Gyönyörűség ez a bordómetál hajó, de q-ra nem praktikus a családosoknak a szedán.
Ez inkább egy üzleti autó, managereknek, egy szál laptoptáskával utazni tárgyalásra.
"Ezzel fölényesen túlteljesítette a kortársai nagy részét, a hasonló korú autók ennél általában elnyűttebbnek szoktak látszani. A probléma máshol van: a műanyagok recsegnek, nyöszörögnek, minden pillanatban az utasok tudtára adják a fájdalmukat."
.
Megint ez a hülyeség.Odahaza Magyarországon lehet, de idekint például egyáltalán nem.Nagyon szépen örexenek ezek a gépek, itt van belőlük elég, nem úgy mint otthon, ahol eléggé marginális típus a Volver.
Ilyen korukban is simán rozsdamentesek, a bőr és az egyéb belső burkolatok is szépek, a mienk még ennél is szebb belülről, pedig az is 16. éves.Igaz, abban kevesebb a km.
Amik ennél rondábbak, azok jószerével visszatekert példányok, félmilliós vagy több valós km-rel.
Na mindegy, úgy látszik ez a fals infó már nem fog kimenni a köztudatból, hogy a Volvok pocsékul öregednek.
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/12/05/reszeg-amokfuto-okozott-nemzetkozi-roncsderbit---vetlen-olvasonkkal-fizettettek-meg-a-kart/
Hihetetlen, mocskos, g3c1puttony biztosítók odahaza.Egy ilyenért egy rendes országban fejek kéne hulljanak a cégnél.
Néha gondolkodom azon, hogy kéne odahazulra venni saját gépet, valami kis olcsós szart, hogy ne kelljen kölcsön kéregetni, meg bérelni annyiért, mint a vételára lenne.De ilyen cikkek olvasatakor "megjön az eszem" , és egy jó ideig jegelem a témát ismét.
Aszittem, hogy már normálisabb a helyzet otthon...
Inrock, köszönöm a segítséget.
Viszont van ezzel kapcsolatban egy nagyon pozitív változás, a Tecső elkezdte magyarul is feliratozni a videóit, messze van még az összes videó feljavítása, de ezen már működik, bár picit még téveszt, de a semminél sokkal jobb.
Az angol v. egyéb közel világnyelvek feliratozása már régóta megy, azokat meg is értem, illetve kapásból lehet fordíttatni is, és a fordítás minősége is egyre jobb.
A gép király lehet, a kipufogó-felfüggesztés nálunk is előjött, viszont házilag is lehet javítani, ha az ember meg tudja emelni a kocsit.Mindkét V70-ünkön előjött, én javítottam, vizsgán szó nélkül ment át, hoppáré!
(Még hogy nincsenek itt szerelők! )
Lehet kapni acél bilincset, filléres pénzekért, tényleg ilyen 2-3000 ft darabja és csavarkulcs kell csak hozzá.Illetve a régi csonkot néha nem egyszerű leszedni, az csak a nehézség.
Kedves Veresgé.A fékpulzálásodnak sem tudtuk meg a végkifejletét,biztos mást is érdekelt volna,de az már volt vagy két és fél éve is.Akkor sem tudták a szerelő urak,most sem tudják?Pedig a fékkel meg a kormányzással nem illik "jáccani" mondotta megboldogult nagyapám vala.Ha kicserélték az ezzel kapcsolatos dolgok közel 50%-át,akkor hogy nem találták meg ennek is az okát?Biztos az elektromos szervórásegítés vacakol,vagy a kormánymű álló helyben,de kátyús út is kell a hibához?Nehéz így akármit is mondani,úgyanúgy mint a pulzáló fékedről.
Sziasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy van egy 2015 v40 volvo. Olyan hiba lépett fel hogy kormány tekerésekor állóhelyben valami roppanó koppanó hangot ad ki.és menet közben is hallani ezt a bizonyos hangot kátyúsabb úton. Teleszkópok + toronycsapágy nemrég lett cserélve.
Valakinek bármi ötlet? Előre is köszönöm!
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/10/29/ledezni-vagy-nem-ledezni-ez-itt-a-kerdes-/
Itt van ez a cikk, ami sajnos egy létező és q nagy problémát taglal, jelesül hogy a sok öreg kocsi elavult megvakult lámpájából hogyan lehet több fényt kicsiholni.
Az emberen egyszerűen csak látni szeretnének, nem bűnözni, és emitt fordulnak ilyen megoldásokhoz.
Idekint nem a kocsi saját lámpáját tuningolják, hanem vesznek extra lámpákat, pl 3 nagy kerek reflektor a hűtőrácsra szerelve, vagy ledes fényhíd a rendszám alatt, és vígan furikáznak vele, a rendőrség sem tiltja.Természetesen ezek nem tompított fények, tehát le kell kapcsolni, ha jönnek szembe, de ezt legalább le lehet.Míg ha a gyári lámpa van rommá módosítva, azt már lehetetlen.
