Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...548
    inrock 2018/08/15 19:29 (54950)
    Arra figyelj, hogy Volvóval foglalkozó emberhez vidd, mert a gép csak a Volvo szoftverrel hajlandó kommunikálni.
    inrock 2018/08/15 19:28 (54949)
    huzinaakos2 2018/08/14 21:46 (54948)
    Köszönöm a válaszaitokat. Autószerelőhöz már elvittük,aki rakott rá gépet és nem tudott kommunikálni az ECU-val. Ők is az autóvillamossági szerelőket ajánlják, úgyhogy muszáj leszek felkeresni egyet.
    inrock 2018/08/14 19:02 (54947)
    Halló Kollégák,

    bizony fel kell keresned egy szervizt. Mondjuk a gyertyacsere hogyan befolyásolja az immot, az érdekes dolog Néha nekem is letilt az immo, akkor párszor kiveszem a kulcsot, majd visszadugom, és egyszer csak érzékeli, hogy jó. Egyelőre nem csinálja olyan sűrűn, hogy nagyon zavarjon, de a privát szerelőm nem tudja megcsinálni, azt mondja ez márkaszervizes téma.

    A régi gyertyát nézd meg, és pontosan olyat rakj bele újnak. Az enyém is csak olyannal indul el.
    gegee 2018/08/14 18:50 (54946)
    Itt ne nagyon várj gyors és releváns választ.Nagyon kevesen vagyunk aktívak és azok sem igazán szerelnek.És van, hogy egy hét alatt se jön semmilyen komment.Próbálj még más fórumokban is kérdezgetni, az indexen van még, hátha jön értelmes válasz.Én magamtól annyit tennék, hogy visszaraknám a régi gyertyákat, megnézni, hogy azokkal indul e?
    De ha a kp zár/riasztó sem rijjad be, vagy ki, akkor ott más elektromos gebasz is lesz.Kérdés, hogy összefügg-e a kettő? Szerintem ezt távolról, látatlanban senki nem fogja neked megsúgni, mármint az egyértelmű cselekedni valót.
    Valszeg nem fogod megúszni az autóvillamosságis látogatást, de ne legyen igazam.
    Ha van megoldás, örülünk, ha visszatérsz és megírod, hátha másnak is jó lehet az infó.
    huzinaakos2 2018/08/14 17:16 (54945)
    Sziasztok!
    A segítségeteket szeretném kérni.Volvo s40-em (1.6 benzin, 2000 évjárat) nem indul be. Gyertya csere után pár másodpercet járt a motor és utána leállt.Berakom a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, elforgatom és csak a visszajelző lámpák világítanak a műszerfalon illetve az imobilizer piros LED-je gyorsan villog, de az önindító megsem tekeri a motort, teljes csönd van. A centrálzárat nem tudom kinyitni csak a kulcsal tudtam kinyitni az ajtót.Az akkumulátort feltöltöttük, a relék és a biztosítékok jók. Próbáltuk bebikázni és behúzni is de semmi.Szerintetek mi lehet a gond?
    Válaszotokat előre is köszönöm.
    inrock 2018/08/12 09:17 (54944)
    Halló Kollégák,

    hát, én ilyen távirányítót még nem láttam Volvóba'. Guglival rákeresel, hogy volvo indítókulcs, és az első két találat kihoz olyan távirányítókat, és kulcs markolatot, ami Volvo. Esetleg a fenti keresőmezőt használva visszakeresel a témára, felmerült párszor.
    b.matyas 2018/08/11 15:42 (54943)
    Üdvözletem, kedves sorstársak!
    Láttam már más (pl Facebook-on lévő Volvo-s) oldalakon többeteket a kulcsok rohamos állapot-romlása miatt keseregni... Az enyémről is lemállott (már rég) a gumi... majd a műanyagot is kezdtem elhasználni... a távirányítóról már nem is beszélve (azt így kaptam már az autóval... "egy-gombos": a nagy gombbal nyit, és zár is /arra, hogy a kicsi gomb mire való, még nem jöttem rá, pedig már 8 éve nálam van/
    Láttam nemrég, hogy raktatok fel ilyen olyan -nekem is tetszetős- bicskakulcsos megoldásokat más volvós oldalakon... de hát azok 3 gombosak... szerintetek ezz(ekk)el lehet valami tenni, olyanra cserélni, átépíteni?
    inrock 2018/07/30 18:46 (54942)
    Halló Kollégák,

    hohohohóóóóóó
    PEPITA 2018/07/30 13:13 (54941)
    PEPITA 2018/07/30 13:12 (54940)
    PEPITA 2018/07/30 12:45 (54939)
    Utolsó kísérlet
    PEPITA 2018/07/30 12:44 (54938)
    Miért nem megy a képfeltöltés?
    PEPITA 2018/07/30 12:42 (54937)
    [img/]
    PEPITA 2018/07/30 12:40 (54936)
    PEPITA 2018/07/30 12:39 (54935)
    inrock 2018/07/27 19:36 (54934)
    Halló Kollégák,

    némi dízel technika, már akinek ilyenje van az autójában
    totalcar.hu/magazin/technika/2018/07/27/mitol_doglik_a_hdi_tdci
    inrock 2018/07/26 18:38 (54933)
    Halló Kollégák,

    az új, szigorított töréstesztet is sikeresen teljesítette az XC40... nahát
    Ami érdekes, hogy a részátfedéses frontális ütközésnél a nemsérülő oldalon az első lámpatest hogy kirepül a helyéről
    A végén pedig milyen frankó fékezéseket mutat be.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/07/24/otcsillagos_toresteszt_duett/
    inrock 2018/07/24 18:07 (54932)
    Halló Kollégák,

