facebook

Volvo WiW póló rendelés

Volvo WiW emblémás, hímzett pólók rendelhetők női és férfi fazonban, S-XXL méretekben, sötétkék és világoskék színekben.

  • Női fazon: 3.200,-Ft
  • Férfi fazon: 3.400,-Ft

Az ár tartalmazza a postaköltséget és az ÁFA-t is.

Volvo WiW - Pólórendelés

 

Darabszámot, méretet, fazon megjelölést (női/férfi), választott színt, teljes neved, elérhetőségeidet, postázási címed a gezaba@volvowiw.hu e-mail címre küldd!

 

    Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...45678910...556
    peterszi 2018/12/28 19:48 (55143)
    Sziasztok!

    Kis kihagyás után újra Volvo, újra itt...
    Szegeden tud valaki megbízható és korrekt áron dolgozó autószerelőt?

    Szokásos ABS kocka javítás kellene ill. van egy motorjavítás szükséges üzenetem.
    (Jelenleg 1500-2200-as fordulat közötti finom gyorsításnál kissé rángat (padlógáznál nem), ezzel is kellene kezdeni valamit.

    Köszi előre is.
    Veresg 2018/12/28 16:28 (55142)
    Az enyémben már nincs pálca.
    Csak a műszerfalon mutatja digitálisan.
    Azt mutatja egyébként hogy a maxon van.
    inrock 2018/12/28 09:11 (55141)
    Halló Kollégák,

    jó, de mit mutat a pálca? Vagy neked már nincs is olyan?
    Veresg 2018/12/27 17:03 (55140)
    Köszönöm mindenkinek a válaszát és a segítségét ! Úgy néz ki megoldódott a probléma . Az autóban az olajszint jelző szenzor szórakozott. Mert rá 2 napra egyszercsak normálisan mutatta az olajszintet
    peye 2018/12/26 23:31 (55139)
    peye 2018/12/26 22:29 (55138)
    Veresg írta:
    Persze ! Minden csavar meg lett húzva rendesen.
    A kocsi alja is végig lett nézve de semmi nyoma olajfolyásnak.
    Szóval nem tudom hova lett 6L olaj


    Nem mehet messzire a motorból. Vagy kimegy a kipufogón félig elégve, de akkor tapasztaltál volna füstöt, vagy keveredik a hűtővízzel, az is látványos, de a hűtővíz kiegyenlítő tartályban ellenőrizheted. Mindkettő nagyon komoly gond, de nem hiszem, hogy ez a helyzet. A hangján, viselkedésén nem tapasztál semmit?
    Nem tudom mennyire megbízható helyen cseréltetted, ha üzem-meleg motorból kicsurgatták rendesen a régi olajadat, lehet, hogy kevés a beletöltött mennyiség.
    Ha meleg motoron ellenőrizted a szintet rögtön megállás után, akkor a gép szerkezetből még nem csurgott le az olaj a teknőbe. A pálcákon ezért szokott lenni egy meleg motor-szint jelelölés, és egy hideg, indítás előtti szintjelölés is.
    Ha minden ok. ezekkel, akkor nézd meg kb. 15-30 perccel megállás után a szintet. Ha kevés, a hideg motor szintig azonos olajjal tölts fel, és menjél vele, míg üzem-meleg lesz. Akkor is ellenőrizheted, a megfelelő szintig/meleg motor szint/, vagy várd ki az időt, és úgy a hideg-motor szintjelző vonalnál.
    Ma rögtön megállás után nézed meg, és úgy töltesz rá megfelelő szintig, sok lesz az olaj>nagyobb lesz az olajnyomás>kinyomja a szimeringet...
    Nem autószerelő vagyok, hajógépész, de ezeket meg tudod nézni te is.
    Üdv Peye
    inrock 2018/12/24 09:29 (55137)
    Még egy hülye kérdés: mennyire vagy biztos benne, hogy tényleg bele lett rakva a 6 liter? Megnézted pálcán, és úgy mondtad rá, hogy rendben?
    inrock 2018/12/24 09:27 (55136)
    Halló Kollégák,

    olyan olajat raktatok bele, amit ír a kézikönyv? És annyit, amennyi kell?
    A márka amúgy mindegy, ha nem tetszik, legközelebb váltasz másra, de a közismert márkákkal nem lehet mellényúlni.
    Veresg 2018/12/23 19:47 (55135)
    Persze ! Minden csavar meg lett húzva rendesen.
    A kocsi alja is végig lett nézve de semmi nyoma olajfolyásnak.
    Szóval nem tudom hova lett 6L olaj
    gegee 2018/12/23 18:21 (55134)
    Veresg írta:
    Sziasztok !
    Olyan kérdésem lenne,hogy a mai napon volt olajcsere a 2015-ös V40 D3-as Volvómban.
    A képen látható olajat raktuk bele.
    Mentem vele kb 50 km-t és ki írta hogy alacsony az olajszint.
    Amikor megnéztem akkor a minimum alatt volt a szint.
    Kérdésem az lenne ,hogy ez mitől lehet ???
    Válaszokat előre is köszi!
    Utólag még annyit hogy ki milyen olajat rak a volvójába??
    Köszi.

    Hali.Gondolom az olyan trivialis dolgokat kilohetjuk, mint hogy nem lett meghúzva a leereszto csavar, illetve, hogy tényleg kevés olaj került bele.En azt tenném, hogy alamasznek csorgasokat keresni, illetve emissziot meretnek.Ezen felül részemről szerviz következne.
    Sajnos itt nem igazán szerel az, aki kommentel, és viszont.
    Olaj meg olyan kerül a mienkbe bele, amilyen éppen akad.Vagyis nem vagyok fetisiszta ,csak teljesítse az adott szabványokat.
    Na jó, asszem abbahagyom a kommentelest, mert állandóan atirogatja ez a kibaszott tablet, kihullik az a kevés maradék hajam is.
    ((
    Jövök majd január 2.-an, akkor leszek újra windowzon.
    Addig is BUÉK mindenkibe.
    gegee 2018/12/23 18:07 (55133)
    bazsi írta:
    prediktív szövegbevitelt tiltsd le, android 8.0-nál settings/system/language and input/advanced -nél none-t válassz.