Otthon is ez kéne szerintem.Nem tudom joxabály tiltja e vajon?
Ezekben tudtommal benne van az EU konform jelölés is.
Ezen a bakancsos Volveren még a tetőn is van extra fény, valsszeg csak hegesztőszemüvegben tanácsos vele szemben jönni.
Gabó linke meg hát sajnos igaz, rettenetes az egész, nekem van szekunder szégyenérzetem.A neten még feljönnek vicces tartalmak a sweden then and now keresőkifejezésre is, a legjobb az egy olyan kép, aminek az egyik felén ősi barbár állat vikingek vannak, a másik felén meg ratyi kinézetű, ecsetfejű gyerekek, csiricsáré ruhákban, brrr.
De még azért nem mindenki homár az országban.
Bár ez az egész trend a komplett nyugatot is durván megfertőzte, nem csak az északi országokat.
Ha a magyarok a lóról hátrafelé nyilazósok, akkor a svédek milyenek legyenek??
Múzzal kiállni a hátsó kerékre és úgy nyihahogtatni a jószágot, mennyire menő dolog?
www.youtube.com/shorts/Mhx71QxuooA
na, ez mondjuk usák videó, de ez van itt is felénk.És q sok az erdő az országban.
Otthon is van fenyő, tudom; de valahogy sose láttam ilyesmit az első 35 évemben Magyarországon élve.
Gyönyörűség az a V60 a fejlécben...
Ez a garancia dolog is erősen kétélű tud lenni, ahogy a cikk is állítja.
Idekint eléggé elterjedt dolog, hogy a kereskedők a használt autókra is adnak garit, persze nyilván nincs ingyen vacsora, biztos, hogy beleépítik az árba.
De valahogy ezzel vonzóbbá teszik szerintem a gépeket.
Mi is kaptunk 1 év garit a Seatra, aminek kifejezetten örültem, ha bármi gond lenne a 3 mókuskerékkel, ami hajtja, akkor lehet a fejét verni az eladónak.
Soxor ajándékba is adnak mondjuk 2 7nyit vagy 1 hónapnyit, nyilván reklámértékből, ez még nem veri fel az árat nagymértékben.Viszont mégse az van, mint otthon(?), hogy kapugarancia van egy több milliós kocsira, ami eléggé vízverős lenne számomra.
A második V70-et is így vettük 9 évesen, 3 hónap járt, és vettünk még mellé másik 3 hónapot; hogy ha valami szar benne, akkor fél év alatt azért csak előjön alapon.Nem volt semmi baj vele, sőt, egészen hat évig se.Csak most.
Szintén adnak a kereskedők mostanság már biztosítást is, mondjuk 1 7 időtartamra, valszeg kitalálták ezt a biztosítókkal közösen, hogy a reklám jót tehet az ügyfélszerzésnek.Ez szinte csak arra jó, hogy a vásárló a megvett géppel haza tudjon menni, és ne kelljen ott a szalonban szerencsétlenkedni, vadászni az ajánlatokat, stb, hanem otthon kényelmesen megoldható a dolog.De erre viszont nagyon.
A szalont úgy kell elképzelni, hogy itt a drágább használt gépeket is inkább régi gyárépületekben vagy ipari csarnokokban helyezik el nem pedig sima murvás telephelyen.Egy-egy ilyen raktárban soxor van 60-80-100 jármű is van fedél alatt.Nem kell folyton mosni, havat , virágport(!) takarítani róluk, nem megy tele porral, mocsokkal, falevéllel a kocsik esőcsatornája, nem lopják el olyan könnyen, stb.Otthon nem nagyon látok ilyet, ettől még persze lehet, hogy van.
A virágpor kegyetlen tud lenni, április-június közt egy büntetés a dolog, kb fél naponta lehetne vinni mosni a kint parkoló autókat, olyan durva sárga réteg lep el mindent.Nem csak autót, hanem erkélyt, épületek nyílászáróit, meg amit el tud képzelni az ember.A fenyőknek van ilyen atom pollenmennyisége, van egy videó, majd megkeresem, berakom, el nem hiszi az ember, amíg nem látja; meg utána se.
Igen, ez a baj, hogy a kisautót hizlalják kompakt méretre, de kisautó formájú marad (van belőle csapott hátú, de kombi nincs), pedig kombiban tök jó kompakt lenne. A kompakt meg felhízott nagyobbra, de nekem az már sok. Pfff.
Igen, Volslágen-konszernes technika, de valszeg ez a legolcsóbb belőle, csakis ezért vállaltuk be.Mégsincs "olyan nagyon" túlárazva.
És ez a korunk Wartburgja is egyben, mert hogy 1.0TSI, 3 henger, 999 ccm meg egy turbó.
Állítólag nincs túl szép hangja, de én úgyse hallom, a nejemet, lányomat meg nem érdeklik a motorhangok, akkor meg nem tök mindegy?Dehogynem.
Lízingből visszavett kocsi, tényleg nagyon újszerű az állapota, sose volt még ennyire fiatal kocsink.És vééééééégre, nincs benne bőrülés!