    Volvóból Volvóba, valszeg utsó rész:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/07/24/gabornak_auto_kellett_vettunk_neki_egy_volvot
    gegee 2018/07/19 02:36 (54931)
    gegee 2018/07/19 02:35 (54930)
    Hát, például...
    A Bömbikének asszem volt ilyen kétezres motorja, ha jól tudom, valamelyik 520-asban.
    inrock 2018/07/18 20:04 (54929)
    Gyárthatnának olyan motort, amibe nem kell ilyen cucc. Pl hathengereset Milyen lenne már, 2 liter, 6 henger
    gegee 2018/07/18 01:49 (54928)
    Így van, egy irgalmatlan baromság.Bár mondjuk az is igaz, hogy manapság egy visszapillantó se csak egy üveglap, hanem hűtött-fűtött, motoros, indexes, holttérfigyelő-érzékelős csoda.De ez se normális dolog.Egy ilyen tükröt ha ledarál az ember figyelmetlenségből, vagy a szembejövő kicsit közelebb jött, akkor az egy másik kocsi ára, szinte...
    Áhh, sehogy se jó ez.És még aszondják a gyártók, hogy mindez azért van, mert a vevők igénylik.Háppersze.Főleg mondjuk a rohadék kettős tömegű lendkereket...
    Wildhorse 2018/07/12 10:35 (54927)
    Én csak a probléma forrását látom benne

    Egy tükör max piszkos lesz, vagy a foncsor széle eltűnik. De ez? Pixeles lehet a képernyő, megakadhat a kép, besz@rhat a kamera..... egyre bonyolultabb az életünk és van mire ráhúzni, hogy miért drágább a cucc.
    inrock 2018/07/10 18:44 (54926)
    Halló Kollégák,

    ennek így most mi értelme van?
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/07/10/igy_mukodik_az_audi_virtualis_visszapillantoja

    Ugyanolyan kicsi a látótartománya, mint a sima tükörnek. Ahelyett, hogy akár több kamerával szélesítették volna kifelé a tartományt, és akkor nem kell fejet forgatni.
    inrock 2018/07/08 08:40 (54925)
    Halló Kollégák,

    ja, nagyvárosban biztos jó lenne egy ilyen. Falura viszont csak az a kiszállítós szolgáltatás működne. De majd sohanapján, ha teljesen megbízható lesz az önvezető szisztéma
    gegee 2018/07/08 03:20 (54924)
    Húha, már megén' milyen sokan szóltunk hozzá 1 7 alatt...


    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/07/08/sajat_automegosztot_indit_a_volvo/

    Ééés éppen itt van felénk.Érdekes az egész ár-kalkulálás, végül is olyan fene tudja...

    Nem tűnik hú-de-olcsónak, de így, hogy benne van a parkolás és az üszemanyag a bérleti díjban, így olyan határozott "fassetudja-talán-esetleg" a véleményem...

    Majd ha kipróbáltam, szólok, hogy milyen.

    Viszont én már olyan autóbérlőcéget szeretnék találni, amelyik kihozza a címemre a kocsit, mert éppen lerobbantam/akármi történt velem/nem is tartok sajátot/stb...; majd a használat után szintén adott címről el is viszi a kocsit.Már mint hogy nem szívességből, meg esetlegesen, meg csak nyáron, nappal, jó időben; hanem az üzleti modell részeként bárhonnan, bármikor.
    Pont ez a legnagyobb cumi, hogy autó nélkül kell elbumlizni valahová, átszállogatással, buszra várással, oda-vissza, (taxira szintén várni kell és meg is drágítja rendesen) vagy pedig ha van saját kocsi, csak kéne még egy valamiért, akkor kerítenem kell még valakit, akivel odamegyünk együtt és elhozza a bérelt gépet, vagy az enyémet vezeti vissza.
    És ez a hajcihő általában el is veszi az egész autóbérlősditől a kedvet részemről...

    Lehet, hogy ez ilyen first world problemnek hangzik, de néha tényleg jól jönne.

    Lehet, hogy majd nekem kell ilyen vállalkozást indítani?
    inrock 2018/07/02 18:16 (54923)
    Ja, és Volvo specifikus szerelőt keress fel, aki a Volvós szoftverrel ki tudja olvasni a pontos hibakódokat. Minden más kiolvasószoftvert felejts el, ezekkel nem tud rendesen kommunikálni az autó, értékelhetetlen amit kiírnak.
    inrock 2018/07/02 18:12 (54922)
    Halló Kollégák,

    sajnos nincs az aktív fórumozók közt szerelő, szóval kénytelen leszel egyet felkeresni.
    JamborG 2018/07/01 19:55 (54921)
    Sziasztok!
    Újdonsült Volvo tulaj vagyok kb 2 hónapja. Az autóm egy S40-es, 2011-és évjárat. A hengerekkel akadt némi gubanc, ezek a hiba üzenetek:
    Henger befecskendezés lökettérfogat max. szint tanulás (3 henger esetében) és
    Részecske felfogó hatékonysága a küszöbérték alatt. Az auto leszabályozta a teljesítményt.
    Tudnátok abban segíteni, hogy ez mit jelent pontosan és mennyibe fog ez nekem kerülni?
    Előre is köszönök minden segítséget!
    Üdv
    Geri [img]https://www.volvowiw.hu/images/fbfiles/images/EFB62257_935F_498A_AA1B_385D629034F1.jpeg[/img]
    gegee 2018/06/25 10:16 (54920)
    adivolvo, ha aktiv vagy még és olvasod, ment üzenet! kösz előre is...
    inrock 2018/06/24 09:04 (54919)
    Halló Kollégák,

    ilyen új autóval nincs tapasztalatunk. Azt szoktuk mondani, hogy vidd el márkaszervizbe állapotfelmérésre, ott kiderülhetnek az okosságok.
    Gábor S80 2018/06/23 14:56 (54918)
    Sziasztok.

