|
Válasz ícsí (3507) hozzászólására:
Elfogult vagyok,és ezt vállalom is
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3502) hozzászólására:
Joeste!
Semmi baj a kormànyàval, te lax rossz helyen!
|
|
|
|
|
volvoman2 írta:
Válasz Géza bá (3495) hozzászólására:
Szép darab!Örülök hogy hamar sikerült másikat találni.Mégegyszer nagy gratula!
Nekem mindennap egy élmény a 9-est terelgetni.Más autó ilyen élményt nem ad.Be van fogva főállásba
2-es után más, gondolom, tényleg jók, de azért ne essünk túlzásokba
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (3503) hozzászólására:
Jut eszembe! A hülyeségen túl, hogy apám is eljön A Találkozóra és összehozlak titeket és ki tudjátok beszélni a gépet töviről-hegyire.
Ha eddig nem mondtam volna: a 4xx.hu egy igen jó oldal. Rengeteg hasznos és "haszontalan" információval. Bocs, de mint design nem tetszik, de a tartalma mindent visz! Komolyan mondom. Onnan készültem fel az autó keresésére, mit kell megnézni, mi lehet problémás stb-stb. Ezért most a wiwes modik majd jól kipenderítenek a vip szekcióból , de ami jó, az jó, ezt kell ismerni.
Egyébként az egész volvos közösségnek csak hálás lehetek, annyi segítséget-tanácsot-ötletet-emberikapcsolatot kaptam már!
|
|
|
|
|
Válasz czimbi (3503) hozzászólására:
Köszönöm, tudtam eddig is, hogy segítőkész Csapattal állok szemben! A wiwesek is segítenek ám
Igazából én csak, mint kapcsolattartó játszom a történetben, hiszen van nekem egy "rendes" (*) autóm, a 4xx apámé
(*) az érintettektől elnézést kérek, de kihagyhatatlan volt
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3495) hozzászólására:
Gézabá, gratula a szerzeményhez, bármi kérdés van, a volvo4xx.hu csapata segít!
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3500) hozzászólására:
Köszi!!A 940 egy más dimenzió,mindig erre vágytam a kezdetektől,most jött össze
Ami a melót illeti igen megkaptam,rá 2 napra,ahogy találkoztunk szóltak hogy megvan!Nagy kalappal kívántál akkor,be is jött!Máskor is rád hallgatok
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (3499) hozzászólására:
Neked is gratula! Amúgy bejött az a meló, amikor az IKEA-ban találkoztunk?
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3495) hozzászólására:
Szép darab!Örülök hogy hamar sikerült másikat találni.Mégegyszer nagy gratula!
Nekem mindennap egy élmény a 9-est terelgetni.Más autó ilyen élményt nem ad.Be van fogva főállásba
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3495) hozzászólására:
Gratula, szép vas, nálunk is van egy ilyen a családban...
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3494) hozzászólására:
Persze, utána lesz a művelet.
|
|
|
|
|
Jó estét mindenkinek kedves Márkatársak
|
|
|
|
|
Válasz volvoman2 (3493) hozzászólására:
Szia!
Nem maradtál le semmiről Az albumaim között találsz egy 440 1.8i nevűt. A többit onnan megtudod. Bár azok a képek a netről vannak egyenlőre, pár nap és csinálok itthon "igazi" képeket róla.
A jókívánságokat köszi az apu nevében is. Természetesen ott leszünk A Találkozón, nélkülünk meg sem tartják
|
|
|
|
|
Válasz dokeee (3492) hozzászólására:
Szakszerviz. Lestyán Pali.
Nekem a V70 agyát egy no-name szervizben mosták tisztára utoljára egy egyszerű ámbár igen drága Bosch kütyüvel. Ez nem ismerte fel az autót, ezért a főbb adatait kérte. Betáplálás után simán lehetett kinullázni a SERVICE intervallumot.
