Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...545
    inrock 2017/05/19 19:49 (54231)
    Halló Kollégák,

    senki nem linkelte még az új XC60 tesztjét?

    totalcar.hu/tesztek/2017/05/19/menetproba_volvo_xc60_2017/

    Nekem tetszik!
    (a műszerfal közepén az egérmozi elvből nem, de hát így jártam)
    Álmos 2017/05/18 21:55 (54230)
    Ámen!
    gegee 2017/05/17 17:24 (54229)
    Icka 2017/05/17 15:37 (54228)
    Üdvözlet mindenkinek!!

    Az lenne a kérdésem, hogy nem e tudtok ajánlani Volvo szerelőt aki barátságos óradíjért esetleg otthonában javít szerel?

    Pest megye Fejér megye, de máshol is szóba jöhet, mivel szívesen utazom kicsit, hogy jó szerelő kezei közzé kerüljön az autóm.

    Előre is köszi a segítséget.
    uzsolt 2017/05/16 19:03 (54227)
    Sziasztok!

    2007-es S60 2.4D 6 sebességes automata váltó (TF80SC) problémákkal merre és kinél érdemes érdeklődni?
    "Hideg" olajnál minden rendben, észre sem lehet venni a váltásokat, de amint kezdi elérni az üzemi hófokot az olaj a váltóban akkor már 3-ból 4-be csúnyul a váltás, vagy van, hogy üresben felejti és egyszer csak becsattan a helyére. Rükvercet is van hogy nagy csattanással veszi.
    Az olaj pár száz km-el ezelőtt volt cserélve a váltóban.

    Érdekességként: 412 ezeret futott a kocsi és a váltó is. És egyelőre még gyári a váltó.

    Válaszokat előre is köszi!
    B.Gábor 2017/05/16 14:45 (54226)
    Sziasztok!
    2005-ös S40 manuális váltógombját és a kéziféket hogyan lehet leszerelni? Szoknyacsere miatt lenne esedékes...
    csabas60 2017/05/15 19:21 (54225)
    Szia

    Köszönöm a válaszod.

    A kis könyve szerint nem téli hanem vizes útviszonyokra való ebbe a verzióba a w gomb a váltó mellett.
    Nem kettes hanem egyesből indul csak a nyomatékot veszi vissza. Szépen vált el tényleg öröm érezni amikor elvált olyan selymes és lágy. Szeretek így közlekedni vele.

    Tehát egy s60 2.4 d5 automata sport váltója (ezen lehet váltó karral manuálisan is váltani), felújítása költsége 300 - 400 e forint között mozog ha jól értem.

    Előre is köszönöm válaszod.
    Wildhorse 2017/05/15 13:46 (54224)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    alakul amúgy az OVT? Szükség van segítő brigádra?


    Egyelőre úgy vagyunk, hogy mindenki élvezze a helyet és ne gályázzon rajtunk kívül....mindenesetre köszi a kérdést
    Wildhorse 2017/05/15 13:45 (54223)
    csabas60 írta:
    Üdvözlök mindenkit !

    Egy kis segítségre lenne szükségem vagy is tapasztalatra a volvo s60 2.4 d5 automata váltókról.

    A váltó 2 és 3 között amikor gurulok tehát nem sebességben berángat. Ugyan akkor W azaz vizes kapcsolás esetében nem. W üzem módban hibátlanul működik. Eddig ajánlások szerint váltó olaj csere kellene. Beszéltem a Budapesti volvo alkatrész bolttal ott jelezték hogy 4 liter olaj jön le, mert a többit megfogja a turbina.

    A következő ajánlás váltó olaj csere vákumgéppel ami át is mossa és feltöltik tejesen a váltó olajat.
    Csinált e ilyet valaki ?
    Tapasztalatok vannak e ?



    W = Winter nem Water. Azt jelenti, hogy hóban kapásból 2-esben indul el

    Olajcsere: kizárólag olyan helyen csináltasd ahol teljesen leengedik, különben nincs értelme, de másik oldalról ha rángat akkor előfordulhat, hogy már valami gond van és az olajcserétől még rosszabb lesz. Mindenképpen legyen a zsebedben a váltófelújításra szánt pénz is a biztonság kedvéért (3-400k HUF).

    Nem ártana kiolvastatni arra megfelelő helyen, hátha hibakód formájában is megvan a tényleges gond.
    csabas60 2017/05/15 10:18 (54222)
    Üdvözlök mindenkit !

    Egy kis segítségre lenne szükségem vagy is tapasztalatra a volvo s60 2.4 d5 automata váltókról.

    A váltó 2 és 3 között amikor gurulok tehát nem sebességben berángat. Ugyan akkor W azaz vizes kapcsolás esetében nem. W üzem módban hibátlanul működik. Eddig ajánlások szerint váltó olaj csere kellene. Beszéltem a Budapesti volvo alkatrész bolttal ott jelezték hogy 4 liter olaj jön le, mert a többit megfogja a turbina.

