Android App

Volvo hírek,
Fórum hozzászólások követése,
Hasznos információk,
Szerviz elérhetőségek,
Karitatív tevékenységekről információk

 

androidapp4

 

 

facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...553
    gegee 2019/01/10 03:07 (55174)
    peterszi írta:
    Sziasztok!

    Ha valakit érdekel esetleg...

    A Volvókban használatos akkumulátoros sziréna egység nyákja és alkatrészei gondolom az esetek (döntő) többségében feketére rohad tönkremenő akkumulátorból szivárgó sav miatt.

    Ha elegendő érdeklődés lenne, akkor legyártatnám a szirénában lévő nyákot és 99%-ban újjá lehetne építeni az egységet.
    A központi adattároló chip maradna a régi, a többi alkatrész új lenne.

    Költségeket még nem számoltam, de darabonként 25-30.000 Ft között jönne ki az új egység, új akkuval, összehegesztve a műanyag, stb.

    A cseredarab kell hozzá!

    Várom a válaszokat.

    Szép napot!


    Haha, ismerős a sztori sajnos...Én úgy oldottam meg a régi gépünknél, hogy a kiszedett rossz helyett nem raktam be semmit.
    Mert hogy itt egy tizenéves benzines kocsi kis túlzással a kutyának se kell (szinte fizetni kell, hogy valaki elvigye...), vagy ha mégis, nem a gyári riasztó fogja meggátolni.
    Itt felénk a bontott egység is ilyesmi árakban (cca száz ojró átszámolva) mozog.Szerintem csak akkor érné meg, ha tudnál nagyobb mennyiségben is eladni, akár külföldre is postázni, vagyis onnan is jönnének megkeresések.De akkor már kellhet webshop, garancia, miegymás...
    Magyarországon eléggé nudli a régebbi Volverek példányszáma.Az újabbakban meg már jó eséllyel ki van küszöbölve ez a hiba, illetve másmilyen kell bele, vagy a tulajnak van jobban gempája kifizetni a gyárit...
    gegee 2019/01/10 02:51 (55173)
    Jaaa, az más.
    Mondanám, hogy itt az őshazában biztos találni, de q nehezen és drágán jutna el Mo.-ra...
    peterszi 2019/01/09 14:20 (55172)


    Bocs srácok, csak bénáztam kicsit...
    peterszi 2019/01/09 14:15 (55171)
    peterszi 2019/01/09 14:14 (55170)
    Riasztó...

    Csak infóképpen, ez már nem menthető:
    peterszi 2019/01/09 13:21 (55169)
    Sziasztok!

    Ha valakit érdekel esetleg...

    A Volvókban használatos akkumulátoros sziréna egység nyákja és alkatrészei gondolom az esetek (döntő) többségében feketére rohad tönkremenő akkumulátorból szivárgó sav miatt.

    Ha elegendő érdeklődés lenne, akkor legyártatnám a szirénában lévő nyákot és 99%-ban újjá lehetne építeni az egységet.
    A központi adattároló chip maradna a régi, a többi alkatrész új lenne.

    Költségeket még nem számoltam, de darabonként 25-30.000 Ft között jönne ki az új egység, új akkuval, összehegesztve a műanyag, stb.

    A cseredarab kell hozzá!

    Várom a válaszokat.

    Szép napot!
    Szabee011 2019/01/08 22:25 (55168)
    Az a baj hogy a lemez rohadt habosra. Sajnos az egyik volvo bontóban sincs alkatrész. A taksonyiakon gondolkoztam de felvenni nem szeretik a telefont...
    gegee 2019/01/08 04:09 (55167)
    Ja, és még hogy tetézzem, benzines is legyen, nekem dízel nem kell.

    A Dáliáéknál volt Poroló; el is fértem benne, klíma mellett automataváltójuk is van (most már), de csak dízelhez.Fuck.
    Na mindegy, valahogy nagy duzzogva maradtunk a Volvernál...
    gegee 2019/01/08 04:02 (55166)
    gegee írta:
    Haha, az igen, akkor írhatnál valami tesztet, népítéletet, akármit.
    Én is nézegettem, olcsóbb a gép újonnan, mint egy akármilyen Volvo háromévnyi értékvesztése...

    Ütni-vágni pont jó lenne, ha beleférnék, Volvert meg használnánk 7vg-n, meg sátoros ünnepekkor.Mármint, ha lenne helyem két autót tárolni...
    Ha ide nem akarsz ilyet írni (kib@$2hat a moderátor, ugye... ), akkor jöhet magánban is, kösz.

    Na, közben kicsit revideálom magam, mert félreértettem, a Vesta az már nem az a filléres alapgép.Én a Dália Logan szovjet változatára gondoltam, (gyártották korábban ott is, ugyanolyan formában), ami olyan 2-2,5 milla forint körül ment annó, ha jól emléxem.
    Na, ha lehetne ilyet kapni, amiben van automata váltó, és klíma (nekem ez a kettő kell csak) és még bele is férnék, akkor szaladnék a szalonba.Eskü.

    Ha öt évig jó nagyjavítás nélkül és utána megy a bontóba, már akkor is megérné.
    A mindennapokban, parkolókban, család által lepusztítani pont bőven megfelelne.

