Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...562563564565566567568...570
    Greg54 2010/04/22 12:25 (601)
    Hello itt az új fórumon is!

    Kérdéssel fordulok hozzátok: dolgozott e már valaki Danamid, polamid, metamid műanyagokkal.
    Beszerzés érdekelne, hol merre. Kis 10x10x5cm-s tömbre van csak szükségem.
    Természetesen autóba kell egy távtartónak a motorba a szívó oldalon. (csavarok is, menet is lesz benne)
    Minutus Toxicus 2010/04/22 12:20 (600)
    Jonap!

    Gumitéma.

    Kezgyük az elejin.

    Az abroncsok élettartamàt nem a gyàrto, hanem a felhasznàlo és a kémia hatàrozzàk meg egyuttesen, a gyàrto mindossze empirikus - tapasztalaton alapulo - ajànlàst tesz.
    Ennek fényében àllitjàk, hogy egy-egy abroncs àltalàban 5-6 éves koràig és/vagy +/- 50 000 km-ig hasznàlhato.
    Az abroncs vegyi termék és a mintàzatàn tul màsik fontos alkotorésze maga az anyagkeverék. Ez a keverék màr egyszeruen csak a levegovel érintkezve is bomlàsi folyamat àldozatàvà vàlik, àm a kulonbozo mechanikai és vegyi igénybevételek miatt ez a folyamat gyorsul. Tehàt egy soha nem hasznàlt, csak raktàrban àllo abroncs is kikeményedik 5-6 év alatt annyira, hogy az eredeti teljesitményének mindossze a toredékét tudja csak nyujtani. Az ilyenek hasznàlatàt csak korlàtozottan ajànlom.

    A màsik élettartamcsokkento tényezo pedig, ahogy az elején irtam, maga a juzer. A leggyakrabban elkovetett hiba a helytelen abroncsnyomàs. A tanàcsom erre vonatkozoan azonos a pénzre vonatkozoval: jobb a több!
    Az alacsony nyomàs nem csak a futofeluleten okoz feszultséget, hanem rendkivuli modon megterheli az oldalfal szerkezetét is, ami hosszutàvon belsö (!) kopàst, végul oldalfalszakadàst is eredményezhet. Egy ilyen gyakran alacsonyabb nyomàson hasznàlt abroncsot példàul rendkivul nehéz balanszirozni, olyan mennyiségu szerkezeti elvàltozàs gyulemlik fel benne.

    A tàrolàsrol most kulon nem irnék, mert sajnos mennem kell, de roviden osszefoglalom még:

    Csak fiatal és ellenorizheto eloéletu abroncsokat hasznàljunk.
    Fokozottan ugyeljunk a helyes abroncsnyomàsra. A gyàrilag meghatàrozott nem szentiràs, csak ajànlàs, de annàl kevesebbel ne hasznàljuk!
    A téli abroncsok keverékosszetétele jobban ellenàll a vegyi tàmadàsoknak, tehàt egy télen hasznàlt nyàri abroncs hamarabb oregszik.
    Az élettartalma végén jàro abroncs a kovetkezoket produkàlja (még ha kopàshatàr feletti is a mintàzata):
    - duborog, zajossà vàlik
    - repedések jelennek meg a futofelulet mintàzata kozott
    - repedések és foszlàs az oldalfalàn

    Most, hogy jol beparàztattam pàr topictàrsunkat, én megyek. Pà!
    Husom 2010/04/22 11:48 (599)
    kopiteki írta:

    Hazafelé többféle úton is eljátszottam, hogy elengedtem a kormányt és láthatóan elment balra, úgy kellett kézzel visszatéríteni.

    Jónap!

    Nem lehet, hogy egész egyszerűen csak felszedtél pár kilót a télen?
    Géza bá 2010/04/22 11:36 (598)
    l.ovlov írta:
    Érdekes!!!!

    index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/

    Tényleg érdekes. Tudtunk ezekről a dolgokról, úgy külön-külön. De így összeszedve egy helyre és végig futva szövegen... egyenesen elképesztő. De tartok tőle, hogy nem lesz folytatása. Hiszen akkor a következő kormány is számon kérhető lenne. Ezt viszont nyilvánvalóan nem szeretnék.

