|
Válasz copy14 (3904) hozzászólására:
Ez biztos nem executive, elég megnézni a bőrkárpitot, azt sem tudja mit árul:(((
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
No pupákok, most mondta a lyányon, hogy gyön a második unoka, menek bontok egy veresssset
Sziasztok!
Kedves L.ovlov!
Gratulálok!!!!! ))
PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz copy14 (3913) hozzászólására:
Igen nekem is ez a típus, csak más felszereltség. Elégedett vagyok vele, bár nem volt felhőtlen az első néhány hónap. A megvásárlás után a tankban lévő üzemanyag szivattyúval volt gondom többször is. Mint azóta megtudtam a szerelőmtől, ez kb. 80-100e km után előfordult már mással is. Nálam sajna a csere alkatrész is hibás volt, így volt feleslegesen megvizsgált és cserélt porlasztócsúcs, de még ezzel együtt is jó a véleményem. Egyéb típushiba ebben az évjáratban nem nagyon akad. Ha az autó minden kötelező szervizt megkapott, akkor nem lehet vele nagy baj. Erre mindenképp érdemes odafigyelni. Mint előttem írták érdemes az alvázszámmal beballagni valamelyik Volvo márkaszervizbe és érdeklődni a kiszemelt példány előéletéről. A bevizsgálás mindenképpen kifizetődő, így szintén érdemes.
Fogyasztás: autópálya: 6,8l, város: 10,5l országút szigorú 90 tempomattal: 4,3l (ezt csak egyszer bírtam ki ) Ja automata váltóval. Kézivel kevesebb lenne a város. A városi használat a legrosszabb 3km utak mellett értendő, így annál rosszabb értéket nem tudok elképzelni.
Üdv. Zoli
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3914) hozzászólására:
Bagoly monnya a verébnek
|
|
|
|
|
Válasz copy14 (3912) hozzászólására:
Neked is ez a tipus van???
Hogy vagy vele megelégedve????
Van valami tipus hibája????
|
|
|
|
|
Válasz CsZoli (3907) hozzászólására:
Köszi az észrevételt!!
Utána járok
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (3859) hozzászólására:
Küldjed át, angolra megcsinálom.
|
|
|
|
|
Válasz Alex Raps (3854) hozzászólására:
Ennyiből nem lehet tudni. Ha mindent jól csináltatok, akkor 1-2 hal elpusztulásával meg kellett volna úszni. Helytelen szállítás is simán okozhat halpusztulás. Milyen fajtájú, és milyen méretű halak vannak? Mik pusztultak? Mennyi a víz? Milyen szarokat raktál bele? Döglenek azóta is?
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3828) hozzászólására:
Gratula, te leszel a duplapapi.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3906) hozzászólására:
Sziasztok!
Kopi!
Elküldtem a levelet.
|
|
|
|
|
Válasz copy14 (3904) hozzászólására:
A rendszámból ítélve magyarországinak tűnik, de a felszereltség tuti nem executive. Ha jól tudom az a max. felszereltségű kivitel lenne. Ebben a példányban, pl. nincs xenon sem, ami a leírt felszereltségben többek között benne kellene legyen. A hátsó ajtón sincs a kis korona ami az executive felszerelést jelölné (bár ezt a nálam hozzáértőbb fórumtársak majd kijavítják, ha rosszul tudnám). Ami még gyanúra adhat okot, hogy hiányzik az első lökhárítóból a vonószem helyének takarója (miért???). Első ránézésre ennyi lenne a kifogásom. Ettől még meg lehet nézni és főleg kérdezni az eladót erről.
Üdv. Zoli
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3890) hozzászólására:
Közben eszembe jutott, hogy valóban volt valami ilyesmi, csak engem nem érintett, merthogyugye kisebb a teljesítménye. De akkor is fenntartom, hogy szemétség.
|
|
|
|
|
Válasz copy14 (3904) hozzászólására:
Először is:
www.volvowiw.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=89&Itemid=37
Ha itthoni az autó (ahogy írták is), akkor minden szervízről bejegyzésnek kell lennie, ha ez nincs meg, vagy valami nem stimmel, akkor felejtős. A nepper bármit mondhat (nyugdíjas orvos tulaj stb.), mindegyik erős rokonságban áll a Grimm családdal.
Én a helyedben 2.4-es szívó benzinest vennék, olyan évi 30-40ezer km futásteljesítmény alatt még a benyás az olcsóbb. Használt árát tekintve is és fenntartási/szervíz költségeket tekintve is. Házi szerelő lehetőség szerint ne szerelje...
