|
Válasz gszilag (3817) hozzászólására:
2001 utániakkal? Semmi
Úgy értettem, hogy ami a 2001-nél életkorban fiatalabb (2002, 2003, 2004).
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3810) hozzászólására:
2.0T, és T4 közti különbség:
Nem tudom, nekem 1.6-os van, a többieknek is itt forumon 1.6, vagy 2.0 van inkább.
De itt egy kis vizuális segítség:
www.volvoclub.org.uk/tech/V40_August_2002.pdf
A B4204T3 a 2.0T, a B4204T5 a T4.
Dízel (D4192T4/DI, vagy D4192T3/DI) 1.9-es van, a fórumozó kolléga akinek ilyen van nagyon dicséri a motort. De Ő elvakult dízeles
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3816) hozzászólására:
mi a baj a 2001 utániakkal?
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3810) hozzászólására:
Jók a tapasztalatok a V40-nel
"Mik a betegségei"
2001-es vagy fiatalabb ajánlott, és akkor csak tankolni, meg vezetni kell
Persze vétel előtt egy állapotfelmérést ajánlott megejteni, hogy nincs-e a gépnek valami ordenáré baja.
"Milyen motor ajánlott"
Jófelé keresgélsz, ha 2.0T, vagy T4-est akarsz Az állapotfelmérés ebben az esetben kötelező, nehogy vétel után egy széthajtott turbó "meglepjen".
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3814) hozzászólására:
rendben, akkor engedélyezem az alacsony fogyasztást
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3809) hozzászólására:
Én itthon (falu), és a környező falvakban szaladgálok vele, illetve országúton, néha autópályán.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3778) hozzászólására:
Szia L.ovlov!
Ha bekapcsolom a fejegységet, mindig kijön az antenna és csak akkor megy vissza, ha kikapcsolom. A gomb meg megvan, (egy nyelével lefelé álló villához hasonlít), de fogalmam sincs, hogy mit lehet vele kezdeni, igaz sötétben növeli a kivilágított gombok számát, már ezért is remek:)))
PEPITA
|
|
|
|
|
batiszkaf írta:
mindig baloldalon legyen a fehér szaggatott csík,és akkor nem lesz semmi baj
csak fel ne szívd...
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3809) hozzászólására:
..érdekes dolog ez a csík figyelgetés,de sznyvsz inkább a kezeden figyeld a csíkot,h nem-e kúszik fel,v hogy mindig baloldalon legyen a fehér szaggatott csík,és akkor nem lesz semmi baj
|
|
|
|
|
Sziasztok, lenne egy fontos kérdésem. Milyen tapasztalataitok vannak a V40-essel? Érdekelne a dolog, mert már régóta nézegetem. Mik a betegségei, milyen motorral érdemes venni? Pl. a 2.0T és a T4-es közötti különbségre is kíváncsi lennék, vagy hogy a dízelek milyenek, lomhák-e. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Üdv,
Imi
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3805) hozzászólására:
igen általában BP a helyszín. nem figyeltem, Te mit írtál?
a 6 liter/csík nem rossz módszer, ha egyenletes a fogyasztás. nekem a városban inkább a Toxic-elv 2. szabályának tűnik a csíkok figyelése, inkább matekolok
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3804) hozzászólására:
Köszönöm!
Mr.Sas tudunk erre valami árat?
Laci?
|
|
|
|
|
Ha számolgatjátok akkor kevesebbet eszik?
Ha fogy a nyál tankolni kell oszt kész
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3799) hozzászólására:
Rossz a szemed?? 500
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3800) hozzászólására:
Halló Kollégák,
ha jól látom Te sokkal többet használod lakott településen belül, mint én. És ha jól sejtem nálad Budapest lesz az a település. Az meg tudja dobni a fogyasztást, de nem gondoltam volna, hogy ennyire dúrván...
Az én mérési módszerem eleinte az volt, hogy csak akkor tankoltam, mikor majdnem kifogyott a tank, akkor aztán nulláztam a rész számlálót, ami következő tankolásig 800 környékére kúszott fel. Ebből számoltam aztán 100km-es átlagot is.
Manapság nem játszok ilyennel, egyszerűen csak figyelem mennyit mozdul az üzemanyag jelző mutatója 100 kilométerenként: másfél vonásnyit. Namost a tank 60 literes, a jelző tartomány 10 részre van felosztva, azaz 1 vonás 6 litert jelent, a másfél vonás pedig 9-et.
