|
Halló Kollégák,
kitartónak kell lenni, majd eljön az az autó is, ami jó neked
|
|
|
|
|
No, mindegy.
Egyébként itt nem lehetne jobban tematizálni a topicokat? Lehet az élet is felpezsdülne, ha nem egy ömlesztett 56-57e-es hozzászólás áradatot kellene "visszaolvasni".
Hogy tegyek is a felpezsdítésért...
A héten 4 C30-ast néztem meg Bp és környkén.
1. 2007-es 2.0D, vonóhorog, vadonatúj fékek. (tárcsa, betét) Mondta az eladó, hogy rángatott a próba körön, így inkább lecserélték. Az előző tulaj "terepen" használta, folyton felakadt vele, így egy XC60-ra cserélte le... Az alsó rács helyére valami csirkeháló volt felcsavarozva... Felmerül a kérdés, ha így nem vigyáztak rá, hogyan használták a vonóhorgot?
2. 2010-es 1.6D, Nagyon tetszetős, fékek lassan csereérettek, felfüggesztés elől szép, gumiharang, mint az új. Sok extrával. Csakhogy látszik, hogy az első lökhárító nincs a helyén. Kicsit félre van csúszva és a kerékjáratokban is 1-1 csavar nem az elemet fogja, hanem alatta van. Hátul szintén a lökhárítón egy csúnyán foltozott lyuk lehet, mert csak mélyedés maradt...
3. Épp szervizben volt a gép...
4. Benéztem ,mert nem 2.0D, hanem 2.0Benzin. Bár egy rosszul felragasztott "5"-ös, gondolom a T5-re utalt volna. Az viszont nem 2 literes. A féktárcsákról le volt köszörülve a kb 3 mm-es váll az első felfüggesztés rendesen rohadásnak volt indulva...
Nem vagyok túl vidám az első kört illetően...
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
jó kérdés, egyszer sikerült megtalálnom a beszélgetős részt benne, fogalmam sincs hogyan.
Szóval én is csak követem, és ha az idővonalra felraknak egy videót, vagy hírt, akkor azt látom.
|
|
|
|
|
Igen, az hamar leesett, hogy (sajnos) a hagyományos fórumok haldoklóban vannak.. Pedig itt sokkal tematizáltabban lehetne kivesézni egy-egy kérdést.
Apropó péniszkönyv! Ott csak like-olni tudtam az oldalt, de regisztrációhoz visszadob ide. (Ahol már regisztrált vagyok) Hogyan tudok ott bekapcsolódni a "vérkeringésbe"?
|
|
|
|
|
Hejhalla.Csak ügyesen.Nagyon ne számíts itt közösségi életre, Inrockkal ketten vagyunk általában ügyeletben, meg néha betévednek páran.De ez ne szegje kedvedet, illetve a volvowiw péniszkönyv oldalán talán nagyobb a nyüzsgés.
|
|
|
|
|
Sziasztok,
Viszonylag új vagyok itt (úgy 1 napos) ellenben remélem, hosszú és gyümölcsöző lesz a kapcsolatunk leendő C30-asommal és a közösséggel.
Mivel még most kezdtem elszánt keresésemet, szívesen fogadok minden építő tanácsot, hogy mire figyeljek az új szerelem kivàlasztásánál.
|
|
|
|
|
P1800: az irányvonal jó, de az árával egy kicsit elszaladtak, bökje meg...
Bringások: azt nem értem, miért kell szüttyögni relatíve szűk kombiautókkal, mikor lehetne kis- és közepes furgonokkal is menni.Mármint, az volna logikus, csak éppen idióta szabályokkal tiltva van.De ennek mi értelme?
Na mindegy, úgyse itt fog kiderülni...
|
|
|
|
|
Kísérőkocsi a magyar idei túrdöflancon...Hoppá.Kábulat.
|
|
|
|
|
Népítélet, nesze neked Ikszcéhatvan...:
nepitelet.hu/autok/volvo/xc60_2017/szep_probalkozas/
Hát, ha ezek tényleg ilyen szarok, ennyi pénzért, akkor még úgysem veszek mint eddig.
