|
Sakálatos jóreggelt!
|
|
|
|
|
báró úr írta:
l.ovlov írta:
Husom írta:
Paci!
Azt meg lehet oldani, hogy az egy oldalon látható hozzászólások számát (pl. 50/100/200) állítani lehessen? Manuálisan át tudom verni, hogy 100-asával vagy 200-asával adja, ezért gondolom, talán nem túl bonyolult. Vagy menjek a fenébe?
Vagy
...vagy mi lenne, ha a megjelenítendő hsz-ek darabszáma mondjuk prímszámokból lenne válogatható? 2 3 5 7 11 13 17 19 23 29 31 37 41 43 47 53 59 61 67 71 73 79 83 89 97 101 103 107 109 113 127 131 137 139 149 151 157 163 167 173 179 181 191 193 197 199 211 223 227 229 233 239 241 251 257 263 269 271 277 281 283 293 307 311 313 317 331 337 347 349 353 359 367 373 379 383 389 397 401 409...
Vagy a Fibonacci-ból? : 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610...
Ez a második azért lenne szerintem jobb, mert a vikipédiában olvastam róla, hogy lineárisan rekurzív.
Nyilván csak néhányat választanánk ki belőlük, nem kell mind.
Vélemények? Vagy azokat meg sem kellene várnom, egyből követhetem Husomat, vagy inkább menjek el aludni?
esetleg a Ludolf féle szám?
|
|
|
|
|
inrock írta:
Ja, gumi...
Ajánljatok légyszíves.
Mivel évente 4-5k km-t megyek, ezért nem baj, ha gyorsabban kopik mint az átlagos. De
puha legyen,
HALK legyen,
tudjon megállni szárazon, esőben (ofkorz), legyen oldaltartása (nem szeretek kanyar előtt lassítani )))
vásárlásakor ne tűnjön el "egy nagyobb összeg" a folyószámlámról.
Vagyis az ideális gumit keresem, ami nincs is
most vettem (értsd kb. 2 hónapja) GT Radial Champiro HPX 225/45 R17 XL gumikat, á 21eHUF-ért. Lelőhely www.gumik.hu Ez előtt Yokohama C-drive volt és az kemény-zötyögős volt és nagyon melegnek kellett lenni, hogy tapadjon rendesen. A fent említett gumit sokáig kerestem tudományos alapossággal, mindenféle teszteket meg vásárlói véleményeket elolvastam, meg árakat kerestem. Ez volt a legjobb. Elképesztően csendesen fut és hűvös időben is tapad.
|
|
|
|
|
mornin'
|
|
|
|
|
Olvasgatom a ma reggeli sajtot - nem az ementàlit, hanem a digitàlist - oszt aszondi, hogy Budapest most a legolcsobb.
"Boedapest nú spotgoedkoop"
Tehàt jo ha tudjàtok.
Amugy rovid, de aranyos kis kedvcsinàlo egy néhàny napos triphez.
"Een ander gerenoveerd art-nouveaucafé is het Central Kavéhas in de Belvaros, of de binnenstad van Pest."
"Op een van de elegantste pleinen van Boedapest overheerst Café Gerbeaud, met een kleine honderd soorten taarten en cakes. De specialiteit is de Dobostaart."
"Goulash eten
De keuken van Hongarije is heel wat verfijnder dan algemeen gedacht. Van heerlijke goulash (of gulyas)..."
"Nog goedkoper is Alfoldi Vendeglo (15 euro voor een menu)."
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Toxic11 írta:
Madàrcsicsegos -1°C-os joreggelt!
Itt is hideg van, 7,3 fok
Hogy is köll mondani? Kaktusz?
|
|
|
|
|
Toxic11 írta:
Madàrcsicsegos -1°C-os joreggelt!
Itt is hideg van, 7,3 fok
|
|
|
|
|
Madàrcsicsegos -1°C-os joreggelt!
|
|
|
|
|
Longboat írta:
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
Megrendeltem a késeid, meg Zoliét is.
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
Üdv Mindenkinek!
Akkor jó ha koppan! ))
Majd ha már megy zsigerböl is,eljöhetnétek nekem is tolatósnak!Én úúútálok. De már eljutottam odáig,hogy csak néha szálok ki megnézni mennyi van még...
Más.
Lecseréltem a 960 Executive-ban a komplett váltóolajat + szűrőt. Nagyon baba lett! Eddig is fínom vaj volt,de most még jobb! Volt benne lerakódás sajnos bőven.A nívót kihúzva nem látszódott sem szemre,sem szagra hogy ideje volt már(ugye nem régen került hozzánk a gép,és mivel álítólag "váltóhibás"-nak és utána javítottnak volt kikiabálva,így nem is nagyon foglalkoztam vele,hagyatkoztam a nívópálcán mért értékekre és a szag,ill. szemrevételezésre)
Nem apróztam el.13L olaj volt szükséges a normális átmosáshoz és a megfelelő szintre való feltöltéshez.Végre így most ez is tökéletes! Nagyon élvezetes!
|
|
|
|
|
nojóestét Mindenki!!
