|
www.automotor.hu/hirek/frissult-a-volvo-csucsmodellje/
.
Kurvaszép még mindig, a betyár hétszentségit...
Természetesen csakis a kombi; a limuzin a Skoda hátsó lámpájával szerintem csapnivaló.
Eleve minek az egész, aki Volvot szedánban vesz, az valamit nem értett meg...
Elnézést.
|
|
|
|
|
Wildhorse írta:
"kínálják majd előre meghatározott, központilag szabályozott árakon,"
ezen sasoltam én is, hogy mi a pék faca, visszatér a magyar kommonizmus az 50-es évekből?
A piacgazdaság meg smafu?
|
|
|
|
|
inrock írta:
Halló Kollégák,
hír:
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/03/02/volvo_c40_ismeros_villanyauto_eros_igeretek/
|
Meglátjuk mi lesz ebből az egészből.
"interneten kínálják majd előre meghatározott, központilag szabályozott árakon,"
Gondolom a helyi képviselet tapsikol örömében......
Én is kíváncsi leszek hogyan oldják meg ezt, illetve mennyibe fog kerülni.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hír:
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/03/02/volvo_c40_ismeros_villanyauto_eros_igeretek/
|
Meglátjuk mi lesz ebből az egészből.
|
|
|
|
|
Szia!
Gyakorlatilag ugyan abban a helyzetben vagyunk.
Hadd kérdezzem meg, hogy azóta megvan-e a C30-as?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ja, reméljük, hogy ez lesz belőle.
|
|
|
|
|
Érdekes ez az egész, valahogy nekem eddig elsikkadt a cikk.
A becsődöltetés meg bebaszcsizna azért, bár meglepődni manapság semmin se szabad.
|
|
|
|
|
Nagyon sok know-how volt a cégben. Ez mindenképpen érték volt a kínaiaknak.
Gondolom nincs képük becsődöltetni a céget..... (még)
Ha tudnak alkotni valami szépet az elektromos irányba, akkor tuti jól jön ki mindenki ebből.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
mégsem egyesül a Geely a Volvoval.
(volt ilyenről szó?)
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/25/elvetette_az_egyesules_gondolatat_a_geely_es_a_volvo/
|
|
|
|
|
|
Közben szembe jutott, hogy ebből a Polstjärna 1-ből valahogy keveset látni, konkrétan eddig egyet sem sikerült nekem, hát, miért van ez?Aztán most nézem, hogy a svédeknél eladtak belőle 18 darabot, meg hogy 1,7 millió sek a belépő ár (kb tizedennyi euróban) hát, köhhömizé, így már minden vili...
Annyiért már itt is inkább lakást vesznek.
A kettes verzió már olcsóbb, "csak" 600e sek, az végül is drágább Volvo árban van, olyanokat látok én is, 7köznapi emberként is.
Viszont tényleg szép ez az egyes kiadás, de ebből is az 1:18-as modellautót kell megvenni, az a gazdaságos megoldás.
|
|
|
|
|
inrock írta:
Halló Kollégák,
némi guglizás után én is azt mondom, hogy "törzsi" nyelvben fullextrás autót jelent
Amúgy meg aki akar, még most csapjon le az utolsó Pólsztár 1-esekre.
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/12/a_vegehez_kozeledik_a_polestar_1_palyafutasa/
|
Gondolom Covid felülírt pár dolgot...
|
|
|
|
|
inrock írta:
Halló Kollégák,
ami a fura, hogy felugrik a nyomaték, aztán visszaesik és úgy is marad. Ez nem egy egészséges motor görbéje.
Valamit ezzel kapcsolatban magyaráztak: ezt az automata váltó csinálja.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ami a fura, hogy felugrik a nyomaték, aztán visszaesik és úgy is marad. Ez nem egy egészséges motor görbéje.
|
|
|
|
|
Jaja, érdekes, jó volna tudni, hogy miért.Lehet csak simán az eltelt 20 év, egyszerűen elrepült felette az idő vasfoga, ahogy a kis eszetlenke gyerekek szoktak fogalmazni.
