facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...562
    inrock 2020/12/31 08:52 (56232)
    Halló Kollégák,

    hát igen... nagyon nem arra megy a Volvo, ami nekem szimpatikus lenne.
    De majd 10 év múlva meglátjuk.
    gegee 2020/12/31 06:37 (56231)
    Esetleg a kocsi a saját műszerfalon, vagy appban jelezheti még, mennyit szürcsölt.Most ránéztem a típusra, durva egy gép lehet, főleg, hogy még csak pár éves valszeg, és eléggé "ingatlan-árban" mozoghat...

    Be is bökne gondolom, ha bármi baja is lenne.
    gegee 2020/12/31 06:25 (56230)
    Na, ez jól hangzik, grat a vashoz.A villany zabálás is érdekes adat lehet.Ha be tudsz építeni egy multimétert a töltő körébe (mondjuk építeni egy speciális hosszabbítót), akkor a mért áramerősségből, az időből meg a feszejből* már számolható a felvett teljesítmény.Feltéve, hogy a kocsi lineárisan, mindig egyforma áramerősséggel töltődik.Ami persze koránt sem biztos...
    Persze lehet figyelni a villanyórát is, ha a töltés idejére mindent le tud húzni az ember, hüttőt**, klímát, mosógépet, stb...Nem tudom, van-e még más módszer?

    *= a katonaságban volt egy csóka, századosi rangban, valami műszaki tiszt, aki így hívta a feszültséget, azóta imádom ezt a szót, fantasztikus...
    **= ezt meg a reklámban mondta így a parasztnéne, hogy mindig hüttőbá káll tánni.Így, tájszólással.Ez is megmaradt bennem.
    gegee 2020/12/31 06:14 (56229)
    Na tessék, Csikós lelépett a TC-tól, jövőre a szpídzónnál fog melózni, amit pedzegetett is korábban.A TC már, a SZ meg még eléggé gyengécske, legalább is szövegben.Hátha majd a kopasz javít a dolgon.
    De most van is releváns cikk:
    speedzone.hu/6831/
    Ha ez így lesz, asszem ez volt az utolsó Volverünk, vagy legalább is fiatalabbat biztos nem veszünk.
    A kib@sz0tt suv-mánia még drágábbá teszi ezt a márkát, ami már egyébként is veszettül túlárazott.Akármennyire is jó, stabil gépek ezek.Szomorú.
    monohisztor 2020/12/29 10:01 (56228)
    Én ugyan ritkán írok, mert nincs mit / miről, de azért sűrűn olvasgatlak benneteket
    Na jó, megírom, hogy októberben átesett a műszakin a 16 éves S40-esem. Csont nélkül, mert annyira rendben van, hogy a vizsgabiztos pl. a világításokat nem is nézte, nem akarta az idejét pazarolni. Egy héttel korábban első féktárcsacsere volt 110 ekm-nél, mást nem kellett rajta csinálni...
    Kár lenne még beszántani ezt a fórumot, időnként jönnek hasznos infok.
    Ígértem én is, hogy a lányomék XC60 T8-asáról majd írok, de nincs mit. Jól szolgál, semmi hír... Csináltam neki dedikált konnektort a villanyóránknál, hogy amikor eljönnek hozzánk, mindig megetethessék. Egyszer majd megmérem, mennyit eszik meg éhgyomorra.
    inrock 2020/12/28 08:46 (56227)
    Halló Kollégák,

    szerintem mindegy mivel megy, ha többre értékeli a vezetői tudását, mint amennyi valójában. Meg megy mintaállat.
    gegee 2020/12/27 13:49 (56226)
    Igen, nem is vettem észre a magyar linket. Itt van egy hosszabb leírás.
    .
    112press.hu/hirek/reszletek/halalos_baleset_nagysimonyi_fanak_utkozes_volvo/
    .
    Nem biztos az sem, hogy egy ilyen dömpert egy 22 éves fiatalnak kellene vezetnie.

    Oké, hogy biztonságos, de van vagy két tonna üresen, nem feltétlen egyszerű az úton tartani, sötétben, esőben.
    gegee 2020/12/27 13:38 (56225)
    Igen, a V40 tényleg q kicsi, a leváltásra kerülő ék alakú.Nem tudom, miért jó az, hogy nincs egy átlagos Fóka, Astra, Golf méretű kombija a Volvernek.Csak ez a barom SUV mánia.Na mindegy, ők tudják.
    gegee 2020/12/27 13:35 (56224)
    totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2020/12/20/letezik_olcso_es_jo/

    Na, még egy olcsójánoskodó eszetlen.Sajnos ő is Volveres.Ha van egy XC40-re gempa, akkor legyen már rendes gumira is bökje meg.Főleg, hogy mert egy szett gumit kábé 50 ezer km-re veszünk, és az olcsó vs jó közötti különbség leosztva egy hónapra kábé egy tányér kaja árát teszi ki.Persze ehhez az kell, hogy ne vonatkerék-felni legyen a kocsin, hanem a gyári méret.
    inrock 2020/12/27 09:14 (56223)
    Rendesen lebontotta a teherautó elejét az XC90 is.

