Csoportok tallózása
Kategóriák
Rendezés:
- Legutóbbi csoportok
- ABC sorrend
- Legpörgősebb
- Legtöbb hozzászólás
- Legnépesebb
- Legaktívabb
Összes csoport
Volvo 200-as széria
A 200as széria is megérdemel egy csoportot, csatlakozzon bárki aki szereti a tankszerü felépitést és a pingpong asztal motorháztetőt. A 2xx-as volvok már veteránnak mondhatók, és fénykorában kategóriája egyik legbiztonságosabb autója volt. Még a mai hétköznapokban is remekül megállja a helyét, sok mai szalonból kigördülő kisautóval szemben.
Írjon bárki tapasztalatokat véleményeket, akinek 200as volvoja van, vagy aki ilyen autót kíván vásárolni csak kérdezzen!
Létrehozva: 2009. április 21., kedd
Volvo 940/960 & S/V90
Minden ami a 9-es szériával kapcsolatos.
Létrehozva: 2009. április 24., péntek
Volvo C70
Mindenkinek, aki C70 tulaj, vagy csak érdeklődik a típus iránt!
C 70 mk1
Elsőként, 1996-ban a C70 Coupé jelent meg a Párizsi Autószalonon. Ez volt az első olyan sorozatgyártású modell, amely a Volvo és a Tom Walkinshaw Racing (TWR) együttműködéséből született. A TWR már 1994 óta irányította a Volvo szereplését a Brit Túrakocsi Bajnokságban. A mutatós kocsi nem csupán gyönyörű vonalaival és szokatlanul nívós kidolgozásával keltett érdeklődést, hanem annak köszönhetően is, hogy a két cég közös tulajdonát képező, svédországi Uddevallában levő gyárban készült.
Az elragadtatás, amelyet a C70 kiváltott, igazából nem csupán az autó kvalitásának köszönhető, hanem annak a ténynek is, hogy éppen ez volt az a kocsi, amelyet a közvélemény elvárt a biztonság területén hagyományosan vezető szerepet játszó svéd márkától.
Hiába sóvárogtak a vevőjelöltek, eltartott, mire a modell kiszállítása komolyabb mértékben megkezdődött. A Volvo ugyanis ezúttal nagyon magas gyártási követelményeket tűzött maga elé, ami megfelelő mértékben korlátozta a jórészt kézi munkára alapozott termelés kapacitását.
A bemutatás után egy évvel következett a nyitott változat, a vászontetős kabrió, amelynek leereszthető ablakai és motoros tetőmozgatása legalább olyan komfortot és az időjárás viszontagságai elleni védelmet kínáltak, mint egy fémtető. Ez az autó a C70 Convertibile nevet kapta. A nyitott kivitelt az észak-amerikai vásárlók igénye motiválta, akik a Volvo páratlan kvalitásait felmutató nyitott kocsit szerettek volna.
C70 Coupé
Gyártás: 1996 - 2002
Darabszám: 24395
2 ajtós coupé
Motor: soros 5-hengeres DOHC 1,984 - 2,435 cm³
Váltón: 5 seb. kézi 4- vagy 5 seb. automata
Tengelytáv: 266 cm
Production 1997-2006
Body style 2-door cabriolet
2-door coupé
Transmission
4-speed automatic
5-speed automatic
5-speed manual
2.0L turbo 125 kW 163 PS I5
2.0L T3 turbo 166 kW 230 PS I5
2.4L 125 kW 170 PS I5
2.4L turbo 145 kW 200 PS I5
2.3L T5 turbo 180 kW 240 PS I5
Wheelbase 1998-99 Coupe: 104.7 in (2,659 mm)
1998-2002 Convertible & 2000-02 Coupe: 2660 mm (104.9 in)
2003-05: 105.0 in (2,667 mm)
Length 1997-2002: 4720 mm (185.7 in)
2003-05: 186.0 in (4,724 mm)
Width 1,820 mm (71.7 in)
Height 1998-99 Coupe: 55.7 in (1,415 mm)
1430 mm (56.3 in)
Curb weight 1,450 kg (3,200 lb)-1,650 kg (3,600 lb)
Designer Peter Horbury
Létrehozva: 2009. április 02., csütörtök
Ötletek a következő OVT-hez
Évről-évre nagyobb és jobban szervezett az OVT, amit minden kedves segítőnek és résztvevőnek egyaránt köszönünk. Egyúttal látjuk, hogy van még hova fejlődni és van min javítani.
Kérünk Titeket, ha bármilyen gyakorlati ötletetek van egy következő OVT rendezéséhez (programok, helyszín, unaloműző asszonykáknak, gyerekeknek, játékok, stb.) írjátok le, mert nagy segítség lenne ez a szervezésben.
Létrehozva: 2012. június 12., kedd
Volvo S60
Volvo S60 tulajok csoportja.
A Volvo 2000-ben bocsátotta útjára belépő-szintű luxusautóját, a compact executive sedan S60-at.
A modell teljes szakítás volt a Volvo-sztereotípiaként elhíresült doboz-(kocka)dizájntól, mely a márkát jellemezte az 1980-90-es években. A Peter Horbury által vezetett tervezőcsapat az S80 kialakítását vette alapul, és az S80, V70, XC90 trióval közös P2 platformra építette az S60-at.
2005-ben modellfrissítés következett, teljesen színrefújt lökhárítókat, védőcsíkokat és fényszórókat kapott.
Nyugat-Európa szerte az S60 számos államban szolgál rendőrségi autóként.
