facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...45678910...562
    inrock 2020/01/27 18:58 (55732)
    Majd tesztelek E5-tel (100-as oktánszámúval), mert tényleg határozottan megváltozott a hangja, pedig valóban csak elég kicsivel lett több az etanol.
    inrock 2020/01/27 18:56 (55731)
    Ha tutibiztos, hogy sokkal kevesebb kilométer van benne, mint a tiédben, akkor érdemes lehet bontottra beruházni. Nade... tutibiztos-e? Ugyehogynem?
    inrock 2020/01/27 18:54 (55730)
    Halló Kollégák,

    én 4-5 évente cseréltetném a váltóban az olajat (mármint cseréltetem is, de nekem kézi van). Gyár szerint "élettartam" cucc van benne. Persze... addig a 10 évig, amíg a Volvo szerint használod a gépet, addig ki is bírja.
    De cseréltetek hűtőfolyadékot, kormányszervo folyadékot, a diffi olajon kívül mindent.

    Neked amúgy geartronic (klasszikus hidrodinamikus) van.
    gegee 2020/01/27 18:30 (55729)
    Aham, hát, akkor az lehet, hogy télleg szopó.
    Én megpróbálnám felkeresni ezt a két céget abban a cikkben, hátha tudnak valami okosat.Azt írták, hogy a gyárilag nem javítható cuccokat is tudhatják javítani, szétszedni, kipucolni, akaltrészenként cserélni.
    Olajcsere mikor volt elismerten az autóban?
    Yilane 2020/01/27 09:28 (55728)
    Duplakuplungos. Nekem a szerelőktől hallottakból az jött le, hogy a Volvókban (meg Fordokban és PSA kocsikban) használt PowerShift duplakuplungos váltó javítása még az automata váltók között is drágának számít. Hurrá
    gegee 2020/01/27 03:49 (55727)
    Na, szóval itt arra gondolt a költő, hogy drága javíttatni mert nem terjed, illetve nem terjed, mert drága javíttatni.
    Továbbá a bontott váltós mondat az kérdés akart lenni...
    gegee 2020/01/27 03:46 (55726)
    Hát akkor az nem nagy különbség, nem kéne galibát okozzon.
    Tecső videókat néztem párat, meg olvastam a kommenteket, anyázkodnak páran; de ennyinek nem is szabadna észrevehetőnek lenni.Aztán persze nem biztos, hogy minden kútra, cégre érvényes ez...
    gegee 2020/01/27 03:43 (55725)
    Dzsízösz.
    És ez milyen váltó, duplakuplungos, vagy bolygóműves?
    Egy nevetséges dolog ez, hogy ennyibe kerüljön egy szájbaszökött váltó javíttatás.
    Ez a baj, hogy ez nem Amerika, itt ritka az automata, mert félnek tőle az emberek, drága javíttatni, emiatt nem terjed, sose lesz belőle sok, és drága lesz javíttatni, nem fogják venni, a kígyó a saját farkába harap.
    Bontott másik váltó nem észerűbb dolog.
    Olyan, ami mondjuk legalább át van nézve, olaja lecserélve.
    Volt most 7vg-n egy cikk a tottakáron, valami olyasmi a címe, hogy motordoktor paszikát vesz.Na az is dsg-s kocsi, ottmaradtak vele Ausztria közepén, és leírja, hogy milyen kaland volt.Említ benne két céget, az egyik Fészkesfehérváron, a másik Dunakeszin van, sasolj bele a cikkbe, hátha ad valami segítséget.
    gegee 2020/01/27 03:36 (55724)
    Ha vannak előtte-utána képeid, szívesen megsasolnám.
    Meg hogy ajánlod-e a fényezőt, szakembert illetve hol van az illető, milyen településen.
    gegee 2020/01/27 03:34 (55723)
    Na, akkor csak vannak itt mások is, még ha csendben is vannak...

    Én sem tudok sokat segíteni technikai dolgokban, inkább csak próbálok értelmesen nézni.
    gegee 2020/01/27 03:31 (55722)
    Engem speciel pont érdekelne, szóval akkor nyomjad.
    Automatánk van nekünk is, egyelőre semmi gond, de szeretném, ha ez így is maradna.
    Épp készülök infókat szerezni, hogy milyen időközönként kell hivatalosan olajat cserélni a váltóba Volvoék szerint.Általánosságban több válasz is ismert más márkáktól, miszerint nem kell/60-80 ezrenként kell/akkor kell, amikor szól az autó, stb.
    Esetleg akinek van ilyesmi tapasztalata, megköszönném, ha megosztaná.
    Nem tudom, a mienk milyen, Powershift vagy Geartonic többféle is létezett tudtommal, ennek is utána kell néznem.Azt tudom, hogy nem duplakuplungos, hanem régi fajta, bolygóműves, kúszik az autó ha nem nyomom a féket.
    inrock 2020/01/26 17:11 (55721)
    Fejlemény E10 témában: a 10% csak egy ajánlott maximum. Az itteni kormányrendelet szerint 6,1% etanolt jelöl az E10, nem többet, nem kevesebbet. Eddig az E5 amúgy 4,9% volt.
    inrock 2020/01/26 17:10 (55720)
    Nem hangzik jó.
    inrock 2020/01/26 17:09 (55719)
    Halló Kollégák,

    ha jól rémlik, akkor az 1.6-os motor Ford, és nem túl jó hírben áll.
    Teljesítmény/tömeg miatt is próbálj legalább kétliterest szerezni.
    Yilane 2020/01/26 11:04 (55718)
    Na jó, megpróbálok rövid lenni:

    Az alany egy V50 2.0D, PowerShift. Ez a váltó amúgy szuperjó, de tényleg. Szinte észrevehetetlenül vált, gyorsan és pontosan, tudja, mikor kapcsoljon vissza, szóval amíg jó, addig nagyon jó. Jó egy éve kezdett feltűnni, hogy kevésbé óvatos induláskor egy picit "dadog" az autó (nem a motor, a váltó). Tudtam, hogy muszáj lesz kezdeni vele valamit, de "kedvet" (ez esetben színes papírdarabok formájában megnyilvámuló kedvet) kellett gyűjtene hozzá. Közben remekül megtanultunk (a feleségem használja többet az autót) óvatosan indulni, így a dadogás sem zavart annyira. De aztán néhányszor (fél év alatt talán négyszer) az történt, hogy az autó "elerőtlenedett", és kiírta, hogy "alacsony váltóteljesítmény". Ilyenkor egy leállítás/újraindítás megszüntette a gondot.

    Végül elmentem egy szerelőhöz... aztán még többhöz is. Kiderült, hogy jóval több kedv fog kelleni a javításhoz, mint gondoltam. Mindegyikük azt mondta, hogy a PowerShift alkatrészei kiba...tt drágák. A jobbik esetre (kuplungok plusz kettőstömegű lendkerék cseréje, váltó kipucolása) vonatkozó árajánlatok 550-650 ezer Ft között mozogtak, a rosszabbikra (a fentieken túl a mechatronikai egység cseréje is) bőven egymillió fölött.

