|
Mint ahogy nálunk sem eszik a pacalt csak úgy magában.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
azt a Surströmminget állítólag valamivel együtt kell enni, nem csak úgy magában, mint a "bátorvagye" videókban
De majd gege jól felvilágosít minket.
|
|
|
|
|
Aztán vagy-e már annyira svéd,hogy megkóstoltad a nemzeti eledelüket?Mondjuk a surmstrommingra(jól írtam?)gondolok.Szakadni lehet néhány videón Azért a két hetes tőtöttkápuszta nem csinál ilyent.Habár ano szolnokon a laktanyába nekem is a nyakamba urott a 67-es sárgaborsó főzelék.Lehet nekem is az fröccsent a szőnyegemre még az óhazában(a rothasztott halkonzerv)Habár ezeket a balgák rakták össze.Hogy eltűnik innen mindenki,ha nem is a volvóról,de általános dolgokról azért itt is lehetne beszélgetni hamá volverosok vagyunk.
|
|
|
|
|
Azért azt nem mondom, hogy nem jó idekint, de itt sem fenékig tejföl a kolbászból font kerítés.Nem is az egyéni, hanem az állami problémákra gondolok.Mehetne ez sokkal jobban is.Na de befejeztem.Vagy max magánban, ha valaki kíváncsi valamire.
A kínaiak?Hát ja, nem sok a különbség köztük, én se tudnék személyleírást adni egyikről sem.
|
|
|
|
|
Mert belenyúlt a kínai,azok meg ugye ázsiai vérvonal.10 kínaiból 9,5 egyforma.Gyere be nálunk a kínai boltba,az összes tulaj egyforma.Csak a nagymuternak van cicabajsza.Még a kici puják is olyanok mint Pong bácsi.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
osztán miért olyan az eleje, mint egy japán autónak?
(A középen levő tablettel kapcsolatban már nyavajogtam)
|
|
|
|
|
Azon a 482 kilométeren belül ha megéheznénk esetleg,azt a kijelzőt vízszintesbe forgatva egy négytagú család lecsómennyiségét is össze tudjuk faragni.
|
|
|
|
|
Arra hogy nem irigyellek ha mégsem olyan jó neked ott kint.A varázsgumira pedig a Janó_Bá kért segítséget,de nem tudtunk volna neki így látatlanba segíteni,szépen megköszönte a semmit,utánna megint kért,hátha más vaktába tud itt mondani valamit,és egyszer csak a gumis megtalálta a megoldást.A varázsceruzából emlékszem ilyenre,de az már volt vagy jó 45 éve.
|
|
|
|
|
Ja, és még annyit, hogy a gumi paraméterei közül mindig csak azt nézem, hogy vizes felületen milyen betűt, vagy számot kap.A hangját pont leszarom, és a "fogyasztását" is.
Az előbbit úgysem hallom, az utóbbinál meg csak az a gumi tapad, amelyik többet is eszik emiatt.
|
|
|
|
|
Meg ha már gumi, van itt egy jó kis teszt olcsó-drága témakörben.
.
totalcar.hu/magazin/technika/2022/11/05/olcso-gumi-a-premium-ellen/
.
Bár inkább úgy mondom, hogy drága vs még drágább.
Én pont mostanában, nyár körül vettem Hankook Ventus Prime 4-et 16-os méretben ezer korona darabáron (36-38e forint), és csak azért volt ilyen "olcsó", mert jól kiválasztott webshopból rendeltem, fél napnyi nettúrás után.
Egyszer vettem csak olcsó gumit az utóbbi 20 évben, akkor is megbántam.Valami kevesett futot Semperit volt, még otthon élve, csóriskodva, de rögtön lett belőle egy koccanás a taknyos úton, ami normálisabb gumival valszeg meg sem történik.
Csak ajánlani tudom teljes mellszélességgel a jobb gumikat; a különbséget ha elosztja az ember 4-5 évre, akkor kb évi 5-10 ezer forint jön ki, havi 500-1000 forint, szinte elhanyagolható összeg a mai árak mellett.
