Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...553
    Shadowcorp86 2019/09/16 20:31 (55474)
    Szia, igen a CEM modul, kitakarítottam teljesen, a csatlakozásokat is átnéztem, de semmi. Az a baj hogy a kormányzár miatt teljesen kiakadt a számítógépe. Sajnos eddig nem sikerült megjavítanom és szerintem nem is tudom. Aksi töltőről adtak neki áramot, hátha kinyit és ezzel szerintem ki is sült a mikrokontroller vagy az eeprom. És az ecu nyilván nem tud mit kezdeni ezzel. Azért köszönöm a tippet!
    atta20 2019/09/16 18:16 (55473)
    Egyik volt kollegámnak volt hasonló gondja v50 2.0 diesel. Ő azt mondta akkoriba, hogy a kesztyű tartó alatt volt valami modul és megmozgatta a csatlakozókat rajta és azóta indul.
    Shadowcorp86 2019/09/15 18:50 (55472)
    Üdv mindenkinek!
    Mint az adatlapomból kiderül van egy 2006-os V50 1.6d autóm. A probléma vele, hogy ha elfordítom a kulcsot nem indítózik. Hiba üzenet a bc-n immo ujraindítása. Előzmények: 1, Egy reggel nem indult egy idős úrnál
    2, az idős úr kiszerelte az elektromos kormányzárat, mert nem oldott ki
    3, stb...
    Na, ezek elmondás alapján és csak elképzelni sem szeretném mit művelhetett még.
    Most autó nálam, és szeretném rendbe tenni. Egyenlőre immo off illetve az elektromos kormányzárat is kikapcsolnám, hogy ne figyelje az autó. Ha ez meg van elvileg be tudnám indítani és el tudnám vinni az autót szervízbe. Szeretném a tapasztaltabbak segítségét kérni, hogy ki foglalkozik ilyesmivel lehetőleg Győr környéke, de akár Pesten is. Az eepromot ki tudom venni, ha szükséges.
    A válaszokat előre is köszönöm. EDC16C34 ecu
    Wildhorse 2019/09/14 12:17 (55471)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    pedig pont a nyáron kellett volna elővenni Bár még most is elő lehet, nincs rossz idő. Hajrá!



    Jövő héten lehülés.....
    inrock 2019/09/14 11:16 (55470)
    Halló Kollégák,

    pedig pont a nyáron kellett volna elővenni Bár még most is elő lehet, nincs rossz idő. Hajrá!
    Wildhorse 2019/09/14 11:08 (55469)
    Szépjónagyot!

    C70 95%-ban mélygarázsban állt a nyáron.....most meg itt az ősz és lassan a hideg is. Ha így megy tovább, akkor még veterán is lehet belőle.....
    gegee 2019/09/09 05:40 (55468)
    Izé, na, leszarNÁM, ha ilyen lenne...
    És nem is reménytelen a dolog, lehet kapni barkácsáruházban ilyen műfű tekercset négyzetméter alapon, valszeg nem is kerülne túl sokba leburkolni az autót...
    gegee 2019/09/08 19:53 (55467)
    Igen, csere lesz.

    Addig is, nesztek, egy környezetkímélő, zöld Volver!



    Gyönyörű, imádom a színét!És ha megkaristolódik, hát leszarom, leesik 3 fűszál...
    inrock 2019/09/08 09:28 (55466)
    Én biztos cserélném. El is csodálkoztam, hogy az Olajdoki ilyen amatőr.
    inrock 2019/09/08 09:27 (55465)
    Halló Kollégák,

    passz. Kérdezd meg a szerelőt. Az én autómon az alacsony futásteljesítmény miatt években mérem az ilyen cseréket, nem km-ben
    gegee 2019/09/08 01:21 (55464)
    Hehh, épp most van a técén az olajdoktor rovatban egy kérdés, hogy kell e tiptronicban olajat cserélni?És azt javasolják, hogy a tulajdonos hagyatkozzon a gyártóra vagyis ne cseréljen olajat mert élethossz-periódusú.
    Csak hát ilyenkor jön ki az a dilemma, hogy kinek mennyi a kocsi élethossza?
    A tulajdonos szerint végtelen idő, az autógyár szerint meg 150 e km, utána tessék szépen új autót vásárolni...Anyjuk p!cs@'ja...
    gegee 2019/09/07 20:20 (55463)
    Kösz a választ.
    Na, az automata pont engem is érdekelne, érintetség végett.Vajon mennyi km-enként kell cserélni?Van itt valaki ilyen váltóval?
    Régebben asszem Géza bának volt ilyenje...
    inrock 2019/09/05 19:47 (55462)
    Halló Kollégák,

    aszongya a B.Nepper, hogy több példányt is ismer, amiben a legendásan megbízható D5-ös motor van 500k km felett. Az első példányoknál beázott a szélvédő Automatában rendszeresen cserélni kell az olajat.
    Csodálkozom viszont, hogy a csúnyán öregedő bőrről nem szólt semmit.
    gegee 2019/09/04 13:01 (55461)
    Mármint hogy én erősen süket vagyok, a fizimiskáját meg nem látni a videóban, illetve a kommenteknél se hivatkoznak rá...
    Azt úgy sejtettem, hogy fenntartani egy ilyet nem a szarral gurigázás kategóriája, na de hogy ennyire...?
    Idekint az őshazában a bennszülötteknél mégis q sok van, igaz, a főváros és környéke nyilván a leggazdagabb régió az egész országban.
    gegee 2019/09/04 01:51 (55460)
    Volver a Műhelyporeszben!


