Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...891011121314...572
    FerencT 2021/05/13 12:08 (56363)
    Lehet vele közlekedni - csak biztos vagyok benne, hogy hosszú távon nem egészséges, ha - mégoly apró - rendellenességek állnak fenn.
    A kettőstömegű jellegzetes hibája - csattanás leálláskor - nem tapasztalható, rázkódások sem menet közben, csak, ahogy írtam, különböző gyorsítási helyzetekben pár apró rángatás, olyasmi, mint amikor a sebességhez képest túl magas fokozatban van a váltó.
    A szerelő, akihez általában vinni szoktam, állítja, hogy ebben nincs is kettőstömegű lendkerék. Sokat kerestem a neten én is, de az 1,6-os benzineshez nincs sehol a kínálatban, csak a nagyobb benzinesekhez, illetve a dízelekhez.
    A szerelő azt gondolja, hogy inkább valami elektronikai katyvasz lehet a dologban (???), de hibakódot nem talált, a gyertyák megfelelő állapotúak... Befecskendező rendszer? Motorvezérlő elektronika?
    Értelmes közelségben nem tudok Volvo szervízt.
    gegee 2021/05/13 11:23 (56362)
    Tudtommal a kettőstömegű hibája okozhat rázkódásokat, koppanásokat, pl leállításkor, de hogy ez a te eseted is ehhez köthető-e arról fin gomb sincs.Én se vagyok szerelő, csak átlagos autóbuzi (autómeleg... ) aki szívesen olvas ezekről a dolgokról.Szerintem csak akkor vegyél ilyet, főleg hogy még q drága is, ha hétszentség, hogy ez okozza a gondot.Valami közeli nagyobb városban sincsen Volvo-szerelő komolyabb műhely?
    Lehet azért közlekedni az autóval lábon?
    FerencT 2021/05/13 08:45 (56361)
    gegee írta:
    Szerintem keress rá a neten, hogy a típushoz évjárat, motorkód stb infó szerint kapható-e kettőstömegű lendkerék?Ha kapható, akkor van benne.
    Esetleg azt is, hogy kiváltható e szimpla lendkerékkel?
    Gyűlöletes ez a szemét alkatrész, az öregecskedő de még jól működő gépek tulajait anyagi romlásba viszi, gazdasági totalcar válik az eseményből, hogy rohadt volna meg az, aki ezt kitalálta, illetve szerelhetetlenre tervezte.


    Az. Gyűlöletes egy találmány.
    Már próbáltam rákeresni, de eddig legalábbis, nem találtam ilyet.
    Egyébként ha mégis az lenne benne, annak a hibája okozhatja a problémát amiről írtam?
    gegee 2021/05/12 18:51 (56360)
    Szerintem keress rá a neten, hogy a típushoz évjárat, motorkód stb infó szerint kapható-e kettőstömegű lendkerék?Ha kapható, akkor van benne.
    Esetleg azt is, hogy kiváltható e szimpla lendkerékkel?
    Gyűlöletes ez a szemét alkatrész, az öregecskedő de még jól működő gépek tulajait anyagi romlásba viszi, gazdasági totalcar válik az eseményből, hogy rohadt volna meg az, aki ezt kitalálta, illetve szerelhetetlenre tervezte.
    inrock 2021/05/12 16:21 (56359)
    Halló Kollégák,

    szerintem van benne. De biztosra nem mondanám.
    Egyébként Márkaszervizbe is viheted az autót. Duna Autó, Ivanics, Volvo Galéria.
    FerencT 2021/05/12 14:06 (56358)
    Helló,
    hát ez az, talán csak Bp-en van Volvo szakszervíz, bár nem tudom, pontosan hol, még nem jártunk ott.

    Egy dolog jutott eszembe, valamelyikőtök tudja-e, hogy ebben a típusban (1,6, benzin 75 kW) van-e kettőstömegű lendkerék - ami esetleg okozhatna ilyesmit. Én úgy tudom, hogy egy egyszerű, 1,6-os benzinesben nincs. Meg az alkatrész áruházak kínálatában lévő lendkerék sem tűnt kettőstömegűnek.
    De egyszer a neten - tán a Totalcaron - olvastam olyasmit, hogy minden S40 Mk II-ben van... ???
    inrock 2021/05/11 17:41 (56357)
    Halló Kollégák,

    arrafelé nem ismerek Volvo specialistát.
    FerencT 2021/05/10 19:26 (56356)
    Üdv!
    Jelenleg tartósan a Balaton északi partján, Révfülöp közelében vagyok. Nem tudok errefelé Volvo specialistát.
    A szerelőm is a márkaszervízt tanácsolta - de gondoltam, hátha van itt valakinek konkrét ötlete.
    inrock 2021/05/10 16:40 (56355)
    Halló Kollégák,