    Erősen szurkolva annak, hogy elég legyen az első variáció, elvittem az egyik szerelőhöz. Meg is csinálta, és az induláskori dadogás szépen meg is szűnt. De sajnos újra elkezdte kiírni az alacsony váltóteljesítmény hibát, és érezhető is volt, hogy néha furcsán vált.

    Vissza a szerelőhöz, kipróbálta, kiolvasta a hibakódokat, és azt mondta, hogy a vezérlés nem kap megfelelő fordulatszám-jelet. Vagy a jeladókkal van baj, vagy a vezérléssel (a fent említett mechatronikai egységgel), de ennél pontosabban számítógép nem tudja megmondani hol a hiba. Szóval most ott tartok, hogy kap új jeladókat (200 e Ft körülre saccolom, de még nem tudom a végösszeget), és reménykedem. De ha ez sem segít, asszem felkötöm magam...
    Zsombor 2020/01/26 09:34 (55717)
    Sziasztok!

    Volvo C30 motorral kapcsolatban tudtok esetleg jó tanácsot adni? Azt tudom, hogy az 5 hengeresek a legjobbak, benzinesből és dieselesből is, de ha esetleg nem találok 5 hengerest, akkor van még ami megbízhatóbb mint a többi? Az 1.6D-ről nem hallottam túl sok jót, az 1.6 es 1.8 benzin azon kívül, hogy kicsit vérszegény, szendved valami problémától? Köszi a segítséget előre is!
    inrock 2020/01/25 22:10 (55716)
    Tankoltam ma jelentős mennyiségű E10-et, és került is kilométer a gépbe. Szerintem hangosabb lett a motor.
    Nálatok mi a tapasztalat?
    Kirby 2020/01/25 19:58 (55715)
    Sziasztok,

    én is mindig olvasom a fórumot, de nem nagyon tudok hozzászólni a technikai dolgokhoz vagy segíteni a beíróknak.
    A múlt héten megcsináltattam a fényezést, elől mind a négy elemről (motorháztető, első lökhárító, első oldalsó elemek) hámlott a lakk, elég szarul nézett ki, már terveztem hogy újrafényeztetem, most végre meg lett:)
    Lekopogom, de a 20 éves technika még mindig ott van a szeren...
    inrock 2020/01/25 15:17 (55714)
    Hát... leírhatod. Majd együtt szomorkodunk veled
    inrock 2020/01/25 15:17 (55713)
    A hetvenes évek óta fejlesztett moduláris motorról sem értettem miket ír. Azt kb a nyolcvanas évek vége óta fejleszthetik, mivel a kilencvenes évek elején megjelent 960-asban debütált az első ilyen motor.
    inrock 2020/01/25 15:15 (55712)
    Szóval akkor Halló Kollégák

    a poén, hogy a videóban pedig soknak nevezi a 260 lóerőt Amúgy egyetértek, egy ilyen korú autóban ez kifejezetten sok. A tulaj mondta, hogy R-et keresett eredetileg, az meg ügye (felfelé kerekítve) 300 ló.
    inrock 2020/01/25 15:11 (55711)
    Yilane 2020/01/25 09:26 (55710)
    Minden nap olvasom ám a fórumot (már amikor van mit), de mivel sokkal kevésbé (kb. =0) értek az autókhoz, inkább csendben maradok

    De ha érdekel valakit, miért szopó a PowerShift váltó, ha elromlik, arról tudok írni.
    gegee 2020/01/25 03:27 (55709)
    Érdekeseket írnak a cikkben, miszerint nem esünk hanyatt a 260 lóerőtől...
    Hát már hogyne esnénk hanyatt, az átlagautó lóerők még mindig egy jó százassal alatta vannak.El vannak ezek szállva teljesen.
    Főleg, hogy ezek a motorok 15-20 éves gépek, és még milyen jól bírják manapság is.
    gegee 2020/01/25 03:23 (55708)
    Fogalmam sincs, nekem először fül kellene...

    Úgy csinálasz, Inrock, mintha lenne itt rajtunk kívül bárki is.
    inrock 2020/01/24 18:39 (55707)
    Halló Kollégák,

    S60 T5 a TC erőmérőben:
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/01/24/eromero_volvo_s60_t5/

    Nálatok jól hallatszik amúgy a motorhang? Vagy az én hangszóróim gagyik?
    gegee 2020/01/16 09:13 (55706)
    Haha.
    Az izlandi Volver lámpái jól ki vannak fehéredve...Persze lehet, hogy nem a nap UV-ja szítta ki...
    hgy 2020/01/15 18:14 (55705)
    Mit nem lát az ember ha ilyen videókat nézeget?

    4:46-nál jönnek honfitársaink

    BRUTAL Volvo 5-Cylinder Engine Sounds - TURBO/Anti-Lag
    monohisztor 2020/01/15 14:00 (55704)
    Megkaphatod, ha eljössz érte (Bp. 17.), vagy valahol találkozunk, de postázni nem fogom.
    Sárga LED-del sem biztos, hogy megmarad az eredeti zöldes szín, mert az izzó sárgája más, mint a LED-eké. Esetleg próbálkozni kell citromsárga ill. narancssárga színekkel...
    A polaritást műszerrel mértem ki, az egyik képen láthatod, hogy az a pozitív, amelyik vékony fóliacsíkon megy.
    Kék Villám 2020/01/15 12:52 (55703)
    Igen, nekem is pár szétégett már. Megkaphatom? Szeretném megtartani az eredeti színvilágot (műszerfal-ajtók-középkonzol), tehát zöld lesz minden, amihez úgy látom sárga led és kék védő passzol. Mármint lehetne zöld led is, de azt nem találtam csak fényesben. Vagy az is jó nekem?

    Amúgy azt hogyan találtad ki a bekötésnél melyik oldal a +? Egyértelmű a panelon?

    monohisztor írta:

    Többen írtátok, hogy a kék kotonok tönkrementek. Csodálkozom, hogy az enyémek 15 évesen teljesen fittek. Ha kéri valaki, szívesen átadom
    gegee 2020/01/15 09:51 (55702)
    Lehet, nem is érzékelő ez, hanem nyomógomb...Régi kocsikon, az első ajtónál, az a-oszlopon található, majd most megnézem, hogy a mienken (V70) van e ilyen.
    b.lajos 2020/01/14 22:18 (55701)
    gegee írta:
    [quote]Én megnézném, megtakarítanám, KH-kalapáccsal gyógyítanám.


    Én is megnézném és meg is takarítanám, ha tudnám mit és hol
    És a baj is megvan még mindig
    gegee 2020/01/14 20:52 (55700)
    A hétszázát neki...
    Szóval, hogy mi lett a megoldás.
    gegee 2020/01/13 20:27 (55699)
    Valahol egész biztosan van egy érzékelő, vagy annak a csatlakozója, ami valszeg unatkozik, így hülyeségeket csinál.Én megnézném, megtakarítanám, KH-kalapáccsal gyógyítanám.