    Segítségetek, hozzáértéseteket, tudásotokat szeretném kérni autóvásárlás előtt állunk, a kiszemelt alany egy 2017-es XC60 D3 Geartronic R-design. Elvileg 27 000km van benne. Mik lennének azok a dolgok amiket feltétlenül meg kell kérdeznem, néznem, hogy kiderüljön, ha kamukáznak? Illetve ha valakinek van ilyen autója attól várom a tapasztalatokat. köszönöm előre is mindenkinek.
    inrock 2018/06/21 19:23 (54917)
    inrock 2018/06/21 19:23 (54916)
    Halló Kollégák,

    én az új V40-re várok.
    gegee 2018/06/20 23:35 (54915)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/06/20/megjott_az_uj_s60_az_elso_amerikai_volvo/

    Remek.Majd ott az usákoknál talán lesz is majd vevőköre.Ott úgyis minden csak kétharmadába kerül, úgy "könnyű"...
    gegee 2018/06/20 23:32 (54914)
    Na, ez jó tipp, nem is tudtam, hogy van csatorna.Persze, miért ne lenne...
    inrock 2018/06/20 17:46 (54913)
    Halló Kollégák,

    áá, nem olyan egyszerű az Van ez a személyiségi jogok, meg mittomén. GDPR május 25-től...
    Mások is szerepelnek a felvételen. Mondjuk csak van valami, hogy aki ilyen helyre megy, az számoljon azzal, hogy levideózhatják, fotózhatják.
    És Tamás is elég rendesen közvetített élő videót facén keresztül
    Amúgy felmész a jutyúbra, és megnézed a Volvo WiW csatorna újabb videóit.
    gegee 2018/06/20 06:00 (54912)
    inrock írta:
    Meg lehetett gyorsulni, gyorsulást felvenni. Az okostelefonom (2 hete vettem ) egész jó videót csinál.

    Na, hát akkor lássuk az eredményt!
    inrock 2018/06/17 12:47 (54911)
    Halló Kollégák,

    ja, megvolt az OVT, délelőtt folyamatosan esett, de nem tántorította el a Volvósokat, hogy eljöjjenek. Délután kisütött a nap, aztán már lehetett mászkálni a kocsik közt. Meg lehetett gyorsulni, gyorsulást felvenni. Az okostelefonom (2 hete vettem ) egész jó videót csinál.
    gegee 2018/06/17 04:36 (54910)
    Na jó, de új 60-as csak alig 1-2 hónapja van...
    Na mindegy.Úgyis vagy alkalmazkodunk, vagy másikat veszünk.A gyár meg vagy ehhez alkalmazkodik, vagy mást kezd majd gyártani.

    Egy Coelho veszett el bennem.


    ---

    Mi van/volt a Volver találkozóval?Valami beszámoló, képek, akármi?
    Nyomjátok!
    inrock 2018/06/16 08:52 (54909)
    Halló Kollégák,

    az új 60-as alig kisebb, mint a 90-es. De már régóta nem értem a számozást az Volvónál. Pl az aktuális V40-et is inkább V30-nak kellene hívni. Az új XC40 viszont rendben van ilyen szempontból.
    gegee 2018/06/16 00:08 (54908)
    Nekem az még mindig hihetetlenül hangzik, hogy a 70-es sorozatot csak így mexüntetik...A 60-as túl kicsi, a 90-es az túl drága és átlag méretű embernek nagy is, gondolom.
    Nem tudom elhinni, hogy ne legyen köztük semmi.
    Meg hogy ez miért jó.
    inrock 2018/06/15 17:57 (54907)
    Halló Kollégák,

    azt írják itt
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/06/15/a_volvo_megvillantja_az_uj_s60-ast/
    , hogy az S60 után már csak az S40 jön. Hát nem tudom, azért illene kombit is csinálni hozzá.
    gegee 2018/06/14 19:54 (54906)
    gegee írta:
    És még egy kérdés: ez a fan klub jelentősen különbözik a volvo (i)wiw-től?
    Ott nagyobb a pörgés?Mozgalmasabb az élet, mint a wiw faszbúkján?
    Van értelme ennyi felé elaprózódni a hazai volveresnek?

