Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...548
    Wildhorse 2017/10/22 17:51 (54604)
    Fogadjátok szeretettel

    inrock 2017/10/21 17:11 (54603)
    inrock 2017/10/21 17:10 (54602)
    Halló Kollégák,

    Etyibatyo 2017/10/21 12:54 (54601)
    Nem ez.
    Etyibatyo 2017/10/20 17:07 (54600)
    Persze tippem van még, de a nem indulás ( feltételezve, hogy indítózik )egyértelmű hibaüzenet nélkül, igen nagy valószínűséggel a tankban lévő pumpa hibája. Amit előzőleg írtam jellemző hiba.A pumpának ezen kívül még legalább három hibája lehet, de cserélni akkor is kompletten javasolt ( gyáriban egyébként sem létezik más ).

    Üdv:
    Etyibatyo 2017/10/20 16:39 (54599)
    Persze nem írtad, hogy mit jelent a nem indulás. Indítózik és nem indul, vagy nem is indítózik, vagy én olvastam felületesen.. nem mindegy
    Etyibatyo 2017/10/20 16:30 (54598)
    Szia!

    Ilyen hiba esetén nem lesz eltárolt üzenet, itt most nem fejtem ki, de sajnos van ilyen.
    Relét ne keress. A hiba jellegéből fakad, hogy indítási probléma van, ezzel a hibával nem megáll, csak nem indul.
    Az történt valószínűleg, hogy a pumpa áramfelvétele egy kicsit magasabb a normálisnál, ezért túlmelegedett a csatlakozó ahol a műanyag fedélen keresztül megy a kábel, ahol a külső csatlakozó áll, meg is olvadt. Ezért kell pumpát cserélni, ,és nem csak a "belét", hanem a komplett házzal együtt, és még ráadásul a kívülről csatlakozó kábeleket is konnektorral együtt.. Hát röviden.

    Az ár kb jó.
    Hogy miért voltak bizonytalanok én innen nem tudom... ehhez le kell venni a tankot, bizonyos változatnál el kell vágni ehhez a kipuf csövet is.. tipikus nemszeretem munka..

    Üdv!
    Wildhorse 2017/10/19 22:33 (54597)
    simee írta:
    Kedves Wildhorse!

    Nem vitatkozom azzal kapcsolatban, hogy egy üzemanyagpumpa annyiba kerül. Itt inkább a volvo szervíz szakértelmét kérdőjelezem meg. Miért nem tudják a saját autójuk meghibásodását a saját számítógépükkel, szoftverükkel kiolvasni? Miért csak találgatnak?


    Melyik szerviz volt ez?
    gegee 2017/10/18 01:52 (54596)
    Szerintem is felejtsd el azokat akik így át akarnak verni.Sok sikert a javításhoz.
    gegee 2017/10/18 01:50 (54595)
    Még ezt a vadmarhát...:

    totalcar.hu/belsoseg/2017/10/16/ez_a_volvo_tenyleg_egy_tank/


    Én ilyet eddig a Chrysler 300M gépjárműre szereltem volna, de végül is a Volvernek sem áll rosszul...
    inrock 2017/10/17 18:23 (54594)
    Halló Kollégák,

    valóság lesz a kupé-tanulmányautóból, igaz Polestar néven:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/17/a_polestar_keszitette_el_a_szep_volvo_kupet/
    simee 2017/10/17 11:45 (54593)
    Kedves Wildhorse!

    Nem vitatkozom azzal kapcsolatban, hogy egy üzemanyagpumpa annyiba kerül. Itt inkább a volvo szervíz szakértelmét kérdőjelezem meg. Miért nem tudják a saját autójuk meghibásodását a saját számítógépükkel, szoftverükkel kiolvasni? Miért csak találgatnak?
    Wildhorse 2017/10/16 21:45 (54592)
    Bizonyos üzemanyag pumpák újonnan simán vannak 100-150k huf körül. A beszerlés sincs ingyen, úgyhogy a bruttó 200k huf még igaz és reális is lehet sajnos.

    Volvo szerviz újat rak bele. Főleg ha hivatalos. A nem hivatalos szerviz megoldhatja felújított, vagy bontott cuccból is. Viszont, ha megint betojik, akkor zsebbenyúlás ismét.


    Bosch cuccal hivatalos szerviz nem olvas ki autót. Szóval érdemes elmenni márkaszervizbe, vagy olyan ketiszervizbe, ahol ki tudják olvasni a Volvo gári szoftverével.
    inrock 2017/10/16 18:49 (54591)
    Halló Kollégák,

    a Bosch kiolvasót felejtsd el, csak gyári Volvo kiolvasóval kapsz rendes hibakódot.

    Benzinpumpa 200k?????? He? Menj át másik szervizbe (3 hivatalos szerviz van BP-n)
    simee 2017/10/16 15:50 (54590)
    Azt mondták a volvo szervízben, hogy nem tudják kiolvasni pontosan a hibát, mert akkor éppen indult az autó. Kérdezem én: miért van a volvo szervíz??? Mi az, h nem bírják kiolvasni a XXI. században, mikor már számítógép nélkül nem is létezünk?! Véleményem szerint, bár nem vagyok szakember, ha hiba keletkezik, azt a regiszterben valahol jelzi, ki kellene olvasni a korábbi hibákat is, vagy nem??

    A másik dolog pedig az, hogy ha azt mondják, az üzemanyag pumpa rossz, akkor az miért nem romlik el menet közben? Én relé hibára gyanakszom. Az lehet, hogy néha bekapcsol, néha nem. Na de az nem 200.000,- Ft!!!

    Reméljük, minél hamarabb ráér az emberünk, megnézi a hibát és sikerül megjavítani, amiről persze tájékoztatlak titeket.

