De hogy én ezt mennyire utálom most. Ilyen szép időben bringázni kéne menni a srácokkal. Egyébként is rágják a fülem, hogy délután menjünk el a CM-re, de az ilyen tömegrendezvényektől kiráz a hideg, ez esetben annál is inkább, mert - bár napi szinten közlekedési eszközként kerekezünk - a durva bringanácik csomó megnyilvánulásukkal nem értek egyet. Érdekes, a kresz, a forgalom jellegzetességeinek ismeretében, magamat nem a többi közlekedő elé/fölé helyezve (látjátok, pedálozom, én mentem meg a Földet, tehát mindenki takarodjon körülöttem az anyjába), semmivel több atrocitás nem ér két keréken, mint négyen. Szóval CM-re nem megyünk, de azért még k. élet, hogy most dolgozni kell.
Lehet, hogy ebéd után elzavarom a bagázst gazokat lesni a vásárba.
Én már túl vagyok a műhely takarításon. Végre.
Most jön a fűnyírás.
Azért a gép kint áll a garázs előtt, szép tiszta, csili-vili. És "pihenés" fedőnév alatt szoktam gyönyörködni benne.
A Kertészeti Egyetemen ma és holnap Virágkiállítás és Vásár mi megyünk, ma 12-től kb 16-ig ott vagyunk, unokázunk kicsit, Kati meg megnézi a gazokat is
Morgo888 Morgosson írta: Ha Vazs megyei (bejelentett) lakos vagy, az illetékességi okból megmagyarázza a címzést, a csaknem párhuzamos fotót viszont nem.
Ha az egyiket elismered és a másik fizikailag kiárt, akkor szvsz nincs különösebb gond...
A dátum-hely-időpont azonosságra viszont nem tudok mit mondani... Objektív szemmel nézve lehet igaz és hamis is, persze a képek megnézése nélkül!
Viszont ha az egyiket meg tudod cáfolni, azzal nagy valószínűséggel a másikat is hiteltelenné tudod tenni, azaz egyik sem lesz bizonyító erejű...
Látni kellene ezt szakembernek, meg ismerni a teljes sztorit, mert ez így csak sötétben matatás a langyos LHM-ben (bocs, off)...
Az összes gyorshajtás aszem a Szombathelyi rk. hatáskörébe került...
Morgo888 Morgosson írta: Üdv! Ha készült fotó, a már elkészült kép nem manipulálható. A készítés módja talán igen, ún. kalibráló üzemmódban némi eltérés kieszközölhető, értelmét azonban nem látom, ha gyorshajtó kell, elég egy 30-as táblát keresni és lehet aratni. Aki a felvételt csinálja, a felvételt bizonyosan nem szerkesztheti, aki meg feldolgozza, az 1.: nemigen van a 'cél-rendszám' birtokába, 2.: ha van esze, annak viszont tudatában van, hogy mivel pixelekről és árnyalatokról van szó, egy tökéletes hamisítás (szoftver+munkaidő) többe kerül, mint 100 fotóból 1 igazi vér-szabálysértőt kiszedni...
Ha egészen biztosan tér-idő problémád van, én a személyes fotómegtekintést javasolnám, mert sokkal nagyobb az esély egy hanyag rendszám-feldolgozásra (értsd: rosszul/trehányul olvassa le a képet), mint arra hogy manipulálja a fotót. Ha ez utóbbi akárcsak egyszer is bizonyítást nyerne, alapjaiban rengetné meg az uniós traffipax-rendszert...
A laza, nagy ívben letojós módszert nem ajánlanám, mert a határozat-visszacsinálás sokkal több energiába kerül, mint egy személyes megtekintés, ahol netán nemcsak a rendszám-eltérés, de akár a szín/márka eltérés is bejátszhat... meg aztán ha valaki valamit nem követett el, a jog elvárja tőle minimumként ilyen tartalmú vallomás megtételét (ld: P.Dénes nevű "mártír", aki igaztalanul ült több évet, igaz azt mindenki elfelejti közölni, hogy jogorvoslati lehetőségeit nem merítette ki, sőt... a többi nem publikus... sajnos).
Igen mindenképpen szeretnék a dolognak utána járni!
