|
Igen, a V40 tényleg q kicsi, a leváltásra kerülő ék alakú.Nem tudom, miért jó az, hogy nincs egy átlagos Fóka, Astra, Golf méretű kombija a Volvernek.Csak ez a barom SUV mánia.Na mindegy, ők tudják.
|
|
|
|
|
Rendesen lebontotta a teherautó elejét az XC90 is.
Ezt meg tegnap dobta fel a jutyúb ugyanerről az oldalról:
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=forKDgmvnfo&feature=youtu.be
|
Ez már nagyon nem mókás. Made in Hungary.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
érdekes, V50-et összerakhatnának már. Nem is értem miért nem tűnik fel nekik, hogy a V40 kicsi (már sokadjára írom le, hogy igazából az V30), a V60 pedig nagy.
Bezzeg XC20 felé terjeszkedni van eszük 
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=g3UES_f3Bno
|
Volvo XC90 vs DAF truck. Eléggé ühhnyje-kategóriás az eset.
A csávó nem hogy túlélte, hanem még kommentel is a videó alatt, már ha nem fake a dolog.
Nem tudom, mondjuk egy kis Yarisból, Picánsból mi maradt volna...
Volver az életért. 
|
|
|
|
|
Nahát, belebotlottam egy 2017-es Teknikens Várld (Műszaki Világ, svéd autós, Volvós újság papíron és neten) cikkbe, ahol a 2025-ig tervezett új típusokat mutatják be.
Van pár érdekes elképzelés, XC20, S50, új XC90, P1800, Polestar-dolgok; majd kiderül, hogy beborul-e vagy sem...
teknikensvarld.se/nyheter/bil-och-trafik/alla-nya-volvo-modeller-fram-till-2025-540645/
Svédül van természetesen, de hátha érdekes valakinek.  Meg lehet a képeket is nézni.
Itt van a nyitókép lóba szó méretben:

|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
|
|
|
|
|
Az-az. 
Mondjuk egy projektnek, kihívásból, hobbiból stb, még okés volna.De így...
Eh.
Hanem, minden kedves Volvernek és Re-Volvernek nagyon boldog, álldott karácsonyt kívánok! 
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
vett egy törött autót, hogy majd abban utazik a felesége, meg gondolom a gyerek is. Mekkora észkombájn 
|
|
|
|
|
Kéne valami általános autós topic, vagy blog, ahol mindenfélét ki lehet dumálgatni és nem anyázkodik senki.Olyasmi, mint régen volt a TC is, hogy minden hírhez, cikkhez, teszthez volt kommentablak a bloghun.Ez volt a legjobb az egészben, az ember egy csomó mindent megtudott, sokszor fontosabb dolgokat is mint amit a cikkben írtak.És a bloghu az még valamennyire működött is.De hát hol van az már, ugye.Ha jól olvasok a sorok közt, már Csikós is kifelé nézeget, valszeg érik egy melóhely-váltás nála is.
Az egyik legutóbbi szerelős posztjában elejtett megjegyzéseket.
Vagy ha nem, hát kisnyúl, majd kiderül.
|
|
|
|
|
Bocs, hogy off, de úgyis uborkaszezon van, meg az on-kommentektől sem kell a szervernek félnie, hogy elfüstöl benne a vinyó...
Szóval beszélgettük itt ez a szalagkorlátnak magát nekivezető Bömbikét, meg hogy a gyár szerint totalcar-os a gép, csak mert kicsit megkaristolódott, meg kifordult az egyik kereke.Meg hogy én hüledeztem, hogy biccsplíz, káeurópában ezen a totalcaron csak röhögnének és egy délután kipofoznák eladhatóra. 
Na, tök véletlenül rábukkantam egy faszi videójára, aki a terhes nejének vett egy X6M Bömbikét (mert hát mivel is járjon az asszonyka szegény...  ), a gond csak az vele, hogy a kocsi harmada eltűnt, pontosabban az utastérben van kosárban.Mert hogy egy kicsit lezúzták, szétszakították az A-oszlopnál, éppen hogy fényezési sérültre...

