facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...45678910...564
    haler423 2020/06/11 11:12 (55959)
    Lesz szombaton Volvo találkozó? Ha igen, hol és mikor kezdődik?
    inrock 2020/06/10 16:45 (55958)
    A múltkori kérdésre kaptál már választ.
    Ennyit tudunk hozzátenni a témához... ha kicsit visszaolvasol láthatod, hogy csak gegee és én vagyunk itt aktívak :/ Mi viszont nem vagyunk szerelők.
    inrock 2020/06/10 16:43 (55957)
    Halló Kollégák,

    immo nem tilt véletlenül? A műszerfalon látnád a villogó, átikszelt ikonú autót.
    p4atrik500 2020/06/09 22:44 (55956)
    Üdv! 2003-as 102 lovas 1.9 D-re rá lehet rakni a 115 lovas turbóját? Ha jól tudom az nagyobb, ezen kívül milyen különbségek vannak még a két változat között? Előre is köszönöm a válaszokat.
    kombany 2020/06/09 22:42 (55955)
    Sziasztok,.Van egy 2007 -es 1.6 benzines C30 -unk.
    Leparkoltunk vele otthon, minden ok.
    Ma indulnánk, hibát nem jelez, üzemanyag szivattyú dolgozik, de az autó nem indul.

    Önindító meg sem moccan.
    Aksi rendben, üzemanyag van, nem csipog, nem ad hibát kódolvasóval sem.

    Van valami ötletetek mi lehet?

    Köszönöm!
    Z
    inrock 2020/06/08 18:43 (55954)
    Halló Kollégák,

    szerintem a turbó, és talán még a szoftver más csak a kettőben. De nekem sem tűnik észszerű buherának csak emiatt átalakítani.
    gegee 2020/06/08 18:19 (55953)
    Lehet, amennyiből kijönne a turbócsere, papírozás, műszaki, apjafaca; már esetleg megkapsz egy T4-es V40-et, ami mondjuk nem kap már forgalmit valamiért.És akkor az jó játszós autónak, befagyott tó jegén rallizni, pályára, stb.

    Közút persze kilőve, de tréleren szállítva, vagy ott tartva a pálya mellett még hátha...
    gegee 2020/06/08 18:15 (55952)
    Hogy mennyiben tér el?Elsőnek 13 lóerőben...
    Bocs.
    El kell keserítselek de nincs már itt senki sem, aki szerelne.
    Régebben még akadtak, de mára elhalkultak.Talán a honlap péniszkönyv-oldalán.
    .
    De most 13 lóerőért elkezdenél turbót cserélni?Megérezni azt szerinted?Veszel valahonnan egy kitudja milyen bontottat egy teljesen kétséges eredményért?Vagy kicsengeted egy majd 20 éves autóra az új turbó árát, ami lehet több százezer forint?
    Még ha mondjuk 100-ról 150 lóerő lenne a váltás eredménye...Vagy mondjuk sz@r lenne a saját, eredeti motorod, és cseréhez már a nagyobbat szeretnéd.
    De persze nem akarlak lebeszélni, csak nekem nem tűnik racionálisnak ez a dolog.
    Esetleg keresnék olcsón komplett, működő, kipróbálható bontott motort 115 lovasat, és legföljebb lesz egy csomó pótalkatrész, ha mégsem smakkol a dolog.Ocsmányirodában nem gond a lepapírozás?Nincs durva illetéke, utánajárása, mittudomain, Mozaik utcai bevizsgálás, stb?
    p4atrik500 2020/06/08 00:14 (55951)
    Sziasztok!

    2003-as Volvo v40-em van. 1.9-es 102 lóerős dízel. Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor és a 115 lovas 1.9 mennyiben tér el? Ha jól tudom a turbó nagyobb az erősebben. Ezt a nagyobb turbót mennyire bonyolult rárakni a 102 lovasra? Mit kéne még cserélni rajta? Előre is köszi!
    inrock 2020/06/03 16:51 (55950)
    Halló Kollégák,

    nahát
    gegee 2020/06/03 06:02 (55949)
    Erőt, egészséget!
    Jééé, három évente te is beköszönsz egyszer?
    gegee 2020/06/03 06:01 (55948)
    Jaja, épp most olvasom, rip az öreg vasnak.De hát cirka 40 év alatt nem lehet mást várni.Főleg, hogy jó eséllyel az utosló 30 évben sose lett rá annyi költve, amennyit igényelt volna.Más szavakkal, nem volt rá senki se felkészülve, hogy mivel jár egy ilyen öreg gép üzemeltetése.
    Én is néha meg szoktam fogadni, hogy a következő egy filléres öreg szar lesz, de ilyen cikkek elolvasása után mindig elszontyolodom.Nincs igazán jó megoldás erre a kurva autózásra, de mégis kell, mint a falat kenyér...
    gegee 2020/06/03 05:57 (55947)
    Aham, akkor azért nagy lehet a villanás a két gép között...Majdnem 20 év differencia nem sz@rral gurigáz.
    Wildhorse 2020/06/02 20:08 (55946)
    Jónagyot Kollégák!
    inrock 2020/06/02 16:51 (55945)
    Halló Kollégák,

    a TC-s Rulettkerék Volvójának további története:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/02/rulettkerek_mi_lett_a_volvoval/
    inrock 2020/06/01 09:12 (55944)
    Halló Kollégák,

    a V40 2001-es volt, az Auris 2019-es, 1 éves múlt.
    gegee 2020/06/01 01:57 (55943)
    Aham, na, ez jó volt, kösz.Milyen évjárat a Volver és milyen a Totoya, ha nem titok?
    inrock 2020/05/30 13:18 (55942)
    Halló Kollégák,

    akkor egy kis összehasonlítás.