Bár én azért kivárnám a felprogramozást és ha utána továbbra is fennáll a hiba, akkor egyrészt az átalakító embernek van garanciális kötelezettsége, másrészt ekkor lehet a fent nevezettekhez fordulni bizalommal.
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3489) hozzászólására:
Szia Géza!
Lemaradtam valamiről?Mit sikerült találni Édesapádnak?Előre is jó egészséget,és sok balesetmentes km-et a Vashoz!
Találkozóra jöttök,ugye mindketten?
üdv
|
|
|
|
|
Hali!
Van nekem egy 2002-es s40 2.0l járgányom, érdeklődnék, hogy a check engine lámpa elalszik-e huzamosabb hibátlan működés után, vagy ki kell kapcsoltatnom számítógéppel. Most került bele a gázüzem, de csak a héten programozzák fel tökéletesen, valószínűleg beleugrott egy szegény keverék hiba. Ha számítógép kell hozzá, hová érdemes vinnem Bp környékén.
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3481) hozzászólására:
Szia
Simán előfordulhat hogy egyszerre ég ki kettő is. Nem egyszerű cserélni de nem vészes ki kell pattintani a kapcsolót, hátulról van benne az izzó elfordítod és kipottyan. Kipattintáskor vigyázni. Daninak van belevaló izzója ha jól tudom, egész pici rízsszemnek hívják vagy valami hasonlónak (babszem, borsószem ökörszem ))). Vagy veszel gyárit foglalattal együtt 1400per darabért. Segítek ha kell szólj.
Üdv
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3488) hozzászólására:
Köszönöm az édesapám nevében is. Most még adivolvo-nál és az ő papájánál (*) van, mert az ilyenkor szokásos ezt-azt (**) még kicserélik rajta és elintézik az átírással kapcsolatos dolgokat is. Ezért külön köszönet és hála, a többiről nem is beszélve. Szombaton Székesfehérvárról hazafelé jövet megállt a gép. adivolvo és az ő apukája mentették az én apukámat. adivolvo abba az iskolába megy továbbtanulni, ahová én is szerettem volna, de az élet másképp hozta. Nem bántam meg.
(*) Ők: Varga Zoltán és fia, Ádám.
(**) tehát: olaj, olajszűrő, légszűrő, ékszíj, vezérműszíj, akkumulátor. Ez utóbbi volt gyakorlatilag teljesen pocsék és ezért állt meg az autó.
|
|
|
|
|
Géza bá!
Gratula a vashoz, sok-sok baleset és hibamentes km-t kívánunk hozzá!
|
|
|
|
|
Jónagyot Mindenkinek! Megjövénk Gyergyóból, egy újabb körrel, 1010 km-el gazdagítottuk a 460-asunk kilométeróráját. Nagyon sűrű napjaink voltak, a csíksomlyói búcsún is ott voltunk, majd egymillió ember a Kis- és Nagysomlyó hegy nyergében, hihetetlen élmény, fotók később....
Utánaolvasok valamikor a lemaradásom tetemes lett..., a zalai túra biztos királyságos volt, jó lett volna oda is elmenni, de egy fenékkel ugye egy lovat lehet megülni, mondták az okosabbak...
|
|
|
|
|
Válasz Géza bá (3483) hozzászólására:
Áhh, dehogy. A lelke el volt hanyagolva, nem is használta a 3 nap alatt. Csak biciklizett, meg sétált...
|
|
|
|
|
Válasz kopiteki (3482) hozzászólására:
Ja, különben nem tudom, mi volt tegnap az autópályán, tele volt kamikaze hülyékkel, többször úgy jöttek ki elém, hogy az egész sor vészfékezéssel állt vissza 70-re, 90-re.
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3481) hozzászólására:
"...rejtélyes módon most nem cicergett, ki érti ezt?))..."
