Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...549
    gegee 2018/11/14 18:52 (55083)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/14/jiaji_elegans_egyteru_volvo_alapon/

    Nem Volvo, de majdnem, állítólag.
    Az a baj ezzel az egésszel, hogy az európai ember akkor fog venni kínai autót, ha az egyszerre tud olcsó és jó lenni.
    Hiszen, ha csak drága és jó; olyanból van itt is dögivel, Dunát-Rajnát-Majnát lehet rekeszteni velük.
    Mi a francnak nézegetne bárki is egy nóném logót, márkát a kocsiján, ha még drága is, nem igaz?
    Viszont ha a kínai autó valóban jóra sikeredik, akkor meg sosem lesz olcsó, és ráadásul még ide is kell hozni, ami extra árnövelő hatású.
    És akkor itt a farkába is harapott a kígyó...
    gegee 2018/11/13 15:19 (55082)
    Persze, vili, hogy így kommunikálják le a valamiért nem tetsző ügyfeleket.Ha meg még így is vállalja a delikvens a szerződést, akkor a biztosító megvonja a vállát és nagy duzzogva belemegy...
    gegee 2018/11/13 15:17 (55081)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/13/sorban_allnak_a_vevok_a_volvo-elofizetesert/

    Hááát, ha találnak elég számú ilyen m@rhát, (már pedig a cikk szerint találnak) akkor hajrá.
    4, de max 5 év bérléssel kiugrik a delikvens zsebéből a vételár, és nem marad semmi.
    Míg, ha megvette volna, akkor ott lenne egy cirka 50%-os árú maradványérték.
    B@romi jó buzinessz ez, biztosan...
    A gyártónak.
    De úgy látszik arrafelé nem fogy el az agyatlan hipszter gazdag.
    Akkor fosszák csak ki őket.
    inrock 2018/11/12 18:10 (55080)
    Halló Kollégák,

    rosszul írtam... a hőfokmutató középső (üzemmeleg) vonal alatti vonalnál nyit a termosztát, felteszem az összes Volvónál, ahogy nálam is. Szóval, ha ez alatt is meleg a cső, akkor szerintem nem jó a termosztát. Nem a motor közelében van amúgy a termosztát?
    Kék Villám 2018/11/12 17:58 (55079)
    Amúgy ügyesen összeraktam az új radit, szépen működik, sehol nem ereszt, jelenleg a fagyállót próbálom kimosni a kárpitból... Nem tűnik egyszerűnek.

    Meg sajnos a nagy szerelésben a bal oldali állító mechanizmust sikerült szétakasztanom és nem is tudtam összerakni, úgyhogy tartok tőle télen-nyáron meleget fog fújni a digit klíma...
    Kék Villám 2018/11/12 17:54 (55078)
    inrock írta:
    hogy nézted meg a termosztátot? Megfogod a radiátor tetejénél levő csövet, és ha az melegszik, akkor nyitva van, miközben a műszerfalon a mutató még nem állt be középre.

    Ezt csináltam. 2 perc után már melegszik a cső. Amúgy fűtés van, meg gyorsan melegszik a mutató szerint a motor, hidegben sem hűl vissza, lehet, hogy nincs is vele baj? Másrészt nem vagyok benne biztos, de ugye a felső csőcsonknál van a termo (a generátor mögött)?
    inrock 2018/11/11 09:27 (55077)
    Halló Kollégák,

    felteszem sok kárkifizetés történt idén Volvóra náluk, így megemelték a díjat a Volvósoknak. Ezzel is jelezve, hogy "nem akarunk volvósokkal foglalkozni, mert nem tudnak vezetni" (törvény szerint direktbe' ilyet nem mondhatnak ugye). Aki meg nem figyel, és marad, azon pedig szépen bevasalják a pénzt.
    Szóval nincs mit csodálkozni, hogy nem akartak nagy engedményt adni.

    Ha jól emlékszem, tavaly is volt már ilyen, de akkor nem váltottam, mert még így is az olcsóbbak közt volt a díj.
    gegee 2018/11/11 00:08 (55076)
    totalcar.hu/belsoseg/2018/11/09/az_megvolt_amikor_korea_ellopott_ezer_volvot_a_svedektol/

    Hát igen, nehéz erre mit mondani, az öntökönszúrás tipikus esete...
    gegee 2018/11/10 15:24 (55075)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    jelentősen megdrágul a jövőévi biztosításom az ideihez képest, így kalkuláltattam. Nézem a végén, hogy milyen kedvezményeket/pótdíjakat vettek figyelembe. A mostani biztosítóm 20% pótdíjat számolt fel, mert Volvóm van
    Mindenesetre indítottam egy váltást. Ami meglepő, hogy a Genertal nem a legolcsóbb volt most, sőt a középmezőnyben végzett, a mostani biztosítom után.


    Hehh, durva.Üssed őket, ha pof@'tlanok.
    Mi is váltottunk a régi kocsinkkal még tavaly idekint, mert hogy ugyanannyi volt az éves díj 14 éves korában is, mint mikor hatévesen vettük...(Mondjuk eszmélhettem volna én is hamarább.)
    És mikor rákérdeztünk, hogy hát ezt mégis így hogy, akkor nagy kegyesen adtak egy olyan 5%-os engedményt.Én meg kb a felére-harmadára gondoltam (hiszen a kocsi értéke kb a tizedére esett ennyi idő alatt, tehát még így is gavallér lettem volna velük...), azt viszont ők nem akarták, így hát szépen p!cs@'n lettek rúgva.

