|
Válasz DrER850 (1999) hozzászólására:
Vagy ugorjak be Toxic Sanyához vegyszeres kezelésre?
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1998) hozzászólására:
Izéééé.... spihátert???
|
|
|
|
|
Jóöreg...
KEDVES KARTÁRSAK!
A S60 azt csinálja, hogy ASSZIMETRIKUSAN HAJTJA BE, ÉS NYITJA KI A TÜKREIT
Ki látott már ilyet???
Mit tegyek, hívjak pszihiátert?
HELP , AIUTO, AIUDA stb.
|
|
|
|
|
Válasz szalai80 (1994) hozzászólására:
Ez igy, ebben a formàban nem teljesen fedi a valosàgot.
A féltengely elkopàsàra elso korben kanyarodàs kozben derul fény, ilyenkor kattogo/zakatolo hangot hallat. Ha nem foglalkozol vele, akkor egy ido utàn elkezd egyenesben is elobb halkan késobb egyre erosebben kopogni, kivàltképp gàzadàskor vagy fékezéskor. Ha màr elkezdi ràzni az autot, az màr azt jelenti, hogy nagyon elhanyagoltad, mert màr a fentebb felvàzolt jelzések is igen zavaroak tudnak lenni.
Es, hogy mi adja a hangot? A féltengely egyik vége a vàltobol jon ki, a màsik vége a kerékagyba megy be, tulajdonképpen ez a tengely hajtja az autot. Az elsokerekeseknél a kerékagy feloli végén, kozel az agyhoz, van egy csuklo, hogy az auto tudjon kanyarodni. Nos, ez a csuklo szokott elkopni.
A példaképen egy traktor féltengely làthato, jol làtszik a csuklorész.
|
|
|
|
|
ícsí írta:
Válasz Toxic11 (1963) hozzászólására:
Gyári felni, ami még az autó szétszedése elött jó volt, de ezt az átforgatós ötletet köszi, kipróbáljuk
Joreggel!
Eh, tegnap hulyeséget irtam, pontosabban hulyeség jott ki: azt irtam 45°-kal. Nos nem 45 hanem 90°, csak amikor irtam, hezitàltam a szàmos megjelenités és a "negyed fordulat" kifejezés kozott, nos ebbol aztàn lett a 45. Bocs.
Tehàt negyed fordulattal kell elforgatni, azaz 90°-kal.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (1981) hozzászólására:
Sziasztok!
Úgy tudom féltengely csak terhelésen ráz, és kisebb sebességnél is jelentős, ha nem nyomod akkor elvileg meg kell szűnnie.
Nekem is volt hasonló jelenségem és szemmel alig látható szakadás volt benne, drótszakadás vagy mi? Állítólag az ilyen hiba csak nagyobb sebességnél jelentkezik.
Talán segítettem... vagy remélem.
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (1991) hozzászólására:
Azt nekem mondta!
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1990) hozzászólására:
Dúshaj???????
Gondolom akkor már láttad az övékét.Mi is minél fiatalabbat keresnénk,de én mindig azt mondom hogy az állapot,előélet sokszor többet ér az évjáratnál.Az extrák nálunk csak a klíma ami feltétel,ja meg a vónóhoroh(lakókocsi miatt).
Neked is volt 240-ed ,jól emlékszem?
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (1989) hozzászólására:
Hello dúshaj:)
mi úgy hogy igéretes Géza bá atyáé.. és kiderült ö is szereti Egert.. de mi spec feltételek mellett keresünk... kombi max 97-es v fiatalabb.. klima abs lufik ezeke mind kellenek... jah meg vonóhorog...
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1987) hozzászólására:
Akkor egy cipőben evezünk!Nekem most ment el 1 hete a 240-em,és nem az igazi autó nélkül.940 kombi lenne a legideálisabb nekünk.Hétfőn megnézzük a Géza Édesapjáét.
Te hogy állsz a kereséssel?
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1987) hozzászólására:
Szeva Tesóóó!