    Bár mondjuk idekint is külön vannak a s/v/xc-sek, a 300-asok, a 700/900-asok, stb., szóval itt sincs máshogy.Más kérdés, hogy az őshazában kicsit nagyobb a létszám, nyilvánvaló okokból...
    gegee 2018/06/14 19:50 (54905)
    * volveresEKnek?
    gegee 2018/06/14 19:49 (54904)
    gegee 2018/06/14 19:37 (54903)
    És még egy kérdés: ez a fan klub jelentősen különbözik a volvo (i)wiw-től?
    Ott nagyobb a pörgés?Mozgalmasabb az élet, mint a wiw faszbúkján?
    Van értelme ennyi felé elaprózódni a hazai volveresnek?
    gegee 2018/06/14 19:34 (54902)
    És itt van a háttér a hivatkozott blogról, mekkora király!

    gegee 2018/06/14 19:32 (54901)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    kamion vs XC70:
    totalcar.hu/belsoseg/2018/06/14/volvo_xc70_a_teherauto_ellen/

    Szerintem nem nagy valami. Nyilván jót tett neki, hogy kipördült a kamion elől, de amúgy nem értem a cikkíró pánikhangulatát.


    Azér' ez nem kis dolog szerintem. Cirka 60-60, egymással szemben és ekkora tömeg-túlerő, a manusz meg lehet karcolásokkal megúszta.
    Volvo az életért, továbbra is!
    Szerintem ez nem félátfedés, hanem az usák módszer, amikor éppen csak van vmennyi átfedés (most nem jut eszembe a neve...) és abban nagyon jó a Volver.
    Hát, csak így tovább.
    gegee 2018/06/14 19:28 (54900)
    Wildhorse írta:
    gegee írta:
    Volvo Fan Club?Azmiaz?

    Facebook csoportosulás. Fizetős klubot továbbra sincs értelme indítani.



    Kis érdekesség: Volvo Plussz néven valaki próbálkozik, de egyszerűen nevetséges az egész: "hamarabb kapsz időpontot a szervizben" "% kedvezvény" . ........vicc. Nincs sok esély klubot alapítani ilyenekre.

    Ez a legjobb: "szerviz partnereink rögzítik az elvégzett munkát, a beépített alkatrészeket, a kilométeróra állását,"
    Aztán ha nem kérsz számlát a NAV pont így kapja el a szervizest.... Akik számlát adnak azok meg úgyis elvégzik ezt.


    Jajó.F@$2búkom az továbbra sincs, itt nem hozzák a szolgáltatók, messze lakunk a főúttól és kábelt kéne behúzni hozzá...
    inrock 2018/06/14 17:58 (54899)
    Halló Kollégák,

    kamion vs XC70:
    totalcar.hu/belsoseg/2018/06/14/volvo_xc70_a_teherauto_ellen/

    Szerintem nem nagy valami. Nyilván jót tett neki, hogy kipördült a kamion elől, de amúgy nem értem a cikkíró pánikhangulatát.
    Wildhorse 2018/06/14 13:18 (54898)
    gegee írta:
    Volvo Fan Club?Azmiaz?

    Facebook csoportosulás. Fizetős klubot továbbra sincs értelme indítani.



    Kis érdekesség: Volvo Plussz néven valaki próbálkozik, de egyszerűen nevetséges az egész: "hamarabb kapsz időpontot a szervizben" "% kedvezvény" . ........vicc. Nincs sok esély klubot alapítani ilyenekre.

    Ez a legjobb: "szerviz partnereink rögzítik az elvégzett munkát, a beépített alkatrészeket, a kilométeróra állását,"
    Aztán ha nem kérsz számlát a NAV pont így kapja el a szervizest.... Akik számlát adnak azok meg úgyis elvégzik ezt.
    Wildhorse 2018/06/14 13:14 (54897)
    Én úgy tudom hogy megszűntették, mert valaki(k) elkezdték hekkelni a rendszert és valótlan információkkal zavarták a navigációt. De simán lehet, hogy ez városi legenda.....
    Kranked 2018/06/11 18:21 (54896)
    Sziasztok,

    nagyon régen jártam itt, örömmel látom, hogy él még a fórum.
    Valaki nem tudja esetleg, hogy a Sensus navigációban hogyan működik a TMC? A navi program tudja, mégsem működik. Lehet, hogy a rádión is be kell állítani a közlekedési jelentések olvasását?

    Kíváncsi vagyok, valaki már jutott e valamire ezzel.

    Köszönöm,

    szép estét!
    inrock 2018/06/07 18:01 (54895)
    Fú a reklámok
    inrock 2018/06/07 18:01 (54894)
    Halló Kollégák,

    én!
    gegee 2018/06/07 14:40 (54893)
    Volvo Fan Club?Azmiaz?
    gegee 2018/06/07 14:39 (54892)
    Wildhorse 2018/06/06 22:00 (54891)
    inrock írta:
    Június 9-én a Tököli Reptéren 10-től Országos Volvo Találkozó (továbbá Lóerők Éjszakája, guglizz rá nyugodtan). Itt nem reklámozza Paci, de fészen fent van az infó. Reméljük addigra jó lesz a géped.

