|
byson írta:
[quote] Válasz Kicsidoki (3130) hozzászólására:
Igaz. Minden autógyártó hibázik, persze. A visszahívás meg hozzáállásról szól...
Azért bízzunk benne, hogy a kormány légzsák gyújtókanóca nem lóg ki a kormányból...!
Legalább is VOLVO-nál nem szokott , nem tudom, hogy MB-nél mi a helyzet...
Igen, hallottam már róla, hogy ilyen mértékű spórolás is folyik sajnos, ez nagyon szomorú úgyszintén..
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3133) hozzászólására:
Kedves Kopiteki!
Ez van, nekem csak ilyen jutott...
Üdv Belétek!
|
|
|
|
|
Válasz fargo (3196) hozzászólására:
jav:
"...követed a 76-ost balra..."
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (3195) hozzászólására:
Tik ha beértek a városba, akkor híjjatok fő, idenavigállak.
Vagy:
-- Zalaegerszegre beérel
-- Befordulsz a naaagy sááárga templom után balra a sétálóutcába, szépen átcsordogálsz rajta. (Két sáv kanyarodik, maradj a jobboldaliban.)
-- (Bal kéz felü' ronda kopaszodó néni méri a "Kis Betti Cukrászda" nyalnivalóját, a karamell és a "sárkány" névre hallgató rózsaszín borzalom az isteni...)
-- Jöszöl lassan egyenesen míg neki nem mész Deák Ferenc bácsi szobrának. Ott eltérsz a lámpánál jobbra.
-- Jöszöl-jöszöl egyenest, mikor elhagyod a 2. lámpát és meglátod a SPAR-t jobb kéz felü', akkó megcsörgetel de izibe, mert egy kilométeren belül jön a második SPAR bót, előtte kell felkanyarodni a hegyre jobbra, és onnan már én navigálok.
Vigyázni!
• A városban betartani az 50-et mert trabifaxoznak, alkalomadtán rögtön ahogy beérsz. Sok ráérős rendőr van akiknek adtak egy csomó műszert játszani, és háklisak a kisváros nyugalmára. Ettől függetlenül az arany-fekete duotone tuc-tuc-zenés Opeles kiscsávót szabadon lehet alázni, szerintem már lábrázós sikítófrászt kap ha meglát egy ződ Volvo kombit, höhö :-D
• A sétálóutcában figyel a 30-ra, mert azt is nézik
• Ahogy felkanyarodol a hegyre, szép zsír új tükörsima aszfalton jössz, de ne siess, mert azt még építik és hirtelen kacskaringó után fogol belefutni az úttest közepén sertepertélő jómunkásemberekbe, némely úthengerrel és nyitott aknafedelekkel megtámogatva. Likak is vannak még. Csak finoman.
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3171) hozzászólására:
A szállás címe:
Malom Tanya Panzió
Zalacséb, Györkefa utca 4.
A hely Zalacsében található. Zalaegerszeget meg kell kerülni, majd még tovább a 76-os úton 18 kilométer az Őrségbe befelé
— Beérsz Zalaegerszegre, majd 1200 m múlva a 2. körforgalmat jobbra hagyod el a 74/76-os út, felé, ez az elkerülő
— Hamarosan az 74-es út elkanyarodik jobbra, te követed a 76-ost jobbra, 14.5 km-t mész rajta, gyönyörködöl a tájban.
— A 76-osról lesz egy hirtelen balkanyar Zalalövő felé. Söndörödöl balra, óvatost. 6 km múlva beérsz Zalacsébre.
— Rendületlenül türemkedel tovább, elhagyva a falut, 500 méter múlva ki lesz táblázva hogy "Malom Tanya" balra. No ott lekanyarodol.
— Áthatolsz feszt a síneken, megcsodálod a csodálatosan kiépített kerékpárutat, majd lassan begurulol a panzió elé.
— Kocsit leparkolod, lekaccsolod a britniszpírsz CD-t, asszonka előkészíti a flódnit amit nekünk hoztok, meg a veresbort is, oszt hajráf.