Szóval azt akarom ebből kihozni, hogy ha ezt meglátnák a gyáriak, szerintem elvörösödnének.
Mondjuk elismerés, ha a csávó tényleg visszaépíti (megérdemelne egy főmérnöki állást a gyárban, kábé...) de hogy nem szabadna gyilkossági kísérletnél enyhébben elítélni, ha használni is akarja az utakon, az is hétszentség.
Itt van a kocsi, az első rész, és mivel már közben egész döbbenetesen elhalad van már 33. epizód is.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=PfC0foCf_GU
|
Érdemes már csak átfutni is rajta, az ember a fejét fogja.
Meg a kommentelők is.
Nekem már az is döbbenet, hogy pótkerékkel le tudott állni a trélerről, meg be a garázsba, talán a 2. v a 3. epizódban látható.
Van angol felirat, én is onnan értem azt, amit.Bár, akinek van füle az még nagyobb előnyben van.  Írta, hogy 20 órát vezetett ezért a roncsért (nooormális??), de a kulcs nem került elő, így rendelnie kellett szalonból másikat, ami ehhez a kocsihoz ezerhétszáz usd(!!!!) csak maga a kulcs, asztakurvaélet...
Ha sikerül a csávónak 100%ban helyreállítania egy usák vidéki ház garazsában, akkor az elég durván szenzáció lesz, hallunk még róla biztosan.
Na de most már igyexem visszatérni a Volverekhez. 
|
|
|
|
|
Kicsit nagyok a kerekei. És kombi van-e belőle? 
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=RbZQ1WgI6KI
|
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
és rendes motort akar bele 
|
|
|
|
|
totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2020/12/17/v8-as_varosi_terepjaroba_tennem_a_csaladot/
Ismerek idekint egy szerb csávót, kábé egy fél fejjel magasabb nálam is, olyan 210cm körül lehet simán a faszi...Vastag, tagbaszakadt állat ő is.  (Az apja meg szakasztott Surda-kinézetű öregúr.  ) )
Na, annak van ilyen 1. gen. XC90-je (nem biztos, hogy vényóc), de kábé őróla (meg esetleg magamról) érteném meg, hogy ilyen autót városban használ valaki...A neje is magas, de vékony, gyönyörű csaj és van 3 gyerekük, ráadásul az egyik még karon ülő szóval náluk helyénvaló választás egy ilyen dömperke. 
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
fantasztikus 
|
|
|
|
|
bpiautosok.hu/video-biciklis-nem-de-a-rendorauto-legalabb-kihasznalta-a-nagykoruti-kerekparsav-elonyeit-a-tegnapi-csucsban/
.
Pofátlan(tan)ítás, mi?Az anyjuk p!cs@'ját...
Örülök, hogy ezek is felkerülnek a netre, lexebb öröm a káröröm.
Azt írják a mai hírekben, hogy eljárás foganatosítása alá lesznek majd vonva.
Gondolom, ez kimerül majd annyiban, hogy az alezredes jól leb@$$2a a hadnagyot, hogy hüjegyerek, legyél már eszednél, legközelebb 2 7 laktanyafogság; oszt mindenki megy dógára.
És hogy hogy jön ez ide? Végig láthatunk egy Volvert h-turul, tehát on topic!

