Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...572
    gegee 2025/03/14 15:07 (57361)
    Itt van az új S90 is elektromosban:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2025/03/05/kiszivargott-kepeken-a-volvo-uj-elektromos-szedanja/

    Én kombimelegh vagyok, de elismerem, hogy ez q szép, és ráadásul félkombi, vagyis ötajtós, nem igazi szedán.
    A belseje jobb, mint az átlagember napplija, hát nagy duzzogva talán élhető lehet.
    Abba az ordas, bordó-barna színben kérem, ha valaki esetleg megfinanszírozná.

    A fotók eléggé művészieskedők, ami még nem nagy baj, csak kicsikét sötét helyeken készült némelyik, pedig, hát, benne van a szóban, hogy "fény"képezés...
    gegee 2025/03/14 14:57 (57360)
    Na szóval, ami lemaradt, hogy picit eltér a partnumber vége, ...955, de érdekes mód jelöli a te autódat, mint passzoló típust
    gegee 2025/03/14 14:55 (57359)
    Elég szépen ráfutottál, kolléga.
    Csak úgy poénból rákerestem, Arizonában már van is belóle, 100 dolcsi per darab, meg még utaztatni is kellhet:

    www.2040-parts.com/1998-2004-volvo-c70-convertible-top-microswitch-8614958-i750696/

    svéd linken is van, viszont a duplája, 2000 sek per darab, elég vicces:

    www.gcp.se/products/8614955?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwp8--BhBREiwAj7og1xvEywicgQr1gn9jTu-Im-Ts-r9neYJmE4ib1JTu9VksgOCSWWf_xxoCiRwQAvD_BwE

    Jó páran keresik ezt a cuccot, ha ez vigasztal...
    Fel nem tudom fogni, hogy az utángyártó iparág hogy nem áll rá az ilyesmi apróságokra.
    Nyárády 2025/03/13 19:14 (57358)
    Kedves Mindenki!

    Kétségbe esve keresek egy 2000-es évjáratú C70 kabrióhoz tető mikrokapcsolót párban, cikkszáma 8614958. Ez a kalaptartó mögötti két zár mikrokapcsolója.
    Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönöm.
    Elérhetőségeim: tel.: 36704183399, email: drnyarady@gmail.com
    gegee 2025/03/12 02:09 (57357)
    www.economx.hu/kulfold/megujulo-zold-energia-kozlekedes.804256.html

    Na, itt van még egy.
    Igen, a tömegközlekedés zöldítését viszonylag jól csinálják, és elég régóta.
    Nem sokat használok SKV (Stockholmi Közlekedési Vállalat...) buszokat, de látni az oldalukon minden darabnak, hogy biodízel, biogáz, etanol, vagy alkohol hajtja-e-é.Az utóbbi kettő közt nem tudom a pontos különbséget, nekem ugyanannak tűnik a két fogalom.
    És most az utóbbi fél évben megjelent a főváros és környékén egy sereg vadi új elektromos busz.Nem troli, nincs áramszedője, hanem akkus valszeg.
    Nem tudom, hogy hol, hogyan töltik, telephelyen-e, vagy végállomáson is lehet, de jól néz ki az irány.Úgyhogy már csak idő kérdése és le lesznek cserélve a sültkrumpli- illetve cefreszagú régi járművek.
    Igazi hagyományos dízel talán már nincs is, vagy csak városok közti "sárgabuszos" üzemben.
    gegee 2025/03/12 01:51 (57356)
    Még egy kis sajtófigyelés, nem Volvo, de svéd.
    Nem hittem volna, hogy a bohóc ekonomikszen találok idekinti híreket

    www.economx.hu/gazdasag/atallas-elektromos-auto-ev-svedorszag-stockholm-selejtezes-premium-gepjarmu-vasarlas-zoldites.805596.html
    Ezek a nagyeszű svéd politikusok is egy "áldás", hogy léteznek.
    Itt van ez az új e-autó prémium (korábban is volt, de beszántották)
    miszerint, ha eladja valaki a jól működő benzines autóját, ami minimum ér 30-40 ezer koronát még 15-20 évesen is, és vásárol egymillió-másfél millió koronáért valami villanybilit; akkor kap vissza az államtól tízezer koronát.
    Ennyiért amúgy egy jobb telefont, biciklit, vagy laptopot lehet venni...mármint hogy külön-kölön, vagy-vagy, nem együtt mindet.
    Baromi nagy üzlet, nem hiába lángeszek, kb senkit se érdekel lakosság részéről...

    Korábban volt e-autóvásárláskor ilyen 30-40 ezer korona, de már csak saccból írom, lehet nem annyi; és nem kellett leadni semmit.Meg az még a covid előtt volt, amikor egész mást ért egy ekkora pénz.Na az pörgött valamennyire.
    .
    Én mondjuk továbbra se értem ezt, hogy a leggazdagabb vevőket, akik simán veszegetnek ingatlan-árban lévő villanjverdákat, szóval ezeket minek kell bármennyire is támogatni?
    Az a technológia, amit csak támogatással lehet eladni, az egy rakás szar, életképtelen, takarodjon.(Alapból nem vagyok villanyellenes, de a jelenlegi fejlettség és vételárak semmire se jók.Háromtonnás villanydömperekkel nem lehet megmenteni a bébifókákat.)
    .
    Ja és van pár hír, miszerint kezdenék az unijós idióták átgondolni a 2035-ös szigorításokat.Hát, éppen itt az ideje, vesszen a céldátum, dögöljön meg mindenki, aki kötelezővé akar tenni ilyen kiadásokat az átlagember-vásárlóknak!
    Miközben a világ többi táján eszük ágában sincs ilyesmiket kitalálni.
    inrock 2025/03/11 16:00 (57355)
    Halló Kollégák,

    én is műszerész szakközépbe jártam a kilencvenes éves közepén. Egyetértek, tényleg annyi volt a LED haszna, amit leírtál
    gegee 2025/03/11 01:40 (57354)
    Hanem ezek a ledek is micsoda bődületes fejlődésen mentek keresztül.
    Elektronikai szakközépbe jártam, a 90-es évek elején tanultuk a led-technikát, éretttttttségizni is kellett belőle.A tanár mondta így a szót, 28 db té-betűvel...
    Kábé soha a büdös életben nem hittem volna, hogy a tévék, meg egyéb műszaki eszközök piros standby-visszajelző fényén kívül bármire is alkalmasak lesznek valaha.
    Akkoriban az volt kidomborítva, hogy nem melexenek fölöslegesen, és q-ra gazdaságos az izzólápák helyett, műszerbe, mérőeszközbe, kisgépekbe stb-be szánva.
    De hogy valaha is lesz majd komoly fényereje, na azt senki nem látta jönni.
    Persze nyilván akkor már zabál is, ha ad le fényerőt, csodák nincsenek.
    Durván soxoros 10-100x-os méretű hüttő(!)borda kell rájuk teljesítmény esetén.
    De ezzel együtt is szuper dolog.

