Volvo 300 Series /1976-1991/
Leírás
1976, Born, Hollandia.Elindul legendás útjára a Volvo első kisautó sorozata, a 300-as széria, mely kifejlesztésekor "mentõmellényt" dobott a svéd autógyártás zászlóshajójának az olajínséges hetvenes évek derekán. A széria akkor olyannyira piaci sikert aratott, nemcsak számtalan technikai újítása, de a Volvós jelleget megtartó autók miatt is, hogy egészen 1991-ig maradtak gyártásban ezeket a remek gépkocsik. Az idõk folyamán több karosszériaverzió és motor is kialakult. Ezek a teljesség igénye nélkül a következők: az 1,4 literestõl az 1,6 literes szívódízelen át a 1,7; 1,9; és a 2,0 literes hengerenkénti befecskendezõs benzinesig, a háromajtós kiviteltõl kezdve az ötajtós ferdehátún át a négyajtós sedanig terjednek a modellpalettán.
A "Kis Volvók" (hazai becenevükön bolha vagy sakálpicur) kevésbé ismertek hazánkban, és sokan nem igazi Volvónak kijáró elismeréssel övezik, pedig ezek az autók ugyanúgy magukban hordozzák a hetvenes és nyolcvanas évek Volvóira jellemzõ biztonságot, utazási komfortot, ergonómiát és magas színvonalú technikát, mint a nagyobb testvéreik. Röviden és nagyon tömören összefoglalva ennyi :)
Ide várunk minden 340/360-as Kollégát
szeretettel :)
http://harmasvolvo.atw.hu
Közlemények
2009. április 23., csütörtök
ícsí által
Egy nagyon gyönyörű és még ritkább változat, a sport változat. B19 moci - akárcsak az enyém, csak itt két karbi van, és az én 95 lóerőmmel szemben ez 126 lóerőt tud, mint a jóval későbbi 360 GLT-ből ismert injektoros társai. Eredeti sportkormány, két extra műszer, voltmérő és olajnyomás. Ezt én is tervezem :) ...és a hangjaaa az kész :)
{youtube}KBrhae3CZ4U{/youtube}
{youtube}E-3yik-mX1o{/youtube}
2009. április 23., csütörtök
ícsí által
2009. április 21., kedd
ícsí által
Vitatémák
Albumok
Nincs album létrehozva még.
Videók
Nincs még videó feltöltve
Üzenőfal
rihastarr75,
2011. február 09. szerda, 10:37
Üdv!
360-ashoz km órát, vagy műszeregységet vennék! + km óra spirált is!
Sürgős lenne!
köszi!
360-ashoz km órát, vagy műszeregységet vennék! + km óra spirált is!
Sürgős lenne!
köszi!
thafra,
2010. november 18. csütörtök, 19:04
sziasztok
lenne egy kérdésem valaki köztetek épített már be 340-esbe B200 as blokkot?
mien buktatói vannak a dolognak? mit kellene módosítani?
lenne egy kérdésem valaki köztetek épített már be 340-esbe B200 as blokkot?
mien buktatói vannak a dolognak? mit kellene módosítani?
thafra,
2010. február 09. kedd, 17:05
sziasztok szeretnék érdeklődni nem e lenne valakinek egy pár első olajos futóműve? meg persze korrekt áron
ícsí,
2009. május 17. vasárnap, 22:31
Köszi!
Ha bárminemű hozzáfűzni valód van, ne tartsd magadban jöhet, és kiegészítem a szöveget, vagy ha bármi más anyagod van jöhet :)
Ha bárminemű hozzáfűzni valód van, ne tartsd magadban jöhet, és kiegészítem a szöveget, vagy ha bármi más anyagod van jöhet :)
Volvoszív3,
2009. május 17. vasárnap, 21:01
"Ennek köszönhetően a hármas széria Angliában kiemelkedő eladási sikereket ér el, és egyre több helyen alkalmazzák rendőrségi autóként, például Hollandiában, Svájcban, Malajziában vagy Indonéziában."
Ráadásul a mai napig látni Angliában rendőrségi Volvót.
Egyébként a 3-as rendőrségi típust nem csupaszították le. 360-ast használtak B200E injektoros motorral. Könnyűfém felnikkel , Michelin gumikkal,autó színére fényezett lökhárítók, színezett üvegek, lámpatörlők, ködlámpák,kék "Trico" plüss ülések stb. stb.
Ráadásul a mai napig látni Angliában rendőrségi Volvót.
Egyébként a 3-as rendőrségi típust nem csupaszították le. 360-ast használtak B200E injektoros motorral. Könnyűfém felnikkel , Michelin gumikkal,autó színére fényezett lökhárítók, színezett üvegek, lámpatörlők, ködlámpák,kék "Trico" plüss ülések stb. stb.
Volvoszív3,
2009. május 17. vasárnap, 20:15
Mivel a 3-as Volvók Története alatt nincs üzenőfal ezért ide írok.
"1982-ben az addig drágának számító gépkocsiból piacra dobják a "Winner" kivitelt, elsőként Hollandiában, hogy az előre tervezett eladási darabszámokat elérjék. A rendkívül vonzó árfekvésű gépkocsikat a lehető legminimálisabb felszereltségi szinttel dobják piacra, amely viszont a Volvora jellemző biztonságot, megbízhatóságot és kényelmet már tartalmazza, így szélesebb társadalmi rétegeket célozhat meg"
Így van. A legkisebb teljesítményű (64LE) Solex karbis motort rakták bele. Egyébként ez a motor van benne a 345 Van változatban is. A 345 Van-t CVT váltóval is lehetet kérni. Gyárilag átalakitott gázos változata is volt.
"1982-ben az addig drágának számító gépkocsiból piacra dobják a "Winner" kivitelt, elsőként Hollandiában, hogy az előre tervezett eladási darabszámokat elérjék. A rendkívül vonzó árfekvésű gépkocsikat a lehető legminimálisabb felszereltségi szinttel dobják piacra, amely viszont a Volvora jellemző biztonságot, megbízhatóságot és kényelmet már tartalmazza, így szélesebb társadalmi rétegeket célozhat meg"
Így van. A legkisebb teljesítményű (64LE) Solex karbis motort rakták bele. Egyébként ez a motor van benne a 345 Van változatban is. A 345 Van-t CVT váltóval is lehetet kérni. Gyárilag átalakitott gázos változata is volt.