Végül is cirka 20-25% a mínusz, nem tartom katasztrófának.Motorkopás, kompresszióhiány, koxosodás, üszkösödés, vállasodás, bemaródás, ilyesmik...
|
|
|
|
|
Erős Volvo az erőmérőben. Viszont valami nagyon nem stimmel vele.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=4baGQR_25h0
|
|
|
|
|
|
A sibeda -> Schiebedach felismerés nekem is nagy élmény volt
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
kipróbálnám az autót az biztos
|
|
|
|
|
Húha, köszönöm a további etimológiai boncolgatást.A Mergát én tévútnak gondolnám, mert hogy pont Bömbikékre aggatva olvastam többször is a szót.Persze ki tudja.A mega az már inkább tűnik valós lehetőségnek, amit esetleg aztán a nagytudású (afromagyar) közönség a szája ízére ferdített...
A sok eszetlen dakota.
Régebben volt hasonló a sibedák szó, hogy a hirdetésben megjelenő autó sibedákkal, meg ezzel-azzal stb eladó.Évekig nem értettem, mi a fax az a sibeda, mert hogy az kéne legyen az alapszó, a sibedák már a többes szám, gondoltam...
Meg kellett kérdeznem valakit, aki tudott németül, ő világosított fel, hogy a siebedach
(zíbedah?) vagyis tolótető a tényleges kifejezés.Aszittem, megfejelem az ajtófélfát. A sok primitív állat lemagyarította.
A kégli-kéró-kecó vonulat számomra egyértelmű, de a pecót szintén nem értettem sose.Annak a pecázáshoz kéne legyen köze.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
tanult munkatársam szerint az eredeti szó "megafull" volt. Aztán valahogy átváltozott.
|
|
|
|
|
Szerintem a "merga"-ból módosult. Nem kellően jól artikulált szavakból így jönnek létre az új alakok. Már maga a "merga" is egy torz borzadály, de mindig lesz, aki továbbfejleszti . Talán ilyen képződmények a (vélhetően?) kégliből módosult kéró / kecó / pecó szavak is. Meg még sok más kreálmány. Viszketek tőlük...
|
|
|
|
|
Jó, ezt én is sejtetem, de a szó háttere kialakulása érdekelt volna, hogy mi a lóf.sz az a meka?Illetve hogy jön az extrákhoz? Valami indoka csak van, hogy egy ilyen hülye szót elkezdenek használni.
Na mindegy, valszeg sose derül ki.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
némi guglizás után én is azt mondom, hogy "törzsi" nyelvben fullextrás autót jelent
Amúgy meg aki akar, még most csapjon le az utolsó Pólsztár 1-esekre.
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/12/a_vegehez_kozeledik_a_polestar_1_palyafutasa/
|
|
|
|
|
|
Te, Inrock, vagy bárki más, mi a bánatos isten szerve az a mekafull?
Egyre több helyen látom, olvasom, de nem tudom, mit jelent.Sejtésem szerint valami cigó/bugris/nepper duma és talán a lukszusautókhoz kapcsolódik ,lehetőleg német járgányokhoz.
De mi az a meka amivel tele van?Honnét jön ez a szó?
Kösz, ha van válasz.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ja
|
|
|
|
|
Egyébként meg látom megint szinte egymás szavába vágunk...
|
|
|
|
|
Majd az lesz a durva, ha mondjuk egy ilyen gép 10-12-15 évesen egy ilyen egység hibája miatt nem kap majd vizsgát, és emiatt további használati lehetőséget.A cserealkatrész, computer, akármi, meg esetleg horror drága lesz , és/vagy senki nem fog érteni hozzá.Én a hajamat tépném ki, az biztos.Pedig esetleg az autó maga még hibátlanul működne.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=imryFZr2AYA
|
Öregecskedő Volverek teszik-veszik a seggüket.
Népralli futam az őshazából.
Olyan jó nézni ezeket, komputermentes autók egy még élhető, fenntartható világból.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
igen, nálam is felismeri a lehajtósáv korlátozását az autópálya sávjából, de szerencsére ez még nem babrál bele a fékbe.
Az ilyen hülyeségeket amúgy pont az EU kényszeríti ki. Fölösleges cucc, ami csak drágítja az autót.
|
|
|
|
|
Nem tudom, ha a szerencsétlen hátul jövő nem tud lefékezni, esetlegesen le is zúzza a Volslágent, hogy magyarázza ki a balesetet.Fel kell-e készülve legyen, hogy mondjuk az előtte haladó előtt nincs sehol senki és az meg mégiscsak belesatuzik-e.Lehet-e ezt nevezni büntetőfékezésnek?Illetve utólagosan, ha szakértók megvizsgálnák a roncsokat, és kiderülne a pocsék táblafelismerő rendszer hibája, akkor felmentik e a hátulról jövőt, vagy egyszerűen követési távolságra hivatkozva helyben hagynak mindent??