    Ezért az egy dologért éri meg venni ezeket a kurva drága új és fiatal autókat, hogy elkezd az ember látni este...
    De most hátha a régiek tulajai is megismerhetik ezt a jóságot.
    gegee 2025/03/11 01:26 (57353)
    Viszont végre egy q jó hír, engedik a régebbi autók ledesítését az első fényszórókban.
    Nekünk a Seatkán az van gyárilag, úristen-szintű a különbség minden máshoz képest.
    Szaladjon mindenki átalakíttani, itt a cikk:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2025/03/10/osram-engedely-led-csere-magyarorszag-engedely/

    Már egy 1957-es Volvo Amazonba is tehető otthon ledes fényforrás.Sőt, Trabant, Bogár, Lada és még egy csomó hasonló őshüllőbe is.
    Végre már, hogy ilyet is meg lehet élni!!
    Nekem már a Volveren a régi xenont újra cserélni is megvilágosodást okozott!
    (Elnézést...)
    Nyomtam is a szerelős posztot, vissza lehet keresni.
    inrock 2025/03/10 15:59 (57352)
    Halló Kollégák,

    ja. Szomorú.
    gegee 2025/03/09 16:12 (57351)
    Ez meg a másik, lassan a kombik is kihullanak, más gyártóknál is teljesen.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2025/03/09/volvo-v60-v90-jim-rowan-kombi-nelkul/
    gegee 2025/03/07 15:31 (57350)
    Lassan nem csak a Volvo nem a mi, átlagemberek szintje.
    Most olvastam a TC-, hogy egy kombi Golf ára 10 miska felett van...
    Nevetséges, de inkább kínunkban röhögünk.
    inrock 2025/03/05 16:02 (57349)
    Halló Kollégák,

    ne aggódj ilyen kérdéseken, a Volvo már nem a mi szintünk.
    gegee 2025/03/05 13:36 (57348)
    totalcar.hu/tesztek/2025/02/26/volvo-ex90-twin-performance-ultra-awd/

    Én nem mondom, hogy nem néz ki q jól, de azért az az ötven milliós árszint lassan tényleg kiváltja a kérdést a szalonban , hogy ingatlant beszámítanak-e-é? Biztos hármasával fogják venni a magánemberek is...
    A menüből nyíló kesztyűtartó is is totál agyrém, egy vicc, amin nem lehet röhögni.Kb azonnal hekkelném meg és alakítanám át mágneses kredencajtó-zárral...

    Ugyan így takarnám le azonnal a big bráhner-jellegű sofőrmegfigyelő kamerákat, akár hogy sipítozna.
    Vagy ha úgy nem indul el, akkor egy akármilyen emberfotót ragasztanék eléje.Ne bökje már meg, hogy ez lesz a jövő, totális megfigyelés?!?! A lónak a csetákját, részemről biztosan nem.
    Ezekkel a lassan tévé-méretű központi tabletekkel is csak az a bajom, hogy a méret növelésével a sérülékenység is durván növexik, elég, ha oldalról megkoppintja valami kemény dolog az élét, sarkát (vagy szemből, telibe), és máris bepókhálósodik valszeg, a kristály is megfolyik, lehetetlenné téve a kocsi kontrollálását.Simán elhinném, ha mondjuk ilyenkor trélerezést kívánna...
    És a végén a non plus ultra: öt év alatt ennek az ára is elveszti majd a felét??
    Vagyis minusz 25 milló forint?Lőném is fejbe magam...egy lakás ára.
    Meg majd milyenek lesznek ezek a gépek 25 éves korukban, ki fogja őket szervizelni?Meg hogyan fogják majd flexelni a káeurópai brazilok a sáros tanyán, gumicsizmában?Ez is egy érdekes talány...
    gegee 2025/03/05 13:29 (57347)
    Azért ne add fel, csak lesz majd jobb, mi is szurkolunk, ha mást nem is nagyon tehetünk.
    Wildhorse 2025/02/26 21:43 (57346)
    gegee írta:

    Csak nem.
    Montam már ezt neki, nem kapta fel a vizet.
    De akkor legyen Mustang úr!


    Egyelőre szopóág
    Továbbra is Svédből jön a weboldal (a szerver amúgy MO-on van csak vannak trükkök és varázslatok a háttérben).
    inrock 2025/02/19 16:13 (57345)
    Halló Kollégák,

    látszik, bár felnagyítva eléggé pixeles. De ja, néha csokorban vannak a Volvók. De hát nekem amúgy is rááll a szemem.
    gegee 2025/02/19 02:39 (57344)
    Nem tudom, átmegy-e, animált gif:

    ennyi Volver szaladgál már odahaza, hogy egy random balesetnél is kettesével látszódnak a dashcam videón??
    gegee 2025/02/19 02:36 (57343)

    Csak nem.
    Montam már ezt neki, nem kapta fel a vizet.
    De akkor legyen Mustang úr!
    gabo73 2025/02/17 13:55 (57342)
    A"Ló úr" nem fogja a patkót lerúgni magáról hogy így szólítod?Amúgy mindent bele!
    gegee 2025/02/17 04:41 (57341)
    Hajrá bizony, remélhetőleg jobb lesz.
    Ló úr, majd írjál, ha sikerült a dolog.
    gegee 2025/02/17 04:39 (57340)
    totalcar.hu/tesztek/2025/02/16/volvo_xc70_awd_automata_2010_hasznalt_auto/

    Szépek a Volverek.
    Részemről mondjuk semmi pénzért se kéne dízel, ilyen korban, méretosztályban meg árfekvésben meg végképp nem, a fehér tulaja is jól rászaladt.Ennyit nem ér meg az, hogy mondjuk két literrel kevesebbet eszik meg.De kinek hogy.
    De a külső műanyag Sacco-deszkaszettet árulhatnák külön is, sima V70-eket feldobni vele.
    inrock 2025/02/02 09:44 (57339)
    Halló Kollégák,

    hajrá!
    Wildhorse 2025/02/01 21:49 (57338)
    Sziasztok!

    aktuálissá vált ismét egy szerver migráció ami ezt az oldalt is érinti.
    Szorítsatok, hogy sikerüljön, mert a weboldal kódja több mint 15 éves. Ki tudja hogy az új rendszeren hogy fog futni....és fog-e futni egyáltalán
    gegee 2025/01/25 22:48 (57337)
    Manapság már szinte mindent az Encap tesztekre gyártanak, max van amely cég üügyesebben titkolja ezt, mások meg kevésbé.De majd tényleg kiderül.
    Nem tudom, ilyen Zékert mikor fogok látni közúton, de a Volver EX30-nak sincs nagy példányszáma.Vagy csak nem a megfelelő helyeken mászkálok?
    Bár Tesla Lemezjátszót annyit látok, mint égen a csillag, szóval érdekes dolog ez.
    Lassan az lesz az új népautó.
    Van egy fotóm, ahol megyünk az autópályán, a városban, és előttünk minden sávban (háromsávos szakasz, valszeg a Sverige-körút volt az) egy-egy Tesla Lemezjátszó gurul...vicces.
    inrock 2025/01/20 16:39 (57336)
    Halló Kollégák,

    és vajon aZ éket a ncap-re gyártották, vagy a való életre, mint a Volvo? Majd eldől...
    Azért nem semmi.
    gegee 2025/01/20 11:04 (57335)
    Egy kis érdekesség, a Vi bilägare című svéd autósújság is elismeri, hogy a kínai Zeekr továbbfejlesztés már jobb, mint az eredeti, a Volvo EX30

    Én írogattam be pirossal a fordításokat.
    Várható volt ez az egész, csak idő kérdése.A Volvo megvásárlásával atom durva technológiához jutottak a kíaiak, amit aztán ők a nagyonn szorgalmukkal, másolási képességükkel sokkal gyorsabban továbbfejlesztettek, mint az anyagyártó.
    Ez az, amit nem szabadott volna hagyni.Már mint a Volvo eladását a kínaiaknak.Simán lehet, hogy kiszednek a Volvo cégből mindent; tudást, pénzt, fejlesztést, és utána dobják a kukába...