Ugyanis készült egy kép adott időpontban.Legyen x dátum,x időpont. 80km/h-val 50-es lakott területen.Aztán készült egy dettóra majdnem ugyanilyen kép 45 perccel késöbbi időpontban a képen feltüntetett adatokbol(azon a rendőrségi honlapon megnézve amit Ícsi linkelt lentebb).És ugyanezekkel az adatokkal(dátum,óra,hely) jött 2 db levél.Tehát elméletileg az autót ugyanazon a helyen 2x ugyanugy mérték be.A linkelt honlapon megtekinthető képeken(2db-2db kép) nem lehet kivenni a vezetőt(pont eltakarja a nagy bazi fekete sáv amiben a km/h is fel van tüntetve) csak az autót és a rendszámot. A kis adatokbol kitűnik hogy egyik alkalommal 113m volt a távolság(gondolom a trafis autótol a kis autóm),míg másodszor 118m.A 2 esemény fotóin a helyszín(egyéb parkoló autók,épületek,stb) részben megegyezik,de az autórol készült fotók dettóra.Így laikusként megnézve mindenben egyeznek.A kerekek állása,a kis rovarmaradványok az elején,apró por rajta,az árnyékok,fények,stb.Viszont a 2.képen már nem járhatott ott az autó,mert én voltam vele máshol.De sajnos ezt nem tudom semmivel sem bizonyítani,csak szóban,ráadásul egyedül voltam.
Tehát kapok 2x45e Ft-t amikor elvileg csak 1x járna.Megtörtént,nehéz volt a jobb láb,kész.Ezen már itthon túvagyunk.Természetesen ez csak az én verzióm,mert a képek ugye adottak.igazam nem lehet szerintem,mert"Le van fotózva,ráadásul hivatalosan,tehát ott volt" alapon.
Nem a pénzbefizetés zavar(dehogynem,mert 1000 más helye is lenne ennek az összegnek),csak az a baj hogy simán kinézném egyes nem az állományba való tagokrol(mert valljuk be vannak ilyenek!) hogy játszadoznak egy kis előnyugdíjjra... Természetesen lehet mindez szerencsétlen véletlen és tényleg 2x döngetett bele!De ez esetben atomgáz!Egyszer okay,de hogy másodikra se veszi észre vazze.Kész!Bicikli neki!Totál ki vagyok!El is költözöm asszem.
Egy kis pitiáner borsodi faluban történt az eset és a Vas megyei kapitányságtol jött mindkettő levél.Mondjuk ez is fura nekem.
Sajnos most nem tudok gépnél lenni,de majd kifejtem bővebben ha gondolod!Jó lenne erröl eltársalogni.
Az index forumon egykoron igerte nekem valaki a kovetkezot: elmondja/megmutatja/segit megcsinalni, hogy a kullos felnijeim miatt lathato feknyereg (remelem nem irok hulyeseget ) hogyan szerelheto ki es vissza. A muvelet celja, hogy letisztitsam a fekportol es pl lekromoztassam vagy hoallo ezustszinnel lefuvassam.
Mivel ebbol nem lett semmi, van valakinek megoszthato tapasztalata?
Üdv! Ha készült fotó, a már elkészült kép nem manipulálható. A készítés módja talán igen, ún. kalibráló üzemmódban némi eltérés kieszközölhető, értelmét azonban nem látom, ha gyorshajtó kell, elég egy 30-as táblát keresni és lehet aratni. Aki a felvételt csinálja, a felvételt bizonyosan nem szerkesztheti, aki meg feldolgozza, az 1.: nemigen van a 'cél-rendszám' birtokába, 2.: ha van esze, annak viszont tudatában van, hogy mivel pixelekről és árnyalatokról van szó, egy tökéletes hamisítás (szoftver+munkaidő) többe kerül, mint 100 fotóból 1 igazi vér-szabálysértőt kiszedni...
Ha egészen biztosan tér-idő problémád van, én a személyes fotómegtekintést javasolnám, mert sokkal nagyobb az esély egy hanyag rendszám-feldolgozásra (értsd: rosszul/trehányul olvassa le a képet), mint arra hogy manipulálja a fotót. Ha ez utóbbi akárcsak egyszer is bizonyítást nyerne, alapjaiban rengetné meg az uniós traffipax-rendszert...
A laza, nagy ívben letojós módszert nem ajánlanám, mert a határozat-visszacsinálás sokkal több energiába kerül, mint egy személyes megtekintés, ahol netán nemcsak a rendszám-eltérés, de akár a szín/márka eltérés is bejátszhat... meg aztán ha valaki valamit nem követett el, a jog elvárja tőle minimumként ilyen tartalmú vallomás megtételét (ld: P.Dénes nevű "mártír", aki igaztalanul ült több évet, igaz azt mindenki elfelejti közölni, hogy jogorvoslati lehetőségeit nem merítette ki, sőt... a többi nem publikus... sajnos).
