|
Válasz DaniS70 (1153) hozzászólására:
A Te beszámolód sokkal szebb, izgalmasabb.
Ha irigykedős lennék, most irigyelnélek. 
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1171) hozzászólására:
aha, akkor ne add oda másnak, majd gyüvök érte.
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1162) hozzászólására:
Van, felnyistül.
|
|
|
|
|
Üdv Mindenkinek!
Mivel Volvo-s téma, úgy gondoltam, hogy itt is közhírré tétetik, hogy 2010. május 15-16-án megrendezésre kerül a II. Országos Volvo 4xx Találkozó
A szervezők mi vagyunk a Párommal, és várunk szeretettel minden olyan kedves Volvo-tulajt is, akinek nem 4xx-ese van, de szeretne egy jót autózni, és egy vidám, jókedvű társasággal eltölteni egy kellemes hétvégét
Ha valakinek kérdése lenne, írjon nekem nyugodtan  (Mail: levai.gabor@gmail.com)
Nagyvonalakban egy kis kedvcsináló:
II. Országos Volvo 4xx Találkozó
Helyszín: Bodrogkisfalud (Tokaj-Hegyalja)
Időpont: 2010. május 15-16. (szombat-vasárnap, de lehet jönni már pénteken is)
Várható fix költségek: Szállás díja, 5.000 Ft/fő/éj (ÁFA-al, IFA-val, mindennel)
Elhelyezés: Teljesen felszerelt apartmanokban (konyhai eszközök, TV...) , kb. 35-40 fő részére ---> Link
Étkezés: Érkezéskor, szombaton isteni babgulyással várunk mindenkit, este süthetünk szalonnát, vasárnap reggeli: egy alap-reggeli benne van az 5.000 Ft-os szállásdíjban, ebéd pedig útközben, valamilyen hangulatos kis csárdában, étteremben ehetünk
Programok: Szombaton kötetlen beszélgetés, esetleg a környék bemutatása, de van lehetőség lovaglásra is, vasárnap pedig autós kirándulás  Mehetünk Sárospatakra, vagy Sátoraljaújhelyre, ahol Kalandpark, és Termálfürdő is van  Linkek itt: Kalandpark Termálfürdő
Bármilyen kérdés felmerül, írjatok nyugodtan
Üdv Mindenkinek!
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (1157) hozzászólására:
ez nagyon szép még mindig 
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1140) hozzászólására:
Szia
2002-es, D5 motor, eredetileg volt benne egy chip dobozka valami olasz felirattal, de most kivettem, mivel bizonytalan a kérdés számomra.
Csak a múlt héten jutottam hozzá, most egy szilent cserén volt, a hétvégén tudom csak próbálgatni hosszabb úton, addig egy öreg 20 éves Peugeut 405 kombit nyúzúnk amíg bírja.
Üdv Gábor
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1154) hozzászólására:
Jó reggelt!
Héjjjj ez egy nyócötvenes Te csacsi
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1162) hozzászólására:
Ma fogom szaktekinteni, tennap + előtte orvosos rohangálás vót.
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1160) hozzászólására:
Ha ráviszed az egeret a fotókra, látod a turpisságot, egyik képbeszúrás, másik a saját gépről felrakott fotó.
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1159) hozzászólására:
Ez egy régi, téleleji kép, acélfelnis. Fordítva, a meglévő szett mellé én vettem tőle még egyet, így a 480asra is az került. Legyen évjárathelyes! 
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (1157) hozzászólására:
Egy fotót akartam betenni, kicsit még nehézkes a beszúrás funkció, de igyekszem... 
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (1145) hozzászólására:
Maesztró!
Találtál nekem gumit a pótkerékre?
|
|
|
|
|
Válasz DrER850 (1156) hozzászólására:
Neménvótam, a vulkán... 
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (1157) hozzászólására:
Vagy már lehet többet is?
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (1157) hozzászólására:
Lévai kolléga megint lenyúlt egy adag Cetust? 
|
|
|
|
|
Válasz gertibor (1150) hozzászólására:
Egy hsz-be egy képet lehet beilleszteni.
|
|
|
|
|
Sakálatos jó reggelt!

