Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...572
    gabo73 2024/06/15 21:24 (57222)
    A 180 nem is lenne sok,de + fifa is? Na annyit azért nem ér.Ennyiért komolyabb fejegységet tehetsz kameràval,navival,és még a fifa is megmarad.
    bodyp 2024/06/15 19:34 (57221)
    Annyit már tudok, h 180e+fifáért megcsinálják,komplett kamera beépítéssel.
    gabo73 2024/06/15 10:24 (57220)
    Drága kedves badipé!Ha esetleg megtudnál valamit erről a témáról,légy szíves ne zárd magadba,haddd okuljunk mi is belőle!
    gabo73 2024/06/14 16:20 (57219)
    Ez nem vizsgakövetelmény hogy ezt is megnézik,esetleg a tolató lámpákhoz van közük.Ezzel nem alakítanád az autódat engedélykötelesre.A kilátásban meg nem zavarna mert gyári felszereltség(a kijelző),gyári méretekkel.
    inrock 2024/06/14 10:12 (57218)
    Hallo Kollégák,

    szerintem előbb járj utána, hogy mennyire szabályos ez. Nehogy műszakin probléma legyen belőle.
    gabo73 2024/06/13 22:39 (57217)
    Szerintem erre nincs felkészítve a 2001-es szèria,nagyon valószínű sehogy.
    bodyp 2024/06/13 15:27 (57216)
    Helló!

    Volvo V70 2001,D5.
    Műszerfalból kiemelkedő navi monitorhoz hogyan tudok tolatókamerát csatlakoztatni?
    Üdv
    Viktor
    gabo73 2024/06/12 13:15 (57215)
    Az a büdös nagy baj a talikkal,hogy már még ott sem ismeri meg a paraszt a másikat.Ott is az megy hogy ÉNVAGYOK,KIVAGYOK az enyém nagyobb szebb jobb gyorsabb drágább az én 13cm-im különb(vagy külömb?),és különben is vastagabbat kakilok.Na ezért nem hiányzik már ez sem.Párhuzamos Gyuri bácsi tehet mindenről.
    inrock 2024/06/11 08:54 (57214)
    Halló Kollégák,

    hát nem úgy néz ki, hogy lesz valami tali. A legutóbbiak is inkább családi, együtthétvégézős események voltak, nem konkrétan "Volvokiállítás", mint régebben.
    gegee 2024/06/10 14:39 (57213)
    Apropó, izé, meg a vaslőcs.
    Nem lesz valamiféle Volver találkozó, vagy ilyesmi?Régebben mitha lett volna valami összes típusos találkozó Budaörsön, és azon belül voltak Volverwiwesek is, nem?
    Manapság talán a Parkoló Parádén lehetne ilyen, ha van/lenne rá érdeklődés.
    Egyszer már majdnem eljutottam egy ilyen Parádéra, épp otthon voltunk, de nem Pesten, és asszem épp bérautó sem volt, meg talán más problémák is adódtak, pedig nagyon jó lett volna kijutni.Hát, majd egyszer csak sikerül.
    Idén meg jól lemaradtam az éves legnagyobb itteni veterános találkozóról, 2 7tel utána vettem észre, hogy meg volt.De majd körül nézek, hátha van kisebb, helyi változat.Ami nagyon érdekes, hogy a svédek erősen usákautó-melegek is, szinte minden 7vg-n akad valahol az országban usákautós találkozó.Lehet több van, mint Volvertaliból, ami azért elég durva...
    Valszeg azért is lehet ez, mert a Volveresek eléggé széjjel vannak aprózódva, külön vannak a 700/900-asok, az S/V/XC70-esek, Amazonosok, stb, még nem találtam igazi nagy, össznépi, rendszeres talit.Igaz, a covid miatt itt is meg volt állva minden sokáig, utána meg a háború/mindenválság okozta visszaesés is betett az ilyesmi találkozóknak.
    gegee 2024/06/10 14:22 (57212)
    Loller!
    A ritka népsűrűség csak a déli 3 város (Stoki-Malmö-TarajosGöteBorg) alkotta háromszögtől északabbra van.
    Rézbőrűek sajnos itt is vannak, nem a magyar fajta, hanem a közel keleti kokerók, akik ráadásul háborúznak is időnként, leginkább egymással, b@romira nagy "örömömre"...Iraki, szír, asszír és ki tudja még milyen füstösek, néhol olyan az utcakép, mintha Teheránban lennénk.És ez már valszeg nem lesz nagyon jobb.

    .
    Én is inkább vagy 30 éve jöttem volna a migrimentes, tiszta, árja országba, gyönyörű, focibuzi svéd csajok közé, bróhaha!A 92-es foci-EB-t itt rendezték, már akkor kint kellett volna lenni.

    .
    A halak nagyon jók, más tengeri vackokat én sem eszem, se itt, se máshol.
    Bálnuskát vadászni a zsírjáhz viszont inkább Norvégiát, vagy Izlandot ajánlom, a svédeknél inkább fó (fóka, csak én nem becézem...) volt régebben sok.
    .
    Néha kicsit sajnáltatom itt a fórumon magam, de azért összességében még mindig szeretek errefelé élni.A nejem menne már vissza haza, de még a gyereklány kiskorú, most már itt kell befejezze az iskoláit 18 éves koráig.Aztán majd kiderül.Bár én a magyar 40 fokos nyarakat egyre kevésbé bírom.
    Konkrétam ma kb 8-9 fok volt, szóval enyhe telünk van, azért ez sem egy szívderítő dolog.
    Lehet, nekem is kéne a bálnazsír.
    gabo73 2024/06/05 16:34 (57211)
    "Negyven pár fokos szilva"utánna meg nemigen érdekelne.Csak nem fagynak meg ott sem,olyan helyet keresnék ahol több a jó idő.Nyaralni meg hazajárnék néha.Egy jó bögre meleg zsírral indítanám a napomat
    inrock 2024/06/05 16:19 (57210)
    Halló Kollégák,

    de ott hideg is van ám! Az hogy tetszene?
    gabo73 2024/06/05 15:16 (57209)
    Be irigyellek hogy ott lehecc,biztos meg bírnám szokni a népsűrűséget,főleg a kevesebb rézbőrűt.Inkább minden nap halat ennék,pedig még a szagától is kiver a melegség,csak ott lehetnék.De legalább 30 évvel ezelőtt kellett volna gondolkozni rajta.Azóta már bennszülött Oszkari lennék.Bálnazsírral kenném még a v..gam jukját is hogy ne nyikorogjon.
    inrock 2024/06/04 18:34 (57208)
    Halló Kollégák,

    aha, érdekes. Amúgy hajrá, írd meg a TC-nek, hogy rosszul gondolják
    gegee 2024/06/04 01:09 (57207)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/06/02/nem-is-olyan-nehez-gatyaba-razni-a-kozuthalozatot-mint-amilyennek-az-tunik/
    .
    Nem Volvo, de autózás és érdekes; remélem elfér a havi 3 ontopic komment közt.