    Más.
    Szerintem egy gumi max 4 év. Én nem szoktam használni tovább. Általában a télim ki sem bírja addig, a harmadik szezon után csere. Én a guminyomás ellenőrzése után egy futmű beállítást csináltatnék. Nem vacakolnék a kerekek cserélgetésével.
    l.ovlov 2010/04/22 11:03 (597)
    l.ovlov 2010/04/22 11:02 (596)
    mr sas 2010/04/22 10:57 (595)
    gszilag írta:
    czimbi írta:
    inrock írta:
    Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).

    A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...

    Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.


    Nekem a gumi élettartamára 6 évet mondott Toxic, mikor hasonló anomáliákkal miatt kértem segítséget. (délbudai fellgvárunknak beszállító gumis pedig azt hiszem, azt is mondta, hogy 0-kmeresen is 5 évig lehet csak tárolni egy gumit)


    és ez így igaz. 5 évesen már cserére érettek egy felelőségtudatos sakalista számára. nem lehet eleget hangsúlyozni a gumik állapotának a fontosságát.
    l.ovlov 2010/04/22 10:35 (594)
    JrCsG írta:
    Madár6 írta:
    Szép jónapokat a díszesnek!

    Szükségem lenne a topic tapasztalatára.

    Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!


    Jó reggelt Mindenkinek!

    Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...


    Van váltóm
    Madár6 2010/04/22 09:57 (593)
    JrCsG írta:
    Madár6 írta:
    Szép jónapokat a díszesnek!

    Szükségem lenne a topic tapasztalatára.

    Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!


    Jó reggelt Mindenkinek!

    Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...


    Ha valóban az, akkor ez nem túl jó hír!
    Géza bá 2010/04/22 09:56 (592)
    czimbi írta:
    Sakálatos jóreggelt!


    Óhh! Igen-igen! Több, mint szép! Sőt egyenesen giccsbe hajló a háttérrel együtt!
    l.ovlov 2010/04/22 09:50 (591)
    DaniS70 írta:
    A kis négyes kerek km-t teljesített...




    dugnak a kettesek, höhö
    gszilag 2010/04/22 09:49 (590)
    czimbi írta:
    inrock írta:
    Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).

    A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...

    Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.


    Nekem a gumi élettartamára 6 évet mondott Toxic, mikor hasonló anomáliákkal miatt kértem segítséget. (délbudai fellgvárunknak beszállító gumis pedig azt hiszem, azt is mondta, hogy 0-kmeresen is 5 évig lehet csak tárolni egy gumit)
    JrCsG 2010/04/22 09:44 (589)
    Madár6 írta:
    Szép jónapokat a díszesnek!

    Szükségem lenne a topic tapasztalatára.

    Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!


    Jó reggelt Mindenkinek!

    Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
    Madár6 2010/04/22 09:24 (588)
    Sajnos öregszem, kopaszodom, a fogam is hullik, és úgy látszik, hogy a karom sem a régi!

    Én még nem cseréltettem, mert azt mondták "Ez nem motorolaj amit cserélgetni kell". Amúgy az olajra én is gondoltam.
    DaniS70 2010/04/22 09:19 (587)
    A kis négyes kerek km-t teljesített...

    DaniS70 2010/04/22 09:11 (586)
    Vigyázzatok, a 4xx-es honlapra és fórumra kattintva vagy 5-6 trójait állított meg a nodom! Szegényeket még mindig támadják...
    DaniS70 2010/04/22 09:03 (585)
    8T írta:
    Mivel a funyiro nem nyir hanem vag, oda bizony nem nyomatek (ero) kell, hanem sebesseg, mert ellenben akkor nem vagni fogja a fuvet hanem csak osszekocolni...
    Megkaptad a levelemet?
    czimbi 2010/04/22 08:44 (584)
    Madár6 írta:
    Szép jónapokat a díszesnek!

    Szükségem lenne a topic tapasztalatára.

    Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!


    Gyengül a jobb kezed?

    Olajszint, olajcsere mikor volt?
    Madár6 2010/04/22 08:34 (583)
    Szép jónapokat a díszesnek!

    Szükségem lenne a topic tapasztalatára.

    Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
    Kicsidoki 2010/04/22 08:23 (582)
    Kedves Pizo!

    OK, megvan, köszönöm!!!