Nem hiszem el, hogy ez nem tűnik fel senkinek, hogy a kibaszott autógyárak bétatesztelőnek használják a vásárlóikat...?
|
|
|
|
|
Bazzegh, olvasom a técén az Arteon tesztet (mondjuk egy hónap alatt kettő mi a faxnak???), és a következőket írja a vezetéshátráltató rendszerre:
"egyszer az M3-ason 130-ról fékezett egy igen intenzívet egészen 80-ig, ami kissé ijesztő volt, nem csak a váratlan bólogatás miatt, hanem mert jöttek mögöttem. Mint kiderült, az előttem lévő lehajtó 80-as tábláját nézte ki magának ki, és ehhez mérten lassított. Megjegyezném, belső sávban voltam."
Bazki, ez egy életveszélyes rendszer, nem tűnik még fel a kibaszott EU-nak, hogy be kellene tiltani?!?!
Hol lehet vajon felnyomni a gyökér autógyártókat?
És a legjobb, hogy azt kommunikálják a legtöbb ilyen szarra, hogy a mi, fogyasztók kérésére lett beletéve az autóba, lásd kettős tömegű lendkerék.Hát, az anyátok p!cs@'ja, az!
|
|
|
|
|
Hát ja, nehéz okosnak lenni, bármit is előre látni.Lehet, q nagyot szakít az ipse, lehet, hogy elsüllyed a végén.De annyira van okos, hogy teljesen tönkre menni biztos nem fog.Tulképp még szurkolok is neki, mert ha sikeres lesz, akkor hátha lesz majd egyszerű embereknek is elérhető, és értelmesen használható valamilyen elektromos járgány.Majd, egyszer.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=RHjLOVk4QcA
|
.
27:17 amishok(?) driftelnek a hóban szedán lovaskocsival, vagy gumit égetnek, nem tudom, de lolbzmg, hát már semmi sem szent??
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
na igen, ez egy érdekes dolog lesz, főleg az átmeneti időszak kezelése. Mert ha egységesen megemelik az áram árát a sok töltő miatt, akkor a klasszikus motorral szerelt autótulajok hőbörögni fognak erőteljesen.
De szerintem ezt majd a jövőben megtudjuk, gyanús, hogy mi ezt meg fogjuk élni
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/2021/01/12/kinyirja_az_olajlobbit_az_elektromos_auto/
Na még egy érdekesség.
Én csak arra leszek majd kíváncsi, de nagyon, hogy a sok köcsög kormány a benzinen lévő rengeteg kieső jövedéki adót hogyan, milyen kreatív módokon fogja majd rányomni az áramra is, illetve egyéb módokon behajtani??Nem csak a magyar kormány (volán?) ilyen, hanem kábé mindegyik Európában.A svéd benzinárnak is olyan 60%-a adó és csak a maradék a valódi nyál ára, hogy rohadnának meg.
Egyszerűen árat emelnek és kész, és akkor világítani is csilliárdokért fogunk?
Vagy az elektromos kocsisoknak naplózni kell valamilyen, apech-hez (a NAV nálam a Norton Antivirus, elnézést... ) bekötött szerkezetbe a kilométer-használatot (á lá pénztárgépek) és azok majd az év végén egy összegben a autósok nyakába b@$znak pár százezer forint áramadót?
Nincsenek kételyeim , hogy kitalálják majd, de hogy a megoldás vérlázító pof@'tlanság lesz, abban egészen biztos vagyok.
Mert hogy százmilliárdokról lemondani nem fognak.
|
|
|
|
|
Igen, valamit mintha javult volna.
|
|
|
|
|
Ha már úgyis a fantasztáknál tartunk:.
.
www.origo.hu/gazdasag/20210113-gm-fiat-chrysler-repulo-autok.html
.
Elég durván röhejes lenne azért ez, mármint a 2023-as évszám.
De persze cáfoljanak rám.
Jelenleg néhány száz grammosnál nehezebb drónok használata sincs rendesen szabályozva.
