Volvo 940/960 & S/V90
Leírás
Minden ami a 9-es szériával kapcsolatos.Közlemények
Nincs közlemény publikálva még.
Vitatémák
Nincs még létrehozva vitatéma.
Albumok
Nincs album létrehozva még.
Videók
Nincs még videó feltöltve
Üzenőfal
Károly1953,
2015. június 03. szerda, 01:17
Üdv Mindenkinek!
Vettem egy 940-es turbódízelt.Mivel még Volvo ügyekben járatlan vagyok, szívesen fogadok minden jó tanácsot.
Vettem egy 940-es turbódízelt.Mivel még Volvo ügyekben járatlan vagyok, szívesen fogadok minden jó tanácsot.
monugrabke,
2015. április 13. hétfő, 13:20
Sziasztok,
Vettem egy szett gyári (omega: http://www.rainbowautoservice.com/images/TiresWheels/15x6-1359180 -OMEGA-700 series.JPG)
alufelnit. Elvittem a gumisomhoz, hogy szerelje át rá a nyárigumijaimat és azt mondja, hogy külön alufelni anyák is kellenek.
Azt mondta kérdezzem meg a szakszervizt, hogy jó-e ez (az ami a gyári acélfelnihez van), és ha azt mondják igen, akkor felrakja, különben "nem meri".Természetesen az szakszervíz csak hümmögött (ivanics) és azt mondták h tudnak rendelni, kétféle van, krómos meg nem krómos, és valószínűleg a krómos való az alufelnihez. Persze egy szett anya többe kerül "mint amit a kocsi ér", úgyhogy ezt a vonalat hanyagolnám.
Elmentem egy közeli autósboltba, ott is csak hümmögtek, de mondtam itt a kocsi, csavar, felnik, nézzék már meg. Ránéztek és szerintük jó: kúpos az anya, és a lyuk ami a felnin van abba illeszkedik (az acél és az alu is hasonló).
Nekem fontos a biztonság, de úgy érzem a gumis túlpörgi a témát, és az acélfelni csavarja tökéletesen megfelel az alufelnihez is, nektek mi a véleményetek?
Valamint nincs valakinek ehhez a típusú felni-hez passzoló középkupakja olcsón?
Vettem egy szett gyári (omega: http://www.rainbowautoservice.com/images/TiresWheels/15x6-1359180 -OMEGA-700 series.JPG)
alufelnit. Elvittem a gumisomhoz, hogy szerelje át rá a nyárigumijaimat és azt mondja, hogy külön alufelni anyák is kellenek.
Azt mondta kérdezzem meg a szakszervizt, hogy jó-e ez (az ami a gyári acélfelnihez van), és ha azt mondják igen, akkor felrakja, különben "nem meri".Természetesen az szakszervíz csak hümmögött (ivanics) és azt mondták h tudnak rendelni, kétféle van, krómos meg nem krómos, és valószínűleg a krómos való az alufelnihez. Persze egy szett anya többe kerül "mint amit a kocsi ér", úgyhogy ezt a vonalat hanyagolnám.
Elmentem egy közeli autósboltba, ott is csak hümmögtek, de mondtam itt a kocsi, csavar, felnik, nézzék már meg. Ránéztek és szerintük jó: kúpos az anya, és a lyuk ami a felnin van abba illeszkedik (az acél és az alu is hasonló).
Nekem fontos a biztonság, de úgy érzem a gumis túlpörgi a témát, és az acélfelni csavarja tökéletesen megfelel az alufelnihez is, nektek mi a véleményetek?
Valamint nincs valakinek ehhez a típusú felni-hez passzoló középkupakja olcsón?
945turbo,
2014. február 09. vasárnap, 21:50
Megint jó későn... Nem nagyon pörög ez a topik:-)
Nem hallottam különösen rosszakat, de inkább tedd fel a kérdést WRCViktornak privátban.
Nem hallottam különösen rosszakat, de inkább tedd fel a kérdést WRCViktornak privátban.
Péter 850,
2014. január 09. csütörtök, 01:47
Köszönöm szépen a választ! :-)
Az átalakításról letettem. Bal kormányost keresek.
Az automata váltótól mennyire tartsak? Eddig csak 1db-ot találtam manuálisat Hollandiában.
Az átalakításról letettem. Bal kormányost keresek.