    Code:

    [img]https://www.youtube.com/watch?v=DQVvB1zqmxw[/img]


    A Nepper mond valamit róla?
    atta20 2019/08/27 19:52 (55459)
    Lehet butaságot írok, de én úgy tudom, hogy hiába regenerál a dpf akkor is egy idő után megtelik hamuval a szűrő. Elégeti a kormot, de égés után meg hamu keletkezik ami csak gyűlik folyamatosan és ezért van az, hogy idő után így is úgy is cserélni kell a dpf szűrőt.
    tbalazs 2019/08/24 22:53 (55458)
    Sziasztok!

    A segítsegeteket szeretnem kerni, hatha mar találkoztatok ilyen problemaval. Ket hete vettem egy S40 2007-es faceliftes 1.6 diesel autot 138 ekm-rel. Az autot atnezettem markaszervizben mielott megvettem. Az osszes szervizszamlaja Bosch es Volvo markaszervizes megvan, ideadtak. A szerviz szerint az auto renben van, koranak megfeelo allapotban, probakor alatt is jol ment az auto szep hangja volt, igy megvettem. Egyeduli furcsasagnak azt tartottam hogy ketszer volt benne generator csere, de mivel azota ment 70 ezer km-t ugy gondoltam hogy ha volt is hiba megoldodott. Penteken elhoztam az autot ment szepen 200 km Bp - Debrecen. Majd vasarnap fementem a palyara, nyomom neki nem megy 100 km/h fele check lampa kigyullad hetfon mar szervizbe volt. Hiba reszecskeszuro csapda, okes szerviz kitisztitja es kiderul hogy DPF adalek nincs az autoban kifogyott. Szerviz kitisztitja a szurot tesz bele adalekot hiba kod ki, megy az auto megint. Bar mar akkor furcsalodtam hogy a reszecskeszuro tomodott el, mivel az elozo tulaj 1 ev alatt 36 ezer km-t ment vele, tobbszor kulfoldre is gondoltam h kiegette a szurot, plusz az auto sem jelezte a hogy ellenne tomodve. 1 het telt el azota, es megint elojott a hiba, computer szerint a reszecskeszuro megfeleloen mukodik, de megis hibat dob es szerviz uzemmodba kapcsolja motort. A generatora gyanakszom hogy feszultseg miatt az erzekelo bejelez. Hidegen valamiert a generatornak hangja is van hideg inditas utan. Nem tudom mi lehet a baj Esetleg valaki talalkozott ilyen hibaval?

    Elore is nagyon köszönöm a valaszokat!
    inrock 2019/08/24 13:55 (55457)
    Halló Kollégák,

    azért elég érdekes. Kattintok egy nulla csillagos tesztre, és feldob egy 3 csillagos ítéletet, ami egy sorból áll
    gegee 2019/08/23 22:59 (55456)
    Jéééééééééééééééé, az autónavigátoron is van "népítélet", nem is tudtam:


    www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/volvo/v70/-/

    Más gyártók, típusok is természetesen.
    Éééérdekes...
    gegee 2019/08/22 12:16 (55455)
    Jó, értem, de legalább már tudni, hogy mit kell csinálni.Ez se evidens mindig.
    Amúgy nem irigyellek, számomra rühelletes dolog ajtóborítást lebontani, garantált, hogy megsérül, nehéz tudni, hogyan is kell, stb...
    horvgyuri 2019/08/20 19:30 (55454)
    gegee írta:
    Megint kiderült, hogy a wédé-negyven mindenre jó...
    Grat, ez már valami eredmény.


    De az összes záram kuka... wd40 nem segít mindenen. A csomagtartót bontottam ki, feketére égett a zár motorja.
    gegee 2019/08/20 13:30 (55453)
    Megint kiderült, hogy a wédé-negyven mindenre jó...
    Grat, ez már valami eredmény.
    horvgyuri 2019/08/19 21:30 (55452)
    horvgyuri írta:
    horvgyuri írta:
    Sziasztok!

    A lényeg maradt le, S40 1.6 2000-es évjárat.


    Amit kiderítettem a rajzokból, hogy a VGLA modul vezérli az ajtó nyitást, zárást. De merre találom ezt a modult? Az autóban korábban cseréltek már központi zár, riasztó modult. Ez a rádió alatt található.
    Innen az ajtó nyitó/záró parancsok a bal ajtóba mennek vagy közben van még egy modul valahol?

    Köszi


    Kigyököltem a problémát.
    A bal ajtóban van egy kapcsoló (nem bontottam még ki) ami érzékeli a kulcs elfordítását. A melegben, vagy valaki próbálta nyitogtani, a kapcsoló folyamatosan adta a nyitó jelet a záraknak úgy mint ha a kulcsot elfordítanád nyitó állásba.
    Nyomtam be egy adag wd40-et és mozgattam a kulcsot és egyszer csak csend lett.
    De gyakorlatilag az összes záram kuka lett, szétdarálták magukat.
    Lehúzni még lehúz, de felfele nem mozdulnak már.

    Én szerintem már vagy 4-5 éve nem nyitottam ki az autót kulccsal. Így ez vagy egy időzített bomba, vagy nem volt szerencsém vagy próbálták nyitni...

    Gyuri
    horvgyuri 2019/08/19 10:02 (55451)
    horvgyuri írta:
    Sziasztok!

    A lényeg maradt le, S40 1.6 2000-es évjárat.


    Amit kiderítettem a rajzokból, hogy a VGLA modul vezérli az ajtó nyitást, zárást. De merre találom ezt a modult? Az autóban korábban cseréltek már központi zár, riasztó modult. Ez a rádió alatt található.
    Innen az ajtó nyitó/záró parancsok a bal ajtóba mennek vagy közben van még egy modul valahol?

    Köszi
    horvgyuri 2019/08/19 09:58 (55450)
    Sziasztok!

