850 típushibák és egyéb furcsaságok

Bár részemről nincsen túl sok negatív tapasztalat, hátha orvosolni tudjuk egymás nyűgjeit.
Vitatéma elindítva Alex által , 22 április 19:14 PM
Üzenőfal
You will need to be a member of this group first before you can post a reply.
Army, 2014. január 08. szerda, 21:55
Army
JohnnyQ.
Igen én eladtam már több mint két éve a kocsit. Ülésfűtést én Taksonyba Kossuth u.-ba keresnék. Van ott sok és sokféle Volvo is. Kossuth u.-ban van.
tel:0630.9három1huszon172

Kicseréléshez ki kell venni az ülést. A külső kárpitot tartó karikák rögzítik az ülés aljához és a szivacsba épített drótpálcákhoz. Én e karikákat 2db hosszúcsőrű fogóval megfogva szétnyitottam, hogy a szivacsban levő drót kiférjen a nyiláson. Minden karikát ki kell nyitni és lejön a huzat. Így hozzáférhetővé válik az ülésfűtés betétje ami a szivacsra van ragasztva. Szerintem tuti lesz rajta egy barna lyuk ahol kiégett a fűttőszál. A szivacsról le kell fejteni a régit és a csere darabot vissza kell ragasztani. Lehet kapni olyan kárpit ragasztót ami spray-ből fújható. Elég drága sajnos. Ha fel van ragasztva a leszedett karikákat ki kell egyengetni és akkora nyílást hagyni amin a szivacsba levő drót átfér. Én véletlen hozzájutottam egy disznó drótozó fogóhoz és azzal nyomtam össze a karikákat. Sok sikert a cseréhez.
 
JohnnyQ, 2014. január 08. szerda, 20:11
JohnnyQ
Valaki tudna segiteni ules futessel kapcsolatban?
Egyreszt hogy hol lehet beszerezni valamint hogy hogyan kell kicserelni.
 
JohnnyQ, 2014. január 08. szerda, 19:27
JohnnyQ
Na mi van skacok?Megállt az élet?
Vagy eladtátok a 850et?
:)
 
holafejem, 2013. július 05. péntek, 00:26
holafejem
Hello! Időközben kiderült, nálam is ugyanez volt a gond, bár kicsit más bőrben; először én is egy új sapkát vettem, de ugyanúgy elszaladt a víz. A tartály menete szűkebb volt a kelleténél, itt folyott el a víz. Cseréig teflonszalaggal húztam pár réteget a menetre, de csak óvatosan, hogy a légtelenítéshez legyen helye. Azóta nincs gond. A fehér füstre még mindig nincs tippem, a hetekben viszem szimmeringeket meg hengerfejet újítani. Pár hónapon belül jön az új turbó is, mindezek után csodálkoznék, ha maradna.
 
uralzorall, 2013. július 04. csütörtök, 23:18
uralzorall
Szia! Ilyen jelenségeket produkált nálam egy 2.0 T5 a rossz kiegyenlítőtartály sapka miatt. Nem tartja a nyomást, előbb felforr a víz, nagyobbat tágul, a feleslegnek meg ki kell találni valahol. Kb 3000Ft volt Unixban. Azóta semmi baja.
 
holafejem, 2013. június 28. péntek, 01:23
holafejem
Köszi! Annyit még hozzádobnék, hogy a vizet csak akkor tolja vissza csurig a tartályba, ha leáll a motor. Menet közben nincs vele gond. De úgy néz ki, mégis szét kell kapni. Remélem, csak a tömítés lesz.
 
Zozz, 2013. június 27. csütörtök, 16:25
Zozz
holafejem: Szerintem ha szerencséd van csak hengerfej tömítés lesz és beledolgozik a motor a víztérbe. Ha nincs szerencséd akkor hengerfej repedt el.
 
holafejem, 2013. június 26. szerda, 18:22
holafejem
Sziasztok!

Elnézést, ha rossz helyre megy;

egy '96os 850r B5234T4es motorral fehér füstöt és vizet köp gázadásnál/indításnál, ha meleg a motor. Melegedésnél színig feljön a hűtővíz a tartályban, és a sapka pereménél túlnyomás miatt szivárog, utána visszaenged. Mindene gyári, víz csövezése rendben, olajat nem eszi, olajban nincs víz.

A tippekért előre is köszi!
 
Péter 850, 2011. december 07. szerda, 17:46
Péter 850
18. A lábtér-fűtésnél ugyanez a hiba jelentkezett nekem is. A letört darabot visszaragasztottam és biztos ami biztos 3db kábelkötegelővel is ráhúztam. Azóta hibátlan.

10. Műszerfal alsó borításánál a csavart nem volt hová becsavarni, mert a lyuk körül porladt szét a műanyag. vékony plexit lapokra fúrtam azonos méretű lyukakat. rátoltam olyan lemezeket, amibe a csavar meg tud kapaszkodni. És sziloplaszttal felragasztottam a műszerfalra belülről. Olyan, mint új korában. Csak erősebb! :-D

14. A kéziféknél érdemesebb levenni a nyerget, tárcsát. És úgy beállítani durván. Majd vissza-visszatéve a tárcsát, ha már szorul, akkor visszább picit. És akkor többnyire nem a lyukon kell küzdeni. Csak a finombeállításnál. Amit a könyöklőben lévő torx-csavarral lehet a legkönnyebben megejteni.

15. Turbós motornál szigorúan be kell tartani az olajcseréket! Az olajszintre és az üzemi hőfokra figyelni! Csak üzem-meleg motort szabad hajtani. És szigorúan tilos azonnal leállítani a megűzött motort!!! Az utolsó 3-4 percben már inkább ne menjen a műszer mutatója a fehér sávba. És megérkezéskor is legalább 30-60 sec. alapjáratot kell biztosítani. Akkor nem lesz semmi baja.
 
Army, 2011. július 16. szombat, 08:52
Army
Nem a főtengely szimeringem engedett, csak az olajszűrő tömitésénél engedett. Kapott egy új szűrőt :-)
18. tipikus hiba amit már másodjára javitottam:
Automata klimás 850-ben a lábtérre irányuló ventilálás nem akart múködni. Csak szélvédőre és a múszerfalből jött a levegő.
Jobb oldali alsó takaró műanyag 3 csavarja ki, burkolat le. Kesztyűtartó belseje ki. A rádióval egy magasságban a kesztyútartó bal felöli részén van egy fekete doboz szerű szervómotor ami mozgatja a lábtérhez tartozó szellőző elzáró lapátját. 3 kis csavar fogja szellöztető rendszerhez. Le kell csavarni. A szervőmotorból kijön egy 4zet alakú tengel ami a lapát végén levő hengeres külsejű de 4szög belsejű csőbe illeszkedik. Ez a múanyag cső tört el hosszában emiatt a motor nem hajtotta meg. Egyiknél a lapát is meg volt szorulva amit fogóval kilazitottam. Én egy egyszrű megoldással javitottam. :-)
A letört darabot visszaillesztettem és ráhúztam egy 9mm átmérőjű gumicsövet amit szilikonnal befujtam, hogy könnyebben felcsusszon. Ez összefogta a két felelt. Pillanatragasztó használata is lehetséges előtte.