|
|
|
|
|
Válasz DéeL (1155) hozzászólására:
Jóöreg
Muszáj volt átfösteni ezt a szépséget? 
|
|
|
|
|
Yóreggelt

|
|
|
|
|
S70zép jó reggelt!

|
|
|
|
|
Válasz gertibor (1148) hozzászólására:
Az említett egyik autót nemrég teszteltük:
|
|
|
|
|
mornin'

|
|
|
|
|
Remélem ez sikerült.
|
|
|
|
|
Válasz gertibor (1148) hozzászólására:
Sajnos a hozzávaló képeket nem tudtam átmásolni.
|
|
|
|
|
Bemutató Volvo C30 és C70
Egyszerre szeretne mindent az ember: komfortot és keménységet, biztonságot és vagányságot. Mintha csak összkomfortos jégkunyhóra vágyna!
A Volvo tudja a módját, a felfrissített C30-as és C70-es ügyesen ötvözi az ellentéteket. Ja, és persze jégkunyhóban aludtunk a bemutató alkalmával, de azért nem egészen olyanban, mint az eszkimóké… Mindez mintha azt akarná sugalmazni, hogy a látszólag jégtömbből kifaragott, szóval vagány fickóknak való Volvók sem csak hóviharban edzett vikingeknek felelnek meg, hanem éppen ellenkezőleg: dédelgetően kényeztetik gazdájukat – azzal a komforttal, amelyet éppen az Észak ridegségéhez szokott svédek értenek annyira jól. Designjuk pedig a szemet hivatott gyönyörködtetni, hiszen a kordában tartott közlekedés körülményei között alig lehet műszaki előnyökkel villogni, tetszetős megjelenéssel viszont annál inkább.
Volvo-matematika: trendi lehetőségek
A provokatív és játékos C30-as, amely elsősorban városi használatra való, s a praktikum helyett inkább hetyke megjelenésével, könnyed személyiségével hódít, mindent megad a divatozni vágyó autósnak. Nemigen valószínű, hogy egy ugyanilyen parkol le mellettünk, hiszen 49 külső színkombináció, 11-féle alufelni, 27-féle kárpit, négyféle középkonzol, 12-féle hajtómű és háromféle audiorendszer rendelhető, ezenkívül van opciós hátsó spoiler, tetőablak, no meg sok egyéb, úgyhogy a variációk szinte kiapadhatatlanok. Itt már nem a „Mindent a szemnek” érvényesül, noha rendesen átrajzolták az autót, új az orra, a sárvédő és a hátulja, belül pedig a „lebegő” középkonzol tört gyöngyházfénye ragadja meg a tekintetet. Eltévedéstől akkor sem kell félni, ha felmondaná a szolgálatot a navigátor: a szőnyegek világtérképpé állnak össze…
A dinamikus pilóta valószínűleg még ennél is többre értékeli, hogy a kormányzás 10%-kal direktebb, a futómű pedig 30%-kal feszesebb lett, és egy még sportosabb futómű is rendelhető az autóhoz, extraként. Idén tavasztól rendelkezésre áll az 1.6 DRIVe modell, start/stop funkcióval, amely – például piros lámpánál vagy dugóban – leállítja a motort. E megoldás mindössze 3,8 l/100 km üzemanyag-fogyasztást és 99 g CO2/km károsanyag-kibocsátást tesz lehetővé. A T5-ös, a D5-ös és 2.0D motorok alapfelszereltségéhez hatfokozatú kézi sebességváltó tartozik, az öthengeres benzin- és dízelmotorokhoz Geartronic funkcióval ellátott ötfokozatú automata rendelhető, a 2.0D-hez pedig a hatgangos Powershift automata konfigurálható.
