volvo 850 tuning!

Haliho mindenkinek!

Remélem vannak még rajtam kívűl olyan embert aki szereti es tuningolni akarja a kedvenc volvoját (850).

Külső belső motor optika tunig ötlet és tapasztalatot osszuk meg egymással hogy megkönnyítsűk egymás dolgát.

 

 

Vitatéma elindítva JohnnyQ által , 10 január 17:50 PM
Üzenőfal
You will need to be a member of this group first before you can post a reply.
tzar, 2016. január 29. péntek, 19:57
tzar
Van Magyarországon olyan hely ahol átalakított autót "chippelnek"
Az átalakítás alatt értem hogy nagyobb a turbó, az injektorok, a fojtószelepház, más a szívó és a kipufogórendszer.
 
narancs, 2014. augusztus 06. szerda, 11:51
narancs
Sziasztok.
Ha csak olajnyomásmérő kell akkor fölösleges az adapter. Nekem a gyári olajgomba alá lett betéve egy elosztó.
 
tzar, 2014. július 25. péntek, 09:05
tzar
A bal oldalt lévő betét egyikével lehet rögzíteni, menet típusától függően. A betétben van egy belső menete is. azt lehet rácsavarni az olajszűrő csatlakozására, a szűrőt pedig a betét külső menetes részére lehet rácsavarni.
 
JohnnyQ, 2014. július 24. csütörtök, 22:21
JohnnyQ
Tehát akkor a következő olajcserét meg kell várjam.
Mondjuk így képről nekem nem esik le hogy is van.Nem látok benne mentet pl.
 
tzar, 2014. július 24. csütörtök, 11:56
tzar
Nekem van olajnyomás és olajhőfok mérő is. Az olajszűrő alá lett betéve egy adapter (http://www.ebay.com/itm/OIL-FILTER-SANDWICH-ADAPTER-OIL-GAUGE-TURBO-OIL-SILVER-/350598297520?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item51a14977b0&vxp=mtr), abba van beszerelve a nyomásmérő és a hőmérséklet mérő szenzor is. A vezetékek bevezetését jobb oldalt a tűzfal és a rugótorony alsó sarkában lévő gumidugón oldottam meg. Fotót csinálok róla.
Nekem a lefúvó csöve nem a vacuum tree-be van bekötve, hanem a szívócsonkba betekert csatlakozóra.
 
JohnnyQ, 2014. június 17. kedd, 16:08
JohnnyQ
3. Fékezésnél nyikorog mint az állat a tárcsa.Azzal mit lehet kezdeni?
 
JohnnyQ, 2014. június 17. kedd, 16:00
JohnnyQ
Nah összegyűlt újabb pár kérdésem :)

1. A hűtővíz azt csinálja hogy mikor megyek és üzemi hőfokon van akkor egy jó része eltűnik és néha ki is jelzi hogy kevés.
Viszont mikor megállok és várok kicsit majd kinyitom a tartályt majdnem hogy túl csordul.Mit lehet csinálni hogy beálljon rendesen?

2. Kicsit lóg a bal első ajtó és ezért nehezen csukódik.Mit lehet vele csinálni hogy a zsanérok rendesen tartsák ne kotyogjon és ezáltal rendesen záródjon?
 
JohnnyQ, 2014. június 08. vasárnap, 02:19
JohnnyQ
Ja igen igy mar vagom :)
Koszi!
 
850 TURBO, 2014. június 07. szombat, 21:05
850 TURBO
Lejjebb kérdezted. "Abbol hova megy a cso amugy?Es mi a szerepe a csonek"
Erre írtam. Vakum tree-nek nevezik azt a kis műanyag csövet ami a pillangó szelep után van. Arra lehet rakötni turbo nyomás mérő órát. A magyar nevét nem tudom. Üsd be a keresőbe hogy Volvo 850 vacuum tree.
 
JohnnyQ, 2014. június 07. szombat, 14:11
JohnnyQ
Aha!Koszonom a leirast!Ma is okosabb lettem :)
Mi volt a vakum tree ra bekotve?Es egeszen.pontosan mi az?