Annak a csavarnak a leimádkozását kihagytam volna, de a lényeg, hogy győztünk, bement a tartalékcsavar, pusztuljon a régi! Hogy a profi 17-es crowa lazán, egy elegáns reccsenéssel feladja, ez új volt!
Nekem egy régebbi OFF autómon az első fék folyamatosan fogott, ez valósággal beégette a kerékcsavarokat.
A kerékkulcs szétnyílt.
A crowa szintén.
Aztán elővettem Apám régi orosz crowa készletét, a hajtókart egy kb. 1 méteres csőfogóval megfogtuk, arra egy kb. másfél méteres csövet húztunk, és így ekkora erőkarral ki tudtuk szedni a csavart.
Az orosz crowa sértetlenül megoldotta a feladatot, aminek a nehézségéről a fogó pofájának a nyomai árulkodnak.
Volvo-mánia írta:
[quote]czimbi írta: lepetie írta: Jó estét a tisztelt márkatársaknak!
Én a 460-asok táborába tartozom, főleg a 4xx fórumot szoktam böngészni és újabban a wiwet is. A fék témához kapcsolódva czimbivel volt ma egy nem mindennapi "élményünk" tárcsa és betét cserét illetően. A fél órás műveletből 4,5 órás lett egy fránya berohadt nyeregtartó csavar miatt. Már a feladás utáni pillanatban tettünk még egy próbálkozást, ami sikerrel járt, úgyhogy happy end, az első fékrendszer felújítva. Köszi Robi!!!!!!!!!!!!
Szüvesen!
Annak a csavarnak a leimádkozását kihagytam volna, de a lényeg, hogy győztünk, bement a tartalékcsavar, pusztuljon a régi! Hogy a profi 17-es crowa lazán, egy elegáns reccsenéssel feladja, ez új volt!
Egy költői kérdést tennék fel,amire ha van illetékes a közösségben szeretnék választ is kapni!
Szerintetek a trafipax fotót valami belső dolgozó tudja manipulálni?Tehát megkreálható egy fiktív fotó amit késöbb kiküldve befizet a normális ember?Az a lovetta meg a kreáló zsebébe landol?
Ugyanis a 2. eseményszorozaton fizikailag nem lehetett ott az autó,mert én voltam vele a kérdéses időpontban,ráadásul totál máshol.Sajnos bizonyítani nem tudom érdemlegesen ezt.
Megmondom őszintén nem a büntetés ténye zavar,sem a bírság(persze ezt úgy értve hogy nem szívesen fizet ugye az ember "feleslegesen") hanem az hogy mi van ha valami ilyesmi huncutság van a háttérben amit fentebb írtam!Ráadásul úgy hogy nem is én voltam.Meg mióta Volvom van notórius betartó lettem.Az autó és a márka áldásos hatása ugye.
czimbi írta: lepetie írta: Jó estét a tisztelt márkatársaknak!
Én a 460-asok táborába tartozom, főleg a 4xx fórumot szoktam böngészni és újabban a wiwet is. A fék témához kapcsolódva czimbivel volt ma egy nem mindennapi "élményünk" tárcsa és betét cserét illetően. A fél órás műveletből 4,5 órás lett egy fránya berohadt nyeregtartó csavar miatt. Már a feladás utáni pillanatban tettünk még egy próbálkozást, ami sikerrel járt, úgyhogy happy end, az első fékrendszer felújítva. Köszi Robi!!!!!!!!!!!!
Szüvesen!
Annak a csavarnak a leimádkozását kihagytam volna, de a lényeg, hogy győztünk, bement a tartalékcsavar, pusztuljon a régi! Hogy a profi 17-es crowa lazán, egy elegáns reccsenéssel feladja, ez új volt!
DaniS70 írta: Hát nekem nem "sanyalábam" van, finomkodom a fékkel, az előző garnitúra Scantech betét közel 60ezret ment el az akkor szintén újonan belekerült Scantech tárcsákon. Most meg mire bekopott az amúgy Propart betét, elkezdett a tárcsa jeleskedni
Ez van: szopóroller
Lehet,hogy a Propart "megeszi" a tárcsát mert erősebb az anyagkeveréke.
(nem ismerem egyébkét,most olvasok erröl a márkárol elösször)
DaniS70 írta: Hát nekem nem "sanyalábam" van, finomkodom a fékkel, az előző garnitúra Scantech betét közel 60ezret ment el az akkor szintén újonan belekerült Scantech tárcsákon. Most meg mire bekopott az amúgy Propart betét, elkezdett a tárcsa jeleskedni
Ez van: szopóroller
A rizsszemizzók cseréje aztán megoldódott-e a 440-esben?