    És sikerült is jóval olcsóbb újat kötni.
    Az ap(p)juk falloszát az ilyeneknek.

    Idevágó napirajz:



    gegee 2018/11/10 15:00 (55074)
    Na, f@sza, már a képek előnézete se megy...
    Mindegy, a cikkben látszódik, meg a szövegből is kimásolható.
    gegee 2018/11/10 14:58 (55073)
    Egy sosem létezett autó, a Volvo 165.
    Itt van egy cikk egy Volverről, amelyik egyetlen példányban készült csak el.
    Egy 164-est vitt el az első tulaja, egy Volvo-mérnök a Nilsons Karosszériás céghez, még vadiújonnan, 1972-ben, hogy ugyan alakítsák már át kombivá.
    Gyönyörűség az autó, van sok fotó a cikkben, új ablakban ló méretben nyílik meg.
    Idén volt egy aukció, amelyen a kocsi 380.000 koronáért (kb tizedannyi euróért) cserélt gazdát.450-500 ezerre becsülték a kikiáltás előtt, de úgy látszik, helytelenül.
    Ez most nagyjából itt egy új V90 indulóára...
    A Nilssons cég pedig egy jó nevű átalakítóműhely, nem egy sufni banda, mentőket, halottaskocsikat, tűzoltóautókat szállítanak be állami cégeknek.A Volvotalikon is volt párszor kint egy ilyen V70-mentő, talán Adivolvoé(?)
    Ja, és a link:

    bilwebauctions.se/varauktion-samlarbilar/samlarbilar/volvo-165-164e-b30e-506

    Legyen egy kép is direktben:
    [img size=200]https://d1d5up1bxajdjs.cloudfront.net/1800x1200/object/volvo-165-10623-1522135286.jpeg[/img]

    Vajon mééér' nem csinálták ezt szériában, gyárilag???
    :unsure:
    inrock 2018/11/10 13:54 (55072)
    Halló Kollégák,

    jelentősen megdrágul a jövőévi biztosításom az ideihez képest, így kalkuláltattam. Nézem a végén, hogy milyen kedvezményeket/pótdíjakat vettek figyelembe. A mostani biztosítóm 20% pótdíjat számolt fel, mert Volvóm van
    Mindenesetre indítottam egy váltást. Ami meglepő, hogy a Genertal nem a legolcsóbb volt most, sőt a középmezőnyben végzett, a mostani biztosítom után.
    gegee 2018/11/10 13:48 (55071)
    Volvo 240 vs Kia Optima, bevállalta h-turul, an@'lba...



    Van pár komment a f@$2búkról, amikben persze istenítik a Volvert (svensk pansarvagn... ), de az ilyen baleseteknél nem egyenlőek a felek, hiszen a hátsó, orrával lebólintó autónak nagyon rosszak a kilátásai.
    De azért az öreg Volver jól bírta, csak egy hátsó lámpa kancsalodott meg.
    30-40 éves kocsitól azért ez nagyon szép dolog.
    A cikkben taglalják az energiaelnyelő zónák meglétét illetve nem létét, és hogy ez veszélyes a régi kocsiban ülőkre nézve, amivel szintén nem lehet vitatkozni.
    Csak hát egy mai autó már a legkisebb koccanásnál is anyagi csődbe taszít.
    A Kián lett szerintem vagy kétmilliós kár, így saccra...

    Itt a teljes cikk, svédül, de biztos fel lehet lelni angolul is.Vannak benne még képek.

    www.expressen.se/motor/bilnyheter/efter-rejala-krocken-du-kan-inte-ta-dod-pa-en-volvo/

    Az a címe kb. a cikknek, hogy Valós baleset után sem lehet elpusztítani egy Volvert
    gegee 2018/11/10 13:16 (55070)
    Ez is milyen már, külön jogsikategória kellhet hozzá, nem?



    Lakóautónak is elmenne.
    gegee 2018/11/09 18:11 (55069)


    gegee 2018/11/09 18:06 (55068)
    inrock írta:
    Na jó, ezt gege tudja, hogy kell a linket kicsiholni a kommentből

    Én úgy csinálom, hogy nyomok rá egy "válasz idézettel" gombot, és akkor a szerkesztőfelületen látszódik a link.Ki lehet másolni a címsorba.
    gegee 2018/11/09 18:00 (55067)


    V90 vs új V60, hmmmm...

    Itt a teljes cikk, benne sok szép nagyméretű fotóval (új ablakban megnyitva a képeket).

    jalopnik.com/volvo-v60-vs-v90-compared-which-is-more-wagon-ey-1823194535
    inrock 2018/11/06 18:46 (55066)
    Na jó, ezt gege tudja, hogy kell a linket kicsiholni a kommentből
    inrock 2018/11/06 18:45 (55065)
    Kék Villám írta:
    [] []

    Halló Kollégák,

    nem néztem végig 44 percet, de hogy nézted meg a termosztátot? Megfogod a radiátor tetejénél levő csövet, és ha az melegszik, akkor nyitva van, miközben a műszerfalon a mutató még nem állt be középre.
    Vagy kiveszed, belerakod egy edény hideg vízbe, és elkezded forralni. Ha jól tudom 80-90 C° körül nyit a Volvo termosztát, ott meg szemmel látható a vízen, hogy "mindjárt forr".
    Kék Villám 2018/11/06 10:40 (55064)
    Kék Villám 2018/11/06 10:39 (55063)
    Tényleg fura ez a linkelés. Szóval ez lett volna:
    Kék Villám 2018/11/06 10:38 (55062)
    Hohohó, megjött az új radi! O-gyűrűkkel, szivacsokkal.