    A Vesta az már olyan öt körül van, annyiért már lehet, hogy találnék jobb ajánlatot.De persze kinek mi a döntése, preferenciája.
    Kék Villám 2019/01/07 19:50 (55165)
    Szép és jó ez az autó, csak kár, hogy nem kombi.:DDD
    inrock írta:
    Itt meg egy új S90 D5-öt megküldenek a dojcse Autobánon:

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=mrVsd9GL2P4
    inrock 2019/01/07 19:05 (55164)
    Próbáld meg a wiw fészbuk csoportot. ott talán tudnak ajánlani bontót.
    inrock 2019/01/07 19:04 (55163)
    Halló Kollégák,

    nade a Lada az ultra visszalépés a Volvóhoz képest Csak mondok egy példát a Grantával. Beülök hátra középre, nyúlok a vállamhoz az övért, nem találom sehol. Jó kapcsoljuk fel a világítást (este volt), nézem a plafont, nincs ilyen benne. Kérdem a tulajt, hogy hol a világítás, vagy az öv, aszongya fent a plafonból jön ki. Levhúzom, próbálom laza egy kézzel becsatolni, de nem megy bele az 'anyába' Próbálom taperolni az anyát, hogy hogy áll (alig volt rá hely (nyilván látszik az autón kívülről is, hogy kicsi), egyik oldalról apám, másikról rokonom ült). Végre eljut az agyamig, hogy a befogó rész nem egy stabil pálcán van, mint a Volvóban, hanem egy vastag zsinóron szabad helyváltoztatásra képes. Valahogy megfogom, és becsatolom, de eddigre ki is értünk az M5 kivezetőre Zuglóból. Közben gyanús érzésem támad az övvel kapcsolatban, ami akkor tudatosul bennem, mikor már majdnem lejöttünk a pályáról. Az övnek csak a mellkas előtt átfutó része van becsatolva, a csípő előtt átmenő rész fel van gurtnizva a csat mellé, azt még ki kellett volna húzni, és bekötni a másik oldalamon. De mivel 'mindjárt otthon vagyunk' ezért nem is kezdem el szenvedni vele.
    gegee 2019/01/07 07:53 (55162)
    gegee 2019/01/06 22:37 (55161)
    Szabee011 írta:
    Sziasztok!

    Nagyon nagy szükségem van a segítségetekre.
    Keresek a 940es sedan Volvómhoz hátsó lökhárítót de sehol nem találok.
    Ha tudtok valakit akinél porosodik egy vagy van valami tipp hogy merre induljak akkor kérlek segítsetek.


    Ne várj sokat az innen jövő válaszokra, alig vagyunk itt aktívak páran.
    Én bontóknál érdeklődnék, vagy még más Volvo-s fórumokban.
    A régit nem lehet megmenteni?A műanyagot q jól lehet hegeszteni, forrasztani; épp a napokban nézegettem ilyen videókat a TeCsövön, állati klasszak.
    gegee 2019/01/06 22:32 (55160)
    Haha, az igen, akkor írhatnál valami tesztet, népítéletet, akármit.
    Én is nézegettem, olcsóbb a gép újonnan, mint egy akármilyen Volvo háromévnyi értékvesztése...

    Ütni-vágni pont jó lenne, ha beleférnék, Volvert meg használnánk 7vg-n, meg sátoros ünnepekkor.Mármint, ha lenne helyem két autót tárolni...
    Ha ide nem akarsz ilyet írni (kib@$2hat a moderátor, ugye... ), akkor jöhet magánban is, kösz.
    Szabee011 2019/01/06 12:02 (55159)
    Sziasztok!

    Nagyon nagy szükségem van a segítségetekre.
    Keresek a 940es sedan Volvómhoz hátsó lökhárítót de sehol nem találok.
    Ha tudtok valakit akinél porosodik egy vagy van valami tipp hogy merre induljak akkor kérlek segítsetek.
    Wildhorse 2019/01/05 13:20 (55158)
    Bújék!
    Vagyok ám én is

    Inrock: én pont ezért vettem meg a családba a második Lada Vesta-t. Ez kábé az utolsó olyan autó, ami még tágas és pont az van benne ami kell: robotváltó, tempomat, ülésfűtés és digit klíma és tolatókamera. Cserébe még sz.r utakat is bírja.

    Egy autó engem se figyeljen, hog mikor hagyom el a sávot, vagy mikor vagyok fáradt és ne avatkozzon bele a vezetésbe.
    gegee 2019/01/04 19:05 (55157)
    Nyomjad, nyomjad, legalább néha más is kommentel itt Inrock meg magamon kívül...

    Ha meg még hasznos is, akkor pláne itt a helye.
    gegee 2019/01/04 19:03 (55156)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2019/01/03/a_sofort_figyeli_a_volvo_kovetkezo_extraja/

    Izé, meg a vaslőcs, én nem biztos, hogy örülnék ennek.Mi van, ha csak ideges vagyok, vagy hasonló, és ezért nagyobb, kisebb a pupillám, akármim; a kocsi meg rám hívja a mentőket, tűzoltókat, katasztrófavédelmet...
    Valahogy az sose szokott működni, ha valami gép, szoftver (pl a windows...) megpróbálja kitalálni a valóságot...Sosem szokott sikerülni.
    Ha meg kapásból ki kell lőni, akkor meg mi értelme, meg ki akar érte kiadni egy rakás pénzt??
    peterszi 2019/01/04 17:24 (55155)
    Csinálok ma fotókat a szétszedett tükörről, feltöltöm a galériámba.

    Lesz S80 bal első zárcsere fotósorozat, pillangószelep takarítás sorozat, jobb első ablakemelő szervíz, ABS kocka javítás.
    Mind sajátkezűleg ha érdekel valakit...

    Riasztó javítás, ablakemelő világítás csere, középkonzol takarítás, izzócsere...stb.
    gegee 2019/01/04 12:50 (55154)
    peterszi írta:
    Igen, automatikusan sötőtedő. Elöl-hátul szenzor.

    Hjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, akkor már értem, kösz. (Most esett le, hosszan gurul... )
    Ilyen tükörrel még nem találkoztam élőben, ezért elsőre nem is ugrott be.
    peterszi 2019/01/03 21:26 (55153)
    peterszi 2019/01/03 21:23 (55152)
    Igen, automatikusan sötőtedő. Elöl-hátul szenzor.
    inrock 2019/01/03 18:26 (55151)
    Halló Kollégák,

    aha, akkor ez automatikusan sötétedő cucc, nem?
    peterszi 2019/01/03 18:07 (55150)
    Sziasztok!

    A lényeg, most hogy kicseréltem a tükröt, okosabb lettem...

    A tükörben van egy tenyérnyi elektronika a tükörlapokra ragasztva.
    (2 üveglap, közte olajszerű folyadék, egyik üveglapon is elektróda a szélén és a másodikon is.) Gondolom feszültség hatására sötétedik a folyadék?

