facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...3456789...562
    inrock 2020/03/12 18:56 (55832)
    Halló Kollégák,

    a Szörfész témát a Mikroszoft nemrég lelőtte. Nem jött be nekik. A táblagép pedig feltételezem eredetileg Androiddal jött ki. Na arra nem fogsz tudni Szörfészt feltenni, esetleg egy másik Androidot. Telós témákban nem vagyok járatos, kérdezd meg a helyi mobilos okosembert, hogy szeretnéd az Androidot a legújabb verzióra frissíteni. Nem lepődnék meg, ha azt mondaná, hogy nem lehet, vegyél új cuccot, azon van az új verziós Android (fogyasztói társadalom).
    gegee 2020/03/12 12:34 (55831)
    Na, és van-e-é valami újdonság kocsiügyben, jó kis véres-szaftos tapasztalatok?

    Tudtál már nézegetni, van rá időd, kedved, stb?
    Egyáltalán mekkora prioritás a dolog, sürgős, vagy ráérős?
    gegee 2020/03/12 12:31 (55830)
    Ap(p)ropo, Inrock, segítséget kérnék, te biztos értesz hozzá.

    Táblagépről szeretném ledózerolni az Androidot és Windowsra cserélni.
    Tizesre vagy ha nem megy, akkor hetesre.A win telepítéssel egyébként pécén tisztában vagyok, raktam ösze már vagy több száz gépet, de a táblagép elég idegen számomra az android meg eléggé útált részemről.Hogy lehet ezt kivitelezni?Hogy állítok be például bootsorrendet, ehhez hogy lépek be egy táblagép biosába?
    Az egyetlen kritérium, hogy 100%-ban működjön az érintőképernyő.
    Egyébként meg miért nem lehet kapni táblagépet windowssal értelmes összegért, mondjuk 8-10 collosban 30-50-80 ezer forintért??
    A tököm Szurfész kétszázért nem opció, ráadásul meg mi kerül azon ennyibe?
    Kösz, ha van ötleted.
    gegee 2020/03/12 12:24 (55829)
    Én viszont arra gondolok, hogy hetente derül ki valami disznóság, biztonsági rés, apjafaca, és nekem az a tapasztalatom az appokkal is, hogy egy rakás szar a legtöbb, alig működik, vagy sehogy.Az appjuk f@szát azoknak, akik ilyen szoftvereket írnak...



    inrock 2020/03/11 18:09 (55828)
    Halló Kollégák,

    azért a Google, mint IT cég figyel a biztonságra. Pont ez a lényege az egésznek, hogy a Volvo nem saját maga fejleszti, vagy von be külső szakcéget, hanem kapásból a szakcég termékét veszi meg. Én nem aggódom.
    gegee 2020/03/10 19:45 (55827)
    Na, dehát na, látod mennyire értenek hozzá...
    Egy kocsi (ráadásul elektromos) teljes elektronikai rendszerét ennyire kiszolgáltatni egy csomó rosszidulatú hackernek, hát nem tudom, valahogy nem szimpi.Meg még appokat is hagyni telepíteni a kocsira, jesszumpepi...
    Windowst sem szívesen látnék rajta, nem arról van szó.
    gegee 2020/03/10 19:42 (55826)
    Kék Villám írta:


    Megkérdeztem a szalonban: légzsákkal együtt (!) vagy a komplett kormányt lehet csak cserélni. WHAT?



    Az igen.Én csak arra gondoltam épp, hogy a légzsák teteje vagyis a kormány középső burkolatával lesz közös a cikkszáma...
    Agyatlan fh@szok ezek, komolyan mondom...
    Ha megvan még a kis fóliadarab, óvatosan visszaragasztani nem lehet?
    inrock 2020/03/10 18:44 (55825)
    Halló Kollégák,

    na én is erre gondoltam, hogy az mókás lesz teljes pakkot cserélni.
    Android meg azért jó, mert nem a Volvónak kell ezzel foglalkoznia, hanem egy olyannak aki ehhez ért.
    Kék Villám 2020/03/10 09:14 (55824)
    Nem egészen. Ez egy kék-átlátszó merev fólia, a betűknél domború és irtó törékeny...

    Nem tudom, hogyan jött le. Tekerem a kormányt, egyszer csak érzem, hogy valami pattan és a lábtérben köt ki. Sötét volt, azt hittem a kormány alsó részéről pattant le a vágóél (amiről írtam régebben), de az le van celluxszal ragasztva.:DDD Világosban megnéztem és sajna a nagy része lejött ennek a dizájnelemnek.(( Erre csak annyit tudok mondani, hogy: kínai.

    Megkérdeztem a szalonban: légzsákkal együtt (!) vagy a komplett kormányt lehet csak cserélni. WHAT?

    gegee írta:
    Én látom a képeket...
    Le van pattanva a kék festék egy 80%-os darabon?
    Hehh, jó kérdés.
    H avan kézügyesség, lakkozd ki újra körömlakkos ecsetelővel.Vagy bontóból másik.
    De hogy a brébe tudott lepattanni?
    gegee 2020/03/10 03:17 (55823)
    Meg még ez az Android a Volvereken, nem tudom; én úgy rühellem, hogy arra szinte nincs szó.Csak azért fogadom el telefonon, meg tableten, mert kábé szinte nem csinálok rajta semmit fényképezésen, meg esemesen kívül.Táblagép meg max 2 7 a szabadság alatt.De hogy egy kocsin is ez legyen mondjuk 10 éven keresztül, lehet befordulnék...