    Még friss, meleg, 2018 októberi gyártás.

    Azon gondolkozom, nem kéne-e a termosztátot is kicserélni? Nem volt gond a fűtéssel és szépen beáll a mutató középre, de a radiátor cserés YT videón () magyarázza a ficak, hogy ha hideg motornál 1-2 perc alapjárati járatás után a meleg elindul a motorból a hűtő felé, akkor a termosztát nem zár jól, cserélni kell. Nekem is ilyen. Valakinek ez irányú tapasztalata van esetleg?
    Balageman 2018/11/05 19:07 (55061)
    Ki lett cserélve a másik oldal is
    Anno akartam venni ilyen "volvo vida dice"-t persze utángyártottat
    Lehet olyan ketyerével lehetne valamit alkotni
    inrock 2018/11/04 09:33 (55060)
    Az első kerekek mögötti dúrva rozsdán csodálkozom, hogy sikerült azt összehozni?
    inrock 2018/11/04 09:32 (55059)
    Halló Kollégák,

    telibe csapni nem nagy valami, a teljes első gyűrődőzóna tud működni, és védeni. Harmadátfedéssel, vagy mit csinálnak az amcsik... az már valami.
    gegee 2018/11/04 06:18 (55058)
    [b]inrock írta:

    m.youtube.com/watch?v=KctTQH1wKz4



    Az alábbi kommentekben egy YT videó van elrejtve. A sikeres megtaláló megnézheti.

    Én sem voltam sikeres a megnézést illetően, csak így utólag a forráskódból kiszedve a linket...


    Micsoda egy gyökerek a tecsős kommentelők.Miért volna ez szemét...?
    Rendbe lehet hozni és akkor egy működő gép, fillérekért.

    Waddle úr, valami ápdét kéne a mókuskerekeknek...
    Érdekes, hogy www-vel az elején a szerkesztőfelületen sem látszik, viszont m.-tal kezdve meg igen.Nagyon bugzik valami...
    gegee 2018/11/04 06:03 (55057)
    [b]PEPITA írta:


    m.youtube.com/watch?v=HIkJWnkIsbw

    Így talán látszani fog és csak kopipásztolni kell.
    gegee 2018/11/04 06:01 (55056)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/03/betonfal_telibe_nem_problema/
    Az új Cé90 töréstesztje...


    Húúbazz, de komoly lehet ez az 1 7es rákészülés...
    :-o
    Amúgy meg lassan ideje volna euróencapéknál emelni a becsapódási sebességet, hiszen 56km/h-nál már a 28-as falubicikli, meg a lovasszekér is öt csillagot kap...
    PEPITA 2018/11/03 15:10 (55055)


    inrock 2018/11/03 12:39 (55054)
    inrock írta:


    Az alábbi kommentekben egy YT videó van elrejtve. A sikeres megtaláló megnézheti.
    inrock 2018/11/03 12:38 (55053)
    inrock 2018/11/03 12:38 (55052)
    Halló Kollégák,

    V40 olcsóé
    Kék Villám 2018/11/02 10:41 (55051)
    A másik oldalt is ki kéne akkor cserélni, nem?:DDD Nekem is hasonlóan lett motoros behajtós tükröm.

    Be kellett tenni egy nyomógombot a középkonzolba és feltanítani a szervizben az új funkciót. Nekem a Dunában csinálták 12 éve. Ködlámpa szintén igényelte a tanítást. Kapcsolók + tanítás 20e pénz volt akkor. A távirányítón van is egy gomb, ami kapcsolja azt a jelzőfényt.
    inrock 2018/10/31 19:05 (55050)
    Halló Kollégák,

    azt hiszem meg kell mutatni a számítógépnek is, hogy új tükör van benne. De jobb, ha felkeresel egy szervizt.
    Balageman 2018/10/31 13:27 (55049)
    Kedves Frumozók!
    Sikerült levinnie a tükrömet egy kedves autóstársnak aki úgy gondolta az én sávomban ő teljesen alanyi jogon levághatja a kanyart mert neki szabad . Egy volvo V50-esem van és most olyan tükröt sikerült szereznem (persze bontottat) ami tudná az elektromos behajlást és alul van benne világítás (talán kilépőfény, de hivatalosan nem tudom a megnevezését). Ezt kicseréltem és a gyári csatlakozó stimmelt is csak éppen még a világítás sem üzemel rajta. Volt már valakinek ilyen tapasztalat, hogy mi kellhet hozzá, hogy működjön teljes értékűen? Igen, tudom "jóvanazúgy" de ha már ilyet sikerült szerezni szeretném ha ki is lehetne használni.
    gegee 2018/10/30 17:39 (55048)
    totalcar.hu/tesztek/2018/10/30/volvo_s60_t6_t8_polestar_bemutato/

    Szép-szép, de ha csak hármas bömbike méretű, akkor az kicsi.
    De azért egy kört mennék vele.
    inrock 2018/10/28 08:56 (55047)
    Halló Kollégák,

    legmegbízhatóbb márkák listájában, Amerikába Volvo az utolsó...
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/10/28/itt_a_29_legmegbizhatobb_automarka_listaja
    gegee 2018/10/27 08:00 (55046)
    Igen, ez így elég fura, hogy felajánlják a cserét és az sem jó az ipsének.
    És az 5,5 milla is még viselhető kéne legyen neki (nyilván nem átlagember a csávó anyagilag, ha 27-ért vesz kocsit...), hisz azért csak eltelt 2-3 év és 67 ezer km.Ezek a kocsik meg sajnos ilyen durván vesztik az értéküket.
    eljoult 2018/10/26 20:03 (55045)
    Sziasztok!
    Enyém a paripa, és szeretnék érdeklődni, hogy van-e esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja a nyomatékgörbe beesését 3000 felett? A repedt szívócsövet mindenesetre kicseréltem egy újra...
    Köszi előre is!
    inrock 2018/10/26 18:32 (55044)
    Halló Kollégák,

