Üzenőfal
Volvoszív3, 2009. április 25. szombat, 19:07
Volvoszív3
Köszi! Akkor most már nem fogok kétségbe esni ha ilyen lesz. Megnéztem a képet. Olyan furcsa volt a kép és megnéztem a többi képedet hátha van a motorról képed. Nálad a turbó csöve és másképp kacskaringózik. ..ha nem tévedek akkor az autód volt kint a legutolsó nagy talin is.
Szép az autód!

Az elöző tulajnál előfordult hogy lejött egy cső "állatkodás" közben. Tudom ez nem vigasztal. De sajna előfordul

ui.: a "850 típushibák és egyéb furcsaságok" vitatémába is lehet írni.
 
narancs, 2009. április 25. szombat, 15:28
narancs
Ha egy hosszabb padlógáz után hallotok egy tompa puffanást, ami után az autó nem megy és elég dúrván kormol ne essetek pánikba(nem úgy mint én)! Csak valami nyomócső fáradt le a helyéről. Nekem ma a szívósorba menő csőről ugrott le az alapjárat szabályzó csöve.. http://i74.photobucket.com/albums/i251/hun_narancs/Volvo/IMAGE_003.jpg
cserélni kell, nem marad a helyén :(
 
narancs, 2009. április 23. csütörtök, 22:52
narancs
"Mivel nem vagyunk egyformák, eltudom képzelni, hogy valakinek nem elég amit nyújtani tud az autó" itt a lényeg :)

de nekem nagyon nem tetszett a gyári futómű éles helyzetben. Normális közlekedésben fényévekkel jobb mitn az előző autóm ('89 Galant) futóműve.
De most mindent kanyart élvezek. Még akkor is ha lassan megyek, feszes, nem orrtolós... nagyon jó.. és csak egy picit ráz :DD
 
Volvoszív3, 2009. április 23. csütörtök, 20:22
Volvoszív3
narancs:igen 850 mint sínautó. Volt alkalmam határon autózni is vele és nem mutatta jelét, hogy problémája lenne.
99,9%-ban normál tempoban közlekedem. Számomra az autó eleget nyújt. Nem állatkodásra használom.
Mivel nem vagyunk egyformák, eltudom képzelni, hogy valakinek nem elég amit nyújtani tud az autó.

A képek pedig jók.
 
Romi, 2009. április 23. csütörtök, 19:39
Romi
HÁT IGEN EZEK A KÉPEK,NEM GYENGÉK ,NEKEM CSAK ÁLOM MÁSNAK PEDIG MINDENNAPOS ;-)