|
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/09/16/tanulj-masok-hibaibol-/
Undorító, mocskos, féreg, hitvány dolog ez a magyar biztosítóktól, a második eset legalább is.Tipikusan a hogy-b@sszunk-ki-minél-jobban-az-ügyfeleinkkel tipusú hozzáállás, amitől az ember hányigert kap.
Mert hogy 2 év és másfél perc után nyilván elfelejt az addig hibáltanul autózó delikvens vezetni, és elkezdi csokorba szedni az útjelző karókat, meg az árkon túli tölgyfákat és életveszélyessé válik...Pfejj.Sajnos idekint sem teljesen idegen ez a felfogás a magukat hatóságnak képzelő szolgáltatócégeknél, bár nem pont autóbiztosítás volt, ahol tapasztaltam ilyesmit.Az előző Volver az én nevemen volt, a mostani a nejem nevén van, majd kiderül, ha lesz ilyesmi helyzet, hogy mi is van idekint.Én meg jól beírom ide, ha nem felejtem el.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/hirek/2024/09/09/gigantikus-birsagra-szamithatnak-az-europai-autogyartok-ha-nem-porog-fel-a-villanyauto-piac/
.
Üzenném ennek a kripli Meonak, hogy egyetlen dologgal lehet felpörgetni az e-autók eladását, és én ezt most ingyen elárulom neki:
Olcsítani kell az árakon!
15 millió helyett adják 5-ért, és nem felpörögni, hanem felrobbanni fog a piac!
Amíg ez nem történik meg, addig meg el kell viselniük a Zúniós gittegyletek packázásait (bírságok), avagy meg kell dönteniük azokat (szétzavarni őket a fenébe).
Megjegyzem, ez utóbbi volna a legjobb megoldás.
Senki nem várhatja ez az átlagemberektől, hogy az ingatlanjaikkal egyező mértékű beruházásokat eszközöljenek egy szirszar napi járós autó miatt, ráadásul mindezt egy határidőre, amit pár idióta a heroin-partijaikon átszellemülve kitalál.
Ha nem lesz új, majd veszünk régit, ha nem lesz elkektromos, jó lesz a benzines is, ha az se lesz, akkor robogó, majd kerékpár és a végén gördeszka, korcsolya.Ha majd az se lesz, akkor meg maradunk a s3ggünkön otthon.
Vagy visszajönnek a szamárkordék.De akkor már nem ez lesz a legnagyobb bajunk, hogy mivel közlekedjünk.
És még egy valami, ami biztosan nem lesz az elkövetkező korszakokban: az a durva dőzsölés és harácsolás, ami az autógyárakat és vezetőiket jellemezte.Mert hogy a villanjautók árrése ezek szerint egyre csökkenő és csökkenő lesz, egyre kisebb haszonért is egyre jobban meg kell majd küzdeniük.Nem én mondom ezt, hanem nálam hozzáértőbbek, lehet már ilyeneket olvasni bőven.
Ja, és továbbra is fákk céldátum!
|
|
|
|
|
Ekkora mozdonyokból egy átlagos parkolóhelyen szerintem lassan ki se lehet szállni, nem nyílik eléggé nagyra az ajtó, ha parkolnak a két szomszédos rubrikában is...
Az ára meg, hát ja, én 40-et tippeltem indulónak, ahhoz képest még olcsó is.
Biztosan szaladni fog a jónép, hogy hármasával vegye...
|
|
|
|
|
Én nem voltam otthon nyáron, nem bírom már a 40 fokot...Majd most megyek ősszel.
De olvastam, hogy a kórházakban is leállogatnak a műtőkben a klímák, az se semmi egynek.
Az orvos orráról belecsöpög az izzadtság a sebbe, hurrá.
|
|
|
|
|
Így a monitor mögül, ráérősen nézve persze, azok, de ott ülni a dugóban, még ezért is...
Kitépném a hajam.
|
|
|
|
|
gegee írta:
index.hu/belfold/2024/08/26/kozlekedes-m3-as-autopalya-verekedes-vita-forgalom-auto-kamionos-video-mkif-torlodas/
Komolyan mondom, tényleg őrület...
Egy Volver is majdnem megsérül a videóban.
Mi jöhet még ezen túl?
Én most voltam MO-on 2.5 hetet. Hát vegyesek az érzések.
Tényleg mintha totál őrület lenne.
A bevásárló központokban a legtöbb bolt bezárt (pl. Auchanban). Egyes helyeken lézengenek a népek és a felhozatal elég kicsi.
Az emberek befordultak, idegesek, türelmetlenek.
Apróság, de reptérre meg egy olyan Főtaxi autó vitt amiben nincs klíma. Állítólag 2 napja ment tönkre.
Kezd lefele csúszni az ország
|
|
|
|
|
A volvóscsávó biztos pislogott volna egyet-kettőt ha a nagy koppanástól rányílik az összes légzsákja.Sajnos ez van ezeken a rothadt utakon,tényleg mi jöhet még?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
szerintem mókásak az ilyen cicaharcok
De nem normálisak az biztos.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
máma is csak 39 C van kint, nohát...
|
|
|
|
|
De jó, hogy belinkelted, nekem húzós volt az a nap, észre se vettem, kösz.
|
|
|
|
|
Boomer a csodakutya??
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
igen, ez manapság az újságírás "minősége". Amit linkeltem lent Zöldpályát, na az néha képes olyan elírásokat elkövetni, hogy csak lesek. Nem igaz, hogy nem húzza alá a szövegszerkesztője az elgépelt szót. Meg olyan magyartalanul megfogalmazott mondatokat tudnak összerakni, hogycsak...