    Persze ne legyen igazam de valszeg sajnos lesz.
    gegee 2025/01/20 09:56 (57334)
    Itt az egész galéria,
    galeria.index.hu/kulfold/2025/01/19/amerikai_egyesult_allamok_kalifornia_los_angeles_tuz_erdotuz_rom_donald_trump/
    az első lehet, hogy egy V70 3. gen, mint a mienk, bár nem vagyok benne biztos.
    Van benne Merga Cé, Volvo 240, Porka kabrió (uramisten), Prius, Tesla lemezjátszó.Másik ilyen képgyűjteményben látszott egy komplett kiégett autólerakat.Ááááá, rettenetes pazarlás, az ember szíve belefájdul.
    gegee 2025/01/20 09:41 (57333)
    Vajon a kandallovak, tűzhelyek kéményeit mér' nem építették szintén fa-könnyűszerkezetes technikával??

    Vagy mér' nem épült az egész ház téglából?Mer' akkor lehet, hogy megamaradt volna?
    Ééérdekes...
    Mint a viccben, miszerint, ha a repülő fekete doboza olyan anyagból van, ami minden balesetet túlél; akkor nem lehetne az egész repülőt is abból építeni??

    Most ott Rába. SZOT-t pár százezer ember, akiknek valszeg nem faház lesz a következő ingatlanjuk...Meg nem két méterre építik egymásra a házaikat.Már, ha van egy csöpp eszük.

    Az a baj, hogy itt, errefelé is van ez a technika, úgy hívják, hogy láncház, lakóház-garázs-lakóház-garázs és így tovább, egymásnak építve, nulla távolsággal egymástól.Valszeg nem fogunk ilyenbe költözni ebben az életben és nem csak azért, mert q drága...
    gegee 2025/01/20 09:30 (57332)
    Szegény, szerencsétlen, pórul járt 240-eske az usák tűzvész után:

    Megismerni a hátsó oldalajtók és a tető közti kis ficzakról (a szedán ajtajait nem adoptálták teljesen a kombi kasznihoz, jóleszazúgy módjára...), meg a hosszú csomagtartóablakról.
    gegee 2025/01/08 11:06 (57331)
    Boldog Újat mindenkinek.
    Érdekes fogás otthon:

    www.origo.hu/auto/2025/01/a-rendorok-fura-hangokat-hallottak-egy-auto-felol-a-bukkben-ok-is-elkepedtek-amikor-beneztek-ala-fotok

    A faszbúkon van pár sötét komment, miszerint a skandiknál mindenki ilyennel jár, más szerint meg senki sem mehet szögessel az aszfalton.Olyan magabiztosan írkálják a sületlenséget, hogy csak na.

    Ez a képen lévő, centis méretű tüskézet nem engedélyezett 7köznapi használatra, csak ralliversenyeken.
    A "polgári" változat nem centis tüskéjű, hanem csak egy milliméter kábé, és azzal is csak októbertől áprilisig lehet menni, de akkor bárhol, csupasz aszfalton is.
    gabo73 2025/01/04 08:29 (57330)
    Nagyon köszönjük minden Volvós kolléga nevében!
    inrock 2025/01/01 11:07 (57329)
    Boldog új évet a kollégáknak!
    inrock 2024/12/24 18:50 (57328)
    Boldog karácsonyt a kollégáknak!
    gabo73 2024/12/21 09:56 (57327)
    Kellemetes bódogságos gyönyörűszíp karácsonyos mindeneket minden fórumlakó kollégának,+ ha nem találkoznánk akkor ugyanilyen jövő éveket
    gegee 2024/12/10 11:21 (57326)
    totalcar.hu/tesztek/2024/12/09/volvo-s80-2-4-d-geartronic-2008-hasznalt-teszt/

    Gyönyörűség ez a bordómetál hajó, de q-ra nem praktikus a családosoknak a szedán.
    Ez inkább egy üzleti autó, managereknek, egy szál laptoptáskával utazni tárgyalásra.

    "Ezzel fölényesen túlteljesítette a kortársai nagy részét, a hasonló korú autók ennél általában elnyűttebbnek szoktak látszani. A probléma máshol van: a műanyagok recsegnek, nyöszörögnek, minden pillanatban az utasok tudtára adják a fájdalmukat."
    .
    Megint ez a hülyeség.Odahaza Magyarországon lehet, de idekint például egyáltalán nem.Nagyon szépen örexenek ezek a gépek, itt van belőlük elég, nem úgy mint otthon, ahol eléggé marginális típus a Volver.
    Ilyen korukban is simán rozsdamentesek, a bőr és az egyéb belső burkolatok is szépek, a mienk még ennél is szebb belülről, pedig az is 16. éves.Igaz, abban kevesebb a km.
    Amik ennél rondábbak, azok jószerével visszatekert példányok, félmilliós vagy több valós km-rel.
    Na mindegy, úgy látszik ez a fals infó már nem fog kimenni a köztudatból, hogy a Volvok pocsékul öregednek.
    gegee 2024/12/07 04:20 (57325)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/12/05/reszeg-amokfuto-okozott-nemzetkozi-roncsderbit---vetlen-olvasonkkal-fizettettek-meg-a-kart/
    Hihetetlen, mocskos, g3c1puttony biztosítók odahaza.Egy ilyenért egy rendes országban fejek kéne hulljanak a cégnél.
    Néha gondolkodom azon, hogy kéne odahazulra venni saját gépet, valami kis olcsós szart, hogy ne kelljen kölcsön kéregetni, meg bérelni annyiért, mint a vételára lenne.De ilyen cikkek olvasatakor "megjön az eszem" , és egy jó ideig jegelem a témát ismét.
    Aszittem, hogy már normálisabb a helyzet otthon...

    gegee 2024/12/07 03:40 (57324)