    940-es a TC Erőmérőjében:
    totalcar.hu/magazin/technika/2018/10/26/eromero_volvo_940_gle_1991
    inrock 2018/10/25 18:45 (55043)
    Halló Kollégák,

    sikerült a Volvónak egy igenrossz darabot legyártania:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/10/25/volvo_xc90_selejt_27_millio_forintert

    Hát nem tudom... én belemennék a ráfizetéses cserébe.
    gegee 2018/10/25 06:12 (55042)
    Haha, akkor már ketten vagyunk.Faszbúk nélkül próbálok élni én is.Eddig még összejött.

    Néha ugyan felnézek rá ha valaki a saját péniszkönyvén mutat valamit, pl képeket, de regem nincs.Kicsit idegesítő is az a rohadt ablak az alján, ami b@$ztat még ezért is, hogy regeljek.
    inrock 2018/10/24 18:04 (55041)
    Halló Kollégák,

    a Földkerekség legtöbbet futott autói. No komment
    totalcar.hu/belsoseg/2018/10/23/a_vilag_legtobbet_futott_autoi_ime_a_dobogosok
    PhilipDeLucca 2018/10/24 16:58 (55040)
    Sziasztok!

    C30-hoz kulcsmasolast tud esetleg valaki?
    Kék Villám 2018/10/24 09:13 (55039)
    Kösz, ez már majdnem jó. Sok érdekeset találtam, de amit keresek, az csak nem lett meg. Volt egy olyan prosi, talán angol, talán 2000 körüli, amiben az egyik képen a hátsó ülésen bekötve ül három (szőke?) lány. Azt keresem. Látott ilyet valaki?

    tzar írta:
    Kék Villám írta:
    Valakinek egy angol nyelvű 2000 körüli V70 katalógus nem porosodik véletlenül a polcán? Nagyon érdekelne egy ilyen.:DDD

    Mivel nem vagyok 100%-ben biztos melyik, esetleg egy digitálisan elérhető archívum is jól jönne...


    Itt találsz ilyeneket: https://www.volvoclub.org.uk/70brochures.shtml
    tzar 2018/10/23 11:30 (55038)
    Kék Villám írta:
    Valakinek egy angol nyelvű 2000 körüli V70 katalógus nem porosodik véletlenül a polcán? Nagyon érdekelne egy ilyen.:DDD

    Mivel nem vagyok 100%-ben biztos melyik, esetleg egy digitálisan elérhető archívum is jól jönne...


    Itt találsz ilyeneket: https://www.volvoclub.org.uk/70brochures.shtml
    Kék Villám 2018/10/22 09:47 (55037)
    gegee írta:
    ...
    Hová lettek a többiek?
    Mindenki azon a rohadt f@$2búkon csüng...?


    Ez nekem különösen gond, mert még nem tudtam rávenni magam, hogy reggeljek arra a hülyeségre...
    Kék Villám 2018/10/22 09:45 (55036)
    Kiszedtem a radit!

    Ilyen:


    A képen a jobb alsó sarokban látszik, hogy rászáradt valami rózsaszín cucc. Az volt a hűtővíz. Kiöblítettem, tettem bele vizet, leraktam a teraszra megfigyelésre, hát nem folyik, csak éppen annyi szivárog, ami már nem tud elpárologni. Valszeg az alu csövek/bordák és a műanyag ház összeragasztása/préselése adta meg magát. Végül is 17éves, még gyári.

    Most belevalót vadászok...
    Kék Villám 2018/10/22 09:40 (55035)
    Ez nem prosi. Vagy nem találtam meg. Némi termékismertető, műszaki adatokkal, felszereltséggel, de nem a színes, képes, lapozgatós, olvasgatós valami. Tudom, sokat akarok.
    inrock 2018/10/22 09:35 (55034)
    Halló Kollégák,

    hát ja fészbukon lebzselnek a népek, úgy látom. Bár ott nincs ilyen fórum, nem is tudom, hogy találtam meg az "üzenőfalat", de ott is az van, hogy valaki feltesz egy kérdést, miért rosszalkodik az autója, aztán vagy kap választ, vagy nem.
    gegee 2018/10/21 19:04 (55033)
    Dehogy látszik, nekem is üres mező van.Azért is rinyálok a Pacinak.
    Viszont a válasz funkciónál beteszi előnézetként a kommentet, na, ott már látszódnak a linkek szövegként.Gondolom, másnak is, azért is nem kérdeztem vissza.
    Bár mások rajtunk kívül csak elvétve fordulnak meg itt, szinte csak tévedésből...szóval mindegy
    Kár.Régen minden jobb volt.
    Hová lettek a többiek?
    Mindenki azon a rohadt f@$2búkon csüng...?
    inrock 2018/10/21 10:02 (55032)
    Az #55022-ben 3 link akar lenni a YT-ra, az nektek látszik? Nekem csak egy üres komment van ott.
    inrock 2018/10/21 10:01 (55031)
    Vannak benne betyáros mozdulatok
    inrock 2018/10/21 09:55 (55030)
    Halló Kollégák,

