|
Válasz Husom (1297) hozzászólására:
hehe, de viccös vki
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Válasz Volvo-mánia (1275) hozzászólására:
Nincsen csonkállvány, jövő héten kedden lesz menet a digókhoz, hétfőn szólj ha kell.
Üdv Mindenkinek!
Ok!Köszönöm!
Igen!Kellene mindenképpen! Igazábol nekem mindenféle egyéb sallang nélkül lenne a legjobb!Se csapágy,se ABS jeladó,se semmi,csak maga a fémdarab. '99-'00-es jobb első oldali cucc kéne ahogy telefonon is beszéltük!
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1250) hozzászólására:
Köszi, skacok, vélhetően azért még nézelődöm - kicsit nekem is büdös ez a verda. Köszi a segítségeteket!
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Válasz l.ovlov (1291) hozzászólására:
És azt a behajoló nappapát hátul meg hozzá adnák ajándékba!
Jónap!
Te is szoktál kiszúrásként ajándékot adni valakinek?
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1295) hozzászólására:
Köszi.. de valahol a határok végesek és ez árban már a véges fölött van.. igy első szuszra...
Hitelt nem szeretnék felvenni érte... mert autóra nem tartom én okos lépésnek...
Nálam vhol 800 Eft környéke lesz a nyerő... ezen felül úgy is lesz átirás, kötelező szerviz... szóval apróságok de sajnos viszi a pénzt...
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1285) hozzászólására:
Kedves Ricsosz,
Az általam megnézésre javasolt V70 fekete, kombi, automata, 140 lóerős, még az én mértékem szerint is keveset futott, és a budapesti Volvo Galéria parkolójában kelleti magát kb. 6 hónapja, mint garantáltan átvizsgált használtautó.
Csak info
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1292) hozzászólására:
a Nappapát itt hagyom a fórumon.. a verda nem bánom jöhet... bár inkább az ex körei...
Azt ismerem...
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1289) hozzászólására:
Sziasztok!
Köszönöm szépen!
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1291) hozzászólására:
És azt a behajoló nappapát hátul meg hozzá adnák ajándékba!
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1290) hozzászólására:
Azt a qrva képet megint nem rakta be ez a nyüves
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1285) hozzászólására:
Azé egy illen is jó vóna
|
|
|
|
|
V3, van csavar, ma pocstázom.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1286) hozzászólására:
A faluban elkolbászolna vele
|
|
|
|
|
Válasz Volvo-mánia (1275) hozzászólására:
Nincsen csonkállvány, jövő héten kedden lesz menet a digókhoz, hétfőn szólj ha kell.
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1285) hozzászólására:
Te fődi, még nem adtad oda a gyereknek jáccani a dévút?
|
|
|
|
|
Reggelt...
igen köszi akkor keresünk másikat... a diesel amugy sem jácc annyira csak pont abba az ár kategóriába esik ami még belefér... beérném én 850-essel is.. de kombi alig van...
Sőt V40 is jöhet.. de gatya most a piac.. a dévút meg kinöttük... (
|
|
|
|
|
S70zép reggelt!
|
|
|
|
|
Jó reggelt,
Embörök! Antenna bél kell e valakinek? Megszorult, letört, nem tolja ki eléggé stb problémákra orvoslás.
Típusok: 200, 700, 900, 850 összes sedan modellhez.
Gyári Volvo szám: 3533568, 9494389
5000Ft
Rendelek ezért kérdezem kell e másnak is.
|
|
|
|
|
Szép reggelt mindenkinek.
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
dane írta:
Válasz Volvo-mánia (1273) hozzászólására:
Én is V70/I-et akartam venni, de itthon egyszerűen szánalmas állapotban voltak amiket megnéztem.
Elhiszem hogy mennek és megbízhatók, stb., de iszonyat módon lelakottak tizenpár éves létükre...
Elhiszem!
