Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...78910111213...572
    gegee 2021/07/05 18:45 (56426)
    Na hát én telefonról már évek óta nem írok, kommentelek sehová.Az egy botrány, csinálja, akinek hat anyja van.
    Inkább megvárom, míg hazaérek és rendesen, asztali gépről.
    Brrrrr.
    gegee 2021/07/05 18:43 (56425)
    Vuk Draskovics, vagy esetleg Draskovics Tibor unokája, fia:

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=f6Ch-afoybA

    Inrock, nekem csak a Tecsős linkeket kell code parancsok közé tenni, a többi látszódik szépen az előnézetben.Nálad minden linkhez kell a code parancs?

    Ez a gép nem Wiktoré?
    inrock 2021/07/05 16:37 (56424)
    Halló Kollégák,

    szerintem telóról írta, és nem volt kedve az automatikus kiegészítést kijavítani. De tényleg elég fura néhány helyen
    gegee 2021/07/04 13:30 (56423)
    Micsoda Dörrög Zultán nyelvezete van a kollegának, nem?
    inrock 2021/07/04 09:07 (56422)
    Halló Kollégák,

    szerintem legjobb, ha elviszed egy szervizbe.
    Kelemen 2021/07/03 16:54 (56421)
    Hello segítséget szeretnék kérni neme van egy Volvo v50 2.0 dizzel 2009 évjártu kocsim most egyszerre lyat program dukál amit nem tudom mi lehet .egyszer egyszer nagyon zörgösen hangosan recsegve indul de nem a generátor mert már jár a motor és akkor is van hangja . De ezz hamar el múlik nem volt idöm fel venni videóra .mert nem minden iditásnál csinálja. De van egy katogo hang ami még maradt majdnem olyan mint egy relé katona de szerintem az nem lehet mert sémi másnem megy csak a motor és az elég hangos .meg próbálok videót fel tölteni mert arról van videón .ebben szeretném kérni a tanácsot hogy ez mi lehet . Hozzáteszem most kb 1honapja volt vezérmüszij cseremeg a hozátartozö török meg vízpumpa .
    gegee 2021/07/02 03:52 (56420)
    Na csak mer' Tottakár Parkoló Parádé az volt.
    gegee 2021/07/02 03:51 (56419)
    Bakker, akkor csak tudod, mi a soft touch...
    Az a gyanús, "minőséginek" mondott, elundormányosodó réteg pontosan.
    Úgy tudtam, hogy a Wolslágen-csoport autóira jellemző ez csak.
    gegee 2021/07/01 22:54 (56418)
    Jaja, épp néztem, csak máshol.Gondolom, lesz vagy 40 millió forint biztos, tömegek fognak tolongani érte...
    inrock 2021/07/01 18:31 (56417)
    Ja, amúgy lehet, de korlátozások még mindig vannak (mivel 500 főt meghaladó rendezvény), és maradnak is:
    Code:

    https://koronavirus.gov.hu/cikkek/55-millio-beoltott-utan-megszunik-kotelezo-maszkviseles-es-ujabb-korlatozasok-kerulnek
    inrock 2021/07/01 16:25 (56416)
    Halló Kollégák,

    itt a következő Volvo koncepcióautó:
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/07/01/concept_recharge_korszakhatar_a_volvonal/


    Remélem ténylegesen majd nem így fog kinézni
    inrock 2021/06/30 16:23 (56415)
    Halló Kollégák,

    azt nem tudom mi a soft touch, de szerintem nincs a régebbi Volvókban.
    Arról van szó, hogy a műanyag tekerőgombok felülete egy idő után radírgumiszerűvé válik, továbbá enyhén ragadós lesz. Koszos kézzel történő babrálással lehet gyorsítani a folyamaton.
    gegee 2021/06/30 15:54 (56414)
    Ja, urak, egy korai kérdés: Volvo találkozót lehet már tartani?
    gegee 2021/06/30 15:53 (56413)
    totalcar.hu/magazin/technika/2021/06/29/a_meg_nem_ertett_kettomegu_lendkerek_esete_a_fogyasztassal/
    .
    Nahát, továbbra sem vagyok meggyőzve, hogy nekem ez feltétlenül szükséges egy autóba.
    20-25 évvel ezelőtt is tök jól elvoltunk enélkül a sz@r nélkül.
    A Zemberek jó része állítom, hogy célzottan keresi a kettőstömegű lendkerék nélkül gyártott típusokat, és csak helyeselni tudom a döntésüket ezért.
    gegee 2021/06/30 15:50 (56412)
    Volvoban is van soft touch réteg? Na, ez újdonság nekem.
    inrock 2021/06/29 17:49 (56411)
    Halló Kollégák,

    hasznos infó Kár, hogy már nincs rá szükségem...
    monohisztor 2021/06/29 11:16 (56410)
    Egy régebbi posztban érdeklődtem arról, hogy van-e bevált módszer a ragacsossá vált klíma- és rádiógombok megtisztítására. Most, hogy a klímavezérlőt amúgy is kiszereltem, újból utánajártam a kérdésnek, és végül sikerrel jártam. A megoldás: a szutymós gombokat denaturált szeszbe kell áztatni 5-10 percre, majd fogkefével lesúrolni róluk a trutyit. Ez csak az igazán ragacsos gomboknál működött, a nagyon enyhéknél nem, de azokat nem is bántotta. A felület tapintása természetesen nem marad soft touch, hanem kicsit fényes, de még így is százszor jobb, mint ragacsosan...
    monohisztor 2021/06/27 18:28 (56409)
    Nyomtam én neki img-t előtte is, utána is, mégsem csatolja. Méretkorlátot nem látok sehol, a *.jpg meg csak nem lehet akadály...
    Gondolom, már az előnézetben is jól kellene mutatnia.
    inrock 2021/06/27 09:54 (56408)
    Halló Kollégák,