    - A műanyagnak kinéző műanyagot már írtam, az ajtók aljánál az élek eldolgozása sem szép. E mellé jön néhány helyen zongoralakk, mindkettő gyűjti a port ezerrel.
    - A szőnyeg csak a vezetőnél van rögzítve, igaz nem csúszkálós félék. És a textil szőnyegek alja nincs felkeményítve.
    - Nincsenek színezett üvegek. A legnagyobb felszereltségnél van olyan, hogy a B oszloptól hátrafelé sötétítettek az üvegek, de az belülről is jól látszik.
    - A csomagtartóban alja csak egy vastag, sűrű szövet, nem egy szilárd valami, mint a Volvónál. Az alján sincs kis kampócska, amivel fel lehetne akasztani.
    - Elkezdem állítgatni a klímát, egyből rákapcsolja a légkondit. Ettől függetlenül értelmesen van megvalósítva a klímavezérlés. Más, mint a Volvo, de észszerű
    - A külső tükrök állító gombjai ott vannak, ahol a Volvónál a fényszóró kapcsolgatás. pár napja láttam egy 19 éves Corollát, ott is ott volt már, a vezető szék bal elejénél levő tanksapkanyitó karral együtt.
    - Az ülések kényelmesek, bár keményebbek, mint a Volvoé.
    - Alapból bőrkormány, és fel-le automata ablak van mindenhol. A hátsókat is le lehet ereszteni teljesen, de a vezetőoldalon van egy kapcsoló, amivel lehet őket tiltani, hogy a gyerekek hátul ne babrálják.
    - A váltója határozottan kapcsol mindenhova, a 132 ló pedig jól tud lépni. A hatodik fokozat autópályára kiváló, csak 3100-at forog 130-nál a motor.
    - Automata menetfény/tompított/távfény kapcsolás van benne, a megfelelő érzékelőkkel.
    - Táblafelismerő is van benne, csak éppen nem veszi észre, hogy jött keresztben egy kereszteződés, ami feloldotta, így ha gyorsabban megyek, akkor szépen bepirosítja a táblát.
    - 2000-es fordulattól világít a kapcsolj feljebb nyíl, 50-nél simán bírja a négyest. De ha nyomok egy padlógázt, akkor nem világít, hagyja hogy siessek
    - Meg taperolós képernyő van a középkonzolon, igazából csak a rádióval kell ott babrálni menet közben.
    - Nagy kesztyűtartója van, a teletömött autóstáskám bőven elfér benne.

    Így hirtelen ennyi. A koszolódó műanyagokkal nem vagyok kibékülve, az automata távfényre kíváncsi leszek, a többi nem zavar, de nyilvánvaló a nem-prémiumsága, annak ellenére, hogy a belső felszereltsége űrtechnika a V40-hez képest.
    gegee 2020/05/28 15:15 (55941)


    Bolgár Volverek és magyar Ezerkecskés rendőr.
    Bróhaha.
    gegee 2020/05/27 20:13 (55940)
    Akár írhatnál egy Volver vs Totoya összehasonlító cikket is.
    Persze gondolom, ahhoz még kell egy kis idő, hogy tapasztalat legyen az új géppel.Várjuk, a kommentek számába bőven belefér majd, nem fogja extrán terhelni a szervert...

    Én is gondolkozom már rég V70 vs V70 összehasonlításon.Mármint 2. és 3. generáció.
    inrock 2020/05/25 16:45 (55939)
    Halló Kollégák,

    köszi
    Nem egy Volvo minőség, pl a műanyagok azok mindenhol műanyagnak néznek ki, nem a puhított, szép felületű cucc van benne, mint a Volvóban. De nagyon nem érdekel, az utat szoktam vezetés közben nézegetni, nem az autó belsejét
    Aztán belefutottam egy érdekes dologba is. Automata fényszórókapcsolás van benne, halom érzékelővel, de azt nem csinálták meg, hogy a gyújtáskapcsoló főkapcsolóként működjön, mint a Volvóban. Szóval ha direkt rákapcsolom a tompítottat és leállítom a motort, kiveszem a kulcsot, akkor sivít az autó Megoldás: vissza kell kapcsolni Auto állásba a fény vezérlést.
    gegee 2020/05/23 18:05 (55938)
    Én apszolút megértem.Még így, pé-vel is.Benzines kocsi tényleg alig van, idekint is, ez a qrva dízelbuzéria egy agyhalál.Otthon meg egyáltalában is kevés a Volver és a 250 lóerő is tök fölösleges, tele drága alkatrészekkel, részecskeszűrő, turbó, vonatfelnik.
    A régi mienken is 15-ös felnik voltak, fillérekért volt rá prémium gumi, akár Miska meg Jóév is.
    Ráadásul te nem is vagy olyan nagydarab emlékeim szerint, és a középkategóriás kocsik is szépen híznak, átlag testmérettel simán jók lehetnek családi célokra is.
    És az, hogy egy 9-10 éves V70 három-háromfél-négy miska, az több, mint durva.Ennyiből már új kocsik is vannak, nyilván nem ugyanolyan méretben, meg minőségben, de használhatóak azok is.Szóval kicsit q-ra elszaladt a ló, Volveréknél is.
    Ugyanez a dilemma volt nekünk is két éve, mi beleugrottunk, de utólag "józanul" végiggondolva másik márka ésszerűbb döntés lett volna.Mondjuk árnyalja a dolgot, hogy itt eléggé megkerülhetetlenek a svéd gépek, révén, hogy vagy 30%-a a kocsiknak ilyen.
    De odahaza ez nincs így.
    Sok sikert hozzá Inrock, széles utat, gumi fákat, vak rendőrt!
    inrock 2020/05/23 10:04 (55937)
    Azért a fórumon még maradok
    inrock 2020/05/23 09:54 (55936)
    Halló Kollégák,