    A lényeg maradt le, S40 1.6 2000-es évjárat.
    atta20 2019/08/19 09:10 (55449)
    horvgyuri írta:
    Sziasztok!
    Nagy melegben a parkolóban hagytam az autót, amikor visszaértem az összes zár motorja morgott, pörögtek. Kulccsal tudtam csak kinyitni, de zárak motorjai mentek továbbra is. Akku sarut levettem, szellőztettem (vártam a csodát), vissza a sarut de az összes zár zúgott továbbra is.
    Megnyomtam a belső zár gombot a műszerfalon és akkor csend lett. Így végül papírral kitámasztva a gombot sikerült elindulni.
    A riasztó működik, mert az immot kikakapcsolta és hagyott elindulni szerencsére.
    Úgy tűnik, hogy mintha folyamatosan nyitni akarná az ajtókat.
    Van valakinek ötlete, hol keressem a hibát? Mi lehet zárlatos ami az összes ajtót vezérelné? Vagy valami relé halt be?

    Köszi

    Gyuri


    Ez már viszont valószínűleg valamelyik modul rosszalkodik. Vagy cem mert az vezérel mindent vagy ddm vagy pdm modul. Persze ez csak tipp.
    gegee 2019/08/18 22:59 (55448)
    horvgyuri írta:
    Sziasztok!
    Nagy melegben a parkolóban hagytam az autót, amikor visszaértem az összes zár motorja morgott, pörögtek. Kulccsal tudtam csak kinyitni, de zárak motorjai mentek továbbra is. Akku sarut levettem, szellőztettem (vártam a csodát), vissza a sarut de az összes zár zúgott továbbra is.
    Megnyomtam a belső zár gombot a műszerfalon és akkor csend lett. Így végül papírral kitámasztva a gombot sikerült elindulni.
    A riasztó működik, mert az immot kikakapcsolta és hagyott elindulni szerencsére.
    Úgy tűnik, hogy mintha folyamatosan nyitni akarná az ajtókat.
    Van valakinek ötlete, hol keressem a hibát? Mi lehet zárlatos ami az összes ajtót vezérelné? Vagy valami relé halt be?

    Köszi

    Gyuri


    Érdekes a dolog.Én ugyan elektromos szakmában végeztem iskolát, igaz nem autóvillamosságist; de még sose hallottam ilyesmi hibáról.Ami persze nem jelent semmit.Nem tudom pontosan, hogy az ajtónyitó aktív elem az motor jellegű-e vagy valami relé inkább.Valszeg valami egy darab központi elem halt be vagy működik falsul.Sajnos az öregecskedő ((C) Fletó apánk) autókban (10-15 éves vagy több) a motortérben elhelyezett elektronikák napjai meg vannak számlálva, erről sajnos tavaly keserű személyes tapasztalatom is lett.Vagyis az állandó hideg-meleg váltakozás a legtöbb ilyen eszköznek a lassú halált jelenti.Hogy ez szándékos-e az autógyártók részéről (saccolom, hogy igen), arról megint lehetne hosszan beszélgetni...
    Ha nem a motortérben van, vagy ahhoz közel, akkor lehet hosszabb életű is az egység.
    Tőled is azt kérném, ha nem nagy fáradság, hogy ha kiderült a dolog és látható a megoldás, írd be kérlek ide nekünk is, had tanuljunk belőle.Kösz és hajrá!
    gegee 2019/08/18 22:47 (55447)
    kanyvale írta:
    Sziasztok!

    Megvan az első kör a hibafeltátásnál: beállt a turbó (erre aztán senki sem gondolt). Ami az érdekes, hogy semmi, de semmi előjele nem volt a megpusztulásának... még csak füst sem volt. Végül is kiderült, hogy gázolaj volt, csak levegő nem ment a motorba és emiatt fulladt le. Most lépünk tovább, turbócsere és próbaút -remélem más nem adta meg magát!
    Szebb napot mindenikek!

    Nahát, köszönjük a visszajelzést, örülök, ha jól alakul.Esetleg majd írd meg azt is, ha már minden kiderült; hogy a szervizt/mestert, aki végezte a munkát, ajánlod-e másoknak?
    Hajrá!
    horvgyuri 2019/08/18 22:07 (55446)
    Sziasztok!
    Nagy melegben a parkolóban hagytam az autót, amikor visszaértem az összes zár motorja morgott, pörögtek. Kulccsal tudtam csak kinyitni, de zárak motorjai mentek továbbra is. Akku sarut levettem, szellőztettem (vártam a csodát), vissza a sarut de az összes zár zúgott továbbra is.
    Megnyomtam a belső zár gombot a műszerfalon és akkor csend lett. Így végül papírral kitámasztva a gombot sikerült elindulni.
    A riasztó működik, mert az immot kikakapcsolta és hagyott elindulni szerencsére.
    Úgy tűnik, hogy mintha folyamatosan nyitni akarná az ajtókat.
    Van valakinek ötlete, hol keressem a hibát? Mi lehet zárlatos ami az összes ajtót vezérelné? Vagy valami relé halt be?

    Köszi

    Gyuri
    kanyvale 2019/08/18 13:45 (55445)
    Sziasztok!

    Megvan az első kör a hibafeltátásnál: beállt a turbó (erre aztán senki sem gondolt). Ami az érdekes, hogy semmi, de semmi előjele nem volt a megpusztulásának... még csak füst sem volt. Végül is kiderült, hogy gázolaj volt, csak levegő nem ment a motorba és emiatt fulladt le. Most lépünk tovább, turbócsere és próbaút -remélem más nem adta meg magát!
    Szebb napot mindenikek!
    atta20 2019/08/17 16:31 (55444)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    én mondjuk nem értem mi köze az akkumulátornak ehhez, amúgy márkaszerviz fel tudja programozni. Gondolom nem olcsóé'.


    angol oldalakat olvasgatva valahol olvastam, hogy ilyen problémát erős áramingadozás is okozhat inditáskor, hogy a cem eldobja a kódokat...de ugye mint tudjuk olvasni mindent lehet
    inrock 2019/08/17 10:36 (55443)
    Halló Kollégák,

    én mondjuk nem értem mi köze az akkumulátornak ehhez, amúgy márkaszerviz fel tudja programozni. Gondolom nem olcsóé'.
    atta20 2019/08/16 20:40 (55442)
    atta20 írta:
    Bocsánat nem ecm-el hanem a cem-el.

