Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...11121314151617...570
    gegee 2020/04/16 10:12 (55892)
    Amúgy meg, Inrock, alkudjál vadul, sőt, pof@'tlanul, bármit is veszel.
    Itt van

    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/04/14/koronavirus-jarvany_katyuban_a_hasznaltauto-kereskedesek/

    , hogy mennyire nincsenek vevők, tehát téged becsüljenek meg, főleg ha valami komoly értékű gépet vennél.Essenek hasra a kereskedők, nem igaz?

    Használd ki a helyzetet vadul, négy millás kocsikra nyögjél be lazán háromkettőt vagy inkább három milliót; hadd kapjanak infarktust a nepperek.

    Ha meg annyiért nem adják, állj tovább vállvonásal kombinált lebiggyesztett szájjal, van még eladó autó bőven.
    Ha meg utánad megy, hogy oké a háromkettő, akkor mondjad, hogy most már csak kettőnyolc.
    gegee 2020/04/16 06:29 (55891)
    Egyébként idekin nem ritkaság az, hogy egy kocsit nem tartanak meg sokáig, főleg ugye a fiatalok körében...De ha mondjuk a 14-ből 8 volt a magánszemély valódi tulaj, a 9 és fél év alatt, az is cirka évente történő tulajdonosváltást jelent.Kérdés, hogy egy ilyen valaki mennyire rúgja neki, vagy mennyire vigyázza meg például a turbót...

    A 6-8-10 éve egy tulajnál lévő eladó gépeknél ezt ki is szokták emelni, mint vaskos pozitívum.
    gegee 2020/04/16 06:12 (55890)
    Ami ingyenes az a műszaki jellemzőket mutatja, típus, vizsga dátuma, km ó állása, adósúly, éves adó összege, stb.Ezeket nézve jók a magyar adatok,
    2010-09-15-én lett először forgalomba helyezve, az utolsó svéd vizsgája 2019-04-02, ekkor a km ó állása 199469 km volt.Fotók nincsenek, ez csak egy szöveges oldal.
    Ami viszont érdekes, hogy 14 eddigi tulajdonost ír a honlap, ami kicsit elgondolkodtató.Az oké, hogy itt a kereskedők is tulajok lesznek, meg soxor egymás közt is adják veszik őket, de a 10 év alatt 14 az elég izgalmas, még ha a fele kereskedő is...
    Persze nem mondom, hogy rossz a gép, de valamiért sokat váltott tulajt.
    Idekint kivonták a forgalomból 2019-01-31 dátummal és egyben használati tiltást is kapott az országban, tehát azóta vagy Magyarországon dekkol, vagy valahol máshol, ha használták ez idő alatt, az illegális volt.Ha rendőr így elkap valakit, feltolja a sofőrnek a gumibotot.És ez majdnem másfél éve így van.
    Ami esetleg több infót adna, az a carfax.se oldal, ha megnyitod és jobb fölül beadod a rendszámot, akkor viszont rögtön, minimum 200 koronát kér (majdnem 7000 forint) a lekérdezésért, hát döntsd el, hogy megéri e neked?Itt kiírja, hogy mikor voltak a vizsgák, dátum, kmó állás, volt e törve, lopva, importálva, taxinak használva-e vagy sem.Sajnos részleteket nem láttam még ezekből eddig, amit így csekkoltam, azok mind tiszta kocsik voltak, nem tudom, miket ír ki pl., ha törve volt.
    Amúgy egyszer mentem ilyen kettőöt té felxifuellel, hát mit mondjak, fölényes a teljesítménye, szórakoztató egy masina, 231 ló nem sz@rral gurigáz.

    És hát igen, nem biztos, hogy mindenki akar ezért a sok firlefrancért ennyit fizetni.
    És sejtettem azt is, hogy másfelé is fox kacsingatni, teljesen érthető a dolog.
    Szinte biztos, hogy nekünk se Volver lesz a következő, ilyen drágulást nincs értelme bevállalni.Két éve a 10 éves került annyiba, mint 10 évvel ezelőtt a 6 éves, brutális.És ennyi pénzekért már új kocsikat is lehet kapni, ha beléjük fér valaki.
    inrock 2020/04/15 18:29 (55889)
    Svédbe' van olyan cucc, mint itt Magyarországon a Jármű Szolgáltatási Platform? Ügyfélkapus regisztrációval be lehet lépni, és le lehet kérdezni rendszám alapján az autót. Milyen paraméterei vannak; mikor, mennyi km-nél volt a műszakija; fényképek a műszakiról; volt-e biztosítási eseménye.

    Ha van, megnéznéd ezt?
    joautok.hu/hasznaltauto/volvo/s70v70xc70/volvo-v70-25-t-ocean-race-szervizkonyves-garancialis/km5he68/
    inrock 2020/04/15 18:02 (55888)
    Halló Kollégák,

    hát azért van egy pár benzines (V60, V70) a hahun, meg a jóautókon is... de nem sok. Ami nagyobb baj, hogy amit érdemes lenne megnézni, az T6 illetve R-Design autók, annak megfelelő malomkerékkel, és 306 lóerővel, esetleg tetézve Summum felszereltséggel. Ezek a cuccok nekem már túlzás, erősen.
    Szóval elég nagy az esélye, hogy nem Volvo lesz a következő.
    gegee 2020/04/15 12:51 (55887)
    És mit veszel, dízelt?
    Mert hogy se a hahun, se a jóautókon nincs egyetlen benzines se az egész országban...Asztaqrvaélet.Persze idekint is hasonló az eset.Ez az állat dízelbuzéria.