    Addig is nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat és minden segítséget.
    gegee 2017/10/16 15:12 (54589)
    Én az ilyen "nem tuti a hiba" helyekről menekülnék...Persze oké, kocsi nélkül nehéz...
    Miféle képzettsége lehet a szakinak vajon...?Ilyenkor szokott megindulni az alkatrész-cserebere, hogy ha nem ez, akkor majd az, vagy ha nem, hát amaz...
    Ha nem viszed el, akkor legalább mondjad nekik, hogy csakis az utolsó alkatrész árát vagy hajlandó kifizetni, ami a tényleges megoldást hozza...
    És majd írd már be ide is lécci, ha kiderült, mi volt a kehe.Kösz.
    gegee 2017/10/16 15:04 (54588)
    HAha, olyan ez, mint a régi Gelkás időkben, mikor bement a manusz, hogy rossz a rádió; mire kérdi a szervizes, hogy mi a baja?Nem szól...
    gegee 2017/10/16 14:57 (54587)
    totalcar.hu/tesztek/2017/10/16/volvo_xc60_t8_2017/

    "Képzelje el azt, hogy bemegy az Ikeába, és megveszi a legkényelmesebb, legfinomabban varrt fotelt. Vigye haza, rakja a nappaliba majd képzelje el, hogy az egész helyiség 4,9 másodperc múlva százzal megy. Na, ilyen az XC60, ha ha ugyanerre kíváncsi az XC90-nel, játssza el ugyanezt egy toronyházzal."



    És már nincs benne az az istenb@$2ta lebegő középkonzol, a többi újban sem...
    Blokkolnám...5 év múlva 5 évesen pont jó volna.
    Csak szerintem ez drágább lesz használtban, mint egy ugyanennyi idős XC90, van egy olyan saccom.
    simee 2017/10/16 10:10 (54586)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nade, milyen egyéb jelenséget produkál, amikor nem indul?


    Kedves inrock!

    Eddig sosem volt baj az indítással. Tavaly - kb. 1 éve - új akkumulátort kapott az autó. Több, mint egy hete 2 órára ott hagytuk az autót. És nem indult. Péntek délután...persze egy szerelő sem ért rá Nagymaroson. 4 szerelőből. Egyik megígérte, hogy neki van egy Bosch gépe, ki tudja olvasni a hibát. Mi addig is levettük a sarut az akksiról. Szombaton reggel próbáltuk. Majdnem beindult! Aztán hívtunk egy trélert. Az aksiról addig is le volt véve a saru. Persze hétfőn beindult. Elgurultam egy szerelőhöz Vácra. Mire odaértem, már csak másodjára indult be.
    A szerelő 2 nap után hívott, rétette Bosch gépre, de csak annyit írt ki neki, hogy "Motorvezérlési hiba". Átnézte, de igazából nem tudta, mi a baj. Neki utána indult.
    Mivel nem voltam biztos, h beindul újra, gondoltam elviszem Pestre a volvo szervízbe. Egy hét után rá is rakták gépre. S a következőt mondták:"Valószínűleg üzemanyag pumpa. Ki kell cserélni az egészet. 200.000 ft, de nem tuti a hiba. (Ők is csak tapogattak)
    Most várunk egy másik szerelőre, aki megnézi. Eltelt 2 hét, kifizettünk 45.000 Ft-ot és még mindig ott vagyunk, ahol az elején.
    inrock 2017/10/15 09:24 (54585)
    Halló Kollégák,

    nade, milyen egyéb jelenséget produkál, amikor nem indul?
    simee 2017/10/14 11:25 (54584)
    Sziasztok!

    Volvo S80 D5 automata 2010-es szériával kapcsolatban érdeklődnék. Indítási problémája van. Hol beindul, hol pedig nem.
    Van valakinek valamilyen tippje, miért?
    FM2000 2017/10/13 22:14 (54583)
    Sok ujat nem fogok mondani, ezt a temat tobbszor kiveseztuk mar. Azt tapasztalhattad h más az autópályák felülete. (jo pelda erre az M0 korgyuru, itt jo fogyit lehet elerni egy M1, M5 hoz kepest) Ez az egyik kulcs, a másik pedig a hosszan elnyújtott dimbes dombos domborzat valamint az uralkodo szelirany. Figyi, en megtankoltam a bodeni tonal, parndorf jet kuton 5.6 jott ki 120gps tempoval, pedig munchenben dugoztam. Budapestig 6.1 lett Osztrak gazolajjal, sot, mar Gyor kornyeken sik terepen egyertelmu volt a pill.fogyikbol a tobblet. Olyan nincs h 120-170 tokmindegy. Nagyjabol 40% tobbletfogyi a 170. Az h 1x 2x elrugod neki... A 8.4es fogyi az emlitett tartomanyra realis, ez nem benzinfuggo, eleve nincs kulonbseg benzinek kozott, szigoru szabvanynak kell megfeleljenek az euban. Egyedul az ukran benzinnel fogyaszthatsz kevesebbet, mivel annal nincs bio komponense, nem tartalmaz alkoholt ami csokkentené az uzemanyag futoerteket. Meg egy dolog, turbos benzinesnel eleg egy trepnis elozes, oda a jo atlag, a lovakat etetni kell


    Wildhorse írta:
    Volt egy Budapest - Frankfurt - Amszterdam - Frankfurt - Budapest trippünk.

    Meglepő dolgok:
    - a kocsi fogyasztását nem befolyásolja a 120-170km/h tartomány
    - 80-110 km/h között a kinti bengával képes volt 8.4-es fogyasztásra (2.0T, automata)
    - nincs nagy különbség a 95 és 99 közötti benga között - ha kint tankolok


    Többen latolgatták már, hogy a hazai üzemanyag rosszabb. Nem tudom miben más, de a kocsi olyan fogyasztási adatot produkált hegy-völgyes környezetben, amit itthoni üzemanyaggal még soha nem láttam.....
    Egyébként meg hatalmas élmény volt levezetni ezt a távot.
    jocoka83 2017/10/13 20:11 (54582)
    Nekem 2005-ös 1.6D, sztem a vezérműszíj csere intervallum nem változott, ha jól tudom akkor 100.000 km-ként.
    jocoka83 2017/10/13 19:12 (54581)
    Sziasztok!

