Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...552553554555556557558...570
    Wildhorse 2010/05/04 19:16 (1587)
    Vagyis nem....akkora szél van és olyan hullám, hogy kicsit összekuszálta a parkolót. Francia riviéra....mobilos képek, ma történt...
    Wildhorse 2010/05/04 19:04 (1586)
    össze vissza parkolnak.... de leglább a kocsimosás ingyé van....
    Wildhorse 2010/05/04 19:02 (1585)
    kicsi a rakás....balra fent egy tipikus phanszia női sőfor műve látható
    Wildhorse 2010/05/04 19:00 (1584)
    és parkolni sem tudnak.....
    Wildhorse 2010/05/04 18:59 (1583)
    fhansziák..... szórják szét a szemetet
    Minutus Toxicus 2010/05/04 18:49 (1582)
    Válasz kopiteki (1579) hozzászólására:

    De Kopi,

    Hàt itt a cset! Most nyomjad, de izibe!
    Zoli855 2010/05/04 18:48 (1581)
    Válasz Skandi (1574) hozzászólására:
    Mindkét modellben ugyanaz az automata váltó van. Nincs módosítás.
    Zoli855 2010/05/04 18:47 (1580)
    Válasz Skandi (1574) hozzászólására:
    Szia
    Nincs olyan hogy gyári chip, és váltó szoftver sincs olyan hogy majd attól bírja a nagyobb terhelést.
    A 163 és a 185 LE motorok közt -2006 utánról beszélünk- csak szoftveres különbség van.
    kopiteki 2010/05/04 18:38 (1579)
    Válasz Toxic11 (1578) hozzászólására:
    Nem, 98-ban még egymás mellett folyt a 940-ek gyártása.Ha jól emléxem dízli már nem , csak benyás motorokkal.

    Amúgy próbáltam küldeni méltot, de a hotmélt itt nem szereti a cég explórere, ezért majd otthonról elküldöm holnap.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 18:30 (1578)
    Válasz Ricsosz (1577) hozzászólására:

    "...a hátsó üléseket vízszintbe hajtva kíváló lakóautó."

    Na, azé' azt megnézném, hogy fozi az asszony a vacsit odabent, amig o zuhanyozik, vagy szarik.

    Meg '98-ban nem màn csak S/V 90 volt?
    Ricsosz 2010/05/04 18:21 (1577)
    Volvoszív3 2010/05/04 17:12 (1576)
    l.ovlov írta:
    Válasz Volvoszív3 (1518) hozzászólására:
    Most már jársz is a géppel?


    Igen. Ma megjárattam. Szegény az elején kopogott mire hazaértem már a szokásos hang fogadott. Hoztak vittek dolgozni nem kellett az autó. Egy biztos sokáig nem fogom hagyni, hogy álljon az autó.
    Volvoszív3 2010/05/04 16:55 (1575)
    Válasz JrCsG (1533) hozzászólására:
    Ok. Válasz is ment.
    Skandi 2010/05/04 16:52 (1574)
    Sziasztok,
    új vagyok itt, de nézegetem egy s60-as vásárlását, ezzel kapcsolatban lenne kérdésem.
    Ha jól tudom, 2006-tól gyártják ezeket az erősebb, 185 lovas motorokkal.
    Van egy eladó autó, ami 2005-ös, gyárilag még a 163 lovas, automata.
    Azt mondják, hogy gyári chippel fel lett húzva ez is 185-re és az automatára is rátettek valamilyen sport programot - szintén gyári - hogy bírja a nagyobb terhelést.

    Kérdésem,
    hogy egy gyári, chipes, eredetileg 163lovas motor az tök ugyanaz mint a gyárilag 185 lovas motor? mert én úgy tudom, hogy ott azért némi egyéb - fizikai - módosítást is végrehajtottak. Ha ez a kettő nem ugyanaz, de tényleg gyári a chip, akkor az okoz e problémát a motornak?