Program: majd valami lesz. Szerintem szombaton feredőbe megyünk. Hozd a monokinidet, jó lesz :-D
A telefonszámom ugyi megvan, ha elkavarodtok akkor hívj, kimentünk.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3191) hozzászólására:
Mi most indulunk kb 2 óra mulva
|
|
|
|
|
Válasz Funkey (3193) hozzászólására:
Hát még sehogy, berendezésekből már elég sok van már nem tudom hova pakoljak (szerszámok stb). Már szinte csak az épület és egy csápos emelő hiányzik. Most bérelek egy műhelyt még, de alakul.
Üdv
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (3190) hozzászólására:
Közel áll a valósághoz. Citroen Berlingo a cégautó, és bent áll szegény a cégnél. Ez így neki nemjó. Viszont helyette most egy Opel Kadett GSI kabrio lesz. Demo autó terv. Autohifivel foglalkozom.
Autodata ügyben keress bátran. Bár össze kell szednem a gondolataimat majd, hogy hogy is van. Azóta frissült, ha jóltudom. De megoldjuk.
Hogy áll az érdi műhely?
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3186) hozzászólására:
Tudom, hogy màr késo, de azt tanàcsoltam volna neked, hogy maradj inkàbb valamilyen bérleti konstrukcionàl. Iszonyatosan nagy az értékvesztése a portékànak, sokba kerul a fenntartàsa és a végén egyszeruen nem tudsz belole jol kiszàllni.
|
|
|
|
|
Válasz Brukner (3178) hozzászólására:
akkor úgy néz ki, hogy csak Zoliék meg mi indulunk reggel. mikorholt majd beszéljük meg telefonon! addig is valaki a pontos címet be tudná tenni újra? elfelejtettem akkor arhiválni...
|
|
|
|
|
Válasz Funkey (3188) hozzászólására:
Hello
Jól eltüntél, ugye csak azért adod el mert céges autót kaptál és nem használod. Autodata ügyben kereslek majd ha lesz időm. És remélem lesz majd másik VOLVOd késöbb.
Üdv
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3187) hozzászólására:
Jol van Pistike, egyes, leulhetsz.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3151) hozzászólására:
de a foglalót már letettem és komoly beruházásokat eszközöltem, hogy mikor a tranzakció lezárul, minden fasza legyen...
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
Válasz Toxic11 (3183) hozzászólására:
igen, de ha u-val írom, akkor kicsillagoz az automata modi
buzi
látod?
na, a ratyira nem ugrik a rendszer ...
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3183) hozzászólására:
igen, de ha u-val írom, akkor kicsillagoz az automata modi
buzi
látod?
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3182) hozzászólására:
Gyanitom, hogy homoszexuàlis férfiakra gondolt.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3180) hozzászólására:
bocs, de tanulatlan bunkó vagyok, mi az a büzi?
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3179) hozzászólására:
Joreggel!
Szia Géza bà,
Tulnyomorészt egyetértek a fejtegetéseiddel, egy kivétellel:
"A cicergésről a magyar utak állapota tehet."
Ez egy teljesen hamis és bizonyithatatlan àllitàs!
|
|
|
|
|
Géza bá írta:
Válasz Toxic11 (3155) hozzászólására:
Hát nem biztos, hogy 50 évesen szeretnék új életet kezdeni.
Sajnos az összes büzi erre alapoz, így marad a dolgok tudomásul vétele...
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3155) hozzászólására:
Szerintem ott van a kutya elásva, hogy ma (értsd: az utóbbi 20 évben nagyjából) minden a fogyasztói társadalomról szól. Költsd a pénzed! Nincs? Nem gond, adunk kölcsön. Kamatra persze. Nem tudod visszafizetni? Nem gond, elvesszük mindenedet. Ez a szemlélet vezetett többek között a széteső és nem tartós autókhoz (tartós fogyasztási cikkekhez) és gazdasági válsághoz. Nyilván ez így brutálisan le van egyszerűsítve. Olcsóbb újat venni, mint javíttatni. A cicergésről a magyar utak állapota tehet. Arról meg az ország és annak vezetőinek az állapota.