    (Pontosan ezt hol találod teló és android rendszer függő.)


    Itt nekem csak olyan van, hogy gugli-helyesirasellenorzo, na azt kilottem, de így is atirogatja.Kib.szott idegesítő.6.0-as Android.
    Veresg 2018/12/23 17:46 (55132)
    Sziasztok !
    Olyan kérdésem lenne,hogy a mai napon volt olajcsere a 2015-ös V40 D3-as Volvómban.
    A képen látható olajat raktuk bele.
    Mentem vele kb 50 km-t és ki írta hogy alacsony az olajszint.
    Amikor megnéztem akkor a minimum alatt volt a szint.
    Kérdésem az lenne ,hogy ez mitől lehet ???
    Válaszokat előre is köszi!
    Utólag még annyit hogy ki milyen olajat rak a volvójába??
    Köszi.
    peye 2018/12/23 11:46 (55131)
    Szia, nekem is ez volt a gondom, pont tegnap oldottam meg
    bazsi 2018/12/23 11:22 (55130)
    prediktív szövegbevitelt tiltsd le, android 8.0-nál settings/system/language and input/advanced -nél none-t válassz.

    (Pontosan ezt hol találod teló és android rendszer függő.)
    gegee 2018/12/23 11:10 (55129)
    Na jah, ezt az opciót el is felejtettem, valóban...
    Aaaa, loszerszam, 10-12milliot meg ha lenne se adnék semmilyen kocsiert.
    Ja, Inrock, te biztosan tudod, hogy lehet kikapcsolni a kib@szott androidban hogy a rohadék szövegszerkesztő atirogassa a szavaimat?Q-ra idegesítő...
    inrock 2018/12/23 09:28 (55128)
    Halló Kollégák,

    hát veszel újonnan benzinest
    gegee 2018/12/22 19:26 (55127)
    Amúgy meg boldog karit kívánok a komplett Volvo iwiwnek!
    gegee 2018/12/22 19:24 (55126)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/12/20/miert_dragabb_a_gazolaj_35-40_forinttal_mint_a_benzin

    Az utolsó bekezdése reagálva, vajon hogyan vegyünk benzines autót ha gyakorlatilag ismeretlen fogalom a piacon???
    Már úgy értem , hogy a tisztességes méretű benzines családi autó...
    gegee 2018/12/18 02:30 (55125)
    Korábban linkeltem az egyetlen Volvo 165-ről egy cikket, most itt van a videóa resturácijáról.

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=zb5RoHNdnn4


    Továbbra is aszondom, hogy q szép és egyedi.
    inrock 2018/12/17 14:08 (55124)
    Halló Kollégák,

    és merrefelé keresel szerelőt?
    A fogyasztásnövekedés a hideg beálltával jött elő? Mert akkor az szerintem természetes.
    AZAUTÓ 2018/12/16 12:06 (55123)
    Üdvözlök Mindenkit !

    Keresek egy tapasztalt régi Volvóst vagy jó szerelőt. Eddigi volvós(V50 1,6 D) életem alapján arra a következtetésre jutottam, ha a fedélzeti szgép az üzemanyag fogyasztásnál növekedést jelez valami probléma lesz az autóval. Most is ez van, a kiolvasás során viszont nem volt hibakód. De erőtlennek érzem a kocsit. Szerintetek van alapja a gondolatomnak, van másnak is ilyen tapasztalata ? Esetleg tipp mi lehet a hiba ?
    Köszi és szép napot.
    gegee 2018/12/16 06:27 (55122)
    Ja, és drifteljen mindenki sokat, ha máshogy nem, kézifake használatával.Osztán jöhetnek a képek, videók.A wiw szervere nem fog belepusztulni a sok komment kezelésébe...
    gegee 2018/12/16 06:26 (55121)
    Haha, olvastam.Itt felénk a főváros környékén max dér van, meg zúzmara, semmi egyéb, nevetséges.Lassan haza kell majd járnom Magyarországra, ha síelni akarok...
    (Jó, fent északon biztos van már hó, délen meg jó eséllyel sosincs, szóval nincs egységes időjárás...)
    gegee 2018/12/16 06:24 (55120)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/12/15/sved_ellenfelet_kap_a_tesla_semi/

    Na, hát ez érdekes lesz, hogy akksis megoldással komoly terhet cipelni hogy éri majd meg...
    Ha már svéd és e-kamion, akkor már nkább a Scania trolikamionja, ami az autópálya feletti áramszedőkből szipkázza a feszejt...Biztos, hogy linkeltem korábban.
    inrock 2018/12/15 09:40 (55119)
    Halló Kollégák,

    megérkezett a hav
    Svédbe' mi a helyzet?
    inrock 2018/12/10 20:42 (55118)
    Itt meg egy új S90 D5-öt megküldenek a dojcse Autobánon:

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=mrVsd9GL2P4
    inrock 2018/12/10 18:59 (55117)
    Halló Kollégák,

    Pepitának is ilyen van
    gegee 2018/12/10 12:49 (55116)
    Kurva szép ez a szín!

    gegee 2018/12/10 12:38 (55115)
    Ilyen trélert minden lerohadt Volvernek!