Ezeknek a vasaknak lelke van. Érted? Lelke! Ez nem népautó, meg valami bajor gyártmány!
|
|
|
|
|
Válasz PEPITA (3481) hozzászólására:
Biztosan a jó zalai utak tették helyre a lelkivilágát.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Visszaolvasni most nem tudok, de annyit mindenképpen megjegyeznék, hogy remekül éreztük magunkat Zalában, köszönjük a szervezést, nagyszerű volt a csapat, remélem lesz még ilyen kellemes hétvégi program.
Külön köszönet illeti Spenót gazdáját a próbavezetésért, kellemes volt megint kéziváltósat vezetni, és remek az S40 könyöktámaszos vezetői környezete is:)
Tegnap komoly műszaki hibát produkált Cápa, nem világít a műszarfalon a tetőablak, illetve a tükörfűtés gombja. Ha benyomom a tükörfűtést, a led világít, csak a piktogramm nem. Létezik, hogy biztosíték, vagy csak épp véletlenül egyszerre 2 lámpám égett ki. Amúgy érdekes, hogy a panelen a két említett gomb között található elakadásjelző gomb remekül világít.
Ha biztosítékhiba, hol keressem? És egyszerűen ki lehet cserélni?
Másik kérdés, hogy a rádión is a jobb felső gombok (pl. gyorstekerés, RND feliratú) szintén nem működnek, ezzel mit lehet kezdeni? Ki lehet cserélni, vagy kuka lenne az egész fejegység? Maga a gomb által vezérelt funkció működik.
Amúgy Cápa remek, egy élvezet volt a vele eltöltött minden kilométer, csendes, puhán suhan, ha kell 140 felett is remekül gyorsít, eszméletlen kényelmes a vezetőülése, nagyon csendes, a váltóval is meg vagyok elégedve, rejtélyes módon most nem cicergett, ki érti ezt? ))
Köszi a választ előre is: PEPITA
|
|
|
|
|
Válasz mr sas (3479) hozzászólására:
|
|
|
|
|
Válasz charlotte (3478) hozzászólására:
nyuginyugi
|
|
|
|
|
MrSAS:
tegnapelőtt írtam neked levelet. Kérlek, reagálj, hívtad-e a megadott emberkét. Tudsz a tárgykörben segíteni?
Köszi: Saci
|
|
|
|
|
Válasz Volvo-mánia (3474) hozzászólására:
Lenne egy csomag amit át kéne venni, és postára adni nekem, vagy ha jársz Pesten, akkor ott átvenném.
|
|
|
|
|
Sas, ment mél, köszi
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Válasz ícsí (3471) hozzászólására:
Volvománia biztos
Ja!
Csonkállvány ügyben nincs hír még?
|
|
|
|
|
ícsí írta:
'napot!
Nem jár valaki mostanság Miskolc fele?
Mi az ábra? Kellene valami segítség?
|
|
|
|
|
Válasz ícsí (3471) hozzászólására:
Volvománia biztos
|
|
|
|
|
'napot!
Nem jár valaki mostanság Miskolc fele?
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3469) hozzászólására:
én sem. vajon mennyit rakott bele? nemsokára OT lehetne...
|
|
|
|
|
Válasz Kuzin82 (3467) hozzászólására:
Amit ír, az tényleg meg lett csinálva, tőlem vitte a váltót, szilenteket, meg egyebeket, egy haver autószerelő csinálta a motor felújítást. Én nem adnám el most a helyében, de ő tudja.
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3465) hozzászólására:
Ki, miért, minek?
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3464) hozzászólására:
Jó napokat!
Szép tényleg.
De 500k????
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3464) hozzászólására:
Ez tényleg szééép
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3462) hozzászólására:
Jó napot Mindenkinek
Postán volt már?
|
|
|
|
|
üdv mindenkinek!
nincs szerencsétek, nem tűntem el, hanem a szombat esti vihar miatt mostanáig nem volt netem.
|
|
|
|
|
Zoli855 írta:
a téma választás meg mindnki fantáziájára van bízva.
de unalmas lehet állandóan rossz volvo alkatrészeket fotózni...
|
|
|
|
|
Válasz DaniS70 (3459) hozzászólására:
A kép lemaradt...
|
|
|
|
|
S70zép reggelt!