És nem kell a top3 szintjét keresni, én az ársáv felső harmadának alját szoktam nézegetni ilyenkor és nem bánom meg sosem utólag.
|
|
|
|
|
Mire gondolsz ez alatt?
|
|
|
|
|
Mosmá mégse nem irigyellek akkó ha mondom,varázsgumisok ott is vannak azért?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
asszem a T5 is AWD volt, nem kellett, hogy XC legyen.
|
|
|
|
|
Ez egyben azt is jelenti, hogy V70 XC is? Vagy volt AWD bakancsos kivitel nélkül is, utcai topánkákkal?
Azért jó volna egy fotó, megsasolnám, akár az egész kocsiról.
Valamikor márciusban én is fogtam egy járdaszegély, de az az én hülyeségem volt, csak egy gumi bánta.Nem durrant ki, még csak le se eresztett, de az oldalfala láthatóan megsérült valamelyest, úgyhogy cseréltem.Téli pótkeréknek még elmenne...
|
|
|
|
|
Haha, már kezdtem volna megdöbbenni.
Ez a sverige ország téma nem könnyű, nagyon tele volt a középső lábunk 2008 körül a magyar valósággal, az adta a motivációt.
Persze itt kint sem feltétlen könnyű, de nem azok a problémák, mint odahaza.
De nem megyek bele mélyebbre, ne vigyük el a témát, ez már nagyon kilóg a volverwiw célirányából.
|
|
|
|
|
Köszönöm! A gumis megtalálta.Janó_bá
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ha gyári, akkor gumisnál is tudsz rendelni, vagy online. Vagy használtat akarsz? Szerintem itt a fórumozóknak nincs ilyen.
|
|
|
|
|
Szevasztok! Roszul írtam, hogy mit keresek.
Gyári alufelni garnitúrát keresek 16" (5x108 osztókör, 65,1 agyméret!)
Volvo V70 2.4 Turbo AWD 2000 évjáratúra
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Segítsetek! Mankó pótkeréken járok. Janó_bá
|
|
|
|
|
Nem tudok képet feltölteni, mert a gumisnál van a felnieni.
Köszönöm a segítséget!
|
|
|
|
|
Nincs mit,mert nem is tudtam így segíteni.Képet nem tudsz esetleg feltölteni róla?
|
|
|
|
|
A fantázia nevét nem ismerem, csak az összkerék meghajtásü V70-eseken van.
Mondják a gumjsok. nagyon nehéz ilyet fellelni.
Köszönöm a segítségedet. Janó_bá
|
|
|
|
|
Osztán van é valmi fantázianeve annak a felninek kedves János gazda?Vagy minden v70-esen ugyanaz van?Van itt egy gumis,rengeteg darabos alufelnijei vannak,útba is esne,de fingásom sincs milyen lehet.Valami link esetleg.
|
|
|
|
|
Szevasztok! Közel mentem a járdaszegélyhez. Két gumi és egy alufelni oda lett.
Gyári alufelnit keresek 16" (5x108 osztókör, 65,1 agyméret!)Volvo V70 2.4 Turbo AWD 2000 évjárat
Köszönöm a segítségetek. sgítsetek! Pótkeréken Járok. Janó_bá
|
|
|
|
|
Bárcsak még a mai eszemmel a vin98 korában lennénk.Csak marháskodtam,hátha valami színt hozna megkakásodott életünkbe.De legalább te érted a viccet is remélem,de gondolom nemigen van itt rá igény,mint egyéb másra sem.Úgy irigyellek hogy kint élhetsz sverige országban.
|
|
|
|
|
gabo73 írta:
Csak egyszerűen ideillesztettem a linket,hátha működik.Lehet a win kilencvennyóc teszi?A múltkorában nekem se nem ment,nem tom mi történhetett.
Ez most frankó, hogy win98-on tolod?
A hardver is ilyen korú?
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=RdPwQx7smNI
|
.
Még néhány raklapnyi kilenceske, ahogy rakják a seggüket, teszik-veszik magukat!
A durván meghempergő piros kupé ketteskéért nagy kár, sajnálatos, valszeg bontópozitív lett.
Azért jobb ezt így, üveg (gyk:monitor) mögül nézni, a helyszínen garantált a szilikózis embernek is, kamerának is.
Egyszer voltam egy ilyesmi helyen, száraz, napos időben; már a harmadik kocsi után betont köp az ember... Soha többet.
Rühellem az esőt, de ilyen helyre az a jó.Vagy ami még jobb, az a méter hó és a mínusz 10 fok!
