Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...10111213141516...570
    inrock 2020/06/27 10:22 (55992)
    Halló Kollégák,

    nem gurgulázik... európaira hangolták a rendszerét. Amúgy nem is jól hallani, a jutyúb oldalán a kommentelők meg is jegyezték, hogy jó lenne már egy mikrofont beszerezni.
    gegee 2020/06/26 23:25 (55991)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/26/kivonul_az_aaa_auto_magyarorszagrol/

    De jó, talán végre végleg mexabadul az ország ettől a mocskos szemét bandától.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Autó, takarodj!
    Egyszer már kivonultak, valamikor a 2000-s évek elején, ha jól emléxem.
    Ezeknél még a kőbányai sóderplaccos nepperek is komolyabb "üzletemberek", pedig, hát ők sem kismiskák.
    gegee 2020/06/26 22:59 (55990)
    Néha szoktam kalandozni ilyen rettenetes ázsiai helyeken.Na, nem költök sokat, meg utazni se kell, csak a guglimapszot nyitom ki, a világ legjobb utazási irodáját.
    Lerakom a figurát mondjuk valahova Bangladesh egyik nagyvárosának központjába.Hát, amiket ott látni lehet néha, irgalmatlan.Szerencsétlen ördögök.
    Azt se értettem sose, hogy ott mindenki aki motorozik, simán nagymotorral jár (100-150-250 ccm).Hogy ezek mind leteszik a vizsgát a megfelelő kategóriára?Hát, egy lóf@52t, kábé.Illetve valahol olvastam, hogy nagyjából annyi a kategória, hogy parkoljon le a járda mellé, és átment.Hát így könnyű, bökje meg...
    Szeretnék én is így motorosjogsit szerezni...
    gegee 2020/06/26 22:52 (55989)
    Na, hát akkor teljesen jól beletrafáltam.De hogy fog az ilyen menni majd a közúton?Meg miből javíttat egy új autót?Meg azokra a szar burkolatokra egy Dália Logánynál, elefántseggel formázott Pögó 206-osnál minek jobb autó?Rengeteg a kérdés...
    gegee 2020/06/26 22:49 (55988)
    Milyen hangja van?Gurgulázik ez is, mint egy usák tepsi?

    Úgy tudom, ezt se, meg a 3.2-est sem Európának szánták, itt alig lehet kapni...Vagy rosszul tudom?Nyilván az európai benzinárak miatt kábé senki se venné.Jó eséllyel a csomagtartóba kéne tankolni.
    Pedig milyet léphet egy ilyen, bökje meg...
    inrock 2020/06/26 19:39 (55987)
    inrock 2020/06/26 16:41 (55986)
    Nahát, ha lesz alkalmam, akkor megnézek egy ilyen autót majd Nem fogom magam törni érte, de ha lesz alkalom nem fogom elszalasztani.
    inrock 2020/06/26 16:38 (55985)
    Halló Kollégák,

    a TC, vagy a Vezess is lehozta ezt a videót, ők oda is írták az okot: Indiában nincs nagy gyakorlatja a gyakorlati vezetés gyakoroltatásának (direkt írtam így! ).
    Szóval mondhatni, hogy libáért vette a jogsit
    gegee 2020/06/26 03:10 (55984)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/06/25/2020_vegen_uj_marka_jon_europaba/
    .
    Hát na, a mi kutyánk kölyke ez is, nem?Unokatestvér!
    A rendszáma viszont svéd.
    gegee 2020/06/26 01:00 (55983)
    Ja, még annyit, hogy a V70-en valami pattintós megoldás van, ha jól emléxem.De neked, ha van elég nagy sima felület, akkor egy jobb kétoldalas ragasztó is megfoghatja.Csak hát a nyári q meleg nem biztos, hogy jót tesz neki hosszan...Már mint a ragasztásnak.
    Illetve, ha sokallod a dolgot, üvegesek is szoktak kivágni ilyen tükörlapokat, de az csak sima prosztó síküveg.
    Sok sikert, ha nekiállsz kendácsolni.Csinálj fotókat is, hogy ide felnyomhasd utána!
    gegee 2020/06/26 00:55 (55982)
    A miénk nem tudom, hogy rezgett-e előtte, de egy gödör környékén esett már le a jobb oldali tükörlap, 2003-as V70-ről, szóval lehet, neked is elkezdődött.

    Nem feltétlen könnyű házilag szétszedni a tükörházat, de nem is lehetetlen.Sasolgassál tecső-videókat, lehet sokat tanulni belőlük.A tükörlap, ha kiesik, kitörik, vagy valahogy kiszeded, lehetőleg egészben stb, akkor már könnyebb visszarakni , vagy újat betenni.
    Ne lepődj meg, ha 10-15 ezer ft-nyi pénz a gyári tükörlap, elképesztő a cég pofátlansága néha...Jó, igaz mondjuk hogy némelyik már fűtött, meg sötétedő, meg aszférikus, vagy milyen.(Lassan már egy tükörlap is nagy bonyolultságú alkatrésznek számít... )

    Vagy a bontott, esetleg utángyártott lehet még, adott esetben nézz körül külföldi webshopokban, és asszem a németektől rendeltem, pedig a típus őshazájában lakom, loller.
    gegee 2020/06/26 00:45 (55981)
    razsa írta:
    Sziasztok!

    Ha fel van húzva az ablak, ebből semmi nem hallatszik.

    Köszi előre is a válaszokat.