Aztán manapság szinte mindenhol előfordul, hogy nem képesek összetett főneveket leírni, hanem külön szavakként írják.
|
|
|
|
|
Nocsak, nocsak, tényleg érdekes.
Bár sehol egy hivatalos jellegű link, ami azért elő szokott fordulni normálisabb helyeken, hogy ez nem a szerkesztőség kitalációja.
.
De volt ilyen a Porkáéktól is pár napja vagy hete, asszem a TC írta is.Nem kicsit örülök a dolognak, hogy kezdenek már gondolkodni is a nagyeszű döntéshozók.
Már a klímacél-dátum se annyira biztos.
|
|
|
|
|
Ráadásul a hiperostoba vezesses cikkíró képes volt leírni azt, hogy "véres a nyaka" az autónak.
Kellett egy kis idő, de rájöttem, hogy amit keres, a szólás, az a "véres a torka" lett volna...
Pfff, így én is írok újságot, bakker.Mondjuk torok-nyak, majdnem ugyanaz...
Szerencsétlen autó, amit az otthon kaphatott, láthatott már; és csodálkoznak az állapotán.
|
|
|
|
|
Már mint, hogy mi itt túlságosan boomerek vagyunk?
Lehet...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
"mert van még hiba bőven"
Azért magyarul is írhatta volna.
|
|
|
|
|
Ez egy "öreg" generációs megoldás
Facebookon zajlik az élet....
|
|
|
|
|
Előbb vagy utóbb kénytelenek lesznek újra feltalálni a kereket
|
|
|
|
|
Ultrabrutálnak tartom, gagyi lesz a Volvo embléma?Szégyen.
De hát ez kell a vezetőségenk, akkor igyák meg a levét.
Épp elmerengtem, hogy Volslágen Ídé-akárhanyakból ha nem is rogyásig, de minden nap látok jó párat, épületből nézve is, meg közlekedés közben is.Ma épp volt egy ilyen EX30, meg tegnap egy 40-es kis Recsárdzs bogárhátú suv, most nem is tudom a pontos nevét.Előtte nem emléxem a hónapra sem, hogy mikor láttam Volver villanyautókat.Még kinaiakból is több fut felénk; Emgé, Byd, meg a többiek, mint Volverból...
|
|
|
|
|
Nem tudom, ilyen időszakos dologért venni egy másik autót?A Csikós is irogált ilyeneket többször is, hogy ameddig az egyik autó javítás alatt van, addig vesz egy másikat...
Bakker, asztakurva, ez igen... :-o
Egy ilyen kanyaron csak bukni lehet, és soxázezret, aki ezt be tudja nyelni,plusz idő, energia, hát nem mondom.
Én egyszerűen rövidre fogom a javítási időszakot, max 1-2 7 és utána vissza kell kapjam, nem tűrök hetekig, hónapokig, évekig tartó szarakodást.Igaz, nem is 40-50 éves gépeket birtoklok.Na mindegy, csak kicsit fura...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
valszeg csak egy nagyméretű nyaralóautót akart ,amit majd utána elad. Szóval, igen, itt inkább a cikk a lényeg, vagyis a története.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/07/05/a-klima-mukodik-csak-tolteni-kell/
Itt van, jó kis magyar valóság, még mindig itt tartunk.
Idekint is előbukkan ez a nepperduma, hogy csak tölteni kell a klímát, jó az....
Az viszont igen furcsa dolog, hogy mondjuk jóhiszemű emberként (nem a cikkben szereplő eladókra gondolok, hanem általánosan egy korrekt valakire) elad valami ezer éves romot, ami még ugyan tud közlekedni, de bármikor bekövetkezhet a vég a járgánynak; és akkor még jótállást, szavatosságot, meg a fax tudja mit kell rá vállalnia magánemberként??Ez így eléggé erősnek tűnik.Főleg, ha csak ilyen 50ezer forint mondjuk a vételár.Én q élet, hogy beleírnám a szerződésbe eladóként, hogy a gépsárkány pocsék állapota miatt van a jelképes vételár; és az eladót semmilyen garanciális és szavatossági igénnyel nem lehet baxtatni, kész.Csak olyan veheti meg, aki ezt aláírja.
.
Itt felénk a km alapú értékelés dívik, mert még megbíznak a km-óra állás hitelében.Viszont pont emiatt, az ilyen 400-500-800e km-es kocsiknak szinte nulla az értéke akkor is ha még működik; mert bármikor jöhet a gazdasági totalcar.Bár nem ismert idekint ez a kifejezés direktben.
Az ilyen gépeket bontásra veszik, alkatrésznek, vagy gazdag jutubos hülyegyerekek széthajtani a tanyán, stb.
Ami fura még, hogy jónevű jogászként a cikkíró a félmillió forintos ársávban keresgél valóban?Vagy ez ilyen újságírói, jogászi közszolgálati kihívás, és a cikk maga a siker, nem is a megvett autó?Meg van ideje mindenfelé rohangálni többször is, ahogy pingpongoznak vele??
Ééééérdekes.
|
|
|
|
|
Csaké sokan 2 kérdésért is regisztráltak ha visszanézzük.Senki nem különlegesebb a másiknál,esetleg akkor ha 30 centire levitál a föld felett,meg ott volt a nagymajtényi fegyverletételnél anno az úr 1776-os esztendejében talán.
|
|
|
|
|
gabo73 írta:
Erre mondottam vala a predátor üzemmódot hogy itt van,figyel,de nem szól bele.és volt aki ezt is félreértette
.
Valahogy nehezen gondolom azt, hogy sokan predátorkodnának itt.
Én legalább is úgy vagyok vele, hogy nem tudom megállni a hozzászólást, akkor se ha ordas baromság van leírva, meg akkor se, ha jó a témafelvetés.És nem gondolnám különlegesnek magamat...Ha meg meg tudom állni a kommentelést, akkor lényegénen nem érdekel a téma, de akkor nem is lépek be, nem regisztrálok, stb...