(Elnézést, hogy ilyen problémáim vannak... )
Előtte elolvastam jó pár ilyen szabad-e-megvenni-e jellegű cikket, és sehol nem fikázták különösebben.Volt egy cikk, amiben egy Skoda Octaviáról írtak, ami elment egy ilyen motorral 280e km-t.Az már elég durva, mármint hogy egy Octiba is tesznek ilyen varrógépmotort.Én csak olyan öt évet várok el a kis géptől, meg mondjuk 70-80e km-t, annyit azért ki kéne bírnia.2030-ban meg majd meglátjuk, egyáltalán élünk-e még a sok kötsög önmegvalósító politikusnak köszönhetően.
.
Hanem, ami a legdurvább újdonság volt, az a szájbalökött startstop intézménye.Még sose vezettem ilyen gépet előtte.Aki ezt kitalálta, és kötelezővé tette, annak a rákok egyék ki a szívét!Megnéztem egy raklap hogyan-iktassuk-ki-végleg jellegű videót a tecsövön, hát, a kommentelők mindenhol szapulják a rendszert.Nekünk mázli, hogy van kikapcsológomb a váltó mellett, így viselhető a dolog, mert nem vagyunk pizzafutárok napi ötezer indítással.(De azért megrendelem a netről a kis hekkelő áramkört, biztos, ami biztos.)De van egy csomó típus, ahol az infotainment menü legalján kell kotorászni, vagy pedig még ott se lehet kikapcsolni időlegesen sem.Hihetetlen, olyan autót soha nem fogok venni, ezt már most tudom.
Inrock, neked van a gépedben?Hogy bírod?Vagy bárki másnak?
Hejhó, Urak, szomorú hírt kell közöljek.
A Volvónk eladósorba kerül lassan, ez itt egy nekrológ.
Egyszerűen az van, hogy kb 15-16 éves korukban szoktam az aktuális autónkat lecserélni, mindenféle korábbi tapasztalat miatt, és most megint ennek van itt az ideje.
Sajnos ebben a korban elkezd a legtöbb járgány mindenféle raplis, hisztis viselkedést tanúsítani, (főleg az ilyen agyon komputerizált típusok) és én ezt nehezen viselem.A jelenlegit is tartottam volna még 1-2 évig igazából, de ő nem így akarta.
Mondhatjuk úgy is, hogy Papp Tibi után szabadon háromig számolt a szűkszavú Gege is.Ez gyakorlatilag három trélerezést jelent.
Harmadjára is mexívatott/nem indult el a csodás svéd vas, úgy hogy ez a végítélete, távoznia kell.Voltak, vannak még egyéb kisebb anomáliák is (pl. extrém párásodásos anyázkodás), amik tetézték a dolgot; meg eluntam a repülő középkonzolt is, hogy nyomja a térdemet.Szerintem elég türelmes voltam a 6 évvel, nem?
És mivel sajnos a gyártó nem tekinti többet az átlagembereket célcsoportnak (régen idekint igenis népautó volt a 200/700/900-as korszakokban), így viszont mi sem tekintettük a Volvót potenciális jelöltnek a következő gép kiválasztásában.
Úgyhogy vége van a V70-korszakunknak 17 (9+6) év után.Ez a darab mindenképp ment volna nem sokára, mert a Ford-származék lánczos kutya a motortérben lassan kérni fogja valszeg a lánccserét (pedig fényesebb a láncnál a kard... ) és az elég kemény költség, inkább meghagyom valaki másnak.Illetve az automata váltó is valszeg Fordos , és hát vannak averzióim azzal is.De jelenleg még működik végül is.Már amikor hajlandó beindulni és nem kell trélereztetni.
Fiatalt és kevés km-est akartunk venni következő gépnek, ilyen Volvóból csak egy társasház áráért létezik, azt meg nem vagyunk hajlandóak kifizetni.
Egy kisebb, egyszerűbb gép lett helyette, Seat Arona, suv-baba, aszittem, hogy beülni se tudok majd, ehhez képest tök jól elférek benne, vicces.A V70-hez képest egy kv-daráló hajtotta minimál játéktalicska, de érdekes módon elférünk, és ki tudjuk fizetni, közlekedni is elég nagyjából.És ez nem kevés manapság.Illetve egy 5-6-8 évre megoldást jelent valszeg, legalább is remélem. (3 éves a kis gép, 34e km-rel, még 4-5 év múlva se lesz nagyon öreg.)
A Volvót, és a többi agyon bonyolított, drága csúcsverdát másoknak kell majd megvenni.