    Az a gondom, hogy nagy eséllyel a rossz akkumulátor miatt a cem modul eldobta a kódokat és csak annyit kéne csinálni, hogy újra felprogizzák a kulcsokat és nem értem, hogy ha konkrétan mondom mit akarok csináltatni a kocsin miért kell hülyének nézni a leendő ügyfelet és azzal letudni a dolgot, hogy majd ők átnézik.
    atta20 2019/08/16 19:03 (55441)
    Bocsánat nem ecm-el hanem a cem-el.
    atta20 2019/08/16 18:52 (55440)
    Tud valaki ajánlani olyan volvo szervizt Budapesten amelyik újra tudná tanitani a kulcsokat az ecm-el? Kettőt felhívtam elmondtam mit szeretnék de csak ködösítettek hogy át nézik stb stb...pedig konkrétan mondtam mit akarok csináltatni.
    inrock 2019/08/16 18:01 (55439)
    *ilyenkor
    inrock 2019/08/16 18:00 (55438)
    Halló Kollégák,

    és ilyen kor tilt is az immo? Villog a műszerfalon az áthúzott autó jel?
    Nekem véletlenszerűen csinált ilyen letiltásokat, végül szervizben kitisztították a gyújtáskapcsolót, meg forrasztottak valamit az immo egységen. Nemrég volt, hosszútávú tapasztalatom nincs vele, hogy tényleg eltűnt-e a hiba.
    atta20 2019/08/16 14:51 (55437)
    Mind a két kulccsal nem indul az autó csak kattan egyet.
    A vida valahogy azt irja ki hogy elfelejtette a kulcs kódokat.
    Wildhorse 2019/08/16 13:17 (55436)
    Van esetleg másik kulcsod? Nálam is művel ilyet és úgy tűnt, hogy az adott kulcsban csesződött el az immo kapszula
    atta20 2019/08/15 20:31 (55435)
    Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek.

    Találkozott már valaki azzal a hiba kóddal hogy cem-6c48? Az autó nem indul tansponder hibár ír a vida és ezt dobja ki hibakódnak. Nem is teker az önindító.

    Immo antennát már cseréltem, de ugyan ez a hibakód.
    gegee 2019/08/14 12:00 (55434)


    Volvermentő!
    inrock 2019/08/13 18:07 (55433)
    Halló Kollégák,

    keresd fel Nagy Zolit, ő vagy tudja honnan lehet szerezni ilyen cuccokat, vagy van kontaktja.
    Vagy nincs... igazából nem tudom Egy próbát megér.
    Táltos 2019/08/13 08:11 (55432)
    Sziasztok.
    Azért köszönöm,de a márkaszervizekkel egy problémám van az árképzési gyakorlatuk és jobb esetben gyári alkatrészek, ami ugyebár rosszabb esetben jelenlegi helyzethez vezet (mert ugyebár a ford benzines motorok nagy része szereti fogyasztani az olajat )Ezért akarom lehetőleg "tuning"{kovácsolt dugattyú,bevonatos-felületkezelt-acélgyűrűk stb.} alkatrészekkel össze szerelni ami viszonylagos normál üzemi körülmények
    között tartósabb-megbízhatóbb.
    Ami a legjobb lehetősé számomra Ford motor specialista címe-elérhetősége.
    inrock 2019/08/12 18:53 (55431)
    Halló Kollégák,

    hát passz, nem sokan vagyunk itt, nem is szerelők/tuningolók... Valamelyik szervizt kérdezd meg.
    Táltos 2019/08/12 18:33 (55430)
    Sziasztok.
    Volvo S 40 1.8 2004[ford motor] Motorkód-B4184S11 Keresek Gyári túlméretes dugattyúkat,vagy kovácsolt tuning dugattyúkat,Goetze, AE, Kolbenschmidt, Mahle, Tarabusi,NPR dugattyúgyűrűket.Hol lehet beszerezni?
    Illetve utolsó megoldásként bontott,bemérhető-[kompresszió,hengernyomásveszteség mérése,olajfogyasztás mentes :woohoo: :evil: :woohoo: :ohmy: ]
    Várom segítségeteket.
    gegee 2019/08/09 06:28 (55429)
    www.automotor.hu/am-70/osztrak-magyar-autos-talalkozo-a-balatonnal/

    Már akkor is voltak Volverek Magyarországon, igaz, csak látogatóban.
    Bakker, 1959, elképesztő.Ahogy az is, hogy 1955-ig még az osztrákok is szovjet gyarmat voltak...És 4 évre rá már a legtöbbnek nyugati kocsija volt.Hmm.
    gegee 2019/08/07 08:31 (55428)
    Na jó, de hát na, gondolkodhatott volna hamarabb is; legalább is én az ő helyében ezt tettem volna, és akkor kimarad az S90 és kapásból jött volna az elektromos.
    8-10 ezer km-t max fél-egy év alatt tesznek egy ilyen kocsiba.Na mindegy, nem török pálcát senki felett, ha bírja a szarka farka, csinálja csak...
    gegee 2019/08/07 08:29 (55427)
    kanyvale írta:
    Köszönöm az infòt, màr szervìzben van ès nagy meglepetèsemre ott màr nem csinàlja...f&ck! Ha lesz hiba feltàràs/megoldàs beìrom. Szèp napot mindenkinek!
    Nahát, ahogy az lenni szokott, bróhaha...

