|
Megnézed a bal szélen a villamost, valszeg a tengelyéig sem ér a víz. A fickó belefeküdt a vízbe. De minek?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hja, hogy hjaaaa! Ezt a hurkás dolgot nem ismertem. Mindig tanul valami újat az ember
|
|
|
|
|
Vagy csak gyakorol,ő lesz az új ellentengernagyunk
|
|
|
|
|
Valaki úszik Lóbányán, a Maglódi úton!
Eddig úgy tudtam, hogy az szárazföld, de lehet, elavultak az ismereteim!
Vagy betört az áradás a Kárpát-mödansziéba és újra van Pannon-tenger?
Persze, lehet, hogy az ipse simán csak csirkefogó és hasalva-feküdve-gödörbe állva trollkodik egy jót a fotóért, mert hogy mögötte a Volver (és emiatt lesz ontopic a kép) kereke szárazon áll.
Ennyire durva monszun van otthon??
Lehet, egy Volvo-Pentával megyünk inkább haza...
|
|
|
|
|
Bróhaha!
A számláló volt az 57000.Normális esetben én sem figyelem, de pár napja véletlen ráesett a pillantásom, mikor már csak 4 volt hátra eddig.
A véres hurka pedig csak egy mondás, még az internet előttről, miszerint valaki link, laza, nemtörődöm, mint a véres hurka.Mer hogy az is ilyen kókadt, petyhüdt, flegma.
Aszittem, hogy más is ismeri ezt a beszólást.
Itt a neten pedig igazából a link az a hiperhivatkozás.
Máskor szóljatok hamarabb, ha érthetetlennek tűnik a szövegem.
|
|
|
|
|
Márpedig ha GG mester megírja a link véreshurka történetét,akkor egy rejtéllyel kevesebb kibogozni való marad az életemben.Csak hajt a kíváncsiság.Követeljük azt a véreshurit!
|
|
|
|
|
Igen,ritkán nézzük a hozzászólás számlálóját, kék betűkkel a zárójelben, a dátum végén.Nálam is ott bukott el a dolog.De legalább van aki mindenre figyul.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nekem még nem esett le
|
|
|
|
|
Be akartam linkelni egy jó nagy véres hurkàt,mire rágyöttem az 57000 titkāra.Ez bonyolultabb volt mint a mélység titka.
|
|
|
|
|
És akkor a véreshurkát végleg fel sem bírom fogni,nemhogy megenni
|
|
|
|
|
Kedves GG.Először is 57000 de mi?Másoccoo értem én hogy villanmotor,de mi hajcsa?
|
|
|
|
|
Először is, 57000!
Másodszor meg itt van egy link, amilyen a véres hurka is:
.
totalcar.hu/magazin/hirek/2023/06/07/bemutattak-a-legkisebb-legolcsobb-villany-volvot/
.
Nem tudom, nem rossz végül is, átlag méretű embereknek jó lehet.
Nálunk a majdnem 5 méter hosszú V70-ben is nehéz mögém beülni...
Nem ilyen Jeti-félékre van szabva ez a villanydodzsem.
Pedig itt az őslakosok magasak, még ha nem is medvések.
saccoltam az olcsó kocsit vagy 13-nak, majdnem jó is lett.
Kíváncsi leszek, mikor lesz itt az utcakép része a jobban menő bennszülötteknél.
Már csak töltőpóznák kellenének, de úgy ezresével, hektáronként.
És akkor talán terjedhetne, mint a bubópestis.
Ma is jártam egy helyen, ilyen bevásárlós rész, lehetett cirka 60-80 parkolóhely, és volt egyetlen egy rubrika, vagy talán kettő is, ahol lehetett töltikézni villanyautót.
Pfff, vicces.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ja, a ló be volt kötve. A hámba
|
|
|
|
|
Bakker lehet a melegség teszi,de bekerestem azon a nyamvatt három képen a motorblokkot,de csak egy szőrös hónajjú kinnszülöttet láttam ,mire leesett az 1 lóerős hajtómű.Szerintem ez a dzsippóne nem a járműve felett vesztette el az uralmát,hanem az egész élete felett Légzsákok hogy nem nyíltak?Be volt kötve?Úgy aggódom érte,nem igen alszok a hasamon minyimum két éccakát.
|
|
|
|
|
Bár a motorblokk üzemképesnek tűnik egyébként.