    Szóval, a Tottakár meghivatkozta követendő példának a egyik svéd közlekedési metódust, amit én csak szimplán 2+1 sávos gyorsforgalmi autóútnak nevezek.A cikk középtáján írják, egy guglimapsz-képlinkkel is megtoldva.
    Ezzel sajnos csak az a baj, hogy véleményem szerint nem működne otthon.Magyarországon sokkal nagyobb a népsűrűség, emiatt a forgalomsűrűség is, sokkal több a kamion, hazai és külföldi tranzit egyaránt.Ezáltal lehet, hogy a rengeteg útszűkületnél (ahol a haladó két sávja összeszűkül, mert épp a szembejövőknek lesz kettő) akkora torlódások lennének, hogy ihaj.
    Arról nem is beszélve, hogy a magyar közlekedési kultúra, hát hogy is fogalmazzak, nem feltétlenül útszűkületbarát.(Elég finom voltam? )
    Ez a rendszer inkább ide, a csekély forgalmú svéd északi országrészekbe ideális a 3 nagyváros fölötti régiókba.
    Az is ellene van, hogy ha az egy sávos szakaszon valami lerohad, főleg ha mondjuk egy testesebb jármű, vagy kamion; akkor onnantól kezdve klinikai halál szinten áll be a teljes forgalom.Két kocsi még elfér egymás közt, de kb ez a max.Illetve az is tud problémát okozni, hogy mondjuk a mentő beszorul a kamionos mögé amely teszem azt, 60-al caplat, mert mondjuk meg van rakodva, és emelkedik az út, mindezt ugye az egysávos szakaszon, mondjuk 5-6 km-en át, ezzel elveszve 8-10 percet; miközben a kétsávos részen meg senki nem jön, ahol viszont a kábelkorlát nélkül tudna előzni a mentő.
    Nekem a régi idők módszere tetszett, mikor kiköltöztünk 2008-ban, még volt sok olyan, hogy durván nagy szélességű 2x1 sáv és pont középen a terelővonal.Így az előzések biztosabban végbe mentek, az előzendő is lehúzódott, meg a szembejövő is és mindenki boldog volt. (A magyar M5 autópálya 50%-os készültségénél is ment ez a rendszer BP-Köcskemét szakaszon, emléxem rá)Nem volt a kábelkorlát (ami szerintem veszélyesebb, mint a szalagkorlát, bár nincsenek releváns infóim ennek alátámasztására), nem tudott sehol sem "összeszorulni" az útszűkületekben semmi; cserében észnél kellett lenni, mert a frontális baleset nem volt hülyebiztosan kizárva.És még egy dolog, ami miatt ellenjavallt ez a rendszer: ugye az ember gyarló, amíg látja a kamionokat a kétsávos részen, addig padlógázzal hajt, "na még a végén azt az utolsót is megelőzőm" mentalitással, mert utána végre lenyugodhatok és nem kell eszetlenül száguldoznom.Miközben meg a lószart, mama, a kamionok ugyanis sose fogynak el.Ezáltal a személyautók sebessége egy digitális jellegű 60-140-60-140-60 jellegű váltakozást fog felvenni, a kétsávoson előzés minden áron, az egysávos részen meg ballagás az utólért akármi mögött.(És Magyarországon rengeteg ilyen utólért akármi lenne; a sok bontószökevény, belét a földön húzó, túlpakolt, vontatmánnyal terhelt, füstölgő roncsokra, transformersekre gondolok.)A 140 helyett oda lehet képzelni a padlógáz fogalmát is, illetve amennyit az adott kocsi bír, mondjuk megpakoltan.
    Emiatt a durván pulzáló tempó miatt viszont a fogyasztás az egekbe szökik, a normál, 90-100-as folyamatos tempó okozta fogyasztáshoz képest.És ha a fogyasztás megemelkedik, akkor az emisszió is, ami nem igazán környezetbarát.Hát szóval vannak hátrányok is erősen.
    És az sem véletlen, hogy idekint a délebbi, népesebben lakott régiókban egyre inkább számolják fel a 2+1-et, átalakítva teljes értékű autópályáva.
    monohisztor 2024/06/02 15:56 (57206)
    Szia! Sikerült eladnod? Sok érdeklődő volt? Ilyen paraméterekkel szerintem nagyon jó áron kínáltad...
    gegee 2024/05/28 22:21 (57205)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/05/27/filleres-eszkozzel-is-pillanatok-alatt-feltorhetok-a-teslak/
    .
    Gyááá, hány éve mondom, hogy ezek a hulladék kulcsnélküli rendszerek egy lyukas, és még pluszban keresztben is átlőtt kétfillérest sem érnek.
    És még mindig itt tartunk, hogy biztonsági hátsó kapukat, trójai falovakat kínálnak megvételre vagyonokért az autókhoz.Meg is érdemli mind, aki megveszi.
    Egyre inkább azt gondolom, hogy a fém kulcstollas autóknál újabbakat már nem kéne vásároljak...
    s40_2t 2024/05/13 19:47 (57204)
    inrock 2024/05/12 10:37 (57203)
    Halló Kollégák,

    csak kopizd be a linket sima szövegként.
    s40_2t 2024/05/11 22:58 (57202)
    sajna nem nyitja meg, pedig a link jó.
    valahol máshol lehet a hiba - ötlet???



    https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s40/volvo_s40_2.0_t-20684095
    s40_2t 2024/05/11 22:44 (57201)
    Üdv a T. Társaságnak!
    Nehéz volt a döntés, hisz egy válás régi kapcsolatban soha nem könnyű.
    Akit érdekel, hívjon!