    Ismét segítséget kérek. 1.6D V50-ben a vezérműszíj környékén hideg járó motornál nyikorgó hangot hallani. A szerelőmmel nem jöttünk rá, hogy mi adja a hangot, feszítőgörgőt cseréltünk, 35.000 km-rel ezelőtt volt vezérműszíj csere, és ékszíjtárcsa csere is, nemrég pedig generátor is volt cserélve.
    A hang mellé most még azt is tapasztaltam, hogy hideg motorral 1-1 alkalommal beránt, megtorpan a motor, mintha valami megszorulna és megfogná, ahogy melegszik a motor ez megszűnik.

    Ötlet esetleg, hogy melyik irányba kutakodjunk?

    Köszi a válaszokat.
    inrock 2017/10/13 19:02 (54580)
    Halló Kollégák,

    a Haynes könyv azt írja, hogy M56-ba 1161423-7 -es Volvo minősítésű szintetikus olaj kell. Hogy ez mint jelent, azt nem tudom
    B 673 2017/10/13 13:27 (54579)
    Sziasztok. Most egy hete vettem egy Volvo V50 - est. 1, 6-os Diesel, hat sebességes.Az autó 5 éves és 108ezer km van benne. Valakinek van ugyanilyen és ugyanennyi idős Volvoja? Engem a vezérszij csere és a motor, valamint a váltó olajcsere intervallum érdekelne. Valakinek egyéb tapasztalata az autóval kapcsolatban...?
    kalapka 2017/10/11 20:57 (54578)
    Sziasztok,

    Váltó olaj csere előtt állok.
    Próbálom a OEM Volvo pontos kiváltási lehetőségeit feltérképezni.
    M56-os váltóba kellene (V40/2002/2.0/T4)
    Ezeket találtam mint használható olajok:
    75W80 GL4
    75W90 GL4 ez elérhetőbb

    Tapasztalat?

    Köszönettel

    Kalapka
    inrock 2017/10/09 19:00 (54577)
    Halló Kollégák,

    de ha utána bejelentkezem a Volvowiw csoportba, akkor máris látnak, vagy hogy megy ez?


    Más. Új modell jön a Polestar-tól:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/08/mindjart_itt_az_elso_onallo_polestar-modell/
    Wildhorse 2017/10/08 15:54 (54576)
    Elvileg be tudsz úgy regisztrálni, hogy nem válik kereshetővé a neved, így ha nem akarod, akkor a kutya sem talál rád.
    Wildhorse 2017/10/08 15:53 (54575)
    Volt egy Budapest - Frankfurt - Amszterdam - Frankfurt - Budapest trippünk.

    Meglepő dolgok:
    - a kocsi fogyasztását nem befolyásolja a 120-170km/h tartomány
    - 80-110 km/h között a kinti bengával képes volt 8.4-es fogyasztásra (2.0T, automata)
    - nincs nagy különbség a 95 és 99 közötti benga között - ha kint tankolok


    Többen latolgatták már, hogy a hazai üzemanyag rosszabb. Nem tudom miben más, de a kocsi olyan fogyasztási adatot produkált hegy-völgyes környezetben, amit itthoni üzemanyaggal még soha nem láttam.....
    Egyébként meg hatalmas élmény volt levezetni ezt a távot.
    inrock 2017/10/08 09:39 (54574)
    Halló Kollégák,

    kontakthiba lehet a gyújtáskapcsolóban, vagy kezd meghalni valamelyik elektronikai egység:

    volvoforums.com/forum/volvo-s70-33/ets-light-my-1999-s70-67611/
    finyo88 2017/10/07 19:24 (54573)
    sziasztok! Tanácstalan vagyok S70-es volvon az ETS lámpa világít de hibakód nincs... Valakinek valami ötlete?
    inrock 2017/10/06 19:24 (54572)
    Halló Kollégák,

    nekem úgy tűnik, mintha szólt volna a kutas a fickónak, hogy oltsa el.
    Nem oltotta el.
    Probléma?
    gegee 2017/10/06 06:18 (54571)
    Lájk!
    Én is falloszbúk/péniszkönyv nélkül igyexem élni.Bár elismerem, hogy nagyon-nagyon nehéz, de próbálom tartani magam...
    gegee 2017/10/06 06:16 (54570)
    index.hu/mindekozben/poszt/2017/10/04/soha_ne_cigarettaz_benzinkuton/

    )
    Azon csodálkozom, hogy a többiek nem verték meg a benzinkutast...Lehet, hogy komoly meló lesz a kocsit kipucolni...
    FM2000 2017/10/03 21:16 (54569)
    azota nem hianyzik az ilyen jellegu hely es idotoltes.1-2 erdekes megmert adatot megosztok itt es ennyi. Arra nincs idom h egy forumon/hirfolyamban lakjak es fuggjek tole.
    Ha teccett, lajkoljatok!

    S60R: hideg bekoszontevel az akksi lejtmenetbe kerult, hetrol hetre gyengebben forgatott, mig nem 2 hete mar bikaznom kellett,igy a bosch s3 70ah akksit a mult heten kicsereltem. 6honap/8200km alatt egyelore ennyi meghibasodas volt. Atlagfogyi 8.7l/100km. Akit erdekel, spritmonitor.de oldalon kovetheti az uzemeltetesi ktgeket.
    FM2000 2017/10/03 21:14 (54568)
    Egyelore en sem reggeltem feszbukra, 12 eve az iwiw kapcsan ert kellemetlenseg
    inrock 2017/10/03 18:41 (54567)
    Valszeg neked is a Facé-re kell menned.