Nem beszélve, hogy először a kisebb küldemények drónos postázását kéne megoldani, műszakilag, gazdaságilag, etikailag, balesetvédelmileg.
A Tecsőre átkattintva ott is röhögnek a kommentelők.
Komolytalan bagázs ez a GM.
|
|
|
|
|
A Teslára visszatérve:
1. csak úgy berobban az ablaka?
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/01/12/magatol_tort_darabokra_egy_tesla_model_3_ablaka/
|
2 félvezetőhiány miatt állnak autógyárak.
Code: |
https://itcafe.hu/hir/autoipar_leallas_felvezeto_hiany.html
|
Hát hajrá "okosautó"
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
pár kattintás alapján azt mondom észrevehető.
|
|
|
|
|
Ahoj!
Mától gyorsabb környezetre került a weboldal...remélem érezhető lesz.
|
|
|
|
|
Persze, tudon, de azt az egyet nem ismertem.
A zsugás teljes neve Namilesz Teosztasz.
Illetve még a kedvenceim:
Görög vendéglősök, Abrosz Tisztakosz és Kosztasz Fenerosz.
De befejeztem...
A cikkhez, igen én is pont eszondom, hogy hogyan lesz ezekből az átlagembereknek autó, illetve a töltés q lassú, a kémiai anyagokból kevés van, gyúlékony, nehéz; illetve sok autó egyszerre töltéséhez q sok hely szükséges, illetve baromi vastag vezetékek, drótok az elosztóhoz; már ez brutális mennyiségű probléma.És akkor ezzel szemben áll a mérleg másik serpenyőjében a fanatizmus, meg a tőzsdei hiszékenység.
De úgy vagyok vele, hogy már semmin se lepődök meg, meg a semmi ellenkezőjén sem.
Meg végtére is pont leszarom, hogy mivel megyen az autó, ha elvisz és visszahoz, ki tudom fizetni, és meg tudom tankolni(pénzben és időben értelmesen), akkor a faxom se bánja, jöjjön a villanyautó.Csak hát ettől hol vagyunk még?
Minden esetre a 2020-as évtized érdekesnek ígérkezik...
De azt sem vitatom, hogy a Répa kartárs eléggé elment villanypápa-fanboly irányba, napnál világosabb.Persze nincs bajom vele, hadd legyen ilyen is.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=73r5m2D1DIE
|
Belga One More Round egy öregecskedő Volverért.
|
|
|
|
|
Ó, vannak még ilyen hülyeségek
Görög kártyás: Teosztasz. Görög buzi: Farbatosz.
Lengyel boltos: Mikonyitszky.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
eléggé fanboy jellegű az egész cikk. Meg vannak benne dolgok, amiket csak úgy megemlít, és nem fejti ki, pedig elég lényeges lenne. Pl azt írja, ha atomból van előállítva az energia, akkor összességében az üzemeltetés tisztább, mint a benzin/dízel. Oké és ahol szénből van előállítva?
Az ár szintén. Rendben, hogy jön a tömegtermelés, de az akkuhoz használ fémek ára meg kúszik feljebb. Az hogyan fogja befolyásolni mondjuk 5 év múlva az autó árát?
Illetve lesz-e belőle 3,5 milliós verzió átlag Józsi bácsinak?
|
|
|
|
|
Cikk után: hát ja, nehéz erre mit mondani.Én azt nem látom, hogy hogyan lesz egy átlagembernek huszon millió forintos villanyautója.Mert oké, vannak a gazdagok, de azért azok is elfogynak egy idő után, meg nem fognak százasával venni Teslát, csak mert megtehetik...És akkor még a töltési problémákról (fizikai, kémiai, földrajzi) nem is beszéltünk.
De lehet, hogy tényleg mi vagyunk a begyepesedett, múltban ragadt kőagyak, és Musk meg a helikopter.Ez sincs kizárva.
Hanem ez a tőzsdézés is egy kiba..tt humbug, eddig is sejtettem, de most már biztosra tudom, jó volt a keretes cikk.
Az a NIO autógyáras rész maga, a döbbenet.
|
|
|
|
|
Ezt a Porho-t nem ismertem, kösz...
A cikket meg most nyitom.
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=MhFfhgUYY3k
|
A böhömke azért ott van a szeren, bakker...
Meg a szar Sziklás hegység is, ahol mennek vele valszeg.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
finn síelő: Porho Hessinnen
Más: cikk a Tesláról. Meglátjuk mi lesz ebből az egészből...