    https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s40/volvo_s40_2.0_t-20684095
    gegee 2024/05/10 02:48 (57200)
    Mert hülyék ülnek a pozíciókban...olvastam, botrány az egész valóban.
    gabo73 2024/05/09 16:38 (57199)
    inrock 2024/05/08 16:24 (57198)
    Halló Kollégák,

    még ilyet. Egy tömegtermék Skoda nem vontathat, mert...
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/05/08/vonohorog-nem-minden-auto-vontathat-/
    gegee 2024/05/06 01:43 (57197)
    F@sza...pppan, szép, új világ, hogy rohadna meg...
    .
    divany.hu/lajfhekk/auto-adatok/
    .
    Lehet, a következő autónk egy tuktuk lesz...
    Na jó, itt nem nagyon lehetne használni, de odahaza simán, februártól novemberig elég meleg van, nyáron még csak klíma se kell, mert a menetszél hűti.Ha le van hajtva a szélvédő, mint a 2.vh-s Willys Jeepeken, akkor a párásodás sem zavarna.
    inrock 2024/04/30 18:41 (57196)
    Halló Kollégák,

    van valami ilyesmi, de pontosan utána kellene nézni, nem olyan egyszerű a téma.
    gegee 2024/04/30 15:06 (57195)
    A tízezres cseremotor az bontott nyilván, de jó az, az eredeti sem volt új.
    És bele lehet íratni a forgalmiba, pláne, ha pont ugyanolyan típus, semmi gond nincs.
    Van idekint egy q jó országos rendszer, webshopként működik; de vannak fizikai raktárak is, ha odamegy az ember; az összes bontós benne van; valós, aktuális raktárkészlettel; lehet keresni benne mindenhogyan, típus, jelleg, part number, város stb szerint; minden tesztelt-ellenőrzött; vonalkódos zacsiba csomagolva; ha messziről jön, futár ára beleszámítva, minden leegyszerűsítve, leadózva(!), felhasználóbarátan, álom az egész.(Jó hosszú mondat lett.)Azt nem mondom, hogy hű, de olcsó, viszont működik.Ha valami hiba végett nem passzol mégse, semmi gond, nem kapugarancia van, kicserélik, vagy visszaadják a pénzt.Eddig csak 2-3x vásároltam, minden fasza volt.Egyszer volt, hogy egy elektonikai cuccnak nem stimmelt a csatlakozása, szó nélkül cserélték.Ez kéne otthon is, nem az a hülyeség, hogy minden hemihumi adócsaló garázscég saját honlapot próbál üzemeltetni, amit aztán nem tart karban, nem aktualizál, a készlet és az árak több évesen vannak kint, mindenért telefonálni kell, ami miatt idegesek a címen, stb...
    Na, de megyek már, mer' sok lesz belőlem, írjon más is bátran!
    gegee 2024/04/30 14:48 (57194)
    Még a cikkhez, hogy mintha lenne már olyasmi otthon, hogy vásárlástól számítva 1 7en belül még az eladó kell helyt álljon az ilyen kibukkanó csontvázak esetén, vagyis azt vélelmezik, hogy a vevő ártatlan.Nem?
    Már mint kereskedésben vett autónál...
    gegee 2024/04/30 14:41 (57193)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/04/28/1-millios-autora-1-het-utan-1-millios-javitas---segitseg-atvertek---szasz-marcell/

    Ez a csávó a kiskölök a tehetségkutatóból, a Szász Marci, csak közben neki is eltelt vagy 20 év...
    Nem tudom, hogy jön ki az egymillió forint, de itt kint tízezer korona körül van egy komplett cseremotor, beteszik még mondjuk háromezerér', az egész cakli-pakli mondjuk 15e korona, ami kicsit több, mint 500e forint...a méreg drága Svédországban.
    Hogy jön ki otthon az egymillió?Vicc, a szokásos lehúzás, átverés gondolom itt is játszik.
    .
    Amúgy meg manapság ezekkel a tizen-húsz éves kocsikkal lehet a legjobban rába...faragni, ha nincs jól megnézve, illetve peche van a vásárlónak.
    Még simán fiatal, és emiatt drága a javítása ahhoz hogy öreg legyen; viszont már simán öreg ahhoz, hogy még ne legyen elromlós.Remélem, érthető...
    És ami még rákontráz, hogy a '90-es években egy tizenéves autó hót primitív volt, egy halbiológus is tudta otthon szerelni, mert szimplán mechanikus volt minden; addig ma már a 2000-körüli évjáratokban is Ité-szerverszoba van az első lábtér fölött, notebook meg óbédé nélkül neki se lehet állni.
    Ilyesmi kocsikat (bármilyen márka, típus a korszakból) úgy kell venni egymillióért, ha van még másik 2-3 is mellé, ami nem kenyérre kell.
    F@sza jó irány ez a rohadt agyon-elektronikázottság...
    És majd mi lesz a villanyverdákkal, ha már nem lesz más és elkezdenek örexeni azok is...kiköpi a szoftver bútoláskor, hogy ezt az aksipakkor már túl soxor töltötted fel, elöregedett, cseréld ki a kocsi új árának 70%-áért...vagy letiltja az egészet a francba.Húúújjaj.
    gegee 2024/04/28 13:46 (57192)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/04/27/kozel-8-ezer-gyorshajtot-fogtak-egyetlen-nap-alatt/
    .
    A cikkből:"A rendőrség azt kéri a sofőröktől, hogy mindig tartsák be a szabályokat, mivel a gyorshajtás a balesetek egyik legfőbb oka."
    .
    Tőlem, válasz: Én meg azt kérném a rendőrségtől hogy ne csak a sebességmérés legyen az egyetlen utcai jelenlétük, mert soxor a gyorshajtás okozza a legkisebb problémát!
    gegee 2024/04/28 13:41 (57191)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/04/28/kicsi-vs-nagy-osszeutkoztettek-ket-uj-volvot/
    .
    Jó kis videó, de kár értük.B@romira érdekelne, hogy mennyibe kerülne a javítás minkét járgányon...
    A nagy alig sérült meg látszatra, de még a kicsit is kihegesztenék-flexelnék Érden biztosan.
    inrock 2024/04/25 18:43 (57190)
    Halló Kollégák,

