facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 12345678...562
    inrock 2020/08/04 16:40 (56032)
    Halló Kollégák,

    saját gépről is ki tudod tallózni a képet, csak ahogy gegee is említette, ezen felül még meg kell nyomni az img gombot. Illetve van egy mérethatár.
    gegee 2020/08/04 06:41 (56031)
    Na, ez a legjobb döntés, hajrá.Képet a komment írásánál lehet beszúrni, de csak ha kint van már alapból a neten.Ha más nem a saját fiókodba is tudsz feltölteni fotókat és onnan belinkelni ide a fórumba.A Re:Index Fórum Topik alaltti sorban vannak a formázás, beszúrás gombjai, a sor vége felé a kép beszúrása, linkje gomb.
    Ropy 2020/08/03 18:32 (56030)
    Szerdán már csináljak is, csere minden ami nem szilárd (akkusav marad) + vezérlés + vonóhorog. Időutazás ez a gép nekem, de nagyon fincsi, ennyire szar hifit én meg életemben nem hallottam, valszeg full alap, na de akkor is, mindegy a motor zenél:)
    Erdekesen működik a fórum, még keresem a logikát... Hogy lehet képet beszúrni pl.?
    inrock 2020/08/03 16:46 (56029)
    Én egyszer vonaton éreztem a töltés mellett égő gaz hőjét (nem tudom, hogy lusták voltak kaszálni, vagy véletlen gyulladt ki). Akkor úgy én is meglepődtem, hogy ennek aztán adja a meleget.
    inrock 2020/08/03 16:42 (56028)
    Halló Kollégák,

    a 10 év 4 évvel már túl van lépve. Az majdnem a fele a megengedett periódusnak. Én nagyon nem szórakoznék ilyennel, a következő utad a szerelőhöz vigyen.
    gegee 2020/08/03 02:01 (56027)
    Na, a 7vgi szót nem tudom, honnan vettem, de gondolom érthető így is.
    gegee 2020/08/03 01:48 (56026)
    Hejhalla.Üdv és grat a vashoz.
    Ez sajnos nem az a fórum, ahol hemzsegnek a júzerek, és pörög a beszélgetés.Néha hetek telnek el két komment közt...
    És nincsenek szerelő emberek se, vagy ha igen, ügyesen bújkálnak és titkolják mivoltukat.
    Ha engem, a nagy laikust kérdezel, akkor a józan paraszti ész szerint gondolom, nem fog holnap reggelre szétesni a vezérlés hirtelen, szóval ha 1-2 7-en belül megcsinálja a szerelőd, akkor érdemes lehet kivárni.De ha csak egy fél év múlva, ameddig te ráadásul beletennél 10e km-t, akkor lehet vidd el máshová...
    Ezt leginkább te tudod, hogy milyen szándékkal vetted.A 7vgi kirándulások is lehetnek 20 km-esek, meg 1300-asok is.

    Tessék felnyomni képeket is és kommentelni rendesen.
    gegee 2020/08/03 01:39 (56025)
    index.hu/belfold/2020/08/01/m7-autopalya-kamion-tuz-raklap-savlezaras/

    Ez is egy Volver volt, rip neki, illetve hát a fülkéje talán megmaradt.Nem szarral gurigázhatott a hőtermelés.
    Egyszer még vagy 15 éve az M5-ösön elmentem egy égő kisteherautó mellett kocsival, csak a belső sávon lehetett haladni, de valami brutális hőmérsékletet termelt az is.Hát akkor egy kamion méret mit tudhat...
    Ropy 2020/08/02 21:28 (56024)
    Sziasztok! Életem első Volvójával szeretnék a fórumhoz csatlakozni, illetve már csatlakoztam is. Ha lehet azonnal pofátlanul kérdeznek, 130 e igazolt kilométerrel, de 2006/12 évjárattal még gyári vezerlessel merjek-e járni amíg ráér a szerelő lecserélni? 10 évente csere a szervizkönyv szerint, előző tulaj csak a 160 ezret látta . V70 2,4 D, 185 Le, kizárólag kirándulásra vettem. Köszönöm!
    inrock 2020/08/02 10:31 (56023)
    Halló Kollégák,

    bizony!
    gegee 2020/08/02 04:06 (56022)
    gegee 2020/07/28 04:14 (56021)
    Meg lett szüntetve?Nagyon helyes.Igen, a tűzoltóknál hagynám csak meg én is, azok tényleg komoly felkészültséget igényelnek.
    inrock 2020/07/27 16:47 (56020)
    Halló Kollégák,

    azt néztem én is, hogy állat volvós hogy hajt

    Nálunk már jópár éve nem mennek nyugdíjba az ilyen szervek 40 évesen, meg lett szüntetve. A tűzoltókat kihagyhatták volna belőle (szerintem ők extrém munkát végeznek), de mindenki másnál helyeslem.
    gegee 2020/07/27 07:42 (56019)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/07/25/egy_vegyes_gyujtemeny_az_uj_civil_rendorautos_video/

    2:10-nél van benne Volver is, nem innen valaki?Szeged-Hmvhely környékéről...

