|
És Gazba ültetek már?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nocsak, erről nem tudtam.
|
|
|
|
|
Na, láttatok már ilyen Volvo buszt?
Volt egy időben kooprodukció a két vállalat közt...
|
|
|
|
|
Az Apetor szelleme meg hátulról majd jól a nyakadba ugrik,hozzád úgyis közelebb volt szegény megboldogult.
|
|
|
|
|
Volverek elhagyatva:
totalcar.hu/magazin/hirek/2022/10/05/erintetlenul-varnak-sorsukra-a-harminceves-volvok-ebben-az-elhagyatott-szalonban/
.
Bazz, ha a halálomig élek, akkor se értem ezeket a dolgokat.Ott hever parlagon sok százezer dojcsmark értékű új és sérült autó, épület, telek, ami senkinek nem kell?Akkoriban nyilván egész komoly értékük volt, mostanra persze csak töredéke, de akkor is.Hiszen mindnek van tulajdonosa (magánember, cég, bank, akármi), mindenki belenyugodott, hogy hát jó, akkor hagyjuk szétrohadni az egészet tök fölöslegesen, írjuk le veszteségként??WTF?Miért?
Itt felénk is vannak ilyen fantaszták, az egyiknek a kertjében rohad vagy 5-6 Volver, már félig a földbe süppedve, fák alatt.Majd valamikor belopódzom a kertjébe fotókat készíteni.
|
|
|
|
|
Már mint, hogy én kérdeztem.
És igen, időközben megvilágosodtam, hogy valszeg az meGafull lesz.De hogy miért lett k a g-ből, illetve miért pont az, ez még egy rejtély.De a legjobb szintén ilyen elhallás, félreértés számomra a "sibedák" szó volt a 90-es évek végén.
Azt sejtettem, hogy valami német kifejezés lesz, meg hogy többeszámban van, de meg kellett kérdezzek valakit, aki jól tudott németül.Na, akkor tudtam meg, hogy az siebedach vagyis tolótető és ráadásul egyes számban értendő.Vagy három napig röhögtem, ahányszor csak eszembe jutott.A sok primitív bugris...
A fazbúk márketplész amúgy is erősen a legalja helyek egyike, legalább is a Strucc Anti tecsős videója alapján.Valahol volt róla cikk is, de most nem lelem.
|
|
|
|
|
Mire kispórolnám az árát(min 40 év). De ezzel még hülyének sem lehetne lenni,hogy ütném el vele az idióta szomszédomat?
|
|
|
|
|
Egy polír és gooooo
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
mennyire sérülhetett ez az autó? A hátsó fele biztos karcos mindenfelé. De más mi lehet? Hátsó futómű véleményes, nem látszik a videón, hogy azt megcsapta-e volna a fa tömege. Esetleg még a tetején horpadások lehetnek. Amúgy nem tűnik vészesnek. Kíváncsi lennék mi a végső szitu, miután lefejtik róla a fát.
|
|
|
|
|
Ha a többit nem is,de a 4 felnit átveszem szívesen áron alul,már a többi része úgyis használhatatlan lett.
|
|
|
|
|
A norvégoktól.Itt vannak a szomszédban.Persze lehet, hogy valamennyit máshonnan is, de a nagy részét tőlük.De az erőműveket itt nem gázzal-olajjal fűtik, hanem folyóval-propellerrel hajtják, ami jó.Eddig önellátó volt az ország, de most már itt is "javasolnak" mindenféle idióta ötleteket a fogasztás visszafogására.Pl építsenek a lakosok egy sátrat a legkisebb szobába és aludjanak ott, mert a sátrat könnyebb beszuszogni, telehelni... Meg építsenek takaróból kis bunkert az asztal alá.
Az ember esze megáll.
Meg hogy lehetnek áramkorlátozások a lakosságnak is.Fasza...ppan.Lehet, veszek ilyen gigantikus kemping-powerbankot, hogy legalább a telefonok működjenek.
Valahogy azért csak túlélünk majd.
Olvasam egy jó benyögést nemrég, állítólag egy kinti magyar nyilatkozta még jó régen a Moldova Györgynek, hogy Svédország is megsínylette a második világháborút.Mert hogy két hétig nem lehetett kaviárt kapni a boltokban.Loller!
|
|
|
|
|
Én mondjuk arra értettem a némi igazságot, hogy ha hagynák a benzint piaci áron, de máshogy lennének támogatások, az lehet, hogy eredményesebb lenne.
|
|
|
|
|
Svédország honnan veszi az olajat?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
jó nagy kamu cikk. A felsorolt példák jó nagy része (állami támogatás van az üzemanyagon) nem is állja meg a helyét nálunk, mert nincs állami támogatás rá. Ársapka van, ami miatt a benzinkút bukik, de azt nem pótolja ki az állam. Szóval akkor miért is lettek ilyenek a cikkben felsorolva? Manipuláció.