T.Ovlov...
kéne nékem még a 164 szállítmányba: szelepfedéltömités...
lassan má nem is tudom követni a felsorolást
még ugyis kitalálok valamit...
no mostmá egyszer télleg levizsgázik....hétfőn
hüle ac jóbeszivatott
made in dobdel
|
|
|
|
|
Husom írta:
Paci!
Azt meg lehet oldani, hogy az egy oldalon látható hozzászólások számát (pl. 50/100/200) állítani lehessen? Manuálisan át tudom verni, hogy 100-asával vagy 200-asával adja, ezért gondolom, talán nem túl bonyolult. Vagy menjek a fenébe?
Megoldható lesz
Most ritkán tudok (is) nézni, de hamarosan foglalkozom a témával.
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Husom írta:
Paci!
Azt meg lehet oldani, hogy az egy oldalon látható hozzászólások számát (pl. 50/100/200) állítani lehessen? Manuálisan át tudom verni, hogy 100-asával vagy 200-asával adja, ezért gondolom, talán nem túl bonyolult. Vagy menjek a fenébe?
Vagy
...vagy mi lenne, ha a megjelenítendő hsz-ek darabszáma mondjuk prímszámokból lenne válogatható? 2 3 5 7 11 13 17 19 23 29 31 37 41 43 47 53 59 61 67 71 73 79 83 89 97 101 103 107 109 113 127 131 137 139 149 151 157 163 167 173 179 181 191 193 197 199 211 223 227 229 233 239 241 251 257 263 269 271 277 281 283 293 307 311 313 317 331 337 347 349 353 359 367 373 379 383 389 397 401 409...
Vagy a Fibonacci-ból? : 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610...
Ez a második azért lenne szerintem jobb, mert a vikipédiában olvastam róla, hogy lineárisan rekurzív.
Nyilván csak néhányat választanánk ki belőlük, nem kell mind.
Vélemények? Vagy azokat meg sem kellene várnom, egyből követhetem Husomat, vagy inkább menjek el aludni?
|
|
|
|
|
Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani a MFD NO számát a turbomnak? Nekem egy td04hl 15G turbóm van a 850T5-ön. Állítólag van 2 db 5 jegyű szám is. pl: 56748-45673.
Köszi előre is
Üdv:Péter
|
|
|
|
|
pizo írta:
Kicsidoki írta:
Kedves Pizo!
Örülök, hogy Neked megy ez a színes betű, de nekem nem...
Hogy kell? A színes kódtábla megvan, de nem csinál semmit...
Én úgy csináltam, hogy a szövegméret (normal, big, small, stb.) melletti ikon fölé viszed az egeret, akkor az alatta levő sorban kiírja a "Szín: ..." szöveget.
Ennek megfelelően írtam meg a hozzászólást. Manuális, de működik.
A színekhez tartozó kódokat pedig innen néztem:
www.utexas.edu/learn/html/colors.html
Ez még nem működik rendesen, felírom ezt is, megpróbáljuk javítani.
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Svédből.
Tárcsa 3360,-/db
Betét garnitúra 5100,-[/quote]
Ez ProParts?
|
|
|
|
|
inrock írta:
gszilag írta:ezzel én is szembesültem, mikor elhoztuk a miénket. de én már előtte hatchbackeken megtanultam parkolni (bocs, de ez nagyon magas labda volt )
amúgy egy átlagos méretű autón ki lehet számítani, hogy ha a te üveged alja és az ő szélvédője alja egy vonalban van, akkor kell kb megállni, hogy még 10 cm maradjon (ez igaz majdnem minden középkategóriásra, aminek akkora az eleje, mint az enyémnek a hátulja )
De amikor először tolatsz, mondjuk nem szélvédőnek, hanem egy kerítésnek? Persze, megszokható egy idő után, és "érzésből" meg lehet csinálni, de akkor is kell egy betanuló idő, míg nekem a D-oszlop határozottabb viszonyítási pontot adott már elsőre. Az orrát viszont szokni kellett.
ismerős izzadságcseppek a homlokon
|
|
|
|
|
inrock írta:
"Azt nem irtad mekkora méretre lenne szukséged."
185/65 R15
Köszi. Várom az egyéb javaslatokat is.
A 2010-es ADAC teszt ebben a méretben az alàbbi eredményt hozta, amihez pàrositottam az automax.hu àrait.
1. Pirelli Cinturato P6 - 24.415.-
2. Nokian H - 18.844.-
3. Continental PremiumContact 2 - 21.750.-
4. Dunlop Fast Response - 23.393.-
5. Uniroyal RainExpert - 16.878.-
Ezek a kulonosen ajànlott abroncsok. Az àrak a "H" sebességi indexu abroncsokra vonatkoznak.
|
|
|
|
|
"Azt nem irtad mekkora méretre lenne szukséged."
