|
Hello itt az új fórumon is!
Kérdéssel fordulok hozzátok: dolgozott e már valaki Danamid, polamid, metamid műanyagokkal.
Beszerzés érdekelne, hol merre. Kis 10x10x5cm-s tömbre van csak szükségem.
Természetesen autóba kell egy távtartónak a motorba a szívó oldalon. (csavarok is, menet is lesz benne)
|
|
|
|
|
Jonap!
Gumitéma.
Kezgyük az elejin.
Az abroncsok élettartamàt nem a gyàrto, hanem a felhasznàlo és a kémia hatàrozzàk meg egyuttesen, a gyàrto mindossze empirikus - tapasztalaton alapulo - ajànlàst tesz.
Ennek fényében àllitjàk, hogy egy-egy abroncs àltalàban 5-6 éves koràig és/vagy +/- 50 000 km-ig hasznàlhato.
Az abroncs vegyi termék és a mintàzatàn tul màsik fontos alkotorésze maga az anyagkeverék. Ez a keverék màr egyszeruen csak a levegovel érintkezve is bomlàsi folyamat àldozatàvà vàlik, àm a kulonbozo mechanikai és vegyi igénybevételek miatt ez a folyamat gyorsul. Tehàt egy soha nem hasznàlt, csak raktàrban àllo abroncs is kikeményedik 5-6 év alatt annyira, hogy az eredeti teljesitményének mindossze a toredékét tudja csak nyujtani. Az ilyenek hasznàlatàt csak korlàtozottan ajànlom.
A màsik élettartamcsokkento tényezo pedig, ahogy az elején irtam, maga a juzer. A leggyakrabban elkovetett hiba a helytelen abroncsnyomàs. A tanàcsom erre vonatkozoan azonos a pénzre vonatkozoval: jobb a több!
Az alacsony nyomàs nem csak a futofeluleten okoz feszultséget, hanem rendkivuli modon megterheli az oldalfal szerkezetét is, ami hosszutàvon belsö (!) kopàst, végul oldalfalszakadàst is eredményezhet. Egy ilyen gyakran alacsonyabb nyomàson hasznàlt abroncsot példàul rendkivul nehéz balanszirozni, olyan mennyiségu szerkezeti elvàltozàs gyulemlik fel benne.
A tàrolàsrol most kulon nem irnék, mert sajnos mennem kell, de roviden osszefoglalom még:
Csak fiatal és ellenorizheto eloéletu abroncsokat hasznàljunk.
Fokozottan ugyeljunk a helyes abroncsnyomàsra. A gyàrilag meghatàrozott nem szentiràs, csak ajànlàs, de annàl kevesebbel ne hasznàljuk!
A téli abroncsok keverékosszetétele jobban ellenàll a vegyi tàmadàsoknak, tehàt egy télen hasznàlt nyàri abroncs hamarabb oregszik.
Az élettartalma végén jàro abroncs a kovetkezoket produkàlja (még ha kopàshatàr feletti is a mintàzata):
- duborog, zajossà vàlik
- repedések jelennek meg a futofelulet mintàzata kozott
- repedések és foszlàs az oldalfalàn
Most, hogy jol beparàztattam pàr topictàrsunkat, én megyek. Pà!
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Hazafelé többféle úton is eljátszottam, hogy elengedtem a kormányt és láthatóan elment balra, úgy kellett kézzel visszatéríteni.
Jónap!
Nem lehet, hogy egész egyszerűen csak felszedtél pár kilót a télen?
|
|
|
|
|
l.ovlov írta:
Érdekes!!!!
index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/
Tényleg érdekes. Tudtunk ezekről a dolgokról, úgy külön-külön. De így összeszedve egy helyre és végig futva szövegen... egyenesen elképesztő. De tartok tőle, hogy nem lesz folytatása. Hiszen akkor a következő kormány is számon kérhető lenne. Ezt viszont nyilvánvalóan nem szeretnék.
Más.
Szerintem egy gumi max 4 év. Én nem szoktam használni tovább. Általában a télim ki sem bírja addig, a harmadik szezon után csere. Én a guminyomás ellenőrzése után egy futmű beállítást csináltatnék. Nem vacakolnék a kerekek cserélgetésével.
|
|
|
|
|
gszilag írta:
czimbi írta:
inrock írta:
Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...
Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.
Nekem a gumi élettartamára 6 évet mondott Toxic, mikor hasonló anomáliákkal miatt kértem segítséget. (délbudai fellgvárunknak beszállító gumis pedig azt hiszem, azt is mondta, hogy 0-kmeresen is 5 évig lehet csak tárolni egy gumit)
és ez így igaz. 5 évesen már cserére érettek egy felelőségtudatos sakalista számára. nem lehet eleget hangsúlyozni a gumik állapotának a fontosságát.
|
|
|
|
|
JrCsG írta:
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Jó reggelt Mindenkinek!
Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
Van váltóm
|
|
|
|
|
JrCsG írta:
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Jó reggelt Mindenkinek!
Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
Ha valóban az, akkor ez nem túl jó hír!
|
|
|
|
|
czimbi írta:
Sakálatos jóreggelt!
Óhh! Igen-igen! Több, mint szép! Sőt egyenesen giccsbe hajló a háttérrel együtt!
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
A kis négyes kerek km-t teljesített...
dugnak a kettesek, höhö
|
|
|
|
|
czimbi írta:
inrock írta:
Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...
Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.
Nekem a gumi élettartamára 6 évet mondott Toxic, mikor hasonló anomáliákkal miatt kértem segítséget. (délbudai fellgvárunknak beszállító gumis pedig azt hiszem, azt is mondta, hogy 0-kmeresen is 5 évig lehet csak tárolni egy gumit)
|
|
|
|
|
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Jó reggelt Mindenkinek!
Nálam is nagyjából hasonló a helyzet. Én túl vagyok már a váltóolaj cserén is, nem sokat javult a helyzet, szerintünk szikrongyürü... Szikrongyürü külön nem kapható hozzá azt mondják az okosok. Váltócsere...
|
|
|
|
|
Sajnos öregszem, kopaszodom, a fogam is hullik, és úgy látszik, hogy a karom sem a régi!
Én még nem cseréltettem, mert azt mondták "Ez nem motorolaj amit cserélgetni kell". Amúgy az olajra én is gondoltam.
|
|
|
|
|
A kis négyes kerek km-t teljesített...
|
|
|
|
|
Vigyázzatok, a 4xx-es honlapra és fórumra kattintva vagy 5-6 trójait állított meg a nodom! Szegényeket még mindig támadják...
|
|
|
|
|
8T írta:
Mivel a funyiro nem nyir hanem vag, oda bizony nem nyomatek (ero) kell, hanem sebesseg, mert ellenben akkor nem vagni fogja a fuvet hanem csak osszekocolni...
Megkaptad a levelemet?
|
|
|
|
|
Madár6 írta:
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
Gyengül a jobb kezed?
Olajszint, olajcsere mikor volt?
|
|
|
|
|
Szép jónapokat a díszesnek!
Szükségem lenne a topic tapasztalatára.
Úgy másfél hónapja nehezebben veszi be a fokozatokat a váltóm (M56 ha minden igaz). Mindezt inkább hideg állapotában, és főleg az I. II. fokozatot. 2 éve a teljes kuplung rendbe lett téve (kuplung tárcsa + ami kell) és mostanáig nem is volt problémám vele, se az előzővel se a mostanival. Várom az ötleteket!
|
|
|
|
|
Kedves Pizo!
OK, megvan, köszönöm!!!
És színes betűket hogy kell idevarázsolni? Nekem az sem megy most...
|
|
|
|
|
inrock írta:
Dani, köszi a C30 cikket, jó volt olvasni.
Arra felhívnám a figyelmed, hogy ha "kilométert" akartál írni, akkor nem magyarul írtad
Szia, megtörtént a "magyarítás"
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Szóval a kép nem lehet 1000 pixelnél szélesebb (kár, hogy ezt nem közli a rendszer az elküldés előtt...) :
De közli!
"Your image file can be a maximum (width x height - size): 1000x1000 - 600 KB"
Szerintem ez azt jelenti.
|
|
|
|
|
mr sas írta:
ha aktuális a gumicsere, keress meg.
OK, köszönöm, Kedves Mr Sas!