Na mindegy.
|
|
|
|
|
gabo73 írta:
Ha gondolod szívesen értemegyek,szeretgetem,vigyázok rá míg hazaköltözöl.Ha át is íratod a nevemre megígérem hogy gondod nem lessz vele többet
Bróhaha, ja-ja.
Jó neked, ha ilyesmit ki tudsz jelenteni, akkor valszeg lenne nálad helye.
Én is szeretgetném esküszöm, de még csak hova tenni se tudnám, egy robogót se tudok tárolni, nagyon szar ez egy kertes házban felnőtt embernek...
|
|
|
|
|
Wildhorse írta:
gegee írta:
Apropó, izé, meg a vaslőcs.
Nem lesz valamiféle Volver találkozó, vagy ilyesmi?Régebben mitha lett volna valami összes típusos találkozó Budaörsön, és azon belül voltak Volverwiwesek is, nem?
Manapság talán a Parkoló Parádén lehetne ilyen, ha van/lenne rá érdeklődés.
Egyszer már majdnem eljutottam egy ilyen Parádéra, épp otthon voltunk, de nem Pesten, és asszem épp bérautó sem volt, meg talán más problémák is adódtak, pedig nagyon jó lett volna kijutni.Hát, majd egyszer csak sikerül.
Idén meg jól lemaradtam az éves legnagyobb itteni veterános találkozóról, 2 7tel utána vettem észre, hogy meg volt.De majd körül nézek, hátha van kisebb, helyi változat.Ami nagyon érdekes, hogy a svédek erősen usákautó-melegek is, szinte minden 7vg-n akad valahol az országban usákautós találkozó.Lehet több van, mint Volvertaliból, ami azért elég durva...
Valszeg azért is lehet ez, mert a Volveresek eléggé széjjel vannak aprózódva, külön vannak a 700/900-asok, az S/V/XC70-esek, Amazonosok, stb, még nem találtam igazi nagy, össznépi, rendszeres talit.Igaz, a covid miatt itt is meg volt állva minden sokáig, utána meg a háború/mindenválság okozta visszaesés is betett az ilyesmi találkozóknak.
Kiköltöztünk Dubajba. C70 megvan, de nem tudom mi lesz vele.
Volvósok közül Dani és Sanya (őt itt nem ismeritek) folyamatosan szerveznek talákozókat, de valóban nincs nagy zsizsgés. A covid is tehet róla, de a gazdaság sem alakul fényesen - a cégek küzdenek.
Ááá, üdv Mustang úr.
Esetleg, ha ez a Dani és Sanya márkatársak itt is propagálnák a talik idejét, helyszínét, akkor lehetne nagyobb is a zsizsegés.Persze nem biztos, csak egy tipp.
|
|
|
|
|
Óh igen,próbálok igyekezni.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
te egy úriember vagy
|
|
|
|
|
Ha gondolod szívesen értemegyek,szeretgetem,vigyázok rá míg hazaköltözöl.Ha át is íratod a nevemre megígérem hogy gondod nem lessz vele többet
|
|
|
|
|
gegee írta:
Apropó, izé, meg a vaslőcs.
Nem lesz valamiféle Volver találkozó, vagy ilyesmi?Régebben mitha lett volna valami összes típusos találkozó Budaörsön, és azon belül voltak Volverwiwesek is, nem?
Manapság talán a Parkoló Parádén lehetne ilyen, ha van/lenne rá érdeklődés.
Egyszer már majdnem eljutottam egy ilyen Parádéra, épp otthon voltunk, de nem Pesten, és asszem épp bérautó sem volt, meg talán más problémák is adódtak, pedig nagyon jó lett volna kijutni.Hát, majd egyszer csak sikerül.
Idén meg jól lemaradtam az éves legnagyobb itteni veterános találkozóról, 2 7tel utána vettem észre, hogy meg volt.De majd körül nézek, hátha van kisebb, helyi változat.Ami nagyon érdekes, hogy a svédek erősen usákautó-melegek is, szinte minden 7vg-n akad valahol az országban usákautós találkozó.Lehet több van, mint Volvertaliból, ami azért elég durva...
Valszeg azért is lehet ez, mert a Volveresek eléggé széjjel vannak aprózódva, külön vannak a 700/900-asok, az S/V/XC70-esek, Amazonosok, stb, még nem találtam igazi nagy, össznépi, rendszeres talit.Igaz, a covid miatt itt is meg volt állva minden sokáig, utána meg a háború/mindenválság okozta visszaesés is betett az ilyesmi találkozóknak.
Kiköltöztünk Dubajba. C70 megvan, de nem tudom mi lesz vele.
Volvósok közül Dani és Sanya (őt itt nem ismeritek) folyamatosan szerveznek talákozókat, de valóban nincs nagy zsizsgés. A covid is tehet róla, de a gazdaság sem alakul fényesen - a cégek küzdenek.
|
|
|
|
|
gegee írta:
Az Új hozzászólás-ra kattintva a Formázás sorban, ami úgy kezdődik, hogy B I U S X stb, szóval ennek a sornak a jobbról harmadik ikonja, ami a képtallózás.De eléxarul működik, ha nincs pl a jpg a link végén, akkor nem csinál semmit, meg akkor se, ha "túl hosszú" maga a link.
Ha nem boldogulsz, csak másold be szövegként a kép linkjét a böngésző címsorából.
Tudod, link, mint a véres hurka (értsd, kajla, lekonyul, nem kemény...), nekem meg ezt mondogatta öregapám...
