Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...536537538539540541542...570
    Kicsidoki 2010/05/21 12:47 (3201)
    Válasz Husom (3149) hozzászólására:

    Igaz igaz. De mi van, ha hétvégén, a puszta közepén kezd el jelezni a pilács?
    Egyébként ez a jelzés kicsit valóban enyhíti a dolgot, ami azért akkor is elég gáz, valljuk be... Mint az S60 legutóbb...
    Kicsidoki 2010/05/21 12:45 (3200)
    byson írta:
    [quote]Válasz Kicsidoki (3130) hozzászólására:

    Igaz. Minden autógyártó hibázik, persze. A visszahívás meg hozzáállásról szól...

    Azért bízzunk benne, hogy a kormány légzsák gyújtókanóca nem lóg ki a kormányból...!
    Legalább is VOLVO-nál nem szokott , nem tudom, hogy MB-nél mi a helyzet...

    Igen, hallottam már róla, hogy ilyen mértékű spórolás is folyik sajnos, ez nagyon szomorú úgyszintén..
    Kicsidoki 2010/05/21 12:37 (3199)
    Válasz kopiteki (3133) hozzászólására:

    Kedves Kopiteki!
    Ez van, nekem csak ilyen jutott...

    Üdv Belétek!
    fargo 2010/05/21 11:27 (3198)
    Válasz fargo (3196) hozzászólására:

    jav:
    "...követed a 76-ost balra..."
    fargo 2010/05/21 11:26 (3197)
    Válasz Zoli855 (3195) hozzászólására:

    Tik ha beértek a városba, akkor híjjatok fő, idenavigállak.
    Vagy:
    -- Zalaegerszegre beérel
    -- Befordulsz a naaagy sááárga templom után balra a sétálóutcába, szépen átcsordogálsz rajta. (Két sáv kanyarodik, maradj a jobboldaliban.)
    -- (Bal kéz felü' ronda kopaszodó néni méri a "Kis Betti Cukrászda" nyalnivalóját, a karamell és a "sárkány" névre hallgató rózsaszín borzalom az isteni...)
    -- Jöszöl lassan egyenesen míg neki nem mész Deák Ferenc bácsi szobrának. Ott eltérsz a lámpánál jobbra.
    -- Jöszöl-jöszöl egyenest, mikor elhagyod a 2. lámpát és meglátod a SPAR-t jobb kéz felü', akkó megcsörgetel de izibe, mert egy kilométeren belül jön a második SPAR bót, előtte kell felkanyarodni a hegyre jobbra, és onnan már én navigálok.

    Vigyázni!
    • A városban betartani az 50-et mert trabifaxoznak, alkalomadtán rögtön ahogy beérsz. Sok ráérős rendőr van akiknek adtak egy csomó műszert játszani, és háklisak a kisváros nyugalmára. Ettől függetlenül az arany-fekete duotone tuc-tuc-zenés Opeles kiscsávót szabadon lehet alázni, szerintem már lábrázós sikítófrászt kap ha meglát egy ződ Volvo kombit, höhö :-D
    • A sétálóutcában figyel a 30-ra, mert azt is nézik
    • Ahogy felkanyarodol a hegyre, szép zsír új tükörsima aszfalton jössz, de ne siess, mert azt még építik és hirtelen kacskaringó után fogol belefutni az úttest közepén sertepertélő jómunkásemberekbe, némely úthengerrel és nyitott aknafedelekkel megtámogatva. Likak is vannak még. Csak finoman.
    fargo 2010/05/21 11:13 (3196)
    Válasz PEPITA (3171) hozzászólására:

    A szállás címe:
    Malom Tanya Panzió
    Zalacséb, Györkefa utca 4.

    A hely Zalacsében található. Zalaegerszeget meg kell kerülni, majd még tovább a 76-os úton 18 kilométer az Őrségbe befelé
    — Beérsz Zalaegerszegre, majd 1200 m múlva a 2. körforgalmat jobbra hagyod el a 74/76-os út, felé, ez az elkerülő
    — Hamarosan az 74-es út elkanyarodik jobbra, te követed a 76-ost jobbra, 14.5 km-t mész rajta, gyönyörködöl a tájban.
    — A 76-osról lesz egy hirtelen balkanyar Zalalövő felé. Söndörödöl balra, óvatost. 6 km múlva beérsz Zalacsébre.
    — Rendületlenül türemkedel tovább, elhagyva a falut, 500 méter múlva ki lesz táblázva hogy "Malom Tanya" balra. No ott lekanyarodol.
    — Áthatolsz feszt a síneken, megcsodálod a csodálatosan kiépített kerékpárutat, majd lassan begurulol a panzió elé.
    — Kocsit leparkolod, lekaccsolod a britniszpírsz CD-t, asszonka előkészíti a flódnit amit nekünk hoztok, meg a veresbort is, oszt hajráf.