    tudtommal nem ingyenes Pesten a parkolás a helyieknek sem. De lehet, kerülete válogatja.
    Amúgy támogatom, hogy legyen fizetős mindenkinek.
    gegee 2024/04/25 08:41 (57189)
    Nagyon jó cikk a magyar parkolási valóságról:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/04/24/fizetos-parkolas-forgalomszabalyozo-eszkoz-vagy-pofatlan-lehuzas-/
    .
    És még örülhettek tik odahaza, hogy a hejhák (helyhatóságok) óvják a széltől is a lakosokat azzal hogy a lakóhely közelében ingyenes a parkolás.Itt nekünk ez már réges régen nincsen, inkább úgy írom, hogy sose volt.A társasház udvarában fizetnem kell a saját kocsink parkolásáért.Szerencsére nem aprópénzes balfaszkodással, hanem havonta fix összeget utalva.Viszont kapok egy kvázi saját, sorszámmal ellátott helyet, ahová nem parkolhat senki más.Ha mégis parkol valaki, akkor hívhatom a lopóautós céget, hogy vigyék el a francba.A ház előtt az utcán viszont a cikkben is említett parkolótárcsás megoldás van, 3 órát lehet naponta ingyen parkolni, utána legalább egy 10 centivel arrébb kell állni, és megint ketyeghet a 3 óra.És az egész környéken ez van az utcai parkolással, a kisebb regionális központoknál (ahol vannak cégek, kizsbolt, könyvtár, szolgáltatások, stb) viszont csak egy óra az ingyenes rész utána vagy fizetni kell, vagy arrább állni.Aszondják, hogy ez a rendszer az ilyen letárolt, hónapokig meg se mozduló kocsik ellen van.És nagyjából működik is, bár a kisebb városközpontokban nehéz néha helyet találni.Itt nálunk szinte töküres az utca, de csak azért, mert alvóváros, és semmilyen bolt, cég nincs az iskolákon, óvodákon, lakóházakon kívül.
    Kétségtelenül ki lehetne próbálni ezt a rendszert otthon is, kisebb városokban, vagy elszeparált területeken, csak hát bevétel az nem lenne belőle, amit aztán elsíbolnának.
    gegee 2024/04/18 11:22 (57188)
    totalcar.hu/tesztek/2024/04/16/hasznalteszt_volvo_s80_t6_2001/
    .
    Nem tudom, ez a Struccz Berci nagyon kezdő lehet még, hogy elhiszi a magyar km-óra állásokat.
    Nyomatja ő is ezt a szerencsétlen dumát, hogy minden Volvoban pusztul a beltér.
    Hát a nagy lóf@szt.
    Ugyanilyen korú, 2003-as V70-ünk volt, 2018-ban adtuk el 15 évesen, 240e km-rel, benzinesen.Ehhez képest szalon állapotú volt, az ülésen talán egy pár mikro repedés a szélen, a könyöklő épp csak elvesztette a fényét egy helyen, a váltó- és kézifakeszoknya 100%-os volt, pedig kéziváltós gépről beszélünk, a kormány is kb originál volt.És sokat használtuk rövid távokra, időben sokat.Az igaz, hogy amikor vettük, 6 évesen, akkor megkímélt állapotú volt, és mi sem ütöttük-vágtuk, bár nem is nagyon csucsujgattuk, az üléseket például sose kenegettem semmivel 10 év alatt.És mégsem pusztult el alattunk, aPszolút vállalhatóan ment el tőlünk.
    Az is igaz, hogy legtöbbet én vezettem, és nem hordok gyűrűt, ami szintén elősegíti a szép belső megmaradását...
    Ebben a cikkben szereplő autóban úgy kábé 1 milló és 180ezer km lehet...
    2002-es ráncfelvarrás, hát nem tudom, nagyon nehéz elhinni, hogy egyik napról a másikra tudnak soxorta jobbat gyártani, miközben meg előtte nem tudtak.Ekkora minőségi ugrás nem életszerű.
    Ez egyszerűen egy q módon lehasznált autó akkor, de semmiképp nem az átlagos, az itteni kinti merítés alapján...
    Átpörgettem itt egy kicsit a helyi Jófogást, hogy mi a kínálat 1 gen S80-akból.Kb 20 autót néztem, egy volt hasonlóan durván lemállva, a többi simán mind szép, vállalható, egészséges.Voltak 400e km-rel is kitéve, meg kilós áron hirdetett járgányok bontásra, azok se néztek ki így.
    A Volvo-guru is valszeg csak a magyarországi állománnyal találkozik jó eséllyel, ahol minden vissza van tekerve ötször, és az alapján általánosít.
    Ha ezek a gépek ennyire pusztulnának, pusztultak volna; akkor nem lett volna és lenne most is tele velük egész Svédország.
    inrock 2024/04/11 18:04 (57187)
    inrock 2024/04/11 18:04 (57186)
    Halló Kollégák,

    szerelőnek mutattad? Nekem nincs tapasztalatom ilyen nyikorgással.
    jvolgyesi 2024/04/11 10:19 (57185)
    Sziasztok!

    Nyikorgó hang jön az autó hátsó traktusából, már mindkét oldalról. Általában úthiba hozza elő, de ahogy jön, úgy meg is tud szűnni.Van valakinek hasonló tapasztalata, ötlete, honnan jöhet, mi lehet a probléma?
    inrock 2024/04/09 18:01 (57184)
    Halló Kollégák,

    a norvégok évekkel ezelőtt eljátszották már ezt. Mindenki oda volt, hogy milyen felvilágosultak a norvégok, úgy veszik a villanyautót, hogy csak na. Aztán pár év múlva a kormány befejezte a villanyautó-vásárlás támogatását, és hopp, mindenki elkezdett újra belsőégésűt venni
    Amúgy ja... megvárom míg kiforr ez a technika, meg lesz elég "villanykút". Az éves autóhasználatom 99%-ában jó lenne amúgy a villanyautó, csak hát a maradék 1%-ban meg nem.
    gegee 2024/04/09 02:12 (57183)
    Már megint ez a rengeteg komment, csapágyasra vannak hajtva a szerver proceszorában a nand-kapuk zsanérjai!
    -

    www.economx.hu/gazdasag/osszeomlik-az-e-autok-piaca-ha-nem-fogja-az-allam-a-vasarlok-kezet.787979.html

    Na tessék, itt is van egy friss cikk a párral ezelőtti kommentemhez.A német e-autópiac haldoklik az állami támogatások megvonása után.
    Bróhaha!
    Nem önmagában az elektromos autónak kárörvendek, hanem a sekkfej EU erőszakos elektromosítás doktrína megdőlésének és a vállalhatatlan klímacél (2035-ös év) várható bukásának.
    Alaposan visszanyalni látszódik a fagyi.
    Amire nincs pénz, azt nem lehet kötelezővé tenni, meg előírni határidővel!
    Az eNberek, vásárlovak át fognak ülni villanjautóba, de csak MAJD, nem most, meg hamarjában.Majd ha lesz pénzük és szándékuk is rá, meg ha majd rendesen elterjed, kialakul a töltési infrastruktúra, például.Akármi is legyen ennek a következménye.
    Addig meg fákoff illetve nyazsgem, továbbá lószerszám a kötsög EU-csinovnyikok hátsó testnyílásába!!

    A hülye Volvo is már többször kijelentette, hogy nem is tudom, mikortól, tán 2030-tól nem gyárt majd semmilyen dugattyús motorú autót.Hát, ők tudják, csak nehogy elfogyjanak majd a vásárlóik.Nekünk már a következő járgány sem lesz sajnos Volvo, ez egyre biztosabb.Ha ez a cél, hogy csakis a leggazdagabb réteg fizesse ki ezt a típust, akkor jó irányba haladnak.
    Sírni fogok, de ez van.
    gegee 2024/04/01 21:42 (57182)
    totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2024/03/31/csuszos-kuplung-csorgos-okoskerek-a-volvoban/
    Ez is egy érdekes dolog, hogy a kuplung csak bizonyos fokozatokban csúszik...ellentmond mindenféle józan észnek.
    gegee 2024/04/01 04:44 (57181)
    Hali, én ha unnám már kerülgetni, kitenném a f@szbúk marketplészre, vagy hasonló helyre, hogy ingyen elvihető.
    Tuti jönne rá valaki, akár úgy is, hogy nincs Volvoja...