    S90 videóban:
    totalcar.hu/tv/2018/10/20/a_volvo_tartja_a_szinvonalat

    Érdekes, hogy a Winkler azt mondja, nem volt rossz futóműve a Volvónak, miközben Csikós sosem volt elégedett vele, ha már kicsit is rossz volt az út.
    gegee 2018/10/21 01:07 (55029)
    Waddle úr, nagyon szar a tecső videók linkelhetősége.Ha csak szövegként rakom be, akkor nem is látszódik.Egyedül így mutat valamit a linkből.
    gegee 2018/10/21 01:05 (55028)
    Nagyrészt Volverek zúznak az őshazában:

    [video width=300 height=200]https://www.youtube.com/watch?v=imryFZr2AYA[/video]


    Egyre jobban kéne egy ilyen régi kotla,amimég hátul kapar.Csak az a baj, hogy már itt sincs hó évek óta, porolni meg nem akarnék.
    Egyszer-kétszer voltam kint ilyen néprallin, hát még az a rohadt szilikózis.Meg a fényképezőt is mindig be kellett dugni a ruha alá.
    Százszor inkább ahavas.jeges rallik, csak hát ha ninc shó meg jég...
    inrock 2018/10/19 18:40 (55027)
    Halló Kollégák,

    volvo.custhelp.com/app/homeV3

    Kiválasztod az évjáratot, majd a típust, és hajrá.
    Kék Villám 2018/10/19 13:42 (55026)
    Hoppá, ez kicsit megszaladt. Szóval az O gyűrű okésnak tűnik, inkább a radiátor lehet lyukas. A középkonzol levegő csatornái, amik a lábnál fújnak be, azok is retkesek és nedvesek belül, lehet a fűtőradiátor hűtővíz elpárologtatóként működik most
    Kék Villám 2018/10/19 13:39 (55025)
    Így néz ki. /]
    Az
    Kék Villám 2018/10/19 10:40 (55024)
    Valakinek egy angol nyelvű 2000 körüli V70 katalógus nem porosodik véletlenül a polcán? Nagyon érdekelne egy ilyen.:DDD

    Mivel nem vagyok 100%-ben biztos melyik, esetleg egy digitálisan elérhető archívum is jól jönne...
    Kék Villám 2018/10/19 10:30 (55023)
    Helló márkatársak,

    2001-es 2,5D V70-esem nagyon rákapott a hűtővízre. 500-1000km-enként elfogyaszt 0,5l deszt vizet. Az autó alatt tócsa nincs. A motortérben látható folyás nincs. A hűtővíz nem olajos. A motorolaj nem vizes. A középkonzol plüss kárpit borítása a BE lábnál viszont mintha nedves lenne. Elképzelhető, hogy a fűtőradiátor csatlakozásánál lehet valami megint? Kb. 10 éve volt, hogy az O-gyűrűket cserélte ott Seres mester, hasonló hibajelenség után és a hiba meg is szűnt. Most nem tudom elvinni hozzá, kicsit messze van nekem. Csinált már valaki ilyet? Mennyire bonyolult szétbontani a kárpitot és a radiátor részt? Gondolom az alkatrész egy filléres cucc önmagában.

    Kösz a tanácsokat előre is!

    Szép napot!
    inrock 2018/10/11 20:02 (55022)
    Megvannak:





    inrock 2018/10/11 19:53 (55021)
    Halló Kollégák,

    pont pár napja volt téma, az angol nyelvű kézikönyv szerint 5W-30 való bele, most megnéztem újra, a 2007-es évjáratra, ott is ennyit ír. A 0W-t pedig "extrém körülményekre" írja. Ha pedig a hőmérséklet képes meghaladni a 30C fokot (itt nyáron igen), akkor 40-est ajánl. Szóval úgy tűnik 5W-40 kellene bele (nekem is az van benne, benzines, nemturbós).

    Az A, B, C minősítésekkel viszont nem illik szórakozni, mert a C az újabb, nagyteljesítményű autókhoz készült, ha jól emlékszem (a YT-on van a vezess-nek csatornája, ott mesélte el Gajdán). Szóval maradj annál ami elő van írva: A- benzineshez, B- dízelhez.
    Arendasg 2018/10/10 20:57 (55020)
    Sziasztok!
    Új vagyok mèg Volvo tèren.
    Vásároltam egy V70-es 2007-es Volvot.
    Meg szeretnèm rajta csinálni a szüksès alkatrèsz,illetve olaj cserèket.A kèrdèsem az lenne,hogy a gyárilag előìrt 0w-30 A5/B6-os olaj helyett használhatok e 5w-30 c3 -as olajat (bp visco 7000 5w-30).
    Köszi a segìtsèget!
    bazsi 2018/10/10 08:57 (55019)
    Irtam privit, remélem sikerül megoldani. Ha nem jó egyik sem van még egy ismerős a gyorsfolgami úton, de Ő ritkán vállal sajnos ilyen hibakeresős melót, mert így is rengeteg autó áll nála.
    Xctibi 2018/10/09 21:31 (55018)
    Hálás lennék, hátha...Köszönöm, várom. Privatban is jó, ha nem publikus.
    30hat83öthat23.
    bazsi 2018/10/09 19:46 (55017)
    Papp Laci vagy Lestyán Pál segíthet neked, ha kell küldöm az elérhetőségeket.
    Bady 2018/10/09 09:56 (55016)
    Hello!
    Érdeklődnék hogy 2002es évjáratú 2.3 T5 S60as geartroniccal mennyire kerülndő konstrukció? Köszi
    Xctibi 2018/10/09 09:14 (55015)
    Sziasztok!
    Vettem egy xc90-et. Sajnos hibákkal. Jó részét már megoldottuk, de a fejegység villogásával, és a
    Hangtalansággal nem boldogultunk eddig. Tud valaki segíteni? Előre is köszi!
    inrock 2018/10/08 18:51 (55014)
    Egyébként érdemes lehet felkeresni egy automata specialistát. Szerintem guglizva találsz a közeledben.
    inrock 2018/10/08 18:49 (55013)
    Némi guglizás után azt találtam a Volvo angol nyelvű oldalán, hogy az S80-ba 5W-30 kell. Extrém időjárású helyeken, vagy sok vontatáskor ajánlott a 10W-30.
    Olajat egyébként minden évben cserélünk, akkor is, ha nincs meg a futásteljesítmény, mert az olaj állásában is romlik.
    A 0W-30 az újabb, kisköbcentis turbós, motorokkal jött be tudtommal (nem vagyok szakember, csak érdekel a téma, olvasok ezt-azt), fel nem foghatom miért az került bele.