|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ja, olvastam a reagálós leveleket. Katasztrófa.
|
|
|
|
|
Kösz a választ, akkor az a Totoja egy korrekt termék.Hány meg hány cikkben van, hogy minden egyes motor-reboot után újra ki kell nyomkodni ezeket a szarokat.Vezetéshátráltató rendszernek fogom eztán hívni.Mondjuk én megkeresném a tápvezetékét és kapcsolót forrasztanék rá, az q isten...  (Gondolom, a vizsgán kell tudni demonstrálni a működőképességét, otána viszont megint off lenne a következőig.)
Ja, és a Bönbikés cikknek van folytatása, az sem jobb semmivel.Atyám az égben, hogy ezért nem hullanak fejek sehol sem, botrány...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
épp az előbb olvastam én is. Én tuti nem adnék ilyenért pénzt, ha nekem lenne lehetőségem egy vadiúj autót összeállítani. Amúgy egyetértek, ez tesztelés, nem működő funkció.
A Toyotában van valami sávelhagyásra figyelmeztető cucc, asszem ki van kapcsolva (egyszer kell átkapcsolni, szerencsére nem kell babrálni minden indításkor), soha nem jelzett, de nem is kell nekem.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/03/a_szalagkorlatba_vezette_magat_a_bmw/
(Tegyük fel, hogy tényleg nem a sofőr aludt be a kikapcsolt rendszer mellett és sodródott le az útról.)
Aranyos, nem?És hétszentség, hogy ez nem csak Bömbike-specifikum (már mint, hogy tesztelőnek használják a vásárlókat) hanem akár a Volver vagy bármelyik gyártó is megcsinálja lazán...Sose kéne ilyen szar megoldás, hogy az autó közlekedési jellegű döntéseket hozzon helyettem...WTF???
Például mi van akkor, ha be van kapcsolva ez a rohadás sávfigyelő (mert mondjuk elfelejtettem kilőni induláskor), és haladás közben hirtelen kiugrik elém valami, valaki, esetleg utolérek egy balesetet a beláthatatlan kanyar mögött és mondjuk félre akarom kapni a kormányt, persze nyilván nem indexelve, mert kábé pont leszarom ijedtemben.Szóval ilyenkor a sávelhagyás-figyelő szépen visszakormányoz és el kell üssem az óvodáscsoportot, vagy bele kell rohanjak az égő roncsokba én is???
Inrock, neked van ilyesmi az új vasban?Ha igen, mennyire rühelled?

Visszatérve a cikkre, a tulajdonos képes volt egy újabb, szinte ugyanilyen Bönbikét rendelni..?Asztaqrva. :-ooo
Mit lehet erre mondani?Ez a tökéletes vásárló a gyár számára... :DDDD Ja, és grat az anyagi helyzetéhez.
A harmadik meg, hogy ennyitől gazdasági totalcaros egy 25 mihályba kerülő kocsi?Ne bökje már meg.Ezt káeurópában simán újjáépítik és haszonnal adják el...
 )))))
És még az a videó is..."a vezetéstámogató rendszer használata nagyobb odafigyelést igényel és veszélyesebb, mint a mellőzése" Bróhaha!!  Eskü, bazzegh, ugyanezt gondoltam én is, pedig még nem tartottam ott a cikkben.
Ennél fogva röhej, hogy nem tiltják be az egész iparágat.Akkor engedélyeznék ilyet éles, közúti rendszerbe állítani, ha 99% felett van a működési pontosság, megbízhatóság.És nem csak Ausztriában esetleg, hanem Moldáviában, meg Mongóliában használva is.
Olyan meg úgysem lesz sose.
Szumma-szummárum, amíg egy ilyen rendszernek a működési leírásában egyetlen egy feltételes módban megfogalmazott szó is szerepel, illetve a legcsekélyebb formában is hárítja a gyártó a felelősséget, addig üzemképtelennek kell nyilvánítani.Hülye az, aki ezért pénzt ad.
|
|
|
|
|
Tessék, random guglimapsz utcakép északról, rögtön 3 öreg Volver és még sokan mások a 15-20 plusszos korosztályból:
www.google.com/maps/@67.1363143,20.684301,3a,75y,174.35h,77.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXb7PbCflDkbfzBaePWEs_w!2e0!7i13312!8i6656
(Az egész linket másold ki az 56-osig bezárólag...)
Érdemes az egész utcán végixaladni, talán ha van 4-5 nagyobb értékű gép...Pedig nem egy lepusztult no-go zóna, vagy putritelep...Csak egyszerűen puritánok, amíg a régi működik, nem dobják el.(És milyen igazuk van.)
Ezek az emberek nem fognak futva rohanni a szalonba új elektromos Volverért.