    Másik, hogy ez a sportprogram az automatára ez alkalmas arra, hogy bírja a nagyobb terhelést vagy hogy van ez? Vagy mindenféle módosítás nélkül az automata bírja a nagyobb lóerőt? Egyáltalán gyárilag nem ugyanaz a váltó van mindkét modellben?

    Bocs, ha hülyeséget kérdeztem, tényleg kezdő vagyok..

    üdv.
    S.
    DéeL 2010/05/04 16:21 (1573)
    Válasz Toxic11 (1563) hozzászólására:
    Minutus Toxicus 2010/05/04 14:28 (1572)
    Válasz Volvo-mánia (1568) hozzászólására:

    No, megyek is, megitatom a lovakat.
    Géza bá 2010/05/04 14:28 (1571)
    Uhhh, kezdem elveszíteni a fonalat. Most inkább lelépek, elsuhanok Kecskemétre meg vissza.

    A holnap reggeli viszontlátásra!
    Minutus Toxicus 2010/05/04 14:12 (1570)
    Válasz Volvo-mánia (1568) hozzászólására:

    Nekem meg jelenleg a LUK tetszik a legjobban, 20-40 (!) centtel olcsobb, mint a tobbiek.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 14:10 (1569)
    Válasz Volvo-mánia (1567) hozzászólására:

    Nah... én ott is tudok ilyeneket irni.
    Volvo-mánia 2010/05/04 14:02 (1568)
    Toxic11 írta:
    Válasz Maura (1543) hozzászólására:

    Az jo, de ilyenkor majdnem mindegy, télen érdekes ez a kérdés. Minden cég màs dermedéscsokkento adalékot hasznàl. Az OMV az lehet, a jobbak kozé tartozik.


    Én nekem eddig a Belorusz vált be a legjobban.
    Volvo-mánia 2010/05/04 13:59 (1567)
    Toxic11 írta:
    Válasz Volvo-mánia (1526) hozzászólására:

    Oké, vesézzuk!

    Motor: Pug.
    Vàlto: pfff...
    Padlolemez: Ford.
    Elektronika: Bosch.
    Vilàgitàs: Hella.
    Uvegek: Pilkington.
    Korroziovédelem, bevonatrendszer: (talàn) Du Pont.

    Tehàt mi is a Volvo? Az a néhàny sajtolt lemez, meg a borzalmas börbevonat? Esetleg a muanyag embléma az elején? Nos, kedves kolléganonknek még az sincs rajta!

    Làtod, félretettem a racionalizmust. ;)Bàr ugy emléxem, azt megbuktattàk még a mult szàzadban.


    De várj már!Ez a Volvo rajongók klubbja,nem az ellentáboré!
    Kuzin82 2010/05/04 13:50 (1566)
    Válasz Toxic11 (1564) hozzászólására:


    Maura 2010/05/04 13:42 (1565)


    Juj milyen lesz a köv. Volvo generáció?
    Minutus Toxicus 2010/05/04 13:41 (1564)
    Kuzin82 írta:
    Válasz Toxic11 (1546) hozzászólására:


    Miért nem lőtted le?


    En békés ember vagyok, viszont geci: nem engedtem, hogy kétszer csengessen.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 13:39 (1563)
    Válasz DéeL (1558) hozzászólására:

    Oh, azé' nàlunk àrnyaltabb egy kicsit a dolog. Nagyon sok vietnami, indonéz és tajvani cuccunk is van!
    Maura 2010/05/04 13:35 (1562)
    Válasz DéeL (1558) hozzászólására:

    Ez bizony így van.
    Ma már nincs olyan cucc csavar szövet anyag készülék sőt autó amit a china-k lene koppintottak volna.
    Husom 2010/05/04 13:32 (1561)
    Laci bácsi!

    7-esre hátsó sárvédőgumid van-eé és hogyé?
    Kuzin82 2010/05/04 13:31 (1560)
    Jó napokat kollegák!