Mizu? Látom nagy keresésben vagyol!!!
|
|
|
|
|
Hmm 4 940 es eladó volvo kombit tudnk igy nagy hirtelen... ez is ritka...
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (1983) hozzászólására:
Holnap hívlak,hétfőn pedig 940 mustra
|
|
|
|
|
Most végeztem a tegnapról maradt melóval. Irány a piac, meg a lángos evés , aztán kertészkedés. Este felé jövök vissza ide, addig is szép napot minden kollégának!
Mondjuk ilyet: meg ilyet:
hmm..
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1976) hozzászólására:
FHról jutott eszembe:
Tudjátok, hogy keresek apámnak egy kis Volvót, például egy 480at. Hát jól be is írtam a keresősorba, hogy "Volvo 480". Erre kiköpött egy pár találatot, többek között egy FH480at is! Banyeg, kisebb kell a 940nél, nem nagyobb!
|
|
|
|
|
Volvo kombi keresős jó reggelt...
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1946) hozzászólására:
Nekem - igaz v70 - a jobb oldali féltengely belső oldali csuklója okozott hasonló jelenséget.
Cserélni csak egyben lehet az egészet, tehát hosszú féltengely a váltótól a jobb oldalra és a rövid féltengely, ami ugye már a futóműben van. Elnézést a szakemberektől a hülye meghatározásért, de én nem értek hozzá. Persze jó csomó pénzbe kerül az alkatrész. A szerelők találtak/ismertek egy féltengely javító embert, aki szintén nem kevés pénzért, de lényegesen olcsóbban, mint az új cucc, megjavította. Most szépen, rendben, csöndben, vibrálás nélkül fut az autó, akár 200 km/h környékén is.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1965) hozzászólására:
Okés
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1972) hozzászólására:
Értsem úgy hoogy lassú?
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1963) hozzászólására:
Gyári felni, ami még az autó szétszedése elött jó volt, de ezt az átforgatós ötletet köszi, kipróbáljuk
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1957) hozzászólására:
Gyári alufelni esetében ez nem állhat fenn sztem...
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (1975) hozzászólására:
Abba se fér. Az FH meg màn tulzàs lenne.
Joéjt, megyek olvasok még egy kicsinyt.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1968) hozzászólására:
Vettél volna XC70-et / XC90-et vagy egy V70-et...
Jó éjt!
|
|
|
|
|
toxic: ezt az elforgatást lecsekkoltatom holnap, köszi.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1972) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1970) hozzászólására:
Ja.
Monnyuk ha icsi a 3-sal jon, jobban teszi, ha most elindul.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1969) hozzászólására:
Sajnos nekünk sem.
Úgy adtam oda a gyári felniket ajándékba, mert nekem rázott, és nem sikerült megoldani a problémát.
Az új tulaj is elvitte először mind a 4 felnit görgőztetni újra, mert nem boldogultak vele, és mivel utána sem volt jó, ezért kezdték el vizsgálgatni, hogy mit nem vettek észre addig...
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1965) hozzászólására:
Még közel is vagy, és nem kell Londonig menniük.
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1967) hozzászólására:
Jaj, igazad van, igy csakugyan lehet! Csak a kendàcs verzio nekem nem fordult meg a fejemben.
|
|
|
|
|
gszilag írta:
höhö, gyere te, meghílak 1 sörre is :/
En nemtudok menni, mert nem fér be a sö nyo'cvanba a gumisgép! Nektek köll gyünni, nincs mese.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1961) hozzászólására:
A tágítást én esztergálásra értettem. Úgy viszont lehet.
BMW felni volt, valószínűleg Ladán használva.
|
|
|
|
|
höhö, gyere te, meghílak 1 sörre is :/
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1964) hozzászólására:
Gergo, R icsi, hétfon gyertek el mindketten megnézem nektek.