Ha netán ránk szakad a Swedbank aranykészlete, és/vagy sikerül örökölni/nyerni/sikkasztani/korrumpálódni úgy cca 500 millió forintot, akkor lehet visszaút; valszeg vennék egy V60-V90 szerű gépet miután vettem egy szükségesen nagy birtokot, de jelenleg nem fenyeget ez a veszély.Bűnözni, rabolni sajnos túl jámbor vagyok, megfelelő barát, rokon, ismerős meg nem ül a ideális pozíciókban; pedig én örülnék neki! ))
Vagy netán második autónak is szívesen tartanék egy Volvert hobbi/veterán/"ralli" célokra, aminél nem baj, ha nem indul mindig vagy leáll néha, stb ; de nincs saját kertünk-garazsunk, lakásban lakunk, nem lehet a tárolást, szerelgetést megoldani.
Vagyis a Volvó átmegy a fejemben olyan "álomautó" féle kategóriába.Nekünk most viszont egy használható, mindennapi gép kell; innentől ez a két dolog különválni kényszerül.
Illetve a nejem is jobban tudja vezetni, parkolni a kis gépet, ez is inkább jó hír, mint nem.
Ültünk pár mai, jelenkori suvban (Renault Madjar, Opel Grandland, ilyesmik) és akkora monstrum mozdonyok, mint az állat.Egy átlag mértetű parkolóhelyre beállva nem tudom kinyitni az ajtót, hogy kiszálljak; ha van másik két kocsi két oldalról.Egyébként fantasztikus a helykínálat bennük, kezdem megérteni a vásárlovakat, hogy miért veszi az, akinek van gempa sz@rásig.
.
A kommentszámot tekintve is mostantól egy kicsit el fogok halkulni, lehet, páran pezsgőt bontanak, hogy végre eltűnik innen ez a közléskényszeres féleszű... ))
Én vagyok a lexomorúbb ez ügyben, de nem én kezdtem, én csak felveszem a kesztyűt, nem tehetek mást.Nagyon el vagyok kettyenve már az írástól is, de a józan eszemre kell hallgatnom.Az eggyel régebbi vasunkat is évekig emlegettem eladás után, valszeg a mostanival is ez lesz, de majd lecsillapodik bennem.
Igyexem nem nagyon pocskondiázni a gyártót, típust se, ilyen nagykamasz-korban valszeg a legtöbb autó elkezdi az elektromos szenvedést, bénázást, haldoklást, akkor is, ha nincs benne eszetlenül sok km, mint ahogy a mienkben se volt.De azért el kell ismerni, kicsit keserű a szájíz, nem teljesen ezt vártam volna.A régi V70-et is hulladékárban kellett beszámíttatni a mostaniba, mert nem ment át a vizsgán elektromos hibák miatt.Beröffent mindig, sose hagyott ott, csak éppen feldobált a komputer random üzeneteket, leáll soxor a fordulatszámmérő vagy a sebességmérő, mikor milyenje volt.Nagy csalódást keltett az is.
Az eladásra váró gép most a szerviz előtt áll, elfoglaltság miatt még nem kezdtek hozzá.Természetesen semmi baja, simán indul (időnként néha megnézem, pótkulccsal beröffentem).Ki kéne várni a rapliskodás ciklusidejét, de lehet nem fogják addig nézegetni a szerelők és/vagy kicserélnek benne valamit tessék-lássék, hogy vigyem már el onnan tőlük.Szóval semmi garancia arra, hogy megjavul, kitudódik a rejtély, hogy mi a lóf@$z okozza az időszakos nem indulást és utána meg hogyhogy simán zakatol hetekig.
Javítást követően megy szélvédőcserére, mert be van repedve, úgy többet adnak majd érte, vagy hamarabb elmegy; biztosító meg fedezi, pici önrésszel megéri.Majd végül fotózás, és repül ki a netre.Október végéig le akarok mindent zongorázni.
.
Nem törlöm a regisztrációmat, mert nem kér végül is enni, néha biztosan bekukkantok, de nem fogom már a kommentek 80%-át én írni.
A Volvereket azért sasolni fogom továbbra is, de már csak a máséit.
Hát, akiknek érdekében áll ez a nagy térítés (rohadék Eu-bürokraták, zöldfasiszták, autógyártók jó része), azok még mindig nem ismerik be az igazat...
Itt meg közben reggel mínusz három fok volt, metálszínű kint minden.
Nincs ez kicsit q korán még?De, igen, korán van hozzá.
Nem úgy, hogy reggel 9 alig múlt, hanem hogy még október sincsen...
szerintem ezt minden értelmes ember észrevette még az elején. Az elektromobilitás nem egy valamit kiváltó tényező, hanem valami mellé bejövő választási lehetőség. Akinek ez jobb, az választhatja.
"Szép dolog az elektromobilitás, de nem ilyen brutális áron"
---
Jéééééééé, hogy miket nem írnak az újságban, nem?
Nem hallottatok már valakit ugyanezzel a szöveggel?
Dehogynem, engemet, itt, egy pár hete!
Pedig esküszöm, hogy csak most olvastam én is, öt perce.
Hááááát, még ilyet, az ész megáll.
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/09/16/tanulj-masok-hibaibol-/
Undorító, mocskos, féreg, hitvány dolog ez a magyar biztosítóktól, a második eset legalább is.Tipikusan a hogy-b@sszunk-ki-minél-jobban-az-ügyfeleinkkel tipusú hozzáállás, amitől az ember hányigert kap.