    Jó lett az új fórum!

    Itt akkor már lehet érzelem-dúsan, politikusan beszélni, persze a kulturált határokon belül és nem leszünk picsán rúgva?
    Kuzin82 2010/05/04 13:28 (1559)
    Válasz Toxic11 (1546) hozzászólására:


    Miért nem lőtted le?
    DéeL 2010/05/04 13:25 (1558)
    Toxic11 írta:
    Válasz Volvo-mánia (1526) hozzászólására:

    Oké, vesézzuk!

    Motor: Pug.
    Vàlto: pfff...
    Padlolemez: Ford.
    Elektronika: Bosch.
    Vilàgitàs: Hella.
    Uvegek: Pilkington.
    Korroziovédelem, bevonatrendszer: (talàn) Du Pont.

    Tehàt mi is a Volvo? Az a néhàny sajtolt lemez, meg a borzalmas börbevonat? Esetleg a muanyag embléma az elején? Nos, kedves kolléganonknek még az sincs rajta!

    Làtod, félretettem a racionalizmust. ;)Bàr ugy emléxem, azt megbuktattàk még a mult szàzadban.

    Lépjünk egyel tovább:

    Akkor erről a portálról is levehetnénk a Volvo megnevezést. Mondjuk lehetne TurmixWiW, ÖszvérWiW vagy akár hándléWiW.

    De nézz szét magad körül: WC papír, fúrógép, lábos, vízcsap stb, majd tekincs végig a ruházatodon mert azt hiszed de jó márkás cuccaim vannak. Aztán rájössz, hogy mindez MADE IN CSÁJNA!

    'pot kívánok!
    Géza bá 2010/05/04 13:16 (1557)
    Válasz l.ovlov (1553) hozzászólására:
    egyetértek! a benzin gőze az igazi
    Maura 2010/05/04 13:12 (1556)
    Most ahogy nézem 5000 hosszabb lesz egy tankolás.
    De mégis jobb mint rákölteni dupla tripla annyit később.
    Maura 2010/05/04 13:08 (1555)
    Válasz l.ovlov (1553) hozzászólására:

    l.ovlov 2010/05/04 13:04 (1554)
    Válasz Volvoszív3 (1518) hozzászólására:
    Most már jársz is a géppel?
    l.ovlov 2010/05/04 13:00 (1553)
    Válasz Maura (1519) hozzászólására:
    A repcéssel csak a baj van
    Géza bá 2010/05/04 12:56 (1552)
    Csak azért, hogy egy helyen legyen és ne kelljen keresnetek:

    1992 évjárat, 940GLE 2300 ccm benzines, 5 sebességes manuális, klíma, gyári kivehető vonóhorog, grafit metál, ülésfűtés, elektromos ablakok, csomagtér roló, 290 ezer km, rendesen és rendszeresen szervizelt gép a Szabó Robi-Lestyán Pali párosnál, téli-nyári kerekekkel (vagyis 8 gumi, 8 felni) lemezfelnin, B230FB motorral, műszaki 2010. július 07-ig érvényes.
    Az ára megegyezés kérdése.
    Nem emlékszünk mióta van meg apunak, de legalább 10 éve van nála. Ő nem törte meg, karambolos nem volt. Hát nem karcmentes az biztos, harci sérülések vannak rajta itt-ott, de nem gáz. Szerintem.
    Géza bá 2010/05/04 12:48 (1551)
    Feltettem az albumaim közé az édesapám eladó 940GLE kombi vasát.
    Érdeklődni nálam kéretik, ha lehet mélben, mert dógozok és mélezni egyszerűbb, mint sokat telefonálni közben.

    privát: selmeczi.geza@gmail.com
    volvós: selmeczi.geza@volvowiw.hu
    céges: info@afilmnyomo.hu

    Bővebb infót a gépről valahol korábban találtok.
    Géza bá 2010/05/04 12:40 (1550)
    Toxic11 írta:
    Most hozok egy kàvét, bàr szivem szerint valami erosebbet innék: a postàs az elobb hozott egy-két levelet, be kell fizetnem megint egy valag manit.
    Én azt szoktam neki mondani, hogy a címzett ismeretlen és vigye vissza ezeket a küldeményeket. De mindig itt hagyja én meg befizetem
    Husom 2010/05/04 12:33 (1549)
    DottoreER850!