Kívül-belül finomított részletek a C70-esen
A C70-es módosulásai igen diszkrétek, a finom változtatások bevallottan egyetlen célja a luxus érzetének növelése volt. Szerkezetileg mind az autó egésze, mint az egyéniségét adó háromrészes fém kupé-kabrió tető nem igényelt konstrukciós beavatkozást – noha a 30 másodperces nyitási-csukási idő, valamint az, hogy csak álló helyzetben működik, már nem számít élvonalbelinek. Igazából az autó orrát és hátsó részét tervezték át, hogy jobban illeszkedjék az aktuális márkaarculathoz, és finomabb anyagokkal, még gondosabb kidolgozással értékelték fel a belső teret. Az orr sokkal határozottabb ék formájú lett, egyes elemeket pedig a tervezők elmozdítottak hosszirányban és függőlegesen, így az autó eleje a korábbiaknál erőteljesebb térbeli mélységet kapott. Az új első fényszórók és a ködlámpák körüli díszítés például egy kicsit felfelé és hátra dől, az alsó hűtőrács pedig sokkal részl etesebben kidolgozott. Hátul újdonság a fénydiódás lámpaegység, amely minden tekintetben előrelépés az izzólámpáshoz képest. A műszerfal szélesebbnek és egyben kecsesebbnek tűnik, borítása jobb minőségű anyagból készül. Az exkluzív, kizárólag a C70-esben használt tipográfiájú műszerek is jelzik, hogy ez a Volvo egyik legrangosabb modellje.
|
|
|
|
|
Válasz fargo (1143) hozzászólására:
Jóreggelt SE!
Huhúúú, akkor nagyon gyorsan kéne dönteni, mert én cseréltem, hogy el tudjak menni. Persze tiszta, hogy nem csak én megyek, csak hirtelen nem tudom megoldani, hogy másik hétvégén menjek!  Így is hosszúznom kell kétszer (48)
Mind a két helyet megkérdezted Páppá?
|
|
|
|
|
Szép reggelt mindenkinek.
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
JóEstate
Kis fejlemény topiktúra témában:
Beszéltem a lütyemityei panzióval, és mint sejtettem, náluk már régen lefoglalták a pünkösdi hosszú hétvégét. Szóval vagy egy hétel előtte, vagy egy héttel utána tudnánk menni. Vagy ha ragaszkodik a brigád a pünkösdöz, akkor keresnem kell másik szállást. No, mi legyen?
Költségek:
- Szállás durván 4k/fő
- Kaja, ami esetleg lehet félpanzió, de lehet vagy megbográcsolni magunknak, vagy hozni a "szomszédból", mint legutóbb a rétest meg a dödöllét
- Benzin, autópálya díj
- Esetleg fürdő belépő, az 2.3k a felnőtt, 1.3k a gyermek részére. Szerintem mehetünk egész napos Aquaparkos bulira is, akkor már valószínűleg nyitva lesz...
- Május közepén kötelező meglátogatni a Jeli arborétumot, kb 30 km Zalaegerszegtől, lexebb! Nem t'om mennyi a belépő. Hétköznap kellene menni oda, hétvégén hemzsegnek a külföldiek :-/
Meg ami még eszünkbe jut...
kopiteki írta:
Nem jönnek többen?
Kit érdekel a III. Zalai Topiktúra?
Pünkösdi hosszú hétvége, május 21-24., valahol a dombok között
- fargo & fija & kuttyája
- PEPITA
- DaniS70/740, vagy ahogy akarjátok, és élete Viktóriája
- kopiteki
- gszilag & menyasszonykája & Zsombor, a verda
- Longboat family, azaz 4 fő, szívesebben aludnánk 2 db kétágyas szobában, de ha csak négyágyas jut az sem baj. Még egyébként sem biztos, hogy tudunk menni, csak szeretnénk-
- Zoli855 és neje és Lucája, meg a 855
- Brukner és Bruknerlady az S40 Spenóttal, szeretnénk, de nem 100% még
Tessék jelentkezni, naggyon jó lesz!!!
|
|
|
|
|
Üdv Mindenkinek!
A Veterán újság címlapján egy szép zöld 144-es Volvo van, ha esetleg valakit érdekelne...
|
|
|
|
|
Bocsi a lassulásért, de migrálódik a rendszer egy erősebb vasra. Május 1-től minden OK lesz ahogy ígértem.
|
|
|
|
|
Válasz Wolfi (1139) hozzászólására:
Szia!
V70 évjárat?
A kormány erő ellenében húz balra?
A kormány ferdén áll egyenesfutáskor? (balra?)
A futómű beállítása megtörtént-e erre szakosodott műhelyben?
A guminyomások egyenlőek-é?
Egyedül használva az autót, add hozzá a testsúlyodat az autó menetirány szerinti bal oldalához.