    A lényeg, hogy "ismeretlen" elektronikával nem megy a központi zár, nem ment a belső világítás, a kísérőfény.

    Ezért szétszedtem mind a két tükröt, a tükörlapot levettem az elektronikáról (rá volt ragasztva két oldalas szivacsos ragasztóval) leforrasztottam a csatlakozókat és kicseréltem a tükörlapot.

    Utána összeraktam és láss csodát megy.



    gegee írta:
    Belső tükörben folyadék?Ezt hogy kell elképzelni?
    Esetleg valami lcd-vel kombinált tükör és az abban lévő folyadékra gondolsz?
    Tudsz képet feltenni?
    gegee 2019/01/03 04:38 (55149)
    Belső tükörben folyadék?Ezt hogy kell elképzelni?
    Esetleg valami lcd-vel kombinált tükör és az abban lévő folyadékra gondolsz?
    Tudsz képet feltenni?
    inrock 2019/01/02 18:51 (55148)
    Halló Kollégák,

    ez valami speckó tükör, amit lehet meg kellene ismertetni a számítógéppel?
    bazsi 2019/01/02 16:44 (55147)
    Szia!
    Irhatnal reszletesebben az autorol, ha van akar hahu-s linkkel is, valamint facebook-ra is felrakhatod, Hatha Ott erdekel valakit.
    peterszi 2019/01/02 14:17 (55146)
    Sziasztok!

    2000-es S80 kérdésem lenne.
    A belső tükörben a folyadék össze-vissza mozgott, így csereérett lett.
    Csere óta a belső világítás ill. a távirányító nem működik.

    Tud valaki segíteni mi lehet a baj? Eleve nem értem miért megy annyi vezeték egy belső visszapillantóba...

    Köszönöm.
    Xctibi 2019/01/01 17:11 (55145)
    Boldog Új Évet a Volvós társadalomnak!
    Hosszú gondolkodás után, Eme csodás napon született meg a döntés, eladnám sötétszürke, 2006-os XC90em.
    Alkalmi vétellel más típus jött helyére, ami remélem hasonló jó élményekkel gazdagít. Az autóra sokat költöttem az elmúlt 3 hónapban, rengeteg alkatrészt cseréltem jó minőségű utángyártott, vagy gyári újakra. Ha valaki ilyet keres, ebben nem csalódna, bár még apró hibái maradtak. A teljesség igénye nélkül: új akksi,új komplett hátsó fék, új vezérlés, vízpumpa, új hidrotőkék, új fűtőradiátor, új szíj, és vezetők, új tömítés az alsó turbócsövön, hűtővíz is cserélve lett. Számlák megvannak. Ami még feladat, az az olajcsere a váltóban, difiben, egy toronycsapágy, és némi esztétikai hókuszpókusz a bőr belsőn, ami nem veszélyes, engem pl nem zavart.
    Ha valakit érdekel, irhat privát üzenetet.
    Üdv mindenkinek!
    inrock 2019/01/01 09:03 (55144)
    Halló Kollégák,

    Boldog új évet!
    peterszi 2018/12/28 19:48 (55143)
    Sziasztok!

    Kis kihagyás után újra Volvo, újra itt...
    Szegeden tud valaki megbízható és korrekt áron dolgozó autószerelőt?

    Szokásos ABS kocka javítás kellene ill. van egy motorjavítás szükséges üzenetem.
    (Jelenleg 1500-2200-as fordulat közötti finom gyorsításnál kissé rángat (padlógáznál nem), ezzel is kellene kezdeni valamit.

    Köszi előre is.
    Veresg 2018/12/28 16:28 (55142)
    Az enyémben már nincs pálca.
    Csak a műszerfalon mutatja digitálisan.
    Azt mutatja egyébként hogy a maxon van.
    inrock 2018/12/28 09:11 (55141)
    Halló Kollégák,

    jó, de mit mutat a pálca? Vagy neked már nincs is olyan?
    Veresg 2018/12/27 17:03 (55140)
    Köszönöm mindenkinek a válaszát és a segítségét ! Úgy néz ki megoldódott a probléma . Az autóban az olajszint jelző szenzor szórakozott. Mert rá 2 napra egyszercsak normálisan mutatta az olajszintet
    peye 2018/12/26 23:31 (55139)
    peye 2018/12/26 22:29 (55138)
    Veresg írta:
    Persze ! Minden csavar meg lett húzva rendesen.
    A kocsi alja is végig lett nézve de semmi nyoma olajfolyásnak.
    Szóval nem tudom hova lett 6L olaj


    Nem mehet messzire a motorból. Vagy kimegy a kipufogón félig elégve, de akkor tapasztaltál volna füstöt, vagy keveredik a hűtővízzel, az is látványos, de a hűtővíz kiegyenlítő tartályban ellenőrizheted. Mindkettő nagyon komoly gond, de nem hiszem, hogy ez a helyzet. A hangján, viselkedésén nem tapasztál semmit?
    Nem tudom mennyire megbízható helyen cseréltetted, ha üzem-meleg motorból kicsurgatták rendesen a régi olajadat, lehet, hogy kevés a beletöltött mennyiség.
    Ha meleg motoron ellenőrizted a szintet rögtön megállás után, akkor a gép szerkezetből még nem csurgott le az olaj a teknőbe. A pálcákon ezért szokott lenni egy meleg motor-szint jelelölés, és egy hideg, indítás előtti szintjelölés is.
    Ha minden ok. ezekkel, akkor nézd meg kb. 15-30 perccel megállás után a szintet. Ha kevés, a hideg motor szintig azonos olajjal tölts fel, és menjél vele, míg üzem-meleg lesz. Akkor is ellenőrizheted, a megfelelő szintig/meleg motor szint/, vagy várd ki az időt, és úgy a hideg-motor szintjelző vonalnál.
    Ma rögtön megállás után nézed meg, és úgy töltesz rá megfelelő szintig, sok lesz az olaj>nagyobb lesz az olajnyomás>kinyomja a szimeringet...
    Nem autószerelő vagyok, hajógépész, de ezeket meg tudod nézni te is.
    Üdv Peye
    inrock 2018/12/24 09:29 (55137)
    Még egy hülye kérdés: mennyire vagy biztos benne, hogy tényleg bele lett rakva a 6 liter? Megnézted pálcán, és úgy mondtad rá, hogy rendben?
    inrock 2018/12/24 09:27 (55136)
    Halló Kollégák,