Az idő haladtával pláne marad ami most van. Lassan 15 éves a weboldal technológiája...... huhhh...
|
|
|
|
|
Csak egy képet akartam hogy én hogy oldottam meg a kijelző problémát,a kipöccenő navi helyére meg a bontóból egy 2000 ft rácsot,de úgyis csak kérdezni ugranak be az elkeseredett tagok,a megoldást már nem tudjuk mög
|
|
|
|
|
Erre mondottam vala a predátor üzemmódot hogy itt van,figyel,de nem szól bele.és volt aki ezt is félreértette
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
szerintem sokan vannak olvasó üzemmódban. Bár nem gondolom, hogy hármunk társalgását látva sokáig maradnának.
|
|
|
|
|
Pedig itt nem látunk semmilyen félrement kommenteket, üres hozzászólást, stb.
Tedd föl ingyenes, publikus képmegosztóra, bárhova csak fb-ra ne, és másold ide a linkjét.Úgy se megy?
|
|
|
|
|
Valamiért kihajított a rendszer, szokta ezt, meg szinte minden más honlap is, nem gond, visszalépek.De épp megláttam a főlapon, hogy cirka háromezer ember klubtag.Meg vannak új(?) belépők is.De hol vannak ezek a Volver-társak?A f@$zbúkon van bármiféle aktivitás?Ott vannak feldobva topikok, témák?Azt látom itt is, hogy vannak csoportok.De folyik ott valami élet?
Vagy mind a háromezer kolléga csak a mi 3-4-5ünk csevegését olvassa?Ezért megéri regisztrálni?
Mondjatok már valamit, akinek van péniszkönyve is...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
igen
|
|
|
|
|
Kedves Hallo Kollégák barátunk?Csak nem tán vmi. probléma hogy 6 egész napja eltűntél?Tudom a semmihez nincs mit hozzáfűzni,de azért egy beköszönés belefér hogy tudjuk nem ketten maradtunk(gg) ebben a nagy nyüzsgésben.
|
|
|
|
|
Már mindent megpróbáltam,feladom.A túrós tasak is tele lett vele.Átméreteztem,átkódoltam,a végén meg pont a lényeg ment a lecsóba,hogy inkább feladtam.2024-ben 1 nyüves képet nem tok feltőtnyi na.Megint csak a gyurri bácsi!
|
|
|
|
|
Az Új hozzászólás-ra kattintva a Formázás sorban, ami úgy kezdődik, hogy B I U S X stb, szóval ennek a sornak a jobbról harmadik ikonja, ami a képtallózás.De eléxarul működik, ha nincs pl a jpg a link végén, akkor nem csinál semmit, meg akkor se, ha "túl hosszú" maga a link.
Ha nem boldogulsz, csak másold be szövegként a kép linkjét a böngésző címsorából.
Tudod, link, mint a véres hurka (értsd, kajla, lekonyul, nem kemény...), nekem meg ezt mondogatta öregapám...
|
|
|
|
|
A kupak kemény,a szára puha,húzni tudok hun vagy Teca.hu hu hú mondta megboldogult nagyapám.
|
|
|
|
|
Képet hogy tudok bétallózni?Mert sehogysenem megy már ez nekem
|
|
|
|
|
...nem kamera az még, csak radar, bocsánat
|
|
|
|
|
De nem, épp aszondom én is, hogy csak a mechanikát, a kipattanó keretet használni fel, és tenni bele egy rendes, mai kis kijelzőt, akár fullhádés felbontásban.Már, ha valaki rá van cuppanva erre a dologra, vagy szívesen szörfözik a retro hullámon...
Engem nem izgat, megoldom a parkolást minden ilyesmi nélkül is.Van a kocsinkban ilyen kockákat kijelző tolatókamera, meg csipog is állítólag, de én nem hallom úgyse...
elvagyok a kiszállok-hátramegyek módszerrel, de azt is kb évente egyszer.
.
Valamikor volt egy olyan konteszt, már nem tudom, hogy hol, Tottakár, vagy egyéb helyen, hogy mindenki csináljon fényképeket tolatókamerával, küldje be, és majd kiértékelik az adott újságnál, talán nyeremények is voltak felajánlva.
Nem tudom, mi lett a vége, lettek-e győztesek hirdetve, de röhögtem egy ideig az ötleten.
|
|
|
|
|
Egy néhány éve a kezembe került valami után kutakodáskor a lakásban az első "okos"-telefonunk, nem is tudom, mikori kiadás lehetett, 2013-14? Egy Alcatel valamilyen telefon, Vodkafonos.Még működött, egy funkciót az érintés után kb 3 másodperc múlva végzett el és ezt tudta újonnan is. emléxem, az újkori tesztekben se nagyon dicsérték a telefont
Na, akkor innentől visszakanyarodva egy 2001-es autóban lévő navigációt saccom szerint manapság már kábé senki se akarna napi üzemmódban használni, maximum egy múzeumban menne el.Sajnos az autós elektronikáknál semmi sem devalválódik jobban.
|
|
|
|
|
Most úgy elmerengtem, hogy mi is volt 2001-ben telefon és egyéb technikai vonalon.
Akkor mentek a Nokia mellett a Siemens telefonok, amik már talán tudtak valami korai felbontást a kijelzőn, talán 320x240-et, talán kábelen rá lehetett másolni rettentő primitív képeket, meg csengőhangot, és úristen, ez volt a fantasztikum.
2008-ban, mikor kijöttünk, még butatelefonokat vettünk újonnan, mert még bőven voltak, és induláskor nincs még pénz flancos hülyeségekre ugye, épp akkoriban kezdték reklámozni a "zenetelefonokat" amik már fogadtak gyenge minőségű mp3 fájlokat, meg lettek benne vga-kamerák...