    Szintén a Volvo saját honlapja szerint az AW váltóba 1161540-8-as számú folyadék kell, 7,5 liter. Ajánlott-e cserélni/átmosni ennyi km után? Jó kérdés. Nem lát a váltóba senki, nem tudhatjuk, hogy egy átmosással romlik-e, vagy javul a helyzet. Úgy lett volna jó, hogy az első tulaj már cseréli néhány évente, és ezt a szokást vihetnéd te tovább. Kérdezz rá, hogy mennyibe lenne az átmosás, meg egy váltócsere, aztán dönts belátásod szerint (megkoztkáztatsz-e egy lehetséges váltó gajjravágást).
    inrock 2018/10/08 18:29 (55012)
    Halló Kollégák,

    tudtommal minden Volvóban a tankban van a szűrő, a szivattyúval együtt. A tank pedig a hátsó ülés alatt van.
    korositomi 2018/10/08 11:15 (55011)
    Kedves Fórum olvasó Tagok!

    Adott egy 2002-es Volvo S80 D5 (163 LE), automata váltóval (Aisin AW 55-50 váltó). 225.000 Km-t futott a gép, már lassan 10 éve a családunk tagja, második autóként, főként csak hosszú utakra használjuk.

    Eddig a motorba 0W-30 Castrol SLX Professional Longtec olajat használtunk, melyet 10.000 Km-enként cseréltünk (ami kb 2 év alatt jön össze).

    Egyik kérdésem ez lenne, maradjunk a 0W-30-as olajnál, vagy esetleg használható az 5W-30-as olaj is az autóba?
    Ha igen akkor melyiket javasoljátok?

    Másik kérdés az automata váltóval kapcsolatos, illetve annak olajcseréjével. Vásárláskor (7 évesen, 150.000 Km-nél) anno azt mondták, hogy a váltóban nem kell olajat cserélni (Volvo Ivanics Székesfehérvár), persze ezt azóta megtudtuk (saját és mások tapasztalata alapján), hogy nem igaz. Jött is idővel az autótól egy üzenet, "Transzmisszió szervíz szükséges" valamint egy jelenség, hogy D-ben piros lámpánál, lenyomva tartott fékpedálnál úgymond "el akart indulni az autó", érezhető volt kisebb rántás. Majd menet közben is előfordult, hogy gázadásra csak pörgött a motor, majd egy kisebb rántással megjött az erő is.

    189.000 Km-nél történt a váltóban egy olajcsere (átmosásos technikával). De ezt követően is megmaradt a jelenség.
    Lehet későn lett lecserélve az olaj? (ez már lehet örökre talány marad...)

    A jelenség azóta is megvan, de nem lett rosszabb. Jelenleg a váltóolaj csere óta eltelt 35.000 Km. Egy korrekt szerelő (nem márkaszervíz) javasolta, hogy tegyünk egy próbát a váltóolaj lecserélésére (mert kb amúgy is elérte a javasolt csereperiódust ).
    Ön szerint megér egy próbát? Ha igen akkor az átmosásos technikával cseréltessük? (ha jól tudom ez kb 12 liter olaj felhasználásával jár).

    Milyen olajat tegyünk bele a váltóba?
    Mik a gyári specifikációk az olajra?
    Többféle olajat javasoltak, de nem tudom melyik lenne a megfelelő.(LIQUI MOLY - Top Tec ATF 1200, MOBIL - MOBIL ATF LT 71141, AISIN - Automata váltó olaj ATF6)

    Továbbá kaptunk javaslatot váltó szoftveres frissítésére is az olajcsere után. Önnek erről mi a vélemény, tapasztalat?

    Kicsit sok a kérdésem tudom, de igyekszünk elkerülni egy váltófelújítást... egyenlőre....

    Előre is köszönöm az építő hozzászólásokat, tapasztalatokat

    Üdvözlettel:
    Kőrösi Tamás
    Lars8555 2018/10/08 09:07 (55010)
    Sziasztok,

    Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég lettem tulajdonosa egy S40 (II -2004) 2.4 Volvo-nak. Az olajszűrő és az olajcserén, valamint a levegőszűrő cseréjén már túl vagyok, a problémám az üzemanyagszűrővel van. Ezt sajnos nem találtam, hogy merre van ezen a típuson...tudnátok segíteni, esetleg képeket küldeni?

