Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...547
    gegee 2017/12/24 23:52 (54687)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    höhö, ilyen jó lenne pólóban


    Hát ott van, vigyed, nyomtassad...
    Majd mutasd meg a végeredményt.


    Kanapé: nem tudom, gondolom csak befért kis ügyeskedéssel.
    Vagy kis svéd IKEA-manók kapásból ott szerelték össze...
    Hunyadi 2017/12/24 21:53 (54686)
    Nagyon köszi, sokat segítettél. Meg fogom próbálni, de sajnos csak az ünnepek után mert lerohadt sajnos. Tudtam hogy költeni kell a motorjára, de azt nen hogy ilyen hamar. Megjavítottam a leszakadt kipufogót, és a lyukas turbó csövet és azt hittem ezzel hejre áll az alapjárat és megjön az erő. A javítás utáni próbakörön nyomtam egy jó kövéret erre kigyulladt az "ETS" lámpa meg az olaj lámpa. Vissza vettem a gázt, letortyogott a kocsi és azóta nembindul. ( mindez a szentendrei út végén a kalászi körforgalom előtt a belső sávban) remélem mem történt nagy kár. Fel fogom keresni az oldalon található szerelőket de előtte le kell flutnom a köröket a kereskedővel mivel kb 30 km-t tettem meg az után hogy elhoztam tőle, és ő csak a kipufogót meg a turbó csövet mondta nekem mint hiba. Gondolom zsebbe nyúlós téma lesz...
    serv 2017/12/23 17:53 (54685)
    A rádió hátsó részén a 14-tűs csatlakozó 9-es lábat (sárga) vezeték kellene megnézni
    be van-e kötve. Az felel a telefonos rádiónémításért, ami valamiért aktív. Ideiglenesen ki kellene kötni, megnézni helyreáll-e a rádió. Ha nincs benne telefon akkor véglegesen
    kikötni.

    Hunyadi írta:
    Sziasztok!

    Vettem egy 1999-es V70es T2.3as Volvót, amiben egy sc-805 magnó van. A kereskedésben lemerült, ezért kérte a kódot. Beírtam, elfogadta (Volvo márkaszervízben lekérdezve) egy rövid pillanatra feltűnik a rádió képe, aztán egyből azt írja a képernyőn hogy "TEL". Nem reagál semmire, nem szól belőle semmi. A CD-t beveszi, gombnyomásra kiadja, de ennyi... Csak TEL felirat... Valami ötlet vagy kontakt? Akku saru leszed, visszatesz módszer sajnos nem segített.

    Köszi előre is!
    inrock 2017/12/22 10:16 (54684)
    Halló Kollégák,

    azt hiszem márkaszervizes segítséget kell igénybe venned.
    De lehet később jön valaki, aki ismeri ezt a jelenséget.
    Hunyadi 2017/12/22 02:39 (54683)
    Sziasztok!

    Vettem egy 1999-es V70es T2.3as Volvót, amiben egy sc-805 magnó van. A kereskedésben lemerült, ezért kérte a kódot. Beírtam, elfogadta (Volvo márkaszervízben lekérdezve) egy rövid pillanatra feltűnik a rádió képe, aztán egyből azt írja a képernyőn hogy "TEL". Nem reagál semmire, nem szól belőle semmi. A CD-t beveszi, gombnyomásra kiadja, de ennyi... Csak TEL felirat... Valami ötlet vagy kontakt? Akku saru leszed, visszatesz módszer sajnos nem segített.

    Köszi előre is!
    FM2000 2017/12/21 19:01 (54682)
    Juhej es tenyleg ott a luk a rendszamtabla vilagitasnal... ma is tanultam valamit, koszi a segitseget
    A dognek ma is elkentem 1x a szajat... meg karira kapott a jezuskatol egy gumiszonyeg garniturat telire. Elkezdtem a hibakeresest, a motorterbeli biztitablan nem volt aramfelvetel. Folyt kov.
    inrock 2017/12/21 10:42 (54681)
    Oké, hogy befér az a rekamié a csomitartóba, de hogy mozgatták be? Azért elég paszentos ott a magasság.
    inrock 2017/12/21 10:39 (54680)
    Halló Kollégák,

    höhö, ilyen jó lenne pólóban
    gegee 2017/12/21 03:32 (54679)
    Ez is nagyon tecc:

    gegee 2017/12/21 03:18 (54678)


    Sárkány...
    gegee 2017/12/21 03:03 (54677)
    Meg neked is kösz.
    gegee 2017/12/21 03:03 (54676)
    BigBlackDog írta:
    FM2000 írta:
    ... Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. ...

    Nincs a rendszámtábla világítás mellett egy műanyag elemmel letakart kulcslyuk?


    A betyárját a rézangyalának, na, ezt meg fogom sasolni.Kösz a tippet.
    Bár nem engem kérdeztél...
    gegee 2017/12/21 03:00 (54675)
    FM2000 írta:
    Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel.

    Át tudom érezni a dolgot.Nekem is ott volt a csa-bika kábel.Elmenni nem tudtam másikért, hozatni szintén nem, nem volt más választás, mint elindulni befelé, hátra.Asszem, hogy kulccsal csak az első ajtót tudtam nyitni, a hátsót fogta a bezárt központi.Vagyis először átkommandózni a hátsó ülésre, majd onnan a csomagtérbe és felnyitni valahogy azt a kurva fedelet, miközben rajta ülök...Mindezt 2 méter/150 kilós testalkattal, abba a q kicsi helyre bezárva.(Csomagtartónak élhető, humán élettérnek kevésbé...)
    Szerintem aki látta kívülről, sírhatott a nevetéstől.A szilveszteri különkiadásokba is esélyem lett volna Antal Imrus műsorába, a Benny Hill zenéjére.
    Azóta már nem tartom a csabcikábelt a fedél alatt, csak úgy a csomitartóban, vagy a hátsó ülés lábterében...Marha tanulékony lettem az eset után.

    gegee 2017/12/21 02:49 (54674)
    Haha, nem volna q szép?
    Mer' szerintem igen...



    Blokkolnám!
    serv 2017/12/20 19:20 (54673)
    BigBlackDog írta:
    FM2000 írta:
    ... Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. ...

    Nincs a rendszámtábla világítás mellett egy műanyag elemmel letakart kulcslyuk?


    new.volvocars.com/ownersdocs/2007/2007_S60/07s60_05.htm
    BigBlackDog 2017/12/20 14:42 (54672)
    FM2000 írta:
    ... Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. ...

    Nincs a rendszámtábla világítás mellett egy műanyag elemmel letakart kulcslyuk?
    Jóskabá 2017/12/20 13:48 (54671)
    2017-es Volvo v40-hez keresek megoldást navigációra. Kiépítettség megvan Szervizben 500 000 Ft-ért kínálják. Kicsit sokallom

    üdv
    Jóskabá
    daru.jozsef@med.u-szeged.hu-ra is írhattok
    inrock 2017/12/18 18:51 (54670)
    Halló Kollégák,

    hát ja, csak úgy két hetes állás csak úgy nem szívhatja le az akksit, ha nem maradt felkapcsolva valami. Az viszont fura, hogy a csomagtartó csak központiról nyitható. Ez elég nagy baklövés a Volvótól. Az enyém nyitható kulccsal, meg persze a sofőrajtó is.
    FM2000 2017/12/17 22:40 (54669)
    2 hét állást csak nem bírt ki az S60R új akkuja, tegnap se kép se hang. Persze csak központival nyitható a csomagtartó zár, ahol az akku és a bikakábel is figyel. Elsőként a régi akkumról adtam feszt a motortérbe egy 2 eres hangszórókábellel,amit helyben csupaszoltam. 2-3 alkalommal a riasztó is bekapcsolt, mire a távirányítóval kinyílt a csomagtér. Múltkor após hozzámvágott egy régi orosz töltőt, ez most jó szolgálatot tett, másfél órányi töltést követően a régi akksival megbikázva csak beröffentettem a vasat, így csak fél órát késtünk az év végi céges buliról...