Persze az is lehet, hogy az egész megtévesztő; és csak le van parkolva a verda, amíg a dzsipó elment kannás borér', és a motor hűtése is meg van oldva addig.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/velemeny/2023/05/30/lakotelepre-villanyauto-remalom/
Ez az egész így csak egy gagyi szerencsétlenkedés, sose kéne.
Illetve maximum majd akkor, ha bárhol, bármikor, 5-10-15 perc alatt meg lehet tankolni egy villanyautót 0-100%-ra, ami semmivel sem kerül többe, mint egy benzines, és van belőle használtan is jó, olcsó, meg szerelő is van hozzá.Na, majd akkor.
Tudom, sok bajom van, sokat akarok egyszerre és igaz, elismerem, a nejem is mindig eszondja.
(És valszeg idekint is ez lenne, kivéve, ahol már most is van elektromos dobozka minden privát parkolóhelyhez a motormelegítők miatt, mert ezeknél csak a drótvastagságot kéne növelni.)
|
|
|
|
|
Én is csak a nagy üres helyet látom, valszeg ahogy Gabó is.
Mondjuk én a saját kommentnél sem látom, az előnézetben sem, azért használtam a code parancsot a szerkesztőben.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
pedig nálam látszik a beágyazott videó. Nem a link, hanem maga a YT videó. csak a www-től kezdődően másolta be, meg is lepődtem, hogy működik. De ezek szerint nem.
|
|
|
|
|
Messziről integentek, köszönnek a cartársak?Hát, bakker, ha itt a Volveresek is köszöngetnének, akkor nekem az egyik kezem folyton fent kéne legyen...
Nem viccelek, kb percenként látok Volvót, fél percenként meg V70-et.
Dáliát meg havonta.
(Köztünk legyen szólva, addig lesz itt jó világ, amíg ez így is marad... )
Van egy kertes ház a környékünkön, ahol 4 Volver is áll a ház előtt.Jó, nem mai darab egyik sem, de akkor is.Az igazi jó alattvalói a királynak.Nem Ahmed-félék, hanem bennszülöttek.
|
|
|
|
|
Inrock, vagy a TC-s linket tedd be, vagy a tecsős link elejéről vágd le a http-t, meg a www-t,és akkor nem cirkuszol a fórummotor.
.
totalcar.hu/magazin/technika/2023/05/26/volvo-v50-t5-eromero-dyno/
.
Ja, és link, mint a véres hurka!
A gép nem lehet rossz, lényegében V50R is lehetne.De tették ezt a motrot C30-ba is, na azzal lehet igazán szórakoztató!
|
|
|
|
|
Valami vagy valaki nem hiányzik? Egy link?Vagy egy link alak?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
én itt vagyok, figyelek nagy erőkkel.
|
|
|
|
|
Mi megkeresni az Inrokk kollégát is,me má 6 napja nem jelentkezett.Lehet véletlen kiesett az ablakon?Csak mi 3-an tartjuk itt a frontot.Más.:a gyermekem vett egy alfát,egy pár napig én használtam míg rendbetettem ezt azt rajta.De!Messziről villognak,köszönnek,integetnek.(ún.cartársakra gondolok)Teljesen más közösség.Villants csak rá egy volvósra,(ez buzi vagy mi a pötsöt akar?)gondolja magában.Lehet veszek egyet szaladgálós autónak én is a póló helyett,oszt amóre motore
|
|
|
|
|
Te Szerjóska,ha már ott dolgozol abban autógyárban ahol az ollós garháknak szerelitek a kocsit,hogy nem raktál még össze darabonként 1-et magadnak??Hát próbáltam én távárisom,de mindig tank lett belőle.
|
|
|
|
|
Ócseny hárásájá másíná,csak ezt kifelejtettem.Meg a szarvakat.Mert egy szarv 5 márka,500 szarv 2500 márka.
|
|
|
|
|
Szmátrity tejjesen igázád ván dá!Te lenni meghaasz.Te megsérteni kicsi Oli Garkhát!Itte mi vágyunk a benziná.Csák azé tákartuk le hogy ne rosdásoggyon a záká
|
|
|
|
|
Nincs is min csodálkozni Nagyon szép,tartalmas,sokatmondó költemény.Így énekelhették volna a fjord fiesztát,annak a nevében ott a hangulat is.Valamiért csak nem lett belőle sláger
|
|
|
|
|
Ez is Volvo videó:
youtube.com/watch?v=H9BPVfoexKE
.