    olyan olajat raktatok bele, amit ír a kézikönyv? És annyit, amennyi kell?
    A márka amúgy mindegy, ha nem tetszik, legközelebb váltasz másra, de a közismert márkákkal nem lehet mellényúlni.
    Veresg 2018/12/23 19:47 (55135)
    Persze ! Minden csavar meg lett húzva rendesen.
    A kocsi alja is végig lett nézve de semmi nyoma olajfolyásnak.
    Szóval nem tudom hova lett 6L olaj
    gegee 2018/12/23 18:21 (55134)
    Veresg írta:
    Sziasztok !
    Olyan kérdésem lenne,hogy a mai napon volt olajcsere a 2015-ös V40 D3-as Volvómban.
    A képen látható olajat raktuk bele.
    Mentem vele kb 50 km-t és ki írta hogy alacsony az olajszint.
    Amikor megnéztem akkor a minimum alatt volt a szint.
    Kérdésem az lenne ,hogy ez mitől lehet ???
    Válaszokat előre is köszi!
    Utólag még annyit hogy ki milyen olajat rak a volvójába??
    Köszi.

    Hali.Gondolom az olyan trivialis dolgokat kilohetjuk, mint hogy nem lett meghúzva a leereszto csavar, illetve, hogy tényleg kevés olaj került bele.En azt tenném, hogy alamasznek csorgasokat keresni, illetve emissziot meretnek.Ezen felül részemről szerviz következne.
    Sajnos itt nem igazán szerel az, aki kommentel, és viszont.
    Olaj meg olyan kerül a mienkbe bele, amilyen éppen akad.Vagyis nem vagyok fetisiszta ,csak teljesítse az adott szabványokat.
    Na jó, asszem abbahagyom a kommentelest, mert állandóan atirogatja ez a kibaszott tablet, kihullik az a kevés maradék hajam is.
    ((
    Jövök majd január 2.-an, akkor leszek újra windowzon.
    Addig is BUÉK mindenkibe.
    gegee 2018/12/23 18:07 (55133)
    bazsi írta:
    prediktív szövegbevitelt tiltsd le, android 8.0-nál settings/system/language and input/advanced -nél none-t válassz.

    (Pontosan ezt hol találod teló és android rendszer függő.)


    Itt nekem csak olyan van, hogy gugli-helyesirasellenorzo, na azt kilottem, de így is atirogatja.Kib.szott idegesítő.6.0-as Android.
    Veresg 2018/12/23 17:46 (55132)
    Sziasztok !
    Olyan kérdésem lenne,hogy a mai napon volt olajcsere a 2015-ös V40 D3-as Volvómban.
    A képen látható olajat raktuk bele.
    Mentem vele kb 50 km-t és ki írta hogy alacsony az olajszint.
    Amikor megnéztem akkor a minimum alatt volt a szint.
    Kérdésem az lenne ,hogy ez mitől lehet ???
    Válaszokat előre is köszi!
    Utólag még annyit hogy ki milyen olajat rak a volvójába??
    Köszi.
    peye 2018/12/23 11:46 (55131)
    Szia, nekem is ez volt a gondom, pont tegnap oldottam meg
    bazsi 2018/12/23 11:22 (55130)
    prediktív szövegbevitelt tiltsd le, android 8.0-nál settings/system/language and input/advanced -nél none-t válassz.

    (Pontosan ezt hol találod teló és android rendszer függő.)
    gegee 2018/12/23 11:10 (55129)
    Na jah, ezt az opciót el is felejtettem, valóban...
    Aaaa, loszerszam, 10-12milliot meg ha lenne se adnék semmilyen kocsiert.
    Ja, Inrock, te biztosan tudod, hogy lehet kikapcsolni a kib@szott androidban hogy a rohadék szövegszerkesztő atirogassa a szavaimat?Q-ra idegesítő...
    inrock 2018/12/23 09:28 (55128)
    Halló Kollégák,

    hát veszel újonnan benzinest
    gegee 2018/12/22 19:26 (55127)
    Amúgy meg boldog karit kívánok a komplett Volvo iwiwnek!
    gegee 2018/12/22 19:24 (55126)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/12/20/miert_dragabb_a_gazolaj_35-40_forinttal_mint_a_benzin

    Az utolsó bekezdése reagálva, vajon hogyan vegyünk benzines autót ha gyakorlatilag ismeretlen fogalom a piacon???
    Már úgy értem , hogy a tisztességes méretű benzines családi autó...
    gegee 2018/12/18 02:30 (55125)
    Korábban linkeltem az egyetlen Volvo 165-ről egy cikket, most itt van a videóa resturácijáról.

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=zb5RoHNdnn4


    Továbbra is aszondom, hogy q szép és egyedi.
    inrock 2018/12/17 14:08 (55124)
    Halló Kollégák,

    és merrefelé keresel szerelőt?
    A fogyasztásnövekedés a hideg beálltával jött elő? Mert akkor az szerintem természetes.
    AZAUTÓ 2018/12/16 12:06 (55123)
    Üdvözlök Mindenkit !