    És színes betűket hogy kell idevarázsolni? Nekem az sem megy most...
    DaniS70 2010/04/22 08:22 (581)
    inrock írta:
    Dani, köszi a C30 cikket, jó volt olvasni.
    Arra felhívnám a figyelmed, hogy ha "kilométert" akartál írni, akkor nem magyarul írtad

    Szia, megtörtént a "magyarítás"
    pizo 2010/04/22 08:19 (580)
    Kicsidoki írta:


    Szóval a kép nem lehet 1000 pixelnél szélesebb (kár, hogy ezt nem közli a rendszer az elküldés előtt...) :



    De közli!

    "Your image file can be a maximum (width x height - size): 1000x1000 - 600 KB"

    Szerintem ez azt jelenti.
    pizo 2010/04/22 08:16 (579)
    Jó reggelt!
    Kicsidoki 2010/04/22 08:05 (578)
    mr sas írta:
    ha aktuális a gumicsere, keress meg.

    OK, köszönöm, Kedves Mr Sas!
    Ha a gumik mellé kapok négy grátisz zsír új Antaeus felnit is, akkor tuti a bolt!
    Kicsidoki 2010/04/22 08:03 (577)
    Kedves Kispaci!

    Tudom, most a képekkel is nagyon el vagy havazva, de esetleg-e nem-e lehetne-e vajon azt is megoldani majd, hogy az is látszódjon, hogy ki mire válaszol, utalásszerűen, mint anno az indexen, még ha nem is idézettel akarok válaszolni?
    Köszönöm!
    Kicsidoki 2010/04/22 08:01 (576)
    XCép jó reggelt!

    Persze persze...
    czimbi 2010/04/22 07:52 (575)
    Sakálatos jóreggelt!

    mr sas 2010/04/22 07:23 (574)
    ha aktuális a gumicsere, keress meg.
    mr sas 2010/04/22 07:22 (573)
    mornin'
    l.ovlov 2010/04/22 06:37 (572)
    " XC70 alig, de azért van pár szép, de XC90-ből rengeteg van,"

    Amitől szabadulni akarnak abból sok van óccsón
    l.ovlov 2010/04/22 06:33 (571)
    jó reggelt
    Longboat 2010/04/22 05:03 (570)
    Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
    8T 2010/04/22 00:40 (569)
    Tanulom az uj forum kezeleset. Erre akart a valasz lenni:

    keton írta:
    Kicsidoki írta:
    Szerintem is egy dízel fűnyíró lenne az igazi! Az nyomatékból nyír, sokkal kevesebbet forog, ergo csendesebb. Csak arra kell figyelni, hogy a nagy nyomaték miatt ki be csapja egy óvatlan pillanatban az almafát!

    Jó estate!

    És még légkalapácsnak is jó.
    8T 2010/04/22 00:38 (568)
    Mivel a funyiro nem nyir hanem vag, oda bizony nem nyomatek (ero) kell, hanem sebesseg, mert ellenben akkor nem vagni fogja a fuvet hanem csak osszekocolni...
    Kicsidoki 2010/04/21 23:34 (567)
    Kedves Czimbi!

    Köszönöm szépen! Remélem így lesz!

    Nagyon szeretjük! Éppen tegnap jegyeztem meg Kedves Krisztikémnek, hogy meg is enne a sárga irigység, ha nem a mienk lenne...
    Annyira szép, kiegyensúlyozott, kedves bumfordi, kicsit kocka, kicsit lekerekített a formavilága, hogy mindegyiket szinte gyermeki ujjongással csodálom meg az utcán...

    Böngészgettem a hasznaltauto.hu-t, és XC70 alig, de azért van pár szép, de XC90-ből rengeteg van, és meglepően leestek az árak...

    A gumikat viszont tényleg eszi, 65e km-nél a téli még talán egy szezont visz, a nyáriak hamarosan (pár e km-en belül) kukák (és sajnos a gumik nem olcsók - de igen fontosak)...

    Jó éjt!
    czimbi 2010/04/21 23:23 (566)
    Kicsidoki, hát nem is olyan nagy Behemót, ahogy így nézem, kicsit hunyorítva, olyan matchbox méretű!

