Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...3456789...545
    wwwandrewww 2017/04/11 18:32 (54131)
    Köszönöm a részletes választ, írtam privátban.
    inrock 2017/04/11 18:06 (54130)
    Halló Kollégák,

    nagyon nézd/nézesd meg, hogy mit veszel. Ezek a motorok ennyi idősen nem keveset futottak, nehogy belenyúlj.
    gepsys 2017/04/11 12:41 (54129)
    gepsys írta:

    ...Üdv!
    Azzal is el lehet járni 10L körül és atombiztos.


    Ezt eskü, nem így írtam
    gepsys 2017/04/11 12:33 (54128)
    Szia!

    Nekem 855 TDi van 6 éve. Sok dolgot átéltem vele, 70%-ban negatív dolgokat, azaz k.rva sokat sz.ptam vele!
    Viszont! Rengeteg ismerősömnek van ilyen motorral rendelkező autója és az a nagy általánosság, hogy igénytelen, mint egy suzuki... Én belenyúltam.
    Ami gyengéjük ezeknek (vagyis minden használt, sokat futott autónak), pl.: futómű, motortartó bakok, kettőstömegű és stb stb...
    Magának a D5252T-nek nincs kimondott nyűgje. Amelyik, relatív már sokat futott, az néha teleköpi a turbonyomás szabályzó szelepet olajjal, azt ki kell takarítani és ennyi.
    Nekem 600.000 km-ig bírta a motor. Feltehetőleg az előttem lévő tulajok nem figyeltek a rendszeres olajcserére. No, meg a régi motor szétbontása után vettük észre, hogy a hajtókar csapágy fészektartó csavarjaiból (azt hiszem ezek voltak, nem vagyok autószerelő ) 3nak letört a feje és beleesett a deknibe, a csavarszárral együtt, ezáltal kilazult ott minden. Elvileg ez ezeknél az 5 hengeres dízeleknél (leginkább AAT Audikban) volt jellemző probléma. Szóval, mikor már mozdonyhangja volt és 400km alatt megevett 5 liter olajat, kapott egy másik motort Előtte "csak" 1-1,5 liter olajat csipegetett 1000km-en.
    Fogyasztásban lehet hazudozni meg nagyot mondani, én 7 körül járok vele. Nyáron, klíma nélkül 1700km, fele 1 személy, másik fele 6 személy plusz csomagok lett 6,2L. Ez tiszta autópálya volt, minden szabály betártása mellett. A nagy átlag 7 liter. Nem finomkodok vele, 60% város, van, hogy 6-an vagy 7-en ülünk benne, úgyhogy lehet mondani, hogy erősen vegyesen használom

    Ha nem fontos a 7 liter, akkor gondolkozz el a 850-nél 2.5 20V,az újabbaknál meg a szívó 2.4 benzinesen. Bontósok rémálma, mert senkinek sem kellenek azok a motorok

    Ha bármi kérdésed van, nyugodtan keress privátban, vagy itt, de a fórumot nagyon ritkán olvasom.

    Üdv!
    Azzal is el lehet járni 10L körül és atombiztos.
    wwwandrewww 2017/04/11 10:36 (54127)
    Üdv Mindenkinek!

    Nem kizárt, hogy veszek egy Volvot, ezért szeretnék egyfajta "közvéleménykutatást" indítani.
    Ami szóba jöhet:
    - 854/855
    - S70/V70 (ezek között a ráncfelvarráson kívül van más különbség?)
    - S80/I

    Amiért ebből lehet választani az a D5252 motor. Azt hallottam, hogy az a világ egyik legjobb, legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb adagolós dízelmotorja. (Tudja valaki mennyi a gyári kompresszió?)

    Ami érdekel: melyiket választanátok és miért. Az lenne a jó, ha olyanok is hozzászólnának, akiknek van tapasztalatuk nem csak az egyik modellel a fentiek közül.
    És NEM a külcsín érdekel hanem a megbízhatóság, minőség, fenntarthatóság, szerethetőség, alkatrészárak. A korrózióvédelem - gondolom - mindegyiknél ugyanolyan magas szintű lehet(?).
    Azzal is tisztában vagyok, hogy a kombiba többet lehet pakolni, jelen esetben ez nem szempont.

    Tehát, Ti melyik mellett tennétek le a voksotokat?

    Előre is köszönök minden sornyi segítséget!
    wwwandrewww 2017/04/11 10:31 (54126)
    Üdv!

    Szerintem simán. Viszont minden régi dízel Mercedes önindítót fel tudsz rá tenni! Nekem is az van rajta vagy 5 éve. Ha jól emlékszem úgy kb. 1975-től egészen a 90-es évek közepéig gyártott szériák önindítói jók hozzá, pontosan ugyanaz a felfogatás, fogszám. Nekem egy 123-asé van rajta. És a régi Renault Mastereké is ugyanaz.
    gegee 2017/04/11 03:07 (54125)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/04/10/ilyen_egy_olajcsere_30_ev_utan/

    Nahát, akkor mostantól kezdve nem parázok pár ezer km intervallum-túllógáson...



    Először aszittem, hogy egy gumicsőben folyik le az olaj és azt hintáztatják...
    gegee 2017/04/11 03:04 (54124)
    Hali.Az a baj, hogy akik itt kommentelnek, nem nagyon szerelnek és viszont...
    Én laikusként valami olyat csinálnék, hogy felhajtanék ingyen/kölcsönbe/valahogy próbálni való alkatrészt (amilyet sikerül) és ha okés, akkor kifizetném.Havertól, ismerőstől, fórumtárstól, bontóstól, akármi.Netán valahogy lemérném a rendelkezésre álló hely térfogatát, legalább csak úgy megközelítőleg, az önindító tárcsájához, tengelyéhez képest...
    Esetleg Audis fórumok, netán külföld?Google képkeresővel motorterek sasolgatása?
    gegee 2017/04/11 02:52 (54123)
    Szerintem jobb így, de ez csak én vagyok...
    gegee 2017/04/11 02:51 (54122)
    zoltanS60 írta:
    gegee írta:
    De hát akkor nekem, mint laikusnak lejön, hogy nem lehet motorhiba...Olyan nincs, hogy két motor is pont egyformán, és ennyire durván romoljon el, nem?
    Jobbulást kívánok, és ne felejtsd el beírni azt se, hogy végül mi hozott megoldást.
    Még ha csak nagy sokára is lesz esetleg eredmény.