    Bár részemről inkább ne rohadjon le...
    gegee 2018/12/10 12:30 (55114)
    Öregecskedő Volverek, gyönyörű, nagy kép, tessen beleklikkelni...:

    gegee 2018/12/09 20:01 (55113)
    gegee 2018/12/08 02:40 (55112)
    SGábor írta:
    gegee írta:
    A kerékőr-problémás kollegának meg üzenném, hogy rá kell keresni a kuglival, hogy kerékőr leszedő készlet, az árgépen olyan huszon-pár ezer forint a szett, típusfüggő, ha jól látom...Épp most botlottam bele.
    Ez el is mond mindent a kerékőr védelmének komolyságáról.
    Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de eddig még nem vettem, eztán meg már nem is látom értelmét.Inkább keveset kell no-go zónákban parkolni, az hasznosabb, és nem csak a kerék, hanem a kocsi is megmarad...

    Esetleg marad az orosz módszer, nevesül a könnyűfém-felnik küllői közt vastag, erős lánc átfűzése lakattal.


    Kösz a visszajelzéseket. Nem akartam válaszolatlanul hagyni, csak pár napig nélkülöznöm kellett a net világát...
    Időközben rendeltem és meg is kaptam Ivanicséktól az új kerékőr szettet. Azért az elég nyomós érv volt, hogy "ha lehetne utánrendelni, valszeg a tolvaj is tudna"...
    Mivel a téli gumit valahogy fel kell rakatni, ezektől a régiektől mindenképpen meg kellett szabadulnom. Akkor meg már tényleg nem az új szett fog földhöz vágni.
    A négyből kettőt úgy ráküldtek az előző tulajnál, hogy rá kellett hegeszteni egy célszerszámot a leszedéshez. Gyaníthatóan már anno, ott megadta magát a kerékőr és ezért nem volt a kocsiban vásárláskor. Persze senki nem tud semmit az eladónál...

    Egy életre megtanultam, hogy a hirdetés minden szavát le kell csekkolni vásárlás előtt és még azt is ami nincs leírva...


    Az igen, ha még hegeszteni is kellett, akkor az férfias küzdelem volt!

    A felnik megúszták rendben?
    A gyári Volver kerékőrről meg valamiért azt gondolom, hogy vesznek valahol egy jobb minőségű kínai szettet, aztán belegravírozzák a kan jelet és kész a "gyári" termék, tízszeres áron...

    Valahogy képtelen vagyok elhinni, hogy valóban leállnak ilyen piszlicsáré cuccot sajátként gyártani.
    Ami még megoldás lehet, hogy ha megállsz, vedd le te a kereket és akkor már más nem tudja...
    Bocs.
    A gépsárkányról meg jöhetnek bátran képek, ez itt így szokás.
    gegee 2018/12/08 02:32 (55111)
    www.napi.hu/nemzetkozi_vallalatok/volvo-sedan-autogyartas-autoipar-autopiac.674274.html

    Itt az őshazában már most is az van érzetre, hogy száz autóból kilencven kombi, suv,
    ferdehátú (amit ezek félkombinak neveznek), vagy egyterű.
    Ami ilyen kizsgyerekes (így!) látnivalóknál van a parkolókban 7v-gente, ott meg 99% a nemszedán.
    Családos embereknek nem is igazán praktikus, hisz olyan szűk a csomagtérajtó, hogy egy bőrönd is alég fér át rajta, márpedig ahol van 2-3 gyerek, kutya, stb ott ezek vackainak bepréseléséhez az üvegnek is nyílnia kell hátul.Oké, hogy belül már hatalmas is lehet a szedán csomagtere is, de odáig el is kell jutni.

    A szedánok maradjanak meg üzleti autóknak, ahol a managerek mennek demózni, vagy buzinesszelni egy szál aktatáskával, laptoppal.
    A családé meg az ötajtós, nagyra nyíló hátsó ajtós kaszni.
    SGábor 2018/12/07 15:22 (55110)
    gegee írta:
    A kerékőr-problémás kollegának meg üzenném, hogy rá kell keresni a kuglival, hogy kerékőr leszedő készlet, az árgépen olyan huszon-pár ezer forint a szett, típusfüggő, ha jól látom...Épp most botlottam bele.
    Ez el is mond mindent a kerékőr védelmének komolyságáról.
    Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de eddig még nem vettem, eztán meg már nem is látom értelmét.Inkább keveset kell no-go zónákban parkolni, az hasznosabb, és nem csak a kerék, hanem a kocsi is megmarad...

    Esetleg marad az orosz módszer, nevesül a könnyűfém-felnik küllői közt vastag, erős lánc átfűzése lakattal.


    Kösz a visszajelzéseket. Nem akartam válaszolatlanul hagyni, csak pár napig nélkülöznöm kellett a net világát...
    Időközben rendeltem és meg is kaptam Ivanicséktól az új kerékőr szettet. Azért az elég nyomós érv volt, hogy "ha lehetne utánrendelni, valszeg a tolvaj is tudna"...
    Mivel a téli gumit valahogy fel kell rakatni, ezektől a régiektől mindenképpen meg kellett szabadulnom. Akkor meg már tényleg nem az új szett fog földhöz vágni.
    A négyből kettőt úgy ráküldtek az előző tulajnál, hogy rá kellett hegeszteni egy célszerszámot a leszedéshez. Gyaníthatóan már anno, ott megadta magát a kerékőr és ezért nem volt a kocsiban vásárláskor. Persze senki nem tud semmit az eladónál...