    3 miska alatt csak az egyhat dések vannak, de inkább 4 miska az ami valszeg már okés lehet...Nagyon durván elszaladtak a Volver árak.
    gegee 2020/04/15 12:41 (55886)
    Most nézem, a Pédia Viktória honlapján emlegetnek első és második fészliftet is, érdekes.Nagyjából molyfing mindkettő, de leginkább az első, eddig észre se vettem.
    Kb annyi, hogy a tükörben az index kicsit módosult, meg ledes lett, illetve elől az embléma nagyobb lett a hüttőmaszkon.Hát húúha...

    Hopp, és most veszem észre, hogy a mienken is ilyen nagyobb, faszliftes lógó van elől a rácson, akkor ez most wft?
    Kicserélték volna valamiért?Töréskár?Aww...Nem tudom, örüljek-e vagy se?
    gegee 2020/04/15 12:19 (55885)
    Ez csak olyan két éve van meg lassacskán.De épp pár napja ment át a vizsgán csont nélkül.Ohne protekció vagy boríték.
    Az elődje 10 évig volt meg, arról is csak jókat tudok mondani.Igaz, ami igaz, egyik kocsi se az ársáv alsó szegmensében volt, és az éves értékvesztés is jelentős tud lenni.Csodák nincsenek, valahol meg kell harapni az ujját az embernek.
    gegee 2020/04/15 12:15 (55884)
    Ha azok ott normálisak, akkor a s3ggem villanyzongora...Úgy tudom, hogy Zusákiában az európai kocsik relatíve drágák.Mint ahogy itt, Európában meg a zusákok, vica verza.Ilyen jól megy?Vagy nincs benne semmi, ez egy üres kaszni?Mi a cél az egésszel?
    Áááh.
    inrock 2020/04/14 16:25 (55883)
    inrock 2020/04/14 16:24 (55882)
    Halló Kollégák,

    csak úgy kérdem. És mennyire stabil konstrukció az egész? Én kifejezetten fészlifteseket keresek.
    gegee 2020/04/14 05:33 (55881)
    A harmadik gen. faszlift előtti, 2009-es évjárat, 2.0F motorral.Miért?
    inrock 2020/04/13 09:21 (55880)
    Halló Kollégák,

    Gege, neked melyik évjáratú V70-ed van most, milyen motorral?
    gegee 2020/04/11 09:26 (55879)
    Haha, tényleg olyan.
    Nem mondom azt, hogy csúnya, de baromira nem Volvos a kinézete.
    Mindegy, úgyse mi vagyunk a célcsoport...
    inrock 2020/04/10 10:09 (55878)
    Új koncepcióautó a Polestar-tól:
    sg.hu/cikkek/auto/140514/felismeri-a-vezetojet-a-volvo-koncepcioautoja

    Miért úgy néz ki kívülről, mint egy Toyota? Miért van benne egy béna tablet, mint a Tesla-ban?
    gegee 2020/04/10 08:06 (55877)
    Akkor már ketten vagyunk.
    inrock 2020/04/09 18:42 (55876)
    Halló Kollégák,

    ejha, erről nem is hallottam még.
    gegee 2020/04/09 15:41 (55875)
    Volvo Tundra!



    Szemét Bertone, átbacta a Volveréket a Citroen BX terveivel...
    Na jó, nem, pont fordítva, ez a Volver volt előbb, de nem kellett a koncepció a svédeknek, így 3 évvel később eladta a reciklált terveket a fhansziáknak.De azért jó, nem?
    gegee 2020/04/09 15:27 (55874)
    gegee 2020/04/08 04:08 (55873)
    De, én úgy emléxem, Csikós írta, és benne volt, hogy részben a Csepzon Művekben is készült.
    És volt Volvo-Ikarus közös gyártmány is, legalább is prototípus szinten.
    Valamikor 'tán a 70-es években.
    inrock 2020/04/07 17:58 (55872)
    Halló Kollégák,

    bizony, a TC is írt erről cikket. Mármint nem az itthoni gyártásról, hanem a Laplanderről.
    Kirby 2020/04/07 12:20 (55871)
    Ilyet gyártottak itthon???
    Nem is tudtam...

    [img size=400]https://archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-MlFmZkVEdTk4N0xzVFQ[/img]

    https://archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-MlFmZkVEdTk4N0xzVFQ1bGtIbFhMUT09
    gegee 2020/04/04 11:56 (55870)
    Egyetértek Inrockkal, itt nem nagyon lesz rá gyors, biztos válasz, vidd el szerelőhöz mihamarabb.
    inrock 2020/04/03 16:50 (55869)
    Halló Kollégák,

    azt nem tudom, hogy pontosan mi az oka, de ez így nagyon nem jó. Feltétlenül vidd szervizbe, készülj, hogy a malacperselyt fel kell törni hozzá.
    Csanesz 2020/04/02 22:10 (55868)
    Sziasztok kérdésem lenne hozzátok ,márkatársak ,van egy v50,2.0 2007 diselem 100kw ,ami sajna rendszeresen termeli az olajat.igazábol gázolaj kerül a motorolajba sajnos elég sok.mi lehet az ok valami ötlet?
    gegee 2020/04/01 06:52 (55867)
    A vicces az, hogy amióta kijelentettem, hogy milyen ritka autó, azóta dögivel látom az utakon, loller.