    ilyennel még nem találkoztunk (nem tudom mennyire olvastál vissza, de nem vagyunk valami sokan).
    Érdemes lenne egy Volvo szerelőhöz elvinned. Kb merre laksz?
    FerencT 2021/05/10 15:13 (56354)
    Tisztelt Márkatársak!
    2006-os, 1,6 benzines S40-em van. Az időszakos karbantartásokat rendszeresen megkapja a gép. A következő probléma felderítésében szeretném segítségeteket, ötleteiteket kérni: Az autó sík úton egyenletes 50-60 km/h sebességgel, 5. fokozatban (lakott területi sebesség) való haladás után gyorsításkor többször finoman rángat a kb. 70 km/h sebesség eléréséig, utána már nem. A fenti szituációban ez szinte mindig előfordul. Ritkán némi rángatás tapasztalható alacsonyabb fokozatokban - 1-ről 2-re, 2-ről 3-ra váltva is. Valamint autópályán, ha valamiért lassítani kell, néha 100-120 km/h tartományban gyorsításkor is előfordul az enyhe rángatás. Fordulatszámhoz nem tudom kötni. A szerelőm - nem Vovo-specialista - kétféle, nem tudom milyen rendszerrel is végzett OBD-kiolvasást, melynek során hibajelzés nem volt. Elismeri, hogy van az általam jelzett hiba, de nincs ötlete, hogy merre találhatná meg az okot.
    Előre is köszönöm, ha valaki valami jó ötletet mondana.
    gegee 2021/05/05 03:12 (56353)
    Jól félre linkeltem a választ, (Redokeenak kellett volna) lehet, lassan le kéne feküdjek, mert mindjárt korán van...
    gegee 2021/05/05 03:09 (56352)
    Valahol ez is abban erősít meg, hogy ne vegyünk már a jelenleginél (2010-es) fiatalabb autót.Gondolom, hogy ezt az egészet (tmps) jóhiszeműen vezették be, meg hogy életmentő is lehet, és valóban; csak éppen, ha elkezd hülyéskedni, elromlani, összeakadni a ki tudja milyen más rendszerekkel (qrvára agyon bonyolított mai kocsik, millió elektronikával), akkor meg több kárt, bosszúságot (ne adj isten, életveszélyt) csinál, mint hasznot.
    Gbede9 2021/05/04 13:01 (56351)
    Fújd fel/csekkold a keréknyomást mind a 4 kerékben és utána reseteld a keréknyomást mérő rendszert. Nekem is ezt szokta csinálni minden kerékcsere után. Az üzenet oka a rendszerben rejlik. Ő ugyanis nem mér tényleges keréknyomást, csak a kerekek forgási sebességénak változásából következtet egy esetleges nyomáscsökkenésre. És ha új/másik gumikat teszel fel, akkor az megváltozhat.
    Gbede9 2021/05/03 20:22 (56350)
    Sziasztok!

    Köszönöm a gyors válaszokat. Igen, az Indexen ismerik a problémát, de sajnos azt a választ kaptam, hogy ez így van, a gyár tud róla és nem akarnak/tudnak változtatni rajta. Úgy látszik MO egy számukra kis piac, külföldön meg nem jelentezik a baj...
    gegee 2021/05/03 17:37 (56349)
    Érdekesek ezek az esetek, a tmps, meg a láblógatós frekvenciabezavarás...
    Aszittem volna, hogy ez utóbbi azért egy megoldható feladat, akadna még szabad frekvencia, meg feltalálták már az állítható rezgőkört, stb.
    Próbáljatok még máshol is kérdezni, index fórumon, fazbúkon (ha beengednek egyáltalán), vagy külföldi topicokban.
    inrock 2021/05/03 16:55 (56348)
    Nekünk nincs ennyire fiatal autónk, amiben ilyen holmi lenne, szóval kénytelenek vagyunk elfogadni a kereskedő állítását. Mindenesetre most hallok erről először.
    inrock 2021/05/03 16:54 (56347)
    Halló Kollégák,

    hát, passz. Amikor először kigurultál a kerékcseréről, nem figyelted, hogy jelez-e a cucc? Miféle kerékcserélő szerviz volt? Nem tettek valamit tönkre?
    Gbede9 2021/05/03 16:09 (56346)
    Sziasztok!

    Tavaly decemberben vettem egy XC40-est a legkisebb benzinmotorral és automata váltóval (újonnan). Eddig 5.000 km-t tettem bele, és maximálisan meg vagyok elégedve, imádom, pedig egy 4-éves AUDI A5 (Aut, 177 LE)-ből szálltam át, jobban szeretem mint az AUDI-t. Egyetlen dolog zavar:

    Már átvételnél közölte a kereskedő, hogy az automata csomagtérajtó nyitás (tudjátok, amikor a bal, vagy jobb lábunkat mozgatjuk a hátsó lökhárító alatt és a kulcs a kezünkben, vagy a zsebünkben van, a csomagtérajtó automatikusan kinyílik és felemelkedik) Budapesten nem működik. Ennek oka állítólag az, hogy a Lakihegyi adótorony az automatika által használt frekvencián sugároz valamit, ami a rendszert összezavarja. Valóban, mélygarázsban, ill. vidéken, mondjuk a Balatonon akár szabadban is hibátlanul működik.

    Az lenne a kérdésem, hogy Ti tapasztaltatok-e hasonlót, ill. van-e erre valami megoldás.

    Üdv,
    Gyula
    Redokee 2021/05/02 14:53 (56345)
    Hali!

    2016 os XC90-ről van szó.

    Kerékcserén voltam kedden, azóta mentem vele kb 50km-t tegnapig, majd tegnap egyszercsak elkezdett pittyegni, hogy TPMS szerviz szükséges.

    Gondoltam lehet nem kalibrálták be, vagy nem tudom, indítottam egy kalibrálást, és kalibrálás sikertelen. Már kétszer próbáltam. És minden egyes indításnál jelzi a hibát, a nyomás értékeket ki sem írja.