    Iszonyatosan be vagyok havazva
    OVT-vel nincs is időm foglalkozni érdemben. Asszonykám és a Volvo Fan Club viszont tolják előre ezerrel.
    Wildhorse 2018/06/06 21:58 (54890)
    Hétvégén Volvo tali! Ki jön?
    gegee 2018/05/29 13:37 (54889)
    Hehe, elkezd visszanyalni a fagyi a német nepperekre:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/05/28/nemet_autokereskedo_a_dizelre_meg_sem_csorren_a_telefon/

    Most lenne jó dízelt venni...
    Csak éppen én is a kitiltásoktól tartok, fákk.Meg aztán eddig is kibírtuk benzinesben...
    De ha pendliznem kéne, akkor lehet, belevágnék.Főleg, ha nagyon vidéken élnék, és nem kéne sehol se nagy városba behajtani
    gegee 2018/05/28 00:24 (54888)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/05/27/alig_birja_gyartani_a_volvo_annyira_veszik_az_xc40-et/

    Hmm.A menedzsment meg felvesz vasvillás embereket, hogy forgassák a sok gempát a padláson, nehogy bepenészedjen...
    gegee 2018/05/26 06:17 (54887)
    Az meg hogy a civil autót is fel kéne nyomni, hát meg lehet próbálni, de sztem csak tetézi ezzel az ember a bajt.Hisz attól az még rendőr (már ha télleg az) mert mi, egyéb közlekedők esetleg nem látjuk.A rendőr meg nyilván utána mehet szabálysértéssel együtt, hiszen azért rendőr.
    De ettől még az egész valóban gusztustalan, remélem lesz akkora a botrány idővel, hogy meghátrálni kényszerülnek...
    gegee 2018/05/26 06:11 (54886)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    azzal egyetértek, hogy civil autóból mérnek, nem kell állatkodni, oszt kész.
    De, hogy tolnak!!!! Balesetveszélyes helyzetet idéznek elő... Nincs kisgyerekem, de ha ilyen helyzetben odalépnék neki, nehogy "megöljön" az idióta, majd utána lekapcsolna, biztos az lenne az első reakcióm, hogy hívom a 112-t, előadnám a sztorit, autó rendszámával egyetemben, majd megkérdezem a diszpécsert, hogy milyen módja van annak, hogy a bent ülő rendőrök holnaptól az utcaseprők táborát erősítsék. És csak a második reakcióm lenne, hogy leengedném az ablakot, és megengedném a rendőrnek, hogy előre köszönjön
    De mivel se gyerekem nincs, meg nem vagyok egy nehezen vaduló típus, így szépen megvárja, amíg befejezem az előzést. De lehet bele is fékezek koccra (nyilván nem, annál jobban féltem az autómat), aztán majd azt mondom, hogy egy nyúl szaladt át előttem, vagy mittomén.


    Ááá, nem szabad ezt így felfogni, simán el kell engedni a gázpedált, szépen visszalassulni és beállni a külsőbe.Majd a hátsó gyökér idegeskedik helyettünk is, ha rendőr, akkor is.De ez, hogy "reflexből gyorsítasz", (ahogy a faszbúkos gyerek írta) az röhej, részemről már csak azért se, had pukkadjon meg a hátsó...
    inrock 2018/05/24 18:38 (54885)
    Június 9-én a Tököli Reptéren 10-től Országos Volvo Találkozó (továbbá Lóerők Éjszakája, guglizz rá nyugodtan). Itt nem reklámozza Paci, de fészen fent van az infó. Reméljük addigra jó lesz a géped.
    inrock 2018/05/24 18:33 (54884)
    Nahát pont ez az! Veszélyeztetik a másikat, KRESZ-re fittyet hánynak, stb, stb...
    Azért is írtam, hogy az első lépés nálam a 112 felhívása, és a helyzet ecsetelése lenne. A rendőrnek meg azt mondanám, hogy jelentsen fel, ha akar valamit, majd találkozunk a bíróságon, az meg eldönti, hogy mennyire szabályos "tolni".
    inrock 2018/05/24 18:30 (54883)
    Halló Kollégák,

    akkor bizony fel kell keresned egy szerelőt.
    pana-papa 2018/05/23 20:43 (54882)
    Helló inrock!

    Gondolom arra hírre reagáltál, hogy pl fekete Audiból levillognak és gyorsításra késztetnek (direkt nem azt írtam, hogy kényszerítenek) majd megállítanak és megbüntetnek. Ezzel csak két baj van, mivel nem használt megkülönböztető jelzést, rá is ugyan úgy vonatkozik a KRESZ, azaz ott helyben őt is fel lehet jelenteni gyorshajtásért, másrészt a követési távolság be nem tartásáért, közúti közlekedés veszélyeztetéséért is eljárást lehet indítani ellene. (rendőr voltam, de továbbtanultam)
    pana-papa 2018/05/23 20:02 (54881)
    Üdv inrock!

    Köszi a tanácsot, de jól meggondolt önvédelemből nem vagyok fenn a fészbukon.
    pana-papa 2018/05/23 19:54 (54880)
    Bocsi, egy rész kimaradt.

    Az injektor.hu-n rengeteg tanulságos leírás van különböző motor problémákról. (Tisztelt moderátor, remélem ez nem számít reklámnak) Ott az egyik esetleírásban az elképzelhetetlen motor gondok oka a rossz testelés volt, ezért ellenőriztem a testelést. Először csak bekapcsolt gyújtással, de álló motorral mértem az akku feszültséget úgy, hogy a közös mérőpont az akku + pólusa, a másik két mérőpont az akku - pólusa, majd a motor testje volt. A feszültségkülönbséget felírtam. Ezt követően beindítottam a motort és a mérést az előző módon megismételtem. Az összeadott feszültségkülönbség 0,05 V, azaz öt század volt, így szerintem a test hiba kizárható. Ha bárkinek ezzel kapcsolatban ellenvéleménye van, azt is szívesen meghallgatom.
    inrock 2018/05/23 19:48 (54879)
    Hát sajnos itt nincsenek szerelők, próbálkozz a fészbuk csopotban. Annyit azért elmondok, hogy szerelő segítségét kell majd kérned, annál is inkább, mivel a Volvók csak a gyári hibakódkiolvasó-szoftverrel hajlandóak értelmesen kommunikálni, a többi által jelzett kódot felejtsd nyugodtan el.
    inrock 2018/05/23 19:45 (54878)
    Halló Kollégák,