    egyelőre az OBDuino kütyüre gondolok, de egy 72Ah akksit ennyire nem zabálhat le. 1 hét állást követően még egész jól indul.
    A biztosítéktáblába azért majd belemérek, melyik áramkör éhes ennyire.
    gegee 2017/12/15 06:46 (54668)
    "keresek fényre sötétedő belső tükröt (újat, vagy használtat). "
    Na, látod, azt én is keresnék, tehát akkor már ketten vagyunk...
    Én V70-be.
    Ez vajon csak tükörlap-cserét jelent, vagy valami komolyabb a művelet?
    gegee 2017/12/15 06:41 (54667)
    "egyelőre ennyi ötletem volt 2 páinka, 2 melegszenya elfogyasztása és 2 első emelet dal meghallgatását követően... ))"
    Nekem általában $2@rás közben szok megjönni az ihlet...
    Felveszem a Rodin szobor féle pózt (Gondolkodó...) és jön az agyvihar...Vagy nem.
    kollarb84 2017/12/11 20:00 (54666)
    Sziasztok!

    Bocs, ha volt már, de nem találtam infót itt sem, meg egy jó pár oldalt végigböngésztem.
    Szóval 2001-es s80-asba keresek fényre sötétedő belső tükröt (újat, vagy használtat).
    Egy használtat találtam az autoalkatresz.hu-n, de azért szeretnék több opciót. Viszont a legtöbb helyen csak külső tükör van.
    Valami tuti tipp?
    Köszi előre is
    seldanesz 2017/12/08 19:06 (54665)
    Töltés visszajelző lámpa nem ég!
    Saruk rendben!
    Test kábel tokéletes!
    A nyest bejár az még lehet esetleg de mi is generátora gyanakodunk most azt mondtak hogy a dioda híddal lesz valami baj es azert cuppantja le hirtelen az aksit mert ott van valami trè:s
    Azt elfelejtettem irni hogy a legutolsó alkalommal levettem a sarut meg vissza es elindult az autó hibátlanul 12.28-al
    Nemsokára remelem kiderul h mi sajnos be kell vállalni egy generator szetszedest h kiderüljön h az e a ludas
    FM2000 2017/12/08 18:52 (54664)
    lőjük ki az első számú okot, az akkumulátort, mert az új.
    kicsi az esélye, hogy sz@rt vettél.
    egyértelműen nincs megfelelő visszatöltés, ezért merül le az akku.
    tölt-e a generátor? az egy dolog, hogy a fedélzeti fesz ok. lelazulhatott egy anya, vagy akármi. nézz körül a gen. környékén.
    töltésvisszajelző lámpa?
    ha biztos nincs szivárgó áram, akkor generátor hiba.
    testkábelek helyükön vannak rendesen?
    nyest nem rágott el valamit?
    akku saru kóser?
    nincs valami fő bizti kilőve a primer táblán? monnyuk ennek is oka lenne.

    egyelőre ennyi ötletem volt 2 páinka, 2 melegszenya elfogyasztása és 2 első emelet dal meghallgatását követően... ))
    inrock 2017/12/08 18:46 (54663)
    Halló Kollégák,

    esetleg a Volvowiw fészbukos csoportban érdemes még autót keresni, ott aktívabb a nép.
    gegee 2017/12/08 04:54 (54662)
    seldanesz írta:
    Sziasztok!
    Egy rejtélyes dologban szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki találkozott már hasonlóval.
    Egy 2009 Volvo S40 II 2.0D AUT autóm van és a problémám egy egyszerű aksi cserének indult, miutan egyszer csak nem indult az autó.
    Az új akku val 7napig tökéletesen működött majd ismét nem indult az autó!Ekkor kezdődött a nyomozás, rámértem es 12.28 volt rajta.Elforditottam a kulcsot a muszerfalon minden fényt elvett de semmi, meg sem próbálta megtekerni. Igy hat nem maradt más az előző akksit ( amit kozben feltöltöttem és szepen vette is a töltést ) visszaraktam és tökéletesen indult.
    2-3 nap múlva a jelenség ismét jelentkezett akkuN 12.2 nem indul, az új aksi addig feltöltve vissza es ismét pöccre indul. 6nap elteltével ma ismét megadta magát 12.28 at mértem rajta pedig minden reggel megmertem az elmúlt héten es minden reggel 10óra állás utan 12.6-12.65 ot mértem rajta ami tökéletesnek mondható. Ma a reggeli mérés utan mindössze 2 indítás volt a hibáig és 5perces utak voltak vele majd állt 3orat es utana nem indult.mértunk nyugalmi fogyasztást 0,01A nem szívja semmi, a generator figyelésére egy szivargyujtoba rakhat cucc van ami mutatja az aktuális töltést és az is tokéletes 14.5-14-7. Volt a volvoval is az autó diagnosztikán de semmi hibát nem találtak. Egyszeruen nincs mar ötletem valaki nincs Esetleg valami ötlete?Előre is köszi


    Pedig valami miatt nem kap töltést az aksi, vagy legalább is a merülés/kisülés nagyobb, ez napnál is világosabb.
    Elektronikai műszerész az vagyok, de autóvillamosságis az nem, szóval itt meg is állnék az észosztásban...
    Nekem volt olyan kocsim (nem Volvo) amin olyan kúszóáram volt, hogy kivilágította a szofita izzót, mikor mutattam a szerelőknek.Azok meg kimérték, hogy semmi baja nincs a kocsinak, és vegyek egy akksit (ami már a negyedik lett volna benne pár 7 alatt)...
    Háppersze, biztosan rohanok venni...
    Megoldódott máshogy, más dolog miatt, el lett adva a kocsi.
    Azóta se tudja senki, hogy mi volt a baj...
    Ezzel persze nem aszondom, hogy te is add el, hanem csak hogy vannak érdekes dolgok.
    Azért ha kiderülne valami, írdd már be majd ide lécci, hogy tanulhassunk mi is belőle...
    gegee 2017/12/08 04:43 (54661)
    gordianx írta:
    Kedves uraim/hölgyeim, volvóznék - használt, eladó autót keresek. Van a közösségnek tippje most épp eladó darabra, amit ismertek és érdemes lehet megvenni? Mindenképp olyan autót szeretnék, aminek ismert előélete van, és nyilván a hazai klubban érdemes előbb körbenézni.

    További kérdés: a Kinetic/Momentum/Summum szintek között van akkora ugrás, amiért kvázi kötelező kihagyni az alacsonyabb szinteket? (a xenon hiánya fájó, de együtt tudok élni vele).

    Paraméterek: S60/V70, 10 évnél fiatalabb, 300k km alatt (vagy valamivel fölötte).