2003-ban piacra dobták az összkerékhajtású, Haldex-kupplungos, gyári 300 lóerős és 400 Nm forgatónyomatékú S60 R-t. Ez a variáns a 18"-os felnik mellé Brembo tárcsafékeket, kék színű műszer-számlapokat és 4C felfüggesztési rendszert is kapott, mely három fokozatban állítható: Comfort, Sport és Advanced. Az S60 R a Volvo gyár "R" kategóriájú autóinak tradícióját kívánja továbbvinni, mely a 850 T-5 R 1995-ös bemutatkozásával vette kezdetét.
Az S60 motorpalettája:
2.0 benzin(140 LE, 220 Nm);
2.0T benzin (turbo)(179 LE, 240 Nm);
2.4 benzin(140 LE, 220 Nm);
2.4i benzin(170 LE, 225 Nm);
2.4T benzin (turbo)(200 LE, 285 Nm);
2.5T benzin (turbo)(210 LE, 320 Nm);
2.3 T5 benzin (turbo)(250 LE, 340 Nm);
2.4 T5benzin (turbo)(260 LE, 350 Nm);
R benzin (turbo)(300 LE, 400 Nm);
D dízel (turbo)(130 LE, 280 Nm);
2.4D dízel (turbo)(163 LE, 340 Nm);
D5 dízel (turbo)(185 Le, 400 Nm);
2.4 bi-fuel(CNG/benzin);
2.4 bi-fuel(LPG/benzin);
Az újgenerációs S60 2009 végétől várható. Ez az új sedan a Volvo azon teljesen új dizájn-nyelvezetét viszi tovább, melyet az XC60-nál már láthatunk. Az új típus a Mercedes C-osztálynak, Audi A4-nek és BMW 3-as sorozatnak lesz kategória-ellenfele. Méreteiben kisebb lesz a korábbi modellnél, hogy kevésbé legyen összetéveszthető az S80-nal, illetve az új S60 kombi megfelelője a V50 lesz, mivel az S40 gyártása várhatóan 2009 végén leáll.
Egy, a SimBin által jegyzett játék 2009 májusától betekintést enged az S60 Concept vezetési élményébe.
Létrehozva: 2009. március 03., kedd
XVI. OVT - Szervezés
A csoportba azon tagokat várjuk, akik tevőlegesen és aktívan részt tudnak venni a XVI. OVT megszervezésében, lebonyolításában.
Létrehozva: 2012. január 11., szerda
Diesel Volvo-k /mert Ők IS VOLVO-k/
Tapasztalatok, gondok, problémák, ötletek, trükkök, megoldások.
Létrehozva: 2009. február 03., kedd
Volvo Racing
Kedves olvasó, ki ide betérsz!
Ezt a szobát azért hoztam létre, met én személyem szerint oda vagyok a volvokérrt, és a sportért.
Kis idővel ezelőtt felötlött bennem hogy mi lenne ha a versenypályákon meg lehetne szorongatni egy hátsókerekessel a ladákat, és ezért álltam neki egy volvót építeni........
De erről órákat tudnék beszélni.
Inkább mondjátok el ti, hogy ki mennyire szereti a sportot? mármint a Rally-t?
Vagy van-e még valakinek valami kósza ötlete a volvok autosportban való alkalmazásáról? Ha van akkor ha van kedve az olvasónak akár segíthatnénk is egymást a tapasztalatokkal, és mindenki elkészíthatné a maga ütős kis gépét akár utcára, akár pályára szánja.
Köszönöm hogy elolvata a bevezetőmet.:
Tisztelettel Háfra Tamás
Létrehozva: 2010. március 23., kedd
Autofényezés - Karosszériajavitàs
Beszéljunk autoink ruhàjàrol, hisz a külcsin is fontos. ;)
Létrehozva: 2010. október 24., vasárnap
Javaslatok & hibák
Ide várok Tőletek minden jelzést felbukkanó hibákról, ötleteket amivel jobbá lehet tenni a rendszert mindenki számára.
Célszerű csatlakozni ehhez a csoporthoz, hogy értesüljetek az újdonságokról.
Létrehozva: 2009. január 12., hétfő
Volvo S40 a magyar versenypályákon
Kedves márkatársak, nem tudom tudjátok e, hogy Magyarországon egyedülállóan a Rali-Túra Bajnokságban indult az idén egy Volvo. Korábban ralicross autó volt, most a Papp testvérek átépítették rali autónak és az első, ózdi versenyen csúszkálás és kisebb árokjárás után is kategória 10.-ek lettek. Ha véletlenül rali-túra versenyen jártok szurkoljatok nekik, mert bennük is Volvo szív dobog.:)
http://www.duen.hu/tpl/foto_kep.tpl.php?id=1769&kid=1071714
http://www.duen.hu/tpl/foto_kep.tpl.php?id=1769&kid=1071984
http://www.duen.hu/tpl/foto_kep.tpl.php?id=1769&kid=1073159
http://www.duen.hu/tpl/foto_kep.tpl.php?id=1769&kid=1073303
Az idei RTE bajnokság az ország több részébe is ellátogat - esetleg az egyik apropója lehetne egy találkozónak.
Mit gondoltok?
ATi-T5
Létrehozva: 2009. április 21., kedd
Piactér
Adás-Vétel-Cserebe
Továbbiakban ajánlom még a Hasznos tudnivalók --> Ajánlott helyek menüpontot, ahol konkrét beszerzési, szervizelési lehetőségeket találsz. A listára való felkerülés ingyenes, azaz dehogyis....jó munkával ki lehet érdemelni.
Közvetlen link: Beszerzési helyek
Létrehozva: 2009. január 17., szombat