    Egy életre megtanultam, hogy a hirdetés minden szavát le kell csekkolni vásárlás előtt és még azt is ami nincs leírva...
    gegee 2018/12/03 21:30 (55109)
    Na, talán ez működik, mint link beszúrás: kódként kell neki beadni.
    -
    Paci, lassan már részesedést fogok kérni a honlap bevételeiből!
    Mint tesztelő, kódoló, tartalomgyártó, supportos...
    A betyár mindenségit...
    gegee 2018/12/03 21:28 (55108)
    Volver digger a mély sz@rban...


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=-6CzS0w-iOI
    gegee 2018/12/03 19:42 (55107)
    A kerékőr-problémás kollegának meg üzenném, hogy rá kell keresni a kuglival, hogy kerékőr leszedő készlet, az árgépen olyan huszon-pár ezer forint a szett, típusfüggő, ha jól látom...Épp most botlottam bele.
    Ez el is mond mindent a kerékőr védelmének komolyságáról.
    Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de eddig még nem vettem, eztán meg már nem is látom értelmét.Inkább keveset kell no-go zónákban parkolni, az hasznosabb, és nem csak a kerék, hanem a kocsi is megmarad...

    Esetleg marad az orosz módszer, nevesül a könnyűfém-felnik küllői közt vastag, erős lánc átfűzése lakattal.
    gegee 2018/12/03 19:36 (55106)
    Haha, értem, kösz.
    )
    inrock 2018/12/03 19:13 (55105)
    Ezen a cikken én is pislogtam kifelé a fejemből, erőteljesen
    Mit akar kompenzálni, meg egyáltalán kinek?
    inrock 2018/12/03 19:12 (55104)
    Halló Kollégák,

    nézik a rendőrök a gázolásos esetet, de a testesebb elkezdi magyarázni, hogy ilyen vészfék, meg olyan felismerő, meg mittomén... ezzel az autóval nem lehet gázolni, ez tuti gyilkosság volt Na ekkor kezd el menekülni a nő, onnan meg már sztem egyértelmű.
    gegee 2018/12/02 23:44 (55103)
    Tegnapi nepperűző,

    totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2018/12/01/premiumot_negymillio_korul/


    "jelenleg is szeretnék azok közé az apukák közé tartozni, aki ha elviszi a fiát a bölcsibe az anyukák megjegyzik miből szállt ki."

    Bróhaha, asztaqrva, ekkora sznob k*cs*göt, bazze...
    )))))
    Egy átlag nőt maximum a kocsi színe érdekli, kábé pont leszarják a típust, fel sem ismerik.

    Remélem, nem Volvo-t vesz majd.
    gegee 2018/12/02 23:40 (55102)
    Putyu17 írta:
    Üdv mindenkinek.
    Nyáron vásároltam egy C30 1.6D 2009-t (digit kétzónás klíma) és a hideg beáltával észleltem, hogy a vezető oldalon egyáltalán nem fűt az autó amíg az utas oldalon rendesen jön a meleg levegő. Bárhova tekerem a hőfok szabályzót semmi nem történik, külső-belső levegőztető is mindegy mire van kapcsolva, mindent megpróbáltam de nem fűt.
    Valaki találkozott már ilyennel? Köszi előre is a segítséget és ötleteket!


    Elzáródott a levegő terelő a csőben, és pont ekkor szakadt el / akadt ki a mozgatóbowden?
    Érdekes.Ahogy inrock mondja, jobban jársz egy műhellyel, itt néha hetekig nincs komment, vagy csak az én marhaságaim...

    Majd írd már be lécci a megoldást, ha lesz, mi is had okuljunk, kösz.
    gegee 2018/12/02 23:33 (55101)
    Mi a poén benne???
    Hallani nem hallok, felirat meg nincs.
    Eleve a videó se látszódik nálam, csak a letöltés működött.
    gegee 2018/12/02 23:29 (55100)
    SGábor írta:
    Sziasztok,

    még nem írtam ezen a fórumon, de eljött ennek is az ideje...
    Fél éve vettem egy XC60 R-designt. Nagyon szeretem, bár autó vásárlással ennyi szívatást még nem éltem meg, mint amit ezzel együtt "kaptam".
    Egyszer lehet, hogy megírom okulásképpen másoknak, de nem akarom mindjárt az első bejegyzésemmel lehúzni magam a wc-n.

    A sok problémával már együtt tudok élni, de van egy akut problémám. Megvettem a téli gumi szettet, de nem tudják átrakni, mert nincs meg a kerékőr...
    Elég banális, de eddig a pótkerék felé se kellett néznem, így nem is kerestem. Így utólag gondoltam csak bele, hogy ha lett volna egy defektem valahol a világvégén...

    Szóval a kérdésem Felétek: igaz, hogy nem tudnak alvázszám alapján utánrendelni gyári kerékőrt a Volvo márkaszervizek? Létezik, hogy nincs más kiút, mint roncsolásos eltávolítás és új kerékőr szett beszerzése???

    Előre is köszi,
    Üdv
    Gábor


    Tecsőn van fent egy videó, hogy a gyerek rákalapálja a krovát a kerékőrre, és úgy szedi le vele, mintha ott sem lenne a kerékőr.
    És még a krova se sérül meg.
    Asszem hogy valami szláv/ruszki videóban láttam, így meg nem tudok rákeresni sem.