    Vagy odaadnám egy bontósnak, ha lenne a közelben.
    gegee 2024/04/01 04:20 (57180)
    Az erőszakos elektromosítás áldozatai...
    Én a magántulajdonlású dízel járgányokat nem értem, de a céges, munkahelyi, üzleti alkalmazásukat elismerem; a villanytechnika meg még m@rha messze van ilyen célokra...
    És nagyon tetszik az, hogy a 2035-ös céldátum sem olyan garantált már, állítólag az autógyártók is már elkezdték ellenezni a dolgot.
    gegee 2024/04/01 04:01 (57179)
    totalcar.hu/magazin/dpf-es-atveres-es-rejtelyes-turbohiba-a-dizel-volvoban-ilyen-egy-felrement-autovasarlas/
    .
    Részvétem az illetőnek, alaposan járja az élet iskoláját.
    Ebből az a tanulság, hogy nem veszünk ilyen régi és agyon bonyolított technikát ilyen sok futott kilométerrel, mert csak ez van vele.
    Vagy csak akkor veszünk, ha van 10 milla is kocsira, de ebbe a formába vagyunk beleszerelmesedve.
    A svédeknél az ilyen autó "filléres" kategóriában van hirdetve akkor is, ha még jó, mert mindenki tudja, hogy milyen javítási számlák várhatóak egy idő után.
    Ott sem javítgatnak semmit, csakis új alkatrész cseréje van.Ez, meg a nyugati szervizóradíjak együtt q hamar elérik a gazdasági totalcar árszintjét...
    Ez a tizenegypár éves kor ráadásul a legrosszabb, mert olcsó autónak még vastagon drága,
    fiatal autónak meg már nagyon öreg, tehát megint csak drága.
    de persze ez csak az én véleményem...
    gabo73 2024/03/29 17:38 (57178)
    A D5-ösök pedig tovább élnek
    inrock 2024/03/28 16:10 (57177)
    monohisztor 2024/03/07 12:35 (57176)
    Sziasztok!
    Úgy alakult, hogy a családban egy másik S40/2003 modell jobb hátsó ajtaját cserélni kellett egy horpadás miatt. A szerviz egy komplett bontott ajtót talált, ezért a csere után megmaradt annak teljes belsősége, üveggel együtt. Itt őrzöm egy ideje, sjnálom kidobni. Ha ismerősi körökben tudnátok valakit, akit érdekelhet, megköszönném, ha összehoznátok vele. Több helyen is hirdettem már, de még nem vitte el senki...
    gabo73 2024/03/06 11:21 (57175)
    Nézd a jó oldalát is,legalább nem merül le az akksid ha véletlen rajtamarad.Az sem jobb mint a vóvónál hogy rádiót is csak benne a gyújtáskóccsal eggyesre fordítva tudsz csak hallgatni,egy pár dolog azért áram alatt van.Várod az asszonyt a bevásárlásnál,hallgatod a rágyijót nappal,a műszerfal,a kezelők,a légzsákrendszer meg ott figyel közben.Ha direktbe kötöd,akkor meg szépen ezek a modern masinák lemerítik pár nap alatt az akkut.Új pioneerok a gyújtás ráadásakor már kapcsolnak be autómaticusan,indításkor meg pukkan a hangszóróknál.Szép teknológija ugyebár.
    inrock 2024/03/04 17:53 (57174)
    Halló Kollégák,

    trükkös a kesztyűtartó? Én meg morcolom a szemöldökömet, mert az Aurisban csak akkor van a kesztyűtartóban világítás, ha gyújtásra van adva. Mekkora visszalépés ez a V40-hez képest
    gegee 2024/03/04 05:42 (57173)
    Ami kéne ebből a dodzsemből, az a farmer szerű kék üléshuzat, belső borítás.Ha lenne ilyen utólagosan, régebbi gépekhez is, lecipzározható-tépőzárható megoldással, akkor kb futnék érte a szalonba...
    Még nem tettem le arról az ötletemről, hogy rossz-régi farmergatyákból (turkáló rulez!) varratni valami üléshuzatot erre vagy a következő kocsinkra...legalább az ember segge-háta alá.

    Aki a bőrülést kitalálta, agyon verném.
    gegee 2024/03/04 05:28 (57172)
    totalcar.hu/tesztek/2024/03/02/volvo-ex30-ultra-single-motor-extended-range-teszt/
    .
    Hát nem tudom, nem esek hanyatt ettől...persze, nem is én vagyok a célcsoport.
    423 cm-rel nem igazán családi autó, csak maximum a 160 centis embereknél.
    Bazzegh, a V70 az 482 cm hosszú, és mögöttem az is szűköcske...
    Ez ilyen városjáró, futkorászós, ingázó, második-harmadik ekoverda lesz gazdaghéknál, másra nem nagyon jó.
    És ez, hogy ilyen szarul működik az ajtónyitás-zárás, vicc.A szerző említi, hogy majd szoftverfrissítéssel megoldják; hát, nem vagyok én ebben olyan biztos.Fórumokban olvasni sokkal durvább dolgokról modern Volverek esetében, a motorkrachig bezárólag, és a cég szarik rá, nem foglalkoznak az ügyféllel.
    Modern Volvert úgy/akkor kell venni, hogy ha az se okoz gondot, ha két éven belül saját kassza költségére motorcsere ára is belefér.Ez mondjuk igaz más gyártókra is.
    Kesztyűtartó csak gyújtásra nyitható?WTF?
    Csomagtér kurva kicsi, motor feleslegesen erős.Mi a fütykösnek bele 272 ló?Nem ésszerűbb volna mondjuk 120-140 átlagos ló és akkor csak 7-8 milliós vételár volna, nem 15-20???Vagy ez csak a vásárlók érdeke lenne?
    gegee 2024/03/01 04:33 (57171)
    Na jó, de egy szint felett meg már azért nem kattintanak meg telefonálnak, mert túlárazott lesz.Veszélyes tud ez is lenni.
    Mostanában árulgattam ezt-azt (nem autót, olcsó filléres cuccokat), de még ott is nagyon kell tudni, hogy mi a megfelelő ársáv, mert simán az ember nyakán marad minden.
    Pedig itt a helyiek nem olyan nagyon árérzékeny népek, elvileg ugye, vagyis nem kéne azok legyenek.Viszont mégis azok.