    Hellahaw, jó neked, grat a vashoz!

    Hát, erre az egészre csak annyit tudunk mondani, hogy jó az ablaxigetelés a gépen...

    Sajnos, tényleg nincs jelenleg senki, aki szerelne, pláne, ilyen fiatal gépet.
    Suckservice -t tudom csak ajánlani.
    De majd írd be kérlek, ha nem nagy kérés, hogy mi lett a megoldás, had tanuljunk mi is az esetből.
    gegee 2020/06/26 00:41 (55980)
    Off:
    www.automotor.hu/extra/mi-van-az-emberekkel-most-egy-volkswagent-tort-romma-az-uj-tulaja-egy-meter-alatt-video/
    *
    Na, ezért szoktam röhögni a sok hülye emberen, akik 15-20 éves kocsi vásárlásánál is sérülésmentest akar, meg festékvastagságot mér...Méér'?Hát már a kereskedésből se jön ki sérülésmentesen, loller.

    Ott van a cikkben egy másik autó is, az is egy döbbenet.Valszeg libáért-kacsáért vehette a jogsit mindkettő.
    sziti63 2020/06/24 11:01 (55979)
    Sziasztok! Xc60-2010-s a tegnap hazafele -pályán- mintha rezegne a bal oldali visszapillantó. Pályáról le 80 alatt már nem! Valószínűleg ragasztása lehet a ludas?Csinálta már valaki?Házilag megoldható? Székesfehérvári vagyok.Üdv és szép napot
    inrock 2020/06/23 18:02 (55978)
    Halló Kollégák,

    gratula az autóhoz. Szerintem vidd szervizbe az alapjárati probléma miatt, aztán nézzék meg a váltót is, de az lehet hogy természetes jelenség.
    Sajna mi nem értünk ilyenekhez.
    razsa 2020/06/22 20:21 (55977)
    Sziasztok!

    Kb 2 hónapja szerencsés tulajondosa lettem, egy 2016os V40 CC ocean race-nek.
    Igazoltan 30e km van az autóban. T3-as (1.5 turbó, automata)

    Most hogy néha néha 25 fok fölé megy a hőmérséklet azt vettem észre hogy egy menet után ha leállok, majd kb 15-20p múlva újra indítom a kocsit,akkor indítás után kb 2-3 mp ig ingadozik az alapjárat olyan 800 és 1000 között, majd beáll szépen simára. Nem vagyok 100%ig biztos ebben még, de mintha főként akkor csinálná ha indításkor a klíma is be van kapcsolva, de ezt még jobban meg kell figyelem.

    Van erre valami tippetek mi lehet vagy miért?

    A másik, és ez lehet csak egy automata sajátosság, de mivel még nem volt automata autóm ezért gondoltam megkérdezem: ha parkolok és le van húzva az ablak akkor tisztán lehet hallani, hogy pl mikor D-ből R-be vagy P-ből D-be rakom van egy éles kattanás ami tuti a váltóval függ össze, mert pont akkor csinálja amikor a kart áthúzom. Ez normális? Ha fel van húzva az ablak, ebből semmi nem hallatszik.

    Köszi előre is a válaszokat.
    inrock 2020/06/22 17:59 (55976)
    Halló Kollégák,

    az nem baj, ha kicsit ránt, ha nagyot az persze már nem jó. Nem vagyok szakember, de első körben a teljes váltóolaj cserével próbálkoznék. Az ilyet egyébként is érdemes ötévente elvégezni. Vagy bizonyos km után (ami nem tudom mennyi, én annyit nem szoktam menni )
    Iggy 2020/06/22 12:30 (55975)
    Sziasztók! Segítséget szeretnék kérni, xc70 2011 automata váltója D-be rakva néha ránt egyet de a sebességeket jól veszi fel és visszaváltásnàl. Tudtok egy jó szakembert ajálani? Kettő szakival beszéltem és mind a ketten mást mondot hogy mi a probléma a váltóval! Köszi!
    inrock 2020/06/21 09:32 (55974)
    Halló Kollégák,

    kíváncsi lennék, hogy aki ilyet vesz, az milyen módban fogja használni
    gegee 2020/06/20 16:52 (55973)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/06/19/sokat_zabal_villanybol_a_polestar_szuperkupeja/

    Az új C90e!
    Nehéz vele villanypárán közlekedni...
    inrock 2020/06/19 17:42 (55972)
    Halló Kollégák,

    olvastam a kérdést, de sajna nem tudom a választ.
    gegee 2020/06/19 05:10 (55971)
    Majd hátha jön Inrock exkolléga.
    Én még V40 belsőt még kívülről sem láttam.
    monohisztor 2020/06/17 12:57 (55970)
    Üdv srácok!
    A lányomék régi (2002) V40-esében szinte szétporladt a man. sebváltó gombja. Nem tudom, mitől van ez, de eléggé gáz. Azt tervezem, hogy meglepiként lecserélem nekik, de nem tudom, hogyan van rögzítva a száron. Ha menetes, akkor esetleg más típushoz való is szóba jöhetne (?)...
    Tudja-e valaki, hogy cserélhető-e, és ha igen, miért nem ?
    Kösz, üdv!
    gegee 2020/06/16 12:15 (55969)
    Hókotró és vasalódeszka.