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
köszönöm.
Ja de csak ésszel! Nehogy határérték alá menjen a szabályozás után a tárcsa vastaqgsága,mert annak csúnya vége lehet. Meg Neked is!
...
kalkuláltam, új tárcsa + új betét
Nekem meg úgy néz ki, hogy lassan elfogy a két első tárcsa, mert nagyom morog már fékezéskor. A betétek újak, a tárcsák 180 ezer környékén lettek cserélve. Most van az ótóban 237 ezer Scantech ennyit bír sajna.
Milyen betét van benne? Meg ne feledd,hogy az automatic transmission áldásos luxusát élvezed.Ebböl a szempontbol nem áldásos.
lepetie írta: Jó estét a tisztelt márkatársaknak!
Én a 460-asok táborába tartozom, főleg a 4xx fórumot szoktam böngészni és újabban a wiwet is. A fék témához kapcsolódva czimbivel volt ma egy nem mindennapi "élményünk" tárcsa és betét cserét illetően. A fél órás műveletből 4,5 órás lett egy fránya berohadt nyeregtartó csavar miatt. Már a feladás utáni pillanatban tettünk még egy próbálkozást, ami sikerrel járt, úgyhogy happy end, az első fékrendszer felújítva. Köszi Robi!!!!!!!!!!!!
Szüvesen!
Annak a csavarnak a leimádkozását kihagytam volna, de a lényeg, hogy győztünk, bement a tartalékcsavar, pusztuljon a régi! Hogy a profi 17-es crowa lazán, egy elegáns reccsenéssel feladja, ez új volt!
Jó estét a tisztelt márkatársaknak!
Én a 460-asok táborába tartozom, főleg a 4xx fórumot szoktam böngészni és újabban a wiwet is. A fék témához kapcsolódva czimbivel volt ma egy nem mindennapi "élményünk" tárcsa és betét cserét illetően. A fél órás műveletből 4,5 órás lett egy fránya berohadt nyeregtartó csavar miatt. Már a feladás utáni pillanatban tettünk még egy próbálkozást, ami sikerrel járt, úgyhogy happy end, az első fékrendszer felújítva. Köszi Robi!!!!!!!!!!!!
Hát nekem nem "sanyalábam" van, finomkodom a fékkel, az előző garnitúra Scantech betét közel 60ezret ment el az akkor szintén újonan belekerült Scantech tárcsákon. Most meg mire bekopott az amúgy Propart betét, elkezdett a tárcsa jeleskedni
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
köszönöm.
Ja de csak ésszel! Nehogy határérték alá menjen a szabályozás után a tárcsa vastaqgsága,mert annak csúnya vége lehet. Meg Neked is!
...
kalkuláltam, új tárcsa + új betét
Nekem meg úgy néz ki, hogy lassan elfogy a két első tárcsa, mert nagyom morog már fékezéskor. A betétek újak, a tárcsák 180 ezer környékén lettek cserélve. Most van az ótóban 237 ezer Scantech ennyit bír sajna.
A tárcsaminőség mellett lábtól is függ, lásd Sanya esetét. Bármilyen minőséget leküzd 150-1500-10ezer km alatt!
Komolyra fordítva a szót, első féktárcsákat nem illik szabályoztatni, hátsónál bőven belefér. A fékrendszer majd a legfontosabb része egy járműnek, csak erről sokan elfeledkeznek.
zajcev5 írta: Volvo-mánia írta: zajcev5 írta: Szép Napot V!
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
köszönöm.
Ja de csak ésszel! Nehogy határérték alá menjen a szabályozás után a tárcsa vastaqgsága,mert annak csúnya vége lehet. Meg Neked is!
...
kalkuláltam, új tárcsa + új betét
Nekem meg úgy néz ki, hogy lassan elfogy a két első tárcsa, mert nagyom morog már fékezéskor. A betétek újak, a tárcsák 180 ezer környékén lettek cserélve. Most van az ótóban 237 ezer Scantech ennyit bír sajna.
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
köszönöm.
Ja de csak ésszel! Nehogy határérték alá menjen a szabályozás után a tárcsa vastaqgsága,mert annak csúnya vége lehet. Meg Neked is!
(bele van gravírozva a min.vastagság mm-ben!)
Válasz a kérdésedre : Elméletileg igen!Gyakorlatilag ha van még a betéten kopó felület bőven,akkor egy csiszolóvásznas kúra után visszaszerelhető.