    Ezt meg tegnap dobta fel a jutyúb ugyanerről az oldalról:
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=forKDgmvnfo&feature=youtu.be

    Ez már nagyon nem mókás. Made in Hungary.
    inrock 2020/12/27 09:11 (56222)
    Halló Kollégák,

    érdekes, V50-et összerakhatnának már. Nem is értem miért nem tűnik fel nekik, hogy a V40 kicsi (már sokadjára írom le, hogy igazából az V30), a V60 pedig nagy.
    Bezzeg XC20 felé terjeszkedni van eszük
    gegee 2020/12/26 21:51 (56221)
    Te, Paczi, biztos megéri ezt a szervert üzemeltetni?Csak úgy hangosan gondolkodom, a kutya sincs itt Inrockon meg rajtam kívül, ezt a párbeszédet mi ketten viszont akár emilben is meg tudnánk ejteni...

    Te meg költhetnéd a felszabaduló gempát valami értelmesebb dologra is.

    Nem?
    gegee 2020/12/26 21:46 (56220)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=g3UES_f3Bno


    Volvo XC90 vs DAF truck. Eléggé ühhnyje-kategóriás az eset.
    A csávó nem hogy túlélte, hanem még kommentel is a videó alatt, már ha nem fake a dolog.
    Nem tudom, mondjuk egy kis Yarisból, Picánsból mi maradt volna...

    Volver az életért.
    gegee 2020/12/26 20:22 (56219)
    Nahát, belebotlottam egy 2017-es Teknikens Várld (Műszaki Világ, svéd autós, Volvós újság papíron és neten) cikkbe, ahol a 2025-ig tervezett új típusokat mutatják be.
    Van pár érdekes elképzelés, XC20, S50, új XC90, P1800, Polestar-dolgok; majd kiderül, hogy beborul-e vagy sem...

    teknikensvarld.se/nyheter/bil-och-trafik/alla-nya-volvo-modeller-fram-till-2025-540645/

    Svédül van természetesen, de hátha érdekes valakinek. Meg lehet a képeket is nézni.

    Itt van a nyitókép lóba szó méretben:

    inrock 2020/12/24 18:52 (56218)
    Halló Kollégák,

    Boldog Karácsonyt mindenkinek!
    gegee 2020/12/24 14:33 (56217)
    Az-az.
    Mondjuk egy projektnek, kihívásból, hobbiból stb, még okés volna.De így...
    Eh.
    Hanem, minden kedves Volvernek és Re-Volvernek nagyon boldog, álldott karácsonyt kívánok!
    inrock 2020/12/22 10:20 (56216)
    Halló Kollégák,

    vett egy törött autót, hogy majd abban utazik a felesége, meg gondolom a gyerek is. Mekkora észkombájn
    gegee 2020/12/21 13:44 (56215)
    Kéne valami általános autós topic, vagy blog, ahol mindenfélét ki lehet dumálgatni és nem anyázkodik senki.Olyasmi, mint régen volt a TC is, hogy minden hírhez, cikkhez, teszthez volt kommentablak a bloghun.Ez volt a legjobb az egészben, az ember egy csomó mindent megtudott, sokszor fontosabb dolgokat is mint amit a cikkben írtak.És a bloghu az még valamennyire működött is.De hát hol van az már, ugye.Ha jól olvasok a sorok közt, már Csikós is kifelé nézeget, valszeg érik egy melóhely-váltás nála is.
    Az egyik legutóbbi szerelős posztjában elejtett megjegyzéseket.
    Vagy ha nem, hát kisnyúl, majd kiderül.
    gegee 2020/12/21 13:39 (56214)
    Bocs, hogy off, de úgyis uborkaszezon van, meg az on-kommentektől sem kell a szervernek félnie, hogy elfüstöl benne a vinyó...
    Szóval beszélgettük itt ez a szalagkorlátnak magát nekivezető Bömbikét, meg hogy a gyár szerint totalcar-os a gép, csak mert kicsit megkaristolódott, meg kifordult az egyik kereke.Meg hogy én hüledeztem, hogy biccsplíz, káeurópában ezen a totalcaron csak röhögnének és egy délután kipofoznák eladhatóra.
    Na, tök véletlenül rábukkantam egy faszi videójára, aki a terhes nejének vett egy X6M Bömbikét (mert hát mivel is járjon az asszonyka szegény... ), a gond csak az vele, hogy a kocsi harmada eltűnt, pontosabban az utastérben van kosárban.Mert hogy egy kicsit lezúzták, szétszakították az A-oszlopnál, éppen hogy fényezési sérültre...

    Szóval azt akarom ebből kihozni, hogy ha ezt meglátnák a gyáriak, szerintem elvörösödnének.
    Mondjuk elismerés, ha a csávó tényleg visszaépíti (megérdemelne egy főmérnöki állást a gyárban, kábé...) de hogy nem szabadna gyilkossági kísérletnél enyhébben elítélni, ha használni is akarja az utakon, az is hétszentség.
    Itt van a kocsi, az első rész, és mivel már közben egész döbbenetesen elhalad van már 33. epizód is.

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=PfC0foCf_GU

    Érdemes már csak átfutni is rajta, az ember a fejét fogja.
    Meg a kommentelők is.