Inkább egy 855 T5R kettőfélért, meg a maradék kápé az XC60 áráig...És mindenki boldog.
A Tc mai népítéletéből van, akar ott még másik vadiúj/friss szoftverhibás kocsi is.Asszem sose lesz ilyen vezetéstámogatós rendszerű gépünk...Csak arra szoktam gondolni, ha az úton baleset, dugó vége, akármi van, és mondjuk nem satuzni akarok, hanem kikerülni, akkor az ilyen sávtartó rohadás elkezd nekem a kikerülés ellen visszakormányozni?Mert hogy nyilván nem az indexeléssel fogok törődni elsődlegesen...Hát, ott gyújtanám fel az egészet, meg az gyártó/importőr cég székházát is...
Az meg qrva idegesítő lehet, hogy minden egyes motorindítás után ezeket a szarokat folyton ki kell nyomkodni.
|
|
|
|
|
Jó, a halászháló nem feltétlen palack, de szemétnek mindenképp az, na.
|
|
|
|
|
PET-kupa a tengeren, mint a Tiszán.
Simán lehetne ott is.
|
|
|
|
|
"újrahasznosított nejlonszálakból szőtt szövetből készítették, amelyhez az alapanyagot többek között a tengerfenékről felhozott halászhálók jelentették"
Na erre azért kíváncsi lennék. Külön óceántisztító expedíciókat szerveznek? Értelme mondjuk lenne.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nyilván kiállhatsz, ha rosszul leszel.
Az, hogy a rendőrök elismerik-e a felelősségüket, ha ők rontanak el valamit... az szerintem más tészta
|
|
|
|
|
Szóval jó ez, hogy elkapdossák ezeket a tetveket és ki is rakják a netre a videót, de valahogy kicsit kevésbé veszélyesen kéne ezt csinálni...
|
|
|
|
|
De most én azt kérdezem, hogy ha ezerrel belerongyol a rendőrautó a delikvensbe (mert mondjuk az üldözött be tud ugrani a sávba az utolsó pillanatban, a zsarunak meg már nincs hely).Akkor elismerik-e a rendőrök a hibázást-e?
Meg szerintem, ha rosszul leszek, akkor is kiállhatok, nem?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ugye úgy szól a szabály, hogy akkor lehetsz a leállósávban, ha nem tud menni az autó. Szóval, ha meg tudod indokolni a rendőrnek, hogy miért nem megy, akkor nem büntet.
|
|
|
|
|
Azt mondjuk nem tudom, hogy ha valaki tényleg épp lerohadni, rosszulleni kezd éppen és kigurul a leállóba, majd a s3ggébe beleáll a rendőrkocsi 120-szal, ott ki lesz a hunyó?
Erősen balesetveszélyesnek gondolom a zsaruk száguldozását is ilyen szar szűk helyeken...De lehet, nincs igazam.
|
|
|
|
|
Fog!
Akkor most vagy reszelt valamit Waddle kartárs a kódon, vagy csak a TeCső linkeket nem szereti az oldal?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
jó kérdés, hogy tudja-e. Guglizz Volvo magyarításra, hátha találsz valami olcsó, független szervizt (amit épp gugliztam az előbb, az pont 35k-ért dolgozik). Vagy érdemes figyelni a márkaszervizeket, néha tartanak akciót, legutóbb 10k-ért csinálták.
|
|
|
|
|
Elméletileg a szervíz is a vida szoftvert használja magyarításra csak abban nem vagyok biztos,hogy kell e még hozzá valami,pl. egy cd vagy file ami tartalmazza a nyelvet,vagy ez alapban benne van a vidában?
|
|
|
|
|
A Vida az ha jól emléxem, Géza bá-nak az anyósa.
Tényleg, hová tűnt ő is, mármint a Géza bá?
.
Bocs, hogy ezzel fárasztlak.
Valaki volt itt Vidával régebben, de az már pár éve lehetett.
Meg ez a magyarítás is fel szokott merülni időnként, asszem itt még nem jött fel más megoldás, mint a szerviz és kifizetni ezt a gempát.