    Persze lehet, hogy tényleg olyan kis bivaly, hogy kellenek valóban.
    "Arrafelé szükség is van rá."
    Óóó, ne gondold, max az ország felső felében, harmadában.Itt a főváros környékén szinte évek óta hómentes a tél.Idén ki se tudtak nyitni a közeli sípályák (csak dombok vannak, nem igazi hegyek), mert még mínusz fokok se voltak, hogy lehessen hóágyúzni.
    Szerintem Magyarországon is keményebb a tél, mint itt, ebben a mi régiónkban.Fent északon oké, ott van méter hó, meg mínusz 30-40 fok 2-3 hónapig is...
    inrock 2020/06/16 09:51 (55968)
    Mai tapasztalásom az automata fényekkel:
    Reggel mentem föl Pestre, pályán, esett az eső, teljes szürkeség volt mindenhol. A műszerfalon semmi visszajelző nem világított, így van egy erős érzésem, hogy csak menetfénnyel mentem. Félúton biztos ami biztos rákapcsoltam direktbe a tompítottat.
    Beugrottam az ósanba is, megszokásból Volvo mellé parkoltam
    inrock 2020/06/16 09:46 (55967)
    Halló Kollégák,

    ennek mi van az elején, hókotró? Arrafelé szükség is van rá.
    gegee 2020/06/16 02:18 (55966)


    Apszolút elfogadható, óvatos tuning.
    A Mozaik utcában is megértően bólogatnának rá.

    Aztán meg vennék elő a shotgunt...
    gegee 2020/06/16 02:07 (55965)



    Szerintem a bal sávban a negyedik az nem Volver, de lehet, nincs igazam.
    Akkor is elég szép fogás ez a fotó.
    gegee 2020/06/15 12:06 (55964)
    Valszeg senki sem látja.
    Pepita mester, rég jártál erre, eléggé szar a fórummotor valamiért, ügyeskedj egy kicsit tovább.

    Válaszd a kód beillesztése funkciót, az néha segít.Vagy az pelcsáját.
    inrock 2020/06/15 09:14 (55963)
    Halló Kollégák,

    én sem.
    monohisztor 2020/06/15 08:43 (55962)
    Csak én nem látom a kis finomságot?
    PEPITA 2020/06/14 17:20 (55961)
    Kis finomság a vacak időben:



    PEPITA
    inrock 2020/06/11 16:56 (55960)
    Halló Kollégák,

    most nem lesz a járvány miatt. Talán majd utána.
    Egyébként a Tököli-reptéren szokott lenni 10 órai kezdéssel. A fészbukcsoportot érdemes követni.
    haler423 2020/06/11 11:12 (55959)
    Lesz szombaton Volvo találkozó? Ha igen, hol és mikor kezdődik?
    inrock 2020/06/10 16:45 (55958)
    A múltkori kérdésre kaptál már választ.
    Ennyit tudunk hozzátenni a témához... ha kicsit visszaolvasol láthatod, hogy csak gegee és én vagyunk itt aktívak :/ Mi viszont nem vagyunk szerelők.
    inrock 2020/06/10 16:43 (55957)
    Halló Kollégák,

    immo nem tilt véletlenül? A műszerfalon látnád a villogó, átikszelt ikonú autót.
    p4atrik500 2020/06/09 22:44 (55956)
    Üdv! 2003-as 102 lovas 1.9 D-re rá lehet rakni a 115 lovas turbóját? Ha jól tudom az nagyobb, ezen kívül milyen különbségek vannak még a két változat között? Előre is köszönöm a válaszokat.
    kombany 2020/06/09 22:42 (55955)
    Sziasztok,.Van egy 2007 -es 1.6 benzines C30 -unk.
    Leparkoltunk vele otthon, minden ok.
    Ma indulnánk, hibát nem jelez, üzemanyag szivattyú dolgozik, de az autó nem indul.

    Önindító meg sem moccan.
    Aksi rendben, üzemanyag van, nem csipog, nem ad hibát kódolvasóval sem.

    Van valami ötletetek mi lehet?

    Köszönöm!
    Z
    inrock 2020/06/08 18:43 (55954)
    Halló Kollégák,

    szerintem a turbó, és talán még a szoftver más csak a kettőben. De nekem sem tűnik észszerű buherának csak emiatt átalakítani.
    gegee 2020/06/08 18:19 (55953)
    Lehet, amennyiből kijönne a turbócsere, papírozás, műszaki, apjafaca; már esetleg megkapsz egy T4-es V40-et, ami mondjuk nem kap már forgalmit valamiért.És akkor az jó játszós autónak, befagyott tó jegén rallizni, pályára, stb.

    Közút persze kilőve, de tréleren szállítva, vagy ott tartva a pálya mellett még hátha...
    gegee 2020/06/08 18:15 (55952)
    Hogy mennyiben tér el?Elsőnek 13 lóerőben...
    Bocs.
    El kell keserítselek de nincs már itt senki sem, aki szerelne.
    Régebben még akadtak, de mára elhalkultak.Talán a honlap péniszkönyv-oldalán.
    .
    De most 13 lóerőért elkezdenél turbót cserélni?Megérezni azt szerinted?Veszel valahonnan egy kitudja milyen bontottat egy teljesen kétséges eredményért?Vagy kicsengeted egy majd 20 éves autóra az új turbó árát, ami lehet több százezer forint?
    Még ha mondjuk 100-ról 150 lóerő lenne a váltás eredménye...Vagy mondjuk sz@r lenne a saját, eredeti motorod, és cseréhez már a nagyobbat szeretnéd.
    De persze nem akarlak lebeszélni, csak nekem nem tűnik racionálisnak ez a dolog.
    Esetleg keresnék olcsón komplett, működő, kipróbálható bontott motort 115 lovasat, és legföljebb lesz egy csomó pótalkatrész, ha mégsem smakkol a dolog.Ocsmányirodában nem gond a lepapírozás?Nincs durva illetéke, utánajárása, mittudomain, Mozaik utcai bevizsgálás, stb?
    p4atrik500 2020/06/08 00:14 (55951)
    Sziasztok!