    muszáj volt... Alig van benzines Volvo a piacon, ami pedig megnézésre egyáltalán érdemes lett volna, az mind 250+ lóerős. Vagy túlontúl nagy mindene. Pl a múltkor linkelt svéd rendszámos, fekete V70-re is 17-es, vagy 18-as gumi való. 43k Ft darabja egy komolyan vehető márkától. És utána 9-10 évente dobhatom ki, mert nem megyek annyit, hogy elkopjon, ámde cserélni a kora miatt ekkor már mindenféleképp kell...
    Ha mennék annyit, hogy elkopjon, bevállalnám.
    gegee 2020/05/23 05:25 (55935)
    Szép darab, és érthető.Én is errefelé nyitnék, ha úgy adódna...
    Tekintsük ezt búcsúnak?
    monohisztor 2020/05/22 19:09 (55934)
    Hűtlen lettél a márkához???
    inrock 2020/05/22 17:23 (55933)
    Halló Kollégák

    gegee 2020/05/22 10:01 (55932)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/05/20/nem_keszul_tobb_volvo_180_km_h_feletti_vegsebesseggel/

    Végül is ez is helyénvaló. Egy Volverrel általában senki nem száguldozik, meg állatkodik nagy sebességgel.Típusidegen ez a fajta viselkedés.

    Driftelni egy befagyott tavon az oké, de ahhoz meg nem kell mozdonnyi motorerő.
    inrock 2020/05/21 16:56 (55931)
    Halló Kollégák,

    ja, ideje lesz már.
    gegee 2020/05/21 02:33 (55930)
    totalcar.hu/magazin/velemeny/2020/05/20/meddig_fognak_arnyekra_vetodni_az_automata_veszfekes_autok/
    Na, ez meg a másik király téma, és ebben sajnos a Volvo pont "élen" is jár, a szarul működő vészfékasszisztensek bemutatásában.Nem kicsit járatják le saját magukat, meg a mindenek feletti biztonság propagálását...
    Mondhatnám azt is, hogy szégyen.
    gegee 2020/05/21 00:55 (55929)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/05/20/atalakitjak_az_euro_ncap_tesztjeit/

    Ennek is itt van már az ideje.
    Lassan minden új autó 5 csillagos már, mert a gyártók erre fejlesztik a kocsikat.
    Emelni lehetne a falhoz csapási sebességet is, mondjuk 64-ről 80-ra és ezt jelölve a végeredményben.Ja, és bevezetném az öt csillag helyett a tízet, sokkal pontosabb eredmények születhetnének.
    Hajrá az illetékeseknek, lehet dolgozni menni.
    inrock 2020/05/18 18:54 (55928)
    Halló Kollégák,

    korrekt írás.
    gegee 2020/05/18 10:10 (55927)
    gegee 2020/05/16 13:36 (55926)
    totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2020/05/14/point_s-t_szabad/
    .
    Gumicsere a Volveren.Még egy újabb kajla márkanév a sok közé.

    Viszont jó az a téli kép a Volveren, pláne, hogy a snö az svédül havat jelent.
    Akkor az egy igazi téli kocsi.
    inrock 2020/05/13 18:10 (55925)
    De ha az évi 28 darabból pénz jön be, akkor megérte. Ennyi.
    Az összeszerelés minőségén kellene most szerintem javítani a meglévő modelleknél.
    inrock 2020/05/13 18:08 (55924)
    Halló Kollégák,

    elég jól kidolgozottnak tűnik. Leírásban a kedvencem: mozgatható biztonsági övek.
    Hát Volvo, na
    gegee 2020/05/13 08:55 (55923)
    Én csak azt kérdezem, továbbra is, hogy ki fogja ezeket megvenni, 30-40-50 millió forintokért?Ebből következőleg hány darabot fognak tudni eladni? Évi 28 darabot?
    Nem normálisak,komolyan mondom...

    Ha jön a korona-, palást- és jogarvírus második fordulója, úgy lesz ez az egész elmeszelve, mint a kerti pottyantós budi oldalfala.
    gegee 2020/05/13 08:48 (55922)
    jatekesmodell.hu/copy-of-volvo-s-60

    Itt a költséghatékony presztízsdömper.Mindenkinek ajánlom, árban szinte bárkinek megfelelő, alacsony az adója, biztosítása, parkoláshoz se kell sok hely, ugyanakkor meg látható bármikor a szép forma, a prémium belső, egyszerre is akár...

    Ha egy ilyen kocsival mész melóba (értsd: leszállsz a buszról, hátizsákban a Volverrel), akkor az íróasztalodon is tud parkolni a járgány.
    Én mától kezdve gyűjtök egy ilyenre, de lehet, hogy inkább V90-et veszek, lottónyeremény se kell hozzá.

    (Hülye a link, mer' nem S60 az, hanem XC.Ja és nincs érdekeltségem, nem reklám, csak teccik.)
    inrock 2020/05/12 16:35 (55921)
    Halló Kollégák,

    új modell a láthatáron, méghozzá tisztán elektromos.
    Kíváncsi vagyok meddig fajul el ez az elektormosság, hibridség téma.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/05/12/a_volvo_is_elektromos_csucsmodellt_tervez/
    inrock 2020/05/03 09:15 (55920)
    Halló Kollégák,

    szerintem a fészen tevékenykednek.
    gegee 2020/05/02 21:31 (55919)
    gegee írta:
    És vajon az a sok Volver tulaj
    Mármint a tecsőn a videó alatti kommentelőkre gondolok.
    gegee 2020/05/02 21:30 (55918)
    És vajon az a sok Volver tulaj miért nem jön ide a célirányos iwiw-re?
    Főleg, hogy a kombi tulaja (?) ráadásul innen való...
    Szépek, jól néznek ki.
    Érdekelne, hogy egy ilyen Errnek mennyivel több az éves fenntartása?
    Persze nyilván nyúzástól is függ a dolog, de úgy sacc-per-kábé nagy vonalakban.
    inrock 2020/05/02 09:37 (55917)
    inrock 2020/04/23 17:41 (55916)
    Halló Kollégák,

    szerintem elég szűkszavúan nyilatkozott a nepper. Megemlíthette volna, hogy ennyi idő autóban kapásból lesz mit cserélni, már ha nem addig akarja használni, amíg egyszer csak ki nem dől alóla.
    gegee 2020/04/22 23:10 (55915)
    totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2020/04/21/hasznalt_volvo_s80/
    .
    Egyetértek!

