Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...45678910...570
    gegee 2022/02/11 12:15 (56571)
    totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2022/02/10/volvo-850-gazturbina-1993/
    Mi a t*köm az, hogy "nem láttad jönni"?

    Menni sem láttam még...
    Ha már alternatív üzemanyag, itt felénk van egy újdonság (persze, lehet, csak nekem új, révén, hogy sosem tankolok dízelt...) egy HVO100 nevű trutymó, a dízelkocsikba lehet tankolni.Az benne a jó, hogy nagyon környezetbarát, a dízelhez képest 90%-kal kevesebb a co2 kibocsátás.Ami valóban nem kevés.Csak éppen drága még, a brutálisan drága hagyományos gázolajhoz képest is.Ami itt már veri a 21 koronát, vagyis a 2,1 eurót.
    Nem sz@rral gurigáznak az árak.
    Az előállítása pedig maradék olajszármazékokból, hulladékzsírokból és hidrogénezett növényi olajokból készül.Ez nem a biodízel, ez egy másik anyag, ami semennyire sem fosszilis.
    Hát, majd kíváncsi leszek, hogy milyen karriert fut be.Az biztos, hogy ezért nem veszünk már dízel autót, erre a kis időre.(Nem nekem van kevés hátra (bár persze ki tudja...) hanem a dugattyús motoroknak.)
    Hanem, olvasom az otthoni híreket, hogy már kezdenek bedőlni a benzinkutak a hatósági árazás miatt.Ha Viktorék nem szabadítják fel az árakat, akkor lesz még nagyobb is a córesz.Ha meg felszabadítják, akkor meg azért...Mert hogy esetleg hirtelen megdrágul vagy 200 forinttal.Lesz majd egy pici anyázkodás, lehet...
    gegee 2022/02/05 23:16 (56570)
    Értem, köszönöm.
    Jó, hát ha valaki nem ilyen extra kiterjedésű, annak szódával elmehet.

    Paszika témakörében egy utolsó link:
    hu.wikipedia.org/wiki/Kish%C3%ADdv%C3%A9g
    Igen, a települést is így hívják, az ember esze megáll, az a kevéske is.
    inrock 2022/02/03 16:53 (56569)
    Halló Kollégák,

    hát tetszik a Pistának, főleg a megkímélt beltér. Szervizt nem szabad hanyagolni, visszahívási akciókra figyelni kell (márhogy meg voltak-e annak idején csinálva). Hátsó tér is tetszik neki, nekem sem tűnik kicsinek. Mondjuk mihez képest, nekem ez egy jó méretű autó lenne.
    Kb ennyi.
    gegee 2022/02/03 16:35 (56568)
    És egy TeCsöves kommentelő:
    "Picit reklámszagú volt ez a teszt most, sorry. Volt V60-am igaz PHEV.
    Így volt Volvo tulajként és márkát szeretőként írom most ezeket a sorokat kritikaként, kiegészítésként.. Kategóriájához képest a csomagtartó kicsi, nem kombihoz illő méretű. A hátsó hely és lábtér szűkös, már már kicsinek mondható. A futómű, bár teljesen ford származék, mégsem sikerült olyan finoman hangolni mint a fordokban. A beltér sajna nem a legjobb minőségű anyagokból készült, csúnyán tud öregedni, plusz hajlamos a zörgésre is. Sok apró dologban látszik, hogy a tipust a 2000-s évek végén tervezték, ami akkor elég volt, az a 2010-es évek végén 20-as évek elején már kevés az árkategóriájához képest. 7,2 m Hufért sokkal jobb autókat lehet kapni a közép-felső közép kategóriában."
    Bazz, mint ha magamat olvasnám...
    És még a vételár, 7,2 ezért...?Huhh.
    Vissza lettem igazolva rendesen.
    gegee 2022/02/03 15:53 (56567)
    Inrock, mi a verdikt, csak egyetlen mondatban?
    .
    Nem tudom, nekem valahogy inkább az ára kéne, és abból hamarabb vennék bármi más Volvert, vagy nem Volvert...
    Volt egy ilyen alattam, 2015 körül, friss, ropogós husi volt, alig kétezer km-rel az órájában.Le kellett adni a sajátunkat javítani, és volt kedvezményes bérautó a ex-tornatanárom, Hertz Zoltán cégétől... Alig volt több, mint a buszbérlet, hát akkor meg hajrá.(Nem a kocsibérlés olcsó itt, hanem a buszbérlet a drága.És ráadásul még nem is kapom meg a buszt vezetni, meg nem mehetek oda-amikor vele, ahová-amikor akarok... Hát milyen buszbérlet az ilyen? )
    Na, szóval kicsi, szűkös, a csomagtartó is, az emberre ráhajlik a kaszni oldalról, nem igazán öregbíti a gyártó klasszikus hírnevét.Ugyan ez a D4-automata volt, elvittem egy kicsit autópályázni, 190-ig szépen vitte, tovább nem nyomtam... (Itt kábé most szabadulnék egy ilyen akció után...).Meg még kevéske elővárosi, utóautópályás környéken bóklásztam.Motorikusan oké volt minden. De nekem valahogy fura az egész, sehogy nem jön be, valszeg túl vaskalapos Volver vásárló vagyok.A rohadék lebegő istenverése is benne volt, ahogy ebben is.Kis autónak túl nagy, nagy autónak viszont kicsi.Na mindegy, akinek van, éljen boldogan vele.

    Beszédes, hogy itt felénk nem sokat látok családos felhasználásban, valszeg nem csak nekem ez a véleményem...
    gegee 2022/02/03 15:18 (56566)
    Na, hát ez az, ez az, mindig ezt propagálom:

    www.vezess.hu/hirek/2022/02/02/polestar-2-arctic-circle/
    Csapatni a farát egy befagyott tavon.
    inrock 2022/02/02 18:30 (56565)
    Halló Kollégák,

    egy megkímélt V60 II:
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=iWmY1MbVo1A&list=WL&index=5&t=11s
    gegee 2022/02/01 18:32 (56564)
    Biza, faszántos.Nem tudom, milyen motor lehet benne, saccolok valami erősebbet az originálnál...
    inrock 2022/02/01 16:28 (56563)
    Halló Kollégák,

    jól csapatja a Kettessel, jók a külső snittek.
    gabo73 2022/02/01 10:09 (56562)
    Hogy leolvadt a hó a hátáról
    gegee 2022/01/31 17:16 (56561)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=bDrcQhKl1mg