    Üdvözlet!
    Mindenképpen megírom, ha lesz megoldás. Az a baj, hogy így utólag belegondolva olyan 'szerelőknél' fordult meg a járgány, akik rohadtul nem értenek hozzá. Mindegyik csak azt mondta, hogy "ezt kell kicserélni és jó lesz." Közben fingjuk nem volt az egészhez. Kapásból egy igazi szerelőhöz kellett volna vinnem, aki specialista. Ez egy nagy és fájdalmas lecke volt, sok pénzt benyelt és csak rosszabb lett. Ha egy kihevertem ezt a helyzetet, teszek még egy utolsó kört egy hozzáértőhöz, abban bízok hogy valami egyszerű dolog lesz a megoldás. Köszönöm az eddigi tippeket.


    Uhh, együtt érzek veled.Minden bizonnyal igazad van, illetve lesz.Csak éppen senkinek nincs a homlokára írva, hogy ő most éppen kólker, vagy specialista.Sajnos.
    Ne add fel.
    Apu 2017/04/07 06:23 (54121)
    Sziasztok!
    Volvo 740 dízelhez keresek önindítót.Ezzel kapcsolatban van egy kis gondom
    a jelenlegi önindító egy HITACI S13-91-es pajzs nélküli önindító,ilyet sehol sem találok,de pajzsosat nagyon sok félét ajánlanak ehhez az 1985ös 6 hengeres AUDI dízellel szerelt típushoz.Mit gondoltok fel lehet rakni a helyére?Hozzáértő válaszotok előre is köszönöm!
    Sziasztok:János.
    Wildhorse 2017/04/05 20:42 (54120)
    gegee írta:
    Haha, jó lett...
    De miért monokróm?Kifogyott a festékpatron a fotómasinádból?Vagy csak fekete-fehér memóriakártya volt a trafikban?




    Amikor csináltam a képet nemsokra rá feldobta a telefonom, hogy elkészült a kép módosított verziója (Google vmelyik varázsappaj aktiválta magát). Megtetszett, letöltöttem és ide kiraktam

    Íme az eredeti:
    zoltanS60 2017/04/04 22:20 (54119)
    gegee írta:
    De hát akkor nekem, mint laikusnak lejön, hogy nem lehet motorhiba...Olyan nincs, hogy két motor is pont egyformán, és ennyire durván romoljon el, nem?
    Jobbulást kívánok, és ne felejtsd el beírni azt se, hogy végül mi hozott megoldást.
    Még ha csak nagy sokára is lesz esetleg eredmény.



    Üdvözlet!
    Mindenképpen megírom, ha lesz megoldás. Az a baj, hogy így utólag belegondolva olyan 'szerelőknél' fordult meg a járgány, akik rohadtul nem értenek hozzá. Mindegyik csak azt mondta, hogy "ezt kell kicserélni és jó lesz." Közben fingjuk nem volt az egészhez. Kapásból egy igazi szerelőhöz kellett volna vinnem, aki specialista. Ez egy nagy és fájdalmas lecke volt, sok pénzt benyelt és csak rosszabb lett. Ha egy kihevertem ezt a helyzetet, teszek még egy utolsó kört egy hozzáértőhöz, abban bízok hogy valami egyszerű dolog lesz a megoldás. Köszönöm az eddigi tippeket.
    gegee 2017/04/04 20:12 (54118)
    Haha, jó lett...
    De miért monokróm?Kifogyott a festékpatron a fotómasinádból?Vagy csak fekete-fehér memóriakártya volt a trafikban?
    gegee 2017/04/04 20:08 (54117)
    De hát akkor nekem, mint laikusnak lejön, hogy nem lehet motorhiba...Olyan nincs, hogy két motor is pont egyformán, és ennyire durván romoljon el, nem?
    Jobbulást kívánok, és ne felejtsd el beírni azt se, hogy végül mi hozott megoldást.
    Még ha csak nagy sokára is lesz esetleg eredmény.
    inrock 2017/04/04 19:17 (54116)
    Halló Kollégák,

    megyek
    Wildhorse 2017/04/04 07:55 (54115)
    Program ajánló: S90 simogató

    www.facebook.com/events/1839210632994599/
    Schuldigung 2017/04/03 21:18 (54113)
    Ha jól tudom, a Belme régebben Volvo márkaszervíz volt, de már nem az. AZ egyik ottani vezető szerelő lelépett, és nyitott egy műhelyt, mindenféle szükséges speckó műszerrel és egyebekkel, de egyszerűen képtelen vagyok kideríteni, hogy merre van.
    Wildhorse 2017/04/03 21:01 (54112)
    Akit esetleg megérint a téma .....szívesen megismernénk a véleményeteket:
    docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNAOuRuP6xW2MSFnl6ck3fl0TgdBuRya0A7j2Z2pdbJ3vSCw/viewform
    Wildhorse 2017/04/03 20:47 (54111)
    Schuldigung írta:
    Sziasztok!

    Debrecenben keresek megbízható, a márkában jártas szerelőt/szervizt, ahol adott esetben fel is tudják programozni a járgányt.
    Köszönöm!



    Belme? Nincs velük tapasztalat, de fel szokott merülni a nevük www.belme-car.hu/
    Schuldigung 2017/04/02 21:45 (54110)
    Sziasztok!

    Debrecenben keresek megbízható, a márkában jártas szerelőt/szervizt, ahol adott esetben fel is tudják programozni a járgányt.
    Köszönöm!
    btamas79 2017/04/01 15:04 (54109)
    Sziasztok!

    Keresem a HYN-298 rendszamu XC70 (2002) volt gazdajat (Volvowiw matrica van az auton), ha hajlando nekem informacioval szolgalni az autorol, ugyanis ma megneztem, elado egy kereskedonel, de ember nem tudott mondani semmit az eloeleterol. Amit tapasztaltam, hogy a muszeregyseg nem mukodik (allitolag neha igen), a fekpadal felol szuszogo hang jon, ami a pedal lenyomasara megszunik, illetve log a tetokarpit, mert mintha monitor logott volna korabban kozepen.