    És jöhet kapásból ide reggelni a tulaj.
    gegee 2020/04/21 13:12 (55914)
    Nem lehet ez valami szájbalökött elektroniaki hiba inkább?Egy mai kocsinak van jó eséllyel vagy 10 kilométer vezetéke, mint az emberi érhálózat, kábé.
    Régóta tudom, hogy a manapságbeli (mondjuk 2000 utáni) kocsikat az elektronika viszi a sírba.A mi réginkkel is ez történt, mondjuk az 15 éves korában volt, az még úgy so-so; de 6 évesen durva dolog ez...Azért ne add fel.
    gegee 2020/04/21 13:07 (55913)
    Hali.Részvétem, cimbora, ez az eset nem szarral gurigáz...
    Itt nem vagyunk sokan, mondhatnám inkább, rohadtul kevesen, és akik vannak, azok sem szerelnek.Próbálkozzál még máshol is segítséget kérni, indeksz fórum, netán külföldi oldalak, vagy neten valami specialista(?).Már ha az eddigiek szaxervízben történtek és ott sincs megoldás.Mihamarabb javulást, és kérjük a megoldás beírását is, ha meglesz.
    Tityak 2020/04/20 20:56 (55912)
    Sziasztok!

    Segítsetek ha tudtok pls. Van egy Volvo V40-em 2014-es 1.6 d2-es motorral. Nem értek az autószerelèshez de senki nem tudja mi a baja a kocsimnak. Tulnyomas van a hűtő rendszerben és 20km után kinyomja a hutovizet a tartályból.Termosztat, vezérlés, hűtő, hűtő kupak lett cserélve rajta. Találtak a hengerfejen kettő darab gát repedést. Meg lett csinaltatva de ettől függetlenül még mindig fent áll a hiba. Meg lett nyomasorobazva is márkaszervizben. EGR hutonek nincs semmi baja. Sokszor jelzi hogy hűtő folyadék szintem alacsony még akkor is ha maxon van a víz benne. November óta küzdök és senki nem tudott idáig segíteni.
    Ha valakinek van ötlete örülnék neki. Kérlek írjatok meg emailben: endrodyt5@gmail.com nagyon szépen köszönöm srácok!!!!!
    Tityak 2020/04/20 20:52 (55911)
    Sziasztok!

    Segítsetek ha tudtok pls. Van egy Volvo V40-em 2014-es 1.6 d2-es motorral. Nem értek az autószerelèshez de senki nem tudja mi a baja a kocsimnak. Tulnyomas van a hűtő rendszerben és 20km után kinyomja a hutovizet a tartályból.Termosztat, vezérlés, hűtő, hűtő kupak lett cserélve rajta. Találtak a hengerfejen kettő darab gát repedést. Meg lett csinaltatva de ettől függetlenül még mindig fent áll a hiba. Meg lett nyomasorobazva is márkaszervizben. EGR hutonek nincs semmi baja. Sokszor jelzi hogy hűtő folyadék szintem alacsony még akkor is ha maxon van a víz benne. November óta küzdök és senki nem tudott idáig segíteni.
    Ha valakinek van ötlete örülnék neki. Kérlek írjatok meg emailben: endrodyt5@gmail.com nagyon szépen köszönöm srácok!!!!!
    sziti63 2020/04/19 09:48 (55910)
    Szia! Köszi ! Megkérdezem mert 3-400 méterre vannak tőlem. Üdv
    inrock 2020/04/19 08:57 (55909)
    Igen, a Vdash feltétlenül megér egy próbát.
    inrock 2020/04/19 08:56 (55908)
    Halló Kollégák,

    2001, 1.6.
    Yilane 2020/04/19 08:42 (55907)
    VDASH-t próbáld meg, nem tudom, hogy csak magyarítást vállalnak, vagy térképfrissítést is.Egy telefont megér. Amúgy a neten kellő szorgalommal fellelhetőek a DVD-képfájlok, onnen pedig már csak egy jó minőségű DVD-író és pár minőségi írható DVD kell...
    gegee 2020/04/18 21:23 (55906)
    Ha tudod a megoldást (táblagép, telefon) akkor miért kérdezed?

    Bocs.
    Rákeresve a neten feljön pár tecső videó (nem néztem meg őket, nekem nincs ilyenem a kocsiban), meg néhány volvocarsos link, de valahogy ez utóbbiakon nincs sehol direkt letöltési lehetőség.
    Az a baj, hogy az ilyen extrák, mint a gyári navi, hamar elavulttá válik, és a 8-10-12 éves járművekre lehet, hogy nem is adják már ki az újakat, mert hogy azok a tulajok ritkán keresik ezt a szolgáltatást.A kisipar, meg a "hekkerek" vagy ráállnak, vagy nem, de valszeg akkor sem potom pénzért, hiszen bevételt akarnak...Szóval nehéz ügy.
    gegee 2020/04/18 20:46 (55905)
    Ahham, hát akkor az végleg szopacs.Milyen motoros, meg évjáratú a tied?
    Van cimbora, akinek van ilyen V40-je, nem tudom, hogy az milyen motorral szerelt, de megkérdem, hátha érdekli öt a tied donornak...
    sziti63 2020/04/18 14:39 (55904)
    Sziasztok!
    Adott egy 2010 év végi xc-60 (2.0-120KW).RTI-t kellene frissíteni mert sok utunk nincs rajtapl( M0,M6,M8,M30,M45 stb).Van ötletetek ,hogy megfizethető "pengőben" ki foglalkozik vele?Tudom telefon..stb,de én használni szeretném a beépitettet. xc-60 -I- face. klubról tudtok?xc-60-II-s van de ott nem látnak szivesen mert 2017 elötti az autóm! Köszönöm segítségetek.Kitartás
    inrock 2020/04/18 08:52 (55903)
    Halló Kollégák,

