Géza bá írta: pizo írta: Válasz kispaci (3701) hozzászólására:
Ez jó.
Sajnos én nem leszek ott.
Ezt nem teheted meg velünk! Banyeg! Miattad lett az egész megszervezve! Most már nem lehet visszacsinálni és a kiírásban szerepel, hogy orvosi igazolást sem fogadunk el!
Jól beszélsz!
pizo írta: Válasz kispaci (3701) hozzászólására:
Ez jó.
Sajnos én nem leszek ott.
Ezt nem teheted meg velünk! Banyeg! Miattad lett az egész megszervezve! Most már nem lehet visszacsinálni és a kiírásban szerepel, hogy orvosi igazolást sem fogadunk el!
Szomszéd 99-es 1.6-es S40-ese nem volt hajlandó beindulni, aztán hosszas próbálkozás után beindult neki, és ECM-1408 EGR Control Faulty Signal hibakód van, ami vissza is jön egyből ha kitörlöm, amelett hogy most megy az autó szépen. Ahogy nézem ebben ez a PAIR másodlagos levegőbenyomó rendszer van, nem normál EGR, merre kéne elindulni? Lehet az hogy ettől nem indult be, vagy ez csak egy plusz hiba és nincs köze a nem induláshoz?
kispaci írta: peterszi írta: Sziréna felújítás
Közösségi részben (fórum menütől eggyel balra) is tudsz létrehozni albumot. Nem kötelező csak mondom, hogy mint lehetőség rendelkezésre áll
visszaszívtam, most látom, hogy ez egy komplett cikk. Bocsi
A felső bak repedni is szokott? Csak kérdezem, mert nekem már 1x cserélve lett, mert szakadt benne a gumi, de akkor a fém részét is figyelem, ha rizikós.
Zoli855 írta: Válasz Zoli855 (3637) hozzászólására:
1. kérdésedre pedig: nem toronymerevítő, mozoghat előre-hátra és csak a felső bak megtámasztását hivatott végezni. Azt viszont kell cserélni ha megreped.
Üdv
ha már szíjak, lenne nekem is egy kérdésem Zoli, 2.0 B5204T4 120kw-os motornál a hosszbordásszíj feszítő csapágyat és a szíjvezető kerek-et mikor kell cserélni?
köszi
peterszi írta: Sziréna felújítás
Köszönöm. Már értem.
Most csak átfutottam a cikket, nem olvastam el betűről-betűre, mert annyi időm nincs. Így első blikkre nem kis meló ez egy nyamvadt akku cseréért. Bár biztosan megéri, mert nagyobb gondoktól kímélheti meg magát az ember.
Megvan, köszi.
Igyekszem a sok-sok eddigi tapasztalatomat megosztani mindenkivel.
A domain-név már megvan, az információk csokorba gyűjtése, fordítása pedig folymatban.
peterszi írta: Sziréna felújítás
Közösségi részben (fórum menütől eggyel balra) is tudsz létrehozni albumot. Nem kötelező csak mondom, hogy mint lehetőség rendelkezésre áll
A Volvó gyári riasztóinak a helye a jobb első sárvédő mögött van a nyúlványon. Ezzel nem is lenne semmi baj, csakhogy a szirénán kívül tartalmazza a képen látható elektronikát, valamint egy gombelemekből összeállított akkumulátort. Igen, akkut. Ez azért jó, mert hiába kötik le az akkut, a sziréna működőképes marad.
Na még ezzel sincs semmi gond, sőt dicséretes, hogy ilyenekre is gondoltak a mérnökök. Csak ugyebár egy idő után az akku elkezd tönkremenni, kisavasodik és mivel egy kompakt összeöntött egységről beszélünk, a sav bent marad és mar szét mindent ami az útjába kerül.
Jelen esetben is ez történt. Az akkuról a sav nem csak hogy lemarta a vezetéket, még a csatlakozóját és a sziréna vezetékét is tönkretette.
Mindenkinek melegen ajánlom, hogy a gyári riasztó akkuit 5-6 év után cserélje, hogy ne járjon így! Az akku elég speciális darab, de a beszerzésében tudok segíteni. 3 ezer pár száz forint volt.
charlotte írta: Husom írta: Válasz Volvo-mánia (3591) hozzászólására:
Azért előttem van, amint két felnőtt komoly férfi tilitolizik a garázsban, hogy kié a hosszabb. :-D
Hidd el, nem mindegy, hogy 40 cm-vel hosszabb vagy rövidebb ))))
Csókolom!