    Na, itt van a Tecső feliratozása, messze még a tökéletestől , de nagyon jó az irány.
    gegee 2024/12/07 03:25 (57323)
    Inrock, köszönöm a segítséget.
    Viszont van ezzel kapcsolatban egy nagyon pozitív változás, a Tecső elkezdte magyarul is feliratozni a videóit, messze van még az összes videó feljavítása, de ezen már működik, bár picit még téveszt, de a semminél sokkal jobb.
    Az angol v. egyéb közel világnyelvek feliratozása már régóta megy, azokat meg is értem, illetve kapásból lehet fordíttatni is, és a fordítás minősége is egyre jobb.
    A gép király lehet, a kipufogó-felfüggesztés nálunk is előjött, viszont házilag is lehet javítani, ha az ember meg tudja emelni a kocsit.Mindkét V70-ünkön előjött, én javítottam, vizsgán szó nélkül ment át, hoppáré!
    (Még hogy nincsenek itt szerelők! )
    Lehet kapni acél bilincset, filléres pénzekért, tényleg ilyen 2-3000 ft darabja és csavarkulcs kell csak hozzá.Illetve a régi csonkot néha nem egyszerű leszedni, az csak a nehézség.
    gabo73 2024/11/25 15:02 (57322)
    Kedves Veresgé.A fékpulzálásodnak sem tudtuk meg a végkifejletét,biztos mást is érdekelt volna,de az már volt vagy két és fél éve is.Akkor sem tudták a szerelő urak,most sem tudják?Pedig a fékkel meg a kormányzással nem illik "jáccani" mondotta megboldogult nagyapám vala.Ha kicserélték az ezzel kapcsolatos dolgok közel 50%-át,akkor hogy nem találták meg ennek is az okát?Biztos az elektromos szervórásegítés vacakol,vagy a kormánymű álló helyben,de kátyús út is kell a hibához?Nehéz így akármit is mondani,úgyanúgy mint a pulzáló fékedről.
    inrock 2024/11/21 17:57 (57321)
    Halló Kollégák,

    hát passz. Sajna mi nem vagyunk szerelők.
    Veresg 2024/11/20 16:20 (57320)
    Sziasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy van egy 2015 v40 volvo. Olyan hiba lépett fel hogy kormány tekerésekor állóhelyben valami roppanó koppanó hangot ad ki.és menet közben is hallani ezt a bizonyos hangot kátyúsabb úton. Teleszkópok + toronycsapágy nemrég lett cserélve.
    Valakinek bármi ötlet? Előre is köszönöm!
    inrock 2024/11/16 11:02 (57319)
    Ja még annyi, hogy először egy négyhengeres Golfot, aztán egy VR5-ös Borát nézett meg a csaj, ezután döntötte el, hogy kell az 5 henger.
    inrock 2024/11/16 10:59 (57318)
    Halló Kollégák,

    Volvo a Műhelyprn-ben:


    Gege-nek: a látható dolgok a bajai. Szóval faja a gép.
    gegee 2024/10/30 11:46 (57317)
    pár elütés benne maradt...
    gegee 2024/10/30 11:45 (57316)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/10/29/ledezni-vagy-nem-ledezni-ez-itt-a-kerdes-/
    Itt van ez a cikk, ami sajnos egy létező és q nagy problémát taglal, jelesül hogy a sok öreg kocsi elavult megvakult lámpájából hogyan lehet több fényt kicsiholni.
    Az emberen egyszerűen csak látni szeretnének, nem bűnözni, és emitt fordulnak ilyen megoldásokhoz.
    Idekint nem a kocsi saját lámpáját tuningolják, hanem vesznek extra lámpákat, pl 3 nagy kerek reflektor a hűtőrácsra szerelve, vagy ledes fényhíd a rendszám alatt, és vígan furikáznak vele, a rendőrség sem tiltja.Természetesen ezek nem tompított fények, tehát le kell kapcsolni, ha jönnek szembe, de ezt legalább le lehet.Míg ha a gyári lámpa van rommá módosítva, azt már lehetetlen.
    Otthon is ez kéne szerintem.Nem tudom joxabály tiltja e vajon?
    Ezekben tudtommal benne van az EU konform jelölés is.


    Ezen a bakancsos Volveren még a tetőn is van extra fény, valsszeg csak hegesztőszemüvegben tanácsos vele szemben jönni.
    gegee 2024/10/30 11:27 (57315)
    Gabó linke meg hát sajnos igaz, rettenetes az egész, nekem van szekunder szégyenérzetem.A neten még feljönnek vicces tartalmak a sweden then and now keresőkifejezésre is, a legjobb az egy olyan kép, aminek az egyik felén ősi barbár állat vikingek vannak, a másik felén meg ratyi kinézetű, ecsetfejű gyerekek, csiricsáré ruhákban, brrr.
    De még azért nem mindenki homár az országban.

    Bár ez az egész trend a komplett nyugatot is durván megfertőzte, nem csak az északi országokat.
    gegee 2024/10/30 11:15 (57314)


    Viking Volvo Múz!
    Ez látszódik másnál is?
    Szerintem haláli jó.
    Pólóra is ki lehet nyomatni, Géza bá, itt vagy még??
    gegee 2024/10/30 11:07 (57313)
    Jéé, érdekes, már nekem se működik a link.Lehet, Mátyás Volvo oldala törölte a dolgot.De majd kirakom máshová.
    gabo73 2024/10/19 08:37 (57312)
    Bejön mert bejön?Vagy mert bejön mert bejön.Nem mindegy "kedves" kolléga.
    inrock 2024/10/18 16:05 (57311)
    Halló Kollégák,

    hát ez a link bejön...
    gabo73 2024/10/18 13:40 (57310)
    inrock 2024/10/17 15:56 (57309)
    Halló Kollégák,

    nekem azt mondja a linkre, hogy akszessz dinájd.
    Amúgy meg nem kardozós, hajózós vikingeknek kellene elképzelni a svéd harcosokat?
    gegee 2024/10/16 20:29 (57308)
    Q anyját, sz@r a kód, Ló úr, már a képlinkelés sem megy?
    www.matthewsvolvosite.com/wp/wp-content/uploads/2022/05/Viking-Volvo_Moose.png
    gegee 2024/10/16 20:28 (57307)
    Ha a magyarok a lóról hátrafelé nyilazósok, akkor a svédek milyenek legyenek??
    Múzzal kiállni a hátsó kerékre és úgy nyihahogtatni a jószágot, mennyire menő dolog?

    gegee 2024/10/15 16:17 (57306)
    Az agyatlan vadbarmája...Egy szép, régi heteske/kilenceskével.

    Helyszíni főbe lövést az ilyennek.
    inrock 2024/10/15 16:12 (57305)
    Halló Kollégák,

    a hülyéje! Tényleg kíváncsi lennék a miértre.
    gabo73 2024/10/14 16:33 (57304)
    inrock 2024/10/13 15:59 (57303)
    inrock 2024/10/06 09:24 (57302)
    Halló Kollégák,

    csak, hogy legyen valami cikk. Gondolom. Más értelmét én sem látom.
    gegee 2024/10/05 17:04 (57301)
    Van itt egy cikk:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/10/03/volvo_t6_roadster_hot_rod_sorhat_biturbo_epites_egyedi_caresto/
    , viszonylag érdekes, bár nekem az ötletado Prowler jobban tetszik.De amit nem értek, hogy most egy 20 évvel ezelőtti témát talált meg a motor1 és a TC?
    Akkor csak annyit mondok nekik, hogy jó reggelt!Jobb későn, mint soha, végül is!