Valahogy eddig elkerülte a figyelmemet.
|
|
|
|
|
Szíp ótó
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
egy kis Volvo 164 videó:
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=FiVZVBuYhS8
|
|
|
|
|
|
Ahogyan mondod, pontosan!A magyar nyelv következetes szabályai!
|
|
|
|
|
Nagyon szép ez a gép, itt az őshazában is körbesasolnák sokan.
Látom, kezd otthon is mindennek elszállni az ára, az ilyen munkadíj jellegű költségeknél.Mostanában bicikliket nézegettem apróhirdetésből, aminek lukasak a gumijai azokat szinte fillérekért (itteni szinten fillérekért) el lehet hozni, mert beadni szervizbe aranyáron menne.(Persze aki meg tudja csinálni maga, az örül neki, mint mondjuk én...)Na, ezek a szervizdíjak otthon is pof@leszakítósak kezdenek lenni.
Idekint egy 10-12 éves autón ha motorgenerál kell, illetve bonyolult hibakeresés szükséges, vagyis sok a pepecselés, akkor meggondolandó az egész bevállalása.A motorcsere az még csak-csak elmegy, ha szinte csak csavarok, csövek, kábelek ki-be szerelése, csatlakoztatása a feladat.És a sok, még bőven használhatónak tűnő jármű megy a bontóba, jobb esetben szétkapják és eladják alkatrésznek, rosszabb esetben kilapítják, rettenetes.
És mindezt azért, mert q drága a munkadíj.Ezért borítjuk el szeméttel a bolygót.
|
|
|
|
|
Akkvak,zsarvak,darvak,szarvak,kakvak,kisvak nagyvak a végtelenbe és tovább
|
|
|
|
|
Háhá, szóval ha kiveszem a httpét, akkor sima szövegként elmegy a link.Ezt vajon eddig mér' nem próbáltam?
|
|
|
|
|
Amikor tolsz egy ilyet...és a szembe jövő zsarvak konkrétan le se szarják az egészet...
.
youtube.com/watch?v=E6uc0UPTfKk
.
Hihetetlen, ilyen csikágó vadnyugat van Pesten?A pof@'m leszakad.
Én meg ha merészelek 51-gyel menni, akkor meg korbács, deres meg százezres csekk.Hogy rohadnának meg.
Ezért rühellték a zsarvakat odahaza, még amikor otthon éltünk.
Meg az a duma, hogy biztos felvette a menetrögzítőjük, és majd utólag blablabla.Háppersze, nyilván, attól félek én is.
:-|
|
|
|
|
|
Én annó a családból kapott Wartungot adtam el döbbenetes értéktartással.
Még a nagyfater vette olyan 60e ft körül, 1974-ban, én meg 20 évre rá el tudtam adni 50e forintért.A Wartung 353 a világ egyik legjobb befektetése!
|
|
|
|
|
Nekem akkor inkább egy kombi kéne belőle.A szedán Volvo az számomra egy fából vaskarika...
Esetleg az ilyen Honecker-féle diktátorszállító 6 ajtós még rendben volt szedánként, de magánembernek...
Na mindegy.
|
|
|
|
|
Azért a majdnem újkori árát egy ezerötös zsigulinak a mostani zsöppénzemből is ki tunnám fizetni.(ohne infl.)Mennyi is volt?75-80 ezer?Egy franciaágy csomagtartós 740-ek is hogy bírnék örvendezni.
|
|
|
|
|
Aham, kösz.Nem tudom még, mi lesz vele, de kicsit q drága ahhoz, hogy kidobjam.
Majd elválik.
|
|
|
|
|
Pedig erősen gondolkoztam a vételén,de hogy ennyire macerás már nem is kell.
|
|
|
|
|
Nem tartom,jármű (6-12v)ólomsavas vagy zselés géles akkvakkkal foglalkozom.A cellást is meg lehet méricskélni,csak úgyis egyszerre poshad majd egymás után az összes.Egyszerre terhelődnek,most ha valamelyik gyengébb,kicseréled,azt kérem a következőt.Egyben pakkban lehet jobb cserélni.
|
|
|
|
|
Nem, ezt kapitalizmusnak híjják
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
de ha van pénzed Bugattira, akkor valszeg nem vág földhöz az éves olajcsere, meg mindeféle csere, nem?
|
|
|
|
|
Főleg azért lehet jó buzinessz, mert ugyanaz a gyertya egy Volslágennél hatezer forint, a Bugattinál meg hatvanezer.Ez semmi más, mint pof@'tlan lehúzás, az ügyfél totál hülyének nézése.