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (1954) hozzászólására:
Ha alufelni, akkor lehet az amit az elobb irtam. Ha az megvan, akkor meg forgassàtok el az abroncsokat, ahogy egy kicsit lejjebb tanàcsoltam.
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (1954) hozzászólására:
nekem a téli szettel jó volt. Nyárival is 110 ig tökéletes
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1960) hozzászólására:
Nos az lehet még, amit pizo ir. Nem egészen igy, de igen. A kozépso furatot nem lehet kitàgitani, viszont alufelni esetén kell, hogy legyen benne tehermentesito gyuru. Ha ez nincs benne akkor nem lehet kerékagykozéppontba felszerelni a felniket.
|
|
|
|
|
ez lehet egy megoldás. Bár a nyári felnik szarok (50g), de jó helyen balanszírozták az új gumi vásárlásakor.
|
|
|
|
|
Szia Kispaci !!
Ez a szép ezüst autó , az új C10 - es magyar változata lesz ??
( Merjünk kicsik lenni !! ).
"" A volt magyar külügyminiszter után , szabadon " . Én maradok az öregebb Volvo tipusoknál !!
Imre.
Válasz kispaci (1930) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1953) hozzászólására:
Nem lehet 100-as, mert az kerekebb.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1946) hozzászólására:
Én egy OFF-os autóval jártam meg, hogy vásároltam egy garnitúra használt felnit, görgőztettem, a gumis kicentírozta, a gépen jó volt, felrakva viszont rázott.
Olyan volt, mintha tojás lett volna.
Kiderült, hogy valamelyik korábbi tulaj egy kicsit kitágította a középső furatot, és nem a kerékagy tartotta a felnit középen, hanem a csavaroknak kellett volna, így minden felrakáskor máshogy tették fel, és nem lehetett jól felszerelni.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1949) hozzászólására:
Nekem a barna a 3-ason csinálja ugyanez 80 és 120 közt. Minden új, amit el tudsz képzelni, felnik is kicentírozva újra, pedig azok régebben tuti jók voltak, egyszerűen nem jövök rá mi okozza...
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (1950) hozzászólására:
Minek tàmasztjàtok azt a szàzas skodàt?
|
|
|
|
|
a felnit nem tudom. Nem biztos. A csavarokat megnézem reggel.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1946) hozzászólására:
Ha uj az abroncs, és a felni szemmel làthatoan nem sérult, nincs tul nagy "szoràsa", àm mégis feltunoen sok sulyt kér, akkor leszoktam engedni belole a levegot, és forditok rajta 45°-ot, aztàn megprobàlom ujra balanszirozni. Ez àltalàban segit. Azt tudni kell ugyanis, hogy az uj abroncsok sem tokéletesek és ha az "ütös" rész talàlkozik a felni legrosszabb részével, az bizony lehet nagyon szar.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1946) hozzászólására:
Rendesen ki van balanszirozva az osszes felni? Megvannak huzva a kerékcsavarok?
|
|
|
|
|
kedves kispaci: ez valami sokkterápia?brrrrrrrrrrrrr
levált a retinám, ilyeneket nem akarok látni..........
bakker hol a billen...............ááááááááááááááááááááááááááá
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1933) hozzászólására:
Nekem meg van is egy, de hagyjuk.
Jó estét
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1928) hozzászólására:
egyenlőre nem változik semmi. Bár Balcsira jövet elég ijesztő dolgok voltak az m7-en. 120tól nagyon elkezdett durván vibrálni a gázpedál és a kormány, a lábam szétrázta, az egész autó nagyon rázkódott. 140nél kifejezetten félelmetes volt. 100nál meg semmi. Nem hiszem h az út lett volna, más pedálban nem éreztem, kuplungot kinyomva sem. Gondoltam a kerekekre (friss nyári, én még nem húztam a csavarokon) vagy a hajtásra (mivel kuplunggal nem éreztem) de igazából csak találgatok. Van ötletetek, mi lehet?
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1944) hozzászólására:
A Volvo csomagtartójába meg beleférne az egész Twingo.