    Program: majd valami lesz. Szerintem szombaton feredőbe megyünk. Hozd a monokinidet, jó lesz :-D
    A telefonszámom ugyi megvan, ha elkavarodtok akkor hívj, kimentünk.
    Zoli855 2010/05/21 11:06 (3195)
    Válasz gszilag (3191) hozzászólására:
    Mi most indulunk kb 2 óra mulva
    Zoli855 2010/05/21 11:05 (3194)
    Válasz Funkey (3193) hozzászólására:
    Hát még sehogy, berendezésekből már elég sok van már nem tudom hova pakoljak (szerszámok stb). Már szinte csak az épület és egy csápos emelő hiányzik. Most bérelek egy műhelyt még, de alakul.
    Üdv
    Funkey 2010/05/21 10:54 (3193)
    Válasz Zoli855 (3190) hozzászólására:

    Közel áll a valósághoz. Citroen Berlingo a cégautó, és bent áll szegény a cégnél. Ez így neki nemjó. Viszont helyette most egy Opel Kadett GSI kabrio lesz. Demo autó terv. Autohifivel foglalkozom.

    Autodata ügyben keress bátran. Bár össze kell szednem a gondolataimat majd, hogy hogy is van. Azóta frissült, ha jóltudom. De megoldjuk.

    Hogy áll az érdi műhely?
    Minutus Toxicus 2010/05/21 10:53 (3192)
    Válasz gszilag (3186) hozzászólására:

    Tudom, hogy màr késo, de azt tanàcsoltam volna neked, hogy maradj inkàbb valamilyen bérleti konstrukcionàl. Iszonyatosan nagy az értékvesztése a portékànak, sokba kerul a fenntartàsa és a végén egyszeruen nem tudsz belole jol kiszàllni.
    gszilag 2010/05/21 10:52 (3191)
    Válasz Brukner (3178) hozzászólására:

    akkor úgy néz ki, hogy csak Zoliék meg mi indulunk reggel. mikorholt majd beszéljük meg telefonon! addig is valaki a pontos címet be tudná tenni újra? elfelejtettem akkor arhiválni...
    Zoli855 2010/05/21 10:48 (3190)
    Válasz Funkey (3188) hozzászólására:
    Hello
    Jól eltüntél, ugye csak azért adod el mert céges autót kaptál és nem használod. Autodata ügyben kereslek majd ha lesz időm. És remélem lesz majd másik VOLVOd késöbb.
    Üdv
    Minutus Toxicus 2010/05/21 10:48 (3189)
    Válasz DaniS70 (3187) hozzászólására:

    Jol van Pistike, egyes, leulhetsz.
    Funkey 2010/05/21 10:34 (3188)
    Hello mindenki! Eladóvá vált a T-5ösöm. (2.0 T-5)

    www.carstyling.hu/car_shower.php?id=2674

    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/850/volvo_850_t-5_2.0-20v-3865171

    Ha valakit érdekel, mailben keressen meg!

    poczak.tamas@gmail.com
    DaniS70 2010/05/21 10:31 (3187)
    Válasz DaniS70 (3185) hozzászólására:
    Figyelem: Szándékosan elrejtett szöveg!
    gszilag 2010/05/21 10:31 (3186)
    Válasz Toxic11 (3151) hozzászólására:

    de a foglalót már letettem és komoly beruházásokat eszközöltem, hogy mikor a tranzakció lezárul, minden fasza legyen...
    DaniS70 2010/05/21 10:30 (3185)
    DaniS70 írta:
    Válasz Toxic11 (3183) hozzászólására:
    igen, de ha u-val írom, akkor kicsillagoz az automata modi

    buzi

    látod?


    na, a ratyira nem ugrik a rendszer ...
    DaniS70 2010/05/21 10:29 (3184)
    Válasz Toxic11 (3183) hozzászólására:
    igen, de ha u-val írom, akkor kicsillagoz az automata modi

    buzi

    látod?
    Minutus Toxicus 2010/05/21 10:07 (3183)
    Válasz Géza bá (3182) hozzászólására:

    Gyanitom, hogy homoszexuàlis férfiakra gondolt.
    Géza bá 2010/05/21 09:56 (3182)
    Válasz DaniS70 (3180) hozzászólására:
    bocs, de tanulatlan bunkó vagyok, mi az a büzi?
    Minutus Toxicus 2010/05/21 09:44 (3181)
    Válasz Géza bá (3179) hozzászólására:
    Joreggel!

    Szia Géza bà,

    Tulnyomorészt egyetértek a fejtegetéseiddel, egy kivétellel:

    "A cicergésről a magyar utak állapota tehet."

    Ez egy teljesen hamis és bizonyithatatlan àllitàs!
    DaniS70 2010/05/21 09:41 (3180)
    Géza bá írta:
    Válasz Toxic11 (3155) hozzászólására:
    Hát nem biztos, hogy 50 évesen szeretnék új életet kezdeni.