A sapka eltörlésének csak a nagyvárosiak örülnének, mert kisebb lenne a forgalom, tisztább lenne a levegő.
|
|
|
|
|
Idekint már szépen megy visszafelé a benzinár, 26 korona helyett már csak olyan 18,5 , ha még egy kicsit csökkenget, akkor el is érjük a háború előtti 15-16 koronás árszínvonalat.Megkockáztatom, hogy lassan itt olcsóbb a benzin mint otthon, pedig mindig is volt egy jó 130-150 forintos felár az itteni árakon a magyarhoz képest.Ez is egy érdekes dolog, hogy hogyan lehet?
|
|
|
|
|
Nem Volvo téma, de talán elfér a millió komment közt.
Én nem nagyon vagyok a Lebegő Mókacsoport feltétlen híve úgy általában, de ebben most van valami igazságuk, szerintem.
.
levegomunkacsoport.blog.hu/2022/09/13/valodi_megoldas_az_uzemanyagar_csokkentese_helyett
.
A gazdagoknak is érdekük lenne, hogy a szegények ne legyen túlontúl szegények, ne legyenek éhséglázadások, áruházfosztogatások, csikágós-ditroitos körülmények, élhetetlen lakhatás a városokban vagy vidéken.
Az senkinek se jó, hogy a kettős árazás miatt rengeteg helyen nincs is már benzin se olcsón, se drágán, illetve a kisvállalkozó családok a mezítlábas benzinkutakkal gyakorlatilag kihalnak.És valami furcsa ok miatt veszteséget sem szeret senki se finanszírozni, ki tudja miért?
Vélemények?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát ja. Azt tegyük hozzá, hogy melyik generációról beszélünk, mert az aktuális nem egy megbízható cucc
|
|
|
|
|
Ha valaki 5 millió+-os feliratkozószámmal ilyet mond, annak csak lehet hinni, nem?
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=v2iWKNjT7V8
|
Here’s Why Volvo is the Best European Car to Buy!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
engem is érdekelne az előzmény.
Amúgy tippem, hogy lélekben béjjemvés a srác
|
|
|
|
|
Ezt azért nehéz elhinni,hogy mindenféle előzmény nélkül egy szimpla előzés ilyen agresszív viselkedést válthat ki bármilyen autósból.Hátha megtudjuk a másik fél álláspontját is.Sajnos ez van mindenütt,ezt hozta a jóléti társadalom.Lassan az út szélén is fogunk látni koronázási ceremóniát ha így haladunk.
|
|
|
|
|
Lehet hogy a gápsár mentoros lacci nem bírt magával megint?Minek ül az ilyen volvóba?Üljön puccér valaggal a csalánosba,legyen mit vakarni.
|
|
|
|
|
Ezek után minden vágyam egy Kia suv lesz
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
épp ezt néztem, azért ez dúúrván alulkormányozott cucc. Mondjuk a jó nehéz akksi miatt nem annyira meglepő. Elképesztő, hogy nem nyúl bele a technika.
|
|
|
|
|
Az van, hogy mikor odamegy az ember a vizsgahelyre, adott jelzésre be kell gurulni a csarnokba, és átadni a kocsit.Ilyenkor a műszakisok igyexenek elhessegetni a kíváncsi tulajokat egy erre kialakított váróhelyre.Én azért ott szoktam maradni, de nem szoktam pofátlanul csinálni, csak úgy távolabbról figyelek.Ilyenkor van az emelőn is a kocsi, valszeg a vizsgáztató ott szúrhatta ki a dolgot, szemmagasságban könnyebb.Aztán leengedik, mennek vele egy kört a telephelyen, mert ez is a vizsga része.És utána hívnak oda egy helyre, ahol kinyomtatják a "bizonyítványt" és én csak akkor tudom meg, hogy átment-e az autó, vagy sem.De ilyenkor már le van eresztve a lábára, és ha pont úgy áll meg a kocsival, hogy alul van a sérülés a gumin, akkor nincs esély megnézni.
Meg igazából én is kicsit könnyelmű voltam ott a vizsgán, el akartam jönni mihamarabb mindenféle okokból.Szóval így alakult.Hát, mindegy, amúgy is közel volt már a vég a gumiknak, nem nagy tragédia, most viszont már ki van cserélve, tuti biztonságos a gép.
Inkább gumikat kelljen cserélni, mint mondjuk részecskeszűrőt másfél millió forintért...
(Valamelyik Kia suvon kerül asszem ennyibe, ha jól emléxem.)
|
|
|
|
|
Kedves Gegee.Örömmel olvastam kicsit bővebb hozzászólásod,csak 1valamit nem értek.Hogy bukhatott el egy műkaki vizsgán az autó egy olyan gumi miatt amit te nem is láttál,hogy nem tudtál meggyőzősködni róla utólag?Lefoglalták az autót,esetleg ott helyben felgumizták?Nem akarok én kötözködni csak furcsa dolog nekem,esetleg nem jól értelmeztem a dolgot?A C vektra meg tényleg egy semmire való kategória.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2022/08/25/opel-vectra-c-volvo-v70-nepperuzo/
.
Nahát ez érdekes.Most éppen automata V70-et használunk, olyat, mint a képen is van a cikkben.