Mert hogy 2 év és másfél perc után nyilván elfelejt az addig hibáltanul autózó delikvens vezetni, és elkezdi csokorba szedni az útjelző karókat, meg az árkon túli tölgyfákat és életveszélyessé válik...Pfejj.Sajnos idekint sem teljesen idegen ez a felfogás a magukat hatóságnak képzelő szolgáltatócégeknél, bár nem pont autóbiztosítás volt, ahol tapasztaltam ilyesmit.Az előző Volver az én nevemen volt, a mostani a nejem nevén van, majd kiderül, ha lesz ilyesmi helyzet, hogy mi is van idekint.Én meg jól beírom ide, ha nem felejtem el.
Amíg ez nem történik meg, addig meg el kell viselniük a Zúniós gittegyletek packázásait (bírságok), avagy meg kell dönteniük azokat (szétzavarni őket a fenébe).
Megjegyzem, ez utóbbi volna a legjobb megoldás.
Senki nem várhatja ez az átlagemberektől, hogy az ingatlanjaikkal egyező mértékű beruházásokat eszközöljenek egy szirszar napi járós autó miatt, ráadásul mindezt egy határidőre, amit pár idióta a heroin-partijaikon átszellemülve kitalál.
Ha nem lesz új, majd veszünk régit, ha nem lesz elkektromos, jó lesz a benzines is, ha az se lesz, akkor robogó, majd kerékpár és a végén gördeszka, korcsolya.Ha majd az se lesz, akkor meg maradunk a s3ggünkön otthon.
Vagy visszajönnek a szamárkordék.De akkor már nem ez lesz a legnagyobb bajunk, hogy mivel közlekedjünk.
És még egy valami, ami biztosan nem lesz az elkövetkező korszakokban: az a durva dőzsölés és harácsolás, ami az autógyárakat és vezetőiket jellemezte.Mert hogy a villanjautók árrése ezek szerint egyre csökkenő és csökkenő lesz, egyre kisebb haszonért is egyre jobban meg kell majd küzdeniük.Nem én mondom ezt, hanem nálam hozzáértőbbek, lehet már ilyeneket olvasni bőven.
Ja, és továbbra is fákk céldátum!
Ekkora mozdonyokból egy átlagos parkolóhelyen szerintem lassan ki se lehet szállni, nem nyílik eléggé nagyra az ajtó, ha parkolnak a két szomszédos rubrikában is...
Az ára meg, hát ja, én 40-et tippeltem indulónak, ahhoz képest még olcsó is.
Biztosan szaladni fog a jónép, hogy hármasával vegye...
Én nem voltam otthon nyáron, nem bírom már a 40 fokot...Majd most megyek ősszel.
De olvastam, hogy a kórházakban is leállogatnak a műtőkben a klímák, az se semmi egynek.
Az orvos orráról belecsöpög az izzadtság a sebbe, hurrá.
A volvóscsávó biztos pislogott volna egyet-kettőt ha a nagy koppanástól rányílik az összes légzsákja.Sajnos ez van ezeken a rothadt utakon,tényleg mi jöhet még?
totalcar.hu/magazin/hirek/2024/04/28/kicsi-vs-nagy-osszeutkoztettek-ket-uj-volvot/
Ez is kimaradt nekem valahogy, pedig érdekes.A nagy mozdony a kisebb háztartási dömper ellen, hmmm.Még csak a szélvédők se repedtek meg, atom merev bunkerek.
A nagyot még kiflexelnék-megheftölnék valszeg mondjuk Érden, vagy Tárnokon; de a kisebbnek faresz lenne szerintem, max bontani lehetne.
igen, ez manapság az újságírás "minősége". Amit linkeltem lent Zöldpályát, na az néha képes olyan elírásokat elkövetni, hogy csak lesek. Nem igaz, hogy nem húzza alá a szövegszerkesztője az elgépelt szót. Meg olyan magyartalanul megfogalmazott mondatokat tudnak összerakni, hogycsak...
Aztán manapság szinte mindenhol előfordul, hogy nem képesek összetett főneveket leírni, hanem külön szavakként írják.
Nocsak, nocsak, tényleg érdekes.
Bár sehol egy hivatalos jellegű link, ami azért elő szokott fordulni normálisabb helyeken, hogy ez nem a szerkesztőség kitalációja.
.
De volt ilyen a Porkáéktól is pár napja vagy hete, asszem a TC írta is.Nem kicsit örülök a dolognak, hogy kezdenek már gondolkodni is a nagyeszű döntéshozók.
Már a klímacél-dátum se annyira biztos.
Ráadásul a hiperostoba vezesses cikkíró képes volt leírni azt, hogy "véres a nyaka" az autónak.
Kellett egy kis idő, de rájöttem, hogy amit keres, a szólás, az a "véres a torka" lett volna...
Pfff, így én is írok újságot, bakker.Mondjuk torok-nyak, majdnem ugyanaz...