    Ennyire szabad nagy általánosságban kijelenteni bármit.
    inrock 2020/03/28 10:36 (55866)
    Halló Kollégák,

    biztos látták rajtad, hogy nem vagy vadállat természetű, azért nem kötözködtek
    Vagy megijedtek a termetedtől
    gegee 2020/03/28 04:39 (55865)
    Húúú, na ez az, ami nagyon nem kéne.Szűk, szinte mindenhol, de leginkább a hátsó ülés és a csomagtartó.Itt az őshazában kábé a legritkább Volver a C30 után.
    4 db csíxemű Gíli menedzsernek, egy-egy laptoptáskával okés utazni benne, de semmi több.
    Egyszer volt egy ilyen egy teljes napra, amíg a mienket szervizelték, a motorja az okés volt, D4, azzal tapasztaltam meg a modern dízeleket először.Egy zsír új darab volt az a kocsi, csak valami 2000 km volt benne.
    Ebben a cikkben szereplő autóból csak a textil borította ülések kellenének, loller.

    Visszaadáskor először simán otthagytam a parkolóban járó motorral, de bezárva, kivéve belőle a kulcsot... Mert hogy nem hallottam a motrot, de nem is nagyon éreztem a rezgést sem...De aztán csak visszamentem, mert olyan fura érzésem volt.

    Különben lehet, kijárta volna a telitankot álltában.

    Csak azt nem értem, hogy nem sipákolt, hogy nincs benne a kulcs?
    A bérautós társcég a Hertz volt (általánosban a tornatanáromat hívták ugyanígy... ), marha lezseren kezelték a visszavételt.Ja, itt van, akkor álljon csak oda be, oszt jó lesz, a kulcsot, papírokat meg ide az asztalra kérjük, és ennyi.Pedig mondom, vacsi új autó volt.
    inrock 2020/03/27 16:40 (55864)
    inrock 2020/03/26 17:55 (55863)
    Halló Kollégák,

    motorból ajánlott a 2.0 benzin. Tele van a hahu 1.6-tal, de az határeset, meg kell vele gondolni az előzéseket. Nemrég ütöttek ki alólam egy ilyet, és bizony nem vennék újra csak 2.0-t. A dízelekben csillió kilométer lehet, a legerősebb benzinest, a T4-et valószínűleg hajtották rendesen. Bár ha mondjuk elviszed az autót vétel előtt egy általad választott márkaszervizbe állapotfelmérésre, akkor kiderülhet, hogy semmi baja.

    A fenntartási költsége nem magas, azzal viszont érdemes számolni, hogy idős autóra költeni kell. Az enyém 19 éves lenne, tavaly volt a kipufogórendszer hátsó felének a cseréje, mert szóvá tették műszakin, hogy a varratok kezdenek rozsdásodni. Februárban pedig 2-2 lengőkar csere volt, mert az eredeti szilentek elfáradtak, és a rugózási komfort sem volt az igazi. Ezen kívül volt egy olajgomba csere a váltóban, ami a hátrameneti fényt kapcsolja, és volt egy lambda-szonda csere, egyszerűen tönkre ment. Ezen kívül csak tankolni, műszakiztatni, és mindenféle folyadékot cseréltetni kellett benne.
    A kipufogó csere eltartott egy pár hétig, mivel egyre nehezebben szerezhetők be alkatrészek ilyen idős autóhoz, ezt is tartsd észben.
    gegee 2020/03/26 14:48 (55862)
    Üdv.V40-eket nem ismerem, majd jön a másik állandó üyeletes, Inrock, remélhetőleg majd mesél.

    Fenntartás ügyben, mi V70-ezünk már lassan 12. éve.A középső generációsunk volt majd 10 évig (a 2000-2007 közti), az kijött ilyen évi 100e forint nagyságrendből.Ezt úgy értem, hogy szűrők, szíjak, olajak, fake-betét és tárcsa, néha kisebb ez-az a futóműben, gyertyák, gumik, km-től függően cserélendő dolgok.Más azért nem, mert nem romlott el, illetve még nem kellett cserélni.Hat éves volt a kocsi, mikor vettük, kiváló állapotban, sor5 benzines szívó motoros, kb. 90 e km-rel az órájában.Mivel egy atom stabil megbízható gép volt, szerintem ez az összeg teljesen korrekt.
    Aszondják sokan, hogy a Volvokhoz drágácska az alkatrész.Erre én mindig aszondom válaszként, hogy miért, mihez olcsó?Másrészt meg, hiszem és tapasztalom is eddig, hogy azért meg lehet találni az értelmes árú alkatrészeket, szolgáltatást.
    Kérdezősködj még máshol is, falloszbúkon, index-fórumban, stb, mert itt eleve nem vagyunk hű de sokan.
    Ha meg már vettél Volvert, tessék jönni dicsekedni vele.
    falke19 2020/03/25 21:17 (55861)
    8-9százezer
    falke19 2020/03/25 21:10 (55860)
    Sziasztok!

    Segítséget illetve véleményt szeretnék kérni. Autót szeretnék venni, de nem értek hozzá annyira és nem akarom elhamarkodni. A régi V40-es tetszik (2005 előttiek). Akinek volt vagy van illetve ismeri a modellt, milyet ajánlana. Benzin vagy dízel? Turbó vagy nem turbó? Az ár maximum 8-9 ezer. Ezen kívül még érdekelne, hogy mennyi kb. a Volvók fenntartási költsége, alkatrészek, javítás, stb.