Vagyis még mindig tartom az eleinte kiszámolt 8-9 literes átlagot.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3800) hozzászólására:
Megmondom, mi a kulonbség. Alapvetoen hàrom modszer létezik az uzemanyagfelhasznàlàs mérésére:
1. Talàn a leggyakoribb - hit a fedcomp adataiban.
2. Ez se tul ritka - nagyvonalu fejbenossze tankolàsnàl.
3. Ez màr ritkàbb - tobbé-kevésbé egzakt mérések, azaz amit te is hasznàlsz.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3778) hozzászólására:
nekem sem megy le az antenna, ha CDt hallgatok. mondjuk nem gyári a fejegység.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3797) hozzászólására:
Alkatrész nem eladó belőle?
|
|
|
|
|
inrock írta:
Válasz Northface (3726) hozzászólására:
Halló Kollégák,
Üdv a csapatban! Nálam a vegyes fogyasztás olyan 8-9 liter 100km-en. Klímával inkább 9. A hatótáv a teli tankkal 800km körül alakul. Lábfüggő persze, de mindenesetre jóval 700 fölött van.
az meg hogy lehet? ugyanaz a motor, évjárat, én is teljesen nyugodtan vezetek, klíma nélkül sem mindig jön össze.
beteszek egy képet a tankolásokról. mi lehet a különbség mögött?
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3797) hozzászólására:
450-et adok érte
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (3793) hozzászólására:
Nem alutta ki magát
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3790) hozzászólására:
Csere nuku, öccázé viheted a kombinátort
|
|
|
|
|
Helló!Kellemes hétvégét kívánok minden kedves Volvo tulajdonosnak.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3794) hozzászólására:
Te Dani,
En biztos helyrol tudom, hogy neked van egy S70-ed. Szalaggy màn le, kapd ki a villogodat, oszt hasonlitsd ossze!
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3790) hozzászólására:
Sztem meg nincs
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3791) hozzászólására:
A linkben szereplo biztos, hogy nem, mert màr nincs ott a hirdetés.
Orulok, hogy segithettem. Uj kérdés?
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3786) hozzászólására:
Van az a pénz aminek a ráfizetésévél mehet a csere
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3785) hozzászólására:
KABBEEE
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3787) hozzászólására:
Ja, közben dolgozom én is
|
|
|
|
|
Örömmel látom, hogy más is dolgozik, nem csak én.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3785) hozzászólására:
Lehet eladom a kombinátort, cserézheted a múzejálist
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3780) hozzászólására:
Ja, a múzejális amúgy is tök égő
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3783) hozzászólására:
Akkor nézz már rá légyszi 850-hez is jó-e ez? Komolyan én még nem láttam képen sem ilyet hozzájuk...
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3782) hozzászólására:
S70-hez a cikkszáma:
- 9204656 a kitt.
- 9204657 a kapcsoló magában,
- 9208254 a kábel.
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3781) hozzászólására:
A 850 és S70-hez is?
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3780) hozzászólására:
Van gyári kapcsoló + kábel erre a célra, úgyhogy nem hülyeség.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3778) hozzászólására:
Jó reggelt Mindenkinek!
Nem hinném, hogy ennyire intelligens lenne, nálam a 850 nem húzgálja feleslegesen
Gondolj bele, CD-ről visszaváltasz rádióra és csak sistergés, tök égő, meg kell várni még újra előjön az antenna
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3778) hozzászólására:
Nálam a söhetvenben kint marad.
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3776) hozzászólására:
Ha CD hallgat akkor le kell menni az antennák.
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3765) hozzászólására:
Magában az autóban megvolt a gomb (full amerikai kivitel), csak hogy Neked adtam e oda vagy másnak arra nem emlékszem. Lehetséges, hogy egy Executive-ban trónol.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3770) hozzászólására:
Pedig jó dolog az: ha benne ül az autóban, és nem rádiót hallgat (a garázs nagyon leárnyékolja a vételt), hanem CD-t, akkor nincs szükség antennára.