    2003-as Volvo v40-em van. 1.9-es 102 lóerős dízel. Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor és a 115 lovas 1.9 mennyiben tér el? Ha jól tudom a turbó nagyobb az erősebben. Ezt a nagyobb turbót mennyire bonyolult rárakni a 102 lovasra? Mit kéne még cserélni rajta? Előre is köszi!
    inrock 2020/06/03 16:51 (55950)
    Halló Kollégák,

    nahát
    gegee 2020/06/03 06:02 (55949)
    Erőt, egészséget!
    Jééé, három évente te is beköszönsz egyszer?
    gegee 2020/06/03 06:01 (55948)
    Jaja, épp most olvasom, rip az öreg vasnak.De hát cirka 40 év alatt nem lehet mást várni.Főleg, hogy jó eséllyel az utosló 30 évben sose lett rá annyi költve, amennyit igényelt volna.Más szavakkal, nem volt rá senki se felkészülve, hogy mivel jár egy ilyen öreg gép üzemeltetése.
    Én is néha meg szoktam fogadni, hogy a következő egy filléres öreg szar lesz, de ilyen cikkek elolvasása után mindig elszontyolodom.Nincs igazán jó megoldás erre a kurva autózásra, de mégis kell, mint a falat kenyér...
    gegee 2020/06/03 05:57 (55947)
    Aham, akkor azért nagy lehet a villanás a két gép között...Majdnem 20 év differencia nem sz@rral gurigáz.
    Wildhorse 2020/06/02 20:08 (55946)
    Jónagyot Kollégák!
    inrock 2020/06/02 16:51 (55945)
    Halló Kollégák,

    a TC-s Rulettkerék Volvójának további története:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/02/rulettkerek_mi_lett_a_volvoval/
    inrock 2020/06/01 09:12 (55944)
    Halló Kollégák,

    a V40 2001-es volt, az Auris 2019-es, 1 éves múlt.
    gegee 2020/06/01 01:57 (55943)
    Aham, na, ez jó volt, kösz.Milyen évjárat a Volver és milyen a Totoya, ha nem titok?
    inrock 2020/05/30 13:18 (55942)
    Halló Kollégák,

    akkor egy kis összehasonlítás.

    - A műanyagnak kinéző műanyagot már írtam, az ajtók aljánál az élek eldolgozása sem szép. E mellé jön néhány helyen zongoralakk, mindkettő gyűjti a port ezerrel.
    - A szőnyeg csak a vezetőnél van rögzítve, igaz nem csúszkálós félék. És a textil szőnyegek alja nincs felkeményítve.
    - Nincsenek színezett üvegek. A legnagyobb felszereltségnél van olyan, hogy a B oszloptól hátrafelé sötétítettek az üvegek, de az belülről is jól látszik.
    - A csomagtartóban alja csak egy vastag, sűrű szövet, nem egy szilárd valami, mint a Volvónál. Az alján sincs kis kampócska, amivel fel lehetne akasztani.
    - Elkezdem állítgatni a klímát, egyből rákapcsolja a légkondit. Ettől függetlenül értelmesen van megvalósítva a klímavezérlés. Más, mint a Volvo, de észszerű
    - A külső tükrök állító gombjai ott vannak, ahol a Volvónál a fényszóró kapcsolgatás. pár napja láttam egy 19 éves Corollát, ott is ott volt már, a vezető szék bal elejénél levő tanksapkanyitó karral együtt.
    - Az ülések kényelmesek, bár keményebbek, mint a Volvoé.
    - Alapból bőrkormány, és fel-le automata ablak van mindenhol. A hátsókat is le lehet ereszteni teljesen, de a vezetőoldalon van egy kapcsoló, amivel lehet őket tiltani, hogy a gyerekek hátul ne babrálják.
    - A váltója határozottan kapcsol mindenhova, a 132 ló pedig jól tud lépni. A hatodik fokozat autópályára kiváló, csak 3100-at forog 130-nál a motor.
    - Automata menetfény/tompított/távfény kapcsolás van benne, a megfelelő érzékelőkkel.
    - Táblafelismerő is van benne, csak éppen nem veszi észre, hogy jött keresztben egy kereszteződés, ami feloldotta, így ha gyorsabban megyek, akkor szépen bepirosítja a táblát.
    - 2000-es fordulattól világít a kapcsolj feljebb nyíl, 50-nél simán bírja a négyest. De ha nyomok egy padlógázt, akkor nem világít, hagyja hogy siessek
    - Meg taperolós képernyő van a középkonzolon, igazából csak a rádióval kell ott babrálni menet közben.
    - Nagy kesztyűtartója van, a teletömött autóstáskám bőven elfér benne.