185/65 R15
Köszi. Várom az egyéb javaslatokat is.
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Kedves Pizo!
Örülök, hogy Neked megy ez a színes betű, de nekem nem...
Hogy kell? A színes kódtábla megvan, de nem csinál semmit...
Én úgy csináltam, hogy a szövegméret (normal, big, small, stb.) melletti ikon fölé viszed az egeret, akkor az alatta levő sorban kiírja a "Szín: ..." szöveget.
Ennek megfelelően írtam meg a hozzászólást. Manuális, de működik.
A színekhez tartozó kódokat pedig innen néztem:
www.utexas.edu/learn/html/colors.html
|
|
|
|
|
DrER850 írta:
Nem jártak vidéken, arra el tud költséget számolni, de van-e kedvük Karcagra menni, amikor az az időnek az elpazarlása zsebben tapintható extrabevételek nélkül, mely extrát a fővárosban bizonyos helyeken lehet zsebretenni egy vidéki túra fáradalmai nélkül.
JÓREGGELT czimbi Bátyó!!!
A politika egy üzleti vállalkozási forma, amely hülyének nézi a hülyének nézhető állampolgárokat az ő lózungjaival, és ha ezt nem akarod elfogadni, akkor rád küldik az erőszakszervezeteiket, mert Te erre szavaztál.
/Ez csak elemzés, és írói munkásságom részét képviseli, nem tekinthető semmilyen módon egészében, vagy részleteiben sem politikai jellegű véleménynyilvánításnak/
A mértékadó törvényhelyek: a Magyar Köztársaság Alkotmánya
a Magyar polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései
az Emberi Jogok Egyetemleges Nyilatkozata
Választottbíróság: a Pesti Központi Kerületi Bíróság
Vannak ötleteim a megoldásra, de maradok inkább átlag szavazópolgár, mint akasztanivaló kenderkötélre való lopitikus, tisztelet a kivételnek, teszem azért hozzá!
|
|
|
|
|
inrock írta:
Ja, gumi...
Ajánljatok légyszíves.
Mivel évente 4-5k km-t megyek, ezért nem baj, ha gyorsabban kopik mint az átlagos. De
puha legyen,
HALK legyen,
tudjon megállni szárazon, esőben (ofkorz), legyen oldaltartása (nem szeretek kanyar előtt lassítani )))
vásárlásakor ne tűnjön el "egy nagyobb összeg" a folyószámlámról.
Vagyis az ideális gumit keresem, ami nincs is
Azt nem irtad mekkora méretre lenne szukséged.
Ha nagyobb akkor Uniroyal RainSport 2, ha kisebb akkor Uniroyal RainExpert. En az elobbit hasznàlom a sö 80-on, 215/55 R16-os. Pont olyan, mint amit szeretnél. Még az is stimmel, hogy kicsit jobban kopik.
|
|
|
|
|
Ja, gumi...
Ajánljatok légyszíves.
Mivel évente 4-5k km-t megyek, ezért nem baj, ha gyorsabban kopik mint az átlagos. De
puha legyen,
HALK legyen,
tudjon megállni szárazon, esőben (ofkorz), legyen oldaltartása (nem szeretek kanyar előtt lassítani )))
vásárlásakor ne tűnjön el "egy nagyobb összeg" a folyószámlámról.
Vagyis az ideális gumit keresem, ami nincs is
|
|
|
|
|
gszilag írta:ezzel én is szembesültem, mikor elhoztuk a miénket. de én már előtte hatchbackeken megtanultam parkolni (bocs, de ez nagyon magas labda volt )
amúgy egy átlagos méretű autón ki lehet számítani, hogy ha a te üveged alja és az ő szélvédője alja egy vonalban van, akkor kell kb megállni, hogy még 10 cm maradjon (ez igaz majdnem minden középkategóriásra, aminek akkora az eleje, mint az enyémnek a hátulja )
De amikor először tolatsz, mondjuk nem szélvédőnek, hanem egy kerítésnek? Persze, megszokható egy idő után, és "érzésből" meg lehet csinálni, de akkor is kell egy betanuló idő, míg nekem a D-oszlop határozottabb viszonyítási pontot adott már elsőre. Az orrát viszont szokni kellett.
|
|
|
|
|
inrock írta:
Halló Kollégák,
köszönöm a gumis témában a reagálásokat. Akkor csere lesz, a dübörgés 50 környékén (ahol még nem nyomja el a motor, vagy szélzaj) egészen dúúrva.