    Egy jelöltem már van, tudtok ennél jobbat?
    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.4_d_kinetic_automata_klimatemp.sz.konyv-12202329


    Üdv.
    Nagyon ritkán kerül ide fel bárki által is ismert, "belsős" tulajdonú autó.
    Ez egy kicsi fórum, már úgy értve, hogy kevés az aktív tag, aki írkálni is szokott.
    Úgyhogy tényleg terjeszd ki a keresést az Inrock által is említett módokon.Esetleg külföldre is, ha megy a dolog...
    Aztán meg, ha megvan a gépsárkány, kérünk képeket, infókat.
    Jó Volvozást előre is.
    seldanesz 2017/12/05 19:44 (54660)
    Sziasztok!
    Egy rejtélyes dologban szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki találkozott már hasonlóval.
    Egy 2009 Volvo S40 II 2.0D AUT autóm van és a problémám egy egyszerű aksi cserének indult, miutan egyszer csak nem indult az autó.
    Az új akku val 7napig tökéletesen működött majd ismét nem indult az autó!Ekkor kezdődött a nyomozás, rámértem es 12.28 volt rajta.Elforditottam a kulcsot a muszerfalon minden fényt elvett de semmi, meg sem próbálta megtekerni. Igy hat nem maradt más az előző akksit ( amit kozben feltöltöttem és szepen vette is a töltést ) visszaraktam és tökéletesen indult.
    2-3 nap múlva a jelenség ismét jelentkezett akkuN 12.2 nem indul, az új aksi addig feltöltve vissza es ismét pöccre indul. 6nap elteltével ma ismét megadta magát 12.28 at mértem rajta pedig minden reggel megmertem az elmúlt héten es minden reggel 10óra állás utan 12.6-12.65 ot mértem rajta ami tökéletesnek mondható. Ma a reggeli mérés utan mindössze 2 indítás volt a hibáig és 5perces utak voltak vele majd állt 3orat es utana nem indult.mértunk nyugalmi fogyasztást 0,01A nem szívja semmi, a generator figyelésére egy szivargyujtoba rakhat cucc van ami mutatja az aktuális töltést és az is tokéletes 14.5-14-7. Volt a volvoval is az autó diagnosztikán de semmi hibát nem találtak. Egyszeruen nincs mar ötletem valaki nincs Esetleg valami ötlete?Előre is köszi
    seldanesz 2017/12/05 19:38 (54659)
    Sziasztok!
    Egy rejtélyes dologban szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki találkozott már hasonlóval
    gordianx 2017/12/04 23:58 (54658)
    Az állapotfelmérés alap, szerencsére eddig sehol nem gördítenének akadályt ez elé. Igyekszem minél többet megnézni, titokban remélem, hogy találok egy napfénytetőset.
    inrock 2017/12/04 19:00 (54657)
    Ja, a felszerelés mértéke: hát amilyet találsz. A használt autó ugyebár nem konfigurálható kényedre, kedvedre
    inrock 2017/12/04 18:59 (54656)
    Ha lehet minél többet nézz meg, hogy képbe kerülj, miféle állapotban vannak autók a piacon. Amit kiszemeltél megvételre, vidd el egy márkaszervizbe állapotfelmérésre. Eladó példányt nem tudok, szóval a klasszikus hirdetésböngészős módon folytasd a keresést.
    inrock 2017/12/04 18:55 (54655)
    Halló Kollégák,

    ha V8-as S80, akkor ezt szeretni fogod:
    totalcar.hu/belsoseg/2017/11/25/v8-as_volvo_raadasul_3_millio_forintert/
    gordianx 2017/12/04 11:02 (54654)
    Kedves uraim/hölgyeim, volvóznék - használt, eladó autót keresek. Van a közösségnek tippje most épp eladó darabra, amit ismertek és érdemes lehet megvenni? Mindenképp olyan autót szeretnék, aminek ismert előélete van, és nyilván a hazai klubban érdemes előbb körbenézni.

    További kérdés: a Kinetic/Momentum/Summum szintek között van akkora ugrás, amiért kvázi kötelező kihagyni az alacsonyabb szinteket? (a xenon hiánya fájó, de együtt tudok élni vele).

    Paraméterek: S60/V70, 10 évnél fiatalabb, 300k km alatt (vagy valamivel fölötte).

    Egy jelöltem már van, tudtok ennél jobbat?
    www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.4_d_kinetic_automata_klimatemp.sz.konyv-12202329
    gegee 2017/12/04 08:48 (54653)
    Talán még ezeket az R kiviteleket meg fogják majd menteni veteránnak, 35-40-50 éves korukban, a motorélmény miatt.Amikor már csak önvezető, elektromos buborékok fognak alacsonyan repülni hangtalanul a városok légterében, és mindenfajta humán járműirányítás be lesz tiltva.
    Akkor még néhány könnyes szemű öregember, a faluszéli pajta mélyén a félhomályban még lehet, hogy reszelni fog a vezérlésszabályozó komputer professzorába egy rozsdás ÉS-kaput, aminek nyikorog a zsanérja...

    Csikósnak van egy ilyen cikkje, épületes nagyon.
    gegee 2017/12/04 08:41 (54652)
    Hahaha, súlyos összegzés...
    Szerintem nem való az átírást, biztosítást, adózást, meg az alkatrészek cseréjét kilométeresítve kezelni, hiszen egyre többet mész, folyton át kell számolni mindent...
    Én külön kezelném az ilyesmit.De persze te tudod, hogyan szívatod magad...
    Fantasztikusan rugalmas lehet az a motor, nekem 40-nél még csak 2-ből megy 3-ba...Ha ott 5.-be raknám, leesne a fordulatszám az alapjárat alá, valszeg...
    (2.4 140LE fapad...)
    Érdekes gép lehet, jó lenne egyszer egy ilyet meghajtani.Az is érdekelne, hogy kisebb-e a V70-nél, illetve hogy mennyivel kisebb az S80-nál...Nem feltétlen számok szerint, hanem inkább érzetre, illetve utastér vs csomagtér viszonyszámra.Az keveset mond, hogy mittudomain, 13 centivel rövidebb a tengelytáv, mondjuk...
    gegee 2017/12/04 08:23 (54651)
    Kirby írta:
    Ez nem azért van, mert automatára van állítva a hűtés/fűtésed?

    Nem tudok róla, hogy automatára lenne állítva...
    De ha leállítás előtt ki volt kapcsolva, akkor kutya kötelessége lenne ugyanígy "ébrednie"...
    FM2000 2017/12/03 23:14 (54650)
    S60R első 10.000 km élmény és költségbeszámoló:
    www.spritmonitor.de/en/detail/829044.html