Code: |
https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2021/01/08/tesla_reszvenyarfolyam_rekord_autoipar_jovo/
|
|
|
|
|
|
Na, németül nem tudtam semmit(most se sokat), úgyhogy akkor azért volt nekem új ez.
Igen, elképesztő, milyen raklap mennyiségű szó jön az angolból és a németből is.Kicsit kitekerve, pár betű megváltoztatva, ha nagyon kell...
)
És a dán, a norvég meg a holland is ugyanez, kicsit a svéd szavak vannak kitekerve.
Érdekes, na.
A finn viszont rettenetes, megtanulhatatlannak gondolom, bár minden évben jó pár százezer gyereknek sikerül...
Irgalmatlan bükkfanyelv.
.
-Hogy hívják a finn kidobóembert?
-???
-Hälljamagää Määnjäninnän.
Bár lehetne éppen palóc is.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
az első néhányat néztem aztán annyira már nem érdekelt később. Hát vannak árak...
Magyarba biztos a német smutzigból jön a szó, az is piszkos. A svéd meg ugye német jellegű nyelv, szóval nem csoda.
|
|
|
|
|
Inrock, szoktad nézni a Tottakáron ezt a kártotó nevű tippelgetős játékot?
Nem tudom, nekem erősen nevetségesek az összegek, amik a teszt szerint a valóságot adják.Ezek alapján a te alsóközepesen meghúzott V40-edre is ki kellett volna fizetniük vagy egy millió forintot...
Akkor tudnám elfogadni ezeket az összegeket, ha ebből még lejön a rohadék "avultatás", ami ugye kb 50% szokott lenni simán.
Bár elismerem, nem volt magyarországi káreseményem legalább 15 éve, de csodálkoznék, ha ilyen jól fizetnének a közismerten smucig biztosítók.
Érdekesség: van a svéd nyelvben is egy ilyen szó, hogy smutsig, azt jelenti, hogy koszos.
|
|
|
|
|
BUÉK kollégák
|
|
|
|
|
Újévi vallpépper, ha szeretik mások is:
|
|
|
|
|
Jó, hogy írtál típust, kösz.Utána is sasolok.Valóban, ezekkel egyszerűbb is lehet.
|
|
|
|
|
Boldog új évet mindenkinek!
|
|
|
|
|
Lehet, hogy saját maga is méri a betöltött energiát, de egyébként sem nagyon kell trükközni: sok éve léteznek hálózati fogyasztásmérők ilyen célra.
Nekem pl. egy ún. Energy Check 3000 típusúm van. Keresztbe-hosszába minden tücsköt-bogarat méricskélek vele a házban, mert háklis vagyok a fogyasztásokra (standbyra is).
|
|
|
|
|
Vagy használható a feszültségre a delej szó Régebben így is hívták.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát igen... nagyon nem arra megy a Volvo, ami nekem szimpatikus lenne.
De majd 10 év múlva meglátjuk.
|
|
|
|
|
Esetleg a kocsi a saját műszerfalon, vagy appban jelezheti még, mennyit szürcsölt.Most ránéztem a típusra, durva egy gép lehet, főleg, hogy még csak pár éves valszeg, és eléggé "ingatlan-árban" mozoghat...
Be is bökne gondolom, ha bármi baja is lenne.
|
|
|
|
|
Na, ez jól hangzik, grat a vashoz.A villany zabálás is érdekes adat lehet.Ha be tudsz építeni egy multimétert a töltő körébe (mondjuk építeni egy speciális hosszabbítót), akkor a mért áramerősségből, az időből meg a feszejből* már számolható a felvett teljesítmény.Feltéve, hogy a kocsi lineárisan, mindig egyforma áramerősséggel töltődik.Ami persze koránt sem biztos...
Persze lehet figyelni a villanyórát is, ha a töltés idejére mindent le tud húzni az ember, hüttőt**, klímát, mosógépet, stb...Nem tudom, van-e még más módszer?
*= a katonaságban volt egy csóka, századosi rangban, valami műszaki tiszt, aki így hívta a feszültséget, azóta imádom ezt a szót, fantasztikus...