    Nekem már az is döbbenet, hogy pótkerékkel le tudott állni a trélerről, meg be a garázsba, talán a 2. v a 3. epizódban látható.
    Van angol felirat, én is onnan értem azt, amit.Bár, akinek van füle az még nagyobb előnyben van. Írta, hogy 20 órát vezetett ezért a roncsért (nooormális??), de a kulcs nem került elő, így rendelnie kellett szalonból másikat, ami ehhez a kocsihoz ezerhétszáz usd(!!!!) csak maga a kulcs, asztakurvaélet...


    Ha sikerül a csávónak 100%ban helyreállítania egy usák vidéki ház garazsában, akkor az elég durván szenzáció lesz, hallunk még róla biztosan.


    Na de most már igyexem visszatérni a Volverekhez.
    gegee 2020/12/20 21:59 (56213)
    Nem rossz végül is, de a műszerfal kormánymentes részét azért egy kicsit prémiumabb módon is kialakíthatták volna.Ez így kábé egy üres lemez lehet nagyjából...
    inrock 2020/12/20 18:02 (56212)
    Kicsit nagyok a kerekei. És kombi van-e belőle?
    inrock 2020/12/20 18:02 (56211)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=RbZQ1WgI6KI
    inrock 2020/12/20 18:01 (56210)
    Pólsztár 2:

    inrock 2020/12/20 12:52 (56209)
    inrock 2020/12/18 17:56 (56208)
    Halló Kollégák,

    és rendes motort akar bele
    gegee 2020/12/18 02:56 (56207)
    totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2020/12/17/v8-as_varosi_terepjaroba_tennem_a_csaladot/

    Ismerek idekint egy szerb csávót, kábé egy fél fejjel magasabb nálam is, olyan 210cm körül lehet simán a faszi...Vastag, tagbaszakadt állat ő is. (Az apja meg szakasztott Surda-kinézetű öregúr. ) )
    Na, annak van ilyen 1. gen. XC90-je (nem biztos, hogy vényóc), de kábé őróla (meg esetleg magamról) érteném meg, hogy ilyen autót városban használ valaki...A neje is magas, de vékony, gyönyörű csaj és van 3 gyerekük, ráadásul az egyik még karon ülő szóval náluk helyénvaló választás egy ilyen dömperke.
    gegee 2020/12/12 23:11 (56206)
    Bróhaha, és meg is van az összefoglaló.Elismerésem, hogy ők maguk csinálták meg.
    .
    www.facebook.com/103931401301091/videos/489647631997734/
    inrock 2020/12/09 19:09 (56205)
    Halló Kollégák,

    fantasztikus
    gegee 2020/12/09 17:57 (56204)
    bpiautosok.hu/video-majdnem-baleset-okozott-majd-ezutan-piroson-hajtott-at-a-rendorauto-soforje-a-hegyalja-uton/
    .
    Naaa, itt a másik, pár napon belül, nem jutok szóhoz.Civil pofátlan(tan)ítás, lassan összefoglalót is lehet belőlük gyúrni.Elképesztő.Ha rádudált volna a szürke autós, még őt büntette volna meg a köt$ög rendőrje...
    Csak bíztatni tudok mindenkit az autós menetrögzítő kamerák használatához.És senki ne féljen kirakni a tecsőre ha valami érdekeset talál!
    (Itt már nincs Volver, de nagyon passzol az előzőhöz... )
    gegee 2020/12/09 12:11 (56203)
    bpiautosok.hu/video-biciklis-nem-de-a-rendorauto-legalabb-kihasznalta-a-nagykoruti-kerekparsav-elonyeit-a-tegnapi-csucsban/
    .
    Pofátlan(tan)ítás, mi?Az anyjuk p!cs@'ját...
    Örülök, hogy ezek is felkerülnek a netre, lexebb öröm a káröröm.
    Azt írják a mai hírekben, hogy eljárás foganatosítása alá lesznek majd vonva.
    Gondolom, ez kimerül majd annyiban, hogy az alezredes jól leb@$$2a a hadnagyot, hogy hüjegyerek, legyél már eszednél, legközelebb 2 7 laktanyafogság; oszt mindenki megy dógára.
    És hogy hogy jön ez ide? Végig láthatunk egy Volvert h-turul, tehát on topic!
    gegee 2020/12/09 01:03 (56202)
    www.automotor.hu/extra/az-elozes-amiert-borton-kellene-hogy-jarjon-nem-csak-jogsielvetel-video/

    Én tovább megyek, nem csak böri, hanem fejlövés...
    És úgy jön ide, hogy Volver kamionnal csinálták.
    inrock 2020/12/07 16:26 (56201)
    Halló Kollégák,

    ja, olvastam a reagálós leveleket. Katasztrófa.
    gegee 2020/12/07 00:35 (56200)
    Kösz a választ, akkor az a Totoja egy korrekt termék.Hány meg hány cikkben van, hogy minden egyes motor-reboot után újra ki kell nyomkodni ezeket a szarokat.Vezetéshátráltató rendszernek fogom eztán hívni.Mondjuk én megkeresném a tápvezetékét és kapcsolót forrasztanék rá, az q isten... (Gondolom, a vizsgán kell tudni demonstrálni a működőképességét, otána viszont megint off lenne a következőig.)
    Ja, és a Bönbikés cikknek van folytatása, az sem jobb semmivel.Atyám az égben, hogy ezért nem hullanak fejek sehol sem, botrány...
    inrock 2020/12/04 17:00 (56199)
    Halló Kollégák,

    épp az előbb olvastam én is. Én tuti nem adnék ilyenért pénzt, ha nekem lenne lehetőségem egy vadiúj autót összeállítani. Amúgy egyetértek, ez tesztelés, nem működő funkció.