Az a baj,hogy ha az ember egy szart vesz meg,akkor még utána elég hamar legalább a vételár tripláját is simán ráköltheti! A dieseleknél meg olyan könnyelműen pörgetik az órákat,mintha valami kulcskarika lenne egy újjon. Ráadásul elég pofátlanul is!
|
|
|
|
|
Válasz Volvo-mánia (1273) hozzászólására:
Én is V70/I-et akartam venni, de itthon egyszerűen szánalmas állapotban voltak amiket megnéztem.
Elhiszem hogy mennek és megbízhatók, stb., de iszonyat módon lelakottak tizenpár éves létükre...
|
|
|
|
|
Volvoszív3 írta:
Válasz DaniS70 (1258) hozzászólására:
Azt megfigyeltem (szembe állunk az autóval akkor) a baloldali betét nem ritka látvány, hogy hiányzik.
Nálam is hiányzik de ettől még az autó megy. Persze zavar, hogy nics fent de látva a többieket. Gondoltam arra is , hogy valamiért a betét "felrakom és egyszer csak leesik" kategóriába tartozik. Ezért nem a legfontosabbak közé tartozik a listámon.
Üdv Mindenkinek!
Egyetértek Danival!
Igen a bal gyakran hiányzik,mert a lökhárítóban lévő 4 db kialakított rögzítőfül elég sérülékeny abban az esetben ha valami paraszt nem megfelelő tisztelettel,Volvo alázattal és odafigyeléssel próbálja a helyére tenni a takaró "grill"-t és ennek pöckeivel elhajlítja/eltöri a tartófüleket. Mert utána:1.lehetetlen normálisan visszatenni,2.ha egy-egy sérült a 4-böl akkor könnyen elhagyódik sajnos menet közben.
A bal oldalsó egyébként azért sérülékenyebb része,mert ott a vonószem elöl ez mögött a rács mögött.
Viszont az a baj,hogy a hírdetett autónak a középső rácsa is hiányzik a lökösböl elöl,és ha az hiényzik az azt jelenti,hogy az egész első-alsó motorburkolat is hiányzik,mert az annak része.Szóval vagy árkot ugrottak az autóval,vagy valami tuningmájszter nem odavalónak titulálta és nem szerelte vissza.Vagy eltörte...
A bal első sárvédő és motortető közti hézag nekem is szemet szúrt!Meg alig van benne extra...
Természetesen mindezektöl az autó működik,meg megy is csak a képekre pillantott hírtelen észrevételemet írtam le.Szóval ha kipróbálásra kerül,ill.állapotfelmérésre és az ott elhangzottakkal és a személyes benyomással tett észrevétel alapján tetszik az autó és megfelel arra amire vásárolnád akkor minden további nélkül jó is lehet akár!
De én pl.ennyit ezért bőven nem adnék!Néha felbukkan egész jó állapotu I-es V70!Sajnos csak nagyon néha,pláne diesel. (Nekem is tetszenek nagyon egyébként!)
|
|
|
|
|
Válasz báró úr (1271) hozzászólására:
Akartam mondani: long.
|
|
|
|
|
PEPITA írta:
Válasz PEPITA (1229) hozzászólására:
Viszont jó hír is van, szépen megy fel az OTP ára, mégiscsak érdemes volt elkezdeni játszani:))
PEPITA & tőzsde Cápa:))))
Jó hír. Amennyiben lonban ülsz.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1258) hozzászólására:
Azt megfigyeltem (szembe állunk az autóval akkor) a baloldali betét nem ritka látvány, hogy hiányzik.
Nálam is hiányzik de ettől még az autó megy. Persze zavar, hogy nics fent de látva a többieket. Gondoltam arra is , hogy valamiért a betét "felrakom és egyszer csak leesik" kategóriába tartozik. Ezért nem a legfontosabbak közé tartozik a listámon.
|
|
|
|
|
Válasz Volvoszív3 (1266) hozzászólására:
SZIIIIJJJJAAAAAAA!
