Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...548
    inrock 2018/02/11 11:55 (54731)
    Halló Kollégák,

    szerintem nézz fel a fészbuk csopiba.
    gegee 2018/02/11 00:21 (54730)
    ritmo írta:
    Üdvözletem mindenkinek!

    Évek óta nem voltam a fórumon saját bajommal,de most megesett...Tegnap hengerfejes lett a V40 T4.vAN -E TAPASZTALAT mennyibe fájhat a javítás,ha telenyomta a hűtőrendszert és a radiátort is olajos ,habos trutyival?Az autó "járóképes" lenne,de nem akarom kínozni!Korrekt szervizet keresek,aki helyreállítja ! Várom az ötleteket!Nem mindenáron ...


    Szerintem ne csak itt kérdezd, látod, 1 7-ig se volt semmilyen komment.Kicsit leült a fórum, mondhatnók...
    gegee 2018/02/11 00:16 (54729)
    ritmo 2018/02/09 18:34 (54728)
    Üdvözletem mindenkinek!

    Évek óta nem voltam a fórumon saját bajommal,de most megesett...Tegnap hengerfejes lett a V40 T4.vAN -E TAPASZTALAT mennyibe fájhat a javítás,ha telenyomta a hűtőrendszert és a radiátort is olajos ,habos trutyival?Az autó "járóképes" lenne,de nem akarom kínozni!Korrekt szervizet keresek,aki helyreállítja ! Várom az ötleteket!Nem mindenáron ...
    gegee 2018/02/08 18:53 (54727)
    Urak, télleg nem volt egy hete hozzászólás?
    Aztabetyárját, ne legyünk már ennyire szószátyárak...
    gegee 2018/02/01 06:19 (54726)
    volvi írta:
    Hello mindenki!

    néhány hete írtam egy xc 60 váltóproblémájáról(305.000 km)
    ha d-be raktam nagyot rántott,amit azelőtt nem tett
    és láss csodát,egy olajcsere és egy szoftverfrissítés megoldotta,legalábbis az elmúlt 2-3000 km alatt nem jelentkezett
    köszönöm a hasznos tanácsot!

    Áron


    Mi is köszönjük hogy beírtad a végső megoldást ide.
    volvi 2018/01/30 19:53 (54725)
    Hello mindenki!

    néhány hete írtam egy xc 60 váltóproblémájáról(305.000 km)
    ha d-be raktam nagyot rántott,amit azelőtt nem tett
    és láss csodát,egy olajcsere és egy szoftverfrissítés megoldotta,legalábbis az elmúlt 2-3000 km alatt nem jelentkezett
    köszönöm a hasznos tanácsot!

    Áron
    gegee 2018/01/26 20:06 (54724)
    Hmm, nem tudom.Ha ez a setét ló Linksz és Kó ott Kínában 6 milla forint, akkor Európában lesz az nyolcfél is.És akkor meg már minek vennék kínai autót, mikor kijön belőle a Nissan Kaska , vagy egy Rönó (K)Agyar is...Vagy bármi hasonló, ismert előéletű és minőségű járgány.
    Ha háromfélért adnák, mint mondjuk egy Dália Porolót, az érthető volna, meg az ember fia el is gondolkodna, és kábé le is tarolhatnák az egész piacot.Na mindegy, ők tudják...

    Miért van az, hogy az európai gyártók Kínában akarnak eladni; a kínai gyártók meg Európában...? (tudom a választ, csak jól esik trollkodni... )
    Mi volna, ha mindenki maradna szépen a s3ggén és gyártana a saját hazai piacára annyival olcsóbban, amennyit a logisztikán megspórol...Na? (ez utóbbit nem Inrocktól kérdezem, hanem csak úgy bele a vakvilágba)
    inrock 2018/01/26 18:50 (54723)
    gegee 2018/01/21 21:14 (54722)
    Wildhorse írta:
    Én már várom az elérhető áru elektromos autókat

    Nekem már volt ilyenem.Még odahaza, offos autóval a budai rakpart felét indítómotorral tettem meg, mikor egyszer elszakadt a kuplungbovden...

    Persze kib...tt nagy dugó volt, pont épp akkor, de irgalmatlan mennyiségű bakkecskézés után hazaértem vele.Vert is a víz, hogy leégetem az indítómotrot, de kibirta. Pedig sz@rf0sh fhanszia gép volt...
    gegee 2018/01/21 21:08 (54721)
    Egyelőre a tisztán elektromos nem vált ki mindenféle utazási profilt, az szentigaz.De ha városban elektromos, és csak odakint pöfög, (vegyes tüzelésű... ) az már egy lépés előre...Vagy nem.
    Majd meglátjuk, ahogy a vak is mondta.
    gegee 2018/01/21 21:05 (54720)
    totalcar.hu/belsoseg/2017/10/21/120_ezer_kilometer_egy_oreg_dizel_volvoval/?cp=1#comments

    Őt ismerjük?"Közülünk" való?
    Rendszámkeret, szarvas stimmel, csak azért kérdezem...
    inrock 2018/01/15 18:46 (54719)
    Én is, de én inkább kíváncsi vagyok mi lesz az egészből
    inrock 2018/01/15 18:45 (54718)
    Halló Kollégák,

    utólagos tempomat,meg mittomén, és magyarosítás. Bár erősen úgy tűnik, hogy csak VW vonalon utaznak.
    totalcar.hu/magazin/technika/2018/01/15/olcsobb_utolag_beszerelni_az_extrat_mint_gyarilag_kerni/
    Wildhorse 2018/01/15 10:30 (54717)
    Én már várom az elérhető áru elektromos autókat
    inrock 2018/01/14 10:00 (54716)
    Halló Kollégák,

    hát ja

    Egyébként én nem vagyok oda az elektromos autózásért, elég élhetetlennek tűnik. Elektromos-benzin hibrid értelmesebb dolog. Hja, hogy az nem nulla emissziós... ez van.
    gegee 2018/01/13 21:13 (54715)
    index.hu/tudomany/til/2018/01/13/eszak-korea_ellopott_1000_volvot_a_svedektol/

    Hát ja, ezt erősen elbalf@$zkodták...Egy ilyen országnak előre elküldeni bármit is...