    A következő ajánlás váltó olaj csere vákumgéppel ami át is mossa és feltöltik tejesen a váltó olajat.
    Csinált e ilyet valaki ?
    Tapasztalatok vannak e ?
    inrock 2017/05/13 11:10 (54221)
    Halló Kollégák,

    alakul amúgy az OVT? Szükség van segítő brigádra?
    inrock 2017/05/10 19:29 (54220)
    Halló Kollégák,

    infó annak, aki a T-mobilos telefonját online akarja adategyeztetni:
    A születési hely mögé írd be zárójelben az országot is. És akkor nem azt fogja kiírni, hogy nem stimmel valamelyik adat. Mert azt ugye nem mondja meg, hogy mi nem stimmel, vagy hogyan kellene javítni
    gegee 2017/05/09 03:27 (54219)
    Wildhorse és mások:

    Oké, akkor elkezdem, nem merek ígérni semmit, de azt betartom!
    Felveszem Sárlottal is a kapcsolatot.
    Wildhorse 2017/05/08 22:10 (54218)
    gegee írta:
    Hej, hölgyek, urak.
    Egy kérdés: érdekli-e-é a T. Társaságot Volvos témájú újságcikkek lefordítása, ide beküldése?
    Vállalnék havonta néhányat, olyanokat, amik nem hivatalos kommünikék, hogy mittudomain, megjelent az új típus és ezt meg azt tudja, hanem ilyen kis színes, érdekes kategóriájú, meg sosem látott típusok, vagy találtak valamit valahol; szóval amik jó eséllyel nem lelhetők fel a neten más nyelven, csak svédül.Olyasmi, mint az index, origó autós rovataiban is előfordulnak.Esetleg svéd volvobuzi bloggerek tartalmai.
    (A hivatalos cikkkeket hanyagolnám, azok úgyis megjelennek angolul, meg átveszi őket a magyar sajtó is.)
    Mostanában belefutottam pár ilyenbe, meg még vissza is tudok keresni, valszeg kiadhatna pár cikket a dolog.Nos?
    Kérdezném Ló urat is, hogy tud-e-é a cikkeknek, képeknek itt a volvowiwen helyet adni, vagy oldjam meg én, katona, és csak a linkeket adjam?
    Aludjatok rá párat és ha van pozitív visszajelzés, akkor elkezdem.



    Figy ha kell főoldalra is kirakhatsz cikkeket, amit kirakunk a VolvoWiW FB oldalára is.
    Minden hasznos infó szerintem jó a Volvo társadalomnak - Nekem az időm zéró, de Charlotteval mindent le tudsz konkretizálni.
    Küldök privátba egy email címet.
    inrock 2017/05/08 19:17 (54217)
    És tényleg... Mondjuk szerintem a V70 méretére most a V60 passzol (kábé), a V90 már nagy.
    inrock 2017/05/08 19:15 (54216)
    Halló Kollégák,

    ha időd adja, jöhetnek az infók
    snakepeti 2017/05/08 16:01 (54215)
    Bazz bepötyögtem aztán eltünt...
    Szòval nem menne át, bàr mondhatjuk hogy jó állapotù, de azèrt kèr egy elsô hátsó futómûvet fèkestül, telóstul, rugóstul, na ez az amit ausztriában már nem csináltatnának meg. Amin meg külön le vagyok kattanva hogy 225 ezer kmig van vezetett szervizkönyve, a denzel volvonszervizben szervizeltèk ùjkorától. Na ez az amit nem kapsz otthon..
    snakepeti 2017/05/08 15:57 (54214)
    Nekem a coupe pl nem menne át
    kalapka 2017/05/08 10:57 (54213)
    Engem érdekelnének ilyen színesek!!
    gegee 2017/05/07 21:09 (54212)
    Azt amúgy észrevettétek, urak, hogy a Volvo szép suttyomban télleg kivezette a 70-es modellcsaládot, az 50-essel együtt?
    Nincs már pl V70 újonnan, ha megfeszül se a vásárló.
    Igaz, a V90-et télleg relatíve olcsón adják, olyasmi árban, mint a V70 volt.Na de akkor is.
    Volt mondjuk ilyen cikk korábban, de nem gondoltam komolyan...


    A volvokársz nemzetközi oldalára fölmenve lehet csodálkozni a dolgon.Megnéztem vagy 5-6 országot, de mindenhol ugyanaz.