    azzal egyetértek, hogy civil autóból mérnek, nem kell állatkodni, oszt kész.
    De, hogy tolnak!!!! Balesetveszélyes helyzetet idéznek elő... Nincs kisgyerekem, de ha ilyen helyzetben odalépnék neki, nehogy "megöljön" az idióta, majd utána lekapcsolna, biztos az lenne az első reakcióm, hogy hívom a 112-t, előadnám a sztorit, autó rendszámával egyetemben, majd megkérdezem a diszpécsert, hogy milyen módja van annak, hogy a bent ülő rendőrök holnaptól az utcaseprők táborát erősítsék. És csak a második reakcióm lenne, hogy leengedném az ablakot, és megengedném a rendőrnek, hogy előre köszönjön
    De mivel se gyerekem nincs, meg nem vagyok egy nehezen vaduló típus, így szépen megvárja, amíg befejezem az előzést. De lehet bele is fékezek koccra (nyilván nem, annál jobban féltem az autómat), aztán majd azt mondom, hogy egy nyúl szaladt át előttem, vagy mittomén.
    pana-papa 2018/05/23 19:26 (54877)
    Üdv a hozzáértőknek!
    Új vagyok és előre is elnézést kérek, hogy nem olvastam végig az elmúlt időszak 574 oldalát, de segítséget kérnék, hogy merre induljak el? Adott egy Volvo S80 MII, D5 185 Le, 400 Nm. Tavaly még ment, mint a rakéta, aztán jött a tél, amikor a normális ember úgy tolja, mintha tojásokon járna. Aztán eljött a jó idő és a vas most úgy megy, mint a beteg szamár. A 185 lóból jó, ha megvan 85, a nyomatékból meg kb. a fele. Időközben nem vettem észre hirtelen változást, szerintem csak úgy szép lassan fogyott el az erő. Diagnosztikával kiolvasva turbó túltöltés hibakódot ad, illetve turbó nyomás túl nagy. (Autocom, Delphi, Würth Wow másként nevezi) Elektronikához nem vagyok hülye, rendelkezem az előbb felsorolt diagnosztikai eszközökkel, oszcilloszkóppal (10 MHz-es), multiméterrel, viszont nem tudom, hogy a turbó nyomás szenzort, a vákumos turbó szelepet hol keressem? Ráadásul 2 hét múlva műszaki vizsgás lesz a jármű, fogalmam sincs, hogy ilyen állapotban megfelel-e a környezetvédelmi normának? Minden segítő hozzászólást megköszönnék.
    gegee 2018/05/23 17:21 (54876)
    Cimbora, ez az amire itt q-ra nem fog tudni neked senki se választ adni.A lámpatörlő baja lehet vezetéxakadás, kontakthiba, motorleégés (az elektromotoré), vezérlőeletronikai probléma, meg még a bánat tudja mi minden.El kell vinni egy szervizbe, ahol rá tud nézni valaki műszerrel, meg van egy kis tapasztalata is és ki tudja bontani.
    Ez sajnos ilyen.
    Épp írom, hogy nekem is van egy csomó hibaüzenet, van is időpont foglalva.
    Majd számolj be róla, hogy mi lett a megoldás, hogy mindannyian okosodjunk.
    gegee 2018/05/23 17:15 (54875)
    totalcar.hu/tesztek/2018/05/23/bmw_x2_volvo_xc40_osszehasonlito_2018/

    Beteges árcédulák ezek, lassan teljesen kezd elgurulni a gyártók gyógyszere, még a szögletes fajta is.
    Csak úgy belegondoltam, hogy a még valószínűleg évekig tartó suv-láz miatt mondjuk 10-15 év múlva ezek lesznek az átlagautó, hát a hátam borsózni fog majd.Már mint azért, hogy ez a sok csilliárd elektronikus rézfánfütyülő lóf@llo$z ha majd elkezd elromolgatni, akkor ki fogja ezeket megjavítani, illetve fenntartani tudni...?
    (Jó, persze, nem pont a Volver, meg a Bömbike lesz az átlag, de a túlelektronizáltság biztos jellemző lesz minden autóra...)

    A mi lassan 15. évében járó V70-nünk is elkezdett megbolondulni, a fedcomp szinte minden indításnál más hibaüzenetet ír ki, épp csak a master boot recordot nem hiányolja...A vas üzemel gyönyörűen, mint eddig ugyanúgy, de így vizsgán nem engedik át.
    Remélem nem lesz a javítás egy gazdasági totalcar...
    És ez a mienk egy full fapad alapverzió.Akkor a maiak hogy fognak összeomlani majd?
    Lehet, visszatérünk a biciklikhez, szekerekhez...
    atta20 2018/05/23 15:21 (54874)
    Sziasztok! Szeretnék kérdezni két dolgot. Egyik, hogy mik lehetnek az okai annak, hogy 2004-es s60-as volvonál a gyári baloldali lámpatörlő kar nem működik csak a jobb oldali...illetve azon kívül, hogy sok minden miatt, miért nem indul el vajon nekem a gyári állófűtés? Működött egyébként, de egyszer csak gondolt egyet és nem.