    Koszonom,
    Tamas
    inrock 2017/03/31 18:43 (54108)
    Halló Kollégák,

    korrektül beparkoltatok, jó ez a kép
    Balucapt 2017/03/31 17:07 (54107)
    Eladó drága T4-esem cipője.2000-es V40-en volt.
    www.jofogas.hu/bacs_kiskun/4x114_3_215_40_R17_4db_55000Ft_64648900.htm
    gepsys 2017/03/31 12:44 (54106)
    Elvileg több helyen rögzíti a autó. Akár a rádió is és ki lehet nyomozni. Ez persze az elv, meg, hogy a "visszatekerős pacák", mennyire volt alapos, ugye az is fontos...
    Wildhorse 2017/03/31 12:43 (54105)
    képfeltöltés: OK türelem
    Wildhorse 2017/03/31 12:33 (54104)
    gepsys írta:
    Erre írtam, hogy alapos utánajárással, nem lehet probléma. 95 előtt ki lehet villogtatni a valós km-t, 95 után pedig pl. az Autocom megmondja, függetlenül, hogy mi van az órában. Vagy újabbaknál a Vida, ugyebár

    Képet még mindig nem tudok feltölteni


    Nem, sajnos VIDA nem mondja meg......
    gepsys 2017/03/31 12:26 (54103)
    Erre írtam, hogy alapos utánajárással, nem lehet probléma. 95 előtt ki lehet villogtatni a valós km-t, 95 után pedig pl. az Autocom megmondja, függetlenül, hogy mi van az órában. Vagy újabbaknál a Vida, ugyebár

    Képet még mindig nem tudok feltölteni
    Wildhorse 2017/03/31 11:42 (54102)
    És ilyenkor jön a "tekert óra" faktor

    Veszélyes.....vagy zsebbenyúlós sztori.
    gepsys 2017/03/31 10:48 (54101)
    Sokan húzzák a 20+ éves T5-öket. Sok éve hibamentesen. Persze, nem egy olajzabáló leharcoltat kell húzogatni... Ha van egy megfelelő alap, aminek nem feltétlen kell 100-150e km-esnek lenni, és van, aki megfelelő hozzáértéssel írja meg, talán ez a legfontosabb, akkor nem lehet nagy probléma. Iszonyat szívósak azok a motorok.

    Na persze, ezzel nem bíztatok senkit arra, hogy rommá húzza a 20 éves, 500.000km-es T5ösét, de kellő utánajárással, nem lehet nagy probléma.
    Wildhorse 2017/03/30 19:45 (54100)
    Nem feltétlen javaslom, hogy 15 éves kocsit tuningolj. Minden öregebb, könnyebben reped, törik, hajlik. A km sem tesz jót neki, ebben a korban már 200ekm+ lehet bennük....amúgy meg gyárilag elbírják az autót és városban sem használnád ki.


    Nekem a C70-ben 2.0T van és nagyon szaladós, pedig S80 súlya a kocsinak. Bejövős tuning nélkül is, pedig automata váltós
    Wildhorse 2017/03/30 19:34 (54099)
    Ami rossz hír, hogy a Volvo doktor kérdezz felelek valszeg megszűnik. A dokik mindig saját szabadidejükben válaszoltak, de egyre ritkábban jutott erre idejük, így sajnos behalt
    Wildhorse 2017/03/30 19:32 (54098)
    kotorja=motorja
    Wildhorse 2017/03/30 19:31 (54097)
    Pfúúúú de rég néztem rá a fórumra.

    Negyed év vége + pénzügyi év vége van úgyhogy örülök, hogy élek ( )

    Aki ismeri régről ezt az oldalt annak infó hogy az indiai brigádunk már dolgozik a weboldal frissítésén (igen, valóban indiaiak). Remélem heteken belül át tudunk állni. Előfordulhat, hogy bizonyos üzenetek angolul lesznek, de már nagyon meg kell lépni, nagyon régi a weboldal kotorja.

    ontopik:
    Hétvégén volt egy kis túránk Visegrádon és Esztergomban....meg még úgy 40-50 Volvosnak is. Jó idő, jó kaja, jó társaság...

    Schuldigung 2017/03/29 20:54 (54096)
    Köszönöm!

    Én nagy különbséget látok az s60 és az s80 között, és nem az s80 javára. Az előbbi kecsesebb, kompaktabb kinézetre, fiatalosabb. Az olvasmányaim alapján kiforrottabb konstrukció.
    inrock 2017/03/29 19:26 (54095)
    Halló Kollégák,

    nem szoktak a márkatársak turbóra panaszkodni, amúgy a Volvóban is olyan mint a többiben: ha hidegen megküldöd, akkor sokszor cserélheted, ha vigyázol rá, akkor nem. Olajat kizárólag gyári ajánlás szerint tegyél bele, gyári km/idő intervallum szerint cserélve (de ha korábban, az sem baj) oszt jóvilág.

    S80 miért nem játszik? Ugyan úgy néz ki, mint az S60, csak kicsit nagyobb, és állítólag a növekmény jó része a hátsó lábtérbe megy. Ha gyakran ülnek majd hátul, akkor fontold meg.

    (Nekem turbótlan V40 classic-om van)
    zoltanS60 2017/03/29 07:51 (54094)
    Szia!

    Igen, tavaly motorcsere is volt. És ennek ellenére semmi nem változott. Egy kompresszió mérést majd megejtek, de nem nagyon gyanakszok a motorra, mert egyébként nagyon jó erőben van és keveset fogyaszt, jól indul, olajat nem eszi. Olyan ez az egész, mintha valami "elszabadult" tömeg rángatná a kasztnit. Ami még nem volt cserélve, azok a bölcső tartó szilentek. Nem tudom, hogy ez okozhat-e ilyen problémát. Mert ha belegondolunk, a kormánymű is a bölcsőn van és a kormányon is nagyon érezni, látni a hogy mozog, autópálya tempónál tényleg durva a látvány, mintha ki akarna szakadni a helyéről. És nem szitál a kormány, hanem le-föl remeg jó nagy kilengéssel és a kuplung pedálra ha ráteszem a lábam, üti rendesen, és ahogy telik az idő, egyre rosszabb. A két vákumos motortartóbakot ellenőriztem, megtartják a vákumot. Ha például menet közben gázt adok vagy veszek el, akármilyen finoman, jól megrántja a kasztnit és válátáskor is koppan valami. És tudom, hogy ennek nem ilyenek kell lennie, mert mikor megvettem a kocsit, olyan volt mint az álom, siklott az úton csendesen. Most meg... Köszönöm az eddigi tippeket.
    Schuldigung 2017/03/28 19:31 (54093)
    Üdv!
    Azt hiszem, kicsit elsiettem a kérdés megírását, egyik lábbal már az ajtóban voltam, és cask átmásoltam egy másik fórumból.
    ELső, saját autóvásárlás előtt állok. Azért döntöttem a Volvo mellett, mert híresen biztonságos, masszív, nem rohad. AZ s60 mellett azért, mert ez tetszik a legjobban közülük. AZ s40 tömzsi, a 80 nekem papás. 2001-2004-ig terjedő típusok azért, mert többet nem akarok rászánni. Ezen évjáratokban nézelődve a többi gyártó autói messze nem kínálnak annyi extrát, mint a Volvo, ez is egy szempont volt. Azért azt is hozzáteszem, hogy nem bmw/audi-s személyiséggel rendelkezek.