    nem csak kitallózni kell a képet, hanem be is illeszteni a mellette levő img gombbal.
    gegee 2021/06/27 04:05 (56407)
    Az igazság az, hogy a dolog fizikája miatt ilyenkor a hátsó autónak sokkal kisebb az esélye megúszni a dolgot.Ugyanis a nagy satuzástól (már ha nem fékezés nélkül rongyol bele valaki az előtte lévőbe) a kocsi orra óriásit bólint, szinte alácsúszik az előtte lévőnek, és ha annak alulról jó a kiképzése, és/vagy rozsdamentes is, akkor szinte simán lehet sérülésmentes az első autó hátulja, vagy könnyen tűnik annak.
    Nem magamtól vagyok ilyen okos, volt erről valahol egy cikk.
    monohisztor 2021/06/26 17:02 (56406)
    Hogy a bánatba lehet csatolni? Kiválasztom, mégsem megy el!
    monohisztor 2021/06/26 17:01 (56405)
    Valahogy lemaradt a kép...
    monohisztor 2021/06/26 16:58 (56404)
    Újra időszerűvé vált egy kis karbantartás a gépemen. Most az automata klíma kezdett rendetlenkedni. Véletlenszerűen változik a venti fordulatszáma, néha még 0 állásban is felpörög. A neten sok hasonló panasz van, a megoldás a poti kontakthibájának a megszüntetése. Én a csere mellett döntöttem, már meg is rendeltem az újakat, mert akkor már a másik szélsőt is kicserélem; végülis 16 éves gépnél megbocsátható...
    Ha már lúd, a gombok háttérvilágítását is megjavítottam, mert mind3 izzó ki volt égve. Hasonlóan a korábbi projektemhez, most is LED-esítettem, kékre, mint a világításpanelben, így színben is harmonizál legalább azzal.
    Üdv mindenkinek és biztonságos közlekedést!
    monohisztor 2021/06/26 11:35 (56403)
    Velem is történt hasonló ráfutásos dolog még 2001-ben. Én az S40-emmel megálltam egy mentő miatt, hátulról belémcsattant egy Opel Astra. Volt nagy recsegés-ropogás... Gondoltam magamban, b+, szép új kis autóm máris összetört . Kiszálltunk, hogy elintézzük a papírokat, és nézem-nézem, akárhogy nézem, nem látom semmi nyomát az ütközésnek. Hiszitek, vagy sem, egyszerűen nem lehetett felfedezni semmilyen sérülést. Azóta egy másikat hajtok (az utolsó régi S40-ek egyikét), és sajnos előfordult párszor hasonló hátsó incidens, de csak a komolyaknak látszik meg a nyoma.
    gegee 2021/06/25 00:32 (56402)
    Talán még az usákoknál létezik olcsó autó.De az is csak relatíve olcsó, pl, amekkora dög batár, kéne legyen 15 m forint, de ehhez képest mondjuk csak 9-10.
    Aki megteheti, annak azért szép kedvezmény.
    Nem tudok most hirtelen konkrét példát mondani, de láttam már onnan jövő netes oldalakon röhejes árakat.
    Pl emléxem V70-ek, XC70-ek kanadai hirdetéseire, a 3.2-es motorral szerelt gépek olcsóbbak voltak, mint Európában az ugyanilyen korú, futásteljesítményű fapados modellek...
    Bazzegh.
    gegee 2021/06/25 00:26 (56401)
    És már így is kurva drága minden új kocsi, mindegyik.
    Már egy Dália Sandero is lassan négyfél, meg öt guriga, wtf?

    Pár éve még kettő-kettőfél körül voltak.
    Pof@'m leszakad lassan.
    A villanyautók árai is úgy fognak közelíteni a benzinesek áraihoz, hogy a benzinesekét emelik fel ugyanannyira és nem pedig úgy, ahogy kellene, hogy a villanyverdákat olcsósítják...
    gegee 2021/06/25 00:21 (56400)
    Az a baj, hogy az annyiba is kerülne, mint 30 évnyi másik autó...
    Legalább is eszondják ilyenkor az okosok.
    gegee 2021/06/25 00:19 (56399)
    www.penzcentrum.hu/auto/20160428/csunya-latvany-autopalyan-daralta-be-a-volvo-a-kis-fiatot-video-1049350

    Gyökér Pénzcentum.Biztosan a Volver volt a hibás, valszeg túl közel ment a Pandás előtt...Ahogy az szokott lenni.
    inrock 2021/06/21 16:30 (56398)
    Halló Kollégák,

    bizony.
    Wildhorse 2021/06/20 10:32 (56397)
    IMHO ha egy autógyár arra törekedne, hogy közel semleges lenne a környezet szenyezésben, akkor azt mondaná, hogy az autóit az utókornak is gyártja:
    - tartós, nem korrodáló elemek
    - min 30 évig teljes alkatrészellátás (műanyag bizbaszokat beleértve)




    Talán a Lada Samara a legjobb példa. Csak azok a fránya trendek és elektronikával túlbonyolizált autók.....
    inrock 2021/06/18 21:33 (56396)
    Halló Kollégák,

    jön(?) a szénmentes acél. Mondjuk az már nem is acél, de ilyenen most ne akadjunk fent
    Code:

    https://www.vezess.hu/hirek/2021/06/18/szenmentes-acelbol-epitene-autot-a-volvo/
    gegee 2021/06/12 07:52 (56395)
    Hát jah, csak az a baj, hogy nagyon kevesen maradtunk.Már Inrock is inkognitóban van.
    inrock 2021/06/10 16:49 (56394)
    Halló Kollégák,

    hát bizony jó rég óta itt lebzselünk
    Wildhorse 2021/06/10 13:32 (56393)
    Egyébként az megvan, hogy 12 éves az oldal? És az akkor technológiával fut még mindig
    Wildhorse 2021/06/10 13:31 (56392)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    Paci, zavart érzek az erőben
    Az előbb kaptam egy üzenetet a wiw rendszerén keresztül, hogy valaki üzenetet küldött nekem. Az üzenet keltezése 2019 dec. 29. Még boldog új évet is kívánt



    Jaja. Egy ideje nem ment rendesen az ütemezett feladat ami 10 perceként lefutott és kiküldte a rendszerüzeneteket. Ezt most rendbenraktam és most már megy.