    Így hirtelen ennyi. A koszolódó műanyagokkal nem vagyok kibékülve, az automata távfényre kíváncsi leszek, a többi nem zavar, de nyilvánvaló a nem-prémiumsága, annak ellenére, hogy a belső felszereltsége űrtechnika a V40-hez képest.
    gegee 2020/05/28 15:15 (55941)


    Bolgár Volverek és magyar Ezerkecskés rendőr.
    Bróhaha.
    gegee 2020/05/27 20:13 (55940)
    Akár írhatnál egy Volver vs Totoya összehasonlító cikket is.
    Persze gondolom, ahhoz még kell egy kis idő, hogy tapasztalat legyen az új géppel.Várjuk, a kommentek számába bőven belefér majd, nem fogja extrán terhelni a szervert...

    Én is gondolkozom már rég V70 vs V70 összehasonlításon.Mármint 2. és 3. generáció.
    inrock 2020/05/25 16:45 (55939)
    Halló Kollégák,

    köszi
    Nem egy Volvo minőség, pl a műanyagok azok mindenhol műanyagnak néznek ki, nem a puhított, szép felületű cucc van benne, mint a Volvóban. De nagyon nem érdekel, az utat szoktam vezetés közben nézegetni, nem az autó belsejét
    Aztán belefutottam egy érdekes dologba is. Automata fényszórókapcsolás van benne, halom érzékelővel, de azt nem csinálták meg, hogy a gyújtáskapcsoló főkapcsolóként működjön, mint a Volvóban. Szóval ha direkt rákapcsolom a tompítottat és leállítom a motort, kiveszem a kulcsot, akkor sivít az autó Megoldás: vissza kell kapcsolni Auto állásba a fény vezérlést.
    gegee 2020/05/23 18:05 (55938)
    Én apszolút megértem.Még így, pé-vel is.Benzines kocsi tényleg alig van, idekint is, ez a qrva dízelbuzéria egy agyhalál.Otthon meg egyáltalában is kevés a Volver és a 250 lóerő is tök fölösleges, tele drága alkatrészekkel, részecskeszűrő, turbó, vonatfelnik.
    A régi mienken is 15-ös felnik voltak, fillérekért volt rá prémium gumi, akár Miska meg Jóév is.
    Ráadásul te nem is vagy olyan nagydarab emlékeim szerint, és a középkategóriás kocsik is szépen híznak, átlag testmérettel simán jók lehetnek családi célokra is.
    És az, hogy egy 9-10 éves V70 három-háromfél-négy miska, az több, mint durva.Ennyiből már új kocsik is vannak, nyilván nem ugyanolyan méretben, meg minőségben, de használhatóak azok is.Szóval kicsit q-ra elszaladt a ló, Volveréknél is.
    Ugyanez a dilemma volt nekünk is két éve, mi beleugrottunk, de utólag "józanul" végiggondolva másik márka ésszerűbb döntés lett volna.Mondjuk árnyalja a dolgot, hogy itt eléggé megkerülhetetlenek a svéd gépek, révén, hogy vagy 30%-a a kocsiknak ilyen.
    De odahaza ez nincs így.
    Sok sikert hozzá Inrock, széles utat, gumi fákat, vak rendőrt!
    inrock 2020/05/23 10:04 (55937)
    Azért a fórumon még maradok
    inrock 2020/05/23 09:54 (55936)
    Halló Kollégák,

    muszáj volt... Alig van benzines Volvo a piacon, ami pedig megnézésre egyáltalán érdemes lett volna, az mind 250+ lóerős. Vagy túlontúl nagy mindene. Pl a múltkor linkelt svéd rendszámos, fekete V70-re is 17-es, vagy 18-as gumi való. 43k Ft darabja egy komolyan vehető márkától. És utána 9-10 évente dobhatom ki, mert nem megyek annyit, hogy elkopjon, ámde cserélni a kora miatt ekkor már mindenféleképp kell...
    Ha mennék annyit, hogy elkopjon, bevállalnám.
    gegee 2020/05/23 05:25 (55935)
    Szép darab, és érthető.Én is errefelé nyitnék, ha úgy adódna...
    Tekintsük ezt búcsúnak?
    monohisztor 2020/05/22 19:09 (55934)
    Hűtlen lettél a márkához???
    inrock 2020/05/22 17:23 (55933)
    Halló Kollégák

    gegee 2020/05/22 10:01 (55932)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/05/20/nem_keszul_tobb_volvo_180_km_h_feletti_vegsebesseggel/

    Végül is ez is helyénvaló. Egy Volverrel általában senki nem száguldozik, meg állatkodik nagy sebességgel.Típusidegen ez a fajta viselkedés.

    Driftelni egy befagyott tavon az oké, de ahhoz meg nem kell mozdonnyi motorerő.
    inrock 2020/05/21 16:56 (55931)
    Halló Kollégák,

    ja, ideje lesz már.
    gegee 2020/05/21 02:33 (55930)
    totalcar.hu/magazin/velemeny/2020/05/20/meddig_fognak_arnyekra_vetodni_az_automata_veszfekes_autok/
    Na, ez meg a másik király téma, és ebben sajnos a Volvo pont "élen" is jár, a szarul működő vészfékasszisztensek bemutatásában.Nem kicsit járatják le saját magukat, meg a mindenek feletti biztonság propagálását...
    Mondhatnám azt is, hogy szégyen.
    gegee 2020/05/21 00:55 (55929)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/05/20/atalakitjak_az_euro_ncap_tesztjeit/

    Ennek is itt van már az ideje.
    Lassan minden új autó 5 csillagos már, mert a gyártók erre fejlesztik a kocsikat.
    Emelni lehetne a falhoz csapási sebességet is, mondjuk 64-ről 80-ra és ezt jelölve a végeredményben.Ja, és bevezetném az öt csillag helyett a tízet, sokkal pontosabb eredmények születhetnének.
    Hajrá az illetékeseknek, lehet dolgozni menni.
    inrock 2020/05/18 18:54 (55928)
    Halló Kollégák,

    korrekt írás.
    gegee 2020/05/18 10:10 (55927)
    gegee 2020/05/16 13:36 (55926)
    totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2020/05/14/point_s-t_szabad/
    .
    Gumicsere a Volveren.Még egy újabb kajla márkanév a sok közé.