    Sok dolgot az új ár 10%-án sem lehet eladni, pedig szinte használatlanok, de minimum jó állapotúak.A svédek is elég szarrágóak manapság.
    gegee 2024/03/01 04:28 (57170)
    Azért csak tedd fel a kérdést, az nem kerül pénzbe, válasz meg hátha mégis lehet...
    gegee 2024/03/01 04:25 (57169)
    totalcar.hu/tesztek/2024/02/29/toyota-yaris-gr-facelift-finnorszag-befagyott-to/
    .
    Az irány az nagyon jó, februárban skandináv tó jegén csapatni keresztbe, de nem egy ilyen kis fosh játékautóval kellett volna.A Yaris az egy dodzsem, ha ezer lóerős a motorja, akkor is.
    Legalább egy Lancer Evo, Wrx STI, vagy valami hasonlovat kellett volna hozniuk.
    inrock 2024/02/28 15:59 (57168)
    Halló Kollégák,

    sajnos nem vagyunk olyan sokan itt, hogy tudjunk segíteni
    Mikilakatos 2024/02/27 22:18 (57167)
    Sziasztok. Automata váltó ügyben tud valaki segíteni?
    inrock 2024/02/26 16:46 (57166)
    Halló Kollégák,

    nézz körül a hahun (például), hogy miféle árak vannak a hasonló autóknál. Azokhoz mérheted a tiédet.
    gabo73 2024/02/25 20:52 (57165)
    A kereskedő meg soha nem nézi
    gabo73 2024/02/25 20:51 (57164)
    Kiindulási alapnak pont jó,be lehet vele két pont közé lőni az árat.Tapasztalat mindig drágábban kínàld,ár alatt vagy megközelítőleg rá se kakkantanak,felette meg van miből alkudni és engedni
    monohisztor 2024/02/25 17:53 (57163)
    Sziasztok!

    Szerintetek a magyar használtautó piacon mennyire releváns egy adott autó Eurotax szerinti értéke? A magánvásárlók számon tartják ezt az adatot? És a kereskedők törődnek vele? Ha igen, mennyire veszik komolyan? Fontolgatom egy kitűnő állapotú S40/2004 2.0 eladását, ezért érdekel.
    Kösz, üdv!
    gegee 2024/02/24 16:08 (57162)
    Van itt erre felénk ilyen veteránautós fesztivál, nem mondom, hogy olyan, mint a britteknél a Festival Of Speed Goodwoodban, de valami hasonló, nyomokban.Na, tavaly kijutottam, és volt is egy ilyen Cián Volver, majd elővakarom a képeimet, aztán betallózom.Nagyon sakál jó, azonnal kéne, de valszeg csak nézegetném, mert jó eséllyel nem férnék bele, annyira alacsony a kocsi és rossz a derekam.
    gegee 2024/02/24 16:01 (57161)
    A zsernyákluvnyák, illetve a főnökeik tényleg elmehetnének a búsba, nem tudom, mi volt a párbeszéd, de vicces, hogy erősítést hívtak a kalapos búsúló juhászra, holott annak igaza volt.
    gegee 2024/02/24 15:48 (57160)
    Nekem is volt hasonló, Wartunggal; már a járdaszegélyre se ment fel, annyira csúszott a kuplung.Faternak volt egy akkoriban munkanélküli autószerelő cimborája, az cserélte ki a lakótelep tövében (ahol lakott a manusz) a parkolóban, egy szombat délelőtt.Ez a 90-es években nem számított ritkaságnak, már mint a 7vgi, parkolóban szerelgetés.
    Szép volt, jó volt(?), de inkább ne jöjjön vissza az a korszak se...
    gegee 2024/02/24 15:43 (57159)
    Loller, ez q kemény lehetett.De hát már az ötlet is az, hogy Kispolákkal Zsukot menteni, már ne is haragudj.

    Fiatalkorunkban haveri körben én is mentettem sok mindent, Wartunggal másik Wartungot (féltengelyre kötözve, nem csináltunk belőle rendszert), aztán már Opel Kadettel Alfasudot, Kispolákot, valamilyen faros Skodát, meg még az öreg isten tudja mit.Volt egy fantaszta cimborám, jó pár roncs kocsit megvett, hogy majd megcsinálja, felújítja, kettőből rak össze egyet, hát, sose valósult meg egyik projekt se, de nem akartam neki nemet mondani, amúgy jó arc volt, sok hülyeségben voltunk együtt.
    Így megy ez, valszeg mindenkinél.
    gegee 2024/02/24 15:35 (57158)
    A hétközepi Tottakáros cikkből:

    Valami agyatlan vadb@romnak Békamegyeren eszébe jutott, hogy a hatodikról hosszabbítót lelógatva kezdje el töltikézni a mozdony méretű Volverjét...
    Aminek az ára jó eséllyel meghaladja a lakásáénak az árát.
    Az ilyeneken csak röhögni lehet.
    gabo73 2024/02/22 16:50 (57157)
    Kérlek,mi sem eccerűbb.50%-volvo p1800,49% cyán,1% lédi utánfutó
    inrock 2024/02/21 16:06 (57156)
    Halló Kollégák,

    nekem tetszik az autó, úgy ahogy van.
    Az eredeti Volvo összetevőkre azért kíváncsi lennék.
    gabo73 2024/02/21 09:50 (57155)
    dex.hu/x.php?id=inxtc&url=https%3A%2F%2Ftotalcar.hu%2Fmagazin%2Fhirek%2F2024%2F02%2F20%2Fvolvo_p1800_cyan_gt_galeria%2F Biztos nem egyforma az ízlése mindenkinek,de azért azon a kalydi féle hátsólámpán gondolkozhattak volna még egy csicsikét,retromodban is vannak gyönyörű dolgok
    gabo73 2024/02/20 09:44 (57154)
    Meg az hogy a két csitrijányt kikűldték szolgálatban egy kis bevételért.Mi mást csinálhatnának itt szabolcsban?Rendvédelemnek kevés,közlekedésinek meg elmennek ha már kitanulták a szakmát.A törvényeket már pedig be kell tartatni!
    inrock 2024/02/19 16:28 (57153)
    Halló Kollégák,

    szóval csak az volt a probléma, hogy álló helyzetben fel volt kapcsolva a tompított. Értem
    gabo73 2024/02/19 11:36 (57152)
    gabo73 2024/02/14 11:47 (57151)
    Első trabancom 6v-os dinamós,állandóan lemerült mert kevés volt a töltés.Eccer pont melóba indulás előtt nem akart életre kelni,minusz 15 körül volt az idő.Iccsanyámmal próbáltuk tolni a jeges úton,visszafelé forgott a kereke is (emelkedőn laktunk),persze nem volt hajlandó indulni.Agybaj,be az udvarra,az első dolog a sufniban egy csákány volt,vissza az ucca végére,úgy sikerült belevágni a motorháztetőbe hogy pont a két hengerfej közé szorult bele.Aztán kapott 12v-os dácsija generátort valamikor.Meg a barkasz benzines kályháját varázsoltam bele.Pólóban trabantoztam télen.Míg minden jukon nem jött a láng,még a sejhajom luka is kormos lett,örültem hogy nem égett le az egész.Elguruló kerekek fékdobostól,állandóan eldugult karbi,mindig fityegő függőcsapok,ezt még kellett zsírozni,öklömnyi jukacsok az alján,műszakira apám belemezelte,persze popszegeccsel,mert a kasznis akkor is hónapokig ült rajta.De általában véve mindig ment amikor kellett.Szép idők voltak,azoknak az autóknak lelkük volt
    inrock 2024/02/13 18:03 (57150)
    Én Trabanttal kezdtem, jó kis autó volt akkoriban. Egyszer hazajöttünk vele 100km-t csúszó kuplunggal. Gyorsulás az mégannyira sem volt. Apám egy délután simán kicserélte (az eredeti kuplungtárcsa felső rétege por formájában volt megtalálható a váltón belül).
    inrock 2024/02/13 17:58 (57149)
    Halló Kollégák,