Egyébként én személy szerint nem javaslom az esztergáltatást:
1.:mert ha pl az esztergályosnak nincs megfelelő rálátása egyéb okokbol akkor félresikerűlhet a művelet.
2.Fent leírt 2.mondat.
Nálam eddig a Volvo gyári tárcsa(elöl) eddig kiszolgált egy betétgarniturát és ahogy mértem eddig kb.felére kopott a tárcsa.Tehát még egy batétet kiszolgál még elméletileg és akkor tárcsa csere is lesz majd.
Kalkulálj!
(Egy fontos dolgot viszont ne felejts el!Ezek az autók röhögve tudnak 200-zal is menni akár!)
Erre a is rendes kerámiatárcsa mehetett jóféle hozzávaló betétekkel. 190 mérföld...
czimbi írta: Sokszázezer, medvével birkózó testalkatú, agyilag alulvezérelt, munkát hírből nem ismerő, dolgozni nem akarók országa vagyunk. Ezeket akarja szélesgábor, vitya és a többi ötletbetyár vidéken munkára ösztökélni az agyament programnak nevezett baromságaikkal??? Szánalom... és dühítő egyben, mert a te, meg az én, meg a ti járulékotaikból lebzselnek ezek a már második generációs léhűtők. Uff, beszéltem.
Na, jó estét, jó szurkolást!!!
Most van időm is, energiám is visszaolvasni, ezért elnézést ha nem időszerű valami gondolatom...
Az idézett szövegen azért akadt meg a szemem, mert éppen ma - miközben egy kisebb légkalapács méretű vésővel 'zsírégetést' végeztem - megvilágosodtam!!!
Ugye nem kell részleteznem Marian Cosma (remélem jól írtam) gyilkosainak történetét, a lényeg ugye a média által elénk tárt több tízmilliós házakról, autókról szólt és a látszólag hihetetlen magyarázatról, mely szerint mindez ugye "bodza-gyűjtésből" jött össze:-o
Hát a mai napig a "pofátlan hazugság" könyvtárban tartogattam ezt a magyarázatot, amíg PONT MA rá nem jöttem, hogy ezek az 'ártatlan - ilyenkor bezzeg MAGYAR - állampolgárok' NEM voltak pofátlanok, amikor ezt a magyarázatot adták a vagyonosodásra, szegények egyszerűen tévedésben voltak, mert csak ésszerű magyarázatot akartak adni és ezt dobta a gép, ők KOMOLYAN gondolják, hogy pl. bodzával ennyi pénzt lehet keresni...
Miből gondolom???
Hát... eszembe jutott egy kisebbségi fiatalasszony, akit sok évvel ezelőtt voltam oly tudatlan megkérdezni, hogy "Mit dolgozik?", amire azt a 'logikus választ adta, hogy "Dolgozni??? De hát én asse' tudom, hogy aztat hogy kell!!!"
Szóval bonyolult nyelv a magyar, bonyolult az adórendszer és nem egyszerű a megélhetés sem... és a származás ezt tovább rontja, mert én is bodza- meg csigagyűjtés helyett 'aprópézé' vésegetek egész nap meg kúszok-mászok a porban, vagy ha víz is van, akkor a sárban... Tudom: inkább tanultam vóna' valami rendes szakmát, mint pl. a 'szinterezés'...((
Gabesz S60 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem 1 S60-ast és az lenne a kérdésem,hogy csak gyári xenont lehet bele rakni vagy bolti filléreseket is???
A közösségi oldalon találsz sok okosságot és képeket lámpa projektorosítási projektekről. Micsida szójáték
Röviden: a Fiúk azt mondják, hogy nem érdemes a bolti cuccal foglalkozni, sokkal jobb eredményt ad a projektoros lámpa. De feltétlenül keresd meg a vonatkozó képeket, ícsí kolléga oldalán találálod, ha jól emlékszem. A képek alatt "beszélegtés" is van/volt a témáról.
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
köszönöm.
Ja de csak ésszel! Nehogy határérték alá menjen a szabályozás után a tárcsa vastaqgsága,mert annak csúnya vége lehet. Meg Neked is!
(bele van gravírozva a min.vastagság mm-ben!)
Válasz a kérdésedre : Elméletileg igen!Gyakorlatilag ha van még a betéten kopó felület bőven,akkor egy csiszolóvásznas kúra után visszaszerelhető.
Egyébként én személy szerint nem javaslom az esztergáltatást:
1.:mert ha pl az esztergályosnak nincs megfelelő rálátása egyéb okokbol akkor félresikerűlhet a művelet.