    Csak benzinesben gondolkodok. 170 LE alá nem kívánom adni a teljesítményt, és tulajdonképpen itt jönnek a kérdések. Ha kicsit több teljesítményre vágyok később, akkor ez Chip-pel 182 LE-re módosítható. Ez 10%-os növekedést sem ad.
    A következő ugye a 2.0t (180LE) chip (210LE). Ott van még a 2.4 t5 a maga 210 lovával ami 250-re módosítható. Nagyobban nem gondolkodok. Nem ragaszkodok a chip-hez, talán nem is csináltatom meg, de a lehetőség legyen meg.
    Nyilván a turbo hiánya nyilván a meghibásodás tekintetében elég jelentős különbség.
    Ami kifejezetten érdekel, hogy van -e a turbonak más vonzata az autó egészének meghibásodási lehetőségeire vonatkozóan.
    Talán a használat is fontos. Hétköznap minimum 10 km stabilan városban, havi 210 pályán.

    A válaszokat köszönöm!
    gegee 2017/03/28 14:42 (54092)
    Zoli855 írta:
    zoltanS60 írta:
    Üdv!

    Hm... elgondolkodtató. Erre egyáltalán nem gondoltam, van benne valami. KÖszönöm a tippet. Talán be kéne méretnem az injektorokat.


    Nem nem, ha befecskendezés hiba lenne ott lenne a hibakód, ha az van amit mondtam akkor mechanikus hiba lesz, szelep-hidrotőke-himba környékén kell keresni. Kompressziómérés, veszteségmérés


    Na, de azt írta, hogy motorcsere is volt az autóban...Akkor is?
    Schuldigung 2017/03/28 13:03 (54091)
    Üdv!
    Igyekszem egyértelműen és értelmesen leírni a kérdést.
    Benzines s60 2001-2004 kiadások közül a 2.4 és a 2.5 T tekintetében a turbón kívül van más meghibásodási faktor? Vagy nem feltétlenül más, csak gyorsabban szalad ki belőle valami, érzékenyebb-e a turbós változat valamire mint az anélküli? Mintha olvastam volna valahol, lehet, hogy nem is volvo-ról volt szó, hogy a turbóval jobban rángatja a hajtást.

    A válaszokat köszönöm
    Zoli855 2017/03/28 06:45 (54090)
    zoltanS60 írta:
    Üdv!

    Hm... elgondolkodtató. Erre egyáltalán nem gondoltam, van benne valami. KÖszönöm a tippet. Talán be kéne méretnem az injektorokat.


    Nem nem, ha befecskendezés hiba lenne ott lenne a hibakód, ha az van amit mondtam akkor mechanikus hiba lesz, szelep-hidrotőke-himba környékén kell keresni. Kompressziómérés, veszteségmérés
    zoltanS60 2017/03/28 01:53 (54089)
    Üdv!

    Hm... elgondolkodtató. Erre egyáltalán nem gondoltam, van benne valami. KÖszönöm a tippet. Talán be kéne méretnem az injektorokat.
    Zoli855 2017/03/27 21:31 (54088)
    zoltanS60 írta:
    Üdvözlöm az Urakat!

    Már régóta küzdök egy problémával és a helyzet azóta is csak romlik. Gyakorlatilag már szinte minden ki lett cserélve az kocsin (motor, kuplung, lendkerék féltengely, bakok, stabpálca, váltó, toronycsapágy, lengécscsilapító) és a hiba ugyanúgy fennáll. Sajnos rengeteg pénzt elvitt és csak rosszabb lett. Gondoltam megkérdezem, hátha van valakinek ötlete. A probléma, hogy a motor nagyon ráz. Gyorsításkor is és menetközben is. Ha üresben felpörgetem rázza a kasztnit és a kormányt is. Menet közben töbszörösére erősödik a rázkódás, mindegy milyen sebességről van szó és a fordulatszám növekedésével arányos, a kuplungpedálon is erőteljesen érezhető a "kalapálás". Egy másik váltóval ugyan ez a jelenség. A legkisebb gázadásra is a motor felől hallani egy "kalapáló" hangot, ilyenkor az egész kasztnin érezni az ütést. Korábban csak 130-tól csinálta, most már minden sebességnél. Váltáskor is jó erős ütés, koppanás hallható a kuplung benyomásakor, főleg 2-ből 3-ba. Sajnos az eddigi "szerelők" csak a vállukat vonogatják, nem tudják, mi a baj, viszont én már nem nagyon akarok költeni rá, csak akkor ha valaki tényleg eltalálja a hibát. Esetleg ha valakinek lenne ötlete, mi lehet ez, kérem jelezze. S60 D5 2004. ELőre is köszönöm.


    Gyengén vagy egyáltalán nem megy egy henger,
    inrock 2017/03/27 19:26 (54087)
    Halló Kollégák,

    húha, ez nagyon dúúrván hangzik. Mi lenne, ha elvinnéd egy márkaszervizbe, mérjék fel mi lehet egyáltalán. Aztán akár még el is fogadhatod az ajánlatukat.
    Bár ha a lent írtakat kicserélték, akkor nem tudom mit lehetne még csinálni, bár nem is értek hozzá...
    likibee 2017/03/27 12:10 (54086)
    Sziasztok!

    A V50-es autóm eladása után megmaradt pár alkatrészem, amit szeretnék eladni:
    aprohirdetesingyen.hu/autoalkatreszek/8958987/volvo-c30-s40ii-v50-alkatreszek

    Ha valakit érdekel valami, akkor telefonon jelezze.

    Üdv
    likibee
    0036309402140
    zoltanS60 2017/03/26 16:07 (54085)
    Üdvözlöm az Urakat!

    Már régóta küzdök egy problémával és a helyzet azóta is csak romlik. Gyakorlatilag már szinte minden ki lett cserélve az kocsin (motor, kuplung, lendkerék féltengely, bakok, stabpálca, váltó, toronycsapágy, lengécscsilapító) és a hiba ugyanúgy fennáll. Sajnos rengeteg pénzt elvitt és csak rosszabb lett. Gondoltam megkérdezem, hátha van valakinek ötlete. A probléma, hogy a motor nagyon ráz. Gyorsításkor is és menetközben is. Ha üresben felpörgetem rázza a kasztnit és a kormányt is. Menet közben töbszörösére erősödik a rázkódás, mindegy milyen sebességről van szó és a fordulatszám növekedésével arányos, a kuplungpedálon is erőteljesen érezhető a "kalapálás". Egy másik váltóval ugyan ez a jelenség. A legkisebb gázadásra is a motor felől hallani egy "kalapáló" hangot, ilyenkor az egész kasztnin érezni az ütést. Korábban csak 130-tól csinálta, most már minden sebességnél. Váltáskor is jó erős ütés, koppanás hallható a kuplung benyomásakor, főleg 2-ből 3-ba. Sajnos az eddigi "szerelők" csak a vállukat vonogatják, nem tudják, mi a baj, viszont én már nem nagyon akarok költeni rá, csak akkor ha valaki tényleg eltalálja a hibát. Esetleg ha valakinek lenne ötlete, mi lehet ez, kérem jelezze. S60 D5 2004. ELőre is köszönöm.
    inrock 2017/03/26 10:06 (54084)
    Halló Kollégák,