11 nap...
|
|
|
|
|
Jó reggelt Mindenkinek!
Te Sas ezt a képet már láttuk 2 hete, tessék frisset rakni. Amúgy minnyá megyek hozzád.
Gszilag köszi még csak tanulom a fotózást, mindenesetre van hozzá jó gépem amivel nem nehéz jó képet csinálni, a téma választás meg mindnki fantáziájára van bízva.
|
|
|
|
|
mornin'
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3455) hozzászólására:
Köszi
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Válasz gszilag (3449) hozzászólására:
Jóreggelt SE!
Melo On.
Ezt hogyan kell csinázni ezt a képfeltöltést, és hová? Nekem is van egy csomó képem, majd holnap feltenném némelyiket.
VolvoWiW (Volvo közösség) -> Alkalmazások -> Képgaléria -> Album Létrehozása -> Tallózás -> Képek kiválasztása (egyszer több)
Többi egyértelmű lesz. Ovlov Lacinak is simán ment
|
|
|
|
|
Válasz gszilag (3449) hozzászólására:
Jóreggelt SE!
Melo On.
Ezt hogyan kell csinázni ezt a képfeltöltést, és hová? Nekem is van egy csomó képem, majd holnap feltenném némelyiket.
|
|
|
|
|
Szép reggelt mindenkinek.
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
gszilag írta:
Válasz kispaci (3447) hozzászólására:
legrosszabb esetben
1. bemegyünk az ikeába hotdogozni, és leülünk a nappali bemutató részben.
2. beülünk a kocsikba és mobilneten fórumozunk.
Jó ötletek , de azért ne essen.
|
|
|
|
|
Válasz C20NE (3445) hozzászólására:
Jó estét!
Először gratulálok én is a csöppségekhez! Ennél jobb dolog nem történhet senkivel!
Az alvás nálunk is így kezdődött, de aztán volt egy váltás, 180°os fordulat majd sok álmatlan éjszaka. De így lassan 10 hónap távlatából ezekre szinte nem is emlékszünk. Ti sem fogtok!
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (3421) hozzászólására:
szépek a képek, jól nyomod ezt a fotós dolgot
én is feltöltöttem a képeinket. személyes kedvencem a "Móni és a rododendron" c. csendélet
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3447) hozzászólására:
legrosszabb esetben
1. bemegyünk az ikeába hotdogozni, és leülünk a nappali bemutató részben.
2. beülünk a kocsikba és mobilneten fórumozunk.
|
|
|
|
|
gszilag írta:
estét!
megjöttünk, tökölés, földútra vivő navigáció (), Jeli arborétum, vacsi, 7.8as fogyasztás! éljen Zala! szuper volt, köszönjük minden érintettnek.
óriási szerencsénk volt az idővel is, itt most szakad és villámlik.
Egész hétvégén tök jó idő volt. Én most a június 5-re koncentrálok
|
|
|
|
|
estét!
megjöttünk, tökölés, földútra vivő navigáció ( ), Jeli arborétum, vacsi, 7.8as fogyasztás! éljen Zala! szuper volt, köszönjük minden érintettnek.
óriási szerencsénk volt az idővel is, itt most szakad és villámlik.
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3379) hozzászólására:
Akkor én szerencsés vagyok! 8-kor fürdik, eszik, majd 3-ig alszik, eszik majd 7-ig megint szendereg....
5 hetes és 1,5 kg - ot hízott....
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3443) hozzászólására:
Gratula Tesó!