    .
    Hanem, engem is elkaptak idekint, hogy a Matild fosná le őket.
    Ilyen nyaralótelepes környéken, igaz, szűk úton, enyhe forgalomnál 40 helyett 54-gyel.
    Én a briganti!Kézi lézeres mérővel.Nagyüzem volt, tízesével voltak félreállítva a kocsik, gondolom, kitermelték vagy 2 7-re a kötelező kvótát.
    12 év alatt, amióta kint vagyunk, ez az első gyorshajtásos bírságom.
    Szar 14 km/h miatt 2400 sek, cirka 240 ojró.Rohadjanak meg.Mi az a 14 km, molyfing.Csak éppen a köcsögök úgy számolnak, hogy 40 helyett 60 az már plusz 50% és ez is majdnem annyi.Kurva anyjukat, mekkora geczység már.Rendőrállam.Kell a migrikre a pénz.
    A dokumentumfilmben is benne van, hogy az erőszak a rendszer velejárója.
    Egyébként a szerv apszolut korrekten viselkedett, igaz én szintúgy.Olyan 50-55 közötti figura volt.Magyarországon sose látok ilyen korú rendőröket, miért?Mert 40 évesen leszerelnek, nyugdíj címszóval?De miért hagyják ezt, sose értettem...
    Visszatérve, a 2400 osztva 12-vel az 200 korona/év, azt elosztva megint 12-vel 16 korona/hónap, egy liter benzin ára.Odahaza is csak egy közepes fagyi jönne ki belőle.Végül is nem költünk sokat rendőrségre, csak most pont összejött egyszerre, de azért ez se vigasztal.F..omat a fülükbe.
    inrock 2020/07/22 16:46 (56018)
    Halló Kollégák,

    jaj, ezt a poént nem ismertem

    Új hír, a vírusnak "köszönhetően", és nem meglepő módon veszteséges az autógyártás:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/07/22/a_volvo_is_zuhant_de_viszonylag_kicsit_az_elso_felevben/
    gegee 2020/07/22 04:59 (56017)
    gegee írta:

    Az idiótája.


    Már mint a Hajdúbé, nem a Ravelli.
    gegee 2020/07/21 19:05 (56016)
    Húha, 10 naponta komment, ennyire azért ne vagdossunk egymás szavába.

    Ezt a poént már Hajdubé a 90-es évek eleje-közepén ellőtte a foci EB-n, nevezetesen, hogy Ravelli tipikusan svéd kapus, beáll a kapuba s véd...
    Az idiótája.

    Nem rossz ez a gép, főleg annak, aki belefér, szépen örexenek ezek is, nem szoktam látni extrán leharcoltat.
    Ezekből is hullik a tükörlap a cikk szerint...
    inrock 2020/07/21 16:30 (56015)
    Halló Kollégák,

    használt V50 teszt.
    totalcar.hu/tesztek/2020/07/21/hasznaltteszt_volvo_v50_16_d_2008/

    A V40-nel nem voltak ilyen problémáim...
    gegee 2020/07/11 03:03 (56014)
    Illetve az előnézet gomb is segít (nem, az pelcsáját...) ha ott nem jelenik meg, akkor a fórumban sem fog, addig kell kendácsolni, amíg meg nem jelenik előnézetben vagy a kép, vagy legalább a linkje.Sajnos ez egy elég különleges fórummotor...
    gegee 2020/07/11 03:01 (56013)
    Én szedtem már ki könyöktámaszt, de az 2003-as V70 volt.Meg az is baj, hogy már nem nagyon emléxem rá.Csak arra hogy eléggé copás volt az egész, nincs hely sehol se a kéznek meg a szerszámnak egyszerre...
    Így már van két semmitmondó válaszod is...
    Bocs.

    A Tecsőt tudom ajánlani van sok szerelős videó, persze inkább angol meg svéd nyelven, de a legtöbb esetben a képi tartalom is elég.
    inrock 2020/07/09 18:56 (56012)
    Halló Kollégák,

    hol is a kép? Még rá kell kattintani a kitallózott kép melletti img gombocskára.

    Amúgy válaszolni sajnos nem tudok a problémádra.
    Brunnentaler 2020/07/09 10:24 (56011)
    Sziasztok!

    Tudna esetleg valaki segíteni, hogy egy 2011-es Volvo V50-ből hogy jön ki a könyöktámasz fedele?
    Bőröztetni szeretném, belülről van 4 db torx csavar azt hittem csak annyi tartja de nem.
    Csatoltam egy képet is róla.

    Köszönöm előre is.
    Üdv.
    inrock 2020/07/07 16:43 (56010)
    Halló Kollégák,

    ezé' ez elég messze van a rat-től
    Wildhorse 2020/07/07 14:13 (56009)
    gegee írta:

    .
    Öregecskedő kocsin nagyon gazdaságos az ilyen fényezés, főleg telibe nyomva az egészet.
    Ha jó sok van rajta, lehet lakkozni 2-3 rétegben és utána golyóálló.Ha megsérül, akkor meg nyom rá az ember még egy fél kiló ragacsot, meg megint lakkot.Egy idő után az se számít, ha a fém alul el is korrodál.Ugyanígy jó matricák helyett az ujságpapír, jó sok enyvvel.Esküszöm, szívesen kipróbálnám.

    Azt nem tudom csak, hogy a forgalmiban ilyenkor milyen szín szerepel?



    kicsit rat style
    gegee 2020/07/03 20:12 (56008)
    Nem, ez egy svéd kocsi, a környezet is az, a garaget egy őslakos, bennszülött fórum itt.