    Életképek a típus őshazájából!
    Visszatér a Télapó!
    Van olyan jó, mint a híradós driftelés volt, a csávó simán elmehetne rallisnak.
    A videó végén svéd buékolás van.
    gegee 2022/01/27 12:21 (56560)
    totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2022/01/26/keves-volt-a-villanyauto-hatotavja-beperelte-a-kereskedot/
    .
    De jó már végre, hogy egy kicsikét elővesznek egy autógyártót és elszámoltatják a katalógusadatok tekintetében...Még több ilyet, mindegyiknek.Ne csinálhassanak már s3gget a szájukból teljesen.
    inrock 2022/01/22 10:20 (56559)
    Ja, és végre nem hótlanul megy el ez a tél
    inrock 2022/01/22 10:19 (56558)
    Halló Kollégák,

    XC60 T8 Polestar.
    totalcar.hu/tv/2022/01/22/tctv-volvo-xc60-t8-polestar/
    inrock 2022/01/21 16:49 (56557)
    Halló Kollégák,

    nem sajnálta a gázt elinduláskor
    gegee 2022/01/21 11:31 (56556)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=k5EZLQ5D1s0

    Volvo Sugga! Az anyakoca, varacskos disznó mozgásban!
    inrock 2022/01/16 09:31 (56555)
    Halló Kollégák,

    hát ugye mi is ez az app? Egy valami,amit elő kell venni az autó nyitásához. Azaz ugyan úgy működik, mint a kulcs (másik valami). Minek akkor újra feltalálni a meleg vizet?
    gegee 2022/01/16 05:35 (56554)
    totalcar.hu/magazin/velemeny/2021/12/02/kell-e-felni-a-digitalis-kulcsoktol-/?cp=1#comment
    Na, ez egy kicsit régebbi, de érdemes megnézni a szavazást, meg a kommenteket, kicsit fellélegeztem, hogy nem csak én vagyok ilyen fafejű, kőagyú bugris, hogy leginkább a fizikai kocsikulcsban bízok.
    Mondanám, hogy ha ilyen "sokan" vagyunk így ezzel, akkor a fax gyártók is leállnak, lassulnak ezen fantasztikus technikai cuccok fejlesztéseivel...
    inrock 2022/01/11 18:29 (56553)
    gabo73 2022/01/11 13:53 (56552)
    Az idiótákat nem lehet autótípushoz kötni.Látható hogy nem gépfüggő az eset.
    gegee 2022/01/11 01:04 (56551)
    Épp jött szembe egy cikk a neten pár hete, itt a gyártó cég őshazájában, hogy rendben, hogy a Volver a legvásároltabb márka a 2021-es évben is; de hogy ha szétbontják a dolgot céges és magánvásárlókra, akkor a cégeseknél vették sok Volvert, a magánszemélyeknél viszont már a Wolslágen* a vezető.(Nem részletezték a típusokat, de valszeg a Golf és a Paszika**) Vagyis durván ébred a jónép és kezdi elengedni a kiba...tt drága kanjeles gépeket.Persze nem mintha a Vw nem lenne túlárazott, de ezexerint van különbség.
    Érdekes.
    .
    Ha netán valaki nem ismerné:
    *. - hir6.hu/cikk/61900/a_nap_kepe_nincs_meg_a_wolslagen_szuszkulcsa
    ** - nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_2005/paszikaaaa/
    gegee 2022/01/11 00:44 (56550)
    "A Volvo egyelőre nem ereszti el a személyautókat"
    .
    Hát, ja, na erre mondanám én azt, hogy nohiszen...Meg hiszem, ha látom.
    Nem a szögletességgel van a baj, meg nem a számokon alapuló elnevezésekkel, hanem az árakkal.
    Ólcsítaniuk kéne egy picit, hogy rohadnának meg.Persze, amíg az ostoba újgazdag réteg ennyiért is megveszi, addig a sok szerencsétlen régi vágású, keményvonalas, de csóribb népség fel is akaszthatja magát...

    És ez persze vonatkozik a többi gyártóra is.
    Sebaj, előre a huszonéves átlagéletkorú autóparkért!
    inrock 2022/01/10 16:39 (56549)
    Halló Kollégák,

    nahát, több XC60 fogyott, mint a többi modellből együtt.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2022/01/10/a-volvo-egyelore-nem-ereszti-el-a-szemelyautokat/
    gabo73 2022/01/06 16:20 (56548)
    Parajelenségekkel kapcsolatban Vajákos Biri nyénnyét vagy a piócás embert tudnám esetleg javasolni a közösség (le)épülése érdekében,talán ha fényképet tudnál küldeni a problémáról,természetesen külön hidegen,külön melegen. Ha,tételezzük fel hogy a kábelozás rendben van,(esetleg egy diagnosztika sokat segíthetne)mégsincs szakadás,de a negatív oldal esetleg kontakthibás,mégsem az ajtó lemezéről kap testet.Én még megpróbálnék egy balos kapcsoló cserét,és az ottani átvezető kábelt is átnézni,a csatlakozónál megfeszegetni egy kissé.Lehet pár problémája a dolognak,de nem lehetetlen megoldani
    gabo73 2022/01/06 15:36 (56547)
    Csak egy sima hőtágulási problémára gondoltam,hátha segít.De azért egy 0%-nál ez is több esélyt jelenthet a hiba megtalálásában.
    gegee 2022/01/06 14:28 (56546)
    Akkor is csinálja ezt a parajelenséget, ha közben senki sem használja azt az ajtót, nem száll be-ki, nem nyitja-csukja?
    De ha nyitják-csukják is közben, akkor is eléggé durván hangzik ez, már ha következetesen hidegnél sosem működik, melegnél viszont mindig működik.
    Én azt csinálnám, hogy lebontanám a az ajtódeklit, és hidegen nézném, hogy a kábelek megrángatása okoz-e ugrásszerű javulást?Ha igen, akkor megvan a probléma, de ha nem, akkor még nagyobb a parajelenség!