Persze q nagy pof@'tlanság ennyit kérni egy ilyen szirszar dologért, ezt elismerem.
Kéne az eredeti nyelvi fájl és akkor azt le lehetne fordítani, mint a perszonálkomputeres szoftvereknél.
|
|
|
|
|
Na, kösz, megnyugodtam.
Bár a mienk sem ilyen már, de ha valamiért vissza kell térni, akkor újra ilyen lesz...
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni nekem abban,hogy vida-val lehet-e magyar nyelvet beállítani az autón?Jelenleg olasz nyelvű és a szervízben 25 ezerért akarják megcsinálni.Akkor már vennék egy vidát 35 ezerért,de nem vagyok biztos,hogy elég hozzá.Válaszotokat addig is köszi
|
|
|
|
|
És még azt is tudta, hogy ez a motor a 960-ban megjelent sor6 csökkentett hengerszámú verziója.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
természetesen nem mondanak semmi rosszat róla
A videóban levő autóé 2.4 benzin. Szerencsére.
|
|
|
|
|
asszem a code parancsot szoktam használni ilyenkor, úgy még beveszi a linket...Paciiiii, valamit reszeljél már kérlek, legalább sima szövegként fogadja már el.
|
|
|
|
|
Érdekes, kicsit olyan V50-es lámpái vannak elöl.
Inrock, mondanak bármi rosszat is a sor5-ös szívómotorról a videóban?
.
Mondjuk már azokat se értem, akik kabriót dízelmotorral vesznek...Hallgatják a kerregést, meg szívják a koromfüstöt?Eleve hogy jön össze a kettő, dízel és luxusautó?
Ha valahol fontos a fogyasztás, akkor az nem luxusjármű.Na mindegy, lelkük rajta.
|
|
|
|
|
azért köszi
nem azért vettem ilyen autót bőrrel, hogy aftermarket huzaton üljek
nem zavar, hogy elszíneződik, csak tisztítanám.
|
|
|
|
|
Nem rakta be a jutyúb linket az előbb?
|
|
|
|
|
Szerintem bármilyen bőrápoló krém jó az ápolásra (bár nem vagyok bőr szakértő), az elszíneződés ellen én üléshuzatot használnék.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
sajna itt nem nagy az élet, fészbuk csopiban kérdezd esetleg meg, mik az ajánlott szervizek. Az Udvariról hallottam jót. Szakszervizekről is.
|
|
|
|
|
Beige bőr Volvo ülés tisztításához mit ajánlotok?
A farmer eléggé megfogja az oldalát ki beszálláskor.
A gyári törlőkendőt használtam, de az igazából az XC90 es két első ülésére elég max., a hátsókra már nem jut, és csillagászati áron van. Mi olyan van ami legalább ilyen jó, ápolja a bőrt és nem árt neki?
|
|
|
|
|
Nyilván azért kérded, mert biztos akarsz lenni benne, h nem meríti le az aksit. Én úgy kerülöm ki mindig a problémát, h hosszabb út elé időzítem a frissítést. A legutóbbi európai térkép másfél óra alatt ment fel. Szerencsére, ha nem jutott a végére, gond nélkül tudja folytatni.
|
|
|
|
|
Valamiért nem fogadta el a képet. Csatoltam pedig, méret stimmel és megnyomtam az image placeholder gombot is.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Éppen Volvo szervizekről keresgéltem infókat a neten, mikor találtam meg ezt a fórumot, gondoltam bejelentkezek, mint egy 2016-os V40 Inscription tulaja. Mellékeltem egy kis képet is.
Olvastam az itteni szerviz összefoglalót, de ha ezen túl is van érdemi tapasztalatotok a különböző budapesti cégekkel, szívesen veszem. Konkrétan kíváncsi lennék az Udvari Automobilra, meg a Volvo Galériára, de bármi más is érdekel.
ui.: Itt tényleg nem lehet külön topic-ot indítani, egybe megy minden? Vagy csak én vagyok vak?
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
érdemes ráguglizni, hogy mennyi időbe is telik egy ilyen frissítés.