    Jó, hát most a rendszám, kis dolgokon ne akadjunk fenn...

    (Valszeg vagy ki van vonva szerintem a forgalomból, vagy valami sutyiban használt játszós kocsi vidéken, esetleg épp újjáépül, oszt még nincs levizsgáztatva...)
    A színnel nem tudom, hogy van a szabályozás, gondolom, hasonló lehet, mint a magyar, eu-s, hogy túlnyomórészt kell legyen egy szín és arra van bejegyezve...
    inrock 2020/07/03 17:58 (56007)
    Ez az autó forgalomban van egyáltalán? Hol az első rendszáma? Vagy honnan van ez, amcsiból? Ott nem törődnek ilyennel, hogy szín
    inrock 2020/07/03 17:56 (56006)
    Halló Kollégák,

    csak követi a Volvo legalább egy állami rendszerből, hogy kinek a nevén van gép.
    Szerintem ingyenes az ilyen beavatkozás.
    gegee 2020/07/03 16:56 (56005)

    .
    Öregecskedő kocsin nagyon gazdaságos az ilyen fényezés, főleg telibe nyomva az egészet.
    Ha jó sok van rajta, lehet lakkozni 2-3 rétegben és utána golyóálló.Ha megsérül, akkor meg nyom rá az ember még egy fél kiló ragacsot, meg megint lakkot.Egy idő után az se számít, ha a fém alul el is korrodál.Ugyanígy jó matricák helyett az ujságpapír, jó sok enyvvel.Esküszöm, szívesen kipróbálnám.

    Azt nem tudom csak, hogy a forgalmiban ilyenkor milyen szín szerepel?
    gegee 2020/07/03 09:54 (56004)
    Közben megtaláltam itt a helyi nyelvű hírt, aszondják, hogy a tulajdonosok levélben kapnak értesítést a továbbiakról.Mi a harmadik tulajai vagyunk a gépnek, kiváncsi leszek, hogy megtalálnak-e minket, vagy egyáltalán veszik-e a fáradságot a nem első tulajok felé történő kommunikációra...?

    Ha nem akkor majd ősszel elviszem valahová magam, addig meg úgyis lecseng a tömeg a szervizekben.Vagy nem.
    gegee 2020/07/03 09:31 (56003)
    Aham, na, akkor talán jól alakul.Azért is érdekel, mert a mienk is automata.
    Én mondjuk nem hallok kattanást nyitott ablaknál se, erre jó a süketség.

    De érezni azt szoktam néha, a váltókaron, ahogy átbillen.Bízzunk benne, hogy ez normális dolog.
    gegee 2020/07/03 09:27 (56002)
    Ötvenhatezer...!
    gegee 2020/07/03 09:15 (56001)
    Na igen, fasza...ppan.És tényleg, hogy vannak ezek a visszahívások?
    Ilyenkor ingyen van az alkatrész és a munkadíj?Hiszen nem én, a felhasználó hibáztam?
    Vagy inkább csak bilibe lóg a kezem?Volt már valakinek ilyesmi, akár tágabb családi, baráti, stb körben?Nem pont Volvo, hanem bármi?

    Ebbe már beleesik a mienk is, kéváncsi leszek, mi lesz a reakció...
    inrock 2020/07/02 16:24 (56000)
    Halló Kollégák,

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/07/02/ketmillio_autot_hiv_vissza_a_volvo/

    13 éven keresztüli folyamatos hiba. Nem tűnik nagy valaminek, de akkor is... övprobléma a Volvonál?
    razsa 2020/07/01 22:06 (55999)
    gegee írta:


    Hellahaw, jó neked, grat a vashoz!

    Hát, erre az egészre csak annyit tudunk mondani, hogy jó az ablaxigetelés a gépen...

    Sajnos, tényleg nincs jelenleg senki, aki szerelne, pláne, ilyen fiatal gépet.

    De majd írd be kérlek, ha nem nagy kérés, hogy mi lett a megoldás, had tanuljunk mi is az esetből.[/quote]

    Szia! Koszi

    Volvo Duna Autonal voltam,nagyon korrektek voltak, az alapjarat ingadozasra azt mondtak, h diagnoaztika kell, es aztan egy szoftver frissitest csinalnak ami atlag 80% ban megoldja a problemat. Jovo hetfore kaptam idopontot, meglatjuk az eredmenyt.

    Kattanasra azt mondtak normalis, a hajtaslancba ahogy a valto dolgozik azt hallani.
    inrock 2020/06/30 18:38 (55998)
    inrock 2020/06/30 18:38 (55997)
    Halló Kollégák,

    nemsemmi!
    gegee 2020/06/30 09:25 (55996)
    Csóró vagy?Hó vége van?Nincs garazsad, szerszámod?
    Kusztomizálján miniben!
    Ezt bárki megengedheti magának...


    Code:

     https://www.youtube.com/watch?v=jDcKhDx_8mQ 


    Én spec a legtöbb ilyen átalakítástól hányok, de az, hogy az ipse motorblokkot farag, meg futóművet, becsövezést, sportléxűrőt; meg nyithatóvá teszi a nyílászárókat, az egyértelműen beszarássss...