Más:
Ma ültem egy S40 klasszikban, kipróbáltam, hogy a vezetőülésből mennyit látok hátrafordulva. No a hátsó szélvédő alja volt a legtávolabbi pont amit az autóból láttam. Onnan tovább SEMMI. Még jó, hogy kombim van, a D oszlop legalább jelzi valamennyire, hogy hol a gép vége
Megint más:
Paci, az Invalid Token még mindig jön, ha sok inaktivitás után akarok belépni (nem törik le tőle a kezem, csak úgy megjegyeztem, hogy még él a jelenség).
ezzel én is szembesültem, mikor elhoztuk a miénket. de én már előtte hatchbackeken megtanultam parkolni (bocs, de ez nagyon magas labda volt )
amúgy egy átlagos méretű autón ki lehet számítani, hogy ha a te üveged alja és az ő szélvédője alja egy vonalban van, akkor kell kb megállni, hogy még 10 cm maradjon (ez igaz majdnem minden középkategóriásra, aminek akkora az eleje, mint az enyémnek a hátulja )
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Van itt nekem egy jelszóval védett MS Office 97-2003-as file-om. Sajnos elfelejtettem a pontos jelszavát, és ez nekem most oltári szívás. Tud valaki segíteni?
Feltúrtam a netet, de semmi ingyenesen használható jó sw-t nem találtam. Amik demoban futnak, azok csak rövid jelszavakkal boldogulnak, ez hosszabb (de a nagy része megvan).
Valaki?
HEEEEEEELP!
nekem egyszer 1 évnyi munkám szállt el, mikor a jelszóval védett mappámat a windows egy alaplaphibával magával rántotta a semmibe (még jó, hogy volt system restore point, ami viszont corrupted volt ). a jelszót tudtam, de mivel az új windowsban a felhasználói fiókom új ID kódot kapott, az előző windowsban kódolt mappám nem fogadta el a régi kódokat. a rendszergazda 5 nap fórumozás után javasolta, hogy dobjak rá virágot/követ (hite válogatja ), mert elbarmolt/elkevert microsoft jelszó nem visszaállítható.
szvsz esetedben csak a hekk (nem sült) segíthet, de a jó kódfejtők drágák és nem is biztos, hogy működnek mindig. ha életbevágó, keresd fel a Kürtöt.
|
|
|
|
|
Kedves Pizo!
Örülök, hogy Neked megy ez a színes betű, de nekem nem...
Hogy kell? A színes kódtábla megvan, de nem csinál semmit...
|
|
|
|
|
Van itt nekem egy jelszóval védett MS Office 97-2003-as file-om. Sajnos elfelejtettem a pontos jelszavát, és ez nekem most oltári szívás. Tud valaki segíteni?
Feltúrtam a netet, de semmi ingyenesen használható jó sw-t nem találtam. Amik demoban futnak, azok csak rövid jelszavakkal boldogulnak, ez hosszabb (de a nagy része megvan).
Valaki?
HEEEEEEELP!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
köszönöm a gumis témában a reagálásokat. Akkor csere lesz, a dübörgés 50 környékén (ahol még nem nyomja el a motor, vagy szélzaj) egészen dúúrva.
Más:
Ma ültem egy S40 klasszikban, kipróbáltam, hogy a vezetőülésből mennyit látok hátrafordulva. No a hátsó szélvédő alja volt a legtávolabbi pont amit az autóból láttam. Onnan tovább SEMMI. Még jó, hogy kombim van, a D oszlop legalább jelzi valamennyire, hogy hol a gép vége
Megint más:
Paci, az Invalid Token még mindig jön, ha sok inaktivitás után akarok belépni (nem törik le tőle a kezem, csak úgy megjegyeztem, hogy még él a jelenség).
|
|
|
|
|
Husom írta:
Paci!
Azt meg lehet oldani, hogy az egy oldalon látható hozzászólások számát (pl. 50/100/200) állítani lehessen? Manuálisan át tudom verni, hogy 100-asával vagy 200-asával adja, ezért gondolom, talán nem túl bonyolult. Vagy menjek a fenébe?
Vagy
|
|
|
|
|
Paci!
Azt meg lehet oldani, hogy az egy oldalon látható hozzászólások számát (pl. 50/100/200) állítani lehessen? Manuálisan át tudom verni, hogy 100-asával vagy 200-asával adja, ezért gondolom, talán nem túl bonyolult. Vagy menjek a fenébe?
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Kedves Pizo!
OK, megvan, köszönöm!!!
És színes betűket hogy kell idevarázsolni? Nekem az sem megy most...
Nem tudom, még nem próbáltam.
|
|
|
|
|
Alakul a fórum, most először kellett lapozni, mert nem fértek egy oldalra a reggel óta született hozzászólások.
|
|
|
|
|
Szia Ícsi!
Engem mindenképpen a telefonon megbeszélt módon! Milyen címre küldhetem a fotókat?
Köszi: PEPITA
|
|
|
|
|
az ülés csak hasonlít az s70-ére vagy ugyanaz?
üdv:zajcev5[/quote]
Nem ugyanaz, a S70-é sokkal, de sokkal kényelmesebb... [/quote]
Szia Dani!