    A kerékőrt meg kb leszarnám, pár ezerért lehet venni másikat.
    Ha nincs meg a feje, akkor úgy sincs más megoldás.
    Ha lehetne utánrendelni, valszeg a tolvaj is tudna.
    inrock 2018/12/01 13:18 (55099)
    Halló Kollégák,

    sajnos nincs köztünk szerelő, így kénytelen leszel szerviz szakértelmét bevonni a témába.
    Putyu17 2018/12/01 10:57 (55098)
    Üdv mindenkinek.
    Nyáron vásároltam egy C30 1.6D 2009-t (digit kétzónás klíma) és a hideg beáltával észleltem, hogy a vezető oldalon egyáltalán nem fűt az autó amíg az utas oldalon rendesen jön a meleg levegő. Bárhova tekerem a hőfok szabályzót semmi nem történik, külső-belső levegőztető is mindegy mire van kapcsolva, mindent megpróbáltam de nem fűt.
    Valaki találkozott már ilyennel? Köszi előre is a segítséget és ötleteket!
    SGábor 2018/11/30 19:21 (55097)
    Heló,

    pont ezen akadtam fenn, hogy a márkaszervíz mondja, hogy nem tud utánrendelni...
    inrock 2018/11/30 19:03 (55096)
    inrock 2018/11/29 19:26 (55095)
    Halló Kollégák,

    márkaszervizt kérdeztél már? Vagy ők mondták, hogy nem tudnak utánanézni? Mert akkor tényleg csak roncsolással lehet leszedni.
    SGábor 2018/11/29 09:26 (55094)
    Sziasztok,

    még nem írtam ezen a fórumon, de eljött ennek is az ideje...
    Fél éve vettem egy XC60 R-designt. Nagyon szeretem, bár autó vásárlással ennyi szívatást még nem éltem meg, mint amit ezzel együtt "kaptam".
    Egyszer lehet, hogy megírom okulásképpen másoknak, de nem akarom mindjárt az első bejegyzésemmel lehúzni magam a wc-n.

    A sok problémával már együtt tudok élni, de van egy akut problémám. Megvettem a téli gumi szettet, de nem tudják átrakni, mert nincs meg a kerékőr...
    Elég banális, de eddig a pótkerék felé se kellett néznem, így nem is kerestem. Így utólag gondoltam csak bele, hogy ha lett volna egy defektem valahol a világvégén...

    Szóval a kérdésem Felétek: igaz, hogy nem tudnak alvázszám alapján utánrendelni gyári kerékőrt a Volvo márkaszervizek? Létezik, hogy nincs más kiút, mint roncsolásos eltávolítás és új kerékőr szett beszerzése???

    Előre is köszi,
    Üdv
    Gábor
    gegee 2018/11/26 10:22 (55093)

    Indiában is vannak Volvók...Háppersze, nyilván.

    Csikós tegnapi írásából jön a kép.Hát ami ott el van uralkodva, attól a magyar kápéemesek, meg a Mozaik utcások agyhúgykövet kapnának...
    inrock 2018/11/25 09:46 (55092)
    Halló Kollégák,

    újabb sztori az autóval. Rapszodikus módon kezdtek világítani a tolatólámpák, miközben maguk az izzók jók. A váltóban valami olajgombát kellett cserélni, és most megint működik.
    Hát jah... 17 éves a gép.
    Tegnap felkerültek a téli pacskerok, jöhet a hó.
    Kék Villám 2018/11/23 14:05 (55091)
    inrock írta:
    Nem a motor közelében van amúgy a termosztát?

    A motorblokk oldalán van elvileg, ahol a vízcső kimegy a hűtő felé. Legalább is ezt gondolom, bár szét nem szedtem, videót még csak benzinest láttam, annál így volt.

    Mivel fűtés van, a motor gyorsan eléri az üzemi hőfokot és nagy hidegben sem hűl vissza én nem aggódom, valszeg jó lesz az a termosztát.
    gegee 2018/11/23 05:39 (55090)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/22/auto_helyett_elvont_poent_kapunk_a_volvotol/

    Nesze semmi, fogd meg jól...ennek aztán b@romi nagy értelme volt.
    b.lajos 2018/11/19 19:20 (55089)
    Hogy őszinte legyek fogalmam sincs milyen való bele. Mikor megvettem (5 éve) keresgéltem a neten és az 5W-30-at dobta ki, azon belül valamiért leragadtam a Castrolnál, így azóta ezt teszem (minden év végén).
    inrock 2018/11/19 18:49 (55088)
    inrock 2018/11/19 18:47 (55087)
    Passzolom a válaszadás lehetőségét, nálam az kerül bele, amit a szerelőm belerak Volt már benne Liqui Moly, de többen füstölést jeleztek nála (én szerintem hangosabb lett a motor), és váltott Eneos-ra. Szóval, ha a SAE, és API szintek szerint rendben van, akkor miért ne...
    Nem 5W-40 való bele amúgy?
    inrock 2018/11/19 18:44 (55086)
    b.lajos 2018/11/18 15:56 (55085)
    Sziasztok,
    Adott egy 1.8-as benzines Volvo (2004 S40). Olajcsere szükséges és megakadt a szemem a MANNOL (7707 O.E.M. FORD VOLVO 5W-30 4L) igencsak kedvező árán. Mennyire megbízható, ajánlott olaj, agy egyáltalán mennyire érdemes váltani az eddig használt Castrol Magnatec-ről?
    Köszönöm előre is a tanácsot.
    gegee 2018/11/16 19:53 (55084)
    totalcar.hu/egester/2018/11/16/bmw_helyett_volvo/

    Szokta valaki ezt hallgatni?
    Ha megtenné, hogy összefoglalja két mondatban, megköszönném.
    (Én lassan talajsüket vagyok, esélyem sincs.De amikor még hallottam valamennyire pár éve és próbáltam ezeket hallgatni, akkor is folyton egymás szavába vágtak,semmit nem mondtak végig, és gyenge volt a hang minősége is; de hátha azóta változott... )
    gegee 2018/11/14 18:52 (55083)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/14/jiaji_elegans_egyteru_volvo_alapon/