    Ritka (kb 0%) az olyan kontakthiba, amelyiknél hidegben sosincs kontakt, melegben meg mindig van és ezt nyugalomban, piszkálás nélkül is ugyanígy produkálja.
    Majd írd már meg lécci, hogy mi lett a megoldás, a közösség műszaki épülése érdekében, köszi.
    gegee 2022/01/06 14:17 (56545)
    totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2021/07/12/gumipor/az-abszolut-sleeper-a-700-loeros-volvo-kombi/

    Gyönyörűek azok a rozsdamentes kipu fogó csövek, de hogy úgy hagyják rozsdásan a kasztni hátsó végét...Pfff, arra már nem jutott gempa, vagy mi...?
    gabo73 2022/01/05 15:15 (56544)
    Sziasztok!Ákos a kapcsoló konzol forrasztási pontjai esetleg nem lehetnek kontaktosak?Szemmel is látszik sokszor ha elenged,esetleg egy kis hajszárító melegétől ha rendbe jön,akkor tuti hogy ott a problem.
    KovacsAkos 2022/01/04 12:10 (56543)
    ok, köszönöm a választ!
    monohisztor 2022/01/04 10:56 (56542)
    Ha már egyszer itt járok...
    Egy korábbi plasztikai műtétből (ajtócsere) megmaradt nekem a jobb hátsó ajtó teljes belsősége, tehát az üveg, a kallantyúk, herkentyűk, bizgentyűk garmadája. Mivel úgy gondolom, hogy erre már nemigen lesz szükségem, itt (is) meghirdetem hasznosításra. Tehát: S40 / 2003 modellév. Nem tudom, hogy az azonos korú V40-hez is jó lehet-e?
    monohisztor 2022/01/04 10:50 (56541)
    Szia és BUÉK!
    Tippem szerint pedig mégis az lesz a hiba oka, hogy valahol valamelyik vezeték elszakadt / eltörött / korrodálódott. Ha pl. a melegedés miatt az addig sprőd műanyag szigetelés csak egy picit is másképpen görbül / mozdul / hajlik, máris megvan újra a kontaktus.
    Nekem a 2003-as S40-emen volt hasonló jelenség úgy 4 éve a csomagtér-ajtóba menő vezetéknél. A rendszámvilágítás bizonytalankodott emiatt. Szinte hihetetlen volt számomra, mert az a vezeték alig hajlik a nyitogatás során. Nem volt más megoldás, ki kellett cserálnem a kritikus darabot. Szerintem keress tovább, meglesz a csont!
    KovacsAkos 2022/01/04 10:27 (56540)
    Sziasztok,

    Van egy 2000-es évj s80-asom, 2,5d és a jobb első ajtó és kb minden ami abban elektromos az mikor hideg az autó nem működik. Ahogy bemelegszik, kb 10km után már megy a központi,tükörállítás ablak, minden ok. De hidegen látszik, hogy nem kap mindig áramot az ajtó, mert villodzik vagy teljesen sötét az ablakemelő megvilágítása. Hidegen az ablak időnként nagyon kis mozgásokkal magát lehúzza(ez mondjuk -5-ben nem is esik jól,főleg h ameddig nem melegszik fel az autó,addig nem is lehet felhúzni. Találkozott-e már valaki ilyesmivel és hol keressem a hibát?(csatlakozókat néztem az ajtóban,nincs szakadás,oxidáció és a hernyócsőben levő kábelek mozgatására sem változott semmi)

    köszönöm

    Ákos
    gegee 2022/01/02 08:08 (56539)
    BUÉK!
    inrock 2022/01/01 10:13 (56538)
    Boldog új évet mindenkinek!
    gegee 2021/12/31 20:00 (56537)
    Nem tudom, mit és hogyan tanítanak autóvezető képzésen.Balesetet nem szoktunk látni, még utólag sem, bár biztosan van valamennyi.Volt valami EUs felmérés és az jött ki, hogy a svéd utak a legbiztonságosabbak egész Európában.Ha megtalálom, belinkelem.Kicsit mondjuk kezdenek is átesni a ló túloldalára, helyenként, ez ügyben.
    Személyautóval nagyon fegyelmezett az originálsvéd, betartja a szabályokat, nem huligánkodik forgalomban senki, nem versenyzik, nem gyorsul, nem tol le és ez nagyon élhetővé teszi a közlekedést.Messzi vidéken persze nyilván ökörködnek a fiatalok, ahol a madár se jár, vagy tök üres a parkoló.
    Akik viszont kifejezetten veszélyesek, azok a városi buszsofőrök, kamionosok, ezek szinte mind kokeró, füstike, kecsketoló közel-keletiek.Nagyon tele a középső lábam velük, simán kijönnek macisajt alól a főútra a csuklós busszal, vagy bejönnek a körforgóba, majd te fékezel, hisz neked van kisebb autód.Megállóból tükörbe nézés nélkül teszi ki a fülkét, az indexet a kormány tekerésével rakja ki és akkor is kijön, ha ott vagy mellette épp elhaladás közben.Én jó csomó ilyet tapasztalok, nem tudom, csak én vagyok e peches, illetve a rendőrség mit csinál, de elképesztő ez az egész.Érdekes módon a taxisok is kokerók, de azok tudnak rendesen viselkedni, azokkal semmi baj nincs.Úgy látszik a súly és a magasság megvadítja őket.
    gegee 2021/12/31 19:38 (56536)
    Nem tudom, volt-e annó, de ha igen, akkor legyen mégeccer, mert kiváló az egész.
    totalcar.hu/magazin/szerelem/2020/09/12/a_felreertett_auto/
    A cikkből az is kiderül, hogy Andrea nem nő, ahogy pedig lennie kéne...
    inrock 2021/12/31 09:54 (56535)
    Halló Kollégák,

    nem volt semmi összeröffenés.

    De a svédeknél kötelező megtanulni driftelni, akarom mondani megtanulni korrigálni a kitörő autót, nem?
    Nem mondom, hogy aztán minden svéd ész nélküli driftelő lesz, de a tudás megvan. Amúgy jutyúb tele van ketessel meg hetessel hóban mókázó fiatalokkal.
    gegee 2021/12/31 06:38 (56534)
    Ja, volt valami évvégi varacskolás, legalább Zúmon, Szkájpon, Csapatokon keresztül, szigorúan két méter térközt hagyva?
    Voltunk otthon karikor, de esély sem lett volna, még covid nélkül se, hogy menjek ilyesmi találkozóra.
    Vagy már eleve sem gyűlne össze senki?Szomorú.Milyen jó kis galeri volt itt egy 6-8 éve még.
    gegee 2021/12/31 06:35 (56533)
    Bróhaha, milyen egyenként is több tízezres lájkolású kommentek vannak.

    Így kell ezt csinálni.
    Még a 2.4-essel én is igyekeztem "driftelni" (kézifake rángatása kanyarban, körforgóban), ahol ismertem a körülményeket, útviszonyokat, stb, mindig olyan ledöbbent pofák voltak a járókelők, bámészkodók arcán, hogy nem tudtam eleget röhögni.
    Pedig semmi durvát, vagy veszélyeset nem csináltam, tényleg.
    Azt hinné az ember, hogy a jónép ismeri a kiváló skandináv ralliversenyzők hadát, de ezexerint nem nagyon.Vagy régen volt az már.