    Kűttem méltot.
    Husom 2010/05/04 12:32 (1548)
    Válasz Kockabogaras (1487) hozzászólására:
    Majd csinálok fényképet róla, hogyan áll most.
    Husom 2010/05/04 12:31 (1547)
    Toxic11 írta:
    Maura írta:
    Válasz Maura (1531) hozzászólására:

    Milyen olajat próbáljak?
    Most az összeg nem számít mert szeretném ha nem lenne baja egy xar olaj miatt.


    En a gàzolajrol beszéltem, az az uzemanyag.
    A motorolaj egy màsik téma.


    Jónap!

    A motorolaj is üzemanyag. Csak, hogy kötözködjek. A gázolaj is az. Szűkebb nevük kenőanyag és tüzelőanyag. :-P
    Minutus Toxicus 2010/05/04 12:19 (1546)
    Most hozok egy kàvét, bàr szivem szerint valami erosebbet innék: a postàs az elobb hozott egy-két levelet, be kell fizetnem megint egy valag manit.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 12:17 (1545)
    Válasz Maura (1543) hozzászólására:

    Az jo, de ilyenkor majdnem mindegy, télen érdekes ez a kérdés. Minden cég màs dermedéscsokkento adalékot hasznàl. Az OMV az lehet, a jobbak kozé tartozik.
    Maura 2010/05/04 12:13 (1544)
    Válasz Toxic11 (1542) hozzászólására:

    Ahhhammm.
    Akkor megnézetem és ha kell akkor csere.
    Maura 2010/05/04 12:12 (1543)
    Válasz Maura (1541) hozzászólására:

    Lehet kipróbálom az OMV még sose tankoltam ott.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 12:10 (1542)
    Maura írta:
    Visszatérve ha a gyertya adta be a kulcsot azt nem kéne neki jeleznie?

    De igen. Nem tudom, a V50-nél ez hogy van, de àltalàban égve marad vagy villog inditàs utàn az izzito jel.
    Maura 2010/05/04 12:10 (1541)
    Válasz Toxic11 (1540) hozzászólására:

    Ez jó.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 12:07 (1540)
    Maura írta:
    Válasz Toxic11 (1535) hozzászólására:

    Áhh ezt nem hiszem el....hajnali 1-ig voltam fent egy kicsit vak vagyok....szóval akkor irány egy minőségi kút hát de a shell nagyon borsos...ti melyikhez jártok?


    En mindig ott tankolok, ahol kifogy a benzin!
    Maura 2010/05/04 11:49 (1539)
    Visszatérve ha a gyertya adta be a kulcsot azt nem kéne neki jeleznie?
    Maura 2010/05/04 11:38 (1538)
    Válasz Maura (1537) hozzászólására:

    Az biztos hogy nagyon jó vezetni bár ezt sokan cáfolják mivel ültetve lett és egy kicsit kemény a futómű de én szeretem.A gyári állpotban szuper asszonyka biztos örülne neki.
    Bár akik hátul utazik az érezheti néha a súlytalanságot mert egy huppanó és már repül is.
    Anyu nem szereti mert ő már ült hátul...
    A fater szerint nagyon kattog...kattogós dízel...
    A párom pedig ellenzi a tuningot...ő csak a felnit és a gumikat tette volna rá de azzal hogy nem volt leültetve terepjáró jellege lett.
    Maura 2010/05/04 11:32 (1537)
    Válasz JrCsG (1534) hozzászólására:

    Köszönöm.
    Még szereznem kell egy tetősínt ami itthon lehetetlen 130eHuf lenne az a két műanyag csík....
    És egy gyári szárnyra is vadászok de ezek igazi csemegék.
    Németből tudnék szerezni de nincs ismerősöm aki elhozná őket... a posta pedig borsos onnan.
    Maura 2010/05/04 11:29 (1536)
    Válasz Toxic11 (1535) hozzászólására:

    Áhh ezt nem hiszem el....hajnali 1-ig voltam fent egy kicsit vak vagyok....szóval akkor irány egy minőségi kút hát de a shell nagyon borsos...ti melyikhez jártok?
    Minutus Toxicus 2010/05/04 11:24 (1535)
    Maura írta:
    Válasz Maura (1531) hozzászólására:

    Milyen olajat próbáljak?
    Most az összeg nem számít mert szeretném ha nem lenne baja egy xar olaj miatt.


    En a gàzolajrol beszéltem, az az uzemanyag.
    A motorolaj egy màsik téma.
    JrCsG 2010/05/04 11:20 (1534)
    Maura, nagyon zora a verda! Tetszik Asszonykámnak én is el tudnám képzelni
    JrCsG 2010/05/04 11:19 (1533)
    Jó napot Mindenkinek!

    Vik, küldtem méltot
    Maura 2010/05/04 11:19 (1532)
    Válasz Maura (1531) hozzászólására:

    Milyen olajat próbáljak?
    Most az összeg nem számít mert szeretném ha nem lenne baja egy xar olaj miatt.
    Maura 2010/05/04 11:16 (1531)
    Válasz Toxic11 (1520) hozzászólására:

    Olyan gyorsan írtok hogy nem olvastam el...neked is köszönöm!!!
    Maura 2010/05/04 11:14 (1530)
    Válasz Toxic11 (1529) hozzászólására:
    Minutus Toxicus 2010/05/04 11:08 (1529)
    Válasz Maura (1527) hozzászólására:

    Mé' neki koszonod, ez az amator csak a felszint karcolgatja, az igazi megoldàst én adtam!
    Minutus Toxicus 2010/05/04 11:04 (1528)
    Válasz Volvo-mánia (1526) hozzászólására:

    Oké, vesézzuk!

    Motor: Pug.
    Vàlto: pfff...
    Padlolemez: Ford.
    Elektronika: Bosch.
    Vilàgitàs: Hella.
    Uvegek: Pilkington.
    Korroziovédelem, bevonatrendszer: (talàn) Du Pont.

    Tehàt mi is a Volvo? Az a néhàny sajtolt lemez, meg a borzalmas börbevonat? Esetleg a muanyag embléma az elején? Nos, kedves kolléganonknek még az sincs rajta!

    Làtod, félretettem a racionalizmust. ;)Bàr ugy emléxem, azt megbuktattàk még a mult szàzadban.
    Maura 2010/05/04 11:04 (1527)
    Válasz Volvo-mánia (1521) hozzászólására:

    Köszönöm!
    Volvo-mánia 2010/05/04 10:58 (1526)
    Toxic11 írta:
    Válasz Volvo-mánia (1524) hozzászólására:

    Hüle.

    Ezt a "disznoszivet" hasznàlja még a Pug-on és a Volvon kivul: Citroën, Ford, Mazda. Akko' hogyisvanez a Volvoval?


    Tudom,tudom! De minden guruló akármi Volvo az Volvo,aminek az a jel van az elején!Lehet benne akármilyen motrok!

    Ugyanez visszefelé is igaz!Egy Skoda is csak egy Skoda marad!Pakolhatnak bele akármilyen Vw systemet!

    A racionalizmust most totál félretéve olvasd!
    Minutus Toxicus 2010/05/04 10:54 (1525)
    Válasz Volvo-mánia (1524) hozzászólására:

    Hüle.