    Meg vagyok döbbenve, na.
    Akkor azért látok itt felénk annyi V90-et, most már értem!
    gegee 2017/05/07 21:02 (54211)
    Részemről respect mindenkinek, aki telefonról még hajlandó kommentelni bárhová.
    Nekem épp elég csak szimplán olvasni is, ha írni is kéne, valszeg a falhoz vágnám.
    gegee 2017/05/07 21:00 (54210)
    Haha, én se otthonról tolom.
    És vili, a tetves regadó dögöljön éhen, még a rezsicsökkentett változata is.
    De azért az ezer ojró még nagyobbat üt.
    Azért kéváncsi lennék egy ilyennek az állapotfelmérésére.
    Csak annyira, hogy mondjuk egy friss vizsgán átmegy-e?
    Akkor mennyi lehet Angliában egy jobbkormányos?
    3-400 font?
    snakepeti 2017/05/07 14:34 (54209)
    Bocs rossz kommentre nyomtam, kicsik a betûk telefonon
    snakepeti 2017/05/07 14:33 (54208)
    gegee írta:
    Volvov50laszlo írta:
    Üdvözletem mindenkinek!!
    Segítséget szeretnék kérni! Volvo v50 tulajdonos vagyok és olyan problémám van, hogy nagy esőzés után a jármű padlója jobb hátul áll a vizben! Megfigyeltem, hogy első alkalommal az anyós ülés alatt lévő levegőbefúvó csövön keresztül ömlött be a víz!
    Kérdésem az lenne, hogyan kerülhet be a víz a levegőbefúvó csőbe! A beázás csak a jobb hátsó padlónál éészlelhető!
    A segítségeket előre köszönöm!

    Nem vagyok szerelő, még csak kicsit se, de esetleg egy tipp: nincs eltömődve a szélvédő és a motortér közt az esővíz levezető csatorna? Levéllel, bogárral, vakonddal, miegymással?Nem esetleg onnan folyik be valahogy, aztán meg hátra a lábtérhez?
    Ha nagy marhaságot mondtam, akkor elnézést!


    Èn Ausztriában lakom, itt elsô szèriás S80-asokat 1000 euroèrt màr veszel, jó tudom ez Magyarországról nèzve nem alternatíva a regadó miatt, viszont mivel mûszakis (ès itt a mûszaki èvente van ès nem azt jelenti mint amit otthon) igy jobb állapotút kapsz. Számomra hihetetlen amugy. Èrdemes a willhaben.at-n meg a gebrauchtwagen.at-n szètnèzni.
    gegee 2017/05/07 13:57 (54207)
    Volvov50laszlo írta:
    Üdvözletem mindenkinek!!
    Segítséget szeretnék kérni! Volvo v50 tulajdonos vagyok és olyan problémám van, hogy nagy esőzés után a jármű padlója jobb hátul áll a vizben! Megfigyeltem, hogy első alkalommal az anyós ülés alatt lévő levegőbefúvó csövön keresztül ömlött be a víz!
    Kérdésem az lenne, hogyan kerülhet be a víz a levegőbefúvó csőbe! A beázás csak a jobb hátsó padlónál éészlelhető!
    A segítségeket előre köszönöm!

    Nem vagyok szerelő, még csak kicsit se, de esetleg egy tipp: nincs eltömődve a szélvédő és a motortér közt az esővíz levezető csatorna? Levéllel, bogárral, vakonddal, miegymással?Nem esetleg onnan folyik be valahogy, aztán meg hátra a lábtérhez?
    Ha nagy marhaságot mondtam, akkor elnézést!
    gegee 2017/05/07 13:54 (54206)
    Frani írta:
    Ha esetleg érdekel valakit...

    https://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s70/volvo_s70_2.0_t-5-11457579


    Klassz a színe, britt versenykocsizöld...
    Frankó lehet a T5 is, egyszer kipróbálnék egy olyat.
    A motorerőhöz van jó fék is, meg futómű is?Ezt már csak úgy általánosságban kérdezve.

    Itt kint is vannak mostanában elképesztő hirdetések, S80-ak félmillió forintért átszámítva.Szépnek tűnnek, hibákat nem taglalnak, nem tudom mi lehet velük, hogy ilyen filléresek.Km sem sok, 180-250 e, mondjuk.
    Persze ettől még lehet, hogy dől az alján az olaj, vagy valamiért nem engedik át a vizsgán.
    Vagy csak annyi, hogy itt erősen kombibuzik a népek, egy szedán meg családi célokra nem ideális.
    gegee 2017/05/07 13:35 (54205)
    Hej, hölgyek, urak.
    Egy kérdés: érdekli-e-é a T. Társaságot Volvos témájú újságcikkek lefordítása, ide beküldése?
    Vállalnék havonta néhányat, olyanokat, amik nem hivatalos kommünikék, hogy mittudomain, megjelent az új típus és ezt meg azt tudja, hanem ilyen kis színes, érdekes kategóriájú, meg sosem látott típusok, vagy találtak valamit valahol; szóval amik jó eséllyel nem lelhetők fel a neten más nyelven, csak svédül.Olyasmi, mint az index, origó autós rovataiban is előfordulnak.Esetleg svéd volvobuzi bloggerek tartalmai.
    (A hivatalos cikkkeket hanyagolnám, azok úgyis megjelennek angolul, meg átveszi őket a magyar sajtó is.)
    Mostanában belefutottam pár ilyenbe, meg még vissza is tudok keresni, valszeg kiadhatna pár cikket a dolog.Nos?
    Kérdezném Ló urat is, hogy tud-e-é a cikkeknek, képeknek itt a volvowiwen helyet adni, vagy oldjam meg én, katona, és csak a linkeket adjam?
    Aludjatok rá párat és ha van pozitív visszajelzés, akkor elkezdem.
    Volvov50laszlo 2017/05/05 09:42 (54204)
    Üdvözletem mindenkinek!!
    Segítséget szeretnék kérni! Volvo v50 tulajdonos vagyok és olyan problémám van, hogy nagy esőzés után a jármű padlója jobb hátul áll a vizben! Megfigyeltem, hogy első alkalommal az anyós ülés alatt lévő levegőbefúvó csövön keresztül ömlött be a víz!
    Kérdésem az lenne, hogyan kerülhet be a víz a levegőbefúvó csőbe! A beázás csak a jobb hátsó padlónál éészlelhető!
    A segítségeket előre köszönöm!
    Frani 2017/05/04 19:31 (54203)
    gegee 2017/05/04 04:28 (54202)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    raknék ide egy "thumbs up" hangulatjelet, ha lenne