Az előző is V70 volt, a generációs vonalon az előtte lévő, vagyis az apja.Összesen 13 évet Volvereztünk eddig, 9-et a régebbivel, 4-et a jelenlegivel.
Soha nincs, nem volt egyikkel se semmi baj, dög unalmas autók, csak mennek, csak mennek.
A mostani a vizsgán azért bukott csak el, mert a gumik kopottabbak voltak, cirka 2,5 mm volt a profilmélység, de a vizsgabiztos szerint az egyik gumin egy helyen kint volt a szövet.Elég hitetlen voltam, (kár, hogy nem kértem, hogy mutassa meg) nem jellemző az ilyesmi rám, hogy ilyen gumival járjak, de biztos nem hazudik, miért tenné?Jövőre akartam cserélni, de jó, mindegy, előrébb hoztuk, ezen ne múljon, bökje meg.
Az előző gép is talán egyszer bukott meg, mert valami bilincs a kipufogónál szét volt majdnem rohadva, csak a bilincs anyaga, filléres csere volt az is.
A Volvonál nem a fenntartás a gond, simán kábé ugyanannnyi, mint bármilyen hasonló kategóriatársé, de még a kisebb autók fenntartása sem kevesebb jelentősen.Az előző V70 előtt egy Paszikánk volt (szóértelmező linket lásd korábban...), illetve volt vele párhuzamosan asszonypajtásnak egy Pögó 206 3 évig. Nem volt különösebben egyik sem olcsóbb, alkatrészt, munkadíjat, adót, biztosítást nézve.Egy kicsivel esetleg, minimálisan.
A Volverekkel a vételár a probléma, még pedig azért, mert már újonnan is el vannak szállva árban, mert már szinte csak villanyosokat, hibrideket és általában véve is méregdrága suvokat gyártanak.Nincs már semmilyen olcsó modelljük, a legolcsóbb gép a konfigurátorban az XC40, tizenkéthárom milliós árakkal.
Ez a baj, nem a fenntartás.
Ha valaki olcsó gépet akar, annak régi autót kell vennie, 20-25-30 éves járgányt, bármilyen típust, aminek kicsik a kerekei, kevés az elektronika, minden manuális és bontóban is van rengeteg alkatrész.És akkor lesz tényleg olcsó ha tud maga is szerelgetni, főleg, hogy a régieket még lehet is; igaz, kell is.
Visszatérve a cikkre, az ajánlott Bömbikét, Mergát, Ódit, stb, meg én nem venném semmi pénzért, mert üvöltenék a fenntartásától.E39-es fórumokon olvastam olyanokat, hogy simán rá lehet és kell is költeni egy olyan vasra évi félmillió vagy még több forintot.Még a covid és a mindenválság előtt volt ez, 2-3 évvel ezelőtt.Úristen.Mi a Volverre kb 3-4 év alatt költünk félmilliót, bazz. (Szintén a 3-4 évvel ezelőtti árak.)
És akkor ellenpéldának hozzák fel?Hát, érdekes.Egyet viszont tudok, a következő gép vagy nem Volver lesz (és akkor sírni fogok...) vagy nem lesz fiatalabb, ami nem túl jó, mert szerelgetni nincs esélyem, helyem, tudásom.
.
Még annyit, hogy a mostani gép vételekor még erősen gondolkodtam pont a C-Vectrában, nagyon bejön a formája, még nem olyan új, hogy drága legyen, még nem olyan régi, hogy nagyon szar legyen, gondoltam én.De valamiért nagyon nem része az utcaképnek felénk, (kb évente látni ilyet), és nyilván nem ok nélkül, ezért sem vettünk végül.És akkor még ez a cikk is ráerősít.Kár, mert szerintem tetszetős gép a formáját tekintve, a saját korszakában értelmezve.
|
|
|
|
|
Ez igen!Erre amúgy is egyre több lehetőségünk lesz,én például egy pottyantóst tervezek belőle ha így haladunk tovább
|
|
|
|
|
Ha ez itthon megjelenik, én tutira benevezek rá. Októberben lesz 18 éves a gépem, 122ekm van benne, és úgy néz ki, mint egy 6-8 éves masina. Egy felújítással simán elmenne addig, hogy veteránosítsam. Persze ha addig magam is élek, vagy vezethetek
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
érdekes, érdekes, meglátjuk mire mennek vele. Egyelőre nem tudom elképzelni ennek az egésznek a jövőjét. De hajrá bátor franciák!
|
|
|
|
|
És amit még bevezet(tet)nék a gyártókkal, az az upgrade lehetősége.Értem ez alatt azt, hogy pl a mi kocsinknál is elkezdett változni az egyik kszenon lámpa, már nem kékes, hanem inkább csak sárgás, a fényerő talán meg ugyanaz, mert a vizsgán átment "betétlap" nélkül is.Valami örexik benne, szegény mégis csak 14. évébe lép lassan.És úgy van bekötve gyárilag, hogy gyújtásnál már világít is, vagyis minden métert lámpával tesz meg.(Ezen mondjuk lehetne segíteni éppen, de inkább látszódjak rendesen az úton, csak lesz gempa kicserélni majd, ha már mindenképp kell.Az életünk fontosabb...).