    Széép darab, még sok sok éven keresztül vigyázzon rátok!
    Kicsidoki 2010/04/21 23:23 (565)
    mr sas írta:
    mornin'




    WOW, ez a kép, ez nagyon ütős!
    Csak az építkezős háttérért kár, de amúgy álllllat!!!
    Kicsidoki 2010/04/21 23:11 (564)
    Ja, és Kedves Zoli855!

    Köszönöm, hogy reagáltál a múltkor a C70-es dolgokra! Szomorú, amit írtál...
    Kicsidoki 2010/04/21 23:10 (563)
    Kicsidoki írta:
    Nagyon xcépen megy a vas, öröm vele autózni...
    Ma átléptük a 65 ezredik km-t is...




    Szóval a kép nem lehet 1000 pixelnél szélesebb (kár, hogy ezt nem közli a rendszer az elküldés előtt...) :

    Kicsidoki 2010/04/21 23:07 (562)
    Nagyon xcépen megy a vas, öröm vele autózni...
    Ma átléptük a 65 ezredik km-t is...
    czimbi 2010/04/21 22:34 (561)
    czimbi írta:
    kopiteki írta:
    Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!

    Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.


    Centíroztasd, az lészen a gond!

    Most jöttem én is be a kerékcserék után, gézabá kértél fotót, nemsoká lesz az is!




    Dunlop Sport01 a márka, első benyomás nagyon meggyőző, csendes és tapad rendesen! Vizen való viselkedés tesztelése még nem volt... Kerékjáratok alvázvédőzése és a féknyergek újrafestése is megvolt, jó 2xfélnapomba került. És még ott vár a 460-as is...

    Ránézek a LIV-re, ma hozta a postás, az S60-as van terítéken...
    czimbi 2010/04/21 22:27 (560)
    inrock írta:
    Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).

    A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...

    Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.
    Kicsidoki 2010/04/21 22:12 (559)
    Kedves C20NE!
    Szívből gratulálok, sok erőt, bölcsességet, örömöt!!!
    kopiteki 2010/04/21 22:07 (558)
    Ebben reménykedem.
    kopiteki 2010/04/21 22:07 (557)
    Azt szokták mondani, hogy 6 év után már érdemes nézegetni, nem öregszik-e. Tudod oldalfal ráncosodás, meg futófelület kopás ( 3-4 mm-nél ne legyen kevesebb)
    czimbi 2010/04/21 21:42 (556)
    kopiteki írta:
    Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!

    Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.


    Centíroztasd, az lészen a gond!

    Most jöttem én is be a kerékcserék után, gézabá kértél fotót, nemsoká lesz az is!
    czimbi 2010/04/21 21:15 (555)
    mr sas írta:
    whohoho padlásország - de szééép

    Abból is a nappadlások városa, Amsterdam, talált!
    inrock 2010/04/21 21:06 (554)
    Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
    l.ovlov 2010/04/21 21:04 (553)
    Kicsidoki írta:
    l.ovlov írta:
    Longboat írta:
    Nem értem, mit parázol fargo. Már szinte mindenki itt van, egyelőre kétlaki módon, részemről már alig várom, hogy csak itt menjen a diskurzus.

    Parafőni




    Most már van párja a főőparának
    kopiteki 2010/04/21 20:41 (552)
    Köszi. Gyakorlatilag egyformák (/65 ill /60) Mint írtam, elgurultam a benzinkúthoz és fújtam beléjük a gyári értéket.
    Hazafelé többféle úton is eljátszottam, hogy elengedtem a kormányt és láthatóan elment balra, úgy kellett kézzel visszatéríteni. Szóval nem jó valami. Holnap megcserélem az elsőt a hátsóval, akár mindkét oldalon, ha ez sem jó, akkor a gumisbácsihoz is átszaladok, ha még ezek után se jó, megnézem Cirillt a futóművest, Ha még mindig nem jó, akkor (kidobom, felgyújtom a pixába!)lehet cserélnem kell a gumikat. Most 6 évesek, ezt az évet még kihúznám velük, ha lehet.
    inrock 2010/04/21 20:10 (551)
    Dani, köszi a C30 cikket, jó volt olvasni.
    Arra felhívnám a figyelmed, hogy ha "kilométert" akartál írni, akkor nem magyarul írtad
    inrock 2010/04/21 20:07 (550)
    Géza bá írta:
    Ezért gondoltunk már többen és korábban arra a lehetőségre, hogy hozzunk létre egy cég/szakma adatbázist itt. Így nagy valószínűséggel egy volvós kollégának segítesz a megrendeléssel és nem egy passzátos offos egyénnek, aki majd jót mulat, hogy na lehúztam a nagyarcú volvósokat. Miután Kispaci már rám szólt a schwarz marketingelés miatt, így meg sem merem említeni, hogy én alapvetően reklámtárgyak emblémázásával foglalkozom.