    Ezen a mostani kocsin nem merek ilyet csinálni, mer' kapcsolós a kézifék, meg automata a váltó, nem akarom szétba...ltázni.
    Meg egyébként is egyre kevesebb itt (a főváros környékén) a hó, most is ilyen vérnűsző egy centis volt pár napig, de jött rá az eső, és szétverte.Így nincs sok értelme játszós autót beszerezni, vagy huligánkodni...
    De megyünk fel február végén északra, a sarkkörhöz (ha csak be nem baszcsizik a covid), akkor majd lövök ide is havas Volver képeket.
    gegee 2021/12/31 06:22 (56532)
    A 2.4-et ilyen kétezressel váltottuk le, úgy hogy pont van ezzel is tapasztalat.
    Bár, most a motorkódra nem esküszöm fel.Három és fél éve van meg egy 2009-es V70, nagyon jó, motorikusan semmi problémánk.Ez se egy erőgép, a szívó 145 LE visz 1600 kilót, de amire kell, arra ez is elég, pont, mint az elődje.
    inrock 2021/12/25 16:57 (56531)
    Ezt csak úgy elém dobta a jutyúb
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=wYhOhJm7Njg
    inrock 2021/12/25 09:34 (56530)
    Halló Kollégák,

    Boldog Karácsonyt mindenkinek!
    inrock 2021/12/13 16:36 (56529)
    A kétliteres Volvo motor jó.
    inrock 2021/12/13 16:35 (56528)
    Halló Kollégák,

    igen, az 1.8-as Micu motorok nem a legmegbízhatóbbak, de azokat csak 2004-ig rakták az autókba. Utána benzinesből szerintem csak Volvo volt, Mazdáról soha nem is hallottam. A dízelekből volt PUG 2004-től.
    Volvo 460 2021/12/13 14:53 (56527)
    Csak a neten olvasgattam után. Ahogy nézem 2004-től kezdték belerakni Volvókba is ezt a 2.0 Mazda motort, S40-be is. Szóval akkor neked van igazad és később megjelent a B4204S4 Flexifuel változat is. 2010-es évek elejéig lehetett ha jól tippelek.

    Inkább 1.8 Mazda motorra panaszkodtak 2.0 nem olvastam rosszakat. C30-asba 2.0 benzinnel ritkább főleg itthon, de lehet nekem az is elég lenne, ha nem egy problémás erőforrás.
    monohisztor 2021/12/13 13:10 (56526)
    No, már írhatom is a javítást. Nem hagyott nyugodni ez a motorszám-ügy. Az előbb csak a forgalmit néztem meg, ott tényleg B4204S3xxxxxx szerepel, de a kézikönyvben ilyet nem is találok, csak ...S2....-t. Most akkor kinek hihetek? Egyem a szívüket...
    monohisztor 2021/12/13 13:04 (56525)
    Biztos, hogy a B4204S3 motorkódra gondoltál? Nekem ugyanis 2004 elején gyártott, de 2003 évjáratú, tehát régi S40-em van ilyen motorkóddal. Az utolsó 4 db egyike ebből a szériából . Nos, vagy én vagyok nagyon szerncsés, vagy ez egy piszok jó motor, de az új korától nálam eltöltött 17 év alatt egyáltalán nem volt vele gondom. Időben megkapta a gyertyacseréket és az új vezérműszíjat, olajcserét, szűrőcserét, stb. Most van benne 119e km, és a világ minden kincséért nem válnék meg tőle . Ja, és nagypapásan vezetve a teljes átlagom 7,6 l/100 km. Ha egyszer eladom, a vevő kap egy Excel táblát minden apró történésről.
    Volvo 460 2021/12/13 10:39 (56524)
    Köszi az eddigi infókat. Szerintem még odébb lesz a vásárlás. A 2000-es benzinesről (2007-2010)is van valakinek véleménye, tapasztalata? Mazda gyártmány úgy tudom és 1.8-asokkal vannak gondok, ezek igazak a 2.0 változatra is? Motorkód:B4204S3.
    gegee 2021/12/12 20:54 (56523)
    Üdv. Majd 10 évet 2.4-eztünk, a 140 lovas motorral, igaz, V70-ben; csak jókat tudok mondani róla.Nem egy rakéta, de közlekedni pont jó, pont elég, és durván jó a megbízhatósága.Nem tudom persze, hogy van-e ilyen illetve ez van-e a C30-akban.Meg hogy Magyarországon mennyi ilyen van eladósorban, de sok sikert, gyere, mutasd a gépet, ha megvetted.
    gegee 2021/12/12 20:49 (56522)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/12/12/kartyatrukk-az-autotolvajok-ellen/
    .
    Én csak azt nem értem, hogy ez hogyhogy nincs már gyárilag vagy 10 éve beépítve minden kártyás járműbe, amióta létezik ez a technika?
    Ha a kártya, illetve a kártyás ember nincs a kocsiban, mert mondjuk kirángatták a pirosnál, akkor azonnal lassít a gép egészen megállásig, elkezd pirosan-színesen villogni, mint a karácsonyfa, esetleg tülkölgetni is, az ajtókat bezárva tartva és azonnal jelenti a helyzetét gps-en mindenhová, rendőrségnek, gyártói központnak, stb...
    Hát' de nem?
    Illetve manapság már lehet, hoby nem is kártya kéne a nyitáshoz/indításhoz, hanem akkor már ujjlenyomat-olvasó.És akkor a kártya sem kell.Ott meg még csak nem tartunk, hogy a tolvaj levágja a tulaj ujját, hogy vihesse a kocsit...Mint a jakuzáknál.Vagy ki tudja.
    inrock 2021/12/06 17:41 (56521)
    Halló Kollégák,

    igen, az öthengeres (Volvo) motorokat kell előnyben részesíteni.
    A beázásról nem tudok mit mondani. Automata váltó... ki kell próbálni, hogy szépen vált-e minden fokozatban.
    Volvo 460 2021/12/06 10:20 (56520)
    Sziasztok!