    Köszönöm előre is, üdv!
    inrock 2018/10/07 14:25 (55009)
    Halló Kollégák,

    elég félrevezető a cím, valójában nem műanyag karosszériáról van szó, hanem szénszál erősítésű műanyagról. Nagyon nem mindegy.
    gegee 2018/10/07 04:14 (55008)
    Tíz napja nem volt egy komment sem?
    Nagyon pörgünk, urak!


    Azért akkor legyen most egy hír, az új C90-ről.

    www.automotor.hu/hirek/keszul-a-muanyagkarosszerias-volvo-kupek-eloszeriaja/
    gegee 2018/09/27 04:48 (55007)
    Néha arrafelé szoktunk otthonról hazamenni (jólmegaszontam).Egyszer épp pont ott volt Csikós, Telós Bandi és Sipos.Előbbi kettővel sikerült össze is futni, pár szót váltani.
    Aszittem mindig, hogy a dombokról lövik a fotókat telével.De hogy ezért odavitetnek egy ilyen emelőkaros gépet, hát, besz@rás...
    kalapka 2018/09/24 20:17 (55006)
    Sziasztok,

    Dániában az új V60 is király!

    www.facebook.com/totalcar.hu/videos/1914598045513611/?notif_id=1537774258030837&notif_t=live_video_explicit

    2019.-es Év Autója apropóján...
    inrock 2018/09/24 18:38 (55005)
    Halló Kollégák,

    csak, hogy legyen valami pörgés is itt

    Még augusztus végén kiviláglott a Check Engine ikon. Nem tapasztaltam semmi változást a motor teljesítményében, de nyilván elvittem Wiktorhoz: első lambdaszonda fűtés kipurcant. Csere. És mivel esedékesség közelében volt, ránézett a vezérműszíj, és társaira. Az is csere. Akksit is kimérte, valami 40% körüli volt (5 éves), az is cserés lett.

    Ennyi
    inrock 2018/09/17 18:47 (55004)
    Halló Kollégák,

    ez még csak fél-önvezető, nyilván így tesztelik az önvezető képességet, hogy aztán majd a szükséges tapasztalatokat levonva, jól megépítsék a valódi önvezető rendszert
    gegee 2018/09/17 02:32 (55003)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/09/14/a_kamionosok_remalma_az_uj_volvo/

    Hehhe...
    Azért ez nem ma lesz, hogy ezek tömegesen elterjedjenek a közutakon, bárhol Európában.
    Ahhoz valszeg ki kell teljesen tiltani a humán sofőröket, közlekedőket a rendszerből, még akár a gyalogosokat, bicikliseket is (úton átszaladó ember, csalinkázó becsípett bringás atyafi a faluban, stb.).
    gegee 2018/09/16 21:16 (55002)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2016/10/03/harommillios_extra_lesz_a_volvo_robotpilotaja/

    Az Airplane-sorozatban kicsivel olcsóbban oldották meg, pedig az repülőgép volt...:



    gegee 2018/09/16 21:05 (55001)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/09/16/zold_utat_kaptak_az_onvezeto_volvok/

    Hmm, nem semmi.Majd oda kell figyeljek,úgy látom.

    Mondjuk az nem világos, hogy mitől önvezető, ha a sofőrnek fognia kell a kormányt...
    Vagy nem kell szorítania, csak érinteni is elég, így a keze alatt elforoghat a volán?
    gegee 2018/09/16 21:04 (55000)
    Ötvenötezer!
    inrock 2018/09/12 19:33 (54999)
    Halló Kollégák,

    első körben mindenféleképp a kereskedést kell megkeresni, hogy mi a válasz a feltett kérdésre. Ha nincs értelmes válasz, akkor lehet továbblépni jogászhoz, ügyvédhez.
    bazsi 2018/09/12 07:44 (54998)
    Azért ez nagyon durva. Minimum csereautó és a hibás jármű cseréje, mert nem egy 2Ft-os bizbaszról beszélünk. Jogász mellett én ahogy említették a totalcar-t és a volvo gyárat is megkeresném.
    gegee 2018/09/12 01:32 (54997)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/09/11/2018_legmegbizhatobb_autoi/

    Hmm, első helyen a Volver a kategóriájában...
    inrock 2018/09/11 18:09 (54996)
    Halló Kollégák,