    Nekem ilyen számítógéppel volt temérdek, azok se különbek, ha ez vigasztal...

    Várjuk a visszajelzést, minden jót!
    inrock 2019/08/06 18:38 (55426)
    Halló Kollégák,

    azt írja, hogy elektromosra cserélte volna az S90-t.
    = kevesebb adó, ingyen parkolás (asszem), buszsáv használat.
    kanyvale 2019/08/05 19:30 (55425)
    Köszönöm az infòt, màr szervìzben van ès nagy meglepetèsemre ott màr nem csinàlja...f&ck! Ha lesz hiba feltàràs/megoldàs beìrom. Szèp napot mindenkinek!
    gegee 2019/08/05 18:04 (55424)
    Nekem volt ilyesmi gondom, de az szívós volt, benzines és Renault.

    Ott gyújtáskábelcsere volt a megoldás, nagyon ritkán letestelődött de csak taknyos időben csinálta.
    Kérdezz még máshol is körbe, mert itt szerelő nincsen aktív (vagy ügyesen bujkál), komment is csak alig.Vagy go to szerviz.

    Ha kiderült a hiba és a megoldás módja, megköszönjük, ha beírod ide utólag, hogy mindenki okuljon!
    gegee 2019/08/05 17:57 (55423)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/08/05/ujszeru_sokkal_olcsobb_megsem_veszik_meg/

    A gazdagok élete sem könnyű, sőt, akár sanyarú is lehet!
    Ha lesz egy kis időm, sajnálom is picit.

    Nem szóltak ennek a csávónak, hogy az ilyen autók értékvesztése az első években még a mexokott 30%-okon felüli is lehet, akár 50% is??
    Meg aztán, miért is kell megunni egy autót 8-10e km után?
    Vagy ha ilyen valaki, akkor miért nem bérel, lízingel inkább?
    18 helyett 13 az még csak alig a harmada, vagyis simán helyben vagyunk.
    Mondjuk, ezekért a szörnyű Skoda-hátsólámpákért én még 10-et se adnék, újonnan se.Csakis a kombi.
    De ez csak én vagyok.
    Sok sikert a tulajnak.
    Ha meg valaki ekkora pályás spíler, tessék kiköhögni egy új másik valaminek a 15-20 millás árát, és ilyen csekélységen, mint egy másik autó árányi értékvesztés, elegánsan túllendülni.
    kanyvale 2019/08/05 14:01 (55422)
    Szisztok! Gyors segítsėgre lenne szükségem, a következők a tünetek(2.5 tdi): menet közben eltűnik az erő a motorból, mintha nem kapna gázolajat,nincs semmi hatása a gázpedálnak. Visszaál alapjáratra vagy teljesen leáll. Pár perc pihentetés után mintha semmi sem történt volna, minden gond nélkül indul, aztán újra ismétlődika leállás / alapjáratozás. Újraindításnál kormol egy kicsit semmi egyéb. Hibát nem jelez, víz, olaj rendben. Adagolóval lehet baj? Ha van valakinet ötlete írjon, mindensegítség jól jön. KÖSZÖNÖM!
    Lacius 2019/07/31 23:25 (55421)
    Köszönöm!
    inrock 2019/07/31 19:42 (55420)
    Halló Kollégák,

    Udvari Autó, és Nagy Zoli.
    Lacius 2019/07/31 14:53 (55419)
    Sziasztok! Egy nagy segítségre lenne szükségem! Ismer valaki Budapest vonzáskörzetében olyan megbízható Volvo specialistát, aki a V50 1.8 benzines Ford motorral is foglalkozni tud. Ügyes és lelkiismeretes. Engem a Volvos Elzavart, hogy ez Ford motor, vigyem Ford szervizbe, a fordos meg azt mondta, hogy ez nem Ford hanem Volvo.
    Előre is köszönöm

    Üdv.
    inrock 2019/07/26 18:12 (55418)
    Szerintem most is kell kábelezés előkészítésnek lenni. De legjobb, ha megkérdezel egy márkaszervizt, vagy Volvo specifikus szerelőt.
    inrock 2019/07/26 18:10 (55417)
    Halló Kollégák,

    ha nem az álló autó alatt látható tócsa formájában, akkor valszeg a motor eszi meg
    Villon 2019/07/26 12:01 (55416)
    Sziasztok,

    Nem tudom tudja-e valaki, hogy az újabb volvokba PL. 2014 utáni XC90-esekbe lehet-e utólag gyári extrákat beépíteni?
    pl. van benne hátsó radar, de szeretnék előre is. Viszont nem akarok univerzálisat, hanem gondoltam, hogy eredeti Volvo radart tennék előre, mint ha gyárilag azzal szerelték volna. Vagy más hasonló extrákkal lehet bővíteni az autót?

    Régen, amikor még S70-esem volt, azon pl. minden kábel gyárilag elő volt készítve. Így amikor pl. a gyári tempomatot megvettem hozzá, csak rá kellett dugni az ott előkészített stekkerre az alkatrészeket és működött. Gondolom ma már ez nem így van

    Próbáltam kiguglizni, de sehol nem találtam erre választ.