Ha a gumik mellé kapok négy grátisz zsír új Antaeus felnit is, akkor tuti a bolt!
|
|
|
|
|
Kedves Kispaci!
Tudom, most a képekkel is nagyon el vagy havazva, de esetleg-e nem-e lehetne-e vajon azt is megoldani majd, hogy az is látszódjon, hogy ki mire válaszol, utalásszerűen, mint anno az indexen, még ha nem is idézettel akarok válaszolni?
Köszönöm!
|
|
|
|
|
XCép jó reggelt!
Persze persze...
|
|
|
|
|
Sakálatos jóreggelt!
|
|
|
|
|
ha aktuális a gumicsere, keress meg.
|
|
|
|
|
mornin'
|
|
|
|
|
" XC70 alig, de azért van pár szép, de XC90-ből rengeteg van,"
Amitől szabadulni akarnak abból sok van óccsón
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
Tanulom az uj forum kezeleset. Erre akart a valasz lenni:
keton írta:
Kicsidoki írta:
Szerintem is egy dízel fűnyíró lenne az igazi! Az nyomatékból nyír, sokkal kevesebbet forog, ergo csendesebb. Csak arra kell figyelni, hogy a nagy nyomaték miatt ki be csapja egy óvatlan pillanatban az almafát!
Jó estate!
És még légkalapácsnak is jó.
|
|
|
|
|
Mivel a funyiro nem nyir hanem vag, oda bizony nem nyomatek (ero) kell, hanem sebesseg, mert ellenben akkor nem vagni fogja a fuvet hanem csak osszekocolni...
|
|
|
|
|
Kedves Czimbi!
Köszönöm szépen! Remélem így lesz!
Nagyon szeretjük! Éppen tegnap jegyeztem meg Kedves Krisztikémnek, hogy meg is enne a sárga irigység, ha nem a mienk lenne...
Annyira szép, kiegyensúlyozott, kedves bumfordi, kicsit kocka, kicsit lekerekített a formavilága, hogy mindegyiket szinte gyermeki ujjongással csodálom meg az utcán...
Böngészgettem a hasznaltauto.hu-t, és XC70 alig, de azért van pár szép, de XC90-ből rengeteg van, és meglepően leestek az árak...
A gumikat viszont tényleg eszi, 65e km-nél a téli még talán egy szezont visz, a nyáriak hamarosan (pár e km-en belül) kukák (és sajnos a gumik nem olcsók - de igen fontosak)...
Jó éjt!
|
|
|
|
|
Kicsidoki, hát nem is olyan nagy Behemót, ahogy így nézem, kicsit hunyorítva, olyan matchbox méretű!
Széép darab, még sok sok éven keresztül vigyázzon rátok!
|
|
|
|
|
mr sas írta:
mornin'
WOW, ez a kép, ez nagyon ütős!
Csak az építkezős háttérért kár, de amúgy álllllat!!!
|
|
|
|
|
Ja, és Kedves Zoli855!
Köszönöm, hogy reagáltál a múltkor a C70-es dolgokra! Szomorú, amit írtál...
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Nagyon xcépen megy a vas, öröm vele autózni...
Ma átléptük a 65 ezredik km-t is...
Szóval a kép nem lehet 1000 pixelnél szélesebb (kár, hogy ezt nem közli a rendszer az elküldés előtt...) :
|
|
|
|
|
Nagyon xcépen megy a vas, öröm vele autózni...
Ma átléptük a 65 ezredik km-t is...
|
|
|
|
|
czimbi írta:
kopiteki írta:
Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!
Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.
Centíroztasd, az lészen a gond!
Most jöttem én is be a kerékcserék után, gézabá kértél fotót, nemsoká lesz az is!
Dunlop Sport01 a márka, első benyomás nagyon meggyőző, csendes és tapad rendesen! Vizen való viselkedés tesztelése még nem volt... Kerékjáratok alvázvédőzése és a féknyergek újrafestése is megvolt, jó 2xfélnapomba került. És még ott vár a 460-as is...