|
|
|
|
|
Igen. A baloldalinál valóban van ez a beleér móka
Nem veszélyes, de ez is érdekes, mert ez is csak egyszer így lett és nem a kezdetektől. Majd tavasszal szétszedem, mert idegesít. Mi a francot terveztek a Volvónál így el 
|
|
|
|
|
Nem látok rá annyira, hogy pontos választ tudjak adni.Amikbe belefutok néha hogy jó pár autószerviz, családi vállalkozás-szerűen tart csapatot valamilyen szinten, és akkor, gondolom, a javítás ki van pipálva.Vagy másik irányból nézve ralis csapatok szerelnek külső járműveket is...Alkatrész van, lakatolni, festeni tudnak, ha van egy kis gempa, akkor hepaj van.És az is valószínű, hogy csak a "vastagabb" családok, műhelyek tudnak ebben részt venni.

|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
van aki bátran nyomja neki  Valami háttéripar van rá, ha javítani kell?
|
|
|
|
|
Még mindig öregecskedő gépek, Amazon, Pv, 240, stb.
Némelyik erősen kétütemű, nem is tudtam, hogy szerelték ilyenekkel is őket.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=rSmBMpU0-PY
|
|
|
|
|
|
Bróhaha, öregecskedő Volverek reklámjai, q jók!