    Szerintem azt a schwarzolós témát csak úgy mondta Miért kellene valóban az offos cégeket preferálni a Volvós helyett
    Az emblémázás nálad csak "emblémázást" jelent? Mert nekem olyan kellene, hogy a pendrive alakja slusszkulcs "markolat" legyen, ne csak emblémás.
    Géza bá 2010/04/21 20:05 (549)
    kopiteki írta:
    Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!

    Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.

    A méret sem mindegy! Ha sokkal szélesebb-peresebb a nyári, mint a téli, akkor szintén úgy érezheted, hogy elhúz. Főleg nyomvályúsra kitiport úton.
    Az én téli gumim 205/50R16 amivel szépen hajózik a gép. (vé hetven)
    A nyári 225/45R17 ami viszont simán elhúzza.
    Minden téli-nyári átállásnál és vissza, csináltatok futómű beállítást. És mégis elhúz. Meg kell szokni a nyári szélesebb gumikat.

    Ettől persze még lehet guminyomás probléma meg mifene.
    Kicsidoki 2010/04/21 19:58 (548)
    l.ovlov írta:
    Longboat írta:
    Nem értem, mit parázol fargo. Már szinte mindenki itt van, egyelőre kétlaki módon, részemről már alig várom, hogy csak itt menjen a diskurzus.

    Parafőni


    kopiteki 2010/04/21 19:58 (547)
    Azzal kezdtem. Most egységesen 2.1 Bar van mindegyikben.
    keton 2010/04/21 19:32 (546)
    Kicsidoki írta:
    Szerintem is egy dízel fűnyíró lenne az igazi! Az nyomatékból nyír, sokkal kevesebbet forog, ergo csendesebb. Csak arra kell figyelni, hogy a nagy nyomaték miatt ki be csapja egy óvatlan pillanatban az almafát!

    Jó estate!

    És még légkalapácsnak is jó.
    Kicsidoki 2010/04/21 19:25 (545)
    Zoli855 írta:
    Jó estét Mindenkinek
    Csak érdekelene maguk szerint egy 10-es skálán mérve mekkora paraszt az a szomszéd aki most nyír füvet bazmeg benzines fűnyíróval. Vagy csak én vagyok ennyire ilyen?...............




    Kedves Zoli855!

    Teljesen megértem a felháborodásod, szörnyű, hogy egyesek este benzines fűnyírót merészelnek használni!

    Szerintem is egy dízel fűnyíró lenne az igazi! Az nyomatékból nyír, sokkal kevesebbet forog, ergo csendesebb. Csak arra kell figyelni, hogy a nagy nyomaték miatt ki be csapja egy óvatlan pillanatban az almafát!

    Bocsi, két és fél nap kertrendezés után vagyok...
    Husom 2010/04/21 18:39 (544)
    kopiteki írta:
    Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!

    Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.


    Először a nyomásokat nézd meg! Szerintem.
    kopiteki 2010/04/21 18:30 (543)
    Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!

    Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.
    kopiteki 2010/04/21 18:27 (542)
    A leves kimaradt!
    levai_460TD 2010/04/21 18:07 (541)
    Újraindult a 4xx Fórum
    DéeL 2010/04/21 17:07 (540)
    levai_460TD írta:
    Volt tulaj? Mi volt az oka a váltásnak?

    Amúgy milyen motor volt benne?


    Azt cokták mondani, hogy "hosszú"...
    Tömören: új gép, kilenc hónapig hajtottam, nagyon meg voltam vele elégedve.
    De aki a heteshez, kilenceshez van szokva... szóval hiányzott a nagy hajó. Ami most V70.
    Moci: 1.8 benzin.
    Husom 2010/04/21 16:47 (539)
    Illetve nem mindig csinálja, de előfordul. Rendszert még nem fedeztem fel benne.
    levai_460TD 2010/04/21 16:47 (538)
    Volt tulaj? Mi volt az oka a váltásnak?