Van egy igen jó olasz sportbarátom, akivel rendszeresen találkozom. Nagyon tetszett neki a véhetvenes, amikor megvettem, hogy milyen csöndes (például). Nem olyan régen találkoztunk és kérdezte, hogy megtörtem a gépet? Nem, csak pesten járok zömmel és ez a vége. Normális dolog szerinted, hogy a V70-ben az XC70 szilentjei vannak, hogy bírja a strapát és így is évente kell cserélni? Szívem szerint a másodikat már az FKFV ZRT-vel fizettetném. De nem tehetem, mert bizonyíthatatlan, hogy a budapesti utak vágták tönkre.
Érdekes módon, ha én elrontok valamit, akkor kártérítési kötelezettségem van. Ha nem fizetem ki, akkor elvesztem a K.Ügyfelet. Nem fizet a közterület felügyelet? Nem választhatok másik utat! B+!
Persze Fletó mondta volt, bár nem ilyen vonatkozásban, hogy ha nem tetszik, akkor el lehet menni. Hát nem biztos, hogy 50 évesen szeretnék új életet kezdeni.
|
|
|
|
|
Jó reggelt!
Csatlakoznék az előttem szóló Pepita kartárshoz, miszerint mi is csak holnap délután vagy koraeste érünk majd le, (sajna van egy kötelező esküvői megjelenésünk, amit a hátunk közepére sem kívánunk).
Ugyanakkor én is szívesen venném, ha valaki újra belinkelné a célállomást.
Egyáltalán hová is megyünk, Nyíregyháza?
|
|
|
|
|
Jó reggelt Mindenkinek!
Jó hétvégézést!
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3171) hozzászólására:
Jóreggelt SE!
Akkor kiesett egy teljes napotok. Mi lesz a program? Alvás, pihenés, beszélgetés, késöbb fürcsi, stb. Kikapcsolódás.
|
|
|
|
|
Amúgy hosszú hétvégés szép jó napokat a díszesnek!
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3161) hozzászólására:
Igen, valószínűleg az lesz.
|
|
|
|
|
Szép reggelt mindenkinek.
Gyönyörű időt és jó szórakozást a zalai csapatnak.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Mi csak holnap tudunk csatlakozni a Zalai csapathoz, úgy néz ki 4-5 óra körül érünk majd le. Azt kérdezném, hogy mi a pontos cím, mert majd be kellene írnom a navigátorba.
Köszi: PEPITA
U.i.: Kb. mi a szombati programtervezet?
Volvoman!
Gratula a gyönyörű sakihoz, üdv a 9-eseknél. Látom a balatoni próbaút nem volt könnyen felejthető:)))
PEPITA
|
|
|
|
|
Jó reggelt
Irány Zala ))))))))))))))))))))
|
|
|
|
|
mornin'
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3157) hozzászólására:
Jó reggelt!
Köszi!
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
Válasz Madár6 (3158) hozzászólására:
A megoldást elmondtam telefonon...
Akkor happy end?
|
|
|
|
|
Jóeste Mindenki!
Nincs senkinekn olyan elfekvő csöve,amit pár napja kerestem?
|
|
|
|
|
Egyébként meg szép jó estét!
|
|
|
|
|
byson írta:
Válasz Toxic11 (3033) hozzászólására:
"Ertsd, ha itt "Lojuk térden Bysit" téma megy,"
Mé' pont ez jutott eszedbe??? )))
Mé'? Örülj, hogy nem a torkon lövés jutott az eszükbe!
|
|
|
|
|
Válasz Madár6 (3158) hozzászólására:
A megoldást elmondtam telefonon...
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3153) hozzászólására:
T. Maestro!
Kűldtem drót postát!
Üdv: Madár6
|
|
|
|
|
T. Maestro!
Kűldtem drót postát!
Üdv: Madár6
|
|
|
|
|
Keserű szájízes jó estét a díszesnek!
A mai napon túl lettünk egy tavaszi átvizsgáláson Óbudán. A tavaszi átvizsgáláson kívül még néhány elemre kértem szakemberek általi átvizsgálást véleményt, így a váltóról is. A gép még mindig jól muzsikál, de azért előkerültek hibák melyeket orvosolni kell.
Hogy mégis miért rossz a szájízem?