    Vagy én is vinném a szervízbe, autóvillanyászhoz.
    Gyere vissza, ha van megoldás, és nyomd ide nekünk, mi lett a baj.Köszi.
    inrock 2020/01/13 18:49 (55698)
    Halló Kollégák,

    ilyen jelenséggel még nem találkoztunk, szóval ha gyors eredményt akarsz, akkor szerelő.
    b.lajos 2020/01/12 19:25 (55697)
    Üdv szakik,
    Egy tanácsra lenne szükségem egy aprósághoz. Adva van egy 2004-es s40 és pár napja előjött "a csomagtartó nyitva" üzenet, pedig fizikailag le van csukva, be van zárva. Menet közben tudom törölni az üzenetet de egy-két perc és ismét megjelenik. Mi okozhatja, esetleg egyszerűen, házilag javítható vagy inkább szerelő?
    Köszönöm!
    gegee 2020/01/10 18:49 (55696)
    Lehet, gyűrűje/i volt/ak az előző tulajnak.Az tudja nagyon szépen szérbaxni a kormány meg a váltókar felületét.
    Én nem használok semmi ilyet, nem bírom, idegesít; és a kormány, váltó is ennek megfelelően gyönyörű.
    gegee 2020/01/10 18:45 (55695)
    Ma megnéztem a mienket a kormányvédő alatt, csak tapogatva, nem volt sorjás...

    Ilyet vegyél, bakker:

    www.royaltuning.hu/fotky5826/fotos/_vyrn_60kormanyvedo_huzat_fekete_piros--1.jpg


    Már, ha nem akarsz csiszatolni, vagy nem válik be.
    Van ezerféle, csak van egy, amelyik tetszik.
    Kék Villám 2020/01/09 15:17 (55694)
    Igazából csak itt van vele gond, nem is karcos és jól is néz ki a fémes betét. Persze nem full fém. Ez a gond. Lehet megcsiszolom és valami lakkal kezelem, hogy ne jöjjön fel újra a széle...

    Igen, reggelente elég hidegecske a bőr. Vegyek egy fakormányt bele?:DDD
    gegee 2020/01/09 14:20 (55693)
    Esetleg próbáld meg ilyen nagyon finom smirslivel kicsit megadjusztálni.
    Ezres körüli érdességűvel.
    Gondolom, ahogy görbül az a műanyag, a szélén mindig van éppen elváló éles darabka.
    Vagy próbálj venni olyan kormánybetétet.Ilyesmikre nálam bevált a szalon is, nem mindig van horror ára...
    Vagy ha le tudod szedni azt az egész panelt, súrold le az egész kopó felületet, és fesd le valamilyenre.Vagy van ez a szprébe töltött műanyag festék, a plastidip, az is jó lehet rá.Nem igazi festék, hanem ilyen nyúlós, tapadós szar, de látványos, és ha nem tetszik, egyben lehúzható a felületről.(Nincs vele saját tapasztalatom, csak olvastam.)
    Én legalább is ezt csinálnám.

    Kék Villám írta:
    Alulról jobban látszik a problem.



    Nekem úgy tűnik, hogy ez egy sárgásfehér műanyag betét, amire fémet gőzöltek vagy egy fém domborművet ráragasztottak. Namost ez kezd az alsó részén elválni és a kiálló szemcsék kb. borotvapenge vastagságúak és ugyanolyan élesek is. Micsinájjakvele? Cellux?

    Esztétikailag nem zavaró, csak a kezemen lévő vágások számából tudható, hogy van ott valami gond.:DDD
    gegee 2020/01/09 14:13 (55692)
    Ha nem akarod richelieu-zni a kormányt, akkor vegyél rá ilyen kormányvédő kerek szart.Van nekem is, kiváló.
    (Nem a kormányt akarom védeni, hanem a kezem, mert a kormány vagy hideg vagy meleg, meg ráadásul vékony is.Jó, lehet, hogy a tenyerem is péklapát...)


    Kék Villám írta:
    Gug Lee mondja, hogy az Ivanics 2017-ben hírdetett ilyet ingyé v. 10e, de Facebookon van az infó, én meg nem vagyok ott...

    A fő gáz az, hogy nem csak zavaró, de konkrétan napi szinten ontja a vérem ez a bitang kormány.


    inrock írta:
    A motor hibaüzi miatt feltétlen vidd vissza ahol szerelték.

    Márkaszervizek oldalát figyeljed szorgalmasan, néha szoktak menü magyarítást akciózni, asszem 10k kemény magyar valuta környékén szokott lenni. És az rendes, érthető magyar, nem olyan mint amit a TC-n filmezett Papp Tibi a Toyotában. Mekkora gáz az már
    Vagy ráguglizhatsz, hogy Volvo magyarítás, lehet kihoz a közeledben valami független szervizt, aki vállalható pénzért megcsinálja.

    A sorjás kormány szintúgy gáz
    Szerintem azért ne ess neki reszelővel

    Geegee: azt Risöliő-nek ejtik, nem Reszelőnek
    gegee 2020/01/09 14:10 (55691)
    inrock írta:
    Kipróbáltam ezt az E10 kompatibilisság megmondó alkalmazást:
    e10check.hu/

    Hát, nem lett jó

    Ugye múltkor írtam az ACEA-ra hivatkozva, hogy 1976-től kezdve minden benzines bírja az alkoholt, kivéve az S/V40-ben az 1.8-as GDI, de az ugyebár Mitsubushi motor.
    Kitöltöttem az alkalmazást a gépem adataival, erre kidobja ezt az eredményt:
    1.6: ok
    1.8 GDI: ok

    A Volvo féle 1.8-ról (ami ugye bírná) pedig semmi hír. Szóval szépen összekavarták a srácok a dolgot.


    Ja, azt néztem én is fater offos kocsijához, ott is összevissza szerepel minden.
    Elég felejtős...
    gegee 2020/01/09 14:07 (55690)
    inrock írta:


    Geegee: azt Risöliő-nek ejtik, nem Reszelőnek

    Az nálam már a majdnem ugyanaz kategória...
    gegee 2020/01/09 14:05 (55689)
    Értem, kösz.
    Nekem is hosszú a lábam, de vastag.

    És pont ott éri el a térdkalács szélét az a rophadék, ahol nem kéne.
    Na mindegy, bírom, amíg bírom, aztán meg majd kocsicsere lesz lehet...
    Kék Villám 2020/01/09 08:40 (55688)
    Alulról jobban látszik a problem.



    Nekem úgy tűnik, hogy ez egy sárgásfehér műanyag betét, amire fémet gőzöltek vagy egy fém domborművet ráragasztottak. Namost ez kezd az alsó részén elválni és a kiálló szemcsék kb. borotvapenge vastagságúak és ugyanolyan élesek is. Micsinájjakvele? Cellux?

    Esztétikailag nem zavaró, csak a kezemen lévő vágások számából tudható, hogy van ott valami gond.:DDD
    hgy 2020/01/08 19:10 (55687)
    Sziasztok!

    Köszönöm a válaszokat majd lesz valahogy...
    inrock 2020/01/08 19:09 (55686)
    Halló Kollégák,

    én sem vagyok autószerelő, de a váltó, meg a fék az két külön dolog. Eleve a két folyadék különböző valami, eltérő csereperiódussal.
    Kék Villám 2020/01/08 11:38 (55685)
    Gug Lee mondja, hogy az Ivanics 2017-ben hírdetett ilyet ingyé v. 10e, de Facebookon van az infó, én meg nem vagyok ott...

    A fő gáz az, hogy nem csak zavaró, de konkrétan napi szinten ontja a vérem ez a bitang kormány.


    inrock írta:
    A motor hibaüzi miatt feltétlen vidd vissza ahol szerelték.