    Családban már 2003 óta van egy Volvo 460 1.9 TD. Kérdésem az lenne, hogy gondolkodom egy C30-as vásárlásán. Csak azt nem tudtam még eldönteni melyik motorral érdemes megvenni, aminek kevés nyűgje van a későbbiekben. Benzinest szeretnék elsősorban. Eddig kb ilyen infókat tudtam összeszedni a netről (cáfoljatok ha rosszak): 1.8 és 2.0 úgy tudom MAZDA származék és egy bizonyos kilométer futás után motorproblémák adódhatnak. 1.6 francia motor talán megbízhatóbb de jobb lenne ha lenne benne tartalék. 2.4 i és 2,5 úgy tudom Volvo saját motorjai. Talán 2.4i lenne legmegfelelőbb nekem, de ott is hallottam már henger problémákról, ez mennyire gyakori? Az ablakmosó melletti vízbefolyás és zárlat? Automatában is jó választás a 2.4i?
    inrock 2021/12/01 16:04 (56519)
    inrock 2021/11/29 16:03 (56518)
    Halló Kollégák,

    aha, faják a Saabok is.
    gegee 2021/11/29 15:52 (56517)
    oldconceptcars.com/category/1930-2004/volvo/

    Volver öregecskedő koncept károk!
    Van köztük s3ggbe rúgott 740, Erzsébet és Fülöp is...
    Jó pár látható a gyári múzeumban.
    Lehet csemegézni, ajánlott a Saabokat is megnézni.
    gegee 2021/11/28 02:16 (56516)
    Igen, Inrock sajnos jól mondja, kábé ketten vagyunk itt állandóan, és mindketten inkább usb-s EGR-t tudnánk cserélni egy pc-n...

    Próbáld az indekszes volvo topikot, vagy külföldi fórumokat, hátha hamarabb lesz válasz.
    gegee 2021/11/28 02:12 (56515)
    index.hu/bcs/2021/11/27/bormentes-karpit-volvo-c40-vegan-nordico/

    Volver reklámcikk a fenntartható bőrbelsőért...Blöeee.

    Azt a b@rmot kellett volna inkább fejbe lőni, de 20 centis átmérőjű hajóágyu-lövedékkel, aki először aposztrofálta a lukszust a bőrülésekkel, akár kocsi-, akár lakásbútorként...
    Vagy élve kellett volna megnyúzni.
    baloghrp85 2021/11/26 08:36 (56514)
    Azért köszi
    inrock 2021/11/25 18:29 (56513)
    Halló Kollégák,

    sajnos nekünk néhány aktív embernek itt nincs ilyen tapasztalatunk. De lehet valaki benéz később, és tud érdemben válaszolni. Passz.
    baloghrp85 2021/11/25 10:51 (56512)
    Sziasztok, 2.0d S40-ben kellen EGR-t cserélnem. Az előző tulajtól Engitech-et örököltem, ezt a gyártót hanyagolnám. Melyik gyártó lesz a tuti? Szívesen fogadnám a tapasztalatokat. Köszi!
    inrock 2021/11/21 09:10 (56511)
    Halló Kollégák,

    a normálatlan. De gyakorlott büntetőfékező lehet a fickó, egyből veszi elő a kamerát
    gegee 2021/11/21 02:46 (56510)
    www.autoevolution.com/news/yet-another-volvo-airbag-recall-195000-vehicles-affected-172318.html
    Én ebből azt vágom le, hogy csak a tengerentúli szedánokat érinti, S60 és S80.
    Viszont ez a kép nagyobb figyelmet érdemel, q jó lett:
    XC70 a dagonyában

    gegee 2021/11/21 02:33 (56509)
    A V50 golyóálló, a kamion se tesz benne kárt, kegyetlen!

    Jó, egy kicsit kifeslett a jobb hátsósaroknál a lökhárító, de ezen kívül nem igazán látni semmit...
    .
    www.origo.hu/auto/20211117-buntetofekezett-a-kamion-elott-a-csattanas-utan-jottek-a-rendorok-es-toluk-is-megkapta-a-magaet.html
    .
    gabo73 2021/11/20 11:25 (56508)
    2021/10/06 19:26 (56475)
    inrock 2021/11/20 09:59 (56507)
    Halló Kollégák,

    milyen légzsák visszahívásról?
    Esetleg hív fel egy márkaszervizt, hogy mi a helyzet pontosan.
    gabo73 2021/11/19 12:02 (56506)
    Sziasztok!Erről a légzsák visszahívásról lehet-e tudni esetleg valamit?
    inrock 2021/11/18 16:16 (56505)
    Halló Kollégák,

    az korrekt
    gegee 2021/11/17 18:43 (56504)
    index.hu/kulfold/2021/11/17/perzsa-obol-iran-foldrenges-halalos-aldozat/
    És mégis rozoga Föld!
    A videóban megrángatja a Volvert rendesen, bakker.
    inrock 2021/11/13 10:09 (56503)
    Halló Kollégák,

    a Skoda se csúnya, de a Volvo az szép.
    gegee 2021/11/13 04:47 (56502)
    Csak úgy eszembe jutott, hogy ezek ketten totál kortársak voltak.Összevágtam egy kis kollázst.
    Melyik a szebb?
    Azon kívül, hogy a Volver, és nem csak a színe miatt.

    inrock 2021/11/12 16:47 (56501)
    Halló Kollégák,

    aha Jó hír. Valamennyire. Én mondjuk még csak 61 leszek akkor, és szeretnék vezetni. Valószínűleg kell is majd. Az akkutechnika fejlődésében bizakodhatunk. Vagy valami más jön majd.
    gegee 2021/11/12 10:43 (56500)
    Örülök, hogy rendbe jött, meg hogy visszaírtál a megoldással.Köszönjük.
    gegee 2021/11/12 10:39 (56499)
    javítva: 0-1-2 fokoknál...
    gegee 2021/11/12 10:38 (56498)
    Legföljebb belenyuxom, hogy nem mehetek be a nagyvárosok belső kerületeibe.Hát, zágson, nem megyek.Oda amúgy most se nagyon lehet már, a full-dugó, a parkolóhelyhiány, a túrások és a sétálóutcásítások miatt, szóval ez sem fog szorozni-osztani.
    Bekaphatják...
    gegee 2021/11/12 10:35 (56497)
    Inrock, meg vagyunk mentve, de legalább is én.
    .
    www.origo.hu/auto/20211111-hat-nagy-autogyarto-befejezi-a-benzines-autok-gyartasat-2040re.html
    .
    Hogy ontopic legyen, a Volver is köztük van.
    Én ebből azt szűröm le, hogy 2039 decemberében ha akarok, még elmehetek venni új benzines kocsit, és az még jó lesz 7-8-10 évig biztos.És ha lesz új benzines, akkor garantáltan lesz használt is.
    2045-50 körül meg már olyan öreg leszek, hogy örülök, ha a klozetre ki tudok majd menni.Ha meg mégis bírom, majd megyek taxival.