    És akkor még a sebezhetőségekről nem is beszéltünk...
    gegee 2020/03/10 03:02 (55822)
    Vagy kapirgáld ki a maradék kéket is, és hagyd így.
    Kársztájling!
    gegee 2020/03/10 03:00 (55821)
    Én látom a képeket...
    Le van pattanva a kék festék egy 80%-os darabon?
    Hehh, jó kérdés.
    H avan kézügyesség, lakkozd ki újra körömlakkos ecsetelővel.Vagy bontóból másik.
    De hogy a brébe tudott lepattanni?
    gegee 2020/03/10 02:56 (55820)
    totalcar.hu/magazin/2020/03/09/volvo_cars_gent/

    Az finom, költségmentes lesz majd biztosan a szerencsétlen felhasználónak, ha csak úgy ripsz-ropsz akupakkot cserélnek majd a kocsiján mondjuk 3-4 gurigáért...

    Persze nyilván itt is vonatkozik a majom meg a banán esete.
    Kék Villám 2020/03/09 12:52 (55819)
    Na tessék. Most meg ez...
    Kék Villám 2020/03/09 12:51 (55818)
    Hogyan kell képet csatolni? Csak azt teszi be, hogy img/

    Kék Villám írta:
    A profilomban lévő az aktuális paripám, igen. Sajna kicsit már kínai. Na jó, nem a motor, az még D5!

    Ez múlt héten történt:


    Bazári, nem? Lehet ezzel valamit csinálni? Lakkozzam ki?

    gegee írta:
    Már látom is, Kék Villám kolléga volt az.K-K betű, ez zavarhatott meg...
    Kék Villám 2020/03/09 12:50 (55817)
    A profilomban lévő az aktuális paripám, igen. Sajna kicsit már kínai. Na jó, nem a motor, az még D5!

    Ez múlt héten történt:
    [img/]

    Bazári, nem? Lehet ezzel valamit csinálni? Lakkozzam ki?

    gegee írta:
    Már látom is, Kék Villám kolléga volt az.K-K betű, ez zavarhatott meg...
    Kék Villám 2020/03/09 12:45 (55816)
    Erről jut eszembe. A 19 éves V70 tdi vizsgázott januárban, kérték kormoljam picit előtte. Szóval mentem kb. 80km-t kicsit gyorsabban az M1-en. Konkrétat nem írnék, de nem előzött le senki.:DDD Valami 2 körül kell lennie a füstnek, az autó 1,2 körül tudott. 19év, 550e km, gyári turbó. Jó, mondjuk ez még az S5 Audi motor, de elégedett vagyok vele.

    Azzal kevésbé, hogy a JE tengely felújítottban is több, mint 100e Ft. Mindegy, rendben van most újabb 2 évre.

    gegee írta:
    Offos autónál volt ilyen nekünk, hogy asszony állandóan elváltotta 2000-nél, mert valami hülye beidegződése van, hogy nem szabad "üvöltetni" meg forgatni a motort.Hiába baxtam le őt számtalanszor, hogy ez nem dízel, stb, valamennyire azért kell a fordulatszám.Az lett a vége, hogy vizsgán nem ment át, magas volt a HC/CO/valami.Azt javasolták hozzáértőbbek, hogy kicsit égessük ki a rendszert, javulni fog.Mentem is autópályán egy 100-120 km-s kört, 90-100-as tempóval harmadikban, ilyen 4000-5000-res fordulaton, utána vissza a vizsgára és szépen viszzamentek az emissziós értékek a megengedett tartományba.
    Itt nektek ez nem játszhat?
    .
    Na, látjátok, ezért is jó az automata váltó, valamennyire védi a motort felhasználói hülyeség , meg júzer error ellen...
    Csak hát kéne valami ami a váltót is védi...
    gegee 2020/03/07 11:36 (55815)
    Azokból is van, sz@rásig...

    Örülök, ha megmaradsz a Volvernél.
    inrock 2020/03/06 18:37 (55814)
    Halló Kollégák,

    ennél fiatalabbat keresek, a kövi V70-et, vagy V50-et. Azért köszi a tippet.
    gegee 2020/03/06 06:24 (55813)
    www.blocket.se/annons/vastmanland/volvo_v40/88737497

    Vagy itt van egy V40 kombi, cirka 400e forintért.163 lovas 2.0T motor, jól felszerelt, relatív szép állapotú.200e km. Nyári gumi kell rá, mert az lefutott.
    A hahun beütöttem, ugyanennyiért az 1.6-osak kezdődnek, de majd kétszer ennyi km-rel...Egy hasonló már inkább 700...Vicces.
    És lehet egy csomó minden jó bontani hozzá a régidből.
    gegee 2020/03/06 06:09 (55812)
    www.blocket.se/annons/sodermanland/volvo_v70_business/88769353

    Nézd meg, itt van egy, szinte mexólal.
    Ne dőlj be a rendszámnak, nem Uaz ez, hanem Volvo...

    2004-es, manuális, 140 lovas benzines motor, 220 e km, (és itt azért hihető az esetek nagy részében) agyonverhetetlen, nekünk 10 évig ugyanilyennek semmi baja nem volt motorikusan.
    19 e korona, az olyan 700 e forint, 820 mire hazaérsz, vizsga, regadó, átírás után 900-940 saccra, de lehet, kész is vagy.
    Persze nem térítek, vagy ilyesmi, majd meglátod.
    gegee 2020/03/06 05:58 (55811)
    Saccoltam.Nem akartam írni, hogy idekint rá se néztek volna kábé, mert az más.
    Ha maradsz a Volvernél, gyere ki, nézzél egy jó V70-et, a középső generációt, annyi van, mint a tenger.És biztos jobbak, mint az otthoni háromszor körbetört, kétszer visszatekert romok.És a durva, hogy nem is biztos, hogy drágábbak.
    inrock 2020/03/05 10:24 (55810)
    Halló Kollégák,

    elébb ment el a kárfelmérő, GTK-ra vette a gépet. Annyira nem lepődtem meg. Nézhetek másik autó után.
    inrock 2020/03/02 19:09 (55809)
    Halló Kollégák,

    ma voltam a csaj biztosítójánál bejelenteni az esetet, majd jelentkezik a kárfelvevő. Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel légzsák nyílt, esélyes a GTK.
    gegee 2020/03/02 14:11 (55808)
    Értem, remélemsikerült megmenteni a járgányt.
    Biztosító fizet valamit?
    inrock 2020/03/01 20:46 (55807)
    Halló Kollégák,

    jöttem a külsőben Pest felé haladva, a csajszik pedig középen, a balra kanyarodó sávban voltak, ahol a fehér autó is van a képen. Aztán az utolsó pillanatban meggondolták magukat, hogy mégsem arra akarnak menni, hanem amerre én.