    (csak így tudtam megoldani, ki kell kopipésztelni a linket egy másik böngészőablakba...)
    gegee 2020/06/27 17:34 (55995)
    Amikor én olvastam, akkor ez az infó még nem volt benne...

    Valszeg utána írhatták bele.
    inrock 2020/06/27 10:25 (55994)
    Nem olvastad el a cikket? Azt írták benne, hogy a 2008-as válságkor vonult ki először. Most már tényleg jó lenne végérvényesen.
    inrock 2020/06/27 10:24 (55993)
    Pedig ott tényleg nem bonyolult a kresz. Kb annyi, hogy aki nagyobb azt engedd el. Illetve a nagyobb úgysem lesz hajlandó megállni. És működik, minek ezt bonyolítani
    inrock 2020/06/27 10:22 (55992)
    Halló Kollégák,

    nem gurgulázik... európaira hangolták a rendszerét. Amúgy nem is jól hallani, a jutyúb oldalán a kommentelők meg is jegyezték, hogy jó lenne már egy mikrofont beszerezni.
    gegee 2020/06/26 23:25 (55991)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/26/kivonul_az_aaa_auto_magyarorszagrol/

    De jó, talán végre végleg mexabadul az ország ettől a mocskos szemét bandától.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Autó, takarodj!
    Egyszer már kivonultak, valamikor a 2000-s évek elején, ha jól emléxem.
    Ezeknél még a kőbányai sóderplaccos nepperek is komolyabb "üzletemberek", pedig, hát ők sem kismiskák.
    gegee 2020/06/26 22:59 (55990)
    Néha szoktam kalandozni ilyen rettenetes ázsiai helyeken.Na, nem költök sokat, meg utazni se kell, csak a guglimapszot nyitom ki, a világ legjobb utazási irodáját.
    Lerakom a figurát mondjuk valahova Bangladesh egyik nagyvárosának központjába.Hát, amiket ott látni lehet néha, irgalmatlan.Szerencsétlen ördögök.
    Azt se értettem sose, hogy ott mindenki aki motorozik, simán nagymotorral jár (100-150-250 ccm).Hogy ezek mind leteszik a vizsgát a megfelelő kategóriára?Hát, egy lóf@52t, kábé.Illetve valahol olvastam, hogy nagyjából annyi a kategória, hogy parkoljon le a járda mellé, és átment.Hát így könnyű, bökje meg...
    Szeretnék én is így motorosjogsit szerezni...
    gegee 2020/06/26 22:52 (55989)
    Na, hát akkor teljesen jól beletrafáltam.De hogy fog az ilyen menni majd a közúton?Meg miből javíttat egy új autót?Meg azokra a szar burkolatokra egy Dália Logánynál, elefántseggel formázott Pögó 206-osnál minek jobb autó?Rengeteg a kérdés...
    gegee 2020/06/26 22:49 (55988)
    Milyen hangja van?Gurgulázik ez is, mint egy usák tepsi?

    Úgy tudom, ezt se, meg a 3.2-est sem Európának szánták, itt alig lehet kapni...Vagy rosszul tudom?Nyilván az európai benzinárak miatt kábé senki se venné.Jó eséllyel a csomagtartóba kéne tankolni.
    Pedig milyet léphet egy ilyen, bökje meg...
    inrock 2020/06/26 19:39 (55987)
    inrock 2020/06/26 16:41 (55986)
    Nahát, ha lesz alkalmam, akkor megnézek egy ilyen autót majd Nem fogom magam törni érte, de ha lesz alkalom nem fogom elszalasztani.
    inrock 2020/06/26 16:38 (55985)
    Halló Kollégák,

    a TC, vagy a Vezess is lehozta ezt a videót, ők oda is írták az okot: Indiában nincs nagy gyakorlatja a gyakorlati vezetés gyakoroltatásának (direkt írtam így! ).
    Szóval mondhatni, hogy libáért vette a jogsit
    gegee 2020/06/26 03:10 (55984)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/06/25/2020_vegen_uj_marka_jon_europaba/
    .
    Hát na, a mi kutyánk kölyke ez is, nem?Unokatestvér!
    A rendszáma viszont svéd.
    gegee 2020/06/26 01:00 (55983)
    Ja, még annyit, hogy a V70-en valami pattintós megoldás van, ha jól emléxem.De neked, ha van elég nagy sima felület, akkor egy jobb kétoldalas ragasztó is megfoghatja.Csak hát a nyári q meleg nem biztos, hogy jót tesz neki hosszan...Már mint a ragasztásnak.
    Illetve, ha sokallod a dolgot, üvegesek is szoktak kivágni ilyen tükörlapokat, de az csak sima prosztó síküveg.
    Sok sikert, ha nekiállsz kendácsolni.Csinálj fotókat is, hogy ide felnyomhasd utána!
    gegee 2020/06/26 00:55 (55982)
    A miénk nem tudom, hogy rezgett-e előtte, de egy gödör környékén esett már le a jobb oldali tükörlap, 2003-as V70-ről, szóval lehet, neked is elkezdődött.