    Amúgy milyen motor volt benne?
    Husom 2010/04/21 16:42 (537)
    kispaci írta:
    Csináztam egy módosítást, remélem az megoldja. Ha megint jelentkezne szóljatok pliiiiz
    Ha a főoldalról átmegyek a fórumra, akkor úgy tünteti fel még mindig, hogy kijelentkeztem. Frissítés után helyreáll a rend, be vagyok jelentkezve.
    DéeL 2010/04/21 16:40 (536)
    Ezt azért ennyire határozottan nem merném állítani...
    Nagyon jó kis fotelek vannak a C30-ban.
    Mint volt tulaj...

    'pot kívánok
    mr sas 2010/04/21 16:04 (535)
    whohoho padlásország - de szééép
    Wildhorse 2010/04/21 15:46 (534)
    czimbi írta:
    Hadd lássuk mit barkácsoltál! Második kép még mindig sehol...




    Mondom

    F
    O
    L
    Y
    A
    M
    A
    T
    B
    A
    N
    Wildhorse 2010/04/21 15:45 (533)
    DaniS70 írta:
    Oodzsii írta:
    Hály Evribááádi!

    Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.



    Király, gyünnek át a négyesesek is


    Lassan kalapoznom kell az erősebb szerverért
    czimbi 2010/04/21 15:39 (532)
    Hadd lássuk mit barkácsoltál! Második kép még mindig sehol...



    Wildhorse 2010/04/21 15:32 (531)
    Husom írta:
    kispaci írta:
    Husom írta:
    Jónap!

    Beköszönök én is. Paci, gratulálok. Annyi érdekesség van a működésben, hogy ha bejelentkezem a főlapon, rákattintok a fórumra, akkor kidob. Ha újra bejelentkezem, akkor kiírja, hogy "Invalid Token", pedig esküszöm, semmilyen zsetont nem akartam bedobni.

    Opera? Nálam az Opera produkál ilyet, mert sz*rul kezeli a cache-t


    Jónap!

    Nem, Tűzróka.


    Csináztam egy módosítást, remélem az megoldja. Ha megint jelentkezne szóljatok pliiiiz
    levai_460TD 2010/04/21 15:03 (530)
    Bizony, hogy jól szaggatnak Jöhetne is bármelyik
    mr sas 2010/04/21 14:56 (529)
    eléggé jól szaggat az a "sima" d5-tel, de már a 2.0d-vel is, pláne pávörsiftes változatban. csak mondom
    levai_460TD 2010/04/21 14:31 (528)
    Nekem is bejön a C30, jöhetne, nem hátrány a dízel motor, sőt...

    Viszont kár, hogy a legújabb, 205 LE-s D5 dízelt nem teszik bele... Brutális kis fenevad lenne, nevetséges fogyasztással
    Géza bá 2010/04/21 14:19 (527)
    én csak szalonban ültem C30-ban. Az ülése az olyan kemény volt, mint a ... nem is tudom mi. Azzal együtt elfogadnék egyet. No nem ilyen színben, főleg nem ilyen kárpittal és főleg nem dízelt!
    De nagyon csinos kis autó.
    Dani cikke meg hozza a szokásos stílust és szintet. Köszi.
    DaniS70 2010/04/21 14:09 (526)
    zajcev5 írta:
    DaniS70 írta:
    Amíg a hibák kijavítódnak:


    VolvoWiw teszt: Volvo C30 2.0d Momentum Powershift - Napsütötte Torslanda


    kedvem lett egy c30-at hajtani
    az ülés csak hasonlít az s70-ére vagy ugyanaz?

    üdv:zajcev5

    Nem ugyanaz, a S70-é sokkal, de sokkal kényelmesebb...
    zajcev5 2010/04/21 13:53 (525)
    DaniS70 írta:
    Amíg a hibák kijavítódnak:


    VolvoWiw teszt: Volvo C30 2.0d Momentum Powershift - Napsütötte Torslanda


    kedvem lett egy c30-at hajtani
    az ülés csak hasonlít az s70-ére vagy ugyanaz?

    üdv:zajcev5
    DaniS70 2010/04/21 13:04 (524)
    Husom 2010/04/21 13:00 (523)
    kispaci írta:
    Husom írta:
    Jónap!