Szóval, hogy a régi lámpa dobozába lehessen új technikát belevarázsolni, jelesül a kszenon helyett mondjuk ledeset.Tehát a lámpákat úgy kellene gyártani, hogy a doboz, ami adja a dizájnt, az lehessen sokféle, de lehessen bele szerelni újabb technikákat is, legyen benne hely, legyen szabványos a kiképzés belül, stb.És ugyanezt nem csak a lámpákkal, hanem egyéb, minél több féle alkatrészekkel is.Például a sok helyen kutyázott fedélzeti elektronika is lehetne ilyen.
Oké, ez nyilván több pénz az elején, de utána lehet, visszahozná a szabványosításból adódó nyereség.
Na, gyártók; én kiosztottam az észt, nektek meg lehet nekiveselkedni!!
|
|
|
|
|
A Volvo is!
totalcar.hu/magazin/autok-gyari-felujitasa/
Én megadnám a felárat, ha a gyár garantálná a munkát, cserét, adna pár év mobilitásgaranciát.
Kettő helyett három és fél, cserében jó lesz még az autó 5-6-8 évig, főleg, ha vigyázok rá.A cikk vége is azt írja, hogy így-is-úgy-is annyi, akkor meg inkább egyben, előre, és nem kell copni vele az út szélén lerohadva.Ja, és kpásból a gyárból kéne megvenni, hogy a mocskos kereskedők ne tehessenek rá még 50% felárat, mert úgy már nem biztos, hogy megérné.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ez kész
|
|
|
|
|
Megint nagyon egymás szavába vágunk, alig tudja követni a szerver a hozzászólásokat...
.
totalcar.hu/magazin/hirek/2022/08/03/azt-hitte-az-ebersegfigyelo-hogy-alszik-a-sofor-pedig-csak-kinai/
.
Lolbzmg, ez igen, ennyit érnek ezek a rendszerek...?
Asszem nem csak azért fogok maradni a 10-20-30 éves verdáknál, mert épp "nem érek rá" vagy nincs szándékomban húszmilliós családi villanydömpert venni.
Ezek még mindig tesztpilótának nézik a vásárlóikat.
A cikk második felében lévő pontozgatós falloszság meg megint milyen hülyeség?Ha elfogy a száz pont és nem megyek sehová vizsgázni, akkor mi lesz, nem indul az autó?Ne vicceskedjenek már.Kapásból vágnám le az áramkör tápellátását egy svéd oldalcsípő fogóval stílszerűen, már megvásárláskor az ilyennek.(Ha már nem lesz normál, oldskúl benzines autó...)
Ááááá.
|
|
|
|
|
elfelejtettem előtte befrissíteni az oldalt...
|
|
|
|
|
Nahát, pont ez az, a klasszikus eset, hogy felismeri főútnak a szervizsávot és rajta a 60-as táblát is, majd belesatuz.A mögötte jövő meg bevállalja h-turul és kész is van a totalcar.Ezeknek a baleseteknek a költségeit ki fogja állni majd?
Ez a navigátoros lista is erősen érdekes.
Én értem a szándékot, de durván kétséges, hogy két év múlva már 100% feletti tökéletességgel fog ez majd működni.
Ha meg ki lehet majd kapcsolni, akkor végképp nincs az egésznek semmi értelme, csak hogy drágítsa a végárat.
Asszem, az lesz a legegyszerűbb, ha ezután se veszünk új autót, 2024 után meg pláne nem.
Ilyen meg még ilyenebb vételárak mellett amúgy sem lesz nehéz lemondani róluk.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nem baj, lesz más helyette. Sebességkorlátozást felismerő, és beavatkozó rendszer:
www.autonavigator.hu/cikkek/vege-a-gyorshajtasnak-kotelezo-lesz-a-sebessegszabalyozo/
Azt írtam már egy párszor, hogy az Aurisban van ilyen táblafelismerő, de a nagyobb autópálya csomópontban a párhuzamos lehajtó/felhajtó sáv 80-as korlátozására simán azt hiszi, hogy nekem szól. Vagy a 110-es számú kihajtót is sebességkorlátozó táblának ismeri fel... Van még hova fejlődni. Mókás lesz, ha egy ilyen cucc elkezd nekem szirénázni, vagy esetleg bele is lép a fékbe, miközben én szabályosan haladnék 130-cal.
|
|
|
|
|
index.hu/gazdasag/2022/07/15/belso-egesu-motorok-tilalom-autoipar-gazdasag-kozlekedes-auto-palkovics-laszlo/
.
Végre már, hogy kicsit gondolkodnak már mások is!
Az főleg tetszik, hogy a kőgazdag németeknél se akarják ezt elkapkodni.
Káeurópai exxocialista országokban meg még brutálisabb lenne a helyzet, hiszen egy-egy hátrányosabb helyzetű régióban vajon hányan használnának elektromos autót ilyen vételi árakon, meg töltési nehézségekkel, a dugattyús motorok helyett...?