    Nem sok pénzt hagytam javításon, de most épp nem készültem másik autót venni...

    Egyelőre nem tudni, hogy megéri-e megjavítani.
    gegee 2020/03/01 19:23 (55806)
    Óbbazz, kolléga, mi történt?

    Meg lehet ezt a vasat még menteni?
    Már úgy értem, megéri?
    Köszönjük a légzsák tesztet, bár ne került volna rá sor...
    És pont, hogy előtte ráköltöttél egy valag pénzt, gondolom.
    inrock 2020/02/29 19:35 (55805)
    Egy V50-es Kolléga volt az egyedüli aki lelassított, és kérdezte meg, hogy kell-e segítség.
    Néhányan viszont minimális lassítással elhúzottak úgy, mintha semmi érdekes nem történt volna... némelyik még akkor is, amikor már a rendőrök ott voltak, és integettek, hogy "lassíts!"
    inrock 2020/02/29 18:55 (55804)
    Látványra nem történt nagy valami, de a vezetőoldali ajtó pár mm-t elmozdult a helyéről, nem is lehet rendesen becsukni, illetve kissé megnyomta a hátsó ajtót is, az elég passzentos. Majd kiderül mi lesz belőle.
    inrock 2020/02/29 18:48 (55803)
    Ja, és automatikusan felkapcsolt a vészjelző.
    inrock 2020/02/29 18:47 (55802)
    d
    inrock 2020/02/29 18:46 (55801)
    Az a Corsa első kereke ott.
    inrock 2020/02/29 18:46 (55800)
    s
    inrock 2020/02/29 18:45 (55799)
    a
    inrock 2020/02/29 18:43 (55798)
    Aha, csak úgy üresbe' nem lehet képet küldeni, kell valami karaktert is beírni.
    inrock 2020/02/29 18:43 (55797)
    ?
    inrock 2020/02/29 18:42 (55796)
    Halló Kollégák,

    a héten hoztam el a szerelőtől a gépet. Folyadékok esedékes cseréje, illetve néhány lengőkar csere befigyelt. Nagyondúúrva mértékben javult a rugózási komfort. Továbbá Shellnél tankoltam E10-et (kb félig volt még OMV-vel) és normalizálódott a motorhang. Sose komáltam az OMV-t, most újabb ellenérv keletkezett.

    Más tapasztalás is történt:
    - a légzsákok szemvillanás (szó szerint) alatt képesek felfúvódni
    - és mivel az arcom előtt volt, hirtelen azt sem tudtam miért nem látok semmit
    - elég lassan eresztenek le, szóval jó pár méterig vakrepülésben voltam, közben azért kapcsoltam, hogy épp balesetem van, rá kellene lépni a fékre
    - elég büdös a por amivel be van hintve (vagy a patron?), és az is nehezen ülepszik le
    - az utasoldali légzsák akkora, hogy kissé kinyomta, és hálósra törte a szélvédőt azon az oldalon
    - valószínűleg az is verte le a belső visszapillantót

    Jönnek a képek.
    inrock 2020/02/27 18:48 (55795)
    Halló Kollégák,

    a Volvo tehergépkocsi részlegének ügyvezetője elég bevállalós gyerek
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/02/26/negy_teherautobol_epitett_tornyot_a_volvo/
    inrock 2020/02/26 20:38 (55794)
    Halló Kollégák,

    na, mi van a láthatáron: eCall (segélyhívó), jóféle funkciónak tűnik.
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/02/26/eletmento_gombok_az_autoban/
    inrock 2020/02/22 09:29 (55793)
    gegee 2020/02/22 01:29 (55792)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/02/21/kornyezetkimelobbek_lesznek_a_legnagyobb_volvok/
    Azért a q életbe, erősen gyönyörű ez a V90 még mindig.Lehet, hogy egy lottónyereményből mégsem lakást vennék ennyiért...
    inrock 2020/02/21 19:17 (55791)
    Halló Kollégák,

    a németek biztos nem szeretik a Volvot Ő bajuk
    gegee 2020/02/21 01:37 (55790)
    Éééérdekes, tényleg.De szövegként azért ki lehet másolni...
    gegee 2020/02/21 01:35 (55789)
    Olvasom a Tottakáron, hogy az ADAC-ék törésteszteltek 48 különféle autótípust.Volver persze egyetlen egy sem fért bele, szemben a Mergával, amelyikből 6 is szerepet kapott.Az ember esze megáll.Vajon mi lehetett a háttérben, azért hagyták ki hogy a többi típusnak is legyen valami esélye?
    inrock 2020/02/20 18:57 (55788)
    Halló Kollégák,