Ha most azt mondod, hogy Kispaci nem véletlenül kapta a nicknevét, akkor kész leszek.
Zoli855 írta: Válasz báró úr (3622) hozzászólására:
Szia
Külső szíj csere ügyben csak feszítőgörgőt cserélj meg persze a szíjat. Mást nem kell. Mást ne mondjak és nem akarok vészmadárkodni de jónéhány 5000 forintos vízpumpát hajigáltam ki VOLVO motorokból és volt olyan hogy bizony késő volt és hengerfej felújítás lett a vége. Gyári vízpumpát egyetlen egyet láttam folyni, én nem preferálom a vízpumpa cserét mindíg szíjcserekor. Az időben lecserélt fagyállót annál inkább.
Üdv
A fagyállóra én is "allergiás" vagyok. Mikor hozzámkerült az autó napokig csak öblítgetve volt hogy az a barna valami kikerüljön belőle,meg leoldódjon amennyi lehetséges a belső részekböl.Utána meg hűtő kivevés,átmosás.
De ha valaki (pl.én) minden szíjcserekor cseréli a pumpát(Volvo) az se baj nem?Csak úgymond pénzdobálás "feleslegesen",nem?
Válasz DaniS70 (3646) hozzászólására:
Tényleg nagyon szép! Nem csodálom, hogy belezúgtál, mint egy kisfiú. A képek is nagyon jók róla. Nekem leginkább a belső tetszik. Én meg a világos belsőbe vagyok beleesve, bár tudom, hogy még egy házasságnál is kényesebb.
A Találkozóra jön majd ilyen belsővel egy S80. Jól ki is faggatom majd a kollégát.
DaniS70 írta: Géza bá írta: Válasz DaniS70 (3641) hozzászólására:
Jó reggelt mindenkinek!
dani, vedd meg! Mi tart vissza? A pénz? Áhh.. az a legkevesebb
Egy kicsivel arrébb van (California), majd ha ott leszek, akkor veszek egyet...
De tölttem fel róla még képeket IDE egy albumba, mert gyönyörű!
4995 dollár a villámár, de lehet kevesebbet is megadni...
Ez a legjobb befektetés. MEgveszed, megkéred rakja le egy fedett parkolóba és a kulcsot küldje el (ha nem fedett, akkor Google map-on tudod követni, hogy ott van-e). Aztán öregkorodra kugrasz és van egy klassz autód és a kísértés sem tud megcsapni, hogy addig rendszeresen használd
Géza bá írta: Válasz DaniS70 (3641) hozzászólására:
Jó reggelt mindenkinek!
dani, vedd meg! Mi tart vissza? A pénz? Áhh.. az a legkevesebb
Egy kicsivel arrébb van (California), majd ha ott leszek, akkor veszek egyet...
De tölttem fel róla még képeket IDE egy albumba, mert gyönyörű!
4995 dollár a villámár, de lehet kevesebbet is megadni...
1. A toronymerevítő mekkorát mozdulhat legfeljebb, ha úgy ellenőrzöm, hogy szembeállok a kocsival, megmarkolom és előre-hátra megcibálom? A tornyoknál ez valami szilenttel kapcsolódik az alvázhoz, igaz? Azok külön vásárolhatók, vagy sok mindennel egyben? Kb mit kóstálnak és kinél?
Na a két oldalon a szilent 13k/db a gyári - rendelésre. Az amit toronymerevítőnek nézel az nem az... az csak a felső baknak a tartója. Felső bak 20k a gyári. Minimális mozgása azért van ha megrángatod.
2. Generátor szíja csereérett lett. Cseréljem vele együtt az összes vezető, avagy hajtó kereket akkor is, ha semmi látható problémájuk nincs? Csak azért kérdem, mert anno azt mondták utólag, hogy vezérműszíj cserekor feleslegesen cseréltettem a vízpumpát. Különösebben a horribilis ára nem rázott meg, mert volt vagy 5000 Ft ha jól rémlik, csak furcsáltam.