    A Toyotában van valami sávelhagyásra figyelmeztető cucc, asszem ki van kapcsolva (egyszer kell átkapcsolni, szerencsére nem kell babrálni minden indításkor), soha nem jelzett, de nem is kell nekem.
    gegee 2020/12/04 12:49 (56198)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/03/a_szalagkorlatba_vezette_magat_a_bmw/

    (Tegyük fel, hogy tényleg nem a sofőr aludt be a kikapcsolt rendszer mellett és sodródott le az útról.)

    Aranyos, nem?És hétszentség, hogy ez nem csak Bömbike-specifikum (már mint, hogy tesztelőnek használják a vásárlókat) hanem akár a Volver vagy bármelyik gyártó is megcsinálja lazán...Sose kéne ilyen szar megoldás, hogy az autó közlekedési jellegű döntéseket hozzon helyettem...WTF???
    Például mi van akkor, ha be van kapcsolva ez a rohadás sávfigyelő (mert mondjuk elfelejtettem kilőni induláskor), és haladás közben hirtelen kiugrik elém valami, valaki, esetleg utolérek egy balesetet a beláthatatlan kanyar mögött és mondjuk félre akarom kapni a kormányt, persze nyilván nem indexelve, mert kábé pont leszarom ijedtemben.Szóval ilyenkor a sávelhagyás-figyelő szépen visszakormányoz és el kell üssem az óvodáscsoportot, vagy bele kell rohanjak az égő roncsokba én is???
    Inrock, neked van ilyesmi az új vasban?Ha igen, mennyire rühelled?

    Visszatérve a cikkre, a tulajdonos képes volt egy újabb, szinte ugyanilyen Bönbikét rendelni..?Asztaqrva. :-ooo
    Mit lehet erre mondani?Ez a tökéletes vásárló a gyár számára... :DDDD Ja, és grat az anyagi helyzetéhez.
    A harmadik meg, hogy ennyitől gazdasági totalcaros egy 25 mihályba kerülő kocsi?Ne bökje már meg.Ezt káeurópában simán újjáépítik és haszonnal adják el...
    )))))

    És még az a videó is..."a vezetéstámogató rendszer használata nagyobb odafigyelést igényel és veszélyesebb, mint a mellőzése" Bróhaha!! Eskü, bazzegh, ugyanezt gondoltam én is, pedig még nem tartottam ott a cikkben.
    Ennél fogva röhej, hogy nem tiltják be az egész iparágat.Akkor engedélyeznék ilyet éles, közúti rendszerbe állítani, ha 99% felett van a működési pontosság, megbízhatóság.És nem csak Ausztriában esetleg, hanem Moldáviában, meg Mongóliában használva is.
    Olyan meg úgysem lesz sose.
    Szumma-szummárum, amíg egy ilyen rendszernek a működési leírásában egyetlen egy feltételes módban megfogalmazott szó is szerepel, illetve a legcsekélyebb formában is hárítja a gyártó a felelősséget, addig üzemképtelennek kell nyilvánítani.Hülye az, aki ezért pénzt ad.
    gegee 2020/12/04 11:16 (56197)
    Tessék, random guglimapsz utcakép északról, rögtön 3 öreg Volver és még sokan mások a 15-20 plusszos korosztályból:

    www.google.com/maps/@67.1363143,20.684301,3a,75y,174.35h,77.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXb7PbCflDkbfzBaePWEs_w!2e0!7i13312!8i6656

    (Az egész linket másold ki az 56-osig bezárólag...)

    Érdemes az egész utcán végixaladni, talán ha van 4-5 nagyobb értékű gép...Pedig nem egy lepusztult no-go zóna, vagy putritelep...Csak egyszerűen puritánok, amíg a régi működik, nem dobják el.(És milyen igazuk van.)
    Ezek az emberek nem fognak futva rohanni a szalonba új elektromos Volverért.
    gegee 2020/12/04 11:02 (56196)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/12/02/csak_villany-volvo_jon_2030-tol/
    Agyukra ment a hjortronpálinka...
    Az utolsó bekezdés a lényeg.Meg az a világ még q messze van, ahol a 15-18-20 milliós kocsi lesz a népautó...Messzi vidékeken még itt is 740-eket használnak simán jó páran.
    zika69 2020/12/03 18:33 (56195)
    Igen. A baloldalinál valóban van ez a beleér móka
    Nem veszélyes, de ez is érdekes, mert ez is csak egyszer így lett és nem a kezdetektől. Majd tavasszal szétszedem, mert idegesít. Mi a francot terveztek a Volvónál így el
    inrock 2020/12/02 16:38 (56194)
    Halló Kollégák,

    most már hivatalos. A Volvo drága autó:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/02/markak_es_kategoriak_eltero_szervizkoltsege_cascoja/
    gegee 2020/12/01 12:01 (56193)
    Nem látok rá annyira, hogy pontos választ tudjak adni.Amikbe belefutok néha hogy jó pár autószerviz, családi vállalkozás-szerűen tart csapatot valamilyen szinten, és akkor, gondolom, a javítás ki van pipálva.Vagy másik irányból nézve ralis csapatok szerelnek külső járműveket is...Alkatrész van, lakatolni, festeni tudnak, ha van egy kis gempa, akkor hepaj van.És az is valószínű, hogy csak a "vastagabb" családok, műhelyek tudnak ebben részt venni.
    inrock 2020/11/30 17:51 (56192)
    Halló Kollégák,

    van aki bátran nyomja neki Valami háttéripar van rá, ha javítani kell?
    gegee 2020/11/30 11:34 (56191)
    Még mindig öregecskedő gépek, Amazon, Pv, 240, stb.
    Némelyik erősen kétütemű, nem is tudtam, hogy szerelték ilyenekkel is őket.