    nem akar megnyílni a link...
    gegee 2020/02/20 15:19 (55787)
    Már látom is, Kék Villám kolléga volt az.K-K betű, ez zavarhatott meg...
    gegee 2020/02/20 15:13 (55786)
    Bocs, akkor valakivel keverlek.Itt mutatta is a hirdetést, elég sokáig rágódott rajta, aztán meg mondta is hogy megvette.Azt hiszem D5 XC70 volt.
    Úgy látszik erjedt volt a málnaszörpöm...
    gegee 2020/02/20 15:10 (55785)
    Kirby 2020/02/20 05:18 (55784)
    I. gen. V70 TDI-m van, és valóban nem nehéz kivenni-betenni a lámpatestet, akkor lettem csak hangember, mikor valaki elkezdte magyarázni hogy és akkor átszereled a magasságállító elektromotort stb.) Abban viszont nemigen lehet hibázni, mivel az új lámpaegységben sincs benne, így ha elcsesztem volna, elég szarban lettem volna, mondom akkor szerelő:)
    gegee 2020/02/20 02:04 (55783)
    Na, hát van az úgy, hogy rövidebb lesz a pálca a használatban, és nem ér bele annyira az olajba, mint kellene.Ezt tartom most is...
    Táltos 2020/02/19 16:19 (55782)
    Csao.
    Nekem 2004-es 1.8-as 92Kw MK II svédacélom van.
    Egyébként anno az olajfogyasztásra e-képpen reagáltál idézlek"Üdv, lehet, hogy csak megette a motor az olajpálca végét, vegyél bele egy hosszabb fajtát..."
    Én pedig felvetettem hogy teljes motorgenerált kell végeznem.
    Jót nevettem
    De viccet félretéve még nem valósult meg a felújítás.
    Matifunak szólt a válaszom.
    UI:Azzal egyetértek hogy mind a Diesel-benzin üzemű motoroknál (részecskeszűrő-3-utas katalizátor)az enyémnél kb 2,600ford/min alatt nem melegszik fel a katalizátor és ahogy te is idézted égéstermékek nem égnek el.Rossz emissziós értékeket produkálnak plussz check engine:P0420-Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt (1.hengersor)jelznek.
    gegee 2020/02/19 13:15 (55781)
    Offos autónál volt ilyen nekünk, hogy asszony állandóan elváltotta 2000-nél, mert valami hülye beidegződése van, hogy nem szabad "üvöltetni" meg forgatni a motort.Hiába baxtam le őt számtalanszor, hogy ez nem dízel, stb, valamennyire azért kell a fordulatszám.Az lett a vége, hogy vizsgán nem ment át, magas volt a HC/CO/valami.Azt javasolták hozzáértőbbek, hogy kicsit égessük ki a rendszert, javulni fog.Mentem is autópályán egy 100-120 km-s kört, 90-100-as tempóval harmadikban, ilyen 4000-5000-res fordulaton, utána vissza a vizsgára és szépen viszzamentek az emissziós értékek a megengedett tartományba.
    Itt nektek ez nem játszhat?
    .
    Na, látjátok, ezért is jó az automata váltó, valamennyire védi a motort felhasználói hülyeség , meg júzer error ellen...
    Csak hát kéne valami ami a váltót is védi...
    gegee 2020/02/19 13:08 (55780)
    De várjál, ha emlékeim nem csalnak, akkor te egy 3. gen XC70-et vettél, nem?Azon meg csak a késeket kell kihúzni a lámpatestből, meg a csatlakozót lehúzni, és kint van az egész egység...
    Vagy rosszul emléxem valamire?
    Táltos 2020/02/19 08:22 (55779)
    Szevasz.
    Én ugyan abban a helyzetben járok mint te,csak annyi a differencia hogy az enyém még üzemel de a katalizátorom, és az egész szívó rendszer a fojtószeleptől már tele van olajkoksszal.Ha 3,000ford/min fölé nem forgatom a motort akkor 1000km-ként kb 0,7-0,8 liter olajat éget el
    Egy jó tanács a használt-bontott blokk leendő vásárlásához ha az eladó hajlandó a motorblokkot hideg állapotban a hengerenkénti kompresszió mérésére akkor a te embered HA AZ VÉGNYOMÁS ÉRTÉKEK A MEGENGEDETT TARTOMÁNYON BELÜL VANNAK
    De még így is lutri az egész a teljes motorfelújítással szemben, mert nem tudhatod hogy milyen belső mechanikai hibák vannak
    Egyébként az én motorkódom is ugyan ez.
    Ajánlom hogy nézd meg ezt a weboldalt mert rávilágít a mazda/ford motor
    erősségeire,illetve a gyengeségeire mert felsorolja.
    www.burtonpower.com/tuning-guides/tuning-guide-pages/ford-duratec-he-tuning-guide.html
    Redokee 2020/02/18 22:54 (55778)
    Szerintetek ez mi lehet:

    XC90 D5 2016-os, 86e km, kb. 1200-1500rpm között morgó hangot hallok a motor felől, főleg motorfék közben de enyhe gázadáskor is hallom. Kicsit olyasmi hang, mint amikor rosszak a gumik és az búg, de ez nem gumi, sebességtől függetlenül a fent írt rpm tartományban kb... Ma kezdte ezt csinálni, vagy legalábbis nem tűnt fel eddig...