Némelyikkel csapatják is, rendesen.
De jó volna még ilyeneket látni az utakon, de már nincs, semmenyi se, max veterános találkozókon.
Nekünk, magyaroknak persze lófasse jutott ezekből a 70-80-as években.Örültünk, ha volt Trabcsák, Wartung, vagy Ezerkecske...
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=UwOJS0sVzvk
|
|
|
|
|
|
Háztartási dömperke.Bár kétségtelen, hogy van benne hely, nekem is elég lenne, (elférek benne magam mögött, ez nagyon durván ritka dolog...) de rettenetes pénzpocsékolásnak gondolom.
Az új, leendő kolégának is sok sikert, ha ilyet akar venni.
Azt megerősítem, hogy már V70-ekből sincsen benzines, és ez még jó ideig így is lesz valszeg, köszönhetően a dízelbuzériának.
|
|
|
|
|
Ja, még valami. Ne a Ford Powershift automatáját válaszd, hanem a másika, asszem Aisin. A motortérben van egy plakett, hogy melyik van benne.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
A 163 lovas, 2.4-est válaszd, az megbízható cucc, ellenben az erősebb verziókkal.
Egy átvizsgálásra érdemes elvinni az autót, hogy kiderüljön milyen állapotban van, illetve mennyi km van benne valójában. Bármelyik márkaszerviz, vagy az Udvari Autó ajánlható. Ha esetleg ilyet veszel, akkor érdemes azonnal az élettertam folyadékokat cserélni. Merthogy azokat is kell, ha sokáig meg akarod jó állapotban őrizni az autót. Illetve első körben nézz a hirdetésben megadott méretben gumikat az autóhoz. Csak, hogy szokd a Volvós árakat 
|
|
|
|
|
Kedves Fórumozók!
Új vagyok még itt, még nem vagyok Volvo-tulajdonos, de lehet, hogy hamarosan az leszek. Segítséget szeretnék kérni, hogy ne érjen később kellemetlen meglepetés.
Családgyarapodás miatt XC90-es típust keresek nagyjából 5-7 millió Ft kategóriában. Nem ismerem ezt a típust (sem), de egyéb tapasztalataimból kiindulva leginkább benzines autóban gondolkozom. Viszont XC90-esek között gyakorlatilag nincs benzines, csak dieseles. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóak ezek az autók? Illetve mik azok a típushibák, amik ebben a kategóriában (7-8 éves, minimum 150.000, de inkább több km) ki szoktak jönni előbb-utóbb?
Találtam két hirdetést, amik elég jónak tűnnek (talán túl szépek is):
joautok.hu/hasznaltauto/volvo/xc90/xc90-24-d-d4-momentum-geartronic-fwd-7-sz/ste7jxw/
joautok.hu/hasznaltauto/volvo/xc90/xc90-24-d-d5-r-design-geartronic-7-sz-1/uzd44cw/
Nekem nem a lóerő a fontos, hanem az, hogy megbízható legyen a kocsi, ne hagyjon ott út közben, és brutálisan nagy kiadásokkal ne járjon. A biztonság is fontos, de az tudom, hogy rendben van.
Azt is tudom, hogy valószínűleg több problémám lesz egy XC90-essel, mint egy Toyotával (16 éves Avensisem van, és soha semmi bajom nem volt), de a 7 üléses autók közül a legjobban a Volvo XC90 tetszik, és nincs túl sok választási lehetőség.
Tudtok esetleg profi, a típust ismerő szerelőt ajánlani Budapest környékén?
Előre is köszönöm a segítséget!
Egy remélhetőleg leendő Volvo tulajdonos
|
|
|
|
|
Itt van egy kép a helyszínről, elég jó, lóba szó méretben:
Hogy ezt miért kellett vadi zsír új kocsikkal csinálni, miért nem voltak jók kishibásak, vagy enyhén sérültek balesetesek, amik mondjuk gazdasági totalcar-osak, vagy gyári selejtek, netán üres karosszériák, hát azt sehogy sem tudom...
Az ember szívéből kicsordul a könny...hogy képzavarral éljek.
Ez a kurvaszép piros is, mennyire egy csoda lehetne az utcán, napsütésben, 15 centi friss hóban fotózva.
Viszont azt jó látni, hogy az ajtók még szinte így is közel sérületlenek, több mint valószínű, hogy két ujjal ki lehet nyitni őket.
|
|
|
|
|
Ezek állatok, bakker.Rettenetes nézni is. 
|
|
|
|
|
Gondolom az, vagy historic kategória.
Bár mintha a komolyabb gépeken is lenne rendszám, nem?
Mert hogy kell menjenek sima közúton is a gyorsasági szakaszok közt...
De most néztem, a wrc kocsikon nincs rendszám.Akkor a fax se tudja... 
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
elég sokon van rendszám. Ez valami amatőr futam?
|
|
|
|
|
Ossza el mindenki a kommentjeimet kettővel.

|
|
|
|
|
Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül...  ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
Majd referálok, ha van újdonság.

Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.

|
|
|
|
|
Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül...  ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
Majd referálok, ha van újdonság.

Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.

|
|
|
|
|
Öregecskedő Volverek!
Most már tudom, hová tűntek el az utakról a 9-eskék, 7-eskék.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=2rmF_2JCB5s
|
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
a legközelebbi márkaszervizbe, nem? A vásárolt helyére azért elég furcsa lenne. 
|
|
|
|
|
Apropó.Itt nálunk most ez van műsoron, kb 2 millió autó érintett.
.
alapjarat.hu/aktualis/2-millio-autot-kenytelen-visszahivni-volvo
.
Mi is kaptunk levelet, csak épp az a baj, hogy oda kéne visszavinni a kocsit, ahol újként megvették annó.Az a cég meg csak egy kis területen szolgáltat és kb 4-500km lenne oda vissza az út...
Bár végül is lehetne akár négyezer km is oda-vissza, ha kicsit pechesebb helyen laknánk, szóval ez még nem is olyan nagyon sok, loller.
Valahogy majd keresünk egy közelebbi megoldást.
|
|
|
|
|
inrock írta:
Halló Kollégák,
a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor
Uhh, köszönöm szépen.Azért ez elég bruti.
|
|
|
|
|
Egy kis érdekesség, és egy Volverből mászik elő!
.
vimeo.com/290549799
.
Cirka 10 éve láttam egy ilyet utcán, aszittem lepetézek, hogy ilyenek már léteznek.
Akkor volt kb 1 millió forint átszámítva.Sose legyen rá szükség, de ha mégis, van már megoldás.
Persze, aki Trabant Hycomat Kombival jár, annak jó eséllyel kevésbé pálya, és biztos vannak még ilyenek. 
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor 
|
|
|
|
|
De jó, én csak egyszer akartam...