    Jó kis élmény paripa a maga előnyeivel és hátrányaival.
    Tulajdonképpen egy ilyen autónál előnyről nem is beszélhetünk, legfeljebb erőfölényről. Inkább úgy fogalmaznék, hogy ami tetszik és ami kevésbé tetszik, 10e km megtételét követően.
    Ami kevésbé tetszik, hogy eddig kb. 3x annyiban van fenntartani, mint a V50 D5-öt, amivel az 1km-re eső költség 32 Ft volt, bár a megvásárlás évében volt az ennek duplája is, mert a kezdeti átírási költségeket nem vettem figyelembe, az első drága fals tuningot thanx to ATC meg a részecskeszűrő offolást, ami egy 38e ft-os szenzort is magával vitt, de onnantól az új progival nyomtam le közel 90e km-t lényegében hiba nélkül. A végén 650e-t veszített az értékéből, ami további 7ft/km volt.
    Szóval nem, nem az üzemanyag fogyasztás miatt került idáig majdnem 100ft-ba 1km, Száraz nyers tények következnek: (0. tény, hogy fele annyi km-t sem megyek már 1 év alatt mint a V50-el)
    Átírás 13.2ft/km. Biztosítás 4.3ft/km. Rögtön új gumik kellettek 11.6ft/km. Első nagyszerviz (gyertya, motorolaj, fékolaj, minden szűrő) 7.4ft/km. A tuningra költött 1 kila is csak 11ft/km (progi + telj.mérés, hangolás, középdob ki, később végül egy IPD progit írtunk rá, amivel azóta is jól fut). A tuning hozadékaként a már lecserélt gyertyák gyári gyertyákként újultak meg (persze semmivel nem lett jobb az autó): 2.6ft/km. Legyen új trafósor (eredeti 12 évesekkel ment, hibátlanul), 6.5ft/km. TCV is legyen új (a réginek nincs baja), 2.2ft/km. Műszaki vizsga, mert összkerék 2.5ft/km. Második szerviz (olaj+szűrő cseréje, +üaszűrő csere, mert réginek tűnt) 3.7ft/km. A többlet üa fogyi 36% többletköltséget jelentett 30,7ft/km. Meghibásodni egyedül az akku tudott,de legalább kíméletesen adta elő a mutatványát, cseréje 2.4ft/km volt a büdzsének. Ja meg eddig vagy 10 helyzetjelző izzót cseréltem ki, mind régi volt már, vagy kiégett (szumma két wunderbaum ára).
    Azért lássuk be, hogy az előbb vázolt költségek egy része egyszeri, vagy muszáj ktg, más része megelőző jelleggel lett ráköltve, tehát a következő években nem várható egy csomó alkatrész cseréje, ugyanakkor bármi megfáradhat, pl egy lengéscsillapító.
    A bizarr méretű fordulókörről minden volvós tud, aki birtokolt már valaha S60-at. Nem egy városi futkosós gépjármű
    Apropó város. 12 lityó minden 100km megtétele normális használattal. Ha büntetsz vele, rövid körökre 40l/100 átlag sem elérhetelen. Országúton tavasszal-nyáron akár 7 liter is kivitelezhető, ősztől már inkább a 8 a jellemző nyugodt vezetési stílus mellett is. Hidegindítást követően a gyári progi 1800-on üvölteti a motort. Ez nem kellemes, de megszokható, ahogy a borzasztó érzékeny gázpedál is, vagy az időnként nyikorgó fék.

    Joggal kérdezheted, ha ennyi bajjal jár egy S60R, mi a fenének kínlódni vele, költeni rá?
    Nos, barátom, el kell kenni a száját egy ilyen dögnek! Kőkeményen lehet vele vonatozósokat büntetni, ahogy 2-esben 40-ről előzésnél kilő,majd 110-es tempónál (7500) szúrsz egy 3-ast és 140-ig muzsikáltatva az 5 hengert mindössze 8 másodperc telt el. A motor 1000....7500 között használható, 40 körül már szúrhatsz 5-öst, 50-60-nál meg 6-ost, lazán tartja a forgalom ritmusát, országút-falu üzemmódban gyakran ki sem kell venni 6-osból. A prémium hifi 10-11 hangszóróval is a kényeztetést szolgálja, ahogy a beltérben is minden ami körülvesz. Minden funkció, extra működik. Külsőre egy kellemes megjelenésű luxus sedan nagy felniken, maffiózónak még sem néz benne senki.
    Futómű: 3 aktív beállítás közül választhatok:
    "Comfort mode": puha rugózás, kevésbé érzékeny gázpedál, városba oké. "Sport mode": aranyközépút. mindehol jó, hamarabb ébred a turbó, szebb kigyorsítások. "Advanced mode": versenypályára való, meg 1-1 előzéshez. Betonkemény futómű, túlérzékeny gázpedál. egy picivel jobb, mint a Sport mode. Eleinte jellemzően puha módban közlekedtem vele, de átszoktam a Sport mode használatára, csak akkor nyomom vissza komfortosra, ha szar az útfelület, mint csepelen a papírgyár mögötti egérúton vagy a hungária krt-on. Kanyarokban sosem feszegettem még az autó határait, álló helyből sem rajtoltam vele még soha. Tetőablak tavasztól őszig hasznos, klíma hatékonyan üzemel, nem okoz annyi többletfogyit mint a V50-nél, és nem érezni egyenletes tempónál sem, hogy ki- és be kapcsolgat.
    Nem tudom miért, de foglalkoztat a 2007-es S80 4.4 V8 és a 3.0 T6 is, könnyen rájuk lehet izgulni. Viszont van most egy mondhatni költségmentes facelift-es S60R-em, amit eddig szinte alig használtam, a km nagy része is rokonlátogatásból jött össze országúton-autópályán. Ennyi km és belefeccölt költséget követően nem érdemes kiszállni belőle, használni és élvezni kell. Én élvezném is, kár hogy a kis családom már a kicsit dinamikusabb üzemmódot sem, pláne a kettes+trepnit
    FM2000 2017/12/03 20:56 (54649)
    én is az akkut tippelném, egy látszólag jó akksi hideg időben mutatja meg használható-e tovább.
    inrock 2017/12/02 10:27 (54648)
    Talán egy tipp: akku rendben van?
    inrock 2017/12/02 10:26 (54647)
    Halló Kollégák,

    passz Ilyennel még nem találkoztunk. Attól tartok szervizbe kell vinni.
    MZsoo 2017/12/01 18:31 (54646)
    Sziasztok Volvóstársak!

    Szeretnék egy kis tanácsot/infót kérni tőletek.
    Az elmúlt időszakban szinte minden reggeli indítás problémásan zajlik.

    Mégpedig:
    A kulcs berakása után fékre lép, gombot nyom. - nem történik semmi
    újabb próbálkozás, gombot nyom. - egy kattanás/böffenés hallatszik(mint ha a motor egyet fordult volna)
    újabb gomb nyomás következik. A gép kiírja, hogy rakjam P-be a váltót. (abba van)
    Aztán még egy gombnyomásnál megint röffen egyet, közben a fényszórót le fel kapcsolgatja kedve kénye szerint.
    Aztán általában a következő indítás után végre elindul.
    Az első pár kilóméter elég "rázósan" megy.
    Ha a fordulatszámot próbálom állandóan tartani, azaz nem gyorsítok és nem lassítok, úgy rángat aranyom mint amikor anno az MZ-mből kifogyott az üzemanyag.
    Ez az első 2-3 kilóméternél van így, de csak állandó fordulatnál, nem gyorsítok, nem lassítok.
    A 2-3 kilóméter után minden rendbe jön.
    Valakinek valami ötlet? Minden tanácsot vagy tippet szívesen fogadok

    2007-es 2.4 D5.

    Köszi ha elolvastad, ha segítesz, azért meg örök hála

    Szép napot!
    Kirby 2017/11/30 10:26 (54645)
    Ez nem azért van, mert automatára van állítva a hűtés/fűtésed?
    gegee 2017/11/30 06:51 (54644)
    inrock írta:
    Hm, ez a hír kimaradt valahogy...

    Meg más is 12 évnyi volvózás után új featúrát találtam az autóban: ha az elöl levő térképolvasó lámpák "ajtó" állásba vannak kapcsolva, akkor nem csak ajtónyitáskor kapcsolódnak fel, hanem, ha leállítom az autót, egyből. Nyilván így logikus, csak eddig nem használtam ezt a funkciót. Azt már nem akartam kivárni, hogy mikor alszanak el, miután kiszállok, és minden ajtó csukva van, szóval még egy ritka esemény történt: a zárt udvarban levő, zárt garázsban álló autó is bezárásra került. Így egyből elaludt.