Örülnék, ha nem vesztenék el teljesen a józan eszüket a döntéshozók...
|
|
|
|
|
Nálunk sincs a szőnyegnek szaga különösebben.Még mielőtt bevágnád a kazánba, vegyél valami fekete padlószőnyeget vagy hasonlovat, és rajzolt körbe rá a gyári szettet.Legalább is én ezt csinálnám.A szélét meg vagy cérnával beszegni, vagy lánggal kicsit megolvasztani óvatosan.
A gyári szőnyeget meg ki a netre, hátha megveszi valaki madár, legalább egy jó üveg borért, nem?
Vagy elhasználni kutyaólba, garázs elé lábtörlőnek, stb...
|
|
|
|
|
Biztos hogy nálam is csak egyedi eset,csak nem találkoztam még ilyennel.Erre nem nagyon ismerek s60 tulajt hogy meg tudnám kérdezni,esetleg megszaglászni a szőnyegét.Mióta letettem a cigit kb.6 éve,a szaglásom egy vadászkutyáéval vetekszik.Lehet bennem van a hiba,de akkor is megfájdul ez a nagy fejem tőle.
|
|
|
|
|
Nálam sem a téli, sem a nyári nem büdös. Persze ez nem sokat jelent, mert modellenként / évjáratonként is változhat a szőnyeg. Az enyém S40 / 2003 modellév. Immár 18. éve cserélgetem, ahhoz képest jó állapotban van, pedig nem tyutyujgatom...
|
|
|
|
|
A plüssszőnyeg vagy mi a fene,de az alja gumiból van.Biztos hogy gyári,még a volvós cikkszámok is benne vannak.A kínai gumipapucsnak nincs ilyen fertelmes szaga. Két nyáron is kint volt a napon hetekig.A B6-os passzencsba a klíma volt berothadva annak idején,de azt is ki lehetett irtani,ezt nem.Szerintem télen bevágom a kazánba,csak sajnálom mert tényleg szép tiszta megkímélt darabok.
|
|
|
|
|
A gumiszőnyeg? Azt én is csak télen használtam a Volvóban, nyárra a szép szövetet tettem be. Most a Toyotánál viszont csak a gumiszőnyeget használom, de nem büdös.
Volvónál meg eleve nem kellene, hogy az legyen, direkt semleges szagúra terveznek meg mindent.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
tök komoly kérdés volt De legközelebb inkább kipróbálom a közeli lándzsás (kézi) mosót, nem otthon szórakozok vele a napon.
|
|
|
|
|
Estleg másnak is van olyan probémája hogy a gyári kivehető szőnyegek irtó büdös gumiszagúak?Nyáron nem is teszem be az autóba mert borzalmasan elviselhetetlen a kipárolgása.Pedig már autókozmetikus barátom is kezelte őket,kidobni meg sajnálom.Több napig áztak,két nap múlva kezdődik előlről.
|
|
|
|
|
Pusszantyú mindenkinek!Nekem az RRC cuccai nagyon beváltak,igaz kicsit drága,de már mi nem az.Bogároldó a ragacsos trutyihoz,aktív sampon(savas)a mosáshoz,lakkápoló mosás után.Én kefe helyett mosókesztyűt használok,valahogy szebben dolgozik.Remélem nem beugratós kérdés volt ez is mint Sápadt Ördög kolléga olajos kérdése.
|
|
|
|
|
Illetve itt sajnos tényleg ennyi a pangás, rendszeresen.5-6-8 éve voltak többen, de elszállingóztak, kimaradtak, vagy átmentek a falloszbúkra, vagy fene tudja.
Volt régebben az index fórumaiban is Volver topic, manapság nem tudom, hol tartanak, nem jártam arra az utóbbi pár évben.
|
|
|
|
|
Hali.Aham, na ez érdekes, persze ha amúgy is jársz arra logikus a dolog.
Mi egyszer vagy kétszer autóztunk át a polákokon, úgy általában a turizmus környéki dolgok nem nagyon kerültek szemmel láthatóan olcsóbba.Gondolok itt szállásra, kajára (boltból vagy étteremből), parkolásra, stb.
De attól még te megtalálhatod a buzinesszt náluk, természetesen.
|
|
|
|
|
Már kibeszéltünk szinte minden Volvóból, szóval általános a pangás.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.
Igen, látom, kicsit pang a fórum. Csak a nyár miatt, vagy amúgy is?
Miért pont Lengyelország? Hát, oda amőgy is járok gyakrabban, és még a clio-caál fedeztem fel, hogy pl. egy vadi új Monroe lengéscsillapító ára pontosan fele annyi volt kint, mint itthon. Ez persze nem mindenre igaz, de egyszerúen egy 40 milliós ország nagyobb piac, mint egy 10 milliós.