(Az mennyi is, mármint a testsúlyod?)
Enyhe hosszanti nyomvályús utakon közlekedsz-e nap mint nap?
Amennyiben igen, és fő profilját tekintve "hosszanti bordákkal ellátott" gumik vannak az autóra felszerelve, könnyen lehet az az érzésed hogy balra húz.
Ennek ellentmond, hogy az utak nagyrésze menetirány szerint jobbra lejt a vízelvezetés miatti kialakításuknál fogva.
Javaslom hogy keress fel egy olyan céget/márkaszervízt, ahol rendesen bemérik a futómű geometriáját.
Ezek a paraméterek: Összetartás Dőlés Utánfutás
Esetleg kiderülhet hogy a futómű sérült volt, vagy még életében nem állították be a fenti paramétereket.
Üdv. a csapatban, a valódi szakértők is majd hozzászólnak, ha kialudták magukat 
|
|
|
|
|
Sziasztok
Új vagyok a Volvo klubban, most vettem a családnak egy bálnát(V70) és egy kis segítség kellene. A kormány enyhén balra húz. Már ellenőriztük a futóművet, guminyomásokat, szilentek lettek cserélve (csak gyanúsak voltak, igazából nem is kellett volna), stb. Amúgy a gép rendben.
Több ötlet is adódott, pl. gumik csereberélése, stb.
Kösz a segítséget
|
|
|
|
|
Válasz inrock (1131) hozzászólására:
AZT AZ ÉLETBE!!!!!! 
|
|
|
|
|
Válasz DéeL (1135) hozzászólására:
Húúúdászééép...
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1133) hozzászólására:

|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1133) hozzászólására:
Múlt héten láttam egy S80-at, aminél a fényszórók aljára "bazári" LED-sor volt applikálva. Tudod, mint amit a feltűnési viszketegségben szenvedő béjjemvés, meg ójdis sihederek használnak.
Hát én szégyelltem magam a csávó helyett...
|
|
|
|
|
Válasz inrock (1131) hozzászólására:
Nem értem ezt a ködlámpa égetést fényes nappal. Ez is olyan hülllyegyerek lehet... 
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1129) hozzászólására:
Valahol leírta Fargo, olyan 3-4 K pénz egy nap. Kaját mindenki magának hoz.VSz megyünk megint éjszakai fürcsikézésre, meg lehet süttetni rétest megint.  Lehet fizetni üdülési csekkel is, bár a csajszi nem rajongott érte, de ki nem xarja le.
Meg természetesen a benzinköltség+matrica.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1128) hozzászólására:
milyen költséggel lehet számolni?
|
|
|
|
|
Nem jönnek többen?
Kit érdekel a III. Zalai Topiktúra?
Pünkösdi hosszú hétvége, május 21-24., valahol a dombok között
- fargo & fija & kuttyája
- PEPITA
- DaniS70/740, vagy ahogy akarjátok, és élete Viktóriája
- kopiteki
- gszilag & menyasszonykája & Zsombor, a verda
- Longboat family, azaz 4 fő, szívesebben aludnánk 2 db kétágyas szobában, de ha csak négyágyas jut az sem baj. Még egyébként sem biztos, hogy tudunk menni, csak szeretnénk-
- Zoli855 és neje és Lucája, meg a 855
- Brukner és Bruknerlady az S40 Spenóttal, szeretnénk, de nem 100% még
Tessék jelentkezni, naggyon jó lesz!!!
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1126) hozzászólására:
Köszi 
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1125) hozzászólására:
Ez a szöveg rejtett a vendégek számára. Regisztrálj, vagy jelentkezz be, hogy el tudd olvasni., vagy a céges címe ami kint van a honlapon.
|
|
|
|
|
Gyerekek tudja valaki Etyi email címét?
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1122) hozzászólására:
Végkielégítés bukott képviselőknek, mehetnek robotra, ibolykának kettőt 
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1122) hozzászólására:
 Nagggyon király, ezt 4 norvég billenti? 
|
|
|
|
|
Van egy új kereső: szorcs.hu (Szörcs.hu). Ami érdekes, hogy a Volvo szóra keresve a Volvo WiW az első találati eredmény 
|
|
|
|
|
DrER850 írta:
Válasz zsoli1 (1114) hozzászólására:
...