    hát ha nem válaszoltak, akkor hívd fel őket, vagy menj be személyesen.
    Amúgy meg, ahogy gegee mondja, kérdezz meg egy jogi szakembert.
    gegee 2018/09/11 17:50 (54995)
    Volt valami joxabály régen, hogy ha egy új/garanciális készüléket 30 napon belül nem tudnak megjavítani, akkor jogosult az ember a cserére, vagy a gempa visszakapásra.Csak nem tudom, hogy érvényes-e ez még, meg hogy a 30 napnak folyamatosnak kell lennie, stb...Ezért kell az (autó)jogász...
    gegee 2018/09/11 17:45 (54994)
    Meg nem is kormánymű volt, hanem abs vezérlő és bandája...
    gegee 2018/09/11 17:41 (54993)
    Hehh, ez q durván hangzik.Feltételezem, hogy új az autó, ha 5 hónapot vártál rá, és hogy gariban cserélték a kormányművet, ugye?
    Szerintem valami autójogászhoz próbálj fordulni, a Tottakárék hátha tudnak ajánlani valakit, vagy van a DAS is...
    Tudom, nem vigasztal, de én itt az őshazában hasonlóan jártam, igaz nem új autó, hanem 15 éves V70.Nem értenek már hozzá, vagy inkább nem akarnak...Szégyen!
    Kocsicsere lett belőle sajnos.Majd bővebben leírom egy népítéletben.
    De azért egy vatta új kocsinál ez extrém volna.
    Írd már meg majd lécci, ha van bármilyen megoldás, kösz.
    gegee 2018/09/11 17:30 (54992)
    atta20 írta:
    Sziasztok! Mennyibe kerülhet egy s60 2004-es 2.4 D5 kettős tömegű cseréje kuplunggal együtt?
    Haha, de jó kérdés...
    Attól függ, hogy hol csináltatod.
    Ivanics, vagy a Zay utca =/= sufni szerviz
    brennermiki 2018/09/10 15:12 (54991)
    Előljáróban le kell írnom, hogy már a harmadik volvom van, de...
    5 hónapi várakozás után 2018.augusztus 24.-én (péntek) délben átvettem az XC40-es gépkocsit, ami még aznap a "Szervokormányhibája. Biztonsáosan álljon meg!" hibajelzést küldte.
    Azonnal hívtam a kereskedőt, de ott már volt műszak, ahol már nem volt műszak, de azt javasolták, hogy álljak meg, majd indítsam újra a gépkocsit, hátha elmúlik a jelzés.
    Ezt megtettem és sajnos többször megjelent a fenti hibajelzés. Augusztus 27.-én bementem a szervizbe, ahol a hibafeltárás után ott kellett hagyni a gépkocsit, mert olyan hibakódot kaptak, amire még eddig nem volt példa. A Volvo Autó Hungáriától azt az utasítást kapták, hogy a teljes kormányművet ki kell cserélni, ami meg is érkezett és szeptember 5.-én örömmel vettem át a gépkocsit.
    Azonban az örömöm nem tartott sokáig, mert 7.-én délután ismét megjelent ugyanaz a hibaüzenet. A gépkocsiz ma ismét elvittem a szervizbe és ugyanazt a hibakódot kapták, így jelenleg a gépkocsi ismét nem használható, mert a szervizben van.
    Szerintem a gyár hibásan teljesített, mert olyan gépkocsit adott el nekem, ami közúti közlekedésre alkalmatlan, ezért a csere igényemet bejelentettem írásban még augusztus 28.-án, de arra még nem válaszoltak senkit.
    Kérdezem tőletek, hogy miképpen
    atta20 2018/09/05 21:44 (54990)
    Sziasztok! Mennyibe kerülhet egy s60 2004-es 2.4 D5 kettős tömegű cseréje kuplunggal együtt?
    sziti63 2018/09/05 19:31 (54989)
    Szia! Köszönöm szépen
    gegee 2018/09/05 19:13 (54988)
    Húúú, bakker, egyetértek Inrockkal, vidd el egy rendes szervizbe, ahol meg tudják csinálni, majd a számla értékét verd ki a kókány szervizből akár szöges buzogánnyal, ha az kell.Ha félmillió forint, akkor annyit...
    A lábtérnél tudtommal elég komoly íté-központ szokott lenni az autókban, még akármilyen durva is lehet a vége...
    De ilyet, baxxa meg, hogy kint hagyják nyitott ajtóval, mikor minden nap viharokat mondanak, eszméletlen...


    Hogy ki-mi lehet az a "rendes" szerviz, amelyik meg is tud birkózni a feladattal és nem csak tippelget, na ez a fogash kérdés...

    Tudom, kevésbé vigasztal, de itt az őshazában is kérdéses ez a kérdés, ami nem picit röhelyes.
    Nemsokára beszámolok róla.
    gegee 2018/09/05 19:03 (54987)
    reset írta:
    Szia,
    Aksi-csere sima ügy, az ablakemelöket kell utána megtanítani a végállásra (teljesen fel- vagy lehúzni és 3mp-ig nyomva tartani a gombot)
    Üdv
    reset


    Húúú, ez de jó kis infó, köszönet.Kéne ilyen tudásbázis, olyan megoldásokkal, amit egyszerű felhasználó is meg tud csinálni, mint a billenytyűkombinációk...
    Hogy ne kelljen minden sz@rér szervizbe rohangálni.
    inrock 2018/09/05 18:43 (54986)
    Halló Kollégák,

    hát nehéz ügy, én elvinném egy szakszervizbe, ott nézzék át, javítsák ki.
    gegee 2018/09/05 18:38 (54985)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/09/05/repulo-utasokat_rabolna_a_volvo_legujabb_jarmuve/

    De jó lenne, ha ilyen gazdagok lehetnénk már mi, földlakók, hogy ez legyen a legnagyobb problémánk...
    Volvoc30 2018/09/05 18:06 (54984)
    Sziasztok!

    Segítségeteket szeretném kérni,lányomnak Volvo c30 1.6 d típusú autója van.
    Tegnap vezérlést cseréltek rajta ami sikerült a szerviz szerint,kipróbálták minden rendben volt.Állítólag délután kint felejtették a szervíz előtt és a lehúzott ablak miatt beázott a vezetőoldali lábtér + az ajtó.
    Ma reggelre kitakarítva és szárazan adták át,de 1-2 km után az autó csak max 3000-es fordulaton megy,nem pörög többet.
    Visszavittük,ők koromszűrő takarítást csináltak de nem javult a helyzet...
    Kipufogó levétel után is csak max 3000-et forog azt mondják vész üzemmódban van.
    De csak találgatnak szerintem.Hibakódokat dobál de abból nem tudnak semmit.
    Valami tippetek nincs mi lehet a probléma?
    Előre is köszi.
    Go to topOldal: 12345678...549