    Bocsi a kavarodásért
    Wildhorse 2021/06/10 13:24 (56391)
    no para
    gegee 2021/06/09 12:26 (56390)
    Loller!

    Idevágó: index.hu/napirajz/2012/08/17/mas_foldresz/
    Remélem, Wadló úr nem sértődik meg...
    inrock 2021/06/08 19:20 (56389)
    Halló Kollégák,

    Paci, zavart érzek az erőben
    Az előbb kaptam egy üzenetet a wiw rendszerén keresztül, hogy valaki üzenetet küldött nekem. Az üzenet keltezése 2019 dec. 29. Még boldog új évet is kívánt
    gegee 2021/06/06 06:18 (56388)
    Üdv, nem lehet, hogy a hűtőrendszer csöveit látod?És az szintén nem lehet, hogy az a cső csak elvezeti a folyadékot?Vagyis hogy fölötte csurog valahonnan valami és a vastag csöven meg csak elfolyik tovább?A szerelő csak így ránézésre aszondja, hogy turbócsere?Kemény... Jó hogy nem teljes motor- és váltócsere...A turbóhibát tudtommal durván érezni lehet, töredékére esik vissza az autó ereje.Szerintem vidd el igazi Volvós szervízbe (olyan helyre, amit a helybéliek is ajánlanak), ahol már láttak ilyen típust, lehet, hogy csak egy tömítést kell valahol cserélni.
    inrock 2021/06/05 13:06 (56387)
    Halló Kollégák,

    sajnos nincs köztünk szerelő, de én nem cseréltetnék turbót amiatt, mert valahol valami tömítés elengedett. Szerintem vidd el márkaszervizbe.
    richard 2021/06/04 11:55 (56386)
    sziasztok

    szeretnem a tancsatokat Kerni:
    Kulfoldon elek ezért a helyes irarasom nem lesz korrekt amiért elnézést is kerek.

    Amiért hozzatok fordulok segítségért, hogy a kocsim alatt olaj foltok jelentek meg. Egy 2015-os (2016 modell) volvo xc90 D5 (225 LE) vezetek. most 6 eves es csak 91.000km van benne. Maga az auto hibátlan, de most a motor alatt a bal oldalon olaj folt jelent meg.

    Total Haikus vagyok (csak nagyon sokat vezetek) ezért valószínűleg nevetségesen írom most le a problémat:
    Megneztuk alulról es a bal oldalon a motor legelején alul van egy fekete nagy "gumi csö" ahol olaj szivárog. Érdekes módon ugyan ez a "gumi csö" a jobb oldalon nem szivárog. Közepén hátrébb alul van megy egy "gumi csö" ami szinten szivárog. Nincsen teljesítmény visszaesés es nincs jelentős olaj fogyasztás. Ezek a "gumi csövek" olyan vastagok mint az alkarom.

    A szerelő (nem szakszerviz), azt mondja turbó csere (ami egy kisebb vagyon), de en kizártnak tartom, hogy egy 6 eves 91.000km futott Volvo aminek en a második tulajdonosa vagyok (az első tulajdonos maga a Volvo kereskedés igazgatója volt mint céges auto, es en is teljesen normálisan használom az autót, kiemelem) szetmenyjen a turbolya.

    Mi a velemnyetek? Ez tényleg turbó probléma lehet vagy csak a tömítések mentek szét a csöveken?
    Flore is köszönöm a segitegteket.

    es sorry a magyar helyesírási hibakert
    gegee 2021/06/02 21:05 (56385)
    Jaja, most olvastam a kommenteket, nincs nagy baja, épp csak 800e-t kéne rákölteni...
    Azért az otthon nem kevés pénz.
    Bár azt is szokták írni, hogy ez az Avalon szereti, ha vastagon fog a ceruza.
    Meg hogy így meg úgy a márkaszerviz.Az sem különb hely, ott nem jobban dolgoznak, hanem inkább csak drágábban.
    Idekint is hasonló a helyzet az árakkal.Van egy szervizlánc, ahol rendre olyan ajánlatokat kapok, hogy fogom a fejem...Máshol megcsinálják a harmadából.
    inrock 2021/06/02 18:38 (56384)
    Halló Kollégák,

    kint a vizsgálat is. 780k az Avalon ajánlata
    Törött stabpálca, folyik az olaj sok helyütt, radiátorok cseréje, turbó felújítás.
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=tj5BGdGPxUM
    gegee 2021/05/31 20:09 (56383)
    totalcar.hu/magazin/technika/2021/05/31/fotelnepper_volvo_v50_-_2007./