    Vagy mit nem értek?
    inrock 2024/10/03 16:18 (57300)
    Halló Kollégák,

    az kemény...
    Itthon a gyanta a fenyő problémája. Mondjuk a fenyők is másmilyen fajták.
    gegee 2024/10/03 02:09 (57299)
    www.youtube.com/shorts/Mhx71QxuooA
    na, ez mondjuk usák videó, de ez van itt is felénk.És q sok az erdő az országban.
    Otthon is van fenyő, tudom; de valahogy sose láttam ilyesmit az első 35 évemben Magyarországon élve.
    gegee 2024/10/03 01:16 (57298)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/10/02/ugrott-a-garancia-mert-nem-markaszervizben-vegeztette-az-eves-szervizt/

    Gyönyörűség az a V60 a fejlécben...
    Ez a garancia dolog is erősen kétélű tud lenni, ahogy a cikk is állítja.
    Idekint eléggé elterjedt dolog, hogy a kereskedők a használt autókra is adnak garit, persze nyilván nincs ingyen vacsora, biztos, hogy beleépítik az árba.
    De valahogy ezzel vonzóbbá teszik szerintem a gépeket.
    Mi is kaptunk 1 év garit a Seatra, aminek kifejezetten örültem, ha bármi gond lenne a 3 mókuskerékkel, ami hajtja, akkor lehet a fejét verni az eladónak.
    Soxor ajándékba is adnak mondjuk 2 7nyit vagy 1 hónapnyit, nyilván reklámértékből, ez még nem veri fel az árat nagymértékben.Viszont mégse az van, mint otthon(?), hogy kapugarancia van egy több milliós kocsira, ami eléggé vízverős lenne számomra.
    A második V70-et is így vettük 9 évesen, 3 hónap járt, és vettünk még mellé másik 3 hónapot; hogy ha valami szar benne, akkor fél év alatt azért csak előjön alapon.Nem volt semmi baj vele, sőt, egészen hat évig se.Csak most.

    Szintén adnak a kereskedők mostanság már biztosítást is, mondjuk 1 7 időtartamra, valszeg kitalálták ezt a biztosítókkal közösen, hogy a reklám jót tehet az ügyfélszerzésnek.Ez szinte csak arra jó, hogy a vásárló a megvett géppel haza tudjon menni, és ne kelljen ott a szalonban szerencsétlenkedni, vadászni az ajánlatokat, stb, hanem otthon kényelmesen megoldható a dolog.De erre viszont nagyon.
    A szalont úgy kell elképzelni, hogy itt a drágább használt gépeket is inkább régi gyárépületekben vagy ipari csarnokokban helyezik el nem pedig sima murvás telephelyen.Egy-egy ilyen raktárban soxor van 60-80-100 jármű is van fedél alatt.Nem kell folyton mosni, havat , virágport(!) takarítani róluk, nem megy tele porral, mocsokkal, falevéllel a kocsik esőcsatornája, nem lopják el olyan könnyen, stb.Otthon nem nagyon látok ilyet, ettől még persze lehet, hogy van.
    A virágpor kegyetlen tud lenni, április-június közt egy büntetés a dolog, kb fél naponta lehetne vinni mosni a kint parkoló autókat, olyan durva sárga réteg lep el mindent.Nem csak autót, hanem erkélyt, épületek nyílászáróit, meg amit el tud képzelni az ember.A fenyőknek van ilyen atom pollenmennyisége, van egy videó, majd megkeresem, berakom, el nem hiszi az ember, amíg nem látja; meg utána se.
    inrock 2024/10/01 16:21 (57297)
    Én úgy látom, hogy a teherautó utasa csapta meg a Volvo sofőrjét.
    inrock 2024/10/01 16:21 (57296)
    Igen, ez a baj, hogy a kisautót hizlalják kompakt méretre, de kisautó formájú marad (van belőle csapott hátú, de kombi nincs), pedig kombiban tök jó kompakt lenne. A kompakt meg felhízott nagyobbra, de nekem az már sok. Pfff.
    inrock 2024/10/01 16:18 (57295)
    Halló Kollégák,

    szerencsére nekem nincs ilyen.
    gegee 2024/10/01 14:08 (57294)
    index.hu/belfold/2024/09/30/verekedes-autopalya-autos-kozlekedes/
    Volvós jobbegyenes!

    Elképesztő, komolyan mondom.
    gegee 2024/10/01 01:08 (57293)
    Amúgy meg át kell állítani a felfogásunkat az autókategóriáknál, és akkor könnyebb azt elfogadni, hogy az ember "lejjebb kényszerül adni az igényekből".A TC- is ezt arcozzák-ták már tizen évek óta, legfőképpen Csikós, hogy az autók mennyire híznak.
    Itt van egy példa, hogy a hármas Golf épp csak nagyobb a mostanitól kettővel korábbi Polonál, akkor a mainál meg már kisebb valszeg:
    www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-polo-2014-3-door-hatchback-vs-volkswagen-golf-1997-5-door-hatchback/
    A honlap sajnos nem ismeri a legújabb Polot.
    .
    Vagy itt van a mieink párosa, tisztán látszik, hogy a kis gép csak motortérben, és csomagtartóban szenved vereséget nagyjából, az utastere nagyon hasonló:
    www.carsized.com/en/cars/compare/seat-arona-2017-suv-vs-volvo-v70-2007-estate/
    Itt csak pofaemelés van a fiatalabb Seatnál 2021-től, a méretek ugyanazok.
    .
    Harmadik példa az utolsó előtti Ibiza vs a G-Astra, pár centi van ide-oda, döbbenet.
    www.carsized.com/en/cars/compare/seat-ibiza-2017-5-door-hatchback-vs-opel-astra-1998-5-door-hatchback/
    .
    Utolsó linken az Arona vs Vitara páros, lehet, hogy nem is olyan kis tökkencs az új gépünk?(Vitarát nagyon szívesen vettem volna, de itt kint nagyjából ismeretlen)
    www.carsized.com/en/cars/compare/seat-arona-2017-suv-vs-suzuki-vitara-2015-5-door-suv/
    Igazából kisautók manapság már nincsenek, ami annak tűnik, az volt régebben az alsó-közép kategória.
    Hát na, érdekes.
    gegee 2024/10/01 00:35 (57292)
    Igen, Volslágen-konszernes technika, de valszeg ez a legolcsóbb belőle, csakis ezért vállaltuk be.Mégsincs "olyan nagyon" túlárazva.
    És ez a korunk Wartburgja is egyben, mert hogy 1.0TSI, 3 henger, 999 ccm meg egy turbó.

    Állítólag nincs túl szép hangja, de én úgyse hallom, a nejemet, lányomat meg nem érdeklik a motorhangok, akkor meg nem tök mindegy?Dehogynem.