Minden rendben ment az átvételnél, már el is jutottam a kapuig mikor észrevettem, hogy a sebességváltó szoknyája "lifeg". Na a kapuból irány vissza, rakják helyre. Közben megkérdezem kb. mennyi egy ilyen szoknya (csak egyben adják a kettőt). A funkciójához képest mondanak egy horribilis árat. Mondom, hogy szerintem le van törve a rögzítő fülből kettő. Visszaillesztik a helyére. Meggyőznek, hogy ez ilyen. Oké rendben irány haza. Első utcasarokhoz elérek, ismét "lifeg" az egész. Otthon megnéz, fülek tényleg letörve.
Probléma?
1. Előző nap mikor odavittem még nem "lifegett" (egy éjszakát ott volt, hogy a délelőtt folyamán eltudjam vinni).
2. Nem tudom igazolni, hogy nálam még semmi baja sem volt.(engem rendkívül idegesítenek az ilyen "apróbb" hibák, és minél előbb orvosolni szoktam).
3. A váltó nehezebben veszi a sebességeket, ennek átvizsgálását kértem plusszba.
4. Rossz szájíz, mely abból az érzésből adódott, hogy amikor már fizettél szeretnének minél hamarabb a kapun kívül tudni.
5. Mostanáig ezen a helyen mindent rendben találtam, és nem volt ilyen érzésem eddig.
Hát röviden ennyi. Úgy látszik tényleg "VÁLSÁG VAN"!
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (3137) hozzászólására:
Gratula!
|
|
|
|
|
DrER850: küldtem üzenetet itteni postaládádba.
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Válasz Toxic11 (3105) hozzászólására:
Háááát. Köszönöm, hogy a háttérre kicsit rávilágítottál, tanultam belőle, tényleg, de ez akkor is gáz. Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót. Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj. A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó...
Most a tojcit orrba-szájba szívatják, azok meg nem győzik a visszarendeléseket bejelenteni. Ez még így mindig korrekt, mindenki hibázik, ezt tudjuk.
Az MB meg egy ilyen kaliberű problémáról és a száznál is több esetről tud, és HALLGAT, LAPÍT, visszahívásról még most sincs szó??? Miért, mert még nem halt meg senki emiatt? Ez az, ami engem igazán felháborít, ez szégyen! Ez a mocskos hozzáállás a ragály, nem a hiba a baj. Fúúúúj!
Doki, bonyek, bocs, hogy ezt kell mondjam, de ràd jàr a rud!
Visszahivàs, meg sunnyogàs? Tudod te, hogy szeretett màrkànknàl mennyi ilyen volt, és mennyirol nem tudunk??? Csak ezt a Volvoval kapcsolatban (is) ugy hivja a koznyelv, hogy tipushiba.
Sokszor emlegeted példàul, hogy a Volvo a biztonsàgra gyur. Ez oké, de én speciel szivesebben venném, ha a fenenagy biztonsàgosdi kozben egy kicsit gyurnànak a tartossàgra is. Meg arra, hogy ne vessen szét az ideg, hogy 2000-s fordulat kornyékén mi az isten rezonàl az autoban. Meg, hogy a tukorsima aszfaltot elhagyva ne kezdjen el legalàbb hat, konkrétan behatàrolhatatalan helyen ciceregni. Meg lehessen hozzà alkatrészt is kapni, és az kevésbé baj, hogy nincs utàngyàrtott, de legalàbb "gyàri" legyen.
Tény, hogy az elsoket mindig jobban basztatjàk a legkisebb hiba miatt is, de ugy is mondhatom, hogy mindig azt a lovat utik, amelyik huz.
|
|
|
|
|
Válasz byson (3143) hozzászólására:
Az előző tulaj mondta neki, hogy nyílik rendesen, legalább is nála nyílt
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3151) hozzászólására:
Arról nem is beszélve, hogy jelen esetben ne is álmodj visszahívásról meg garanciákról.
Na, én mentem, további jó szórakozást!
|
|
|
|
|
Válasz byson (3142) hozzászólására:
Némáá, beszééél!
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Válasz Toxic11 (3105) hozzászólására:
Háááát. Köszönöm, hogy a háttérre kicsit rávilágítottál, tanultam belőle, tényleg, de ez akkor is gáz. Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót. Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj. A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó...
Most a tojcit orrba-szájba szívatják, azok meg nem győzik a visszarendeléseket bejelenteni. Ez még így mindig korrekt, mindenki hibázik, ezt tudjuk.