    én egyszer ültem ilyenben, 14 évesen. Először hátra akartak ültetni, benéztem, aztán mondtam, hogy nem
    Így elöl ültem, de az is elég volt egyszer.
    gabo73 2024/02/13 16:20 (57148)
    Az utolsón nekem is volt vonóhorog.Soha nem felejtem mikor a szomszéd zsukját mentettem vele,olyat fékezett a háza előtt hogy letépte a hátfalat a kispókról.Négy nyolcas anya rögzítette az egész kócerájt,a motor mindjárt földet ért szegényben.A váltókar meg lefeküdt a padlóra,én meg rángógörcsöt kaptam ijedtemben.
    gegee 2024/02/13 14:57 (57147)
    Ami a durva, hogy eszembe jutott, polákok eljöttek Kispókkal egészen Magyarországig lenygyelpiacozni, ugye; de volt pár elvetemült, aki üvegtigrist is elhúzott vele.Na, ahhoz kell az elborultság, 24 lóerővel lakókocsizni, még ha csak egy kutyaól méretű is volt az...
    gegee 2024/02/13 14:46 (57146)
    Az a Tokkár meg Tottakár akart lenni.
    gegee 2024/02/13 14:45 (57145)
    Haha, igen?
    Nekem Wartung adatott meg abban az időszakban, nagyszülőktől örököltem meg, újonnan volt vásárolva, egyidős volt velem...
    Annak is voltak nyűgjei, de azért a becsukott szemmel szintig nem kellett eljutnom.
    Az utolsó szavaid kétségtelenek, a mai srácoknak sem ártana valami ilyesmi "nevelés".
    Akkoriban voltak kiírva a exxoci csodák hátuljára, hogy "Még ez is jobb, mint gyalogolni", meg hasonlovak.És igaz volt.
    gabo73 2024/02/13 14:02 (57144)
    Hármat is elnyűttem belőle nyikhaj koromban.Becsukott szemmel összeraknám ma is minden részét.Fűtés nyáron,hűtés télen.Még "hupákolni"is lehetett azért benne,80-90-el mindenhová elvitt.Csak ma már nem vágyom rá,még hobbi szinten sem.De a 90-es években más szelek fújtak.Gumicsöcsös ablakpriccantó,egysebességes ablaktörlő,bovdenes indító,légfűtés,balos tükör,beállítós bizti öv mi kellhetett még?Pujafejjel maga az álom volt,megadta a szabadságot.Minden kis pénzünk ráment,akkor is megérte.Megtanultunk rajta barkácsolni,meg főképp megbecsülni a dolgainkat.
    gegee 2024/02/12 22:30 (57143)
    A szerver halálra pörgi magát a kommentcunami miatt, vízhűtést kell rá kendácsolni lassan.
    .
    Mai Tokkáros linkkel ökörködtem:
    i.imgur.com/rE7RP2Z.jpeg
    Nem jeleníti meg, kattintani kell.
    Azt a kis fost valamikor vezettem is, bár mára már el sem tudom képzelni, hogy hogy fértem bele...
    gegee 2024/01/21 23:04 (57142)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/01/21/elado-egy-volvo-roadster-amit-a-corvette-inspiralt/
    Hát ja, nagyjából egy rakás sz@r volt a típus.
    Valszeg ez a gép az, amit tényleg csak nézegetésre szabad megvenni, vagy csontra átépíteni.
    gegee 2024/01/15 09:20 (57141)
    Oslo állapotba is kerültek, nem csak városba.

    Hjaja, az úttörőségért respect nekik valóban.
    gegee 2024/01/15 09:18 (57140)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/01/13/20-000-elektromos-autot-ad-el-a-hertz-inkabb-benzinest-es-dizelt-vesznek-helyettuk/

    Haha, elektromos autó for the win!
    Én csak annyit kérdeznék: ezt nem tudták előre?
    Gondolkodni lukszus?
    Persze nekem tök mindegy, nem vagyok Hertz Zoltán cégének a tulaja/részvényese.

    (Az egykori tornatarárom volt, szinte biztosan nem él már, úgyhogy valszeg a leszármazottai grundolják tovább a bérautós céget. )
    inrock 2024/01/10 16:12 (57139)
    Halló Kollégák,

    nesze neked villanyos közlekedés
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/01/10/nem-birjak-a-hideget-az-osloi-villanybuszok.-osszeomlott-a-varos-kozlekedese/

    De egyúttal meg is köszönhetjük Norvégiának, hogy úttörő kísérlete végez (helyettünk) az elektromos közlekedéssel
    gegee 2024/01/06 21:15 (57138)
    Ennek meg itt:
    .
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2024/01/05/visszakerte-a-penzt-a-biztosito-olvasonk-reklamalt-most-pedig-o-kovetel-penzt/
    .
    veszettül örülök, végre már, hogy egyrészt az egyszeri ember is ki mer állni az igazáért, másrészt meg már a Dávid is tud győzni a Góliát ellen.
    Fákoff az összes kotsog lehúzós féreg biztosítónak.Lószerszámot (és nem az ostort) az űrgyűrűjükbe, de vastagon, hogy lehetőleg szétrepedjen.
    gegee 2024/01/06 21:10 (57137)
    Hejhajja, Volverek, boldog újat mindenkinek.
    Itthon vagyunk Köcskefalván, most láttam az imént egy svéd rendszámú V70 márkatársat, ami nem a mienk...
    Valszeg álsvédek ők is...
    Bár mink most repülővel vagyunk, és hogy ne álljon kint a ferkóhegyi placcon pocsékba, kiadtuk lízingbe a wiccernek.
    Ez meg itt a királyi Volver, tényleg volt a tulajok közt ilyen személy:
    .
    totalcar.hu/magazin/hirek/2024/01/04/fiatal-koraban-a-sved-kiraly-hajtotta-ezt-a-klasszikus-volvot/
    inrock 2023/12/31 19:05 (57136)
    Halló Kollégák,