    Előre is köszönöm a segítségeteket!
    gegee 2020/03/24 20:50 (55859)
    De ha mégse lakást vennék, akkor se kéne egyik se dízellel, csakis benzinessel.Ha már van húszmillióm, és még tudom is azt autóra szánni, meg nem is fáj az összeg, akkor már ne fillérb@52óskodjunk a fogyasztással, kérem.A Bömbikék eléggé gyulladósak manapság, és a Volverek dízeleire is voltak visszahívogatások.Szóval valami brutál, de stabil benzines kellene, ha már elvi kérdésekkel játszunk.
    De ha belegondolok, hogy egy ilyen húszmillás járgány 10 évesen jó ha fog érni mondjuk hármat-négyet, akkor kb a Dunának mennék 16 milliónyi értékvesztés után.Meg amit még a fenntartás elvisz.Brrr, valszeg üvöltenék konkrétan az agyatlan pénzpocsékolástól.
    gegee 2020/03/24 20:39 (55858)
    Biztos rengeteg magyar embernél megy mostanság a dilemma, a hezita meg a morfondír (morph on deer), hogy a felesleges húszmilliókat milyen kocsira költsék.
    Én valszeg maradnék továbbra is a lakásnál.A Volverből meg vennék egy 1:18-as arányút, még valszeg az se lenne túl olcsó.

    Azért egy mondaton kiakadtam egy kicsit, jelesül, hogy 190 lóerőtől ne várjuk, hogy magunk alá gyűrődik a Váci út...vagy valami ilyesmi.
    Hát bzmg, a pof@'m leszakad, esküszöm; nem is olyan nagyon rég még 60 lóerős kocsikkal járt a jónép 90%-a.Ezek az újságírók valami olyan szinten vannak elszállva, hogy arra nincs már szó.
    inrock 2020/03/24 17:53 (55857)
    inrock 2020/03/24 17:52 (55856)
    Halló Kollégák,

    nálam fékezésnél volt, hogy húzott egyik irányba az autó, és az egyenesfutása sem volt az igazi, se a rugózása. Néhány lengőkar csere megoldotta a dolgot. De neked nagyon nem ez van szerintem. Szervizt javaslok, valamit biztos állítani/cserélni kell.
    gegee 2020/03/24 09:02 (55855)
    Ja, és majd gyere vissza elmondani, ha megoldódott, hogy tényleg ez volt-e a hiba oka.
    Had tanuljunk mi is belőle.
    gegee 2020/03/24 08:59 (55854)
    Illetve még annyi, hogy nekem nem csak a kormány rázott be, hanem az egész kocsi eleje...Ha van ilyen rugós hegyű mérőórád, akkor a féktárcsához hozzászorítva (valami fix megoldással, nem csak úgy kézzel) a tárcsát megforgatva látni lehet a változást.Szabad szemmel nem fog feltűnni.Ha van még anyag a tárcsában, fel lehet szabályoztatni elvileg (megesztergálják asszem), ha nincs már, akkor csere.Persze lehet, hogy a felszabályzás munkadíja olyan magas manapság, hogy csak a csere marad.
    gegee 2020/03/24 08:50 (55853)
    Féktárcsát (faketárcsát?) nézd meg, lehet, behullámosodott.Nekem is volt ilyen gond a régi Volverrel.Nem tudom, mitől jön ki, offos autóknál nem volt előtte.A mostani Volverrel sincs semmi ilyesmi.A vezetési stílusom kb 25 éve változatlan.És mégis ez van, érthetetlen.
    Ha meg mégsem ez a baj, akkor valami más.
    Yilane 2020/03/24 07:02 (55852)
    Sziasztok!
    Rég nem jártam városon kívül, de most hétvégén haza kellett hoznom a lányomat vidékről. Ekkor tűnt fel, hogy fékezésnél igen erősen beráz a kormány. Menet közben semmit sem érezni, egyenesfutás oké, kanyarban sincs semmi probléma, de fékezéskor 100 és 80 km/h sebesség között durván ráz. E sebességtartomány fölött enyhébb a rázás, alatta pedig alig érezni valamit (most, hogy tudok a problémáról, azért érzem, csak eddig nem vettem észre). Van valami tippetek, hogy ez mi lehet?
    inrock 2020/03/23 16:40 (55851)
    Érdeklődtem máshol is, eléggé elhúzódhat a dolog. Majd lesz valami.

    Más:
    Egész télen nem esett egy pehely hó sem, most reggel 8 óta esik, délután bele is erősített, és nem is olvad el.
    inrock 2020/03/23 16:24 (55850)
    gegee 2020/03/22 16:03 (55849)
    Nekem nem volt még olyan balesetem, ahová rendőrséget kellett kihívni, vagy maguktól jöttek volna.Mások meg itt csak szökőévente fordulnak elő, úgyhogy szerintem járj utána a zsernyákokéknál, ha fontos a gyors megoldás...
    gegee 2020/03/22 16:00 (55848)
    Aki kitalálta az autóba az érintőképernyőt, meg a menübe rakott klímavezérlést, azt agyon kéne verni.Meg aki elbírálta, engedélyezte stb, azokat is.
    Ennél nagyobb visszalépés nincs szerintem az autóiparban.
    inrock 2020/03/22 09:22 (55847)
    Halló Kollégák,

    na ezért panaszkodtam, mikor a Volvo az új modelleket tapizós képernyővel szerelte fel.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/03/22/az_android_auto_karosabb_a_vezetesre_nezve_mintha_fuveznenk/
    inrock 2020/03/20 17:57 (55846)
    Halló Kollégák,

    van valakinek tapasztalata, hogy baleset után a rendőrségi határozat mennyi idő múlva készül el? A rendőrök egyébként semmit nem mondtak nekem, alá sem írtam semmit, de a biztosító/kárfelmérő cég kéri a határozatot.