    Előre is köszi a válaszokat.
    Baajnus 2019/07/25 21:21 (55415)
    Sajnos fogy a hűtővíz nagyon valahol.sűrűn kell utántölteni
    inrock 2019/07/24 20:07 (55414)
    Hát, szerintem az itt aktívkodóknak nincs ilyen fiatal autója Én biztos nem fogok kapni.
    inrock 2019/07/24 20:06 (55413)
    Halló Kollégák,

    lehet még nem hűlt ki a hűtőfolyadék, azért jön vissza, ha felnyitod a tartályt? Amúgy az egy nyomás alatt levő rendszer, normális, hogy visszajön. Ha kihűlt, akkor így kell a szintnek beállni a min-max közé.
    Vagy máshol fogy el? Utána kell tölteni?
    Veresg 2019/07/24 19:57 (55412)
    Sziasztok !
    Valaki kapott már értesítést a mostani vissza hívásokkal kapcsolatban?
    Mert nekem csak annyit küldtek e-mailben,hogy az én autómra nem vonatkozik a visszahívás pedig 2015 V40 es 2.0-es diesel.
    Válaszokat előre is köszi !
    Baajnus 2019/07/24 13:06 (55411)
    Hello mindenkinek.
    Segítséget szeretnék kérni..
    Volvo xc 60 2.0diesel 2012 es.163LE
    300000km van benne valós.
    Elfogy a hűtővizem a kiegyenlítőböl kb 150km után.vízfolyást sehol nem tapasztalok.
    Ha leveszem a kupakot a víz feljebb jön s buborékoló hangot is hallok a csövekből.forrni nem forr.
    Hol lehet a hiba?hengerfej?egr hűtő?
    Vagy bármi ötlet,tapasztalat?
    Köszönöm..
    gegee 2019/07/24 04:09 (55410)
    Na, az jó, ha megjavult.
    Kérdezzél még máshol is, mert itt nagyon kevés a komment.
    forrokeramia 2019/07/23 20:27 (55409)
    Sziasztok! Hátul füstöl,de valószínűleg csak kellett neki egy kis vadulás !
    Egyébként v70 2.5 tdi 1998.
    Ettől függetlenül tudtok e Szeged környékén jó volvós szakit??
    inrock 2019/07/23 18:44 (55408)
    Halló Kollégák,

    újabb Volvós tartalom. Azért a BNepper haverja nem keveset ment az S60-nal, hogy kétszer is kellett a váltóhoz nyúlni

    totalcar.hu/magazin/technika/2019/07/23/muhelyprn_volvo_s80/
    inrock 2019/07/22 18:55 (55407)
    Halló Kollégák,

    azért mert mi nem tudjuk megvenni, az nem jelenti azt, hogy más sem

    A 40-esnél kisebb autóra leszek kíváncsi, így hirtelen el sem tudom képzelni. VW Polo vetélytárs, vagy mi?
    gegee 2019/07/22 11:19 (55406)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2019/07/22/az_xc90-esnel_is_nagyobb_volvo_erkezhet/

    Atyavilág, már a 90 is egy lakossági dömper...Ki fogja ezeket megvenni?És miből?
    gegee 2019/07/20 15:25 (55405)
    teknikensvarld.se/volvo-aterkallar-200-000-bilar-37-000-rullar-i-sverige/

    Na, itt van, már január végén volt erről szó...
    Az hogy a técé le van maradva, mint a borravaló, az egy dolog; de hogy a többi nyugati szaklap is, az már érdekes...
    Itt van mondjuk egy angol nyelvű cikk,

    www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-6622561/Volvo-recalls-200-000-cars-fix-fuel-leak-issue.html

    de a honlap nem egy kifejezetten autós újság.És a goooooooooogle most se nagyon hoz több ilyen találatot...
    Érdekes.
    gegee 2019/07/20 15:12 (55404)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nahát, a Volvónál is elbaltázták a dízeleket.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2019/07/16/felmillio_autot_hiv_vissza_a_volvo/


    Volt erről szó pár hónapja az egyik svéd autósújság honlapján, de mivel angolul nem volt semmi hasonló sem, így nem akartam "felesleges" pánikot gerjeszteni a belinkeléssel...

    Nem értem, hogy más, külföldi oldalakon hogy nem jelent meg a téma akkoriban.
    inrock 2019/07/16 18:57 (55403)
    Halló Kollégák,

    nahát, a Volvónál is elbaltázták a dízeleket.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2019/07/16/felmillio_autot_hiv_vissza_a_volvo/
    tzar 2019/07/13 09:57 (55402)
    Első körben kérdezd meg itt: http://volvoab.hu/
    és itt: http://www.volvoparts.hu/
    Itt van új gyári is, de húzós áron: http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/lights/taillights/combination-taillight/644/

    haler423 írta:
    Üdv Mindenkinek! Volvo 850 kombihoz keresek hátsó lámpákat. Csak gyári érdekel. Lehetőleg szép állapotú használtat vagy akár újat is, ha megfizethető áron van. Van tippetek hol találnék ilyet?
    inrock 2019/07/12 18:29 (55401)
    Halló Kollégák,

    háááát... passz. Guglizz rá a Volvo bontó szókapcsolatra, és szemezgess.
    haler423 2019/07/12 08:03 (55400)
    Üdv Mindenkinek! Volvo 850 kombihoz keresek hátsó lámpákat. Csak gyári érdekel. Lehetőleg szép állapotú használtat vagy akár újat is, ha megfizethető áron van. Van tippetek hol találnék ilyet?
    gegee 2019/07/07 10:10 (55399)
    Volver óvatos tuning, felsőtest és nyak nélküli embereknek...86 cm magas az autó, relatíve könnyű pucolni a tetejét is.

    Az ipse bizonygatja a szövegben, hogy hát hosszú emberek is elférnek benne, de nekem azért lennének fenntartásaim ezzel.Esetleg maximum fekve férnék el könnyen.


    www.blocket.se/inspiration/bil/artiklar/visst-ar-det-val-en-volvo--18553

    Beteg egy alak lehet az ötletgazda.