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1261) hozzászólására:
Jóóó estét kívánok!
Elég ha olvasok vagy nem?
|
|
|
|
|
Válasz copy14 (1263) hozzászólására:
Ok
A bor mindíg jó ötlet, gyógyszer )
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (1255) hozzászólására:
Én meg közben jól berozéfröccsöztem... huhahaaaa
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (1257) hozzászólására:
Elöre is köszi a segitséget!!Holnap akkor majd érdeklödök jó??? A bor pedig jó ötlet volt ma estére
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1242) hozzászólására:
Köszi Lacikám. Úgyis valamikor ki kell mennem. Meg kell beszélnünk is, úgy néz ki nem lesz belőle semmi.
|
|
|
|
|
Szólaljál meg Volvószív, mert agyoncsaplak!
Ezer meg egy éve nem írt ide, oszt meglapul a fűben!
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1259) hozzászólására:
11 éves autóra hogy adnak hitelt?
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1256) hozzászólására:
Véleményem szerint egy gány autó a bordó, az első lökhárító beömlőiből hiányzik az összes betét rács, a motorháztető is eláll egy kicsit, a hátsó lámpa szprével van sötétítve stb.
A fehéret saját szemmel láttam, na abban tuti nem 159 ezer km van. Rettenetesen le van pukkanva belül is, kívül is elég gyászos, ja! és tavaly augusztusban néztük meg a haveromnak, akkor 990-ért volt, ő ehelyett vett egy újabb V70-est...
Tehát egyik sem érdemes még megnézésre sem...
|
|
|
|
|
Válasz copy14 (1244) hozzászólására:
Szia
ez egy automata váltós s80 "lendkereke" cikkszám alapján. Azért idézőjellel mert nem így hívják de nem jut eszembe. Ezen van a fogaskoszorú amit az önindító hajt, gondolom lefogazott azért kell cserélni. Egy új kb 50ezer bontóban a fele.
Holnap utánanézek.
Üdv
|
|
|
|
|
Válasz Kisguzzi (1253) hozzászólására:
hogy külföldi volt e vagy magyar... hát nem tudom, a bordó az tuti.. de ez nálam többedleges hogy hol vették, igaznádiból az érdekel hogy megéri e bármelyikkel is a megnézés szintjére eljutni...
|
|
|
|
|
Főztem egy lecsót, megettem, nagyon jó lett. Most jófajta egri veresst kortyolgatok. Hasonló jó estét kívánok Mindenkinek.
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1251) hozzászólására:
Bocsánat: 2012/03 hóig irja a vizsgát, ami sárga színű matrica
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (1251) hozzászólására:
Én még nem vagyok egy nagy szakértő, de mindkét autó külföldi volt, a bordót rendszám alapján már elég fiatalon behozhatták az országba, a fehérről nem tudni. A bordó elsőre jobb állapotúnak tűnik, viszont: 2010/03-ig írja a vizsgát, a képen még a régi vizsga ill. ZK matrica van, ja és mások a dísztárcsák is, az autó két oldalán, nem friss a kép, valószínűleg a hátsó kép az már elég régi, tehát az autó is régóta állhat ott a kereskedésben...
|
|
|
|
|
Sziasztok,
Tud valaki egy árat mondani a képen látható alkatrészre? Ez a légtömeg mérő után csatlakozik a turbohoz.
Gondolom utángyártott alkatrész nincsen .
Egy 850 t5-ös volvoba kellene. Vannak kis csövek is a turbo részen, azt hiszem olyan 5 mm-es belső átmérővel, azok is kellenének.
Segítséget előre is köszönöm
Üdv:Péter
|
|
|
|
|
zsig írta:
Válasz Longboat (1218) hozzászólására:
Az 1.6-os motor sztem nekem elég lesz, nem vagyok egy száguldós típus. A futott km-re a kereskedő is azt mondta, hogy 149-cel vette át, de tuti nem igaz.