    Vagy érdeklődjek a balesethez legközelebbi rendőrségen?
    gegee 2020/03/17 20:51 (55845)
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/03/17/igy_lehet_barmilyen_autot_ellopni/

    Soha, soha ilyen szar-fos kulcsnélküli szemét rendszert!
    Olyan pereket kéne az autógyártók nyakába akasztani, hogy belerokkanjanak.
    Csak a fizikai kulcs, anélkül semmit.
    Hogy a p!cs@'ba lehet ilyen szar, teszteletlen, védtelen rendszereket árulni?
    gegee 2020/03/17 18:54 (55844)
    Jól teszed, főleg, ha van rá lehetőséged.
    Itt marha lezserül kezelik a helyzetet, semmi iskolabezárás, meg boltok letiltása.
    Mert hogy mexokták már, hogy itt sosincs semmi gubanc, háború sem volt kétszáz éve, mi baj lehet, ugye...
    Sokan ekézik is a kormányzatot emiatt.Azért annyit legalább mondanak, hogy aki tudja, kerülje a tömeget, meg a nagy rendezvények azért itt is szünetelnek.Pár dolog pár helyen ki van fogyogatva az áruházakban, de azért lehet találni.Most még.A forgalom is a mexokott, kábé az utakon.
    inrock 2020/03/17 17:43 (55843)
    Halló Kollégák,

    mától kezdve otthonról dolgozok. Jobb, ha nem megy ki az ember az emberek közé.
    Svédbe' mi a helyzet?
    gegee 2020/03/15 16:00 (55842)
    Igen, ez egy furcsa dolog.Én például bőrülés nélkülit akartam V70-ből, mer' rühellem, de egyik se volt olyan, még a hirdetésekben sem, mind bőrös...Valszeg alapfelszereltség lehet.A lakossági dömperek (XC60-90) meg valszeg még ilyenebbek.
    gegee 2020/03/15 15:56 (55841)
    www.vezess.hu/vezetunk/2020/03/15/eletveszelyes-autos-hulyeseg-terjed-a-facebookon/


    Ááá, szovjet agyhalottak fantasztikus csodája, szinte ugyanolyan, mint a gyári...


    Épp csak egy kis nyolcvannyolcas van benne.Szárazon valszeg az első komolyabb kanyar kivégezné.
    inrock 2020/03/15 09:50 (55840)
    Halló Kollégák,

    ja igen, közben rájöttem, hogy a második számod is fészliftet jelöl, nem az új típus bevezetését. Az is jó lenne, ha lenne nem agyonextrázott példány.
    gegee 2020/03/14 10:12 (55839)
    A középső V70-et 2000-2007 ig gyártották, a legújabbat meg 2008-1016-ig, emiatt kérdeztem, hogy melyik fészliftre gondoltál.Mert hogy amit én linkeltem, a pirosat, arra azt írtad, hogy a "kövi" V70-et akarod már, ami ugye 2007 végétől értendő.Na mindegy, ne bonyolítsuk.Remélem, találsz kedvedre valót, bár szerintem, és ahogy te is íród, a magyar piac eléggé szűköcske.Ha találsz valamit, kérünk fotókat majd.
    gegee 2020/03/14 10:08 (55838)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/03/14/a_biztonsagi_veszfek_hibaja_miatt_hiv_vissza_autokat_a_volvo/

    Meg ez is szoftverhiba.Ezektől tartok, hogy majd még jobban elharapódzik az Androidos Volvereknél...
    inrock 2020/03/13 20:02 (55837)
    inrock 2020/03/13 20:01 (55836)
    Halló Kollégák,

    a V70 fészliftből a 2005 utánira gondolok. Meg a többinél is, amikor csak kicsit alakítanak a gépen, konkrétan kijavítják az első széria gyerekbetegségeit, illetve illendőség kedvéért valamicskét változtatnak a kinézetén. A 2012-es V70 az egy teljesen új modell.

    És igen, a S/V60-tól kezdve a Volvo átpozicionálta az összes gépét "executive" szintre. Nincs egy kevésbé felszerelt modelljük, ami egy egyszerű középosztálybelinek (nekem) megfelelne.
    gegee 2020/03/13 06:45 (55835)
    Melyik fészliftet mondod?V70-eknél a 2005 utánit, vagy a 2012(?) utánit.
    Az ilyen XC60 és hasonlovak tényleg horribilisek, valszeg az alkatrészezésük, meg a szervizük is...Ezek politikusoknak, meg kokainbáróknak vannak kitalálva, nem egyszerű, földig érő lábú, mindennapi embereknek.
    gegee 2020/03/13 06:40 (55834)
    Haha, akkor nem ment át.
    Nem érdekel engem az új android, és windowsos táblagépet vennék, csináltatnék, átépíttetnék, ha lehetne.Vagyis valami kisebbet, mint egy notebook, érintőset-egereset, könnyűt, jó akummulátoridővel.Ezért az egyért becsülöm csak valamire a táblagépet.
    De akkor úgy látszik nem lehet.Erősen szomorú.Azért kösz a visszajelzést.
    inrock 2020/03/12 19:08 (55833)
    Jó lenne mihamarabb dűlőre jutni egy másik autó vételével, de nem valami fényes a helyzet. Keresem a fészliftes időszakokból a V, és XC jelű gépeket, de jellemzően fészlift előttiek vannak eladók. V50 esetében még az is feltétel, hogy 5 hengeres (Volvo) motor legyen benne, ne a 4 hengeres (Ford). Van 2 ilyen, T5-ös motor, 240 lóerővel, fölösleges nekem. A pár éves V/XC60-ok, és V70-ek pedig túl drágák, tele vannak fölösleges extrákkal. Van egy V40 classik, egyelőre az tűnik értelmes megoldásnak.
    inrock 2020/03/12 18:56 (55832)
    Halló Kollégák,