    Én csak azért lebzselek itt, mert nincs accountom. Bár lehet kellene haladnom a korral
    inrock 2017/10/03 18:39 (54566)
    Halló Kollégák,

    bizony, inkább a Facé-n zajlik az élet, pont múlt héten volt egy minitali. Illetve ott van aktív szerelő, aki tud ábrákat adni.
    C 30 2017/10/02 22:36 (54565)
    Szevasztok mindenkinek.
    Új vagyok a rendszerben. Üdvözöllek benneteket. És rögtön kérdeznék is.
    Van egy 10 éves C 30-asom. Eddig semmi problémával, ment mint a golyó 250e km-t. Most is "csak" az a gondom, hogy beázik. Pilóta ülés előtt a műszerfal alatt a bal kerékíven. Valahol. És most már egyre intenzívebben. Mi lehet a gond? Gondolom, nem túl nagy a hibajelenség oka, talán valami eltömődött esővízlevezető nyílás, vagy hasonló. Tud valaki tanácsot adni, esetleg hasonlóval küszködött is? Esetleg robbantott rajzok, v. metszetek vannak valakinek? Netán olyan karosszériás, aki küzdött ilyennel?
    Köszi a segítséget
    Üdv
    FM2000 2017/10/02 20:48 (54564)
    fészbúk ?

    a volvo sosem romlik el, nincs miről beszélgetni
    olyasmi mint a prius fórum
    furedinagyistvan 2017/10/02 19:42 (54563)
    Üdv Márkatársak!

    Kb egy havi itt létem alatt csekély segítséget kaptam, és az itt lévő infok is gyengék. Eddig a leghasznosabb az volt, hogy a gk tulajdonos vigye márkaszervizbe vagy ehhez-ahhoz. Robbantott rajz, kapcsolási rajz sehol (kövezzetek ha mégis, csak én nem találom).
    Eddig Puntom volt. Ott szerelések- javítások leírása lépésről- lépésre, képekkel illusztrálva. Gk részegységenkénti bontásban. Alkatrészeket hirdettünk fóromon belül.
    A Volvonál, mint ha minden titok lenne, vagy mindenki megtartja magának az infot.
    Szives olvastam volna arról hogy Volvo találkozó itt vagy ott. Esetleg képekkel.Csak hogy találkozhassak márkatársakkal, műszaki dolgok megvitatása céljából.
    Szembesültem, ez van... Nekem ez kevés! Nektek jó fórumozàst! Üdv!
    Wildhorse 2017/09/30 19:27 (54562)
    Ja közben asszonyka megmutatta.

    Nagyon sokan voltunk és a VAH ajándékának is nagyon örült a nyertes
    Wildhorse 2017/09/30 19:19 (54561)
    hol? mit?
    inrock 2017/09/30 10:42 (54560)
    Halló Kollégák,

    és a TC is megosztotta a főoldalán
    Wildhorse 2017/09/29 21:08 (54559)
    Jaja, holnap lesz

    www.facebook.com/events/488826871454121/?acontext=%7B%22source%22%3A5%2C%22page_id_source%22%3A437359566284652%2C%22action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%2C%22mechanism%22%3A%22main_list%22%2C%22extra_data%22%3A%22%7B%5C%22page_id%5C%22%3A437359566284652%2C%5C%22tour_id%5C%22%3Anull%7D%22%7D]%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

    14:00 Pólus Center
    inrock 2017/09/25 20:55 (54558)
    Halló Kollégák,

    most szombaton XC60 Simogató? Az új jutyúb videóban mondta Tamás, felpillantottam a facséra, semmi kiírás.
    reset 2017/09/24 12:23 (54557)
    Hello,

    Volvonál lehet rendelni Európa-térképet 2002-es S80-hoz is.
    A NavTeq honlapján meg lehet nézni a cikkszámokat:

    Volvo RTI P2001/MMM Europe

    Media: DVD

    Previous Volvo Part number: 31428072
    Volvo Part number: 31470159

    Model compatibility:
    Compatible with all:
    S80 MY 2001 - 2006
    Gmattew 2017/09/24 09:31 (54556)
    Sziasztok!

    Nemrég vásároltam egy 2002-es S80-ast amiben gyárilag benne van a GPS, viszont ahogy olvastam nincsen rá Magyaroszági térkép. Kérdésem az volna, hogy van-e valamilyen megoldás arra, hogy működjön a GPS magyar térképpel?

    Válaszokat előre is köszönöm!
    reset 2017/09/23 09:52 (54555)
    s.r. - szerintem sunroof (napfénytetö) lesz
    inrock 2017/09/22 19:12 (54554)
    Hááát... jó kérdés. Talán bontóban, de ugye melyikben (én nem ismerek bontóst, ha valami kell, a szerelőmre bízom).
    Direkt alvázszám alapján kerestél már rá, hogy mit dob ki?


    Amúgy az ajtók számának kiválasztásakor mit jelent az "S.R.", és "S.R. nélkül"?
    inrock 2017/09/22 19:09 (54553)
    Halló Kollégák,

    hát nekem a hátsó oszlop felfelé törése nagyon nem tetszik. A hátulján is lenne velemi faragni való, de nem vészes. A többi rendben van. Igazából majd élőben leszek rá kíváncsi.

    (meg a tapizós egérmozi sem tetszik, de erről már nyavalyogtam eleget)
    kiralyc 2017/09/22 09:01 (54552)
    Üdv Mindenkinek!

    Van egy 2002 es S40 em és sajnálatos módon nincs benne isofix lehetőség. Családunk bővülése kapcsán nekünk meg egyre inkább fontos volna.
    Ahogy nézegettem a katalógus dolgokat az autóhoz két fajta volt beszerelve és az alvázszám alapján nekem a ritkábbik kellene (vagyis ami már nincs gyártásban)

    itt találtam meg hogy mi kellhet

    szóval ha minden igaz akkor mivel az alvázszámom utolsó 6 számjegye nagyobb mint 800000 így nekem a 30623075 számú alkatrész kellene... na ahogy néztem ilyet már nem nagyon gyártanak és nem is lehet kapni alkatrészboltokban...

    Szóval szeretném megkérdezni a kedves fórumozókat hogy van e valakinek ilyen alkatrésze? Lehet e utángyártottat szerezni valahonnan?
    Bontott autóban van e valakinek ez épp feleslegben?
    Meg aztán a másik kérdésem, hogy valaki látott e már két ilyet élőben? És valóban akkora e a két alkatrész között a különbség (30618093 a még rendelhető alkatrész és a 30623075 a már gyártáson kívüli forgalomból eltűnt) hogy azok nem csereszabatosak egymással?
    Vagy egy műszaki rajza volna e valakinek az adott alkatrésztről, hogy esetlegesen legyártathassam valami szakemberrel?