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=rSmBMpU0-PY
    gegee 2020/11/20 22:08 (56190)
    Bróhaha, öregecskedő Volverek reklámjai, q jók!

    Némelyikkel csapatják is, rendesen.
    De jó volna még ilyeneket látni az utakon, de már nincs, semmenyi se, max veterános találkozókon.
    Nekünk, magyaroknak persze lófasse jutott ezekből a 70-80-as években.Örültünk, ha volt Trabcsák, Wartung, vagy Ezerkecske...


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=UwOJS0sVzvk
    gegee 2020/11/20 01:56 (56189)
    Háztartási dömperke.Bár kétségtelen, hogy van benne hely, nekem is elég lenne, (elférek benne magam mögött, ez nagyon durván ritka dolog...) de rettenetes pénzpocsékolásnak gondolom.
    Az új, leendő kolégának is sok sikert, ha ilyet akar venni.
    Azt megerősítem, hogy már V70-ekből sincsen benzines, és ez még jó ideig így is lesz valszeg, köszönhetően a dízelbuzériának.
    inrock 2020/11/19 18:39 (56188)
    Ja, még valami. Ne a Ford Powershift automatáját válaszd, hanem a másika, asszem Aisin. A motortérben van egy plakett, hogy melyik van benne.
    inrock 2020/11/19 17:56 (56187)
    inrock 2020/11/19 17:56 (56186)
    Halló Kollégák,

    A 163 lovas, 2.4-est válaszd, az megbízható cucc, ellenben az erősebb verziókkal.
    Egy átvizsgálásra érdemes elvinni az autót, hogy kiderüljön milyen állapotban van, illetve mennyi km van benne valójában. Bármelyik márkaszerviz, vagy az Udvari Autó ajánlható. Ha esetleg ilyet veszel, akkor érdemes azonnal az élettertam folyadékokat cserélni. Merthogy azokat is kell, ha sokáig meg akarod jó állapotban őrizni az autót. Illetve első körben nézz a hirdetésben megadott méretben gumikat az autóhoz. Csak, hogy szokd a Volvós árakat
    Renton 2020/11/19 16:28 (56185)
    Kedves Fórumozók!

    Új vagyok még itt, még nem vagyok Volvo-tulajdonos, de lehet, hogy hamarosan az leszek. Segítséget szeretnék kérni, hogy ne érjen később kellemetlen meglepetés.


    Családgyarapodás miatt XC90-es típust keresek nagyjából 5-7 millió Ft kategóriában. Nem ismerem ezt a típust (sem), de egyéb tapasztalataimból kiindulva leginkább benzines autóban gondolkozom. Viszont XC90-esek között gyakorlatilag nincs benzines, csak dieseles. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóak ezek az autók? Illetve mik azok a típushibák, amik ebben a kategóriában (7-8 éves, minimum 150.000, de inkább több km) ki szoktak jönni előbb-utóbb?


    Találtam két hirdetést, amik elég jónak tűnnek (talán túl szépek is):


    joautok.hu/hasznaltauto/volvo/xc90/xc90-24-d-d4-momentum-geartronic-fwd-7-sz/ste7jxw/


    joautok.hu/hasznaltauto/volvo/xc90/xc90-24-d-d5-r-design-geartronic-7-sz-1/uzd44cw/


    Nekem nem a lóerő a fontos, hanem az, hogy megbízható legyen a kocsi, ne hagyjon ott út közben, és brutálisan nagy kiadásokkal ne járjon. A biztonság is fontos, de az tudom, hogy rendben van.


    Azt is tudom, hogy valószínűleg több problémám lesz egy XC90-essel, mint egy Toyotával (16 éves Avensisem van, és soha semmi bajom nem volt), de a 7 üléses autók közül a legjobban a Volvo XC90 tetszik, és nincs túl sok választási lehetőség.


    Tudtok esetleg profi, a típust ismerő szerelőt ajánlani Budapest környékén?


    Előre is köszönöm a segítséget!