A havat, jeget lehet bátran szecskázni, abba nem fúl meg az ember.
|
|
|
|
|
Csak egyszerűen ideillesztettem a linket,hátha működik.Lehet a win kilencvennyóc teszi?A múltkorában nekem se nem ment,nem tom mi történhetett.
|
|
|
|
|
gabo73 írta:
youtu.be/4Uu2KkJvLug A tiszta szélvédőnél nincs is fontosabb
Ja, hát a kengyeleknél ami megy az utakon, ahhoz képest a magyar viszonyok szinte úrias, jólnevelt állapotokat mutatnak.Néha én is elkeveredek ilyen sztop cham polák videókhoz, hát, kábé rettenet a legtöbb.
.
Neked hogy a fütykösbe' jelennek meg simán a tecsős linkek?Illetve nekem mér' nem jelennek meg ugyanígy?
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=imryFZr2AYA
|
Sok-sok öregecskedő Volver!
Nem tudom, honnan vesznek ennyi kilenceskét, meg ketteskét (már itt az őshazában sincs sok), de nyírják őket keményen.
|
|
|
|
|
Igen, ez a Gyuri járt itt, errefelé.Jó volna hallani, bökje meg.Kb, vagy 10 éve voltam a múzeumban, megsasolom majd a vidit, van-e változás.
|
|
|
|
|
Na mindegy, ki tudjátok másolni a linket
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
Volvo múzeum bejárás:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=JFuAQX2Mh2o[/video]
|
|
|
|
|
Igen ez így van,de már az autóik se lesznek olyanok mint voltak,hála a nagy fejlődésnek.Ford alapok,kínai alapanyag,"pijacorijentált"gondolkodásmód.Már csak az ára igazi volvós.Eltűnik majd a süllyesztőbe mint sok kihalt márka,esetleg más néven (hongxingpingpongpeng ezeöccá)és más minőségben-habár már most is más-fognak futni.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát nem tud olyan szellemes reklámokat csinálni manapság a Volvo (akár autó, akár teherautó), mint régebben.
|
|
|
|
|
Ezek szerint sajnos igény is.Két meleg volvo.Áldásom rájuk.A fiatal pár is lehetett volna két szakállas fószer,úgy jobban illettek volna a mai világképbe.
|
|
|
|
|
Uhh ezt lehagytam,csak viccnek szántam
|
|
|
|
|
Szerintem hármónkon(jól írtam? vagy hármunkon)kívül nem sok ember olvassa a hozzászólásainkat.A nyerítéssel is naon vigyázni kell,nehogy meghajíngáljanak kockacukorral mint a subler norbertné szül.:rubin rokka tréninger asszonyt.Még feljelentés lesz a vége.Ki akar pereskedni 73-as ikubajnokokkal?
|
|
|
|
|
Babetta küllő...Loller, nyerítek!
Akinek nem esne le: Köllő Babett
|
|
|
|
|
Na még csak ezek kellenek ide is.Nincs már olyan portál ahol nem ezekkel az élősködőkkel találkozna az ember.Babetta küllő,opricc barbera,lukszusos vilienn,..stb,és a roma alohá testvéreink.Át is álltam a mégsötétebb oldalra!
|
|
|
|
|
És Gazba ültetek már?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nocsak, erről nem tudtam.
|
|
|
|
|
Na, láttatok már ilyen Volvo buszt?
Volt egy időben kooprodukció a két vállalat közt...
|
|
|
|
|
Az Apetor szelleme meg hátulról majd jól a nyakadba ugrik,hozzád úgyis közelebb volt szegény megboldogult.
|
|
|
|
|
Volverek elhagyatva:
totalcar.hu/magazin/hirek/2022/10/05/erintetlenul-varnak-sorsukra-a-harminceves-volvok-ebben-az-elhagyatott-szalonban/
.
Bazz, ha a halálomig élek, akkor se értem ezeket a dolgokat.Ott hever parlagon sok százezer dojcsmark értékű új és sérült autó, épület, telek, ami senkinek nem kell?Akkoriban nyilván egész komoly értékük volt, mostanra persze csak töredéke, de akkor is.Hiszen mindnek van tulajdonosa (magánember, cég, bank, akármi), mindenki belenyugodott, hogy hát jó, akkor hagyjuk szétrohadni az egészet tök fölöslegesen, írjuk le veszteségként??WTF?Miért?