    Mi lehet a gond?
    inrock 2021/04/28 16:35 (56344)
    inrock 2021/04/28 16:34 (56343)
    Halló Kollégák,

    de ezek a cuccok csak pár méteren belül érzékelik egymást, kis teljesítménnyel sugároznak, pont azért, hogy ne szedjék le az aksit. Illetve nem is folyamatosan, hanem szaggatva.
    gegee 2021/04/28 13:27 (56342)
    Még az Árpi-hidas balesethez, találtam egy napkommentjét:
    "HuJeno
    2021.04.17 16:27:30
    Szerintem itt az volt a legnagyobb baj, hogy a Volvo a Ford elé tudott fordulni, de a Ford nem tudott a Volvo elé volvulni."

    gegee 2021/04/28 00:25 (56341)
    Köszönöm szépen.
    gegee 2021/04/28 00:23 (56340)
    Látod, nem mi vagyunk a célcsoport.
    És igen, sajnos az ADAC is véleményes a gumiteszt-botrány óta.
    De simán elhiszem, hogy ezek a szar autóvédelmi rendszerek lazán nyithatók, mert nincs átgondolva a szisztéma.Miért pont ez lenne?
    Már az is egy furcsa dolog, hogy az adó meg a vevő folyamatosan keresik egymást.Hát így q hamar lemerül bármekkora akku-elem, stb energiaforrás.
    Esetleg úgy tudnám elképzelni, hogy ha megmozdítják a kulcskártyát (valaki otthon zsebre vágja, mert vezetni fog mindjárt), akkor elkezd adni-venni, egészen a hazaérkezésig, ahol két perc mozdulatlanság után elmegy az eszköz aludni (stand by mode).Vagy ha nem önérzékelős, akkor mikrokapcsolóval/billentyűkombinációval ugyanezt.
    De most nem így volna logikus?
    gegee 2021/04/28 00:15 (56339)
    index.hu/belfold/2021/04/27/budapest-m1-m7-bevezeto-szakasz-autosparbaj-buntetofekezes-dudalas-szocsata-felvetel/
    .
    De hogy ekkora türhő f@szparaszt hogyan lehet valaki, ráadásul Volverrel??
    Az ilyet agyon kéne verni, erre nincsen védhető indok, még ha a másik is bugris volt, akkor se.
    De jó, hogy ilyesmi itt felénk ismeretlen fogalom.
    Ha netán nyáron tudunk hazamenni, de szar lesz visszaszokni...
    inrock 2021/04/23 20:04 (56338)
    Azt vizsgálja majd a bíróság, hogy a Volvós eleget tett-e az elsőbbségadási kötelezettségének, illetve látta-e a balesetet és segítségnyújtás nélkül hajtott-e el (utóbbi nagyon valószínű). A Fordos túllépte-e a sebességhatárt, ha igen, akkor ez mennyire befolyásolta a balesetet. Amúgy a rendőrség megtette a "meggyanúsítást" a Volvóssal szemben (gondolom látszott a rendszám a felvételen).
    Ha kiderül, hogy a Volvós nem adta meg az elsőbbséget, és úgy nem nyújtott segítséget, akkor elég nagy bajban van (egyébként is, de nem annyira nagyban). Ezen felül ebben az esetben a kgfb biztosítója 5M forintig visszakövetelheti azt az összeget, amit a Fordosnak fizet ki kártérítés gyanánt.
    Volt ott még egy szürke autó, aki szintén csak úgy elhajtott, őt is segítségnyújtás elmulasztása terheli.
    inrock 2021/04/23 19:27 (56337)
    Eddig se volt szükségem kulcsnélküli funkcióra, ezután még ennyire sem kell.
    inrock 2021/04/23 19:22 (56336)
    Halló Kollégák,

    ADAC teszt, és kapásból azzal kezd, hogy a VW család autói nem nyithatók. Ok
    gegee 2021/04/23 17:49 (56335)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/04/22/mi_lesz_az_arpad_hidi_baleset_kovetkezmenye/
    .
    Inrock, (vagy bárki más) ha esetleg megnézed egyébként is, és benyomnál ide egy egymondatos szummázást, nagyon megköszönném.
    gegee 2021/04/23 02:56 (56334)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=0QP1ruJV3PU


    Itt mutogatnak pár ötletet, oké, rfid védett szütyő, meg védett dobozka, meg akár ki is kapcsolható ez a keyless-go rendszer (meddig? a következő motorindításig?), de akkor még mindig ott van az emberi tényező, mi van, ha nem is te, de valamelyik családtagod elfelejti berakni a szütyőbe, mert rohanvást van, meg kapkodásban; vagy leszarja, mert fölösleges túl-aggodalomnak gondolja, esetleg trehány, lusta stb, stb.És akkor szépen vihetik a járgányt.
    Meg egyáltalán, megveszel valamit extra pénzen, mert nem tudod nélküle kérni az autót és rögtön az az első, hogy elkezdjed kigyilkolni, mexűntetni, inaktiválni a kocsiban, hogy ne tudják mások is elvinni??Hátb+, micsoda jó fejlesztés a gyáriaktól, neeeem??
    Az egyetlen hátránya ennek a lopásfajtának, hogy érteni kell az eletronikához, számítástechnikához, kell egy jó felsőközepes felkészültség, amit nem tud mexerezni, kitanulni egyetlen tolvaj sem hipp-hopp, máról holnapra.De a net sötét oldalán biztos, hogy egyre több és több a "hasznos" információ....és ahogy lesz egyre több ilyen keyless gós autó, a lopások száma is emelkedhet majd bőven.
    Rohadjanak meg, soha nem kéne ilyen "extra" a kocsiba.Eddig még SOHA nem lett volna rá szükségem, és valszeg eztán is meg tudom majd oldani a nélkülözését.
    Ahogy szokták mondani, ez a rendszer válasz egy olyan kérdésre, amit soha senki nem tett fel.Tipikus first world problem.
    gegee 2021/04/23 02:07 (56333)
    www.origo.hu/auto/20210422-ijeszto-felmeres-ha-ilyen-autoja-van-pillanatok-alatt-ellophatjak-a-tolvajok.html
    .
    Na, itt a másik vesszőparipám, amiben megint/még mindig nekem van igazam. Úristen, micsoda szar-szemét ez a rendszer...drága pénzért tesztelik a vásárlókon, kegyetlen.

