Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...6789101112...572
    monohisztor 2021/12/13 13:10 (56526)
    No, már írhatom is a javítást. Nem hagyott nyugodni ez a motorszám-ügy. Az előbb csak a forgalmit néztem meg, ott tényleg B4204S3xxxxxx szerepel, de a kézikönyvben ilyet nem is találok, csak ...S2....-t. Most akkor kinek hihetek? Egyem a szívüket...
    monohisztor 2021/12/13 13:04 (56525)
    Biztos, hogy a B4204S3 motorkódra gondoltál? Nekem ugyanis 2004 elején gyártott, de 2003 évjáratú, tehát régi S40-em van ilyen motorkóddal. Az utolsó 4 db egyike ebből a szériából . Nos, vagy én vagyok nagyon szerncsés, vagy ez egy piszok jó motor, de az új korától nálam eltöltött 17 év alatt egyáltalán nem volt vele gondom. Időben megkapta a gyertyacseréket és az új vezérműszíjat, olajcserét, szűrőcserét, stb. Most van benne 119e km, és a világ minden kincséért nem válnék meg tőle . Ja, és nagypapásan vezetve a teljes átlagom 7,6 l/100 km. Ha egyszer eladom, a vevő kap egy Excel táblát minden apró történésről.
    Volvo 460 2021/12/13 10:39 (56524)
    Köszi az eddigi infókat. Szerintem még odébb lesz a vásárlás. A 2000-es benzinesről (2007-2010)is van valakinek véleménye, tapasztalata? Mazda gyártmány úgy tudom és 1.8-asokkal vannak gondok, ezek igazak a 2.0 változatra is? Motorkód:B4204S3.
    gegee 2021/12/12 20:54 (56523)
    Üdv. Majd 10 évet 2.4-eztünk, a 140 lovas motorral, igaz, V70-ben; csak jókat tudok mondani róla.Nem egy rakéta, de közlekedni pont jó, pont elég, és durván jó a megbízhatósága.Nem tudom persze, hogy van-e ilyen illetve ez van-e a C30-akban.Meg hogy Magyarországon mennyi ilyen van eladósorban, de sok sikert, gyere, mutasd a gépet, ha megvetted.
    gegee 2021/12/12 20:49 (56522)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/12/12/kartyatrukk-az-autotolvajok-ellen/
    .
    Én csak azt nem értem, hogy ez hogyhogy nincs már gyárilag vagy 10 éve beépítve minden kártyás járműbe, amióta létezik ez a technika?
    Ha a kártya, illetve a kártyás ember nincs a kocsiban, mert mondjuk kirángatták a pirosnál, akkor azonnal lassít a gép egészen megállásig, elkezd pirosan-színesen villogni, mint a karácsonyfa, esetleg tülkölgetni is, az ajtókat bezárva tartva és azonnal jelenti a helyzetét gps-en mindenhová, rendőrségnek, gyártói központnak, stb...
    Hát' de nem?
    Illetve manapság már lehet, hoby nem is kártya kéne a nyitáshoz/indításhoz, hanem akkor már ujjlenyomat-olvasó.És akkor a kártya sem kell.Ott meg még csak nem tartunk, hogy a tolvaj levágja a tulaj ujját, hogy vihesse a kocsit...Mint a jakuzáknál.Vagy ki tudja.
    inrock 2021/12/06 17:41 (56521)
    Halló Kollégák,

    igen, az öthengeres (Volvo) motorokat kell előnyben részesíteni.
    A beázásról nem tudok mit mondani. Automata váltó... ki kell próbálni, hogy szépen vált-e minden fokozatban.
    Volvo 460 2021/12/06 10:20 (56520)
    Sziasztok!

    Családban már 2003 óta van egy Volvo 460 1.9 TD. Kérdésem az lenne, hogy gondolkodom egy C30-as vásárlásán. Csak azt nem tudtam még eldönteni melyik motorral érdemes megvenni, aminek kevés nyűgje van a későbbiekben. Benzinest szeretnék elsősorban. Eddig kb ilyen infókat tudtam összeszedni a netről (cáfoljatok ha rosszak): 1.8 és 2.0 úgy tudom MAZDA származék és egy bizonyos kilométer futás után motorproblémák adódhatnak. 1.6 francia motor talán megbízhatóbb de jobb lenne ha lenne benne tartalék. 2.4 i és 2,5 úgy tudom Volvo saját motorjai. Talán 2.4i lenne legmegfelelőbb nekem, de ott is hallottam már henger problémákról, ez mennyire gyakori? Az ablakmosó melletti vízbefolyás és zárlat? Automatában is jó választás a 2.4i?
    inrock 2021/12/01 16:04 (56519)
    inrock 2021/11/29 16:03 (56518)
    Halló Kollégák,

    aha, faják a Saabok is.
    gegee 2021/11/29 15:52 (56517)
    oldconceptcars.com/category/1930-2004/volvo/

    Volver öregecskedő koncept károk!
    Van köztük s3ggbe rúgott 740, Erzsébet és Fülöp is...
    Jó pár látható a gyári múzeumban.
    Lehet csemegézni, ajánlott a Saabokat is megnézni.
    gegee 2021/11/28 02:16 (56516)
    Igen, Inrock sajnos jól mondja, kábé ketten vagyunk itt állandóan, és mindketten inkább usb-s EGR-t tudnánk cserélni egy pc-n...

    Próbáld az indekszes volvo topikot, vagy külföldi fórumokat, hátha hamarabb lesz válasz.
    gegee 2021/11/28 02:12 (56515)
    index.hu/bcs/2021/11/27/bormentes-karpit-volvo-c40-vegan-nordico/

    Volver reklámcikk a fenntartható bőrbelsőért...Blöeee.

    Azt a b@rmot kellett volna inkább fejbe lőni, de 20 centis átmérőjű hajóágyu-lövedékkel, aki először aposztrofálta a lukszust a bőrülésekkel, akár kocsi-, akár lakásbútorként...
    Vagy élve kellett volna megnyúzni.
    baloghrp85 2021/11/26 08:36 (56514)
    Azért köszi
    inrock 2021/11/25 18:29 (56513)
    Halló Kollégák,

    sajnos nekünk néhány aktív embernek itt nincs ilyen tapasztalatunk. De lehet valaki benéz később, és tud érdemben válaszolni. Passz.
    baloghrp85 2021/11/25 10:51 (56512)
    Sziasztok, 2.0d S40-ben kellen EGR-t cserélnem. Az előző tulajtól Engitech-et örököltem, ezt a gyártót hanyagolnám. Melyik gyártó lesz a tuti? Szívesen fogadnám a tapasztalatokat. Köszi!
    inrock 2021/11/21 09:10 (56511)
    Halló Kollégák,

    a normálatlan. De gyakorlott büntetőfékező lehet a fickó, egyből veszi elő a kamerát
    gegee 2021/11/21 02:46 (56510)
    www.autoevolution.com/news/yet-another-volvo-airbag-recall-195000-vehicles-affected-172318.html
    Én ebből azt vágom le, hogy csak a tengerentúli szedánokat érinti, S60 és S80.
    Viszont ez a kép nagyobb figyelmet érdemel, q jó lett:
    XC70 a dagonyában

    gegee 2021/11/21 02:33 (56509)
    A V50 golyóálló, a kamion se tesz benne kárt, kegyetlen!