    a Szörfész témát a Mikroszoft nemrég lelőtte. Nem jött be nekik. A táblagép pedig feltételezem eredetileg Androiddal jött ki. Na arra nem fogsz tudni Szörfészt feltenni, esetleg egy másik Androidot. Telós témákban nem vagyok járatos, kérdezd meg a helyi mobilos okosembert, hogy szeretnéd az Androidot a legújabb verzióra frissíteni. Nem lepődnék meg, ha azt mondaná, hogy nem lehet, vegyél új cuccot, azon van az új verziós Android (fogyasztói társadalom).
    gegee 2020/03/12 12:34 (55831)
    Na, és van-e-é valami újdonság kocsiügyben, jó kis véres-szaftos tapasztalatok?

    Tudtál már nézegetni, van rá időd, kedved, stb?
    Egyáltalán mekkora prioritás a dolog, sürgős, vagy ráérős?
    gegee 2020/03/12 12:31 (55830)
    Ap(p)ropo, Inrock, segítséget kérnék, te biztos értesz hozzá.

    Táblagépről szeretném ledózerolni az Androidot és Windowsra cserélni.
    Tizesre vagy ha nem megy, akkor hetesre.A win telepítéssel egyébként pécén tisztában vagyok, raktam ösze már vagy több száz gépet, de a táblagép elég idegen számomra az android meg eléggé útált részemről.Hogy lehet ezt kivitelezni?Hogy állítok be például bootsorrendet, ehhez hogy lépek be egy táblagép biosába?
    Az egyetlen kritérium, hogy 100%-ban működjön az érintőképernyő.
    Egyébként meg miért nem lehet kapni táblagépet windowssal értelmes összegért, mondjuk 8-10 collosban 30-50-80 ezer forintért??
    A tököm Szurfész kétszázért nem opció, ráadásul meg mi kerül azon ennyibe?
    Kösz, ha van ötleted.
    gegee 2020/03/12 12:24 (55829)
    Én viszont arra gondolok, hogy hetente derül ki valami disznóság, biztonsági rés, apjafaca, és nekem az a tapasztalatom az appokkal is, hogy egy rakás szar a legtöbb, alig működik, vagy sehogy.Az appjuk f@szát azoknak, akik ilyen szoftvereket írnak...



    inrock 2020/03/11 18:09 (55828)
    Halló Kollégák,

    azért a Google, mint IT cég figyel a biztonságra. Pont ez a lényege az egésznek, hogy a Volvo nem saját maga fejleszti, vagy von be külső szakcéget, hanem kapásból a szakcég termékét veszi meg. Én nem aggódom.
    gegee 2020/03/10 19:45 (55827)
    Na, dehát na, látod mennyire értenek hozzá...
    Egy kocsi (ráadásul elektromos) teljes elektronikai rendszerét ennyire kiszolgáltatni egy csomó rosszidulatú hackernek, hát nem tudom, valahogy nem szimpi.Meg még appokat is hagyni telepíteni a kocsira, jesszumpepi...
    Windowst sem szívesen látnék rajta, nem arról van szó.
    gegee 2020/03/10 19:42 (55826)
    Kék Villám írta:


    Megkérdeztem a szalonban: légzsákkal együtt (!) vagy a komplett kormányt lehet csak cserélni. WHAT?



    Az igen.Én csak arra gondoltam épp, hogy a légzsák teteje vagyis a kormány középső burkolatával lesz közös a cikkszáma...
    Agyatlan fh@szok ezek, komolyan mondom...
    Ha megvan még a kis fóliadarab, óvatosan visszaragasztani nem lehet?
    inrock 2020/03/10 18:44 (55825)
    Halló Kollégák,

    na én is erre gondoltam, hogy az mókás lesz teljes pakkot cserélni.
    Android meg azért jó, mert nem a Volvónak kell ezzel foglalkoznia, hanem egy olyannak aki ehhez ért.
    Kék Villám 2020/03/10 09:14 (55824)
    Nem egészen. Ez egy kék-átlátszó merev fólia, a betűknél domború és irtó törékeny...

    Nem tudom, hogyan jött le. Tekerem a kormányt, egyszer csak érzem, hogy valami pattan és a lábtérben köt ki. Sötét volt, azt hittem a kormány alsó részéről pattant le a vágóél (amiről írtam régebben), de az le van celluxszal ragasztva.:DDD Világosban megnéztem és sajna a nagy része lejött ennek a dizájnelemnek.(( Erre csak annyit tudok mondani, hogy: kínai.