    próbálom eladni a roncsot, a biztosító már kifizetett. Kívülről nem látszik, de a bal első futóműnél összekuszálódtak dolgok, szóval nem lehet egyszerűen javítani. A várható költségek miatt pedig értelme sincs.
    gegee 2020/04/18 04:57 (55902)
    Ééééééééérdekes, hogy eltűnt ebből is az a kurva repülő középkonzol...

    És hát ja, a három henger.Oké (illetve dehogy oké), eltűntek az 5-6 hengeres motorok, de hogy lassan már a 4 henger is lukszus lesz, hát na, ezt se hittük volna.
    Nem rossz ez, nem rossz, mondjuk az első max 8-10 évig, de utána lehet, hogy nem lenne sok bizodalmam ebben a bonyolult elektroniaki rendszerben...
    Főleg, hogyha múszaki vizsgán elvárják az újkori "zöld" működési szintet, és ha az nincs már meg, akkor teszem azt, nem kap vizsgát...

    Az ára meg, hát nem lepődök meg, 19,5-ért nyilván sose kéne, de az alapgép 8,8-ért már egész jó lehet, főleg, hogy szintén most olvastam valamelyik TC-s cikkben, hogy egy rittyó Golf is 8 fölött játszik újonnan.Pof@'m leszakad...
    Majd ha arra járok, beülök a szalonban egy ilyenbe, mert a Totálkáros fiúknak nem feltétlen szabad hinni az autók tágasságát illetően.Főleg a Papp Tibi cikkei röhejesek, aki azt hiszi, hogy mindenki akkora, mint ő, mint a kutya ülve.
    Nekik általában a kicsit is nagyobb autók már-már feleslegesen tágasak, hát persze.
    Amire én aszondom, hogy tágas és be tudok ülni magam mögé, azt eddig csak a V90 és az XC90 tudta, bróhaha.
    A többi az egérkamion.

    Főleg, ha azt is nézzük, hogy az ember elmenne néha nyaralni, telelni, miegymás, és ilyenkor azért vinni kell ezt-azt magunkkal.
    .
    Szumma szummárum, mint oly sok minden más is, racionálisan nézve ez a gép is inkább majd 5 év múlva 5 évesen lesz jó vétel.
    Lehet, hogy az autógyáraknak is erre kéne átállniuk, hogy kapásból 5 éves, jó állapotú használt autókat gyártsanak...
    gegee 2020/04/18 02:48 (55901)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nem hiszem, hogy nálunk lenne ilyen használati tiltás, mert nem fizettél be ilyen olyan kötelező dolgokat. Amikor viszont elkap a rendőr, akkor pisloghatsz kifelé a fejedből


    Na, hát az utolsó mondat a lényeg, szinte biztos ugyanez van itt is nálunk.Nekem nincs személyes, (vagy közeli barát, ismerősi) tapasztalatom, mert még sosem mertem kipróbálni, mit is jelent ez a gyakorlatban.Papírkutya vagyok...

    De biztos, hogy durván megizélik az illetőt, mint ahogy a magyar rendőr is, valszeg.
    Azért a műszaki vizsga, meg az adó az nem "ilyen-olyan" kategória.

    Hiszen, ha így kezelné a hatóság is, kábé mindenki lesz@rná.
    Na mindegy.A kényszerkijelentést is istenuccse valahol a magyar éterben olvastam, nem lehet, hogy önkormányzat/városfüggő a dolog?
    .
    Viszont.Mit kezdesz a ronccsal?El tudod adni bontónak vagy magánembernek valami értelmes áron?
    Vagy nem lehet pici belefeccöléssel legalább időlegesen használhatóvá tenni?
    Úgy értem, venni rá egy lámpát, meg egy kerékív lemezt bontóból, fillérekért, a többi sérült lemezt elefánt ráültetéssel javítani, mint az indiai Pögó-reklámban, és akkor legalább tudsz mozogni valamivel, meg kocsival menni autót nézni...?
    Az ajtót meg kicsit erősebben vagdalod.

    Vagy milyen sorsa lesz neki?
    inrock 2020/04/17 19:08 (55900)
    inrock 2020/04/17 19:07 (55899)
    Ilyen biztos nincs itt, hogy automatikusan kivonják. Nemrég volt a TC-n, hogy valaki eladta a kocsiját, ő bejelentette a kormányablakban, a vevő nem, és az eladónak jött folyamatosan a parkolási és a gyorshajtási bírság.
    A jogi szakértő azt mondta, hogy a valamilyen (megadta hogy mi) törvényre hivatkozva vonassa ki az eladó az autót. Aztán onnantól már nincs kecmec.
    inrock 2020/04/17 19:04 (55898)
    Halló Kollégák,