    Sajnos az összes büzi erre alapoz, így marad a dolgok tudomásul vétele...
    Géza bá 2010/05/21 09:33 (3179)
    Válasz Toxic11 (3155) hozzászólására:
    Szerintem ott van a kutya elásva, hogy ma (értsd: az utóbbi 20 évben nagyjából) minden a fogyasztói társadalomról szól. Költsd a pénzed! Nincs? Nem gond, adunk kölcsön. Kamatra persze. Nem tudod visszafizetni? Nem gond, elvesszük mindenedet. Ez a szemlélet vezetett többek között a széteső és nem tartós autókhoz (tartós fogyasztási cikkekhez) és gazdasági válsághoz. Nyilván ez így brutálisan le van egyszerűsítve. Olcsóbb újat venni, mint javíttatni. A cicergésről a magyar utak állapota tehet. Arról meg az ország és annak vezetőinek az állapota.
    Van egy igen jó olasz sportbarátom, akivel rendszeresen találkozom. Nagyon tetszett neki a véhetvenes, amikor megvettem, hogy milyen csöndes (például). Nem olyan régen találkoztunk és kérdezte, hogy megtörtem a gépet? Nem, csak pesten járok zömmel és ez a vége. Normális dolog szerinted, hogy a V70-ben az XC70 szilentjei vannak, hogy bírja a strapát és így is évente kell cserélni? Szívem szerint a másodikat már az FKFV ZRT-vel fizettetném. De nem tehetem, mert bizonyíthatatlan, hogy a budapesti utak vágták tönkre.
    Érdekes módon, ha én elrontok valamit, akkor kártérítési kötelezettségem van. Ha nem fizetem ki, akkor elvesztem a K.Ügyfelet. Nem fizet a közterület felügyelet? Nem választhatok másik utat! B+!
    Persze Fletó mondta volt, bár nem ilyen vonatkozásban, hogy ha nem tetszik, akkor el lehet menni. Hát nem biztos, hogy 50 évesen szeretnék új életet kezdeni.
    Brukner 2010/05/21 09:21 (3178)
    Jó reggelt!

    Csatlakoznék az előttem szóló Pepita kartárshoz, miszerint mi is csak holnap délután vagy koraeste érünk majd le, (sajna van egy kötelező esküvői megjelenésünk, amit a hátunk közepére sem kívánunk).
    Ugyanakkor én is szívesen venném, ha valaki újra belinkelné a célállomást.
    Egyáltalán hová is megyünk, Nyíregyháza?
    JrCsG 2010/05/21 09:12 (3177)
    Jó reggelt Mindenkinek!

    Jó hétvégézést!
    kopiteki 2010/05/21 08:54 (3176)
    Válasz PEPITA (3171) hozzászólására:
    Jóreggelt SE!

    Akkor kiesett egy teljes napotok. Mi lesz a program? Alvás, pihenés, beszélgetés, késöbb fürcsi, stb. Kikapcsolódás.
    Madár6 2010/05/21 08:39 (3175)
    Amúgy hosszú hétvégés szép jó napokat a díszesnek!
    Madár6 2010/05/21 08:37 (3174)
    Válasz DaniS70 (3161) hozzászólására:

    Igen, valószínűleg az lesz.
    gertibor 2010/05/21 08:26 (3173)
    Szép reggelt mindenkinek.

    Gyönyörű időt és jó szórakozást a zalai csapatnak.
    copy14 2010/05/21 08:26 (3172)
    Jó reggelt!
    PEPITA 2010/05/21 07:48 (3171)
    Sziasztok!

    Mi csak holnap tudunk csatlakozni a Zalai csapathoz, úgy néz ki 4-5 óra körül érünk majd le. Azt kérdezném, hogy mi a pontos cím, mert majd be kellene írnom a navigátorba.

    Köszi: PEPITA

    U.i.: Kb. mi a szombati programtervezet?

    Volvoman!

    Gratula a gyönyörű sakihoz, üdv a 9-eseknél. Látom a balatoni próbaút nem volt könnyen felejthető:)))

    PEPITA
    Zoli855 2010/05/21 07:35 (3170)
    Jó reggelt
    Irány Zala ))))))))))))))))))))
    mr sas 2010/05/21 07:25 (3169)
    mornin'
    volvoman2 2010/05/21 07:21 (3168)
    Válasz kispaci (3157) hozzászólására:
    Jó reggelt!

    Köszi!
    l.ovlov 2010/05/21 06:24 (3167)
    jó reggelt
    Longboat 2010/05/21 04:22 (3166)
    Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
    Wildhorse 2010/05/21 01:08 (3165)
    DaniS70 írta:
    Válasz Madár6 (3158) hozzászólására:
    A megoldást elmondtam telefonon...

    Akkor happy end?
    Dizeles 2010/05/20 22:05 (3164)
    Jóeste Mindenki!