    Egy remélhetőleg leendő Volvo tulajdonos
    gegee 2020/11/14 13:19 (56184)
    Itt van egy kép a helyszínről, elég jó, lóba szó méretben:



    Hogy ezt miért kellett vadi zsír új kocsikkal csinálni, miért nem voltak jók kishibásak, vagy enyhén sérültek balesetesek, amik mondjuk gazdasági totalcar-osak, vagy gyári selejtek, netán üres karosszériák, hát azt sehogy sem tudom...
    Az ember szívéből kicsordul a könny...hogy képzavarral éljek.
    Ez a kurvaszép piros is, mennyire egy csoda lehetne az utcán, napsütésben, 15 centi friss hóban fotózva.
    Viszont azt jó látni, hogy az ajtók még szinte így is közel sérületlenek, több mint valószínű, hogy két ujjal ki lehet nyitni őket.
    gegee 2020/11/14 12:54 (56183)
    Ezek állatok, bakker.Rettenetes nézni is.
    inrock 2020/11/13 18:06 (56182)
    Halló Kollégák,

    csak úgy, némi gyűrődéstesztelés Volvo módra.
    totalcar.hu/sajtokozlemeny/2020/11/13/nincs_jobb_latvany_a_30_meterrol_ledobott_volvoknal/
    gegee 2020/11/13 10:20 (56181)
    Gondolom az, vagy historic kategória.
    Bár mintha a komolyabb gépeken is lenne rendszám, nem?
    Mert hogy kell menjenek sima közúton is a gyorsasági szakaszok közt...
    De most néztem, a wrc kocsikon nincs rendszám.Akkor a fax se tudja...
    gegee 2020/11/13 10:13 (56180)
    Picit félreértett piktogramok, bróhaha.

    viccfaktor.hu/files/2018/10/1539801594-szoke-no-es-a-gondolatai.jpg

    Képként akartam beszúrni, de nem engedi...
    inrock 2020/11/11 16:28 (56179)
    inrock 2020/11/11 16:28 (56178)
    Halló Kollégák,

    elég sokon van rendszám. Ez valami amatőr futam?
    gegee 2020/11/11 16:21 (56177)
    Ossza el mindenki a kommentjeimet kettővel.
    gegee 2020/11/11 16:20 (56176)
    Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
    Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
    Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül... ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
    Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
    Majd referálok, ha van újdonság.

    Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.
    gegee 2020/11/11 16:20 (56175)
    Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
    Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
    Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül... ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
    Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
    Majd referálok, ha van újdonság.

    Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.
    gegee 2020/11/11 15:17 (56174)
    Öregecskedő Volverek!
    Most már tudom, hová tűntek el az utakról a 9-eskék, 7-eskék.


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=2rmF_2JCB5s
    inrock 2020/11/10 18:12 (56173)
    Halló Kollégák,

    a legközelebbi márkaszervizbe, nem? A vásárolt helyére azért elég furcsa lenne.
    gegee 2020/11/09 19:34 (56172)
    Apropó.Itt nálunk most ez van műsoron, kb 2 millió autó érintett.
    .
    alapjarat.hu/aktualis/2-millio-autot-kenytelen-visszahivni-volvo
    .
    Mi is kaptunk levelet, csak épp az a baj, hogy oda kéne visszavinni a kocsit, ahol újként megvették annó.Az a cég meg csak egy kis területen szolgáltat és kb 4-500km lenne oda vissza az út...
    Bár végül is lehetne akár négyezer km is oda-vissza, ha kicsit pechesebb helyen laknánk, szóval ez még nem is olyan nagyon sok, loller.

    Valahogy majd keresünk egy közelebbi megoldást.
    gegee 2020/11/09 19:23 (56171)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor


    Uhh, köszönöm szépen.Azért ez elég bruti.
    gegee 2020/11/09 19:22 (56170)
    Egy kis érdekesség, és egy Volverből mászik elő!
    .
    vimeo.com/290549799
    .
    Cirka 10 éve láttam egy ilyet utcán, aszittem lepetézek, hogy ilyenek már léteznek.

    Akkor volt kb 1 millió forint átszámítva.Sose legyen rá szükség, de ha mégis, van már megoldás.
    Persze, aki Trabant Hycomat Kombival jár, annak jó eséllyel kevésbé pálya, és biztos vannak még ilyenek.
    inrock 2020/11/09 16:19 (56169)
    Halló Kollégák,

    régebbi Volvók légzsákja is bajos?
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/11/09/volvo_visszahivas_robbano_legzsakok_miatt/
    inrock 2020/11/08 10:27 (56168)
    Halló Kollégák,

    a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor
    gegee 2020/11/08 09:55 (56167)
    De jó, én csak egyszer akartam...
    gegee 2020/11/08 09:54 (56166)
    Ja, új videó, mert hogy nem cikk, baxxák meg...
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/11/07/tibi_muhelye_a_volvo-dizel_megmentese/
    .
    Ha valaki végig tudja hallgatni, bekopácsolná ide pár szóban, hogy mi az az jellegzetes probléma ezekkel a Volver-dízelekkel?
    Előre is köszönöm.
    gegee 2020/11/08 09:54 (56165)
    Ja, új videó, mert hogy nem cikk, baxxák meg...
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/11/07/tibi_muhelye_a_volvo-dizel_megmentese/
    .
    Ha valaki végig tudja hallgatni, bekopácsolná ide pár szóban, hogy mi az az jellegzetes probléma ezekkel a Volver-dízelekkel?
    Előre is köszönöm.
    gegee 2020/11/08 09:51 (56164)
    Jó, csak a vevő elvárja, hogy 15-20 milliókért a seggéje is legyen fényesre nyalva, illetve tudhassa magát a legnagyobbnál is nagyobb biztonságban...
    Ezért gondolnám a baleseti nyomonkövetéseket kötelezőnek.
    De lehet, hogy tényleg túl sokat várok...
    inrock 2020/11/06 19:13 (56163)
    Halló Kollégák,