A mi jelenlegi, 2009-es V70-ünkön is csak alfanumerikus menü van, semmi grafika egy "bootképernyőt" leszámítva, de az is olyan felbontású kb, mint egy 2000 körüli telefonnak.
2008-09 körül vettünk először (és utoljára) felcuppantós navigációt, hát az is valami irgalmatlan sz@r, körülményes menüvel, szoftverrel rendelkezett.Kedvenc helyszíneket is egy gyötrelem volt elmenteni bennük, annyira logikátlan, kezdetleges volt az egész; de lehetett végül is.Valami agyonbonyolított módon ment rajta a pénzért térképfrissítés talán, de sose érdekelt annyira, hogy nekiálljak szerencsétlenkedni vele.Ez volt az üzleti modell a navigyártó cégeknek, hogy viszonylag olcsón adni a készüléket, és majd akkr jönnek ésjó pénzért frissítik, frissítetik a térképet rajta.Háppersze.Kb senkit se ismertem, aki valaha is frissítgetett volna...
Az alapfunkcióit használtuk sokáig, de az utóbbi 5-6-8 évben már csakis telefon, guglimapsszal, semmi nem ér a nyomába.
|
|
|
|
|
Akkor lesz egy fasza 480x360 felbontású kijelződ,nokia 3510i szinten.Én inkább kipattanó mechanikájú aprópénztartót csinyánék belőle.Egy 10 colos lebegő középre,oszt mindent tud nyócvanezer fifa nélkül.
|
|
|
|
|
A 180 ezer+tréfa egy lassan 25 éves autóban tényleg röhejes összeg lenne.Olyan 30, max 40 ezret éreznék reálisnak, azt is már eléggé cipőkanállal...
|
|
|
|
|
Műszerfali navi új élete: Szerintem egyszerűen át kell kábelezni és menni fog.Jó autóvillanyász/szoftveres/mérnök megcsinálja. Persze, a navi kijelzése el fog szállni, de egy 20-on évekkel ezelőtti gyári navigáció nem nagyon képvisel értéket... (főleg ha sosem frissítették, mert mondjuk nem is biztos, hogy fel volt készítve rá)
esetleg csak a kipattanó mechanikát felhasználva egy tök más, ismert bekötésű kijelzőt tenni oda...Nem tudom, csak ötletelek.
|
|
|
|
|
A 180 nem is lenne sok,de + fifa is? Na annyit azért nem ér.Ennyiért komolyabb fejegységet tehetsz kameràval,navival,és még a fifa is megmarad.
|
|
|
|
|
Annyit már tudok, h 180e+fifáért megcsinálják,komplett kamera beépítéssel.
|
|
|
|
|
Drága kedves badipé!Ha esetleg megtudnál valamit erről a témáról,légy szíves ne zárd magadba,haddd okuljunk mi is belőle!
|
|
|
|
|
Ez nem vizsgakövetelmény hogy ezt is megnézik,esetleg a tolató lámpákhoz van közük.Ezzel nem alakítanád az autódat engedélykötelesre.A kilátásban meg nem zavarna mert gyári felszereltség(a kijelző),gyári méretekkel.
|
|
|
|
|
Hallo Kollégák,
szerintem előbb járj utána, hogy mennyire szabályos ez. Nehogy műszakin probléma legyen belőle.
|
|
|
|
|
Szerintem erre nincs felkészítve a 2001-es szèria,nagyon valószínű sehogy.
|
|
|
|
|
Helló!
Volvo V70 2001,D5.
Műszerfalból kiemelkedő navi monitorhoz hogyan tudok tolatókamerát csatlakoztatni?
Üdv
Viktor
|
|
|
|
|
Az a büdös nagy baj a talikkal,hogy már még ott sem ismeri meg a paraszt a másikat.Ott is az megy hogy ÉNVAGYOK,KIVAGYOK az enyém nagyobb szebb jobb gyorsabb drágább az én 13cm-im különb(vagy külömb?),és különben is vastagabbat kakilok.Na ezért nem hiányzik már ez sem.Párhuzamos Gyuri bácsi tehet mindenről.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát nem úgy néz ki, hogy lesz valami tali. A legutóbbiak is inkább családi, együtthétvégézős események voltak, nem konkrétan "Volvokiállítás", mint régebben.
|
|
|
|
|
Apropó, izé, meg a vaslőcs.
Nem lesz valamiféle Volver találkozó, vagy ilyesmi?Régebben mitha lett volna valami összes típusos találkozó Budaörsön, és azon belül voltak Volverwiwesek is, nem?
Manapság talán a Parkoló Parádén lehetne ilyen, ha van/lenne rá érdeklődés.
Egyszer már majdnem eljutottam egy ilyen Parádéra, épp otthon voltunk, de nem Pesten, és asszem épp bérautó sem volt, meg talán más problémák is adódtak, pedig nagyon jó lett volna kijutni.Hát, majd egyszer csak sikerül.
Idén meg jól lemaradtam az éves legnagyobb itteni veterános találkozóról, 2 7tel utána vettem észre, hogy meg volt.De majd körül nézek, hátha van kisebb, helyi változat.Ami nagyon érdekes, hogy a svédek erősen usákautó-melegek is, szinte minden 7vg-n akad valahol az országban usákautós találkozó.Lehet több van, mint Volvertaliból, ami azért elég durva...
Valszeg azért is lehet ez, mert a Volveresek eléggé széjjel vannak aprózódva, külön vannak a 700/900-asok, az S/V/XC70-esek, Amazonosok, stb, még nem találtam igazi nagy, össznépi, rendszeres talit.Igaz, a covid miatt itt is meg volt állva minden sokáig, utána meg a háború/mindenválság okozta visszaesés is betett az ilyesmi találkozóknak.
|
|
|
|
|
Loller!