    Jó, egy kicsit kifeslett a jobb hátsósaroknál a lökhárító, de ezen kívül nem igazán látni semmit...
    .
    www.origo.hu/auto/20211117-buntetofekezett-a-kamion-elott-a-csattanas-utan-jottek-a-rendorok-es-toluk-is-megkapta-a-magaet.html
    .
    gabo73 2021/11/20 11:25 (56508)
    2021/10/06 19:26 (56475)
    inrock 2021/11/20 09:59 (56507)
    Halló Kollégák,

    milyen légzsák visszahívásról?
    Esetleg hív fel egy márkaszervizt, hogy mi a helyzet pontosan.
    gabo73 2021/11/19 12:02 (56506)
    Sziasztok!Erről a légzsák visszahívásról lehet-e tudni esetleg valamit?
    inrock 2021/11/18 16:16 (56505)
    Halló Kollégák,

    az korrekt
    gegee 2021/11/17 18:43 (56504)
    index.hu/kulfold/2021/11/17/perzsa-obol-iran-foldrenges-halalos-aldozat/
    És mégis rozoga Föld!
    A videóban megrángatja a Volvert rendesen, bakker.
    inrock 2021/11/13 10:09 (56503)
    Halló Kollégák,

    a Skoda se csúnya, de a Volvo az szép.
    gegee 2021/11/13 04:47 (56502)
    Csak úgy eszembe jutott, hogy ezek ketten totál kortársak voltak.Összevágtam egy kis kollázst.
    Melyik a szebb?
    Azon kívül, hogy a Volver, és nem csak a színe miatt.

    inrock 2021/11/12 16:47 (56501)
    Halló Kollégák,

    aha Jó hír. Valamennyire. Én mondjuk még csak 61 leszek akkor, és szeretnék vezetni. Valószínűleg kell is majd. Az akkutechnika fejlődésében bizakodhatunk. Vagy valami más jön majd.
    gegee 2021/11/12 10:43 (56500)
    Örülök, hogy rendbe jött, meg hogy visszaírtál a megoldással.Köszönjük.
    gegee 2021/11/12 10:39 (56499)
    javítva: 0-1-2 fokoknál...
    gegee 2021/11/12 10:38 (56498)
    Legföljebb belenyuxom, hogy nem mehetek be a nagyvárosok belső kerületeibe.Hát, zágson, nem megyek.Oda amúgy most se nagyon lehet már, a full-dugó, a parkolóhelyhiány, a túrások és a sétálóutcásítások miatt, szóval ez sem fog szorozni-osztani.
    Bekaphatják...
    gegee 2021/11/12 10:35 (56497)
    Inrock, meg vagyunk mentve, de legalább is én.
    .
    www.origo.hu/auto/20211111-hat-nagy-autogyarto-befejezi-a-benzines-autok-gyartasat-2040re.html
    .
    Hogy ontopic legyen, a Volver is köztük van.
    Én ebből azt szűröm le, hogy 2039 decemberében ha akarok, még elmehetek venni új benzines kocsit, és az még jó lesz 7-8-10 évig biztos.És ha lesz új benzines, akkor garantáltan lesz használt is.
    2045-50 körül meg már olyan öreg leszek, hogy örülök, ha a klozetre ki tudok majd menni.Ha meg mégis bírom, majd megyek taxival.

    De vezetni, meg saját autót birtokolni 70-75-80 éves koromban egész biztos nem fogok akarni.
    Úgyhogy ezek után az egész villanyhisztire pottyantok magasról, mint a madarak.
    gegee 2021/11/11 09:41 (56496)
    Igen, az üveg tisztasága is fontos.Az a baj, hogy most már itt hideg van 0-12 fokoknál már jogosabb azért a párásodás.Kivettem a pollenszűrőt is, az is javított valamit.Hát, majd elválik.
    inrock 2021/11/08 16:13 (56495)
    Halló Kollégák,

    már majdnem elkezdtem örülni, hogy a Volvo kiszámítja mennyi CO2 mérlege is van egy elektromos autó előállításának:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/11/07/volvo-zoldenergia-nelkul-a-villanyautok-is-szennyezok/

    Csak az utolsó bekezdésben, a 100%-ban megújuló energiaforrásokba bele van-e számolva a "zöldenergia-generátor" előállításából származó CO2?
    inrock 2021/11/03 18:04 (56494)
    Halló Kollégák,

    jó, hogy kiderült. És beírtad
    FerencT 2021/11/03 17:01 (56493)
    Rég volt, mikor a gyorsításkori rángatással kapcsolatban kérdeztem itt. A megoldás sokkal banálisabb volt, mint azt itt gondoltuk: A 4 gyújtógyertya közül az egyik valamiért megadta magát (szét volt égve csúnyán), pedig még csak olyan 14-15ezer km futást teljesített. Új gyertyaszettel a probléma megoldódott.
    Még egyszer köszönöm a korábbi hozzászólásokat.
    inrock 2021/11/02 16:39 (56492)
    Halló Kollégák,

    ezt a borotvahabos módszert nem ismerem. Csak simán tisztán kell tartani az üveget, belülről. Amíg nem melegszik be az utastér, add rá nyugodtan a klímát. meg a max ventilátor fordulatot.
    gegee 2021/11/01 12:40 (56491)
    "és arra a 400+ lóerőre mekkora teljesítményadó kellhet? "

    Na, hát ez még egy jó kérdés, passz.

    "Remélem sokáig nem kell még autót cserélnem, bár ez a Toyota elég fapad a Volvohoz képest."