A kocsi megfelelőnek tűnt nekünk, nekem.
Viszont:
Megkérdeztem, hogy elvihetem-e márkaszervízbe átvizsgálásra. Azt mondta a fószer, hogy nem tudja bemondásra odaadni, de idehozhatok pár szerelőt, megemelik és az "én szerelőim" átvizsgálhatják az egész kocsit. Ez korrekt?
Kevesen vannak - erre hivatkozott, hogy miért nem akarja elvinni és miért mi jöjjünk hozzájuk. A kereskedés neve Car-Tom Kft., nem sokat hallottam róluk eddig.
Igérem, mára befejezem, de nekem az ilyen "bonyolult" autók vásárlása mélyvíz, a jogsim megszerzése óta, 10 éve egy régi kocka ezerötössel járok, de szegény 400.000 km után már ölég nehezen javítható, a műszaki vizsgára felkészítés pedig 200 ezerbe kerülne..
Ha a csepeli Car-Tom, akkor tőlük vettem az S80-ast. Azt elvittük állapotfelmérésre - sajna félresikeredett a felmérés, de nem rajtuk múlott - végül is megvettem és nem volt vele gondom. Ami problémát jeleztek az megvolt sőt utólag a cég tulaja meg is bánta, hogy annyiért adta el az autót amennyit kért (rájött, hogy alulárazta )
Persze ez nem jelent semmit hiszen más autó, más szituáció és ~4 éve volt, de nekem nem volt velük rossz tapasztalat.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (1248) hozzászólására:
Köszönöm a segítséget, lecserélem benne az olajat!
|
|
|
|
|
Válasz Kisguzzi (1247) hozzászólására:
A féknek elméletben nem lehet köze ehhez a jelenséghez. A két rendszer nincs összefüggésben. Legalábbis amennyire én tudom . Cseréld ki az olajat, meg nézd meg az ékszíjfeszességet, aztán ha még mindig megvan a hiba, akkor lehet tovább keresgélni. A kopptól-koppig való tekeréskor csak a hidraulikus határolás miatt van 'hülye' hangja, ez szinte minden szervókormány produkálja.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (1205) hozzászólására:
Hát én még nem cseréltem szervó olajat, 1 éve van meg az autó. A nyomom a féket, az állóhelyzetre vonatkozott, én is a pumpára gyanakszom, hogy ha megy a fékhez, akkor már nem jut elég a kormányhoz, csak azt most "nincs kedvem" még kicserélni De ezt az olajcserét megjátszom, hátha segít. Ja és még egy, ezt nem írtam korábban, hogy ha kormányt ütközésig fordítom, balra is és jobbra is, akkor nagyon furcsa rossz hangot ad ki, lehet hogy ennek is köze van hozzá?
|
|
|
|
|
Bocsánat ma még nem köszöntem;
Evviva Duce!
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (1229) hozzászólására:
Kedves PEPITA,
Ne vedd a lelkedre, elvégre ha valaki fizet, annak a nótáját kell húznod.
Anno amikor Rolla János művész úr a kanárisárga phase II Daciájával bement a Lövőház utca 32-be, aholis mmegrendelte az Ő Daciájának az karburátor által végbemenő fogyasztásának beszabályozását,... nos akkor mint fizető ügyfélnek udvariasan előreköszönve teljesítették eme fentebb vázolt óhaját.
Kérdezd meg fent említett művész urat (akit szeretve tisztelek és becsülök, mert csak az Ő, és a LFKZ V4S interpertációja szól mindig a fejemben, mindenki másé elégtelen, hamis...)
hogy milyen volt az élet sárga Daciában, és volt-e karburátort állíttatni a Lövőház utca Marczibányi tér sarkán 1987 táján??
|
|
|
|
|
Sziasztok!!! Egy kis segitség vagy info kellene neekem!Van egy ismerősöm és egy S80-as lenkerék problémával küzd!!Adott nekem egy tipus vagy kodszámot ezt nem tudom pontosan"08677768".Erre kellene valami tipp hogy hol lehet beszerezni és kb mibe fáj??Ha valakinek van tipp vagy konkrétum azt előre is köszi!!! Sziasztok! copy14
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1196) hozzászólására:
Jobbulást nekije.