    Nincs senkinekn olyan elfekvő csöve,amit pár napja kerestem?
    báró úr 2010/05/20 21:58 (3163)
    Egyébként meg szép jó estét!
    báró úr 2010/05/20 21:57 (3162)
    byson írta:
    Válasz Toxic11 (3033) hozzászólására:
    "Ertsd, ha itt "Lojuk térden Bysit" téma megy,"

    Mé' pont ez jutott eszedbe??? )))


    Mé'? Örülj, hogy nem a torkon lövés jutott az eszükbe!
    DaniS70 2010/05/20 21:53 (3161)
    Válasz Madár6 (3158) hozzászólására:
    A megoldást elmondtam telefonon...
    Madár6 2010/05/20 21:32 (3160)
    Válasz l.ovlov (3153) hozzászólására:

    T. Maestro!

    Kűldtem drót postát!

    Üdv: Madár6
    Madár6 2010/05/20 21:30 (3159)
    T. Maestro!

    Kűldtem drót postát!

    Üdv: Madár6
    Madár6 2010/05/20 21:27 (3158)
    Keserű szájízes jó estét a díszesnek!

    A mai napon túl lettünk egy tavaszi átvizsgáláson Óbudán. A tavaszi átvizsgáláson kívül még néhány elemre kértem szakemberek általi átvizsgálást véleményt, így a váltóról is. A gép még mindig jól muzsikál, de azért előkerültek hibák melyeket orvosolni kell.

    Hogy mégis miért rossz a szájízem?

    Minden rendben ment az átvételnél, már el is jutottam a kapuig mikor észrevettem, hogy a sebességváltó szoknyája "lifeg". Na a kapuból irány vissza, rakják helyre. Közben megkérdezem kb. mennyi egy ilyen szoknya (csak egyben adják a kettőt). A funkciójához képest mondanak egy horribilis árat. Mondom, hogy szerintem le van törve a rögzítő fülből kettő. Visszaillesztik a helyére. Meggyőznek, hogy ez ilyen. Oké rendben irány haza. Első utcasarokhoz elérek, ismét "lifeg" az egész. Otthon megnéz, fülek tényleg letörve.

    Probléma?

    1. Előző nap mikor odavittem még nem "lifegett" (egy éjszakát ott volt, hogy a délelőtt folyamán eltudjam vinni).
    2. Nem tudom igazolni, hogy nálam még semmi baja sem volt.(engem rendkívül idegesítenek az ilyen "apróbb" hibák, és minél előbb orvosolni szoktam).
    3. A váltó nehezebben veszi a sebességeket, ennek átvizsgálását kértem plusszba.
    4. Rossz szájíz, mely abból az érzésből adódott, hogy amikor már fizettél szeretnének minél hamarabb a kapun kívül tudni.
    5. Mostanáig ezen a helyen mindent rendben találtam, és nem volt ilyen érzésem eddig.

    Hát röviden ennyi. Úgy látszik tényleg "VÁLSÁG VAN"!
    Wildhorse 2010/05/20 21:02 (3157)
    Válasz volvoman2 (3137) hozzászólására:
    Gratula!
    Wildhorse 2010/05/20 20:59 (3156)
    DrER850: küldtem üzenetet itteni postaládádba.
    Minutus Toxicus 2010/05/20 19:17 (3155)
    Kicsidoki írta:
    Válasz Toxic11 (3105) hozzászólására:

    Háááát. Köszönöm, hogy a háttérre kicsit rávilágítottál, tanultam belőle, tényleg, de ez akkor is gáz. Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót. Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj. A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó...

    Most a tojcit orrba-szájba szívatják, azok meg nem győzik a visszarendeléseket bejelenteni. Ez még így mindig korrekt, mindenki hibázik, ezt tudjuk.
    Az MB meg egy ilyen kaliberű problémáról és a száznál is több esetről tud, és HALLGAT, LAPÍT, visszahívásról még most sincs szó??? Miért, mert még nem halt meg senki emiatt? Ez az, ami engem igazán felháborít, ez szégyen! Ez a mocskos hozzáállás a ragály, nem a hiba a baj. Fúúúúj!


    Doki, bonyek, bocs, hogy ezt kell mondjam, de ràd jàr a rud!

    Visszahivàs, meg sunnyogàs? Tudod te, hogy szeretett màrkànknàl mennyi ilyen volt, és mennyirol nem tudunk??? Csak ezt a Volvoval kapcsolatban (is) ugy hivja a koznyelv, hogy tipushiba.
    Sokszor emlegeted példàul, hogy a Volvo a biztonsàgra gyur. Ez oké, de én speciel szivesebben venném, ha a fenenagy biztonsàgosdi kozben egy kicsit gyurnànak a tartossàgra is. Meg arra, hogy ne vessen szét az ideg, hogy 2000-s fordulat kornyékén mi az isten rezonàl az autoban. Meg, hogy a tukorsima aszfaltot elhagyva ne kezdjen el legalàbb hat, konkrétan behatàrolhatatalan helyen ciceregni. Meg lehessen hozzà alkatrészt is kapni, és az kevésbé baj, hogy nincs utàngyàrtott, de legalàbb "gyàri" legyen.
    Tény, hogy az elsoket mindig jobban basztatjàk a legkisebb hiba miatt is, de ugy is mondhatom, hogy mindig azt a lovat utik, amelyik huz.
    Minutus Toxicus 2010/05/20 19:05 (3154)
    Válasz Husom (3152) hozzászólására:

    Dat klopt!
    l.ovlov 2010/05/20 19:02 (3153)
    Válasz byson (3143) hozzászólására:
    Az előző tulaj mondta neki, hogy nyílik rendesen, legalább is nála nyílt
    Husom 2010/05/20 18:58 (3152)
    Válasz Toxic11 (3151) hozzászólására:
    Arról nem is beszélve, hogy jelen esetben ne is álmodj visszahívásról meg garanciákról.

    Na, én mentem, további jó szórakozást!
    Minutus Toxicus 2010/05/20 18:49 (3151)
    Válasz gszilag (3148) hozzászólására:

    Ugggyanmà' kérlek!
    Te még csak abban a fàzisban vagy, hogy bementél az autoszalonba, azt mondtad a kereskedonek, hogy "lehet, megveszem ezt a verdàt", de még nem tunt el a bankszàmlàdrol a rà szànt osszeg.
    DaniS70 2010/05/20 18:43 (3150)
    Válasz byson (3142) hozzászólására:

    Némáá, beszééél!
    Husom 2010/05/20 18:33 (3149)
    Kicsidoki írta:
    Válasz Toxic11 (3105) hozzászólására:

    Háááát. Köszönöm, hogy a háttérre kicsit rávilágítottál, tanultam belőle, tényleg, de ez akkor is gáz. Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót. Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj. A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó...

    Most a tojcit orrba-szájba szívatják, azok meg nem győzik a visszarendeléseket bejelenteni. Ez még így mindig korrekt, mindenki hibázik, ezt tudjuk.
    Az MB meg egy ilyen kaliberű problémáról és a száznál is több esetről tud, és HALLGAT, LAPÍT, visszahívásról még most sincs szó??? Miért, mert még nem halt meg senki emiatt? Ez az, ami engem igazán felháborít, ez szégyen! Ez a mocskos hozzáállás a ragály, nem a hiba a baj. Fúúúúj!


    A mérnökök úgy tervezték meg, hogy hiba esetén van egy pilács, ami jelzi, hogy szervizbe kell(ene) menni. Előfordult, hogy több esetben nem nyílt ki a légzsák. Egyrészt a légzsák sem nyílik ki minden ütközésnél. Másrészt, ha világít a légzsák figyelmeztetője, akkor mi a faxért nem megy be a szervizbe a tulaj? Ha beülök egy kocsiba, amiben mondjuk folyamatosan virít az ABS lámpa, akkor tudomásul veszem, hogy nincs benne ABS. A visszahívással kapcsolatban lehet, hogy igazad van, de azt nem a mérnökök döntik el, hanem a marketingesek. Mint ahogy újabban sokmindent ők döntenek el a mérnökök helyett.
    gszilag 2010/05/20 18:32 (3148)
    Toxic11 írta:
    gszilag írta:
    Válasz Toxic11 (3052) hozzászólására:

    az olyan, mint az alkoholmentes sör...vagy a light kóla.


    Te konnyen dumàlsz, én nos vagyok.


    már én is elindultam a lejtőn (én vagyok a gyűrűk ura ), úgyhogy nem beszélek olyan könnyen...
    Husom 2010/05/20 18:17 (3147)
    byson írta:
    Válasz Husom (3112) hozzászólására:
    "Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok. "
    Szóval a vizilovat is szimmetriatengellyel kezded rajzolni... )))

    Jaja. Látom, találkoztál már mérnökkel.
    byson 2010/05/20 18:16 (3146)
    Válasz Kicsidoki (3130) hozzászólására:
    "Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót."
    Mert orvost még nem láttunk hibázni, ugye??? És annak soha nincsen köze az emberi élethez, mi?
    Nem vedd kivételesen magadra.

    "Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj"
    Ha az az 1cm a Te kormányodból lóg ki, mit szólsz hozzá. AZon kívül, ha kilóg, dörzsölődik, szakad, megint nem garantált a működése.