    Az eszem nekem is ezt mondatja a jelenlegivel, de valahogy egyre kevésbé jön be a kocsi ergonómiája.
    A rohadék repülő középkonzollal az élen.Szó szerint, ugyanis baromira fáj miatta a térdem, oldalt, ha nekitámasztom.
    Egy jó ideje próbálok kendácsolni már egy valamiféle térdtámaszt, amitől használhatóvá válik az autó hosszabb utakra is, de valahogy sehogy sem jó.Durva lesz, ha emiatt kell kocsit cserélni.
    Meg a párásodással is küzdök.Nem akarom elfogadni a gyári utasítást, miszerint "célszerű a klímát folyamatosan használni", mert azért az nem erre való.Már mint, hogy másodpercre ugyanannyit járjon a klíma, mint a benzinmotor.
    Már ilyen 10-12 fokokban is hajlamos izzadni a szélvédő, rettenetesen rühellem.Egyszerűen nem jön be semmi friss levegő az utastérbe, csak ha letekerem az ablakot.De az meg 10-12 fok alatt 60-80-as tempónál már fázós, pedig én jól bírom a hideget.
    Kib@sztam már a pollenszűrőt , (nem csak hogy cseréltem) javult valamit, de nem múlt el.Valszeg a belső keringetés kapcsoló vagy a motor, lamella, franc tudja mi megmihálylott, ha jól saccolom.El kéne vinni szervizbe, de nincs kedvem ilyen hülyeségért kifizetni 5-6-800 eurónyi pénzt.Már pedig biztos lenne ennyi, mert hogy eléggé szét kell ehhez szedni az egész műszerfalat az ilyesmi munkákhoz.Áhh.
    Lehet,még hüttővíz(sicc) szivárgás, bár nincs semmilyen szag, meg melegebb időben, illetve lehúzott ablaknál nincs a jelenség.
    Kipróbálom a borotvahabos trükköt, ha az sem segít (az pelcsáját), akkor baltával "megpucolom" az első szélvédőt és akkor nem lesz semmi, ami párásodni tud.Illetve belököm a gépet az árokba és ugrálni kezdek a tetején...
    A harmadik probléma a rohadék bőr könyöklő izzasztó hatása (nyáron, télen meg fagyasztó) meg lett oldva, szépen "lekárpitoztam" a felületét egy fekete farmergatya szárával, még jól is néz ki.Esküszöm, büszke vagyok rá, csak hamarabb kellett volna.
    Egyet viszont tudok, soha többet nem lesz kocsi, amiben ez a rühes bőrbelső van.Sajnos egyetlen V70-ben sem volt szövetülés eddig még sose, hirdetésekben se.Bár képről már láttam olyat, tehát létezett.
    inrock 2021/10/26 16:34 (56490)
    Halló Kollégák,

    és arra a 400+ lóerőre mekkora teljesítményadó kellhet?
    (Biztos van a neten kalkulátor)

    Remélem sokáig nem kell még autót cserélnem, bár ez a Toyota elég fapad a Volvohoz képest.
    gegee 2021/10/26 12:14 (56489)
    Ha a kei-kár rendszerre gondolsz, az szerintem egy q jó ötlet.
    Kicsi autók, kicsi motorral, olcsó vételárral fiatalon is, de ahhoz képest tök jó tágas beltérrel, és ezért cserébe jóval olcsóbb(?) a fenntartás.Ha beleférnék, én simán vállalnám.Egy ilyen lenne az első számú családi kocsi, 7köznapra, bevásárlás, ingázás, óvoda, gyereket edzésre vinni, akármi.10-20-50 km-en belüli utakra.És ha még bírja az ember anyagilag, akkor lehetne egy igazi, nagy, kényelmes gép 7vgre, nyaralni, telelni, stb, ami lehet öregebb, ezáltal fenntartásban is barátságosabb.Főleg, ha van saját kert, vagy parkoló.
    gegee 2021/10/26 12:08 (56488)
    totalcar.hu/tesztek/2021/10/25/bemutato-volvo-c40/

    "a jelenleg elérhető egyetlen változatban, ami 408 lóerős, 660 Nm nyomatékkal. Ha nem osztanák általánosan bő kézzel a teljesítményt a lakossági villanyautózásban, ezt egy kiscsaládi városi terepjáróba még sokallnánk is, de így csak vállrántva megjegyezzük, hogy tök felesleges."
    Na hát ez az, de ebben az a b@zmeg, hogy ettől még ki kell fizetni, tök feleslegesen is...22 millió forint.

    Oké, lesz majd egymotoros verzió is, de egyrészt az a teljesítmény (204 LE?) is tök felesleges egy átlagember által hajtott kocsiba, másrészt meg ettől az ára nem fog majd leesni a felére, hanem csak kicsit lesz olcsóbb, pár milló forinttal.
    Amúgy szép, meg biztos jó is, akinek van rá gempája, meg rá is szánja, annak hajrá.Kíváncsi leszek, mikor lesz az utcakép része, akár csak idekint is.
    A cikkíró fikázza a kék beltéri bevonatokat, szerintem tök jó, legalább is a totál feketénél biztos jobb.
    Az Abisko térképen meg felröhögtem.Ezzel az erővel lehetne Zemplén-térkép is.

    *
    www.origo.hu/auto/20211025-kiderult-valami-a-villanyautokrol-aminek-sokan-nem-fognak-orulni.html

    És egy másik cikk, amire nem is gondolnak sokan, pedig durva lehet.Az akksiselejtezésre gondolok.
    Még egy plusz érv a korai villanyautóvásárlás mellett...Ja várjál, nem, mégsem.
    inrock 2021/10/19 17:56 (56487)
    Halló Kollégák,

    hát erre a problémára európai meg japán vonalon léteznek válaszok. De azok tényleg csak városi szaladgálósok.
    A miértre egyértelmű a válasz, az akkupakk irdatlan nagy méretű, tehát "jobban áll" egy nagy autónak. Ami érdekes még, hogy nincs most a Volvónak kompakt méretű modellje. Ezzel nem tudom mit akarnak kezdeni.
    gegee 2021/10/18 18:29 (56486)
    Már eleve az is fura, hogy ha tudván-tudják, hogy az elektromos autó jelenleg rohadtul korlátozottan használható csak, akkor miért kell két-kétésfél tonnás, 200-400 lóerős dömpereket gyártani 15-20 milliókért, amikor városban elég volna egy 60-80 lóerős, 4 személyes, könnyű, kicsi, "olcsó" gép is, amit még konnektorrol is fel lehet tölteni pár óra alatt?
    (Most hogy én valszeg nem férnék bele egy ilyenbe, az egy dolog, de az eNberek 99%-ának megfelelene, nekem is, ha nem lennék ekkora.)
    Jó, oké, van a Dália Tavasz/Rugó, na de azok hol fognak tudni mennyiséget gyártani?
    inrock 2021/10/17 08:51 (56485)
    Halló Kollégák,

    egyetértek. Nagyon nem tetszik amerre most tart a Volvo. Meg alapvetően az egész elektromos autó ágazat. Olyan mintha kizárólag fiataloknak csinálnák az egészet. És a többiek, akik autót akarnak vezetni, nem pedig űrhajót?
    gegee 2021/10/17 07:47 (56484)
    Egy Dália Joggoló 3 évesen 3 mihályért,meg egy hegesztett difis 40 éves 765 Volver fél miskáért a befagyott tavak jegén kereszbe közlekedni.
    És le van fedve minden felhasználási terület relatíve olcsón.