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3871) hozzászólására:
"A múlt vasárnap úgy húzott el Fóton mellettem, hogy csak na..."
Nem városnézésen voltam
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3900) hozzászólására:
pontosan
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3898) hozzászólására:
T4-ből kevés fut itthon, amit esetleg kinézel, azt mindenképp vidd el valamelyik volvo márkaszervizbe
egy állapotfelmérésre.
Úgy vedd, hogy maradjon legalább 300k pénzed esetleges javításokra. A t4 szervizelése nem olcsó, olajból sem a 2Ft-os kell bele.
Néhány apróság, ami komolyabb kiadást okozhat és egy T4-nél simán becsúszhat:
- turbó ~220k (nem a legszerencsésebb darab, bírja a strapát, de ha nem vigyáznak rá akkor sérülékenyebb mint más turbók).
- benzinszivattyú ~100k (nekem 2x is cserélték)
- első benzinnyomás szabályzó - ~40k (szintúgy)
- turbócsövek ~10-60k
- gyertyák ~20-30k (igen speckó kell bele ~50eKm-t bírnak)
- béna gumiméret (16" lenne a gyári mérete a T4-nek, 205/50 gumikkal, ugyebár a tömegméret a /55-ös... de az meg nem megy rá)
- szelepszár szimering csere ~150k
- légtömegmérő ~120k
- motorvezérlő komputer - ~200-230k
- 120eKm-nél nagyszervíz (az újabbiknál asszem 160eKm) márkaszervizben ez akár 250-300k is lehet, de 100k-val még házi szerelőnél is számolhatsz.
A futómű szerintem strapabíró, nekem a többszázezer Km alatt alig kellett hozzányúlni.
Olajfogyást érdemes firtatni, hogy mennyi, mert a 10év körüli példányoknál a szelepszár szimeringek szeretnek felkeményedni és akkor pedig sok olaj fogy, akár 1 liter/1000km.
Szerintem T4-be akkor vágj bele, ha évi 20eKm-nél nem mész többet, ez esetben kapsz egy biztonságos,
rendkívül erős és egyébként igen szerethető autót.
Fogyasztás változó, de a 11-13liter a reális, akinek ettől kevesebbet evett azt nem is értem miért vett
T4et???
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3898) hozzászólására:
A T4-eseket nagyon hajtják. Egyszerűen nem fox találni jó állapotú autót. Megkímélt...nevetséges. Kis ország vagyunk, kevés jó, megkímélt autóval, aki T4-et vett, az tudta, mit vesz. Itthon mindenki az 1.6-ost vette, mer' azóccsó.
Nekem 155 lóerős kisturbós gépem van, és elég a közlekedéshez.
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3898) hozzászólására:
Szerintem még egyszer olvasd el sZomy hozzászólását. Nem véletlenül ajánlottam. Azt a szopást, amit Ő végigvitt azzal az autóval...
Elég lesz szerintem Neked a 165 lóerős kisturbós. Nem akarok beleszólni, mit veszel, csak óvni akarlak a szívástól. Közlekedni elég, hidd el.
|
|
|
|
|
Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat T4-ügyben, ezután csak az lenne a kérdés, hogy tudtok-e itthon olyan példányról, ami jó állapotban van és eladó, meg hogy mi az az összeg, amiért ezek mennek. Nekem van rá kb. 1,5 M Forintom, ezért az összegért lehet már olyan példányt kapni, 2000 körülit, ami nem esik ki alólam?
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3871) hozzászólására:
Uccán nem ismerkedek
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3867) hozzászólására:
Jaja
|
|
|
|
|
Nekem hál istennek idén már nem kell fizetnem,jövöre meg reméljük eltörlik ezt az ostobaságot...Évi 138.000 Huf azért nem volna mindegy!!
|
|
|
|
|
DéeL írta:
Válasz kopiteki (3885) hozzászólására:
Kopikám!
Mi a 12 éves V90 (150KW) után fizetünk évi 27.750,- Ft luxusadót.
Tudod az egyszer régen luxusautó volt... ezt már az isten se mossa le róla
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3882) hozzászólására:
Kérdés, hogy mennyit mentél vele, az első 15-20eKm-nél nekem se volt vele gond,
utána összesen csak ~3,5Milkacsokiba fájt.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3885) hozzászólására:
Kopikám!
Mi a 12 éves V90 (150KW) után fizetünk évi 27.750,- Ft luxusadót.