    Boldog új évet!
    gabo73 2023/12/30 10:28 (57135)
    Amúgyilag meg Boldog Új Évet mindenkinek!Aki hallja adja tovább!
    gabo73 2023/12/30 10:25 (57134)
    Kedves Coldlander fórumtárs.Egy motorkód jó lenne,abból sok mindent ki lehetne deríteni.DE! Ha már ennyit kajtattál alkatrészek után,nem lett volna egyszerűbb szemrevételezni egy új vezérműtengelyt?Esetleg összehasonlítani a régivel?Általába a szivattyú hajtás csak egy keresztbe mart forma a saját anyagából,de megoldhatják sajtolva is hogy egy esetlegesen megszoruló szivattyú ne tehessen kárt a vezérlésben,esetleg a vezérlés ne tudja szétpörgetni a szivattyút(pl. háztörés,kifolyó üzemanyag,meleg motor,tűzveszély...)Ezek csak az én gondolataim,a tapasztalat hogy már túl vagy a problémán,és mi már azt nem tudjuk meg soha.Olvass vissza a hozzászólásokban,látni fogod hogy nem látsz semmit De gege kolléga mint írta,nem lett volna kifizetődőbb egy mocicsere?
    gegee 2023/12/25 09:21 (57133)
    Üdvözlet.
    Hát, ez elég rettenetes.
    Ahogy Inrock mondja, itt páran vagyunk csak aktívak, bár a múltkor néztem, hogy valami háromezer(!) wiw-tag van.Nem tudom, a többiek hol lehetnek...
    Had kérdezzem már meg, ez egy dízel vagy benzines?
    A rail csőből kiindulva dízelt feltételeznék, viszont pont 150 lovas dízel nem rémlik sehonnan.A déötök erősebbek, a DRIVe meg gyengébb...A D3-D4 meg akkor még talán nem is volt.
    Vagy benzinesben is van rail?

    Na, ennyire szerelünk mi autókat...
    Nem lett volna olcsóbb egy komplett motorcsere egyben?A régit meg utána ráérősen szét lehet szedni alkatrésznek.Idekint már soxor az van, hogy a rettenetes munkadíjak miatt nem is éri meg a motorfelújítás, olcsóbb egy másik blokkot belelógatni, oszt jó napot.
    gegee 2023/12/25 09:07 (57132)
    Köszönöm.Igen, a kommenteket olvastam.
    Hát, ez a spúrság olyan dolog, hogy nem feltétlen vet fel a pénz mindenkit, meg a mai beteg autóárak sem igazán normálisak.
    Hogy egy 20 év körüli családi méretű kocsi még simán egymillió-másfélmillió forint...
    Amire aztán még rá lehet költeni még egyszer annyit.
    gegee 2023/12/25 09:04 (57131)
    inrock 2023/12/23 10:19 (57130)
    Az a helyzet, hogy alig vagyunk itt a fórumon, és szerelők sem vagyunk. Márkaszervizt tudok javasolni, ők legalább értenek a Volvóhoz.
    inrock 2023/12/23 10:17 (57129)
    Halló Kollégák,

    Boldog karácsonyt mindannyiótoknak!
    Coldlander 2023/12/22 18:09 (57128)
    Üdv Mindenkinek!

    Ezen a fórumon teljesen új vagyok, és bevallom, hogy az elkeseredés hozott ide.
    Régóta szeretem a márkát, és idén megengedhették magamnak, hogy vegyek egy C70 cabriót. 2.0 150LE mocival 2010-es.
    Vétel után 3700km megtételét követően vezérlést cseréltettem benne, hogy nehogy baj legyen.
    Ezután 200km-t tettem meg a géppel, ami megállt. A szerelő szétszedte, és közölte, hogy a nagynyomású szivattyú szétrágta magát. Ezért tele van fémszilánkkal. Teljes üzemanyag rendszer csere, kezdve az üzemanyag tápszivattyúval, a csövekkel, a rail csővel, szenzorokkal, szelepekkel, porlasztókkal. Kaptam rá egy “kedves” 3 milliós ajánlatot.
    3,7-ért vettem az autót.
    Saját nyomozással és rengeteg utánajárással beszereztem mindenből garis új cuccokat (Bosch) egy millámban fájt.
    Elvittem a szerelőhöz, aki egy hónap szuttyogás után összerakta, majd néhány hívás után közölte, hogy valószínűleg kell bele egy új vezérműtengely, mert amikor a nagynyomású beállt, megfogta a vezérműtengely végére sajtolt tárcsát, ami elforgott a tengelyen, ezért azt le kell cserélni.
    Valamiért ezt nehezen tudom felfogni, hisz ha a tengelyt megfogja menet közben, akkor itt nagyobb bibi is lett volna.
    Szóval kérdezem a kollektív bölcsességet, és a hozzáértő két, hogy ez lehetséges-e vagy csak madárnak néz a szerelő, és egy udvarias lehúzással próbálkozik, miután a vezérlést is ő cserélte.
    A megtisztelő válaszokat előre köszönöm, s ha valakinek vízszigetelési problémái vannak komoly szaktudással igyekszem meghálálni.????????
    gabo73 2023/12/22 10:01 (57127)
    Kedves Drága Fórumlakó Kollégák!Boldogságossággal egésséggel teli kárcsonyi ünnepeket kívángálnék mindenkinek ebben a rohanó világosságban.Aztán meg ha nem találkoznánk,sokkal szebb jövő évet mint az idei!!Ámen
    inrock 2023/12/18 16:01 (57126)
    Halló Kollégák,

    van olajfolyás a turbó környékén és nem is húz jól, szilentek öregek, kasztni rendben van, kb ennyi röviden.
    Kevesebb, mint 200k-ból megvan a teljes javítás, bár itt szerintem nem fogott annyira vastagon a ceruzájuk, mint szokott.
    Viszont valaki felvetette a kommentekben, hogy bizony a kínálat aljáról választott. Illetve egy hiluxos is írt - mert azt akart eredetileg a fickó, csak nem talált jó állapotút -, hogy vannak ám jó állapotúak a hahun, de nem annyiért amennyit a fickó rászánt eredetileg. Annyiért Hliuxból is csak a trágya van, szóval spúr a csávó erősen.
    gegee 2023/12/18 10:28 (57125)
    Mennyire kutyázzák a típust?Csak egy pár szóban ha lehetne, köszönöm.
    inrock 2023/12/16 11:43 (57124)
    Halló Kollégák,

    XC70 a Műhelyprn-ben:
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=J8KpPKCeR_o
    inrock 2023/11/21 18:01 (57123)
    Halló Kollégák,

    ja, olvastam a hírekben.
    Go to topOldal: 12345678...572