Szerencsétlen autó, amit az otthon kaphatott, láthatott már; és csodálkoznak az állapotán.
Kedvenc szavam a cikkből a "vezérműláncszíj", biztos hatalmas nagy szakértő követte el az írást...
Viszont a témája igaz, és rühelletes az, hogy a gyártók mennyire sz@rnak az egészre.Bár nyilván egyre nehezebb, de még mindig lehet módosítani a futásteljesítményt, és még mindig meg lehet ebből élni...
www.vezess.hu/vezetunk/2024/07/23/a-nap-hirdetese-egy-elado-fospermet/
A baromja,inkább vett volna egy kecskét(bakot).Mit akar egy 22 éves autótól?Valaki jól jár majd vele,ő meg majd veszen egy fasza béjemvét öccázér.Vagy egy rozsdabogja mercendest ha má lyukszusótó kő.Abba is lehet piros plafonylámpát tenni.Bocsi,át is kell iratni.
Ultrabrutálnak tartom, gagyi lesz a Volvo embléma?Szégyen.
De hát ez kell a vezetőségenk, akkor igyák meg a levét.
Épp elmerengtem, hogy Volslágen Ídé-akárhanyakból ha nem is rogyásig, de minden nap látok jó párat, épületből nézve is, meg közlekedés közben is.Ma épp volt egy ilyen EX30, meg tegnap egy 40-es kis Recsárdzs bogárhátú suv, most nem is tudom a pontos nevét.Előtte nem emléxem a hónapra sem, hogy mikor láttam Volver villanyautókat.Még kinaiakból is több fut felénk; Emgé, Byd, meg a többiek, mint Volverból...
Nem tudom, ilyen időszakos dologért venni egy másik autót?A Csikós is irogált ilyeneket többször is, hogy ameddig az egyik autó javítás alatt van, addig vesz egy másikat...
Bakker, asztakurva, ez igen... :-o
Egy ilyen kanyaron csak bukni lehet, és soxázezret, aki ezt be tudja nyelni,plusz idő, energia, hát nem mondom.
Én egyszerűen rövidre fogom a javítási időszakot, max 1-2 7 és utána vissza kell kapjam, nem tűrök hetekig, hónapokig, évekig tartó szarakodást.Igaz, nem is 40-50 éves gépeket birtoklok.Na mindegy, csak kicsit fura...
Itt van, jó kis magyar valóság, még mindig itt tartunk.
Idekint is előbukkan ez a nepperduma, hogy csak tölteni kell a klímát, jó az....
Az viszont igen furcsa dolog, hogy mondjuk jóhiszemű emberként (nem a cikkben szereplő eladókra gondolok, hanem általánosan egy korrekt valakire) elad valami ezer éves romot, ami még ugyan tud közlekedni, de bármikor bekövetkezhet a vég a járgánynak; és akkor még jótállást, szavatosságot, meg a fax tudja mit kell rá vállalnia magánemberként??Ez így eléggé erősnek tűnik.Főleg, ha csak ilyen 50ezer forint mondjuk a vételár.Én q élet, hogy beleírnám a szerződésbe eladóként, hogy a gépsárkány pocsék állapota miatt van a jelképes vételár; és az eladót semmilyen garanciális és szavatossági igénnyel nem lehet baxtatni, kész.Csak olyan veheti meg, aki ezt aláírja.
.
Itt felénk a km alapú értékelés dívik, mert még megbíznak a km-óra állás hitelében.Viszont pont emiatt, az ilyen 400-500-800e km-es kocsiknak szinte nulla az értéke akkor is ha még működik; mert bármikor jöhet a gazdasági totalcar.Bár nem ismert idekint ez a kifejezés direktben.
Az ilyen gépeket bontásra veszik, alkatrésznek, vagy gazdag jutubos hülyegyerekek széthajtani a tanyán, stb.
Ami fura még, hogy jónevű jogászként a cikkíró a félmillió forintos ársávban keresgél valóban?Vagy ez ilyen újságírói, jogászi közszolgálati kihívás, és a cikk maga a siker, nem is a megvett autó?Meg van ideje mindenfelé rohangálni többször is, ahogy pingpongoznak vele??
Ééééérdekes.
Csaké sokan 2 kérdésért is regisztráltak ha visszanézzük.Senki nem különlegesebb a másiknál,esetleg akkor ha 30 centire levitál a föld felett,meg ott volt a nagymajtényi fegyverletételnél anno az úr 1776-os esztendejében talán.
gabo73 írta: Erre mondottam vala a predátor üzemmódot hogy itt van,figyel,de nem szól bele.és volt aki ezt is félreértette
.
Valahogy nehezen gondolom azt, hogy sokan predátorkodnának itt.
Én legalább is úgy vagyok vele, hogy nem tudom megállni a hozzászólást, akkor se ha ordas baromság van leírva, meg akkor se, ha jó a témafelvetés.És nem gondolnám különlegesnek magamat...Ha meg meg tudom állni a kommentelést, akkor lényegénen nem érdekel a téma, de akkor nem is lépek be, nem regisztrálok, stb...