Az automata váltótól mennyire tartsak? Eddig csak 1db-ot találtam manuálisat Hollandiában.
945turbo,
2013. december 06. péntek, 21:05
Szia!
Mire kell odafigyelni...? Mindenre... Öreg autók.
Amit tudok, hogy a 960 3.0 gyújtótrafói érzékenyek, de legalább drágák. A vezérlés csere egy kisebb vagyon.
A 940 viszont egyszerűbb konstrukció (illetve szög egyszerű:-). A fenntartási költségei jóval alacsonyabbak.
A dízel motoros nem valami kulturált és nem is takarékos. De benzinesnél se számíts a 8-as színvonalára, nagyon más kocsi, régebbi iskola. Viszont a turbós benzinesek (az erősebb 165 LE) képesek meglepetést okozni, kellemesen tudják tartani a mai forgalom ritmusát.
Mondjuk, az enyémben hiányosság nem nagyon van, ABS, klíma, tempomat, ülésfűtés, légzsákok, cd-tár, faburkolat, elektromos napfénytető, sorolhatnám még... Na ja, svájci kocsi volt:-)
Az biztos, ha 940-est veszel és megnézed alaposan, akkor robusztus, hosszú távon megbízható autód lesz.
Átalakítani ne akarj, túl sok pénz...
Mire kell odafigyelni...? Mindenre... Öreg autók.
Amit tudok, hogy a 960 3.0 gyújtótrafói érzékenyek, de legalább drágák. A vezérlés csere egy kisebb vagyon.
A 940 viszont egyszerűbb konstrukció (illetve szög egyszerű:-). A fenntartási költségei jóval alacsonyabbak.
A dízel motoros nem valami kulturált és nem is takarékos. De benzinesnél se számíts a 8-as színvonalára, nagyon más kocsi, régebbi iskola. Viszont a turbós benzinesek (az erősebb 165 LE) képesek meglepetést okozni, kellemesen tudják tartani a mai forgalom ritmusát.
Mondjuk, az enyémben hiányosság nem nagyon van, ABS, klíma, tempomat, ülésfűtés, légzsákok, cd-tár, faburkolat, elektromos napfénytető, sorolhatnám még... Na ja, svájci kocsi volt:-)
Az biztos, ha 940-est veszel és megnézed alaposan, akkor robusztus, hosszú távon megbízható autód lesz.
Átalakítani ne akarj, túl sok pénz...
Péter 850,
2013. november 27. szerda, 18:07
Sziasztok.
Lehetséges vagy érdemes átalakítani jobb kormányos S90-t balosra?
Esetleg beteg ötlet? :-D
Lehetséges vagy érdemes átalakítani jobb kormányos S90-t balosra?
Esetleg beteg ötlet? :-D
thafra,
2013. november 16. szombat, 19:54
Sziasztok van valakinek bontáson 960-asa?
Szükségem lenne egy jobb oldali motortartó konzolra, ami a motoron van.
az autóm 3.0-24V motoros
Köszi a segítségeteket
Szükségem lenne egy jobb oldali motortartó konzolra, ami a motoron van.
az autóm 3.0-24V motoros
Köszi a segítségeteket
Péter 850,
2013. november 11. hétfő, 16:40
Sziasztok! :-)
Érdeklődnék, hogy mik az általános tapasztalatok a 960/S90 -ről?
Milyen motorral,váltóval érdemes venni? Mire kell figyelni? Mik a gyakori hibák? Bosszantó hiányosságok?
Egy barátomnak adom tovább a 850 T5 -met. És 900-ast szeretnék helyette.
Minden adat, információ érdekel! Ne hallgassatok el semmit kérlek. Jobb tudni a rosszat is, mint meglepődni.
Mindenkinek további kellemes napot kívánok!
Péter.
Érdeklődnék, hogy mik az általános tapasztalatok a 960/S90 -ről?
Milyen motorral,váltóval érdemes venni? Mire kell figyelni? Mik a gyakori hibák? Bosszantó hiányosságok?
Egy barátomnak adom tovább a 850 T5 -met. És 900-ast szeretnék helyette.
Minden adat, információ érdekel! Ne hallgassatok el semmit kérlek. Jobb tudni a rosszat is, mint meglepődni.
Mindenkinek további kellemes napot kívánok!
Péter.