Akkor ezt miért nem írtad le? )))
PEPITA
U.i.: Ez a vörösáfonya üléshozat nekem is tetszik, de azért Cápában nem lennék boldog vele:)
|
|
|
|
|
ícsí írta:
ícsí írta:
'napot!
Mintex, Simer
Valaki ismeri ezeket a fékbetéteket? Vélemény? Köszi
Másik kérdés:
QH féktárcsa? 3-ashoz lenne, szóval évi max 700-800 km futásteljesítményhez... Találtam még elfekvőbe két brembo tárcsát hozzá, de 2x annyiba kerül mint a QH, és hát nem tudom megérne az a többletköltséget, ilyen használat mellett...
Svédből.
Tárcsa 3360,-/db
Betét garnitúra 5100,-
|
|
|
|
|
Nem jártak vidéken, arra el tud költséget számolni, de van-e kedvük Karcagra menni, amikor az az időnek az elpazarlása zsebben tapintható extrabevételek nélkül, mely extrát a fővárosban bizonyos helyeken lehet zsebretenni egy vidéki túra fáradalmai nélkül.
JÓREGGELT czimbi Bátyó!!!
A politika egy üzleti vállalkozási forma, amely hülyének nézi a hülyének nézhető állampolgárokat az ő lózungjaival, és ha ezt nem akarod elfogadni, akkor rád küldik az erőszakszervezeteiket, mert Te erre szavaztál.
/Ez csak elemzés, és írói munkásságom részét képviseli, nem tekinthető semmilyen módon egészében, vagy részleteiben sem politikai jellegű véleménynyilvánításnak/
A mértékadó törvényhelyek: a Magyar Köztársaság Alkotmánya
a Magyar polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései
az Emberi Jogok Egyetemleges Nyilatkozata
Választottbíróság: a Pesti Központi Kerületi Bíróság
|
|
|
|
|
Ma elmentem a gumishoz. Megnézték, aszonták, jó, megmérték a nyomást. Az általam 2.1-nek hitt benzinkúton fújt nyomás kiderült, hogy csak 1.8! Felfújták, de hazafelé még mindig kicsit húzott. Nosza kicseréltem az elsőt a hátsóval, most elfogadható.
|
|
|
|
|
Páppá: még tegnap válaszoltam, hogy milyen. Te meg eltüntééél!
|
|
|
|
|
De mennyire így van tesó! Nagyon rendet kéne már tenni közöttük!
|
|
|
|
|
Szerintem az is közrejáccik!
|
|
|
|
|
czimbi írta:
Sokszázezer, medvével birkózó testalkatú, agyilag alulvezérelt, munkát hírből nem ismerő, dolgozni nem akarók országa vagyunk. Ezeket akarja szélesgábor, vitya és a többi ötletbetyár vidéken munkára ösztökélni az agyament programnak nevezett baromságaikkal??? Szánalom... és dühítő egyben, mert a te, meg az én, meg a ti járulékotaikból lebzselnek ezek a már második generációs léhűtők. Uff, beszéltem.
Csak nehogy kitiltsanak
|
|
|
|
|
Sokszázezer, medvével birkózó testalkatú, agyilag alulvezérelt, munkát hírből nem ismerő, dolgozni nem akarók országa vagyunk. Ezeket akarja szélesgábor, vitya és a többi ötletbetyár vidéken munkára ösztökélni az agyament programnak nevezett baromságaikkal??? Szánalom... és dühítő egyben, mert a te, meg az én, meg a ti járulékotaikból lebzselnek ezek a már második generációs léhűtők. Uff, beszéltem.
|
|
|
|
|
Mali Zoltánnak, Drávapiski polgármesterének a cikke következik. Verébszámláló...
Ma polgármesteri karrierem kiteljesedett.
Nyakunkba varrták a szociális foglakoztatást. Ha akartuk, ha nem. 3 hete felvettem 5 embert dolgozni, ma egy + 1 van belőle. Pedig tisztességes hat órás munka, munkaruha stb. jár nekik. Karrierem csúcsát egy 18 éves gyerek teljesítette be. Kb. 2 hete "dolgozott" a drága gyermek, anyukája egyetlen pöcörös kisfia. A második napon már elkérte magát, mert a harmadikon ő már nem tud jönni, mert "kannázik" egy cigányzenekarban.
Mondom jó, de le kell dolgozni a hiányzást.
A negyedik napján meg sem jelent, mert nagy kórt talált nála az orvostudomány, neki bezártsági érzése lesz a gödörásástól, ami 30 x 70 vízelvezető ásásánál nagyon kijön, így az ötödik napja is regenerálódással telt. De orvosi igazolást hozott erről. A hatodik napján bejött, de rosszul lett. A fűnyírástól asztmás rohamot kapott, másnap nem is jött, mert ugye ki kellett heverni a nagy légszomj okozta sokkot. A hetedik napján így pihent. Az édesanyja még le is teremtett, hogy milyen szemét vagyok, majdnem meggyilkoltam a gyereket, és ha baja lesz, akkor én leszek a felelős. A nyolcadik napja az a semmittevéssel telt, be akart panaszolni engem, mert nem a szakképesítésének (8 ált.) és a fizikumának megfelelő (kb. 190 centi és 80 kiló) munkát bizosítottam neki.