    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/01/13/ezzel_kuzd_a_volvo_a_hatotav-para_ellen/

    "2019-től minden eladott autójukban lesz elektromos motor."
    Eddig is volt, már vagy 30-40 éve biztosan.
    Ablaktörlő, ablakemelő minimum...
    inrock 2018/01/12 18:50 (54714)
    Halló Kollégák,

    ez nem Volvo-kiolvasó, és nem is Volvo-kód! Ezt felejtsd el.
    Volvov50laszlo 2018/01/12 12:43 (54713)
    Üdvözlet!
    Az lenne a kérdésem, hogy ennél a hibakódnál mi a teendő? [img]https://www.volvowiw.hu/images/fbfiles/images/34FBB004_42CD_4911_9AAD_70CB1010D354.jpeg[/img]
    inrock 2018/01/11 18:44 (54712)
    Halló Kollégák,

    hadd kérdezzek vissza: gyári kiolvasó szoftverrel volt kiolvasva (Vida, Dice)?
    Csak a gyári ad pontos képet az autóról.
    Volvov50laszlo 2018/01/11 10:32 (54711)
    Üdvözlet mindenkinek!
    Olyan problémám lenne, hogy van egy 2004-es Volvo v50 1.8 benzines gk.-m! A gk. műszerfalán megejlnt a motorhibakód és a szerelő azt olvasta ki hogy a fojtószelep szakadt! Viszont a szerelő sem tudja mit is foglal ez igazából magába, hogy cserélni kell a fontószelepet vagy esetleg csak valami alkatrészt benne!? Akár hol néztem csak gyári fojtószelepházat lehet kapni ami horribilis összeg! Ebben a problémábannszeretném a segítségeteket kérni!?
    Benito94 2018/01/08 22:21 (54710)
    Sziasztok!

    Minap lettem egy v60 tilajdonosa és van 1-2 nem olyan fontos kérdésem de mindenképp érdekelnek így hozzátok fordulnék. Olyan kérdésem lenne, hogy a 2011-es V60-ban van a fedélzeti számítógépben online lehetőség vagy az az újabb facelift változatban van? A 2011-es és az újabban lévő rendszer közt van különbség? A másik kérdésem az lenne, hogy az újabb változatnak a hátulján lévő diffúzort rá lehet szerelni a régebbire mert személy szerint jobban tetszik a dísz kipufogóvégekkel. Előre is köszönöm a segítséget.
    reset 2018/01/07 14:48 (54709)
    @volvi: egy ideig volt xc60-unk, az is csinált ilyet. Márkaszervizben újra lett kalibrálva (ha jól rémlik, a szelepnyomásokkal volt gubanc), utána jó volt. Jellemzöen akkor csinált ilyet, ha sokat használtuk rövid utakon.
    inrock 2018/01/07 09:41 (54708)
    Halló Kollégák,

    mennyire dúrván ránt? Mert ugye egy kicsit mindig ránt, ha üresből menetbe rakod.
    volvi 2018/01/06 21:50 (54707)
    Hello minden kedves márkatársnak!

    van egy 2011es xc60 d3 automata Volvom
    ha d-be rakom az választókart erőset ránt az autó
    esetleg vmkinek jelentkezett hasonló hiba,mi lett a megoldás?
    tudtok ajánlani megbízható automataváltó szerelőt,aki érthet ehhez a tipushoz

    köszi mindenkinek

    Áron
    Hunyadi 2018/01/03 22:59 (54706)
    Úgy tűnik olajlámpa front van mostanában. A hűtővizet nézd meg, ha nagyon barna, és/vagy szivárványos trutyi úszik a tágulási tartályban akkor sajnos ott van az olajad. Vagy ha kék füstje van az autónak (leginkább hidegen) akkor ott van az olajad. A gagyi olaj is lehet a gond. Minden esetre egy szerelőhöz vidd el, nem 100% hogy szét kell bontani a motort. Hallgasd meg mit mondd és mérlegelj.
    lodoktor69 2018/01/03 19:03 (54705)
    Sziasztok Volvósok!

    Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 2005-ös V70 2.4 D 163 lovas autóm. 305 e km van benne. Az utóbbi időben egyre sürjebben írja ki h olajszint alacsony, vagyis eszi az olajat. A hangja jó, erőnléte is, olajfolyást sehol sem látok, sem a motorblokkon sem alatta.
    Volna ötleteket mit kellene megnézetni mielőtt magát a motort megbontaná a szerelő? köszönöm előre is a válaszotokat.
    gegee 2018/01/02 19:06 (54704)
    bacsi105 írta:
    égve maradt az olajnyomás ellenőrző lámpa és a tengeralattjáró (ami a motor elektronikus rendszerében lévő hibára utal)

    Tengeralattjáró???
    Lehet, hogy a csekk end dzsinnre gondolsz?



    A hibajelenséget passzolnám, nem vagyok szerelő.
    De a duma az jó volt, köszi.
    BUÉK minden Volvernek!
    inrock 2018/01/02 18:01 (54703)
    Halló Kollégák,

    nahát, David Bowie-nek is Volvója volt.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/01/02/elkepeszto_aron_kelt_el_david_bovie_volvoja/
    inrock 2018/01/01 19:55 (54702)
    Halló Kollégák,

    Boldog új évet mindannyiótoknak!
    bacsi105 2018/01/01 02:04 (54701)
    Sziasztok! Kis segítséget, ötletet kérnék. 2008-as S40-em van. Az imént egy jó 80-as tempónál kigyulladt az összes ellenőrző lámpa, majd elment a szervó és a motor is erősen visszafogta magát. Megálláskor égve maradt az olajnyomás ellenőrző lámpa és a tengeralattjáró (ami a motor elektronikus rendszerében lévő hibára utal). Leállítottam a motort, újraindítottam és egyik sem gyulladt vissza újra, így óvatosan haza vezettem. Mi lehet az oka ennek a jelenségnek?
    Wildhorse 2017/12/30 17:27 (54700)
    gegee írta:
    Év végi harapás már nem pálya?
    Vagy titokban szerveződik?


    Hivatalosan nem szerveztünk most vacsit. Ütközött volna mással nálunk, karácsony után minden estére jutott valami program.....
    Hunyadi 2017/12/29 11:26 (54699)
    Nagyon köszönöm a leírást! Ezzel már többre megyek mint az eddigiekkel. Attól függetlenül ha valakinek van magyar az lenne az igazán tuti. Köszönöm mégegyszer inrock!
    inrock 2017/12/29 09:46 (54698)
    gegee 2017/12/29 05:54 (54697)
    Ja igen, tényleg, Boldog Karácsonyt...Már csak 360 nap és újra itt van...
    Hunyadi 2017/12/28 23:25 (54696)
    Hunyadi 2017/12/28 23:09 (54695)
    Itt a kép az új szerzeményről. Sajnos nem túl vidám a környezet. Január elejére ígérte a kereskedés szervize. Egyébként abban ki tudna segíteni hogy 1999 S70/V70 magyar nyelvű kezelésit honnan tudok beszerezni? Mindegy milyen formában, még fényképezve is jó lehet. A neten csak valami dán vagy mi, meg svéd van fenn. Legalább is én ezeket találtam.
    Hunyadi 2017/12/25 20:47 (54694)
    Hát igen sajnos "kishibával" vettem. Az a baj hogy a kocsi mozgásképtelen jelenleg szóval bármi "ide viszemy oda viszem" téma az tréler lenne... meg kell bíznom sajnos a kereskedő szerelőjében, és utólag kideríteni hogy átvert-e vagy sem. Képet fogok feltölteni, de hamarabb fosta össze magát mint hogy le tudtam volna rendesen fotózni. Remélem meg fogom tudni szeretni az autót ezek után is. Csak már lenne jó és mehessek vele...