    "A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó... "
    Nem feltétlen beszállítói hiba. Tudod Te mennyi villanyvezeték van egy autóban? Sok helyen 1cm-t spórolva, gyorsan nagyn összegeket lehet megsporolni.
    Csak jelzem, hogy bizonyos prémium márka képes azért alkalmazni főállásban mérnököt, mert egy bizonyos (lényegében jelentéktelen) alkatrészt tervezzen. 1,2€/db ár sok, 0,8€ van rá... Motorfelfüggesztő kampóról van szó... Lehet matekolni. Ja, és és a 6l-es motorhoz, ami nem szuzuki mennyiségben fogy No-ban sem...
    byson 2010/05/20 18:11 (3145)
    Válasz Husom (3112) hozzászólására:
    "Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok. "
    Szóval a vizilovat is szimmetriatengellyel kezded rajzolni... )))
    byson 2010/05/20 18:08 (3144)
    Válasz Husom (3112) hozzászólására:
    "Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok. "
    Szóval a vizilovat is szimmetriatengellyel kezded rajzolni... )))
    byson 2010/05/20 18:07 (3143)
    Válasz Kicsidoki (3100) hozzászólására:
    A mercinél tipushiba, a Tiedénél nem. Ez nem jelenti, hogy böszmécskébe nyílik szükség esetén...
    byson 2010/05/20 18:03 (3142)
    Válasz l.ovlov (3094) hozzászólására:
    Rítta a rosebb, engem csak 24órácskára tiltottak...
    volvoman2 2010/05/20 18:00 (3141)
    Válasz l.ovlov (3140) hozzászólására:
    A gyújtás rosszkor lett levéve,nincsen baja,nyugi.
    Inkább a levelemre válaszolj,ne irigykedj!!!
    l.ovlov 2010/05/20 17:58 (3140)
    Válasz volvoman2 (3137) hozzászólására:
    Csálé a háccsó ablaktörlő
    volvoman2 2010/05/20 17:52 (3139)
    Válasz l.ovlov (3136) hozzászólására:

    Laci BÁCSI:)Küldtem este mélt az alkatrészekről.Mikorra tudnád küldeni?
    Hajtanám a KOmbínót:)
    volvoman2 2010/05/20 17:50 (3138)
    Bocs,csak egyszer akartam betenni.
    volvoman2 2010/05/20 17:49 (3137)
    Üdv!

    Nos bemutatnám nektek az új szerzeményt,aki a régi 240-em helyébe lép.
    Igen,a Géza bá Édesapjáé volt az autó,amit B230FB moci hajt,és rendkívűl megkímélt állapotban van.
    Nem volt nehéz megszokni a pár nap alatt a hajót:)))


    l.ovlov 2010/05/20 17:31 (3136)
    Válasz M.P (3121) hozzászólására:
    Ami nekem van az 70mm és 55mm az átmérő, szóval nem nyert
    kopiteki 2010/05/20 17:31 (3135)
    Válasz l.ovlov (3134) hozzászólására:
    akkor mindegy, ráér, nem akarom nyalvánosan.
    l.ovlov 2010/05/20 17:28 (3134)
    Válasz kopiteki (3127) hozzászólására:
    Nem mondtam mert nem tudom miről van szó
    kopiteki 2010/05/20 17:26 (3133)
    Válasz Kicsidoki (3131) hozzászólására:
    Most nem azér' Doki, de ha tisztességes autót vettél volna, akkor nem lenne ilyen gondod!
    kopiteki 2010/05/20 17:22 (3132)
    Válasz Kuzin82 (3129) hozzászólására:
    Bocsánat, bealudtam, nagyon kellett!
    Nem most, csak szóba jöttél. Akkor majd elmondja Neked.
    Kicsidoki 2010/05/20 16:46 (3131)
    Válasz Toxic11 (3103) hozzászólására:

    Egy személyautóban is előfordulhat minden üléshelyzet, nagyon sokfélék vagyunk. A kormány állíthatósági tartományának tervezése sokkal nehezebb, mint az ehhez szükséges kábel hosszának kitalálása. Sokat dolgoztak rajta, tudatosan tervezték, minden helyzettel számolniuk kellett és számoltak is...
    És mivel a hiba ki is jött, sok esetben, ez igazolja, hogy itt igenis hibáról van szó.

    És nyilván időben észre is vették a dolgot, mert csak 2 évjáratot érint, utána már nem volt gond. Ezen mi nem egyértelmű, hogy ha titkosat is, de sürgős visszahívást kell csinálni? Légzsák kábel esetén???
    Kicsidoki 2010/05/20 16:42 (3130)
    Válasz Toxic11 (3105) hozzászólására:

    Háááát. Köszönöm, hogy a háttérre kicsit rávilágítottál, tanultam belőle, tényleg, de ez akkor is gáz. Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót. Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj. A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó...