|
|
|
|
|
Jó, csak a vevő elvárja, hogy 15-20 milliókért a seggéje is legyen fényesre nyalva, illetve tudhassa magát a legnagyobbnál is nagyobb biztonságban...
Ezért gondolnám a baleseti nyomonkövetéseket kötelezőnek.
De lehet, hogy tényleg túl sokat várok...

|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ja, de ez legyen a vevő problémája 
|
|
|
|
|
A Volvo típusú autókat megvenni is eléggé drága mulatság...

|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát itt ugye arról van szó, hogy egyből kimennek a baleset helyszínére, és "azonnali" információkat szereznek az esetről. Feltételezem más országokból is szereznek infókat utólag, de minden országban fenntartani egy ilyen akciócsoportot elég drága mulatság lenne.
|
|
|
|
|
Igen, így van.Ha én mondjuk egy szénerőműs cég vagyok, összeállok egy propelleres szélerőmű-céggel, vagy árapályos kompániával és mindjárt tök jó az emisszióm, környezetbarátságosságom.
Vicc, hogy ilyet meg lehet csinálni...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát nem tudom. Ez így komolytalanná teszi az egész szabályozást.
|
|
|
|
|
Inrock, Gegee ....vagyok néha 
látom csapatjátok 
|
|
|
|
|
Olvastam. Ehhez csak ezeket kellene megcsinálniuk előbb még:
Az autó felismeri a kereszteződést, és tudja hogy ezzel az előző korlátozás megszűnik.
Párhuzamos útvonalakra vonatkozó táblákat figyelmen kívül hagyja. Pl. a gyáli és soroksári autópálya csomópontnál van egy jó szakasz, ahol a lehajtó rész tulképp egy 2*1 sávos út, 80-s korlátozással. Ha én megyek az autópályás szakaszon 130-cal, és elkezd pittyogni, rezegni, lassítani, az nagyon mókás lesz.
A lehajtó számát nem ismeri fel sebességkorlátozásnak.
Így ~fél év modern autós autókázás után ennyi...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nagyzene van benne? Nem úgy tűnik, de anélkül nem ér semmit 
|
|
|
|
|
Ideális nyári autó, nekem nem kéne más a pesti 43 fokban, esküszöm...

Klíma nélkül is jó!
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=DWO0gyJf4A4
|
|
|
|
|
|
Igen, erősen hülyegyerekek, marha bátran tolták...

|
|
|
|
|
Nekem a mostani V70-nél, ha fel akarnám hajtani a szélvédőről a lapátot (pl. télen, hogy ne fagyjon oda, stb), akkor a motorháztető széle miatt nem lehet, csak egy olyan 15 centire,de onnan meg visszahúzza a rugó...Mikor ezt először megtapasztaltam, aszittem megőrülök.Aztán később a neten megtaláltam, hogy van a karnak szervizállapot-pozíciója, felmászik függőlegesbe, és onnan már ki lehet hajtani...