    Megkérdeztem a szalonban: légzsákkal együtt (!) vagy a komplett kormányt lehet csak cserélni. WHAT?

    gegee írta:
    Én látom a képeket...
    Le van pattanva a kék festék egy 80%-os darabon?
    Hehh, jó kérdés.
    H avan kézügyesség, lakkozd ki újra körömlakkos ecsetelővel.Vagy bontóból másik.
    De hogy a brébe tudott lepattanni?
    gegee 2020/03/10 03:17 (55823)
    Meg még ez az Android a Volvereken, nem tudom; én úgy rühellem, hogy arra szinte nincs szó.Csak azért fogadom el telefonon, meg tableten, mert kábé szinte nem csinálok rajta semmit fényképezésen, meg esemesen kívül.Táblagép meg max 2 7 a szabadság alatt.De hogy egy kocsin is ez legyen mondjuk 10 éven keresztül, lehet befordulnék...

    És akkor még a sebezhetőségekről nem is beszéltünk...
    gegee 2020/03/10 03:02 (55822)
    Vagy kapirgáld ki a maradék kéket is, és hagyd így.
    Kársztájling!
    gegee 2020/03/10 03:00 (55821)
    Én látom a képeket...
    Le van pattanva a kék festék egy 80%-os darabon?
    Hehh, jó kérdés.
    H avan kézügyesség, lakkozd ki újra körömlakkos ecsetelővel.Vagy bontóból másik.
    De hogy a brébe tudott lepattanni?
    gegee 2020/03/10 02:56 (55820)
    totalcar.hu/magazin/2020/03/09/volvo_cars_gent/

    Az finom, költségmentes lesz majd biztosan a szerencsétlen felhasználónak, ha csak úgy ripsz-ropsz akupakkot cserélnek majd a kocsiján mondjuk 3-4 gurigáért...

    Persze nyilván itt is vonatkozik a majom meg a banán esete.
    Kék Villám 2020/03/09 12:52 (55819)
    Na tessék. Most meg ez...
    Kék Villám 2020/03/09 12:51 (55818)
    Hogyan kell képet csatolni? Csak azt teszi be, hogy img/

    Kék Villám írta:
    A profilomban lévő az aktuális paripám, igen. Sajna kicsit már kínai. Na jó, nem a motor, az még D5!

    Ez múlt héten történt:


    Bazári, nem? Lehet ezzel valamit csinálni? Lakkozzam ki?

    gegee írta:
    Már látom is, Kék Villám kolléga volt az.K-K betű, ez zavarhatott meg...
    Kék Villám 2020/03/09 12:50 (55817)
    A profilomban lévő az aktuális paripám, igen. Sajna kicsit már kínai. Na jó, nem a motor, az még D5!

    Ez múlt héten történt:
    [img/]

    Bazári, nem? Lehet ezzel valamit csinálni? Lakkozzam ki?

    gegee írta:
    Már látom is, Kék Villám kolléga volt az.K-K betű, ez zavarhatott meg...
    Kék Villám 2020/03/09 12:45 (55816)
    Erről jut eszembe. A 19 éves V70 tdi vizsgázott januárban, kérték kormoljam picit előtte. Szóval mentem kb. 80km-t kicsit gyorsabban az M1-en. Konkrétat nem írnék, de nem előzött le senki.:DDD Valami 2 körül kell lennie a füstnek, az autó 1,2 körül tudott. 19év, 550e km, gyári turbó. Jó, mondjuk ez még az S5 Audi motor, de elégedett vagyok vele.

    Azzal kevésbé, hogy a JE tengely felújítottban is több, mint 100e Ft. Mindegy, rendben van most újabb 2 évre.

    gegee írta:
    Offos autónál volt ilyen nekünk, hogy asszony állandóan elváltotta 2000-nél, mert valami hülye beidegződése van, hogy nem szabad "üvöltetni" meg forgatni a motort.Hiába baxtam le őt számtalanszor, hogy ez nem dízel, stb, valamennyire azért kell a fordulatszám.Az lett a vége, hogy vizsgán nem ment át, magas volt a HC/CO/valami.Azt javasolták hozzáértőbbek, hogy kicsit égessük ki a rendszert, javulni fog.Mentem is autópályán egy 100-120 km-s kört, 90-100-as tempóval harmadikban, ilyen 4000-5000-res fordulaton, utána vissza a vizsgára és szépen viszzamentek az emissziós értékek a megengedett tartományba.
    Itt nektek ez nem játszhat?
    .
    Na, látjátok, ezért is jó az automata váltó, valamennyire védi a motort felhasználói hülyeség , meg júzer error ellen...
    Csak hát kéne valami ami a váltót is védi...
    gegee 2020/03/07 11:36 (55815)
    Azokból is van, sz@rásig...

    Örülök, ha megmaradsz a Volvernél.
    inrock 2020/03/06 18:37 (55814)
    Halló Kollégák,

    ennél fiatalabbat keresek, a kövi V70-et, vagy V50-et. Azért köszi a tippet.
    gegee 2020/03/06 06:24 (55813)
    www.blocket.se/annons/vastmanland/volvo_v40/88737497

    Vagy itt van egy V40 kombi, cirka 400e forintért.163 lovas 2.0T motor, jól felszerelt, relatív szép állapotú.200e km. Nyári gumi kell rá, mert az lefutott.
    A hahun beütöttem, ugyanennyiért az 1.6-osak kezdődnek, de majd kétszer ennyi km-rel...Egy hasonló már inkább 700...Vicces.
    És lehet egy csomó minden jó bontani hozzá a régidből.
    gegee 2020/03/06 06:09 (55812)
    www.blocket.se/annons/sodermanland/volvo_v70_business/88769353

    Nézd meg, itt van egy, szinte mexólal.
    Ne dőlj be a rendszámnak, nem Uaz ez, hanem Volvo...