    Nofene, megint Volver.Mondjuk egy V70-nek jobban örültem volna.
    gegee 2021/05/30 05:34 (56382)
    A műhelyében én is jártam, a régi kocsink éves szervize rendszeresen ott volt, mikor hazalátogattunk.Láttam a sok kis Volvert, de azok szerintem méretarányos modellautók voltak, nem medzsók.Más típust viszont nem láttam.Na mindegy, hátha elmondja, ha egyszer erre jár.
    gegee 2021/05/30 05:12 (56381)
    Teljesen igaz.Mikor a nejem kocsiját el kellett adni, nem viccelek, egy órán belül sikerült a buzinesszt nyélbe ütni (lehet, írtam már itt).Egyszerűen nem volt kitartva az ára, meg nekünk is csipkedni kellett magunkat, mert ahol állt, kellett a hely a terület tulajának (lakótárs parkolóhelye, aki megengedte használni, amíg elmegy szabira).
    És azért tartott ilyen "sokáig" eladni, mert a vevő otthon hagyta a bankkártyáját, amivel meglátogatta a nyerőgépet, loller.
    Én magam se hittem el.Egy kicsit azért kijjebb is tarthattam volna az árát... , ennyire azért nem kellett volna rohanni, egy 4-5 nap lett volna, de végül nem bánkódtam így se.
    .
    Most majd valszeg kell ingatlant eladni, ott is valahogy okosnak kéne lenni, el is menjen hamar, meg nem veszítsünk sokat se.
    Apropó, nem érdekel valakit lakás Köcskeméten, megyei kórháznál, földszinten 60 nm?
    inrock 2021/05/29 10:08 (56380)
    Mikor szüleim eladták a házat, mondta az ingatlankereskedő, hogy sok eladó nem képes jól belőni az árat, de hát ők azok akik hirdetnek, nem pedig eladnak
    inrock 2021/05/29 10:04 (56379)
    Egyetértek, így ahogy írtad.
    inrock 2021/05/29 10:03 (56378)
    Halló Kollégák,

    biztos az ő gyűjteménye. A műhelyében is van jónéhány Volvo. Nem gondoltam volna, hogy ekkora gyűjtő. A kinézete fura viszont Így fuxokkal kirakva még sosem láttam
    gegee 2021/05/29 01:57 (56377)
    www.penzcentrum.hu/auto/20210528/brutalis-mennyit-esik-3-ev-alatt-az-uj-autok-ara-itt-a-top-10-es-markalista-1114986

    Na, ez az ami Magyaroroszágon ismeretlen fogalom.Legalább is az eladók nem hajlandók értelmezni.
    ATC galériájában egy csomó használt gép jön fel a jóautók autókupec portálról, és csak fogja az ember a fejét, hogy 3-4 éves gépek vadul túlárazva, az új érték közeli áron van hirdetve...
    Persze, van aki hirdetgetni szereti az autóját, van aki meg eladni.
    gegee 2021/05/29 01:08 (56376)
    "változó vevői igények , hogy mennyivel csendesebb az alapjárat, finomabb a gyorsítás, kevesebb a rezgés, sőt a váltónak is jóval kisebb az igénybevétele. "
    Márpedig kurva jól elvoltunk eddig is enélkül a szar nélkül.Nekem ez az indok bullshit!
    Ez a "változó vevői igények" a legnagyobb kamu duma a világon, csakis a gyártók mesterséges igénykeltésén alapszik.
    De ha már mégis, miért nem lehet szerelhetővé, felújíthatóvá tenni, csak külön a rugót, tányért, istentudjamit cserélni?Jaaa, mert az nem jó anyagilag a gyártónak?Hát, rohadjon meg az összes.
    Mondom ezt úgy, hogy eddig még sose jött ki ez a probléma nekem, bár inkább csak mázlistának gondolom magam.
    Én inkább maradnék a rezgéseknél (sose volt baja semelyik kocsim váltójának se...), mint hogy egy ilyen szarra félmillió forint+szerelés+apróságok összegeket kelljen kiadni.
    gegee 2021/05/29 00:52 (56375)
    Haha, WRC Viktor a Tottakáron!

    totalcar.hu/magazin/szerelem/2021/05/28/matchbox_kisauto_gyujtemeny_video/

    Az vajon az ő teljes gyűjteménye?Eléggé asztakurva mennyiségnek tűnik.
    De miért van lefóliázva az egyik alkarja?
    Jó volna, ha jönne válaszolni.
    inrock 2021/05/28 16:31 (56374)
    Halló Kollégák,

    tessék kéttömegűre vigyázni:
    Code:

    https://totalcar.hu/magazin/technika/2021/05/28/igy_nyirod_ki_a_kettomegu_lendkereket/
    gegee 2021/05/26 18:13 (56373)
    Jaja, agyhalottak.Egyszerűen kapásból nem mennék arra,ha esik ez a kib@szott eső.
    inrock 2021/05/25 18:02 (56372)
    Halló Kollégák,

    gázlóátkelés brit módra. Az XC70 nem szórakozik
    A többség viszont egyszerű hülye. Nagy sebességgel belecsapni a vízbe...
    Code:

    https://totalcar.hu/belsoseg/2021/05/25/elkepeszto_mennyi_aldozata_van_mar_ennek_a_brit_tocsanak/
    inrock 2021/05/23 09:14 (56371)
    Halló Kollégák,

    hát érdekes
    gegee 2021/05/22 11:36 (56370)
    Csatlakoznék.Vagy esetleg valaki Volvo-meleg szerelő, buherátor; aki ezekkel a kocsikkal kel-fexik.De még külföldi fórumokba is belesasolnék, hátha írogatnak ilyesmit.
    gegee 2021/05/22 11:31 (56369)
    kontentbanya.reblog.hu/elvertek-a-rablot