Amúgy megtörtént eset, volt kollégám ült ugyanígy az autóban, CD-t hallgatott, arra járt egy részeg, és laza csuklómozdulattal letörte az antennát.
|
|
|
|
|
Készül a csülök&köröm koedukációs perkelt, délután jön Fanni unokám és ezt vacsizik a papával
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3771) hozzászólására:
Föl se ébred a zúr oszt mán kötöcködik
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3769) hozzászólására:
A főőőtűzgyútók ottan születnek?
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3765) hozzászólására:
Az antennát a rádió vezérli nem kell gomb.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3761) hozzászólására:
...nem flancol,hanem így megtéveszti a jónépet,aztán jót röhög rajta(m)
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3758) hozzászólására:
Jó reggelT5 evribodri
..és mi lepett meg leginkább? akkor segítek 1 kicsit másoknak is, h ne kelljen annyit guglizni,és elárulom,h Székelyföld fővárosa volt nagyon sokáig a szülővárosom Marosvásárhely mostanság sajnos "már csak" kulturális...
|
|
|
|
|
Eredmények gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
Válasz PEPITA (3718) hozzászólására:
Héééééééééééééé PEPITA!!!
NEM tudod, mi az alapvető különbség a 960 és az S90 között? Hát én mondjam meg?
A 960-nak fekete az első spoiler legalsó része, az S90-nél ez már színre van fújva!
Én kérek elnézést...
Az összes kb. 1998-ig készült amcsi Volvonál kis tábla van az oldalindexek helyett, méghozzá az eltérő biztonsági szabványok miatt.
Azt hiszem amerikában forgalomba állított autó esetén nem lehet a gépjármű oldalán olyan sárga fényforrás, ami szaggatottan világít, csak olyan, ami folyamatosan ég (lásd S40/60/80 lökhárítóiba épített helyzetjelzők), vagy az autómról is jól ismert USA index oldalsó prizmája.
Szia Dani!
Ezek szerint akkor Cápa nem S90, mert az első spoiler legalsó része fekete, brühühüüüüü:)))))
Amúgy tényleg minden típusnál táblácska van és nem oldalindex, ezt a szabályt nem tudtam. Majd ha lesz időm, némi képgalériával alátámasztom.
Megyek dolgozni, szép napot mindenkinek: PEPITA
|
|
|
|
|
Volvo-mánia írta:
PEPITA írta:
Válasz DaniS70 (3645) hozzászólására:
No de kérem! Hiányos, repedt fabetét a kormány mögött, a csálén álló fényszórótörlőt már említettem, kissé viseltes bőrkárpit:))))))))))))))))
Nem kötekszem tovább, tényleg eszeveszett szép darab!!!!!
Érdekesek a kapcsolók, pl. a műszarfalról vezérelhető a KP zár, Greg kocsijáról én is vettem egy ilyen kapcsolót, csak a vezetékekhez hozzá kellett volna nyúlni, azt meg nem mertem bevállalni.
Nincs fényszórómagasság állítás sem, nem értem miért? Elég fullosnak tűnik ahhoz, hogy pont ezt nem rendelték volna meg hozzá.
Amit különösen irigylek a tulajtól az a fényképezési tudomány, nagyon jók a képek, a legszebb vonalakat mutatják, sajnos még mindig nem tudom Cápa szépségét elkapni, holott Zalában is készült néhány kép.
PEPITA
Üdv Mindenkinek!
Az Executive-ban sincs fényszóró állító. Nem a miatt mert nivomatos?
Pepita!Nincs véletlenül elfekvőben egy antenna behúzó nyomógombod? Ilyet keresnék...
Hali!
Cápa is nivomatos, mégis lehet állítani benne a fényszórómagasságot. Szerintem nincs összefüggés. Antenna behúzó gombom sajnos nincs, Greg féle kocsiban sem volt.
PEPITA
|
|
|
|
|
Yóreggelt, gályaOn
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3758) hozzászólására:
"Aztán rágugliztam, oszt kiderült, hogy van annak a helynek rendes magyar neve is"
Csak flancol a manus
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3754) hozzászólására:
Ja persze, most fényezi magát és vmi rabszolgával csináltatta
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3756) hozzászólására:
Épp nézem az adatlapod. Meglepődve olvasom hol születtél, gondoltam Te is sváb vagy, mint Repcés Söndör
Aztán rágugliztam, oszt kiderült, hogy van annak a helynek rendes magyar neve is
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3756) hozzászólására:
1 óra alatt 6 liter. Ha már ennyire kíváncsi vagy.