Üdv,
z
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
aki otthon mos, az milyen vegyszerrel mossa az autóját? Már ami használ is, nyilván
Nekem teljesen rá kell nyomnom a kefét az autóra, hogy levigye a koszt az autósampon, de az igazán dúrvákat, még így is csak kézzel tudom lepiszkálni.
|
|
|
|
|
Úhhogy úgy döntöttem hogy a volvót főgyújtom,veszek valami lefosott béjemvét vagy retek fordot.Hiba volt a paszikát eladni.Ennyire unalmas kocsim még nem volt.Semmi hiba,semmi nyűg,nincs miről beszélni.
|
|
|
|
|
És az is csak úgy hogy kérdez,próbálunk válaszolni több kevesebb sikerrel,visszajelzést meg nem kapunk,hátha más is okulhatna a dolgokból.
|
|
|
|
|
Sajnos elég kevesen vagyunk tényleg,durván 3 ember és néha egy-két érdeklődő.
|
|
|
|
|
Hali, jobbulást.
Magyar bontós forrásom nekem sincs sajnos.
De te miért pont Lengyelországban keresnél alkatrészeket?
Már, ha nem titok/tiktok.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
sajnos én nem tudok alkatrészest ajánlani (márkaszervizen kívül), elég kevesen vagyunk itt.
|
|
|
|
|
Szervusztok!
Néhány napja sikerült elintézni az autómat (2013-as V70-es, 2.0 D3, D5204T7), meg egy őzt egyszerre. Ennek okán keresném a következő alkatrészeket (bontott/új):
- motorháztető,
- jobb első lámpa,
- jobb visszapillantó,
- jobb első sárvédő.
Bármilyen segítséget örömmel fogadok.
Ha a végén az jön ki, hogy érdemesebb kimenjek Lengyelországba alkatrészért (ezen nem csodálkoznék), akkor megfordítanám a dolgot. Ezesetben azok jelentkezését várnám, akik szintén onnan szeretnének behozni valamit, így a benzinköltséget szét tudnánk dobni.
Jó karosszériás is érdekel főleg Budakalász környékén. Nagyon messzire nem mennék az autóval, mert a szélvédő fele az holttér, tükör, lámpa nincs stb. A tető kicsit megrogyott, a többi elem elvileg csere. Szélvédősöm van, ő a vége a folyamatnak. Amúgy őt jó szívvel tudom ajánlani, főleg Székesfehérvár közelében élőknek.
Őzhöz nem keresek alkatrészt, meg gazdát se, mert gyorsan lett neki.
Köszönöm!
z
|
|
|
|
|
Gyááá, elnézést, a PRV benzinmotor volt.Valamiért aszittem, volt belőle dízel is, de nem.
|
|
|
|
|
Üdv.
Hát ja, ahogy Inrock írja, kábé.
Én még azt is megnézném, hogy hasonló kasznival, motorral, milyen árban mennek a más típusok is, csak a miheztartás végett.Nagyobb Opelek, Fordok, franciák, olasz gépek.
Aztán kitenném annyiért, amennyiért én már elengedném.
.
Tényleg, milyen kaszni, mekkora motor? PRV, TDI?Van róla kép?Felnyomhatnád ide.
|
|
|
|
|
Magyar napocskás Volver kamion műszaki mentése a németeknél, odab@$z.
Nem sok sz@r maradt a bódéból, de a pótkocsiból se.Ha ezt megtudja otthon a főnök, ideges lesz.
(Nem tudom, kié most a W cég, de már nem a névadóé.Tippelek egy Löllőt, vagy érdekkörét.)
Az első részben a boxutcából visszatérő kollégák mind fényképezgetnek telefonnal, kézből, 10:04-től.Höhhh.
Volt egy komment, miszerint az ilyen spulniszállítás özvegycsináló tud lenni.Nem tudok vitázni vele... 1,6 tonnásak voltak a spulnik egyenként.
A sofőr fékezés nélkül hajtott bele a dugó végébe és tolt össze még másik három kamiont maga előtt.
Vajon hová a f...omba figyelhetett, zenét cserélt, vagy fontos hívása volt??
Jobbulást neki, de remélem, kicsit pof@'n verik, ha hibázott.
Tiszta mázli, hogy nem volt közöttük személyautó, nem is írom, hogy ott mi maradt volna az utasokból.
Nagyon be kéne már fejezni a humándroid-alapú nehézteherautó-sofőrködést; vonatra, hajóra az összessel, lesz@rni, hogy az esetleg hosszabb szállítási idő!
A tranzitforgalmat legalább is fegyverrel kényszeríteném vasútra!
(Illetve még erről se vagyok meggyőződve, amint egy vonatszerelvény megtelik, azonnal indulhatna (q hamar megtelne...), és a vasúti pályán nincs dugó, meg piros lámpa, stb.Egy Szeged-Győr távolságon mernék fogadni, hogy időben nyerne a vasút, lehet, hogy költségben is...)
.
Első rész: Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=dG5KTDjeNeo
|
.
Második: Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=rvuvdDM6Txs
|
.
Direkt örülök, hogy itt felénk van kábé a civilizáció határa; úgy értem, hogy nem nagyon jön ide a kutya se azokon kívül, akik itt laknak, vagy itt van dolguk, de ez utóbbiak is csekélyek.Átutazó forgalom szinte nulla, innen már nincs hová átutazni.