2.Fent leírt 2.mondat.
Nálam eddig a Volvo gyári tárcsa(elöl) eddig kiszolgált egy betétgarniturát és ahogy mértem eddig kb.felére kopott a tárcsa.Tehát még egy batétet kiszolgál még elméletileg és akkor tárcsa csere is lesz majd.
Kalkulálj!
(Egy fontos dolgot viszont ne felejts el!Ezek az autók röhögve tudnak 200-zal is menni akár!)
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
köszönöm.
Ja de csak ésszel! Nehogy határérték alá menjen a szabályozás után a tárcsa vastaqgsága,mert annak csúnya vége lehet. Meg Neked is!
(bele van gravírozva a min.vastagság mm-ben!)
Válasz a kérdésedre : Elméletileg igen!Gyakorlatilag ha van még a betéten kopó felület bőven,akkor egy csiszolóvásznas kúra után visszaszerelhető.
Egyébként én személy szerint nem javaslom az esztergáltatást:
1.:mert ha pl az esztergályosnak nincs megfelelő rálátása egyéb okokbol akkor félresikerűlhet a művelet.
2.Fent leírt 2.mondat.
Nálam eddig a Volvo gyári tárcsa(elöl) eddig kiszolgált egy betétgarniturát és ahogy mértem eddig kb.felére kopott a tárcsa.Tehát még egy batétet kiszolgál még elméletileg és akkor tárcsa csere is lesz majd.
Kalkulálj!
(Egy fontos dolgot viszont ne felejts el!Ezek az autók röhögve tudnak 200-zal is menni akár!)
Kicsidoki írta: czimbi írta: DaniS70 írta: Sajna a 4xx megint okádja a trójaikat. Czimbi, szólsz az illetékesnek?
Grapee tegnap este fejezte be a takarítást, most pillanatnyilag rendben működik! Vártuk a visszajelzéseket, eddig rajtad kívül mindenki rendben lévőnek találta. A vírusírtód karanténjából a tegnapi "élményanyagot" távolítsd el és úgy próbálkozz újra.
Kedves Czimbi!
Maga a 4xx honlap bejön, de a Fórumra sajnos nálam is azonnal elkezdett visítani az Avast, és nem engedett belépni (szívből ajánlom a figyelmetekbe az Avast-ot, évek óta maximális hatékonysággal védi a gépemet, nagyon szeretem!), és kiírta a konkrét trójai faló típusát is...
Ez bizony megint almás sajnos...
Megnéztük a tisztogatás után a php-s fórumot grapeeval 2x is, tiszta volt, du-este még ránézek... Inkább az Avast karantén beálításával lesz ott a gond.
mai nap gumi csere volt és a jó hír mellé szerelőnk szerint fényes pupos a tárcsa szabályoztatni kell vagy mifene, kérdésem az az, hogy ilyenkor szoktak e, kell e új betéteket is felrakni?
czimbi írta: DaniS70 írta: Sajna a 4xx megint okádja a trójaikat. Czimbi, szólsz az illetékesnek?
Grapee tegnap este fejezte be a takarítást, most pillanatnyilag rendben működik! Vártuk a visszajelzéseket, eddig rajtad kívül mindenki rendben lévőnek találta. A vírusírtód karanténjából a tegnapi "élményanyagot" távolítsd el és úgy próbálkozz újra.
Kedves Czimbi!
Maga a 4xx honlap bejön, de a Fórumra sajnos nálam is azonnal elkezdett visítani az Avast, és nem engedett belépni (szívből ajánlom a figyelmetekbe az Avast-ot, évek óta maximális hatékonysággal védi a gépemet, nagyon szeretem!), és kiírta a konkrét trójai faló típusát is...
Ez bizony megint almás sajnos...
Cicem befutott Tihanyra, most jelezte, hogy jól szedte a lábát a 480 (mondtam is neki, ahogy nyomtad neki! ), reméljük közigbirság nélkül teljesítette a távot!
Megjött, nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy!!!
Próbáltam ezzel is, de a 25 karakterre eldobta magát, 15-ig lehet a meglévő karaktereket (amire emlékszem) beírni. A sima szótár alapú és sima brute force feltörés 25 karakterre több, mint egy hónapig tartana...
A röhej az, hogy a 98%-ára emlékszem, 1-5 karakter csak a kérdés, de 25 karakterrel dolgozó programot nem találtam...