    Nagyon szép az öregecskedő V70, amit körbebunyóznak...
    Szerintem egy kicsit fake ez a sztori, bár ki tudja.
    inrock 2021/05/22 10:05 (56368)
    Halló Kollégák,

    húha. Ilyennel még nem találkoztunk. Szerintem márkaszerviz tud csak segíteni.
    minimal 2021/05/22 08:44 (56367)
    Sziasztok! A napokban lett egy olyan hiba az autómnál (2007 S80 2.4 D5), hogy indítás után a navi képernyője és a rádió is 15-30mp-ként újra indul... a rádiónál ez olyan mintha ki-be kapcsolnám, a navinál meg a volvo logo és az utánna következő szöveg ismétlődik. Nem tudjátok mi lehet vagy kit keressek aki tud benne segíteni?
    Laci
    FerencT 2021/05/14 09:34 (56366)
    Köszönöm a válaszokat.
    A megoldást, ha lesz, majd megírom.
    gegee 2021/05/13 12:26 (56365)
    Aham.Hát akkor passz a kérdés részemről.Valszeg nem fox megúszni akkor egy óvatos, lábon vagy tréleren szaxervizbe való látogatást valami nagyobb városba.Pl Fészkesfehérvár? Ott azért már kéne lennie ilyesminek.Bár onnan meg már nem sok a főváros sem, az a 60 km már olymindegy.
    gegee 2021/05/13 12:21 (56364)
    Csak így poénból rákerestem, nekem 2/2 honlap is aszondja, hogy ez Ford származék motor.
    Nem tudom, hogy Ford motornál szükségképpen a váltó is Ford-e, vagy sem?Meg azt se tudom, hogy a lendkerék egész pontosan még a motor része-e vagy már inkább a váltóé?
    Nekem az előbbi a gyanúsabb, de nem esküszöm meg rá.
    Esetleg ha van a közeledben Ford szerviz, ott is megérhet egy kérdést a dolog.
    Aztán, ha már tudod a választ, gyere vissza és írdd be ide is, hátha egy későbbi felhasználó örül majd neki.
    FerencT 2021/05/13 12:08 (56363)
    Lehet vele közlekedni - csak biztos vagyok benne, hogy hosszú távon nem egészséges, ha - mégoly apró - rendellenességek állnak fenn.
    A kettőstömegű jellegzetes hibája - csattanás leálláskor - nem tapasztalható, rázkódások sem menet közben, csak, ahogy írtam, különböző gyorsítási helyzetekben pár apró rángatás, olyasmi, mint amikor a sebességhez képest túl magas fokozatban van a váltó.
    A szerelő, akihez általában vinni szoktam, állítja, hogy ebben nincs is kettőstömegű lendkerék. Sokat kerestem a neten én is, de az 1,6-os benzineshez nincs sehol a kínálatban, csak a nagyobb benzinesekhez, illetve a dízelekhez.
    A szerelő azt gondolja, hogy inkább valami elektronikai katyvasz lehet a dologban (???), de hibakódot nem talált, a gyertyák megfelelő állapotúak... Befecskendező rendszer? Motorvezérlő elektronika?
    Értelmes közelségben nem tudok Volvo szervízt.
    gegee 2021/05/13 11:23 (56362)
    Tudtommal a kettőstömegű hibája okozhat rázkódásokat, koppanásokat, pl leállításkor, de hogy ez a te eseted is ehhez köthető-e arról fin gomb sincs.Én se vagyok szerelő, csak átlagos autóbuzi (autómeleg... ) aki szívesen olvas ezekről a dolgokról.Szerintem csak akkor vegyél ilyet, főleg hogy még q drága is, ha hétszentség, hogy ez okozza a gondot.Valami közeli nagyobb városban sincsen Volvo-szerelő komolyabb műhely?
    Lehet azért közlekedni az autóval lábon?
    FerencT 2021/05/13 08:45 (56361)
    gegee írta:
    Szerintem keress rá a neten, hogy a típushoz évjárat, motorkód stb infó szerint kapható-e kettőstömegű lendkerék?Ha kapható, akkor van benne.
    Esetleg azt is, hogy kiváltható e szimpla lendkerékkel?
    Gyűlöletes ez a szemét alkatrész, az öregecskedő de még jól működő gépek tulajait anyagi romlásba viszi, gazdasági totalcar válik az eseményből, hogy rohadt volna meg az, aki ezt kitalálta, illetve szerelhetetlenre tervezte.


    Az. Gyűlöletes egy találmány.
    Már próbáltam rákeresni, de eddig legalábbis, nem találtam ilyet.
    Egyébként ha mégis az lenne benne, annak a hibája okozhatja a problémát amiről írtam?
    gegee 2021/05/12 18:51 (56360)
    Szerintem keress rá a neten, hogy a típushoz évjárat, motorkód stb infó szerint kapható-e kettőstömegű lendkerék?Ha kapható, akkor van benne.
    Esetleg azt is, hogy kiváltható e szimpla lendkerékkel?
    Gyűlöletes ez a szemét alkatrész, az öregecskedő de még jól működő gépek tulajait anyagi romlásba viszi, gazdasági totalcar válik az eseményből, hogy rohadt volna meg az, aki ezt kitalálta, illetve szerelhetetlenre tervezte.
    inrock 2021/05/12 16:21 (56359)
    Halló Kollégák,

    szerintem van benne. De biztosra nem mondanám.
    Egyébként Márkaszervizbe is viheted az autót. Duna Autó, Ivanics, Volvo Galéria.
    FerencT 2021/05/12 14:06 (56358)
    Helló,
    hát ez az, talán csak Bp-en van Volvo szakszervíz, bár nem tudom, pontosan hol, még nem jártunk ott.