Ne engedd, h emelgessen téged
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1211) hozzászólására:
Biztos ami tuti
Sztem van.
|
|
|
|
|
Szia Ícsi!
Küldtem neked mailt a freemail-es címedre.
Megjött a mellékletekkel? Remélem használni tudod.
PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1226) hozzászólására:
Rendben, nekem is gálya 8-ig, utána hívlak.
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1231) hozzászólására:
Ha nem engedi el az autót szakszervizbe, akkor felejtő, keress másikat. Minden csak duma.
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1231) hozzászólására:
megértem őket is, de ha te eljutsz odáig hogy igen tetszik és megveszem, ezt el is kell mondani, na akkor kell elvinni és ha ott áldásukat adják a szervizben akkor adod is a pénzt. ez a te részedről is korrekt, nehogy minden "hozzá nemértő" hurcibálja a kocsit át pesten, lehet h biztosítás sincs rajta.
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1231) hozzászólására:
Szerintem ez most érte el a felejtős kategóriát...
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1231) hozzászólására:
EZ FELEJTŐS! Keress másikat. Nem véletlenül húzódozik, erről beszéltünk.
Az 1.6-os motor nem azért kevés, mert azt mondod nem vagy száguldozós típus, hanem egy előzésnél a kocsi súlya nem engedi, hogy könnyedén kigyorsíts, előzz. Ez a gép min 1400Kg, nem lada.
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1216) hozzászólására:
a legfontosabb és hasznosabb tanács, vidd el márkaszervizbe 15e, ahogy előttem is mondták.
más, ha első tulaj, az akkor kiolvasható a forgalmiból, és ha igaz, akkor a tulaj neve és címe meglesz...
tapasztalat, olcsó kocsi mindig gyanús, hidd el, ha vki megszorul és vagy "építkezik" a nepper már megvette volna(ha jó vétel lenne) és árulná reális áron. nem gyári szőnyeg nem gyári d.tárcsa. ezek nálam kizáró tényezők. +pesti, és 250e km-nél is tud így kinézni egy volvo belső ez 1000%.
üdv:zajcev5
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1231) hozzászólására:
"de nekem az ilyen "bonyolult" autók vásárlása mélyvíz"
Pont ezért:
Ha nem engedi akkor felejtős...
Egy állapotfelmérés folyamán sok-sok mindent megsasolnak ám a márka szagemberei, ami nem azonos egy: felemeljük oszt nézzétek hülyegyerekekkel...
'pot kívánok!
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1231) hozzászólására:
ha van megfelelő hardver- és szoftverparkjuk, hitelesített műszereik, akkor akár bele is lehet menni, bár én ezen a téren nem nagyon engednék. Olyan nincs, hogy reggel 7-9ig egyikük sem tud elmenni veled.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1196) hozzászólására:
Jobbulást kívánunk a párodnak!
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1218) hozzászólására:
Az 1.6-os motor sztem nekem elég lesz, nem vagyok egy száguldós típus. A futott km-re a kereskedő is azt mondta, hogy 149-cel vette át, de tuti nem igaz.
A kocsi megfelelőnek tűnt nekünk, nekem.
Viszont:
Megkérdeztem, hogy elvihetem-e márkaszervízbe átvizsgálásra. Azt mondta a fószer, hogy nem tudja bemondásra odaadni, de idehozhatok pár szerelőt, megemelik és az "én szerelőim" átvizsgálhatják az egész kocsit. Ez korrekt?
Kevesen vannak - erre hivatkozott, hogy miért nem akarja elvinni és miért mi jöjjünk hozzájuk. A kereskedés neve Car-Tom Kft., nem sokat hallottam róluk eddig.