Itt felénk is vannak ilyen fantaszták, az egyiknek a kertjében rohad vagy 5-6 Volver, már félig a földbe süppedve, fák alatt.Majd valamikor belopódzom a kertjébe fotókat készíteni.
|
|
|
|
|
Már mint, hogy én kérdeztem.
És igen, időközben megvilágosodtam, hogy valszeg az meGafull lesz.De hogy miért lett k a g-ből, illetve miért pont az, ez még egy rejtély.De a legjobb szintén ilyen elhallás, félreértés számomra a "sibedák" szó volt a 90-es évek végén.
Azt sejtettem, hogy valami német kifejezés lesz, meg hogy többeszámban van, de meg kellett kérdezzek valakit, aki jól tudott németül.Na, akkor tudtam meg, hogy az siebedach vagyis tolótető és ráadásul egyes számban értendő.Vagy három napig röhögtem, ahányszor csak eszembe jutott.A sok primitív bugris...
A fazbúk márketplész amúgy is erősen a legalja helyek egyike, legalább is a Strucc Anti tecsős videója alapján.Valahol volt róla cikk is, de most nem lelem.
|
|
|
|
|
Mire kispórolnám az árát(min 40 év). De ezzel még hülyének sem lehetne lenni,hogy ütném el vele az idióta szomszédomat?
|
|
|
|
|
Egy polír és gooooo
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
mennyire sérülhetett ez az autó? A hátsó fele biztos karcos mindenfelé. De más mi lehet? Hátsó futómű véleményes, nem látszik a videón, hogy azt megcsapta-e volna a fa tömege. Esetleg még a tetején horpadások lehetnek. Amúgy nem tűnik vészesnek. Kíváncsi lennék mi a végső szitu, miután lefejtik róla a fát.
|
|
|
|
|
Ha a többit nem is,de a 4 felnit átveszem szívesen áron alul,már a többi része úgyis használhatatlan lett.
|
|
|
|
|
A norvégoktól.Itt vannak a szomszédban.Persze lehet, hogy valamennyit máshonnan is, de a nagy részét tőlük.De az erőműveket itt nem gázzal-olajjal fűtik, hanem folyóval-propellerrel hajtják, ami jó.Eddig önellátó volt az ország, de most már itt is "javasolnak" mindenféle idióta ötleteket a fogasztás visszafogására.Pl építsenek a lakosok egy sátrat a legkisebb szobába és aludjanak ott, mert a sátrat könnyebb beszuszogni, telehelni... Meg építsenek takaróból kis bunkert az asztal alá.
Az ember esze megáll.
Meg hogy lehetnek áramkorlátozások a lakosságnak is.Fasza...ppan.Lehet, veszek ilyen gigantikus kemping-powerbankot, hogy legalább a telefonok működjenek.
Valahogy azért csak túlélünk majd.
Olvasam egy jó benyögést nemrég, állítólag egy kinti magyar nyilatkozta még jó régen a Moldova Györgynek, hogy Svédország is megsínylette a második világháborút.Mert hogy két hétig nem lehetett kaviárt kapni a boltokban.Loller!
|
|
|
|
|
Én mondjuk arra értettem a némi igazságot, hogy ha hagynák a benzint piaci áron, de máshogy lennének támogatások, az lehet, hogy eredményesebb lenne.
|
|
|
|
|
Svédország honnan veszi az olajat?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
jó nagy kamu cikk. A felsorolt példák jó nagy része (állami támogatás van az üzemanyagon) nem is állja meg a helyét nálunk, mert nincs állami támogatás rá. Ársapka van, ami miatt a benzinkút bukik, de azt nem pótolja ki az állam. Szóval akkor miért is lettek ilyenek a cikkben felsorolva? Manipuláció.
A sapka eltörlésének csak a nagyvárosiak örülnének, mert kisebb lenne a forgalom, tisztább lenne a levegő.
|
|
|
|
|
Idekint már szépen megy visszafelé a benzinár, 26 korona helyett már csak olyan 18,5 , ha még egy kicsit csökkenget, akkor el is érjük a háború előtti 15-16 koronás árszínvonalat.Megkockáztatom, hogy lassan itt olcsóbb a benzin mint otthon, pedig mindig is volt egy jó 130-150 forintos felár az itteni árakon a magyarhoz képest.Ez is egy érdekes dolog, hogy hogyan lehet?
|
|
|
|
|
Nem Volvo téma, de talán elfér a millió komment közt.