    2004-es, manuális, 140 lovas benzines motor, 220 e km, (és itt azért hihető az esetek nagy részében) agyonverhetetlen, nekünk 10 évig ugyanilyennek semmi baja nem volt motorikusan.
    19 e korona, az olyan 700 e forint, 820 mire hazaérsz, vizsga, regadó, átírás után 900-940 saccra, de lehet, kész is vagy.
    Persze nem térítek, vagy ilyesmi, majd meglátod.
    gegee 2020/03/06 05:58 (55811)
    Saccoltam.Nem akartam írni, hogy idekint rá se néztek volna kábé, mert az más.
    Ha maradsz a Volvernél, gyere ki, nézzél egy jó V70-et, a középső generációt, annyi van, mint a tenger.És biztos jobbak, mint az otthoni háromszor körbetört, kétszer visszatekert romok.És a durva, hogy nem is biztos, hogy drágábbak.
    inrock 2020/03/05 10:24 (55810)
    Halló Kollégák,

    elébb ment el a kárfelmérő, GTK-ra vette a gépet. Annyira nem lepődtem meg. Nézhetek másik autó után.
    inrock 2020/03/02 19:09 (55809)
    Halló Kollégák,

    ma voltam a csaj biztosítójánál bejelenteni az esetet, majd jelentkezik a kárfelvevő. Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel légzsák nyílt, esélyes a GTK.
    gegee 2020/03/02 14:11 (55808)
    Értem, remélemsikerült megmenteni a járgányt.
    Biztosító fizet valamit?
    inrock 2020/03/01 20:46 (55807)
    Halló Kollégák,

    jöttem a külsőben Pest felé haladva, a csajszik pedig középen, a balra kanyarodó sávban voltak, ahol a fehér autó is van a képen. Aztán az utolsó pillanatban meggondolták magukat, hogy mégsem arra akarnak menni, hanem amerre én.

    Nem sok pénzt hagytam javításon, de most épp nem készültem másik autót venni...

    Egyelőre nem tudni, hogy megéri-e megjavítani.
    gegee 2020/03/01 19:23 (55806)
    Óbbazz, kolléga, mi történt?

    Meg lehet ezt a vasat még menteni?
    Már úgy értem, megéri?
    Köszönjük a légzsák tesztet, bár ne került volna rá sor...
    És pont, hogy előtte ráköltöttél egy valag pénzt, gondolom.
    inrock 2020/02/29 19:35 (55805)
    Egy V50-es Kolléga volt az egyedüli aki lelassított, és kérdezte meg, hogy kell-e segítség.
    Néhányan viszont minimális lassítással elhúzottak úgy, mintha semmi érdekes nem történt volna... némelyik még akkor is, amikor már a rendőrök ott voltak, és integettek, hogy "lassíts!"
    inrock 2020/02/29 18:55 (55804)
    Látványra nem történt nagy valami, de a vezetőoldali ajtó pár mm-t elmozdult a helyéről, nem is lehet rendesen becsukni, illetve kissé megnyomta a hátsó ajtót is, az elég passzentos. Majd kiderül mi lesz belőle.
    inrock 2020/02/29 18:48 (55803)
    Ja, és automatikusan felkapcsolt a vészjelző.
    inrock 2020/02/29 18:47 (55802)
    d
    inrock 2020/02/29 18:46 (55801)
    Az a Corsa első kereke ott.
    inrock 2020/02/29 18:46 (55800)
    s
    inrock 2020/02/29 18:45 (55799)
    a
    inrock 2020/02/29 18:43 (55798)
    Aha, csak úgy üresbe' nem lehet képet küldeni, kell valami karaktert is beírni.
    inrock 2020/02/29 18:43 (55797)
    ?
    inrock 2020/02/29 18:42 (55796)
    Halló Kollégák,

    a héten hoztam el a szerelőtől a gépet. Folyadékok esedékes cseréje, illetve néhány lengőkar csere befigyelt. Nagyondúúrva mértékben javult a rugózási komfort. Továbbá Shellnél tankoltam E10-et (kb félig volt még OMV-vel) és normalizálódott a motorhang. Sose komáltam az OMV-t, most újabb ellenérv keletkezett.

    Más tapasztalás is történt:
    - a légzsákok szemvillanás (szó szerint) alatt képesek felfúvódni
    - és mivel az arcom előtt volt, hirtelen azt sem tudtam miért nem látok semmit
    - elég lassan eresztenek le, szóval jó pár méterig vakrepülésben voltam, közben azért kapcsoltam, hogy épp balesetem van, rá kellene lépni a fékre
    - elég büdös a por amivel be van hintve (vagy a patron?), és az is nehezen ülepszik le
    - az utasoldali légzsák akkora, hogy kissé kinyomta, és hálósra törte a szélvédőt azon az oldalon
    - valószínűleg az is verte le a belső visszapillantót

    Jönnek a képek.
    inrock 2020/02/27 18:48 (55795)
    Halló Kollégák,

    a Volvo tehergépkocsi részlegének ügyvezetője elég bevállalós gyerek
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/02/26/negy_teherautobol_epitett_tornyot_a_volvo/
    inrock 2020/02/26 20:38 (55794)
    Halló Kollégák,

    na, mi van a láthatáron: eCall (segélyhívó), jóféle funkciónak tűnik.
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/02/26/eletmento_gombok_az_autoban/
    inrock 2020/02/22 09:29 (55793)
    Go to topOldal: 1...11121314151617...570