    Most a tojcit orrba-szájba szívatják, azok meg nem győzik a visszarendeléseket bejelenteni. Ez még így mindig korrekt, mindenki hibázik, ezt tudjuk.
    Az MB meg egy ilyen kaliberű problémáról és a száznál is több esetről tud, és HALLGAT, LAPÍT, visszahívásról még most sincs szó??? Miért, mert még nem halt meg senki emiatt? Ez az, ami engem igazán felháborít, ez szégyen! Ez a mocskos hozzáállás a ragály, nem a hiba a baj. Fúúúúj!
    Kuzin82 2010/05/20 15:07 (3129)
    Válasz kopiteki (3127) hozzászólására:


    Nem. Nem tudom most miről van szó.
    Husom 2010/05/20 14:57 (3128)
    Válasz kopiteki (3127) hozzászólására:
    És akkor hova teszi a pecabotjait?
    kopiteki 2010/05/20 14:53 (3127)
    Válasz Kuzin82 (3126) hozzászólására:
    Kuzin: Laci mondta a lehetőséget?
    Kuzin82 2010/05/20 14:36 (3126)
    Válasz Husom (3125) hozzászólására:


    Nem én beszélek ilyenekről
    Husom 2010/05/20 14:28 (3125)
    Válasz Kuzin82 (3124) hozzászólására:
    Mer' Neked meg mindig csak a szexen jár az agyad.
    Kuzin82 2010/05/20 14:19 (3124)
    Válasz Husom (3123) hozzászólására:


    Tamponnyomásra van mi.....
    Ezt rögtön gondoltam....
    Husom 2010/05/20 14:16 (3123)
    Válasz Géza bá (3120) hozzászólására:
    Tamponnyomásra van emberem, mindenesetre köszönöm a választ.
    Wildhorse 2010/05/20 14:01 (3122)
    Husom írta:
    Urak!

    Rosszul emlékszem, hogy a valaki innen reklámtárgyak szitázásával foglalkozik?

    Géza bá
    M.P 2010/05/20 14:00 (3121)
    Válasz Greg54 (3104) hozzászólására:

    Használt is jó, csak ne legyen rajta sérülés vagy megkezdve a gumi. Ovlov Lacinak lemértem a csövet, hossza 60 mm, az egyik oldalon a belső átmérő 60mm, a másikon nem tudtam lemérni, mert nem fért oda tolómérő, de olyan 45-50 mm lehet. Ha valamelyik jobb állapotban van akkor az érdekel. E-mail:peter.marcsa@gmail.com.

    Üdv:Péter
    Géza bá 2010/05/20 13:58 (3120)
    Válasz Husom (3116) hozzászólására:
    Tollat leginkább és praktikusan tampon nyomással érdemes emblémázni.
    Aki eddig nekem csinált ilyesmit, sajnos felhagyott ezzel az áldásos tevékenységével

    Egyébiránt van olyan kis manuális gépem, amivel hengeres tárgyakat lehet szitázni, de csak borosüveget és kulacsot nyomtam vele. Annyira vékony, kis átmérőjű tárgyat, mint egy tol még nem. A gyártó szerint pedig kiválóan alkalmas rá. Szerintem meg a tampon nyomás.
    Kuzin82 2010/05/20 13:56 (3119)
    Válasz Husom (3118) hozzászólására:


    Írok egy mailt
    Husom 2010/05/20 13:53 (3118)
    Válasz Kuzin82 (3117) hozzászólására:
    Akkor miért volt ez kérdés. Ha sokat lehet vele keresni, akkor rajzolok magamnak végzettséget is.
    Amúgy csak műkedvelő jelleggel rajzolgattam régebben.
    Kuzin82 2010/05/20 13:50 (3117)
    Válasz Husom (3115) hozzászólására:


    Köszi, de nem engem kell rajzolni
    Husom 2010/05/20 13:41 (3116)
    Válasz Géza bá (3113) hozzászólására:
    Ha toll szitázásával is foglalkozol, akkor lehet, hogy küldenék egy árajánlatkérést, ha kapok a kuncsafttól valami grafikát.
    Husom 2010/05/20 13:39 (3115)
    Válasz Husom (3112) hozzászólására:
    Téged végzettség nélkül is le tudlak rajzolni. Max. nem nagyon fog hasonlítani.
    DéeL 2010/05/20 13:39 (3114)
    Válasz Husom (3108) hozzászólására:
    Asszem Gáza bá...

    'pot kívánok!
    Géza bá 2010/05/20 13:38 (3113)
    Válasz Husom (3108) hozzászólására:
    jól emlékszel, én vagyok az.
    Husom 2010/05/20 13:37 (3112)
    Válasz Kuzin82 (3111) hozzászólására:
    Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok.
    Amúgy jelenleg inkább operátornak hívják, amit csinálok. Grafikusi vénát igénylő munkáinkat a szomszéd irodában a grafikusok végzik el. Nekik végzettségük is van hozzá.
    Kuzin82 2010/05/20 13:32 (3111)
    Husom, neked van valamilyen grafikus végzettséged?
    Kuzin82 2010/05/20 13:07 (3110)
    Válasz Greg54 (3109) hozzászólására:


    Én is ezen a véleményen vagyok, csak kíváncsi voltam neked milyen

    Köszi
    Greg54 2010/05/20 12:56 (3109)
    Válasz Kuzin82 (3107) hozzászólására:

    Szia,

    "Csak" a turbótól van, így is egy nagy érvágás volt!
    Sok értelme (szinte semmi) nincs, hogy még leömlőt is csináltass. Nem lesz különbség.
    Ennek előnye csak egy komolyan megépített rendszernél jön elő és sokkal nagyobb teljesítménynél. 400HP

    Nagyobb turbó, hengerfej, turbó szívórésszel egyszerre van értelme megépíteni.
    Különben a gyári csonk kiszolgál a közeli célokra.
    Husom 2010/05/20 12:51 (3108)
    Urak!