    Nem feltétlen könnyű házilag szétszedni a tükörházat, de nem is lehetetlen.Sasolgassál tecső-videókat, lehet sokat tanulni belőlük.A tükörlap, ha kiesik, kitörik, vagy valahogy kiszeded, lehetőleg egészben stb, akkor már könnyebb visszarakni , vagy újat betenni.
    Ne lepődj meg, ha 10-15 ezer ft-nyi pénz a gyári tükörlap, elképesztő a cég pofátlansága néha...Jó, igaz mondjuk hogy némelyik már fűtött, meg sötétedő, meg aszférikus, vagy milyen.(Lassan már egy tükörlap is nagy bonyolultságú alkatrésznek számít... )

    Vagy a bontott, esetleg utángyártott lehet még, adott esetben nézz körül külföldi webshopokban, és asszem a németektől rendeltem, pedig a típus őshazájában lakom, loller.
    gegee 2020/06/26 00:45 (55981)
    razsa írta:
    Sziasztok!

    Ha fel van húzva az ablak, ebből semmi nem hallatszik.

    Köszi előre is a válaszokat.


    Hellahaw, jó neked, grat a vashoz!

    Hát, erre az egészre csak annyit tudunk mondani, hogy jó az ablaxigetelés a gépen...

    Sajnos, tényleg nincs jelenleg senki, aki szerelne, pláne, ilyen fiatal gépet.
    Suckservice -t tudom csak ajánlani.
    De majd írd be kérlek, ha nem nagy kérés, hogy mi lett a megoldás, had tanuljunk mi is az esetből.
    gegee 2020/06/26 00:41 (55980)
    Off:
    www.automotor.hu/extra/mi-van-az-emberekkel-most-egy-volkswagent-tort-romma-az-uj-tulaja-egy-meter-alatt-video/
    *
    Na, ezért szoktam röhögni a sok hülye emberen, akik 15-20 éves kocsi vásárlásánál is sérülésmentest akar, meg festékvastagságot mér...Méér'?Hát már a kereskedésből se jön ki sérülésmentesen, loller.

    Ott van a cikkben egy másik autó is, az is egy döbbenet.Valszeg libáért-kacsáért vehette a jogsit mindkettő.
    sziti63 2020/06/24 11:01 (55979)
    Sziasztok! Xc60-2010-s a tegnap hazafele -pályán- mintha rezegne a bal oldali visszapillantó. Pályáról le 80 alatt már nem! Valószínűleg ragasztása lehet a ludas?Csinálta már valaki?Házilag megoldható? Székesfehérvári vagyok.Üdv és szép napot
    inrock 2020/06/23 18:02 (55978)
    Halló Kollégák,

    gratula az autóhoz. Szerintem vidd szervizbe az alapjárati probléma miatt, aztán nézzék meg a váltót is, de az lehet hogy természetes jelenség.
    Sajna mi nem értünk ilyenekhez.
    razsa 2020/06/22 20:21 (55977)
    Sziasztok!

    Kb 2 hónapja szerencsés tulajondosa lettem, egy 2016os V40 CC ocean race-nek.
    Igazoltan 30e km van az autóban. T3-as (1.5 turbó, automata)

    Most hogy néha néha 25 fok fölé megy a hőmérséklet azt vettem észre hogy egy menet után ha leállok, majd kb 15-20p múlva újra indítom a kocsit,akkor indítás után kb 2-3 mp ig ingadozik az alapjárat olyan 800 és 1000 között, majd beáll szépen simára. Nem vagyok 100%ig biztos ebben még, de mintha főként akkor csinálná ha indításkor a klíma is be van kapcsolva, de ezt még jobban meg kell figyelem.

    Van erre valami tippetek mi lehet vagy miért?

    A másik, és ez lehet csak egy automata sajátosság, de mivel még nem volt automata autóm ezért gondoltam megkérdezem: ha parkolok és le van húzva az ablak akkor tisztán lehet hallani, hogy pl mikor D-ből R-be vagy P-ből D-be rakom van egy éles kattanás ami tuti a váltóval függ össze, mert pont akkor csinálja amikor a kart áthúzom. Ez normális? Ha fel van húzva az ablak, ebből semmi nem hallatszik.

    Köszi előre is a válaszokat.
    inrock 2020/06/22 17:59 (55976)
    Halló Kollégák,

    az nem baj, ha kicsit ránt, ha nagyot az persze már nem jó. Nem vagyok szakember, de első körben a teljes váltóolaj cserével próbálkoznék. Az ilyet egyébként is érdemes ötévente elvégezni. Vagy bizonyos km után (ami nem tudom mennyi, én annyit nem szoktam menni )
    Iggy 2020/06/22 12:30 (55975)
    Sziasztók! Segítséget szeretnék kérni, xc70 2011 automata váltója D-be rakva néha ránt egyet de a sebességeket jól veszi fel és visszaváltásnàl. Tudtok egy jó szakembert ajálani? Kettő szakival beszéltem és mind a ketten mást mondot hogy mi a probléma a váltóval! Köszi!
    inrock 2020/06/21 09:32 (55974)
    Halló Kollégák,

    kíváncsi lennék, hogy aki ilyet vesz, az milyen módban fogja használni
    gegee 2020/06/20 16:52 (55973)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/06/19/sokat_zabal_villanybol_a_polestar_szuperkupeja/

    Az új C90e!
    Nehéz vele villanypárán közlekedni...
    inrock 2020/06/19 17:42 (55972)
    Halló Kollégák,

    olvastam a kérdést, de sajna nem tudom a választ.
    gegee 2020/06/19 05:10 (55971)
    Majd hátha jön Inrock exkolléga.
    Én még V40 belsőt még kívülről sem láttam.
    monohisztor 2020/06/17 12:57 (55970)
    Üdv srácok!
    A lányomék régi (2002) V40-esében szinte szétporladt a man. sebváltó gombja. Nem tudom, mitől van ez, de eléggé gáz. Azt tervezem, hogy meglepiként lecserélem nekik, de nem tudom, hogyan van rögzítva a száron. Ha menetes, akkor esetleg más típushoz való is szóba jöhetne (?)...
    Tudja-e valaki, hogy cserélhető-e, és ha igen, miért nem ?
    Kösz, üdv!
    gegee 2020/06/16 12:15 (55969)
    Hókotró és vasalódeszka.