Ma reggel vidáman ismét munkára jelentkezett és nekem ehhez még jó pofát is kellett volna vágni. Gondoltam a verebek számolása ülve!!!! nem lesz megterhelő számára. Így hozattam neki egy párnás széket, leültettem és azt a munkát kapta, hogy meg kell számolnia az átrepülő verebeket az udvaron statisztikailag. Kapott egy A4 lapot és egy tollat és csak strigulázni kellett volna. Bíztam titkon abban, hogy hátha elszégyenli magát. Most háromkor kimentem és megkérdeztem:
- Na fiam, hány veréb repült át ma az udvaron?
- Nem tudom!
- Miért nem számoltad meg őket?
- Mer' amire megszámoltam volna addigra elrepültek!!!!!!!
- Jól van fiam, legalább nem piszkoltad össze a papírt.
- Ha így megy főnök akár egy hétig is eldolgozok ennyi irattal.
Egy Á betűt sem írt ma.*
Na, ezeknek fizetünk mi segélyt!*
...
|
|
|
|
|
http://www.fcpgroton.com
Innen veszem, egyik legolcsóbb hely is egyben, viszont a szállítás kegyetlen, de én amúgy is rendelek mást és hozzá tudom csapni.
2 első fékbetét 59$ az én típusomhoz 940-960 fék
Vagy kinézed, vagy add meg kérlek az autó pontos típusát.
|
|
|
|
|
ícsí írta:
Másik kérdés, igényfelmérés szempontjából:
Érdekelne-e Valakit ilyen volvos rendszám?
Kb. 800-1000 Forintba jönne ki darabja...
Ha a rend éber őrét meggyőzöd, hogy elfogadja! Egyre vevő vagyok.
|
|
|
|
|
Másik kérdés:
QH féktárcsa? 3-ashoz lenne, szóval évi max 700-800 km futásteljesítményhez... Találtam még elfekvőbe két brembo tárcsát hozzá, de 2x annyiba kerül mint a QH, és hát nem tudom megérne az a többletköltséget, ilyen használat mellett...[/quote]
No, mégsem sikerult elindulnom.
Icsi,
A QH semmit nem gyàrt, csak osszevàsàrol minden szart és sajàt dobozba csomagoltatja. Ettol fuggetlenul a 3-od évi futàsàhoz még teljesen jo is lehet, kivàltképp, ha a màsik alternativa a méregdràga Brembo.
|
|
|
|
|
greg54! Mi van az árban? Ha jól sejtem akkor fékbetét garnitúra?
Milyen adatokat kérsz a rendeléshez?
|
|
|
|
|
ícsí írta:
'napot!
Mintex, Simer
Valaki ismeri ezeket a fékbetéteket? Vélemény? Köszi
Másik kérdés:
QH féktárcsa? 3-ashoz lenne, szóval évi max 700-800 km futásteljesítményhez... Találtam még elfekvőbe két brembo tárcsát hozzá, de 2x annyiba kerül mint a QH, és hát nem tudom megérne az a többletköltséget, ilyen használat mellett...
|
|
|
|
|
Ceramic - Akebono 59$ + a szállítás egy része ~10$
Egyik legjobb, illetve maga a kerámia miatt nagyon jó. Nem koszolós fajta, nem zajos. Vélemények: sokkal jobb érzésre mint a jóval drágább OEM volvo betét. Kék lehet a tárcsád ezzel akkor sem fogsz nyúlást érezni.
Úgy vagyok vele hamár veszek ilyen kell. A nagy vasat 1 nagyfék elintézi.
|
|
|
|
|
Husom írta:
kopiteki írta:
Hazafelé többféle úton is eljátszottam, hogy elengedtem a kormányt és láthatóan elment balra, úgy kellett kézzel visszatéríteni.
Jónap!
Nem lehet, hogy egész egyszerűen csak felszedtél pár kilót a télen?
Kóbász nélküli rakott krumplitól?
|
|
|
|
|
Műanyagból készülne, ugyanilyen festéssel, de akár az is változhat.
|
|
|
|
|
Greg54 írta:
Mintex ismerős...
Sportosítani akarsz?
(csak mert épp venni készülök iszonyat olcsón kerámiásat)
Bárki jelentkezhet külföldről rendelem egy füst alatt összes típusra
Nem, nem a 9-eshez kell. De attól függetlenül ha tudsz egy árat mondani, érdekelhet
|
|
|
|
|
Engem már is érdekel, miből vanik?
|
|
|
|
|
Husom írta:
Ha nagyon nem találsz, akkor szólj! Ismerek pár emberkét, akiktől talán tudok szerezni.