    Boldogabb Karácsonyt Kívánok minden kedves márkatársnak!
    inrock 2017/12/25 17:04 (54693)
    Egyébként... Boldog Karácsonyt mindenkinek!
    inrock 2017/12/25 17:03 (54692)
    Halló Kollégák,

    ööö, kereskedőtől vetted? Attól tartok csúnya átverésbe keveredtél. Csak "kishibás", mondta... há' persze
    Vidd el márkaszervizbe, ha van a közelben, és nézesd át alaposan. Lehet találnak még egy két dolgot.
    gegee 2017/12/25 00:07 (54691)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/12/19/ahonnan_a_rozsdamentes_hasznalt_autok_jonnek/

    Érdekes ez is.Ugye, úgy jön ide, hogy Digóániában van a skandik után a legnagyobb(?) Volvo populáció.(De vajon milyen okból?)
    És hát nem tudom, melyik a jobb; a rozsdásodó, vagy a körbetört, ütött-horpadt autó...?

    Mert ugye lökhárítótól lökhárítóig parkolnak.
    Nem tök mindegy, miért kell a kasznielemek felét kicserélni?
    Dehonnem...
    gegee 2017/12/25 00:01 (54690)
    Év végi harapás már nem pálya?
    Vagy titokban szerveződik?
    gegee 2017/12/25 00:00 (54689)
    Üdv az "ápoltak" között...
    Először akartam írni, hogy jó neked, hogy lett egy ilyen géped, de aztán tovább olvastam és látom, hogy nem is biztos hogy olyan jó neked...
    Remélem hamar és viselhető árban megjavul a vas, ne add fel.
    Nyomjál majd képet róla és jó Volvozást.
    gegee 2017/12/24 23:54 (54688)
    FM2000 írta:
    Juhej es tenyleg ott a luk a rendszamtabla vilagitasnal... ma is tanultam valamit, koszi a segitseget
    A dognek ma is elkentem 1x a szajat... meg karira kapott a jezuskatol egy gumiszonyeg garniturat telire. Elkezdtem a hibakeresest, a motorterbeli biztitablan nem volt aramfelvetel. Folyt kov.


    Hahh, de V70-en nincs semmi ilyesmi, fákk...
    Pedig remek ötlet volna.Bár azt nem értem, minek így elrejteni.
    gegee 2017/12/24 23:52 (54687)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    höhö, ilyen jó lenne pólóban


    Hát ott van, vigyed, nyomtassad...
    Majd mutasd meg a végeredményt.


    Kanapé: nem tudom, gondolom csak befért kis ügyeskedéssel.
    Vagy kis svéd IKEA-manók kapásból ott szerelték össze...
    Hunyadi 2017/12/24 21:53 (54686)
    Nagyon köszi, sokat segítettél. Meg fogom próbálni, de sajnos csak az ünnepek után mert lerohadt sajnos. Tudtam hogy költeni kell a motorjára, de azt nen hogy ilyen hamar. Megjavítottam a leszakadt kipufogót, és a lyukas turbó csövet és azt hittem ezzel hejre áll az alapjárat és megjön az erő. A javítás utáni próbakörön nyomtam egy jó kövéret erre kigyulladt az "ETS" lámpa meg az olaj lámpa. Vissza vettem a gázt, letortyogott a kocsi és azóta nembindul. ( mindez a szentendrei út végén a kalászi körforgalom előtt a belső sávban) remélem mem történt nagy kár. Fel fogom keresni az oldalon található szerelőket de előtte le kell flutnom a köröket a kereskedővel mivel kb 30 km-t tettem meg az után hogy elhoztam tőle, és ő csak a kipufogót meg a turbó csövet mondta nekem mint hiba. Gondolom zsebbe nyúlós téma lesz...
    serv 2017/12/23 17:53 (54685)
    A rádió hátsó részén a 14-tűs csatlakozó 9-es lábat (sárga) vezeték kellene megnézni
    be van-e kötve. Az felel a telefonos rádiónémításért, ami valamiért aktív. Ideiglenesen ki kellene kötni, megnézni helyreáll-e a rádió. Ha nincs benne telefon akkor véglegesen
    kikötni.

    Hunyadi írta:
    Sziasztok!

    Vettem egy 1999-es V70es T2.3as Volvót, amiben egy sc-805 magnó van. A kereskedésben lemerült, ezért kérte a kódot. Beírtam, elfogadta (Volvo márkaszervízben lekérdezve) egy rövid pillanatra feltűnik a rádió képe, aztán egyből azt írja a képernyőn hogy "TEL". Nem reagál semmire, nem szól belőle semmi. A CD-t beveszi, gombnyomásra kiadja, de ennyi... Csak TEL felirat... Valami ötlet vagy kontakt? Akku saru leszed, visszatesz módszer sajnos nem segített.

    Köszi előre is!
    inrock 2017/12/22 10:16 (54684)
    Halló Kollégák,

    azt hiszem márkaszervizes segítséget kell igénybe venned.
    De lehet később jön valaki, aki ismeri ezt a jelenséget.
    Hunyadi 2017/12/22 02:39 (54683)
    Sziasztok!

    Vettem egy 1999-es V70es T2.3as Volvót, amiben egy sc-805 magnó van. A kereskedésben lemerült, ezért kérte a kódot. Beírtam, elfogadta (Volvo márkaszervízben lekérdezve) egy rövid pillanatra feltűnik a rádió képe, aztán egyből azt írja a képernyőn hogy "TEL". Nem reagál semmire, nem szól belőle semmi. A CD-t beveszi, gombnyomásra kiadja, de ennyi... Csak TEL felirat... Valami ötlet vagy kontakt? Akku saru leszed, visszatesz módszer sajnos nem segített.