**= ezt meg a reklámban mondta így a parasztnéne, hogy mindig hüttőbá káll tánni.Így, tájszólással.Ez is megmaradt bennem.
|
|
|
|
|
Na tessék, Csikós lelépett a TC-tól, jövőre a szpídzónnál fog melózni, amit pedzegetett is korábban.A TC már, a SZ meg még eléggé gyengécske, legalább is szövegben.Hátha majd a kopasz javít a dolgon.
De most van is releváns cikk:
speedzone.hu/6831/
Ha ez így lesz, asszem ez volt az utolsó Volverünk, vagy legalább is fiatalabbat biztos nem veszünk.
A kib@sz0tt suv-mánia még drágábbá teszi ezt a márkát, ami már egyébként is veszettül túlárazott.Akármennyire is jó, stabil gépek ezek.Szomorú.
|
|
|
|
|
Én ugyan ritkán írok, mert nincs mit / miről, de azért sűrűn olvasgatlak benneteket
Na jó, megírom, hogy októberben átesett a műszakin a 16 éves S40-esem. Csont nélkül, mert annyira rendben van, hogy a vizsgabiztos pl. a világításokat nem is nézte, nem akarta az idejét pazarolni. Egy héttel korábban első féktárcsacsere volt 110 ekm-nél, mást nem kellett rajta csinálni...
Kár lenne még beszántani ezt a fórumot, időnként jönnek hasznos infok.
Ígértem én is, hogy a lányomék XC60 T8-asáról majd írok, de nincs mit. Jól szolgál, semmi hír... Csináltam neki dedikált konnektort a villanyóránknál, hogy amikor eljönnek hozzánk, mindig megetethessék. Egyszer majd megmérem, mennyit eszik meg éhgyomorra.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
szerintem mindegy mivel megy, ha többre értékeli a vezetői tudását, mint amennyi valójában. Meg megy mintaállat.
|
|
|
|
|
Igen, a V40 tényleg q kicsi, a leváltásra kerülő ék alakú.Nem tudom, miért jó az, hogy nincs egy átlagos Fóka, Astra, Golf méretű kombija a Volvernek.Csak ez a barom SUV mánia.Na mindegy, ők tudják.
|
|
|
|
|
Rendesen lebontotta a teherautó elejét az XC90 is.
Ezt meg tegnap dobta fel a jutyúb ugyanerről az oldalról:
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=forKDgmvnfo&feature=youtu.be
|
Ez már nagyon nem mókás. Made in Hungary.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
érdekes, V50-et összerakhatnának már. Nem is értem miért nem tűnik fel nekik, hogy a V40 kicsi (már sokadjára írom le, hogy igazából az V30), a V60 pedig nagy.
Bezzeg XC20 felé terjeszkedni van eszük
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=g3UES_f3Bno
|
Volvo XC90 vs DAF truck. Eléggé ühhnyje-kategóriás az eset.
A csávó nem hogy túlélte, hanem még kommentel is a videó alatt, már ha nem fake a dolog.
Nem tudom, mondjuk egy kis Yarisból, Picánsból mi maradt volna...
Volver az életért.
|
|
|
|
|
Nahát, belebotlottam egy 2017-es Teknikens Várld (Műszaki Világ, svéd autós, Volvós újság papíron és neten) cikkbe, ahol a 2025-ig tervezett új típusokat mutatják be.
Van pár érdekes elképzelés, XC20, S50, új XC90, P1800, Polestar-dolgok; majd kiderül, hogy beborul-e vagy sem...
teknikensvarld.se/nyheter/bil-och-trafik/alla-nya-volvo-modeller-fram-till-2025-540645/
Svédül van természetesen, de hátha érdekes valakinek. Meg lehet a képeket is nézni.
Itt van a nyitókép lóba szó méretben:
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
|
|
|
|
|
Az-az.
Mondjuk egy projektnek, kihívásból, hobbiból stb, még okés volna.De így...
Eh.
Hanem, minden kedves Volvernek és Re-Volvernek nagyon boldog, álldott karácsonyt kívánok!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
vett egy törött autót, hogy majd abban utazik a felesége, meg gondolom a gyerek is. Mekkora észkombájn
|
|
|
|
|
Kéne valami általános autós topic, vagy blog, ahol mindenfélét ki lehet dumálgatni és nem anyázkodik senki.Olyasmi, mint régen volt a TC is, hogy minden hírhez, cikkhez, teszthez volt kommentablak a bloghun.Ez volt a legjobb az egészben, az ember egy csomó mindent megtudott, sokszor fontosabb dolgokat is mint amit a cikkben írtak.És a bloghu az még valamennyire működött is.De hát hol van az már, ugye.Ha jól olvasok a sorok közt, már Csikós is kifelé nézeget, valszeg érik egy melóhely-váltás nála is.