Semmiféle hozzáadott érték nincs.
Rühellem az ilyet.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/hirek/2023/04/26/bugatti-gyertyacsere/
Azért tiszta mázli, hogy nem Bugattisok vagyunk, nem? LOL.
Az élet apró örömei...
Valszeg üvöltenék, ha egy ilyen "szirszar" szervizre ennyit kellene költeni, egy másik új autó árát...vagy ki tudja.
Másik cikkben az olajcseréről írtak, az sem szarral gurigáz, ilyen 2-3 millió forint, mert több helyen kell megnyitni, meg hozzá is kell férni, lebontani sok cuccot, meg mert nyilván heroin áron adnak a típushoz mindent a gyáriak.
Jó buzinessz lehet Bugattit gyártani, árulni.
|
|
|
|
|
Ja, ha már itt tartunk, akkvakat tusz bevizsgálni, mérni is?
Van egy elcykelem, aminek kezd elsz@ródni az akksija.Valszeg 18650-es cellákból áll, és talán valamelyik kezdi megadni magát.Vagy csak a kontaktja.Keresnék valami céget, ahol megnézik.
Bár továbbra is kicsi a valószínűsége, hogy idén vagy bármikor is kocsival hazajutunk, de ha te vállalsz ilyesmi munkát, ne tatsd magadban.
|
|
|
|
|
Az "akkvakat" szó ragozódása a "darvakat" szó mintájára történik.
A helyevéj viszont keményen hülyeségnek hangzik.
Igen, az etimológia felettébb érdekes, hova tovább szórakoztató tud lenni.Már mint, hogy mit hol hogyan mondanak a helyiek.
|
|
|
|
|
Dá akkvakat :laugh:Pár hónapja bejött az ukrán testvér,azoknál Helyevéjnek hívják a hunyadit.Igencsak lestem a fejemből,azt hittem valami beszédhibás.Ja meg a motor szértédé(crtdi).Ahány ház annyi szo..ás,mondotta nagyapám anno.
|
|
|
|
|
Hát el bírnék benne vigyorogni,csak az a csúnya spészboll váltókar ne lenne benne.Milyen csúnya tud lenn mikor ráesik a málykrémes kifli.
|
|
|
|
|
Igen, a tusolást én is kívül saccoltam.
Csak nem tölti fel a kocsi belsejét medencének, aztán persze ki tudja?
|
|
|
|
|
gabo73 írta:
Dobozos áramot árulok
Az akkvakat jelent?Na jó, akkumulátorokat?
Tegnap meg eltévesztettem hundáj ikuniku volt.
Az Hunyadi lesz, egy ötszáz éves magyar brand!Szinte történelmi.
Nagyon megy nekünk a hülyeség.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ezt csak úgy elém dobta a jutyúb, de milyen jól tette. V70R 566lóval.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=ZDfmRltK0cA
|
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
frankón össze lehet legózni a belsejét Azt a tusolást gondolom nem így, bent gondolta, elég hosszúnak tűnik a cső, hogy az autón kívülre lehessen húzni.
|
|
|
|
|
Dobozos áramot árulok Muszka Ilonka vajon mennyit fizethetett a névhasználatért?Az öreg tesla cuccok!Nekem is volt anno két hangfalam belőle,ma is megállná a helyét szerintem.Annak idején szégyellték hogy ha tesla volt valami a szociban.Most meg a legfososabb dodzsem is van vagy 15 millijó.Mind1 csak a neve meglegyen.Tegnap meg eltévesztettem hundáj ikuniku volt.
|
|
|
|
|
Milyen boltod van?Már ha publikus.
Az öreg Tesla kategória az nálam a cseszlovák lemezjátszó és asztali rádió.
Az még nem amerikai volt.
|
|
|
|
|
Nem tudom, szerintem meg tudnám szokni.
Nyilván technokrata, mint az állat, de szerintem viselhető.
Az meg hogy hátsó szélvédő nélkül biztonságosabb, hát, q nagy bikasz@r.
Ha ez így lenne, akkor már semmilyen autón nem lenne.
Maximum annyiból jó, hogy kisebb felületen kell jeget kapirgálni...