Az Advanced Office Password Breaker (hála a vietnámi rapidshare keresőnek...) más módszert használ (valami gagyi 40 bites MS kód feltörést magyaráznak), most dolgozik rajta (2 procival is még 2 nap 19 órát ír). Kíváncsi vagyok...
Kiderült, hogy a kis, nem túl régi lapitopi kb 2,5x gyorsabb, mint az 5 éves asztali "erőgépem" (közel 2,4 millió kód / másodperc !!!)... LOL.
ícsí írta: ícsí írta: Volvo-mánia írta: Nem tudja esetleg valaki mennyi is a pontos büntetési tétele egy 29km/h-s sebesség túllépésnek 50km/h-s szakaszon lakott területen belül? Keresgettem a neten és találtam is különböző táblázatokat de más más összegeket írnak. Most hozott a postás egy levelet vazze...
ícsí írta: Volvo-mánia írta: Nem tudja esetleg valaki mennyi is a pontos büntetési tétele egy 29km/h-s sebesség túllépésnek 50km/h-s szakaszon lakott területen belül? Keresgettem a neten és találtam is különböző táblázatokat de más más összegeket írnak. Most hozott a postás egy levelet vazze...
Üdv a klubba
45ezer.
Na vazze! Ráadásul 2x.Oda,s visszafelé is. Ez váló ok lesz asszem!Nők kezébe nem való autó,pláne Volvo! Tisztelet a nagyon kevés kivételnek!
ícsí írta: Volvo-mánia írta: Nem tudja esetleg valaki mennyi is a pontos büntetési tétele egy 29km/h-s sebesség túllépésnek 50km/h-s szakaszon lakott területen belül? Keresgettem a neten és találtam is különböző táblázatokat de más más összegeket írnak. Most hozott a postás egy levelet vazze...
Volvo-mánia írta: Nem tudja esetleg valaki mennyi is a pontos büntetési tétele egy 29km/h-s sebesség túllépésnek 50km/h-s szakaszon lakott területen belül? Keresgettem a neten és találtam is különböző táblázatokat de más más összegeket írnak. Most hozott a postás egy levelet vazze...
Nem tudja esetleg valaki mennyi is a pontos büntetési tétele egy 29km/h-s sebesség túllépésnek 50km/h-s szakaszon lakott területen belül? Keresgettem a neten és találtam is különböző táblázatokat de más más összegeket írnak. Most hozott a postás egy levelet vazze...
Kösz Dani!
Fel is hívtam, tulaj, nem kereskedés, reménykedni kezdtem, de feleslegesen. Elmondtam neki, hogy kéne a rács, mert az egy elég ritka holmi (és nem is az ő 7-eséhez való), cserébe kapna egy a modelljéhez és a lököse színéhez passzoló, hibátlan rácsot, 1 perc és 2 mozdulat az egész, és a szívességét meghálálnám egy üveg veressel, vagy hasonlóval.
Persze rögtön elkezdte, hogy ha nekem ez ennyire fontos, akkor ő többre gondol, merthogy az ő ideje, a szervezés, ésatöbbi...
Kurvaéltet, a kapzsi kisstílű ungarise vircsaftba.
Szevasztok!
Tegnap végre sikerült lecserélni a téli-nyári garnitúrát. Ilyenkor mindig ellenőrzöm a pótkerék állapotát is és kiült az arcomra a nagyrököny, mert azt tapasztaltam, hogy a soha egyetlen métert sem futott eredeti gumi egyszerűen szétfoszlott, elrepült felette az idő vasfoga.
Ez virsli kerék, az van ráírva, hogy 155 R15 89Q (/ nélkül).
Van valakinek 1 darab ilyen felnire felrakható bármilyen használt gummmája?
Kicsidoki írta: Van itt nekem egy jelszóval védett MS Office 97-2003-as file-om. Sajnos elfelejtettem a pontos jelszavát, és ez nekem most oltári szívás. Tud valaki segíteni?
Feltúrtam a netet, de semmi ingyenesen használható jó sw-t nem találtam. Amik demoban futnak, azok csak rövid jelszavakkal boldogulnak, ez hosszabb (de a nagy része megvan).
az történt szegény s40-nel, hogy egyszer 45 fokban jobbra kanyarodtam kb 30cal rendes normális budapesti úton és elkezdett valami az autó elejében alul kopogni ütemesen. lehúztam az ablakokat, hogy merről jöhet, de akkor kevésbé hallottam. felhúzott ablakkal volt tiszta és erős a hang. azt gondoltam, hogy ez az út miatt volt, mert utána 15 percig úgy mentem, hogy mindig jobbra kelljen kanyarodni (), de nem hallottam. majd tegnap újra ugyanazt, egy másik utcában, tehát nem az út volt. rövid időre hallottam, de tisztán kivehetően az autó produkálta és nem volt mindennapos. egyéb gyanús hang nincs, sem más tünet, minden tök normális.
van valami ötletetek?