    nem hiszem, hogy nálunk lenne ilyen használati tiltás, mert nem fizettél be ilyen olyan kötelező dolgokat. Amikor viszont elkap a rendőr, akkor pisloghatsz kifelé a fejedből
    gegee 2020/04/17 11:28 (55897)
    Asszem otthon, ha nincs átiratva 15(?) napon belül a kocsi, akkor kényszerkivonják a forgalomból, vagy mi a bánat, nem?Na, az ugyanez végül is, kivont autót nem lehet használni.Persze a kocsi nem papírral üzemel, hanem benzinnel, gázolajjal, ezt is tudjuk, hány meg hány jómadár próbálja így használni mégis.
    gegee 2020/04/17 11:25 (55896)
    A lényeg, hogy ne legyél szívbajos...
    gegee 2020/04/17 11:23 (55895)
    Ezt úgy kell érteni, hogy ha nincs rajta vizsga, vagy nincs befizetve az adó, akkor van ez a használati tiltás.Szerintem ez magyarba' is hasonlóan kell legyen, logikusan.Ha meg levizsgáztatják odahaza, akkor valszeg kijelentik a svéd rendszerből véglegesen.
    Szerintem ez mondjuk nem egy nagy negatívum, inkább csak annyiban, hogy jó eséllyel másfél évet állhatott is akár a gép.Vagy nem...
    inrock 2020/04/16 18:54 (55894)
    inrock 2020/04/16 18:46 (55893)
    Halló Kollégák,

    köszi az infót. Hát ez érdekes, hogy használati tiltás is van rajta
    Nem fenyegetett amúgy, hogy pont ezt veszem meg
    gegee 2020/04/16 10:12 (55892)
    Amúgy meg, Inrock, alkudjál vadul, sőt, pof@'tlanul, bármit is veszel.
    Itt van

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/04/14/koronavirus-jarvany_katyuban_a_hasznaltauto-kereskedesek/

    , hogy mennyire nincsenek vevők, tehát téged becsüljenek meg, főleg ha valami komoly értékű gépet vennél.Essenek hasra a kereskedők, nem igaz?

    Használd ki a helyzetet vadul, négy millás kocsikra nyögjél be lazán háromkettőt vagy inkább három milliót; hadd kapjanak infarktust a nepperek.

    Ha meg annyiért nem adják, állj tovább vállvonásal kombinált lebiggyesztett szájjal, van még eladó autó bőven.
    Ha meg utánad megy, hogy oké a háromkettő, akkor mondjad, hogy most már csak kettőnyolc.
    gegee 2020/04/16 06:29 (55891)
    Egyébként idekin nem ritkaság az, hogy egy kocsit nem tartanak meg sokáig, főleg ugye a fiatalok körében...De ha mondjuk a 14-ből 8 volt a magánszemély valódi tulaj, a 9 és fél év alatt, az is cirka évente történő tulajdonosváltást jelent.Kérdés, hogy egy ilyen valaki mennyire rúgja neki, vagy mennyire vigyázza meg például a turbót...

    A 6-8-10 éve egy tulajnál lévő eladó gépeknél ezt ki is szokták emelni, mint vaskos pozitívum.
    gegee 2020/04/16 06:12 (55890)
    Ami ingyenes az a műszaki jellemzőket mutatja, típus, vizsga dátuma, km ó állása, adósúly, éves adó összege, stb.Ezeket nézve jók a magyar adatok,
    2010-09-15-én lett először forgalomba helyezve, az utolsó svéd vizsgája 2019-04-02, ekkor a km ó állása 199469 km volt.Fotók nincsenek, ez csak egy szöveges oldal.
    Ami viszont érdekes, hogy 14 eddigi tulajdonost ír a honlap, ami kicsit elgondolkodtató.Az oké, hogy itt a kereskedők is tulajok lesznek, meg soxor egymás közt is adják veszik őket, de a 10 év alatt 14 az elég izgalmas, még ha a fele kereskedő is...
    Persze nem mondom, hogy rossz a gép, de valamiért sokat váltott tulajt.
    Idekint kivonták a forgalomból 2019-01-31 dátummal és egyben használati tiltást is kapott az országban, tehát azóta vagy Magyarországon dekkol, vagy valahol máshol, ha használták ez idő alatt, az illegális volt.Ha rendőr így elkap valakit, feltolja a sofőrnek a gumibotot.És ez majdnem másfél éve így van.
    Ami esetleg több infót adna, az a carfax.se oldal, ha megnyitod és jobb fölül beadod a rendszámot, akkor viszont rögtön, minimum 200 koronát kér (majdnem 7000 forint) a lekérdezésért, hát döntsd el, hogy megéri e neked?Itt kiírja, hogy mikor voltak a vizsgák, dátum, kmó állás, volt e törve, lopva, importálva, taxinak használva-e vagy sem.Sajnos részleteket nem láttam még ezekből eddig, amit így csekkoltam, azok mind tiszta kocsik voltak, nem tudom, miket ír ki pl., ha törve volt.
    Amúgy egyszer mentem ilyen kettőöt té felxifuellel, hát mit mondjak, fölényes a teljesítménye, szórakoztató egy masina, 231 ló nem sz@rral gurigáz.

    És hát igen, nem biztos, hogy mindenki akar ezért a sok firlefrancért ennyit fizetni.
    És sejtettem azt is, hogy másfelé is fox kacsingatni, teljesen érthető a dolog.
    Szinte biztos, hogy nekünk se Volver lesz a következő, ilyen drágulást nincs értelme bevállalni.Két éve a 10 éves került annyiba, mint 10 évvel ezelőtt a 6 éves, brutális.És ennyi pénzekért már új kocsikat is lehet kapni, ha beléjük fér valaki.
    inrock 2020/04/15 18:29 (55889)
    Svédbe' van olyan cucc, mint itt Magyarországon a Jármű Szolgáltatási Platform? Ügyfélkapus regisztrációval be lehet lépni, és le lehet kérdezni rendszám alapján az autót. Milyen paraméterei vannak; mikor, mennyi km-nél volt a műszakija; fényképek a műszakiról; volt-e biztosítási eseménye.