    +17
    gegee 2017/05/04 04:26 (54201)
    Valaki közülünk?



    (Oldtimer Premier)
    inrock 2017/05/03 18:14 (54200)
    Halló Kollégák,

    raknék ide egy "thumbs up" hangulatjelet, ha lenne
    snakepeti 2017/05/02 20:03 (54199)

    Kb egy hónapja van nálam, nagyon ráfèrt, fôleg a belére.
    snakepeti 2017/05/02 20:01 (54198)
    snakepeti 2017/05/02 20:00 (54197)
    snakepeti 2017/05/02 19:55 (54196)
    snakepeti 2017/05/02 19:50 (54195)
    snakepeti 2017/05/02 19:49 (54194)
    megvolt az elsô nagytakarítàs. Szóljatok ha unjátok
    inrock 2017/05/02 18:34 (54193)
    Halló Kollégák,

    a V40-ben is elöl van az akku.
    gegee 2017/05/01 21:03 (54192)
    Mi az a szelepféle a Polestar féknyergének tetején?
    Légtelenítésre való?
    De mi van, ha valami idióta vicceskedésből kinyitja és úgy hagyja...?
    Nem túl nagy biztonsági rés (barlang...) ez?

    Jééé, limuzin Volverekben elöl van az akku?
    Vagy ez nem törvényszerű?

    Az öregecskedő Fiat hullaszállító elég komoly... mondanám, hogy jó lehet kempingautó-alanynak, de aludna ott a faxom...


    A not noRmal-on csak röhögni tudok...
    inrock 2017/04/30 09:48 (54191)
    Halló Kollégák,

    szuper
    Wildhorse 2017/04/29 18:29 (54190)
    Indiai brigád már felfrissítette pilotban az oldalt csak nekünk nincs időnk ellenőrizni, hogy milyen az eredmény.
    Wildhorse 2017/04/29 18:29 (54189)
    inrock írta:
    Milyen volt a Volvo Simogató esemény? Láttam közben, hogy korábbra tevődött a privát, mustrálós időpont (ebédidőre), a Parádés témához meg nem nagyon fűlt a fogam, aztán itthoni dolog is közbejött.

    Nagyon sokan voltunk

    cloudfs.mysec.hu/index.php/apps/gallery/s/pHGZYFbcoynIoOb#
    (most töltődik fel - 18:28)
    FM2000 2017/04/26 21:00 (54188)
    FM2000 2017/04/26 20:58 (54187)
    ik-R
    gegee 2017/04/25 09:23 (54186)
    Télleg, milyen volt?
    Valaki volt a Parádén is?
    gegee 2017/04/25 09:22 (54185)
    Na, hát megy ez, mint az ágyba$z@rás...
    Nem muszáj volvowiwes fiókba tenni a képeket előtte, megy külső linkről is.
    Kivéve, ha túl hosszú a link, mert akkor nem...
    Pacinak szoktam én is nyavajogni, hogy a link maximális hosszát írja már át a kódban mondjuk ezer karakterhosszig, az már biztos elég...De még nem sikerülődött...
    inrock 2017/04/24 21:44 (54184)
    Milyen volt a Volvo Simogató esemény? Láttam közben, hogy korábbra tevődött a privát, mustrálós időpont (ebédidőre), a Parádés témához meg nem nagyon fűlt a fogam, aztán itthoni dolog is közbejött.
    snakepeti 2017/04/24 21:24 (54183)
    snakepeti 2017/04/24 21:23 (54182)
    snakepeti 2017/04/24 21:23 (54181)
    snakepeti 2017/04/24 21:19 (54180)
    snakepeti 2017/04/24 21:18 (54179)
    snakepeti 2017/04/24 21:17 (54178)
    snakepeti 2017/04/24 21:14 (54177)
    abszolut fejlödôképesnek érzem magam
    snakepeti 2017/04/24 21:12 (54176)
    snakepeti 2017/04/24 21:07 (54175)
    Tennèk mèg fel kèpeket de nem vágom hogy kell. Direktbe nem engedi, talán túl nagyok
    inrock 2017/04/24 18:32 (54174)
    Halló Kollégák,

    télleg szép
    snakepeti 2017/04/24 12:27 (54173)
    Köszönöm! ☺️
    gegee 2017/04/24 10:54 (54172)
    snakepeti írta:
    Hát ez nem megy sorry

    Itt lesz a jó:



    Szép!
    gegee 2017/04/24 10:48 (54171)
    FM2000 írta:
    gegee írta:
    "De miért volt ez a csere neked olyan jó?"
    ha majd elrúgod az R-nek 1-2-3 ban, megtudod!