    Az isofix hiánya miatt nem szeretnénk lecserélni az öreg, de szeretett S40 ünket. Szóval kérném a kedves fórumozók szakértését a témában.

    Előre is köszi
    Üdv Király Csaba
    gegee 2017/09/22 02:23 (54551)
    B.Gábor írta:
    Sziasztok!

    S40 2005 1.6D probléma, és eléggé kellemetlen.

    3. éve amint megjön a hideg idő (tavasztól őszig sohasem!), random elkezd köhögni-rángatni (mintha nem kapna naftát). Van, hogy 1,5 hónapig semmi, aztán van, hogy 5 km alatt 6szor.

    Ma konkrétan 4 km alatt 3szor játszotta el, de annyira komolyan vette a dolgát, hogy le is állt.

    Gurulás közben indítottam, csodásan járt mintha mi sem történt volna, aztán megint köhögött-rángatott-leállt, megint indítottam, megint csodaszépen durmolt...

    Valami ötlet, hogy mi lehet?

    (1-2 életesemény: generátor tavaly szilveszterkor, porlasztó idén nyáron volt felújítva, akksi tegnap lett benne cserélve)

    Előre is köszi a tippeket


    Hejhalla.
    Nekem Renaulton volt réges régen ilyen gond, a vége gyújtáskábel cseréje lett.Nem lehetett látni sehol semmit.Csak a takony ködös, esős időben csinálta, teljesen demonstrálhatatlanul, csak akkor, amikor ő akarta...Motor restartnál szinte mindig rendbe jött.Rühelltem.
    gegee 2017/09/22 02:17 (54550)
    És itt az új modell is:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/09/21/volvo_xc40/

    Szerintem q jól néz ki.Tíz év múlva 10 évesen valszeg egy kiváló ajánlat lesz árban is...
    Kíváncsi lennék, mekkora a beltere.
    B.Gábor 2017/09/21 21:37 (54549)
    Sziasztok!

    S40 2005 1.6D probléma, és eléggé kellemetlen.

    3. éve amint megjön a hideg idő (tavasztól őszig sohasem!), random elkezd köhögni-rángatni (mintha nem kapna naftát). Van, hogy 1,5 hónapig semmi, aztán van, hogy 5 km alatt 6szor.

    Ma konkrétan 4 km alatt 3szor játszotta el, de annyira komolyan vette a dolgát, hogy le is állt.

    Gurulás közben indítottam, csodásan járt mintha mi sem történt volna, aztán megint köhögött-rángatott-leállt, megint indítottam, megint csodaszépen durmolt...

    Valami ötlet, hogy mi lehet?

    (1-2 életesemény: generátor tavaly szilveszterkor, porlasztó idén nyáron volt felújítva, akksi tegnap lett benne cserélve)

    Előre is köszi a tippeket
    inrock 2017/09/21 18:54 (54548)
    Halló Kollégák,

    épp olvasom a TC-n a méreteit. Hát alig kisebb, mint az XC60, az pedig (a héten láttam) alig kisebb, mint az XC90
    Yilane 2017/09/21 12:01 (54547)
    EZEN a Facebook-oldalon van egy videó az új XC40 bemutatójáról. Ha netán érdekel valakit
    inrock 2017/09/19 19:00 (54546)
    Halló Kollégák,

    használt XC60 teszt:
    totalcar.hu/tesztek/2017/09/19/volvo_xc60_2.4_d4_awd_2014/
    zoli13 2017/09/18 18:34 (54545)
    Sziasztok! Engem is megbízható szerelő érdekelne de Győr, Mosonmagyaróvár Sopron környékén ha van ilyen.. ha nincs akkor ahol van!!
    Yilane 2017/09/18 07:11 (54544)
    Szia!
    Mások mobilszámát én nem adhatom meg Viszont az ottani Autóklub telephelyen bérel most műhelyállásokat, tehát ott megtalálod:

    2049 Diósd, Vadrózsa u. 19.
    Telefonszám: 06-20/288-6976; 23/545-107
    inrock 2017/09/17 21:04 (54543)
    Én idén télen váltottam 10W40-ről 5W40-re. A kézikönyv szerint jó bele mindkettő, de az 5W hidegben hígabb, azaz könnyebben kenhető, ami ugye elvileg jobb a motornak. Maradok az 5W-nél.
    inrock 2017/09/17 21:01 (54542)
    Kicsit pörgess le a kommentenkben, találsz ajánlott neveket (Pest környékiek), náluk érdeklődj.
    inrock 2017/09/17 21:00 (54541)
    Halló Kollégák,

    a V40-ből a T4-et felejtsd el, eléggé kihegyezett, ezért problémás darab. A 2.0, vagy 2.0T ajánlott. Nézz meg minél többet, hogy legyen fogalmad milyen a jó állapotú gép. Vásárlás előtt érdemes megnézetni.
    Mit értesz mókafaktor alatt? Ha kora reggel is kell menni valahova, semmi probléma, beülök a Volvóba, és kipihenten szállok ki. Nem is értem mit akarsz mókázni
    brata86 2017/09/17 19:52 (54540)
    S40, 1.6os,2001es évjáratba, milyen motor olaj kell?szintetikus 5w 40,vagy 10w 40? Illetve még olyan kérdésem lenne, hogy pl. télen hidegben a hűtőviz nem nagyon emelkedik, és nem is fúj nagyon meleget az autó? Ez mért lehet?
    Venci 2017/09/17 13:42 (54539)
    Sziasztok, szép napot.
    Új vagyok itt a közösségben, és van egy gondom is.
    Valamelyik gyerek kiszedte a bal hátsó ajtóból az ajtózáró gombot, és elveszett. -8 éves S40-
    Tud valaki segíteni, hol kapok ilyet?
    Köszönettel, Vendel....
    Venci 2017/09/17 13:20 (54538)
    Sziasztok, szép napot kívánok mindenkinek.
    Új vagyok itt a közösségben, és van egy kis gondom.
    Valamelyik gyerek kiszedte a bal hátsó ajtózáró gombot, és elveszett. Van valakinek ötlete, hol tudnék ilyet venni?
    Köszönettel Venci
    brata86 2017/09/17 12:31 (54537)
    Szia. Esetleg elérhetőséget tudsz Nagy Zoltánhoz, vagy a címét Diósdon? Mert eddig hiába kerestem, nem találtam. Köszönöm.
    DéeFa 2017/09/17 09:33 (54536)
    Sziasztok!