    Csak ebből hogy jön ki jól a Volver autógyár?
    gegee 2021/10/17 07:37 (56483)
    totalcar.hu/tesztek/2021/10/14/volvo-xc40-recharge-2021-villanyauto-ev-teszt/
    .
    Hát, nem tudom, nagyon nem lettem meggyőzve.Hogy egy nyamvadt Bp-Kassa viszonylatban is meg kelljen állni egy órára töltikézni, én valahogy erősen időelbaszásnak élném meg.KV-zni nem szoktam, reggelit meg vezetés közben oldom meg, vagy még otthon.Ha minden ilyen piszlicsáré dologért megállnánk 180 km-enként, akkor a kétezer km-es hazautak kb egy 7ig tartanának nekünk.De a cikkszerző megnyugtatja magát, hogy ez belefér.Hát jó, neki lehet.
    Meg még ez is, hogy emil cím meg gooooogle fiók kell a kocsinak...WTF, ha nem adom meg, akkor nem indul el?A GPS kell működjön emil nélkül is, bökje meg...
    Egyre inkább úgy vagyok ezzel, hogy ha bármihez is regisztráció, emilcím, adatok kitöltése kell (mondjuk javarészt böngészőben, az önkormányzatnál IRL útlevélhosszabbítás az nyilván más), akkor inkább hagyom az egészet a pics@'ba, elegem van már a jelszavakból, pinkókból, felhasználónevekből.Hát, hogy még a kocsi is kérje?!?!
    A harmadik meg az a szépséges kijelző, a tapicskolási nyomokkal olyan igénytelenül néz ki a huszonsok milliós járgányban, hogy arra nincs szó.Oké, le is lehetne törölni, de a legjobb az lenne, ha eleve nem is kéne tapicskolni.
    Valamiért egyre jobban azt érzem, hogy a jelenlegi lesz az utolsó Volverünk, illetve ennél fiatalabb másik nem lesz.Én ezeket a fölöslegesen agyonbonyolított kocsikat sosem akarom majd kifizetni, ha lenne/lesz rá gempa, akkor sem.F...omat az egészbe, jó eséllyel hamarabb veszünk egy Dália Joggolót 3 év múlva 3 évesen...Szégyen.
    inrock 2021/10/14 19:16 (56482)
    Halló Kollégák,

    nocsak
    gegee 2021/10/14 06:36 (56481)
    gegee 2021/10/07 19:28 (56480)
    Aham, értem, kösz.
    A videóra már nem emléxem, meg a nevek se mindig maradnak meg bennem, ráadásul óvétén sem voltam soxor, talán 2-3 alkalommal.
    De hogy a Volvowiwnek van tecső-csatornája, hát ez teljesen meglep!

    Mindjárt meg is keresem.
    Na, de visszatérve, miért rendeznének meg egy ilyen dolgot ennyire?
    Nem vitatni akarom, csak mi az értelme?Ki feccöl ebbe ennyi energiát és miért?
    Persze ezekre a kérdésekre sose lesz válasz, de elhiszem, ha neked is fura, Inrock.
    gegee 2021/10/07 19:23 (56479)
    Ja, és ez is abban a hosszú kommentben volt: "Itt a beázás mellett az is gond, hogy a Volvó a 2000-es évek elején elsők között tért át az ólommentes forrasztási technológia alkalmazására és ezt az ónt 10...15 év alatt kikezdi az ónpestis. Ez kontakthibákat okoz az igen finom (~0.6mm lábtávolságú) tokozású IC-k, processzorok lábainál."
    Ami megintcsak engem igazol, lásd a pár nappal ezelőtti elektronika-ellenes kommentemet.
    Vazzegh, keressél hibát egy ilyen rendszerben, sok sikert.

    És jó eséllyel ez nem csak Volvo betegség, hanem bármilyen más gyártónál is így lehet, sőt, akár még az autóiparon kívül is.
    inrock 2021/10/07 18:35 (56478)
    Halló Kollégák,

    hát őt szerepeltették az S60R, V70R videóban is, mint szakértő. Szóval aki figyel, annak nem egy random valaki, aki csak úgy elhatározta, hogy vesz egy XC90-et. Illetve a végén az átvizsgálás "eredményhirdetésén" is folyamatosan mondja a dolgokat a munkafelvevőnek, látszik, hogy nem össze vissza hadovál hülyeségeket.
    A nevével nem tudom mi a kavarás, a mostani videóban Weisz van írva, miközben a Volvowiw jutyúbcsatornáján mindig Sziklaváriként mutatkozott be, meg OVT-n élőben is.
    gegee 2021/10/07 15:38 (56477)
    Ja, miért tűnik megrendezettnek?És miért nevezte volna át magát?
    gegee 2021/10/07 15:37 (56476)
    A légzsák téma fasza...ppan.Ezt se hitte volna kábé senki, hogy majd a légzsákokkal baj lesz 10-15-20 év múlva.Lehet, inkább ki kell szerelni, kint eldurrantani, és nem tenni vissza semmit a helyére.Túlélősebb a dolog...
    .
    Ez a háztartási dömperke meg...nem mernék ilyet venni, ilyen korban.Már mint az autó korában.Maximum akkor, ha itt a társasház aljában lenne egy Volvo szerviz, specialista hozzáértőkkel...
    És az egymilliós tartalék is valszeg évente fog kelleni.
    Q-ra sajnálnék ennyi pénzt a banánra.Főleg egy magyarországi kocsinál, amit jó eséllyel b@...sztak szervizelni rendesen.
    Nem tudom, mennyibe került, de egy 3 guriga biztos lehetett, akkor meg már tényleg egy kicsit megtoldva egy új vagy fiatal Vitara, Poroló, Lodzsa ésszerűbb megoldás.
    A tecsős kommenteknél alul van egy nagyon hosszú, egy villamosmérnök csávó maga reszelget egy ilyet, hát, erősen kínkeserv tapasztalatok azok is.
    Mi 13 éve V70-ezünk, töredék ennyi probléma sincs; ami van, az is max kényelmi, illetve "élhető" kategória, nem pedig lerohadós, vagy életveszélyes, netán vizsgán buktatós...
    (Illetve amikor meg vizsgán buktatós volt, akkor el tudtuk engedni a gépet, szinte ingyen eladva is.)
    Ismerünk idekint egy szerb családot, ott a f@szi kb 2m10 centi magas és van 3 gyerekük, a 3 gyerekülés nyilván nem fér el sokféle kocsiban.Nos, nekik van egy ilyenük, nem tudom milyen évjárat, motor; de ott még talán érthető a típusválasztás.
    inrock 2021/10/06 19:26 (56475)
    Halló Kollégák,

    légzsákhiba a régebbi Volvóknál:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/10/06/robbano-legzsakokat-hiv-vissza-a-volvo/

    Éééééés 40 perces XC90 átvizsgálás. Nekem megrendezettnek tűnik... Tamás meg átnevezte magát?
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=myhdPuRMe90
    inrock 2021/10/01 16:59 (56474)
    Halló Kollégák,

    valóban érdekes felvetés. A probléma abból lesz, hogy a jogalkotók ilyenre gondolnak-e majd (*nem).
    gegee 2021/10/01 13:41 (56473)
    Hmm, itt van ez a cikk, érdekes.