    Persze lehet, hogy tényleg olyan kis bivaly, hogy kellenek valóban.
    "Arrafelé szükség is van rá."
    Óóó, ne gondold, max az ország felső felében, harmadában.Itt a főváros környékén szinte évek óta hómentes a tél.Idén ki se tudtak nyitni a közeli sípályák (csak dombok vannak, nem igazi hegyek), mert még mínusz fokok se voltak, hogy lehessen hóágyúzni.
    Szerintem Magyarországon is keményebb a tél, mint itt, ebben a mi régiónkban.Fent északon oké, ott van méter hó, meg mínusz 30-40 fok 2-3 hónapig is...
    inrock 2020/06/16 09:51 (55968)
    Mai tapasztalásom az automata fényekkel:
    Reggel mentem föl Pestre, pályán, esett az eső, teljes szürkeség volt mindenhol. A műszerfalon semmi visszajelző nem világított, így van egy erős érzésem, hogy csak menetfénnyel mentem. Félúton biztos ami biztos rákapcsoltam direktbe a tompítottat.
    Beugrottam az ósanba is, megszokásból Volvo mellé parkoltam
    inrock 2020/06/16 09:46 (55967)
    Halló Kollégák,

    ennek mi van az elején, hókotró? Arrafelé szükség is van rá.
    gegee 2020/06/16 02:18 (55966)


    Apszolút elfogadható, óvatos tuning.
    A Mozaik utcában is megértően bólogatnának rá.

    Aztán meg vennék elő a shotgunt...
    gegee 2020/06/16 02:07 (55965)



    Szerintem a bal sávban a negyedik az nem Volver, de lehet, nincs igazam.
    Akkor is elég szép fogás ez a fotó.
    gegee 2020/06/15 12:06 (55964)
    Valszeg senki sem látja.
    Pepita mester, rég jártál erre, eléggé szar a fórummotor valamiért, ügyeskedj egy kicsit tovább.

    Válaszd a kód beillesztése funkciót, az néha segít.Vagy az pelcsáját.
    inrock 2020/06/15 09:14 (55963)
    Halló Kollégák,

    én sem.
    monohisztor 2020/06/15 08:43 (55962)
    Csak én nem látom a kis finomságot?
    PEPITA 2020/06/14 17:20 (55961)
    Kis finomság a vacak időben:



    PEPITA
    inrock 2020/06/11 16:56 (55960)
    Halló Kollégák,

    most nem lesz a járvány miatt. Talán majd utána.
    Egyébként a Tököli-reptéren szokott lenni 10 órai kezdéssel. A fészbukcsoportot érdemes követni.
    haler423 2020/06/11 11:12 (55959)
    Lesz szombaton Volvo találkozó? Ha igen, hol és mikor kezdődik?
    inrock 2020/06/10 16:45 (55958)
    A múltkori kérdésre kaptál már választ.
    Ennyit tudunk hozzátenni a témához... ha kicsit visszaolvasol láthatod, hogy csak gegee és én vagyunk itt aktívak :/ Mi viszont nem vagyunk szerelők.
    inrock 2020/06/10 16:43 (55957)
    Halló Kollégák,

    immo nem tilt véletlenül? A műszerfalon látnád a villogó, átikszelt ikonú autót.
    p4atrik500 2020/06/09 22:44 (55956)
    Üdv! 2003-as 102 lovas 1.9 D-re rá lehet rakni a 115 lovas turbóját? Ha jól tudom az nagyobb, ezen kívül milyen különbségek vannak még a két változat között? Előre is köszönöm a válaszokat.
    kombany 2020/06/09 22:42 (55955)
    Sziasztok,.Van egy 2007 -es 1.6 benzines C30 -unk.
    Leparkoltunk vele otthon, minden ok.
    Ma indulnánk, hibát nem jelez, üzemanyag szivattyú dolgozik, de az autó nem indul.

    Önindító meg sem moccan.
    Aksi rendben, üzemanyag van, nem csipog, nem ad hibát kódolvasóval sem.

    Van valami ötletetek mi lehet?

    Köszönöm!
    Z
    inrock 2020/06/08 18:43 (55954)
    Halló Kollégák,

    szerintem a turbó, és talán még a szoftver más csak a kettőben. De nekem sem tűnik észszerű buherának csak emiatt átalakítani.
    gegee 2020/06/08 18:19 (55953)
    Lehet, amennyiből kijönne a turbócsere, papírozás, műszaki, apjafaca; már esetleg megkapsz egy T4-es V40-et, ami mondjuk nem kap már forgalmit valamiért.És akkor az jó játszós autónak, befagyott tó jegén rallizni, pályára, stb.