Ránézek a LIV-re, ma hozta a postás, az S60-as van terítéken...
|
|
|
|
|
inrock írta:
Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
A gumi minősége sokat jelent, a másik fontos tényező a tárolás. Vannak olyan oldtimer gumik, amik 30-40 évesek (!) és nem törtek ki, értek meg. Igaz, ezeket ápolják rendesen és IGAZ, nem autópályán döngetnek velük...
Amúgy bevallottan a gumigyártók, ha nem kopott 3 mm alá a futófelület, max. 8-10 évet írnak.
|
|
|
|
|
Kedves C20NE!
Szívből gratulálok, sok erőt, bölcsességet, örömöt!!!
|
|
|
|
|
Azt szokták mondani, hogy 6 év után már érdemes nézegetni, nem öregszik-e. Tudod oldalfal ráncosodás, meg futófelület kopás ( 3-4 mm-nél ne legyen kevesebb)
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!
Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.
Centíroztasd, az lészen a gond!
Most jöttem én is be a kerékcserék után, gézabá kértél fotót, nemsoká lesz az is!
|
|
|
|
|
mr sas írta:
whohoho padlásország - de szééép
Abból is a nappadlások városa, Amsterdam, talált!
|
|
|
|
|
Tényleg, van a gumiknak évben, vagy km-ben kifejezhető élettartamuk? Nem tudom mi lehet az enyémmel, de mintha tavaly nyáron nem lett volna ilyen dübörgős hangja, mint most. Sokkal hangosabb, mint a téli. Nem húz semerre, viszont kemény mint a kő (mindig is ilyen volt).
|
|
|
|
|
Köszi. Gyakorlatilag egyformák (/65 ill /60) Mint írtam, elgurultam a benzinkúthoz és fújtam beléjük a gyári értéket.
Hazafelé többféle úton is eljátszottam, hogy elengedtem a kormányt és láthatóan elment balra, úgy kellett kézzel visszatéríteni. Szóval nem jó valami. Holnap megcserélem az elsőt a hátsóval, akár mindkét oldalon, ha ez sem jó, akkor a gumisbácsihoz is átszaladok, ha még ezek után se jó, megnézem Cirillt a futóművest, Ha még mindig nem jó, akkor (kidobom, felgyújtom a pixába!)lehet cserélnem kell a gumikat. Most 6 évesek, ezt az évet még kihúznám velük, ha lehet.
|
|
|
|
|
Dani, köszi a C30 cikket, jó volt olvasni.
Arra felhívnám a figyelmed, hogy ha "kilométert" akartál írni, akkor nem magyarul írtad
|
|
|
|
|
Géza bá írta:
Ezért gondoltunk már többen és korábban arra a lehetőségre, hogy hozzunk létre egy cég/szakma adatbázist itt. Így nagy valószínűséggel egy volvós kollégának segítesz a megrendeléssel és nem egy passzátos offos egyénnek, aki majd jót mulat, hogy na lehúztam a nagyarcú volvósokat. Miután Kispaci már rám szólt a schwarz marketingelés miatt, így meg sem merem említeni, hogy én alapvetően reklámtárgyak emblémázásával foglalkozom.
Szerintem azt a schwarzolós témát csak úgy mondta Miért kellene valóban az offos cégeket preferálni a Volvós helyett
Az emblémázás nálad csak "emblémázást" jelent? Mert nekem olyan kellene, hogy a pendrive alakja slusszkulcs "markolat" legyen, ne csak emblémás.
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!
Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.
A méret sem mindegy! Ha sokkal szélesebb-peresebb a nyári, mint a téli, akkor szintén úgy érezheted, hogy elhúz. Főleg nyomvályúsra kitiport úton.
Az én téli gumim 205/50R16 amivel szépen hajózik a gép. (vé hetven)
A nyári 225/45R17 ami viszont simán elhúzza.
Minden téli-nyári átállásnál és vissza, csináltatok futómű beállítást. És mégis elhúz. Meg kell szokni a nyári szélesebb gumikat.
Ettől persze még lehet guminyomás probléma meg mifene.
|
|
|
|
|
Azzal kezdtem. Most egységesen 2.1 Bar van mindegyikben.
|
|
|
|
|
Kicsidoki írta:
Szerintem is egy dízel fűnyíró lenne az igazi! Az nyomatékból nyír, sokkal kevesebbet forog, ergo csendesebb. Csak arra kell figyelni, hogy a nagy nyomaték miatt ki be csapja egy óvatlan pillanatban az almafát!