    De vezetni, meg saját autót birtokolni 70-75-80 éves koromban egész biztos nem fogok akarni.
    Úgyhogy ezek után az egész villanyhisztire pottyantok magasról, mint a madarak.
    gegee 2021/11/11 09:41 (56496)
    Igen, az üveg tisztasága is fontos.Az a baj, hogy most már itt hideg van 0-12 fokoknál már jogosabb azért a párásodás.Kivettem a pollenszűrőt is, az is javított valamit.Hát, majd elválik.
    inrock 2021/11/08 16:13 (56495)
    Halló Kollégák,

    már majdnem elkezdtem örülni, hogy a Volvo kiszámítja mennyi CO2 mérlege is van egy elektromos autó előállításának:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/11/07/volvo-zoldenergia-nelkul-a-villanyautok-is-szennyezok/

    Csak az utolsó bekezdésben, a 100%-ban megújuló energiaforrásokba bele van-e számolva a "zöldenergia-generátor" előállításából származó CO2?
    inrock 2021/11/03 18:04 (56494)
    Halló Kollégák,

    jó, hogy kiderült. És beírtad
    FerencT 2021/11/03 17:01 (56493)
    Rég volt, mikor a gyorsításkori rángatással kapcsolatban kérdeztem itt. A megoldás sokkal banálisabb volt, mint azt itt gondoltuk: A 4 gyújtógyertya közül az egyik valamiért megadta magát (szét volt égve csúnyán), pedig még csak olyan 14-15ezer km futást teljesített. Új gyertyaszettel a probléma megoldódott.
    Még egyszer köszönöm a korábbi hozzászólásokat.
    inrock 2021/11/02 16:39 (56492)
    Halló Kollégák,

    ezt a borotvahabos módszert nem ismerem. Csak simán tisztán kell tartani az üveget, belülről. Amíg nem melegszik be az utastér, add rá nyugodtan a klímát. meg a max ventilátor fordulatot.
    gegee 2021/11/01 12:40 (56491)
    "és arra a 400+ lóerőre mekkora teljesítményadó kellhet? "

    Na, hát ez még egy jó kérdés, passz.

    "Remélem sokáig nem kell még autót cserélnem, bár ez a Toyota elég fapad a Volvohoz képest."

    Az eszem nekem is ezt mondatja a jelenlegivel, de valahogy egyre kevésbé jön be a kocsi ergonómiája.
    A rohadék repülő középkonzollal az élen.Szó szerint, ugyanis baromira fáj miatta a térdem, oldalt, ha nekitámasztom.
    Egy jó ideje próbálok kendácsolni már egy valamiféle térdtámaszt, amitől használhatóvá válik az autó hosszabb utakra is, de valahogy sehogy sem jó.Durva lesz, ha emiatt kell kocsit cserélni.
    Meg a párásodással is küzdök.Nem akarom elfogadni a gyári utasítást, miszerint "célszerű a klímát folyamatosan használni", mert azért az nem erre való.Már mint, hogy másodpercre ugyanannyit járjon a klíma, mint a benzinmotor.
    Már ilyen 10-12 fokokban is hajlamos izzadni a szélvédő, rettenetesen rühellem.Egyszerűen nem jön be semmi friss levegő az utastérbe, csak ha letekerem az ablakot.De az meg 10-12 fok alatt 60-80-as tempónál már fázós, pedig én jól bírom a hideget.
    Kib@sztam már a pollenszűrőt , (nem csak hogy cseréltem) javult valamit, de nem múlt el.Valszeg a belső keringetés kapcsoló vagy a motor, lamella, franc tudja mi megmihálylott, ha jól saccolom.El kéne vinni szervizbe, de nincs kedvem ilyen hülyeségért kifizetni 5-6-800 eurónyi pénzt.Már pedig biztos lenne ennyi, mert hogy eléggé szét kell ehhez szedni az egész műszerfalat az ilyesmi munkákhoz.Áhh.
    Lehet,még hüttővíz(sicc) szivárgás, bár nincs semmilyen szag, meg melegebb időben, illetve lehúzott ablaknál nincs a jelenség.
    Kipróbálom a borotvahabos trükköt, ha az sem segít (az pelcsáját), akkor baltával "megpucolom" az első szélvédőt és akkor nem lesz semmi, ami párásodni tud.Illetve belököm a gépet az árokba és ugrálni kezdek a tetején...
    A harmadik probléma a rohadék bőr könyöklő izzasztó hatása (nyáron, télen meg fagyasztó) meg lett oldva, szépen "lekárpitoztam" a felületét egy fekete farmergatya szárával, még jól is néz ki.Esküszöm, büszke vagyok rá, csak hamarabb kellett volna.
    Egyet viszont tudok, soha többet nem lesz kocsi, amiben ez a rühes bőrbelső van.Sajnos egyetlen V70-ben sem volt szövetülés eddig még sose, hirdetésekben se.Bár képről már láttam olyat, tehát létezett.
    inrock 2021/10/26 16:34 (56490)
    Halló Kollégák,

    és arra a 400+ lóerőre mekkora teljesítményadó kellhet?
    (Biztos van a neten kalkulátor)

    Remélem sokáig nem kell még autót cserélnem, bár ez a Toyota elég fapad a Volvohoz képest.
    gegee 2021/10/26 12:14 (56489)
    Ha a kei-kár rendszerre gondolsz, az szerintem egy q jó ötlet.
    Kicsi autók, kicsi motorral, olcsó vételárral fiatalon is, de ahhoz képest tök jó tágas beltérrel, és ezért cserébe jóval olcsóbb(?) a fenntartás.Ha beleférnék, én simán vállalnám.Egy ilyen lenne az első számú családi kocsi, 7köznapra, bevásárlás, ingázás, óvoda, gyereket edzésre vinni, akármi.10-20-50 km-en belüli utakra.És ha még bírja az ember anyagilag, akkor lehetne egy igazi, nagy, kényelmes gép 7vgre, nyaralni, telelni, stb, ami lehet öregebb, ezáltal fenntartásban is barátságosabb.Főleg, ha van saját kert, vagy parkoló.
    gegee 2021/10/26 12:08 (56488)
    totalcar.hu/tesztek/2021/10/25/bemutato-volvo-c40/

    "a jelenleg elérhető egyetlen változatban, ami 408 lóerős, 660 Nm nyomatékkal. Ha nem osztanák általánosan bő kézzel a teljesítményt a lakossági villanyautózásban, ezt egy kiscsaládi városi terepjáróba még sokallnánk is, de így csak vállrántva megjegyezzük, hogy tök felesleges."
    Na hát ez az, de ebben az a b@zmeg, hogy ettől még ki kell fizetni, tök feleslegesen is...22 millió forint.