    "Nem is nagyobb,"
    452-->462cm



    Elnézést, ezt télleg nem nagy különbség...


    "nem is nagyon erősebb..."
    200-->300le



    Jajóóó, ez már természetesen észrevehető.Én úgy emlékeztem, hogy a V50 a kéccázon is alaposan túl volt piszkálva.De akkor az csalóka dolog volt.

    Nohát, akkor jó csapatást vele.Széles utat, gumi fákat, vak rendőrt!
    snakepeti 2017/04/24 10:22 (54170)
    Hát ez nem megy sorry
    snakepeti 2017/04/24 10:21 (54169)
    [img][URL=http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=670IMG_1630.jpg][/img]
    snakepeti 2017/04/24 10:20 (54168)
    snakepeti 2017/04/24 10:07 (54167)
    Üdv Urak!
    Új vagyok ebben a közegben, nem is tudom jó helyen kèrdezek-e, nemrèg vettem egy 1999-es C70 Coupe-t, 2.5 T, kéziváltóval, és most ott tartok hogy összeírtuk a szerelômmel miket kell elsôkörben kiserélni rajta. Ezek között van a komplett fék is. Viszont arra gondoltam akkor már rákerülhetne az erôsebb T5 fèkrendszere, az volna a kèrdèsem ha valaki már csinált ilyet közületek hogy milyen alaktrèszeket kell cserèltessek ehhez? Ahogy olvastam màshol a tárcsa az 285 mm helyett 305 mm, gondolom kell a T5 nyerge is, ezen kívül mi mèg? Köszi elôre is a válaszokat! Üdv Szalay Pèter
    legler 2017/04/23 20:07 (54166)
    Köszönöm, szakszervízt megjártam, nem írt be semmit. Előrelépés, úgy néz ki két porlasztó okozza a bajt, héten cseréljük.
    Wildhorse 2017/04/22 22:53 (54165)
    Megbízható szerelők ABC sorrendben:
    Nagy Zoltán
    Seres Károly
    Udvari László

    +szakszervizek. Ezek közül bármelyik, mivel szervizprogram szerint dolgoznak.

    Mindenképpen ki kell olvasni. Ezek a gépek nagyon kommunikatívak és rögzítenek minden hibát. Olyan helyre ne vidd, ahol nem tudják rendes Volvo cuccal kiolvasni.
    FM2000 2017/04/21 12:14 (54164)
    na majd lekerül ha visszajött angolföldről a volt tulaj
    kalapka 2017/04/20 20:37 (54163)
    Még él a hirdetés-
    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.5_r-11199157

    FM2000 írta:
    [quote]ezt a kérdést nem értem, szerintem leírtam már

    cseta írta:
    Miért adod el?

    FM2000 írta:
    gegee írta:
    FM2000 2017/04/19 18:05 (54162)
    OBDuino trip computer eladó:
    tudása: obduino.ca/
    CAN bus-hoz
    15 pénz
    FM2000 2017/04/19 17:59 (54161)
    ezt a kérdést nem értem, szerintem leírtam már

    cseta írta:
    [quote]Miért adod el?

    FM2000 írta:
    gegee írta:
    cseta 2017/04/19 15:54 (54160)
    Miért adod el?

    FM2000 írta:
    [quote]gegee írta:
    FM2000 2017/04/18 23:08 (54159)
    gegee írta:
    "De miért volt ez a csere neked olyan jó?"
    ha majd elrúgod az R-nek 1-2-3 ban, megtudod!