    Ezt a "disznoszivet" hasznàlja még a Pug-on és a Volvon kivul: Citroën, Ford, Mazda. Akko' hogyisvanez a Volvoval?
    Volvo-mánia 2010/05/04 10:43 (1524)
    Toxic11 írta:
    Válasz Volvo-mánia (1521) hozzászólására:

    Pöccre indulnia, egy PUG dieselnek? Mennyémà!


    Emberbe is beűltetnek disznó szivet!Ezeknek is Volvo jel van az elején,tehát Volvo! A Volvo az Volvo! Minden körülmények közt el kell indulnia és biztonságban elvinnie utasát/utasait a célállomásra.


    Mekkora király gyári szöveget fogalmaztam! Most nézem.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 10:37 (1523)
    Válasz Volvo-mánia (1521) hozzászólására:

    Pöccre indulnia, egy PUG dieselnek? Mennyémà!
    Volvo-mánia 2010/05/04 10:35 (1522)
    Mr.Sas! A kabátok elméletileg ma kerülnek beszerzésre!
    Volvo-mánia 2010/05/04 10:34 (1521)
    Válasz Maura (1519) hozzászólására:


    Üdv Mindenkinek!

    Elképzelhető,hogy valamelyik izzítógyertya beadta az unalmast. (vagy több)
    Ha legközelebb valami ok miatt szerelőhöz viszed akkor kérd meg hogy szerelje ki és nézze meg!
    Nincs olyan hogy nem indul! Kemény mínuszokban is pöccre kell indulnia!
    Minutus Toxicus 2010/05/04 10:32 (1520)
    Válasz Maura (1519) hozzászólására:

    Szia,
    En elso korben a gàzolajra tippelnék. Ha nagyon hideg van, megdermed és a nagynyomàsu pumpa nehezebben àllitja elo a megfelelo befecskendezési nyomàst.
    Aztàn lehet még probléma az izzitogyertyàkkal is. Ez utobbit feltétlenul nézesd meg szakemberrel, az elobbihez pedig tobb tanàcsom is van:
    1. Csak jo minoségu, adalékolt gàzolajat hasznàlj.
    2. Ha nem elérheto az egyes pont, te magad adalékolj.
    3. Cseréld le benzinesre a gépet.
    Maura 2010/05/04 10:19 (1519)
    Jó napot!
    Tegnap vége volt a munkaidőnek és kitessékeltek a munkahelyről otthon pedig karbantartás miatt nem volt net...no de sebaj elég volt visszaolvasni
    Egy kérdésem lenne: Télen amikor nagyon hideg van a kis morcos annak ellenére hogy várok a gyújtásnál hogy eloltódjanak a lámpák (aminek el kell) nem indul elsőre vagyis elindul de kattog berreg az egész autó zörög de nem tudok se gázt adni semmi mert nem reagál ezután azonnal leállítom és újraindítom és akkor egyből beindul és most hogy megjött a meleg semmi baja pöcre indul.
    Ez a dízelnél gyakori jelenség vagy csak az én verdám produkálja ezt?
    Hidegérzékeny lenne?
    Volvoszív3 2010/05/04 09:50 (1518)
    Sziasztok!

    Alkatrészgururomneppernagypappppi!

    Megjöttek a csavarjaim. Köszönöm Neked!
    Persze kaptam rögtön az ívet hogy ezeket is elrakom biztos helyre? Mondom igen rögtön a helyére.
    Minutus Toxicus 2010/05/04 08:52 (1517)
    Kockabogaras írta:
    Válasz Volvoszív3 (1497) hozzászólására:


    Egyébként motortér burkolat kellene legyen az attón alul? Mert felül nagyon alaposan védve van víz ellen, de alul semmi...


    Joreggel.