    Valakinek valami ötlete?
    Kirby 2020/02/18 12:41 (55777)
    Elméletben kiválóan szerelünk, lásd én is megvettem az alkatrészeket, jól elterveztem a lámpacseréket, aztán elvittem egy szerelőhöz a kocsit:)
    inrock 2020/02/17 18:49 (55776)
    Halló Kollégák,

    juj

    Mi lelte a motort? Mármint, mi okozta?
    gegee 2020/02/17 10:43 (55775)
    carfreezone, matifu, nézzetek máshol is körül, itt nagyon kevesen vagyunk, és azok se szerelnek, csak beszélgetnek...
    matifu 2020/02/16 22:32 (55774)
    Sziasztok, v50-es autómba keresek VOLVO S40/V50 1.8 benzines (2004-2012) komplett motort, vagy fűzött blokkot megvételre. Motorkód: B4184S11. Sajna az eredeti megadta magát,füstöl,úsznak a gyertyák az olajban... a motorgenerál túl költséges és bizonytalan kimenetelű mutatvány lenne.
    Légyszi, aki tud vmilyen beszerzési forrást, vagy megoldást javasolni jelezzen itt, köszönettel, Matifu.
    carfreezone 2020/02/14 16:22 (55773)
    Kollégák,

    van esetleg tapasztalata bárkinek a gyári autórádióhoz illeszthető, CD váltót emuláló USB/SD/AUX lejátszóval, illetve annak beszerelésével kapcsolatban?
    HU-555-ös rádióhoz nézegetem a Yatour márkanevü kütyüt.
    gegee 2020/02/13 12:14 (55772)
    Vazzegh...
    inrock 2020/02/12 19:30 (55771)
    Halló Kollégák,

    most mondjam azt, hogy menj még egy kört vele
    Yilane 2020/02/12 06:41 (55770)
    Nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, most már tényleg jó a váltó
    inrock 2020/02/10 18:42 (55769)
    inrock 2020/02/09 09:28 (55768)
    Halló Kollégák,

    jól alakult tavaly a Volvonak.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/02/08/2019_legnepszerubb_volvoja_pedig.../
    gegee 2020/02/05 21:52 (55767)
    Így van, nyomjad, ha tudod.
    gegee 2020/02/05 21:51 (55766)
    Most igaza van Struccz Antinak, ez tényleg kicsit feleslegesnek tűnik...Nekem sokkal inkább az ára kéne.Vennék valami hátulkaparós Volvert 1-2-ért, 22-ért meg egy lakást.
    inrock 2020/02/05 19:35 (55765)
    Halló Kollégák,

    feltétlenül! Köszi.
    monohisztor 2020/02/04 20:22 (55764)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    415 lóerős XC60 Polestar, kinek kell?
    totalcar.hu/tesztek/2020/02/04/volvo_xc60_t8_polestar_engeneered_2020/


    A lányomék pont ilyet vettek lízingbe 4 hónapja. Ha lesz valami érdemleges hír, megírjam?
    inrock 2020/02/04 18:56 (55763)
    Halló Kollégák,

    415 lóerős XC60 Polestar, kinek kell?
    totalcar.hu/tesztek/2020/02/04/volvo_xc60_t8_polestar_engeneered_2020/
    gegee 2020/02/02 12:24 (55762)
    Aham.Na, én meg csak a régi fajtát.Bár egyszer volt alattam 2016 környékén egy akkor új V60, az a vacak szűk, csapott formájú, és abban automata volt, de már nem emléxem, melyik fajta.Na mindegy.
    Yilane 2020/02/02 08:43 (55761)
    Igazából nem tudom, csak a duplakuplungosat próbáltam. De amit olvastam róla, annak alapján úgy tűnik (amiben persze tévedhetek), hogy az elterjedt automata váltótípusok közül ez vált a leggyorsabban és leginkább észrevehetetlenül.
    inrock 2020/01/31 19:34 (55760)
    Amiről szinte senki nem beszél az, hogy a dízelben is megnőtt bio arány. De annak mondjuk mindegy, az bármivel elmegy, ami folyékony és éghető
    inrock 2020/01/31 19:33 (55759)
    Halló Kollégák,

    a múltkor azt írtam, hogy az E10-ben csak 6,1% etanol van. Közben a másik fórumon felvilágosítottak hogy az energiában értendő, ami térfogatra vetítve 10%.
    Szóval lényeges a különbség.
    gegee 2020/01/31 19:03 (55758)
    Persze, hogy jó, nyilván.Vajon van más különbség a használatban a két fajta között (bolygóműves vs duplakuplungos) mint az autó kúszása...?
    Talán az utóbbinak kisebb a túlfogyasztása.
    Yilane 2020/01/31 09:19 (55757)
    Csak tényleg jó legyen végre! Amúgy olyan élvezet volt, hogy mentem vele, és megint észrevehetetlenek voltak a váltások, nem pörgött föl feleslegesen. Mondom, ha jó ez a váltó, akkor nagyon jó
    gegee 2020/01/31 06:43 (55756)
    Uhh, ez nagyon sz@rul hangzik.Csak a pacikuki a vidám belőle...
    gegee 2020/01/31 06:41 (55755)
    Ez teljesen okés, nekem mondjuk ebből csak a vezérműszíj, olaj, ilyesmik voltak meg, de ez fakadhat nyilván abból is, hogy csak hatéves volt a gép, mikor megvettük.De ilyen 10-12 évesen is csak az az összeg volt évente, amiket írtam korábban.Perszelehet, hogy mázlisták voltunk, vagy extra jó állapotú volt a kocsi is.
    Igaz, az ára is extra jó összeg volt...
    Nagyjábaól csak azt döntheti el az ember, hogy melyik ujját harapja meg.
    Vagy a vételár és az értékvesztés, vagy a rettenet mennyiségű alkatrészcsere...
    Yilane 2020/01/31 06:27 (55754)
    Váltó-saga folytatása.