Na mindegy.
gabo73 írta: Ha gondolod szívesen értemegyek,szeretgetem,vigyázok rá míg hazaköltözöl.Ha át is íratod a nevemre megígérem hogy gondod nem lessz vele többet
Bróhaha, ja-ja.
Jó neked, ha ilyesmit ki tudsz jelenteni, akkor valszeg lenne nálad helye.
Én is szeretgetném esküszöm, de még csak hova tenni se tudnám, egy robogót se tudok tárolni, nagyon szar ez egy kertes házban felnőtt embernek...
Wildhorse írta: gegee írta: Apropó, izé, meg a vaslőcs.
Nem lesz valamiféle Volver találkozó, vagy ilyesmi?Régebben mitha lett volna valami összes típusos találkozó Budaörsön, és azon belül voltak Volverwiwesek is, nem?
Manapság talán a Parkoló Parádén lehetne ilyen, ha van/lenne rá érdeklődés.
Egyszer már majdnem eljutottam egy ilyen Parádéra, épp otthon voltunk, de nem Pesten, és asszem épp bérautó sem volt, meg talán más problémák is adódtak, pedig nagyon jó lett volna kijutni.Hát, majd egyszer csak sikerül.
Idén meg jól lemaradtam az éves legnagyobb itteni veterános találkozóról, 2 7tel utána vettem észre, hogy meg volt.De majd körül nézek, hátha van kisebb, helyi változat.Ami nagyon érdekes, hogy a svédek erősen usákautó-melegek is, szinte minden 7vg-n akad valahol az országban usákautós találkozó.Lehet több van, mint Volvertaliból, ami azért elég durva...
Valszeg azért is lehet ez, mert a Volveresek eléggé széjjel vannak aprózódva, külön vannak a 700/900-asok, az S/V/XC70-esek, Amazonosok, stb, még nem találtam igazi nagy, össznépi, rendszeres talit.Igaz, a covid miatt itt is meg volt állva minden sokáig, utána meg a háború/mindenválság okozta visszaesés is betett az ilyesmi találkozóknak.
Kiköltöztünk Dubajba. C70 megvan, de nem tudom mi lesz vele.
Volvósok közül Dani és Sanya (őt itt nem ismeritek) folyamatosan szerveznek talákozókat, de valóban nincs nagy zsizsgés. A covid is tehet róla, de a gazdaság sem alakul fényesen - a cégek küzdenek.
Ááá, üdv Mustang úr.
Esetleg, ha ez a Dani és Sanya márkatársak itt is propagálnák a talik idejét, helyszínét, akkor lehetne nagyobb is a zsizsegés.Persze nem biztos, csak egy tipp.
gegee írta: Apropó, izé, meg a vaslőcs.
Nem lesz valamiféle Volver találkozó, vagy ilyesmi?Régebben mitha lett volna valami összes típusos találkozó Budaörsön, és azon belül voltak Volverwiwesek is, nem?
Manapság talán a Parkoló Parádén lehetne ilyen, ha van/lenne rá érdeklődés.
Egyszer már majdnem eljutottam egy ilyen Parádéra, épp otthon voltunk, de nem Pesten, és asszem épp bérautó sem volt, meg talán más problémák is adódtak, pedig nagyon jó lett volna kijutni.Hát, majd egyszer csak sikerül.
Idén meg jól lemaradtam az éves legnagyobb itteni veterános találkozóról, 2 7tel utána vettem észre, hogy meg volt.De majd körül nézek, hátha van kisebb, helyi változat.Ami nagyon érdekes, hogy a svédek erősen usákautó-melegek is, szinte minden 7vg-n akad valahol az országban usákautós találkozó.Lehet több van, mint Volvertaliból, ami azért elég durva...
Valszeg azért is lehet ez, mert a Volveresek eléggé széjjel vannak aprózódva, külön vannak a 700/900-asok, az S/V/XC70-esek, Amazonosok, stb, még nem találtam igazi nagy, össznépi, rendszeres talit.Igaz, a covid miatt itt is meg volt állva minden sokáig, utána meg a háború/mindenválság okozta visszaesés is betett az ilyesmi találkozóknak.
Kiköltöztünk Dubajba. C70 megvan, de nem tudom mi lesz vele.
Volvósok közül Dani és Sanya (őt itt nem ismeritek) folyamatosan szerveznek talákozókat, de valóban nincs nagy zsizsgés. A covid is tehet róla, de a gazdaság sem alakul fényesen - a cégek küzdenek.
gegee írta: Az Új hozzászólás-ra kattintva a Formázás sorban, ami úgy kezdődik, hogy B I U S X stb, szóval ennek a sornak a jobbról harmadik ikonja, ami a képtallózás.De eléxarul működik, ha nincs pl a jpg a link végén, akkor nem csinál semmit, meg akkor se, ha "túl hosszú" maga a link.
Ha nem boldogulsz, csak másold be szövegként a kép linkjét a böngésző címsorából.