    Oké, lesz majd egymotoros verzió is, de egyrészt az a teljesítmény (204 LE?) is tök felesleges egy átlagember által hajtott kocsiba, másrészt meg ettől az ára nem fog majd leesni a felére, hanem csak kicsit lesz olcsóbb, pár milló forinttal.
    Amúgy szép, meg biztos jó is, akinek van rá gempája, meg rá is szánja, annak hajrá.Kíváncsi leszek, mikor lesz az utcakép része, akár csak idekint is.
    A cikkíró fikázza a kék beltéri bevonatokat, szerintem tök jó, legalább is a totál feketénél biztos jobb.
    Az Abisko térképen meg felröhögtem.Ezzel az erővel lehetne Zemplén-térkép is.

    *
    www.origo.hu/auto/20211025-kiderult-valami-a-villanyautokrol-aminek-sokan-nem-fognak-orulni.html

    És egy másik cikk, amire nem is gondolnak sokan, pedig durva lehet.Az akksiselejtezésre gondolok.
    Még egy plusz érv a korai villanyautóvásárlás mellett...Ja várjál, nem, mégsem.
    inrock 2021/10/19 17:56 (56487)
    Halló Kollégák,

    hát erre a problémára európai meg japán vonalon léteznek válaszok. De azok tényleg csak városi szaladgálósok.
    A miértre egyértelmű a válasz, az akkupakk irdatlan nagy méretű, tehát "jobban áll" egy nagy autónak. Ami érdekes még, hogy nincs most a Volvónak kompakt méretű modellje. Ezzel nem tudom mit akarnak kezdeni.
    gegee 2021/10/18 18:29 (56486)
    Már eleve az is fura, hogy ha tudván-tudják, hogy az elektromos autó jelenleg rohadtul korlátozottan használható csak, akkor miért kell két-kétésfél tonnás, 200-400 lóerős dömpereket gyártani 15-20 milliókért, amikor városban elég volna egy 60-80 lóerős, 4 személyes, könnyű, kicsi, "olcsó" gép is, amit még konnektorrol is fel lehet tölteni pár óra alatt?
    (Most hogy én valszeg nem férnék bele egy ilyenbe, az egy dolog, de az eNberek 99%-ának megfelelene, nekem is, ha nem lennék ekkora.)
    Jó, oké, van a Dália Tavasz/Rugó, na de azok hol fognak tudni mennyiséget gyártani?
    inrock 2021/10/17 08:51 (56485)
    Halló Kollégák,

    egyetértek. Nagyon nem tetszik amerre most tart a Volvo. Meg alapvetően az egész elektromos autó ágazat. Olyan mintha kizárólag fiataloknak csinálnák az egészet. És a többiek, akik autót akarnak vezetni, nem pedig űrhajót?
    gegee 2021/10/17 07:47 (56484)
    Egy Dália Joggoló 3 évesen 3 mihályért,meg egy hegesztett difis 40 éves 765 Volver fél miskáért a befagyott tavak jegén kereszbe közlekedni.
    És le van fedve minden felhasználási terület relatíve olcsón.

    Csak ebből hogy jön ki jól a Volver autógyár?
    gegee 2021/10/17 07:37 (56483)
    totalcar.hu/tesztek/2021/10/14/volvo-xc40-recharge-2021-villanyauto-ev-teszt/
    .
    Hát, nem tudom, nagyon nem lettem meggyőzve.Hogy egy nyamvadt Bp-Kassa viszonylatban is meg kelljen állni egy órára töltikézni, én valahogy erősen időelbaszásnak élném meg.KV-zni nem szoktam, reggelit meg vezetés közben oldom meg, vagy még otthon.Ha minden ilyen piszlicsáré dologért megállnánk 180 km-enként, akkor a kétezer km-es hazautak kb egy 7ig tartanának nekünk.De a cikkszerző megnyugtatja magát, hogy ez belefér.Hát jó, neki lehet.
    Meg még ez is, hogy emil cím meg gooooogle fiók kell a kocsinak...WTF, ha nem adom meg, akkor nem indul el?A GPS kell működjön emil nélkül is, bökje meg...
    Egyre inkább úgy vagyok ezzel, hogy ha bármihez is regisztráció, emilcím, adatok kitöltése kell (mondjuk javarészt böngészőben, az önkormányzatnál IRL útlevélhosszabbítás az nyilván más), akkor inkább hagyom az egészet a pics@'ba, elegem van már a jelszavakból, pinkókból, felhasználónevekből.Hát, hogy még a kocsi is kérje?!?!
    A harmadik meg az a szépséges kijelző, a tapicskolási nyomokkal olyan igénytelenül néz ki a huszonsok milliós járgányban, hogy arra nincs szó.Oké, le is lehetne törölni, de a legjobb az lenne, ha eleve nem is kéne tapicskolni.
    Valamiért egyre jobban azt érzem, hogy a jelenlegi lesz az utolsó Volverünk, illetve ennél fiatalabb másik nem lesz.Én ezeket a fölöslegesen agyonbonyolított kocsikat sosem akarom majd kifizetni, ha lenne/lesz rá gempa, akkor sem.F...omat az egészbe, jó eséllyel hamarabb veszünk egy Dália Joggolót 3 év múlva 3 évesen...Szégyen.
    inrock 2021/10/14 19:16 (56482)
    Halló Kollégák,

    nocsak
    gegee 2021/10/14 06:36 (56481)
    gegee 2021/10/07 19:28 (56480)
    Aham, értem, kösz.
    A videóra már nem emléxem, meg a nevek se mindig maradnak meg bennem, ráadásul óvétén sem voltam soxor, talán 2-3 alkalommal.
    De hogy a Volvowiwnek van tecső-csatornája, hát ez teljesen meglep!

    Mindjárt meg is keresem.
    Na, de visszatérve, miért rendeznének meg egy ilyen dolgot ennyire?
    Nem vitatni akarom, csak mi az értelme?Ki feccöl ebbe ennyi energiát és miért?
    Persze ezekre a kérdésekre sose lesz válasz, de elhiszem, ha neked is fura, Inrock.
    gegee 2021/10/07 19:23 (56479)
    Ja, és ez is abban a hosszú kommentben volt: "Itt a beázás mellett az is gond, hogy a Volvó a 2000-es évek elején elsők között tért át az ólommentes forrasztási technológia alkalmazására és ezt az ónt 10...15 év alatt kikezdi az ónpestis. Ez kontakthibákat okoz az igen finom (~0.6mm lábtávolságú) tokozású IC-k, processzorok lábainál."
    Ami megintcsak engem igazol, lásd a pár nappal ezelőtti elektronika-ellenes kommentemet.
    Vazzegh, keressél hibát egy ilyen rendszerben, sok sikert.

