki, így -100euroval kevesebbet kértem volna. A fedélzeti része is csak részben érdekes számomra, az pedig a megtehető kilométer. Ez néha fontos, mikor jövök haza, illetve vissza, nem mindegy, hogy milyen kútig jutok el, mennyiért. Oki, köszönöm, kérek akkor árajánlatot mindenkitől és kiderül, ki mit akar lehúzni ezekért... :/
    Yilane 2018/02/26 07:03 (54749)
    Szia!
    A tempomatban biztosat nem tudok mondani, de úgy gondolom, hogy ha a kapcsolói ott vannak, akkor elvileg működnie kellene, szóval ott valami meghibásodás lehet. (Hacsak nem az előző tulaj tette be a kapcsolót remélve, hogy ettől majd működni fog. Ha így volt, akkor tévedett, ehhez az elektronikát is át kell programozni.)
    A fedélzeti számítógép az én 2010-es, szintén egyedi összeállítású V50-emben sincs aktiválva, nálam is csak a DSTC ki/be kapcsolását jelzi. Már megszoktam, enélkül is el tudok élni.
    Ha hiányzik, egy Volvo márkaszervizben mindkettőt megcsinálják neked. Vagy a vdash-nál is, lényegesen olcsóbban
    pincsi 2018/02/25 20:13 (54748)
    Sziasztok!
    Egy technikai kérdésem lenne. Vettem egy 2006-os Volvo V50-et. Elméletileg Kinetic verziós, de gyakorlatilag egy kívánság szerint össze rakott cucc, ahogy én látom. 2 dolog zavar:
    1. Multis kormányon rajta van a tempomat összes vezérlése, viszont nem működik. Néztem biztosítékot is, a helyén van (gondolom akkor ez egy aktív funkció), még sem reagál semmire.
    2. hiába tekerem a "fedélzeti menüt", csak azt írja ki, hogy DSTC be, illetve ki van e kapcsolva. Sem átlagfogyasztást, sem megtehető kilómétert, sem átlagsebességet...semmi mást nem ír ki.

    Ötlete vkinek, mielőtt megtámadom a Volvo szervízt?

    Köszönöm!
    inrock 2018/02/24 11:33 (54747)
    Ha valami újautó simogató szerveződik a fészen, szóljatok már, én nem nézegetem azt
    inrock 2018/02/24 11:31 (54746)
    Halló Kollégák,

    minő meglepetés, jön az új s60 is, meg emelt V60.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/02/24/szedankent_is_jon_a_kozepes_volvo/
    inrock 2018/02/23 18:36 (54745)
    Ez meg csak úgy egy érdekes cikk, már már reklámba hajlik.
    www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2018/02/22/volvo-xc90-d5-hasznaltan/
    inrock 2018/02/23 17:57 (54744)
    Halló Kollégák,

    XC40 Év Autója döntős, meg videó.
    totalcar.hu/tesztek/2018/02/23/ev_autoja_dontos_autok_volvo_xc40/
    bazsi 2018/02/23 09:53 (54743)
    magyart még nem találtam:

    v60 méretek
    bazsi 2018/02/23 08:06 (54742)
    Nagyon szép autó lett a V60.

    Mekkorák a méretei?
    gegee 2018/02/21 23:46 (54741)
    Roppant kéváncsi leszek erre is.Nekem ez még mindig eléggé túltolt dizájnkombi, bár kétségtelen, hogy az elődjénél jobbak a formák, nem annyira szappanszerű.És ebben is elhagyták azt a sz@r "lebegő" középkonzolt.
    gegee 2018/02/21 23:38 (54740)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    jön a 3 henger...
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/02/20/ez_a_nap_is_eljott_itt_az_elso_haromhengeres_volvo/


    Jaja, nem kicsit lesz ez vicces.Lassan már csak visszafelé fogunk fejlődni.
    inrock 2018/02/21 19:10 (54739)
    Halló Kollégák,