    totalcar.hu/magazin/velemeny/2021/09/29/megtekertek-a-volvot-/?cp=1#comments

    Mindig anyázkodunk, hogy milyen szar irányba megy az egész, feleslegesen túlbonyolított és emiatt túlárazott autók, kinek kell ez.Viszont ezt az óratekeréses ipart a bonyolult elektronika pont meg tudná regulázni, vagy akár mexüntetni is, attól függően, hogy elég számú embernek, cégnek áll-e érdekében a dolog.De, és itt jön a de; mi van, ha valami idióta hibajelenség beüt és emiatt ártatlanokat hurcolnak meg?
    A rengeteg indítás-leállítás (hideg-meleg motorhőmérséklet, 30-100 fok között) és az évtizedni tél-nyár-tél (mínusz 40 és plusz 40 fokok közt) változások okozta termikus sokk már egy 8-10-12 éves autónál is okozhat rejtélyes elektronikai hibákat.A kék Volverünk ebbe rokkant bele.Idekint, ahol a sarki zöldségesnek és a patikusnak is kell értenie a V70-ekhez, mert annyi van belőlük; szóval idekint se tudta senki értelmes összegből megjavítani, azok közül, akikhez elvittük.
    Szóval egy ilyen instabil rendszerre bízni akár büntetjogi jellegű problémák megoldását, bizonyítását nekem elég kérdéses dolog.És ez még majd csak fokozódni fog az önvezetés elterjedésével, ha egyszer lesz majd olyan.Ott majd mennyi adat fog cirkulálni, hány milliárd számítógép, cpu fog egymással próbálni kommunikálni (az összes jármű, közlekedési lámpa, világítótábla, veke-központ, a tömegközlekedés szenzorai, mérőegységei, brrrrrr...), amik mind elszenvedik ezt a termikus sokkot...?És hány emberre fognak vizeslepedőt ráhúzni jogtalanul, ártatlanul, mert hogy a rendszer azt mutatja majd, hogy bűncselekményt, balesetet okozott...?
    Remélem ekkor már olyan öreg leszek, hogy csak a szobától a klozetig tartó forgalom fog érdekelni maximum...

    Többiek, vélemény?
    gegee 2021/10/01 01:11 (56472)
    index.hu/belfold/2021/09/30/uzemanyag-benzin-gazolaj-dollar-forint-uzemagyagar/

    Pof@'m leszakad ezen is, hogy rohadjon meg az, aki miatt ez van...
    Hülye duma ez, hogy a forint-dollár árfolyam miatt, idekint is kib...tt drága, 560-600 forint a benzin (16,5 korona, 1,65 euro), a gázolaj meg még drágább.És itt nem ismerik a forintot.Nyáron a németeknél (endékában!) volt egy helyen 1,8 euróért is.Karira meglesz az 500 forintos, meg a 20 koronás, 2 eurós benzinár, hogy dögöljön meg az összes illetékes.

    Az usákoknál meg gondolom továbbra is alig 200 forint körül lehet literje...Azok mindent megúsznak.
    gegee 2021/09/30 18:25 (56471)
    Húúba7_meg, a Volver elég durván pórul járt.
    Nem nagyon szeretném a cechet állni saját zsebből...
    Simán lehet egy 5-6 milkás kör, ha normális javítást akar az ember.
    De még az is lehet, hogy GTK, pedig a V60 nagyon fiatal típus.
    Rettenetes.
    Na, ezért sem veszek ilyen drága kocsikat.

    www.origo.hu/auto/20210930-karambol-utan-a-levegobe-emelkedett-egy-auto-budapesten-video.html
    inrock 2021/09/26 09:35 (56470)
    Halló Kollégák,

    elég sok jelvényt kihagytak a képről. A 2006-os nekem is tetszik, csak nem akkora óriásiban, mint az első XC60-on megjelent. A kis szolid méretű tetszik, mint a 40/50/70/80-on volt előtte.
    gegee 2021/09/26 07:55 (56469)
    Az lemaradt, hogy Alicante, Spanyolország.
    Tudnám, hogy ehhez mér' kell olyan messzire menni, mondjuk tarajos-Gőte-borg környékén nem fért volna el?
    gegee 2021/09/26 07:54 (56468)
    Ez is Volvo, bár mondjuk kereke az nincs...




    Már pedig egy igazi, Volvo-melegnek nem szabad hogy ez kirekesztő tulajdonság legyen!
    gegee 2021/09/25 17:00 (56467)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/09/24/uj-jelveny-jon-a-volvonal-is/

    Nem tudom, miért van ez a hullám, hogy csúfítsuk vissza a logót (lógót...) a középkorig, de felülni látszik a Volvo is.Szerintem a lexebb egyértelműen a leg-térbelibb, vagyis a 2006-os.
    Ha netán lesz újabb Volvonk a jelenleginél (2009-es), amit egyre jobban kétlek, akkor majd lőnöm kell a bontóban rá egy ilyen szép, térbeli emblémát.Csak előbb jussunk el odáig.
    gegee 2021/09/25 16:56 (56466)
    Biztosan olcsóbb, ez tuti lesz.A gravitáció még ingyen van, egyelőre...
    Tudtommal itt azért kellett mocskosul összetörni a gépeket, hogy a tűzoltók gyakorolhassanak új roncsokon is, amiknek már nagyon jó a védelmük.Már mintha egy balesetes autót kellene szétnyitni, a sérültek megmentése érdekében.Ezt a töröttségi szintet meg máshol, máshogy lehet, hogy nem is sikerült volna elérni.Nem tudom, csak saccolom.
    Na mindegy, rip a szegény Volvereknek.
    inrock 2021/09/20 16:43 (56465)
    Halló Kollégák,

    lehet, hogy daruval egyszerűbb/olcsóbb, mintha állandóan teszt csatornában zúznának.

    A T-izét én sem értettem, de aztán gugli felvilágosított:, az egyik autó az orrával a másik autó oldalát üti meg. Szóval egymásba csattanva T alakot formáznak.
    gegee 2021/09/20 02:31 (56464)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=BLQlTiEcG20

    .
    Az embernek sírásra görbül a szája, amikor látja ezt a pusztítást.A leejtegetett gépekre mondom.Vili, hogy mi volt a cél, meg maxirespect a projekt felkarolásáért, de akkor is.
    Az a gyönyörűséges piros XC40, rettenetesen sajnálom, pedig nem vágyom különösebben suvra.
    Érdekes a második komment is, a magyar faszitól, vajon mi a franc lehet az a T-csontú XC 40?Hol van abban T-csont?
    gegee 2021/09/17 01:54 (56463)
    Van olyan is, igen.Meg vannak szovjet videók, ahol klozetpunpával húzzák ki a horpadást, és működik a dolog.Vagy szürke kacsaszalaggal, felragasztott pillepalackkal, nagyon jó vidám némelyik. Persze, az igazi szerszámokkal lehet a lexebb eredményt elérni.
    Valami b@rom megnyomta a mi gépünket is oldalról, a kerékívnél, pont egy külső ívtörés mentén.Szerencsére nem nagyon mélyen, nem feltűnő erősen.Majd meglátom, lehet, nekiesek, vagy marad így, amig nem lesz nagyobb sérülés rajta.
    .
    Más.
    Itt a legújabb őrület, a Volvo-cipő, már ilyen is van.