De szerintem jobb, ha jár a motor, addig is van töltés a rendszerben.
|
|
|
|
|
Vagy még a helyedben nyomoznék a neten vagy bárhol manual után, ott biztosan írják a megfelelő eljárást.Vagy megkérdeznék márkaszervizt, suckszervizt...
|
|
|
|
|
Na hát ez egy jó kérdés, de itt sajnos nem nagyon fox választ kapni.Amikor voltak még itt más kommentelők is, akkoriban senkinek nem volt ilyen fiatal kocsija.
Azt próbáld meg megtudni szerintem, hogy más típusoknál általában kell-e a járó motor...?
|
|
|
|
|
Kérdés : Volvo v40 2D (2016) GPS szoftverjének ( újabb térképek) frissitésénél szükséges-e a járó motor ? A választ előre is köszönöm.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
azért én kíváncsi lennék a Volvohoz képest milyen minőséget tud felmutatni
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/hirek/2020/08/17/preface_ez_mar_a_vegleges_kinai_volvo/
És itt van az Előpof@, a kínai S60!
Azért egy összehasonlító- és törésteszt erősen kelendő volna...
Szerintem ha tíz helyett hatér' meg lehetne kapni ugyanazt a technikát, akkor q nagy piaca lehetne Európában is.Árulnának hozzá Volvo emblémákat és szépen otthon mindenki lekapargatná a hülye kínai krikszkrakszokat.
|
|
|
|
|
Hanem, Wadló úr, te még talán itt vagy...
Ha szépen megkérlek, nyomnál ide valami infót, hogy mekkora is ennek a Volver-Iwiw szervernek, honlapnak a látogatottsága, hetente, havonta vagy akár évente?
Ha nem nagy kérés?Mert akkor szépen megkérlek.
És előre is köszönöm.
|
|
|
|
|
Hejhalla.
Van itt egy cikk a Tottakártól, hátha segít valamit:
totalcar.hu/magazin/technika/2019/12/31/szabad_logo_teteju_autot_venni_de_csak_esszel/
.
Kicsit mondjuk elrugaszkodottnak tartok 50-60-100e forintokat ilyenre költeni, mikor ez még mindig simán egy fél havi bér Magyarországon...Nem beszélve, hogy az öreg autódelikvensek egyáltalán sem érnek soxor többet, mint 2-3-400e forint...
Ha már olyan az autó, hogy amúgy sincs sok neki hátra, és/vagy egyéb komoly dolgok is vannak vele, meg úgysem tudom értelmes pénzért eladni már; akkor biztos, hogy csakis magam állnék neki, sikerül, ahogy sikerül alapon, ha más nem, egy darab szőnyegpadlót felragasztva.Az ember úgysem a plafont nézi ilyen esetekben.
Persze, ha szép a gép, és sokáig tud még maradni, illetve jut rá della, akkor érdemes a szakmunkát választani.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hát passz. Én mindenféleképp autóval együtt vinném be a kárpitoshoz, ő ért hozzá.
|
|
|
|
|
kép
|
|
|
|
|
Üdvözlet, kedves márkatársak!
Van egy problémám, amiben valószínűleg ti inkább tudtok segíteni: a nagy melegtől megereszkedett a 2000-es évjáratú S40-em tetőkárpitja. Érdeklődtem autókárpitosoknál, (többnél is), de legtöbbjüktől azt a választ kaptam, hogy szedjem le, vigyem be, s majd ők újra vonják... De hát ha nekem kell leszedni, akkor már az újravonását magam is meg tudom csinálni (több témába vágó videó is van a youtube-on, ragasztó bemutatásával, munkafolyamaton végigvezetéssel, stb.)