Az egyik legutóbbi szerelős posztjában elejtett megjegyzéseket.
Vagy ha nem, hát kisnyúl, majd kiderül.
|
|
|
|
|
Bocs, hogy off, de úgyis uborkaszezon van, meg az on-kommentektől sem kell a szervernek félnie, hogy elfüstöl benne a vinyó...
Szóval beszélgettük itt ez a szalagkorlátnak magát nekivezető Bömbikét, meg hogy a gyár szerint totalcar-os a gép, csak mert kicsit megkaristolódott, meg kifordult az egyik kereke.Meg hogy én hüledeztem, hogy biccsplíz, káeurópában ezen a totalcaron csak röhögnének és egy délután kipofoznák eladhatóra.
Na, tök véletlenül rábukkantam egy faszi videójára, aki a terhes nejének vett egy X6M Bömbikét (mert hát mivel is járjon az asszonyka szegény... ), a gond csak az vele, hogy a kocsi harmada eltűnt, pontosabban az utastérben van kosárban.Mert hogy egy kicsit lezúzták, szétszakították az A-oszlopnál, éppen hogy fényezési sérültre...
Szóval azt akarom ebből kihozni, hogy ha ezt meglátnák a gyáriak, szerintem elvörösödnének.
Mondjuk elismerés, ha a csávó tényleg visszaépíti (megérdemelne egy főmérnöki állást a gyárban, kábé...) de hogy nem szabadna gyilkossági kísérletnél enyhébben elítélni, ha használni is akarja az utakon, az is hétszentség.
Itt van a kocsi, az első rész, és mivel már közben egész döbbenetesen elhalad van már 33. epizód is.
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=PfC0foCf_GU
|
Érdemes már csak átfutni is rajta, az ember a fejét fogja.
Meg a kommentelők is.
Nekem már az is döbbenet, hogy pótkerékkel le tudott állni a trélerről, meg be a garázsba, talán a 2. v a 3. epizódban látható.
Van angol felirat, én is onnan értem azt, amit.Bár, akinek van füle az még nagyobb előnyben van. Írta, hogy 20 órát vezetett ezért a roncsért (nooormális??), de a kulcs nem került elő, így rendelnie kellett szalonból másikat, ami ehhez a kocsihoz ezerhétszáz usd(!!!!) csak maga a kulcs, asztakurvaélet...
Ha sikerül a csávónak 100%ban helyreállítania egy usák vidéki ház garazsában, akkor az elég durván szenzáció lesz, hallunk még róla biztosan.
Na de most már igyexem visszatérni a Volverekhez.
|
|
|
|
|
Kicsit nagyok a kerekei. És kombi van-e belőle?
|
|
|
|
|
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=RbZQ1WgI6KI
|
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
és rendes motort akar bele
|
|
|
|
|
totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2020/12/17/v8-as_varosi_terepjaroba_tennem_a_csaladot/
Ismerek idekint egy szerb csávót, kábé egy fél fejjel magasabb nálam is, olyan 210cm körül lehet simán a faszi...Vastag, tagbaszakadt állat ő is. (Az apja meg szakasztott Surda-kinézetű öregúr. ) )
Na, annak van ilyen 1. gen. XC90-je (nem biztos, hogy vényóc), de kábé őróla (meg esetleg magamról) érteném meg, hogy ilyen autót városban használ valaki...A neje is magas, de vékony, gyönyörű csaj és van 3 gyerekük, ráadásul az egyik még karon ülő szóval náluk helyénvaló választás egy ilyen dömperke.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
fantasztikus
|
|
|
|
|
bpiautosok.hu/video-biciklis-nem-de-a-rendorauto-legalabb-kihasznalta-a-nagykoruti-kerekparsav-elonyeit-a-tegnapi-csucsban/
.
Pofátlan(tan)ítás, mi?Az anyjuk p!cs@'ját...
Örülök, hogy ezek is felkerülnek a netre, lexebb öröm a káröröm.
Azt írják a mai hírekben, hogy eljárás foganatosítása alá lesznek majd vonva.