    valaki csúnyán oldalra tett egy új XC90-et. De mégis hogy?
    itcafe.hu/hir/uber_autonom_onvezeto_baleset.html
    FM2000 2017/03/25 16:55 (54083)
    A hengerek szama maradna es a hengerurtartalom is, viszont egy dieselt akkor erdemes tartani ha mesz is vele. Remenyeim szerint nem kell majd sajat autot munkabajarashoz hasznalnom, igy egy egyszeru benzinest szeretnek helyette, ami max csak hetvegen kerul elo a garazsbol evi 7-10e km hasznalatra.
    inrock 2017/03/25 14:49 (54082)
    Halló Kollégák,

    má megin?
    FM2000 2017/03/25 11:40 (54081)
    üdv mindenkinek!

    Eladó a V50 D5 izomparipám:
    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/v50/volvo_v50_2.4_d_d5_momentum_automata-11276143
    az ár irányár. frissen szervizelve.
    20 küllös volvo alufelnivel adom, 2016 novemberi téligumikkal.
    tel: 06705091403
    Wildhorse 2017/03/23 20:30 (54080)
    Etyibatyo írta:
    Persze már működik..

    Nekem még valami alapértelmezett oldal jön be de remélem feltámasztják. Ami ott van az történelem
    Wildhorse 2017/03/23 20:29 (54079)
    Szerviz . Próbaképpen esetleg szedd le az akksit, hátha szoftveres gond (fontos, hogy tudd a fejegység kódját, ha olyan típus ami kódot kér)
    inrock 2017/03/23 18:42 (54078)
    Halló Kollégák,

    én egy elektromos szakemberhez vinném, de várj gy kicsit, hátha jön valaki, akinek ismerős a jelenség.
    pilis1 2017/03/23 16:11 (54077)
    Sziasztok!
    Van egy történetem amire hát ha tudtok megoldást.
    2016 decemberében vettem egy S80/2001-es 2,4T benzines Volvot. A jó idő érkeztével az ablakokat leengedtük. A gond a kiszállás és riasztás után kezdődött. A beriasztásnál az autó feltolta a nyitott ablakokat ahogy a nagykönyvben elő van írva. Ezt megtette még aznap kétszer. Ám másnap már nem volt hajlandó az ablaknyitó gomb engedelmeskedni. Az első két ablak amit a riasztó "zárt", nem hajlandó nyílni. A nyitómotor kattanása hallatszik de az ablakok mozdulatlanok maradnak. Esetleg járt már valaki így? Megoldás?...vagy marad egy szerviz? Köszi az esetleges infókat!
    gegee 2017/03/20 17:05 (54076)
    Etyibatyo írta:
    Persze már működik..

    Nekem nem úgy tűnik...vagy ez másra vonatkozik?
    gegee 2017/03/20 17:03 (54075)
    Na, itt is van egy gyöngyszem-videó, lehet látni hány darab fiatal nagygép van benne.Konkrétan egy db S70 rémlik, ami 20 évnél innen van...



    Nagyon klassz, így monitoron nézve, alig jön át a szilikózis...
    Viszont egészen megjön az ember kedve egy ketteskéhez.

    Az a sziklás külsejű kanyar különösen jó hatással van a gépsárkányokra...
    Ha nem szakad ki az egész futómű-hóbelevanc, akkor már szerencsésen túlélte a delikvens...

    A kerttulajdonos meg valszeg küldi a számlát a szervezőknek a csokorba szedett kerítéskarók miatt...
    bpadam 2017/03/20 14:16 (54074)
    Sziasztok,

    XC70 2010 DTSC hibat ir ki a computer. A hatso haldexben szuro lett cserelve, de meg igy idonkent feldobja a hibat, amit ujrainditas utan mar nem jelez.

    Van esetleg szerviz akit ajanlotok hogy megnezze/javitsa a Haldex pumpat vagy az egesz szerkezetet (Ivanics csak komplett cserelne)

    koszonom

    A
    Etyibatyo 2017/03/17 19:43 (54073)
    Persze már működik..
    Etyibatyo 2017/03/17 19:41 (54072)
    Üdv!
    norbi55 2017/03/16 20:59 (54071)
    Sziasztok,

    segítséget szeretnék tőletek kérni. Egy jó ideje S60/V70 (2000 utáni, facelift előtti) vásárlásán gondolkozom, de igazából sosem volt még szerencsém hozzá közelről/belülről/menet közben. Mielőtt elkezdenék eladó példányokat nézegetni, szeretnék megnézni egy olyat, ami tényleg rendben van. Ha esetleg van közöttetek olyan, aki Budapest/Székesfehérvár környékén rendelkezik ilyen példánnyal, ami lehetőleg még szívó benzines is, és pár sörért/csokiért szánna rám fél órát, hogy megmutassa az autóját, azt örömmel venném.
    köszönöm előre is,
    üdv,
    Norbi
    gegee 2017/03/16 00:40 (54070)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/03/15/rossz_hir_elzartak_az_olcsoalkatresz-csapot/

    Uhh, kemény.Na ebből is látszik, hogy a kétezres évek körüli, utáni autókból a büdös életben nem lesz sem veterán, sem hobbijármű.Amelyik gépeken kettőstömegű lendkereket meg részecskeszűrőt, egybegyártott lengőkaros futóműveket szereltek, azok úgy fognak kiesni a közutakról, hogy egyből a bontóban találják magukat.Senki nem fog ilyen járgányokat ilyen anyagi áldozatok árán fenntartani, csak addig, amíg többé-kevésbé működnek...
    Nem vagyok benne biztos, hogy ez a jó irány...persze, tudom, semmit se számít a véleményem...
    Idekint is a kisebb-nagyobb rallikon azt látni, hogy a ketteskéknél fiatalabb gépek nem kerülnek be a körforgásba.Hébe-hóba néhány hetes, esetleg kilences, de már 850-se látható, az S-V sorozat meg garantáltan nem lesz sose ilyen szereplő, szerintem.
    Igaz, hogy ez utóbbiak még a közutakat róják, általában szép állapotban.
    Wildhorse 2017/03/14 22:39 (54069)
    ÖÖhmm megszűnt a www.volvo4xx.hu ?
    Tud valaki valamit róluk?
    inrock 2017/03/14 18:47 (54068)
    Halló Kollégák,

    ha jó az angol nyelvű, akkor néhány hozzászólással korábban linkeltem az elérhetőségét.