    Szokott, nekem van is egy, ami annak idején leszakadt az enyémrol, ha erre jossz neked adom.
    DéeL 2010/05/04 08:34 (1516)
    Yóreggelt

    Éjjel sikerült 2,5 óra alatt abszolválnom a Békéscsaba-Budapest távot, egy offos céges repcéssel.
    (oda-vissza 5 lityis fogyival)
    Utána átülni a sakálba megváltás volt. Mekkora nemmindegggy!
    l.ovlov 2010/05/04 08:25 (1515)
    Válasz gertibor (1513) hozzászólására:
    Afrikában vagy?
    czimbi 2010/05/04 08:13 (1514)
    Sakálatos jóreggelt!

    gertibor 2010/05/04 06:49 (1513)
    Köszönöm szépen l.ovlov és czimbi segítségét.

    Sikerült az új verziót letöltenem, 2 kártevőt talált, kiírtotta, de a gépen még nincs rendben.
    Itt nehézségeim vannak, mert nincs internetem, ahova csatlakozni tudok az elég gyenge, sőt
    többször nem is működik.
    gertibor 2010/05/04 06:43 (1512)
    Szép reggelt mindenkinek.
    l.ovlov 2010/05/04 05:45 (1511)
    Válasz volvoman2 (1503) hozzászólására:
    Nem te, az rendes autót keresett, vagyis benyást
    l.ovlov 2010/05/04 05:38 (1510)
    Válasz Husom (1481) hozzászólására:

    "Tulajdonképpen teljesen megszűnt az az érdekes hajókázós-kóválygós érzés menet közben"


    Látod mennyit számít ha nem iszol
    l.ovlov 2010/05/04 05:36 (1509)
    jó reggelt
    Longboat 2010/05/04 04:44 (1508)
    Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
    ícsí 2010/05/03 23:53 (1507)
    pizo írta:
    Válasz Volvoszív3 (1491) hozzászólására:
    Arra a szegény 850 szedánra miért kellett azt a hülye tecsó feliratot felszerelni?


    Há' mer' a legkisebb is számít
    pizo 2010/05/03 23:24 (1506)
    Válasz Volvoszív3 (1491) hozzászólására:
    Arra a szegény 850 szedánra miért kellett azt a hülye tecsó feliratot felszerelni?
    pizo 2010/05/03 23:23 (1505)
    Jó estét!
    Minutus Toxicus 2010/05/03 23:10 (1504)
    Válasz kopiteki (1494) hozzászólására:

    Nem voltam, bocsànat, most meg megyek aludni. De kuldd el mélben: arvaibanden kukac telenet.be
    volvoman2 2010/05/03 22:25 (1503)
    Válasz l.ovlov (1472) hozzászólására:
    Hát az meg kivóóót???
    volvoman2 2010/05/03 22:22 (1502)
    Válasz Géza bá (1480) hozzászólására:

    Szia!

    Én keresek kifejezetten 940-et.Mondjuk elsősorban dízelt,de semmi nem kizárt.Ha tudsz fotókat küldeni róla kívűl-belül mindenről,és az irányárról,akkor azt nagyon megköszönöm.Jöhet mélbe is: volvoman2@gmail.com
    Kockabogaras 2010/05/03 22:14 (1501)
    Válasz Volvoszív3 (1497) hozzászólására:

    Estate az uraknak

    Köszönöm az infokat, hát igen, szigorúbb déli országokban ekkora fényáradatért levennék a rendszámot, de a díszháromszög elfogadhatatlan, csinálni kell vele valamit.. Más szerelnivaló úgysincs a gépen, nem vagyok én ehhez hozzászokva:-)

    Egyébként motortér burkolat kellene legyen az attón alul? Mert felül nagyon alaposan védve van víz ellen, de alul semmi...
    Volvoszív3 2010/05/03 21:59 (1500)
    Válasz kopiteki (1492) hozzászólására:
    Szia Kopi!
    ícsí 2010/05/03 21:52 (1499)
    'estét!
    Volvoszív3 2010/05/03 21:14 (1498)
    Válasz Volvoszív3 (1497) hozzászólására:
    Volvoszív3 2010/05/03 21:13 (1497)
    Válasz inrock (1495) hozzászólására:
    Kimentem és csináltam pár képet.