    Nahát, látod, én azt se tudom, hogy kell ajtó-állásba tenni.Az a default, hogy nyitott ajtóknál világít, vagy ha nyomógombbal felkapcsolom, akkor lekapcsolásig.
    Meg talán, ha kihúzom a kulcsot, akkor is kapcsol csillárt.
    Igaz, ez V70.
    Viszont az kib@$zottul idegesít, hogy beszállok, indítok és elkezdi nyomni a klímát, ha kérem, ha nem; pedig kikapcsolva zártam le...Ha nem veszem észre, akkor pocsékolja nekem a benzint.Menjen a pic$@'ba, aki ezt így pogromozta bele.
    Rühellem az "intelligens" dolgokat, amikor valami eszköz megpróbálja kitalálni a gondolataimat.Sose szokott neki sikerülni...
    Etyibatyo 2017/11/28 22:08 (54643)
    inrock 2017/11/27 18:57 (54642)
    Halló Kollégák,

    húha, guglizni próbáltál Volvo bontóra?
    b.matyas 2017/11/26 17:42 (54641)
    Üdv!
    Szeretném a segítségeteket kérni, mert kifogytam az ötletekből (bontó ismerősökből):
    Mint az alábbi képen is látható, "sikerült" nemkicsit ideges állapotomban rátolatnom egy beton villanyoszlopra (Esküszöm, amikor beszálltam az autóba, akkor még nem volt ott az az oszlop: valószínűleg amíg indítottam, addig lopta oda gyorsan Murphy )

    A karosszérián keletkezett meghúzás, sérülés -elvileg- már ki van javítva, azonban sehol nem találok olyan kis sárga színű helyzetjelző lámpabúrát, ami az oldalán hátul van (mellékelt képen karikázva is és nyíllal is jelölve).
    /egy 2000/06. évjáratú S40-esről lenne szó/
    Ha tud valaki segíteni, pl. van neki fölös, vagy van ismerőse, aki bont, és annak van, kérem segítsen.
    Előre is köszönöm!
    inrock 2017/11/25 19:34 (54640)
    Hm, ez a hír kimaradt valahogy...

    Meg más is 12 évnyi volvózás után új featúrát találtam az autóban: ha az elöl levő térképolvasó lámpák "ajtó" állásba vannak kapcsolva, akkor nem csak ajtónyitáskor kapcsolódnak fel, hanem, ha leállítom az autót, egyből. Nyilván így logikus, csak eddig nem használtam ezt a funkciót. Azt már nem akartam kivárni, hogy mikor alszanak el, miután kiszállok, és minden ajtó csukva van, szóval még egy ritka esemény történt: a zárt udvarban levő, zárt garázsban álló autó is bezárásra került. Így egyből elaludt.
    gegee 2017/11/25 12:33 (54639)
    Lehagytad a Polestar cikket, az is Volvo...

    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/11/24/mar_epul_is_a_polestar_sajat_gyara/

    Érdekes lesz ez az XC40; bár ha csak a V40 van megemelve, akkor az kicsi autó,mondhat nekem bárki bármit.
    Az S80 V8 meg eléggé kényeskének tűnik, pont, mit a T6.De azért meghajszolnám...
    inrock 2017/11/25 10:36 (54638)
    Halló Kollégák,

    nin, Tamás ír is a TC-nek?
    totalcar.hu/belsoseg/2017/11/25/v8-as_volvo_raadasul_3_millio_forintert/

    Itt pedig új XC40 teszt Csikóstól:
    totalcar.hu/tesztek/2017/11/24/menetproba_volvo_xc40_2017/
    gegee 2017/11/24 02:19 (54637)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    hát ez nagyon komoly elengedte a ragasztás? Dobd ki az autót

    Ahogy mondod...
    Most vettem gyors megoldásnak ilyen méretre vágható öntapadós tükörfóliás műanyag felületet,direkt ilyen sos-jellegű találmány.Tulképp nem rossz, csak mivel nem teljesen merev, így az egyenes vonalak görbéknek látszanak, szóval kicsit fura.Valszeg kell keresnem, vennem gyári vagy utángyártott/bontott tükörlapot.De hogyan, mivel ragasszam majd fel?Ami bírja a nyári 50-60 fokot is,meg a téli minusz 30-at is...?
    Meg az üveglap az nyilván nehezebb is, ez is számíthat.
    inrock 2017/11/23 19:03 (54636)
    Ja, nekem pedig megint elkezdett szórakozni az immo.
    inrock 2017/11/23 19:03 (54635)
    Halló Kollégák,

    hát ez nagyon komoly elengedte a ragasztás? Dobd ki az autót
    gegee 2017/11/23 11:42 (54634)
    Itt van a 20 rossz motor után a 20 jó motor, ezt vedd meg!

    totalcar.hu/magazin/technika/2017/11/21/ime_a_legmegbizhatobb_motorok_hasznalt_autokban/

    És benne a végén a 2.4L/140 lovas szívó benzines, ami örök, mint a nyomorúság...
    Nem győzök rá bólogatni.
    Bár most "megint" baj van az autóval: leesett a jobb külső tükörlap...
    És nem, nem a néhai (de azóta már megcsinálták, bontson minden pesti egy pezsgőt rá! ) Lóbelt Károlyon a 13-ban, amit annó csak T72-essel szabadott járni, hanem sima úton.Ilyen m@rhaságot azért, nem?
    gegee 2017/11/23 11:34 (54633)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/11/21/a_volvotol_rendel_onvezeto_taxikat_az_uber/

    Hmm, 24000 XC90, azért ez nem kis kasszasiker, gondolom...
    Alighanem kokainban fognak fürdeni a szélszesek év végén.
    Vagy qrvák seggéről fogják felszippantani...
    És az utasoknak is erősen kábulat kategória lesz.
    gegee 2017/11/23 11:32 (54632)
    Ricsosz01 írta:
    Sziasztok. Teljesen új vagyok a fórumon. Szeretnék kérdezni tőletek hátha valaki találkozott ilyen jelenséggel. Van egy V40-es 2004-ben gyártott 1.9 d autóm. Azt csinálja, hogy mikor űresben gurulok vagy elkezd ingadozni az alapjárat 800 és 1000 között vagy beejti 600-ra. Ez addig tart amíg fékezek és meg nem állok. Utána ismét normális az alapjárat. Esetleg lenne valakinek valamilyen tippje, hogy merre induljak el. Előre is köszönöm a vlaszokat.

    Tudtommal ez egy tipikus Volvo-betegség, hogy ejtegeti az alapjáratot, de a végén a computer mindig visszahúzza a normál értékre.Nekem is ezt csinálja már évek óta a 2.4 benzines, semmi probléma nincs vele ezen kívül, már nálam.
    Asszem, valami szelepet kell kipucoltatni, ha nagyon zavar...
    Nem értek jobban hozzá...
    Ricsosz01 2017/11/19 19:01 (54631)
    Köszi. Visszakerestem, de nem találtam ezzel kapcsolatos dolgot. Köszi azért
    inrock 2017/11/19 09:15 (54630)
    Halló Kollégák,

    mintha már előkerült volna ez itt a fórumon, valamikor régen. Próbálj meg a keresővel visszakeresni. De van egy tippem, hogy úgy is szerelő lesz belőle.
    gegee 2017/11/19 05:18 (54629)
    Érdekes lehetett, kösz.
    Én eddig modern dízelből csak egyszer vezettem példányt, az ponjt egy V60 D4 volt.
    Nem nagyon éreztem ezt, amit te is meg mások is mondanak, hogy hamar lepörög a sebességfokozat hamar nagyot tol, de aztán hamar el is fogy, stb.
    Igaz, az egy automatás volt,lehet, hogy az kisimítja az érzést.Pont úgy ment, mint egy nagy köbcentis benzines.
    Nagyon tetszett, csak hát, baxxa meg, nem fogok most autót venni tizenkétmillióért...