Az MB meg egy ilyen kaliberű problémáról és a száznál is több esetről tud, és HALLGAT, LAPÍT, visszahívásról még most sincs szó??? Miért, mert még nem halt meg senki emiatt? Ez az, ami engem igazán felháborít, ez szégyen! Ez a mocskos hozzáállás a ragály, nem a hiba a baj. Fúúúúj!
A mérnökök úgy tervezték meg, hogy hiba esetén van egy pilács, ami jelzi, hogy szervizbe kell(ene) menni. Előfordult, hogy több esetben nem nyílt ki a légzsák. Egyrészt a légzsák sem nyílik ki minden ütközésnél. Másrészt, ha világít a légzsák figyelmeztetője, akkor mi a faxért nem megy be a szervizbe a tulaj? Ha beülök egy kocsiba, amiben mondjuk folyamatosan virít az ABS lámpa, akkor tudomásul veszem, hogy nincs benne ABS. A visszahívással kapcsolatban lehet, hogy igazad van, de azt nem a mérnökök döntik el, hanem a marketingesek. Mint ahogy újabban sokmindent ők döntenek el a mérnökök helyett.
|
|
|
|
|
Toxic11 írta:
gszilag írta:
Válasz Toxic11 (3052) hozzászólására:
az olyan, mint az alkoholmentes sör...vagy a light kóla.
Te konnyen dumàlsz, én nos vagyok.
már én is elindultam a lejtőn (én vagyok a gyűrűk ura ), úgyhogy nem beszélek olyan könnyen...
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (3130) hozzászólására:
"Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót."
Mert orvost még nem láttunk hibázni, ugye??? És annak soha nincsen köze az emberi élethez, mi?
Nem vedd kivételesen magadra.
"Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj"
Ha az az 1cm a Te kormányodból lóg ki, mit szólsz hozzá. AZon kívül, ha kilóg, dörzsölődik, szakad, megint nem garantált a működése.
"A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó... "
Nem feltétlen beszállítói hiba. Tudod Te mennyi villanyvezeték van egy autóban? Sok helyen 1cm-t spórolva, gyorsan nagyn összegeket lehet megsporolni.
Csak jelzem, hogy bizonyos prémium márka képes azért alkalmazni főállásban mérnököt, mert egy bizonyos (lényegében jelentéktelen) alkatrészt tervezzen. 1,2€/db ár sok, 0,8€ van rá... Motorfelfüggesztő kampóról van szó... Lehet matekolni. Ja, és és a 6l-es motorhoz, ami nem szuzuki mennyiségben fogy No-ban sem...
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3112) hozzászólására:
"Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok. "
Szóval a vizilovat is szimmetriatengellyel kezded rajzolni... )))
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3112) hozzászólására:
"Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok. "
Szóval a vizilovat is szimmetriatengellyel kezded rajzolni... )))
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (3100) hozzászólására:
A mercinél tipushiba, a Tiedénél nem. Ez nem jelenti, hogy böszmécskébe nyílik szükség esetén...
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3094) hozzászólására:
Rítta a rosebb, engem csak 24órácskára tiltottak...
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3140) hozzászólására:
A gyújtás rosszkor lett levéve,nincsen baja,nyugi.
Inkább a levelemre válaszolj,ne irigykedj!!!
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (3137) hozzászólására:
Csálé a háccsó ablaktörlő
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3136) hozzászólására:
Laci BÁCSI:)Küldtem este mélt az alkatrészekről.Mikorra tudnád küldeni?
Hajtanám a KOmbínót:)
|
|
|
|
|
Bocs,csak egyszer akartam betenni.
|
|
|
|
|
Üdv!
Nos bemutatnám nektek az új szerzeményt,aki a régi 240-em helyébe lép.
Igen,a Géza bá Édesapjáé volt az autó,amit B230FB moci hajt,és rendkívűl megkímélt állapotban van.