Tudnak azért alkotni ezek a derék vikingek.
|
|
|
|
|
De háromszögük kettő is van.
|
|
|
|
|
Az korrekt :DDDDD Még a forgalomba is kimentek vele. Rendőr, ha meglátja nem lövi szitává?
Övet nem kapcsolták be... 
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
csak annyi, hogy lekapja a karról a festéket a motorháztető. Illetve viszont.
Annyira dúrva egymásba metszése nincs a két ojjektumnak, mert akkor nem lehetne felnyitni a tetőt, vagy letépné a kart. 
Azért meglepő volt, mikor először megtapasztaltam, hogy egy Volvonál ilyen is lehet.
|
|
|
|
|
Lemásolták Prokiékat!
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=LuquTLzV3J4
|
A kommenteken itt is szakadok, aszondja az egyik, milyen 850, talán inkább 425!
Meg hogy halvförsäkring kell rá (ez a félbiztosítás a teljes cascohoz képest 50%-on térít kábé, azért hívják így...)

Elvitték egy vizsgáztatóhelyre is, de ott használati tiltást kapott, milyen meglepő.
Proki Trabcsákja, az Orr rendelkezett hátul két bolygókerékkel, mint a nagyobb kukásdobozokon, viszont ezen meg van szikroszkóp, vagyis egál.

|
|
|
|
|
BUSTED! Wasted! Haaaaaa!

Jajj, de nagyon kár, hogy nem fut Win10-en... 
|
|
|
|
|
Mi csak tippelgetni tudunk, nem látjuk, de majd csak meglesz a megoldás.
Az a felhajtós-beakadós dolog durva lehetett.Ennyire nem gondolkodnak a mérnökék?

|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=J0iA3nCehng
|
GTA Sweden!

XC90 zsernyákautókkal üldözik a lopott dobozost.
Q jók a kommentek is.

|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
de zika a jobboldali lapátról ír, a motorháztetős beakadásos móka pedig a bal kart érinti.
Nekem fogalmam sincs mi lehet a jelenség.
|
|
|
|
|
Én értem, mire gyanakszol. Kérdés, hogy az a lapát ilyen típusú-e, vagy esteleg olyan egyben ívelt, önmagától felfekvő fajta.
Nekem is van egy tippem, bár nem nagyon valószínű, hogy ez lenne az ok. Ismert dolog, hogy a 2002-es évjárat körül típushibája volt az S40/V40 modelleknek, hogy felnyitáskor a motorháztető beleakadt az ablaktörlők tövénél a tengely végét lezáró "sapkába" és meggyötörte. Ettől esetleg a tengely elferdülhetett... ismétlem, kevés esélyt látok erre, de hátha?
|
|
|
|
|
Tényleg érdekes.Esetleg még azt nézném meg, hogy a lapátnak vannak ilyen kisebb karjai, hogy több ponton is rányomódjon az üvegre és ezek ilyen kis szegecsféléken tudnak elfordulni, mozogni.Szóval ezek a szegecsek nem sérültek-e vagy nem koszosak-e-é, és ezáltal nem dolgozik rendesen a kar...?
Remélem érthető azért... 
|
|
|
|
|
Lapáttal egyben mindent.
Nem látok semmi vetemedést. Kihajtva a rúgó is szépen dolgozik, vissza is szépen hajlik.
Nem is értem....
Alaphelyzetben szépen fekszik.
|
|
|
|
|
Hát ja. Én még mindig nem értem miért nincs aktuálisan egy 40-es/50-es méretű autója a Volvónak.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ilyennel még nem találkoztam az első ablaktörlőknél. A kar jól fekszik egyéb helyzetekben, nincs megvetemedve?
|
|
|
|
|
Visszatérve Csikós cikkére, még az a töltési procedúra, hát bakker, és ez egy prémiummárka?
Meg ránéztem az árakra is, a sima benzineseké is olyan szintű, hogy normál ember, aki nem politikus meg bűnöző, az lefordul a székről.
40-esből már csak ikszcé van, 9-től indul, de az valszeg elég kicsi lehet.Ami meg jó nagy, 60-as, 90-es, az meg kb megfizethetetlen most is, meg mondjuk 5-6-7 év múlva is, amikor mondjuk cserélnünk kéne autót.13-16 plusz millás járgányok ára meg nem fog lemenni kettő-kettőfél körülre, csak olyan idősen, amikor már eszébe nem jutna megvenni az embernek.
Úgyhogy valszeg másik típust kell majd nézni.Szomorú.Persze tudom, a többi gyártó termékei is lassan beteg szintre emelkednek.
De addig is, Volvozzunk, amíg lehet.