    Váltóolajat 5 évente érdemes cserélni.
    welco 2017/03/14 14:56 (54067)
    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni.Az autó 2002-es S80 Bi-Fuel.
    Magyar nyelvű használatit keresnék hozzá.
    Váltóolajat kell cserélni manuális váltóban?
    A tolatóradar hogyan működik? Gyári,de se kapcsoló se visszajelző.
    Köszönöm
    Janó_bá 2017/03/14 10:11 (54066)
    Most úgy tűnik, hogy a 2001-esre hasonlít az én V70-esem.
    Köszönöm szépen a segítséget.
    gegee 2017/03/14 05:45 (54065)
    totalcar.hu/tesztek/2017/03/13/mercedes-benz_e-osztaly_coupe_2017/

    De qrvára várom már, hogy elterjedjenek ezek a telefonos parkolássegítő rendszerek kommersz kocsikban is.Tehát, hogy kiszállok, elő a telefont és a tapipadon szépen centi pontosan oda parkolok és úgy, ahogy nekem jól esik.Az összes gagyi radaros rendszernél hasznosabbnak gondolom.Egymás mögötti parkolásnál is (utca széle), de egymás mellettinél is (bevásárlóközpont).Nagy darab, hordó/bojler hasú emberként rettenetes a smucig, zsebkendő méretű, 40 évvel ezelőtt, 1-es Golfokra méretezett parkolóhelyek használata a mai méretű kocsikkal.Szóval, fejlesztők, piaci szereplők előre a lenini úton, de ezerrel!

    (Csak az a baj, hogy a különleges igényű embereket szinte mindig szükségszerűen szupergazdagnak is gondolják, ez nem tudom, miért van.
    Leginkább eklatáns példája ennek az extra nagy méretű cipők, ruhák piaca, az ilyen boltok termékei mindig vadul túlárazottak...)
    gegee 2017/03/14 04:51 (54064)
    inrock írta:
    A régi V70 ez (S70 kombi), vagy az új (S80 kombi)?

    Ha a régi, akkor 2000-es évjáratot, ha az új, akkor 2001-es évjáratot válassz ki itt:
    volvo.custhelp.com/app/homeV3
    Aztán persze a típust.

    A megjelenő listából pedig az Owner's Manualt, bár lesznek egyéb nyalánkságok is.


    höjj, ez nagyon faja link, elmentettem én is, nehezebb időkre, köszönjük.

    Paczi úr, ha egyszer hozzányúlsz a kódhoz, akkor ha szabad, javasolnék valami ilyesmi "hasznos linkek", vagy "tudásanyag", stb nevű szekciót, ahová be lehetne tenni mindenféle okosságot, amit találunk netszerte és témába vágó, mindnyájunk épülésére...Hm?
    gegee 2017/03/14 04:44 (54063)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/03/13/ez_volna_a_kovetkezo_kis_volvo/

    Érdekesen néz ki, és télleg inkább kétajtósként nézne ki jól...
    inrock 2017/03/13 14:22 (54062)
    A régi V70 ez (S70 kombi), vagy az új (S80 kombi)?

    Ha a régi, akkor 2000-es évjáratot, ha az új, akkor 2001-es évjáratot válassz ki itt:
    volvo.custhelp.com/app/homeV3
    Aztán persze a típust.

    A megjelenő listából pedig az Owner's Manualt, bár lesznek egyéb nyalánkságok is.
    Janó_bá 2017/03/13 10:05 (54061)
    Szevasztok!
    Német nyelvű használati útmutatót cserélnék magyar vagy angol nyelvűre 2000-ben gyártott benzines Volvo V70 2.4T AWD tipusú autóhoz. Adjatok tippeket!
    Előre is köszönöm!
    inrock 2017/03/13 07:44 (54060)
    Halló Kollégák,

    nyomassad csak az infókat
    gegee 2017/03/13 04:15 (54059)
    Na, szóval az előbbi volt a 244, most ez itt a 262...

    gegee 2017/03/13 04:13 (54058)
    Ühhnyje, négy nap alatt egy komment sincs...?
    Kicsit bele kéne húzni, márkatársak, nemde?!?!
    Én viszem a hátamon egyedül a wiw-et??

    Nahát, éljen az ünnepelt!
    És bizony, ennek a Per (/) nevű ipsének a csodás Ferka-piros 262-ese ott van a múzeumban kiállítva.
    Azokat a képeket is ki kéne már tennem...

    www.vezess.hu/hirek/2017/03/12/40-eves-az-olasz-ruhat-viselo-volvo/

    Most csak hirtelen a netről:



    Volt neki egy 244, egy 262C, meg egy 780.Nehéz a gyárigazgatók élete...
    gegee 2017/03/09 04:07 (54057)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/03/08/hosszunyelu_kalapacs_es_szuvas_uszadekfa._mi_van/

    Hát ja, ültem a régiben hátul, nem tűnt valami nagyon tágasnak magam mögött.
    Igaz, ha beférek egyáltalán, már az is hatalmas dolog...

    Azért érdekelne ez az uszadékfából való gyártás, megnézném, hogy hogyan készül, mennyi igazi fa marad a végén belőle.
    gegee 2017/03/09 04:04 (54056)
    PSTP írta:
    Heti 3x Budapest-Érd vonalra kell a dízel
    Pont be sem melegszik.
    Ritkán 1-200km-es hosszabb túra.

    Ez nincs évi 10e km.


    Igen, ezeken télleg csak röhögni lehet...és mennyi ilyen van.
    Az általános privát célokra történő dízel buzéria csimborasszója...
    De nem megyek bele sokadszorra már...
    Beretta 2017/03/08 08:09 (54055)
    Kösz, megnézem!
    Beretta 2017/03/08 08:07 (54054)
    Köszönöm!
    PSTP 2017/03/08 03:54 (54053)
    Heti 3x Budapest-Érd vonalra kell a dízel
    Pont be sem melegszik.
    Ritkán 1-200km-es hosszabb túra.