    És jó eséllyel ez nem csak Volvo betegség, hanem bármilyen más gyártónál is így lehet, sőt, akár még az autóiparon kívül is.
    inrock 2021/10/07 18:35 (56478)
    Halló Kollégák,

    hát őt szerepeltették az S60R, V70R videóban is, mint szakértő. Szóval aki figyel, annak nem egy random valaki, aki csak úgy elhatározta, hogy vesz egy XC90-et. Illetve a végén az átvizsgálás "eredményhirdetésén" is folyamatosan mondja a dolgokat a munkafelvevőnek, látszik, hogy nem össze vissza hadovál hülyeségeket.
    A nevével nem tudom mi a kavarás, a mostani videóban Weisz van írva, miközben a Volvowiw jutyúbcsatornáján mindig Sziklaváriként mutatkozott be, meg OVT-n élőben is.
    gegee 2021/10/07 15:38 (56477)
    Ja, miért tűnik megrendezettnek?És miért nevezte volna át magát?
    gegee 2021/10/07 15:37 (56476)
    A légzsák téma fasza...ppan.Ezt se hitte volna kábé senki, hogy majd a légzsákokkal baj lesz 10-15-20 év múlva.Lehet, inkább ki kell szerelni, kint eldurrantani, és nem tenni vissza semmit a helyére.Túlélősebb a dolog...
    .
    Ez a háztartási dömperke meg...nem mernék ilyet venni, ilyen korban.Már mint az autó korában.Maximum akkor, ha itt a társasház aljában lenne egy Volvo szerviz, specialista hozzáértőkkel...
    És az egymilliós tartalék is valszeg évente fog kelleni.
    Q-ra sajnálnék ennyi pénzt a banánra.Főleg egy magyarországi kocsinál, amit jó eséllyel b@...sztak szervizelni rendesen.
    Nem tudom, mennyibe került, de egy 3 guriga biztos lehetett, akkor meg már tényleg egy kicsit megtoldva egy új vagy fiatal Vitara, Poroló, Lodzsa ésszerűbb megoldás.
    A tecsős kommenteknél alul van egy nagyon hosszú, egy villamosmérnök csávó maga reszelget egy ilyet, hát, erősen kínkeserv tapasztalatok azok is.
    Mi 13 éve V70-ezünk, töredék ennyi probléma sincs; ami van, az is max kényelmi, illetve "élhető" kategória, nem pedig lerohadós, vagy életveszélyes, netán vizsgán buktatós...
    (Illetve amikor meg vizsgán buktatós volt, akkor el tudtuk engedni a gépet, szinte ingyen eladva is.)
    Ismerünk idekint egy szerb családot, ott a f@szi kb 2m10 centi magas és van 3 gyerekük, a 3 gyerekülés nyilván nem fér el sokféle kocsiban.Nos, nekik van egy ilyenük, nem tudom milyen évjárat, motor; de ott még talán érthető a típusválasztás.
    inrock 2021/10/06 19:26 (56475)
    Halló Kollégák,

    légzsákhiba a régebbi Volvóknál:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/10/06/robbano-legzsakokat-hiv-vissza-a-volvo/

    Éééééés 40 perces XC90 átvizsgálás. Nekem megrendezettnek tűnik... Tamás meg átnevezte magát?
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=myhdPuRMe90
    inrock 2021/10/01 16:59 (56474)
    Halló Kollégák,

    valóban érdekes felvetés. A probléma abból lesz, hogy a jogalkotók ilyenre gondolnak-e majd (*nem).
    gegee 2021/10/01 13:41 (56473)
    Hmm, itt van ez a cikk, érdekes.

    totalcar.hu/magazin/velemeny/2021/09/29/megtekertek-a-volvot-/?cp=1#comments

    Mindig anyázkodunk, hogy milyen szar irányba megy az egész, feleslegesen túlbonyolított és emiatt túlárazott autók, kinek kell ez.Viszont ezt az óratekeréses ipart a bonyolult elektronika pont meg tudná regulázni, vagy akár mexüntetni is, attól függően, hogy elég számú embernek, cégnek áll-e érdekében a dolog.De, és itt jön a de; mi van, ha valami idióta hibajelenség beüt és emiatt ártatlanokat hurcolnak meg?
    A rengeteg indítás-leállítás (hideg-meleg motorhőmérséklet, 30-100 fok között) és az évtizedni tél-nyár-tél (mínusz 40 és plusz 40 fokok közt) változások okozta termikus sokk már egy 8-10-12 éves autónál is okozhat rejtélyes elektronikai hibákat.A kék Volverünk ebbe rokkant bele.Idekint, ahol a sarki zöldségesnek és a patikusnak is kell értenie a V70-ekhez, mert annyi van belőlük; szóval idekint se tudta senki értelmes összegből megjavítani, azok közül, akikhez elvittük.
    Szóval egy ilyen instabil rendszerre bízni akár büntetjogi jellegű problémák megoldását, bizonyítását nekem elég kérdéses dolog.És ez még majd csak fokozódni fog az önvezetés elterjedésével, ha egyszer lesz majd olyan.Ott majd mennyi adat fog cirkulálni, hány milliárd számítógép, cpu fog egymással próbálni kommunikálni (az összes jármű, közlekedési lámpa, világítótábla, veke-központ, a tömegközlekedés szenzorai, mérőegységei, brrrrrr...), amik mind elszenvedik ezt a termikus sokkot...?És hány emberre fognak vizeslepedőt ráhúzni jogtalanul, ártatlanul, mert hogy a rendszer azt mutatja majd, hogy bűncselekményt, balesetet okozott...?
    Remélem ekkor már olyan öreg leszek, hogy csak a szobától a klozetig tartó forgalom fog érdekelni maximum...

    Többiek, vélemény?
    gegee 2021/10/01 01:11 (56472)
    index.hu/belfold/2021/09/30/uzemanyag-benzin-gazolaj-dollar-forint-uzemagyagar/

    Pof@'m leszakad ezen is, hogy rohadjon meg az, aki miatt ez van...
    Hülye duma ez, hogy a forint-dollár árfolyam miatt, idekint is kib...tt drága, 560-600 forint a benzin (16,5 korona, 1,65 euro), a gázolaj meg még drágább.És itt nem ismerik a forintot.Nyáron a németeknél (endékában!) volt egy helyen 1,8 euróért is.Karira meglesz az 500 forintos, meg a 20 koronás, 2 eurós benzinár, hogy dögöljön meg az összes illetékes.

    Az usákoknál meg gondolom továbbra is alig 200 forint körül lehet literje...Azok mindent megúsznak.
    Go to topOldal: 1...45678910...570