Jó estate!
És még légkalapácsnak is jó.
|
|
|
|
|
Zoli855 írta:
Jó estét Mindenkinek
Csak érdekelene maguk szerint egy 10-es skálán mérve mekkora paraszt az a szomszéd aki most nyír füvet bazmeg benzines fűnyíróval. Vagy csak én vagyok ennyire ilyen?...............
Kedves Zoli855!
Teljesen megértem a felháborodásod, szörnyű, hogy egyesek este benzines fűnyírót merészelnek használni!
Szerintem is egy dízel fűnyíró lenne az igazi! Az nyomatékból nyír, sokkal kevesebbet forog, ergo csendesebb. Csak arra kell figyelni, hogy a nagy nyomaték miatt ki be csapja egy óvatlan pillanatban az almafát!
Bocsi, két és fél nap kertrendezés után vagyok...
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!
Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.
Először a nyomásokat nézd meg! Szerintem.
|
|
|
|
|
Ma felraktam a nyári gumikat. Lehet valami nem oké, mert olyan szinten húz a gép balra, hogy ihaj!
Most gondolkozom, hogy valami keréksúly probléma lesz, vagy... A téli nem húzott. Lehet megcserélem az elsőt a hátsóval.
|
|
|
|
|
A leves kimaradt!
|
|
|
|
|
levai_460TD írta:
Volt tulaj? Mi volt az oka a váltásnak?
Amúgy milyen motor volt benne?
Azt cokták mondani, hogy "hosszú"...
Tömören: új gép, kilenc hónapig hajtottam, nagyon meg voltam vele elégedve.
De aki a heteshez, kilenceshez van szokva... szóval hiányzott a nagy hajó. Ami most V70.
Moci: 1.8 benzin.
|
|
|
|
|
Illetve nem mindig csinálja, de előfordul. Rendszert még nem fedeztem fel benne.
|
|
|
|
|
Volt tulaj? Mi volt az oka a váltásnak?
Amúgy milyen motor volt benne?
|
|
|
|
|
kispaci írta:
Csináztam egy módosítást, remélem az megoldja. Ha megint jelentkezne szóljatok pliiiiz
Ha a főoldalról átmegyek a fórumra, akkor úgy tünteti fel még mindig, hogy kijelentkeztem. Frissítés után helyreáll a rend, be vagyok jelentkezve.
|
|
|
|
|
Ezt azért ennyire határozottan nem merném állítani...
Nagyon jó kis fotelek vannak a C30-ban.
Mint volt tulaj...
'pot kívánok
|
|
|
|
|
whohoho padlásország - de szééép
|
|
|
|
|
czimbi írta:
Hadd lássuk mit barkácsoltál! Második kép még mindig sehol...
Mondom
F
O
L
Y
A
M
A
T
B
A
N
|
|
|
|
|
DaniS70 írta:
Oodzsii írta:
Hály Evribááádi!
Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.
Király, gyünnek át a négyesesek is
Lassan kalapoznom kell az erősebb szerverért
|
|
|
|
|
Husom írta:
kispaci írta:
Husom írta:
Jónap!
Beköszönök én is. Paci, gratulálok. Annyi érdekesség van a működésben, hogy ha bejelentkezem a főlapon, rákattintok a fórumra, akkor kidob. Ha újra bejelentkezem, akkor kiírja, hogy "Invalid Token", pedig esküszöm, semmilyen zsetont nem akartam bedobni.
Opera? Nálam az Opera produkál ilyet, mert sz*rul kezeli a cache-t
Jónap!
Nem, Tűzróka.
Csináztam egy módosítást, remélem az megoldja. Ha megint jelentkezne szóljatok pliiiiz
|
|
|
|
|
Bizony, hogy jól szaggatnak Jöhetne is bármelyik
|
|
|
|
|
eléggé jól szaggat az a "sima" d5-tel, de már a 2.0d-vel is, pláne pávörsiftes változatban. csak mondom
|
|
|
|
|
Nekem is bejön a C30, jöhetne, nem hátrány a dízel motor, sőt...