    Beköszönök én is. Paci, gratulálok. Annyi érdekesség van a működésben, hogy ha bejelentkezem a főlapon, rákattintok a fórumra, akkor kidob. Ha újra bejelentkezem, akkor kiírja, hogy "Invalid Token", pedig esküszöm, semmilyen zsetont nem akartam bedobni.

    Opera? Nálam az Opera produkál ilyet, mert sz*rul kezeli a cache-t


    Jónap!

    Nem, Tűzróka.
    Wildhorse 2010/04/21 12:02 (522)
    MINDEN a képek megjelenítésével kapcsolatos probléma ficsör megoldása folyamatban van, Pizo kolléga + a fórumot fejlesztő csapat dolgozik az ügyön.
    czimbi 2010/04/21 10:56 (521)
    Géza bá írta:
    czimbi papucsai nagyon szépek lettek! Tisztára, mintha vadi újak lennének.
    Kérünk fotót, amikor már az autón lesznek!


    Meglesz!
    levai_460TD 2010/04/21 10:43 (520)
    Nekem is nemrég fényezte a Cetus-aimat Ícsi, valóban szép munka lett Robi Bárátommal ellentétben nekem vadi új Michelin Energy gumik kerültek rá Majd teszek fel képet
    Géza bá 2010/04/21 10:40 (519)
    czimbi papucsai nagyon szépek lettek! Tisztára, mintha vadi újak lennének.
    Kérünk fotót, amikor már az autón lesznek!
    levai_460TD 2010/04/21 10:34 (518)
    Üdv Minden Volvo-s Kollégának


    Már én sem bírom 4xx Fórum nélkül, úgyhogy átnéztem én is ide

    Szerény személyem egyébként egy Volvo 460 TD elégedett, és boldog tulajdonosa!


    Üdv Mindenkinek

    czimbi 2010/04/21 10:26 (517)
    Tegnap a gumisom megkapta a gurigákat, papucsokat, összeállt végre a nyárigumi+felni szett..., ma du. fel is pakolom a 480ra (a 15-ös Cetusok Ícsi által felfrissítve, új Dunlop papucsokkal)





    (Kispaci, szógálati közlemény képbeszúrásnál a második fotónak csak a linkjét jeleníti meg a motor...)
    DaniS70 2010/04/21 09:46 (516)
    Oodzsii írta:
    Hály Evribááádi!

    Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.



    Király, gyünnek át a négyesesek is
    DaniS70 2010/04/21 09:45 (515)
    Röggeeeeet'
    zajcev5 2010/04/21 09:40 (514)
    betyárszép

    üdv:zajcev5
    Longboat 2010/04/21 08:46 (513)
    Géza bá írta:

    Ezért gondoltunk már többen és korábban arra a lehetőségre, hogy hozzunk létre egy cég/szakma adatbázist itt. Így nagy valószínűséggel egy volvós kollégának segítesz a megrendeléssel és nem egy passzátos offos egyénnek, aki majd jót mulat, hogy na lehúztam a nagyarcú volvósokat.


    Ez informális módon teljesen gördülékenyen működik már jó régen.

    Halkan jegyzem meg, hogy kár rettegni a több oldal hosszú idézetekkel teli hsz-ektől, mert bárki megteheti, hogy az idézethegyből kitörli az irreleváns részeket, és csak azt hagyja meg, amire reagálni kíván - ahogy én tettem itt. Nem több macera, mint a régi topikban a másolgatás volt.
    czimbi 2010/04/21 07:41 (512)
    Oodzsii írta:
    Hály Evribááádi!

    Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.

    In medias res, egy érdekes hibajelenség, ami 7vgn ismét előjött, mint minden hosszabb autópályás úton nyár óta: megfelelő időnyi hűtés után leállítás, 3 perc után indítás, és meg se nyekken. Többszöri sikertelen próba, majd 20 perc elteltével pöccre. Vajon okozhatja-e ezt, hogy a csere-segédvízpumpám behalt, és a nem elegendő hűtés miatt valami letilt? Szerencsére az elmúlt 2 hónap során sikerült felújítanom az eredeti darabot, megy vissza hamarosan.


    Sakálatos jóreggelt!