Ebben kérném a segítségeteket: hogyan tudom leszedni a tetőkárpitot a lemezzel együtt, amiről levált (ill. azt hogyan tudom majd kihozni az utastérből)?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
|
|
|
|
|
Jaja, én is épp eszondtam olvasás közben, hogy a kis régi játékautót miért nem alakítják át a mai igényekre egy modern gép alapjára szerelve.Valszeg zabálnák a népek, már akiknek tellne rá.
|
|
|
|
|
Közben eszembe jutott, hogy nekem is volt esetem katonáékkal.Telefonos voltam Budakeszin, és kellett építeni telefonkészülékből ilyen kis ellenőrző, átbeszélő eszközt.Majdnem minden adott volt hozzá bontott cuccokból ott a laktanyában, raktárból, régi eszközökből kibontva; kivéve krákágyilcsipeszt, valamiért nem tudtak adni sehonnan sem.Viszont mivel rá voltam kényszerítve, hogy a napi feladatokat elvégezzem és hát ismert volt már akkor is a mondás, hogy "oldja meg, katona" így hát kimenőkor vettem elektronikai boltban 4 darabot, cirka 40 forintért.Ez már 1996-ban is, (mikor történt az eset) szinte egy jelentéktelen összeg volt, mondjuk 1-2 gombóc fagyi ára, vagy ilyesmi.Úgy voltam vele, hogy ha kifizetik, jó, ha nem, akkor úgy is, de nem akarok sz0pni a szar alkatrészekkel, illetve azoknak a hiányával.Na most, el lehet képzelni, hogy hónapokig pörögtek ezen az egészen bent a laktanyában.Ha jól emléxem, az okozta a legnagyobb gondot, hogy nem volt áfás számla róla csak blokk.A legérdekesebb az volt, hogy nem is én hajtottam a dolgot, hanem a közvetlen felettesem, aki viszont igen is b@sztatta az ő felettesét, hogy ez tulképp egy beszerzés volt, tényleg szükséges a napi munkához, stb.Vagyis korrektül kiállt értem.Én már a végén röhögtem az egészen, hogy adjanak egy kicsit nagyobb ebédet valamelyik nap, vagy egy nappal több jutalomszabadságot, stb.Vagy felejtsük el, vendégem volt a Magyar Honvédség négy db krokodilcsipeszre.
Asszem talán végül kifizették, de már majdnem leszereltem mire elsimult a dolog.
Azóta is mondom, hogy a katonaság az, ahol a gömbölyű dolgokat cipelik, a szögleteseket gurítják, de csak addig, amíg le nem kopnak a sarkai, mert onnan újra inkább kézben viszik...Ááááááááááá.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2020/08/04/mitol_1_7_millio_egy_szakertoi_dij/
.
Uhh, bzmg, ezek a szakértők, vagy legalább is némelyik egy kicsikét túl sokat gondol magáról...az ember esze megáll, az a kevéske is.
"függetlenül attól, hogy mekkora a kár értéke."Na, hát ez a legnagyobb hülyeség, még ha a szabál is ezt mondja ki.Ne lőjünk már csatahajóval verébre.
Ezen túl már csak azt kérdezném, hogy egy tizenakárhány éves Mazdára mi kerül egy motorháztető-cserén 150 ezer forintba.Én kábé elmentem volna egy bontóba, vettem volna egy ugyanolyan színű lemezt, oszt jó napot.Ha ennyire semmi bizonyítékom nincs semmire, nem álltam volna bele a perbe.Főleg nem katonaságékkal küszködni.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
saját gépről is ki tudod tallózni a képet, csak ahogy gegee is említette, ezen felül még meg kell nyomni az img gombot. Illetve van egy mérethatár.
|
|
|
|
|
Na, ez a legjobb döntés, hajrá.Képet a komment írásánál lehet beszúrni, de csak ha kint van már alapból a neten.Ha más nem a saját fiókodba is tudsz feltölteni fotókat és onnan belinkelni ide a fórumba.A Re:Index Fórum Topik alaltti sorban vannak a formázás, beszúrás gombjai, a sor vége felé a kép beszúrása, linkje gomb.
|
|
|
|
|
Szerdán már csináljak is, csere minden ami nem szilárd (akkusav marad) + vezérlés + vonóhorog. Időutazás ez a gép nekem, de nagyon fincsi, ennyire szar hifit én meg életemben nem hallottam, valszeg full alap, na de akkor is, mindegy a motor zenél:)
Erdekesen működik a fórum, még keresem a logikát... Hogy lehet képet beszúrni pl.?