Én nem nagyon vagyok a Lebegő Mókacsoport feltétlen híve úgy általában, de ebben most van valami igazságuk, szerintem.
.
levegomunkacsoport.blog.hu/2022/09/13/valodi_megoldas_az_uzemanyagar_csokkentese_helyett
.
A gazdagoknak is érdekük lenne, hogy a szegények ne legyen túlontúl szegények, ne legyenek éhséglázadások, áruházfosztogatások, csikágós-ditroitos körülmények, élhetetlen lakhatás a városokban vagy vidéken.
Az senkinek se jó, hogy a kettős árazás miatt rengeteg helyen nincs is már benzin se olcsón, se drágán, illetve a kisvállalkozó családok a mezítlábas benzinkutakkal gyakorlatilag kihalnak.És valami furcsa ok miatt veszteséget sem szeret senki se finanszírozni, ki tudja miért?
Vélemények?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát ja. Azt tegyük hozzá, hogy melyik generációról beszélünk, mert az aktuális nem egy megbízható cucc
|
|
|
|
|
Ha valaki 5 millió+-os feliratkozószámmal ilyet mond, annak csak lehet hinni, nem?
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=v2iWKNjT7V8
|
Here’s Why Volvo is the Best European Car to Buy!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
engem is érdekelne az előzmény.
Amúgy tippem, hogy lélekben béjjemvés a srác
|
|
|
|
|
Ezt azért nehéz elhinni,hogy mindenféle előzmény nélkül egy szimpla előzés ilyen agresszív viselkedést válthat ki bármilyen autósból.Hátha megtudjuk a másik fél álláspontját is.Sajnos ez van mindenütt,ezt hozta a jóléti társadalom.Lassan az út szélén is fogunk látni koronázási ceremóniát ha így haladunk.
|
|
|
|
|
Lehet hogy a gápsár mentoros lacci nem bírt magával megint?Minek ül az ilyen volvóba?Üljön puccér valaggal a csalánosba,legyen mit vakarni.
|
|
|
|
|
Ezek után minden vágyam egy Kia suv lesz
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
épp ezt néztem, azért ez dúúrván alulkormányozott cucc. Mondjuk a jó nehéz akksi miatt nem annyira meglepő. Elképesztő, hogy nem nyúl bele a technika.
|
|
|
|
|
Az van, hogy mikor odamegy az ember a vizsgahelyre, adott jelzésre be kell gurulni a csarnokba, és átadni a kocsit.Ilyenkor a műszakisok igyexenek elhessegetni a kíváncsi tulajokat egy erre kialakított váróhelyre.Én azért ott szoktam maradni, de nem szoktam pofátlanul csinálni, csak úgy távolabbról figyelek.Ilyenkor van az emelőn is a kocsi, valszeg a vizsgáztató ott szúrhatta ki a dolgot, szemmagasságban könnyebb.Aztán leengedik, mennek vele egy kört a telephelyen, mert ez is a vizsga része.És utána hívnak oda egy helyre, ahol kinyomtatják a "bizonyítványt" és én csak akkor tudom meg, hogy átment-e az autó, vagy sem.De ilyenkor már le van eresztve a lábára, és ha pont úgy áll meg a kocsival, hogy alul van a sérülés a gumin, akkor nincs esély megnézni.
Meg igazából én is kicsit könnyelmű voltam ott a vizsgán, el akartam jönni mihamarabb mindenféle okokból.Szóval így alakult.Hát, mindegy, amúgy is közel volt már a vég a gumiknak, nem nagy tragédia, most viszont már ki van cserélve, tuti biztonságos a gép.
Inkább gumikat kelljen cserélni, mint mondjuk részecskeszűrőt másfél millió forintért...
(Valamelyik Kia suvon kerül asszem ennyibe, ha jól emléxem.)
|
|
|
|
|
Kedves Gegee.Örömmel olvastam kicsit bővebb hozzászólásod,csak 1valamit nem értek.Hogy bukhatott el egy műkaki vizsgán az autó egy olyan gumi miatt amit te nem is láttál,hogy nem tudtál meggyőzősködni róla utólag?Lefoglalták az autót,esetleg ott helyben felgumizták?Nem akarok én kötözködni csak furcsa dolog nekem,esetleg nem jól értelmeztem a dolgot?A C vektra meg tényleg egy semmire való kategória.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2022/08/25/opel-vectra-c-volvo-v70-nepperuzo/
.