    Azt nem tudom, hogy majd ha csak ilyen kocsit lehet kapni használtan is, mi a frászt csinálok majd.
    Az oké, hogy a Faraday-kalicka elvet kell használni megoldásnak, csak éppen mennyire lesz lehetséges, bonyolult kivitelezni?
    Valami tokot kell rá majd húzni, vagy a tápellátást kapcsolóval blokkolni.
    Csak hát ez is micsoda sz0pás lesz majd, ezzel szarakodni egy kényelminek szánt extra miatt.Broáffff.
    gegee 2021/04/17 15:21 (56332)
    www.automotor.hu/extra/svedorszag-buszkesege-60-eves-a-volvo-p1800/

    Bróhaha, a két év alatt eladott 68 darab kocsi egy igazi sikerszéria lehetett!

    De utána megjött az eszük szerencsére, és egy igazi gyönyörűséget alkottak.
    Volt egy képem, de nem találom sehol, a Volver Múzeum parkolójában készült, egy ilyen kis törpeszuper 1800-as állt egy újkori Skoda Octavia mellett, hát, kábé belefért volna a svéd a "cseh" (na jó, német...) kocsiba.
    Nem tudom, hogy a brébe tudtak ezekbe rendes méretű emberek beleülni...
    Vagy a 60-as években mindenki csak 160 centiig nőtt?

    Egy másik autós összeröffenésen találkoztam egy másik svéd ikonnal, a Saab Sonettel.Nem is láttam addig ilyen gépet, még képről sem talán.Gyönyörű sportocsi forma az is, de akkora, mint a pedálos Moskwitch.Úgy kábé a derekamig érhetett a teteje.
    Úgy látszik akkoriban tényleg nem voltak még medve méretű emberek.
    inrock 2021/04/17 10:51 (56331)
    Halló Kollégák,

    szerintem a szállítmányozásban a dízelmotor még sokáig megmarad. Ha nincs szállítmányozás, akkor nincs wc-papír És az mindenkinek baj.
    gegee 2021/04/16 19:10 (56330)
    Meg majd rohadtul kíváncsi leszek az elektromos cargo repülőgépekre, meg az elektromos konténerszállító teherhajókra, amik majd jó, ha elbírják a saját akksijaikat anélkül, hogy lezuhannánk, elsüllyednének...

    Aztán persze lehet, pont olyan fafejű vagyok, mint a régi tudósok, akik azt jövendölték, hogy levegőnél nehezebb tárgy nem repülhet, víznél nehezebb nem fog tudni úszni, stb.Majd kiderül.
    gegee 2021/04/16 19:04 (56329)
    * káeUropéer
    Szóval brutális életszínvonal-esést vizionálok az átmeneti első 5-6-8 évben.
    De a robbanómotor tényleg erősen régi technika, ideje van a leváltásának, ezt is el kell ismerni.
    gegee 2021/04/16 19:00 (56328)
    Lassan úgyis átmegyünk elektromosautó-fóbiába...

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/04/16/igy_erhet_veget_a_benzines_es_dizelautok_korszaka/

    Én majd csak arra leszek kíváncsi, hogy ha nem lesz majd olcsó használt kocsi fél-egy-kétmillióért, hanem meg kell venni az újat tizensokért, vagy a fiatal használt villanyost nyolcfél-kilenc-tízért, akkor majd mennyire lesznek lelkesek a magyarok, lengyelek, stb káeropéer népek.
    Mert a nyugatiak majd sziszegve, anyázva de valszeg ki fogják tudni fizetni többségében, viszont a szegényebb országokban rohadtul vissza fog esni az automobilizmus.A gazdagok mennek majd XC40e-vel, a többiek meg elcykellel, meg villamossal, netán gyalog.Kb 60-80 évnyi lesz a visszalépés...
    De ne legyen igazam.
    Korábban aszittem, hogy majd az idő haladtával olcsóbbodni fognak az e-autók, de ez változóban van bennem.Mitől is olcsóbbodnának, amikor a benzinesek is egyfolytában drágulnak.Meg ha megveszik őket tizensokért is, (főleg, hogy még rá is fognak kényszerülni, mert nem lesz más) minek adnák olcsóbban.
    Egy biztos, "érdekes" 10 év elé nézünk.
    gegee 2021/04/16 18:49 (56327)
    Igen, ez nem derül ki.
    inrock 2021/04/15 16:56 (56326)
    De ez a cucc nem a szerviz telephelyén van? Nem írja, de nekem az lenne logikus. Amúgy nem hülyeség.
    inrock 2021/04/15 16:53 (56325)
    Halló Kollégák,

    jó, a EuroNCAP még mindig egy vicc. Hagyjuk is.
    gegee 2021/04/15 03:37 (56324)
    www.origo.hu/auto/20210413-rendkivuli-ujitast-vezettek-be-magyarorszagon-az-autoszervizelesben.html

    Ez is érdekes dolog, jó a fejlődési irány, de ez a kis bádog biliacél lemezvastagság nem tűnik túl erősnek.Biztosan felkelti a szekrényke az autótolvajok érdeklődését is, főleg, ha ott vannak kapásból mellette a kocsik is.Én a szekrényt beépíteném egy épület falába, vagy valami vazsbeton* tartóba.Mint egy ATM automatát.
    .
    *Szombathelyi a billentyűzetem.
    gegee 2021/04/15 03:16 (56323)
    Volt egy érdekes komment, miszerint a Volvos lehet, hogy meg se figyelte, jegyezte, hogy ki elé jött ki, csak esetleg a távolságot nézte.Utána meg látja, hogy valaki megelőzi, aztán meg eltűnik a tükörben.Közben ez meg halad nyilván, aztán meg már többszáz méterről nem kezd el hídon visszatolatni, megfordulni, leparkolni meg szintén nem, meg egyébként is megálltak már sokan, akkor mit is csinálhatott volna?
    Nem akarom direkt védeni, mert nincs miért, de ez is lehetett egy álláspont.
    Kíváncsi leszek, lesz-e valami hír a folyományokról.
    gegee 2021/04/15 03:10 (56322)
    www.origo.hu/auto/20210414-majdnem-megbukott-a-toresteszten-magyarorszag-egyik-legolcsobb-autoja.html

    A vezetésHÁTRÁLTATÓ extrák hiánya miatt meszelték el az új Dáliát két csillaggal...
    Hogy dögölne éhen ez a mocskos, rohadt EU, ezeknek a szaroknak az erőltetésével.