|
|
|
|
|
Én egyszer vonaton éreztem a töltés mellett égő gaz hőjét (nem tudom, hogy lusták voltak kaszálni, vagy véletlen gyulladt ki). Akkor úgy én is meglepődtem, hogy ennek aztán adja a meleget.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
a 10 év 4 évvel már túl van lépve. Az majdnem a fele a megengedett periódusnak. Én nagyon nem szórakoznék ilyennel, a következő utad a szerelőhöz vigyen.
|
|
|
|
|
Na, a 7vgi szót nem tudom, honnan vettem, de gondolom érthető így is.
|
|
|
|
|
Hejhalla.Üdv és grat a vashoz.
Ez sajnos nem az a fórum, ahol hemzsegnek a júzerek, és pörög a beszélgetés.Néha hetek telnek el két komment közt...
És nincsenek szerelő emberek se, vagy ha igen, ügyesen bújkálnak és titkolják mivoltukat.
Ha engem, a nagy laikust kérdezel, akkor a józan paraszti ész szerint gondolom, nem fog holnap reggelre szétesni a vezérlés hirtelen, szóval ha 1-2 7-en belül megcsinálja a szerelőd, akkor érdemes lehet kivárni.De ha csak egy fél év múlva, ameddig te ráadásul beletennél 10e km-t, akkor lehet vidd el máshová...
Ezt leginkább te tudod, hogy milyen szándékkal vetted.A 7vgi kirándulások is lehetnek 20 km-esek, meg 1300-asok is.
Tessék felnyomni képeket is és kommentelni rendesen.
|
|
|
|
|
index.hu/belfold/2020/08/01/m7-autopalya-kamion-tuz-raklap-savlezaras/
Ez is egy Volver volt, rip neki, illetve hát a fülkéje talán megmaradt.Nem szarral gurigázhatott a hőtermelés.
Egyszer még vagy 15 éve az M5-ösön elmentem egy égő kisteherautó mellett kocsival, csak a belső sávon lehetett haladni, de valami brutális hőmérsékletet termelt az is.Hát akkor egy kamion méret mit tudhat...
|
|
|
|
|
Sziasztok! Életem első Volvójával szeretnék a fórumhoz csatlakozni, illetve már csatlakoztam is. Ha lehet azonnal pofátlanul kérdeznek, 130 e igazolt kilométerrel, de 2006/12 évjárattal még gyári vezerlessel merjek-e járni amíg ráér a szerelő lecserélni? 10 évente csere a szervizkönyv szerint, előző tulaj csak a 160 ezret látta . V70 2,4 D, 185 Le, kizárólag kirándulásra vettem. Köszönöm!
|
|
|
|
|
Meg lett szüntetve?Nagyon helyes.Igen, a tűzoltóknál hagynám csak meg én is, azok tényleg komoly felkészültséget igényelnek.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
azt néztem én is, hogy állat volvós hogy hajt
Nálunk már jópár éve nem mennek nyugdíjba az ilyen szervek 40 évesen, meg lett szüntetve. A tűzoltókat kihagyhatták volna belőle (szerintem ők extrém munkát végeznek), de mindenki másnál helyeslem.
|
|
|
|
|
totalcar.hu/magazin/hirek/2020/07/25/egy_vegyes_gyujtemeny_az_uj_civil_rendorautos_video/
2:10-nél van benne Volver is, nem innen valaki?Szeged-Hmvhely környékéről...
.
Hanem, engem is elkaptak idekint, hogy a Matild fosná le őket.
Ilyen nyaralótelepes környéken, igaz, szűk úton, enyhe forgalomnál 40 helyett 54-gyel.
Én a briganti!Kézi lézeres mérővel.Nagyüzem volt, tízesével voltak félreállítva a kocsik, gondolom, kitermelték vagy 2 7-re a kötelező kvótát.
12 év alatt, amióta kint vagyunk, ez az első gyorshajtásos bírságom.