    2-3 éven belül tervezett autóvásárlás okán szeretnék információkat gyűjteni.
    Jelenleg egy '93-as Citroen AX elégedett tulajdonosa vagyok. Nagyon szeretem az autót, viszont az utóbbi időben a rohadás olyan méreteket öltött, hogy lassan el kell engednem a járgányt.
    Alapjában véve a Citroen mellett motorozni szerettem volna, de mivel a kisautó lassan szétmálik alattam, úgy döntöttem inkább legyen egy olyan autóm ami nagyobb, kényelmesebb, tartósabb és (mivel a motorozásról lemondtam) amivel élmány lehet közlekedni.
    Így jutottam el a Volvohoz. Típusokat tekintve a 2000-2004 között gyártott V40 (S40 nem igazán) 2.0T, T4 modellek, illetve a 2000-ig gyártott S70/V70 típusok érdekelnének. Évente kb. 8000 km-t menne az autó.
    A fent említett autókkal kapcsolatosan érdekelne gyakorlatilag minden. Tapasztalatok tartóssággal, megbízhatósággal kapcsolatosan, fenntartási költségek, alkatrészárak, "mókafaktor" , érdemes-e itthon nézelődni vagy inkább pörgessem a külföldi oldalakat (ha igen, mely országokból lehet érdemes behozni) stb.
    Előre is nagyon köszönöm, szép napot!
    Yilane 2017/09/17 08:51 (54535)
    Nagy Zoli Diósdligeten dolgozik, fordulj hozzá nyugodtan!
    brata86 2017/09/17 08:16 (54534)
    Sziasztok.

    Pest megyében (Százhalombatta, Érd, Tárnok, Diósd) Fejér megyében-Martonvásár környékén keresek volvo szerelőt, aki korrekt és jól dolgozik. Ha tud valaki ilyet kérem irjon ide, vagy email-brata86@gmail.com email cimre. Köszi
    furedinagyistvan 2017/09/17 08:16 (54533)
    Üdv Mindenkinek!
    A lepukkntan vett S40 lassan kezd életre kelni. Tud-e valaki tanácsot adni, hogy a cigivel kiégetett A oszlop újrakárpitozásához a komplett műszerfalat ki kell-e venni, és ha igen, akkor hogyan? Van-e vkinek ebben tapasztalata? Esetleg robbantott rajza? Évj:2001. Jó hétvégét minden olvasónak! Nagyi
    gegee 2017/09/16 12:16 (54532)
    Pedig én ilyesmi helyen vettem valami hasonlót (asszem a billenő lap alatti vödör volt az) és egész jó árban volt.Igaz, egy másik országban.Ezzel csak azt akarom mondani, hogy hátha lehet más szalonos csilivili helyen is megfizethető.Vagy esetleg műanyagos nem tudja megjavítani?Fontos, hogy ne kezdd el magad pillanatragasztózni, mert utána már elhajtanak.Ha jó Pesten, keresd a Hüllő kft-t a 13. kerületben.Nekem más dolgot csináltak (motornak csomagtartódobozát), jobb lett, mint a gyári volt.
    inrock 2017/09/15 17:58 (54531)
    Halló Kollégák,

    nem tudom közismert-e, lévén már július 1-től tart, szeptember végéig: akciós szoftver magyarosítás a márkaszervizekben 2002-es modellévtől.
    Csoki 2017/09/15 14:05 (54530)
    egy baráti beszélgetésnél mesélt valaki egy zuglói volvo gururól :)bingo Seres Károly. Köszi inrock
    inrock 2017/09/14 18:48 (54529)
    Halló Kollégák,

    lásd #54513
    Csoki 2017/09/12 21:21 (54528)
    A legfontosabbat még meg se kérdeztem. Jó szerelőt Budapesten tud e valaki ajánlani aki kifejezetten Volvoval foglalkozik? Sorry hogy ennyit kérdezek de előtte teljesen más vizeken eveztem
    Csoki 2017/09/12 20:04 (54527)
    Igen ezekre a válaszokra számítottam kb... de köszönöm
    inrock 2017/09/12 18:32 (54526)
    Halló Kollégák,

    guglizol bontót a közeledben, ennyit tudunk mi is. Gyári fejegység mellé transzmittert használhatsz, ha nem tetszik a transzmitter, akkor bizony fejegység csere.
    Csoki 2017/09/12 16:12 (54525)
    Kérdeznék még egyet.Az s60-asnál a könyöklőnél van egy tároló rész aminek a teteje ilyen billenős műanyag lap. Na ez el van törve és mint hallottam kb az összes ilyen autóba tropa... Tipp hol keríthetnék ilyet(Volvo Hungary nem jó válasz túl olcsón adják )?
    Csoki 2017/09/11 23:36 (54524)
    késő van már a magyar se megy... egységhez
    Csoki 2017/09/11 23:34 (54523)
    Sziasztok!

    Szeretnék segítséget kérni. 2003-as s60-nál tudok-e a gyári audio egységgel valami mp3 lehetőséget csatlakoztatni?
    szabo.davidd 2017/09/11 20:48 (54522)
    Sziasztok!

    Vásároltam egy '95-ös kombi 850-es Volvo-t. Az autóhoz kaptam egy rendes original kulcsot, illetve két távirányítós bicskakulcsot. Van záró, nyitó és némító gomb rajta. (Sajnos csak az egyik van felprogramozva) Amikor megvettem, zárás gombra zárt minden ajtót és élesítette a riasztót (szerintem utólag beszerelt), nyitásra ugyan ez, csak fordítva. Ezen kívül volt egy olyan tulajdonsága a kocsinak, hogy ha az ember 8mp-ig állt a féken, lezárta az összes ajtót, és csak motor leállításkor nyitotta ki automatán.