    Vaci új bérautó volt, kb kétezer km-rel az órájában.
    Ricsosz01 2017/11/17 14:32 (54628)
    Sziasztok. Teljesen új vagyok a fórumon. Szeretnék kérdezni tőletek hátha valaki találkozott ilyen jelenséggel. Van egy V40-es 2004-ben gyártott 1.9 d autóm. Azt csinálja, hogy mikor űresben gurulok vagy elkezd ingadozni az alapjárat 800 és 1000 között vagy beejti 600-ra. Ez addig tart amíg fékezek és meg nem állok. Utána ismét normális az alapjárat. Esetleg lenne valakinek valamilyen tippje, hogy merre induljak el. Előre is köszönöm a vlaszokat.
    inrock 2017/11/15 19:20 (54627)
    Halló Kollégák,

    ez a kamion kicsit nagyott fékezett

    auto.indavideo.hu/video/Volvo_veszfekezese_mentette_meg_a_gyerek_eletet
    ttukacs 2017/11/08 23:28 (54626)
    Köszönöm szépen a válaszokat!
    inrock 2017/11/08 19:53 (54625)
    Emelkedő nem is lehet máshogy elindulni -->
    Merthogy a kézi kioldáshoz folyamatosan állnod kell a féken.
    inrock 2017/11/08 19:51 (54624)
    Egy hónapja az indexes Sharan topikban kértem egy online kézikönyvet, hogy felkészüljek előtte (céges autó, céges okból vezettem, a munkatársam azért elmutogatta előtte a bézik dolgokat), de napokig senki nem válaszolt.
    Gondolom ők se azért, mert bunkók, hanem mert nem tudtak ilyet prezentálni.
    Előtte guglival kerestem, de nem találtam, meg is lepődtem. Volvóból ugye van egy rakat, még a régebbi típusokra is.

    Ja, ha már itt tartunk: Kétliteres dízel volt, turbós naná, 140 lovas. Elég furán van programozva a vezérlése. A szokásos "gyorsító" gázpedálállásban elég gyorsan kifullad, szinte követeli, hogy válts fel már kicsivel 1000 fölött. Padlógázra persze rendesen odalép bármelyik fordulatról, de a turbó miatt az is érdekes élmény, de lehet csak megszokást igényel: szóval az elején még tölt a turbó, és érzed a hátadban, hogy egyre nagyobb nyomatékkal gyorsít. Aztán amikor elérte a maximum nyomatékot (elég hamar), akkor ez az érzés abbamarad, csak a sebességmutatón látod, hogy van gyorsulás. Így a szívó benzin után elég érdekes volt, mert ott amíg nő a fordulatszám, addig folyamatosan érzed a hátadban a gyorsulást, hiszen a nyomaték is folyamatosan nő.
    Egyébként meglepően élhető kocsi, a vezetőülés sem kényelmetlen. Az elektromos kézifék pedig nagyon truváj A kar helyén van egy flepni, kb mint az ablakmozgató billentyű, csak jó nagy. Ha pár másodpercig megtartod a kuplungot a fogásponton, akkor automatikusan kiold, és gyí. Emelkedő nem is lehet máshogy elindulni.
    Egy hülyeség van benne, a sebességskála tájolása. Nem tudom milyen összevissza módon osztották ki, de a Volvohoz képest (50km/h = vízszintesen áll a mutató, 130 = függőleges, 90 = kettő között pont félúton), valami ordenáré szögekben képes állni a mutató, egész úton nem tudtam megszokni.
    inrock 2017/11/08 19:28 (54623)
    Ja... azért a Volvo egy rendesen összerakott autó, dúrva hibába nem kellene, hogy belefuss, mint ahogy az a VW-ről hírlik, ennek ellenére a "mindennapi fenntartását" drágábbnak gondolom.
    inrock 2017/11/08 19:25 (54622)
    Halló Kollégák,

    nem ismerem a VW szervizdíjait, alkatrészárait, de szerintem a Volvora kicsit többet kell költeni. Mondjuk attól is függ, hogy milyen autód volt ezelőtt, és ott mit szoktál meg.
    V60 nincs az aktív fórumozók közt, az viszonylag új autónak számít (Volvós mérce szerint).
    Esetleg nézz fel Volvowiw fészbúk csoportra, ott mintha többen lennének
    ttukacs 2017/11/08 08:44 (54621)
    Sziasztok!

    Új vagyok itt a csoportban.
    Egy V60 -ast szeretnék vásárolni D2, vagy D3 motorral és ez ügyben szeretnék segítséget kérni tőletek.
    Tapasztalataitok szerint nagyjából milyen szervízköltségekkel kell számolni, ha kb. 40-50 ezer km-t megyek az autóval évente?
    Már régóta nagy álmom a Volvo, de sok helyről azt lehet hallani, hogy bizony a fenntartási költségek miatt nagyon meg kell gondolni.

    Sokan ajánlják inkább a VW-t az alacsonyabb szervíz díjak miatt, de mondjuk én nem említenék egy lapon egy Passatot egy V60-al. Illetve bban sem vagyok biztos, hogy egy VW dízel karbantartási költségei a "legendás megbízhatósága" miatt nem verik egy V60 karbantartási költségeit.

    Előre is köszönöm, ha válaszra méltattok.

    Üdv,
    Tibor
    gegee 2017/11/08 01:33 (54620)
    Janó_bá írta:
    Szevasztok!
    A műhely asztaláról egy kóbor eb a szerelő ebédjét tartalmazó szatyorral együtt elvitte az elkészült és lezárt V70 kulcsait. Tartalék kulcsa a tulajnak sincs. Két napja keresik a kulcsot. Mit lehet tenni?


    Uuuuuuhhhhhh, bazz, ez de durva...
    A fantázia sose tud olyan kemény lenni, mint a valóság, ha ez igaz...
    Olyasmi, mint a sztori (ami lehet, csak urban legend), mikor a hülye amerikai redneck Ausztráliában járva ráadta a zakóját a kengurura, hogy lefotózza; az meg elugrált a naplementébe, és benne volt a kocsikulcs a zakó zsebében...


    Mit lehet tenni?Jó kérdés, első körben mondjuk káromkodni, hogy a falfesték is elpiruljon...Második, meg harmadik körben is.
    Aztán én azt csinálnám, hogy leülnék "gondolkodni" egy üveg szesszel a kezemben...Majd kitalálnám, hogy lopóautóval elvitetném valami szervizbe, ahol aztán fel lehet nyomni, ahol nem zavaró, ha vijjog a riasztó; kiszedni a gyújtáskapcsolót vagy az ajtózárat és szalonból/importőrtől/faxtudjakitől kulcsot rendelni.De lehet, hogy elég az alvázszám (meg mondjuk valami papír, amivel bizonyítod a tulajdonjogodat...) is és akkor talán fel sem kell törni.Esetleg felbérelni egy profi autótolvajt, hogy nyissa ki neked...
    De csak laikus vagyok, lehet, baromságokat írtam, mindent csak saját felelősségre csinálj...

    Nekünk is volt ilyen kocsi, offos, csak egy kulcsa volt meg, már úgy vettük is; egyfolytában fostam, hogy ha történik valami a kulccsal, mi a lóf@$zt fogunk csinálni.
    Rendelni hivatalos helyről valszeg többe került volna, mint a kocsi értéke (15 éves Pögó 206 vs. svéd árszintű pótkulcs hozzá...).
    De végül nem veszett el a 3 év alatt, aztán meg eladtuk.Annyiért, mint egy közepes új bicikli ára...
    gegee 2017/11/08 01:07 (54619)
    Zimmermann írta:
    Sziasztok! Még új vagyok erzen az oldalon de már segitségre kenne szükségem. Volvo v50-em van 2009-es évjárat ma egy Özbak kivitte az elsõ diszrácsomat. Hol lehrten beszerezni másikat meg fizethetö áron? Segitségeteket elöre is köszönöm Tibor!