A új V70 után meg semmit...
A Halmacskának volt automata 2,5-es 960-ja.
Ha emlékszel az egyik talin nyomtunk egy gyorsulási versenyt a V90-el.
Tyűűű, de szép volt, 12 cilinder, több 350 paci, micsoda zenéje volt a két vasnak...
'pot kívánok!
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3888) hozzászólására:
Drága Kopikám, én sem értem sajnos, ezért nem is akarok még több hülyeséget mondani, csak azt tudom, hogy mennyit kellett volna és végül is mennyit fizettünk.
|
|
|
|
|
Na, majd késöbb visszanézek...
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3886) hozzászólására:
Adójóváírás? Az hogy jön össze a kocsi adójával?
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3881) hozzászólására:
Én a 200LE V70 után cirka 70ezret pengettem be . És kapom ezeket a príma utakat!
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3885) hozzászólására:
Sanyánk le tudja magyarázni, én nem sajnos, bocsi
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3883) hozzászólására:
Várjál ezt fejtsd ki bővebben lécci, mert nem értem. Milyen jóváírás? Én nem kapok semmilyen jóváírást...
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3882) hozzászólására:
Az autóhoz szerencse is kell, ez tény
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3881) hozzászólására:
A jóváírással együtt, mert különben 5x ezer lenne.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3872) hozzászólására:
Olvastam tovább a kollégákat és hát lehetséges, hogy nekem malacom volt a T4-el. Toronycsapágy és szélességjelző lámpácskák hibáján kívül nemigen volt más problémám vele. Az enyém 1855 ccm volt, a "szétesős" fajta, de ezt én nem vettem észre.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3880) hozzászólására:
Ez nem teljesen tiszta előttem. Összességében a súlyadóval vagy mivel 3x ezr forintból úszható meg, ha jól emlékszem...
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3878) hozzászólására:
Mennyit?
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (3868) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3876) hozzászólására:
Sajnos nem, 125kw-al is fizetni kell...
|
|
|
|
|
Ez a luxusadó hogyan is van gyerekek? Dani aszongya, hogy 125Kw felett van csak...
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3867) hozzászólására:
Azt a P1800-aast én is szívesen megkapnám, mondjuk én köszönnék azután is
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3865) hozzászólására:
Nekem is van 4 jó állapotú ámde használt 6 éves nyárigumim. Ha kell valakinek szóljon.
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3810) hozzászólására:
Nekem volt egy V40 T4.
Best of! Mindent visz! Több, mint adu ász!
Alapból nagyon jól felszereltek, kényelmes és kicsi is. Annyira azért nem, mert elég sok befér a csomagtartóba. Szerintem erre az autóra illik leginkább a sportkombi elnevezés.
A toronycsapágy hibája tipikus hibája. Egy elég gyengécskére sikeredett műanyag siklócsapágy. A gyengécske a 200LE elsőkeréken párosításból adódik. Én nem hezitálnék a kettő között, csak a T4!
|
|
|
|
|
pizo írta:
Válasz JrCsG (3866) hozzászólására:
Szívesen odaadja, ha megkapja helyette a P1800-at, de akkor nem fog köszönni senkinek.
Már most sem köszön... A múlt vasárnap úgy húzott el Fóton mellettem, hogy csak na...
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (3864) hozzászólására:
Sajna igen, kell a nagy raktér...
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3863) hozzászólására:
Csak felmerült, lévén nem megyek túl sokat egy évben. A legtöbb eddig se érte el a 10000Km-t.
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3866) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3866) hozzászólására:
Szívesen odaadja, ha megkapja helyette a P1800-at, de akkor nem fog köszönni senkinek.
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3857) hozzászólására:
Én tudok egy 7-es kombit automatát 500-ért, az nem jó?
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3857) hozzászólására:
Szia!
Megválsz a 940-től??Kombi után vágysz te is?Megértelek,én is így voltam vele
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3858) hozzászólására:
Az lenne jó neked kopikám...
gyere fel szkájpra, majd jól megbeszéljük.
Amúgy meg egy kéziváltós 2.5ös nem ehet olyan húdesokat. Alapól indulj ki a sajátodból, nem lehet sokkal több annál.
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (3844) hozzászólására:
Apropó EST...Minket érdekel.
|
|
|
|
|
Válasz Ricsosz (3859) hozzászólására:
Talán Toxic...
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3856) hozzászólására:
A grafomán banda!
Jó napot Mindenkinek!