(2001 s40, másfél hónapja átnézve, akkor minden jó állapotban volt)
Toxic11 írta: DaniS70 írta: Sajna a 4xx megint okádja a trójaikat. Czimbi, szólsz az illetékesnek?
Nem elképzelheto, hogy a szàm és kivàltképp az "x"-ek miatt màszik a forumra minden szar? Mert ugyi a 4xx olyasmi mint a sex, és màr az ovisok is tudjàk, hogy erre kattint a legtobb ember.
Annó a névválasztásnál nem az xxx tartalom mozgatta a csapatot; jó a felvetésed!
DaniS70 írta: Sajna a 4xx megint okádja a trójaikat. Czimbi, szólsz az illetékesnek?
Grapee tegnap este fejezte be a takarítást, most pillanatnyilag rendben működik! Vártuk a visszajelzéseket, eddig rajtad kívül mindenki rendben lévőnek találta. A vírusírtód karanténjából a tegnapi "élményanyagot" távolítsd el és úgy próbálkozz újra.
DaniS70 írta: Sajna a 4xx megint okádja a trójaikat. Czimbi, szólsz az illetékesnek?
Nem elképzelheto, hogy a szàm és kivàltképp az "x"-ek miatt màszik a forumra minden szar? Mert ugyi a 4xx olyasmi mint a sex, és màr az ovisok is tudjàk, hogy erre kattint a legtobb ember.
Mr.sas megnéznéd nekem ha lesz időd,hogy a TDI S70-ek csonkállványában melyik évtöl volt variálás az ABS jeladóval kapcsolatban? Illetve ha több volt akkor melyik évektöl! Vagy egyáltalán volt e variálás!
Pár éve egy kellemes téli lefagyott éjszakán hazafelé tartva egy bazinagy farkaskutya billegett be elém váratlanul.Pillanatnyi fékezést követően konstatálltam hogy tükörjég van a havas út alatt és ugyanúgy haladok ugyanazon irányban.És mivel sem kinyírni,sem lenullázni nem szerettem volna az autóm elejét,ezért ráhúztam a padkára a kocsimat.Jobb első felni keksz,csonkállvány hátrafelé kiálló nyúlvány része kb.60°-kal bejahlott,így egy bontottat hozattam a helyi Volvo szakgárda egy tagjával.(akkor még sajnos nem voltam képben eme közösség tagjaival) de sajnos az ABS jeladó részének luka és a jeladó is más formáju volt(mondanom sem kell hogy a bontós szakszerűen elvágta a vezetéket rajta) nagyobb volt sokkal.Így az autómban lévő eredeti jeladót szereltem bele ebbe a csonkállványba.De sajnos így egy nagyon kicsi hézag van a jeladó mellett.Ami pont aqrra elég hogy esős,csapadékos időben minimális víz jusson a féltengely fogazott részébe. Ami ez alatt a pár év alatt úgy látszik kicsit kölcsönhatásba lépett ezzel-azzal,mert néha egy minimálisan kottyan a jobb első féltengely egyenes állásban lassu tolatás megkezdésekor.Szétszedni,bezsírozni nem szeretném,csak akkor ha már beszereztem egy oda teljesen illő darabot.Ebben kérném szíves segítségedet!
(szerintem 850-böl származó csonkállvány van most bent nekem egyébként)--sajnos a tag azóta nem ott dolgozik és így nem tudom megkérdezni miböl is való.
Toxic11 írta: DaniS70 írta: Én még tavaly vettem valami first minute akcióban 4db Pirelli P6 Cinturato-t nettó 12/db-ért. Most látom, hogy jól felment az ára. Amúgy hibátlan gumi, esőben is jól viselkedik, csak ajánlani tudom. Valamelyik tesztben zajosnak hozták ki, de én nem éreztem ezt annyira...
Na de te milyen méretet vettél apafej? Ha 195/65 15-ot, akkor az nem is ennyi, hanem joval olcsobb, mert az olyan standard méret, amibol millioszàm gyàrt minden gumiscég.
Amugy jo a reklàmkép, teccik.
Bocs, ja 195/65/15 természetesen. Akkor is 18500/db már... gumiház
Bármiféle reklám nélkül ajánlom őket, lehet olcsó gumákat kifogni, kedvesek, gyorsak.