Nem volt nehéz megszokni a pár nap alatt a hajót:)))
|
|
|
|
|
Válasz M.P (3121) hozzászólására:
Ami nekem van az 70mm és 55mm az átmérő, szóval nem nyert
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3134) hozzászólására:
akkor mindegy, ráér, nem akarom nyalvánosan.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3127) hozzászólására:
Nem mondtam mert nem tudom miről van szó
|
|
|
|
|
Válasz Kicsidoki (3131) hozzászólására:
Most nem azér' Doki, de ha tisztességes autót vettél volna, akkor nem lenne ilyen gondod!
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3129) hozzászólására:
Bocsánat, bealudtam, nagyon kellett!
Nem most, csak szóba jöttél. Akkor majd elmondja Neked.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3103) hozzászólására:
Egy személyautóban is előfordulhat minden üléshelyzet, nagyon sokfélék vagyunk. A kormány állíthatósági tartományának tervezése sokkal nehezebb, mint az ehhez szükséges kábel hosszának kitalálása. Sokat dolgoztak rajta, tudatosan tervezték, minden helyzettel számolniuk kellett és számoltak is...
És mivel a hiba ki is jött, sok esetben, ez igazolja, hogy itt igenis hibáról van szó.
És nyilván időben észre is vették a dolgot, mert csak 2 évjáratot érint, utána már nem volt gond. Ezen mi nem egyértelmű, hogy ha titkosat is, de sürgős visszahívást kell csinálni? Légzsák kábel esetén???
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (3105) hozzászólására:
Háááát. Köszönöm, hogy a háttérre kicsit rávilágítottál, tanultam belőle, tényleg, de ez akkor is gáz. Ha a mérnökök nem tudják a kábelt rendesen vezetni, megtervezni, akkor ne gyártsanak autót. Ha még 1 cm-es ráhagyással is dolgoznak, szerintem abból sem lenne baj. A beszállítókat meg tessék jobban ellenőrizni, ez sem állja meg a helyét, ha ilyen kaliberű hibáról van szó...
Most a tojcit orrba-szájba szívatják, azok meg nem győzik a visszarendeléseket bejelenteni. Ez még így mindig korrekt, mindenki hibázik, ezt tudjuk.
Az MB meg egy ilyen kaliberű problémáról és a száznál is több esetről tud, és HALLGAT, LAPÍT, visszahívásról még most sincs szó??? Miért, mert még nem halt meg senki emiatt? Ez az, ami engem igazán felháborít, ez szégyen! Ez a mocskos hozzáállás a ragály, nem a hiba a baj. Fúúúúj!
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3127) hozzászólására:
Nem. Nem tudom most miről van szó.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3127) hozzászólására:
És akkor hova teszi a pecabotjait?
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3126) hozzászólására:
Kuzin: Laci mondta a lehetőséget?
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3125) hozzászólására:
Nem én beszélek ilyenekről
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3124) hozzászólására:
Mer' Neked meg mindig csak a szexen jár az agyad.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3123) hozzászólására:
Tamponnyomásra van mi.....
Ezt rögtön gondoltam....
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3120) hozzászólására:
Tamponnyomásra van emberem, mindenesetre köszönöm a választ.
|
|
|
|
|
Husom írta:
Urak!
Rosszul emlékszem, hogy a valaki innen reklámtárgyak szitázásával foglalkozik?
Géza bá
|
|
|
|
|
Válasz Greg54 (3104) hozzászólására:
Használt is jó, csak ne legyen rajta sérülés vagy megkezdve a gumi. Ovlov Lacinak lemértem a csövet, hossza 60 mm, az egyik oldalon a belső átmérő 60mm, a másikon nem tudtam lemérni, mert nem fért oda tolómérő, de olyan 45-50 mm lehet. Ha valamelyik jobb állapotban van akkor az érdekel. E-mail: peter.marcsa@gmail.com.
Üdv:Péter
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3116) hozzászólására:
Tollat leginkább és praktikusan tampon nyomással érdemes emblémázni.
Aki eddig nekem csinált ilyesmit, sajnos felhagyott ezzel az áldásos tevékenységével
Egyébiránt van olyan kis manuális gépem, amivel hengeres tárgyakat lehet szitázni, de csak borosüveget és kulacsot nyomtam vele. Annyira vékony, kis átmérőjű tárgyat, mint egy tol még nem. A gyártó szerint pedig kiválóan alkalmas rá. Szerintem meg a tampon nyomás.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3118) hozzászólására:
Írok egy mailt
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3117) hozzászólására:
Akkor miért volt ez kérdés. Ha sokat lehet vele keresni, akkor rajzolok magamnak végzettséget is.