A ritka népsűrűség csak a déli 3 város (Stoki-Malmö-TarajosGöteBorg) alkotta háromszögtől északabbra van.
Rézbőrűek sajnos itt is vannak, nem a magyar fajta, hanem a közel keleti kokerók, akik ráadásul háborúznak is időnként, leginkább egymással, b@romira nagy "örömömre"...Iraki, szír, asszír és ki tudja még milyen füstösek, néhol olyan az utcakép, mintha Teheránban lennénk.És ez már valszeg nem lesz nagyon jobb.
.
Én is inkább vagy 30 éve jöttem volna a migrimentes, tiszta, árja országba, gyönyörű, focibuzi svéd csajok közé, bróhaha!A 92-es foci-EB-t itt rendezték, már akkor kint kellett volna lenni.
.
A halak nagyon jók, más tengeri vackokat én sem eszem, se itt, se máshol.
Bálnuskát vadászni a zsírjáhz viszont inkább Norvégiát, vagy Izlandot ajánlom, a svédeknél inkább fó (fóka, csak én nem becézem...) volt régebben sok.
.
Néha kicsit sajnáltatom itt a fórumon magam, de azért összességében még mindig szeretek errefelé élni.A nejem menne már vissza haza, de még a gyereklány kiskorú, most már itt kell befejezze az iskoláit 18 éves koráig.Aztán majd kiderül.Bár én a magyar 40 fokos nyarakat egyre kevésbé bírom.
Konkrétam ma kb 8-9 fok volt, szóval enyhe telünk van, azért ez sem egy szívderítő dolog.
Lehet, nekem is kéne a bálnazsír.
|
|
|
|
|
"Negyven pár fokos szilva"utánna meg nemigen érdekelne.Csak nem fagynak meg ott sem,olyan helyet keresnék ahol több a jó idő.Nyaralni meg hazajárnék néha.Egy jó bögre meleg zsírral indítanám a napomat
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
de ott hideg is van ám! Az hogy tetszene?
|
|
|
|
|
Be irigyellek hogy ott lehecc,biztos meg bírnám szokni a népsűrűséget,főleg a kevesebb rézbőrűt.Inkább minden nap halat ennék,pedig még a szagától is kiver a melegség,csak ott lehetnék.De legalább 30 évvel ezelőtt kellett volna gondolkozni rajta.Azóta már bennszülött Oszkari lennék.Bálnazsírral kenném még a v..gam jukját is hogy ne nyikorogjon.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
aha, érdekes. Amúgy hajrá, írd meg a TC-nek, hogy rosszul gondolják
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/06/02/nem-is-olyan-nehez-gatyaba-razni-a-kozuthalozatot-mint-amilyennek-az-tunik/
.
Nem Volvo, de autózás és érdekes; remélem elfér a havi 3 ontopic komment közt.
Szóval, a Tottakár meghivatkozta követendő példának a egyik svéd közlekedési metódust, amit én csak szimplán 2+1 sávos gyorsforgalmi autóútnak nevezek.A cikk középtáján írják, egy guglimapsz-képlinkkel is megtoldva.
Ezzel sajnos csak az a baj, hogy véleményem szerint nem működne otthon.Magyarországon sokkal nagyobb a népsűrűség, emiatt a forgalomsűrűség is, sokkal több a kamion, hazai és külföldi tranzit egyaránt.Ezáltal lehet, hogy a rengeteg útszűkületnél (ahol a haladó két sávja összeszűkül, mert épp a szembejövőknek lesz kettő) akkora torlódások lennének, hogy ihaj.
Arról nem is beszélve, hogy a magyar közlekedési kultúra, hát hogy is fogalmazzak, nem feltétlenül útszűkületbarát.(Elég finom voltam? )
Ez a rendszer inkább ide, a csekély forgalmú svéd északi országrészekbe ideális a 3 nagyváros fölötti régiókba.
Az is ellene van, hogy ha az egy sávos szakaszon valami lerohad, főleg ha mondjuk egy testesebb jármű, vagy kamion; akkor onnantól kezdve klinikai halál szinten áll be a teljes forgalom.Két kocsi még elfér egymás közt, de kb ez a max.Illetve az is tud problémát okozni, hogy mondjuk a mentő beszorul a kamionos mögé amely teszem azt, 60-al caplat, mert mondjuk meg van rakodva, és emelkedik az út, mindezt ugye az egysávos szakaszon, mondjuk 5-6 km-en át, ezzel elveszve 8-10 percet; miközben a kétsávos részen meg senki nem jön, ahol viszont a kábelkorlát nélkül tudna előzni a mentő.
Nekem a régi idők módszere tetszett, mikor kiköltöztünk 2008-ban, még volt sok olyan, hogy durván nagy szélességű 2x1 sáv és pont középen a terelővonal.Így az előzések biztosabban végbe mentek, az előzendő is lehúzódott, meg a szembejövő is és mindenki boldog volt. (A magyar M5 autópálya 50%-os készültségénél is ment ez a rendszer BP-Köcskemét szakaszon, emléxem rá)Nem volt a kábelkorlát (ami szerintem veszélyesebb, mint a szalagkorlát, bár nincsenek releváns infóim ennek alátámasztására), nem tudott sehol sem "összeszorulni" az útszűkületekben semmi; cserében észnél kellett lenni, mert a frontális baleset nem volt hülyebiztosan kizárva.És még egy dolog, ami miatt ellenjavallt ez a rendszer: ugye az ember gyarló, amíg látja a kamionokat a kétsávos részen, addig padlógázzal hajt, "na még a végén azt az utolsót is megelőzőm" mentalitással, mert utána végre lenyugodhatok és nem kell eszetlenül száguldoznom.Miközben meg a lószart, mama, a kamionok ugyanis sose fogynak el.Ezáltal a személyautók sebessége egy digitális jellegű 60-140-60-140-60 jellegű váltakozást fog felvenni, a kétsávoson előzés minden áron, az egysávos részen meg ballagás az utólért akármi mögött.(És Magyarországon rengeteg ilyen utólért akármi lenne; a sok bontószökevény, belét a földön húzó, túlpakolt, vontatmánnyal terhelt, füstölgő roncsokra, transformersekre gondolok.)A 140 helyett oda lehet képzelni a padlógáz fogalmát is, illetve amennyit az adott kocsi bír, mondjuk megpakoltan.