De ott van az a betét, szóval simán tudnának oda üveget is tenni hátra, ha akarnának.Valszeg tesztelik a jónépet, hogy mi a reakció.
Nekem inkább az ára kéne kp-ben, vennék egy 9-eske kombi Volvert, nem az újat, hanem a 30 éveset; meg egy garzont a csirkella lányomnak Pesten.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=oAhME-_ZDW0
|
Volvo Laplander Camper!
Nyilván nem lesz benne fürdőszoba, de kábé azonnal kéne 7vgi autónak.Két személyig bőven okés.Tetszik, hogy a klozet nincs túlbonyolítva...
És ezt Csepzonban is gyártották, anno.
Valszeg meredeken emelkedik az ára, mint minden ilyesmi ritkaságnak.
|
|
|
|
|
Ez annyira misztikus,hogy már egy kissé utópisztikus.Mint Mézgáéknak köbüki bácsi.Pont tegnap rohadt le egy 3 éves kija elektrik pont a boltom előtt.Egy nyamvadt 20-ezer forintos akku miatt nem indult a csodamasinka.És még garanciás volt állítólag.Úton útfélen ezek fognak állni,lemerülve.Hová lessz ez a sietős világ ha három óránként tölteni fog kelleni 6 óra hosszat?Az öreg Teszla meg röhög a sírjában,száz éve kűtte az áramot földön-levegőben.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát ugye reagáltam gege által linkelt 3D izére, aztán mikor elküldtem, jutott eszembe, hogy húsvét van, illene kívánni
Én amúgy minden nap olvasom a fórumot.
|
|
|
|
|
Hozzászoktam az egy heti fèl kommenthez,egy perc alatt kettő?
|
|
|
|
|
Köszönöm megtisztelő válaszodat,soha nem figyeltem az időrendiséget,elnézést hatalmas hibàimért soha többet nem fordul elő remélem
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ha figyelted (nyilván nem ), akkor láthattad, hogy a két komment közt egy perc eltérés van. Egy nap csak egy Halló Kollégák jár
|
|
|
|
|
Nagyon szépen köszönjük,viszont!Bejelentkezéskor nem maradt el a "Halló kollégák"? Így eléggé hiányosnak tűnik.Nem kötözködni akartam-ok.Locsi versike:Nagy már a fű a kertemben,nem fogja a kasza,locsoljon meg benneteket az apátok f@sza!
|
|
|
|
|
Hovatovább Boldog Húsvétot!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
aztaaaaaaaaaaa.
Nem vagyok otthon ilyen témában, de szerintem egy fotósop is meg tudja csinálni.
|
|
|
|
|
Némi érdekesség:
Rommá pusztított 245 a bontónak is a legtávolabbi sarkából, teledobálva a leszakadt szarokkal, szerintem atom!
Azt írja a csávó, hogy csinált néhány képet (347 db-ot), beledobálta egy 3D szoftverbe és kijött ez a látvány.
Nyomva tartott egérgombbal forgatható, görgővel nagyítható a végtelenségig.
A sérüléséből (kitágult első szélvédő nyílás, felpuposodott tető) azt saccolom, hogy az eredeti roncs egy álggal (jávorszarvas) találkozhatott...
sketchfab.com/3d-models/volvo-wreck-raw-scan-5cfcb4af553f4f75a867760d4d0e82c0
*
Csodás, borotvaéles XC60, bár nem olcsó, mármint ez a megvehető grafika sem...
sketchfab.com/3d-models/volvo-xc60-2022-d882db0be5f84b7b85b85a334054a55d
*
Ezzel az XC70-nel is elég mostohán bánt a sors:
sketchfab.com/3d-models/volvo-car-wreck-5da45af606a9492ea2756e5c9e13a9cd
Nem reklám, vagy ilyesmi, gőzöm sincs a készítőkről, csak tetszik.
Van egy sereg más témakör is, aki keres, az talál a főlapról indulva.
Jó egerészést!
Jó volna érteni ezekhez a háromdé-dolgokhoz, gondolom egy erőmű gép kell hozzá, meg heroin árfekvésű szoftverek is...