    Keresek egy tapasztalt régi Volvóst vagy jó szerelőt. Eddigi volvós(V50 1,6 D) életem alapján arra a következtetésre jutottam, ha a fedélzeti szgép az üzemanyag fogyasztásnál növekedést jelez valami probléma lesz az autóval. Most is ez van, a kiolvasás során viszont nem volt hibakód. De erőtlennek érzem a kocsit. Szerintetek van alapja a gondolatomnak, van másnak is ilyen tapasztalata ? Esetleg tipp mi lehet a hiba ?
    Köszi és szép napot.
    gegee 2018/12/16 06:27 (55122)
    Ja, és drifteljen mindenki sokat, ha máshogy nem, kézifake használatával.Osztán jöhetnek a képek, videók.A wiw szervere nem fog belepusztulni a sok komment kezelésébe...
    gegee 2018/12/16 06:26 (55121)
    Haha, olvastam.Itt felénk a főváros környékén max dér van, meg zúzmara, semmi egyéb, nevetséges.Lassan haza kell majd járnom Magyarországra, ha síelni akarok...
    (Jó, fent északon biztos van már hó, délen meg jó eséllyel sosincs, szóval nincs egységes időjárás...)
    gegee 2018/12/16 06:24 (55120)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/12/15/sved_ellenfelet_kap_a_tesla_semi/

    Na, hát ez érdekes lesz, hogy akksis megoldással komoly terhet cipelni hogy éri majd meg...
    Ha már svéd és e-kamion, akkor már nkább a Scania trolikamionja, ami az autópálya feletti áramszedőkből szipkázza a feszejt...Biztos, hogy linkeltem korábban.
    inrock 2018/12/15 09:40 (55119)
    Halló Kollégák,

    megérkezett a hav
    Svédbe' mi a helyzet?
    inrock 2018/12/10 20:42 (55118)
    Itt meg egy új S90 D5-öt megküldenek a dojcse Autobánon:

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=mrVsd9GL2P4
    inrock 2018/12/10 18:59 (55117)
    Halló Kollégák,

    Pepitának is ilyen van
    gegee 2018/12/10 12:49 (55116)
    Kurva szép ez a szín!

    gegee 2018/12/10 12:38 (55115)
    Ilyen trélert minden lerohadt Volvernek!



    Bár részemről inkább ne rohadjon le...
    gegee 2018/12/10 12:30 (55114)
    Öregecskedő Volverek, gyönyörű, nagy kép, tessen beleklikkelni...:

    gegee 2018/12/09 20:01 (55113)
    gegee 2018/12/08 02:40 (55112)
    SGábor írta:
    gegee írta:
    A kerékőr-problémás kollegának meg üzenném, hogy rá kell keresni a kuglival, hogy kerékőr leszedő készlet, az árgépen olyan huszon-pár ezer forint a szett, típusfüggő, ha jól látom...Épp most botlottam bele.
    Ez el is mond mindent a kerékőr védelmének komolyságáról.
    Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de eddig még nem vettem, eztán meg már nem is látom értelmét.Inkább keveset kell no-go zónákban parkolni, az hasznosabb, és nem csak a kerék, hanem a kocsi is megmarad...

    Esetleg marad az orosz módszer, nevesül a könnyűfém-felnik küllői közt vastag, erős lánc átfűzése lakattal.


    Kösz a visszajelzéseket. Nem akartam válaszolatlanul hagyni, csak pár napig nélkülöznöm kellett a net világát...
    Időközben rendeltem és meg is kaptam Ivanicséktól az új kerékőr szettet. Azért az elég nyomós érv volt, hogy "ha lehetne utánrendelni, valszeg a tolvaj is tudna"...
    Mivel a téli gumit valahogy fel kell rakatni, ezektől a régiektől mindenképpen meg kellett szabadulnom. Akkor meg már tényleg nem az új szett fog földhöz vágni.
    A négyből kettőt úgy ráküldtek az előző tulajnál, hogy rá kellett hegeszteni egy célszerszámot a leszedéshez. Gyaníthatóan már anno, ott megadta magát a kerékőr és ezért nem volt a kocsiban vásárláskor. Persze senki nem tud semmit az eladónál...

    Egy életre megtanultam, hogy a hirdetés minden szavát le kell csekkolni vásárlás előtt és még azt is ami nincs leírva...


    Az igen, ha még hegeszteni is kellett, akkor az férfias küzdelem volt!

    A felnik megúszták rendben?
    A gyári Volver kerékőrről meg valamiért azt gondolom, hogy vesznek valahol egy jobb minőségű kínai szettet, aztán belegravírozzák a kan jelet és kész a "gyári" termék, tízszeres áron...

    Valahogy képtelen vagyok elhinni, hogy valóban leállnak ilyen piszlicsáré cuccot sajátként gyártani.
    Ami még megoldás lehet, hogy ha megállsz, vedd le te a kereket és akkor már más nem tudja...
    Bocs.
    A gépsárkányról meg jöhetnek bátran képek, ez itt így szokás.
    gegee 2018/12/08 02:32 (55111)
    www.napi.hu/nemzetkozi_vallalatok/volvo-sedan-autogyartas-autoipar-autopiac.674274.html

    Itt az őshazában már most is az van érzetre, hogy száz autóból kilencven kombi, suv,
    ferdehátú (amit ezek félkombinak neveznek), vagy egyterű.
    Ami ilyen kizsgyerekes (így!) látnivalóknál van a parkolókban 7v-gente, ott meg 99% a nemszedán.
    Családos embereknek nem is igazán praktikus, hisz olyan szűk a csomagtérajtó, hogy egy bőrönd is alég fér át rajta, márpedig ahol van 2-3 gyerek, kutya, stb ott ezek vackainak bepréseléséhez az üvegnek is nyílnia kell hátul.Oké, hogy belül már hatalmas is lehet a szedán csomagtere is, de odáig el is kell jutni.

    A szedánok maradjanak meg üzleti autóknak, ahol a managerek mennek demózni, vagy buzinesszelni egy szál aktatáskával, laptoppal.
    A családé meg az ötajtós, nagyra nyíló hátsó ajtós kaszni.
    SGábor 2018/12/07 15:22 (55110)
    gegee írta:
    A kerékőr-problémás kollegának meg üzenném, hogy rá kell keresni a kuglival, hogy kerékőr leszedő készlet, az árgépen olyan huszon-pár ezer forint a szett, típusfüggő, ha jól látom...Épp most botlottam bele.
    Ez el is mond mindent a kerékőr védelmének komolyságáról.
    Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de eddig még nem vettem, eztán meg már nem is látom értelmét.Inkább keveset kell no-go zónákban parkolni, az hasznosabb, és nem csak a kerék, hanem a kocsi is megmarad...