    Tegnapelőtt elkészült az ajtó, és most teljesen jónak tűnik. Azért vagyok óvatos, mert eleinte az előző alkalommal is rendben lévőnek tűnt, aztán pár nap után kezdett el újra vacakolni. Így most 790 000 forintnál tartok. De hogy ne legyen ilyen egyszerű az élet, amikor a szerelő próbaútra ment vele, elfüstölt a fűtőmotor, így a váltóstól gyakorlatilag egyből az autóvillamossági szerelőhöz vittem az autót. Oké, 10 éves, ez simán belefér, de az időzítés... na mindegy, az az 50 000 Ft már meg se kottyan (pacikukit nem).
    inrock 2020/01/30 19:05 (55753)
    Halló Kollégák,

    mit láttam ma az autópályán... XC70 paszentosan a külső szalagkorlát mellé állva. Bal első fényszórója törött, meg valszeg kicsit a környéke is. Nem lehetett jól látni, erősen szürkület volt már, csak amit a rendőrautó tompítottja megvilágított.
    Vele szemben (a forgalommal is szemben), ferdén egy előröl tökre szétroncsolódott C3 (vagy valami hasonló kisautó).
    Kirby 2020/01/30 10:22 (55752)
    Tagadhatatlan, hogy költeni kell egy régebbi kocsira, ha az ember meg akarja őrizni épségben, menetbiztosan. Ezzel tisztában voltam, mikor megvettem a kocsit, néha azért még így is néztem az árakon a suzuki mellett, de nyilván egy volvo más.
    És most nem nagy dolgokra kell gondolni, de pl. mikor megvettem hopp kiment egyből 230 az első szervízre, mert motorolaj, szűrők, 1-2 szíj, motortartó bak ilyesmik és már ennyi is az összeg.
    Utána volt egy szintén nagyobb karbantartás, mely szintén ennyi volt, ékszíjtárcsa, vezérműszíj stb stb.
    Aztán két éve volt hogy az ablakkapcsoló panel ment el, majdnem egy ötvenes volt az új szereléssel.
    Tavaly tervezetten kicseréltem a hátsó szintszabályzós lengéscsillapítókat+rugókat így 300 ezer km után, az megint 200 ezer felett volt szereléssel, és még olcsón megúsztam.
    Utána a klímacső durrant el, mert porladt szét, egy ötvenes az is.
    Most ugye a fényezés volt, mert már nagyon ramatyul nézett ki.
    Mindezek mellett persze az évente egyszeri olaj stb cserék, kisebb dolgok.
    Ezeket nem azért írom, mert nekem nyűg lenne, és összességében nézve sem vészes szerintem költségben, de egy öreg autóra szerintem ha sokáig akarja valaki őrizni és használni, bizony költeni kell. Én így is nagyon szeretem, lekopogom, de soha sehol nem hagyott ott, és próbálom ezt megelőzni a tervezett karbantartásokkal.
    gegee 2020/01/30 01:12 (55751)
    Ja, és még mielőtt, nem azon röhögök, hogy otthon olyan a gazdasági helyzet, amilyen.
    Lehet, félreérthető.
    gegee 2020/01/30 01:11 (55750)
    Zsombor írta:
    Sziasztok!

    A többi motor PSA gyártmány ha jól tudom,

    Hali.
    ...van ott Ford motor is szerintem...és azokat sem dícsérik feltétlenül.

    Komolyra fordítva, nem olvastam még itt senkit, meg a faszbúkon se láttam C30-cal, szóval lehet, hogy nem fognak sokan válaszolni.
    Igen, egy ilyen kicsi autóba fölöslegesnek tűnik a T5, bár biztosan szórakoztató, de arra meg inkább hátsókerekest érdemesebb venni.
    Fog eszegetni is, ha ilyet veszel, az is tény, a dízel meg nem szereti a városi rövidtávokat.
    .
    Nekünk a V70-ben Ford-származék motor van (2.0F), arra itt a helyi tesztek azt írják, hogy iszákos, de amúgy elmegy.Szerintem meg pont annyit iszik, mint az előző a 2.4 a sor5-ös Volvo fejlesztésű benzinessel. 9-11 közt, kisváros és sok autópálya, nem tartom tragikusnak.
    C30-ban talán van még a szintén Fordos 1.8 benzin is, bár nem esküszöm meg rá.
    Sztem, máshol is kérdezzél még, ha tudsz, index fórum, esetleg külföldi oldalak.
    Nehéz ügy, de azért ne add fel, sok sikert.
    gegee 2020/01/30 00:57 (55749)
    Elolvastam a kommenteket, nekem a "drága" alkatrészellátás csapta meg a szememet.
    Bakker, 10 éve véhetvenezünk, az éves átlagos szerviz kijön cirka 60-80 e forintból.(Ha tudjuk, akkor magyar; ha nem jön ki úgy, akkor idekinti műhelyben.)
    Olaj, olajszűrő, gyertyák, szíjak, kevés futóműalkatrész, fékek, tükörlap, kipuffogódob-tartó-gumigyűrű, és hasonlovakra "durva dolgokra" lett költve eddig.Mert az évenkénti vizsga sem szúr ki semmi különöset.Ha már a gumikat is beleszámolom, akkor mondjuk nagyon durván 100e forint évente.Azt még magyar fizetésekből sem gondolnám extra drágának, havi 10e sincs leosztva.
    Jó, ehhez nyilván nem az eladási ársáv legaljáról kell választani, ezt elismerem.
    De egy Bömbike E39-re, ami kb pont a kortársa a középső V70-nek (2000-2007 ig gyártva), simán el lehet szórni évente 3-4-500 e forintokat, és ezt tulajoktól, TC-cikekből olvastam.
    Hát most akkor wtf?
    Jajj, megyek már, pof@'m súlyban, mert rengeteget írok, lehet, már utálnak sokan...
    gegee 2020/01/30 00:47 (55748)
    Én sose cseréltettem még semmilyen autón váltóolajat...
    Az elsők annnyira rittyó gépek voltak (nem Volvok, más egyebek), mikor fiatal voltam, hogy elvitték a pénzt más hibákkal.Meg pénzem se volt nagyon.Aztán a középsők már jobbak voltak, de nem futottak még annyit, mikor elkerültek tőlünk, hogy cserélni kellett volna.Volt egy automata is, az hamarabb besz@rt, mint hogy cserélni tudtuk volna az olaját. (Hogy rohadjon meg a Paszika...)Az utolsó kettő, ami már Volvo volt, meg kevés km-rel lett véve, nem indokolta/ja még semmi a cserét.Illetve a mostanin éppen lehetne, meg is lesz ejtve, mert automata, de csak azért, hogy sokáig jó legyen.
    Ha 150 ezernél el akarnánk dobni, akkor hagynám a francba, addig jó a jelenlegi olaja is valszeg.De szeretnénk tovább használni.
    gegee 2020/01/30 00:39 (55747)
    LOL, evvel én is totál így vagyok, az emberek nagy része csak az orráig lát, meg a holnaputánig tervez, ha "keveset" eszik, akkor csak az kell...
    Aztán meg a kettőstömegű, meg a nagynyomású rendszer, meg a részecskeszűrő cseréje esetén másfél évig busszal járnának, hogy összegyűljön a pénz.