    Rosszul emlékszem, hogy a valaki innen reklámtárgyak szitázásával foglalkozik?
    Kuzin82 2010/05/20 12:39 (3107)
    Válasz Greg54 (3104) hozzászólására:


    Szeva Greg!

    Te leömlőt is csináltattál a vas alá, vagy a turbótól van 3 collos csöved?
    Kuzin82 2010/05/20 12:37 (3106)
    Jó napokat az uraknak!

    Jó itt
    Minutus Toxicus 2010/05/20 12:20 (3105)
    Még egy aprosàgot hozzàtennék.
    Nem egyszeru egy auto minden egyes pontjàt ugy megtervezni, hogy az tokéletes legyen, kivàltképp nem az ilyen aprobb biszbaszokat, mint egy néhàny tizcentis vezeték. Ha tul rovid, szétcsuszhat bizonyos pozicioban, ha tul hosszu, beszorulhat valahova, kiloghat, dorzsolodhet màssal, stb. Gondolom ezen is agyaltak egy darabig a mérnokok, hogy milyen hosszu legyen. Ezutàn jon a beszàllito és elkezdi millioszàm gyàrtani a kis vezetékdarabkàkat, aztàn hogy az x-bol néhàny hosszabb, néhàny rovidebb, az màr csak ilyenkor derul ki.
    Tehàt egy-egy hasonlo hiba esetén nem feltétlenul sporolàsra, vagy rossz tervezésre kell egybol gondolni és mutogatni a gyàrtora, hogy "na ezek milyen hulyék", egyszeruen tudomàsul kell venni, hogy bizony sok az alkatrész az autoban. Es ez nem a Mercire, az osszes gyàrtora àll.
    Greg54 2010/05/20 12:18 (3104)
    Válasz M.P (3015) hozzászólására:

    Szia,

    Nekem van 2 ilyen csövem. Használt, de gondolom egy jó állapotú megfelel Neked...
    Amúgy ez egy pofon egyszerű átalakító szlikon csőből (élénk kék). Tonna számra gyártják ezeket, itthon is kapni méretre, de gyártanak is, egy ilyen kis darab pár ezer Ft. Tuningra, kamionokon, buszokon stb ezek a csövek játszanak úgyhogy van erre piac.
    Külföldről is lehet akár rendelni. Ha érdekel keress meg valahogy privátban.
    Minutus Toxicus 2010/05/20 12:10 (3103)
    Válasz Kicsidoki (3102) hozzászólására:

    "Lehet, meg fogsz lepődni, de pont én pl. így vezetek!!!"

    Egy aprosàg mellett elsiklottàl. Te teherautot vezetsz, ez viszont egy E klasse, teljesen màs az uléshelyzet.
    Egy személyautonàl ennek a két pozicionak az egyuttes alkalmazàsa nem lehetséges. Ettol fuggetlenul tényleg vicces, hogy rovid a drot, mert ugye nem kell igy hasznàlnom az autot, de ha megveszem, csak kiprobàlom a kormàny -tol, -ig hatàrait, aztàn ha ilyenkor szétcsuszik a csati, akkor elkezd vilàgitani a visszajelzo, én meg mehetek a szervizbe, hogy mijafaszvan.
    Kicsidoki 2010/05/20 11:55 (3102)
    Válasz Toxic11 (3101) hozzászólására:

    Kedves Toxic11!

    Lehet, meg fogsz lepődni, de pont én pl. így vezetek!!!
    Olyan hosszúak (és kecsesek ugye ) a lábaim, hogy az ülést (majdnem) teljesen hátra kell tolni, a kormányt meg teljesen fel és magamhoz kell húzni, hogy jól elférjek (a lábaim), és minden kóser legyen a pozíciót illetően!

    Amúgy már bocs, de ez milyen duma?
    Ha az MB egy E-nél megtervezi a kormány állításának lehetőségeit, nehogy már ne tervezze hozzá minden helyzetre a kormány légzsákjának kanócát is?!?!?!?!

    OK, az S60-nál is beütött a gebasz, de azért a kormány légzsákjának működése az nem egy opcionális, kiegészítő biztonsági berendezés (és most a látszat ellenére nem ostorozni akarom az MB-t, csak ez a hihetetlen kategória nálam ennél a márkánál, és ezért csodálkozom ennyire...).
    Go to topOldal: 1...536537538539540541542...570