    A hibajelenség kapcsán; ott inkább önindító gond lesz, kopott szénkefék, az elszennyeződött belsőrész poros pölö, beszorulhatnak az átmelegedett tartókba, aztán visszahűlve az önindító újra teszi a dolgát...
    mr sas 2010/04/21 07:18 (511)
    mornin'
    Géza bá 2010/04/21 07:08 (510)
    inrock írta:
    DaniS70 írta:
    A nagy ráérő időmben hekkeltem egy Volvo kulcs-pendrive-ot

    volvowiw.hu/index.php?option=com_community&view=photos&task=album&albumid=473&userid=119&Itemid=50


    Nagyonkirály, ilyen kell nekem is Hirtelenjében rágugliztam az "egyéni alakú pendrive" -ra, de nem hozott ki semmi értelmeset. Pedig biztosan lehet kérésre csináltatni, karácsonyra cégeslogóst kaptunk a munkahelytől. Holnap megkérdem bent hol csináltatták.

    Ezért gondoltunk már többen és korábban arra a lehetőségre, hogy hozzunk létre egy cég/szakma adatbázist itt. Így nagy valószínűséggel egy volvós kollégának segítesz a megrendeléssel és nem egy passzátos offos egyénnek, aki majd jót mulat, hogy na lehúztam a nagyarcú volvósokat. Miután Kispaci már rám szólt a schwarz marketingelés miatt, így meg sem merem említeni, hogy én alapvetően reklámtárgyak emblémázásával foglalkozom.
    l.ovlov 2010/04/21 05:58 (509)
    kopiteki írta:
    Szólnak, hogy jöjjek vacsorázni, mert elkészült. Elkezdek enni, aszongya a párom, hogy ugye milyen jó benne a kolbász? úgy megpuhult!
    - Aham, mondom, Bazeg egy szem kolbászt nem találtam a rakott krumpliba. Szerintem direkt csinálja. a múltkor is így jártam.


    Nem hallottál még a fogyókúrás, koleszteriny mentes rakottaskrumpliról?
    l.ovlov 2010/04/21 05:44 (508)
    jó reggelt
    Longboat 2010/04/21 04:47 (507)
    Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
    fargo 2010/04/21 00:12 (506)
    Nálam a Safari is ezt csinálja, bár mostanában nem csak ezzel a topikkal, hanem több másikkal is.
    Wildhorse 2010/04/21 00:02 (505)
    Husom írta:
    Jónap!

    Beköszönök én is. Paci, gratulálok. Annyi érdekesség van a működésben, hogy ha bejelentkezem a főlapon, rákattintok a fórumra, akkor kidob. Ha újra bejelentkezem, akkor kiírja, hogy "Invalid Token", pedig esküszöm, semmilyen zsetont nem akartam bedobni.

    Opera? Nálam az Opera produkál ilyet, mert sz*rul kezeli a cache-t
    Wildhorse 2010/04/20 23:50 (504)
    báró úr írta:
    DaniS70 írta:
    DaniS70 írta:


    Paci!
    Úgy tűnik mindig a legújabb képet jeleníti meg a fórum...


    ...jeleníti CSAK meg...


    Milyen képet? Hol? Én nem látok a fórumban képeket, azt a néhányat leszámítva, amit sikerült berakni. De pl. mr. sas reggeli köszöntő képébl is csak a "link" van meg, amiről pedig nem tudtam megnézni, hogy mivel szeretne megörvendeztetni minket.

    Én vagyok a probléma forrása?



    megoldás folyamatban
    Oodzsii 2010/04/20 22:52 (503)
    Hály Evribááádi!

    Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.

    In medias res, egy érdekes hibajelenség, ami 7vgn ismét előjött, mint minden hosszabb autópályás úton nyár óta: megfelelő időnyi hűtés után leállítás, 3 perc után indítás, és meg se nyekken. Többszöri sikertelen próba, majd 20 perc elteltével pöccre. Vajon okozhatja-e ezt, hogy a csere-segédvízpumpám behalt, és a nem elegendő hűtés miatt valami letilt? Szerencsére az elmúlt 2 hónap során sikerült felújítanom az eredeti darabot, megy vissza hamarosan.
    JrCsG 2010/04/20 22:09 (502)
    pizo írta:
    500!



    GYÖNYÖRŰ!
    Go to topOldal: 1...562563564565566567568...570