    Ez nincs évi 10e km.
    gegee 2017/03/08 00:48 (54052)
    totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2017/03/07/sved_vagy_sved/

    Érdekes, hogy kutyával szedán szóba jön nála...
    Kutyát csak hátulra, külön kutyabörtönbe, de leginkább sehova autón belül...
    gegee 2017/03/08 00:33 (54051)
    www.origo.hu/auto/20170307-volvo-xc60-2017.html

    Hát ja, azt látom, hogy erősen derékhad ez a gép az eladásokban.Idekint tele van velük az utca, legalább is a főváros környékén.
    Nemrég jöttünk vissza kis vidéki helyekről, hát, arrafelé kb 0 db a populáció...
    Viszont láttunk sok szép öreg hasábot.
    PSTP 2017/03/07 20:19 (54050)
    Én tőlük vettem S80-ba, korrekt cég, gyors.

    satnavstore.com/Volvo/VOLVO-RTI-MMM-P2001-navigation-map-dvd-sat-nav-disc-update

    3 féle Volvo navigációhoz van lemezük.

    Beretta írta:
    Sziasztok!
    Amennyiben van valakinek 2002 S60-hoz eladó navi dvd-je (Magyarország), kérem jelezze. Jófogásos, torrent letöltős, stb. nem működik.
    Köszönöm.
    Etyibatyo 2017/03/07 18:27 (54049)
    Szia!

    Kérdés, hogy a lejátszó működik-e? Frissíteni kell az olvasó szoftverét, azután már látja a térképet is. Kizárólag a belevalót próbáld,, más nem fog menni, függetlenül a forrástól..

    Üdv!
    k3nta23 2017/03/07 16:27 (54048)
    Sziasztok!

    Nemrégiben tettem szert egy 2008-as Volvo C30-ra.
    1.6 D, Kinect felszereltség, manuális váltós, dízeles.
    Az autóban gyári riasztó van és immobiliser.

    Az autót gond nélkül használtam, semmiféle problémát nem tapasztaltam.
    Előre tervezett olaj és szűrőcserék miatt a befecskendezőknék a résolajcső és csatlakozók lettek leszedve, majd ugyanúgy visszatéve.

    Azóta nem indul el az autó, hibakód nincs. Gyújtás van, az öndítás rendben.
    A probléma okára már fény derült: A befecskendező se vezérelt, se direkt tápot nem kap valamiért.
    A porlasztóig eljut az üzemanyag, de elektronikusan vezérelt, ezért nem fecskendezi be.

    Szerintetek mi lehet ennek az oka? Valamilyen biztonsági funkció vagy letiltás?
    Van ötletetek?
    amuller 2017/03/07 10:08 (54047)
    Igen, ezt ertem, ami nem volt vilagos hogy eddig egyik autom sem csinalta ezt.
    Viszont rajottem hogy miert lehet most eloterben ez a jelenseg.
    A Volvom max nyomateka 300nm, amit 1750 (WTF!) fordulaton ad le.
    Innentol nincs tobb kerdesem
    Beretta 2017/03/06 10:25 (54046)
    Sziasztok!
    Amennyiben van valakinek 2002 S60-hoz eladó navi dvd-je (Magyarország), kérem jelezze. Jófogásos, torrent letöltős, stb. nem működik.
    Köszönöm.
    PSTP 2017/03/04 23:57 (54045)
    Elforgatott kormány mellett teljesen normális, hogy "elkapar" a kerék, ugyanis nem esik egybe a tapadási felület és az erő hatásvonala, ezért nem totális függőleges nyomást kap a gumi, hanem oldalirányú erőt is. Az eredő erő támpadáspontjában keletkező tapadási felület kisebb, mint amikor a kerék egyenesen áll és központosan nyomódik lefele.
    inrock 2017/03/02 19:15 (54044)
    Halló Kollégák,

    V90 Cross Country:
    totalcar.hu/tesztek/2017/03/02/volvo_v90_cross_country/
    amuller 2017/03/01 20:23 (54043)
    Ahogy megvettem, lecsereltem telire a gumit. Igen, elso kerekes.

    Az elozo autom iylet nem csinalt, sokkal dinamikusabban eltudtam vele indulni.
    inrock 2017/03/01 18:19 (54042)
    Halló Kollégák,

    régebben nem csinálta, másik gumival?
    Amúgy elsőkerekes autóról lévén szó az valamennyire normális.
    Tomi7 2017/02/28 23:26 (54041)
    Hello Mindenkinek!

    Keresek 19" Polestar alufelnit 2012-es S60 R-desing autómra, természetesen nem márkakereskedéses áron..

    Tudom, hogy nem lesz olcsó...

    Esetleg ha más karosszéria elem is lenne Polestarból,Pl. hűtőrács,toldatok, érdekelne az is.

    Köszönöm előre is segítséget.

    Tel: 70-387-00-98

    Üdv.

    Tomi
    amuller 2017/02/28 08:06 (54040)
    Uj Volvoskent volna meg par kerdesem

    Az egyik, hogy 2.0T (AM) motorral szerelt 5eves jargany szerintetek mennyit eszik, ha az ember a leheto legfinomabban probal jarni vele? (varos es 100kmh kulon)

    A masik, hogy normalis-e az, hogy ha ugy probalok elindulni, hogy a kormany felre van tekerve, akkor ha az alapjaratnal picivel tobb gazt adok, akkor majdnem minden esetben elforgatja a kereket ? (1 hetes premium teli gumival)
    Fordul a kerek egy felet, (vagy 1 egeszet).
    Ezzel nem is mernek ugy dinamikusabban (Pesitesen) elindulni.
    gegee 2017/02/28 04:22 (54039)
    Na, grűn-figuráltam egyet csak úgy viccből, minimum 12,3 milla forintra jött ki...Ennyi gempáért egy borsodi, kisebbségis faluban lehet venni egy fél utcát...
    És nem is a vételár a legdurvább (nyilván nem aprópénz), hanem hogy ha újonnan megveszed és eladod 3 évesen 120 e km-rel, tök hibátlanul, alig kapni érte jó eséllyel 6-7 millát.
    Az meg fél ár, bökje meg.
    De hát ez már legyen a gazdagok problémája...
    gegee 2017/02/28 03:59 (54038)
    "Azóta nincs pilács, nincs semmi baj láthatóan, vagy érezhetően" Itt egy dolog kimaradt, nevezetesen, hogy addig se volt semmi, se mérhető, se érzékelhető hiba; ezért is volt erősen fura a dolog.Aszittem, lesz legalább egy laBda-szonda (akkor közelgett a foci-eb... ), vagy ilyesmi, mittudomain.
    De még csak az se.
    gegee 2017/02/28 03:51 (54037)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nade nem lehet kiütni az a pilácsot? Nemár, Svédbe' ilyet nem tudnak?