    "Nem is nagyobb,"
    452-->462cm

    "nem is nagyon erősebb..."
    200-->300le

    "Vagy untad már a kombi formáját, netán sok volt benne a km?"
    3db ezüst kombi után már nem vágytam egy negyedikre. perdig új 1.2tsi ezüst fabia kombira is kértem ajánlatot, no meg egy bordó mitsu lancer 1.6 szívóra. Beszámítani egyik sem akarta normális áron a gépet, közben elvitték a fehér 2.4i s40-et is, ami az R-től fél misivel drágább lett volna, ahogy a ringben lévő lexus is250-ek is.
    évi 7-8e km-hez több kényeztetésre, vezetési élményre vágytam.
    Hasonlót egy mitsu lancer evo vagy sti impreza nyújthat, drágábban.
    Egy jó állapotú R már tartja az értékét, nyilván szervizigényesebb mint a V50, de nem sokkal drágább a fenntartása (adó+biztosítás havi +850ft)
    Nyilván nem egy racionális döntés ilyen gépet fenntartani, de 1x élünk
    legler 2017/04/18 22:44 (54158)
    Pont ezzel a kérdőjellel van a gondom, mert a bevizsgálás is min 40000.- jó lenne biztosan tudni, hova nyúljunk.
    FM2000 2017/04/18 22:28 (54157)
    üzemanyagszivattyú?
    legler 2017/04/18 22:14 (54156)
    Üdvözlet mindenkinek!
    Kérlek segítsetek, ha tudtok!
    Van egy 2004-es évjáratú V70 D5 járgányom a 163 lovas verzió. Jelenleg 275000km van benne úgy 255000 elkezdet először csak finoman 1500-2000 fordulat között enyhe tartott gáznál rángatni, nagyobb gázadásra, ill 2000 fordulat felett megszünt. Egyre idegesítőbb lett a probléma, ezért elvittem szerelőhöz....hibakód nincs, vákumrendszer hibára gyanakodva ezt rendbe tetettem. Hiba maradt, majd teljes EGR pucolás, de ez sem javított a helyzeten. A hiba az utóbbi időben egyre durvább egyre erősebben rángat, amit megfigyeltem, hogy hidegen nincs a jelenség, ill hideg motorral indulva, nagy távolságot megtéve sem nagyon jelentkezik, viszont ha meleg motorral megállok és kis idő múlva újra indulok, erőteljesen jelentkezik. Volvoszervízben sem találtak hibakódot. Húsvétkor viszont hosszabb uton érezhetően durvábban rángatott és végre hibára futott, kiolvastuk az üzenet: " osztócsőben üzemanyagnyomás túl alacsony........szakadt" kérdésem, hogy valaki találkozott-e ilyen vagy hasonló problémával és merre tovább, mi lehet a gond?
    Üdv
    Csaba

    Válaszokat, hozzászólásokat előre is köszönöm!

    Olyan is érdekelne, ha tudnátok megbízható volvószerelőt, aki biztosan megállapítja a hibát!
    gegee 2017/04/18 10:51 (54155)
    FM2000 írta:
    inrock írta:
    S60R?


    Valami ilyesmi :




    S60R facelift 2005.05 amerikai forgalomba helyezéssel, 5 év után már Anglia útjait rótta, tavaly októberben hozta haza lábon egy kint dolgozó srác.
    Pegasus 8x18-as felnik, kézi váltó, vaj bőr belső (ezen majd dolgozni kell), napfénytető, bi-xenon, mérföld óra. Az "unfallfrei" titulusra nem jogosult... viszont egyben van, és egy németből behozotthoz képest közel 1 misivel beljebb vagyok.
    Nyári gumik kukásak, így mentünk el a 600+ km-es szlovákiai rokonlátogatásra.
    7.1 l/100km lett a hosszútávú fogyasztása osanos98cal (10% város, 90% országút 90-100-as tempóval), ami szerintem szuper érték, talán még egy kicsivel ez alá is lehet menni. A mérföld/gallon fogyasztási értékeket szokni kell, a kopásjelzőn lévő kerekekkel a számláló 98.1km-t mér 100km-en, a sebességmérő kevesebbet mutat a valósnál (98km/h a 100 helyett). Megszokást igényel a nagy fordulókör is. Ettől függetlenül öröm meg bódottá! Dízelesen nyomatékos, turbólyuk szinte nincs, csendes a beltér, alapjáraton nem hallani a motort.


    Grat a sárkányhoz!
    De miért volt ez a csere neked olyan jó?
    Nem is nagyobb, nem is nagyon erősebb...
    Vagy untad már a kombi formáját, netán sok volt benne a km?
    Persze semmi közöm hozzá, csak akkor mesélj ha publikus...
    gegee 2017/04/18 10:47 (54154)
    Imre 2017/04/18 08:18 (54153)
    Ha egy majdnem szalonállapotu S 60 érdekel, most vált eladóvá az enyém. Ha egy autómániás autószerelőtől érdekel egy nagyon kényeztetett, garázsban tartott autó hívj fel. Wick Imre 06 70 311 3618 Csak olyannak akarom eladni, aki tudja értékelni. Az autó 2000-es évjáratú 2.4 turbó benzines 200 lóerővel és 9 literes fogyasztással. Az autó természetesen hibátlanul működik.
    FM2000 2017/04/17 19:57 (54152)
    FM2000 2017/04/17 19:55 (54151)
    inrock írta:
    S60R?


    Valami ilyesmi :