    Egy dolog jutott eszembe, valamelyikőtök tudja-e, hogy ebben a típusban (1,6, benzin 75 kW) van-e kettőstömegű lendkerék - ami esetleg okozhatna ilyesmit. Én úgy tudom, hogy egy egyszerű, 1,6-os benzinesben nincs. Meg az alkatrész áruházak kínálatában lévő lendkerék sem tűnt kettőstömegűnek.
    De egyszer a neten - tán a Totalcaron - olvastam olyasmit, hogy minden S40 Mk II-ben van... ???
    inrock 2021/05/11 17:41 (56357)
    Halló Kollégák,

    arrafelé nem ismerek Volvo specialistát.
    FerencT 2021/05/10 19:26 (56356)
    Üdv!
    Jelenleg tartósan a Balaton északi partján, Révfülöp közelében vagyok. Nem tudok errefelé Volvo specialistát.
    A szerelőm is a márkaszervízt tanácsolta - de gondoltam, hátha van itt valakinek konkrét ötlete.
    inrock 2021/05/10 16:40 (56355)
    Halló Kollégák,

    ilyennel még nem találkoztunk (nem tudom mennyire olvastál vissza, de nem vagyunk valami sokan).
    Érdemes lenne egy Volvo szerelőhöz elvinned. Kb merre laksz?
    FerencT 2021/05/10 15:13 (56354)
    Tisztelt Márkatársak!
    2006-os, 1,6 benzines S40-em van. Az időszakos karbantartásokat rendszeresen megkapja a gép. A következő probléma felderítésében szeretném segítségeteket, ötleteiteket kérni: Az autó sík úton egyenletes 50-60 km/h sebességgel, 5. fokozatban (lakott területi sebesség) való haladás után gyorsításkor többször finoman rángat a kb. 70 km/h sebesség eléréséig, utána már nem. A fenti szituációban ez szinte mindig előfordul. Ritkán némi rángatás tapasztalható alacsonyabb fokozatokban - 1-ről 2-re, 2-ről 3-ra váltva is. Valamint autópályán, ha valamiért lassítani kell, néha 100-120 km/h tartományban gyorsításkor is előfordul az enyhe rángatás. Fordulatszámhoz nem tudom kötni. A szerelőm - nem Vovo-specialista - kétféle, nem tudom milyen rendszerrel is végzett OBD-kiolvasást, melynek során hibajelzés nem volt. Elismeri, hogy van az általam jelzett hiba, de nincs ötlete, hogy merre találhatná meg az okot.
    Előre is köszönöm, ha valaki valami jó ötletet mondana.
    gegee 2021/05/05 03:12 (56353)
    Jól félre linkeltem a választ, (Redokeenak kellett volna) lehet, lassan le kéne feküdjek, mert mindjárt korán van...
    gegee 2021/05/05 03:09 (56352)
    Valahol ez is abban erősít meg, hogy ne vegyünk már a jelenleginél (2010-es) fiatalabb autót.Gondolom, hogy ezt az egészet (tmps) jóhiszeműen vezették be, meg hogy életmentő is lehet, és valóban; csak éppen, ha elkezd hülyéskedni, elromlani, összeakadni a ki tudja milyen más rendszerekkel (qrvára agyon bonyolított mai kocsik, millió elektronikával), akkor meg több kárt, bosszúságot (ne adj isten, életveszélyt) csinál, mint hasznot.
    Gbede9 2021/05/04 13:01 (56351)
    Fújd fel/csekkold a keréknyomást mind a 4 kerékben és utána reseteld a keréknyomást mérő rendszert. Nekem is ezt szokta csinálni minden kerékcsere után. Az üzenet oka a rendszerben rejlik. Ő ugyanis nem mér tényleges keréknyomást, csak a kerekek forgási sebességénak változásából következtet egy esetleges nyomáscsökkenésre. És ha új/másik gumikat teszel fel, akkor az megváltozhat.
    Gbede9 2021/05/03 20:22 (56350)
    Sziasztok!

    Köszönöm a gyors válaszokat. Igen, az Indexen ismerik a problémát, de sajnos azt a választ kaptam, hogy ez így van, a gyár tud róla és nem akarnak/tudnak változtatni rajta. Úgy látszik MO egy számukra kis piac, külföldön meg nem jelentezik a baj...
    gegee 2021/05/03 17:37 (56349)
    Érdekesek ezek az esetek, a tmps, meg a láblógatós frekvenciabezavarás...
    Aszittem volna, hogy ez utóbbi azért egy megoldható feladat, akadna még szabad frekvencia, meg feltalálták már az állítható rezgőkört, stb.
    Próbáljatok még máshol is kérdezni, index fórumon, fazbúkon (ha beengednek egyáltalán), vagy külföldi topicokban.
    inrock 2021/05/03 16:55 (56348)
    Nekünk nincs ennyire fiatal autónk, amiben ilyen holmi lenne, szóval kénytelenek vagyunk elfogadni a kereskedő állítását. Mindenesetre most hallok erről először.
    inrock 2021/05/03 16:54 (56347)
    Halló Kollégák,

    hát, passz. Amikor először kigurultál a kerékcseréről, nem figyelted, hogy jelez-e a cucc? Miféle kerékcserélő szerviz volt? Nem tettek valamit tönkre?
    Gbede9 2021/05/03 16:09 (56346)
    Sziasztok!

    Tavaly decemberben vettem egy XC40-est a legkisebb benzinmotorral és automata váltóval (újonnan). Eddig 5.000 km-t tettem bele, és maximálisan meg vagyok elégedve, imádom, pedig egy 4-éves AUDI A5 (Aut, 177 LE)-ből szálltam át, jobban szeretem mint az AUDI-t. Egyetlen dolog zavar:

    Már átvételnél közölte a kereskedő, hogy az automata csomagtérajtó nyitás (tudjátok, amikor a bal, vagy jobb lábunkat mozgatjuk a hátsó lökhárító alatt és a kulcs a kezünkben, vagy a zsebünkben van, a csomagtérajtó automatikusan kinyílik és felemelkedik) Budapesten nem működik. Ennek oka állítólag az, hogy a Lakihegyi adótorony az automatika által használt frekvencián sugároz valamit, ami a rendszert összezavarja. Valóban, mélygarázsban, ill. vidéken, mondjuk a Balatonon akár szabadban is hibátlanul működik.