    Sajnos történt azonban, hogy az autó úgy lett elindítva, hogy a távirányítóval előtte be lett riasztva (bentről lett bezárva). Azóta a távirányító csak a központit nyitja-zárja, a riasztó meg sem mukkan, a LED-je nem világít, és ez a fékes tulajdonság is eltűnt.

    Van valakinek valamilyen tippje, merre lenne érdemes elindulni?
    gegee 2017/09/11 20:43 (54521)
    gegee 2017/09/11 20:42 (54520)
    Yilane írta:
    Ez igaz lehet. Én is benzinest szerettem volna venni (még ha nem is az általad említett okból). Csak számomra az is szempont volt, hogy legyen erős (20 év autózás után szerettem volna végre egy olyan autót, amelyik nem csak az adott tömeg mozgatásához szükséges minimális erővel és nyomatékkal bír - 1.6 kilőve). Négy hónapon át figyeltem a hahu-t, és ez alatt egy (egy) darab 5 évesnél fiatalabb, 1,6-nál nagyobb benzines V50 volt csak fenn, az is az 1,8-as, állítólag nem a legjobb motorral. Így lett 2.0D.

    Igen, ezzel nincs nagyon mit kezdeni, ha nincs a piacon a kívánt típus.Mikor még a Paszikánk volt a Volver előtt, akkor odahaza jártunkban néztem a többi Paszikát (elnézést, tudom, s3gghülye vagyok, de mexerettem ezt a szót... ), és egy darab nem volt kb ezer kocsi közül, amelyik 1.8T20V lett volna.Szinte csak az 1.9TDI-k voltak, meg hébe-hóba egy-két
    1.6 szívó benzines.Na, akkor nyugodtam meg, hogy ezt a mi kocsinkat biztos nem fogják Magyarországon ellopni... Ismeretlen, nem létező típus.
    gegee 2017/09/11 20:36 (54519)
    Ezt én magam is kb így látom.Örülök, hogy nem vagyok vele egyedül...
    A sikeres ember a 8-10 éves dízelét eladja, nem pedig veszi...
    Bocs...
    Idősebb korú gépeknél meg már kiegyenlítődik a para-mennyiség, ott már mindegy, hogy benzin vagy dízel.
    Yilane 2017/09/08 12:07 (54518)
    Ez igaz lehet. Én is benzinest szerettem volna venni (még ha nem is az általad említett okból). Csak számomra az is szempont volt, hogy legyen erős (20 év autózás után szerettem volna végre egy olyan autót, amelyik nem csak az adott tömeg mozgatásához szükséges minimális erővel és nyomatékkal bír - 1.6 kilőve). Négy hónapon át figyeltem a hahu-t, és ez alatt egy (egy) darab 5 évesnél fiatalabb, 1,6-nál nagyobb benzines V50 volt csak fenn, az is az 1,8-as, állítólag nem a legjobb motorral. Így lett 2.0D.
    inrock 2017/09/07 18:47 (54517)
    Halló Kollégák,

    jó pár éve Toxic kolléga számolgatta, hogy dízelt venni csak vadiújként szabad, mivel (benzinessel összehasonlítva) a fogyasztáson megspórolt lóvét beleöntheted egy későbbi nagyjavításba, és akkor van a kiadás egálban a benzinessel.
    Viszont ezt már nem tudja érvényesíteni a második, többedik tulaj.
    Yilane 2017/09/07 08:58 (54516)
    Szia!

    Szerencsére a hatszámjegyű mezőny alacsonyabbik felében maradt, de nekünk most ez is sok volt.

    Amit Zoli mondott, abból az jött le, hogy így 230 000 km környékén egyik alkatrész halála sem meglepő, szóval továbbra sem érzem azt, hogy rossz vétel lett volna az autó (kopp-kopp-kopp). A nálunk töltött három év alatt most először volt vele probléma, és már hét éves. Reménykedem
    gegee 2017/09/07 06:26 (54515)
    Yilane írta:
    A V50 saga vége happy (?) enddel

    Szóval ott tartottunk, hogy koromszűrő csere. Hááát, nem ilyen kiadásra számítottunk így nyaralás után, de mit lehet tenni.

    Amikor érdeklődtem, mikor mehetek az autóért, Zoli mondta, hogy a szűrő nem magától romlott el, mert az új szűrő is pillanatok alatt megtelt. Egy-két nap alatt az is kiderült, hogy... na vajon mi? Aki porlasztócsúcs-halálra gondolt, az most fogyasszon el ízlés szerint egy virtuális Sport-szeletet/sört/bort/steaket. Cserélni kell őket.

    Ha azt mondanám, jól esett a hír, nem bontanám ki az igazság minden szeletét... De ha muszáj, akkor muszáj. Pár nap múlva Zoli szólt, hogy mehetek végre az autóért. Aztán amikor már indultam volna, szólt, hogy inkább mégse, mert észrevette, hogy gyorsításkor füstöl. Óbazz... kezdtem letargiába zuhanni. Újabb néhány nap alatt meglett az ok: a fél motor tele volt korommal (szívócső, pillangószelep, minden). Ezt már "csak" tisztítani kellett.

    Ma mentem érte, és nagy örömmel újra beülhettem a kormány mögé. A könnyed, felszabadult érzést valószínűleg fokozta annak a tekintélyes összegnek a hiánya, ami már nem húzta a zsebemet.

    Hát, ennyi volt. Most a zsíroskenyér felett imádkozom, hogy egy ideig most béke és nyugalom legyen a motorháztető alatt


    Úúúhh, bazza meg, ez komoly lehetett.
    Maradt hatszámjegyű, vagy belecsúszott a hétbe?
    Na, ezért fosok én dízelt venni, használtan meg aztán pláne, idegentől meg aztán végképp pláne...
    Nem tudna olyan keveset fogyasztani, hogy egy ilyet visszahozzon...
    furedinagyistvan 2017/09/06 00:43 (54514)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    több ajánlott is van, guglizz rájuk:
    Nagy Zoltán, WRCViktor, Seres Károly, Udvari automobil.
    Illetve a márkaszervizekkel is próbálkozhatsz, pl Székesfehérvár hozzád közelebb van.