    És mint az látható, kap rendszámot, forgalomképes.
    Magyarországon, mondjuk a Mozaik utcában a vizsgabiztosok szerintem fejbe lőnék a csávót, aztán meg magukat is.

    Előnye még a kaszninak, hogy egy nyergesvontató alatt is tud sávot váltani...

    Na jó, befejezem.
    gegee 2019/07/05 12:02 (55398)
    Meg hogy hol füstöl, elöl-e vagy hátul, lehet motor, kipuffogó, de akár fékbetét vagy kuplung is...
    gegee 2019/07/05 12:01 (55397)
    Üdv.
    Mondjuk évjáratot, motortípust írhattál volna legalább...
    Vagy ha találsz szerelőt annak azért mondjad majd.
    Yilane 2019/07/05 06:15 (55396)
    A Vdash nevű vállalkozást keresd (őket említette inrock is).
    Konoel 2019/07/04 22:02 (55395)
    Köszönöm az infókat, jó érzés hogy az ilyen autós közösségek így megosztják a tapasztalataikat.
    inrock 2019/07/04 18:31 (55394)
    Sajnos nincs köztünk szerelő, nem tudunk mit mondani rá.
    inrock 2019/07/04 18:30 (55393)
    Van egy független cég, aki csinál magyarítást elfogadható áron, nem emlékszem a nevére, de guglizz a Volvo magyarításra biztos kihoz valamit.
    Illetve a márkaszervizek is szoktak rendszeresen akciót tartani ebből, valami 10k környéki magyar valutáért.
    inrock 2019/07/04 18:27 (55392)
    Halló Kollégák,

    a vízhőfok kijelző már elég régóta úgy működik, hogy egy megadott tól-ig tartományban (amikor normálisnak tekinthető a hőmérséklet) fix középen áll a mutató.

    A hideg motorra figyelmeztetést pedig meg lehet oldani úgy, hogy a fordulatszámmérőn a piros skála dinamikusan változik. Gondolom ilyen nincs a Volvóban, ezért hülyeség volt elhagyni a vízhőfok kijelzést.
    forrokeramia 2019/07/04 17:40 (55391)
    Üdvözlet!

    Nagy dilemmában vagyok, hőn imádott v70 esem egyre jobban füstöl. A szerelő százezrekkel riogat!
    Van e ötlet, esetleg tanács ez ügyben valakinek??
    Köszönet érte!
    gegee 2019/07/04 16:53 (55390)
    Konoel írta:

    Esetleg valaki tud infót hogy a menű magyarosítás mibe fáj szervízbe?
    Köszi a válaszokat


    Ez a téma jó párszor felmerült már, mindig az aktuális újak részéről.
    Volt már olyan, aki utánament, de az áraktól általában el szokott menni mindenkinek a kedve a dologtól...
    Nem tudok összegszerűen semmit, de simán lehet több tízezer forint is, ami valóban röhejes.Annyi pénzért én már inkább nyelvtanfolyamba ruháznék bele...

    Már réges-régen úgy kéne az ilyesmi menjen (autó, kisgép, minden egyéb, ami elektromos), hogy rákötöm pc-re, kicserélem a nyelvi fált rajta és kész, faresz.
    Csak hát ez a gyártónak kevésbé buzinessz...
    Jó kis közösségi munka lehetne, ha sikerülne mexerezni az összes szót, hibajelzést, amit egy Volver ki tud írni, és szépen, mindannyian lefordítanánk mindenféle nyelvekre és kirakni valami honlapra.Mindenki ahol él, amilyen nyelven tud, hozzátenne egy kicsit...
    Konoel 2019/07/04 15:14 (55389)
    gegee írta:
    Konoel írta:
    Üdv mindenkinek. Én egy friss Volvos( V60 R-desing D3 120kw 2013-as) vagyok, ezért elnézést a kérdésért, de hol tudom megnézni a vízhőfokot az autóban?
    Válaszokat előre is köszönöm.


    Üdv.
    Nekünk a 2011-es gépben sincs már semmilyen vízhőfokmérő és tudtommal ez más gyártónál se ritkaság, hogy hiányzik...
    Az előző, 2003-as gépben ugyan volt, de már az is valszeg "marketing" műszer volt csak, talán valami időzítő, vagy motorfüggetlen termisztor állította be, mert a mínusz 40 foktól a plusz 40-ig mindig ideális 90 fokot mutatott, a skála közepére.Már annak se igazán hittem.A valós motor- vagy vízhőfokhoz köze nem volt...
    Valszeg ez a trend, fölösleges stresszelni a júzert, ha meg lényegtelen az info, akkor meg inkább bele se teszik a műszert, azzal is spórolnak.
    A motorvédelmet (hidegen ne hajtsa szét a sofőr) meg megoldják(?) máshogy.

    Vagy nem...





    Sajnos a fontos infókat elfelejtik, a részecskeszűrő regenerálás is olyan hogy addig nem kéne leállitani a motort míg nem végzett, de arra sem figyelmeztet egy autó sem.
    Esetleg valaki tud infót hogy a menű magyarosítás mibe fáj szervízbe?
    Köszi a válaszokat
    gegee 2019/07/04 13:45 (55388)
    Bár végül is előfordulhat, hogy jogos.Mondjuk valami aktív, elektromos, pneumatikus a cucc, kell belőle teszem azt 4 darab, darabja legyen 20ezer, akkor az 80, és ugye még be is kell szerelni, lehet, kell hozzá 3-4 óra Ivanicséknál; mondjuk 15ezer per óra, akkor már meg is vagyunk...
    Főleg, ha még nézik azt is hogy XC60, nem pedig öregecskedő 740...
    gegee 2019/07/04 13:37 (55387)
    sziti63 írta:
    Sziasztok!
    xc-60-lassan 9 éves,bal és jobb hátsó lengőkar első szilentjeinek cseréje 130.000 ft ?Szerintetek??