    Igazából ott a gond, hogy le sem teszteli a rendszer...bekapcsolom és mindjárt azt írja ki, hogy KI
    gegee 2018/05/23 03:48 (54873)
    Mit szóltok a legújabb botrányhoz?

    index.hu/belfold/2018/05/22/facebookon_terjed_a_magyar_rendorok_legujabb_szivatasa/

    Valahogy nehéz elképzelni ezt, persze nem zárható ki.
    Q nagyot tudnának bukni a zsernyákok, ha valaki felveszi egy hátsó dashcammal ezt az előadást.
    Vagy mondjuk a Véda lekamerázza őket...
    Németeknél ilyen tolásokért pont a rendőrök osztogatják az ötszáz ojrós büntetéseket, nagyon helyesen.
    Azon meg, hogy "reflexből gyorsítasz" , már csak röhögni lehet...
    gegee 2018/05/23 03:13 (54872)
    Emberek, soha, soha ilyen sz@r hulladék rendszert ne vegyetek, aminél nem lehet kikapcsolni a kulcs jeladási funkcióját...Vagy mondjuk minimum időzíteni.
    Csakis fizikai, fém kulcsszárat mindenhova!

    www.origo.hu/auto/20180522-igy-lopjak-el-masodpercek-alatt-az-ellophatatlannak-hitt-autot-video.html

    Az egész egy mesterségesen keltett igény, aminek szinte semmi valóság-alapja nincsen.
    Mármint, hogy jajj, tele van a kezem, hogy veszem elő a kulcsot...
    Egy kis előre gondolkodással minden megoldható.
    Eddig kb 26 év alatt levezettem úgy félmillió km-t és EGYSZER SEM okozott ez problémát.

    Köszönjük szépen az autógyáraknak, akik "kifejezetten a mi, felhasználók kérésére" fejlesztik ki ezt a sok sz@r, drága és pocsék megoldást...
    Hétszentség, hogy beperelném a gyártót a csávó helyében...
    gegee 2018/05/23 03:03 (54871)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    de a gyártószerszám fixen adja az autó külső méreteit. Acélból, meg mittomén. Befelé meg könnyűszerrel játszhatsz kárpittal, meg egyéb rugalmas anyagokkal.


    Hát tessék kétféle gyártószerszámot használni, a kutya úristenit neki!

    Legyártanak sorozatban x-ezer magasabb tetőt és kész, utána vissza lehet cserélni.Azok mehetnek a raktárba.
    Kettő az még nem olyan sok...ha huszonkettő féle kellene, az valóban vállalhatatlan.
    Ehh..
    maxi67 2018/05/20 08:28 (54870)
    S60 hátsó hangszórót hogy lehet kivenni,kérem segítsetek.
    inrock 2018/05/19 09:38 (54869)
    Hát ja, Európában, meg Amerikában, de pl a kínai, indiai piac még mindig bődületesen tud fejlődni. Én ezt olvastam
    inrock 2018/05/19 09:31 (54868)
    Halló Kollégák,

    de a gyártószerszám fixen adja az autó külső méreteit. Acélból, meg mittomén. Befelé meg könnyűszerrel játszhatsz kárpittal, meg egyéb rugalmas anyagokkal.
    gegee 2018/05/18 22:38 (54867)
    Én valahogy olyanokat olvasok, hogy az igény az csökkenőben.Mert hogy a legtöbb helyen a fiatalokat már nem érdekli az autózás, nem a kényelmet, sportosságot látják, hanem az állandó problémát, hogy épp csak akkor kell fizetni az autó miatt, ha hala vagy ha áll a kocsi.Vagyis egyfolytában...
    Nem mondom, hogy ebben nincs igazuk.
    Meg hogy a plusz kitermelhető mennyiséget a palaolaj megjelenése okozza...
    De tényleg majd meglátjuk.
    gegee 2018/05/18 22:28 (54866)
    Jaja, hát de szar lesz majd...
    Már csak az kéne, hogy egy kicsikét olcsítsanak a végáron, hogy a Zemberek meg is tudják venni és ne kelljen ingatlant beszámítani...Bökje meg, hogy tízről indul alapból.


    Amúgy meg nem értem a tetőablakos kocsik gyártását.A műszaki berendezés által okozott dudor miért befelé van, hogy csökkentse a belső méretet?
    Amikor dudorodhatna kifelé is, ahol korlátlan a hely és a lőtéri kutyát se zavarná...Mi ez az istenverte f@$$ág?
    Ki a brémet érdekelné, hogy a tetőablakos verzió magasabb mondjuk 5 centivel?
    A mérnököknek a s3ggükben van az esze?!?!
    inrock 2018/05/18 19:40 (54865)
    Meglátjuk mi lesz. Pár hónapja olvastam, hogy a világ becsült kőolajtartaléka egyre nő. Pedig a fogyasztás is egyre nő, de egyre több kitermelhető cuccost találnak a technológiai fejlettségnek köszönhetően.
    inrock 2018/05/18 19:37 (54864)
    gegee 2018/05/18 08:48 (54863)
    Azt is ki merném óvatosan jelenteni, hogy autótörténeti mérföldkő lesz ez az 1-2 évtized, amikor szénhidrogénről átállunk elektronokra...
    gegee 2018/05/18 08:46 (54862)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    közeledik a dízel vége.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/05/16/az_s60_lesz_az_elso_volvo_dizel_nelkul/