    Márkaszervizek oldalát figyeljed szorgalmasan, néha szoktak menü magyarítást akciózni, asszem 10k kemény magyar valuta környékén szokott lenni. És az rendes, érthető magyar, nem olyan mint amit a TC-n filmezett Papp Tibi a Toyotában. Mekkora gáz az már
    Vagy ráguglizhatsz, hogy Volvo magyarítás, lehet kihoz a közeledben valami független szervizt, aki vállalható pénzért megcsinálja.

    A sorjás kormány szintúgy gáz
    Szerintem azért ne ess neki reszelővel

    Geegee: azt Risöliő-nek ejtik, nem Reszelőnek
    Kék Villám 2020/01/08 11:25 (55684)
    53 fok volt a víz, mikor beértem.

    A bemelegedéssel kapcsolatban lenne még egy kérdésem: azt mondták a szervízben, van benne kiegészítő fűtés vagy rásegítés vagy mi. Tud-e valaki többet róla, hogyan működik ill. olyan lehetőséget, amivel ezt vezérelhetővé lehetne tenni (állófűtés/előfűtés)?

    Kék Villám írta:
    [quote]Nemtom ez ugyanaz a motor-e? Az enyém: D5204T3 Azt gondolom nem, de nem akarok rossz DPF-fel járni, sőt azt sem szeretném, ha eltömődne, de a napi 2x5km város, ráadásul a téli hidegben, nem a legjobb használat neki. 5x fokra melegedett fel ma, pedig nincs is hideg (0 fok volt reggel, tegnap -8).
    Kék Villám 2020/01/08 11:22 (55683)
    Nemtom ez ugyanaz a motor-e? Az enyém: D5204T3 Azt gondolom nem, de nem akarok rossz DPF-fel járni, sőt azt sem szeretném, ha eltömődne, de a napi 2x5km város, ráadásul a téli hidegben, nem a legjobb használat neki. 5x fokra melegedett fel ma, pedig nincs is hideg (0 fok volt reggel, tegnap -8).

    Yilane írta:
    Szia! Feltétlenül vidd el néha pályázni! Én szépen megcumiztam V50 2.0D-vel. Túl sokat mentem hibás DPF-fel, ás a szerelőnek teljesen vissza kellett bontania a motort, hogy kikormozza.
    Yilane 2020/01/08 06:48 (55682)
    Szia! Feltétlenül vidd el néha pályázni! Én szépen megcumiztam V50 2.0D-vel. Túl sokat mentem hibás DPF-fel, ás a szerelőnek teljesen vissza kellett bontania a motort, hogy kikormozza.
    newdeal 2020/01/07 19:34 (55681)
    Azt mondta a szerelő, hogy a fékolaj/váltóolaj egy körön van, ugyanazt használja, vagy valami ilyesmi, laikus vagyok.
    Igen, most itt tartok, hogy próbálok másik szerelőt találni, de mindenki 2-3-4 hét múlva ér csak rá, a kocsi meg napi használatban van (lenne )
    inrock 2020/01/07 19:22 (55680)
    Kipróbáltam ezt az E10 kompatibilisság megmondó alkalmazást:
    e10check.hu/

    Hát, nem lett jó

    Ugye múltkor írtam az ACEA-ra hivatkozva, hogy 1976-től kezdve minden benzines bírja az alkoholt, kivéve az S/V40-ben az 1.8-as GDI, de az ugyebár Mitsubushi motor.
    Kitöltöttem az alkalmazást a gépem adataival, erre kidobja ezt az eredményt:
    1.6: ok
    1.8 GDI: ok

    A Volvo féle 1.8-ról (ami ugye bírná) pedig semmi hír. Szóval szépen összekavarták a srácok a dolgot.
    inrock 2020/01/07 19:18 (55679)
    Hááát passz... azt nem értem igazából, hogy fékolajat miért kell kuplung problémánál cserélni. Ellenben a munkahenger, és bovden logikus lépés volt. De ha még mindig nem működik, akkor vagy visszaviszed megint, vagy másik szerelőt keresel.
    inrock 2020/01/07 19:14 (55678)
    Hát nem fog segíteni a válaszom, de azért leírom... a Trabantomban volt, hogy bemelegedve nem bírt alapjáratot tartani, és tényleg úgy kellett megközelíteni a piroslámpát, hogy közben rugdalni kellett a gázpedált. Szerelő megnézte, az volt a diagnosztikája, hogy falsot szívhat a motor. Azért ez gondolom Volvónál nem fordulhat elő, inkább elektromos/elektronikai hibára tippelnék.
    Aztán nem tudom hogy lett kijavítva a motor, becseréltük nála (ráfizetéssel) egy jobb állapotú kombira.

    Szóval ahogy tanult kolléga is mondta: szerviz.
    newdeal 2020/01/07 19:10 (55677)
    Sziasztok!

    Egy 2014-es Volvo V40 D2-m van, és harmadjára jön elő egy kuplung probléma.
    Váltás után a kuplung nem ugrik vissza, csak 2-3 centit, a lábammal vissza birom pöckölni alapállásba.
    Először csak a fékolajat cserélték, utána 3-4 hónapig jó volt, másodjára a fő munkahengert és a bowdeneket, de most már csak 1 hónapig bírta.

    Van bármi ötleteket, hogy mivel van a probléma?

    Köszi!
    inrock 2020/01/07 19:08 (55676)
    A motor hibaüzi miatt feltétlen vidd vissza ahol szerelték.

    Márkaszervizek oldalát figyeljed szorgalmasan, néha szoktak menü magyarítást akciózni, asszem 10k kemény magyar valuta környékén szokott lenni. És az rendes, érthető magyar, nem olyan mint amit a TC-n filmezett Papp Tibi a Toyotában. Mekkora gáz az már
    Vagy ráguglizhatsz, hogy Volvo magyarítás, lehet kihoz a közeledben valami független szervizt, aki vállalható pénzért megcsinálja.

    A sorjás kormány szintúgy gáz
    Szerintem azért ne ess neki reszelővel

    Geegee: azt Risöliő-nek ejtik, nem Reszelőnek
    inrock 2020/01/07 18:53 (55675)
    Halló Kollégák,

    hát muszáj leszel beiktatni néha némi autópályát. Azt ne kérdezd milyen gyakran, sose volt dízelem
    monohisztor 2020/01/07 17:58 (55674)
    Kék Villám írta:
    A LED bekötésnél figyelni kell a polaritásra, +12V oldalon legyen a forrás, különben nem világít és/vagy elpusztul.

    Igen, a LED-ek polaritás-érzékenyek. A képeimen látszik, illetve ítram is a helyes bekötésről.

    Mi a tapasztalat? A műszerfal világítás szabályozására reagálnak a LEDek is? Az izzók nagyon szépen együtt mentek vele annó...

    Reagálnak, de azért nem olyan dinamikatartományban, mint az izzók. Ez ismert dolog a LED-eknél, de meg lehet vele békülni.

    Többen írtátok, hogy a kék kotonok tönkrementek. Csodálkozom, hogy az enyémek 15 évesen teljesen fittek. Ha kéri valaki, szívesen átadom
    Kék Villám 2020/01/07 15:51 (55673)
    Engem zavar és valamennyit megér. Meggondolom.