Szar 14 km/h miatt 2400 sek, cirka 240 ojró.Rohadjanak meg.Mi az a 14 km, molyfing.Csak éppen a köcsögök úgy számolnak, hogy 40 helyett 60 az már plusz 50% és ez is majdnem annyi.Kurva anyjukat, mekkora geczység már.Rendőrállam.Kell a migrikre a pénz.
A dokumentumfilmben is benne van, hogy az erőszak a rendszer velejárója.
Egyébként a szerv apszolut korrekten viselkedett, igaz én szintúgy.Olyan 50-55 közötti figura volt.Magyarországon sose látok ilyen korú rendőröket, miért?Mert 40 évesen leszerelnek, nyugdíj címszóval?De miért hagyják ezt, sose értettem...
Visszatérve, a 2400 osztva 12-vel az 200 korona/év, azt elosztva megint 12-vel 16 korona/hónap, egy liter benzin ára.Odahaza is csak egy közepes fagyi jönne ki belőle.Végül is nem költünk sokat rendőrségre, csak most pont összejött egyszerre, de azért ez se vigasztal.F..omat a fülükbe.
|
|
|
|
|
gegee írta:
Az idiótája.
Már mint a Hajdúbé, nem a Ravelli.
|
|
|
|
|
Húha, 10 naponta komment, ennyire azért ne vagdossunk egymás szavába.
Ezt a poént már Hajdubé a 90-es évek eleje-közepén ellőtte a foci EB-n, nevezetesen, hogy Ravelli tipikusan svéd kapus, beáll a kapuba s véd...
Az idiótája.
Nem rossz ez a gép, főleg annak, aki belefér, szépen örexenek ezek is, nem szoktam látni extrán leharcoltat.
Ezekből is hullik a tükörlap a cikk szerint...
|
|
|
|
|
Illetve az előnézet gomb is segít (nem, az pelcsáját...) ha ott nem jelenik meg, akkor a fórumban sem fog, addig kell kendácsolni, amíg meg nem jelenik előnézetben vagy a kép, vagy legalább a linkje.Sajnos ez egy elég különleges fórummotor...
|
|
|
|
|
Én szedtem már ki könyöktámaszt, de az 2003-as V70 volt.Meg az is baj, hogy már nem nagyon emléxem rá.Csak arra hogy eléggé copás volt az egész, nincs hely sehol se a kéznek meg a szerszámnak egyszerre...
Így már van két semmitmondó válaszod is...
Bocs.
A Tecsőt tudom ajánlani van sok szerelős videó, persze inkább angol meg svéd nyelven, de a legtöbb esetben a képi tartalom is elég.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
hol is a kép? Még rá kell kattintani a kitallózott kép melletti img gombocskára.
Amúgy válaszolni sajnos nem tudok a problémádra.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni, hogy egy 2011-es Volvo V50-ből hogy jön ki a könyöktámasz fedele?
Bőröztetni szeretném, belülről van 4 db torx csavar azt hittem csak annyi tartja de nem.
Csatoltam egy képet is róla.
Köszönöm előre is.
Üdv.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
ezé' ez elég messze van a rat-től
|
|
|
|
|
Nem, ez egy svéd kocsi, a környezet is az, a garaget egy őslakos, bennszülött fórum itt.
Jó, hát most a rendszám, kis dolgokon ne akadjunk fenn...
(Valszeg vagy ki van vonva szerintem a forgalomból, vagy valami sutyiban használt játszós kocsi vidéken, esetleg épp újjáépül, oszt még nincs levizsgáztatva...)
A színnel nem tudom, hogy van a szabályozás, gondolom, hasonló lehet, mint a magyar, eu-s, hogy túlnyomórészt kell legyen egy szín és arra van bejegyezve...
|
|
|
|
|
Ez az autó forgalomban van egyáltalán? Hol az első rendszáma? Vagy honnan van ez, amcsiból? Ott nem törődnek ilyennel, hogy szín
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
csak követi a Volvo legalább egy állami rendszerből, hogy kinek a nevén van gép.
Szerintem ingyenes az ilyen beavatkozás.
|
|
|
|
|
.
Öregecskedő kocsin nagyon gazdaságos az ilyen fényezés, főleg telibe nyomva az egészet.