    Nem vitatom azt, hogy létezik az a km-mennyiség évente, amit már megéri dízellel csinálni, de általában az nem fér bele egy átlagember magánidejébe sem, meg a fizetésébe sem, pl, 200 km-t ingázni minden nap (100 oda-vissza).
    Ha meg munkaidőben van használva a kocsi, akkor meg azt tartja el a munkahely, vagya vállalkozás.
    Ehh, na.
    De legalább nem csak én látom így.
    Talán lassan változik a szemlélet, tavaly két barátom is benzinest vett a dízeljeik helyére.
    Jön meg az eszük...
    gegee 2020/01/30 00:34 (55746)
    Uram, én a magyarországi viszonyokra gondoltam, oda kellene váltó felújítóműhely, mert q sok embernek lehetetlen kifizetni a 6-800 e forintokat...

    Itt a svédeket nem kell félteni, kifizetik az új alakatrészt, vagy lökik a kocsit a bontóba.
    Zsombor 2020/01/29 21:34 (55745)
    Sziasztok!

    Érdeklődni szeretnék, hogy Volvo c30 2.0 benzinnel kapcsolatban van e bárkinek tapasztalata vagy véleménye? Azt már tudom, hogy legjobb lenne az eredeti Volvo 5 hengeres motorokkal (T5 vagy D5) de sajnos a T5-re rámenne a gatyám is mire megtankolom, a D5 pedig a városi rohangálás miatt nem lenne jo választás. A többi motor PSA gyártmány ha jól tudom, és sokan szídják a diesel 1.6-ot, de a benzinesről semmi konkrétumot nem találtam még sehol sajnos. Seres Károly Volvo szaki tanácsát kérdeztem, ő annyit mondott, hogy némelyik eszi az olajat... bármi többlet infója van valakinek?

    ui: A D5 öthengeres dieselvan annyira jó motor hogy elbír vajon 50-50% városi rövid távú és autópályás hosszútávú utat?

    Köszi a segítséget
    inrock 2020/01/29 19:36 (55744)
    Halló Kollégák,

    megtörtént a Műhelyprn-es V70 átvizsgálása:
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/01/29/muhelyprn_volvo_v70/

    Aszongya: a hibakódok nem pontosak. Nahát
    Az meg érdekes lenne, ha még mindig gyári fékek lennének rajta. Az enyémben kevesebb km van, de már volt féktárcsa, és betét csere is rajta. Mert egyszerűen elkoptak.
    Kirby 2020/01/28 23:19 (55743)
    Sajnos nem csináltam előtte képeket.... pont akkor jutott eszembe, mikor leadtam a kocsit, na mindegy....
    Nagyon ajánlom a srácot, ha bárkinek kell, megadom az elérhetőségét, 17. kerben van.

    A váltóolaj témához is hozzászólnék:), bár csak kézi váltós az enyém, de mondtam Seres mesternek, hogy cseréljük ki így 300.000 körül és támogatta az ötletet, viszont kizárólag gyárit javasolt, tapasztalatból mondta, megfogadtam a tanácsát és nem bántam meg, nyugodtabb vagyok így, hogy friss olaj van benne, sosem volt még cserélve.
    inrock 2020/01/28 18:38 (55742)
    Kíváncsi leszek mit találnak. A rozsdáról meg annyit, hogy nézzük meg a hasonló életkorú nem-Volvókat. Látszik-e az alja, vagy a futóműve az oxidtól Ja, nem...
    inrock 2020/01/28 18:36 (55741)
    Én egy nagyobb összeget merek tenni rá, hogy sokan csak azért vásároltak évekkel ezelőtt újonnan dízelt, mert "keveset fogyaszt". Miközben nem is járnak annyit, hogy megérje, sőt lehet csak bevásárolni, gyereket iskolába furikázni járnak, be sem tud melegedni a motor, na akkor aztán annyi a keveset fogyaszt jelenségnek
    inrock 2020/01/28 18:33 (55740)
    Halló Kollégák,

    szerintem váltóspecialista műhelyek foglalkoznak felújítással. Vagy nem tudom ott Svédbe' mi a stájsz, lehet hogy ami elromlik, azt dobják ki egyből (mármint autóstól)
    gegee 2020/01/28 06:58 (55739)
    Hmm.Elég durva dolog ez akkor.Majd írjál be valamit, ha már látszódik, vagy kiderült valami megoldás.
    gegee 2020/01/28 06:56 (55738)
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/01/27/te_megvenned_ezt_a_volvot/