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3442) hozzászólására:
...és persze mindenki másnak is mégegyszer köszönöm a gratulációkat
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3404) hozzászólására:
Köszönöm a gratulációd, valamint sasszemű észrevételed is nekem is feltűnt egyből mikor először megláttam
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3439) hozzászólására:
ez nem gyenge...
|
|
|
|
|
Szép jóestét SE!
Kb egy órája érkeztem haza, most punnyadok...
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (3422) hozzászólására:
Most nézem a feltöltött fényképeket ést ök szép helyen voltatok Zalában!
|
|
|
|
|
S60zépjónapot Mindenkinek!
De rég jártam erre!
Ovlov! mibe fájna nekem 4 db S60 T5-be való injektor? (a kilencesbe lesz azért csak 4, de ha csak ötösével van az is jó)
|
|
|
|
|
Toxic11 írta:
Joeste!
Ezt a "màsikon" talàltam:
Svéd-A-Cél! Akarom mondani: sziasztok!
Van már vagy két éve, hogy itt jártam. Segítséget szeretnék kérni.
Röviden: V70 2,5 tdi 2001-2002, VW motorral Bosch adagolóból folyik az üzemanyag.
Hosszabban:
Autóm egy 2002-es forg. helyezésű (2001-es gyártás?) V70 2,5 tdi (VW motor). Szuper autó, 180.000 km-rel vettem, 3 év alatt 140.000 km-t tettünk bele, szinte hiba nélkül! 2 napja olajfolt jelent meg a kocsi alatt. Ma benéztem a motortérbe (járó motornál) és csöpögést láttam a hűtőventillátor mögött. Hazaérve szétkaptam picit és a következőt diagnosztizáltam: az adagoló szinte minden illesztésénél (tehát ahol az egyes részei egymáshoz csatlakoznak) folyik az üzemanyag (induláskor sugárban, majd 1-2 perccel később már csak szivárog). Jelenleg Olaszországban élek, éppen a jövő héten mennék Budapestre nagyszervízre, de nem merek elindulni.
Mit tegyek? Adagoló csé? Vagy csak tömítések csé? Lehet azt kapni külön?
Minden segítséget, ötletet szívesen veszek.
mail, skype az adatlapomon
Köszönöm CarTársak!
Hali
Ismerős a hiba, 740td-m ugyanezt produlkálta. Volt hogy csöpögött, volt hogy ömlött a gázolaj, főleg a nagynyomású részen ahonnan a fém csövek elindulnak - de nem a csövek hollanderéből, hanem az adagoló illesztésétől eresztett. Aztán egyszer csak magától elmúlt! Mindenesetre a végleges megoldást a néhai M.H. Diesel Napló utcai szervize hozta el, ahol az adagolót darabjaira szedték és az összes tömítést kicserélték. Egyébként állítólag ismert a jelenség, és ez a megoldása. Egyetlen probléma hogy otthon nem kivitelezhető, bár a tömítesszett kapható de kissé bonyolult szerkezet. Érdemes árajánlatot kérni adagolóstól, nem feltétlenül horribilis összeg, bár nekem nem volt olcsó - viszont teljes felújítás, és tökéletes lett. Tűzveszélyes lehet, bár én is lábon jártam vele, csak nagyobb fogyasztással:-)
|
|
|
|
|
Géza bá írta:
Válasz Toxic11 (3155) hozzászólására:
Szerintem ott van a kutya elásva, hogy ma (értsd: az utóbbi 20 évben nagyjából) minden a fogyasztói társadalomról szól. Költsd a pénzed! Nincs? Nem gond, adunk kölcsön. Kamatra persze. Nem tudod visszafizetni? Nem gond, elvesszük mindenedet. Ez a szemlélet vezetett többek között a széteső és nem tartós autókhoz (tartós fogyasztási cikkekhez) és gazdasági válsághoz. Nyilván ez így brutálisan le van egyszerűsítve. Olcsóbb újat venni, mint javíttatni. A cicergésről a magyar utak állapota tehet. Arról meg az ország és annak vezetőinek az állapota.