    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/09/16/uj-modellel-unnepli-az-automentes-napot-a-volvo/

    Nem néz ki rosszul, még vennék is belőle, de 50 e forintért még meggondolom.
    inrock 2021/09/14 16:44 (56462)
    Halló Kollégák,

    jól megcsinálta a fickó.
    én valami vákuumos kihúzóról olvastam idehaza.Azt nem tudom mibe kerül.
    gegee 2021/09/14 16:20 (56461)
    Arthur Dent* kijavítása egy Volveren!

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=UjEOOQPSoY8


    Érdekes ez a szó, amíg elő nem vettem egy szótárt, addig aszittem, hogy a dent az a dental (fogászati) szónak a töve.Vagyis hogy a fog szót jelenti.Nem értettem, hogy mi a bánatot fogászkodnak egy kocsin.
    De nem, az anyja mindenségit, nem azt jelenti.

    *=Aki meg nem tudja, ki ez a személy, az sürgősen pótolja az idevágó útikalauz elolvasását.

    Odahaza vannak ilyen javító emberek?Értelmes áron mérik ezt a szolgáltatást?Mert idekint egy pof@'tlan rablás az egész, simán majdnem ugyanannyiba kerül, mint venni egy másik színazonos sérülésmentes lemezt, és felrakni, felrakatni.Tapasztalat.
    Esetleg talán drága és/vagy nagyon fiatal lukszuskocsikon megérheti.
    gegee 2021/09/14 04:02 (56460)
    Valaki nincs itt közöttünk ezekből?

    A faszbúkos oldalról nincs ide átjárás?
    (Tottakár Parkoló Parádé (C)Papptibi)
    inrock 2021/09/13 16:40 (56459)
    Halló Kollégák,

    én csak a szokásos tippet tudom adni: betolod egy Volvóhoz tényleg értő szervizbe.
    zika69 2021/09/13 11:56 (56458)
    Sziasztok,
    Esetleg valaki találkozott már a következő hibával?
    S40 2002 1,6.
    P0030 hibakód után, O2 szenzort megnézve valóban hibás volt, mert a fűtő ellenállásban szakadás volt.
    Cseréltük, hibát nem is dobja vissza, helyette jön P0135 kód. ( de nem egyből)
    Ami érdekes, nem indítás után, sőt hosszzab út közben sem.
    Általában meleg motornál leállítás után, rövid idő múlva újra indítva, kb üzem meleg motornál, inkább kisebb sebességeknél, vagy álló helyzetben egyszer csak kidobja.
    Ami érdekes, tegnap az alapjárat is vacakolt, sőt volt amikor meg is szűnt, most meg mintha mi sem történt volna az alapjárattal, a mai napon ismét stabil.
    Rettenetesen idegesítő, mert vizsgára kellene vinni, de ha ott dobja ki a hibakódot, az buktás.
    Esetleg ötlet?
    (Gyertyák, szűrők mind újak)
    gegee 2021/09/12 00:40 (56457)
    Igen, tudtommal ez a két módszer van a belső tankfedél nyitásra.Vajon milyen kéne legyen az újságíró szerint.Régen volt a zárható tanksapka, nagyon régen meg a zárható tankfedél, már mint az ő saját, direkt kulcsával.
    Na mindegy, valszeg sosem tudjuk meg.
    inrock 2021/09/09 16:31 (56456)
    A tankolólónyílás nyitást én sem értem. A V40-ben nem is volt ilyen, csak odamentem, és kinyotottam.
    A Toyotánál úgy van, hogy a vezetőülés bal oldalán, lent a padlón van egy kis kar, az nyitja a fedelet. De hogy ez miért kellett, azt nem tudom. Felteszem amúgy zárva van menet közben a fedélke (a Volvonál meg nyitva), de ki akarja azt menet közben babrálni? Amúgy ez régi featúra a Toyotánál, nemrég láttam közelről egy "béka" Corollát, abban is már így volt, meg is lepődtem.
    inrock 2021/09/09 16:25 (56455)
    Halló Kollégák,

    nyilván nem vennék én sem kínait az ismert márkákkal szemben.
    gegee 2021/09/08 20:32 (56454)
    Na, nem is láttam ezt a cikket, jó, hogy beraktad.
    Jéé, ez a manusz, a Jermann vagy 10 éve írt utoljára a TC-re, de lehet volt az 15 is.
    Kabriót dízellel?Hogy még jobban hallatszon a kerregés, meg érződjön a rázkódás és szaglódjon a dízelfüst?Mindez egy lukszusnak szánt kocsiban??
    Érdekes egy ízlésvilág, de végül is elfér a többi közt.

    Az első sorokban igaza van, az élet akkor kezdődik, mikor a kölkek is felnőttek már, kirepültek, és a kutya is megdöglött végre.

    Akkor meg már miért ne vegyen az ember ilyesmit akár egyetlen autónak is?Hiszen nem kell már benne aludni a kempingben, meg nem fontos a bútor hazahozása se, házhoz is lehet rendelni, hisz 50-60 évesen van már pénze az embereknek (vagy legalább is kéne legyen...)
    Szeretnék is előbb-utóbb egy ilyen, ehhez hasonló gépet legalább kipróbálni, minimum 1 7vg-re kibérelni.Első körben nem kell feltétlenül Volvo legyen.A most 15-20 éves kabriók már és még olcsók, megvenni is, birtokolni is; most kell lépni, mert pár év, mondjuk 6-8-10 és be/ki lesznek tiltva a városokból, de lehet, a közutakról is, villanyosból meg q drága lesz az ilyesmi.
    És itt felénk, a 26 fokos nyárban az időjárás is inkább való a kabriózásnak, mint a 43 fokos rohadt kánikula otthon.
    Tényleg, Wadló uram, ha jársz még erre, nektek volt valami ilyesmi, megvan az még?Hogy vált be?
    Nyaralni, vagy ünnepi, 7vgi krúzolásra okés-e?Vagy az nem kabrió?

    A magyarországi vásárláson és a svéd fedkompon meglepődtem, de aztán írta a képalá az okot.Mondjuk még így is kicsit fura.

    "A műszerfalról nyitható tankolónyílás kissé ódivatú,"
    Miért, hogy kellene nyíljon?Vagy a mai kocsikon hogy nyílik?Telefonos app segítségével?