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3753) hozzászólására:
Jó estéT5
...jah persze, 8-9 L/100 km, csak elfelejtetted hozzátenni,h mennyi pontosan 1h (35L/100km) alatt
|
|
|
|
|
kellemes estéket
|
|
|
|
|
Husom kolléga legyártotta a tali plakátokat ..... nagyon pöpec lett
|
|
|
|
|
Válasz Northface (3726) hozzászólására:
Halló Kollégák,
Üdv a csapatban! Nálam a vegyes fogyasztás olyan 8-9 liter 100km-en. Klímával inkább 9. A hatótáv a teli tankkal 800km körül alakul. Lábfüggő persze, de mindenesetre jóval 700 fölött van.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3751) hozzászólására:
Csak olvasok és pirulok...
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3750) hozzászólására:
Egyenesen fanatikus! De így a jó, mi ilyennek szeretjük őt
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
Válasz PEPITA (3718) hozzászólására:
Héééééééééééééé PEPITA!!!
NEM tudod, mi az alapvető különbség a 960 és az S90 között? Hát én mondjam meg?
A 960-nak fekete az első spoiler legalsó része, az S90-nél ez már színre van fújva!
Én kérek elnézést...
Az összes kb. 1998-ig készült amcsi Volvonál kis tábla van az oldalindexek helyett, méghozzá az eltérő biztonsági szabványok miatt.
Azt hiszem amerikában forgalomba állított autó esetén nem lehet a gépjármű oldalán olyan sárga fényforrás, ami szaggatottan világít, csak olyan, ami folyamatosan ég (lásd S40/60/80 lökhárítóiba épített helyzetjelzők), vagy az autómról is jól ismert USA index oldalsó prizmája.
Most mondjátok azt, hogy Dani nem egy őrült, elvetemült Volvós
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3748) hozzászólására:
Közben megnéztem, nem az.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3747) hozzászólására:
Köszönöm Géza bá, megnézem őket. Ugye a Janódobra gondolsz ott a Csömöri úton?
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3746) hozzászólására:
nekem 3 éve a kipufogo.hu csinált (!) középső és hátsó dobot, meg a csöveket, meg a szerelést le-fel kb 2 óra alatt és 42K volt a vége. mindezt egy v70 turbóra. Gondolom, hogy "csak" egy hátsódob nem lehet egy eszement összeg. A honlap ne tévesszen meg! Nem csak sportdobokat csinálnak. Jól felszerelt és készséges brigád, mindkét budapesti műhelyüket ismerem.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3745) hozzászólására:
Még egy kérdés: Van valakinek 9-es turbóhoz utolsó kipuff dobja?
|
|
|
|
|
Jónagyot SE!
Tegnap felkerültek az új papucsok, sikerült olcsón szereznem 4 db nyárigumát.
|
|
|
|
|
mr. sas, ment egy mail
|
|
|
|
|
Válasz peterszi (3741) hozzászólására:
Igen az S/V40-ben 25.5 a maximum, amit kijelez. Ez azért megnyugtatóbb számadat, mint a V70 2.4T (200LE) fogyasztása. A kijelző egyébként is csak a játék miatt van, hosszú utakon ezzel szórakoztat a gép, hogy el ne aludjak.
Az ember egyébként sem azért vesz magának ilyen autót, hogy most centiliterezze a fogyasztást. Ha menni kell, akkor tiprom neki, mint egy állat. Ha a párommal krúzolunk, akkor meg az a poén, hogy az nagy gép milyen kevéssel is beéri.
|
|
|
|
|
Válasz peterszi (3737) hozzászólására:
Kétségtelen, hogy nem ez az erőssége a Volvonak. De ez is bizonyítja, hogy ezeknek vasaknak lelke van. Ha akar világít, ha nem akar, akkor nem.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3739) hozzászólására:
A pillanatnyi fogysztásmérő jelenleg (S80 2.0t - 163ló) 1-2 gyorsításnál 99,9 l/100km. 3-ban 35-65 l/100km.
Azért tényleg elég szörnyen hangzik. Ha jól emlékszem, az S40-ben 25,5 l/100km volt a maximum amit kíírt.