    Egyre jobban gyűlölöm az egészet.
    Inrock, te csináltad jól, most vettél majdnem új autót, amiben talán még nincsenek benne ezek (vagy benne vannak?), és ami kihúzhatja tizenpár évig is, így megúszhatod ezt az egész szemét rendszert.Mert hogy talán pár év múlva hátha rájönnek, hogy ez így zsákutca.Gondolom, addig lesz egy sereg baleset, jogi patthelyzet, akár halálos áldozatokkal is (nem kívánom senkinek...), csak ez az elhunytakat, meg a családjukat nem fogja vigasztalni.
    Most már pár tesztben olvastam, hogy kezd visszatérni a klímavezérlés direkt kezelőszervekre, érintőképernyő helyett...Csoda.
    inrock 2021/04/14 16:52 (56321)
    Halló Kollégák,

    nem látszik jól, hogy mekkora távolságra jött be a Volvós Ford elé, de az tisztán látszik, hogy a Fordos rágyorsít. Aztán nem jött össze neki a visszasorolás.

    Viszont a Volvós meg csak úgy elhajtott... Még le is lassított, ott történt a szeme előtt az egész, és továbbment Mondjuk ha megáll, akkor meg megy a szájtépés, hogy "miért vágtál be elém, idióta?!", "nem is vágtam be eléd".
    gegee 2021/04/14 16:06 (56320)
    *kikanyaroDni
    A kommentelők egy emberként a Fordost ekézik.
    gegee 2021/04/14 16:05 (56319)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=8SZYcL9-7Q4

    Óbuda a háttérben, kis fatornyos hazám...
    .
    Vajon a Volveres a hibásabb, vagy a Mundano*, akinek nem jött össze a berkizés?
    Nehéz látni ebből a kameraszögből, hogy mennyi hely is volt ott kikanyarosni, de a Fordos ha csak simán kicsit fékez és sávot vált, akkor már nincs az egész baleset.
    .
    A Mundano az a GTA1-ben szerepelt, valszeg nem írhatták ki a kocsik rendes típusnevét valami miatt.Volt még többek közt Porke, Cossie meg Jugular is...
    inrock 2021/04/13 16:58 (56318)
    Halló Kollégák,

    jönnek a különféle Polestar2 verziók. Mondjuk semmilyen veszély nem fenyeget, hogy elektromos autót vegyek
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/04/13/jonnek_az_egyszerubb_polestar_2-esek/
    gegee 2021/04/11 21:36 (56317)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/04/10/szerviztortenet-lekerdezes_egyszeruen_felrebeszeles_nelkul/

    Hát ez is egy érdekes dolog, nehéz rá mit mondani.
    Szégyen, hogy így félreértelmeznek mindent otthon.
    inrock 2021/04/11 09:46 (56316)
    Halló Kollégák,

    "Videók alapján a beépített vezetéssegítő rendszereknél jobbak a képességei"

    Hápersze!!!!!!
    Elképesztő mik vannak.
    gegee 2021/04/11 00:46 (56315)
    totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2021/04/10/vezetesseged_utolag/

    Jesszusom, valaki egy ilyen szart önként is beszereltetne??Normálisak az emberek?

    "nem avatkozik bele a vezetésbe, csak figyelmeztet."

    Jaja, háppersze, ahogy az szokott lenni.
    Lásd kismillió teszt az utóbbi fél évből, meg a 2020-as Skoda Octavias népítéletek...

    "ezt meg kell hagyni gyári extrának, hiszen csak és kizárólag egy autógyár tud felelősséget vállalni az általa tervezett és tesztelt rendszerért."

    Biztos vállalnak felelősséget, meg tesztelik is a szarjaikat, ezen már csak nevetni lehet...
    inrock 2021/04/03 09:26 (56314)
    Halló Kollégák,

    itt egy jó kis írás az önvezetés működéséről:
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/technika/2021/04/03/onvezetes/
    gegee 2021/04/02 21:57 (56313)
    Persze, mindegyik gyártó ezt csinálja, felelősséget senki nem akar vállalni.De akkor miért nem lehet egyszer és mindenkorra a tulaj kérésére ezt a szemét rendszert kikapcsolni a fazba?Már mint, hogy ne tudjon újra aktivizálódni a következő motorindításnál?Engem csak ez bosszant.A tetőablak se nyílik vissza, ha egyszer az ember becsukja, bökje meg.
    gegee 2021/04/02 21:54 (56312)
    divany.hu/lajfhekk/mire-valo-az-autos-kapaszkodo/