    S60R facelift 2005.05 amerikai forgalomba helyezéssel, 5 év után már Anglia útjait rótta, tavaly októberben hozta haza lábon egy kint dolgozó srác.
    Pegasus 8x18-as felnik, kézi váltó, vaj bőr belső (ezen majd dolgozni kell), napfénytető, bi-xenon, mérföld óra. Az "unfallfrei" titulusra nem jogosult... viszont egyben van, és egy németből behozotthoz képest közel 1 misivel beljebb vagyok.
    Nyári gumik kukásak, így mentünk el a 600+ km-es szlovákiai rokonlátogatásra.
    7.1 l/100km lett a hosszútávú fogyasztása osanos98cal (10% város, 90% országút 90-100-as tempóval), ami szerintem szuper érték, talán még egy kicsivel ez alá is lehet menni. A mérföld/gallon fogyasztási értékeket szokni kell, a kopásjelzőn lévő kerekekkel a számláló 98.1km-t mér 100km-en, a sebességmérő kevesebbet mutat a valósnál (98km/h a 100 helyett). Megszokást igényel a nagy fordulókör is. Ettől függetlenül öröm meg bódottá! Dízelesen nyomatékos, turbólyuk szinte nincs, csendes a beltér, alapjáraton nem hallani a motort.
    wwwandrewww 2017/04/17 11:13 (54150)
    Valóban, nincs rejtett hiba, ez nagy pozitívum. Szeretnék döntés előtt alaposan szétnézni, és a szívem inkább az S/V70 felé húz. De még bármi lehet.
    Zsolt1228 2017/04/17 09:40 (54149)
    Sziasztok!
    Légyszives segítsetek!
    2004 S60 automata 2.4 D5
    Komolyabb gyorsításnál kiirja hogy motor szerviz szükséges és nagyjából 2500as fordulat felett erőtlenné válik. Van amikor menet közben megszűnik a probléma, de Leállítás-ujraindítás után mindíg! Van amikor elő se jön.
    Mi lehet a probléma és nagyvonalakban milyen költségekkel járhat?
    Wildhorse 2017/04/16 21:06 (54148)
    Ha nem számít az ár akkor hozd be németből...

    Továbbra is áll, hogy eladó a verda. NIncs "rejtett" hiba, tudod mit veszel.
    wwwandrewww 2017/04/16 10:38 (54147)
    Kérem, hogy ha valaki tud jó állapotú, leinformálható 850 – S/V70 – S80/I Volvoról amiben nagyon jó D5252 motor plusz manuális váltó van, és éppen eladó (vagy az lehet!) az jelezze. Itt, vagy legjobb privátban.
    Nem az ár az elsődleges szempont, hanem feltétlenül az állapot.

    Köszönöm!
    Bgell 2017/04/15 00:06 (54146)
    Lambda probléma!?

    Szisztok!

    Segítségeteket szeretném kérni.

    Belefutottam egy barátom 2.0 T5 226LE 1999 C70 javításába.

    Az autón a gyertyák, a turbo kipufogó oldala,a lambda szondák is hó fehérek, hirtelen gázadásnál hallhatóan be is csörög. Nem kap elég üzemanyagot.

    Ez normál esetben egy sima lambda szonda hiba de:
    A motorkontroll nem világít, sima lekérdezésnél az autó hibamentes. Paraméterek mérésénél mindkét lambda szondára áramköri szakadást ír be.

    Az első szondája ennek nem a sima 4 vezetékes hanem egy gyári 6 lábú kocka csatlakozós példány melynek nem ismerem a működési elvét.

    A hátsó szondát belepróbáltam egy másik C70-be mivel annak a csatlakozóját össze lehetett dugni és abban kommunikált a diagnosztikán szépen hozta az adatokat.

    Kérdésem:
    Nem ismerem ennek a 6 lábú szondának a működési elvét.
    Az első szonda hibája okozhatja e, hogy a másodikkal sem kommunikál?
    Mi okozhatja ha az autó nem kommunikál a saját szondáival?
    Van e bármi más ötlet mitől lehet szegény a keverék?

    Injektorok bevizsgálva és rendben, az autó teljesen gyári.

    Előre is köszönöm.
    wwwandrewww 2017/04/14 12:34 (54145)
    Nem, azt mondták, hogy ez a lekérdezés díja, mást nem foglal magában.
    Találtam két elektronikus lekérdező-oldalt, de ott kizárólag a külföldi előélet tekinthető meg, a magyar nem.
    Szerettem volna leegyszerűsíteni a dolgomat, hogy pl. ne utazzak rengeteget feleslegesen, hátha kiderülnek a turpisságok enélkül is. Meg ugye elég nehéz megoldani, hogy munkaidőben a tulajdonos is ott legyen a lekérdezésnél. Ha azt mondja: dolgozom, nem érek rá munkaidőben, attól még nem biztos, hogy simlis a dolog.
    Nagyon nem szorít az idő, de nem érek rá több hónapig várni.
    Wildhorse-szal pedig felveszem a kapcsolatot, köszönöm az ötletet!
    inrock 2017/04/14 10:55 (54144)
    S60R?

    inrock 2017/04/14 10:54 (54143)
    Halló Kollégák,

    állapotfelmérés bármelyik budapesti márkaszervizben.
    (Duna Autó, Ivanics, Galéria)
    FM2000 2017/04/13 23:14 (54142)
    üdv a kollégáknak!

    Lezárult egy fejezet, tegnap elkelt a Volvo V50 D5-öm, megsirattam..., azért csak sikerült közel 93000km-t vezetnem vele 3 év alatt. Jó kezekbe került, rendes tulajhoz.