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1930) hozzászólására:
tágas utastér és hatalmas csomagtartó....egy egész bőrönd is belefér
|
|
|
|
|
jóestét...
nos az M2 -n szerintem telekre mentem, a 142 ért trailerrel az M3ason
T Ovlov! kéne nékem oilszűrő B20as mocihoz....help
ja meg egy vödör 20ezres
na ma 142 hűtőrendszer újrainstalálva-milyen rohadtul túlbonyolították ezek a kínaiak
hűtő vissza meg a csövek meg a termosztát 10 perc
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (1940) hozzászólására:
Tényleg, ez fel sem tunt!
AK 47 és BM (belugyminisztérium). Pont ilyen stukkerem volt és a hatàrorségnél voltam, az meg ugye BM.
(hu de utàltam)
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1930) hozzászólására:
Jó a rendszáma
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1899) hozzászólására:
tiszta mák, hogy búra nem tört!
|
|
|
|
|
Érdeklődnék van-e valakinek felesleges cd tár kábele sc-700 as rádióhoz?
|
|
|
|
|
Csak hogy el ne felejtődjön:
- fargo + fija => Malom Tanya
- PEPITA + Barátnő Mindegy
- kopiteki => Malom Tanya
- gszilag & menyasszonykája Malom Tanya, péntek délutáni vagy szombat reggeli indulás BPrűl
- Zoli855 és neje és Lucája Malom Tanya
- Brukner és Bruknerlady => Malom Tanya, de/és mi csak szombaton tudunk jönni sajna
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (1934) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1926) hozzászólására:
nem, de egyrészt ez legyen a legnagyobb gond, másrészt legalább ki leehet javítani néhány kis fényezési hibát...
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1933) hozzászólására:
Nekem volt kis polszkim is. Régen. Akkor arra volt lehetőségem és örültem neki.
Most viszont tudom, hogy ez a LÓ miben ül és így ne álmodozzon nekem ilyen hülyeségekről!
Ez még viccnek is rossz
Azért a lovaknak is lehet humora
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (1932) hozzászólására:
Kövezzetek meg, de én is jártam kb fél évig egy kis rönóklióval, és elviselhető kisautó volt. Most mát persze nem cserélnék, de ilyen is volt...
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1930) hozzászólására:
Kedves kispaci maga egy LÓ!
És mond, a kedves párod tudja, hogy neked ilyen álmaid vannak? Az enyém tud Jennifer Anistonról, de nem haragszik érte
A legvadabb rémálmomban se jöjjön elő egy Ilyen! kicsi, pöcs autó, ráadásul fhanszia is. pfuj
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1897) hozzászólására:
sajnálom, igazán nagy kár érte
|
|
|
|
|
Asszem megtaláltam álmaim autóját
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1822) hozzászólására:
Szeva'
tuttam' én,h vmi sumák van a dologban
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1927) hozzászólására:
Azért remélem jöttök Zalába? Nem változik semmi, ugye?
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1926) hozzászólására:
nem, de egyrészt ez legyen a legnagyobb gond, másrészt legalább ki leehet javítani néhány kis fényezési hibát...
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1899) hozzászólására:
Huh, hát gondolom nem vagy boldog.
|
|
|
|
|
Válasz mr sas (1910) hozzászólására:
A tetejére egy kész házat is rakhatsz.
|
|
|
|
|
Válasz Kockabogaras (1868) hozzászólására:
...na akkor itthon is hasonló az ára!
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1867) hozzászólására:
850 tdi kombi. Egész baráti az ára!
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (1920) hozzászólására:
Milyen SMS-t? ))) Áááá dehogy, csak feltételeztem, hogy írni akartál:)))
PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1919) hozzászólására:
Kedves Gszilag!
Nagyon kedves vagy, de most úgy néz ki, hogy maradunk itthon...
Jó hétvégét Nektek, és vigyázz a bunkó terepjárósokkal!