    Viszont jó az a téli kép a Volveren, pláne, hogy a snö az svédül havat jelent.
    Akkor az egy igazi téli kocsi.
    inrock 2020/05/13 18:10 (55925)
    De ha az évi 28 darabból pénz jön be, akkor megérte. Ennyi.
    Az összeszerelés minőségén kellene most szerintem javítani a meglévő modelleknél.
    inrock 2020/05/13 18:08 (55924)
    Halló Kollégák,

    elég jól kidolgozottnak tűnik. Leírásban a kedvencem: mozgatható biztonsági övek.
    Hát Volvo, na
    gegee 2020/05/13 08:55 (55923)
    Én csak azt kérdezem, továbbra is, hogy ki fogja ezeket megvenni, 30-40-50 millió forintokért?Ebből következőleg hány darabot fognak tudni eladni? Évi 28 darabot?
    Nem normálisak,komolyan mondom...

    Ha jön a korona-, palást- és jogarvírus második fordulója, úgy lesz ez az egész elmeszelve, mint a kerti pottyantós budi oldalfala.
    gegee 2020/05/13 08:48 (55922)
    jatekesmodell.hu/copy-of-volvo-s-60

    Itt a költséghatékony presztízsdömper.Mindenkinek ajánlom, árban szinte bárkinek megfelelő, alacsony az adója, biztosítása, parkoláshoz se kell sok hely, ugyanakkor meg látható bármikor a szép forma, a prémium belső, egyszerre is akár...

    Ha egy ilyen kocsival mész melóba (értsd: leszállsz a buszról, hátizsákban a Volverrel), akkor az íróasztalodon is tud parkolni a járgány.
    Én mától kezdve gyűjtök egy ilyenre, de lehet, hogy inkább V90-et veszek, lottónyeremény se kell hozzá.

    (Hülye a link, mer' nem S60 az, hanem XC.Ja és nincs érdekeltségem, nem reklám, csak teccik.)
    inrock 2020/05/12 16:35 (55921)
    Halló Kollégák,

    új modell a láthatáron, méghozzá tisztán elektromos.
    Kíváncsi vagyok meddig fajul el ez az elektormosság, hibridség téma.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/05/12/a_volvo_is_elektromos_csucsmodellt_tervez/
    inrock 2020/05/03 09:15 (55920)
    Halló Kollégák,

    szerintem a fészen tevékenykednek.
    gegee 2020/05/02 21:31 (55919)
    gegee írta:
    És vajon az a sok Volver tulaj
    Mármint a tecsőn a videó alatti kommentelőkre gondolok.
    gegee 2020/05/02 21:30 (55918)
    És vajon az a sok Volver tulaj miért nem jön ide a célirányos iwiw-re?
    Főleg, hogy a kombi tulaja (?) ráadásul innen való...
    Szépek, jól néznek ki.
    Érdekelne, hogy egy ilyen Errnek mennyivel több az éves fenntartása?
    Persze nyilván nyúzástól is függ a dolog, de úgy sacc-per-kábé nagy vonalakban.
    inrock 2020/05/02 09:37 (55917)
    inrock 2020/04/23 17:41 (55916)
    Halló Kollégák,

    szerintem elég szűkszavúan nyilatkozott a nepper. Megemlíthette volna, hogy ennyi idő autóban kapásból lesz mit cserélni, már ha nem addig akarja használni, amíg egyszer csak ki nem dől alóla.
    gegee 2020/04/22 23:10 (55915)
    totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2020/04/21/hasznalt_volvo_s80/
    .
    Egyetértek!

    És jöhet kapásból ide reggelni a tulaj.
    gegee 2020/04/21 13:12 (55914)
    Nem lehet ez valami szájbalökött elektroniaki hiba inkább?Egy mai kocsinak van jó eséllyel vagy 10 kilométer vezetéke, mint az emberi érhálózat, kábé.
    Régóta tudom, hogy a manapságbeli (mondjuk 2000 utáni) kocsikat az elektronika viszi a sírba.A mi réginkkel is ez történt, mondjuk az 15 éves korában volt, az még úgy so-so; de 6 évesen durva dolog ez...Azért ne add fel.
    gegee 2020/04/21 13:07 (55913)
    Hali.Részvétem, cimbora, ez az eset nem szarral gurigáz...
    Itt nem vagyunk sokan, mondhatnám inkább, rohadtul kevesen, és akik vannak, azok sem szerelnek.Próbálkozzál még máshol is segítséget kérni, indeksz fórum, netán külföldi oldalak, vagy neten valami specialista(?).Már ha az eddigiek szaxervízben történtek és ott sincs megoldás.Mihamarabb javulást, és kérjük a megoldás beírását is, ha meglesz.
    Tityak 2020/04/20 20:56 (55912)
    Sziasztok!