    Lízingből visszavett kocsi, tényleg nagyon újszerű az állapota, sose volt még ennyire fiatal kocsink.És vééééééégre, nincs benne bőrülés!
    (Elnézést, hogy ilyen problémáim vannak... )

    Előtte elolvastam jó pár ilyen szabad-e-megvenni-e jellegű cikket, és sehol nem fikázták különösebben.Volt egy cikk, amiben egy Skoda Octaviáról írtak, ami elment egy ilyen motorral 280e km-t.Az már elég durva, mármint hogy egy Octiba is tesznek ilyen varrógépmotort.Én csak olyan öt évet várok el a kis géptől, meg mondjuk 70-80e km-t, annyit azért ki kéne bírnia.2030-ban meg majd meglátjuk, egyáltalán élünk-e még a sok kötsög önmegvalósító politikusnak köszönhetően.
    .
    Hanem, ami a legdurvább újdonság volt, az a szájbalökött startstop intézménye.Még sose vezettem ilyen gépet előtte.Aki ezt kitalálta, és kötelezővé tette, annak a rákok egyék ki a szívét!Megnéztem egy raklap hogyan-iktassuk-ki-végleg jellegű videót a tecsövön, hát, a kommentelők mindenhol szapulják a rendszert.Nekünk mázli, hogy van kikapcsológomb a váltó mellett, így viselhető a dolog, mert nem vagyunk pizzafutárok napi ötezer indítással.(De azért megrendelem a netről a kis hekkelő áramkört, biztos, ami biztos.)De van egy csomó típus, ahol az infotainment menü legalján kell kotorászni, vagy pedig még ott se lehet kikapcsolni időlegesen sem.Hihetetlen, olyan autót soha nem fogok venni, ezt már most tudom.
    Inrock, neked van a gépedben?Hogy bírod?Vagy bárki másnak?
    inrock 2024/09/30 16:16 (57291)
    Amúgy meg 50 éves a 240-es sorozat.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/09/29/50-eves-a-volvo-240/
    inrock 2024/09/30 16:16 (57290)
    Halló Kollégák,

    érthető... Majd néha számolj be erről a Seatról, kíváncsi vagyok mit tud. Elvileg VW konszernben levő termék.

    Akkor már csak egy embernek van itt a fórumon Volvója?
    gegee 2024/09/30 10:06 (57289)
    Hejhó, Urak, szomorú hírt kell közöljek.
    A Volvónk eladósorba kerül lassan, ez itt egy nekrológ.
    Egyszerűen az van, hogy kb 15-16 éves korukban szoktam az aktuális autónkat lecserélni, mindenféle korábbi tapasztalat miatt, és most megint ennek van itt az ideje.
    Sajnos ebben a korban elkezd a legtöbb járgány mindenféle raplis, hisztis viselkedést tanúsítani, (főleg az ilyen agyon komputerizált típusok) és én ezt nehezen viselem.A jelenlegit is tartottam volna még 1-2 évig igazából, de ő nem így akarta.
    Mondhatjuk úgy is, hogy Papp Tibi után szabadon háromig számolt a szűkszavú Gege is.Ez gyakorlatilag három trélerezést jelent.
    Harmadjára is mexívatott/nem indult el a csodás svéd vas, úgy hogy ez a végítélete, távoznia kell.Voltak, vannak még egyéb kisebb anomáliák is (pl. extrém párásodásos anyázkodás), amik tetézték a dolgot; meg eluntam a repülő középkonzolt is, hogy nyomja a térdemet.Szerintem elég türelmes voltam a 6 évvel, nem?
    És mivel sajnos a gyártó nem tekinti többet az átlagembereket célcsoportnak (régen idekint igenis népautó volt a 200/700/900-as korszakokban), így viszont mi sem tekintettük a Volvót potenciális jelöltnek a következő gép kiválasztásában.
    Úgyhogy vége van a V70-korszakunknak 17 (9+6) év után.Ez a darab mindenképp ment volna nem sokára, mert a Ford-származék lánczos kutya a motortérben lassan kérni fogja valszeg a lánccserét (pedig fényesebb a láncnál a kard... ) és az elég kemény költség, inkább meghagyom valaki másnak.Illetve az automata váltó is valszeg Fordos , és hát vannak averzióim azzal is.De jelenleg még működik végül is.Már amikor hajlandó beindulni és nem kell trélereztetni.
    Fiatalt és kevés km-est akartunk venni következő gépnek, ilyen Volvóból csak egy társasház áráért létezik, azt meg nem vagyunk hajlandóak kifizetni.
    Egy kisebb, egyszerűbb gép lett helyette, Seat Arona, suv-baba, aszittem, hogy beülni se tudok majd, ehhez képest tök jól elférek benne, vicces.A V70-hez képest egy kv-daráló hajtotta minimál játéktalicska, de érdekes módon elférünk, és ki tudjuk fizetni, közlekedni is elég nagyjából.És ez nem kevés manapság.Illetve egy 5-6-8 évre megoldást jelent valszeg, legalább is remélem. (3 éves a kis gép, 34e km-rel, még 4-5 év múlva se lesz nagyon öreg.)
    A Volvót, és a többi agyon bonyolított, drága csúcsverdát másoknak kell majd megvenni.
    Ha netán ránk szakad a Swedbank aranykészlete, és/vagy sikerül örökölni/nyerni/sikkasztani/korrumpálódni úgy cca 500 millió forintot, akkor lehet visszaút; valszeg vennék egy V60-V90 szerű gépet miután vettem egy szükségesen nagy birtokot, de jelenleg nem fenyeget ez a veszély.Bűnözni, rabolni sajnos túl jámbor vagyok, megfelelő barát, rokon, ismerős meg nem ül a ideális pozíciókban; pedig én örülnék neki! ))
    Vagy netán második autónak is szívesen tartanék egy Volvert hobbi/veterán/"ralli" célokra, aminél nem baj, ha nem indul mindig vagy leáll néha, stb ; de nincs saját kertünk-garazsunk, lakásban lakunk, nem lehet a tárolást, szerelgetést megoldani.
    Vagyis a Volvó átmegy a fejemben olyan "álomautó" féle kategóriába.Nekünk most viszont egy használható, mindennapi gép kell; innentől ez a két dolog különválni kényszerül.
    Illetve a nejem is jobban tudja vezetni, parkolni a kis gépet, ez is inkább jó hír, mint nem.
    Ültünk pár mai, jelenkori suvban (Renault Madjar, Opel Grandland, ilyesmik) és akkora monstrum mozdonyok, mint az állat.Egy átlag mértetű parkolóhelyre beállva nem tudom kinyitni az ajtót, hogy kiszálljak; ha van másik két kocsi két oldalról.Egyébként fantasztikus a helykínálat bennük, kezdem megérteni a vásárlovakat, hogy miért veszi az, akinek van gempa sz@rásig.
    .
    A kommentszámot tekintve is mostantól egy kicsit el fogok halkulni, lehet, páran pezsgőt bontanak, hogy végre eltűnik innen ez a közléskényszeres féleszű... ))
    Én vagyok a lexomorúbb ez ügyben, de nem én kezdtem, én csak felveszem a kesztyűt, nem tehetek mást.Nagyon el vagyok kettyenve már az írástól is, de a józan eszemre kell hallgatnom.Az eggyel régebbi vasunkat is évekig emlegettem eladás után, valszeg a mostanival is ez lesz, de majd lecsillapodik bennem.
    Igyexem nem nagyon pocskondiázni a gyártót, típust se, ilyen nagykamasz-korban valszeg a legtöbb autó elkezdi az elektromos szenvedést, bénázást, haldoklást, akkor is, ha nincs benne eszetlenül sok km, mint ahogy a mienkben se volt.De azért el kell ismerni, kicsit keserű a szájíz, nem teljesen ezt vártam volna.A régi V70-et is hulladékárban kellett beszámíttatni a mostaniba, mert nem ment át a vizsgán elektromos hibák miatt.Beröffent mindig, sose hagyott ott, csak éppen feldobált a komputer random üzeneteket, leáll soxor a fordulatszámmérő vagy a sebességmérő, mikor milyenje volt.Nagy csalódást keltett az is.
    Az eladásra váró gép most a szerviz előtt áll, elfoglaltság miatt még nem kezdtek hozzá.Természetesen semmi baja, simán indul (időnként néha megnézem, pótkulccsal beröffentem).Ki kéne várni a rapliskodás ciklusidejét, de lehet nem fogják addig nézegetni a szerelők és/vagy kicserélnek benne valamit tessék-lássék, hogy vigyem már el onnan tőlük.Szóval semmi garancia arra, hogy megjavul, kitudódik a rejtély, hogy mi a lóf@$z okozza az időszakos nem indulást és utána meg hogyhogy simán zakatol hetekig.
    Javítást követően megy szélvédőcserére, mert be van repedve, úgy többet adnak majd érte, vagy hamarabb elmegy; biztosító meg fedezi, pici önrésszel megéri.Majd végül fotózás, és repül ki a netre.Október végéig le akarok mindent zongorázni.
    .
    Nem törlöm a regisztrációmat, mert nem kér végül is enni, néha biztosan bekukkantok, de nem fogom már a kommentek 80%-át én írni.
    A Volvereket azért sasolni fogom továbbra is, de már csak a máséit.