Igérem, mára befejezem, de nekem az ilyen "bonyolult" autók vásárlása mélyvíz, a jogsim megszerzése óta, 10 éve egy régi kocka ezerötössel járok, de szegény 400.000 km után már ölég nehezen javítható, a műszaki vizsgára felkészítés pedig 200 ezerbe kerülne..
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (1229) hozzászólására:
Viszont jó hír is van, szépen megy fel az OTP ára, mégiscsak érdemes volt elkezdeni játszani:))
PEPITA & tőzsde Cápa:))))
|
|
|
|
|
Longboat írta:
PEPITA írta:
Ha valaki tud valamilyen jó zenész állást (komolyzene, hegedű "szakirány"), kérem szóljon. Ez most komoly!
Te beteg vagy. Ez most komoly.
Szia Longboat!
Sajnos nem vagyok beteg:(((
Majd személyesen elmesélem, addig viszont hadd dicsekedjek, Veletek lehet örülni a sikernek, a zenekarban sajnos nagyon elvadult a légkör:
Ma a következő e-mail érkezett. Az előzménye az, hogy a Liszt Kamarazenekar egyik állandó támogatója a Danubia védjegyhivatal, általában ott vannak a koncertjeinken. Minden évben a támogatás ellentételezéseként, egy koncertet adunk nekik, ez most júniusban is így lesz, a tervezett műsort előre elküldtük nekik. A múlt pénteken volt a bérleti koncert újabb (2.) felvonása, és ott is jelen voltak a Védjegyhivatal képviselői. Ezt követően kaptuk a következő e-mailt (Éva a zenekar belföldi szervezője):
"Kedves Éva!
A múlt pénteki koncerten beszéltem Rolla János úrral, aki várja javaslatunkat. Ezzel a javaslattal megelőztek. Az a kérésem, hogy a program a Csajkovszkij vonós szerenádtól eltekintve maradjon, de a vonós szerenád helyett azt a Vivaldi kettős versenyt játsszák el, mely a pénteki programban utolsóként szerepelt. Az rendkívül szép előadás volt. (sajnos most nincs előttem a prospektus és kívülről nem emlékszem a pontos címére).
Kicsit önző vagyok, mert a vonós szerenádot mi Danubiások már több alkalommal hallottuk, és a mostani Vivaldit (előadták Hutás és Déry művész urak) nagyon jónak és mindenki számára felemelőnek tartjuk.
Ha van ellene kifogás vagy technikai akadály, kérem, jelezzék.
Előre is köszönöm.
........... Mihály
DANUBIA Szabadalmi és Jogi Iroda Kft.
ügyvezető igazgató
szabadalmi ügyvivő, európai szabadalmi ügyvivő
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 16.
tel: 411-8716
fax: 266-5770
E-mail: .......@danubia.hu
www.danubia.hu"
A koncerten 3 Handel Concerto Grosso, 1 egyhegedűs Vivaldi, és egy négyhegedűs Vivaldi mű is elhangzott, az egyhegedűst Hutás művész úr, a négyhegedűst, meg más tagok játszották, abban egyikünk sem volt szólista. Mégis, a kéthegedűs kell nekik.
Ennek ellenére továbbra sincs beleszólásunk semmibe, még elmondani is nehéz, hogy mit szeretnénk, mert túlkiabálnak minket azok akik tulajdonképpen elvileg a kollégáink és nem a főnökeink.
Mindenesetre, erősen gondolkodom egy állásváltoztatáson, akár ügyvédként is.
PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1196) hozzászólására:
Szia!
Vikinek jobbulást!
PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1219) hozzászólására:
OK, este elérhető leszek . Most éppen egy konferencián standolok.......
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1221) hozzászólására:
Mindenki én vagyok. Küldtem Neked emilt.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (1223) hozzászólására:
Nyertél! Igaz, nem is féket érzi keménynek, hanem a kormányt.
|
|
|
|
|
Válasz Husom (1205) hozzászólására:
sztem nem akkor érzi keménynek a féket, mikor kinyomja a kuplungot, mert kuplung nem is nagyon van az autóban...