Emiatt a durván pulzáló tempó miatt viszont a fogyasztás az egekbe szökik, a normál, 90-100-as folyamatos tempó okozta fogyasztáshoz képest.És ha a fogyasztás megemelkedik, akkor az emisszió is, ami nem igazán környezetbarát.Hát szóval vannak hátrányok is erősen.
És az sem véletlen, hogy idekint a délebbi, népesebben lakott régiókban egyre inkább számolják fel a 2+1-et, átalakítva teljes értékű autópályáva.
|
|
|
|
|
Szia! Sikerült eladnod? Sok érdeklődő volt? Ilyen paraméterekkel szerintem nagyon jó áron kínáltad...
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/hirek/2024/05/27/filleres-eszkozzel-is-pillanatok-alatt-feltorhetok-a-teslak/
.
Gyááá, hány éve mondom, hogy ezek a hulladék kulcsnélküli rendszerek egy lyukas, és még pluszban keresztben is átlőtt kétfillérest sem érnek.
És még mindig itt tartunk, hogy biztonsági hátsó kapukat, trójai falovakat kínálnak megvételre vagyonokért az autókhoz.Meg is érdemli mind, aki megveszi.
Egyre inkább azt gondolom, hogy a fém kulcstollas autóknál újabbakat már nem kéne vásároljak...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
csak kopizd be a linket sima szövegként.
|
|
|
|
|
Mert hülyék ülnek a pozíciókban...olvastam, botrány az egész valóban.
|
|
|
|
|
F@sza...pppan, szép, új világ, hogy rohadna meg...
.
divany.hu/lajfhekk/auto-adatok/
.
Lehet, a következő autónk egy tuktuk lesz...
Na jó, itt nem nagyon lehetne használni, de odahaza simán, februártól novemberig elég meleg van, nyáron még csak klíma se kell, mert a menetszél hűti.Ha le van hajtva a szélvédő, mint a 2.vh-s Willys Jeepeken, akkor a párásodás sem zavarna.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
van valami ilyesmi, de pontosan utána kellene nézni, nem olyan egyszerű a téma.
|
|
|
|
|
A tízezres cseremotor az bontott nyilván, de jó az, az eredeti sem volt új.
És bele lehet íratni a forgalmiba, pláne, ha pont ugyanolyan típus, semmi gond nincs.
Van idekint egy q jó országos rendszer, webshopként működik; de vannak fizikai raktárak is, ha odamegy az ember; az összes bontós benne van; valós, aktuális raktárkészlettel; lehet keresni benne mindenhogyan, típus, jelleg, part number, város stb szerint; minden tesztelt-ellenőrzött; vonalkódos zacsiba csomagolva; ha messziről jön, futár ára beleszámítva, minden leegyszerűsítve, leadózva(!), felhasználóbarátan, álom az egész.(Jó hosszú mondat lett.)Azt nem mondom, hogy hű, de olcsó, viszont működik.Ha valami hiba végett nem passzol mégse, semmi gond, nem kapugarancia van, kicserélik, vagy visszaadják a pénzt.Eddig csak 2-3x vásároltam, minden fasza volt.Egyszer volt, hogy egy elektonikai cuccnak nem stimmelt a csatlakozása, szó nélkül cserélték.Ez kéne otthon is, nem az a hülyeség, hogy minden hemihumi adócsaló garázscég saját honlapot próbál üzemeltetni, amit aztán nem tart karban, nem aktualizál, a készlet és az árak több évesen vannak kint, mindenért telefonálni kell, ami miatt idegesek a címen, stb...
Na, de megyek már, mer' sok lesz belőlem, írjon más is bátran!
|
|
|
|
|
Még a cikkhez, hogy mintha lenne már olyasmi otthon, hogy vásárlástól számítva 1 7en belül még az eladó kell helyt álljon az ilyen kibukkanó csontvázak esetén, vagyis azt vélelmezik, hogy a vevő ártatlan.Nem?
Már mint kereskedésben vett autónál...
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/04/28/1-millios-autora-1-het-utan-1-millios-javitas---segitseg-atvertek---szasz-marcell/
Ez a csávó a kiskölök a tehetségkutatóból, a Szász Marci, csak közben neki is eltelt vagy 20 év...
Nem tudom, hogy jön ki az egymillió forint, de itt kint tízezer korona körül van egy komplett cseremotor, beteszik még mondjuk háromezerér', az egész cakli-pakli mondjuk 15e korona, ami kicsit több, mint 500e forint...a méreg drága Svédországban.
Hogy jön ki otthon az egymillió?Vicc, a szokásos lehúzás, átverés gondolom itt is játszik.
.
Amúgy meg manapság ezekkel a tizen-húsz éves kocsikkal lehet a legjobban rába...faragni, ha nincs jól megnézve, illetve peche van a vásárlónak.
Még simán fiatal, és emiatt drága a javítása ahhoz hogy öreg legyen; viszont már simán öreg ahhoz, hogy még ne legyen elromlós.Remélem, érthető...