    ja, de ez legyen a vevő problémája
    gegee 2020/11/06 11:57 (56162)
    A Volvo típusú autókat megvenni is eléggé drága mulatság...
    inrock 2020/11/02 16:23 (56161)
    Halló Kollégák,

    hát itt ugye arról van szó, hogy egyből kimennek a baleset helyszínére, és "azonnali" információkat szereznek az esetről. Feltételezem más országokból is szereznek infókat utólag, de minden országban fenntartani egy ilyen akciócsoportot elég drága mulatság lenne.
    gegee 2020/11/01 21:17 (56160)
    Meg még egy mára:
    .
    www.automotor.hu/hirek/otven-eve-vizsgal-kozuti-baleseteket-a-volvo/
    .
    Nagyon szép dolog ez, de amennyibe kerülnek ezek a kocsik, vizsgálhatnák az egész őshazában is a baleseteket.Vagy inkább a teljes EU területén...
    gegee 2020/11/01 21:15 (56159)
    Igen, így van.Ha én mondjuk egy szénerőműs cég vagyok, összeállok egy propelleres szélerőmű-céggel, vagy árapályos kompániával és mindjárt tök jó az emisszióm, környezetbarátságosságom.
    Vicc, hogy ilyet meg lehet csinálni...
    inrock 2020/10/31 14:42 (56158)
    Halló Kollégák,

    hát nem tudom. Ez így komolytalanná teszi az egész szabályozást.
    Wildhorse 2020/10/31 14:28 (56157)
    Inrock, Gegee ....vagyok néha
    látom csapatjátok
    gegee 2020/10/31 00:15 (56156)
    Ez meg a másik érdekes:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/30/a_volvoval_szovetkezik_a_ford_a_szen-dioxid-birsag_elkerulesere/

    Mi a bánat lesz ez, töltött káposzta újra felmelegítve?
    inrock 2020/10/30 16:36 (56155)
    Halló Kollégák,

    naház, ez érdekes, hogy a franciáknak most jut eszükbe nyavajogni a Polestar jelvény miatt.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/30/a_citroen_akadalyozza_a_polestar_forgalmazast/
    gegee 2020/10/19 23:34 (56154)
    Így van, baromi messze van ez még, szerencsére.
    És itt van a megoldás is, pont ugyanígy fog járni a sebességkorlátozó ketyere:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/19/mar_kituningoltathato_a_sebessegkorlatozas_a_volvokbol/

    Kapcsoló lesz rá kötve, hogy vizsga, rendőr, stb idejére ismét aktív legyen.Aztán meg újra off.
    Appjuk fh@szát, azt; a napirajzos ábra szerint...
    inrock 2020/10/19 17:02 (56153)
    Olvastam. Ehhez csak ezeket kellene megcsinálniuk előbb még:
    Az autó felismeri a kereszteződést, és tudja hogy ezzel az előző korlátozás megszűnik.
    Párhuzamos útvonalakra vonatkozó táblákat figyelmen kívül hagyja. Pl. a gyáli és soroksári autópálya csomópontnál van egy jó szakasz, ahol a lehajtó rész tulképp egy 2*1 sávos út, 80-s korlátozással. Ha én megyek az autópályás szakaszon 130-cal, és elkezd pittyogni, rezegni, lassítani, az nagyon mókás lesz.
    A lehajtó számát nem ismeri fel sebességkorlátozásnak.

    Így ~fél év modern autós autókázás után ennyi...
    inrock 2020/10/19 16:54 (56152)
    Halló Kollégák,

    nagyzene van benne? Nem úgy tűnik, de anélkül nem ér semmit
    gegee 2020/10/19 09:10 (56151)
    index.hu/kulfold/2020/10/18/europai_bizottsag_gyorshajtas_autogyartas/

    Még egy indok az új autók ellen.
    Nem azért, mert száguldozni akarok a sétálóutcában, csak egyszerűen, engem ne figyeljen már a big bráhner ennyire, a q életbe.

    Illetve ha már nem lesz másmilyen kocsi, első dolgom lesz a tápvezetékére kapcsolót kötni...
    gegee 2020/10/18 16:23 (56150)
    Ideális nyári autó, nekem nem kéne más a pesti 43 fokban, esküszöm...

    Klíma nélkül is jó!
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=DWO0gyJf4A4
    gegee 2020/10/16 17:22 (56149)
    Igen, erősen hülyegyerekek, marha bátran tolták...
    gegee 2020/10/16 17:20 (56148)
    Nekem a mostani V70-nél, ha fel akarnám hajtani a szélvédőről a lapátot (pl. télen, hogy ne fagyjon oda, stb), akkor a motorháztető széle miatt nem lehet, csak egy olyan 15 centire,de onnan meg visszahúzza a rugó...Mikor ezt először megtapasztaltam, aszittem megőrülök.Aztán később a neten megtaláltam, hogy van a karnak szervizállapot-pozíciója, felmászik függőlegesbe, és onnan már ki lehet hajtani...

    Tudnak azért alkotni ezek a derék vikingek.
    inrock 2020/10/16 16:56 (56147)
    De háromszögük kettő is van.
    inrock 2020/10/16 16:55 (56146)
    Az korrekt :DDDDD Még a forgalomba is kimentek vele. Rendőr, ha meglátja nem lövi szitává?