    Ez egy fasság, a mi V70-jeinkben volt és van a vezetőnek is majrévasa...
    Én speciel beüléshez a már/még nyitott ajtónál a tetőkorlátot használom, szuper.
    Menet közben eszemben sincs fogdosni.Jó, hát a dívány c. "portálnak" nézzük ezt el.
    Valszeg az lehet a háttérben, hogy nem akarnak tökölni a jobbkormányos autóknál a dologgal.
    Bár ezzel is lehetne spórolni mondjuk két eurót, ami ugye tudjuk, egymillió autónál már kétmillió euró...
    inrock 2021/04/02 12:54 (56311)
    Halló Kollégák,

    mikor a Volvo jópár éve behozta az ilyen olyan vezetéssegítő izéket, akkor a promóciós videókban kijelentették, hogy a vezető továbbra is köteles körültekintően, szabályosan vezetni, minden felelősség az övé.
    Ha bejön a full önvezetés, akkor majd ez megváltozik, de ahhoz ugye még kell egy csomó törvény is. Ja meg maga a full önvezető rendszer. Szerintem nem lesz olyan egyszerű ilyen cuccot kifejleszteni.
    gegee 2021/04/01 18:27 (56310)
    totalcar.hu/tanacsok/autojogasz/2021/03/21/okos_autok/

    Ez a rohadt dolog egyre többeket fog "érdekelni" sajnos...
    gegee 2021/04/01 14:07 (56309)
    Akkor már ketten vagyunk, nekem is tök cseszlovák az egész.Jelenleg kb a milliomos geekek játszóterének gondolom az iparágat.
    inrock 2021/03/28 10:37 (56308)
    Halló Kollégák,

    sokat futott S60
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=_rg7zhmWDis
    inrock 2021/03/24 17:41 (56307)
    Halló Kollégák,

    én nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ebből az egész elektomosautózásdiból. De meg fogjuk látni a saját szemünkkel
    Wildhorse 2021/03/24 12:36 (56306)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    Polestar 2 teszt, és lerohadás:
    Code:

    https://totalcar.hu/tesztek/2021/03/08/polestar-2-teszt/



    gyanítom kipipálták, hogy a Volvonak Polestarnak elektromo autója, adtak valamit a környezetért - cserébe a sok dízel Volvoért és az élet megy tovább. Az hogy nem veszik? Who cares..... van, elérhető, ők megtettek "mindent"
    gegee 2021/03/14 05:48 (56305)
    www.automotor.hu/hirek/husz-eve-gyart-osszkerekhajtasu-autokat-a-volvo-azaz-63-eve/

    Atom az a sárga Sugga! Anyakoca, rejtőzködő ruhában.
    gegee 2021/03/10 15:40 (56304)
    Vaddisznó világvégi helyszínek, de nekem ez is bejön.Ilyen helyeken biztos nincs dugó és a parkolóhely is akad bőven.
    inrock 2021/03/09 18:04 (56303)
    Haló Kollégák,

    valszeg (akarom mondani biztos) pont ezért dobták piacra Polestar név alatt, nem pedig Volvóként.
    De így is gáz.
    gegee 2021/03/09 01:39 (56302)
    Hehh, úgy látszik kétféle Polestaros ember létezik, aki már lerohadt vele és aki csak ezután fog.
    Azért ez q nagy presztízsveszteség lehet.
    inrock 2021/03/08 17:38 (56301)
    Halló Kollégák,

    Polestar 2 teszt, és lerohadás:
    Code:

    https://totalcar.hu/tesztek/2021/03/08/polestar-2-teszt/
    inrock 2021/03/07 09:17 (56300)
    Tényleg faja a táj.
    inrock 2021/03/07 09:16 (56299)
    Halló Kollégák,

    muszáj lesz nekik a főverzió frissítést is megoldaniuk. Autót nem 2 évre vesz az ember, mint mobiltelefont.
    gegee 2021/03/06 21:02 (56298)
    Ja, és a táj a videóban, lehidalósan gyönyörű. De jó lenne tudni, hogy merre felé vették fel...Tippem szerint Norvégia, de közelebbi infó kellene.
    gegee 2021/03/06 21:01 (56297)
    www.automotor.hu/hirek/frissult-a-volvo-csucsmodellje/
    .
    Kurvaszép még mindig, a betyár hétszentségit...
    Természetesen csakis a kombi; a limuzin a Skoda hátsó lámpájával szerintem csapnivaló.
    Eleve minek az egész, aki Volvot szedánban vesz, az valamit nem értett meg...
    Elnézést.
    gegee 2021/03/06 12:04 (56296)
    www.automotor.hu/hirek/frissult-a-volvo-xc60-hogy-online-frissuljon/
    .
    Nem elég drágák még ezek a kocsik, meg nem elég bonyolultak, ugye?
    És amikor az android 13-asra már nem lesz elérhető a frissítés, akkor új Volvot kell venni, ugye?Már ismerjük a dörgést.
    Brrrr.
    gegee 2021/03/04 14:31 (56295)
    Wildhorse írta:


    "kínálják majd előre meghatározott, központilag szabályozott árakon,"




    ezen sasoltam én is, hogy mi a pék faca, visszatér a magyar kommonizmus az 50-es évekből?

    A piacgazdaság meg smafu?
    Wildhorse 2021/03/04 10:37 (56294)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hír:
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/03/02/volvo_c40_ismeros_villanyauto_eros_igeretek/


    Meglátjuk mi lesz ebből az egészből.



    "interneten kínálják majd előre meghatározott, központilag szabályozott árakon,"


    Gondolom a helyi képviselet tapsikol örömében......
    Én is kíváncsi leszek hogyan oldják meg ezt, illetve mennyibe fog kerülni.
    inrock 2021/03/03 16:43 (56293)
    Halló Kollégák,

    hír:
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/03/02/volvo_c40_ismeros_villanyauto_eros_igeretek/


    Meglátjuk mi lesz ebből az egészből.
    seglare 2021/02/28 12:44 (56292)
    Szia!