Nahát ez érdekes.Most éppen automata V70-et használunk, olyat, mint a képen is van a cikkben.
Az előző is V70 volt, a generációs vonalon az előtte lévő, vagyis az apja.Összesen 13 évet Volvereztünk eddig, 9-et a régebbivel, 4-et a jelenlegivel.
Soha nincs, nem volt egyikkel se semmi baj, dög unalmas autók, csak mennek, csak mennek.
A mostani a vizsgán azért bukott csak el, mert a gumik kopottabbak voltak, cirka 2,5 mm volt a profilmélység, de a vizsgabiztos szerint az egyik gumin egy helyen kint volt a szövet.Elég hitetlen voltam, (kár, hogy nem kértem, hogy mutassa meg) nem jellemző az ilyesmi rám, hogy ilyen gumival járjak, de biztos nem hazudik, miért tenné?Jövőre akartam cserélni, de jó, mindegy, előrébb hoztuk, ezen ne múljon, bökje meg.
Az előző gép is talán egyszer bukott meg, mert valami bilincs a kipufogónál szét volt majdnem rohadva, csak a bilincs anyaga, filléres csere volt az is.
A Volvonál nem a fenntartás a gond, simán kábé ugyanannnyi, mint bármilyen hasonló kategóriatársé, de még a kisebb autók fenntartása sem kevesebb jelentősen.Az előző V70 előtt egy Paszikánk volt (szóértelmező linket lásd korábban...), illetve volt vele párhuzamosan asszonypajtásnak egy Pögó 206 3 évig. Nem volt különösebben egyik sem olcsóbb, alkatrészt, munkadíjat, adót, biztosítást nézve.Egy kicsivel esetleg, minimálisan.
A Volverekkel a vételár a probléma, még pedig azért, mert már újonnan is el vannak szállva árban, mert már szinte csak villanyosokat, hibrideket és általában véve is méregdrága suvokat gyártanak.Nincs már semmilyen olcsó modelljük, a legolcsóbb gép a konfigurátorban az XC40, tizenkéthárom milliós árakkal.
Ez a baj, nem a fenntartás.
Ha valaki olcsó gépet akar, annak régi autót kell vennie, 20-25-30 éves járgányt, bármilyen típust, aminek kicsik a kerekei, kevés az elektronika, minden manuális és bontóban is van rengeteg alkatrész.És akkor lesz tényleg olcsó ha tud maga is szerelgetni, főleg, hogy a régieket még lehet is; igaz, kell is.
Visszatérve a cikkre, az ajánlott Bömbikét, Mergát, Ódit, stb, meg én nem venném semmi pénzért, mert üvöltenék a fenntartásától.E39-es fórumokon olvastam olyanokat, hogy simán rá lehet és kell is költeni egy olyan vasra évi félmillió vagy még több forintot.Még a covid és a mindenválság előtt volt ez, 2-3 évvel ezelőtt.Úristen.Mi a Volverre kb 3-4 év alatt költünk félmilliót, bazz. (Szintén a 3-4 évvel ezelőtti árak.)
És akkor ellenpéldának hozzák fel?Hát, érdekes.Egyet viszont tudok, a következő gép vagy nem Volver lesz (és akkor sírni fogok...) vagy nem lesz fiatalabb, ami nem túl jó, mert szerelgetni nincs esélyem, helyem, tudásom.
.
Még annyit, hogy a mostani gép vételekor még erősen gondolkodtam pont a C-Vectrában, nagyon bejön a formája, még nem olyan új, hogy drága legyen, még nem olyan régi, hogy nagyon szar legyen, gondoltam én.De valamiért nagyon nem része az utcaképnek felénk, (kb évente látni ilyet), és nyilván nem ok nélkül, ezért sem vettünk végül.És akkor még ez a cikk is ráerősít.Kár, mert szerintem tetszetős gép a formáját tekintve, a saját korszakában értelmezve.