    gszilag 2010/05/03 21:10 (1496)
    Válasz kopiteki (1494) hozzászólására:

    itt a cseten leginkább
    inrock 2010/05/03 20:51 (1495)
    Válasz Kockabogaras (1493) hozzászólására:

    Fölül a féklámpa, meg a zindex van, nemdenem? A zindex fölötti háromszög viszont tényleg csak dísz.

    www.chromjuwelen.com/component/option,com_gallery2/Itemid,198/?g2_itemId=13173
    kopiteki 2010/05/03 20:48 (1494)
    Ha nem, hát nem.


    Toxic Sanya vagyol valahol? Kérdeznék egy gyorsat.
    Kockabogaras 2010/05/03 20:47 (1493)
    Válasz Volvoszív3 (1491) hozzászólására:

    m-hm... Nade vannak ezek a keleti nagyvárosok, ott is látszódnia kellene... fog kerülni oda felülre valami, hát végig ki van fizetve az a lámpa:-) Köszi az ötleteket!
    kopiteki 2010/05/03 20:43 (1492)
    Válasz Volvoszív3 (1491) hozzászólására:
    Na szerbusz Bajai szekció!
    Volvoszív3 2010/05/03 20:35 (1491)
    Válasz Kockabogaras (1466) hozzászólására:
    Sziasztok!

    Láttam már olyan képet ahol kihasználták a legfelső részt. Engem nem hozott lázba. Oldalankénti 2 is elég ütős. Féklámpa felvillanásakor meg olyan fényáradatot csinálsz, hogy a piros lámpás házak reklámfényei eltörpülnek mellette.

    czimbi 2010/05/03 20:11 (1490)
    Géza bá írta:
    Válasz czimbi (1461) hozzászólására:
    köszönöm a képeket, meg a tippet.
    940ből 480ba? sajnos igen. most két éve, hogy édesanyám elment és hát lássuk be, azért egy idős apának meglehetősen nagy vas a 940. meg aztán most jutott el a lelke is erre a döntésre. nem egyszerű dolog ez...


    Akkor ez a 480as hosszú ideig társa lehet az utakon. A fényképeken szereplő fehérke rozsda- és törésmentes ép darab, ami "fehér holló" a 480asoknál, a mienknek is volt egy kis puffja az orrkúpnál, (igaz a műanyagok sérültek csak). Ismerkedjen a típussal azért előtte. Ha tetszik a forma neki (ami hát szó szerint egyedi és fantasztikus játék az élekkel, fényekkel), akkor mehet!
    Volvo-mánia 2010/05/03 19:59 (1489)
    Kockabogaras írta:
    Válasz Volvo-mánia (1468) hozzászólására:

    Oh köszönöm kedves márkatárs, már csak szerteszana kellene szednem a d(?) oszlop borítását, hogy kiderítsem eme felháborítóan kevés megvilágítás okát... oldalanként vagy 3 lámpácska azért kellene:-)


    Nem tudtam,hogy kombid van! Azt írtad visszább,hogy "850-en".Azon a felső 2 az a helyzetjelző oldalankánt. 855-ön meg szerintem ugyanaz,mint az I-es V70-en. Tehát az alső lámparész legalsó és legfelő része a helyzetjelő és a fenti traktusban a féklámpa van.Javíts(atok) ki ha nem jól tudom,nekem S70 van.
    inrock 2010/05/03 19:58 (1488)
    Válasz Géza bá (1457) hozzászólására:

    Ööööö... azt megnéztétek, hogy kényelmesen befér-e apukád, az ő magasságával?
    Go to topOldal: 1...552553554555556557558...570