A három "nagy"várost elhagyva a legtöbb helyen focizni lehetne az autópályákon, soxor.Jajj, de nem bánom én ezt.A németeknél lévő káosz elviselhetetlen lehet, egész Európa ott forog, mint f!ng a gatyában, meg hajt keresztül rajtuk.Aranyért se ingáznék ott arrafelé.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nézz fel a hahura, vagy bármelyik használtautós oldalra, és nézelődj, hogy miféle árak vannak ennél a típusnál. Az, hogy nagyon meg van vigyázva, nem szempont, ezt nem tudod (szemmel is jól látható) pénzzé tenni.
|
|
|
|
|
Tiszteletem!
Eladó lesz 1987-es Volvo 760 GLE Turbo Diesel autóm. 2023-ig érvényes műszakival, napi használatban van, de nekem már túl nagy. Karbantartott. Semmi baja, jó állapotú a korához képest. Mindig nagy gondot fordítottam rá, egyszer tervben volt, ha már nem járok vele a veterán státusz, de mást hozott az élet.
Mennyi lehet a piaci ára vajon? Nem terveztem eladni, de így alakult.
Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm az információkat. Külföldi árát tudom, magyarországi ára a kérdéses.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nem semmi. Azon csodálkoztam, hogy először rosszul állította be a markolós a kanalat.
|
|
|
|
|
Aham, na hát köszönjük a választ, legalább tisztán látunk.
.
Ez a Friccenfest oldal sem tolja nagyon erősen a rendezvény-vonalat, legalább is a korábbi események menüpontban 2015-17-esek a legutolsó bejegyzések...
Vagy csak a képek-videók nincsenek archiválva, felrakva a honlapra?Na mindegy.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=SdTUxmcY6T0
|
.
Volver monstrum szállítása.Akinek egy ilyen a szemébe megy, nem lesz feltétlenül boldog...
Lenyűgöző, ahogy az "egyik lábát" megemeli, mint a brunyálni készülő kutya, hogy betolhassák alá a trélert.
|
|
|
|
|
inrock írta:
Halló Kollégák,
nincs semmi hír ilyenről. A járvány előtti néhányat is már a Volvo Fan Club Hungary rendezte a WiW-vel közösen, felnéztem a VFCH oldalukára, a hírfolyamban az utolsó hír 2020 januárjából, hogy június 13-án OVT, de ez végül elmaradt a járvány miatt. Tavaly nyáron volt valami közös tóparti eventjük, illetve most is lesz az események szekció szerint augusztus 5-től, de ezek nem OVT-k (szerintem).
Volvo WiW szinten már ne számoljatok rendezvénnyel. Prioritásokba nem fér sajna bele, hogy ezzel foglalkozzunk.
Pont covid előtt (2019) csináltuk az utolsót. A többi szervezésébe már nem voltunk benne, max a nevünk alatt lett behirdetve.
Dani most a Fritzenfest hátán tolja a Volvo találkozókat.
Aki tevékenységénl fogva, eleve autós rendezvényeket is szervez, annak pont jól jön, hogy dedikáltan Volvo tulajokat is vendégül láthat a rendezvényén. Majd alakítják szépen...... VFCH része passz: kezdik kóstolgatni a rendezvényszervezés világát a léc magasan van, mert a közösségi csoportok révén hirtelen sok tulajt meg lehet szólítani. Persze ennek megfelelően a társadalmi szint és az elvárás és elég széles spektrumú.
Szép lassan de alakul.....
|
|
|
|
|
Biztos úgy vannak vele hogy ki ne igyuk azt a vizet a hidrocellákból ami az atomerőmű hűtéséhez kell.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
érdekes, az EU ugye azt is pedzegeti, hogy a hidrogéncellás cucc sem igazán a jövő, hanem csak az elektromosság. Meglátjuk.
|
|
|
|
|
Na, milyen jó, látjátok, nem volt hiábavaló megpendítenem a témát!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
új hír.
"Kedves Tagok!
A 2020 és 2021. évi dorogi VOLVO találkozó sikere után ismét örömömre szolgál bejelenteni
egy már - már hagyományosnak számító családias hangulatú találkozót.
A helyszín idén a velencei tónál található Drótszamár kemping.
Időpont: 2022. augusztus 13-14.
Sokan kérdeztétek a korábbi találkozók alkalmával, hogy kutyát lehet -e hozni? A kéréseket
figyelembe vételével idén kifejezetten olyan helyszínt kerestünk ahova KUTYUSOK IS
TUDNAK JÖNNI, és akár strandolhatsz is vele!
Belépő árak a rendezvény fő napjára azaz a találkozóra (2022. augusztus 14.)
500.-/ autó és 1000.-/ fő.
Kis kedvenceinknek nem kell külön belépőt váltani!
A fenti belépővel a következő programokon vehetsz részt 2022. augusztus 14- én:
- a találkozó programjai 10:00 -15:00óra között
- strandolás
Tervezett programjaink:
2022. augusztus13.