    Az lenne a kérdésem, hogy Ti tapasztaltatok-e hasonlót, ill. van-e erre valami megoldás.

    Üdv,
    Gyula
    Redokee 2021/05/02 14:53 (56345)
    Hali!

    2016 os XC90-ről van szó.

    Kerékcserén voltam kedden, azóta mentem vele kb 50km-t tegnapig, majd tegnap egyszercsak elkezdett pittyegni, hogy TPMS szerviz szükséges.

    Gondoltam lehet nem kalibrálták be, vagy nem tudom, indítottam egy kalibrálást, és kalibrálás sikertelen. Már kétszer próbáltam. És minden egyes indításnál jelzi a hibát, a nyomás értékeket ki sem írja.

    Mi lehet a gond?
    inrock 2021/04/28 16:35 (56344)
    inrock 2021/04/28 16:34 (56343)
    Halló Kollégák,

    de ezek a cuccok csak pár méteren belül érzékelik egymást, kis teljesítménnyel sugároznak, pont azért, hogy ne szedjék le az aksit. Illetve nem is folyamatosan, hanem szaggatva.
    gegee 2021/04/28 13:27 (56342)
    Még az Árpi-hidas balesethez, találtam egy napkommentjét:
    "HuJeno
    2021.04.17 16:27:30
    Szerintem itt az volt a legnagyobb baj, hogy a Volvo a Ford elé tudott fordulni, de a Ford nem tudott a Volvo elé volvulni."

    gegee 2021/04/28 00:25 (56341)
    Köszönöm szépen.
    gegee 2021/04/28 00:23 (56340)
    Látod, nem mi vagyunk a célcsoport.
    És igen, sajnos az ADAC is véleményes a gumiteszt-botrány óta.
    De simán elhiszem, hogy ezek a szar autóvédelmi rendszerek lazán nyithatók, mert nincs átgondolva a szisztéma.Miért pont ez lenne?
    Már az is egy furcsa dolog, hogy az adó meg a vevő folyamatosan keresik egymást.Hát így q hamar lemerül bármekkora akku-elem, stb energiaforrás.
    Esetleg úgy tudnám elképzelni, hogy ha megmozdítják a kulcskártyát (valaki otthon zsebre vágja, mert vezetni fog mindjárt), akkor elkezd adni-venni, egészen a hazaérkezésig, ahol két perc mozdulatlanság után elmegy az eszköz aludni (stand by mode).Vagy ha nem önérzékelős, akkor mikrokapcsolóval/billentyűkombinációval ugyanezt.
    De most nem így volna logikus?
    gegee 2021/04/28 00:15 (56339)
    index.hu/belfold/2021/04/27/budapest-m1-m7-bevezeto-szakasz-autosparbaj-buntetofekezes-dudalas-szocsata-felvetel/
    .
    De hogy ekkora türhő f@szparaszt hogyan lehet valaki, ráadásul Volverrel??
    Az ilyet agyon kéne verni, erre nincsen védhető indok, még ha a másik is bugris volt, akkor se.
    De jó, hogy ilyesmi itt felénk ismeretlen fogalom.
    Ha netán nyáron tudunk hazamenni, de szar lesz visszaszokni...
    inrock 2021/04/23 20:04 (56338)
    Azt vizsgálja majd a bíróság, hogy a Volvós eleget tett-e az elsőbbségadási kötelezettségének, illetve látta-e a balesetet és segítségnyújtás nélkül hajtott-e el (utóbbi nagyon valószínű). A Fordos túllépte-e a sebességhatárt, ha igen, akkor ez mennyire befolyásolta a balesetet. Amúgy a rendőrség megtette a "meggyanúsítást" a Volvóssal szemben (gondolom látszott a rendszám a felvételen).
    Ha kiderül, hogy a Volvós nem adta meg az elsőbbséget, és úgy nem nyújtott segítséget, akkor elég nagy bajban van (egyébként is, de nem annyira nagyban). Ezen felül ebben az esetben a kgfb biztosítója 5M forintig visszakövetelheti azt az összeget, amit a Fordosnak fizet ki kártérítés gyanánt.
    Volt ott még egy szürke autó, aki szintén csak úgy elhajtott, őt is segítségnyújtás elmulasztása terheli.
    inrock 2021/04/23 19:27 (56337)
    Eddig se volt szükségem kulcsnélküli funkcióra, ezután még ennyire sem kell.
    inrock 2021/04/23 19:22 (56336)
    Halló Kollégák,

    ADAC teszt, és kapásból azzal kezd, hogy a VW család autói nem nyithatók. Ok
    gegee 2021/04/23 17:49 (56335)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/04/22/mi_lesz_az_arpad_hidi_baleset_kovetkezmenye/
    .
    Inrock, (vagy bárki más) ha esetleg megnézed egyébként is, és benyomnál ide egy egymondatos szummázást, nagyon megköszönném.
    gegee 2021/04/23 02:56 (56334)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=0QP1ruJV3PU


