A Volvo Car Corporation és a Volvo Cars Switzerland kapta a legjobb standért járó Creativity 2011 díjat az idei Genfi Autószalonon. A zsűri tetszését leginkább a márka, és annak értékeit kiválóan tükröző egységes kivitelezés nyerte el.
A zsűri három fő szempont alapján választotta a Volvo kiállítási területét a legjobbnak:
• Környezet: A fából készült padló exkluzív, mégis otthonos benyomást keltett. Tökéletesen képviselte a pihentető és frissítő skandináv formatervezés világát.
• Technológia: Szintén kiváló volt a kiállítási csarnok és a tárgyaló minden részéből jól látható, három hatalmas képernyő együttesének elrendezése. A látogatók egy elkülönített helyiségben ismerhették meg és próbálhatták ki a Volvo új technológiáit.
• Innováció: A márka tökéletesen bemutatott vezető terméke, a hálózatról tölthető hibrid V60 a kiállítótér központjában kapott helyet. A többi modell optimális elrendezésének köszönhetően a látogatók és az autókat bemutató szakemberek könnyen megközelíthették a járműveket. „Nagy boldogság és megtiszteltetés számunkra, hogy vállalatunk története során először nyerhettük el a stand kreativitásáért járó Creativity Award díjat Genfben. Gratulálok a koncepció fejlesztésén fáradozó és a standot megépítő munkatársaknak! Ez mindannyiuk számára rendkívüli elismerés” – nyilatkozta Anouk Poelman, a Volvo Cars Switzerland elnöke.
A zsűri kiemelte, hogy bár a Volvo a kiállítási csarnok közepén kapott helyet, standja mégis jól ki tudta használni minőségi koncepcióit és lehetőségeit. A Volvo kiállítási területét átláthatósága és nyíltsága különböztette meg a versenytársakétól. A Creativity 2011 díjra a Volvo mellett a Smart és a BMW standját jelölték még.
|