Ha jó sok van rajta, lehet lakkozni 2-3 rétegben és utána golyóálló.Ha megsérül, akkor meg nyom rá az ember még egy fél kiló ragacsot, meg megint lakkot.Egy idő után az se számít, ha a fém alul el is korrodál.Ugyanígy jó matricák helyett az ujságpapír, jó sok enyvvel.Esküszöm, szívesen kipróbálnám.
Azt nem tudom csak, hogy a forgalmiban ilyenkor milyen szín szerepel?
|
|
|
|
|
Közben megtaláltam itt a helyi nyelvű hírt, aszondják, hogy a tulajdonosok levélben kapnak értesítést a továbbiakról.Mi a harmadik tulajai vagyunk a gépnek, kiváncsi leszek, hogy megtalálnak-e minket, vagy egyáltalán veszik-e a fáradságot a nem első tulajok felé történő kommunikációra...?
Ha nem akkor majd ősszel elviszem valahová magam, addig meg úgyis lecseng a tömeg a szervizekben.Vagy nem.
|
|
|
|
|
Aham, na, akkor talán jól alakul.Azért is érdekel, mert a mienk is automata.
Én mondjuk nem hallok kattanást nyitott ablaknál se, erre jó a süketség.
De érezni azt szoktam néha, a váltókaron, ahogy átbillen.Bízzunk benne, hogy ez normális dolog.
|
|
|
|
|
Ötvenhatezer...!
|
|
|
|
|
Na igen, fasza...ppan.És tényleg, hogy vannak ezek a visszahívások?
Ilyenkor ingyen van az alkatrész és a munkadíj?Hiszen nem én, a felhasználó hibáztam?
Vagy inkább csak bilibe lóg a kezem?Volt már valakinek ilyesmi, akár tágabb családi, baráti, stb körben?Nem pont Volvo, hanem bármi?
Ebbe már beleesik a mienk is, kéváncsi leszek, mi lesz a reakció...
|
|
|
|
|
gegee írta:
Hellahaw, jó neked, grat a vashoz!
Hát, erre az egészre csak annyit tudunk mondani, hogy jó az ablaxigetelés a gépen...
Sajnos, tényleg nincs jelenleg senki, aki szerelne, pláne, ilyen fiatal gépet.
De majd írd be kérlek, ha nem nagy kérés, hogy mi lett a megoldás, had tanuljunk mi is az esetből.[/quote]
Szia! Koszi
Volvo Duna Autonal voltam,nagyon korrektek voltak, az alapjarat ingadozasra azt mondtak, h diagnoaztika kell, es aztan egy szoftver frissitest csinalnak ami atlag 80% ban megoldja a problemat. Jovo hetfore kaptam idopontot, meglatjuk az eredmenyt.
Kattanasra azt mondtak normalis, a hajtaslancba ahogy a valto dolgozik azt hallani.
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
nemsemmi!
|
|
|
|
|
Csóró vagy?Hó vége van?Nincs garazsad, szerszámod?
Kusztomizálján miniben!
Ezt bárki megengedheti magának...
Code: |
https://www.youtube.com/watch?v=jDcKhDx_8mQ
|
Én spec a legtöbb ilyen átalakítástól hányok, de az, hogy az ipse motorblokkot farag, meg futóművet, becsövezést, sportléxűrőt; meg nyithatóvá teszi a nyílászárókat, az egyértelműen beszarássss...
(csak így tudtam megoldani, ki kell kopipésztelni a linket egy másik böngészőablakba...)
|
|
|
|
|
Amikor én olvastam, akkor ez az infó még nem volt benne...
Valszeg utána írhatták bele.
|
|
|
|
|
Nem olvastad el a cikket? Azt írták benne, hogy a 2008-as válságkor vonult ki először. Most már tényleg jó lenne végérvényesen.
|
|
|
|
|
Pedig ott tényleg nem bonyolult a kresz. Kb annyi, hogy aki nagyobb azt engedd el. Illetve a nagyobb úgysem lesz hajlandó megállni. És működik, minek ezt bonyolítani
|
|
|
|
|