    Ha van, megnéznéd ezt?
    joautok.hu/hasznaltauto/volvo/s70v70xc70/volvo-v70-25-t-ocean-race-szervizkonyves-garancialis/km5he68/
    inrock 2020/04/15 18:02 (55888)
    Halló Kollégák,

    hát azért van egy pár benzines (V60, V70) a hahun, meg a jóautókon is... de nem sok. Ami nagyobb baj, hogy amit érdemes lenne megnézni, az T6 illetve R-Design autók, annak megfelelő malomkerékkel, és 306 lóerővel, esetleg tetézve Summum felszereltséggel. Ezek a cuccok nekem már túlzás, erősen.
    Szóval elég nagy az esélye, hogy nem Volvo lesz a következő.
    gegee 2020/04/15 12:51 (55887)
    És mit veszel, dízelt?
    Mert hogy se a hahun, se a jóautókon nincs egyetlen benzines se az egész országban...Asztaqrvaélet.Persze idekint is hasonló az eset.Ez az állat dízelbuzéria.

    3 miska alatt csak az egyhat dések vannak, de inkább 4 miska az ami valszeg már okés lehet...Nagyon durván elszaladtak a Volver árak.
    gegee 2020/04/15 12:41 (55886)
    Most nézem, a Pédia Viktória honlapján emlegetnek első és második fészliftet is, érdekes.Nagyjából molyfing mindkettő, de leginkább az első, eddig észre se vettem.
    Kb annyi, hogy a tükörben az index kicsit módosult, meg ledes lett, illetve elől az embléma nagyobb lett a hüttőmaszkon.Hát húúha...

    Hopp, és most veszem észre, hogy a mienken is ilyen nagyobb, faszliftes lógó van elől a rácson, akkor ez most wft?
    Kicserélték volna valamiért?Töréskár?Aww...Nem tudom, örüljek-e vagy se?
    gegee 2020/04/15 12:19 (55885)
    Ez csak olyan két éve van meg lassacskán.De épp pár napja ment át a vizsgán csont nélkül.Ohne protekció vagy boríték.
    Az elődje 10 évig volt meg, arról is csak jókat tudok mondani.Igaz, ami igaz, egyik kocsi se az ársáv alsó szegmensében volt, és az éves értékvesztés is jelentős tud lenni.Csodák nincsenek, valahol meg kell harapni az ujját az embernek.
    gegee 2020/04/15 12:15 (55884)
    Ha azok ott normálisak, akkor a s3ggem villanyzongora...Úgy tudom, hogy Zusákiában az európai kocsik relatíve drágák.Mint ahogy itt, Európában meg a zusákok, vica verza.Ilyen jól megy?Vagy nincs benne semmi, ez egy üres kaszni?Mi a cél az egésszel?
    Áááh.
    inrock 2020/04/14 16:25 (55883)
    inrock 2020/04/14 16:24 (55882)
    Halló Kollégák,

    csak úgy kérdem. És mennyire stabil konstrukció az egész? Én kifejezetten fészlifteseket keresek.
    gegee 2020/04/14 05:33 (55881)
    A harmadik gen. faszlift előtti, 2009-es évjárat, 2.0F motorral.Miért?
    inrock 2020/04/13 09:21 (55880)
    Halló Kollégák,

    Gege, neked melyik évjáratú V70-ed van most, milyen motorral?
    gegee 2020/04/11 09:26 (55879)
    Haha, tényleg olyan.
    Nem mondom azt, hogy csúnya, de baromira nem Volvos a kinézete.
    Mindegy, úgyse mi vagyunk a célcsoport...
    inrock 2020/04/10 10:09 (55878)
    Új koncepcióautó a Polestar-tól:
    sg.hu/cikkek/auto/140514/felismeri-a-vezetojet-a-volvo-koncepcioautoja

    Miért úgy néz ki kívülről, mint egy Toyota? Miért van benne egy béna tablet, mint a Tesla-ban?
    gegee 2020/04/10 08:06 (55877)
    Akkor már ketten vagyunk.
    inrock 2020/04/09 18:42 (55876)
    Halló Kollégák,

    ejha, erről nem is hallottam még.
    gegee 2020/04/09 15:41 (55875)
    Volvo Tundra!



    Szemét Bertone, átbacta a Volveréket a Citroen BX terveivel...
    Na jó, nem, pont fordítva, ez a Volver volt előbb, de nem kellett a koncepció a svédeknek, így 3 évvel később eladta a reciklált terveket a fhansziáknak.De azért jó, nem?
    gegee 2020/04/09 15:27 (55874)
    gegee 2020/04/08 04:08 (55873)
    De, én úgy emléxem, Csikós írta, és benne volt, hogy részben a Csepzon Művekben is készült.
    És volt Volvo-Ikarus közös gyártmány is, legalább is prototípus szinten.
    Valamikor 'tán a 70-es években.
    inrock 2020/04/07 17:58 (55872)
    Halló Kollégák,

    bizony, a TC is írt erről cikket. Mármint nem az itthoni gyártásról, hanem a Laplanderről.
    Kirby 2020/04/07 12:20 (55871)
    Ilyet gyártottak itthon???
    Nem is tudtam...

    [img size=400]https://archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-MlFmZkVEdTk4N0xzVFQ[/img]

    https://archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-MlFmZkVEdTk4N0xzVFQ1bGtIbFhMUT09
    gegee 2020/04/04 11:56 (55870)
    Egyetértek Inrockkal, itt nem nagyon lesz rá gyors, biztos válasz, vidd el szerelőhöz mihamarabb.
    inrock 2020/04/03 16:50 (55869)
    Halló Kollégák,

    azt nem tudom, hogy pontosan mi az oka, de ez így nagyon nem jó. Feltétlenül vidd szervizbe, készülj, hogy a malacperselyt fel kell törni hozzá.
    Csanesz 2020/04/02 22:10 (55868)
    Sziasztok kérdésem lenne hozzátok ,márkatársak ,van egy v50,2.0 2007 diselem 100kw ,ami sajna rendszeresen termeli az olajat.igazábol gázolaj kerül a motorolajba sajnos elég sok.mi lehet az ok valami ötlet?
    gegee 2020/04/01 06:52 (55867)
    A vicces az, hogy amióta kijelentettem, hogy milyen ritka autó, azóta dögivel látom az utakon, loller.