    Rendben, köszi az instrukciót.
    inrock 2017/09/05 20:54 (54513)
    Halló Kollégák,

    több ajánlott is van, guglizz rájuk:
    Nagy Zoltán, WRCViktor, Seres Károly, Udvari automobil.
    Illetve a márkaszervizekkel is próbálkozhatsz, pl Székesfehérvár hozzád közelebb van.
    Yilane 2017/09/05 16:48 (54512)
    A V50 saga vége happy (?) enddel

    Szóval ott tartottunk, hogy koromszűrő csere. Hááát, nem ilyen kiadásra számítottunk így nyaralás után, de mit lehet tenni.

    Amikor érdeklődtem, mikor mehetek az autóért, Zoli mondta, hogy a szűrő nem magától romlott el, mert az új szűrő is pillanatok alatt megtelt. Egy-két nap alatt az is kiderült, hogy... na vajon mi? Aki porlasztócsúcs-halálra gondolt, az most fogyasszon el ízlés szerint egy virtuális Sport-szeletet/sört/bort/steaket. Cserélni kell őket.

    Ha azt mondanám, jól esett a hír, nem bontanám ki az igazság minden szeletét... De ha muszáj, akkor muszáj. Pár nap múlva Zoli szólt, hogy mehetek végre az autóért. Aztán amikor már indultam volna, szólt, hogy inkább mégse, mert észrevette, hogy gyorsításkor füstöl. Óbazz... kezdtem letargiába zuhanni. Újabb néhány nap alatt meglett az ok: a fél motor tele volt korommal (szívócső, pillangószelep, minden). Ezt már "csak" tisztítani kellett.

    Ma mentem érte, és nagy örömmel újra beülhettem a kormány mögé. A könnyed, felszabadult érzést valószínűleg fokozta annak a tekintélyes összegnek a hiánya, ami már nem húzta a zsebemet.

    Hát, ennyi volt. Most a zsíroskenyér felett imádkozom, hogy egy ideig most béke és nyugalom legyen a motorháztető alatt
    furedinagyistvan 2017/09/05 13:23 (54511)
    Bp ill. környéki is jó lenne, ha tapasztalat alapján tudsz adni tanácsot. A netről kerestem, találtam, de nem tudom megbízhatók-e? Várok ajánlást. Köszönöm!
    gegee 2017/09/04 18:38 (54510)
    40 éves a Répa úr!
    Munkásságának ránk vonatkozó fejezetei közül egy:

    totalcar.hu/tesztek/s60awdvers/

    GCI 2017/09/04 14:41 (54509)
    Sziasztok


    Fájó szível de cserélem az autómat. 2002-es(2001-12-20) S80 2.4 szívó benzin manual váltó YV1TS61P221248535

    Km 252.000

    Családi egyterű kell most pár évig nem lesz VOLVO a tulajdonomba. Majd ha felnő a gyerek
    visszaugrok egy XC90-be.

    Jövő héten viszem friss műszakira, utána rakom ki a hirdetést.
    Ha bárkit is érdekel kérlek írj a csabazozo@gmail.com-ra.

    Irányár: műszaki előtt 850.000 Ft Műszaki után 9-950.000 Ft
    gegee 2017/09/04 00:27 (54508)
    szabo.davidd írta:
    Szia!

    Köszi a választ, őszintén szólva megnyugtattál. A lábtér nem para, én 170 centi/ 70 kg vagyok, mögöttem szinte akárki elférne, és 80%-ban csak ketten utazunk (ha négyen megyünk, asszonykák ülnek hátul, ők pedig aprók)

    Ami engem is nagyon megragadott benne, az a csomagtér, szóval még egy üdítő dolog a válaszodban.
    Szinte biztos, hogy külföldi behozatal lesz, itthon az Mk2-es szívóbenzinesekből alig találni valamit.
    Jelenleg nem jut eszembe semmi, ha csak nem az a kérdés, hogy nem tudsz-e eladót odakint, amibe érdemes lenne belemenni


    Na, akkor el fogtok férni!
    Nem tudok ismert gépet, csak amit a net dobna ki.
    És hát ja, ilyen ez a szívóbenzines dolog.De most már azért a magyar is kezd gondolkodni, hogy a másfél literes fogyikülönbségből nem adja ki a nagynyomású befecsirendszer, meg a kettőstömegű cseréje, főleg ha 13 ezer km-t megy egy évben...
    Még a németeknél is erőse4n csökken a dízelpártiság, pedig az már nagy szó...
    inrock 2017/09/03 21:10 (54507)
    A kollektív tudatból (mi vagyunk a Borg!) nem rémlik Balaton környéki szerelő, Budapesten, és környékén vannak.
    furedinagyistvan 2017/09/03 15:38 (54506)
    Sziasztok Márkarársak!
    Kimondottan váltószerelőt, vagy szerelőt, aki mechanikus váltót javít, tudtok ajánlani? Továbbá itt Balatonfüred környékén hozzáértő szerelőt tudtok ajánlani? Nenrég vettem 2001, S40 és nincs tapasztalatom, akihez pedig eddig vittem az előző kocsjaimat, a Volvo hallatára megszédült...
    Várom javaslataitokat. Előre is köszönöm! István
    szabo.davidd 2017/09/03 10:23 (54505)
    Szia!

    Köszi a választ, őszintén szólva megnyugtattál. A lábtér nem para, én 170 centi/ 70 kg vagyok, mögöttem szinte akárki elférne, és 80%-ban csak ketten utazunk (ha négyen megyünk, asszonykák ülnek hátul, ők pedig aprók)

    Ami engem is nagyon megragadott benne, az a csomagtér, szóval még egy üdítő dolog a válaszodban.
    Szinte biztos, hogy külföldi behozatal lesz, itthon az Mk2-es szívóbenzinesekből alig találni valamit.
    Jelenleg nem jut eszembe semmi, ha csak nem az a kérdés, hogy nem tudsz-e eladót odakint, amibe érdemes lenne belemenni
    Go to topOldal: 12345678...548