Inrock, nem vagy otthon ilyen témákban véletlenül?
|
|
|
|
|
"ATOMOT,ATOMOT A BESTIÁKNAK!"
|
|
|
|
|
Békker ezt kivédeni,azt se nem tudhatta szerencsétlen hogy mi a kuki történhetett vajon.Azért így elhagyni egy komplett kereket,nehéz azt elhinni hogy nem volt valami előjele a dolognak,csak rázott szitált vagy kopogott valami.
|
|
|
|
|
Amúgy meg teljesen egyetértek veled, lassan minden féle téren ez meg, dolgozz érte-vedd-meg-dobd el-vegyél másikat-pörgesd a gazdaságot.Nem csak autó, de lassan ház, lakás, önállóság, vélemény, hazafiság terén is.És igyekeznek ellehetetleníteni mindent és mindenkit, ami, aki ezzel szembe próbál menni.Szomorú, de egyén szinten nem tudsz tenni ellene, valszeg még összefogva sem...
|
|
|
|
|
Ááá, nem, nem kell kikapcsolni (kikaccsolni, ahogy az autentikus), elfér itt minden vélemény.
*
Hanem, ez a videó erősen odabasz:
totalcar.hu/magazin/gumipor/2023/03/27/akkor-most-kiosztjuk-az-ev-mi-a-franc-volt-ez-dijat/
A szemét kisteherautós biztosan szándékosan csatolta le a kereket a Kiás elé, hogy ne sikerüljön az előzést befejezni.
Az a köcsög kerék meg még h-turul is becsapódik, csak hogy az áldozat érezze a törődést...
Hogy micsoda emberek vannak.
De komolyra fordítva, bazz, miféle ótvar műszaki állapot kellhet ahhoz, hogy csak úgy, tök normál felhasználás mellett kiszakadjon a kerék?
Úgy tudom, az Usákoknál állama válogatja, hogy van-e rendszeres műszaki ellenőrzés a gépjárműveken, de talán inkább a nincs szokott a jellemzőbb lenni.Javítsatok ki, ha rosszul tudom.
|
|
|
|
|
Köszönjük kedves GG,áldott legyen az úr neve! Én sem a csácsiját mint típust bántom,csak ezt a sok mai lélektelen egykaptafára készült autómobilokról nincs jó véleményem nekem senem.Azért annak idején az autó is családtag volt,most meg egy tömegcikk,de lehet így is van ez jól.De ha megnézzük a fejlődő kontinenst,akkor látható hogy ezer éves vasakba ölik a guruló dolkókat.Az én pénzem,én kerestem,én küszködtem érte,akkor miért értéktelen személytelen eldobható vackokra kőccsem? De ez lehet nem is ide tartozik.Köszönöm hogy elolvasta,kérem kapcsolja ki!
|
|
|
|
|
Amúgy én a Dáliát nem bántom, mint típust, simán megvan a felhasználási területe, illetve célközönsége.Adott esetben végső soron nekünk is elég volna egy Kocogó, (vagy mondjuk második autónak egy ilyen Sztepikeee, ha kéne második autó) csak hát már az is ilyen hatésfél milka újonnan.És lassan a románokhoz is egyre kevésbé van köze, mert hogy Marokkóban fog készülni, volt róla cikk.
Na mindegy, én csak az elnevezés végett dobtam be a témát ide, illetve a folytatólagosság miatt.
|
|
|
|
|
inrock és gabó, semmi különös, ilyen családi kifejezés, talán a különlegesen f@sz emberekre lehet használni, akik az átlagnál is olyanabbak.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
írta a dácsiás, hogy élete első autója. A paszikás valszeg másvalaki lehetett.
Ja, az a társadalmi réteg engem is érdekel
|
|
|
|
|
És ha jól informálódtam,érkezik a románok aduásza a dátyija bigszike is.biztos hogy a szőrös kucsma levétele nélkül is beleférjen a talpas román????
|
|
|
|
|
Nagy minőségi cserét eszközölhetett volna ha a paszika után dátyiába ül,végülis a rozsda fogja tőle megenni.akkor majd cserélhetgeti a kéccáz forintos dijódákat.csak egy kérdès kedves geege mester.a batyuf@sz az milyen társadalmi réteget takar?????
|
|
|
|
|
Jaja, odabax.
Meg az Ezerkecskén az oldskúl létra tetőcsomagtartó is.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
kisegítő rakétahajtás az Ikaruson a 80km/h fölötti videóknál
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=tZdm5qhrrqE
|
, járművek ágyúzása, besz@rásh!