    Esetleg marad az orosz módszer, nevesül a könnyűfém-felnik küllői közt vastag, erős lánc átfűzése lakattal.


    Kösz a visszajelzéseket. Nem akartam válaszolatlanul hagyni, csak pár napig nélkülöznöm kellett a net világát...
    Időközben rendeltem és meg is kaptam Ivanicséktól az új kerékőr szettet. Azért az elég nyomós érv volt, hogy "ha lehetne utánrendelni, valszeg a tolvaj is tudna"...
    Mivel a téli gumit valahogy fel kell rakatni, ezektől a régiektől mindenképpen meg kellett szabadulnom. Akkor meg már tényleg nem az új szett fog földhöz vágni.
    A négyből kettőt úgy ráküldtek az előző tulajnál, hogy rá kellett hegeszteni egy célszerszámot a leszedéshez. Gyaníthatóan már anno, ott megadta magát a kerékőr és ezért nem volt a kocsiban vásárláskor. Persze senki nem tud semmit az eladónál...

    Egy életre megtanultam, hogy a hirdetés minden szavát le kell csekkolni vásárlás előtt és még azt is ami nincs leírva...
    gegee 2018/12/03 21:30 (55109)
    Na, talán ez működik, mint link beszúrás: kódként kell neki beadni.
    -
    Paci, lassan már részesedést fogok kérni a honlap bevételeiből!
    Mint tesztelő, kódoló, tartalomgyártó, supportos...
    A betyár mindenségit...
    gegee 2018/12/03 21:28 (55108)
    Volver digger a mély sz@rban...


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=-6CzS0w-iOI
    gegee 2018/12/03 19:42 (55107)
    A kerékőr-problémás kollegának meg üzenném, hogy rá kell keresni a kuglival, hogy kerékőr leszedő készlet, az árgépen olyan huszon-pár ezer forint a szett, típusfüggő, ha jól látom...Épp most botlottam bele.
    Ez el is mond mindent a kerékőr védelmének komolyságáról.
    Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de eddig még nem vettem, eztán meg már nem is látom értelmét.Inkább keveset kell no-go zónákban parkolni, az hasznosabb, és nem csak a kerék, hanem a kocsi is megmarad...

    Esetleg marad az orosz módszer, nevesül a könnyűfém-felnik küllői közt vastag, erős lánc átfűzése lakattal.
    gegee 2018/12/03 19:36 (55106)
    Haha, értem, kösz.
    )
    inrock 2018/12/03 19:13 (55105)
    Ezen a cikken én is pislogtam kifelé a fejemből, erőteljesen
    Mit akar kompenzálni, meg egyáltalán kinek?
    inrock 2018/12/03 19:12 (55104)
    Halló Kollégák,

    nézik a rendőrök a gázolásos esetet, de a testesebb elkezdi magyarázni, hogy ilyen vészfék, meg olyan felismerő, meg mittomén... ezzel az autóval nem lehet gázolni, ez tuti gyilkosság volt Na ekkor kezd el menekülni a nő, onnan meg már sztem egyértelmű.
    gegee 2018/12/02 23:44 (55103)
    Tegnapi nepperűző,

    totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2018/12/01/premiumot_negymillio_korul/


    "jelenleg is szeretnék azok közé az apukák közé tartozni, aki ha elviszi a fiát a bölcsibe az anyukák megjegyzik miből szállt ki."

    Bróhaha, asztaqrva, ekkora sznob k*cs*göt, bazze...
    )))))
    Egy átlag nőt maximum a kocsi színe érdekli, kábé pont leszarják a típust, fel sem ismerik.

    Remélem, nem Volvo-t vesz majd.
    gegee 2018/12/02 23:40 (55102)
    Putyu17 írta:
    Üdv mindenkinek.
    Nyáron vásároltam egy C30 1.6D 2009-t (digit kétzónás klíma) és a hideg beáltával észleltem, hogy a vezető oldalon egyáltalán nem fűt az autó amíg az utas oldalon rendesen jön a meleg levegő. Bárhova tekerem a hőfok szabályzót semmi nem történik, külső-belső levegőztető is mindegy mire van kapcsolva, mindent megpróbáltam de nem fűt.
    Valaki találkozott már ilyennel? Köszi előre is a segítséget és ötleteket!


    Elzáródott a levegő terelő a csőben, és pont ekkor szakadt el / akadt ki a mozgatóbowden?
    Érdekes.Ahogy inrock mondja, jobban jársz egy műhellyel, itt néha hetekig nincs komment, vagy csak az én marhaságaim...

    Majd írd már be lécci a megoldást, ha lesz, mi is had okuljunk, kösz.
    gegee 2018/12/02 23:33 (55101)
    Mi a poén benne???
    Hallani nem hallok, felirat meg nincs.
    Eleve a videó se látszódik nálam, csak a letöltés működött.
    gegee 2018/12/02 23:29 (55100)
    SGábor írta:
    Sziasztok,

    még nem írtam ezen a fórumon, de eljött ennek is az ideje...
    Fél éve vettem egy XC60 R-designt. Nagyon szeretem, bár autó vásárlással ennyi szívatást még nem éltem meg, mint amit ezzel együtt "kaptam".
    Egyszer lehet, hogy megírom okulásképpen másoknak, de nem akarom mindjárt az első bejegyzésemmel lehúzni magam a wc-n.

    A sok problémával már együtt tudok élni, de van egy akut problémám. Megvettem a téli gumi szettet, de nem tudják átrakni, mert nincs meg a kerékőr...
    Elég banális, de eddig a pótkerék felé se kellett néznem, így nem is kerestem. Így utólag gondoltam csak bele, hogy ha lett volna egy defektem valahol a világvégén...

    Szóval a kérdésem Felétek: igaz, hogy nem tudnak alvázszám alapján utánrendelni gyári kerékőrt a Volvo márkaszervizek? Létezik, hogy nincs más kiút, mint roncsolásos eltávolítás és új kerékőr szett beszerzése???