    Köszi előre is!
    FM2000 2017/12/21 19:01 (54682)
    Juhej es tenyleg ott a luk a rendszamtabla vilagitasnal... ma is tanultam valamit, koszi a segitseget
    A dognek ma is elkentem 1x a szajat... meg karira kapott a jezuskatol egy gumiszonyeg garniturat telire. Elkezdtem a hibakeresest, a motorterbeli biztitablan nem volt aramfelvetel. Folyt kov.
    inrock 2017/12/21 10:42 (54681)
    Oké, hogy befér az a rekamié a csomitartóba, de hogy mozgatták be? Azért elég paszentos ott a magasság.
    inrock 2017/12/21 10:39 (54680)
    Halló Kollégák,

    höhö, ilyen jó lenne pólóban
    gegee 2017/12/21 03:32 (54679)
    Ez is nagyon tecc:

    gegee 2017/12/21 03:18 (54678)


    Sárkány...
    gegee 2017/12/21 03:03 (54677)
    Meg neked is kösz.
    gegee 2017/12/21 03:03 (54676)
    BigBlackDog írta:
    FM2000 írta:
    ... Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. ...

    Nincs a rendszámtábla világítás mellett egy műanyag elemmel letakart kulcslyuk?


    A betyárját a rézangyalának, na, ezt meg fogom sasolni.Kösz a tippet.
    Bár nem engem kérdeztél...
    gegee 2017/12/21 03:00 (54675)
    FM2000 írta:
    Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel.

    Át tudom érezni a dolgot.Nekem is ott volt a csa-bika kábel.Elmenni nem tudtam másikért, hozatni szintén nem, nem volt más választás, mint elindulni befelé, hátra.Asszem, hogy kulccsal csak az első ajtót tudtam nyitni, a hátsót fogta a bezárt központi.Vagyis először átkommandózni a hátsó ülésre, majd onnan a csomagtérbe és felnyitni valahogy azt a kurva fedelet, miközben rajta ülök...Mindezt 2 méter/150 kilós testalkattal, abba a q kicsi helyre bezárva.(Csomagtartónak élhető, humán élettérnek kevésbé...)
    Szerintem aki látta kívülről, sírhatott a nevetéstől.A szilveszteri különkiadásokba is esélyem lett volna Antal Imrus műsorába, a Benny Hill zenéjére.
    Azóta már nem tartom a csabcikábelt a fedél alatt, csak úgy a csomitartóban, vagy a hátsó ülés lábterében...Marha tanulékony lettem az eset után.

    gegee 2017/12/21 02:49 (54674)
    Haha, nem volna q szép?
    Mer' szerintem igen...



    Blokkolnám!
    serv 2017/12/20 19:20 (54673)
    BigBlackDog írta:
    FM2000 írta:
    ... Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. ...

    Nincs a rendszámtábla világítás mellett egy műanyag elemmel letakart kulcslyuk?


    new.volvocars.com/ownersdocs/2007/2007_S60/07s60_05.htm
    BigBlackDog 2017/12/20 14:42 (54672)
    FM2000 írta:
    ... Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. ...

    Nincs a rendszámtábla világítás mellett egy műanyag elemmel letakart kulcslyuk?
    Jóskabá 2017/12/20 13:48 (54671)
    2017-es Volvo v40-hez keresek megoldást navigációra. Kiépítettség megvan Szervizben 500 000 Ft-ért kínálják. Kicsit sokallom

    üdv
    Jóskabá
    daru.jozsef@med.u-szeged.hu-ra is írhattok
    inrock 2017/12/18 18:51 (54670)
    Halló Kollégák,

    hát ja, csak úgy két hetes állás csak úgy nem szívhatja le az akksit, ha nem maradt felkapcsolva valami. Az viszont fura, hogy a csomagtartó csak központiról nyitható. Ez elég nagy baklövés a Volvótól. Az enyém nyitható kulccsal, meg persze a sofőrajtó is.
    FM2000 2017/12/17 22:40 (54669)
    2 hét állást csak nem bírt ki az S60R új akkuja, tegnap se kép se hang. Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. Elsőként a régi akkumról adtam feszt a motortérbe egy 2 eres hangszórókábellel,amit helyben csupaszoltam. 2-3 alkalommal a riasztó is bekapcsolt, mire a távirányítóval kinyílt a csomagtér. Múltkor após hozzámvágott egy régi orosz töltőt, ez most jó szolgálatot tett, másfél órányi töltést követően a régi akksival megbikázva csak beröffentettem a vasat, így csak fél órát késtünk az év végi céges buliról...

    egyelőre az OBDuino kütyüre gondolok, de egy 72Ah akksit ennyire nem zabálhat le. 1 hét állást követően még egész jól indul.
    A biztosítéktáblába azért majd belemérek, melyik áramkör éhes ennyire.
    gegee 2017/12/15 06:46 (54668)
    "keresek fényre sötétedő belső tükröt (újat, vagy használtat). "
    Na, látod, azt én is keresnék, tehát akkor már ketten vagyunk...
    Én V70-be.
    Ez vajon csak tükörlap-cserét jelent, vagy valami komolyabb a művelet?
    gegee 2017/12/15 06:41 (54667)
    "egyelőre ennyi ötletem volt 2 páinka, 2 melegszenya elfogyasztása és 2 első emelet dal meghallgatását követően... ))"
    Nekem általában $2@rás közben szok megjönni az ihlet...
    Felveszem a Rodin szobor féle pózt (Gondolkodó...) és jön az agyvihar...Vagy nem.
    kollarb84 2017/12/11 20:00 (54666)
    Sziasztok!

    Bocs, ha volt már, de nem találtam infót itt sem, meg egy jó pár oldalt végigböngésztem.
    Szóval 2001-es s80-asba keresek fényre sötétedő belső tükröt (újat, vagy használtat).
    Egy használtat találtam az autoalkatresz.hu-n, de azért szeretnék több opciót. Viszont a legtöbb helyen csak külső tükör van.
    Valami tuti tipp?
    Köszi előre is
    seldanesz 2017/12/08 19:06 (54665)
    Töltés visszajelző lámpa nem ég!
    Saruk rendben!
    Test kábel tokéletes!
    A nyest bejár az még lehet esetleg de mi is generátora gyanakodunk most azt mondtak hogy a dioda híddal lesz valami baj es azert cuppantja le hirtelen az aksit mert ott van valami trè:s
    Azt elfelejtettem irni hogy a legutolsó alkalommal levettem a sarut meg vissza es elindult az autó hibátlanul 12.28-al
    Nemsokára remelem kiderul h mi sajnos be kell vállalni egy generator szetszedest h kiderüljön h az e a ludas
    FM2000 2017/12/08 18:52 (54664)
    lőjük ki az első számú okot, az akkumulátort, mert az új.
    kicsi az esélye, hogy sz@rt vettél.
    egyértelműen nincs megfelelő visszatöltés, ezért merül le az akku.
    tölt-e a generátor? az egy dolog, hogy a fedélzeti fesz ok. lelazulhatott egy anya, vagy akármi. nézz körül a gen. környékén.
    töltésvisszajelző lámpa?
    ha biztos nincs szivárgó áram, akkor generátor hiba.
    testkábelek helyükön vannak rendesen?
    nyest nem rágott el valamit?
    akku saru kóser?
    nincs valami fő bizti kilőve a primer táblán? monnyuk ennek is oka lenne.