Van egy igen jó olasz sportbarátom, akivel rendszeresen találkozom. Nagyon tetszett neki a véhetvenes, amikor megvettem, hogy milyen csöndes (például). Nem olyan régen találkoztunk és kérdezte, hogy megtörtem a gépet? Nem, csak pesten járok zömmel és ez a vége. Normális dolog szerinted, hogy a V70-ben az XC70 szilentjei vannak, hogy bírja a strapát és így is évente kell cserélni? Szívem szerint a másodikat már az FKFV ZRT-vel fizettetném. De nem tehetem, mert bizonyíthatatlan, hogy a budapesti utak vágták tönkre.
Érdekes módon, ha én elrontok valamit, akkor kártérítési kötelezettségem van. Ha nem fizetem ki, akkor elvesztem a K.Ügyfelet. Nem fizet a közterület felügyelet? Nem választhatok másik utat! B+!
Persze Fletó mondta volt, bár nem ilyen vonatkozásban, hogy ha nem tetszik, akkor el lehet menni. Hát nem biztos, hogy 50 évesen szeretnék új életet kezdeni.
Elnézést...
De most jöttem Erdélyből... aki szerint a "magyar utak", ezmegaz, látogasson el Nagyváradra. Azok a rossz utak. Amúgy meg el lehet menni télleg, és én pl el is mentem:-) De ez nyilván teljesen más, csak azért írom h van rálátásom: előtte 5 évig otthon is az országot jártam, és mondhatom, hogy a magyar utak európai színvonalúak, nem viccből. A zopel astrámon 8700-252000km ig csak 2 db kormányösszekötőt kellett cserélni, semmi mást. Lengéscsillapító is gyári... Nem lehetséges, hogy kerűgetni kellene azokat a gödröket és néha lassítani? ) Csak mert ha a Volvo futóműve ennyivel rosszabb a zopelnél, lehet hogy gyorsan el kéne adnom mindkettőt:-))...
De szerencsére nem rosszak azok, amit Erdélyben teljesített a 740xc, hát, hamarosan képekben. Szóval, sok minden rossz otthon, de talán az utakra nem panaszkodhatunk túlzottan (jó, tudom, csodás volt épp az M1es is:-) Ezt leszámítva szerintem nem olyan rossz a helyzet azért.
|
|
|
|
|
szalai80 írta:
Üdv mindenkinek!
Valaki kötötte már össze Volvo rádióját Alpine tárral?
Csak megfelelően össze kell kötni, vagy valami okosság is kell közéje? Valami átalakító vagy ilyesmi.
Nemsoká szeretném megvalósítani, a feljeményekről majd informállak.
K
|
|
|
|
|
Amugy meg kell àllapitsam, hogy odaàt ràkosi féle kommunizmus volt, itten meg keràlsàg van. Paci a keràl, o monnya meg, mit lehet és mit nem.
Asszem jobb egyetlen embernek azt mondanunk, hogy "mennyafrancba", mint hadakozni a sok pàrttitkàrral.
|
|
|
|
|
Válasz l.ovlov (3431) hozzászólására:
Jonap!
Millen édes madàrra gondulsz? Arra a kinai kajàra, a csirkeszàrnyakra édes-savanyu szoszban?
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3429) hozzászólására:
A szabadság édes madara
|
|
|
|
|
Válasz Volvo-mánia (3377) hozzászólására:
Szia, ez majd függ attól, hogy most valaki elviszi e a váltót. Később térjünk vissza rá akkor oda tudom adni. Épek.
|
|
|
|
|
Válasz Kockabogaras (3428) hozzászólására:
Én is azt nézem, hogy a váltás valószínűleg lelkileg pozitívan hatott ránk. Itt nincs "mindig igazunk van és a hozzászólasid is a mienk, mert lemondtál minden jogodról" szabályzat.
|
|
|
|
|
Longboat írta:
Kockabogaras írta:
Be is teszek ide egy könyvjelzőt. Egész jó gép, a közlekedési viszonyoknak megfelelően (morál/utak:-))
Kedves Kockabogaras
Nehogy azt hidd, hogy csak ennyit kell visszaolvasnod!