    Kicsit konfúz az újságíró, szidja a 2,4-es benzinmotorokat, hogy nem elég fickós, de ugyanakkor meg ő is elismeri, hogy egy ilyen az nem sportkocsi, és nem a száguldás a lételeme.Hát akkor, hova kell 140-170 lónál több?
    Országúton 90-110 körüli tempóval, hegyek közt, tavak mellett, erdők szélén, esetleg szép kisvárosokon áthajtva lehajtott tetővel mekkora élmény lehet már?

    Ez is érdekes: "És ha marad is a hasonló futásteljesítmény, az az évi 300-500.000,- Ft bekalkulálható."
    Nem tudom, nekünk az eggyel ezelőtti V70 is (2003-as kiadás), meg a mostani is (2009-es évjárat) is ki szokott jönni évi 70-80-100e forintból, a cserélendő alkatrészek árát és a munkadíjakat számítva.
    És a mért intervallum nálunk 10+3 év, tehát nem egy szemvillanásnyi időszak, hogy jó nagyot torzítson a számokon.
    Jó, oké, a V70 az nem C70, meg egyik kocsink sem volt se dízel, de még csak turbós sem...De nem is a kabrióság adja a felárat.
    Csak tudnám, akkor meg mi értelme van a dízelbuzériának?!?
    Egyébként meg ez a félmillió forint is olyan dolog, hogy pl egy originál svéd bennszülött (akiknek ez a típus gyártva lett) kábé megvonja a vállát erre az összegre.500e forint az cirka 15e korona (1500 euro), egy hónapra leosztva 1300 korona (130 euro), az nem több, mint egy-másfél tanknyi benzin extrába, vagy két családi vacsora egy alsó-közepes szintű étteremben; kábé pont lesz@rja.Sajnos a magyarországi fizetések azok, amikkel még mindig baj van, jelesül, hogy túl alacsonyak, a "felrobbanó" bérekről propagáló cikkek ellenére is.
    Na mindegy, kéne azért ez a gép, de csak azért is a sor5-ös 2,4L 170 lovas benzinessel és a hátsó ülés lenne a csomagtartó.
    És természetesen nagyváros nélküli használatra, akkor még kézi váltóval is jöhetne.
    De látom, a szerző is megvette, grat neki.
    .
    A cafka cicán meg milyen jó fekete fejvédő van, a füleknék kilyukasztva, hogy ki tudja azokat dugni...
    Petr Cech jut eszembe róla a Cselszkiből.
    gegee 2021/09/08 18:39 (56453)
    www.origo.hu/auto/20210908-kinai-autok-erkeztek-az-europai-torestesztre-mutatjuk-a-meghokkento-eredmenyeket.html
    .
    Kezd biztonságos lenni ez a Link és Co, ami ugye köztudottan Volvo legalább is részben, de valszeg az ára is szépen el fog szállni ennek hatására...Mert, hogy a gyár miért is adná olcsóbban, ha ugyanolyan jó, szerintük.
    Itt jön be a dilemma: kell-e egy ilyen "névtelen" autógyár terméke Európában, ha nem jobb (igaz, nem is rosszabb), viszont nem is olcsóbb, mint a "régi" gyártók típusai, amelyeket már ismerünk és elismerünk 60-80-120 éve?
    Tik vennétek-e-é kínai autót, ha annyiért már Opelt, Fordot, Toyotát, Kiát, de esetleg még Volvot is lehet kapni?De őszintén! (Most csakis robbanómotorost a robbanómotorossal szembe állítva, vagy hibridet a hibriddel.)
    Ugye, hogy nem?

    Én sem.
    Na mindegy, majd kiderül, hogy beborul-e, meg hogy meg tudnak ezek ragadni-e az öreg kontinensen.
    Illetve a full elektromos korszak lehet, hogy totál másképp fog alakulni, akár egészen mások lesznek az úttörő, illetve mértékadó gyártók, ezt még el tudom képzelni.
    inrock 2021/09/08 16:30 (56452)
    inrock 2021/08/30 09:21 (56451)
    Halló Kollégák,

    dúúúrva
    gegee 2021/08/30 04:12 (56450)
    Most jött szemben a tévében egy ilyen ajánlóműsorban: egy svéd gyerek V70-et épít legóból, 1:1 méretarányban.A videóban látszódik, hogy a kszenonlámpa szintezője is meg van/lesz csinálva elektromosan.Beszarsz!


    www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20210609/david-bygger-lego-modell-av-volvo-v70-i-skala-11/
    illetve a Tecsövön:

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=csBgrNLW-E8


    Az igazság az, hogy a csávó megnyert korábban egy Legomasters Sverige című műsort, szóval valszeg nem átlagos szinten nyomja a kockát.

    Jó, tudom, építettek már Bugatti Csiront is legóból, ráadásul vezethető is; de az a két kőgazdag cég közös projektje volt, valszeg tenger pénzből, nem pedig egy magánember 7vgi hobbista akciója...
    Ha ez sikerül, akkor a gyárban is lepetéznek majd.
    Wildhorse 2021/08/25 09:00 (56449)
    Elsőre azt hittem, hogy hivatalos bejelentés, de ez csak egy marketing cikk egy modellről.
    Gondolom vannak piacok ahol utolsó lehelletükig küzdenek nem elektromos autó eladásért - ez szerviz szempontból még mindig jobb bevétel.....
    gegee 2021/08/24 17:18 (56448)
    Ééééérdekes, eddig valahogy nem ez volt a kommunikáció Volveréktől.

    www.vg.hu/cegvilag/2021/08/egyelore-senki-se-temesse-a-dizelt

    Most akkor se99et csinálnak a szájukból?
    inrock 2021/08/21 10:48 (56447)
    Halló Kollégák,

    gondolkodtam tegnap, hogy belinkelem a cikket, de gondoltam hagyok esélyt másnak is
    Az a fotel tényleg jól néz ki.
    gegee 2021/08/20 23:34 (56446)
    Megint hogy pezseg a fórum, a betyár mindenségit!

    Cikk:
    totalcar.hu/tesztek/2021/08/20/hasznaltteszt_volvo_c30_1_6_2009/

    Irigylem azt, aki belefér! Még az utódja-féle V40 is kicsi, pedig azt már nagyobb.
    Viszont, ha már bent van az ember, a T5-tel biztosan szórakoztató lehet.
    És milyen f@szajó az a piros szövetülés, bármikor odaadnám a mi gépünkből a rohadt bőrülést, amit szívből gyűlölök, ráadásul még fekete is.
    Miért nem tudnak (akarnak) a gyártók más színekben is belső teret adni?A műanyag bármivel színezve is ugyanannyiba kerül, miért nem lehet ezt megoldani?
    Illetve ha nagy nehezen mexínezik is, miért kell horribilis áron adni?
    Tudom, pénzért.
    inrock 2021/08/04 17:35 (56445)
    inrock 2021/08/02 17:49 (56444)
    Halló Kollégák,

    sajnos nincs köztünk szerelő, aki pontosan tudna válaszolni a kérdéseidre. A legbiztosabb megoldás, ha szakemberhez viszed.
    Peter_XC90 2021/08/01 19:27 (56443)
    Sziasztok!