    Minden jót nektek, jó Volverezést.
    gegee 2024/09/30 09:12 (57288)
    Hát, akiknek érdekében áll ez a nagy térítés (rohadék Eu-bürokraták, zöldfasiszták, autógyártók jó része), azok még mindig nem ismerik be az igazat...
    Itt meg közben reggel mínusz három fok volt, metálszínű kint minden.
    Nincs ez kicsit q korán még?De, igen, korán van hozzá.
    Nem úgy, hogy reggel 9 alig múlt, hanem hogy még október sincsen...
    inrock 2024/09/22 09:54 (57287)
    Halló Kollégák,

    szerintem ezt minden értelmes ember észrevette még az elején. Az elektromobilitás nem egy valamit kiváltó tényező, hanem valami mellé bejövő választási lehetőség. Akinek ez jobb, az választhatja.
    gegee 2024/09/22 00:31 (57286)
    www.economx.hu/gazdasag/elektromobilitas-europa-volkswagen-volvo-kina.795850.html

    "Szép dolog az elektromobilitás, de nem ilyen brutális áron"
    ---
    Jéééééééé, hogy miket nem írnak az újságban, nem?
    Nem hallottatok már valakit ugyanezzel a szöveggel?
    Dehogynem, engemet, itt, egy pár hete!

    Pedig esküszöm, hogy csak most olvastam én is, öt perce.
    Hááááát, még ilyet, az ész megáll.
    gegee 2024/09/17 05:31 (57285)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/09/16/tanulj-masok-hibaibol-/
    Undorító, mocskos, féreg, hitvány dolog ez a magyar biztosítóktól, a második eset legalább is.Tipikusan a hogy-b@sszunk-ki-minél-jobban-az-ügyfeleinkkel tipusú hozzáállás, amitől az ember hányigert kap.
    Mert hogy 2 év és másfél perc után nyilván elfelejt az addig hibáltanul autózó delikvens vezetni, és elkezdi csokorba szedni az útjelző karókat, meg az árkon túli tölgyfákat és életveszélyessé válik...Pfejj.Sajnos idekint sem teljesen idegen ez a felfogás a magukat hatóságnak képzelő szolgáltatócégeknél, bár nem pont autóbiztosítás volt, ahol tapasztaltam ilyesmit.Az előző Volver az én nevemen volt, a mostani a nejem nevén van, majd kiderül, ha lesz ilyesmi helyzet, hogy mi is van idekint.Én meg jól beírom ide, ha nem felejtem el.
    gegee 2024/09/09 14:14 (57284)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/09/09/gigantikus-birsagra-szamithatnak-az-europai-autogyartok-ha-nem-porog-fel-a-villanyauto-piac/
    .
    Üzenném ennek a kripli Meonak, hogy egyetlen dologgal lehet felpörgetni az e-autók eladását, és én ezt most ingyen elárulom neki:
    Olcsítani kell az árakon!
    15 millió helyett adják 5-ért, és nem felpörögni, hanem felrobbanni fog a piac!

    Amíg ez nem történik meg, addig meg el kell viselniük a Zúniós gittegyletek packázásait (bírságok), avagy meg kell dönteniük azokat (szétzavarni őket a fenébe).
    Megjegyzem, ez utóbbi volna a legjobb megoldás.
    Senki nem várhatja ez az átlagemberektől, hogy az ingatlanjaikkal egyező mértékű beruházásokat eszközöljenek egy szirszar napi járós autó miatt, ráadásul mindezt egy határidőre, amit pár idióta a heroin-partijaikon átszellemülve kitalál.
    Ha nem lesz új, majd veszünk régit, ha nem lesz elkektromos, jó lesz a benzines is, ha az se lesz, akkor robogó, majd kerékpár és a végén gördeszka, korcsolya.Ha majd az se lesz, akkor meg maradunk a s3ggünkön otthon.

    Vagy visszajönnek a szamárkordék.De akkor már nem ez lesz a legnagyobb bajunk, hogy mivel közlekedjünk.
    És még egy valami, ami biztosan nem lesz az elkövetkező korszakokban: az a durva dőzsölés és harácsolás, ami az autógyárakat és vezetőiket jellemezte.Mert hogy a villanjautók árrése ezek szerint egyre csökkenő és csökkenő lesz, egyre kisebb haszonért is egyre jobban meg kell majd küzdeniük.Nem én mondom ezt, hanem nálam hozzáértőbbek, lehet már ilyeneket olvasni bőven.
    Ja, és továbbra is fákk céldátum!
    gegee 2024/09/09 03:03 (57283)
    Ekkora mozdonyokból egy átlagos parkolóhelyen szerintem lassan ki se lehet szállni, nem nyílik eléggé nagyra az ajtó, ha parkolnak a két szomszédos rubrikában is...
    Az ára meg, hát ja, én 40-et tippeltem indulónak, ahhoz képest még olcsó is.