    Benne van a csutka, de tényleg csak egy csutka. Arra megy egy egész szett csővel, pálcával stb.

    Egy fém erősebb fólia vagy vékony lemez van ráragasztva a kormányra és az kezd elválni... Tényleg tré, de hát ez már kínai ugyebár... A motor viszont 5 hengeres D5-ös!

    Kicsit attól tartok a vezérlés cserénél valamit elmókoltak a fiúk ott Soroksáron. Remélem nem komoly a baj.

    A középkonzol nekem teljesen oké. A lábam nem panaszkodik. Mondjuk hosszú és vékony. A hátsó tároló nagyon gáz, igazából az egész autóban nincs normális helye pl. a telefonnak, ha a műszerfalra teszem az USB csati meg távol van a könyöklőben...

    gegee írta:
    Nyelv átállítás már soxor felmerült itt, mindig az volt a vége, hogy suckszervíz kell.Onnantól meg már nem volt senkinek se fontos...
    20-30 ezer forintért nekem se lenne az.
    Vicc, hogy nem lehet ezt menüből kiválasztani...
    .
    A motorsystem hibaüzenetet ne hagyd annyiban, akár még erős gond is lehet, nem biztos, hogy a szerviztől jött elő, lehet ép most sz@rt be valami...
    .
    Kézi olajpálca: miért, nincs benne ilyen?Ne bökje már meg, ez komoly?
    És ha nincs, hogyan rakatsz bele?Valaki majd megfúrja a motorblokkot oldalról?
    .
    A tükörbillentést szerintem felszereltségtől függően tudja, utána kell sasolni a neten.
    .
    Kormány karistol: szintén ne bökje már meg, hogy sorjás a kormány??Egy ilyen drága gépben??Asztakurva...
    Nem fogod elhinni, de a megoldás: Richelieu bíboros!
    Keresel egy ilyen szerszámot (gyk: reszelő) és adsz neki vele.
    Esetleg még smirsli erősen, ahogy a kabaréban is mondták.
    Nem tudom, hogy ez a betét tényleg fém-e vagy csak műanyag van krómozva...?
    De hogy sorjás legyen, ez vérciki, bakker.Nem térek magamhoz.
    Majd arról nyilatkozzál, kérlek, hogy a rohadék repülő középkonzol széle mennyire faragja a térdedet?Mert én meg azt gyűlölöm...
    Kék Villám 2020/01/07 15:43 (55672)
    V70-ben 13 év alatt 2x cseréltem, de már megint kellene. Egy pár már kihunyt. Kb. 4-5 évente füstölnek el. Lehet az is belejátszik, hogy a belga eredetű V70-emben állandóan van világítás, kívül-belül. Első alkalommal megkérdeztem én is a gyárit, dobtam egy hátast, majd elmentem a Lomexbe (p. Lehel út 17.) és vettem egy marék izzót. 22Ft-ért(!) darabját. Szerintem foglalattal is ki lehet ügyesen cserélni, mert jó hosszú a lába. Legutóbb azért akadtam meg, mert közben én is a LED-esítésen gondolkodtam el, elporladtak a kék gumisapkák, ill. kiégett a tükörbehajtó izzója, ami kisebb, tehát a meglévő méret nem stimmel. A LED bekötésnél figyelni kell a polaritásra, +12V oldalon legyen a forrás, különben nem világít és/vagy elpusztul.

    Mi a tapasztalat? A műszerfal világítás szabályozására reagálnak a LEDek is? Az izzók nagyon szépen együtt mentek vele annó...

    monohisztor írta:
    Mint írtam, LED-esíteni egyszerűbb, mint izzókkal bajlódni. De ha valaki mégis az izzóknál maradna, azokat is inkább forrasztani érdemes, mert a foglalatban cserélni szerintem nem egyszerű.
    A LED-eket a Hestore-ben vettem, de minden elektronikai boltban kapható sokféle, talán pont ilyen diffúz kék is. Előtét-ellenállást is ugyanott lehet vanni, 1 kohm majdnem minden LED-hez megfelel. Esetleg kísérletezés után módosítani lehet az értéken.
    A háttérfény eredetileg nálam is zöldes volt, mert az izzók sárga fénye átszűrődve a kék szilikon kotonon azt hozta ki. Mellékelem a képet a sapkákról.
    Ja, a LED-ek szereléséről még annyit, hogy én a pozitív (hosszabbik) lábat hajlítottam tőben, ahogy a képen látszik, de végülis fordítva is lehet, és akkor a pozitív oldalra kerül az ellenállás.
    Kiszerelni a modult nem nehéz, de nem alulról kell húzni, mert akkor törés lesz, hanem fent kell kiakasztani egy bepattanó pöcköt. Ha már kinn a modul, két további lépésben szétpattintható darabokra, a panel egyszerűen kiesik. Remélem, mások modelljében is így van.
    gegee 2020/01/07 12:20 (55671)
    Ohh, fákk, természetesen Kék Villámnak küldöm a szerszámot.
    gegee 2020/01/07 12:19 (55670)
    Tessék, meg is találtam a neked valós zerszámot, egy Richelieu márkájú reszelőt!



    Nézd a vízjelet a képen!

    gegee 2020/01/07 11:19 (55669)
    Nyelv átállítás már soxor felmerült itt, mindig az volt a vége, hogy suckszervíz kell.Onnantól meg már nem volt senkinek se fontos...
    20-30 ezer forintért nekem se lenne az.
    Vicc, hogy nem lehet ezt menüből kiválasztani...
    .
    A motorsystem hibaüzenetet ne hagyd annyiban, akár még erős gond is lehet, nem biztos, hogy a szerviztől jött elő, lehet ép most sz@rt be valami...
    .
    Kézi olajpálca: miért, nincs benne ilyen?Ne bökje már meg, ez komoly?
    És ha nincs, hogyan rakatsz bele?Valaki majd megfúrja a motorblokkot oldalról?
    .
    A tükörbillentést szerintem felszereltségtől függően tudja, utána kell sasolni a neten.
    .
    Kormány karistol: szintén ne bökje már meg, hogy sorjás a kormány??Egy ilyen drága gépben??Asztakurva...
    Nem fogod elhinni, de a megoldás: Richelieu bíboros!
    Keresel egy ilyen szerszámot (gyk: reszelő) és adsz neki vele.
    Esetleg még smirsli erősen, ahogy a kabaréban is mondták.
    Nem tudom, hogy ez a betét tényleg fém-e vagy csak műanyag van krómozva...?
    De hogy sorjás legyen, ez vérciki, bakker.Nem térek magamhoz.
    Majd arról nyilatkozzál, kérlek, hogy a rohadék repülő középkonzol széle mennyire faragja a térdedet?Mert én meg azt gyűlölöm...
    gegee 2020/01/07 11:02 (55668)
    Én elvinném valami suckszervízbe, vagy motordiagnosztához.
    Itt ne várj sokat segítő válaszra, segítenénk szívesen, de nem szerel senki, aki aktívan fórumozik; vagyis Inrock meg én... )
    Néha hetekig sincs új bejegyzés.Kérdezd meg még máshol is...
    A tiednek a fia volt a régi mienk generációja, ott típushiba a fordulatszám ejtegetés piroslámpához begurulva, de sose fulladt le, a computer mindig visszahúzta, de remegett a fordulatszámmutató.Csak meleg motorral csinálta, hidegen semmi gond nem volt.Amúgy nem okozott semmi működésbeli problémát, valami szelepet kellett volna kitakaríttatni, de aztán kocsicsere lett belőle egyéb okok miatt.
    Lehet, már a tiédnek is ilyen baja van?
    Kék Villám 2020/01/07 09:59 (55667)
    Meg ám!:DDD Nagyon cukor.