    Ennyire szabad nagy általánosságban kijelenteni bármit.
    inrock 2020/03/28 10:36 (55866)
    Halló Kollégák,

    biztos látták rajtad, hogy nem vagy vadállat természetű, azért nem kötözködtek
    Vagy megijedtek a termetedtől
    gegee 2020/03/28 04:39 (55865)
    Húúú, na ez az, ami nagyon nem kéne.Szűk, szinte mindenhol, de leginkább a hátsó ülés és a csomagtartó.Itt az őshazában kábé a legritkább Volver a C30 után.
    4 db csíxemű Gíli menedzsernek, egy-egy laptoptáskával okés utazni benne, de semmi több.
    Egyszer volt egy ilyen egy teljes napra, amíg a mienket szervizelték, a motorja az okés volt, D4, azzal tapasztaltam meg a modern dízeleket először.Egy zsír új darab volt az a kocsi, csak valami 2000 km volt benne.
    Ebben a cikkben szereplő autóból csak a textil borította ülések kellenének, loller.

    Visszaadáskor először simán otthagytam a parkolóban járó motorral, de bezárva, kivéve belőle a kulcsot... Mert hogy nem hallottam a motrot, de nem is nagyon éreztem a rezgést sem...De aztán csak visszamentem, mert olyan fura érzésem volt.

    Különben lehet, kijárta volna a telitankot álltában.

    Csak azt nem értem, hogy nem sipákolt, hogy nincs benne a kulcs?
    A bérautós társcég a Hertz volt (általánosban a tornatanáromat hívták ugyanígy... ), marha lezseren kezelték a visszavételt.Ja, itt van, akkor álljon csak oda be, oszt jó lesz, a kulcsot, papírokat meg ide az asztalra kérjük, és ennyi.Pedig mondom, vacsi új autó volt.
    inrock 2020/03/27 16:40 (55864)
    inrock 2020/03/26 17:55 (55863)
    Halló Kollégák,

    motorból ajánlott a 2.0 benzin. Tele van a hahu 1.6-tal, de az határeset, meg kell vele gondolni az előzéseket. Nemrég ütöttek ki alólam egy ilyet, és bizony nem vennék újra csak 2.0-t. A dízelekben csillió kilométer lehet, a legerősebb benzinest, a T4-et valószínűleg hajtották rendesen. Bár ha mondjuk elviszed az autót vétel előtt egy általad választott márkaszervizbe állapotfelmérésre, akkor kiderülhet, hogy semmi baja.

    A fenntartási költsége nem magas, azzal viszont érdemes számolni, hogy idős autóra költeni kell. Az enyém 19 éves lenne, tavaly volt a kipufogórendszer hátsó felének a cseréje, mert szóvá tették műszakin, hogy a varratok kezdenek rozsdásodni. Februárban pedig 2-2 lengőkar csere volt, mert az eredeti szilentek elfáradtak, és a rugózási komfort sem volt az igazi. Ezen kívül volt egy olajgomba csere a váltóban, ami a hátrameneti fényt kapcsolja, és volt egy lambda-szonda csere, egyszerűen tönkre ment. Ezen kívül csak tankolni, műszakiztatni, és mindenféle folyadékot cseréltetni kellett benne.
    A kipufogó csere eltartott egy pár hétig, mivel egyre nehezebben szerezhetők be alkatrészek ilyen idős autóhoz, ezt is tartsd észben.
    gegee 2020/03/26 14:48 (55862)
    Üdv.V40-eket nem ismerem, majd jön a másik állandó üyeletes, Inrock, remélhetőleg majd mesél.

    Fenntartás ügyben, mi V70-ezünk már lassan 12. éve.A középső generációsunk volt majd 10 évig (a 2000-2007 közti), az kijött ilyen évi 100e forint nagyságrendből.Ezt úgy értem, hogy szűrők, szíjak, olajak, fake-betét és tárcsa, néha kisebb ez-az a futóműben, gyertyák, gumik, km-től függően cserélendő dolgok.Más azért nem, mert nem romlott el, illetve még nem kellett cserélni.Hat éves volt a kocsi, mikor vettük, kiváló állapotban, sor5 benzines szívó motoros, kb. 90 e km-rel az órájában.Mivel egy atom stabil megbízható gép volt, szerintem ez az összeg teljesen korrekt.
    Aszondják sokan, hogy a Volvokhoz drágácska az alkatrész.Erre én mindig aszondom válaszként, hogy miért, mihez olcsó?Másrészt meg, hiszem és tapasztalom is eddig, hogy azért meg lehet találni az értelmes árú alkatrészeket, szolgáltatást.
    Kérdezősködj még máshol is, falloszbúkon, index-fórumban, stb, mert itt eleve nem vagyunk hű de sokan.
    Ha meg már vettél Volvert, tessék jönni dicsekedni vele.
    falke19 2020/03/25 21:17 (55861)
    8-9százezer
    falke19 2020/03/25 21:10 (55860)
    Sziasztok!

    Segítséget illetve véleményt szeretnék kérni. Autót szeretnék venni, de nem értek hozzá annyira és nem akarom elhamarkodni. A régi V40-es tetszik (2005 előttiek). Akinek volt vagy van illetve ismeri a modellt, milyet ajánlana. Benzin vagy dízel? Turbó vagy nem turbó? Az ár maximum 8-9 ezer. Ezen kívül még érdekelne, hogy mennyi kb. a Volvók fenntartási költsége, alkatrészek, javítás, stb.

    Előre is köszönöm a segítségeteket!
    Go to topOldal: 1...45678910...564