Google > márkaszervíz neve beír > eldöntöd melyik van közel > telefonon időpontot kérsz.... stb.
A márkaszervízeken kívüli "okosság" nem létezik az általad kérdezett témákban. (Másban esetleg, esete válogatja)
Egy szintén gyakorló S60 tulaj (is)
Kiegészíteném azzal, hogy a www.volvowiw.hu/index.php?option=com_sobi2&Itemid=42 alatt megtalálod a pesti szakszervizeket és a preferált kontaktokat. Hivatkozz VolvoWiW-re.
|
|
|
|
|
A kocsi alatti pöttyektől én is falnak tudok menni. Egy ideje csinált ilyesmit a gép, úgy a turbó környékén. Később a szervizben megállapították, hogy nem a turbó, hanem a vezérlés felőli főtengely szimmering. Szét is szedték a vezérlést, amikor is kiderült sem ez - sem az. Az egyik vezérműtengely szimmeringje ereszt egy kissé. Ez folyik le végig a blokk oldalán, majd a huzattól elkanyarodik és hátul csepeg le a turbónál. Megcsináltattam. Most nem csepeg! Ahogy illik egy Volvotól.
|
|
|
|
|
Válasz zsoli1 (1114) hozzászólására:
Szia!
Eme lap bal felső sarkában a volvo WIW felirat fölött találhatók a budapesti márkaszervízek. Az Alfa Busz nem az, az buszgyártó cég.
Tekintve hogy.
1. előéletre vagy kíváncsi
2. mérföld/gallont szeretnél átállíttatni, ezekkel a lehetőségekkel legjobb tudomásom szerint a fenti márkaszervizek rendelkeznek, csak és kizárólag.
Tehát:
Google > márkaszervíz neve beír > eldöntöd melyik van közel > telefonon időpontot kérsz.... stb.
A márkaszervízeken kívüli "okosság" nem létezik az általad kérdezett témákban. (Másban esetleg, esete válogatja)
Egy szintén gyakorló S60 tulaj (is) 
|
|
|
|
|
Jónap!
Megint megjelent pár pötty a kocsi alatt. Ha megint a kormánymű, akkor herekirit követek el.
|
|
|
|
|
Válasz Toxic11 (1113) hozzászólására:
Vagyok én már mindenütt, csak nem otthon:-)
|
|
|
|
|
Ja és Budapesten vagyok 
|
|
|
|
|
Sziasztok !
Beleültem egy S60-ba, ajánljatok légyszives valami megbízható szervizt ahol megtudnám az előéletét, illetve a mérfóld/gallon-t átállítanák km/l -re.
Előre is köszönöm a segítségeteket: Zsolt
|
|
|
|
|
Válasz Kockabogaras (1112) hozzászólására:
Bonyek, minek strapàlom magam az indexen, ha màn itt vagy!
Udv!
Ott még vàlaszoltam. 
|
|
|
|
|
Morning.
Üdvözletem l.ovlov (és persze a többiek) Sikerült kicsit feljavítani a repcés Astrát...
Szerintem egész jó lett a hátulja:-))
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1105) hozzászólására:
Jaj télleg. Valamiért nem ugrott be.  Pedig arra laktam anno.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1101) hozzászólására:
Évente egyszer? Értemén?
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1108) hozzászólására:
Csak végigdöngetsz a rakparton, a Nemzeti után már a Csepeli gyorsforgalmin vagy, onnan meg már nincs messze a Csepel művek...
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1105) hozzászólására:
Jaj télleg. Valamiért nem ugrott be.  Pedig arra laktam anno.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1105) hozzászólására:
Gázabá  Sorry, Gézabá.
Gázabá pár ezer km-rel keletebbre van 
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1072) hozzászólására:
Jelentkezzetek még huncutkák! 
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
kopiteki írta:
Válasz Géza bá (1093) hozzászólására:
Jó lenne. Igazából a csepeli távolság a gondom. Köszönöm
Jajmán' a múltkor ott voltam 15 perc alatt!!! Nem távolság.