    V60 hivatalos képek:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/02/21/nincs_tobb_titok_itt_a_volvo_v60/

    Több részlet, és remélhetőleg "élő" fotó pár nap múlva az autószalonról.
    Amúgy eszembe jutott, hogy ez kb a régebbi V70 méretű autó, szóval nem kicsi.
    inrock 2018/02/20 17:54 (54738)
    HunNomad 2018/02/19 18:16 (54737)
    Szia, Megvetted azt a gépet? Én egy kispesti kereskedésben reggel megvettem, delután visszavittem azt a gépet. Állítólag egy volt TEK-es rendőr százados volt a tulajdonosa.
    inrock 2018/02/17 10:40 (54736)
    Muszáj felkeresned egy váltószervizt. Ez nem távgyógyítós téma.
    inrock 2018/02/17 10:40 (54735)
    Halló Kollégák,

    én nem vagyok benne biztos, hogy nem egy V90-et látunk-e a képen.
    Legfőképp azon, ahol a csaj nekitámaszkodik az autónak. Vagy a csaj nagyon alacsony, vagy nemtudommivan.
    gegee 2018/02/17 01:03 (54734)
    Ha fontos a gyors megoldás, szerintem keress meg közben vmi váltószervízt is, kötve hiszem, hogy erre így látatlanban bárki tud hasraütésnél komolyabbat mondani...
    Gondolom, nem ártana ránézni a fedkompra kiolvasóval, vagy váltóolajat megsasolni, az meg úgysem megy távolról.
    Én így "bátorításként" annyit tudok mondani, hogy nekem is volt automatám, nekem is besz@rt, nekem se érte meg megcsináltatni...Igaz nem Volvon volt.Viszont a következő újra automata lesz, bár lehet, csak robogó.
    De azért ne csüggedj, lehet csak vmi egyszerű a megoldás, olajcsere, sw-frissítés, stb.

    Aki itt aktív még, az nagyjából nem nagyon szerel és fordítva...
    Mostanában meg fényévente van amúgy is komment, valszeg síszüneten van mindenki, vagy tavaszi fáradtság, nem tudom...
    gegee 2018/02/17 00:50 (54733)
    Párat kell csak aludni, és jön az új V60.
    Nyilván mindenki már tűkön ül...
    Gondolom, majd nagyobb lesz egy kicsivel, mint az elődje; rá is fog férni,
    a korábbi egy konzervdoboz volt...
    Hogy hogyan lehet megkülönböztetni makd a V90-től, az egyelőre rejtély számomra.
    Amit a cikkben írnak, az hülyeség, mindkettőnél emelkedik az övvonal.

    Itt a hír:

    www.automotor.hu/hirek/ido-elott-volvo-v60/

    Csak az új V60:




    Csak a V90 régebbről:




    Én aszondom, ez egy ilyen Füles-rejtvényjáték, hogy találd meg a 3 különbséget...

    Szerintetek?
    Nem értem, miért jó ez, hogy egy gyártón belül a minimálautótól a zászlovashajóig mindegyik típus ugyanúgy néz ki...A németek ebben a legnagyobbak, de a Volvo is erősen zárkózik.
    seldanesz 2018/02/16 13:05 (54732)
    Sziasztok!

    Nagyon szépen kérek mindenkit segítsetek, hátha valaki találkozott már hasonlójelenséggel.
    Volvo s40 2009 2.0d autó powershift váltóval, a hiba jelenség pedig a következő:
    P ből D be kapcsolva indulásnál 1-2 fokozat között megtorpan az autó, ránt egy hatalmasat aztán utána nem jelentkezik a probléma mehetek vele akar 500km t akkor sem, azonban ha megállok vele és be rakom P be majd ismét indulnék vele megint jelentkezik ugyan ez a probléma:( mi okozhatja ezt a hiba jelenséget?
    Azt vettem még észre ha megállok vele és nem Pbe rakom hanem N be és kézifék, indulás után a hiba nem jelentkezik, csak akkor ha Pből közvetlen Dbe rakom!
    Előre is köszönöm mindenkinek!
    inrock 2018/02/11 11:55 (54731)
    Halló Kollégák,

    szerintem nézz fel a fészbuk csopiba.
    gegee 2018/02/11 00:21 (54730)
    ritmo írta:
    Üdvözletem mindenkinek!