->back in London
...Fakk, pedig most majdnem örültem. Télleg grafomán a banda, 400+ hozzászólás??!
és csak alig tettem ki a lábam:-)
|
|
|
|
|
Válasz s80 T6 (3426) hozzászólására:
Ez ügyben még értekezzünk, jó?
Addig is összefuthatnál ÍCSÍ Mesterrel, ő is kecskeméti és a triumvirátus tagja
|
|
|
|
|
A déli szekció(baja,kkhalas,kecskemét) mikorra ér kecskemétre tudja vki?ott tudnánk csatlakozni a konvojhoz.Aztán meg mehet a VONULÁS
|
|
|
|
|
Válasz Zoli855 (3421) hozzászólására:
Üdv itthon, PEPITA a Skót, olcsó viszont nem jó
|
|
|
|
|
Batiszkaf gratulálok a csöpp emberhez, jó egészséget.
Üdv
|
|
|
|
|
Válasz s80 T6 (3413) hozzászólására:
Szia
Nem lehet megmondani mitől szarik be, de cseréltem már motormosás után 2-3 db-ot többször is. Azt is vallom hogy esetleg rossz gyertya miatt megnő a gyújtó fesz és az üti szét. De volt olyan is hogy kb 300ezer km-nél ki cseréltem egyesével az összeset. Addig bírta és onnan egyenként letérdelt mind nem tudom az okát.
Egyébként Üdv Mindenkinek
Megjöttünk zalából aki nem jött sajnálhatja mert nagyon jó volt. Szép a hely jó volt a szállás jófejek voltak a tulajok szép időnk volt. Ettünk ittunk kirándultunk pihentünk, az egyetlen negatív élmény Pepita tesco-s kólája volt, hogy lehet azt meginni? ))))))) Képeket teszem hamarosan.
Tiszteletem
|
|
|
|
|
Válasz batiszkaf (3365) hozzászólására:
Gratulálok!Sok boldogságot,és jó egészséget!!!
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3417) hozzászólására:
Sőt, most hogy számolgatok, összesen 2db van x db autóra
|
|
|
|
|
Válasz JrCsG (3417) hozzászólására:
De, Vikkel együtt van két turbónk
|
|
|
|
|
Válasz s80 T6 (3415) hozzászólására:
Vagy ha gondolod, jössz a déli szekcióval (Baja, KKhalas, Kecskemét) és akkor konvojozunk egy jót, de csak szép lassan, nekünk nincs két darab turbónk
|
|
|
|
|
s80 T6 írta:
Lenne egy kérdésem.Van egy S80 T6-om,1 hónap alatt 2 gyújtótrafót ki kellett cserélni.Létezik e hogy a müanyag burkolat alatt túlmelegszenek/nagy a hő/ és ezért mennek tönkre.??!!,Bár én kétlem.Van aki ezt mondta hogy elöfordulhat hogy ezért.Választ elöre is köszi
Szépen lassan felébrednek a szervizes kollégák és fognak válaszolni.
|
|
|
|
|
Válasz s80 T6 (3410) hozzászólására:
Szia!
Nem kell bejelentkezni, odajössz és kész
|
|
|
|
|
Lenne egy kérdésem.Van egy S80 T6-om,1 hónap alatt 2 gyújtótrafót ki kellett cserélni.Létezik e hogy a müanyag burkolat alatt túlmelegszenek/nagy a hő/ és ezért mennek tönkre.??!!,Bár én kétlem.Van aki ezt mondta hogy elöfordulhat hogy ezért.Választ elöre is köszi
|
|
|
|
|
Válasz kispaci (3408) hozzászólására:
Az a kaktusz helye
|
|
|
|
|