|
|
|
|
|
Nincs Esnegyvenem, még csak messziről se látok ilyeneket.Nem lehet ez a kar rugóerejének a problémája?Csak gumit cseréltél, vagy lapátot is, netán kart is?
|
|
|
|
|
Sziasztok,
Volvo s40 2002 körüli évjáratnál találkozott már valaki azzal a problémával, hogy a jobb oldali ablaktörlő lapát gumija a működési út 2/3-tól már nem ér hozzá az üveghez, elemelkedik tőle. Cseréltem másikra az is ugyan így.
Lehet régebb óta így van, most tűnt fel igazán, de nem tudom mi történhetett.
Elég érdekes.
|
|
|
|
|
Na, kicsit túrtam a netet, hát végül is vannak e-kutak, tehát tényleg én járok szar helyeken... 
A nagyvárosok belső részeiben még akár azt is mondanám, hogy van sok töltőállomás, akár több száz is, összesen.(Persze egy kérdés, hogy ezekből mennyi lehet szabadon adott esetben.)De amint elhagyjuk a belvárost, vagy az egész települést, durván, drasztikusan csökkennek a számok...Hozzánk a legközelebbi is több kilométerre van, valahogy nem igazán lenne motiváló tényező minden tankolásnál ennyit slattyogni, buszozni, stb. 
És a lexebb az, hogy még parkolási díjat is kell fizetni (lehet, nem mindenhol) a töltés idejére, aranyos, nem?

Holott én szívem szerint 5 perc alatt végeznék...
Most van a Tottakáron megint egy Ídéhárom teszt Répa kartárs tollából, épp csak gyenge 16 millió forintba kerül egy Golf méretű autó.Biztos ezrek fognak rohanni venni, kettesével is.De a Volverek is simán 15-20-ak szoktak lenni.
Egyenlőre nekem úgy tűnik, ez az egész villanyautós bohóckodás, a kocsik vételára, az áramdíj, parkolás, rettenet hosszú tankolás, stb miatt nem több, mint a gazdagok szórakozása.De biztos nagyon begyepesedett a gondolkodásom. 
El nem tudom képzelni, hogy 15 éven belül ilyen autónk legyen.
Utána meg már nem leszünk célcsoport az autógyártóknak.Mindegy, valahogy majd túléljük.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/06/lesz_kisebb_volvo_de_csak_elektromos_hajtassal/
Én csak az utolsó mondatba kapaszkodnék bele.Nem tudom, odahaza, magyarban' mennyi ilyen elektromos kút, töltő van úgy általában, de itt kint az őshazában baromira nem része az utcaképnek.Eddig talán ha egy kezemnyi helyen láttam ilyet, de még ez sem biztos.A cikkben meg 2025 lenne egy fontos dátum.A 2020-as évnek nagyjából már faresz, vagyis maradt alig 4 év.Valahogy q-ra nem látszódik, hogy hogyan, hol és miből lesznek majd e-autó töltő állomások dögivel, ahol akár 10-20-asával is lehet majd töltikézni...
Vagy minden új Volvert kertes házas tulajnak akarnak majd eladni?
Érdekes lesz ez az egész.Persze, lehet, hogy csak én nem járok a megfelelő helyeken.

|
|
|
|
|
A patkányom néha kettőt kattint az akaratom ellenére is (örexik, szaródik elfelé) de itt régebben volt egy funkció, ami tiltotta a két egyforma komment megjelenését...Jelesül a fórumszerver adta a hibaüzenetet ilyenkor.Na mindegy.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
biztos sokszor nyomkodtad azt az elküldés gombot 
|
|
|
|
|