Nem előírás a vízpumpa csere a vezérmű szíj-cserénél, viszont a 160ezres átvizsgálásnál minden szíj és görgő cserélve van-ez az előírás. Ha nem lett cserélve akkor célszerű kicserélni a görgőt is (szíj 16k, görgő 23k)
Most készülök a következő revízióra 210-nél, a szokásos sallangokért megyek majd fészkesi helytartóságra tutira.
hozzátenném hogy vannak mindenféle akciók fészkesen is(-20% alaphangon, mivel elmúlt 6 éves a kicsike, sőt a legtöbb cumóra -30% classic akcilyó)
Válasz Zoli855 (3637) hozzászólására:
1. kérdésedre pedig: nem toronymerevítő, mozoghat előre-hátra és csak a felső bak megtámasztását hivatott végezni. Azt viszont kell cserélni ha megreped.
Üdv
Válasz báró úr (3622) hozzászólására:
Szia
Külső szíj csere ügyben csak feszítőgörgőt cserélj meg persze a szíjat. Mást nem kell. Mást ne mondjak és nem akarok vészmadárkodni de jónéhány 5000 forintos vízpumpát hajigáltam ki VOLVO motorokból és volt olyan hogy bizony késő volt és hengerfej felújítás lett a vége. Gyári vízpumpát egyetlen egyet láttam folyni, én nem preferálom a vízpumpa cserét mindíg szíjcserekor. Az időben lecserélt fagyállót annál inkább.
Üdv
Válasz ícsí (3626) hozzászólására:
Ja, én is beleestem ebbe a csapdába, remélem a szakik vágni fogják a témát (nem csak azt, hogy segg vagyok a technikához).
Válasz ícsí (3624) hozzászólására:
Az sem kizárt, de úgy néz ki!
Szóval akkor pontosítok: a két torony között van keresztbe valami fém alkatrész. Na nem ilyen:
Hanem más egy kicsit, mert középpen összeköttetésben van a motorral egy szilenten keresztül. Ha jól sejtem a motortól származó reakciónyomaték elnyelése végett. Igazából lényegtelen.
czimbi írta: Ma megszavazta a T.ház azt, amivel régóta tartozott a mai, csonka határain túl élők részére, vissza(meg)kapják a felvidéki, délvidéki, kárpátaljai, erdélyi és a világ bármely részén élő magyarok a magyar állampolgárságot. Régi tartozás volt ez. A somlyói zarándokok hangja elért az Országház kupolatermébe is végre. Csak így tovább!
Bármily meglepő a segítségeteket szeretném kérni s60-am ügyében!
A tisztánlátás végett: '01-es a gép, B5244S2.
1. A toronymerevítő mekkorát mozdulhat legfeljebb, ha úgy ellenőrzöm, hogy szembeállok a kocsival, megmarkolom és előre-hátra megcibálom? A tornyoknál ez valami szilenttel kapcsolódik az alvázhoz, igaz? Azok külön vásárolhatók, vagy sok mindennel egyben? Kb mit kóstálnak és kinél?
2. Generátor szíja csereérett lett. Cseréljem vele együtt az összes vezető, avagy hajtó kereket akkor is, ha semmi látható problémájuk nincs? Csak azért kérdem, mert anno azt mondták utólag, hogy vezérműszíj cserekor feleslegesen cseréltettem a vízpumpát. Különösebben a horribilis ára nem rázott meg, mert volt vagy 5000 Ft ha jól rémlik, csak furcsáltam.
Most készülök a következő revízióra 210-nél, a szokásos sallangokért megyek majd fészkesi helytartóságra tutira.
czimbi írta: Ma megszavazta a T.ház azt, amivel régóta tartozott a mai, csonka határain túl élők részére, vissza(meg)kapják a felvidéki, délvidéki, kárpátaljai, erdélyi és a világ bármely részén élő magyarok a magyar állampolgárságot. Régi tartozás volt ez. A somlyói zarándokok hangja elért az Országház kupolatermébe is végre. Csak így tovább!
Ennek apropóján! Sokan megkerestek egy újabb EST (biz már a negyedik következik!) szervezése ügyében. Úgy gondoltam, hogy nyáron, legkésőbb kora ősszel tehetünk egy kört. Kispaci majd tesz egy igényfelmérőt a portál megfelelő részére. Addig is, egy rövid közvéleménykutatás, kit érdekel, ki szeretne ezen résztvenni?
1.
2.
3...sötöbö
Én mindenképp, de sztem sejtetted. Nekem nyár lenne jó, max aug. végéig...ősz az ugye több szempontból nem jó.