És ami még rákontráz, hogy a '90-es években egy tizenéves autó hót primitív volt, egy halbiológus is tudta otthon szerelni, mert szimplán mechanikus volt minden; addig ma már a 2000-körüli évjáratokban is Ité-szerverszoba van az első lábtér fölött, notebook meg óbédé nélkül neki se lehet állni.
Ilyesmi kocsikat (bármilyen márka, típus a korszakból) úgy kell venni egymillióért, ha van még másik 2-3 is mellé, ami nem kenyérre kell.
F@sza jó irány ez a rohadt agyon-elektronikázottság...
És majd mi lesz a villanyverdákkal, ha már nem lesz más és elkezdenek örexeni azok is...kiköpi a szoftver bútoláskor, hogy ezt az aksipakkor már túl soxor töltötted fel, elöregedett, cseréld ki a kocsi új árának 70%-áért...vagy letiltja az egészet a francba.Húúújjaj.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
tudtommal nem ingyenes Pesten a parkolás a helyieknek sem. De lehet, kerülete válogatja.
Amúgy támogatom, hogy legyen fizetős mindenkinek.
|
|
|
|
|
Nagyon jó cikk a magyar parkolási valóságról:
totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/04/24/fizetos-parkolas-forgalomszabalyozo-eszkoz-vagy-pofatlan-lehuzas-/
.
És még örülhettek tik odahaza, hogy a hejhák (helyhatóságok) óvják a széltől is a lakosokat azzal hogy a lakóhely közelében ingyenes a parkolás.Itt nekünk ez már réges régen nincsen, inkább úgy írom, hogy sose volt.A társasház udvarában fizetnem kell a saját kocsink parkolásáért.Szerencsére nem aprópénzes balfaszkodással, hanem havonta fix összeget utalva.Viszont kapok egy kvázi saját, sorszámmal ellátott helyet, ahová nem parkolhat senki más.Ha mégis parkol valaki, akkor hívhatom a lopóautós céget, hogy vigyék el a francba.A ház előtt az utcán viszont a cikkben is említett parkolótárcsás megoldás van, 3 órát lehet naponta ingyen parkolni, utána legalább egy 10 centivel arrébb kell állni, és megint ketyeghet a 3 óra.És az egész környéken ez van az utcai parkolással, a kisebb regionális központoknál (ahol vannak cégek, kizsbolt, könyvtár, szolgáltatások, stb) viszont csak egy óra az ingyenes rész utána vagy fizetni kell, vagy arrább állni.Aszondják, hogy ez a rendszer az ilyen letárolt, hónapokig meg se mozduló kocsik ellen van.És nagyjából működik is, bár a kisebb városközpontokban nehéz néha helyet találni.Itt nálunk szinte töküres az utca, de csak azért, mert alvóváros, és semmilyen bolt, cég nincs az iskolákon, óvodákon, lakóházakon kívül.
Kétségtelenül ki lehetne próbálni ezt a rendszert otthon is, kisebb városokban, vagy elszeparált területeken, csak hát bevétel az nem lenne belőle, amit aztán elsíbolnának.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/tesztek/2024/04/16/hasznalteszt_volvo_s80_t6_2001/
.
Nem tudom, ez a Struccz Berci nagyon kezdő lehet még, hogy elhiszi a magyar km-óra állásokat.
Nyomatja ő is ezt a szerencsétlen dumát, hogy minden Volvoban pusztul a beltér.
Hát a nagy lóf@szt.
Ugyanilyen korú, 2003-as V70-ünk volt, 2018-ban adtuk el 15 évesen, 240e km-rel, benzinesen.Ehhez képest szalon állapotú volt, az ülésen talán egy pár mikro repedés a szélen, a könyöklő épp csak elvesztette a fényét egy helyen, a váltó- és kézifakeszoknya 100%-os volt, pedig kéziváltós gépről beszélünk, a kormány is kb originál volt.És sokat használtuk rövid távokra, időben sokat.Az igaz, hogy amikor vettük, 6 évesen, akkor megkímélt állapotú volt, és mi sem ütöttük-vágtuk, bár nem is nagyon csucsujgattuk, az üléseket például sose kenegettem semmivel 10 év alatt.És mégsem pusztult el alattunk, aPszolút vállalhatóan ment el tőlünk.
Az is igaz, hogy legtöbbet én vezettem, és nem hordok gyűrűt, ami szintén elősegíti a szép belső megmaradását...
Ebben a cikkben szereplő autóban úgy kábé 1 milló és 180ezer km lehet...
2002-es ráncfelvarrás, hát nem tudom, nagyon nehéz elhinni, hogy egyik napról a másikra tudnak soxorta jobbat gyártani, miközben meg előtte nem tudtak.Ekkora minőségi ugrás nem életszerű.
Ez egyszerűen egy q módon lehasznált autó akkor, de semmiképp nem az átlagos, az itteni kinti merítés alapján...
Átpörgettem itt egy kicsit a helyi Jófogást, hogy mi a kínálat 1 gen S80-akból.Kb 20 autót néztem, egy volt hasonlóan durván lemállva, a többi simán mind szép, vállalható, egészséges.Voltak 400e km-rel is kitéve, meg kilós áron hirdetett járgányok bontásra, azok se néztek ki így.
A Volvo-guru is valszeg csak a magyarországi állománnyal találkozik jó eséllyel, ahol minden vissza van tekerve ötször, és az alapján általánosít.
Ha ezek a gépek ennyire pusztulnának, pusztultak volna; akkor nem lett volna és lenne most is tele velük egész Svédország.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
szerelőnek mutattad? Nekem nincs tapasztalatom ilyen nyikorgással.
|
|
|
|
|