Volvo 850
CC GO TO GROUP
volvo 850 tuning!
Haliho mindenkinek!
Remélem vannak még rajtam kívűl olyan embert aki szereti es tuningolni akarja a kedvenc volvoját (850).
Külső belső motor optika tunig ötlet és tapasztalatot osszuk meg egymással hogy megkönnyítsűk egymás dolgát.
Vitatéma elindítva JohnnyQ által , 10 január 17:50 PM
Üzenőfal
You will need to be a member of this group first before you can post a reply.
tzar,
2016. január 29. péntek, 19:57
Van Magyarországon olyan hely ahol átalakított autót "chippelnek"
Az átalakítás alatt értem hogy nagyobb a turbó, az injektorok, a fojtószelepház, más a szívó és a kipufogórendszer.
Az átalakítás alatt értem hogy nagyobb a turbó, az injektorok, a fojtószelepház, más a szívó és a kipufogórendszer.
narancs,
2014. augusztus 06. szerda, 11:51
Sziasztok.
Ha csak olajnyomásmérő kell akkor fölösleges az adapter. Nekem a gyári olajgomba alá lett betéve egy elosztó.
Ha csak olajnyomásmérő kell akkor fölösleges az adapter. Nekem a gyári olajgomba alá lett betéve egy elosztó.
tzar,
2014. július 25. péntek, 09:05
A bal oldalt lévő betét egyikével lehet rögzíteni, menet típusától függően. A betétben van egy belső menete is. azt lehet rácsavarni az olajszűrő csatlakozására, a szűrőt pedig a betét külső menetes részére lehet rácsavarni.
JohnnyQ,
2014. július 24. csütörtök, 22:21
Tehát akkor a következő olajcserét meg kell várjam.
Mondjuk így képről nekem nem esik le hogy is van.Nem látok benne mentet pl.
Mondjuk így képről nekem nem esik le hogy is van.Nem látok benne mentet pl.
tzar,
2014. július 24. csütörtök, 11:56
Nekem van olajnyomás és olajhőfok mérő is. Az olajszűrő alá lett betéve egy adapter (http://www.ebay.com/itm/OIL-FILTER-SANDWICH-ADAPTER-OIL-GAUGE-TURBO-OIL-SILVER-/350598297520?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item51a14977b0&vxp=mtr), abba van beszerelve a nyomásmérő és a hőmérséklet mérő szenzor is. A vezetékek bevezetését jobb oldalt a tűzfal és a rugótorony alsó sarkában lévő gumidugón oldottam meg. Fotót csinálok róla.
Nekem a lefúvó csöve nem a vacuum tree-be van bekötve, hanem a szívócsonkba betekert csatlakozóra.
Nekem a lefúvó csöve nem a vacuum tree-be van bekötve, hanem a szívócsonkba betekert csatlakozóra.
JohnnyQ,
2014. június 17. kedd, 16:08
3. Fékezésnél nyikorog mint az állat a tárcsa.Azzal mit lehet kezdeni?
JohnnyQ,
2014. június 17. kedd, 16:00
Nah összegyűlt újabb pár kérdésem :)
1. A hűtővíz azt csinálja hogy mikor megyek és üzemi hőfokon van akkor egy jó része eltűnik és néha ki is jelzi hogy kevés.
Viszont mikor megállok és várok kicsit majd kinyitom a tartályt majdnem hogy túl csordul.Mit lehet csinálni hogy beálljon rendesen?
2. Kicsit lóg a bal első ajtó és ezért nehezen csukódik.Mit lehet vele csinálni hogy a zsanérok rendesen tartsák ne kotyogjon és ezáltal rendesen záródjon?
1. A hűtővíz azt csinálja hogy mikor megyek és üzemi hőfokon van akkor egy jó része eltűnik és néha ki is jelzi hogy kevés.
Viszont mikor megállok és várok kicsit majd kinyitom a tartályt majdnem hogy túl csordul.Mit lehet csinálni hogy beálljon rendesen?
2. Kicsit lóg a bal első ajtó és ezért nehezen csukódik.Mit lehet vele csinálni hogy a zsanérok rendesen tartsák ne kotyogjon és ezáltal rendesen záródjon?
850 TURBO,
2014. június 07. szombat, 21:05
Lejjebb kérdezted. "Abbol hova megy a cso amugy?Es mi a szerepe a csonek"
Erre írtam. Vakum tree-nek nevezik azt a kis műanyag csövet ami a pillangó szelep után van. Arra lehet rakötni turbo nyomás mérő órát. A magyar nevét nem tudom. Üsd be a keresőbe hogy Volvo 850 vacuum tree.
Erre írtam. Vakum tree-nek nevezik azt a kis műanyag csövet ami a pillangó szelep után van. Arra lehet rakötni turbo nyomás mérő órát. A magyar nevét nem tudom. Üsd be a keresőbe hogy Volvo 850 vacuum tree.
JohnnyQ,
2014. június 07. szombat, 14:11
Aha!Koszonom a leirast!Ma is okosabb lettem :)
Mi volt a vakum tree ra bekotve?Es egeszen.pontosan mi az?
Mi volt a vakum tree ra bekotve?Es egeszen.pontosan mi az?