Viszont kár, hogy a legújabb, 205 LE-s D5 dízelt nem teszik bele... Brutális kis fenevad lenne, nevetséges fogyasztással
|
|
|
|
|
én csak szalonban ültem C30-ban. Az ülése az olyan kemény volt, mint a ... nem is tudom mi. Azzal együtt elfogadnék egyet. No nem ilyen színben, főleg nem ilyen kárpittal és főleg nem dízelt!
De nagyon csinos kis autó.
Dani cikke meg hozza a szokásos stílust és szintet. Köszi.
|
|
|
|
|
kispaci írta:
Husom írta:
Jónap!
Beköszönök én is. Paci, gratulálok. Annyi érdekesség van a működésben, hogy ha bejelentkezem a főlapon, rákattintok a fórumra, akkor kidob. Ha újra bejelentkezem, akkor kiírja, hogy "Invalid Token", pedig esküszöm, semmilyen zsetont nem akartam bedobni.
Opera? Nálam az Opera produkál ilyet, mert sz*rul kezeli a cache-t
Jónap!
Nem, Tűzróka.
|
|
|
|
|
MINDEN a képek megjelenítésével kapcsolatos probléma ficsör megoldása folyamatban van, Pizo kolléga + a fórumot fejlesztő csapat dolgozik az ügyön.
|
|
|
|
|
Géza bá írta:
czimbi papucsai nagyon szépek lettek! Tisztára, mintha vadi újak lennének.
Kérünk fotót, amikor már az autón lesznek!
Meglesz!
|
|
|
|
|
Nekem is nemrég fényezte a Cetus-aimat Ícsi, valóban szép munka lett Robi Bárátommal ellentétben nekem vadi új Michelin Energy gumik kerültek rá Majd teszek fel képet
|
|
|
|
|
czimbi papucsai nagyon szépek lettek! Tisztára, mintha vadi újak lennének.
Kérünk fotót, amikor már az autón lesznek!
|
|
|
|
|
Üdv Minden Volvo-s Kollégának
Már én sem bírom 4xx Fórum nélkül, úgyhogy átnéztem én is ide
Szerény személyem egyébként egy Volvo 460 TD elégedett, és boldog tulajdonosa!
Üdv Mindenkinek
|
|
|
|
|
Tegnap a gumisom megkapta a gurigákat, papucsokat, összeállt végre a nyárigumi+felni szett..., ma du. fel is pakolom a 480ra (a 15-ös Cetusok Ícsi által felfrissítve, új Dunlop papucsokkal)
(Kispaci, szógálati közlemény képbeszúrásnál a második fotónak csak a linkjét jeleníti meg a motor...)
|
|
|
|
|
Oodzsii írta:
Hály Evribááádi!
Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.
Király, gyünnek át a négyesesek is
|
|
|
|
|
betyárszép
üdv:zajcev5
|
|
|
|
|
Géza bá írta:
Ezért gondoltunk már többen és korábban arra a lehetőségre, hogy hozzunk létre egy cég/szakma adatbázist itt. Így nagy valószínűséggel egy volvós kollégának segítesz a megrendeléssel és nem egy passzátos offos egyénnek, aki majd jót mulat, hogy na lehúztam a nagyarcú volvósokat.
Ez informális módon teljesen gördülékenyen működik már jó régen.
Halkan jegyzem meg, hogy kár rettegni a több oldal hosszú idézetekkel teli hsz-ektől, mert bárki megteheti, hogy az idézethegyből kitörli az irreleváns részeket, és csak azt hagyja meg, amire reagálni kíván - ahogy én tettem itt. Nem több macera, mint a régi topikban a másolgatás volt.
|
|
|
|
|
Oodzsii írta:
Hály Evribááádi!
Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.
In medias res, egy érdekes hibajelenség, ami 7vgn ismét előjött, mint minden hosszabb autópályás úton nyár óta: megfelelő időnyi hűtés után leállítás, 3 perc után indítás, és meg se nyekken. Többszöri sikertelen próba, majd 20 perc elteltével pöccre. Vajon okozhatja-e ezt, hogy a csere-segédvízpumpám behalt, és a nem elegendő hűtés miatt valami letilt? Szerencsére az elmúlt 2 hónap során sikerült felújítanom az eredeti darabot, megy vissza hamarosan.