    Tanácsot kérnék:
    Van egy 2004-08 havi xc90-em d5244t remek motorral.
    Jelenség, hogy az automata váltó aw55-51sn “csoda”, ami melegen ha r -be teszem nagyot üt,
    de hidegen csak nagyon ritkán. Egyébként jól vált, néha azért főleg hidegen 2-3 -ba és 3-4 -be bólintós kissé.
    Szeleptömb elvileg lett cserélve (előző tulaj mondta, paszta nyomok valóban frissek)
    Olaj is volt cserélve állítólag, de barna volt vörös helyett, de nincs égett szag.
    Olajat elkezdtem lecserélni jelenleg a 3-ik cserénél tartok ami 9 liter (3-liter egy csere sajnos ha nem bontod meg a hűtőkört).

    Ötletem sok sok angol, amerikai forum olvasása és youtube után, hogy a b4 -es szervo szelep lehet a ludas esetleg.
    Ugyanis ez pont 2004 ig hibás volt, majd update-elték gyárilag.
    Azért felel, hogy megfelelő olajnyomás legyen a 2-3 asba váltáshoz és a hátramenethez…

    Van valakinek tapasztalata erről?
    Valamint, hogy a szervo fedkupakon milyen azonosító számig “rossz/eredeti” a szelep?
    (A csere nem nagy munka, az update kit sem drága, de feleslegesen nem bolygatnám a váltót.)

    Előre is köszönöm szépen a válaszokat!

    Üdv. Péter
    Peter_XC90 2021/07/26 17:18 (56442)
    Sajnos így van. Lehet ritka eset, de nekem nagy gondot okozott.
    inrock 2021/07/24 13:19 (56441)
    Halló Kollégák,

    jövőre jön az új XC90, amit már nem XC90-nek fognak hívni:
    totalcar.hu/magazin/hirek/2021/07/24/szamok_helyett_rendes_nevet_kapnak_majd_a_volvok/
    monohisztor 2021/07/21 12:30 (56440)
    Kösz!
    inrock 2021/07/20 18:39 (56439)
    Halló Kollégák,

    volvo.custhelp.com/app/homeV3

    USA piacos könyvek, de km-ben is meg vannak adva az értékek.
    monohisztor 2021/07/20 11:18 (56438)
    Nocsak-nocsak... másnak is volt már rossz tapasztalata Udvariékkal? Pedig úgy 10 évvel ezelőtt mintha ők lettek volna a favoritok Volvo témában.
    monohisztor 2021/07/20 11:15 (56437)
    Szuper, hogy van ilyen oldal, csak az a nagy egyéni bánatom, hogy 2004-nél kezdődik . Az én S40 járgányom ugyanis a korábbi generáció utolsó darabjainak egyike. Azokra nem tudsz ilyen hasznos oldalt?
    inrock 2021/07/19 16:43 (56436)
    Halló Kollégák,
    itt válaszd ki a pontos évjáratodat:
    www.volvocars.com/uk/support/manuals/v40/2013w46

    Majd az Owners Manual-ban a Fuses-nél megnézed. Én a 2014 Late-et választottam, ez a leírása:
    az685612.vo.msecnd.net/pdfs/36730ce58195af55b078a356cc56e9517e0f1f21/V40_owners_manual_MY14_en-GB_TP_16776.pdf
    Ha jól látom, több is van: a motortérben a 25-ös (első), 28-as (hátsó), az utasülés alatti részben pedig a 17-es (csomagtéri).
    boszitom 2021/07/18 16:07 (56435)
    Hali! Kérdezem, hogy 2014 v40 szivargyújtó biztosíték hol van?
    Köszi előre is!
    boszitom 2021/07/18 15:05 (56434)
    Szeretném megkérdezni, hogy 2014-es V40 szivargyújtó biztosítékát hol találom? Köszi előre is!
    Peter_XC90 2021/07/16 16:24 (56433)
    Szia,
    Köszi a választ.

    Lehet a magán szakik fele veszem az irányt.
    Sajnos Ivanics nem nyűgözött le.
    Udvarival rossz a tapasztalatom.

    Félek, nehogy komolyabb gondja legyen a motornak,
    Mert nem figyeltem az előjelekre(egyenetlen járás).
    inrock 2021/07/14 16:56 (56432)
    Halló Kollégák,

    üdv itt!

    Ha magánzót keresel, akkor Volverk Diósdon, WRCVikrot Pesten, ha hivatalosat keresel, akkor Udvari Automobil. Vagy felkereshetsz a "nagy" szervizek közül is egyet (Ivanics, Duna Autó, Galéria).
    Guglival szerintem találsz telefonszámot, telephelyet.
    Peter_XC90 2021/07/14 13:08 (56431)
    Sziasztok!
    Még új vagyok itt.
    Érdeklődni szeretnék, hogy van amolyan Volvo-kkal suttogó szerelő a közösségben?
    Magam javítom az autóim, de van egy jelenség amit nem tudok kideríteni.
    D5244T motor.

    Előre is köszi a válaszokat!
    inrock 2021/07/11 10:49 (56430)
    Halló Kollégák,

    OVT hamarosan:
    www.facebook.com/watch/?v=507896983769416
    inrock 2021/07/06 16:25 (56429)
    Ezt a projektet feldobálta a jutyúb nekem is, de nem kattintottam bele.
    De hajrá hajrá!
    inrock 2021/07/06 16:16 (56428)
    Halló Kollégák,

    lehet, hogy az övé, vagy övé volt, most nem tudom milyen gépei vannak.

    Én reflexből code közé rakok minden linket, de legközelebb majd figyelek.
    gegee 2021/07/06 05:09 (56427)
    Menyhárt-Homonyik-Vikidál: A-traktor

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=cYc_Vcu9GK0




    És kapnak ezek otthon forgalmit?Nehéz elhinni.
    Idekint viszont használhatók,lassújárműként, úgynevezett a-traktor kategóriában.
    Nem lehet képes 40 kmh-nál többet menni.
    (Nem tudom, hogyan oldják meg, ledugóznak az 5 hengerből 3-t, vagy motorcsere egy robogóéra, kertigépére, passz.Pedig érdekes is lehetne.)Nem kell rá rendszám (bár van amelyiken van hátul) csak egy piros háromszög, meg vezetheti 16 éves is.Mint a mopedautókat.A sutyerák kölkök rá is vannak cuppanva a témára rendesen.(Már amelyiknek futja rá...)
    Viszont a 40 miatt q idegesítő mögöttük menni, ha csak egy sáv van, és lehetne amúgy 60-70 is a tempó.Rühellem ezeket a szarokat.
    Go to topOldal: 1...6789101112...572