Amúgy az enyémben, ami 1997-es volt, nem volt olyan állása a forgókapcsolónak, hogy nem jelzett ki semmit.
|
|
|
|
|
Válasz Northface (3726) hozzászólására:
Üdv a Csapatban!
Jól választottál, hálás kis gép ez. Én imádtam az enyémet, bár az egy kicsit másabb motorral volt szerelve
peterszi kolléga most töltött fel egy pár új képet, a közösségi oldalról éred el és ott van egy belső kép a középkonzolról. Ott láthatod a korábban említett forgó kapcsolót, ami fedcompot irányítja. Pontosabban azt, hogy a kijelző mit mutasson. Figyelem! Van olyan állása, hogy semmit! A pillanatnyi fogyasztás kijelzése egy baromság! Ha infarktus közeli élményt szeretnék, látni a fényalagutat a túl oldalán az Örékkévalóval, akkor odakapcsolok, nyomok egy irtózatos padlógázt és bámulom
|
|
|
|
|
Sorry, kimaradt, de az utánygártottnak nincsen csatlakozója!
Ill.! Mielőtt nekiesel a cserének, nézd meg a csatlakozót, ill. mérd ki az izzó, hogy tényleg rosz-e! Nekem a két első direktbe volt összeforrasztva, mert a csatlakozó totálisan egy nagy szakadás volt...
|
|
|
|
|
Ti akartátok, így előszedtem az archívumból a képeket...
|
|
|
|
|
Kellemes meglepetés, hogy ennyien válaszoltak, köszönöm mindenkinek!
Mennék én a talira, de jövő héten szombaton "sajnos" már Prágában leszünk, ha minden igaz... Meg ha minden klappol;)
Az utángyártott szélességjelzőben már cserélhető az égő? Nofene, eddig az összes helyen azt mondták, hogy csak és kizárólag egyben az egész szerkezet...
|
|
|
|
|
Válasz peterszi (3734) hozzászólására:
örülök, hogy többünknek már ezt a funkciót nem kell letesztelnie, köszönjük a volvo közösség nevében már csak BC kellene, hogy én is élvezhessem
|
|
|
|
|
A fedélzetihez hozzászólva, amikor elment a teljes tank benzinem az S40-ből, a fedélzeti 8,5-t mutatott. Teletankoltam, majd meglepődve tapasztaltam, hogy az általam számolt átlag pedig 8,47.
Halálpontos volt. A megtehető távolság is pontos volt, mert egyszer leteszteltem. 20km-re volt elég a fedélzeti szerint, és 23km-nél megállt a kocsi.
|
|
|
|
|
Válasz Northface (3726) hozzászólására:
ha a középkonzolon a klímakapcsolók alatt nincs bal oldalon egy tekerős kapcsoló, hanem egy sima fach van benne, akkor nincs fedélzeti komputeredm, ergo csak odometer és trip odometer látható...jelzem mióta ezt tudom, nem is nagyon hiányzik, max a 'range to empty funkció'...mondjuk az meg veszélyes, mert mi van,m ha azt írja hogy még 20 km és épp kifogy? inkább tankolok, ha kigyullad a piktogramm.
amúgy gratula, szeretni fogod
|
|
|
|
|
Válasz Northface (3727) hozzászólására:
nekem van 2 elfekvő, de nem ebből, hanem az egyel előző kivitelből, aminek nincs az a kör alakú bevágás középen. azt hiszem a képeim között az elsők között látni fogod.
|
|
|
|
|
Sas Úr! ment a wiw mail vagy mifene remélem megkaptad
üdv:zajcev5
|
|
|
|
|
Válasz Northface (3726) hozzászólására:
A szélességjelzőből az utángyártottat ajánlom, mert abban cserélhető az izzó! Nekem is van otthon még egy-két új darab, ha gondolod a jövő héten meg tudom nézni.
A könyöklő pedig aranyat ér! Ha van lehetőséged akkor csináld meg. A kárpitot valóban meg kell majd bontani hozzá.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3728) hozzászólására:
Bocsánat: S40/V40 szakik...
|
|
|
|
|
Üdv mindenkinek!