Kiváló, fel is hyvtam őket, nemsokára visszajeleznek, köszönöm.
|
|
|
|
|
Másik kérdés, igényfelmérés szempontjából:
Érdekelne-e Valakit ilyen volvos rendszám?
Kb. 800-1000 Forintba jönne ki darabja...
|
|
|
|
|
Mintex ismerős...
Sportosítani akarsz?
(csak mert épp venni készülök iszonyat olcsón kerámiásat)
Bárki jelentkezhet külföldről rendelem egy füst alatt összes típusra
|
|
|
|
|
'napot!
Mintex, Simer
Valaki ismeri ezeket a fékbetéteket? Vélemény? Köszi
|
|
|
|
|
Ha nagyon nem találsz, akkor szólj! Ismerek pár emberkét, akiktől talán tudok szerezni.
|
|
|
|
|
Greg54 írta:
Hello itt az új fórumon is!
Kérdéssel fordulok hozzátok: dolgozott e már valaki Danamid, polamid, metamid műanyagokkal.
Beszerzés érdekelne, hol merre. Kis 10x10x5cm-s tömbre van csak szükségem.
Természetesen autóba kell egy távtartónak a motorba a szívó oldalon. (csavarok is, menet is lesz benne)
Szervusz!
www.vink.hu
Vagy tudnak segíteni, vagy megmondják, hogy hol van viszonteladójuk, ha túl kis tételt akarsz venni. Néha szokott lenni maradék anyaguk is, abból is lehet válogatni. Ha menetet akarsz bele tenni, akkor ajánlom, hogy perselyezd, ha van hozzá hely.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Esetleg valakinek van eladó gyári cd-s autórádiója 850-be?
|
|
|
|
|
Hello itt az új fórumon is!
Kérdéssel fordulok hozzátok: dolgozott e már valaki Danamid, polamid, metamid műanyagokkal.
Beszerzés érdekelne, hol merre. Kis 10x10x5cm-s tömbre van csak szükségem.
Természetesen autóba kell egy távtartónak a motorba a szívó oldalon. (csavarok is, menet is lesz benne)
|
|
|
|
|
Jonap!
Gumitéma.
Kezgyük az elejin.
Az abroncsok élettartamàt nem a gyàrto, hanem a felhasznàlo és a kémia hatàrozzàk meg egyuttesen, a gyàrto mindossze empirikus - tapasztalaton alapulo - ajànlàst tesz.
Ennek fényében àllitjàk, hogy egy-egy abroncs àltalàban 5-6 éves koràig és/vagy +/- 50 000 km-ig hasznàlhato.
Az abroncs vegyi termék és a mintàzatàn tul màsik fontos alkotorésze maga az anyagkeverék. Ez a keverék màr egyszeruen csak a levegovel érintkezve is bomlàsi folyamat àldozatàvà vàlik, àm a kulonbozo mechanikai és vegyi igénybevételek miatt ez a folyamat gyorsul. Tehàt egy soha nem hasznàlt, csak raktàrban àllo abroncs is kikeményedik 5-6 év alatt annyira, hogy az eredeti teljesitményének mindossze a toredékét tudja csak nyujtani. Az ilyenek hasznàlatàt csak korlàtozottan ajànlom.
A màsik élettartamcsokkento tényezo pedig, ahogy az elején irtam, maga a juzer. A leggyakrabban elkovetett hiba a helytelen abroncsnyomàs. A tanàcsom erre vonatkozoan azonos a pénzre vonatkozoval: jobb a több!
Az alacsony nyomàs nem csak a futofeluleten okoz feszultséget, hanem rendkivuli modon megterheli az oldalfal szerkezetét is, ami hosszutàvon belsö (!) kopàst, végul oldalfalszakadàst is eredményezhet. Egy ilyen gyakran alacsonyabb nyomàson hasznàlt abroncsot példàul rendkivul nehéz balanszirozni, olyan mennyiségu szerkezeti elvàltozàs gyulemlik fel benne.
A tàrolàsrol most kulon nem irnék, mert sajnos mennem kell, de roviden osszefoglalom még:
Csak fiatal és ellenorizheto eloéletu abroncsokat hasznàljunk.
Fokozottan ugyeljunk a helyes abroncsnyomàsra. A gyàrilag meghatàrozott nem szentiràs, csak ajànlàs, de annàl kevesebbel ne hasznàljuk!
A téli abroncsok keverékosszetétele jobban ellenàll a vegyi tàmadàsoknak, tehàt egy télen hasznàlt nyàri abroncs hamarabb oregszik.
Az élettartalma végén jàro abroncs a kovetkezoket produkàlja (még ha kopàshatàr feletti is a mintàzata):
- duborog, zajossà vàlik
- repedések jelennek meg a futofelulet mintàzata kozott
- repedések és foszlàs az oldalfalàn
Most, hogy jol beparàztattam pàr topictàrsunkat, én megyek. Pà!