Amúgy csak műkedvelő jelleggel rajzolgattam régebben.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3115) hozzászólására:
Köszi, de nem engem kell rajzolni
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3113) hozzászólására:
Ha toll szitázásával is foglalkozol, akkor lehet, hogy küldenék egy árajánlatkérést, ha kapok a kuncsafttól valami grafikát.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3112) hozzászólására:
Téged végzettség nélkül is le tudlak rajzolni. Max. nem nagyon fog hasonlítani.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3108) hozzászólására:
Asszem Gáza bá...
'pot kívánok!
|
|
|
|
|
Válasz Husom (3108) hozzászólására:
jól emlékszel, én vagyok az.
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3111) hozzászólására:
Persze. Műszaki rajzra vonatkozóan gépészmérnök vagyok.
Amúgy jelenleg inkább operátornak hívják, amit csinálok. Grafikusi vénát igénylő munkáinkat a szomszéd irodában a grafikusok végzik el. Nekik végzettségük is van hozzá.
|
|
|
|
|
Husom, neked van valamilyen grafikus végzettséged?
|
|
|
|
|
Válasz Greg54 (3109) hozzászólására:
Én is ezen a véleményen vagyok, csak kíváncsi voltam neked milyen
Köszi
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3107) hozzászólására:
Szia,
"Csak" a turbótól van, így is egy nagy érvágás volt!
Sok értelme (szinte semmi) nincs, hogy még leömlőt is csináltass. Nem lesz különbség.
Ennek előnye csak egy komolyan megépített rendszernél jön elő és sokkal nagyobb teljesítménynél. 400HP
Nagyobb turbó, hengerfej, turbó szívórésszel egyszerre van értelme megépíteni.
Különben a gyári csonk kiszolgál a közeli célokra.
|
|
|
|
|
Urak!
Rosszul emlékszem, hogy a valaki innen reklámtárgyak szitázásával foglalkozik?
|
|
|
|
|
Válasz Greg54 (3104) hozzászólására:
Szeva Greg!
Te leömlőt is csináltattál a vas alá, vagy a turbótól van 3 collos csöved?
|
|
|
|
|
Jó napokat az uraknak!
Jó itt
|
|
|
|
|
Még egy aprosàgot hozzàtennék.
Nem egyszeru egy auto minden egyes pontjàt ugy megtervezni, hogy az tokéletes legyen, kivàltképp nem az ilyen aprobb biszbaszokat, mint egy néhàny tizcentis vezeték. Ha tul rovid, szétcsuszhat bizonyos pozicioban, ha tul hosszu, beszorulhat valahova, kiloghat, dorzsolodhet màssal, stb. Gondolom ezen is agyaltak egy darabig a mérnokok, hogy milyen hosszu legyen. Ezutàn jon a beszàllito és elkezdi millioszàm gyàrtani a kis vezetékdarabkàkat, aztàn hogy az x-bol néhàny hosszabb, néhàny rovidebb, az màr csak ilyenkor derul ki.
Tehàt egy-egy hasonlo hiba esetén nem feltétlenul sporolàsra, vagy rossz tervezésre kell egybol gondolni és mutogatni a gyàrtora, hogy "na ezek milyen hulyék", egyszeruen tudomàsul kell venni, hogy bizony sok az alkatrész az autoban. Es ez nem a Mercire, az osszes gyàrtora àll.
|
|
|
|
|
Válasz M.P (3015) hozzászólására:
Szia,
Nekem van 2 ilyen csövem. Használt, de gondolom egy jó állapotú megfelel Neked...
Amúgy ez egy pofon egyszerű átalakító szlikon csőből (élénk kék). Tonna számra gyártják ezeket, itthon is kapni méretre, de gyártanak is, egy ilyen kis darab pár ezer Ft. Tuningra, kamionokon, buszokon stb ezek a csövek játszanak úgyhogy van erre piac.
Külföldről is lehet akár rendelni. Ha érdekel keress meg valahogy privátban.
|
|
|
|
|