    Üdv mindenkit


    Hella.
    Azt sejtem, hogy egy xc60-ast nem gyerekjáték fenntartani, de ez azért már a pof@'tlanság kategória...
    gegee 2019/07/04 13:34 (55386)
    Konoel írta:
    Üdv mindenkinek. Én egy friss Volvos( V60 R-desing D3 120kw 2013-as) vagyok, ezért elnézést a kérdésért, de hol tudom megnézni a vízhőfokot az autóban?
    Válaszokat előre is köszönöm.


    Üdv.
    Nekünk a 2011-es gépben sincs már semmilyen vízhőfokmérő és tudtommal ez más gyártónál se ritkaság, hogy hiányzik...
    Az előző, 2003-as gépben ugyan volt, de már az is valszeg "marketing" műszer volt csak, talán valami időzítő, vagy motorfüggetlen termisztor állította be, mert a mínusz 40 foktól a plusz 40-ig mindig ideális 90 fokot mutatott, a skála közepére.Már annak se igazán hittem.A valós motor- vagy vízhőfokhoz köze nem volt...
    Valszeg ez a trend, fölösleges stresszelni a júzert, ha meg lényegtelen az info, akkor meg inkább bele se teszik a műszert, azzal is spórolnak.
    A motorvédelmet (hidegen ne hajtsa szét a sofőr) meg megoldják(?) máshogy.

    Vagy nem...
    gegee 2019/07/04 13:27 (55385)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    pedig mekkora tutifrankóság lenne az opera előtt hagyni Keményebb dolog lenne, mint a kád széle.


    Végül is...
    inrock 2019/07/03 17:42 (55384)
    Halló Kollégák,

    aha, akkor rossz képet dobott a gugli.
    Passzolom, hogy hol lehet. Talán ez az a verzió, ahol még az olajpálcát sem tudod kivenni, hanem méri a gép, hogy hányadán áll olajjal, és csak akkor szól, ha (már) baj van?
    sziti63 2019/07/03 08:07 (55383)
    Sziasztok!
    xc-60-lassan 9 éves,bal és jobb hátsó lengőkar első szilentjeinek cseréje 130.000 ft ?Szerintetek??

    Üdv mindenkit
    runner 125 2019/07/02 21:47 (55382)
    Ok, köszi az infot azért.

    Hybred-ben nem gondolkodtam abszolút. Egy felől, 1-2 éves használt a cél és a T6 kedvezőbb árú, más felől hybrid-ből csak Lexus-t vennék, de az meg nem Volvo.
    : -)
    Konoel 2019/07/02 21:20 (55381)
    Van könyvem hozzá de az egész német, és azt nem nagyon értem. Nekem 2 órás a műszerfal, az 1 órás azt láttam, ott van.
    inrock 2019/07/02 17:41 (55380)
    Az aktív fórumozók közül biztos nincs ilyen motorral felszerelt autója senkinek, de a Volvóban azért bízhatunk ilyen téren.
    Szóval hajrá
    Hibrid esetleg?
    inrock 2019/07/02 17:39 (55379)
    Hirtelen rágugliztam hogy néz ki a műszerfalad, és bizony van hőfok kijelzés. De mivel a teljes műszeregység lcd-s, lehet beállítás függő. Olyan képet láttam, ahol a fordulatszámmérő van középen, és attól balra, meg jobbra vannak az egyebek. Gépkönyved nincs, hogy megnézd a beállításokat?
    inrock 2019/07/02 17:34 (55378)
    Halló Kollégák,

    pedig mekkora tutifrankóság lenne az opera előtt hagyni Keményebb dolog lenne, mint a kád széle.
    runner 125 2019/07/02 16:41 (55377)
    Sziasztok,

    A 11 éve megbízhatóan szolgáló D5 S60-amat szeretném lecserélni a napokban.

    Valahogy elkapott engem is a SUV láz, s az új XC60-nal szemezem az utóbbi időben. Viszont dieselt már nem szeretnék venni, de egy gyenge, nagyon lomha benzines SUV-ot sem szívlelnék, ezért a motor biztosan a T6-os, 320 lovas turbo + kompresszoros erőforrás lesz.

    A kérdésem ebből fakad. Van esetleg érdemi tapasztalat a mostani új, 4 hengeres erőforrásokkal? Hülye kérdés, de hozzák a korábbi 5 hengeresek megbízhatóságát?

    Nagyon a downsizing ellen vagyok, legszívesebben egy 3000-es, 5-6 hengeres turbo benzinnel vennék új Volvo-t, de ha egyszer 2 liternél nincs nagyobb opció, nem tud mit csinálni az ember. : -((

    Ez az egy kérdés bennem, amiben bizonytalan vagyok.. vajon mennyire lehet tartós egy 2 literből kihozott, 320LE-s, 400Nm-es erőforrás?!

    Mert a formába és a beltérbe már beleestem! : -))



    Köszönöm!
    Konoel 2019/07/02 12:49 (55376)
    Üdv mindenkinek. Én egy friss Volvos( V60 R-desing D3 120kw 2013-as) vagyok, ezért elnézést a kérdésért, de hol tudom megnézni a vízhőfokot az autóban?
    Válaszokat előre is köszönöm.
    gegee 2019/07/02 04:22 (55375)
    skepple.net/volvo-v90-850-weathered-btcc-tribute/

    Haha, ha jól értem, akkor ez direkt ilyen emlék-viharvertre van fóliázva.
    Atom.Lehet, hogy oda kell menni hozzá és odahajolni, hogy lássa az ember, hogy egyébként enni lehet róla...
    Mondjuk színház előtti parkolóba kevésbé néz ki jól...
    Go to topOldal: 12345678...553