    Üdv, cimbora, nem biztos, hogy jó helyre jöttél, mi akik itt aktívak vagyunk, inkább csak szeretjük a Volvereket, semmint szereljük.Bár mind a kettő a szerelem szóval írható le, de azért nem ugyanaz...
    Múltkor valaki új reges nick le is baxott itt minket kompletten, mert hogy egy hónap alatt sem tudtunk neki prezentálni robbantott ábrákat meg röntgenrajzokat, pedig hát a nemtommelyik Fiat-fórumon hemzsegnek az ilyesmik...Hát, ez van.
    De azért sok sikert, és hátha itt maradsz köztünk...

    Csak a keresőt tudnám javasolni neked, bontók, alkatrészes cégek, stb.
    Amúgy az elég szerencsés dolog, ha csak a díszrácsot baxta szét...Szerintem.
    gegee 2017/11/08 01:00 (54618)
    Urak, lassan indul az évad!



    Mondhatni, apa, kezdődik!





    Tegnap mentem a kölökér' az iskolába, a talpam alatt már kicsit csúszott a fekete jég, vagyis a vékony, de megfagyott takonyréteg...Csak gyalog voltam, nem tudtam berántani neki a kézifake karját, de ami késik, nem múlik.
    Hajnalban meg már a 240-es Volverek is metálszínűek a lefagyott harmattól.
    A 7vg-n alighanem felrepülnek a szöges gumik.
    A Tottakáron meg van fent egy királynak tűnő téli vezetéstechnikai ajánlat, nem akarom itt reklámozni, de ár-érték arányban szerintem sirály.Nagyon elmennék rá.
    Ha valaki megjárja, számoljon már be róla lécci.Képek, videó, jöhet minden.
    Idekint ilyen 10-15-szörös árakban mennek ezek, igaz, nem két óra, hanem két nap, és van benne szállás, meg vacsora is; de akkor is...
    Jó csapatást az új évadra mindenkinek!
    Janó_bá 2017/11/07 19:36 (54617)
    Szevasztok!
    A műhely asztaláról egy kóbor eb a szerelő ebédjét tartalmazó szatyorral együtt elvitte az elkészült és lezárt V70 kulcsait. Tartalék kulcsa a tulajnak sincs. Két napja keresik a kulcsot. Mit lehet tenni?
    Zimmermann 2017/11/07 19:13 (54616)
    Sziasztok! Még új vagyok erzen az oldalon de már segitségre kenne szükségem. Volvo v50-em van 2009-es évjárat ma egy Özbak kivitte az elsõ diszrácsomat. Hol lehrten beszerezni másikat meg fizethetö áron? Segitségeteket elöre is köszönöm Tibor!
    Wildhorse 2017/11/03 09:16 (54615)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    és így mi a napi autód? Gondolom nem a C70.


    Mióta megvettem napi használatban van és a tervek szerint lesz is. Nincs vele gond télen sem és mélygarázsban tölti a nap nagy részét.
    S80-ast Saci használta, de már nagyon öreg autó volt.......
    inrock 2017/11/03 09:11 (54614)
    Halló Kollégák,

    és így mi a napi autód? Gondolom nem a C70.
    Wildhorse 2017/11/02 18:24 (54613)
    Eladtam az S80-at és maradt utána 4 db alufelni + rajta friss gumik.
    Érdekel valakit? Linkelek be majd képeket......
    Gabesz811 2017/10/31 18:19 (54612)
    Sziasztok! Van egy xc 70 2007 es 185 le kocsim.A probléma a következő.Alapjárat1500ford/perc.Csak akkor megy le a normális 750 re ha a féket nyomom egy percig. A hibakód leolvasó gázpedál alaphelyzet jeladó hibát dob ki. Meg a klíma meghibásodását jelzi.Nem is engedi törölni. Vadonatúj gázpedál van benne 30500 ft ért vettem.Lehet a klíma összefüggésben ezzel a hibával? Így autózni elég rossz vele. Ja a tempomat se megy. Valaki találkozott ilyen hibával?
    simee 2017/10/24 23:49 (54611)
    Etyibatyo írta:
    Szia!

    Ilyen hiba esetén nem lesz eltárolt üzenet, itt most nem fejtem ki, de sajnos van ilyen.
    Relét ne keress. A hiba jellegéből fakad, hogy indítási probléma van, ezzel a hibával nem megáll, csak nem indul.
    Az történt valószínűleg, hogy a pumpa áramfelvétele egy kicsit magasabb a normálisnál, ezért túlmelegedett a csatlakozó ahol a műanyag fedélen keresztül megy a kábel, ahol a külső csatlakozó áll, meg is olvadt. Ezért kell pumpát cserélni, ,és nem csak a "belét", hanem a komplett házzal együtt, és még ráadásul a kívülről csatlakozó kábeleket is konnektorral együtt.. Hát röviden.

    Az ár kb jó.
    Hogy miért voltak bizonytalanok én innen nem tudom... ehhez le kell venni a tankot, bizonyos változatnál el kell vágni ehhez a kipuf csövet is.. tipikus nemszeretem munka..

    Üdv!


    Nem kell kifejteni, de azért érdekes, hogy a mai számítógépekkel teletömött világban ilyet nem tudnak kiolvasni, vagy megcsinálni úgy, hogy kiolvasható legyen...hm...
    Ige, egyébként mi is ezt az infót kaptuk: a pumpa. A hét végén valószínűleg nekiállnak, amint van eredmény, írom.

    "bizonyos változatnál el kell vágni ehhez a kipuf csövet is"???? mi van???? az meg már milyen megoldás? ez nem egy wartburg...(most csak ez jutott eszembe, nem az autómárkát akartam gyalázni. )

    Köszi a hozzászólást
    simee 2017/10/24 23:44 (54610)
    Indítózik
    simee 2017/10/24 23:43 (54609)
    Budapest, Váci út
    wwwandrewww 2017/10/24 21:29 (54608)
    Hátha valakinek éppen erre lenne szüksége, van még pár Volvo 740, 760 és 760 /2 alkatrészem, amik több esetben megegyeznek a 780 - 940 - 960 alkatrészekkel.
    A nagyobb daraboktól az egész aprókig, pl:
    nyomócső garnitúra, vákumpumpa, szinte teljes belső, kárpit, bolha nagy mennyiségben, mindenféle kapcsoló, műszeregység, km óra, indexkar, ablaktörlő kar, mindenféle műanyag burkolat, első lámpatest, fényszóró, mindenféle relé, díszléc ajtóra, műszerfalra, zár, zárbetét, zárgarnitúra, kilincs, gyújtáskapcsoló, önindító, generátor, márkajelzés, típusjelzés, üveg - ajtóüveg, klíma nyomásérzékelő, számítógép - computer, hátsó féktárcsa, gyári ATE főfékhenger, fékrásegítő-vákuumdob, ÚJ hátsó fékbetét garnitúra, kézi és elektromos-motoros ablakemelő szerkezet, visszapillantó tükör lap, ablaktörlő motor és szerkezet, spricni, néhány futómű alkatrész, mint lengőkar + talpas csapszeg + szilent-ek, stabilizátor rúd, fékolaj tartály, hátsó rugó pár, szervódob, féknyereg, ajtó gumikéder, motoros-elektromos ülés, hűtő radiátor, fűtőradiátor, műszerfal, ajtó, stb, stb, stb.
    inrock 2017/10/24 18:38 (54607)
    Halló Kollégák,

    megnéztem volna, ha tudok az eseményről



    (ejj, egyre kínosabb a fészbuktalanság )
    gegee 2017/10/24 10:47 (54606)
    Szörnyű, hogy manapságegy szerelőnek inkább a laptop a szerszáma, sem mint a villáskulcs...

    totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2017/10/24/szusszannak_a_lovak_en_inkabb_mennek/


    Lassan az autókat is ítésekhez fog kelleni vinni probléma esetén...
    gegee 2017/10/22 23:10 (54605)
    Simogató?
    Én a V90-et, új XC60-at, XC90-et simogattam pár 7-tel ezelőtt.Elképesztő, hogy ezekbe már be tudok ülni magam mögé (197cm, 150 kiló, 48-as láb...) és némelyikben már vállalnék egy hosszabb távot is, hátul.Azért ez nem kicsi elvárás...
    És nem kicsi javulásnak sem, mondjuk a 2000-2007 közti V70-ekhez képest, ahol egy gyerek is nehezen fér el mögöttem.
    Egy baj van csak velük, egy picikét lehetnének olcsóbbak ezek a gépsárkányok, 12-15 millát nem óhajtok kifizetni egyikért sem...
    Wildhorse 2017/10/22 17:51 (54604)
    Fogadjátok szeretettel

    inrock 2017/10/21 17:11 (54603)
    inrock 2017/10/21 17:10 (54602)
    Halló Kollégák,

    Etyibatyo 2017/10/21 12:54 (54601)
    Nem ez.
    Etyibatyo 2017/10/20 17:07 (54600)
    Persze tippem van még, de a nem indulás ( feltételezve, hogy indítózik )egyértelmű hibaüzenet nélkül, igen nagy valószínűséggel a tankban lévő pumpa hibája. Amit előzőleg írtam jellemző hiba.A pumpának ezen kívül még legalább három hibája lehet, de cserélni akkor is kompletten javasolt ( gyáriban egyébként sem létezik más ).

    Üdv:
    Etyibatyo 2017/10/20 16:39 (54599)
    Persze nem írtad, hogy mit jelent a nem indulás. Indítózik és nem indul, vagy nem is indítózik, vagy én olvastam felületesen.. nem mindegy
    Etyibatyo 2017/10/20 16:30 (54598)
    Szia!

    Ilyen hiba esetén nem lesz eltárolt üzenet, itt most nem fejtem ki, de sajnos van ilyen.
    Relét ne keress. A hiba jellegéből fakad, hogy indítási probléma van, ezzel a hibával nem megáll, csak nem indul.
    Az történt valószínűleg, hogy a pumpa áramfelvétele egy kicsit magasabb a normálisnál, ezért túlmelegedett a csatlakozó ahol a műanyag fedélen keresztül megy a kábel, ahol a külső csatlakozó áll, meg is olvadt. Ezért kell pumpát cserélni, ,és nem csak a "belét", hanem a komplett házzal együtt, és még ráadásul a kívülről csatlakozó kábeleket is konnektorral együtt.. Hát röviden.

    Az ár kb jó.
    Hogy miért voltak bizonytalanok én innen nem tudom... ehhez le kell venni a tankot, bizonyos változatnál el kell vágni ehhez a kipuf csövet is.. tipikus nemszeretem munka..

    Üdv!
    Wildhorse 2017/10/19 22:33 (54597)
    simee írta:
    Kedves Wildhorse!

    Nem vitatkozom azzal kapcsolatban, hogy egy üzemanyagpumpa annyiba kerül. Itt inkább a volvo szervíz szakértelmét kérdőjelezem meg. Miért nem tudják a saját autójuk meghibásodását a saját számítógépükkel, szoftverükkel kiolvasni? Miért csak találgatnak?


    Melyik szerviz volt ez?
    gegee 2017/10/18 01:52 (54596)
    Szerintem is felejtsd el azokat akik így át akarnak verni.Sok sikert a javításhoz.
    gegee 2017/10/18 01:50 (54595)
    Még ezt a vadmarhát...:

    totalcar.hu/belsoseg/2017/10/16/ez_a_volvo_tenyleg_egy_tank/


    Én ilyet eddig a Chrysler 300M gépjárműre szereltem volna, de végül is a Volvernek sem áll rosszul...
    inrock 2017/10/17 18:23 (54594)
    Halló Kollégák,

    valóság lesz a kupé-tanulmányautóból, igaz Polestar néven:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/17/a_polestar_keszitette_el_a_szep_volvo_kupet/
    simee 2017/10/17 11:45 (54593)
    Kedves Wildhorse!

    Nem vitatkozom azzal kapcsolatban, hogy egy üzemanyagpumpa annyiba kerül. Itt inkább a volvo szervíz szakértelmét kérdőjelezem meg. Miért nem tudják a saját autójuk meghibásodását a saját számítógépükkel, szoftverükkel kiolvasni? Miért csak találgatnak?
    Wildhorse 2017/10/16 21:45 (54592)
    Bizonyos üzemanyag pumpák újonnan simán vannak 100-150k huf körül. A beszerlés sincs ingyen, úgyhogy a bruttó 200k huf még igaz és reális is lehet sajnos.

    Volvo szerviz újat rak bele. Főleg ha hivatalos. A nem hivatalos szerviz megoldhatja felújított, vagy bontott cuccból is. Viszont, ha megint betojik, akkor zsebbenyúlás ismét.


    Bosch cuccal hivatalos szerviz nem olvas ki autót. Szóval érdemes elmenni márkaszervizbe, vagy olyan ketiszervizbe, ahol ki tudják olvasni a Volvo gári szoftverével.
    inrock 2017/10/16 18:49 (54591)
    Halló Kollégák,

    a Bosch kiolvasót felejtsd el, csak gyári Volvo kiolvasóval kapsz rendes hibakódot.

    Benzinpumpa 200k?????? He? Menj át másik szervizbe (3 hivatalos szerviz van BP-n)
    simee 2017/10/16 15:50 (54590)
    Azt mondták a volvo szervízben, hogy nem tudják kiolvasni pontosan a hibát, mert akkor éppen indult az autó. Kérdezem én: miért van a volvo szervíz??? Mi az, h nem bírják kiolvasni a XXI. században, mikor már számítógép nélkül nem is létezünk?! Véleményem szerint, bár nem vagyok szakember, ha hiba keletkezik, azt a regiszterben valahol jelzi, ki kellene olvasni a korábbi hibákat is, vagy nem??

    A másik dolog pedig az, hogy ha azt mondják, az üzemanyag pumpa rossz, akkor az miért nem romlik el menet közben? Én relé hibára gyanakszom. Az lehet, hogy néha bekapcsol, néha nem. Na de az nem 200.000,- Ft!!!

    Reméljük, minél hamarabb ráér az emberünk, megnézi a hibát és sikerül megjavítani, amiről persze tájékoztatlak titeket.

    Addig is nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat és minden segítséget.
    gegee 2017/10/16 15:12 (54589)
    Én az ilyen "nem tuti a hiba" helyekről menekülnék...Persze oké, kocsi nélkül nehéz...
    Miféle képzettsége lehet a szakinak vajon...?Ilyenkor szokott megindulni az alkatrész-cserebere, hogy ha nem ez, akkor majd az, vagy ha nem, hát amaz...
    Ha nem viszed el, akkor legalább mondjad nekik, hogy csakis az utolsó alkatrész árát vagy hajlandó kifizetni, ami a tényleges megoldást hozza...
    És majd írd már be ide is lécci, ha kiderült, mi volt a kehe.Kösz.
    gegee 2017/10/16 15:04 (54588)
    HAha, olyan ez, mint a régi Gelkás időkben, mikor bement a manusz, hogy rossz a rádió; mire kérdi a szervizes, hogy mi a baja?Nem szól...
    Go to topOldal: 12345678...547