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (1915) hozzászólására:
jut eszembe, ma megyünk balcsira vasárnapig. lenn lesztek? minitali a halasnál?
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (1916) hozzászólására:
Szia Kicsidoki!
Mivel unszolásomra és kérésemre sem voltál hajlandó a telefonszámodat megadni, SMS-ben nem tudom elnézésedet kérni, így ezen a fórumon fejezem ki sajnálatomat az eset felett. Egyúttal azt is megígérem, hogy a továbbiakban felhagyok azzal a szokásommal, hogy a barátaim telefonszáma mellé lakcímüket és autójuk rendszámát is feljegyezzem a telefonomba.
Megértésedet köszönöm: PEPITA:)))))))))))))))))))))))))))))))))
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (1913) hozzászólására:
köszi, válaszoltam a leveledre.
|
|
|
|
|
Két koldus ül Rómában a Szent Péter bazilika lépcsőjén. A feljebb ülő előtt egy tábla:
"Szegény zsidó hívő vagyok. Adakozzatok!"
Az alul ülő tábláján ez áll:
"Szegény katolikus hívő vagyok! Adakozzatok!"
Tódul kifelé a tömeg a bazilikából.
Megvetően végigmérik a zsidó koldust, majd mindegyik tüntetőleg pénzt dob a katolikusnak. Nézi-nézi ezt a magyar turista, és odamegy a zsidó koldushoz:
- Mondja uram, hogyan gondolt itt a katolikusok fellegvárában ilyen táblával pénzt keresni?!
Mire leszól a zsidó koldus a katolikusnak:
- Te Kohn, hallod ezt, ő akar minket bizniszre tanítani?!
|
|
|
|
|
Válasz mr sas (1910) hozzászólására:
"nincs vizsgája vaze"
Mit akarsz egy vacsora àràé? Roc Rojszot? Nehogymà nem tolod àt ott a sufni mogott!
|
|
|
|
|
gszilag írta:
és akkor a kép
Belülről hozzáférni emlékeim szerint, kikalapálni, aztán lefújni
'napot!
|
|
|
|
|
Válasz mr sas (1910) hozzászólására:
Esse rossz. Nekem a varnyu azé szimpibb, mert egyszerubb és kevesebbet fogyaszt. Aztàn ahhoz az oreg golf mocihoz szaràsig van minden, mindenhol.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1909) hozzászólására:
Azt nem figyeltem, én kipipàltam a keresoben, hogy muszakis legyen. De csak megoggya valahogy!
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1908) hozzászólására:
nincs rajt vizsga
|
|
|
|
|
mr sas írta:
Válasz Husom (1904) hozzászólására:
megmondom hogy betonvasakkal meg esztrichekkel álmodok... ugyanitt keresek valami vonóhorgos izét*
*= négykerekű, baszott olcsó, érvényes vizsgával
továbbá még nincs hír a szkentekről, de egyből jelzem ha lesz.
Nem viccölök, szerintem ez a tuti:
www.hasznaltauto.hu/auto/wartburg/1.3/wartburg_1.3_tourist-3449717
|
|
|
|
|
Válasz Husom (1904) hozzászólására:
megmondom hogy betonvasakkal meg esztrichekkel álmodok... ugyanitt keresek valami vonóhorgos izét*
*= négykerekű, baszott olcsó, érvényes vizsgával
továbbá még nincs hír a szkentekről, de egyből jelzem ha lesz.
|
|
|
|
|
gszilag írta:
már beszéltem Sassal is, mindenre nyitott vagyok
Jónap!
Amennyire én tudom, Sas most leginkább vakolni tudná ezt a horpadást.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1897) hozzászólására:
Öld meg a szarházit.
|
|
|
|
|
Válasz Volvoszív3 (1890) hozzászólására:
Nem emlékszem, 12 egy tucat belőlük, minden napra jut pár ilyen kiskancsó.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1898) hozzászólására:
igen, tudom, de gondoltam hááááátha
|
|
|
|
|