    Nem Volvo, de majdnem, állítólag.
    Az a baj ezzel az egésszel, hogy az európai ember akkor fog venni kínai autót, ha az egyszerre tud olcsó és jó lenni.
    Hiszen, ha csak drága és jó; olyanból van itt is dögivel, Dunát-Rajnát-Majnát lehet rekeszteni velük.
    Mi a francnak nézegetne bárki is egy nóném logót, márkát a kocsiján, ha még drága is, nem igaz?
    Viszont ha a kínai autó valóban jóra sikeredik, akkor meg sosem lesz olcsó, és ráadásul még ide is kell hozni, ami extra árnövelő hatású.
    És akkor itt a farkába is harapott a kígyó...
    gegee 2018/11/13 15:19 (55082)
    Persze, vili, hogy így kommunikálják le a valamiért nem tetsző ügyfeleket.Ha meg még így is vállalja a delikvens a szerződést, akkor a biztosító megvonja a vállát és nagy duzzogva belemegy...
    gegee 2018/11/13 15:17 (55081)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/13/sorban_allnak_a_vevok_a_volvo-elofizetesert/

    Hááát, ha találnak elég számú ilyen m@rhát, (már pedig a cikk szerint találnak) akkor hajrá.
    4, de max 5 év bérléssel kiugrik a delikvens zsebéből a vételár, és nem marad semmi.
    Míg, ha megvette volna, akkor ott lenne egy cirka 50%-os árú maradványérték.
    B@romi jó buzinessz ez, biztosan...
    A gyártónak.
    De úgy látszik arrafelé nem fogy el az agyatlan hipszter gazdag.
    Akkor fosszák csak ki őket.
    inrock 2018/11/12 18:10 (55080)
    Halló Kollégák,

    rosszul írtam... a hőfokmutató középső (üzemmeleg) vonal alatti vonalnál nyit a termosztát, felteszem az összes Volvónál, ahogy nálam is. Szóval, ha ez alatt is meleg a cső, akkor szerintem nem jó a termosztát. Nem a motor közelében van amúgy a termosztát?
    Kék Villám 2018/11/12 17:58 (55079)
    Amúgy ügyesen összeraktam az új radit, szépen működik, sehol nem ereszt, jelenleg a fagyállót próbálom kimosni a kárpitból... Nem tűnik egyszerűnek.

    Meg sajnos a nagy szerelésben a bal oldali állító mechanizmust sikerült szétakasztanom és nem is tudtam összerakni, úgyhogy tartok tőle télen-nyáron meleget fog fújni a digit klíma...
    Kék Villám 2018/11/12 17:54 (55078)
    inrock írta:
    hogy nézted meg a termosztátot? Megfogod a radiátor tetejénél levő csövet, és ha az melegszik, akkor nyitva van, miközben a műszerfalon a mutató még nem állt be középre.

    Ezt csináltam. 2 perc után már melegszik a cső. Amúgy fűtés van, meg gyorsan melegszik a mutató szerint a motor, hidegben sem hűl vissza, lehet, hogy nincs is vele baj? Másrészt nem vagyok benne biztos, de ugye a felső csőcsonknál van a termo (a generátor mögött)?
    inrock 2018/11/11 09:27 (55077)
    Halló Kollégák,

    felteszem sok kárkifizetés történt idén Volvóra náluk, így megemelték a díjat a Volvósoknak. Ezzel is jelezve, hogy "nem akarunk volvósokkal foglalkozni, mert nem tudnak vezetni" (törvény szerint direktbe' ilyet nem mondhatnak ugye). Aki meg nem figyel, és marad, azon pedig szépen bevasalják a pénzt.
    Szóval nincs mit csodálkozni, hogy nem akartak nagy engedményt adni.

    Ha jól emlékszem, tavaly is volt már ilyen, de akkor nem váltottam, mert még így is az olcsóbbak közt volt a díj.
    gegee 2018/11/11 00:08 (55076)
    totalcar.hu/belsoseg/2018/11/09/az_megvolt_amikor_korea_ellopott_ezer_volvot_a_svedektol/

    Hát igen, nehéz erre mit mondani, az öntökönszúrás tipikus esete...
    gegee 2018/11/10 15:24 (55075)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    jelentősen megdrágul a jövőévi biztosításom az ideihez képest, így kalkuláltattam. Nézem a végén, hogy milyen kedvezményeket/pótdíjakat vettek figyelembe. A mostani biztosítóm 20% pótdíjat számolt fel, mert Volvóm van
    Mindenesetre indítottam egy váltást. Ami meglepő, hogy a Genertal nem a legolcsóbb volt most, sőt a középmezőnyben végzett, a mostani biztosítom után.


    Hehh, durva.Üssed őket, ha pof@'tlanok.
    Mi is váltottunk a régi kocsinkkal még tavaly idekint, mert hogy ugyanannyi volt az éves díj 14 éves korában is, mint mikor hatévesen vettük...(Mondjuk eszmélhettem volna én is hamarább.)
    És mikor rákérdeztünk, hogy hát ezt mégis így hogy, akkor nagy kegyesen adtak egy olyan 5%-os engedményt.Én meg kb a felére-harmadára gondoltam (hiszen a kocsi értéke kb a tizedére esett ennyi idő alatt, tehát még így is gavallér lettem volna velük...), azt viszont ők nem akarták, így hát szépen p!cs@'n lettek rúgva.

    És sikerült is jóval olcsóbb újat kötni.
    Az ap(p)juk falloszát az ilyeneknek.