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Hazafelé többféle úton is eljátszottam, hogy elengedtem a kormányt és láthatóan elment balra, úgy kellett kézzel visszatéríteni.
Jónap!
Nem lehet, hogy egész egyszerűen csak felszedtél pár kilót a télen?
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Érdekes!!!!
index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/
Tényleg érdekes. Tudtunk ezekről a dolgokról, úgy külön-külön. De így összeszedve egy helyre és végig futva szövegen... egyenesen elképesztő. De tartok tőle, hogy nem lesz folytatása. Hiszen akkor a következő kormány is számon kérhető lenne. Ezt viszont nyilvánvalóan nem szeretnék.
Más.
Szerintem egy gumi max 4 év. Én nem szoktam használni tovább. Általában a télim ki sem bírja addig, a harmadik szezon után csere. Én a guminyomás ellenőrzése után egy futmű beállítást csináltatnék. Nem vacakolnék a kerekek cserélgetésével.
|
|
|
|
|
gszilag írta:
czimbi írta:
inrock írta:
Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...
Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.
Nekem a gumi élettartamára 6 évet mondott Toxic, mikor hasonló anomáliákkal miatt kértem segítséget. (délbudai fellgvárunknak beszállító gumis pedig azt hiszem, azt is mondta, hogy 0-kmeresen is 5 évig lehet csak tárolni egy gumit)
és ez így igaz. 5 évesen már cserére érettek egy felelőségtudatos sakalista számára. nem lehet eleget hangsúlyozni a gumik állapotának a fontosságát.
|
|
|
|
|
JrCsG írta:
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Jó reggelt Mindenkinek!
Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
Van váltóm
|
|
|
|
|
JrCsG írta:
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Jó reggelt Mindenkinek!
Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
Ha valóban az, akkor ez nem túl jó hír!
|
|
|
|
|
czimbi írta:
Sakálatos jóreggelt!
Óhh! Igen-igen! Több, mint szép! Sőt egyenesen giccsbe hajló a háttérrel együtt!
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
A kis négyes kerek km-t teljesített...
dugnak a kettesek, höhö
|
|
|
|
|
czimbi írta:
inrock írta:
Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...
Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.
Nekem a gumi élettartamára 6 évet mondott Toxic, mikor hasonló anomáliákkal miatt kértem segítséget. (délbudai fellgvárunknak beszállító gumis pedig azt hiszem, azt is mondta, hogy 0-kmeresen is 5 évig lehet csak tárolni egy gumit)
|
|
|
|
|
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Jó reggelt Mindenkinek!
Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
|
|
|
|
|
Sajnos öregszem, kopaszodom, a fogam is hullik, és úgy látszik, hogy a karom sem a régi!
Én még nem cseréltettem, mert azt mondták "Ez nem motorolaj amit cserélgetni kell". Amúgy az olajra én is gondoltam.
|
|
|
|
|
A kis négyes kerek km-t teljesített...
|
|
|
|
|
Vigyázzatok, a 4xx-es honlapra és fórumra kattintva vagy 5-6 trójait állított meg a nodom! Szegényeket még mindig támadják...
|
|
|
|
|
8T írta:
Mivel a funyiro nem nyir hanem vag, oda bizony nem nyomatek (ero) kell, hanem sebesseg, mert ellenben akkor nem vagni fogja a fuvet hanem csak osszekocolni...
Megkaptad a levelemet?
|
|
|
|
|
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Gyengül a jobb kezed?
Olajszint, olajcsere mikor volt?
|
|
|
|
|
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
|
|
|
|
|
Kedves Pizo!
OK, megvan, köszönöm!!!
És színes betűket hogy kell idevarázsolni? Nekem az sem megy most...
|
|
|
|
|
inrock írta:
Dani, köszi a C30 cikket, jó volt olvasni.
Arra felhívnám a figyelmed, hogy ha "kilométert" akartál írni, akkor nem magyarul írtad
Szia, megtörtént a "magyarítás"
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Szóval a kép nem lehet 1000 pixelnél szélesebb (kár, hogy ezt nem közli a rendszer az elküldés előtt...) :
De közli!
"Your image file can be a maximum (width x height - size): 1000x1000 - 600 KB"
Szerintem ez azt jelenti.
|
|
|
|
|
mr sas írta:
ha aktuális a gumicsere, keress meg.
OK, köszönöm, Kedves Mr Sas!
Ha a gumik mellé kapok négy grátisz zsír új Antaeus felnit is, akkor tuti a bolt!
|
|
|
|
|
Kedves Kispaci!
Tudom, most a képekkel is nagyon el vagy havazva, de esetleg-e nem-e lehetne-e vajon azt is megoldani majd, hogy az is látszódjon, hogy ki mire válaszol, utalásszerűen, mint anno az indexen, még ha nem is idézettel akarok válaszolni?
Köszönöm!
|
|
|
|
|
XCép jó reggelt!
Persze persze...
|
|
|
|
|