    Közút persze kilőve, de tréleren szállítva, vagy ott tartva a pálya mellett még hátha...
    gegee 2020/06/08 18:15 (55952)
    Hogy mennyiben tér el?Elsőnek 13 lóerőben...
    Bocs.
    El kell keserítselek de nincs már itt senki sem, aki szerelne.
    Régebben még akadtak, de mára elhalkultak.Talán a honlap péniszkönyv-oldalán.
    .
    De most 13 lóerőért elkezdenél turbót cserélni?Megérezni azt szerinted?Veszel valahonnan egy kitudja milyen bontottat egy teljesen kétséges eredményért?Vagy kicsengeted egy majd 20 éves autóra az új turbó árát, ami lehet több százezer forint?
    Még ha mondjuk 100-ról 150 lóerő lenne a váltás eredménye...Vagy mondjuk sz@r lenne a saját, eredeti motorod, és cseréhez már a nagyobbat szeretnéd.
    De persze nem akarlak lebeszélni, csak nekem nem tűnik racionálisnak ez a dolog.
    Esetleg keresnék olcsón komplett, működő, kipróbálható bontott motort 115 lovasat, és legföljebb lesz egy csomó pótalkatrész, ha mégsem smakkol a dolog.Ocsmányirodában nem gond a lepapírozás?Nincs durva illetéke, utánajárása, mittudomain, Mozaik utcai bevizsgálás, stb?
    p4atrik500 2020/06/08 00:14 (55951)
    Sziasztok!

    2003-as Volvo v40-em van. 1.9-es 102 lóerős dízel. Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor és a 115 lovas 1.9 mennyiben tér el? Ha jól tudom a turbó nagyobb az erősebben. Ezt a nagyobb turbót mennyire bonyolult rárakni a 102 lovasra? Mit kéne még cserélni rajta? Előre is köszi!
    inrock 2020/06/03 16:51 (55950)
    Halló Kollégák,

    nahát
    gegee 2020/06/03 06:02 (55949)
    Erőt, egészséget!
    Jééé, három évente te is beköszönsz egyszer?
    gegee 2020/06/03 06:01 (55948)
    Jaja, épp most olvasom, rip az öreg vasnak.De hát cirka 40 év alatt nem lehet mást várni.Főleg, hogy jó eséllyel az utosló 30 évben sose lett rá annyi költve, amennyit igényelt volna.Más szavakkal, nem volt rá senki se felkészülve, hogy mivel jár egy ilyen öreg gép üzemeltetése.
    Én is néha meg szoktam fogadni, hogy a következő egy filléres öreg szar lesz, de ilyen cikkek elolvasása után mindig elszontyolodom.Nincs igazán jó megoldás erre a kurva autózásra, de mégis kell, mint a falat kenyér...
    gegee 2020/06/03 05:57 (55947)
    Aham, akkor azért nagy lehet a villanás a két gép között...Majdnem 20 év differencia nem sz@rral gurigáz.
    Wildhorse 2020/06/02 20:08 (55946)
    Jónagyot Kollégák!
    inrock 2020/06/02 16:51 (55945)
    Halló Kollégák,

    a TC-s Rulettkerék Volvójának további története:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/02/rulettkerek_mi_lett_a_volvoval/
    inrock 2020/06/01 09:12 (55944)
    Halló Kollégák,

    a V40 2001-es volt, az Auris 2019-es, 1 éves múlt.
    gegee 2020/06/01 01:57 (55943)
    Aham, na, ez jó volt, kösz.Milyen évjárat a Volver és milyen a Totoya, ha nem titok?
    inrock 2020/05/30 13:18 (55942)
    Halló Kollégák,

    akkor egy kis összehasonlítás.

    - A műanyagnak kinéző műanyagot már írtam, az ajtók aljánál az élek eldolgozása sem szép. E mellé jön néhány helyen zongoralakk, mindkettő gyűjti a port ezerrel.
    - A szőnyeg csak a vezetőnél van rögzítve, igaz nem csúszkálós félék. És a textil szőnyegek alja nincs felkeményítve.
    - Nincsenek színezett üvegek. A legnagyobb felszereltségnél van olyan, hogy a B oszloptól hátrafelé sötétítettek az üvegek, de az belülről is jól látszik.
    - A csomagtartóban alja csak egy vastag, sűrű szövet, nem egy szilárd valami, mint a Volvónál. Az alján sincs kis kampócska, amivel fel lehetne akasztani.
    - Elkezdem állítgatni a klímát, egyből rákapcsolja a légkondit. Ettől függetlenül értelmesen van megvalósítva a klímavezérlés. Más, mint a Volvo, de észszerű
    - A külső tükrök állító gombjai ott vannak, ahol a Volvónál a fényszóró kapcsolgatás. pár napja láttam egy 19 éves Corollát, ott is ott volt már, a vezető szék bal elejénél levő tanksapkanyitó karral együtt.
    - Az ülések kényelmesek, bár keményebbek, mint a Volvoé.
    - Alapból bőrkormány, és fel-le automata ablak van mindenhol. A hátsókat is le lehet ereszteni teljesen, de a vezetőoldalon van egy kapcsoló, amivel lehet őket tiltani, hogy a gyerekek hátul ne babrálják.
    - A váltója határozottan kapcsol mindenhova, a 132 ló pedig jól tud lépni. A hatodik fokozat autópályára kiváló, csak 3100-at forog 130-nál a motor.
    - Automata menetfény/tompított/távfény kapcsolás van benne, a megfelelő érzékelőkkel.
    - Táblafelismerő is van benne, csak éppen nem veszi észre, hogy jött keresztben egy kereszteződés, ami feloldotta, így ha gyorsabban megyek, akkor szépen bepirosítja a táblát.
    - 2000-es fordulattól világít a kapcsolj feljebb nyíl, 50-nél simán bírja a négyest. De ha nyomok egy padlógázt, akkor nem világít, hagyja hogy siessek
    - Meg taperolós képernyő van a középkonzolon, igazából csak a rádióval kell ott babrálni menet közben.
    - Nagy kesztyűtartója van, a teletömött autóstáskám bőven elfér benne.