    Idevágó napirajz:



    gegee 2018/11/10 15:00 (55074)
    Na, f@sza, már a képek előnézete se megy...
    Mindegy, a cikkben látszódik, meg a szövegből is kimásolható.
    gegee 2018/11/10 14:58 (55073)
    Egy sosem létezett autó, a Volvo 165.
    Itt van egy cikk egy Volverről, amelyik egyetlen példányban készült csak el.
    Egy 164-est vitt el az első tulaja, egy Volvo-mérnök a Nilsons Karosszériás céghez, még vadiújonnan, 1972-ben, hogy ugyan alakítsák már át kombivá.
    Gyönyörűség az autó, van sok fotó a cikkben, új ablakban ló méretben nyílik meg.
    Idén volt egy aukció, amelyen a kocsi 380.000 koronáért (kb tizedannyi euróért) cserélt gazdát.450-500 ezerre becsülték a kikiáltás előtt, de úgy látszik, helytelenül.
    Ez most nagyjából itt egy új V90 indulóára...
    A Nilssons cég pedig egy jó nevű átalakítóműhely, nem egy sufni banda, mentőket, halottaskocsikat, tűzoltóautókat szállítanak be állami cégeknek.A Volvotalikon is volt párszor kint egy ilyen V70-mentő, talán Adivolvoé(?)
    Ja, és a link:

    bilwebauctions.se/varauktion-samlarbilar/samlarbilar/volvo-165-164e-b30e-506

    Legyen egy kép is direktben:
    [img size=200]https://d1d5up1bxajdjs.cloudfront.net/1800x1200/object/volvo-165-10623-1522135286.jpeg[/img]

    Vajon mééér' nem csinálták ezt szériában, gyárilag???
    :unsure:
    inrock 2018/11/10 13:54 (55072)
    Halló Kollégák,

    jelentősen megdrágul a jövőévi biztosításom az ideihez képest, így kalkuláltattam. Nézem a végén, hogy milyen kedvezményeket/pótdíjakat vettek figyelembe. A mostani biztosítóm 20% pótdíjat számolt fel, mert Volvóm van
    Mindenesetre indítottam egy váltást. Ami meglepő, hogy a Genertal nem a legolcsóbb volt most, sőt a középmezőnyben végzett, a mostani biztosítom után.
    gegee 2018/11/10 13:48 (55071)
    Volvo 240 vs Kia Optima, bevállalta h-turul, an@'lba...



    Van pár komment a f@$2búkról, amikben persze istenítik a Volvert (svensk pansarvagn... ), de az ilyen baleseteknél nem egyenlőek a felek, hiszen a hátsó, orrával lebólintó autónak nagyon rosszak a kilátásai.
    De azért az öreg Volver jól bírta, csak egy hátsó lámpa kancsalodott meg.
    30-40 éves kocsitól azért ez nagyon szép dolog.
    A cikkben taglalják az energiaelnyelő zónák meglétét illetve nem létét, és hogy ez veszélyes a régi kocsiban ülőkre nézve, amivel szintén nem lehet vitatkozni.
    Csak hát egy mai autó már a legkisebb koccanásnál is anyagi csődbe taszít.
    A Kián lett szerintem vagy kétmilliós kár, így saccra...

    Itt a teljes cikk, svédül, de biztos fel lehet lelni angolul is.Vannak benne még képek.

    www.expressen.se/motor/bilnyheter/efter-rejala-krocken-du-kan-inte-ta-dod-pa-en-volvo/

    Az a címe kb. a cikknek, hogy Valós baleset után sem lehet elpusztítani egy Volvert
    gegee 2018/11/10 13:16 (55070)
    Ez is milyen már, külön jogsikategória kellhet hozzá, nem?



    Lakóautónak is elmenne.
    gegee 2018/11/09 18:11 (55069)


    gegee 2018/11/09 18:06 (55068)
    inrock írta:
    Na jó, ezt gege tudja, hogy kell a linket kicsiholni a kommentből

    Én úgy csinálom, hogy nyomok rá egy "válasz idézettel" gombot, és akkor a szerkesztőfelületen látszódik a link.Ki lehet másolni a címsorba.
    gegee 2018/11/09 18:00 (55067)


    V90 vs új V60, hmmmm...

    Itt a teljes cikk, benne sok szép nagyméretű fotóval (új ablakban megnyitva a képeket).

    jalopnik.com/volvo-v60-vs-v90-compared-which-is-more-wagon-ey-1823194535
    inrock 2018/11/06 18:46 (55066)
    Na jó, ezt gege tudja, hogy kell a linket kicsiholni a kommentből
    inrock 2018/11/06 18:45 (55065)
    Kék Villám írta:
    [] []

    Halló Kollégák,

    nem néztem végig 44 percet, de hogy nézted meg a termosztátot? Megfogod a radiátor tetejénél levő csövet, és ha az melegszik, akkor nyitva van, miközben a műszerfalon a mutató még nem állt be középre.
    Vagy kiveszed, belerakod egy edény hideg vízbe, és elkezded forralni. Ha jól tudom 80-90 C° körül nyit a Volvo termosztát, ott meg szemmel látható a vízen, hogy "mindjárt forr".
    Kék Villám 2018/11/06 10:40 (55064)
    Kék Villám 2018/11/06 10:39 (55063)
    Tényleg fura ez a linkelés. Szóval ez lett volna:
    Kék Villám 2018/11/06 10:38 (55062)
    Hohohó, megjött az új radi! O-gyűrűkkel, szivacsokkal.

    Még friss, meleg, 2018 októberi gyártás.