    Kicsit fura a motoros ajtó hátul, most már azt is tudom hogyan nyílik gombbal, kényelmes, de nem lehet úgy pakolni és rávágni az ajtót a motyóra, mint a V70 esetében működött.

    Megvolt a nagyszervíz (165k), de van még vele egy-két teendő.

    Először is a nyelv német, nem szimpi, anglítani kellene. Már vettem hozzá mankókereket szettel, az pipa. Rossz volt a JE központi zár (szervíz szerint típushiba) -> csere.

    A nagyszervíz óta ír valami hibát (Motorsystem Wart. erforderl.), remélem a szervíz gariban orvosolja majd, előtte nem volt semmi hiba az agyában.

    Aztán még egy kézi olajpálca szettet is tennék bele, szeretem magam is ellenőrizni, hogy mi a helyzet kenőolaj ügyben. Azt mondta valaki, hgoy elvileg indítás előtt, gyújtáson lehet ellenőrizni a fedkompban a szintet, de nekem még nem sikerült megtalálnom, hogyan.

    Egy amerikai videóban láttam, hogy valahogy be lehet állítani, hogy tolatáskor a tükrök billenjenek le automatikusan vagy csak az az oldal, aminek az állítóját megpöccinted. Hasznos lenne, tudja valaki hogyan kell ezt használni?

    Ami nagyon idegel most, az a kormány fémesített betétjének borítása: kicsit szakállas alul és naponta 1-2 vágást ejt a kezemen (mintha penge lenne vagy éles szélű papír). Mi a tököt csináljak vele??? Tudom: vezessek kesztyűben. Főleg a bal oldal gáz, jelenleg 3 vágás vérzik a kezemen.((
    Kék Villám 2020/01/07 08:11 (55666)
    Hát jó, de ha hetekig nem megyek ki a városból? Csak muszájból menjek néha egy autópályás kört? Na mindegy, remélem nem lesz gond még pár évig, addig meg gyűjtöm rá a zsét. Ilyen a dízelautózás.:DDD

    Lehet amúgy ezt takarítani vagy csak a csere a hatékony megoldás?
    hgy 2020/01/06 23:28 (55665)
    BÚÉK Kedves Volvós Kollégák!

    Régen jártam erre sajnos betegeskedik a gépsárkány('98 T5 V70 benya).

    Alapjárat körül van valami baj.

    Garázsban beindul, fel is pörög a motor magától 1500-2000 köré aztán elindul lefelé és lefullad.
    Régebben indításnál felpörgöt de aztán 1000 köré stabilan beállt.

    Most ha gázfröcscsöket adok, akkor nem fullad le, de hideg motornál nem optimális.
    Főleg, hogy nem is kicsiket kell adni, mert akkor olyan mintha nem is nyomnám a gázt.
    Meleg motorral gyorsulás rendben van.

    Lámpához odagurulni sebességben szinte lehetetlen mert lefullad
    Helyette üresbe kell tenni és kis gázfrocscsöket adni, különben lefullad.
    Tehát ha 2000 alá esik könnyen lefullad, akár üresben van akár sebességben.
    Ilyenkor még a kipufogó is elkezd kicsit puffogni néha egyet-kettőt.

    Előbb-utóbb ha kellően bemelegedik akkor kicsit bizonytalanul de állva üresben hajlandó valahogy tartani az alapjáratot.

    Gyertyák rendben vannak.
    Ha beindítom, a hűtőfolyadék hőmérséklet szép lassan elkezd emelkedni.
    Hőgomba cserélve a vezeték nincs megtörve mégis olyan, mintha nem jól keverne/dúsítana megfelelően alapjáraton.
    Még a ventillátor relét is kicseréltül mert úgy kezdődött az egész, hogy a ventillátor maxom ment és nem volt hajlandó
    kikapcsolni pedig a hűtúfolyadék hőmérséklete nem indokolta volna.

    Ahogy lehült az idő úgy súlyosbodott összel még csak hetente néha rángatott egy-kettő alapjáraton.

    Láttatok vagy tapasztaltatok már ilyet?

    Ötleteket előre is köszönöm.
    inrock 2020/01/06 18:40 (55664)
    Halló Kollégák,

    hát ez érdekes:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/01/06/egyutt_fejleszthet_a_mercedes_es_a_volvo/

    A motorok minőségére leszek majd kíváncsi...
    gegee 2020/01/04 07:44 (55663)
    fabee_s40 írta:
    Ami eléggé meglepett az autóval kapcsolatban, hogy nincsen hátul Isofix bekötési pont. Ezt nem is ellenőriztem, amikor megvettük az autót, mert a 2001-es Clio-mban is volt alapból, szóval azt gondoltam, hogy a svédek biztos ki nem hagynák soha. De kiderült, hogy ez opció volt még 2008-ban is, és a tulajnak nemigen kellett. Rendeltem 10e-ért, ha megjön, beszerelem - nem nagy ügy, csak meglepett.

    Illetve lenne egy kérdésem azokhoz, akik találkoztak már elektromos motormelegítővel felszerelt jószággal - ne adj' Isten, egy ilyet birtokolnak. A használati útmútatót áttanulmányozva az derült ki, hogy csak be kell dugni a hozzáadott kábelt a 220-ba, és nagy hidegben előmelegíti a motort a természet és a pénztárcánk nagy örömére. Na most én hiába dugtam be, nem történt semmi. Értsd: meg sem modult a villanyóra tányérja.
    Vajon ezt külön be köll kapcsolni valahol, vagy csak extrém hidegben működik és plusz 1 fokban (udvaron áll az autó) be se kapcsol? Mindegy, enélkül lehet élni, de ha esetleg valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, kérem, ne tartsa magában.
    A biztosítéktáblát még nem néztem, mert nem volt lelkierőm újra fejjel lefelé hanyattfeküdni az anyósülésen és kínlódni a tábla visszaigazításával. A szivargyújtó csatlakozója se működött (az korábban derült ki), azt annak árán sikerült kicserélnem, hogy berepült a rossz biztosíték a csipesszel együtt valahova a kárpit mögé. Járulékos veszteség, de legalább már lehet telfont tölteni az autóban...

    Bocsánat, a túl hosszú kommentért, de még új vagyok, és sok a mondanivalóm.