    Viszont ma ismét volvo tulaj lettem: kézi váltó, AWD, KKK turbó, benzin, nagy fék ...na mi lehet ez?
    Holnap rögtön a szokásos 700km-es szlovák családi túrával indítom az ismerkedésünket.
    Meglepően csendes gép, szinte hang- és rezzenésmentes az üzemmeleg alapjárata.
    Appalache 2017/04/13 21:08 (54141)
    Sziasztok! Használt volvo vásárlás előtt állok. Segítségeteket kérném, hogy átvizsgálás, állapotfelmérés ügyében hova kellene fordulnom? Budapest környékén. Előre is köszönöm a tippeket!
    orb1t 2017/04/13 20:37 (54140)
    Sziasztok
    Volvót szeretnek vásàrolni.
    Egymillió forint korul. Az S60- 2000-2004 eseket nézegettem. Főleg benzinesbe mert félek a dízel költségek felmerülése miatt.
    Mit ajànlotok érdemes venni. Ha igen mire figyeljek mindenképpen oda ?
    inrock 2017/04/13 18:50 (54139)
    Ja, még annyit, hogy nézz meg minél több autót. Ha közel van, azt is amiről már a hirdetésből látszik, hogy lelakott, lóg valamije, legalább látsz olyat is. Aztán majd egyszer csak találsz egy használhatót. Mondjuk nem tudom mennyire szorít az idő.
    inrock 2017/04/13 18:47 (54138)
    Halló Kollégák,

    az a 8k+áfa nem foglal véletlenül magába egy kisebb átvizsgálást? Azt érdemes megejteni. Viszont, ha a tulaj jelenléte, és a távolság miatt nem megoldható, akkor sajnos nincs miről beszélnünk.
    Más megoldást mi sem tudunk, mindig azt tanácsoljuk az érdeklődőknek, hogy vigyék el szakszervizbe állapotfelmérésre, de senki nem jelez vissza, hogy mi lett a vége. Mondjuk nem kell ezt sok autónál végrehajtani, csak annál az egynél, amire már azt mondod, hogy "igen, ezt megvenném".
    Szerintem nyaggassad gepsys kollégát nagyerőkkel illetve Wildhorse tud még a TDI-ről tapasztalatokat mondani.
    40 v 2017/04/13 15:39 (54137)
    Üdv mindenkinek gyengélkedik a bal első elektromos ablakemelőm kettőből raktuk össze a jelenlegit . Azt szeretném kérdezni nincs e valakinek egy működő és eladó v40 2002 évjárat.
    wwwandrewww 2017/04/13 09:13 (54136)
    Igen, de melyik?... A Volvo Autó Hungáriánál azt mondták, hogy 8E+ÁFA / autó. Ezt sem szívesen játszanám el 20-30 autó esetén, de azt is mondták, hogy a tulajdonosnak is ott kell lennie személyesen, és ez lesz a bökkenő.
    Mondjuk a személyes jelenlét nekem is megnehezíti a dolgomat, mivel a legközelebbi szakszerviz több, mint 100 km-es út.
    (Jó lenne valaki aki - ha nem is adhat ki adatokat - legalább annyit tudna mondani: ezt az autót meg se nézd, inkább a listán a harmadikat...)
    inrock 2017/04/12 19:35 (54135)
    Halló Kollégák,

    Volvo márkaszerviz, de csak ha oda hordták szervizelni.
    gegee 2017/04/12 05:58 (54134)
    wwwandrewww írta:
    Üdv!

    Szerintem simán. Viszont minden régi dízel Mercedes önindítót fel tudsz rá tenni! Nekem is az van rajta vagy 5 éve. Ha jól emlékszem úgy kb. 1975-től egészen a 90-es évek közepéig gyártott szériák önindítói jók hozzá, pontosan ugyanaz a felfogatás, fogszám. Nekem egy 123-asé van rajta. És a régi Renault Mastereké is ugyanaz.


    Jéé, de jó.Ezt kéne a legtöbb alkatrésszel...Mi a faxnak kell 66 félét gyártani mindenből...Legalább az ilyen láthatatlan dolgok lehetnének manapság is tökegyformák.
    (=Nem látszik se kívülről, se belülről, működésben is tök ugyanaz mindegyik...)

    A dízel témához nem tudok hozzászólni, de ha játszik a 2.4 szívó benzin, akkor csak megerősíteni tudom Gépszisz kollégát.8 év e nyüstölünk egy ilyet, 100e km-t tettünk bele és nem akar az istennek se elromlani...
    Tempomattal országúton szabályosan, város nélkül 7, vagy kicsivel felette.Ha van város is kevés, vagy inkább autópálya van az országút helyett, akkor 8-8.5.Ha sok város, akkor jó eséllyel kétszámjegyű... Pesten taxizni anyagi csőd valszeg...

    (Remélem, nem b@sz ki velem ezért az elhamarkodott mondatért mondjuk holnap... )
    gepsys 2017/04/11 20:12 (54133)
    Alvázszám alapján csak akkor kapsz infót, ha Volvo szervizbe hordták :/
    wwwandrewww 2017/04/11 18:33 (54132)
    Állítólag alvázszám alapján utána lehet nézni a dolgoknak, csak kellene találni valakit aki hozzáfér az adatokhoz.
    Go to topOldal: 12345678...545