    Így hirtelen ennyi. A koszolódó műanyagokkal nem vagyok kibékülve, az automata távfényre kíváncsi leszek, a többi nem zavar, de nyilvánvaló a nem-prémiumsága, annak ellenére, hogy a belső felszereltsége űrtechnika a V40-hez képest.
    gegee 2020/05/28 15:15 (55941)


    Bolgár Volverek és magyar Ezerkecskés rendőr.
    Bróhaha.
    gegee 2020/05/27 20:13 (55940)
    Akár írhatnál egy Volver vs Totoya összehasonlító cikket is.
    Persze gondolom, ahhoz még kell egy kis idő, hogy tapasztalat legyen az új géppel.Várjuk, a kommentek számába bőven belefér majd, nem fogja extrán terhelni a szervert...

    Én is gondolkozom már rég V70 vs V70 összehasonlításon.Mármint 2. és 3. generáció.
    inrock 2020/05/25 16:45 (55939)
    Halló Kollégák,

    köszi
    Nem egy Volvo minőség, pl a műanyagok azok mindenhol műanyagnak néznek ki, nem a puhított, szép felületű cucc van benne, mint a Volvóban. De nagyon nem érdekel, az utat szoktam vezetés közben nézegetni, nem az autó belsejét
    Aztán belefutottam egy érdekes dologba is. Automata fényszórókapcsolás van benne, halom érzékelővel, de azt nem csinálták meg, hogy a gyújtáskapcsoló főkapcsolóként működjön, mint a Volvóban. Szóval ha direkt rákapcsolom a tompítottat és leállítom a motort, kiveszem a kulcsot, akkor sivít az autó Megoldás: vissza kell kapcsolni Auto állásba a fény vezérlést.
    gegee 2020/05/23 18:05 (55938)
    Én apszolút megértem.Még így, pé-vel is.Benzines kocsi tényleg alig van, idekint is, ez a qrva dízelbuzéria egy agyhalál.Otthon meg egyáltalában is kevés a Volver és a 250 lóerő is tök fölösleges, tele drága alkatrészekkel, részecskeszűrő, turbó, vonatfelnik.
    A régi mienken is 15-ös felnik voltak, fillérekért volt rá prémium gumi, akár Miska meg Jóév is.
    Ráadásul te nem is vagy olyan nagydarab emlékeim szerint, és a középkategóriás kocsik is szépen híznak, átlag testmérettel simán jók lehetnek családi célokra is.
    És az, hogy egy 9-10 éves V70 három-háromfél-négy miska, az több, mint durva.Ennyiből már új kocsik is vannak, nyilván nem ugyanolyan méretben, meg minőségben, de használhatóak azok is.Szóval kicsit q-ra elszaladt a ló, Volveréknél is.
    Ugyanez a dilemma volt nekünk is két éve, mi beleugrottunk, de utólag "józanul" végiggondolva másik márka ésszerűbb döntés lett volna.Mondjuk árnyalja a dolgot, hogy itt eléggé megkerülhetetlenek a svéd gépek, révén, hogy vagy 30%-a a kocsiknak ilyen.
    De odahaza ez nincs így.
    Sok sikert hozzá Inrock, széles utat, gumi fákat, vak rendőrt!
    inrock 2020/05/23 10:04 (55937)
    Azért a fórumon még maradok
    inrock 2020/05/23 09:54 (55936)
    Halló Kollégák,

    muszáj volt... Alig van benzines Volvo a piacon, ami pedig megnézésre egyáltalán érdemes lett volna, az mind 250+ lóerős. Vagy túlontúl nagy mindene. Pl a múltkor linkelt svéd rendszámos, fekete V70-re is 17-es, vagy 18-as gumi való. 43k Ft darabja egy komolyan vehető márkától. És utána 9-10 évente dobhatom ki, mert nem megyek annyit, hogy elkopjon, ámde cserélni a kora miatt ekkor már mindenféleképp kell...
    Ha mennék annyit, hogy elkopjon, bevállalnám.
    gegee 2020/05/23 05:25 (55935)
    Szép darab, és érthető.Én is errefelé nyitnék, ha úgy adódna...
    Tekintsük ezt búcsúnak?
    monohisztor 2020/05/22 19:09 (55934)
    Hűtlen lettél a márkához???
    inrock 2020/05/22 17:23 (55933)
    Halló Kollégák

    Go to topOldal: 12345678...562