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3857) hozzászólására:
napot!
tudna nekem valaki segíteni? egy pár soros levelet kéne Holland/angol nyelvre lefordítani.
Kopasz Tesvérem ha tetszik vágj bele
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3857) hozzászólására:
Fogyasztás érdekelne, meg hogy a kézi az milyen típusú váltó, meg egyebek... Mennyire nyűgös a 940-hez képest?
|
|
|
|
|
Jóreggelt SE!
Kérdeznék mindenkit, akinek volt már dolga 960-nal. Mennyire érdemes gondolkodnom egy 2.5-ös 960 kombiban?
Láttam egy kéziváltósat, megfordult a fejemben. A 170 paci mondjuk gondolkodóba ejt...
|
|
|
|
|
Másfél hónap alatt majd 4000 hsz
|
|
|
|
|
imitudeski írta:
Kösz mindenkinek, alapvetően a 2.0 t érdekel, a t4-ről hallottam több rosszat, a műszaki adatokkal tisztában vagyok. Tapasztalatokra lennék kíváncsi, aki használja és esetleg kijöttek típushibák.[/quote]
T4-ből az 1.9-es (1855ccm) a felejtős, a 99 utániak 2.0 (1948ccm) már jobbak. A két motor azonos teljesítménnyel és nyomatékkal rendelkezik (200ló/300nm). Az újabb változat elvileg kevesebbet eszik és hosszabban adja le a nyomatékot, de van egy sokkal fontosabb tulajdonsága: nem esik szét
Nekem 5évig volt T4, mentem vele ~200eKm-t, öregedtem 30évet:) ezt leszámítva kellemes darab, megy mint az állat, mivel súlyban nem vészes, ezért ha csak picit meg van piszkálva megeszi a T5-ket lazán.
|
|
|
|
|
Akvarisztikában járatos szekciót kérdezem, hogy mennyire normális újbóli telepítéskor 26 halból bebukni 24 óra alatt 5-öt? Az új akváriumot feltöltöttük vízzel, majd a különféle - biológiai sruktúra kialakulását elősegítő és a letisztulás folyamatához szükséges - anyagokat beletöltve hagytuk 4 napig tisztulni és csak ezt követően raktuk bele a halakat. A víz hőmérséklete 25-26 fokos és az elpusztult halak nem egy fajhoz tartoztak.
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3813) hozzászólására:
Sziasztok,kellemes vasarnapot!
Villa-gomb-lampa ezt igy leszukitve olvasva egy kemeny ejszaka utani szituacionak gondolnam:-)
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3821) hozzászólására:
Jó reggelt Mindenkinek
Az 1.9-es az csak a régi motoros T4, asszem 99 után már az is 2.0.
Üdv
|
|
|
|
|
Válasz gertibor (3849) hozzászólására:
hehe
|
|
|
|
|
Gratulálok! Szegény fabika, akkor lassan már többszörös nappapával köll hálnia. ))
Válasz l.ovlov (3828) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
Válasz pizo (3804) hozzászólására:
Ez a kapcsoló létezett 9-eshez is, hmmm
|
|
|
|
|
czimbi írta:
Válasz gszilag (3837) hozzászólására:
Nem kell ezt bizonygatni, ez van. Akik voltak az ESt-en, hasonló alacsony fogyasztási adatokat mértek...
Egyébként EST, mindenről beszéltünk ma, csak ezt felejtettem el megkérdezni
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3828) hozzászólására:
Gratulálok Nappapi!!Mikorra várható??
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3837) hozzászólására:
Nem kell ezt bizonygatni, ez van. Akik voltak az ESt-en, hasonló alacsony fogyasztási adatokat mértek...
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3840) hozzászólására:
Ezek a B20-as motorok 500e km elmennek és még nem kell hozzá nyúlni, csinál meg egy mai modern autóval.
Nincs vezérműszíj, nincs görgő meg feszítő meg ilyen xarságok, és 150-et simán megy.
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3838) hozzászólására:
De ez AUTÓ.
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3837) hozzászólására:
Az S70 2.0T Gyergyóból hazafelé 7.8l/100km-es átlagot produkált. Ez 600km-es út volt.
Tehát nem irreális az a fogyasztás!
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3826) hozzászólására:
Hm... "nem olcsó" a cucc
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (3834) hozzászólására:
60nal 5ösben, sok lejtő motorfékkel, hátszél végig...max így hiszem el
|
|
|
|
|
czimbi írta:
Válasz gszilag (3815) hozzászólására:
Szép jó estét!
