Vitatéma
tzar,
2016. január 29. péntek, 19:57
Van Magyarországon olyan hely ahol átalakított autót "chippelnek"
Az átalakítás alatt értem hogy nagyobb a turbó, az injektorok, a fojtószelepház, más a szívó és a kipufogórendszer.
Az átalakítás alatt értem hogy nagyobb a turbó, az injektorok, a fojtószelepház, más a szívó és a kipufogórendszer.
narancs,
2014. augusztus 06. szerda, 11:51
Sziasztok.
Ha csak olajnyomásmérő kell akkor fölösleges az adapter. Nekem a gyári olajgomba alá lett betéve egy elosztó.
Ha csak olajnyomásmérő kell akkor fölösleges az adapter. Nekem a gyári olajgomba alá lett betéve egy elosztó.
tzar,
2014. július 25. péntek, 09:05
A bal oldalt lévő betét egyikével lehet rögzíteni, menet típusától függően. A betétben van egy belső menete is. azt lehet rácsavarni az olajszűrő csatlakozására, a szűrőt pedig a betét külső menetes részére lehet rácsavarni.
JohnnyQ,
2014. július 24. csütörtök, 22:21
Tehát akkor a következő olajcserét meg kell várjam.
Mondjuk így képről nekem nem esik le hogy is van.Nem látok benne mentet pl.
Mondjuk így képről nekem nem esik le hogy is van.Nem látok benne mentet pl.
tzar,
2014. július 24. csütörtök, 11:56
Nekem van olajnyomás és olajhőfok mérő is. Az olajszűrő alá lett betéve egy adapter (http://www.ebay.com/itm/OIL-FILTER-SANDWICH-ADAPTER-OIL-GAUGE-TURBO-OIL-SILVER-/350598297520?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item51a14977b0&vxp=mtr), abba van beszerelve a nyomásmérő és a hőmérséklet mérő szenzor is. A vezetékek bevezetését jobb oldalt a tűzfal és a rugótorony alsó sarkában lévő gumidugón oldottam meg. Fotót csinálok róla.
Nekem a lefúvó csöve nem a vacuum tree-be van bekötve, hanem a szívócsonkba betekert csatlakozóra.
Nekem a lefúvó csöve nem a vacuum tree-be van bekötve, hanem a szívócsonkba betekert csatlakozóra.