Gondolom, ez kimerül majd annyiban, hogy az alezredes jól leb@$$2a a hadnagyot, hogy hüjegyerek, legyél már eszednél, legközelebb 2 7 laktanyafogság; oszt mindenki megy dógára.
És hogy hogy jön ez ide? Végig láthatunk egy Volvert h-turul, tehát on topic!
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ja, olvastam a reagálós leveleket. Katasztrófa.
|
|
|
|
|
Kösz a választ, akkor az a Totoja egy korrekt termék.Hány meg hány cikkben van, hogy minden egyes motor-reboot után újra ki kell nyomkodni ezeket a szarokat.Vezetéshátráltató rendszernek fogom eztán hívni.Mondjuk én megkeresném a tápvezetékét és kapcsolót forrasztanék rá, az q isten... (Gondolom, a vizsgán kell tudni demonstrálni a működőképességét, otána viszont megint off lenne a következőig.)
Ja, és a Bönbikés cikknek van folytatása, az sem jobb semmivel.Atyám az égben, hogy ezért nem hullanak fejek sehol sem, botrány...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
épp az előbb olvastam én is. Én tuti nem adnék ilyenért pénzt, ha nekem lenne lehetőségem egy vadiúj autót összeállítani. Amúgy egyetértek, ez tesztelés, nem működő funkció.
A Toyotában van valami sávelhagyásra figyelmeztető cucc, asszem ki van kapcsolva (egyszer kell átkapcsolni, szerencsére nem kell babrálni minden indításkor), soha nem jelzett, de nem is kell nekem.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/03/a_szalagkorlatba_vezette_magat_a_bmw/
(Tegyük fel, hogy tényleg nem a sofőr aludt be a kikapcsolt rendszer mellett és sodródott le az útról.)
Aranyos, nem?És hétszentség, hogy ez nem csak Bömbike-specifikum (már mint, hogy tesztelőnek használják a vásárlókat) hanem akár a Volver vagy bármelyik gyártó is megcsinálja lazán...Sose kéne ilyen szar megoldás, hogy az autó közlekedési jellegű döntéseket hozzon helyettem...WTF???
Például mi van akkor, ha be van kapcsolva ez a rohadás sávfigyelő (mert mondjuk elfelejtettem kilőni induláskor), és haladás közben hirtelen kiugrik elém valami, valaki, esetleg utolérek egy balesetet a beláthatatlan kanyar mögött és mondjuk félre akarom kapni a kormányt, persze nyilván nem indexelve, mert kábé pont leszarom ijedtemben.Szóval ilyenkor a sávelhagyás-figyelő szépen visszakormányoz és el kell üssem az óvodáscsoportot, vagy bele kell rohanjak az égő roncsokba én is???
Inrock, neked van ilyesmi az új vasban?Ha igen, mennyire rühelled?
Visszatérve a cikkre, a tulajdonos képes volt egy újabb, szinte ugyanilyen Bönbikét rendelni..?Asztaqrva. :-ooo
Mit lehet erre mondani?Ez a tökéletes vásárló a gyár számára... :DDDD Ja, és grat az anyagi helyzetéhez.
A harmadik meg, hogy ennyitől gazdasági totalcaros egy 25 mihályba kerülő kocsi?Ne bökje már meg.Ezt káeurópában simán újjáépítik és haszonnal adják el...
)))))
És még az a videó is..."a vezetéstámogató rendszer használata nagyobb odafigyelést igényel és veszélyesebb, mint a mellőzése" Bróhaha!! Eskü, bazzegh, ugyanezt gondoltam én is, pedig még nem tartottam ott a cikkben.
Ennél fogva röhej, hogy nem tiltják be az egész iparágat.Akkor engedélyeznék ilyet éles, közúti rendszerbe állítani, ha 99% felett van a működési pontosság, megbízhatóság.És nem csak Ausztriában esetleg, hanem Moldáviában, meg Mongóliában használva is.
Olyan meg úgysem lesz sose.
Szumma-szummárum, amíg egy ilyen rendszernek a működési leírásában egyetlen egy feltételes módban megfogalmazott szó is szerepel, illetve a legcsekélyebb formában is hárítja a gyártó a felelősséget, addig üzemképtelennek kell nyilvánítani.Hülye az, aki ezért pénzt ad.
|
|
|
|
|