Ami viszont a másik parám (az egyik a mostani M1 herceghalmi baleset jellegű tömegszerencsétlenség ) hosszú utaknál, pl innen haza Magyarországra, (5-6ezer km-es kör), az a következő, amikor kamion mögött kell megállni a pályán valamiért, és utána vajon mi csapódik bele az ember seggébe azért, mert mondjuk a sofőr zenét cserél, ugye...
Ha az egy másik kamion, akkor kb darált hús (esetleg surströmming) és sztaniolgombóc a végeredmény, ahogy itt is látható:
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=oKNUwBn3HVM
|
, nagyon durva, minden másodpercét elhiszem.
|
|
|
|
|
Haha, mit találtam:
Volvo 945 vs V60 új, crash teszt
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=MZfRk5MeHao
|
"Picit" olcsóbb azért így, bár az ítés óradíjak sem filléresek nyilván.
Van rengeteg egyéb is, más típusokban vannak majompofájú dummik is, ott még jobb a fizikája a becsapódásnak, persze akadnak szoftverhibák is:
pl Bömbike M5 vs Ezerkecske
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=2ix0xCeSjoU
|
Nagyon atom még az Ikarus vs Toyota Camry
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=oadgnQe0zos
|
Kurva ámítástechnika, hogy mire nem képes már manapság.
|
|
|
|
|
Szerintem azt az észak kórejaji tulajt hamarabb elérhetnénk mint innen bárkit.Mármint az oldalról
|
|
|
|
|
Húú, bazz, tömegkatasztrófa az emegyen (autópálya, nem tévéadó...), a kép bal alsó egyharmad-pontjánál, a fehér mellényes, világoskék ruhás csávó mellett az tuti, hogy egy 2. gen V70 és a mögötte lévő is gyanúsan Volver, egy 1. gen V60.Elég durva esemény lehetett, jobbulást mindenkinek.Esetleg itteniek a tulajok?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
egy kis V50 átnézés:
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=5Z4TEFUqDVw
|
|
|
|
|
|
Kim jong ülnek azért megpróbálnék beharangozni valami visszahívási akciót.Mondjuk kifakultak a hátsó lámpa búrák,túl sallangos a sárvédő gumi,vagy az 60 év átrozsdásodás elleni garancia lejártáról
|
|
|
|
|
Pihha, megint elment egy hónap kommentmentesen...Szinte izzanak a szerverben a vinyók csapágyai a túlterheléstől.
Itt van egy kép a ritkatöri blogból az ezerfős Volver kontingens egyik szereplőjéről, Észak-Koreából.
A kocsik árát azóta is b@..nak kifizetni csikszemű kommiék, a buta svédek meg belenyuxanak, azon túl, hogy a számlát azért elküldik minden évben, de ennél több nem történik.Micsoda balf@$z bagázs.Már akkor is valszeg túl nagy volt a svéd jólét, ami a józan paraszti eszüket is elvette.
Én egy ilyen megbízhatatlan országnak max 20-asával adtam volna a kocsikat, a következő csomagot akkor küldve csak el, ha az előző értékét kifizették...Én csak 20-t buktam volna.De azt meg előlegként beszedtem volna, úgyhogy annyit sem.
Valamelyik Moldova-könyvben is volt egy sztori, az író interjuvolt egy kinti disszidens magyart a 90-es években, aki már a 2 vh-ban is élt.Na, azt nyiltakozta az illető, hogy Svédországban is nehéz volt a háborút átélni, mert vagy 2 7-ig sem lehetett rendes kaviárt kapni a boltokban.
|
|
|
|
|
Én meg arra gondoltam, hogy esetleg a fagyálló, ablakmosó, stb van kigyulladva benne, a V70-nél ott van a kerékjáratnál.És tudtommal ez a nyál elég tűzveszélyes, bár még sosem láttam, olvastam, hogy ki is gyulladna.
De ha már ekkora a lángja kívül, belül mekkora lehet.Q könnyen lesz a gép gazdasági totalcar-os.Na mindegy, reméljük, megúszta a gép és az ember is.
|
|
|
|
|
Nem Volvo, de legalább Scania.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=s-WBQ7Roq8g
|
Skandináv Középföldén Winkler elektromos kamiont vezet, csodás drónfelvételek, ide készülünk február végén, csak a határ innenső oldalára.De jó lenne, ha sikerülne.
A felirat a legjobb, kötelezővé tenném!
|
|
|
|
|