    Évek óta nem voltam a fórumon saját bajommal,de most megesett...Tegnap hengerfejes lett a V40 T4.vAN -E TAPASZTALAT mennyibe fájhat a javítás,ha telenyomta a hűtőrendszert és a radiátort is olajos ,habos trutyival?Az autó "járóképes" lenne,de nem akarom kínozni!Korrekt szervizet keresek,aki helyreállítja ! Várom az ötleteket!Nem mindenáron ...


    Szerintem ne csak itt kérdezd, látod, 1 7-ig se volt semmilyen komment.Kicsit leült a fórum, mondhatnók...
    gegee 2018/02/11 00:16 (54729)
    ritmo 2018/02/09 18:34 (54728)
    Üdvözletem mindenkinek!

    Évek óta nem voltam a fórumon saját bajommal,de most megesett...Tegnap hengerfejes lett a V40 T4.vAN -E TAPASZTALAT mennyibe fájhat a javítás,ha telenyomta a hűtőrendszert és a radiátort is olajos ,habos trutyival?Az autó "járóképes" lenne,de nem akarom kínozni!Korrekt szervizet keresek,aki helyreállítja ! Várom az ötleteket!Nem mindenáron ...
    gegee 2018/02/08 18:53 (54727)
    Urak, télleg nem volt egy hete hozzászólás?
    Aztabetyárját, ne legyünk már ennyire szószátyárak...
    gegee 2018/02/01 06:19 (54726)
    volvi írta:
    Hello mindenki!

    néhány hete írtam egy xc 60 váltóproblémájáról(305.000 km)
    ha d-be raktam nagyot rántott,amit azelőtt nem tett
    és láss csodát,egy olajcsere és egy szoftverfrissítés megoldotta,legalábbis az elmúlt 2-3000 km alatt nem jelentkezett
    köszönöm a hasznos tanácsot!

    Áron


    Mi is köszönjük hogy beírtad a végső megoldást ide.
    volvi 2018/01/30 19:53 (54725)
    Hello mindenki!

    néhány hete írtam egy xc 60 váltóproblémájáról(305.000 km)
    ha d-be raktam nagyot rántott,amit azelőtt nem tett
    és láss csodát,egy olajcsere és egy szoftverfrissítés megoldotta,legalábbis az elmúlt 2-3000 km alatt nem jelentkezett
    köszönöm a hasznos tanácsot!

    Áron
    gegee 2018/01/26 20:06 (54724)
    Hmm, nem tudom.Ha ez a setét ló Linksz és Kó ott Kínában 6 milla forint, akkor Európában lesz az nyolcfél is.És akkor meg már minek vennék kínai autót, mikor kijön belőle a Nissan Kaska , vagy egy Rönó (K)Agyar is...Vagy bármi hasonló, ismert előéletű és minőségű járgány.
    Ha háromfélért adnák, mint mondjuk egy Dália Porolót, az érthető volna, meg az ember fia el is gondolkodna, és kábé le is tarolhatnák az egész piacot.Na mindegy, ők tudják...

    Miért van az, hogy az európai gyártók Kínában akarnak eladni; a kínai gyártók meg Európában...? (tudom a választ, csak jól esik trollkodni... )
    Mi volna, ha mindenki maradna szépen a s3ggén és gyártana a saját hazai piacára annyival olcsóbban, amennyit a logisztikán megspórol...Na? (ez utóbbit nem Inrocktól kérdezem, hanem csak úgy bele a vakvilágba)
    Go to topOldal: 12345678...550