2 hete én is boldog volvo tulaj lettem! Végreeeeeeeeee:) Egy 98-as, sötétkék, 1.6-os v40-es elégedett gazdája:) Kicsinosítanám itt-ott, megcsinálgatnék rajta 1-2 szépséghibát... Pl belül a felnyílós hamutartórekeszt is kicserélném, nem tudom ez megoldható-e... Továbbá egy bal oldali index, szélességjelzők... Szerelnék bele lehajtható könyöklőt is, elméletileg megoldható, csak meg kell bontani a kárpitot! Próbálta már valaki?
Ha netán lenne valakinek elfekvőben 1-2 ilyen lenti dísztárcsája, az is érdekelne!
Fogyasztási tapasztalatok ezzel a tipussal kapcsolatban?
A műszerfalon a hűtővíz/benzin rész alatt ugyanúgy található egy kis kijelző, mint ami a teljes távot és a napi utat mutatja, de nem látszik rajta semmi. Ez csak azoknál a tipusoknál funkcionál, amik rendelkeznek fedélzeti computerrel? És akkor elméletileg átlagfogyasztást, pillanatnyi fogyasztást, stb mutatna...
Szép napot!
Pijsz
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3724) hozzászólására:
Például:
vagy
és esetleg:
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3718) hozzászólására:
Héééééééééééééé PEPITA!!!
NEM tudod, mi az alapvető különbség a 960 és az S90 között? Hát én mondjam meg?
A 960-nak fekete az első spoiler legalsó része, az S90-nél ez már színre van fújva!
Én kérek elnézést...
Az összes kb. 1998-ig készült amcsi Volvonál kis tábla van az oldalindexek helyett, méghozzá az eltérő biztonsági szabványok miatt.
Azt hiszem amerikában forgalomba állított autó esetén nem lehet a gépjármű oldalán olyan sárga fényforrás, ami szaggatottan világít, csak olyan, ami folyamatosan ég (lásd S40/60/80 lökhárítóiba épített helyzetjelzők), vagy az autómról is jól ismert USA index oldalsó prizmája.
|
|
|
|
|
PEPITA írta:
Válasz DaniS70 (3645) hozzászólására:
No de kérem! Hiányos, repedt fabetét a kormány mögött, a csálén álló fényszórótörlőt már említettem, kissé viseltes bőrkárpit:))))))))))))))))
Nem kötekszem tovább, tényleg eszeveszett szép darab!!!!!
Érdekesek a kapcsolók, pl. a műszarfalról vezérelhető a KP zár, Greg kocsijáról én is vettem egy ilyen kapcsolót, csak a vezetékekhez hozzá kellett volna nyúlni, azt meg nem mertem bevállalni.
Nincs fényszórómagasság állítás sem, nem értem miért? Elég fullosnak tűnik ahhoz, hogy pont ezt nem rendelték volna meg hozzá.
Amit különösen irigylek a tulajtól az a fényképezési tudomány, nagyon jók a képek, a legszebb vonalakat mutatják, sajnos még mindig nem tudom Cápa szépségét elkapni, holott Zalában is készült néhány kép.
PEPITA
Üdv Mindenkinek!
Az Executive-ban sincs fényszóró állító. Nem a miatt mert nivomatos?
Pepita!Nincs véletlenül elfekvőben egy antenna behúzó nyomógombod? Ilyet keresnék...
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3645) hozzászólására:
No de kérem! Hiányos, repedt fabetét a kormány mögött, a csálén álló fényszórótörlőt már említettem, kissé viseltes bőrkárpit:))))))))))))))))
Nem kötekszem tovább, tényleg eszeveszett szép darab!!!!!
Érdekesek a kapcsolók, pl. a műszarfalról vezérelhető a KP zár, Greg kocsijáról én is vettem egy ilyen kapcsolót, csak a vezetékekhez hozzá kellett volna nyúlni, azt meg nem mertem bevállalni.
Nincs fényszórómagasság állítás sem, nem értem miért? Elég fullosnak tűnik ahhoz, hogy pont ezt nem rendelték volna meg hozzá.
Amit különösen irigylek a tulajtól az a fényképezési tudomány, nagyon jók a képek, a legszebb vonalakat mutatják, sajnos még mindig nem tudom Cápa szépségét elkapni, holott Zalában is készült néhány kép.
PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3718) hozzászólására:
Pedig ezt egy műértőnek illene tudnia
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3719) hozzászólására:
|
|
|
|
|