    Övet nem kapcsolták be...
    inrock 2020/10/16 16:49 (56145)
    Halló Kollégák,

    csak annyi, hogy lekapja a karról a festéket a motorháztető. Illetve viszont.
    Annyira dúrva egymásba metszése nincs a két ojjektumnak, mert akkor nem lehetne felnyitni a tetőt, vagy letépné a kart.
    Azért meglepő volt, mikor először megtapasztaltam, hogy egy Volvonál ilyen is lehet.
    gegee 2020/10/16 13:10 (56144)
    Lemásolták Prokiékat!

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=LuquTLzV3J4


    A kommenteken itt is szakadok, aszondja az egyik, milyen 850, talán inkább 425!
    Meg hogy halvförsäkring kell rá (ez a félbiztosítás a teljes cascohoz képest 50%-on térít kábé, azért hívják így...)

    Elvitték egy vizsgáztatóhelyre is, de ott használati tiltást kapott, milyen meglepő.
    Proki Trabcsákja, az Orr rendelkezett hátul két bolygókerékkel, mint a nagyobb kukásdobozokon, viszont ezen meg van szikroszkóp, vagyis egál.
    gegee 2020/10/16 11:42 (56143)
    BUSTED! Wasted! Haaaaaa!

    Jajj, de nagyon kár, hogy nem fut Win10-en...
    gegee 2020/10/16 11:39 (56142)
    Mi csak tippelgetni tudunk, nem látjuk, de majd csak meglesz a megoldás.
    Az a felhajtós-beakadós dolog durva lehetett.Ennyire nem gondolkodnak a mérnökék?
    gegee 2020/10/16 11:36 (56141)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=J0iA3nCehng

    GTA Sweden!

    XC90 zsernyákautókkal üldözik a lopott dobozost.
    Q jók a kommentek is.
    inrock 2020/10/15 16:44 (56140)
    Halló Kollégák,

    de zika a jobboldali lapátról ír, a motorháztetős beakadásos móka pedig a bal kart érinti.
    Nekem fogalmam sincs mi lehet a jelenség.
    monohisztor 2020/10/15 16:02 (56139)
    Én értem, mire gyanakszol. Kérdés, hogy az a lapát ilyen típusú-e, vagy esteleg olyan egyben ívelt, önmagától felfekvő fajta.
    Nekem is van egy tippem, bár nem nagyon valószínű, hogy ez lenne az ok. Ismert dolog, hogy a 2002-es évjárat körül típushibája volt az S40/V40 modelleknek, hogy felnyitáskor a motorháztető beleakadt az ablaktörlők tövénél a tengely végét lezáró "sapkába" és meggyötörte. Ettől esetleg a tengely elferdülhetett... ismétlem, kevés esélyt látok erre, de hátha?
    gegee 2020/10/14 18:54 (56138)
    Tényleg érdekes.Esetleg még azt nézném meg, hogy a lapátnak vannak ilyen kisebb karjai, hogy több ponton is rányomódjon az üvegre és ezek ilyen kis szegecsféléken tudnak elfordulni, mozogni.Szóval ezek a szegecsek nem sérültek-e vagy nem koszosak-e-é, és ezáltal nem dolgozik rendesen a kar...?
    Remélem érthető azért...
    zika69 2020/10/13 22:58 (56137)
    Lapáttal egyben mindent.
    Nem látok semmi vetemedést. Kihajtva a rúgó is szépen dolgozik, vissza is szépen hajlik.
    Nem is értem....
    Alaphelyzetben szépen fekszik.
    inrock 2020/10/13 17:03 (56136)
    Hát ja. Én még mindig nem értem miért nincs aktuálisan egy 40-es/50-es méretű autója a Volvónak.
    inrock 2020/10/13 17:01 (56135)
    Halló Kollégák,

    ilyennel még nem találkoztam az első ablaktörlőknél. A kar jól fekszik egyéb helyzetekben, nincs megvetemedve?
    gegee 2020/10/13 10:35 (56134)
    Visszatérve Csikós cikkére, még az a töltési procedúra, hát bakker, és ez egy prémiummárka?
    Meg ránéztem az árakra is, a sima benzineseké is olyan szintű, hogy normál ember, aki nem politikus meg bűnöző, az lefordul a székről.
    40-esből már csak ikszcé van, 9-től indul, de az valszeg elég kicsi lehet.Ami meg jó nagy, 60-as, 90-es, az meg kb megfizethetetlen most is, meg mondjuk 5-6-7 év múlva is, amikor mondjuk cserélnünk kéne autót.13-16 plusz millás járgányok ára meg nem fog lemenni kettő-kettőfél körülre, csak olyan idősen, amikor már eszébe nem jutna megvenni az embernek.

    Úgyhogy valszeg másik típust kell majd nézni.Szomorú.Persze tudom, a többi gyártó termékei is lassan beteg szintre emelkednek.
    De addig is, Volvozzunk, amíg lehet.
    gegee 2020/10/13 09:50 (56133)
    Nincs Esnegyvenem, még csak messziről se látok ilyeneket.Nem lehet ez a kar rugóerejének a problémája?Csak gumit cseréltél, vagy lapátot is, netán kart is?
    Go to topOldal: 12345678...562