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1216) hozzászólására:
szépek a beltéri képek, nem nagyon láttam kopottnak a belsőt, de az ára tényleg nagyon alacsony nekem, a törött lökös és cserélt lámpa miatt nem indokolt sztem. sztem vagy a km, vagy a lámpacsere mögött húzodik még valami, ami nem teljesen tiszta. vajon vezérműszíj cserélve-e volt már? az is lehet, hogy aktuális ennél a típusnál (160k km és 8 vagy 10 év, sosem emlékszem.)
|
|
|
|
|
Válasz Husom (1217) hozzászólására:
Lehet hogy nagyot tévedtem, emlékeim szerint a belfegor környékén tevékenykedtál anno.
Vagy rosszul kapcsoltam össze két információt.
Vagy nem Te vagy Husom74 azindextopicról.
Vagy az Alzheimer kórom miatt (54 vagyok) arra emlékeztem, hogy vmi közöd volt a belfegor nevű társasághoz.
Mint vevő szerettem volna kapcsolatot létesíteni fent nevezett céggel, megrendelendő, készpénzzel előrefizetendő szolgáltatás ügyiben, mivelhogy meglehetősen jónak tüntek weblapilag.
Ha tévedtem, kérlek jelezz vissza, hogy:
Kedves DrER850, tévedtél
Kedves DrER850, nem tévedtél, de már nem én vok.
Passz.
Elöre is köszi
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1218) hozzászólására:
lehet ám azt sportosan is vezetni, csak nem autópályán és nagyon drágán
|
|
|
|
|
Paci!
Próbáltalak teflon elérni, de ez nem sikerült. Hívj, ha van pár perced, bitteplíz, de ne reménykedj, hogy megúszod, este én is csörgök majd.
|
|
|
|
|
Válasz zsig (1216) hozzászólására:
Az 1.6 nem egy sportos dolog ebben a dobozban. A futott km valszeg Grimm legszebb... Ha jól megy a kocsi és egyébként megfelelőnek tűnik, akkor vidd el márkaszervizbe állapotfelmérésre, ahol kb 15e Ft ellenében tisztességesen átnézik, és tájékoztatnak az előéletéről. Ezt egyébként alváz- és/vagy motorszám alapján is megteszik, ha szépen kéred. Ha a neppernek a felvetéstől akár csak megrezzen a szempillája, iszkiri. Ha nem engedi felméretni a kocsit, akkor felejtő.
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1213) hozzászólására:
Ezt annyira nem értem, hogy már most sokba fog kerülni.
|
|
|
|
|
Sziasztok Volvós agyak!
Az index fórumról küldtek ide, hogy itt tegyem föl a kérdést:
Régi, menthetetlenül elhasználódott kocsim helyett újabbat keresek, ezt is kinéztem a neten:
www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/v40/volvo_v40_1.6_aktiv-3681410
Ma voltam megnézni a kocsit két autóbuzi, autószerelő haverommal.
-Egyben van, a hátsó lökös sarka törött;
-A jobb első lámpabúrában van egy kőfelverődés, az egyik búra későbbi gyártmány, vszg. csere volt.
-A szélvédő jobb és bal alsó sarkában a fekete színezésen lévő két téglap üres, más autóknál itt azvázszámot láttam eddig;
-Jól indult, az akksi gyenge volt egy kicsit, a dob hideg volt, mielőtt kijött a mókus;
-149 ezer km van a számlálóban, ami a cimbik szerint nem irreláis, ők 150e km-re tippeltek, viszont a kereskedő azt mondta, hogy ne higyjünk annak, tuti több van benne (digitális kijelzős, bármikor lehet módosítani...)