Megjövék Ícsitől, felnijeimet remekül felújította a fiú!
Az alacsony fogyasztás kapcsán! Gyergyóból visszafele jövet 6.1 l jött ki, rátankolás, tehát nem varázslat. Ez elég jó egy B20F 2.0i-tól.
Az nagyon jó!
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3825) hozzászólására:
Köszönöm, bár nem nekem volt.
Laci: nagy nagy gratula!!! Most már sztereónadpapa leszel!
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3815) hozzászólására:
Szép jó estét!
Megjövék Ícsitől, felnijeimet remekül felújította a fiú!
Az alacsony fogyasztás kapcsán! Gyergyóból visszafele jövet 6.1 l jött ki, rátankolás, tehát nem varázslat. Ez elég jó egy B20F 2.0i-tól.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3828) hozzászólására:
Gratuláció a családnak az új csemetéhez!
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3827) hozzászólására:
nagy gratula
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3828) hozzászólására:
Granula, no, látom nem csak én vagyok gyerekgyáros
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3826) hozzászólására:
...sznyvsz simán a Tied lehet,ha eladod a kombinátort öccázé'és a különbözetet életed végéig fizeted
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3828) hozzászólására:
Gratulálok!
|
|
|
|
|
No pupákok, most mondta a lyányon, hogy gyön a második unoka, menek bontok egy veresssset
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3824) hozzászólására:
Ezt már a cigány is meg mondta a seregben, mondta neki a század pk sorold fel a baráti országokat, mindet felsorolta a Szovjetunió kivételével, te cigány a legnagyobbat kihagytad, a Szovjetuniót, ááá az nem baráti az testvéri, és mi a különbség, háát a barátot én választom meg a testvért meg csak a nyakamba baxák
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3824) hozzászólására:
de szerencsére márkatársakat sem
boldog szülinapot!
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3823) hozzászólására:
Ma szülinapot tartottunk egy étteremben.
Mosndtam már, hogy családot nem választhat az ember...
|
|
|
|
|
Válasz imitudeski (3822) hozzászólására:
Jóestét SE!
Szomynak volt T4-es S40-e. (vagy V40) Jó sokat költött rá. gyakorlatilag szívás volt amikor rossz és élmény, mikor jó.
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
inrock írta:
Válasz imitudeski (3810) hozzászólására:
2.0T, és T4 közti különbség:
Nem tudom, nekem 1.6-os van, a többieknek is itt forumon 1.6, vagy 2.0 van inkább.
De itt egy kis vizuális segítség:
www.volvoclub.org.uk/tech/V40_August_2002.pdf
A B4204T3 a 2.0T, a B4204T5 a T4.
Dízel (D4192T4/DI, vagy D4192T3/DI) 1.9-es van, a fórumozó kolléga akinek ilyen van nagyon dicséri a motort. De Ő elvakult dízeles
A legalapvetőbb különbség a kettő között, hogy a T4 az 1900 köbcentis és 200 lovas, a 2.0t pedig 2 literes és 160 lovas. Az elsőben nagynyomású, utóbbiban kis turbo van.
Kösz mindenkinek, alapvetően a 2.0 t érdekel, a t4-ről hallottam több rosszat, a műszaki adatokkal tisztában vagyok. Tapasztalatokra lennék kíváncsi, aki használja és esetleg kijöttek típushibák.
|
|
|
|
|
inrock írta:
Válasz imitudeski (3810) hozzászólására:
2.0T, és T4 közti különbség:
Nem tudom, nekem 1.6-os van, a többieknek is itt forumon 1.6, vagy 2.0 van inkább.
De itt egy kis vizuális segítség:
www.volvoclub.org.uk/tech/V40_August_2002.pdf
A B4204T3 a 2.0T, a B4204T5 a T4.
Dízel (D4192T4/DI, vagy D4192T3/DI) 1.9-es van, a fórumozó kolléga akinek ilyen van nagyon dicséri a motort. De Ő elvakult dízeles
A legalapvetőbb különbség a kettő között, hogy a T4 az 1900 köbcentis és 200 lovas, a 2.0t pedig 2 literes és 160 lovas. Az elsőben nagynyomású, utóbbiban kis turbo van.
|
|
|
|
|
Válasz inrock (3819) hozzászólására:
milyen szerencse, hogy hétvége van és ez a beszélgetés nem köztem és a főnököm közt folyik
|
|
|
|
|