    Biztosan szaladni fog a jónép, hogy hármasával vegye...
    gegee 2024/09/09 02:55 (57282)
    www.economx.hu/kulfold/volvo-ev-elektromos-autok-uzleti-profil.795777.html
    .
    Jó reggelt, Volvo.
    Mi már megmondtuk ezt jóval korábban, hogy nem vezet sehova, csökkenni fognak az eladások.A vezetőségnek is be kéne regisztrálnia ide a volverwiwwre!
    inrock 2024/09/05 17:45 (57281)
    Halló Kollégák,

    itt a frissített XC90:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/09/04/volvo-xc90-facelift-2025/

    Szerintem nem változott előnyére a belseje.
    Az ára meg egy vicc
    gegee 2024/09/02 14:18 (57280)
    Én nem voltam otthon nyáron, nem bírom már a 40 fokot...Majd most megyek ősszel.
    De olvastam, hogy a kórházakban is leállogatnak a műtőkben a klímák, az se semmi egynek.
    Az orvos orráról belecsöpög az izzadtság a sebbe, hurrá.
    gegee 2024/09/02 14:15 (57279)
    Így a monitor mögül, ráérősen nézve persze, azok, de ott ülni a dugóban, még ezért is...
    Kitépném a hajam.
    gegee 2024/09/02 14:13 (57278)
    Vueltás csapatszállító, kéne.

    cdn.nemzetisport.hu/2024/09/P8pB92HGNcd5BN0oQ66JcUU4KAfbDBCwLBOtUXchMeQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzgyY2YwNDdmYjI4NDRlNDlhNTQwMTYwYTVhMTdlNTQz.webp
    Nincs előnézet, vagy túl hosszú neki a link (mint a véres hurka...) vagy nem ismeri a webpét...
    Wildhorse 2024/09/01 11:09 (57277)
    gegee írta:
    index.hu/belfold/2024/08/26/kozlekedes-m3-as-autopalya-verekedes-vita-forgalom-auto-kamionos-video-mkif-torlodas/
    Komolyan mondom, tényleg őrület...
    Egy Volver is majdnem megsérül a videóban.
    Mi jöhet még ezen túl?


    Én most voltam MO-on 2.5 hetet. Hát vegyesek az érzések.
    Tényleg mintha totál őrület lenne.

    A bevásárló központokban a legtöbb bolt bezárt (pl. Auchanban). Egyes helyeken lézengenek a népek és a felhozatal elég kicsi.

    Az emberek befordultak, idegesek, türelmetlenek.

    Apróság, de reptérre meg egy olyan Főtaxi autó vitt amiben nincs klíma. Állítólag 2 napja ment tönkre.

    Kezd lefele csúszni az ország
    gabo73 2024/08/28 09:22 (57276)
    A volvóscsávó biztos pislogott volna egyet-kettőt ha a nagy koppanástól rányílik az összes légzsákja.Sajnos ez van ezeken a rothadt utakon,tényleg mi jöhet még?
    inrock 2024/08/27 12:58 (57275)
    Halló Kollégák,

    szerintem mókásak az ilyen cicaharcok
    De nem normálisak az biztos.
    gegee 2024/08/27 01:09 (57274)
    index.hu/belfold/2024/08/26/kozlekedes-m3-as-autopalya-verekedes-vita-forgalom-auto-kamionos-video-mkif-torlodas/
    Komolyan mondom, tényleg őrület...
    Egy Volver is majdnem megsérül a videóban.
    Mi jöhet még ezen túl?
    gegee 2024/08/21 06:52 (57273)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/04/28/kicsi-vs-nagy-osszeutkoztettek-ket-uj-volvot/
    Ez is kimaradt nekem valahogy, pedig érdekes.A nagy mozdony a kisebb háztartási dömper ellen, hmmm.Még csak a szélvédők se repedtek meg, atom merev bunkerek.
    A nagyot még kiflexelnék-megheftölnék valszeg mondjuk Érden, vagy Tárnokon; de a kisebbnek faresz lenne szerintem, max bontani lehetne.
    gegee 2024/08/16 20:34 (57272)
    www.economx.hu/kulfold/belso-egesu-motor-tilalom-kozvelemeny.793212.html

    Én is gyűlölöm, fákoff céldátum és erőszakos elektromosítás, hurrá!

    Végre már, hogy kezdenek ébredezni máshol is!
    inrock 2024/08/13 15:58 (57271)
    Halló Kollégák,

    máma is csak 39 C van kint, nohát...
    gegee 2024/07/31 03:16 (57270)
    De jó, hogy belinkelted, nekem húzós volt az a nap, észre se vettem, kösz.
    inrock 2024/07/29 17:51 (57269)
    gabo73 2024/07/29 14:49 (57268)
    Boomer a csodakutya??
    inrock 2024/07/28 09:59 (57267)
    Halló Kollégák,

    igen, ez manapság az újságírás "minősége". Amit linkeltem lent Zöldpályát, na az néha képes olyan elírásokat elkövetni, hogy csak lesek. Nem igaz, hogy nem húzza alá a szövegszerkesztője az elgépelt szót. Meg olyan magyartalanul megfogalmazott mondatokat tudnak összerakni, hogycsak...
    Aztán manapság szinte mindenhol előfordul, hogy nem képesek összetett főneveket leírni, hanem külön szavakként írják.
    gegee 2024/07/27 22:36 (57266)
    Nocsak, nocsak, tényleg érdekes.
    Bár sehol egy hivatalos jellegű link, ami azért elő szokott fordulni normálisabb helyeken, hogy ez nem a szerkesztőség kitalációja.
    .
    De volt ilyen a Porkáéktól is pár napja vagy hete, asszem a TC írta is.Nem kicsit örülök a dolognak, hogy kezdenek már gondolkodni is a nagyeszű döntéshozók.
    Már a klímacél-dátum se annyira biztos.
    gegee 2024/07/27 22:29 (57265)
    Ráadásul a hiperostoba vezesses cikkíró képes volt leírni azt, hogy "véres a nyaka" az autónak.
    Kellett egy kis idő, de rájöttem, hogy amit keres, a szólás, az a "véres a torka" lett volna...
    Pfff, így én is írok újságot, bakker.Mondjuk torok-nyak, majdnem ugyanaz...

    Szerencsétlen autó, amit az otthon kaphatott, láthatott már; és csodálkoznak az állapotán.
    gegee 2024/07/27 22:20 (57264)
    Már mint, hogy mi itt túlságosan boomerek vagyunk?
    Lehet...
    gegee 2024/07/27 22:17 (57263)
    index.hu/gazdasag/2024/07/27/autokereskedes-autovasarlas-futasteljesitmeny-csalas-hasznalt-auto-kilometerora-kilometerora-csalas-jarmutortenet/
    .
    A tetű index egy égő Volverrel illusztrálta a cikket,rohadékok.

    Kedvenc szavam a cikkből a "vezérműláncszíj", biztos hatalmas nagy szakértő követte el az írást...

    Viszont a témája igaz, és rühelletes az, hogy a gyártók mennyire sz@rnak az egészre.Bár nyilván egyre nehezebb, de még mindig lehet módosítani a futásteljesítményt, és még mindig meg lehet ebből élni...
    inrock 2024/07/26 19:36 (57262)
    Halló Kollégák,

    nocsak. Mégsem siet annyira a Volvo az elektromos átállással.
    www.zoldpalya.hu/uton/a-volvo-egyelore-elengedne-a-teljesen-elektromos-jovot-358310.html
    Go to topOldal: 12345678...572