    Segítsetek ha tudtok pls. Van egy Volvo V40-em 2014-es 1.6 d2-es motorral. Nem értek az autószerelèshez de senki nem tudja mi a baja a kocsimnak. Tulnyomas van a hűtő rendszerben és 20km után kinyomja a hutovizet a tartályból.Termosztat, vezérlés, hűtő, hűtő kupak lett cserélve rajta. Találtak a hengerfejen kettő darab gát repedést. Meg lett csinaltatva de ettől függetlenül még mindig fent áll a hiba. Meg lett nyomasorobazva is márkaszervizben. EGR hutonek nincs semmi baja. Sokszor jelzi hogy hűtő folyadék szintem alacsony még akkor is ha maxon van a víz benne. November óta küzdök és senki nem tudott idáig segíteni.
    Ha valakinek van ötlete örülnék neki. Kérlek írjatok meg emailben: endrodyt5@gmail.com nagyon szépen köszönöm srácok!!!!!
    Tityak 2020/04/20 20:52 (55911)
    Sziasztok!

    Segítsetek ha tudtok pls. Van egy Volvo V40-em 2014-es 1.6 d2-es motorral. Nem értek az autószerelèshez de senki nem tudja mi a baja a kocsimnak. Tulnyomas van a hűtő rendszerben és 20km után kinyomja a hutovizet a tartályból.Termosztat, vezérlés, hűtő, hűtő kupak lett cserélve rajta. Találtak a hengerfejen kettő darab gát repedést. Meg lett csinaltatva de ettől függetlenül még mindig fent áll a hiba. Meg lett nyomasorobazva is márkaszervizben. EGR hutonek nincs semmi baja. Sokszor jelzi hogy hűtő folyadék szintem alacsony még akkor is ha maxon van a víz benne. November óta küzdök és senki nem tudott idáig segíteni.
    Ha valakinek van ötlete örülnék neki. Kérlek írjatok meg emailben: endrodyt5@gmail.com nagyon szépen köszönöm srácok!!!!!
    sziti63 2020/04/19 09:48 (55910)
    Szia! Köszi ! Megkérdezem mert 3-400 méterre vannak tőlem. Üdv
    inrock 2020/04/19 08:57 (55909)
    Igen, a Vdash feltétlenül megér egy próbát.
    inrock 2020/04/19 08:56 (55908)
    Halló Kollégák,

    2001, 1.6.
    Yilane 2020/04/19 08:42 (55907)
    VDASH-t próbáld meg, nem tudom, hogy csak magyarítást vállalnak, vagy térképfrissítést is.Egy telefont megér. Amúgy a neten kellő szorgalommal fellelhetőek a DVD-képfájlok, onnen pedig már csak egy jó minőségű DVD-író és pár minőségi írható DVD kell...
    gegee 2020/04/18 21:23 (55906)
    Ha tudod a megoldást (táblagép, telefon) akkor miért kérdezed?

    Bocs.
    Rákeresve a neten feljön pár tecső videó (nem néztem meg őket, nekem nincs ilyenem a kocsiban), meg néhány volvocarsos link, de valahogy ez utóbbiakon nincs sehol direkt letöltési lehetőség.
    Az a baj, hogy az ilyen extrák, mint a gyári navi, hamar elavulttá válik, és a 8-10-12 éves járművekre lehet, hogy nem is adják már ki az újakat, mert hogy azok a tulajok ritkán keresik ezt a szolgáltatást.A kisipar, meg a "hekkerek" vagy ráállnak, vagy nem, de valszeg akkor sem potom pénzért, hiszen bevételt akarnak...Szóval nehéz ügy.
    gegee 2020/04/18 20:46 (55905)
    Ahham, hát akkor az végleg szopacs.Milyen motoros, meg évjáratú a tied?
    Van cimbora, akinek van ilyen V40-je, nem tudom, hogy az milyen motorral szerelt, de megkérdem, hátha érdekli öt a tied donornak...
    sziti63 2020/04/18 14:39 (55904)
    Sziasztok!
    Adott egy 2010 év végi xc-60 (2.0-120KW).RTI-t kellene frissíteni mert sok utunk nincs rajtapl( M0,M6,M8,M30,M45 stb).Van ötletetek ,hogy megfizethető "pengőben" ki foglalkozik vele?Tudom telefon..stb,de én használni szeretném a beépitettet. xc-60 -I- face. klubról tudtok?xc-60-II-s van de ott nem látnak szivesen mert 2017 elötti az autóm! Köszönöm segítségetek.Kitartás
    inrock 2020/04/18 08:52 (55903)
    Halló Kollégák,

    próbálom eladni a roncsot, a biztosító már kifizetett. Kívülről nem látszik, de a bal első futóműnél összekuszálódtak dolgok, szóval nem lehet egyszerűen javítani. A várható költségek miatt pedig értelme sincs.
    gegee 2020/04/18 04:57 (55902)
    Ééééééééérdekes, hogy eltűnt ebből is az a kurva repülő középkonzol...

    És hát ja, a három henger.Oké (illetve dehogy oké), eltűntek az 5-6 hengeres motorok, de hogy lassan már a 4 henger is lukszus lesz, hát na, ezt se hittük volna.
    Nem rossz ez, nem rossz, mondjuk az első max 8-10 évig, de utána lehet, hogy nem lenne sok bizodalmam ebben a bonyolult elektroniaki rendszerben...
    Főleg, hogyha múszaki vizsgán elvárják az újkori "zöld" működési szintet, és ha az nincs már meg, akkor teszem azt, nem kap vizsgát...