    Gyakorlatilag ugyan abban a helyzetben vagyunk.
    Hadd kérdezzem meg, hogy azóta megvan-e a C30-as?
    inrock 2021/02/26 16:51 (56291)
    Halló Kollégák,

    ja, reméljük, hogy ez lesz belőle.
    gegee 2021/02/26 13:43 (56290)
    Érdekes ez az egész, valahogy nekem eddig elsikkadt a cikk.
    A becsődöltetés meg bebaszcsizna azért, bár meglepődni manapság semmin se szabad.
    Wildhorse 2021/02/25 22:25 (56289)
    Nagyon sok know-how volt a cégben. Ez mindenképpen érték volt a kínaiaknak.


    Gondolom nincs képük becsődöltetni a céget..... (még)

    Ha tudnak alkotni valami szépet az elektromos irányba, akkor tuti jól jön ki mindenki ebből.
    inrock 2021/02/25 17:49 (56288)
    Halló Kollégák,

    mégsem egyesül a Geely a Volvoval.
    (volt ilyenről szó?)

    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/25/elvetette_az_egyesules_gondolatat_a_geely_es_a_volvo/
    gegee 2021/02/20 18:11 (56287)
    Közben szembe jutott, hogy ebből a Polstjärna 1-ből valahogy keveset látni, konkrétan eddig egyet sem sikerült nekem, hát, miért van ez?Aztán most nézem, hogy a svédeknél eladtak belőle 18 darabot, meg hogy 1,7 millió sek a belépő ár (kb tizedennyi euróban) hát, köhhömizé, így már minden vili...
    Annyiért már itt is inkább lakást vesznek.
    A kettes verzió már olcsóbb, "csak" 600e sek, az végül is drágább Volvo árban van, olyanokat látok én is, 7köznapi emberként is.
    Viszont tényleg szép ez az egyes kiadás, de ebből is az 1:18-as modellautót kell megvenni, az a gazdaságos megoldás.
    Wildhorse 2021/02/20 12:00 (56286)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    némi guglizás után én is azt mondom, hogy "törzsi" nyelvben fullextrás autót jelent

    Amúgy meg aki akar, még most csapjon le az utolsó Pólsztár 1-esekre.
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/12/a_vegehez_kozeledik_a_polestar_1_palyafutasa/




    Gondolom Covid felülírt pár dolgot...
    Wildhorse 2021/02/20 11:59 (56285)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    ami a fura, hogy felugrik a nyomaték, aztán visszaesik és úgy is marad. Ez nem egy egészséges motor görbéje.



    Valamit ezzel kapcsolatban magyaráztak: ezt az automata váltó csinálja.
    inrock 2021/02/19 16:35 (56284)
    Halló Kollégák,

    ami a fura, hogy felugrik a nyomaték, aztán visszaesik és úgy is marad. Ez nem egy egészséges motor görbéje.
    gegee 2021/02/19 03:40 (56283)
    Jaja, érdekes, jó volna tudni, hogy miért.Lehet csak simán az eltelt 20 év, egyszerűen elrepült felette az idő vasfoga, ahogy a kis eszetlenke gyerekek szoktak fogalmazni.

    Végül is cirka 20-25% a mínusz, nem tartom katasztrófának.Motorkopás, kompresszióhiány, koxosodás, üszkösödés, vállasodás, bemaródás, ilyesmik...
    inrock 2021/02/18 18:23 (56282)
    Erős Volvo az erőmérőben. Viszont valami nagyon nem stimmel vele.
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=4baGQR_25h0
    inrock 2021/02/18 16:31 (56281)
    A sibeda -> Schiebedach felismerés nekem is nagy élmény volt
    inrock 2021/02/18 16:30 (56280)
    Halló Kollégák,

    kipróbálnám az autót az biztos
    gegee 2021/02/18 00:34 (56279)
    Húha, köszönöm a további etimológiai boncolgatást.A Mergát én tévútnak gondolnám, mert hogy pont Bömbikékre aggatva olvastam többször is a szót.Persze ki tudja.A mega az már inkább tűnik valós lehetőségnek, amit esetleg aztán a nagytudású (afromagyar) közönség a szája ízére ferdített...

    A sok eszetlen dakota.
    Régebben volt hasonló a sibedák szó, hogy a hirdetésben megjelenő autó sibedákkal, meg ezzel-azzal stb eladó.Évekig nem értettem, mi a fax az a sibeda, mert hogy az kéne legyen az alapszó, a sibedák már a többes szám, gondoltam...
    Meg kellett kérdeznem valakit, aki tudott németül, ő világosított fel, hogy a siebedach
    (zíbedah?) vagyis tolótető a tényleges kifejezés.Aszittem, megfejelem az ajtófélfát. A sok primitív állat lemagyarította.
    A kégli-kéró-kecó vonulat számomra egyértelmű, de a pecót szintén nem értettem sose.Annak a pecázáshoz kéne legyen köze.
    gegee 2021/02/18 00:22 (56278)
    www.automotor.hu/hirek/itt-a-videobizonyitek-miert-is-keszult-a-volvo-p1800-cyan-avagy-drifteljunk-a-hoban-hatsokerekhajtasu-kupeval/

    Blokkolnám én is ezt a kék dögöt.
    Mondjuk az ezer km egy kicsit barokkos túlzás, mert jó az 840-nek is, de ez legyen a legnagyobb hiba.Egész biztos nagyon szép út lehetett.Persze, ha az összes tavat útbaejtette (van néhány...), akkor nem szóltam.
    :
    inrock 2021/02/16 16:45 (56277)
    Halló Kollégák,

    tanult munkatársam szerint az eredeti szó "megafull" volt. Aztán valahogy átváltozott.
    monohisztor 2021/02/15 10:24 (56276)
    Szerintem a "merga"-ból módosult. Nem kellően jól artikulált szavakból így jönnek létre az új alakok. Már maga a "merga" is egy torz borzadály, de mindig lesz, aki továbbfejleszti . Talán ilyen képződmények a (vélhetően?) kégliből módosult kéró / kecó / pecó szavak is. Meg még sok más kreálmány. Viszketek tőlük...
    gegee 2021/02/14 15:06 (56275)
    Jó, ezt én is sejtetem, de a szó háttere kialakulása érdekelt volna, hogy mi a lóf.sz az a meka?Illetve hogy jön az extrákhoz? Valami indoka csak van, hogy egy ilyen hülye szót elkezdenek használni.
    Na mindegy, valszeg sose derül ki.
    inrock 2021/02/13 10:08 (56274)
    Halló Kollégák,

    némi guglizás után én is azt mondom, hogy "törzsi" nyelvben fullextrás autót jelent