    Hejhalla, üdv a klubban, grat a verdához.
    A mienkben van motormelegítő, mázlid van...
    De nem használjuk igazán, mert felénk nincs igazi tél, csak egy vicc.A jelenlegi verdában szerintem még egyszer se dugtam be.Az utasteret szoktam fűteni, ha lefagy, kapirgálás ellen.
    Viszont éltünk az ország hidegebbik felében, ott offos autón használtam a benne lévő motormelegítőt.Nem kellett azon semmit se kapcsolni, csak bedugni a 230-ba, időzíteni oszt jónapot.
    Mondjuk igazából nem nagyon látszott, hogy melegít vagy sem, nem volt semmilyen visszajelző, vagy ilyesmi.Igaz, az egy 1998-as kocsi volt, a rendszer is lehet, primitívebb volt benne, mint a tiedben.A motor indítását segíti valamelyest, de tényleg csak akkor van rá szükség, ha ilyen -20 meg hidegebbek voltak.És ott voltak, hónapokig.

    Ha úgy érzed, hogy nem megy, akkor ki kell mérni, biztosítékot ellenőrizni, stb.
    Kézrátétellel is lehet, a cekász környékén melegebb kéne legyen a hüttő(!) fala...
    Nekünk anno az áramszolgáltató határozta meg, hogy mikor kapcsol be a cucc, mittudomén -20 foknál indulás előtt egy órával, -25-nél másfél, -30-nál két órával előtte, így valahogy.
    Milyen fajta a rendszered?
    inrock 2020/01/02 18:39 (55662)
    Halló Kollégák,

    üdv itt! Ez tényleg meglepő, hogy egy 2008-as Volvóban nincs isofix
    Az előmelegítőre nem tudok mit mondani, nekem nincs ilyenem Guglizz rá, hátha találsz valami használhatóbb leírást, vagy jelenséget amiből kiderül, hogy nem működik a cucc.
    fabee_s40 2020/01/02 15:36 (55661)
    Ami eléggé meglepett az autóval kapcsolatban, hogy nincsen hátul Isofix bekötési pont. Ezt nem is ellenőriztem, amikor megvettük az autót, mert a 2001-es Clio-mban is volt alapból, szóval azt gondoltam, hogy a svédek biztos ki nem hagynák soha. De kiderült, hogy ez opció volt még 2008-ban is, és a tulajnak nemigen kellett. Rendeltem 10e-ért, ha megjön, beszerelem - nem nagy ügy, csak meglepett.

    Illetve lenne egy kérdésem azokhoz, akik találkoztak már elektromos motormelegítővel felszerelt jószággal - ne adj' Isten, egy ilyet birtokolnak. A használati útmútatót áttanulmányozva az derült ki, hogy csak be kell dugni a hozzáadott kábelt a 220-ba, és nagy hidegben előmelegíti a motort a természet és a pénztárcánk nagy örömére. Na most én hiába dugtam be, nem történt semmi. Értsd: meg sem modult a villanyóra tányérja.
    Vajon ezt külön be köll kapcsolni valahol, vagy csak extrém hidegben működik és plusz 1 fokban (udvaron áll az autó) be se kapcsol? Mindegy, enélkül lehet élni, de ha esetleg valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, kérem, ne tartsa magában.
    A biztosítéktáblát még nem néztem, mert nem volt lelkierőm újra fejjel lefelé hanyattfeküdni az anyósülésen és kínlódni a tábla visszaigazításával. A szivargyújtó csatlakozója se működött (az korábban derült ki), azt annak árán sikerült kicserélnem, hogy berepült a rossz biztosíték a csipesszel együtt valahova a kárpit mögé. Járulékos veszteség, de legalább már lehet telfont tölteni az autóban...

    Bocsánat, a túl hosszú kommentért, de még új vagyok, és sok a mondanivalóm.
    fabee_s40 2020/01/02 15:10 (55660)
    Üdv mindenkinek és boldog új évet!

    Igazából csak beköszönnék, mint friss Volvo tulajdnos. Egy 2008-as S40-esre ruháztunk be még december 23-án, szóval ez került a fa alá.

    Bár eredetileg V50-est akartunk, de a puttony végül lemaradt.

    Pár száz km-t már beletettünk az autóba, az alapján imádjuk! Szervizbe 10-én viszem, majd meglátjuk, hogy még akkor is imádni fogjuk-e

    Szép napot!
    fabee
    inrock 2020/01/01 10:09 (55659)
    Halló Kollégák,

    Boldog új évet!
    gegee 2019/12/31 10:53 (55658)
    Boldog Új...jon mindenki, ahogy tud, 2020-ban is!



    ---


    Azért óvatosan a piálással, nehogy üvexilánk menjen valakinek a tenyerébe, a négykézláb hazatántorgáskor!
    zika69 2019/12/28 13:59 (55657)
    Szerintem is ved meg a 10-es csomagot, még árban így is jobban jössz ki. Egyébként ha veszel rizsszem izzát a régi foglalatból nem nehéz kiszedni a kiégattet, majd bele tudod pakolni amit vettél. A kérdés mindig az, kinek mire van ideje, pénze, valamint mit tud megcsinálni otthon.
    Igazából megveszed az eredetit 3-3 db és a következő 10-12 évben nem lesz rá gondod kb annyit kibír és csak bepattintod a helyére. A régi kék gumi kupakok általában el is fáradnak nem biztos, hogy le tudod szedni és kibírja, hogy rátedd amin nincs.
    Te döntésed.
    inrock 2019/12/24 10:01 (55656)
    Halló Kollégák,

    Boldog Karácsonyt mindenkinek!



    Hát nem úgy tűnik, hogy alakulna valami összejövetel. Hacsak nem a fészen, de azt meg nem követem.
    s40_2t 2019/12/23 21:05 (55655)
    Sziasztok!
    Évbúcsúztató összejövetel nincs betervezve??
    Régen találkoztunk.
    .
    Békés ünnepeket!

    Janó
    monohisztor 2019/12/22 18:46 (55654)
    Mint írtam, LED-esíteni egyszerűbb, mint izzókkal bajlódni. De ha valaki mégis az izzóknál maradna, azokat is inkább forrasztani érdemes, mert a foglalatban cserélni szerintem nem egyszerű.
    A LED-eket a Hestore-ben vettem, de minden elektronikai boltban kapható sokféle, talán pont ilyen diffúz kék is. Előtét-ellenállást is ugyanott lehet vanni, 1 kohm majdnem minden LED-hez megfelel. Esetleg kísérletezés után módosítani lehet az értéken.
    A háttérfény eredetileg nálam is zöldes volt, mert az izzók sárga fénye átszűrődve a kék szilikon kotonon azt hozta ki. Mellékelem a képet a sapkákról.
    Ja, a LED-ek szereléséről még annyit, hogy én a pozitív (hosszabbik) lábat hajlítottam tőben, ahogy a képen látszik, de végülis fordítva is lehet, és akkor a pozitív oldalra kerül az ellenállás.
    Kiszerelni a modult nem nehéz, de nem alulról kell húzni, mert akkor törés lesz, hanem fent kell kiakasztani egy bepattanó pöcköt. Ha már kinn a modul, két további lépésben szétpattintható darabokra, a panel egyszerűen kiesik. Remélem, mások modelljében is így van.
    carfreezone 2019/12/22 17:08 (55653)
    Nagyon szép végeredmény!
    Nálam zöldek a háttérfények, gondolom van zöld LED is.