    Előre is köszi,
    Üdv
    Gábor


    Tecsőn van fent egy videó, hogy a gyerek rákalapálja a krovát a kerékőrre, és úgy szedi le vele, mintha ott sem lenne a kerékőr.
    És még a krova se sérül meg.
    Asszem hogy valami szláv/ruszki videóban láttam, így meg nem tudok rákeresni sem.

    A kerékőrt meg kb leszarnám, pár ezerért lehet venni másikat.
    Ha nincs meg a feje, akkor úgy sincs más megoldás.
    Ha lehetne utánrendelni, valszeg a tolvaj is tudna.
    inrock 2018/12/01 13:18 (55099)
    Halló Kollégák,

    sajnos nincs köztünk szerelő, így kénytelen leszel szerviz szakértelmét bevonni a témába.
    Putyu17 2018/12/01 10:57 (55098)
    Üdv mindenkinek.
    Nyáron vásároltam egy C30 1.6D 2009-t (digit kétzónás klíma) és a hideg beáltával észleltem, hogy a vezető oldalon egyáltalán nem fűt az autó amíg az utas oldalon rendesen jön a meleg levegő. Bárhova tekerem a hőfok szabályzót semmi nem történik, külső-belső levegőztető is mindegy mire van kapcsolva, mindent megpróbáltam de nem fűt.
    Valaki találkozott már ilyennel? Köszi előre is a segítséget és ötleteket!
    SGábor 2018/11/30 19:21 (55097)
    Heló,

    pont ezen akadtam fenn, hogy a márkaszervíz mondja, hogy nem tud utánrendelni...
    inrock 2018/11/30 19:03 (55096)
    inrock 2018/11/29 19:26 (55095)
    Halló Kollégák,

    márkaszervizt kérdeztél már? Vagy ők mondták, hogy nem tudnak utánanézni? Mert akkor tényleg csak roncsolással lehet leszedni.
    SGábor 2018/11/29 09:26 (55094)
    Sziasztok,

    még nem írtam ezen a fórumon, de eljött ennek is az ideje...
    Fél éve vettem egy XC60 R-designt. Nagyon szeretem, bár autó vásárlással ennyi szívatást még nem éltem meg, mint amit ezzel együtt "kaptam".
    Egyszer lehet, hogy megírom okulásképpen másoknak, de nem akarom mindjárt az első bejegyzésemmel lehúzni magam a wc-n.

    A sok problémával már együtt tudok élni, de van egy akut problémám. Megvettem a téli gumi szettet, de nem tudják átrakni, mert nincs meg a kerékőr...
    Elég banális, de eddig a pótkerék felé se kellett néznem, így nem is kerestem. Így utólag gondoltam csak bele, hogy ha lett volna egy defektem valahol a világvégén...

    Szóval a kérdésem Felétek: igaz, hogy nem tudnak alvázszám alapján utánrendelni gyári kerékőrt a Volvo márkaszervizek? Létezik, hogy nincs más kiút, mint roncsolásos eltávolítás és új kerékőr szett beszerzése???

    Előre is köszi,
    Üdv
    Gábor
    gegee 2018/11/26 10:22 (55093)

    Indiában is vannak Volvók...Háppersze, nyilván.

    Csikós tegnapi írásából jön a kép.Hát ami ott el van uralkodva, attól a magyar kápéemesek, meg a Mozaik utcások agyhúgykövet kapnának...
    inrock 2018/11/25 09:46 (55092)
    Halló Kollégák,

    újabb sztori az autóval. Rapszodikus módon kezdtek világítani a tolatólámpák, miközben maguk az izzók jók. A váltóban valami olajgombát kellett cserélni, és most megint működik.
    Hát jah... 17 éves a gép.
    Tegnap felkerültek a téli pacskerok, jöhet a hó.
    Kék Villám 2018/11/23 14:05 (55091)
    inrock írta:
    Nem a motor közelében van amúgy a termosztát?

    A motorblokk oldalán van elvileg, ahol a vízcső kimegy a hűtő felé. Legalább is ezt gondolom, bár szét nem szedtem, videót még csak benzinest láttam, annál így volt.

    Mivel fűtés van, a motor gyorsan eléri az üzemi hőfokot és nagy hidegben sem hűl vissza én nem aggódom, valszeg jó lesz az a termosztát.
    gegee 2018/11/23 05:39 (55090)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/22/auto_helyett_elvont_poent_kapunk_a_volvotol/

    Nesze semmi, fogd meg jól...ennek aztán b@romi nagy értelme volt.
    b.lajos 2018/11/19 19:20 (55089)
    Hogy őszinte legyek fogalmam sincs milyen való bele. Mikor megvettem (5 éve) keresgéltem a neten és az 5W-30-at dobta ki, azon belül valamiért leragadtam a Castrolnál, így azóta ezt teszem (minden év végén).
    inrock 2018/11/19 18:49 (55088)
    inrock 2018/11/19 18:47 (55087)
    Passzolom a válaszadás lehetőségét, nálam az kerül bele, amit a szerelőm belerak Volt már benne Liqui Moly, de többen füstölést jeleztek nála (én szerintem hangosabb lett a motor), és váltott Eneos-ra. Szóval, ha a SAE, és API szintek szerint rendben van, akkor miért ne...
    Nem 5W-40 való bele amúgy?
    inrock 2018/11/19 18:44 (55086)
    b.lajos 2018/11/18 15:56 (55085)
    Sziasztok,
    Adott egy 1.8-as benzines Volvo (2004 S40). Olajcsere szükséges és megakadt a szemem a MANNOL (7707 O.E.M. FORD VOLVO 5W-30 4L) igencsak kedvező árán. Mennyire megbízható, ajánlott olaj, agy egyáltalán mennyire érdemes váltani az eddig használt Castrol Magnatec-ről?
    Köszönöm előre is a tanácsot.
    gegee 2018/11/16 19:53 (55084)
    totalcar.hu/egester/2018/11/16/bmw_helyett_volvo/

