|
Ilyen egy igazi svéd sportkocsi? A kasztnit az olasz Frua tervezte, Skóciában gyártották, Angliában szerelték össze és fő piaca az USA volt – egy igazi internacionális típus... |
|
Bővebben...
|
|
Volvo történelem: A 2-es sorozat |
A mára már legendaként emlegetett 200-as sorozat 1974-ben váltotta fel a 100-as szériát. Kezdetben a Volvo vezetése annyit remélt, hogy a megújult sorozat még a nyolcvanas évek közepén is korszerűnek számít majd. Nem is álmodtak arról, hogy egy legenda születésénél bábáskodhattak. |
|
Bővebben...
|
Volvo történelem: A 3-as sorozat 340/343/345/360 |
A több mint 15 éven keresztül továbbfejlesztett 340/360 sokféle szerepben lépett fel: városi autó, kis túrakocsi, ralikrossz versenygép, sőt világrekorder!
|
Bővebben...
|
|
A Volvo hosszú éveken keresztül ellenállt a fronthajtás irányába mutató tendenciának. 1991-ben azonban elérkezett az ideje, hogy a vállalat első ilyen típusú autója színre lépjen.
|
Bővebben...
|
Volvo Történelem: A 9-es sorozat 940/960 |
A svédországi Volvo modellek új nemzedéke 1990-ben jelent meg, a 900-as sorozat formájában. Lényegében a még mindig modern 700-as sorozattovábbfejlesztéséről volt szó, de lágyabb vonalakkal. Az összes korábbi nagy Volvohoz hasonlóan az új modell is hátsókerék-hajtású lett (akik úgy gondolták hogy ez a Volvo jellegzetessége marad, meglepődhettek egy esztendő után...).
|
Bővebben...
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>
|
1. oldal / 2 |