    egyelőre ennyi ötletem volt 2 páinka, 2 melegszenya elfogyasztása és 2 első emelet dal meghallgatását követően... ))
    inrock 2017/12/08 18:46 (54663)
    Halló Kollégák,

    esetleg a Volvowiw fészbukos csoportban érdemes még autót keresni, ott aktívabb a nép.
    gegee 2017/12/08 04:54 (54662)
    seldanesz írta:
    Sziasztok!
    Egy rejtélyes dologban szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki találkozott már hasonlóval.
    Egy 2009 Volvo S40 II 2.0D AUT autóm van és a problémám egy egyszerű aksi cserének indult, miutan egyszer csak nem indult az autó.
    Az új akku val 7napig tökéletesen működött majd ismét nem indult az autó!Ekkor kezdődött a nyomozás, rámértem es 12.28 volt rajta.Elforditottam a kulcsot a muszerfalon minden fényt elvett de semmi, meg sem próbálta megtekerni. Igy hat nem maradt más az előző akksit ( amit kozben feltöltöttem és szepen vette is a töltést ) visszaraktam és tökéletesen indult.
    2-3 nap múlva a jelenség ismét jelentkezett akkuN 12.2 nem indul, az új aksi addig feltöltve vissza es ismét pöccre indul. 6nap elteltével ma ismét megadta magát 12.28 at mértem rajta pedig minden reggel megmertem az elmúlt héten es minden reggel 10óra állás utan 12.6-12.65 ot mértem rajta ami tökéletesnek mondható. Ma a reggeli mérés utan mindössze 2 indítás volt a hibáig és 5perces utak voltak vele majd állt 3orat es utana nem indult.mértunk nyugalmi fogyasztást 0,01A nem szívja semmi, a generator figyelésére egy szivargyujtoba rakhat cucc van ami mutatja az aktuális töltést és az is tokéletes 14.5-14-7. Volt a volvoval is az autó diagnosztikán de semmi hibát nem találtak. Egyszeruen nincs mar ötletem valaki nincs Esetleg valami ötlete?Előre is köszi


    Pedig valami miatt nem kap töltést az aksi, vagy legalább is a merülés/kisülés nagyobb, ez napnál is világosabb.
    Elektronikai műszerész az vagyok, de autóvillamosságis az nem, szóval itt meg is állnék az észosztásban...
    Nekem volt olyan kocsim (nem Volvo) amin olyan kúszóáram volt, hogy kivilágította a szofita izzót, mikor mutattam a szerelőknek.Azok meg kimérték, hogy semmi baja nincs a kocsinak, és vegyek egy akksit (ami már a negyedik lett volna benne pár 7 alatt)...
    Háppersze, biztosan rohanok venni...
    Megoldódott máshogy, más dolog miatt, el lett adva a kocsi.
    Azóta se tudja senki, hogy mi volt a baj...
    Ezzel persze nem aszondom, hogy te is add el, hanem csak hogy vannak érdekes dolgok.
    Azért ha kiderülne valami, írdd már be majd ide lécci, hogy tanulhassunk mi is belőle...
    gegee 2017/12/08 04:43 (54661)
    gordianx írta:
    Kedves uraim/hölgyeim, volvóznék - használt, eladó autót keresek. Van a közösségnek tippje most épp eladó darabra, amit ismertek és érdemes lehet megvenni? Mindenképp olyan autót szeretnék, aminek ismert előélete van, és nyilván a hazai klubban érdemes előbb körbenézni.

    További kérdés: a Kinetic/Momentum/Summum szintek között van akkora ugrás, amiért kvázi kötelező kihagyni az alacsonyabb szinteket? (a xenon hiánya fájó, de együtt tudok élni vele).

    Paraméterek: S60/V70, 10 évnél fiatalabb, 300k km alatt (vagy valamivel fölötte).

    Egy jelöltem már van, tudtok ennél jobbat?
    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.4_d_kinetic_automata_klimatemp.sz.konyv-12202329


    Üdv.
    Nagyon ritkán kerül ide fel bárki által is ismert, "belsős" tulajdonú autó.
    Ez egy kicsi fórum, már úgy értve, hogy kevés az aktív tag, aki írkálni is szokott.
    Úgyhogy tényleg terjeszd ki a keresést az Inrock által is említett módokon.Esetleg külföldre is, ha megy a dolog...
    Aztán meg, ha megvan a gépsárkány, kérünk képeket, infókat.
    Jó Volvozást előre is.
    seldanesz 2017/12/05 19:44 (54660)
    Sziasztok!
    Egy rejtélyes dologban szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki találkozott már hasonlóval.
    Egy 2009 Volvo S40 II 2.0D AUT autóm van és a problémám egy egyszerű aksi cserének indult, miutan egyszer csak nem indult az autó.
    Az új akku val 7napig tökéletesen működött majd ismét nem indult az autó!Ekkor kezdődött a nyomozás, rámértem es 12.28 volt rajta.Elforditottam a kulcsot a muszerfalon minden fényt elvett de semmi, meg sem próbálta megtekerni. Igy hat nem maradt más az előző akksit ( amit kozben feltöltöttem és szepen vette is a töltést ) visszaraktam és tökéletesen indult.
    2-3 nap múlva a jelenség ismét jelentkezett akkuN 12.2 nem indul, az új aksi addig feltöltve vissza es ismét pöccre indul. 6nap elteltével ma ismét megadta magát 12.28 at mértem rajta pedig minden reggel megmertem az elmúlt héten es minden reggel 10óra állás utan 12.6-12.65 ot mértem rajta ami tökéletesnek mondható. Ma a reggeli mérés utan mindössze 2 indítás volt a hibáig és 5perces utak voltak vele majd állt 3orat es utana nem indult.mértunk nyugalmi fogyasztást 0,01A nem szívja semmi, a generator figyelésére egy szivargyujtoba rakhat cucc van ami mutatja az aktuális töltést és az is tokéletes 14.5-14-7. Volt a volvoval is az autó diagnosztikán de semmi hibát nem találtak. Egyszeruen nincs mar ötletem valaki nincs Esetleg valami ötlete?Előre is köszi
    seldanesz 2017/12/05 19:38 (54659)
    Sziasztok!
    Egy rejtélyes dologban szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki találkozott már hasonlóval
    gordianx 2017/12/04 23:58 (54658)
    Az állapotfelmérés alap, szerencsére eddig sehol nem gördítenének akadályt ez elé. Igyekszem minél többet megnézni, titokban remélem, hogy találok egy napfénytetőset.
    inrock 2017/12/04 19:00 (54657)
    Ja, a felszerelés mértéke: hát amilyet találsz. A használt autó ugyebár nem konfigurálható kényedre, kedvedre
    inrock 2017/12/04 18:59 (54656)
    Ha lehet minél többet nézz meg, hogy képbe kerülj, miféle állapotban vannak autók a piacon. Amit kiszemeltél megvételre, vidd el egy márkaszervizbe állapotfelmérésre. Eladó példányt nem tudok, szóval a klasszikus hirdetésböngészős módon folytasd a keresést.
    inrock 2017/12/04 18:55 (54655)
    Halló Kollégák,