    Azon gondolkozom, nem kéne-e a termosztátot is kicserélni? Nem volt gond a fűtéssel és szépen beáll a mutató középre, de a radiátor cserés YT videón () magyarázza a ficak, hogy ha hideg motornál 1-2 perc alapjárati járatás után a meleg elindul a motorból a hűtő felé, akkor a termosztát nem zár jól, cserélni kell. Nekem is ilyen. Valakinek ez irányú tapasztalata van esetleg?
    Balageman 2018/11/05 19:07 (55061)
    Ki lett cserélve a másik oldal is
    Anno akartam venni ilyen "volvo vida dice"-t persze utángyártottat
    Lehet olyan ketyerével lehetne valamit alkotni
    inrock 2018/11/04 09:33 (55060)
    Az első kerekek mögötti dúrva rozsdán csodálkozom, hogy sikerült azt összehozni?
    inrock 2018/11/04 09:32 (55059)
    Halló Kollégák,

    telibe csapni nem nagy valami, a teljes első gyűrődőzóna tud működni, és védeni. Harmadátfedéssel, vagy mit csinálnak az amcsik... az már valami.
    gegee 2018/11/04 06:18 (55058)
    [b]inrock írta:

    m.youtube.com/watch?v=KctTQH1wKz4



    Az alábbi kommentekben egy YT videó van elrejtve. A sikeres megtaláló megnézheti.

    Én sem voltam sikeres a megnézést illetően, csak így utólag a forráskódból kiszedve a linket...


    Micsoda egy gyökerek a tecsős kommentelők.Miért volna ez szemét...?
    Rendbe lehet hozni és akkor egy működő gép, fillérekért.

    Waddle úr, valami ápdét kéne a mókuskerekeknek...
    Érdekes, hogy www-vel az elején a szerkesztőfelületen sem látszik, viszont m.-tal kezdve meg igen.Nagyon bugzik valami...
    gegee 2018/11/04 06:03 (55057)
    [b]PEPITA írta:


    m.youtube.com/watch?v=HIkJWnkIsbw

    Így talán látszani fog és csak kopipásztolni kell.
    gegee 2018/11/04 06:01 (55056)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/03/betonfal_telibe_nem_problema/
    Az új Cé90 töréstesztje...


    Húúbazz, de komoly lehet ez az 1 7es rákészülés...
    :-o
    Amúgy meg lassan ideje volna euróencapéknál emelni a becsapódási sebességet, hiszen 56km/h-nál már a 28-as falubicikli, meg a lovasszekér is öt csillagot kap...
    PEPITA 2018/11/03 15:10 (55055)


    inrock 2018/11/03 12:39 (55054)
    inrock írta:


    Az alábbi kommentekben egy YT videó van elrejtve. A sikeres megtaláló megnézheti.
    inrock 2018/11/03 12:38 (55053)
    inrock 2018/11/03 12:38 (55052)
    Halló Kollégák,

    V40 olcsóé
    Kék Villám 2018/11/02 10:41 (55051)
    A másik oldalt is ki kéne akkor cserélni, nem?:DDD Nekem is hasonlóan lett motoros behajtós tükröm.

    Be kellett tenni egy nyomógombot a középkonzolba és feltanítani a szervizben az új funkciót. Nekem a Dunában csinálták 12 éve. Ködlámpa szintén igényelte a tanítást. Kapcsolók + tanítás 20e pénz volt akkor. A távirányítón van is egy gomb, ami kapcsolja azt a jelzőfényt.
    inrock 2018/10/31 19:05 (55050)
    Halló Kollégák,

    azt hiszem meg kell mutatni a számítógépnek is, hogy új tükör van benne. De jobb, ha felkeresel egy szervizt.
    Balageman 2018/10/31 13:27 (55049)
    Kedves Frumozók!
    Sikerült levinnie a tükrömet egy kedves autóstársnak aki úgy gondolta az én sávomban ő teljesen alanyi jogon levághatja a kanyart mert neki szabad . Egy volvo V50-esem van és most olyan tükröt sikerült szereznem (persze bontottat) ami tudná az elektromos behajlást és alul van benne világítás (talán kilépőfény, de hivatalosan nem tudom a megnevezését). Ezt kicseréltem és a gyári csatlakozó stimmelt is csak éppen még a világítás sem üzemel rajta. Volt már valakinek ilyen tapasztalat, hogy mi kellhet hozzá, hogy működjön teljes értékűen? Igen, tudom "jóvanazúgy" de ha már ilyet sikerült szerezni szeretném ha ki is lehetne használni.
    gegee 2018/10/30 17:39 (55048)
    totalcar.hu/tesztek/2018/10/30/volvo_s60_t6_t8_polestar_bemutato/

    Szép-szép, de ha csak hármas bömbike méretű, akkor az kicsi.
    De azért egy kört mennék vele.
    inrock 2018/10/28 08:56 (55047)
    Halló Kollégák,

    legmegbízhatóbb márkák listájában, Amerikába Volvo az utolsó...
    totalcar.hu/magazin/hirek/2018/10/28/itt_a_29_legmegbizhatobb_automarka_listaja
    gegee 2018/10/27 08:00 (55046)
    Igen, ez így elég fura, hogy felajánlják a cserét és az sem jó az ipsének.
    És az 5,5 milla is még viselhető kéne legyen neki (nyilván nem átlagember a csávó anyagilag, ha 27-ért vesz kocsit...), hisz azért csak eltelt 2-3 év és 67 ezer km.Ezek a kocsik meg sajnos ilyen durván vesztik az értéküket.
    eljoult 2018/10/26 20:03 (55045)
    Sziasztok!
    Enyém a paripa, és szeretnék érdeklődni, hogy van-e esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja a nyomatékgörbe beesését 3000 felett? A repedt szívócsövet mindenesetre kicseréltem egy újra...
    Köszi előre is!
    inrock 2018/10/26 18:32 (55044)
    Halló Kollégák,

    940-es a TC Erőmérőjében:
    totalcar.hu/magazin/technika/2018/10/26/eromero_volvo_940_gle_1991
    Go to topOldal: 1...45678910...556