    Érdekes volt az egész.Elvittem egy helyre (sima kis műhely, ami épp közelben volt), hogy üssük már ki, aztán majd látjuk hogy visszajön-e és akkor valami komoly, vagy csak hülyéskedik a professzor.A második motor-restartnál visszajött.Aztán elvittem egy nagyobb helyre, gyorsszerviz ugyan, de hát csak láttak már V70-et.Kiütötték, meg még volt egy kézifékkötél csere is, oké.Az első sarokig tartott.Hát mondom, baxxa meg, ez húzósabb dolog akkor.Hazamentem, pár napig nézegettem rendes Volvo-s nagy szervízeket, erre pont azokban a napokban magától elaludt a lámpácska a műszerfalon.Gyorsan elcsattogtam a vizsgázóhelyre pótvizsgára, ártatlan pofával, de lehűtött a f@szi, hogy a computerben még benne van, nyista átengedés.Fákk.Közben sikerült egyeztetni időpontot (nem volt egyszerű, mert valamiért mindenhol hetekkel későbbre fogadtak volna, akkorra meg már lejárt volna az egy hónapos türelmi idő), fogadtak, mértek, sasoltak vadul, hibát nem találtak.Így kiszámláztak egy órai munkadíjat (mega respect a korrektségért...Magyarországon papíron kicseréltek volna valamit mondjuk 150 ezer ft értékben, a műhelyek nagy részében... ) és átlökték ők a vizsgán.(Egy ideje liberalizálták az állami vizsgáztatást, komoly, megfelelősített műhelyek is végezhetik, természetesen az állami rendszerbe beintegrálva).Azóta nincs pilács, nincs semmi baj láthatóan, vagy érezhetően, de nem tudom, hogy a computerbe visszajött-e esetleg az egy év alatt...
    Márciusban elviszem, lehet, kapásból ugyanoda, hogy előzzük meg a fölösleges köröket...

    Ott kellett akkor hagyni a sárkányt, de béreltem egy V60 D4-et, asszem két napra. Csak az az egy kocsi volt bent, de úgy is akartam már dízelt próbálni, ráadásul volt benne kb kétezer km, lehetett kb egy hetes korú a gép... Na hát még az volt egy tipikus paraszt-szédül-a-pesti-aszfalton című vígjáték...


    Elég jó felszereltségű volt a V60, volt benne tetőablak, automataváltó, táblaferismerő, kártyás indítás, startstop rendszer, azért ezek nem filléres extrák.Saccra volt vagy 10-12 milla forint egy olyan, akkor...Illetve én nem vagyok ehhez a szinthez hozzászokva, ezekről a rendszerekről a tc-szoktam olvasni, kábé...
    Egy kicsit azért örültem, amikor visszakaptam a sajátunkat, ne feszegessük a pofonos ládát egy ilyen vagyontárggyal, mint manapság egy vadis új V60; szóval jó volt visszaülni az öregbe...

    Huhh, most látom, egy kicsit hosszú lett, na mindegy.
    gegee 2017/02/28 03:22 (54036)
    inrock 2017/02/27 19:09 (54035)
    Halló Kollégák,

    nade nem lehet kiütni az a pilácsot? Nemár, Svédbe' ilyet nem tudnak?
    gegee 2017/02/27 00:15 (54034)
    Hmm...

    totalcar.hu/azevautojablog/2017/02/26/ev_autoja_mortefontaine_volvo_s90_v90_-_2017./

    Úgysem lesz évautója-nyertes, mert ahhoz túl drága.De nem baj, csak legyen ott...
    gegee 2017/02/27 00:10 (54033)
    amuller írta:
    Spanom kinai ODB2 olvasojaval, es egy speci progival rogton megmondta mi baja.
    Volvonal ez a kiolvasas mennyibe kerulhet ? 5e? 10e?

    Egyebken Volvo szerviz azt mondta, hogy ha csak a check-engine lampa eg, es nem ir servizt, vagy egyeb motorhibat, akkor no para!
    Okozhatja lambdaszonda, legmennyisegmero, stb...


    Na, nekem pont ilyen volt, és csak annyi volt a para, hogy nem akarták átengedni vizsgán...
    Aztán már nem is jelezte a műszerfalon (valamiért eltűnt), de a computerben kiolvasták és ott még megvolt.elvittem egy szervizbe, ránéztek, nem tudták ők se diagnosztizálni, illetve nem volt semmi sem rossz, úgyhogy valahogy ők áttolták a vizsgán.esküszöm, én télleg javítást kértem, nem okosba-megoldást.
    De hát ha egyszer ez van, akkor ez van.
    Pedig itt szoktak látni "hébe-hóba" Volvereket a szervizek.

    Most eltelt egy év, megint vinni kell, nem t'om mi lészen.
    Kezd "franciásodni" a gépsárkány??
    (Nem kezd, atom-megbízható még mindig, csak valami hülyeség van/volt vele...)
    [Bár az is igaz, hogy nekünk a francia kocsijaink is totál megbízhatóak voltak, szóval lehet, hogy ezért is helyénvaló a minősítés... :D ]
    amuller 2017/02/22 20:29 (54032)
    Mielott megvettem, volt a Volvo szerviz szerint egy hibaja (fuel pressure), es nyomasszabalyzot csereltek.
    Most hogy elhoztam megint problemat ir, es lass csodat, ugyan azt olvastam ki.
    Valszeg mas lesz a gond, mert lehet: erzekelo, elektromos hiba, uzemanyagcso repedes, szuro, es szivattyu... kb..
    Alien! Alien !

    A talalkozora mindenkeppen megyek
    Wildhorse 2017/02/22 11:16 (54031)
    amuller írta:
    Spanom kinai ODB2 olvasojaval, es egy speci progival rogton megmondta mi baja.
    Volvonal ez a kiolvasas mennyibe kerulhet ? 5e? 10e?

    Egyebken Volvo szerviz azt mondta, hogy ha csak a check-engine lampa eg, es nem ir servizt, vagy egyeb motorhibat, akkor no para!
    Okozhatja lambdaszonda, legmennyisegmero, stb...


    "Sajnos", de szerviz szempontjából szerencsére a Volvo saját diagnosztikai szoftvere bonyolultabb, többet tud. Az OBDII portot tudja, mert tudnia kell, de ott minimális infót ad ki, ráadásul szoftver függő, hogy megfelelően korrelálja-e a hibakódot a tényleges hibához. Sokszor ilyen miatt jönnek a felesleges szervizköltségek - a szerviz teljesen vakon repül előre az ügyfél meg csak néz. Az idővel haladva egyre kevesebben fognak tudni hozzányúlni a kocsihoz (olajcsere, fék javítás stb. most más kérdés).

    A júniusi talin elvileg kint lesz az Udvari Laci és ki fog olvasni kocsikat - szerintem meg tudod nézni közelebbről. Esetleg minitalira kihozom a cuccot és ott is megnézheted.....
    Go to topOldal: 1...3456789...545