    ha V8-as S80, akkor ezt szeretni fogod:
    totalcar.hu/belsoseg/2017/11/25/v8-as_volvo_raadasul_3_millio_forintert/
    gordianx 2017/12/04 11:02 (54654)
    Kedves uraim/hölgyeim, volvóznék - használt, eladó autót keresek. Van a közösségnek tippje most épp eladó darabra, amit ismertek és érdemes lehet megvenni? Mindenképp olyan autót szeretnék, aminek ismert előélete van, és nyilván a hazai klubban érdemes előbb körbenézni.

    További kérdés: a Kinetic/Momentum/Summum szintek között van akkora ugrás, amiért kvázi kötelező kihagyni az alacsonyabb szinteket? (a xenon hiánya fájó, de együtt tudok élni vele).

    Paraméterek: S60/V70, 10 évnél fiatalabb, 300k km alatt (vagy valamivel fölötte).

    Egy jelöltem már van, tudtok ennél jobbat?
    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.4_d_kinetic_automata_klimatemp.sz.konyv-12202329
    gegee 2017/12/04 08:48 (54653)
    Talán még ezeket az R kiviteleket meg fogják majd menteni veteránnak, 35-40-50 éves korukban, a motorélmény miatt.Amikor már csak önvezető, elektromos buborékok fognak alacsonyan repülni hangtalanul a városok légterében, és mindenfajta humán járműirányítás be lesz tiltva.
    Akkor még néhány könnyes szemű öregember, a faluszéli pajta mélyén a félhomályban még lehet, hogy reszelni fog a vezérlésszabályozó komputer professzorába egy rozsdás ÉS-kaput, aminek nyikorog a zsanérja...

    Csikósnak van egy ilyen cikkje, épületes nagyon.
    gegee 2017/12/04 08:41 (54652)
    Hahaha, súlyos összegzés...
    Szerintem nem való az átírást, biztosítást, adózást, meg az alkatrészek cseréjét kilométeresítve kezelni, hiszen egyre többet mész, folyton át kell számolni mindent...
    Én külön kezelném az ilyesmit.De persze te tudod, hogyan szívatod magad...
    Fantasztikusan rugalmas lehet az a motor, nekem 40-nél még csak 2-ből megy 3-ba...Ha ott 5.-be raknám, leesne a fordulatszám az alapjárat alá, valszeg...
    (2.4 140LE fapad...)
    Érdekes gép lehet, jó lenne egyszer egy ilyet meghajtani.Az is érdekelne, hogy kisebb-e a V70-nél, illetve hogy mennyivel kisebb az S80-nál...Nem feltétlen számok szerint, hanem inkább érzetre, illetve utastér vs csomagtér viszonyszámra.Az keveset mond, hogy mittudomain, 13 centivel rövidebb a tengelytáv, mondjuk...
    gegee 2017/12/04 08:23 (54651)
    Kirby írta:
    Ez nem azért van, mert automatára van állítva a hűtés/fűtésed?

    Nem tudok róla, hogy automatára lenne állítva...
    De ha leállítás előtt ki volt kapcsolva, akkor kutya kötelessége lenne ugyanígy "ébrednie"...
    FM2000 2017/12/03 23:14 (54650)
    S60R első 10.000 km élmény és költségbeszámoló:
    www.spritmonitor.de/en/detail/829044.html

    Jó kis élmény paripa a maga előnyeivel és hátrányaival.
    Tulajdonképpen egy ilyen autónál előnyről nem is beszélhetünk, legfeljebb erőfölényről. Inkább úgy fogalmaznék, hogy ami tetszik és ami kevésbé tetszik, 10e km megtételét követően.
    Ami kevésbé tetszik, hogy eddig kb. 3x annyiban van fenntartani, mint a V50 D5-öt, amivel az 1km-re eső költség 32 Ft volt, bár a megvásárlás évében volt az ennek duplája is, mert a kezdeti átírási költségeket nem vettem figyelembe, az első drága fals tuningot thanx to ATC meg a részecskeszűrő offolást, ami egy 38e ft-os szenzort is magával vitt, de onnantól az új progival nyomtam le közel 90e km-t lényegében hiba nélkül. A végén 650e-t veszített az értékéből, ami további 7ft/km volt.
    Szóval nem, nem az üzemanyag fogyasztás miatt került idáig majdnem 100ft-ba 1km, Száraz nyers tények következnek: (0. tény, hogy fele annyi km-t sem megyek már 1 év alatt mint a V50-el)
    Átírás 13.2ft/km. Biztosítás 4.3ft/km. Rögtön új gumik kellettek 11.6ft/km. Első nagyszerviz (gyertya, motorolaj, fékolaj, minden szűrő) 7.4ft/km. A tuningra költött 1 kila is csak 11ft/km (progi + telj.mérés, hangolás, középdob ki, később végül egy IPD progit írtunk rá, amivel azóta is jól fut). A tuning hozadékaként a már lecserélt gyertyák gyári gyertyákként újultak meg (persze semmivel nem lett jobb az autó): 2.6ft/km. Legyen új trafósor (eredeti 12 évesekkel ment, hibátlanul), 6.5ft/km. TCV is legyen új (a réginek nincs baja), 2.2ft/km. Műszaki vizsga, mert összkerék 2.5ft/km. Második szerviz (olaj+szűrő cseréje, +üaszűrő csere, mert réginek tűnt) 3.7ft/km. A többlet üa fogyi 36% többletköltséget jelentett 30,7ft/km. Meghibásodni egyedül az akku tudott,de legalább kíméletesen adta elő a mutatványát, cseréje 2.4ft/km volt a büdzsének. Ja meg eddig vagy 10 helyzetjelző izzót cseréltem ki, mind régi volt már, vagy kiégett (szumma két wunderbaum ára).
    Azért lássuk be, hogy az előbb vázolt költségek egy része egyszeri, vagy muszáj ktg, más része megelőző jelleggel lett ráköltve, tehát a következő években nem várható egy csomó alkatrész cseréje, ugyanakkor bármi megfáradhat, pl egy lengéscsillapító.
    A bizarr méretű fordulókörről minden volvós tud, aki birtokolt már valaha S60-at. Nem egy városi futkosós gépjármű
    Apropó város. 12 lityó minden 100km megtétele normális használattal. Ha büntetsz vele, rövid körökre 40l/100 átlag sem elérhetelen. Országúton tavasszal-nyáron akár 7 liter is kivitelezhető, ősztől már inkább a 8 a jellemző nyugodt vezetési stílus mellett is. Hidegindítást követően a gyári progi 1800-on üvölteti a motort. Ez nem kellemes, de megszokható, ahogy a borzasztó érzékeny gázpedál is, vagy az időnként nyikorgó fék.