|
|
|
|
|
Ez igen!Erre amúgy is egyre több lehetőségünk lesz,én például egy pottyantóst tervezek belőle ha így haladunk tovább
|
|
|
|
|
Ha ez itthon megjelenik, én tutira benevezek rá. Októberben lesz 18 éves a gépem, 122ekm van benne, és úgy néz ki, mint egy 6-8 éves masina. Egy felújítással simán elmenne addig, hogy veteránosítsam. Persze ha addig magam is élek, vagy vezethetek
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
érdekes, érdekes, meglátjuk mire mennek vele. Egyelőre nem tudom elképzelni ennek az egésznek a jövőjét. De hajrá bátor franciák!
|
|
|
|
|
És amit még bevezet(tet)nék a gyártókkal, az az upgrade lehetősége.Értem ez alatt azt, hogy pl a mi kocsinknál is elkezdett változni az egyik kszenon lámpa, már nem kékes, hanem inkább csak sárgás, a fényerő talán meg ugyanaz, mert a vizsgán átment "betétlap" nélkül is.Valami örexik benne, szegény mégis csak 14. évébe lép lassan.És úgy van bekötve gyárilag, hogy gyújtásnál már világít is, vagyis minden métert lámpával tesz meg.(Ezen mondjuk lehetne segíteni éppen, de inkább látszódjak rendesen az úton, csak lesz gempa kicserélni majd, ha már mindenképp kell.Az életünk fontosabb...).
Szóval, hogy a régi lámpa dobozába lehessen új technikát belevarázsolni, jelesül a kszenon helyett mondjuk ledeset.Tehát a lámpákat úgy kellene gyártani, hogy a doboz, ami adja a dizájnt, az lehessen sokféle, de lehessen bele szerelni újabb technikákat is, legyen benne hely, legyen szabványos a kiképzés belül, stb.És ugyanezt nem csak a lámpákkal, hanem egyéb, minél több féle alkatrészekkel is.Például a sok helyen kutyázott fedélzeti elektronika is lehetne ilyen.
Oké, ez nyilván több pénz az elején, de utána lehet, visszahozná a szabványosításból adódó nyereség.
Na, gyártók; én kiosztottam az észt, nektek meg lehet nekiveselkedni!!
|
|
|
|
|
A Volvo is!
totalcar.hu/magazin/autok-gyari-felujitasa/
Én megadnám a felárat, ha a gyár garantálná a munkát, cserét, adna pár év mobilitásgaranciát.
Kettő helyett három és fél, cserében jó lesz még az autó 5-6-8 évig, főleg, ha vigyázok rá.A cikk vége is azt írja, hogy így-is-úgy-is annyi, akkor meg inkább egyben, előre, és nem kell copni vele az út szélén lerohadva.Ja, és kpásból a gyárból kéne megvenni, hogy a mocskos kereskedők ne tehessenek rá még 50% felárat, mert úgy már nem biztos, hogy megérné.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ez kész
|
|
|
|
|
Megint nagyon egymás szavába vágunk, alig tudja követni a szerver a hozzászólásokat...
.
totalcar.hu/magazin/hirek/2022/08/03/azt-hitte-az-ebersegfigyelo-hogy-alszik-a-sofor-pedig-csak-kinai/
.
Lolbzmg, ez igen, ennyit érnek ezek a rendszerek...?
Asszem nem csak azért fogok maradni a 10-20-30 éves verdáknál, mert épp "nem érek rá" vagy nincs szándékomban húszmilliós családi villanydömpert venni.
Ezek még mindig tesztpilótának nézik a vásárlóikat.
A cikk második felében lévő pontozgatós falloszság meg megint milyen hülyeség?Ha elfogy a száz pont és nem megyek sehová vizsgázni, akkor mi lesz, nem indul az autó?Ne vicceskedjenek már.Kapásból vágnám le az áramkör tápellátását egy svéd oldalcsípő fogóval stílszerűen, már megvásárláskor az ilyennek.(Ha már nem lesz normál, oldskúl benzines autó...)
Ááááá.
|
|
|
|
|
elfelejtettem előtte befrissíteni az oldalt...
|
|
|
|
|
Nahát, pont ez az, a klasszikus eset, hogy felismeri főútnak a szervizsávot és rajta a 60-as táblát is, majd belesatuz.A mögötte jövő meg bevállalja h-turul és kész is van a totalcar.Ezeknek a baleseteknek a költségeit ki fogja állni majd?