    Az ára meg, hát nem lepődök meg, 19,5-ért nyilván sose kéne, de az alapgép 8,8-ért már egész jó lehet, főleg, hogy szintén most olvastam valamelyik TC-s cikkben, hogy egy rittyó Golf is 8 fölött játszik újonnan.Pof@'m leszakad...
    Majd ha arra járok, beülök a szalonban egy ilyenbe, mert a Totálkáros fiúknak nem feltétlen szabad hinni az autók tágasságát illetően.Főleg a Papp Tibi cikkei röhejesek, aki azt hiszi, hogy mindenki akkora, mint ő, mint a kutya ülve.
    Nekik általában a kicsit is nagyobb autók már-már feleslegesen tágasak, hát persze.
    Amire én aszondom, hogy tágas és be tudok ülni magam mögé, azt eddig csak a V90 és az XC90 tudta, bróhaha.
    A többi az egérkamion.

    Főleg, ha azt is nézzük, hogy az ember elmenne néha nyaralni, telelni, miegymás, és ilyenkor azért vinni kell ezt-azt magunkkal.
    .
    Szumma szummárum, mint oly sok minden más is, racionálisan nézve ez a gép is inkább majd 5 év múlva 5 évesen lesz jó vétel.
    Lehet, hogy az autógyáraknak is erre kéne átállniuk, hogy kapásból 5 éves, jó állapotú használt autókat gyártsanak...
    gegee 2020/04/18 02:48 (55901)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    nem hiszem, hogy nálunk lenne ilyen használati tiltás, mert nem fizettél be ilyen olyan kötelező dolgokat. Amikor viszont elkap a rendőr, akkor pisloghatsz kifelé a fejedből


    Na, hát az utolsó mondat a lényeg, szinte biztos ugyanez van itt is nálunk.Nekem nincs személyes, (vagy közeli barát, ismerősi) tapasztalatom, mert még sosem mertem kipróbálni, mit is jelent ez a gyakorlatban.Papírkutya vagyok...

    De biztos, hogy durván megizélik az illetőt, mint ahogy a magyar rendőr is, valszeg.
    Azért a műszaki vizsga, meg az adó az nem "ilyen-olyan" kategória.

    Hiszen, ha így kezelné a hatóság is, kábé mindenki lesz@rná.
    Na mindegy.A kényszerkijelentést is istenuccse valahol a magyar éterben olvastam, nem lehet, hogy önkormányzat/városfüggő a dolog?
    .
    Viszont.Mit kezdesz a ronccsal?El tudod adni bontónak vagy magánembernek valami értelmes áron?
    Vagy nem lehet pici belefeccöléssel legalább időlegesen használhatóvá tenni?
    Úgy értem, venni rá egy lámpát, meg egy kerékív lemezt bontóból, fillérekért, a többi sérült lemezt elefánt ráültetéssel javítani, mint az indiai Pögó-reklámban, és akkor legalább tudsz mozogni valamivel, meg kocsival menni autót nézni...?
    Az ajtót meg kicsit erősebben vagdalod.

    Vagy milyen sorsa lesz neki?
    inrock 2020/04/17 19:08 (55900)
    inrock 2020/04/17 19:07 (55899)
    Ilyen biztos nincs itt, hogy automatikusan kivonják. Nemrég volt a TC-n, hogy valaki eladta a kocsiját, ő bejelentette a kormányablakban, a vevő nem, és az eladónak jött folyamatosan a parkolási és a gyorshajtási bírság.
    A jogi szakértő azt mondta, hogy a valamilyen (megadta hogy mi) törvényre hivatkozva vonassa ki az eladó az autót. Aztán onnantól már nincs kecmec.
    inrock 2020/04/17 19:04 (55898)
    Halló Kollégák,

    nem hiszem, hogy nálunk lenne ilyen használati tiltás, mert nem fizettél be ilyen olyan kötelező dolgokat. Amikor viszont elkap a rendőr, akkor pisloghatsz kifelé a fejedből
    gegee 2020/04/17 11:28 (55897)
    Asszem otthon, ha nincs átiratva 15(?) napon belül a kocsi, akkor kényszerkivonják a forgalomból, vagy mi a bánat, nem?Na, az ugyanez végül is, kivont autót nem lehet használni.Persze a kocsi nem papírral üzemel, hanem benzinnel, gázolajjal, ezt is tudjuk, hány meg hány jómadár próbálja így használni mégis.
    gegee 2020/04/17 11:25 (55896)
    A lényeg, hogy ne legyél szívbajos...
    gegee 2020/04/17 11:23 (55895)
    Ezt úgy kell érteni, hogy ha nincs rajta vizsga, vagy nincs befizetve az adó, akkor van ez a használati tiltás.Szerintem ez magyarba' is hasonlóan kell legyen, logikusan.Ha meg levizsgáztatják odahaza, akkor valszeg kijelentik a svéd rendszerből véglegesen.
    Szerintem ez mondjuk nem egy nagy negatívum, inkább csak annyiban, hogy jó eséllyel másfél évet állhatott is akár a gép.Vagy nem...
    inrock 2020/04/16 18:54 (55894)
    inrock 2020/04/16 18:46 (55893)
    Halló Kollégák,

    köszi az infót. Hát ez érdekes, hogy használati tiltás is van rajta
    Nem fenyegetett amúgy, hogy pont ezt veszem meg
    Go to topOldal: 1...10111213141516...570