    Joggal kérdezheted, ha ennyi bajjal jár egy S60R, mi a fenének kínlódni vele, költeni rá?
    Nos, barátom, el kell kenni a száját egy ilyen dögnek! Kőkeményen lehet vele vonatozósokat büntetni, ahogy 2-esben 40-ről előzésnél kilő,majd 110-es tempónál (7500) szúrsz egy 3-ast és 140-ig muzsikáltatva az 5 hengert mindössze 8 másodperc telt el. A motor 1000....7500 között használható, 40 körül már szúrhatsz 5-öst, 50-60-nál meg 6-ost, lazán tartja a forgalom ritmusát, országút-falu üzemmódban gyakran ki sem kell venni 6-osból. A prémium hifi 10-11 hangszóróval is a kényeztetést szolgálja, ahogy a beltérben is minden ami körülvesz. Minden funkció, extra működik. Külsőre egy kellemes megjelenésű luxus sedan nagy felniken, maffiózónak még sem néz benne senki.
    Futómű: 3 aktív beállítás közül választhatok:
    "Comfort mode": puha rugózás, kevésbé érzékeny gázpedál, városba oké. "Sport mode": aranyközépút. mindehol jó, hamarabb ébred a turbó, szebb kigyorsítások. "Advanced mode": versenypályára való, meg 1-1 előzéshez. Betonkemény futómű, túlérzékeny gázpedál. egy picivel jobb, mint a Sport mode. Eleinte jellemzően puha módban közlekedtem vele, de átszoktam a Sport mode használatára, csak akkor nyomom vissza komfortosra, ha szar az útfelület, mint csepelen a papírgyár mögötti egérúton vagy a hungária krt-on. Kanyarokban sosem feszegettem még az autó határait, álló helyből sem rajtoltam vele még soha. Tetőablak tavasztól őszig hasznos, klíma hatékonyan üzemel, nem okoz annyi többletfogyit mint a V50-nél, és nem érezni egyenletes tempónál sem, hogy ki- és be kapcsolgat.
    Nem tudom miért, de foglalkoztat a 2007-es S80 4.4 V8 és a 3.0 T6 is, könnyen rájuk lehet izgulni. Viszont van most egy mondhatni költségmentes facelift-es S60R-em, amit eddig szinte alig használtam, a km nagy része is rokonlátogatásból jött össze országúton-autópályán. Ennyi km és belefeccölt költséget követően nem érdemes kiszállni belőle, használni és élvezni kell. Én élvezném is, kár hogy a kis családom már a kicsit dinamikusabb üzemmódot sem, pláne a kettes+trepnit
    FM2000 2017/12/03 20:56 (54649)
    én is az akkut tippelném, egy látszólag jó akksi hideg időben mutatja meg használható-e tovább.
    inrock 2017/12/02 10:27 (54648)
    Talán egy tipp: akku rendben van?
    inrock 2017/12/02 10:26 (54647)
    Halló Kollégák,

    passz Ilyennel még nem találkoztunk. Attól tartok szervizbe kell vinni.
    MZsoo 2017/12/01 18:31 (54646)
    Sziasztok Volvóstársak!

    Szeretnék egy kis tanácsot/infót kérni tőletek.
    Az elmúlt időszakban szinte minden reggeli indítás problémásan zajlik.

    Mégpedig:
    A kulcs berakása után fékre lép, gombot nyom. - nem történik semmi
    újabb próbálkozás, gombot nyom. - egy kattanás/böffenés hallatszik(mint ha a motor egyet fordult volna)
    újabb gomb nyomás következik. A gép kiírja, hogy rakjam P-be a váltót. (abba van)
    Aztán még egy gombnyomásnál megint röffen egyet, közben a fényszórót le fel kapcsolgatja kedve kénye szerint.
    Aztán általában a következő indítás után végre elindul.
    Az első pár kilóméter elég "rázósan" megy.
    Ha a fordulatszámot próbálom állandóan tartani, azaz nem gyorsítok és nem lassítok, úgy rángat aranyom mint amikor anno az MZ-mből kifogyott az üzemanyag.
    Ez az első 2-3 kilóméternél van így, de csak állandó fordulatnál, nem gyorsítok, nem lassítok.
    A 2-3 kilóméter után minden rendbe jön.
    Valakinek valami ötlet? Minden tanácsot vagy tippet szívesen fogadok

    2007-es 2.4 D5.

    Köszi ha elolvastad, ha segítesz, azért meg örök hála

    Szép napot!
    Kirby 2017/11/30 10:26 (54645)
    Ez nem azért van, mert automatára van állítva a hűtés/fűtésed?
    gegee 2017/11/30 06:51 (54644)
    inrock írta:
    Hm, ez a hír kimaradt valahogy...

    Meg más is 12 évnyi volvózás után új featúrát találtam az autóban: ha az elöl levő térképolvasó lámpák "ajtó" állásba vannak kapcsolva, akkor nem csak ajtónyitáskor kapcsolódnak fel, hanem, ha leállítom az autót, egyből. Nyilván így logikus, csak eddig nem használtam ezt a funkciót. Azt már nem akartam kivárni, hogy mikor alszanak el, miután kiszállok, és minden ajtó csukva van, szóval még egy ritka esemény történt: a zárt udvarban levő, zárt garázsban álló autó is bezárásra került. Így egyből elaludt.