    Amúgy meg aki akar, még most csapjon le az utolsó Pólsztár 1-esekre.
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/12/a_vegehez_kozeledik_a_polestar_1_palyafutasa/
    gegee 2021/02/12 23:16 (56273)
    Te, Inrock, vagy bárki más, mi a bánatos isten szerve az a mekafull?
    Egyre több helyen látom, olvasom, de nem tudom, mit jelent.Sejtésem szerint valami cigó/bugris/nepper duma és talán a lukszusautókhoz kapcsolódik ,lehetőleg német járgányokhoz.
    De mi az a meka amivel tele van?Honnét jön ez a szó?
    Kösz, ha van válasz.
    inrock 2021/02/06 10:30 (56272)
    Halló Kollégák,

    ja
    gegee 2021/02/05 18:17 (56271)
    Egyébként meg látom megint szinte egymás szavába vágunk...
    gegee 2021/02/05 18:16 (56270)
    Még egy téma az előbbi kommentemhez:
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2021/01/22/ujabb_fekete_doboz_az_autoban_de_ez_mar_kotelezo_is/
    .
    Majd mikor ezek elkezdenek meghülyülni, téves adatokat szórni, emiatt a gyártó meg majd elkezdi letiltani az autót, uhhh, neeeem, asszem akkor fogok visszaváltani robogóra, tuktukra vagy villamosra.Csak az a baj a legutolsóval, hogy nehéz a garázsig elvezetni a síneket...
    gegee 2021/01/27 10:39 (56269)
    Majd az lesz a durva, ha mondjuk egy ilyen gép 10-12-15 évesen egy ilyen egység hibája miatt nem kap majd vizsgát, és emiatt további használati lehetőséget.A cserealkatrész, computer, akármi, meg esetleg horror drága lesz , és/vagy senki nem fog érteni hozzá.Én a hajamat tépném ki, az biztos.Pedig esetleg az autó maga még hibátlanul működne.
    gegee 2021/01/27 10:34 (56268)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=imryFZr2AYA

    Öregecskedő Volverek teszik-veszik a seggüket.
    Népralli futam az őshazából.
    Olyan jó nézni ezeket, komputermentes autók egy még élhető, fenntartható világból.
    inrock 2021/01/26 16:46 (56267)
    Halló Kollégák,

    igen, nálam is felismeri a lehajtósáv korlátozását az autópálya sávjából, de szerencsére ez még nem babrál bele a fékbe.
    Az ilyen hülyeségeket amúgy pont az EU kényszeríti ki. Fölösleges cucc, ami csak drágítja az autót.
    gegee 2021/01/26 03:08 (56266)
    Nem tudom, ha a szerencsétlen hátul jövő nem tud lefékezni, esetlegesen le is zúzza a Volslágent, hogy magyarázza ki a balesetet.Fel kell-e készülve legyen, hogy mondjuk az előtte haladó előtt nincs sehol senki és az meg mégiscsak belesatuzik-e.Lehet-e ezt nevezni büntetőfékezésnek?Illetve utólagosan, ha szakértók megvizsgálnák a roncsokat, és kiderülne a pocsék táblafelismerő rendszer hibája, akkor felmentik e a hátulról jövőt, vagy egyszerűen követési távolságra hivatkozva helyben hagynak mindent??
    Nem hiszem el, hogy ez nem tűnik fel senkinek, hogy a kibaszott autógyárak bétatesztelőnek használják a vásárlóikat...?
    gegee 2021/01/26 03:02 (56265)
    Bazzegh, olvasom a técén az Arteon tesztet (mondjuk egy hónap alatt kettő mi a faxnak???), és a következőket írja a vezetéshátráltató rendszerre:

    "egyszer az M3-ason 130-ról fékezett egy igen intenzívet egészen 80-ig, ami kissé ijesztő volt, nem csak a váratlan bólogatás miatt, hanem mert jöttek mögöttem. Mint kiderült, az előttem lévő lehajtó 80-as tábláját nézte ki magának ki, és ehhez mérten lassított. Megjegyezném, belső sávban voltam."
    Bazki, ez egy életveszélyes rendszer, nem tűnik még fel a kibaszott EU-nak, hogy be kellene tiltani?!?!
    Hol lehet vajon felnyomni a gyökér autógyártókat?
    És a legjobb, hogy azt kommunikálják a legtöbb ilyen szarra, hogy a mi, fogyasztók kérésére lett beletéve az autóba, lásd kettős tömegű lendkerék.Hát, az anyátok p!cs@'ja, az!
    gegee 2021/01/22 18:10 (56264)
    Hát ja, nehéz okosnak lenni, bármit is előre látni.Lehet, q nagyot szakít az ipse, lehet, hogy elsüllyed a végén.De annyira van okos, hogy teljesen tönkre menni biztos nem fog.Tulképp még szurkolok is neki, mert ha sikeres lesz, akkor hátha lesz majd egyszerű embereknek is elérhető, és értelmesen használható valamilyen elektromos járgány.Majd, egyszer.
    Go to topOldal: 1...891011121314...572