    Hmm, szerintem nem rossz darab, bár nyilván árfüggő, és megnézésfüggő.
    Alul mintha lenne olajnedvesség, de kívül és belül jól néz ki.
    A kommenteket olvasva kijön az igazi magyaros maximalista igény: 15-20 éves kocsiknak is felróják, hogy esetleg nem törésmentes, illetve rügyezik a két első kerékív, ami kb otthon javítható, ha van egy kis affinitása a tulajnak.Vagy pár év múlva esetleg két lemezt cserélni kell, hát, katasztrófa, bakker...
    ((
    Yilane 2020/01/28 06:20 (55737)
    Egy évvel a hiba jelentkezése előtt cseréltettem váltóolajat.
    gegee 2020/01/27 20:31 (55736)
    Aztán meg a benzines-dízeles napi felhozatala is érdekes volt.Kiterjesztettem a keresést megyére városról, mert tényleg 1-2 volt csak.Amíg a növekmény a találati listában naponta 15-20 új dízelest hozott, addig benzinesből mondjuk hármat.És itt némelyik megye akkora mint a harmad Dunántúl.(A legnagyobb megye konkrétan nagyobb, mint egész Magyarország, 98245 négyzetkm [és laknak a megyében 250 ezren, ez is egy kemény adat]...Utazgassál benne kocsikat nézni, kösziiii. )
    .
    De talán már csillapodik ez az agyatlan dízelbuzéria baromság egész Európában és Magyarországon is.Kellett hozzá jó pár anyagi csőd, amit a sok bekracholó dízeljárgány okozott, de lassan azért tanul a magyar is, hogy nem csak a másfél liter fogyasztáskülönbséget kéne nézni, ugye...
    gegee 2020/01/27 20:13 (55735)
    Próbáljad, ügyesen.Én nem tudok nagyon mit tesztelni, mert a mienk flexifueles, tehát E85-tel is megy gond nélkül, akkor az E10-et meg se kéne érezze.Motorhangot meg esélyem sincs hallani, az asszony meg botfülű ezekhez a dolgokhoz.

    .
    Ez az E85 is egy érdekes dolog.Ha jól tudom, Európa nagy részén nincs már ez az üzemanyag forgalmazva, mert hogy állítólag veszteséges is, meg ugye a termőföldön ne üzemanyagnövényeket termesszünk, mikor vannak akiknek nem jut kaja se.
    Viszont idekint meg forgalmazzák, tehát lehet, valamit máshogy csinálnak, amitől megérheti mégiscsak árulni.Illetve ugye a páleszt nem kell bányászni, hanem lehet erjeszteni szinte bármiből, ami megerjed.Tehát nem kéne függjön az ára az aktuális nyersolaj piaci árától, ami meg ugye függ a sok fasza megbizható kitermelő országtól, és az idióta politikusoktól.
    Tavaly nyáron vettük a kocsit, akkor egy jó 130 forintnyi pénzzel olcsóbb volt literje.Viszont ugye többet eszik belőle egy 15-20%-kal így már nem olyan fényes a buzinessz, de egy kicsit megérte.Egész sokáig húzta ez a jó nagy árkülönbség, de egyszer vége lett.Egy olyan másfél év után, most tél elejétől az van, hogy csak 30-40 ft az eltérés, na ilyenkor már eszem ágában sincs pálinkát tankolni, úgyhogy most benzinnel járunk.Nem tudom, mitől lett ilyen drága, bár most egy hete megint kezd olcsóbbodni.Pluszban még az van, hogy 0 fok alatt motormelegítő használatát javasolják E85-ös üzemeltetésnél.Pedig ugye az alkoholnak nem kéne megfagynia...
    Szóval érdekesen alakul a dolog.
    Hozzá teszem, nem azért vettünk flexifuelest, hogy majd családi házat építünk a spórolt összegből, hanem mert nem volt más...

    Nem vicc, ekkora méretű autót, mint a V70, benzinesben találni használtan kábé a lottóötössel ér fel.Mindenhol mindenki csak a dízelt árulja, nekünk meg az nem kell, nem megyünk annyit.És mert azok meg még drágábbak, pedig ez se volt olcsó, bökje meg.
    A svéd hahun beütöttem, mikor venni akartuk, hogy V70, benzines, a fővárosra szűrve és kb 0 találat volt.Kiült a homlokomra a wtf, mialóf@$z, már nem lehet a svédeknél Volvót kapni??Aztán visszaraktam a szűrőt, hogy lehet bármilyen üzemanyagú, megint keresés, és fossa a találatokat százszámra...A millió dízeleseket.
    Áááááááááááá...

    És ami meg volt mégis benzines, az egyben alkoholos is volt mind (2.0F; 2.5FT meg 1-2 T4F is talán), ezekben az évjáratokban. A faxom se érti, ezexerint tisztán benzinest nem is gyárthattak akkortájt.
    Na mindegy, hát így történt.
    gegee 2020/01/27 19:53 (55734)
    Olyasmire gondolnék, mint ahogy árulnak önindítókat, generátorokat cégek, amik le voltak adva, felújították, kicserélték benne, amit kell, feltöltötték és akkor árulják, mint megbízható, használt alkatrészt.Kéne legyen ilyesmi automataváltókra is, szerintem.
    És adnák mondjuk a gyári új 50%-án valahol, tehát hogy még meg is érje megvenni.
    gegee 2020/01/27 19:50 (55733)
    Igen, számomra is úgy tűnik helyesnek, ha időközönként ki van cserélve.Az "élettartam" dumára én is ki vagyok bukva, a gyökér autógyártónak ez inkább 5-8 év lehet, kábé.
    Megazapjukf@$za, az...

    (Ez egyépként egy SI-mértékegység is lehetne, a rövidítése pedig Mzf
    A váltás 1Mzf=10-a-6.-on zf, illetve 10-a-3.-on kzf.
    Teljesen hasonlóan, mint a megaqrvaanyja, 1Mqa...
    )
    .
    Géza bá vajon itt lehet-e még?
    Őneki volt vagy a régebbi gépe, vagy az újabb ilyen automata geartronic és asszem volt is vele valami nyűgje.
    Go to topOldal: 1...3456789...562