    Nahát, látod, én azt se tudom, hogy kell ajtó-állásba tenni.Az a default, hogy nyitott ajtóknál világít, vagy ha nyomógombbal felkapcsolom, akkor lekapcsolásig.
    Meg talán, ha kihúzom a kulcsot, akkor is kapcsol csillárt.
    Igaz, ez V70.
    Viszont az kib@$zottul idegesít, hogy beszállok, indítok és elkezdi nyomni a klímát, ha kérem, ha nem; pedig kikapcsolva zártam le...Ha nem veszem észre, akkor pocsékolja nekem a benzint.Menjen a pic$@'ba, aki ezt így pogromozta bele.
    Rühellem az "intelligens" dolgokat, amikor valami eszköz megpróbálja kitalálni a gondolataimat.Sose szokott neki sikerülni...
    Etyibatyo 2017/11/28 22:08 (54643)
    inrock 2017/11/27 18:57 (54642)
    Halló Kollégák,

    húha, guglizni próbáltál Volvo bontóra?
    b.matyas 2017/11/26 17:42 (54641)
    Üdv!
    Szeretném a segítségeteket kérni, mert kifogytam az ötletekből (bontó ismerősökből):
    Mint az alábbi képen is látható, "sikerült" nemkicsit ideges állapotomban rátolatnom egy beton villanyoszlopra (Esküszöm, amikor beszálltam az autóba, akkor még nem volt ott az az oszlop: valószínűleg amíg indítottam, addig lopta oda gyorsan Murphy )

    A karosszérián keletkezett meghúzás, sérülés -elvileg- már ki van javítva, azonban sehol nem találok olyan kis sárga színű helyzetjelző lámpabúrát, ami az oldalán hátul van (mellékelt képen karikázva is és nyíllal is jelölve).
    /egy 2000/06. évjáratú S40-esről lenne szó/
    Ha tud valaki segíteni, pl. van neki fölös, vagy van ismerőse, aki bont, és annak van, kérem segítsen.
    Előre is köszönöm!
    inrock 2017/11/25 19:34 (54640)
    Hm, ez a hír kimaradt valahogy...

    Meg más is 12 évnyi volvózás után új featúrát találtam az autóban: ha az elöl levő térképolvasó lámpák "ajtó" állásba vannak kapcsolva, akkor nem csak ajtónyitáskor kapcsolódnak fel, hanem, ha leállítom az autót, egyből. Nyilván így logikus, csak eddig nem használtam ezt a funkciót. Azt már nem akartam kivárni, hogy mikor alszanak el, miután kiszállok, és minden ajtó csukva van, szóval még egy ritka esemény történt: a zárt udvarban levő, zárt garázsban álló autó is bezárásra került. Így egyből elaludt.
    gegee 2017/11/25 12:33 (54639)
    Lehagytad a Polestar cikket, az is Volvo...

    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/11/24/mar_epul_is_a_polestar_sajat_gyara/

    Érdekes lesz ez az XC40; bár ha csak a V40 van megemelve, akkor az kicsi autó,mondhat nekem bárki bármit.
    Az S80 V8 meg eléggé kényeskének tűnik, pont, mit a T6.De azért meghajszolnám...
    inrock 2017/11/25 10:36 (54638)
    Halló Kollégák,

    nin, Tamás ír is a TC-nek?
    totalcar.hu/belsoseg/2017/11/25/v8-as_volvo_raadasul_3_millio_forintert/

    Itt pedig új XC40 teszt Csikóstól:
    totalcar.hu/tesztek/2017/11/24/menetproba_volvo_xc40_2017/
    gegee 2017/11/24 02:19 (54637)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hát ez nagyon komoly elengedte a ragasztás? Dobd ki az autót

    Ahogy mondod...
    Most vettem gyors megoldásnak ilyen méretre vágható öntapadós tükörfóliás műanyag felületet,direkt ilyen sos-jellegű találmány.Tulképp nem rossz, csak mivel nem teljesen merev, így az egyenes vonalak görbéknek látszanak, szóval kicsit fura.Valszeg kell keresnem, vennem gyári vagy utángyártott/bontott tükörlapot.De hogyan, mivel ragasszam majd fel?Ami bírja a nyári 50-60 fokot is,meg a téli minusz 30-at is...?
    Meg az üveglap az nyilván nehezebb is, ez is számíthat.
    inrock 2017/11/23 19:03 (54636)
    Ja, nekem pedig megint elkezdett szórakozni az immo.
    inrock 2017/11/23 19:03 (54635)
    Halló Kollégák,

    hát ez nagyon komoly elengedte a ragasztás? Dobd ki az autót
    gegee 2017/11/23 11:42 (54634)
    Itt van a 20 rossz motor után a 20 jó motor, ezt vedd meg!

    totalcar.hu/magazin/technika/2017/11/21/ime_a_legmegbizhatobb_motorok_hasznalt_autokban/

    És benne a végén a 2.4L/140 lovas szívó benzines, ami örök, mint a nyomorúság...
    Nem győzök rá bólogatni.
    Bár most "megint" baj van az autóval: leesett a jobb külső tükörlap...
    És nem, nem a néhai (de azóta már megcsinálták, bontson minden pesti egy pezsgőt rá! ) Lóbelt Károlyon a 13-ban, amit annó csak T72-essel szabadott járni, hanem sima úton.Ilyen m@rhaságot azért, nem?
    gegee 2017/11/23 11:34 (54633)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/11/21/a_volvotol_rendel_onvezeto_taxikat_az_uber/

    Hmm, 24000 XC90, azért ez nem kis kasszasiker, gondolom...
    Alighanem kokainban fognak fürdeni a szélszesek év végén.
    Vagy qrvák seggéről fogják felszippantani...
    És az utasoknak is erősen kábulat kategória lesz.
    gegee 2017/11/23 11:32 (54632)
    Ricsosz01 írta:
    Sziasztok. Teljesen új vagyok a fórumon. Szeretnék kérdezni tőletek hátha valaki találkozott ilyen jelenséggel. Van egy V40-es 2004-ben gyártott 1.9 d autóm. Azt csinálja, hogy mikor űresben gurulok vagy elkezd ingadozni az alapjárat 800 és 1000 között vagy beejti 600-ra. Ez addig tart amíg fékezek és meg nem állok. Utána ismét normális az alapjárat. Esetleg lenne valakinek valamilyen tippje, hogy merre induljak el. Előre is köszönöm a vlaszokat.

    Tudtommal ez egy tipikus Volvo-betegség, hogy ejtegeti az alapjáratot, de a végén a computer mindig visszahúzza a normál értékre.Nekem is ezt csinálja már évek óta a 2.4 benzines, semmi probléma nincs vele ezen kívül, már nálam.
    Asszem, valami szelepet kell kipucoltatni, ha nagyon zavar...
    Nem értek jobban hozzá...
    Go to topOldal: 12345678...548