Tudod, link, mint a véres hurka (értsd, kajla, lekonyul, nem kemény...), nekem meg ezt mondogatta öregapám...
Az idő haladtával pláne marad ami most van. Lassan 15 éves a weboldal technológiája...... huhhh...
gegee írta: Valamiért kihajított a rendszer, szokta ezt, meg szinte minden más honlap is, nem gond, visszalépek.De épp megláttam a főlapon, hogy cirka háromezer ember klubtag.Meg vannak új(?) belépők is.De hol vannak ezek a Volver-társak?A f@$zbúkon van bármiféle aktivitás?Ott vannak feldobva topikok, témák?Azt látom itt is, hogy vannak csoportok.De folyik ott valami élet?
Vagy mind a háromezer kolléga csak a mi 3-4-5ünk csevegését olvassa?Ezért megéri regisztrálni?
Mondjatok már valamit, akinek van péniszkönyve is...
Csak egy képet akartam hogy én hogy oldottam meg a kijelző problémát,a kipöccenő navi helyére meg a bontóból egy 2000 ft rácsot,de úgyis csak kérdezni ugranak be az elkeseredett tagok,a megoldást már nem tudjuk mög
Pedig itt nem látunk semmilyen félrement kommenteket, üres hozzászólást, stb.
Tedd föl ingyenes, publikus képmegosztóra, bárhova csak fb-ra ne, és másold ide a linkjét.Úgy se megy?
Valamiért kihajított a rendszer, szokta ezt, meg szinte minden más honlap is, nem gond, visszalépek.De épp megláttam a főlapon, hogy cirka háromezer ember klubtag.Meg vannak új(?) belépők is.De hol vannak ezek a Volver-társak?A f@$zbúkon van bármiféle aktivitás?Ott vannak feldobva topikok, témák?Azt látom itt is, hogy vannak csoportok.De folyik ott valami élet?
Vagy mind a háromezer kolléga csak a mi 3-4-5ünk csevegését olvassa?Ezért megéri regisztrálni?
Mondjatok már valamit, akinek van péniszkönyve is...
Kedves Hallo Kollégák barátunk?Csak nem tán vmi. probléma hogy 6 egész napja eltűntél?Tudom a semmihez nincs mit hozzáfűzni,de azért egy beköszönés belefér hogy tudjuk nem ketten maradtunk(gg) ebben a nagy nyüzsgésben.
Már mindent megpróbáltam,feladom.A túrós tasak is tele lett vele.Átméreteztem,átkódoltam,a végén meg pont a lényeg ment a lecsóba,hogy inkább feladtam.2024-ben 1 nyüves képet nem tok feltőtnyi na.Megint csak a gyurri bácsi!
Az Új hozzászólás-ra kattintva a Formázás sorban, ami úgy kezdődik, hogy B I U S X stb, szóval ennek a sornak a jobbról harmadik ikonja, ami a képtallózás.De eléxarul működik, ha nincs pl a jpg a link végén, akkor nem csinál semmit, meg akkor se, ha "túl hosszú" maga a link.
Ha nem boldogulsz, csak másold be szövegként a kép linkjét a böngésző címsorából.
Tudod, link, mint a véres hurka (értsd, kajla, lekonyul, nem kemény...), nekem meg ezt mondogatta öregapám...
De nem, épp aszondom én is, hogy csak a mechanikát, a kipattanó keretet használni fel, és tenni bele egy rendes, mai kis kijelzőt, akár fullhádés felbontásban.Már, ha valaki rá van cuppanva erre a dologra, vagy szívesen szörfözik a retro hullámon...
Engem nem izgat, megoldom a parkolást minden ilyesmi nélkül is.Van a kocsinkban ilyen kockákat kijelző tolatókamera, meg csipog is állítólag, de én nem hallom úgyse...
elvagyok a kiszállok-hátramegyek módszerrel, de azt is kb évente egyszer.
.
Valamikor volt egy olyan konteszt, már nem tudom, hogy hol, Tottakár, vagy egyéb helyen, hogy mindenki csináljon fényképeket tolatókamerával, küldje be, és majd kiértékelik az adott újságnál, talán nyeremények is voltak felajánlva.
Nem tudom, mi lett a vége, lettek-e győztesek hirdetve, de röhögtem egy ideig az ötleten.
Egy néhány éve a kezembe került valami után kutakodáskor a lakásban az első "okos"-telefonunk, nem is tudom, mikori kiadás lehetett, 2013-14? Egy Alcatel valamilyen telefon, Vodkafonos.Még működött, egy funkciót az érintés után kb 3 másodperc múlva végzett el és ezt tudta újonnan is. emléxem, az újkori tesztekben se nagyon dicsérték a telefont
Na, akkor innentől visszakanyarodva egy 2001-es autóban lévő navigációt saccom szerint manapság már kábé senki se akarna napi üzemmódban használni, maximum egy múzeumban menne el.Sajnos az autós elektronikáknál semmi sem devalválódik jobban.