    Jaja, valszeg érdekes 15-20 évnek nézünk elébe.Már mint hogy hogyan oldják meg a nagy km-igényű közlekedést.Taxi, fuvarozó, speditőrcégek, stb.
    Én aszondom, mindenki maradjon a s3ggén és termeljünk mindent helyben, amit csak lehet.
    B@romságnak és erősen környezetszennyezőnek, árdrágítónak gondolom ez a q sok szállítgatást...Persze lehet, nincs igazam.
    serv 2018/05/16 20:46 (54861)
    serv 2018/05/16 20:43 (54860)
    inrock 2018/05/16 18:37 (54859)
    inrock 2018/05/15 18:37 (54858)
    inrock 2018/05/14 18:32 (54857)
    Halló Kollégák,

    gegee 2018/05/14 12:07 (54856)
    haha, én is így gondolnám, hogy a maiak már biztos nem mechanikusak, csak azt nem tudom, visszamenőleg mióta van/lehet ez...
    Érdekesség, (nekem legalább is az volt), hogy pár hete vettem bringára km-órát és már "wifis" a jeladója, be$2@rásss...
    Mármint a villán lévő egység drót nélkül kommunikál a kormányon levő computerrel.Ezzel is spóroltak 60-70cm vezetéket.Cserébe a jeladónak is kell elem. Egyértelmű a fejlődés!
    inrock 2018/05/13 11:05 (54855)
    Halló Kollégák,

    kizártnak tartom, hogy hátrafelé menjen az óra tolatáskor. Pláne miközben számítógép számolja a métereket, nem mechanikus tekergő
    gegee 2018/05/13 00:23 (54854)
    Egy egész jó cikk a Tottakáréktól:

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/05/10/az_oratekeresek_97_-a_megszunhetne_de/


    "Lengyelországban a fogyasztók elvárják, hogy egy 10-15 éves, külföldről behozott autóban ne nagyon legyen több 200 ezer kilométernél. Ez a mentalitás Magyarországon is teljesen általános." illetve "A tanulmány számokkal támasztja alá, hogy a később csatlakozott tagországokban sokkal nagyobb az igény a relatíve fiatal, alacsony óraállású, de mégis olcsó használt autókra. "
    Na, ezt az istenverte f@$$ágot kéne kiverni az emberek fejéből, de minimum egy 15 kilós kalapáccsal...
    És akkor már nagyot léphetne előre a témakörben az igazsáxolgáltatás, mert az egésznek az alapja, indítéka szűnne meg.

    Illetve még a káeurópai bérszínvonal is ludas a dologban.Magyarországon, ha adsz egy húszezrest az illetékesnek, akkor el lehet simítani a dolgok jó részét.Kint hiába ad bárki is egy százeuróst, a technikus majd hülye volna reszkíroztatni ennyire kevés pénzért a havi nettó kétezer-kétezerötszáz eurós bérét, állását.Többhavi bérnyi összegű kenőpénzt (amin már esetleg elgondolkozna a vizsgáztató...) meg egyszerűen nem bír el egy átlagos használt autó árára rakódó eladáskori "árrés"...

    Ami még durva de erősen az az exxocialista országokban a "durva tekerés" mennyisége, a legtöbb helyen 80% körüli.A magyar 52% is valszeg erősen alul van becsülve.
    A svéd 3-7-14%-nak viszont vadul örülök...

    Amit még fontosnak tartanék, hogy sehol se lehessen bejegyeztetni durván visszaesett km-óra állásokat, mint a cikkben is az egyik ábra mutatja.
    Hirtelen sokat tolattak vele, főleg az országhatárok környékén, mi?
    Persze az is igaz, hogy a normál esetként tönkremenő km-órák cseréjére valamit ki kellene találni.Hiszen a régen kifutott típusokhoz ha akarna az ember, akkor se lehet új műszert kapni.De ez már legyen az okosok dolga.Cserében én 100%-ban hajlandó vagyok alkalmazkodni egy garantált rendszerhez.



    Lényeg a lényeg, meg kell oldani valahogy, bárhogy, hogy az eladónak érdeke legyen tiszta autót árulnia, mert csak úgy kaphat érte valamire való pénzt.Így a neppereknek is csak két alternatíva maradna: vagy kiszorulnak a piacról, vagy beállnak ők is a rendszerbe korrektül.
    Hajrá, egységes, európai Car-pass!

    És egy hülye kérdés a végére: ha valaki elkezd tolatni, akkor tényleg visszafelé számol a km-óra?
    Az a baj, hogy én tolatáskor is előre, vagyis hátrafelé nézek, mert papírkutya vagyok; nem pedig az órát bámulom...
    Valaki kipróbálta már?
    gegee 2018/05/12 19:27 (54853)
    Osztán vat is disz kicsiöe kerörek izéö?

    Szóval ez minek a mije?
    Akik itt írogatnak, azok kevésbé szerelgetnek és fordítva; szóval, ha gyors válasz kell, szerintem kérdezd meg máshol is...
    gegee 2018/05/12 19:21 (54852)
    Itt van kicsit bővebben.
    Ez a ferdeszemű ipse valami nagypályás cápa ezexerint.

    www.portfolio.hu/vallalatok/hatalmas-autoipari-sztori-bukott-ki-li-shufu-kinai-milliardos-keveri-a-lapokat-a-hatterben.285146.html

    Majd meglássuk, ahogy a vak is mondta.
    inrock 2018/05/11 20:12 (54851)
    Go to topOldal: 12345678...548