Ez a navigátoros lista is erősen érdekes.
Én értem a szándékot, de durván kétséges, hogy két év múlva már 100% feletti tökéletességgel fog ez majd működni.
Ha meg ki lehet majd kapcsolni, akkor végképp nincs az egésznek semmi értelme, csak hogy drágítsa a végárat.
Asszem, az lesz a legegyszerűbb, ha ezután se veszünk új autót, 2024 után meg pláne nem.
Ilyen meg még ilyenebb vételárak mellett amúgy sem lesz nehéz lemondani róluk.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nem baj, lesz más helyette. Sebességkorlátozást felismerő, és beavatkozó rendszer:
www.autonavigator.hu/cikkek/vege-a-gyorshajtasnak-kotelezo-lesz-a-sebessegszabalyozo/
Azt írtam már egy párszor, hogy az Aurisban van ilyen táblafelismerő, de a nagyobb autópálya csomópontban a párhuzamos lehajtó/felhajtó sáv 80-as korlátozására simán azt hiszi, hogy nekem szól. Vagy a 110-es számú kihajtót is sebességkorlátozó táblának ismeri fel... Van még hova fejlődni. Mókás lesz, ha egy ilyen cucc elkezd nekem szirénázni, vagy esetleg bele is lép a fékbe, miközben én szabályosan haladnék 130-cal.
|
|
|
|
|
index.hu/gazdasag/2022/07/15/belso-egesu-motorok-tilalom-autoipar-gazdasag-kozlekedes-auto-palkovics-laszlo/
.
Végre már, hogy kicsit gondolkodnak már mások is!
Az főleg tetszik, hogy a kőgazdag németeknél se akarják ezt elkapkodni.
Káeurópai exxocialista országokban meg még brutálisabb lenne a helyzet, hiszen egy-egy hátrányosabb helyzetű régióban vajon hányan használnának elektromos autót ilyen vételi árakon, meg töltési nehézségekkel, a dugattyús motorok helyett...?
Örülnék, ha nem vesztenék el teljesen a józan eszüket a döntéshozók...
|
|
|
|
|
Nálunk sincs a szőnyegnek szaga különösebben.Még mielőtt bevágnád a kazánba, vegyél valami fekete padlószőnyeget vagy hasonlovat, és rajzolt körbe rá a gyári szettet.Legalább is én ezt csinálnám.A szélét meg vagy cérnával beszegni, vagy lánggal kicsit megolvasztani óvatosan.
A gyári szőnyeget meg ki a netre, hátha megveszi valaki madár, legalább egy jó üveg borért, nem?
Vagy elhasználni kutyaólba, garázs elé lábtörlőnek, stb...
|
|
|
|
|
Biztos hogy nálam is csak egyedi eset,csak nem találkoztam még ilyennel.Erre nem nagyon ismerek s60 tulajt hogy meg tudnám kérdezni,esetleg megszaglászni a szőnyegét.Mióta letettem a cigit kb.6 éve,a szaglásom egy vadászkutyáéval vetekszik.Lehet bennem van a hiba,de akkor is megfájdul ez a nagy fejem tőle.
|
|
|
|
|
Nálam sem a téli, sem a nyári nem büdös. Persze ez nem sokat jelent, mert modellenként / évjáratonként is változhat a szőnyeg. Az enyém S40 / 2003 modellév. Immár 18. éve cserélgetem, ahhoz képest jó állapotban van, pedig nem tyutyujgatom...
|
|
|
|
|
A plüssszőnyeg vagy mi a fene,de az alja gumiból van.Biztos hogy gyári,még a volvós cikkszámok is benne vannak.A kínai gumipapucsnak nincs ilyen fertelmes szaga. Két nyáron is kint volt a napon hetekig.A B6-os passzencsba a klíma volt berothadva annak idején,de azt is ki lehetett irtani,ezt nem.Szerintem télen bevágom a kazánba,csak sajnálom mert tényleg szép tiszta megkímélt darabok.
|
|
|
|
|
A gumiszőnyeg? Azt én is csak télen használtam a Volvóban, nyárra a szép szövetet tettem be. Most a Toyotánál viszont csak a gumiszőnyeget használom, de nem büdös.
Volvónál meg eleve nem kellene, hogy az legyen, direkt semleges szagúra terveznek meg mindent.
|
|
|
|
|