-A kormányvédő izét leszedtünk, nincs alatta szétfoszolva a műanyag, de kicsit kopott. Viszont a beltér nagyon egyben van.
-Az ajtók, ablakok, klíma, visszajelzők működtek, a vezérműszíj egy matrica alapján 134 ekm körül cserélve volt (kérdés az, hogy ezt a km számláló tekergetése előtt, vagy után végezték.
Szerintetek? Az ára 200-zal kevesebb, mint az átlag ilyen Volvó, gondolom a törött lökhárító és a szar búra is nyom a latban. Néztem más kocsikat is, tökéletes autó nincs, hajlok rá, de szeretném kikérni a Volvo professzorok véleményét is.
Köszönöm a segítséget! zs.
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1212) hozzászólására:
Admirális uram: nem is mondtam, hogy a LIDL-ben kapható gyémántporos fenő valami 450 forintocskáért. Tegnapelőtt vettem én is.
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1212) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz Husom (1206) hozzászólására:
Kedves Husom,
Kellemes emlékekkel rendelkezevén a Kecskeméti "kisasztalos" jelenlétedről, off, de szakmádba vágó kérdéseket/potenciális megrendeléseket előrevetítő kapcsolat ügyében vajh milyen elérhetőségeidet tudnám igénybe venni, milyen hivatkozásokkal?.
Mint potenciális megrendelő cash against Te céged szolgáltatás.... "belfegor a pokolból"
Ha gondolod hogy számodra is érdekes lehet, és esetleg személyesen kell tárgyaljak a döntéshozókkal, jelezd azt.
DrER850
propermed@freemail.hu
P.S, A megrendelni kívánt szolgáltatások specifikációja viszajelzésed után átadásra kerül.
Ha nem vagy, vagy nem lehetsz érdekelt a fenti témákban, kérlek írj vissza annyit hogy:
Igen, beszéljenek róla a döntéshozók
Nem, ne beszéljünk róla,
Baráti üdvözlettel, doki, az öregebbik
Volvo for future
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1211) hozzászólására:
Wehhe, ismered a viccet nyúlpapáról és a kisfiáról, meg a nyuszilányokról?
"Bocs Papa."
|
|
|
|
|
Bocsánat, én nem akartam háromszor!
|
|
|
|
|
Itt vannak. Állítólag ez a kütyü szabályozza, hogy mikor kapcsoljon le a klíma. Nekem kicsit hamarabb kapcsol ki, és 2500 fölött nem hűt.
A cikkszáma amit találtam rajta 3537866
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Válasz Kisguzzi (1203) hozzászólására:
Olaj mikor volt cserélve? cseréld le az a tuti, 1 liter ATF olajat vegyél, 7 deci kell bele.
Na igen, ez is lehet probléma. Ez az olcsóbbik lehetőség.
|
|
|
|
|
Válasz Kisguzzi (1203) hozzászólására:
Jónap!
A "nyomom a féket" az mit jelent? Ha állóhelyben megnyomod, akkor még nehezebb lesz? Vagy fékezéskor, amikor kinyomod a kuplungot, és megint alapjárat van, akkor lesz megint nehezebb? Mert magának a féknek elvileg nem lehet köze ehhez a jelenséghez. Vagy a szivattyú kezd fáradni, és kis fordulaton nem tud rendesen szállítani, vagy csúszik az ékszíja, szerintem.
|
|
|
|
|
Válasz Kisguzzi (1203) hozzászólására:
Olaj mikor volt cserélve? cseréld le az a tuti, 1 liter ATF olajat vegyél, 7 deci kell bele.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Van egy 940esem 2,3as benzin automata (B230FB), és egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy alapjáraton illetve amikor nyomom a féket, akkor elnehezül a szervókormányom. Megnéztem a szervóolaj szintjét a max vonal alatt 1mm-rel. Ebben tudnátok nekem segíteni? köszönöm!
|
|
|
|
|
Válasz báró úr (1198) hozzászólására:
Köc
|
|
|
|
|