Sakálatos jóreggelt!
A hibajelenség kapcsán; ott inkább önindító gond lesz, kopott szénkefék, az elszennyeződött belsőrész poros pölö, beszorulhatnak az átmelegedett tartókba, aztán visszahűlve az önindító újra teszi a dolgát...
|
|
|
|
|
mornin'
|
|
|
|
|
inrock írta:
DaniS70 írta:
A nagy ráérő időmben hekkeltem egy Volvo kulcs-pendrive-ot
volvowiw.hu/index.php?option=com_community&view=photos&task=album&albumid=473&userid=119&Itemid=50
Nagyonkirály, ilyen kell nekem is Hirtelenjében rágugliztam az "egyéni alakú pendrive" -ra, de nem hozott ki semmi értelmeset. Pedig biztosan lehet kérésre csináltatni, karácsonyra cégeslogóst kaptunk a munkahelytől. Holnap megkérdem bent hol csináltatták.
Ezért gondoltunk már többen és korábban arra a lehetőségre, hogy hozzunk létre egy cég/szakma adatbázist itt. Így nagy valószínűséggel egy volvós kollégának segítesz a megrendeléssel és nem egy passzátos offos egyénnek, aki majd jót mulat, hogy na lehúztam a nagyarcú volvósokat. Miután Kispaci már rám szólt a schwarz marketingelés miatt, így meg sem merem említeni, hogy én alapvetően reklámtárgyak emblémázásával foglalkozom.
|
|
|
|
|
kopiteki írta:
Szólnak, hogy jöjjek vacsorázni, mert elkészült. Elkezdek enni, aszongya a párom, hogy ugye milyen jó benne a kolbász? úgy megpuhult!
- Aham, mondom, Bazeg egy szem kolbászt nem találtam a rakott krumpliba. Szerintem direkt csinálja. a múltkor is így jártam.
Nem hallottál még a fogyókúrás, koleszteriny mentes rakottaskrumpliról?
|
|
|
|
|
Eredményekben gazdag, szép jó reggelt kívánok minden kedves Volvós kollégának.
|
|
|
|
|
Nálam a Safari is ezt csinálja, bár mostanában nem csak ezzel a topikkal, hanem több másikkal is.
|
|
|
|
|
Husom írta:
Jónap!
Beköszönök én is. Paci, gratulálok. Annyi érdekesség van a működésben, hogy ha bejelentkezem a főlapon, rákattintok a fórumra, akkor kidob. Ha újra bejelentkezem, akkor kiírja, hogy "Invalid Token", pedig esküszöm, semmilyen zsetont nem akartam bedobni.
Opera? Nálam az Opera produkál ilyet, mert sz*rul kezeli a cache-t
|
|
|
|
|
báró úr írta:
DaniS70 írta:
DaniS70 írta:
Paci!
Úgy tűnik mindig a legújabb képet jeleníti meg a fórum...
...jeleníti CSAK meg...
Milyen képet? Hol? Én nem látok a fórumban képeket, azt a néhányat leszámítva, amit sikerült berakni. De pl. mr. sas reggeli köszöntő képébl is csak a "link" van meg, amiről pedig nem tudtam megnézni, hogy mivel szeretne megörvendeztetni minket.
Én vagyok a probléma forrása?
megoldás folyamatban
|
|
|
|
|
Hály Evribááádi!
Elvonási tüneteim vannak, mióta nem megy a 4xx.
In medias res, egy érdekes hibajelenség, ami 7vgn ismét előjött, mint minden hosszabb autópályás úton nyár óta: megfelelő időnyi hűtés után leállítás, 3 perc után indítás, és meg se nyekken. Többszöri sikertelen próba, majd 20 perc elteltével pöccre. Vajon okozhatja-e ezt, hogy a csere-segédvízpumpám behalt, és a nem elegendő hűtés miatt valami letilt? Szerencsére az elmúlt 2 hónap során sikerült felújítanom az eredeti darabot, megy vissza hamarosan.
|
|
|
|
|
pizo írta:
500!
GYÖNYÖRŰ!
|
|
|
|
|