    Egy rövid kis útmutatót szerintem többen hálásan vennénk. Milyen LED-et kell venni, hol, és milyen ellenállást? Hogy lehet kiszedni ezt a NYÁK-ot? Hogy kell ráforrasztani? Ha azokat a pici izzókat veszem, amiket linkeltél, azt a rossz izzó tokjában ki lehet cserélni? Vagy azt is a lapra kell forrasztani?
    inrock 2019/12/22 09:43 (55652)
    Halló Kollégák,

    faja
    gegee 2019/12/22 00:32 (55651)
    Tényleg pofás, tetszetős.Főleg ha kevesebb a fény, gondolom.Volt régebben egy Paszikánk, az a korosztály, aminek kék a teljes műszerfalvilágítása.Na, azt imádtam benne, látványos volt.
    monohisztor 2019/12/21 13:41 (55650)
    meg még egy más nézetből:
    monohisztor 2019/12/21 13:41 (55649)
    itt egy kép a szerelésről:
    monohisztor 2019/12/21 13:31 (55648)
    carfreezone írta:
    [quote]Hogy cseréled ki erre? És LED-re?

    Izzókra nyűgösebb cserélni, mint LED-re. Nyilván ki kell forrasztani a régit és helyette beforrasztani az újat.
    Közben én fellelkesültem és már ki is cseréltem kék LED-esre. Azért kékre, mert eddig az izzókon kék szilikon koton volt. Mindhárom LED-nek 1-1 kohm előtét-ellenállást tettem be. Szerintem tök jó lett, élénk kéken világít. A LED-ek éppen belepasszolnak, magasságuk is pont jó, szóval szuper.
    gegee 2019/12/21 06:48 (55647)
    Aham, kösz.Én mondjuk kapásból a tízes csomaggal kezdenék, főleg, ha panelonként kell 3 darab, vagy még több.De ez csak én vagyok.
    carfreezone 2019/12/20 16:33 (55646)
    Hogy cseréled ki erre? És LED-re?

    monohisztor írta:
    Szia,
    ha van kedved szöszmötölni a cserével, pucér izzót éppen lehet kapni, de én pl. ki fogom cserélni őket LED-re, hogy örök életük legyen.
    Kétféle izzót találtam, bár a nagyobbik lehet, hogy túl hosszú.
    Az enyémben az izzó átmérője 4,1 mm, de a hossza csak kb. 10 mm.

    www.hestore.hu/prod_10029751.html
    www.hestore.hu/prod_10028449.html

    Majd számolj be lsz., ha megoldottad...
    Ja, és gyárit hol találtál, és mennyiért?
    üdv, szr
    carfreezone 2019/12/20 16:32 (55645)
    Ezek a gyári izzók (S40/V40 facelift):
    - világítás panel (3 db izzó van benne): nordicstore.hu/s40-04/7274-volvo-30618290-l.html 1460 Ft/db
    - klíma panel izzó (ebből is 3 db): nordicstore.hu/s40-04/7177-volvo-30618412-l.html 2600 Ft/db

    Ehelyett ezeket találtam:
    www.nefelejts.hu/shop/product/IZZO-12V---12W-FOGLALATOS-FEKETE-T14NW-ELBX970-ELTA/006350
    www.nefelejts.hu/shop/product/IZZO-12V---05W-FOGLALATOS-FEKETE-EBS-C3-901250AL/008840
    A tízes csomag ára 2286 Ft, illetve 5131 Ft.

    A csere leírása itt: www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=85607
    gegee 2019/12/20 14:19 (55644)
    És mennyibe kerül a tízes csomag, ha nem vagyok indiszkrét?
    .
    (Gyerekkoromban ezt mindig úgy értettem, hogy "nem vagyok ÉN diszkrét", és mindig válaszoltam is, hogy nem, nem vagy...aszittem az valami rossz tulajdonság. )
    Azóta már tudom, hogy a diszkrét az a hely, ahol a 3,5 collos floppik legelésznek.
    inrock 2019/12/20 09:28 (55643)
    Halló Kollégák,

    ja, én nem buherálok ilyesmit, ha valami van, megcsináltatom a szerelővel
    monohisztor 2019/12/19 10:25 (55642)
    A világításpanelben 3 db ilyen izzócska van (S40/2003), de a többi modulban mennyi?
    Szeretnék felkészülni a többi esetleges cseréjére is. Szétszedni addig nem akarom, amíg nem muszáj...
    monohisztor 2019/12/19 09:48 (55641)
    Szia,
    ha van kedved szöszmötölni a cserével, pucér izzót éppen lehet kapni, de én pl. ki fogom cserélni őket LED-re, hogy örök életük legyen.
    Kétféle izzót találtam, bár a nagyobbik lehet, hogy túl hosszú.
    Az enyémben az izzó átmérője 4,1 mm, de a hossza csak kb. 10 mm.

    www.hestore.hu/prod_10029751.html
    www.hestore.hu/prod_10028449.html

    Majd számolj be lsz., ha megoldottad...
    Ja, és gyárit hol találtál, és mennyiért?
    üdv, szr
    inrock 2019/12/19 09:38 (55640)
    Halló Kollégák,

    ez a kérdés rendszeresen előjön... valahol Pesten van egy bolt, ahol lehet izzókat venni, de nem jut eszembe mi ez a bolt. Szerintem guglizz rá autó izzóra, aztán csak találsz valami használható infót. Vagy muszáj lesz megvenni a csomagot.
    carfreezone 2019/12/18 12:27 (55639)
    Kedves Kollégák,

    ráncfelvarrott S/V40-hez keresek világítás panel és klíma panel izzócskákat, gyári ára horror, az utángyártottat pedig csak tízesével árulja a nagyker. Van valakinek tippje, hol lehet olcsón beszerezni? Esetleg kell másnak is, és tudunk közösen venni 10-es csomagot?
    inrock 2019/12/18 11:56 (55638)
    Halló Kollégák,

    lesz hát
    gegee 2019/12/18 06:39 (55637)
    gegee 2019/12/18 06:38 (55636)
    Lesz karácsonyi nagy zabálás?

    gegee 2019/12/18 06:33 (55635)
    Ez az a németországi(?), amit korábban linkeltél?Megvetted végül?
    inrock 2019/12/17 09:14 (55634)
    Halló Kollégák,

    az jó, ha mész néha pályán, automatikusan dolgozik a rendszer egyébként, szóval szerintem nem kell vele foglalkozni. Tökéletesen nem lehet amúgy kitakarítani, előbb utóbb szét kell majd szedni, és erre szakosodott műhellyel kitakaríttatni.
    Kék Villám 2019/12/16 09:48 (55633)
    Minden esetre most megejtünk egy nagyszervízt. 165e van benne, jobb a biztonság.

    Kellene még egy mankókerék + szett (emelő, kerékkulcs), ugyanitt eladó Continental defektjavító/felfújókészlet. Tipp esetleg, hogy hol találok?

    DPF ügyben mik a tapasztalatok? Többnyire rövid távokon használom, néha megyek hosszabbat autópályán. Lehet valahogy a regenerálást befolyásolni? Úgy értem menüből vagy OBD-II eszközön keresztül bekapcsolni? Jó lenne, ha nem tömődne el, mert úgy olvastam az egy igazán nagy és költséges szívás...
    Go to topOldal: 1...45678910...562