    Szokta valaki ezt hallgatni?
    Ha megtenné, hogy összefoglalja két mondatban, megköszönném.
    (Én lassan talajsüket vagyok, esélyem sincs.De amikor még hallottam valamennyire pár éve és próbáltam ezeket hallgatni, akkor is folyton egymás szavába vágtak,semmit nem mondtak végig, és gyenge volt a hang minősége is; de hátha azóta változott... )
    gegee 2018/11/14 18:52 (55083)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/14/jiaji_elegans_egyteru_volvo_alapon/

    Nem Volvo, de majdnem, állítólag.
    Az a baj ezzel az egésszel, hogy az európai ember akkor fog venni kínai autót, ha az egyszerre tud olcsó és jó lenni.
    Hiszen, ha csak drága és jó; olyanból van itt is dögivel, Dunát-Rajnát-Majnát lehet rekeszteni velük.
    Mi a francnak nézegetne bárki is egy nóném logót, márkát a kocsiján, ha még drága is, nem igaz?
    Viszont ha a kínai autó valóban jóra sikeredik, akkor meg sosem lesz olcsó, és ráadásul még ide is kell hozni, ami extra árnövelő hatású.
    És akkor itt a farkába is harapott a kígyó...
    gegee 2018/11/13 15:19 (55082)
    Persze, vili, hogy így kommunikálják le a valamiért nem tetsző ügyfeleket.Ha meg még így is vállalja a delikvens a szerződést, akkor a biztosító megvonja a vállát és nagy duzzogva belemegy...
    gegee 2018/11/13 15:17 (55081)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/13/sorban_allnak_a_vevok_a_volvo-elofizetesert/

    Hááát, ha találnak elég számú ilyen m@rhát, (már pedig a cikk szerint találnak) akkor hajrá.
    4, de max 5 év bérléssel kiugrik a delikvens zsebéből a vételár, és nem marad semmi.
    Míg, ha megvette volna, akkor ott lenne egy cirka 50%-os árú maradványérték.
    B@romi jó buzinessz ez, biztosan...
    A gyártónak.
    De úgy látszik arrafelé nem fogy el az agyatlan hipszter gazdag.
    Akkor fosszák csak ki őket.
    inrock 2018/11/12 18:10 (55080)
    Halló Kollégák,

    rosszul írtam... a hőfokmutató középső (üzemmeleg) vonal alatti vonalnál nyit a termosztát, felteszem az összes Volvónál, ahogy nálam is. Szóval, ha ez alatt is meleg a cső, akkor szerintem nem jó a termosztát. Nem a motor közelében van amúgy a termosztát?
    Kék Villám 2018/11/12 17:58 (55079)
    Amúgy ügyesen összeraktam az új radit, szépen működik, sehol nem ereszt, jelenleg a fagyállót próbálom kimosni a kárpitból... Nem tűnik egyszerűnek.

    Meg sajnos a nagy szerelésben a bal oldali állító mechanizmust sikerült szétakasztanom és nem is tudtam összerakni, úgyhogy tartok tőle télen-nyáron meleget fog fújni a digit klíma...
    Kék Villám 2018/11/12 17:54 (55078)
    inrock írta:
    hogy nézted meg a termosztátot? Megfogod a radiátor tetejénél levő csövet, és ha az melegszik, akkor nyitva van, miközben a műszerfalon a mutató még nem állt be középre.

    Ezt csináltam. 2 perc után már melegszik a cső. Amúgy fűtés van, meg gyorsan melegszik a mutató szerint a motor, hidegben sem hűl vissza, lehet, hogy nincs is vele baj? Másrészt nem vagyok benne biztos, de ugye a felső csőcsonknál van a termo (a generátor mögött)?
    inrock 2018/11/11 09:27 (55077)
    Halló Kollégák,

    felteszem sok kárkifizetés történt idén Volvóra náluk, így megemelték a díjat a Volvósoknak. Ezzel is jelezve, hogy "nem akarunk volvósokkal foglalkozni, mert nem tudnak vezetni" (törvény szerint direktbe' ilyet nem mondhatnak ugye). Aki meg nem figyel, és marad, azon pedig szépen bevasalják a pénzt.
    Szóval nincs mit csodálkozni, hogy nem akartak nagy engedményt adni.

    Ha jól emlékszem, tavaly is volt már ilyen, de akkor nem váltottam, mert még így is az olcsóbbak közt volt a díj.
    gegee 2018/11/11 00:08 (55076)
    totalcar.hu/belsoseg/2018/11/09/az_megvolt_amikor_korea_ellopott_ezer_volvot_a_svedektol/

    Hát igen, nehéz erre mit mondani, az öntökönszúrás tipikus esete...
    gegee 2018/11/10 15:24 (55075)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    jelentősen megdrágul a jövőévi biztosításom az ideihez képest, így kalkuláltattam. Nézem a végén, hogy milyen kedvezményeket/pótdíjakat vettek figyelembe. A mostani biztosítóm 20% pótdíjat számolt fel, mert Volvóm van
    Mindenesetre indítottam egy váltást. Ami meglepő, hogy a Genertal nem a legolcsóbb volt most, sőt a középmezőnyben végzett, a mostani biztosítom után.


    Hehh, durva.Üssed őket, ha pof@'tlanok.
    Mi is váltottunk a régi kocsinkkal még tavaly idekint, mert hogy ugyanannyi volt az éves díj 14 éves korában is, mint mikor hatévesen vettük...(Mondjuk eszmélhettem volna én is hamarább.)
    És mikor rákérdeztünk, hogy hát ezt mégis így hogy, akkor nagy kegyesen adtak egy olyan 5%-os engedményt.Én meg kb a felére-harmadára gondoltam (hiszen a kocsi értéke kb a tizedére esett ennyi idő alatt, tehát még így is gavallér lettem volna velük...), azt viszont ők nem akarták, így hát szépen p!cs@'n lettek rúgva.

    És sikerült is jóval olcsóbb újat kötni.
    Az ap(p)juk falloszát az ilyeneknek.

    Idevágó napirajz:



    Go to topOldal: 12345678...553