Igény szerint beköltözés és a sátor helyek elfoglalása. Fakultatív programok amiket
magatoknak terveztek.
2022. augusztus 14.
10:00 - 15:00 A találkozó fő napja.
- a Vdash Hungary hibakód olvasás és tanácsadás,
- gyermek ki mit tud,
- kutyás ki mit tud,
- tombola -jávorszarvas hangutánzó verseny,
- felni kitartó verseny,
A programok ingyenesek!
Minden egyéb költség (sátorhely, bográcsozó helybérlés) megtalálható a kemping
honlapján:
drotszamarkemping.hu"
|
|
|
|
|
Aham, értem, köszönöm.
Pár éve voltak a fazbúkosok is, valami külön összejövetel látszódott a wiw oldalán.
Talán majd később, hátha újraindul.Most tényleg elég zúzós időket élünk, minden q drága, háborús fenyegetettség, energiaválság, stb, elég pocsék ez így valóban.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nincs semmi hír ilyenről. A járvány előtti néhányat is már a Volvo Fan Club Hungary rendezte a WiW-vel közösen, felnéztem a VFCH oldalukára, a hírfolyamban az utolsó hír 2020 januárjából, hogy június 13-án OVT, de ez végül elmaradt a járvány miatt. Tavaly nyáron volt valami közös tóparti eventjük, illetve most is lesz az események szekció szerint augusztus 5-től, de ezek nem OVT-k (szerintem).
|
|
|
|
|
Az itt a legnagyobb problem,hogy már nincs olyan dolog ebben a keserű világban ami összetartaná az embereket.Elmegyünk egymás mellett,átnézünk a másikon,nem foglalkozunk csak a magunk kis ügyes-bajos dolgaival,egyszóval szar világban élünk.Annak idején a vasárnap délelőttök azzal teltek el,(lementünk a parkolóba aztán kinek mi volt trabi,zsiguli,skodri,varnyú stb... de nem az irigység meg a magamutogatás ment)hogy beszélgettünk,csereberéltünk,karbantartogattunk,segítettünk egymáson.Most meg villantasz 1-et köszönésképpen a volvóra,csak néz rád mint a kapubansült paraszt,hogy mi a francot akar ez.De így volt ez a vw-vel meg akármivel is,sajnos ezt hozta ez a kutya nagy jóléti társadalom.Nahát ezért nincs itt sem semmi összetartozás.De én benne vagyok,még ha egyedül leszek egy találkozón akkor is
|
|
|
|
|
Érdekes, nekem meg pont nem volt még extrémen rozsdabajos kocsim.Pedig volt, amelyik velem egyidős volt, mindketten 24 évesek voltunk... Igaz, az mondjuk garázsban állt, de csak egy W353 volt.A többi meg valszeg nem volt nagyon törve előttem se.Vagy ki tudja, mi lehet az oka.
Hanem.
Valami Ikea-parkolós, vagy egyéb Volvo találkozó nem lesz idén odahaza?Vagy a dögrovás teljesen kivégezte ezt a rendezvényt?
|
|
|
|
|
Hála a magasságos csatkai boldogságos szűzmáriának hogy a volvo nem olyan rozsdáló fajta.Már az életemet megkeserítette a rozsda,a golf 4-től kezdve a b6-os "paszikáig".Érdekes hogy a 22 éves kettes golfomon meg nem volt egyáltalán.Igaz már talán 20 éve volt.Az a baj hogy a rozsdát nem lehet csavarozni,egyszer feltalálják azt is talán?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
de nem a Volvókat kell összesöpörni!
|
|
|
|
|
Bizony ám mi mindent megkapni kis hazánkban IS!Csak vigyázni kell vele mert lassan a járműparkunkat össze lehet majd sepregetni.Rozsdáért nem nagyon kell külföldre menni
|
|
|
|
|
Érdekes ez az angol/magyar név, hogy fémtörmelék-eltávolító...De jó, hogy van otthon is.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
szép tiszta lett, szó se róla...
|
|
|
|
|
Ez sem reklám, de nálunk is kapható pl.RRC Deironizer néven ha valakit megfogott volna.
|
|
|
|
|
Végigolvastam az összes hozzászólást,engem kissé összezavartak a dolgok.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=A6kicuSVVvg
|
Repülőrozsda ellen csodát tesz az a lila trutymó, mintha újra fényezték volna a gépet.
Nyilván a keményrozsdát nem viszi le, de akkor is zsirály.
Respect.
Ja, nem reklám, csak tetszik.
|
|
|
|
|
Szaszka!Főtengely holtponti jeladó,vagy üzemanyagnyomás szenzor?Egy diag sokat segíthetne.
|
|
|
|
|
Sziasztok,
Van valakinek ötlete az alábbival kapcsolatban:
V70 D5 2008, amikor üzemmeleg lett a motor egyszerüen leállt, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Délután értementem, pöcc röff ház előtt megint megállt mikor bemelegedett a motor. 15 perc múlva beindul gond nélkül.
Merre induljak, mire gyanakodjak? tudtok segíteni
Előre is köszi!
Marci
|
|
|
|
|