    Itt mutogatnak pár ötletet, oké, rfid védett szütyő, meg védett dobozka, meg akár ki is kapcsolható ez a keyless-go rendszer (meddig? a következő motorindításig?), de akkor még mindig ott van az emberi tényező, mi van, ha nem is te, de valamelyik családtagod elfelejti berakni a szütyőbe, mert rohanvást van, meg kapkodásban; vagy leszarja, mert fölösleges túl-aggodalomnak gondolja, esetleg trehány, lusta stb, stb.És akkor szépen vihetik a járgányt.
    Meg egyáltalán, megveszel valamit extra pénzen, mert nem tudod nélküle kérni az autót és rögtön az az első, hogy elkezdjed kigyilkolni, mexűntetni, inaktiválni a kocsiban, hogy ne tudják mások is elvinni??Hátb+, micsoda jó fejlesztés a gyáriaktól, neeeem??
    Az egyetlen hátránya ennek a lopásfajtának, hogy érteni kell az eletronikához, számítástechnikához, kell egy jó felsőközepes felkészültség, amit nem tud mexerezni, kitanulni egyetlen tolvaj sem hipp-hopp, máról holnapra.De a net sötét oldalán biztos, hogy egyre több és több a "hasznos" információ....és ahogy lesz egyre több ilyen keyless gós autó, a lopások száma is emelkedhet majd bőven.
    Rohadjanak meg, soha nem kéne ilyen "extra" a kocsiba.Eddig még SOHA nem lett volna rá szükségem, és valszeg eztán is meg tudom majd oldani a nélkülözését.
    Ahogy szokták mondani, ez a rendszer válasz egy olyan kérdésre, amit soha senki nem tett fel.Tipikus first world problem.
    gegee 2021/04/23 02:07 (56333)
    www.origo.hu/auto/20210422-ijeszto-felmeres-ha-ilyen-autoja-van-pillanatok-alatt-ellophatjak-a-tolvajok.html
    .
    Na, itt a másik vesszőparipám, amiben megint/még mindig nekem van igazam. Úristen, micsoda szar-szemét ez a rendszer...drága pénzért tesztelik a vásárlókon, kegyetlen.

    Azt nem tudom, hogy majd ha csak ilyen kocsit lehet kapni használtan is, mi a frászt csinálok majd.
    Az oké, hogy a Faraday-kalicka elvet kell használni megoldásnak, csak éppen mennyire lesz lehetséges, bonyolult kivitelezni?
    Valami tokot kell rá majd húzni, vagy a tápellátást kapcsolóval blokkolni.
    Csak hát ez is micsoda sz0pás lesz majd, ezzel szarakodni egy kényelminek szánt extra miatt.Broáffff.
    gegee 2021/04/17 15:21 (56332)
    www.automotor.hu/extra/svedorszag-buszkesege-60-eves-a-volvo-p1800/

    Bróhaha, a két év alatt eladott 68 darab kocsi egy igazi sikerszéria lehetett!

    De utána megjött az eszük szerencsére, és egy igazi gyönyörűséget alkottak.
    Volt egy képem, de nem találom sehol, a Volver Múzeum parkolójában készült, egy ilyen kis törpeszuper 1800-as állt egy újkori Skoda Octavia mellett, hát, kábé belefért volna a svéd a "cseh" (na jó, német...) kocsiba.
    Nem tudom, hogy a brébe tudtak ezekbe rendes méretű emberek beleülni...
    Vagy a 60-as években mindenki csak 160 centiig nőtt?

    Egy másik autós összeröffenésen találkoztam egy másik svéd ikonnal, a Saab Sonettel.Nem is láttam addig ilyen gépet, még képről sem talán.Gyönyörű sportocsi forma az is, de akkora, mint a pedálos Moskwitch.Úgy kábé a derekamig érhetett a teteje.
    Úgy látszik akkoriban tényleg nem voltak még medve méretű emberek.
    inrock 2021/04/17 10:51 (56331)
    Halló Kollégák,

    szerintem a szállítmányozásban a dízelmotor még sokáig megmarad. Ha nincs szállítmányozás, akkor nincs wc-papír És az mindenkinek baj.
    gegee 2021/04/16 19:10 (56330)
    Meg majd rohadtul kíváncsi leszek az elektromos cargo repülőgépekre, meg az elektromos konténerszállító teherhajókra, amik majd jó, ha elbírják a saját akksijaikat anélkül, hogy lezuhannánk, elsüllyednének...

    Aztán persze lehet, pont olyan fafejű vagyok, mint a régi tudósok, akik azt jövendölték, hogy levegőnél nehezebb tárgy nem repülhet, víznél nehezebb nem fog tudni úszni, stb.Majd kiderül.
    gegee 2021/04/16 19:04 (56329)
    * káeUropéer
    Szóval brutális életszínvonal-esést vizionálok az átmeneti első 5-6-8 évben.
    De a robbanómotor tényleg erősen régi technika, ideje van a leváltásának, ezt is el kell ismerni.
    gegee 2021/04/16 19:00 (56328)
    Lassan úgyis átmegyünk elektromosautó-fóbiába...

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/04/16/igy_erhet_veget_a_benzines_es_dizelautok_korszaka/

    Én majd csak arra leszek kíváncsi, hogy ha nem lesz majd olcsó használt kocsi fél-egy-kétmillióért, hanem meg kell venni az újat tizensokért, vagy a fiatal használt villanyost nyolcfél-kilenc-tízért, akkor majd mennyire lesznek lelkesek a magyarok, lengyelek, stb káeropéer népek.
    Mert a nyugatiak majd sziszegve, anyázva de valszeg ki fogják tudni fizetni többségében, viszont a szegényebb országokban rohadtul vissza fog esni az automobilizmus.A gazdagok mennek majd XC40e-vel, a többiek meg elcykellel, meg villamossal, netán gyalog.Kb 60-80 évnyi lesz a visszalépés...
    De ne legyen igazam.
    Korábban aszittem, hogy majd az idő haladtával olcsóbbodni fognak az e-autók, de ez változóban van bennem.Mitől is olcsóbbodnának, amikor a benzinesek is egyfolytában drágulnak.Meg ha megveszik őket tizensokért is, (főleg, hogy még rá is fognak kényszerülni, mert nem lesz más) minek adnák olcsóbban.
    Egy biztos, "érdekes" 10 év elé nézünk.
    gegee 2021/04/16 18:49 (56327)
    Igen, ez nem derül ki.
    Go to topOldal: 1...78910111213...572