Ja és nem akarom Gázabá bizniszét rontani, de Solymár kb. ugyanannyira van, ha nem messzebb (időben legalább is). 10-es út,vagy Hűvösvölgy felé... Tudod kopikám.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1102) hozzászólására:
Jajmán! Jobban ismered a várost. 
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (1101) hozzászólására:
És Jóreggelt SE! természetesen! 
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Válasz Géza bá (1093) hozzászólására:
Jó lenne. Igazából a csepeli távolság a gondom. Köszönöm
Jajmán' a múltkor ott voltam 15 perc alatt!!! Nem távolság.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (1093) hozzászólására:
Jó lenne. Igazából a csepeli távolság a gondom. Köszönöm
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1096) hozzászólására:
Ettől eltekintek, már csak azért is, mert KisLongboatok íjászkodnak, nekem kicsit kicsi az ő sporteszközük.
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1098) hozzászólására:
Nem bug. 1 kép rakható a hozzászólásba (további módosításig).
Ok:
- nincs átméretezés ergo pár kép és szétmegy a megjelenítés
- tárhely okai vannak (ne szaladjon el a ló)
- így írta meg a fórum motor fejlesztő
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1094) hozzászólására:
Faxa, 2x ugyanaz a kép, pedig átírtam másodjára ˙(BUG!?)

|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (1094) hozzászólására:
Faxa, 2x ugyanaz a kép, pedig átírtam másodjára ˙(BUG!?)
|
|
|
|
|
Válasz Longboat (1090) hozzászólására:
Mostantól nevezzünk Téged Longbow-nak? 
|
|
|
|
|
S70zép napot!
Az itthoni flotta:

|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Tényleg Kollégák: Nem tud valaki itt a fővárosban megbízható klímást Csabin kívül, akinek van még régifajta gáza? Főleg az északi rész érdekelne...
Solymár jó lesz?
Ha igen: megnézem a fickó telefonszámát.
Ha nem: hát nem.
|
|
|
|
|
Válasz fargo (1075) hozzászólására:
Ha megyünk, nálunk lesz íj is. 
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
üdv mindenkinek aki kíváncsi macskaja2 vizsgázott 164-esére az a veterán volvo fórumon talál képeket róla macskajaj bemutatkozó részlegében. akinek van reggje az láthatja is. akinek nincs az sajnos csak némi reg után.
szép darab. jó autó. kár h automata.
üdv
Dinom

|
|
|
|
|
Válasz pizo (1084) hozzászólására:
semmi gond nincs 
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1082) hozzászólására:
Őszintén: eszembe sem jutott.
A címlistában van egy kispaci-s, egy hotmail-os, egy céges. Kiválasztottam az egyiket. 
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1081) hozzászólására:
igen,péntekig várok és szombaton egyben publikálom
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1077) hozzászólására:
De hogy miért oda  .....fene azt a sok e-mail címet.
Aki ír: jöhet a Ez a szöveg rejtett a vendégek számára. Regisztrálj, vagy jelentkezz be, hogy el tudd olvasni. címre is.....azt minden nap olvasom.
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1074) hozzászólására:
Megkaptad?
|
|
|
|
|
Válasz fargo (1079) hozzászólására:

|
|
|
|
|
Válasz fargo (1075) hozzászólására:
Jó lett volna, de most kihagyjuk.
Majd legközelebb...
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (1074) hozzászólására:
Küldtem egyet a hotmailodra.
|
|
|
|
|
Válasz pizo (1073) hozzászólására:
... de sajnos nem ezt láttam:

|
|
|
|
|
Válasz pizo (1072) hozzászólására:
Köszi 
Ez 16 fő, ha jól számolom. Ki csatlakozik még?
Pizo, tik nem jösztök??? Lesz íjászverseny is 
|
|
|
|
|
KÉRÉS
kérlek küldjétek el nekem pliz az elkövetkező 3-6 hónap eseményeit. Jöhet topiktúra, rally verseny....minden ami Volvo-val vagy a mi "piciny" közösségünkkel kapcsolatos. Az események mellé jöhetnek részletes infók is.
Jövő héten nemigen leszek netközelben, ezért a péntekig beérkezett események még szombaton kikerülnek a publikus eseménynaptárunkba.....
Figyelem: Szándékosan elrejtett szöveg!.....beleértve OVT végleges időponját is
|
|
|
|
|